• 73.

    תלמיד בבית הספר רבין

    אלמוני, 31/07/07 04:15

    המנהלת היא סתומה הצילו!!!
    קוראי לה שימחה הראל והיא מנהלת גרועה!
    אני קורא להחליף אותה!

    IP: 88.153.5.179דווח על תגובה זו

  • 72.

    די לכפיה החילונית

    מרדכי היהודי, 03/02/07 23:40

    אחרי גזיזת הפיאות.
    האכלת הטרפות.
    ועוד כל מיני מעשי ''נאורות'' של פחדנים.
    היום יש ''חופש דת'' - למעט אם אתה דתי. דתי הוא אדם שלא יכול ללכת באזורים שלמים בארץ בגלל בעיות צניעות. דתי מאבד מספר ניכר של משרות כי הוא לא עובד בשבת. ועוד ועוד.
    יש בארץ הזו כפיה זו כפיה חילונית - בשם ה''חופש'' אף אם אינך רוצה אותו.
    לכן לדתיים במדינה אין ערוץ רדיו, ועוד דברים בסיסיים אחרים. וכתבה זו היא עוד דוגמא קטנה למצב שפל זה.
    תחי הדמוקרטיה האמיתית בה יש מקום לכולם בשווה.

    IP: 82.81.101.201דווח על תגובה זו

  • 71.

    באילת מפריעים להניח תפילין, ברמת גן מפריעים להתפלל

    ימות המשיח, 01/02/07 18:56

    וזו ההוכחה שאנו כבר בימות המשיח:

    כתוב בגמרא, שב''עקבות משיחא'', כלומר בזמן שלפני התגלות המשיח, יהיו כל מיני תופעות בעייתיות. אחת מהן תהיה ''חוצפה יסגא'' וגם ''בת קמה באימה'' שהמשמעות של זה שהדור יהיה מאד חצוף ולא ישמעו בקול ההורים והמורים...

    הרבי מליובאוויטש מסביר שאפשר לקחת את התופעה הזו ''למעליותא'' כלומר, לנצל את התנועה הנפשית הזו לכיוון חיובי.
    שה''חוצפה'' תהיה לכיוון הקדושה, שהמרד בהורים ובמורים לא יהיה בכיוון של פריקת עול אלא להיפך: ההורים פרקו עול בזמנם, והדור הצעיר מתעורר מחדש לאמונה, מבקש קדושה, מבקש חיים עם משמעות יהודית.
    והנה, עינינו הרואות, כיצד דברי הרבי מתגשמים: הדור הצעיר מאס בריקנות ומחפש משמעות. מחפש אמונה. הנוער רוצה להתפלל - ושמענו ברדיו איך הנהלות בתי''ס ברמת גן רצו למנוע מתלמידים לערוך תפילות בבית הספר! (מעניין אילו תירוצים השמיעו שם... ברור שהתפילות לא היו אמורות להיות בזמן השיעורים).
    ובאילת - הנוער רוצה להניח תפילין והצוות ה''חינוכי'' (???) מנסה למנוע זאת, להחביא בחדר, להפריע...

    זוהי עוד דוגמא, אחת מני רבות, לכך שכמו דברי הרבי, אנו נמצאים בעיצומם של ימות המשיח, כל התופעות המוזכרות בסוף מסכת סוטה בגמרא על התקופה - מתרחשות. הגיע זמן הגאולה!!!

    IP: 84.228.8.217דווח על תגובה זו

  • 70.

    לא יאומן! במדינת היהודים מגבילים את הדת היהודית

    יוסק''ה, 31/01/07 19:14

    מה קרה לכם???

    IP: 84.109.4.114דווח על תגובה זו

  • 69.

    הנחת תפילין זו סגולה להטיל אימה ופחד על שונאי ישראל

    כך גילה הרבי, 30/01/07 16:43

    כל יהודי שמניח תפילין עוזר לנו להתגבר על שונאי ישראל ולהטיל עליהם אימה ופחד, כך גילה הרבי מליובאויטש,ולכן דווקא בזמן מלחמה יוצאים להניח תפילין עם חיילים.

    IP: 84.228.8.217דווח על תגובה זו

  • 68.

    למה באילת, שרוב תושביה מסורתיים - אין אפשרות ללמוד בבי''ס דתי?! (ל''ת)

    השאלה החשובה, 30/01/07 16:31


    IP: 84.228.8.217דווח על תגובה זו

  • 67.

    רק למי שיש אישור מההורים...- ההנהלה בפאניקה, פוחדים מיהדות

    חנה, 30/01/07 16:30

    פוחדים מהשפעה על תלמידים נוספים
    פוחדים מהתעוררות רוחנית
    פוחדים שיגידו להם את האמת
    שהחינוך החילוני פשט את הרגל.

    רק מלך המשיח יציל אותנו,
    ותיכף ומייד ממש!

    IP: 84.228.8.217דווח על תגובה זו

    • שתילחם בסמים במקום בתפילין, מנהלת הזויה (ל''ת)

      לאן הגענו, 30/01/07 17:05


      IP: 84.228.8.217 דווח על תגובה זו

    • מנהלת יקרה, תעשי תשובה, ה' ירחם עלייך

      הדסה, 02/02/07 04:10

      את יהודיה, יש לך נפש אלוקית
      צאי מהקליפות, תתחברי לקדושה
      הקב''ה ברא אותך בצלמו ובדמותו
      ונתן לך את התורה, תורת אמת.
      הקב''ה אוהב כל יהודי כמו בן יחיד
      כך לימד אותנו הבעל שם טוב
      והוא מחכה שתחזרי להיות מה שהיו
      נשות ישראל בכל הדורות
      בנות לשרה רבקה רחל ולאה האימהות
      ומה שהיתה, אם לא אמא שלך אז סבתא שלך ואם לא היא אז אמא שלה.
      תנסי לדמיין את עצמך ניגשת לסבא
      או סבא-רבא שלך וגוערת בו, מה פתאום הוא מניח תפילין...

      IP: 84.229.198.82 דווח על תגובה זו

  • 66.

    איך אפשר לסגוד לאל שנתן למיליוני ילדים

    דגכ, 30/01/07 16:13

    קדושים להישרפ בכיבשנים

    IP: 69.112.172.157דווח על תגובה זו

  • 65.

    המנהלת רוצה להחביא את הנחת התפילין בחדר סגור. פחדנית. (ל''ת)

    חנה, 30/01/07 16:07


    IP: 84.228.8.217דווח על תגובה זו

  • 64.

    ברוסיה הקומוניסטית יהודים נשלחו לסיביר בגלל הנחת תפילין (ל''ת)

    דיקטטורה בא''י, 30/01/07 16:00


    IP: 84.228.8.217דווח על תגובה זו

  • 63.

    הרבי מליובאויטש הורה להקים דוכני תפילין כדי לזכות יהודים במצוה

    הגיע זמן הגאולה, 30/01/07 15:59

    אולי ה''צוות החינוכי'' (??? נראה מתאים יותר לקרוא להם צוות אנטי חינוכי) של בית הספר חושב שהוא יותר חכם מהרבי. בושה.


    IP: 84.228.8.217דווח על תגובה זו

  • 62.

    מנהלת מטומטמת ופורעת חוק-איפה חופש הדת?מדינה יהודית דמוקרטית? (ל''ת)

    גבריאל, 30/01/07 13:30


    IP: 62.219.212.209דווח על תגובה זו

  • 61.

    המנהלת והמורה המלשן אחראים לפיגוע! (ל''ת)

    כל הכבוד ותודה, 30/01/07 02:46


    IP: 213.107.3.30דווח על תגובה זו

  • 60.

    זה מזכיר לי את תקופת סטאלין (ל''ת)

    ג'ק, 30/01/07 02:02


    IP: 62.4.133.105דווח על תגובה זו

  • 59.

    מדינה יהודית ודמוקרטית?

    שלמה בן משה, 30/01/07 01:54

    בכל חוקי היסוד כתוב שיש ללכת עלפי מדינה יהודית ודמוקרטית ובכן איפה היהודית לא בשביל מדינה כזאת נלחמו , נלחמו בעד מדינה שיהודי יחוש בה חופשי לשמור את דתו בחופשיות רבותיי אתם מצדיקים את השמדת ישראל ....

    IP: 88.152.247.56דווח על תגובה זו

    • מדינה יהודית ומתוקנת

      בז'ה, 30/01/07 13:27

      אף אחד לא מפריע לתלמידים להניח תפילין בבית. בית הספר הגדיל לעשות והוא מאפשר להם להניח תפילין בחדר מיוחד שהוקצה לכך. אז שלא יעבדו עלייכם....

      IP: 80.230.186.234 דווח על תגובה זו

      • כן, תירוץ והתמחקות עלובה אחרי (ל''ת)

        שעיתונאי, 30/01/07 15:26


        IP: 213.107.3.30 דווח על תגובה זו

  • 58.

    לפטר את המנהלת!!! (ל''ת)

    ד, 30/01/07 01:53


    IP: 213.107.3.30דווח על תגובה זו

  • 57.

    סרט חובה על התפילין ועוד... כנסו

    רביב, 30/01/07 01:49

    סרט הנקרא פלאי עולם בקישור
    http://www.hidabroot.org/Site/Products-Search-list.asp

    ועוד סרט עמוק יותר, קשור לקבלה בשפה עכשווית נקרא 'הארות וקשרים עליונים' בקישור
    http://www.hidabroot.org/Site/Products-Search-list.asp

    IP: 127.0.0.1דווח על תגובה זו

  • 56.

    הדת היא דבר נאלח ומרושע (ל''ת)

    איתי, 30/01/07 01:29


    IP: 89.1.248.34דווח על תגובה זו

    • ד' ירחם עליך, אמן! (ל''ת)

      מסכנון, 30/01/07 10:28


      IP: 85.130.140.134 דווח על תגובה זו

    • אם כל המלחמות והסכסוכים, מאז ומתמיד. (ל''ת)

      א, 30/01/07 11:01


      IP: 62.90.39.254 דווח על תגובה זו

  • 55.

    לגרש את השמאל העמלקי לחבריהם בעזה (ל''ת)

    היום, 29/01/07 23:36


    IP: 195.70.21.147דווח על תגובה זו

  • 54.

    שנאת הדתיים היא הדלק של אוסלו (ל''ת)

    ירון, 29/01/07 23:32


    IP: 82.166.130.93דווח על תגובה זו

  • 53.

    הרב עובדיה: התפילין של חב''ד - פסולות

    מרן, 29/01/07 22:31

    ''אדם שיקנה תפילין של אשכנזים צריך לפחד, אולי כתוב כמו המנהגים שלהם. צריך להיזהר לא לקנות תפילין של אשכנזים בלי לבדוק אם נעשה כדת וכהלכה. אפילו כל אשכנזי שיש לו שכל, יש לו דעת, לא יעשה דברים כאלה''.
    ''הם עושים ככה לכתחילה. טוב, אנחנו לא אכפת לנו מהם''

    IP: 206.186.50.10דווח על תגובה זו

    • מרן אתה סתם חילוני שמנסה לסכסך! (ל''ת)

      שטויות במיץ, 29/01/07 22:40


      IP: 85.130.140.134 דווח על תגובה זו

      • לא, אני מנסה להראות לך, שבדברים האלה אנחנו יודעים איפא הם מתחילים,

        מיץ פטל, 29/01/07 23:06

        אבל לעולם אנחנו לא יודעים איפא הם מסתיימים. היום שאילתא על ''התרת הנחת תפילין (ע''י חסידי חב''ד להזכירך), ומחר דרישה לאסור הנחת ''תפילין אשכנזים''

        IP: 206.186.50.10 דווח על תגובה זו

      • מה שהובא, בשם אומרו הובא. ציטוט מדוייק , אז מי הסכסכן? (ל''ת)

        מרן, 29/01/07 23:07


        IP: 206.186.50.10 דווח על תגובה זו

    • מה המטרה שלך אהבה? (ל''ת)

      מה קשור, 31/01/07 03:51


      IP: 89.0.11.211 דווח על תגובה זו

    • מהיכן זה?

      משה (הספרדי), 01/02/07 09:33

      אני ממשיך להניח תפילין של כל י'הודי ואקרא בתורה לכל הי'הודים!

      IP: 89.0.180.226 דווח על תגובה זו

  • 52.

    הגיע זמן לרסן את השמאל הקיצוני והתוקפני, לפני שייהרוס את המדינה. (ל''ת)

    ישראלית שפויה, 29/01/07 22:29


    IP: 87.69.70.213דווח על תגובה זו

  • 51.

    והיו לטוטפות בביתכם

    הרשב''ם, 29/01/07 22:24

    התורה לא מצווה במפורש על הנחת תפילין. הרשב''ם פרש את ההוראה המקראית כמטפורה בלבד, והוא כתב: ''יהיה לך לזיכרון תמיד כאילו כתוב על ידך.''
    זאת ועוד, היום מתוכחים על עצם הנחת התפילין בבית הספר, מחר, עד כמה שאני מכיר את הדתיים שלנו, זה יהפוך לויכוח על סוג התפילין, תפילים של רבינו תם או תפילין של רש''י.
    ומחרתיים אי אפשר יהיה להכנס בשער בית הספר מבלי להניח תפילין.
    אז מי שרוצה להניח תפילין, יתכבד ויניחן בביתו.

    IP: 206.186.50.10דווח על תגובה זו

  • 50.

    בית כנסת

    יולי, 29/01/07 22:23

    בשם חופש הדת הגיע הזמן להקים בית כנסת בכל בית ספר .
    כמחנך אני בוש ונכלם שבמדינת היהודים אין נותנים להניח תפילין שעליהם נאמר ''וראו כל גויי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו מפניך''
    מתי תשכילו להבין שבכוח לא תשיגו דבר ,אל תשכחו מסביבינו מליארד מוסלמים .
    זכרו צה''ל המהולל הפסיד מול החיזבלה ( תרגום עובד ה' ) זה לא מקרה .
    נא לקרא מה כתוב ביחזקאל פרק לז וזכריה פרק יד'

    IP: 82.81.36.75דווח על תגובה זו

    • מצחיק אתה

      lol, 30/01/07 18:54

      אם ככה אפשר לדרוש בשם חופש הביטוי להתיר תספורות פאנקיסטיות ושרשראות ברזל מסיביות כלבוש לגיטימי בבתי הספר (=

      IP: 89.0.104.166 דווח על תגובה זו

  • 49.

    ''והיו הדברים האלה אשר אנכי מצווך היום על לבבך...

    דברים ו'., 29/01/07 22:18

    וקשרתם לאות על ידך, והיו לטוטפות בין עיניך...''

    IP: 80.230.243.191דווח על תגובה זו

    • אז כתוב. אז מה?דצ''ך עד''ש, ממש- גאונות (ל''ת)

      7, 30/01/07 11:03


      IP: 62.90.39.254 דווח על תגובה זו

  • 48.

    חובה לקרוא תגובה מס' 32!!!! פשוט חובה (ל''ת)

    כל הכבוד 32, 29/01/07 22:17


    IP: 85.130.140.134דווח על תגובה זו

  • 47.

    מורה ''תורנית'' כזאת יש לשלוח לחינוך התורני

    משה דין, 29/01/07 22:15

    http://moreletora.com/

    IP: 85.65.247.78דווח על תגובה זו

  • 46.

    אוכל שינקן וחמאה. ממממ. טעים

    חילוני, 29/01/07 22:11

    הייה דתי בביתך ואדם בצאתך. החינוך הממלכתי הוא חילוני. כמו שלא יעלה על דעתי להוציא סנדוויץ עם שינקן וחמאה בבית ספר דתי, אל תקיימו את הפולחנים הפגאניים שלכם בבית ספר חילוני. גם לחילונים יש תפיסת עולם וערכים. הפעם אתם פוגעים ברגשותינו!!!!

    IP: 217.132.161.97דווח על תגובה זו

    • ראינו מה תנועת ההשכלה הביאה לנו...

      חילונית למהדרין, 29/01/07 22:18

      את פשעי האנושות הגדולים ביותר!

      אז לפני שאתה כותב ''אדם בצאתך''-תחשוב קצת.

      IP: 89.139.28.177 דווח על תגובה זו

      • תצאו מהארון ''חילוניים'' במסווה

        פופ, 29/01/07 22:42

        עוד חילונית למהדרין... תצאו כבר מהארון דוסים!

        IP: 217.132.161.97 דווח על תגובה זו

    • נהנתי מהתגובה הרדודה להפליא שלך! שיא הפרימיטיביות.

      אורן, חילוני, 29/01/07 22:24

      מפוצצת בססמאות לא קשורות אחת בשניה, ומעידה על חורים בהשכלה בגודל ים התיכון וכתוצאה עודף של יהירות והתנשאות. אתה כזו תופעה נבובה ואומללה, אחי, שזה פשוט מושלם.

      IP: 87.69.70.213 דווח על תגובה זו

      • הרגיז אותך השינקן , אה?!

        חופשי, 29/01/07 22:40

        אני חופשי מהדת של הדתיים, ומהדת של החילוניים. לפי תגובתך אתה ''חילוני'' מאלה שמניחים תפילין, אוכלים כשר, מתחתנים ברבנות, לא נוסעים בשבת אבל מעשנים סיגריה בשבת.... את הבורות שלך על המשמעות הפילוסופית והערכית של החילוניות, חשפת בחתימתך ''חילוני''. אתה ושכמותך מוציאים שם רע לחילוניות.תפנים!

        IP: 217.132.161.97 דווח על תגובה זו

        • אני נוסע בשבת ולא מניח תפילין, אבל מכבד דברים שאני לא מכיר, לא כמוך (ל''ת)

          אורן, 29/01/07 23:43


          IP: 87.69.70.213 דווח על תגובה זו

  • 45.

    פתי מאמין לכל דבר

    מורה לתורה, 29/01/07 22:07

    הילדים האלה רשעים ורק רוצים להצדיק את חוסר הישגיהם בלימודים
    ומי שרגליו ממהרות לרוץ לרעה זה הילדים ובניזרי שהשוחד הוא ערך עליון עבורו
    http://moreletora.com/

    IP: 85.65.247.78דווח על תגובה זו

  • 44.

    אני מלמדת מתיכון חילוני ותלמידים משוועים לשמוע יהדות ולצערי ההנהלה

    אזרחית המומה, 29/01/07 22:06

    לא מוכנה להענות לדרישה .
    להערכתי הדבר היה מסייע מאד לתלמידים ומביא מרגוע לנפש ולנשמהורגיע לכל המערכת.
    אולי אז נפסיק לשמוע על אלימות פיזית ומילולית ועוד חוליים רעים לשפשטו במערכת החינוכית מבלי יכולת שליטה

    IP: 82.81.36.75דווח על תגובה זו

    • תלמדי עברית

      פופה, 29/01/07 22:13

      מסכנים התלמידים שאת המורה שלהם.

      IP: 217.132.161.97 דווח על תגובה זו

      • זה כי היא גבר חרדי

        קוצץ הפאות, 29/01/07 22:41

        רמת העיברית של בוגרי ישיבות היא נמוכה מאוד - הם מלהגים בעיקר באידיש עילגת.

        IP: 80.178.43.5 דווח על תגובה זו

    • אתא הדבר אצלי. ויש לי בכיתה 3 חוזרים בתשובה ואני מדבר על תיכון יוקר

      אלי, 29/01/07 22:19

      יוקרתי במרכז הארץ . אני מעודד אותם. מה רע בכך ??

      IP: 80.230.243.191 דווח על תגובה זו

      • תקראו את תגובה 71. מה שאתם מתארים זה מה שהרבי מליובאויטש אמר (ל''ת)

        ימות המשיח כאן, 02/02/07 03:48


        IP: 84.229.198.82 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אני מתבייש כחילוני על הפרימיטיביות והבורות של מערכת ה''חינוך'' הזו... (ל''ת)

    רמי, 29/01/07 22:06


    IP: 87.69.70.213דווח על תגובה זו

    • ''אלוהים שולטטטטט !!!!, אלוהים תעשה לי ילד !!!'' (ל''ת)

      עירית, 29/01/07 22:58


      IP: 199.224.124.177 דווח על תגובה זו

      • חמודה ככה נולד ישו (ל''ת)

        מריה, 02/02/07 10:06


        IP: 220.207.26.103 דווח על תגובה זו

  • 42.

    כרגיל בניזרי מעוות את המציאות

    מיקי, 29/01/07 22:04

    מאחר ואני עובד באותו הב''ס והייתי עד לאירוע. אני יכול לומר...לא דובים ולא יער !!!
    שני אברכים מחב''ד פתחו דוכן בפתח ב''ס וכמובן שהם ''רק הניחו תפילין'' (תפילין תניח בבית !) זה היה פעולה מיסיונרית ופסולה ! וטוב עשתה מנהלת הב''ס

    IP: 84.108.34.68דווח על תגובה זו

    • מסיונריות זה לנסות להעביר אדם מדת

      ע, 30/01/07 01:41

      אחת לדת אחרת. החבדניקים לא ניסו לגרום ליהודים להתנצר. אתה בור ועם הארץ.

      צריך בתגובה להביא לשם דוכן כל יום, להרחיב הפעילות ללא הפסקה!!!

      IP: 213.107.3.30 דווח על תגובה זו

    • למה להניח תפילין רק בבית? מה הבעיה? מפריע לך שיהודים מקיימים מצוות?

      אור, 02/02/07 03:52

      לא הבנתי מה המצוקה. אפשר דוכן לכל דבר ורק לא לזכות יהודים במצווה? מוזר.

      IP: 84.229.198.82 דווח על תגובה זו

  • 41.

    היום באתי עם שטיח קטן לביה''ס ולא נתנו לי להתפלל (ל''ת)

    אחמד, 29/01/07 21:55


    IP: 206.186.50.10דווח על תגובה זו

  • 40.

    תפילין

    משה, 29/01/07 21:51

    הנחת תפילין רצוי בציבור מתפללים ושיהיו לפחות מינין במהלך התפילה,(כלומר עשרה ) הרעב והצמא הרוחני בעולם הוא עצום בין גויים ולהבדיל גם אצל יהודים,שורש המילה חינוך הוא ''חן'' ר''ת חוכמת ניסתר,תפקיד משרד החינוך זה לגלות את החן הפנימי של כל אחד,הבורות בארץ נראת כמחלה נוראית,יש ללמוד את פנימיות התורה שהיא מקור הרוחניות מהן שואבות כל דתות העולם, הניחו תפילין וגם למדו מעט על הפעולה שלהן, יש להקצות מקומות לתפילה גם לנשים בכל מוסדות החינוך,די לדלות הרוח זוהיא גלות נוראה ,עד מתי?

    IP: 80.178.153.125דווח על תגובה זו

    • בבית כנסת יש מנין. גם אם תתפללו בכיתה יהיה מנין (ל''ת)

      אורן, 30/01/07 02:15


      IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

  • 39.

    על זה נאמר '' רשע מה הוא אומר''? מה העבודה הזאת לכם''

    מוטי, 29/01/07 21:50

    כיון שהוציא את עצמו מן הכלל כפר בעיקר. מעניין בדיוק בשבת האחרונה קראנו בפרשת בא את פרשיות שכתובות בתפילין. כתוב שם .

    ''והיה לאות על ידיך ולזיכרון בין עיניך''

    אנחנו חסרי זכרון בכל דבר. לא למדנו לקח יום כיפור.
    לא למדנו לקח אוסלו.
    לא למדנו לקח השואה .
    כאן בארצנו אנחנו מתנגדים לעצמנו.

    מעניין שזה קרה באילת. לא יאמן עיר של חופש . חופש ממה ?

    IP: 84.229.18.192דווח על תגובה זו

    • צר לי להגיד לך אבל להניח טפילין

      איציק, 29/01/07 23:59

      זו לגמרי עבודה זרה וביגללה אנו משלמים בנפש מידי שמים

      IP: 74.13.144.249 דווח על תגובה זו

  • 38.

    אנו חיים במדינה אנטישמית?! לא ייאמן !! (ל''ת)

    שלומי, 29/01/07 21:49


    IP: 89.138.142.10דווח על תגובה זו

  • 37.

    חינוך

    חילונית, 29/01/07 21:49

    דתיים אל נא תתממו, לא שונאים אתכם, שונאים את מה שאתם מנסים לעשות מהיהדות. בארץ הזאת
    חיים יהודים מכל הגוונים וזכותו של כל אחד לחנך את ילדיו כרצונו. מי שרוצה חינוך דתי שולח את ילדיו למסגרת דתית ואם אין כזאת אפשר בהחלט להקצות חדר לצרכים הדתיים של הילדים שהוריהם רוצים בכך.
    הנחת תפילין בבית ספר רגיל זו מין מיסיונריות מיותרת ובלתי רצויה. וכדאי לא להתסיס את הציבור בעניין זה.

    IP: 212.179.18.67דווח על תגובה זו

    • איזו מערכת תירוצים עלובה ודלילה (ל''ת)

      נגעלת, 29/01/07 21:54


      IP: 88.152.239.252 דווח על תגובה זו

    • מה לך חילונית עמלקית בארץ ישראל

      יהודי פשוט, 29/01/07 21:58

      יהדות את מתעבת
      יהודים את שונאת
      והנחת תפילין זו מיסיונריות ??
      למה לא תתחפפי לך חזרה לגרמנים והפולנים שכה אוהבים אתכם ??
      ותניחי לנו להיות יהודים במדינת היהודים !!!!!!
      לא הישראלים הבערים !!!!!
      לא הכנענים הבזויים !!!!!!!!
      ולא המדינה החילונית !!!!!!!!

      IP: 195.70.21.147 דווח על תגובה זו

    • מסכנים ילדיך עם החינוך לבערות שאת מחדירה בהם (ל''ת)

      נקויה שימצאו את, 29/01/07 22:02


      IP: 195.70.21.147 דווח על תגובה זו

    • ישראלית אנטישמית חדשה (ל''ת)

      מיסיונרית ???, 29/01/07 22:03


      IP: 195.70.21.147 דווח על תגובה זו

    • 37 זו תגובה מלאה בדעות קדומות

      יאיר, 29/01/07 22:17

      דבר ראשון במקיפים חילוניים יש הרבה תלמידים מסורתיים שלא מתאים להם מערכת לימודית דתית וזו זכותם להניח תפלין (שמעת פעם על חופש דת? )

      יש כליש הרבה תלמידים דתיים שהולכים ללמוד בבתי ספר חילוניים בגלל שהם לא מרוצים מהמסגרת הדתית או מהרמה הלימודית שם (שלרוב היא נמוכה בגלל בעיות תקציב {לבתי ספר חילוניים יש יותר תלמידים ובגלל זה מקבלים יותר כסף } )

      איסור על תלמיד להניח תפילין בכל מקום זה דבר אסור מבחינה מוסרית !

      התגובה שלך מעוררת גועל ומראה עד כמה את מנותקת וכמה דעות קדומות יש לך

      אני מציע שתצאי קצת ותכירי יותר אנשים דתיים אולי זה יעיר אותך ויוריד לך את כל הדעות הקדומות שלך

      IP: 84.229.18.192 דווח על תגובה זו

      • מי מפריע לך להניח תפילין?

        אורן, 30/01/07 02:14

        תקום קצת יותר מוקדם ותניח אותם בבית.
        איפה החובה שחייבים להניח תפילין על מגרש המשחקים בהפסקה עם צווחות של ילדים?
        איפה כתוב שאסור להניח תפילין בכיתה?
        אם חסר לך מנין וזה ככ חשוב לך לבית הכנסת.

        אההה...זה לא נוח לקום מוקדם בבוקר וללכת לבית כנסת..... זו מסירות נפש....

        IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

    • חילונית- ומה שאת עושה זו לא כפייה?

      חילונית למהדרין, 29/01/07 22:23

      כמה דתיים את רואה בת''א? זה בגלל שאת הולכת עם גופיות. הם דרשו ממך ללכת צנוע? לא. אז הם נשארים באזורים שלהם.
      הטלויזיה חילונית- אז גם טלויזיות הם לא מכניסים הבייתה.
      החינות בארץ חילוני- לכן הם פתחו בתי ספר דתיים.
      שאמשיך?

      אז לפני שאת כותבת על כפייה דתית ומיסיונריות , כדאי שתבדקי קצת יותר לעומק. אני מכירה כמה משפחות שהיו מאושרות אם הבנים שלהם היו מניחים תפילין בהפסקה - ולא עושים דברים אחרים.

      IP: 89.139.28.177 דווח על תגובה זו

    • צודקת במאה אחוז.

      יואש, 29/01/07 22:23

      ולידיעת המגיבים המתלהמים:
      מדינת היהודים הוקמה ע''י חילונים.
      לדעתי הקב''ה בחר בחילונים להקים את המדינה כי הוא חיפש אנשים שאפשר לסמוך עליהם.

      IP: 85.250.4.141 דווח על תגובה זו

      • מה לך ממדינת היהודים חילוני בזוי (ל''ת)

        לך מפה, 29/01/07 23:32


        IP: 195.70.21.147 דווח על תגובה זו

    • קירוב יהודים לקב''ה זה מצווה. ומבטל

      ד, 30/01/07 01:42

      גזירות קשות ואולי אם המנהלת הרשעית לא היתה מעיפה משם את הדוכן יכל היה להמנע הפיגוע!!!

      IP: 213.107.3.30 דווח על תגובה זו

  • 36.

    למספר 29..

    אדם, 29/01/07 21:42

    שאלה יפה מאד..

    וקשרתם אותם לאות על ידך והיו לטוטפות בין עינך...
    מה קשרת?
    למה רצועות שחורות?
    מזה למה קוביות עם ארבעה הפרשיות ...

    יפה..
    לפי הפשט .. לא מבינים כלום פשוט אותיות טפש!
    מה שמלמדים אותנו שהיינו בני חמש..
    בתורה שבעל פה.... בתלמוד..
    שזה המשניות והגמרא וכו'...
    מוסבר בדיוק את הפירוש לדבר...
    אבל הדברים כל כך עמוקים...
    שגם לפי הסוד {שזה כבר קבלה}
    הפירוש שם הוא כבר עמוק ומפורש עם כל סודתיהן של התפילין וכו'...

    שאלה יפה מאד שאלת..
    תזכור פשט אותיות טפש...
    תמיד צריך להתקדם ולהבין את העומקים ועוד ועוד ללמוד לא להשאר עם מה שמלדים בכיתה א...

    התורה היא פרדס..
    רשי תיבות...
    פשט
    רמז
    דרש
    סוד

    IP: 84.108.94.113דווח על תגובה זו

    • אתה לא צריך להזכיר לי את

      יצחק, 29/01/07 23:54

      טפש התשובות שלכת כול הזמן מלווים בסודות ועומקים מדוע יש לשנות את הפשט אם קיבלנו פשט?
      לי זה ניראה עבודה זרה ולכן אתם משלמים יקר.למה אתה אומר לא מבינים כלום מה יש להבין ב- לא תרצח זה ברור מאוד למה השאר לא ברור?

      IP: 74.13.144.249 דווח על תגובה זו

  • 35.

    גם תפילין אסורים במדינה הזאת ? (ל''ת)

    מאיר, 29/01/07 21:40


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 34.

    בושה וחרפה

    מודאגת, 29/01/07 21:39

    פגיעה כל כך חמורה בחופש הדת במסגרת ביה''ס- שאמור להיות מוסד חינוכי!

    זו הכפיה החילונית השקטה שיש במדינה שלנו

    כנראה שעדיף לתת לתלמידים לעשן סמים מאשר לקיים מצוות...

    IP: 89.0.165.41דווח על תגובה זו

  • 33.

    אחרי שיגאל ידין מצא תפילין במצדה, הוא החל להניח תפילין. (ל''ת)

    קודם יהודי, 29/01/07 21:26


    IP: 83.130.119.22דווח על תגובה זו

  • 32.

    איזה קטע...

    משה, 29/01/07 21:23

    איזה קטע שאם לכמה ילדים ערבים לא היו מרשים להתפלל בבית ספר היה פה כבר פרשייה שלמה בערוץ 2?

    איזה קטע שגם לסבא של הילדים
    האלה לא הרשו להניח תפילין
    בגרמניה הנאצית או בארצות המזרח?

    איזה קטע שיש פה אנשים שלא יכולים לשמור מסורת שנשמרה
    אלפי שנים. רק בטיעונים של כלום
    שלא מחזיקים שקל.

    איזה קטע שזה בדיוק הביטוי
    לאנטישימיות שהופכת להיות
    המדינה הישראלית
    פוגרום בילדים קטנים בעמונה
    איסור על תלמידים
    ועוד מעט נעלה כל מי שעם כיפה על הרכבות וסלאמט.

    איזה קטע שכל מה שאמרתי עכשו
    כבר ממש לא קטע או משהו מצחיק
    זה מציאות.

    IP: 84.228.158.253דווח על תגובה זו

    • גדוללללללללל (ל''ת)

      איש ימיני, 29/01/07 22:28


      IP: 80.230.237.230 דווח על תגובה זו

    • איזה קטע 2...

      אורן, 30/01/07 02:10

      איזה קטע שאף אחד לא אוסר עליך להניח תפילן?
      איזה קטע שרק מבקשים שתעשה את זה בחדר בצורה מכובדת?
      איזה קטע שלתלמיד תיכון קשה לקום בבוקר ולהניח בביתו? בשואה היו יורדים לצינור ביוב להניח תפילין, והיום לא מוכנים לקום רבע שעה קודם.

      איזה קטע שכל הגבלה הכי קטנה (ומוצדקת) שמערימים על היהודי ישר הוא צועק אנטישמיות ומזכיר את השואה?

      איזה קטע שמורה מבקשת מתלמידים להניח תפילין בכיתה זה בדיוק כמו פוגרום? אבל בדיוק!

      IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

      • ביה''ס רוצה להחביא את הנחת התפילין בחדר סגור. פחדנים.

        חנה, 30/01/07 16:07

        מה אכפת למורה שמניחים תפילין בחוץ?
        שקרנית, זה לא שהיא חושבת שזה לא מכובד, לא לכבוד התפילין היא חוששת, אלא ההשפעה מדאיגה אותה. שמא עוד נערים יהודים יחפצו לקיים מצוות הנחת תפילין? ואז? מה יהיה אז???
        זה מה שמפחיד את ''הצוות האנטי חינוכי'' של בית הספר. לא ''כבוד התפילין'' (שהרי הרבי מליובאויטש הורה להקים דוכני הנחת תפילין ברחוב והוא בודאי ידע לכבד את המצווה אבל ידע שלזכות יהודים במצוה זה הכי חשוב). ולכן הם רוצים להחביא את זה בחדר סגור. שהנוער לא ידלק על העניין וירצה גם.

        IP: 84.228.8.217 דווח על תגובה זו

        • מי שרוצה להניח תפילין ילך לחדר ויעשה זאת

          אורן, 30/01/07 21:46

          באותה שיטה גם למה לא לאפשר לבית כנסת שלם להתפלל בחצר בית הספר?

          אסור למנוע מיהודי להתפלל...

          גם למה שלא נעשה ברית מילה במעלית בקניון? זו מצווה הרי...

          למה שלא נפתח חנות ממכר חזיר במאה שערים? הרי מותר לכל אחד לעשות מה שבא לו במדינה דמוקרטית... גם לאכול חזיר!

          אל תיתממי... את ההוכחה שזה נסיון מיסיונרי להחזרה בתשובה. לא בבית ספרינו. רוצים להניח תפילין? לכו יש כיתה בשביל זה

          IP: 206.186.94.3 דווח על תגובה זו

      • אתה אדיוט!!! (ל''ת)

        E.H, 08/07/12 16:35


        IP: 70.24.221.90 דווח על תגובה זו

    • מדהים. כתבת כל כך יפה ועצוב וצודק. (ל''ת)

      הדס, 30/01/07 16:03


      IP: 84.228.8.217 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אני המומה!!! אם בחו''ל הגויים היו אוסרים על תלמידים להניח תפילין היו

    אזרחית, 29/01/07 21:21

    אומרים שהם אנטישמים. אז מה נגיד על בית הספר הזה????????איזו זוועה שמשרד החינוך מגבה אותם!!! מקרה כזה זו סיבה להפיל את הממשלה.

    IP: 88.155.33.180דווח על תגובה זו

  • 30.

    עכשיו אני לא מתפלא שהיה פיגוע באילת !!! זו התוצאה (ל''ת)

    חנן, 29/01/07 21:21


    IP: 80.230.243.191דווח על תגובה זו

    • אל תגזים....בגלל זה מכבי חיפה הפסידה...

      אורן, 30/01/07 02:06

      מטומטם!

      לך לנחם אבלים באילת ותחזור על המשפט הזה. נראה אותך גיבור

      IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אם מישהו יכול להגיד לי איפה כתוב בתורה שצריח להניח תפילין

    איציק, 29/01/07 21:16

    אני אניח כול יום.רק אל תגידו לי אני מצטת וקשרתם אותם לאות על ידיכם
    וקשרתם מה?

    IP: 74.13.144.249דווח על תגובה זו

    • בור (ל''ת)

      ., 29/01/07 21:36


      IP: 80.230.69.201 דווח על תגובה זו

      • תשובה גאונית (ל''ת)

        יצחק, 29/01/07 23:48


        IP: 74.13.144.249 דווח על תגובה זו

    • מי אמר לך שהתורה היא התורה אם לא תורה שבעל פה

      י.נ, 29/01/07 21:47

      כי ללא תורה שבעל פה מאיפה לך שידך-היד שלך וכו' לגבי כל דבר כמו היותך יהודי אז למה תמיד ללכת ראש בראש עם אבותך

      IP: 89.1.45.131 דווח על תגובה זו

      • אז מה ההבדל בין

        יצחק, 29/01/07 23:47

        תורה שבעלפה לברית החדשה ?
        אתה לו מסוגל לענות על כך ?
        זה לא ענין של ללכת ראש בראש איתך או עם אבותיך זה ענין של האמת אתה מקבל בלי לישאול אני לא עד שתעמיד אותי על טעויותי

        IP: 74.13.144.249 דווח על תגובה זו

    • תקרא את כל הפרשה כתוב שם כדלהלן:

      רמי, 29/01/07 22:06

      ''ושמתם את דברי אלה על לבבכם ועל נפשכם וקשרתם אותם לאות על ידכם והיו לטוטפות בין עיניכם'' על איזה ''דברי'' מדבר הפסוק על דברי אלה אלו הכתובים בפרשה ספציפית זו קרי פרשת שמע וכו', אז מה זאת אומרת איפה כתוב, הנה זה כתוב במפורש שחור על גבי לבן.

      IP: 85.250.208.226 דווח על תגובה זו

      • אתה מאוד תמים אתה חושב

        יצחק, 29/01/07 23:43

        שלא קראתי את כול הפרשה ,אל תישאל אותי על אלו דברים דיבר הפסוק זו שאלתי אליך איך היגעת למסקנה שזה תפילין זה ניקרא אצלך שחור לבן?מיסכן ראש בקיר עיוור ,אם כך אז תורה שבעל פה פתוחה לכל מי שחושב שמבין ויכול להוסיף כרצונו

        IP: 74.13.144.249 דווח על תגובה זו

    • באותו מקום שכתוב שצריך כותבים עם ך' (ל''ת)

      מיכאל, 29/01/07 22:16


      IP: 85.130.130.36 דווח על תגובה זו

      • אני מבקש את סליחתך אל טעויותי

        איציק, 29/01/07 23:37

        אבל כרגיל אתה לא מסוגל לעמוד על טעויותך תענה לשאלתי.

        IP: 74.13.144.249 דווח על תגובה זו

    • אה שכחתי, ומצטט עם ט' בסוף (ל''ת)

      מיכאל, 29/01/07 22:17


      IP: 85.130.130.36 דווח על תגובה זו

    • בור ועם הארץ

      יפה, 29/01/07 22:29

      קודם תלמד לכתוב עברית ואחר-כך תגיב או אולי אתה המורה תורן מבית הספר שאסר להניח תפילין אולי קל לך לכתוב ברוסית??? ..........

      IP: 82.156.211.158 דווח על תגובה זו

      • אני אשמח ללמוד ממך גם ליכתוב אבל

        איציק, 29/01/07 23:35

        כרגיל אתם לא עונים אף פעם לגופו של ענין

        IP: 74.13.144.249 דווח על תגובה זו

      • שחכת להוסיף

        haj, 30/01/07 00:36

        ''מי מי שלא נראה כמוני, החוצה'' להודעה שלך. וגם איזה תנועה ככה עם היד למעלה לא תזיק...שלא נטעה בנטיות שלך חס ושלום.

        IP: 89.0.150.235 דווח על תגובה זו

    • שמעת על תורה שבעל פה? משה קיבל

      ד, 30/01/07 01:44

      תורה מסיני חלק בכתב וחלק העביר בע''פ שעובר מדור לדור אך שתי הצורות מחייבות באותה המידה... הבנת? יופי.
      חבל שיש יהודים שלא יודעים כאלו דברים בסיסיים זה מה שקורה שמערכת החינוך לא מלמדת יהדות בסיסית אפילו. פשוט בושה.

      IP: 213.107.3.30 דווח על תגובה זו

  • 28.

    ומה אומרים יפי הנפש? היכן חופש הביטוי??? (ל''ת)

    ימני שרוף, 29/01/07 21:14


    IP: 85.130.140.134דווח על תגובה זו

  • 27.

    גולה=ישראל?????????

    יפה, 29/01/07 21:11

    בגולה אסור במדינתם גם אסור להיות יהודי. מנהל\ת רוסי? הם לא מכירים את דתנו ומנהגנו אצלהם זה אסור כך שהם מעבירים את זה לארץ שהם ''כבשו'' גןעל נפש איפוא מותר ליהודי להיות יהודי?? אם זה היה קורה בחו''ל היו זועקים אנטישמים שוכחים שבזמן האחרון הם''עלו'' לארץ ורוקדים לפי הוסיקה שלהם

    IP: 82.156.211.158דווח על תגובה זו

    • האנטישמיות מתחילה בך

      haj, 30/01/07 00:33

      תראי לי איפה בכתבה מוזכר מוצאו של המנהל?1. ומה זה בכלל קשור מאיפה הוא?! ואם הוא או היא בעצם במוצא ממיקרונזיה?(לא שתדעי איפה זה) על זה אין לך משהו גזעני לשפוך?! בגלל שימפנזים כמוך שמנסים בכוח לשנוא את כולם מסביב המדינה שלנו נראית כמו שהיא עכשיו. הלוואי שאותך יחד עם הזותי מחברון ישימו בכלוב עם פקק בג'ורה. ויפה שעה אחת קודם.

      IP: 89.0.150.235 דווח על תגובה זו

  • 26.

    זה מזכיר לי מקרה מתקופת לימודיי בביה''ס התיכון

    חיים משה, 29/01/07 21:11

    היה לנו מורה מבריק וכאריזמטי לתושב''ע.
    הוא העביר את החומר בצורה מרתקת ויפה, וזכה לפופולריות עצומה - ואלי בגלל כך פוטר מביה''ס החילוני.
    לאחר כמה חודשים ראינו אותו במקרה, בזמן טיול שנתי של ביה''ס, והתנפלנו עליו בשאגות אהבה.
    בתגובה התנפלו עלינו המורים (הציוניים החילוניים האשכנזים) והענישו אותנו עונש קולקטיבי.

    IP: 201.21.1.85דווח על תגובה זו

    • תגיד לי, מרוקאי..זה ערבי לא?

      אורן, 30/01/07 02:02

      מה אתה מכניס אשכנזים וגזענות לתגובה שלך?

      מה הקשר?
      אין יוצאי עדות מזרח חילונים?
      אין יוצאי עדות מזרח שמאלנים?

      אתם כל פעם שולפים את השד העדתי שכבר מת מזמן!!!!! ואח''כ בוכים שקוראים לכם צ'חצ'חים...

      IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

    • הנוער רוצה אמת, ההנהלה מתנהגת באנטישמיות

      שלומית, 04/02/07 03:27

      אני לא יודעת איך להגיד... אבל זה מרגש עד בכי. איך נוער יהודי רוצה להתחבר לאמת, לאמונה, והנהלות של בתי''ס בארץ ישראל מתנהגות כמו הגרועים שבאנטישמים. עצוב. המשיח צריך להגיע דחוף.

      IP: 80.230.216.157 דווח על תגובה זו

  • 25.

    בגלל הנחת התפילים

    הדובר של ה', 29/01/07 21:11

    היה פיגוע באילת.
    יותר אנשים יניחו תפילין - יותר פיגועים.
    פשע חמור!

    IP: 89.0.144.76דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני מניח כל יום תפלין וכך כל הגברים -

    ...., 29/01/07 21:08

    צריכים וחבל ליהיות אנטי כל הזמן...

    IP: 84.229.232.198דווח על תגובה זו

  • 23.

    לא מתפלא. החינוך הממלכתי רקוב וקלוקל זה שנים. (ל''ת)

    זק, 29/01/07 21:08


    IP: 89.1.182.176דווח על תגובה זו

    • אין כזה דבר חינוך חילוני יש הפקרות (ל''ת)

      יולי, 29/01/07 22:35


      IP: 82.81.36.75 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אם היו פועלים ערבים בחצר המנהלת הייתה פורשת להם שטיחים

    עלי בבה, 29/01/07 21:08

    ואם לא היה לה,הייתה מנדבת אפילו את הז'קט שלה.

    IP: 84.94.36.174דווח על תגובה זו

    • לצערי אתה צודק (ל''ת)

      נח בשבע שגיאות, 29/01/07 21:32


      IP: 84.228.80.30 דווח על תגובה זו

      • למה לצערך

        בושה, 29/01/07 21:58

        האמת תיאמר כי כל יפה הנפש מפרגנים לכל איש דת אחרת
        ולדת היהודים מתנכלים
        בושה ליהודי שאין לו כבוד על היותו יהודי

        IP: 82.81.185.50 דווח על תגובה זו

        • והשטות ש 22 כתב, זו אמת?

          אורן, 30/01/07 01:58

          בדקת? ראית? זה באמת קרה?

          יהודי לא משקר וגם לא מחזק שקר!!!

          IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

  • 21.

    איזה יופי, שהחילונים האנטי דת יאכלו תלב (ל''ת)

    תפילין חובה!!!, 29/01/07 21:03


    IP: 85.130.140.134דווח על תגובה זו

  • 20.

    ממש מזעזע

    חיים, 29/01/07 20:55

    אני לא מבין איך דברים כאלה קורים בארץמה כל חטאם של הילדים האלה סבה שלי ניצול שואה סיפר לי שבשביל להניח תפילין היה צריך להסתתר פן יהרגו אותו מזעזע שדברים כאלה קורים בארץ

    IP: 71.247.172.127דווח על תגובה זו

    • נכון זה ממש ככה! בשואה היתה מסירות כדי להניח תפילין

      עצוב, 29/01/07 21:10

      וכאן המצוה היקרה הזו פשוט נחשבת לשטות,בהחלט עצוב, אני מרחם על אלה שלא זכו להבין ולהרגיש

      IP: 85.130.140.134 דווח על תגובה זו

    • למה לערב את השואה???

      אורן, 30/01/07 01:57

      אתם פשוט פסיכים לגמרי!

      סבא שלך היה קם חצי שעה בבוקר קודם ומניח תפילין בחדרו כמו גדול!!!

      בלי מסירות ובלי עוונטות! פשוט קם מוקדם יותר ומניח בבית!

      IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

  • 19.

    דתיים, תפתחו את העיניים!!!!

    יהודי מפוכח., 29/01/07 20:50

    החילונים רואים בעצמם יהודים נאורים, מתקדמים ומודרניים.
    הם רואים בכם בבונים פרמטיביים.
    הם שונאים אותכם ואת כל מה שאתם מייצגים שנאת מוות, כי אתם מהווים בשבילם תזכורת חיה לכל מה שהם מנסים בכל כוחם והוויתם לברוח ממנו!
    אין לנו מכנה משותף מלבד המטען הגנטי, שאותו אנחנו חולקים גם עם הפלסטינים...
    תחשבו על זה...

    IP: 83.130.96.116דווח על תגובה זו

    • אתה צודק אבל שים לב לדבר מעניין:

      זו בשורה משמחת, 29/01/07 21:08

      אומנם המדינה מנסה לפגוע בכל הקדוש והיקר לנו בכל הזדמנות ,אך מנגד עולה מספר החוזרים בתשובה וההתעניינות בדת רק גוברת, הם לא מבינים שההתנכלות שלהם לדת שלהם רק מעוררת התעניינות בדת! ועל כך נאמר:''ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ''

      IP: 85.130.140.134 דווח על תגובה זו

      • וואלה. וזה אומר שהגיע זמן הגאולה והנה זה משיח בא! (ל''ת)

        משיח עכשיו!!!, 04/02/07 03:31


        IP: 80.230.216.157 דווח על תגובה זו

    • נעלבתי ממך

      בבון, 29/01/07 21:33

      למה אתה צוחק עלינו?

      IP: 88.152.187.46 דווח על תגובה זו

    • חינוך

      חילונית שפויה, 29/01/07 21:47

      שמע נא חביבי - אל תתמם, לא שונאים אתכם, שונאים את מה שאתם מנסים לעשות מהיהדות. בארץ הזאת
      חיים יהודים מכל הגוונים וזכותו של כל אחד לחנך את ילדיו כרצונו. מי שרוצה חינוך דתי שולח את ילדיו למסגרת דתית ואם אין כזאת אפשר בהחלט להקצות חדר לצרכים הדתיים של הילדים שהוריהם רוצים בכך.
      הנחת תפילין בבית ספר רגיל זו מין מיסיונריות מיותרת ובלתי רצויה. וכדאי לא להתסיס את המיבור בעניין זה.

      IP: 212.179.18.67 דווח על תגובה זו

      • בית ספר ''רגיל''?...

        אורי, 29/01/07 23:08

        ''בית ספר רגיל'' זה בית ספר חילוני-אשכנזי-נאור
        ובית ספר דתי זה מוסד מפגר?

        ואת עוד מציגה את עצמך כשפויה?

        IP: 88.153.101.165 דווח על תגובה זו

    • אז תבין יהודי מפוכח

      יניב, 29/01/07 21:51

      שאין לי שום דבר משותף אתך!
      אמנם אני לא מסכים עם המנהלת אבל אתה נוטף שנאה והכללה שאני לא רואה בך פרטנר לכלום!

      IP: 88.152.187.46 דווח על תגובה זו

    • אתה באמת דתי?

      יאיר, 29/01/07 22:20

      או שאתה כמו ההם שמשחקים אותה דתיים ורושמים שטויות בכוונה?

      אם אתה באמת דתי אז תתביש לך אתה מעודד שנאת אחים

      IP: 84.229.18.192 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ואלה שרוצים לאכול אוכל לא כשר בצהל

    חילוני חרד, 29/01/07 20:45

    גם להם חסידי הנחת התפילין בכל מקום ינהגו ב-מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך ?

    IP: 84.228.252.15דווח על תגובה זו

  • 17.

    לא פלא שבית הספר קרוי ע''ש יש''ו שר''י (ל''ת)

    ירושלמי, 29/01/07 20:41


    IP: 89.1.197.217דווח על תגובה זו

    • אתה טיפש וגם חצוף

      יהודי מאמין, 29/01/07 21:55

      של את נעליך!
      מנהלת עושה דבר טיפשי ואתה מזכיר את ראש הממשלה שחובש כיפה רצח
      תמשיכו ככה ולא יהיה שום דבר שמקשר בינינו.
      לא מפתיע שאם גם תומכים בקצב .....

      IP: 88.152.187.46 דווח על תגובה זו

      • תתעורר - לפי התגובה שלך

        אורי, 29/01/07 23:12

        ושל חבריך ''הנאורים'' אני מבין שכבר מזמן אין מה שמחבר בינינו.

        תודה על האמת, בשביל מה הצביעות? - טמבל.

        IP: 88.153.101.165 דווח על תגובה זו

        • אתה סתם זבל של בנאדם....

          אורן, 30/01/07 01:54

          הנה, בלי צביעות.

          אתה קקה של יהודי!

          IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

  • 16.

    היכן הם אבירי חופש הביטוי?? (ל''ת)

    אסף, 29/01/07 20:38


    IP: 80.178.243.221דווח על תגובה זו

    • חופש הביטוי הוא חד סיטרי (ל''ת)

      יולי, 29/01/07 22:33


      IP: 82.81.36.75 דווח על תגובה זו

  • 15.

    בגלל דברים כאלה קורים פיגועים (ל''ת)

    אלי, 29/01/07 20:35


    IP: 84.94.209.48דווח על תגובה זו

    • נסיון זול לחבר בין שרוכים מעור על היד ופיגועה חבלני (ל''ת)

      גביע, 29/01/07 20:39


      IP: 70.19.34.117 דווח על תגובה זו

      • תרבות אותינטית חזקה, מחזקת. לו היינו חזקים, המחבלים היו נחלשים.

        מר גביע:, 29/01/07 20:56

        תפיסה צרת אופק של המאה ה19, שאתה עוד מחזיק בה במאה ה21?

        IP: 217.132.248.185 דווח על תגובה זו

  • 14.

    האם בית הספר הוא מקום להניח תפילין?

    דני ב., 29/01/07 20:28

    ואני לתומי חשבתי שאדם מאמין קם בבוקר ומניח תפילין בביתו ולא במקום עבודתו או בבית הספר.
    כשם שאינני מכבד את אלה שרודפים אחרי בכל תחנה מרכזית או בקניון עם הנחת התפילין כך אין לעשות זאת בפרהסיה, תהייה יהודי דתי ככל שתחפוץ אבל בבית.

    IP: 89.0.66.242דווח על תגובה זו

    • לפי דבריך- האם מותר לי ללכת עם כיפה מחוץ לביתי?

      אסף, 29/01/07 20:33

      ואימרתך מאוד מזכירה אימרה של אדם אחר ''הייה יהודי בביתך ואדם בצאתך...''

      IP: 80.178.243.221 דווח על תגובה זו

      • זה היה בציניות כמובן (ל''ת)

        לאסף, 29/01/07 20:45


        IP: 89.1.45.131 דווח על תגובה זו

    • ועל זה אמרו ''רבותינו'' היה יהודון בביתך וגרמני בצאתך-מנדלסון (ל''ת)

      שאלת הבן, 29/01/07 20:34


      IP: 89.1.45.131 דווח על תגובה זו

    • האותינטית, ומקומה בבית הספר באופן מסודר. (ל''ת)

      זו תרבותנו, 29/01/07 21:09


      IP: 217.132.248.185 דווח על תגובה זו

    • ברור שכן

      יאיר, 29/01/07 22:22

      בבית ספר יש לך מניין ככה שעדיף ללכת להתפלל שם

      IP: 84.229.18.192 דווח על תגובה זו

      • גם בבית כנסת יש מנין, לך לשם. (ל''ת)

        אורן, 30/01/07 01:52


        IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

    • אתה רק מחזק את מה שאני חושב

      אורי, 29/01/07 23:15

      על אנטישמיים חילונים נאורים כמוך...

      תמשיך להחזיק בדעתך, תרמת הרבה לקרע הקיים כבר מזמן בינינו...

      IP: 88.153.101.165 דווח על תגובה זו

    • בחו''ל החבדניקים שמים תפילין לאנשים

      ד, 30/01/07 01:46

      בשדה תעופה, ברחוב, באוניברסיטאות בכל מקום בלי שום בעיה. אך בארץ איפה שכולם יהודים - עוצרים אותם! עולם הפוך.

      IP: 213.107.3.30 דווח על תגובה זו

  • 13.

    חלאה של מנהלת....

    אניבאדי, 29/01/07 20:25

    אנחנו יהודים למי ששכח ו-1... לך לעזאזל אם אתה מזלזל בדת.
    אם אתה רוצה לשמוע את האמת, תדע שיש המשך לחיים פה וזה לא פיקניק...

    IP: 85.130.130.121דווח על תגובה זו

    • תראה איך אתה מדבר.

      Rasputin, 29/01/07 20:30

      אבל בכל זאת אתה מאפשר לעצמך להסתתר מאחוריי הדת.

      אני מאמין ב25% שיש ''המשך לחיים'' אבל אתה מדבר בביטחון בסוגיה שבה פילוסופים דנו ודנים אלפי שנים- ללא הגעה לפיתרון.

      אם יש משהו שמרחיק אנשים מהדת זה יהירות של אנשים כמוך והכי מצחיק שאתה בטח אחד מהפושטקים המכנים את עצמם ''מסורתיים'' ז''א כאלה שבוחרים מה לעשות מכל תרי''ג מצוות.

      יהדות זה דת. אין לך זכות לקטלג אף אחד יהודי כשהנ''ל לא מאמין בעקרונות הדת היהודית. כן אני יודע שקשה ויש רגשות אשמה על שבירת הקשר המשפחתי בין המסורת אבל זה מה יש. יש אנשים שזקוקים לעוד על מנת להאמין. אולי הם יאמינו בעתיד אולי לא- אין לך זכות להתערב בזה.

      IP: 84.94.77.200 דווח על תגובה זו

      • חן היהדות כבר ממזמן לא רק דת

        יאיר, 29/01/07 22:24

        היא כבר ממזמן הפכה להיות גזע ואתה יודע את זה טוב מאוד



        IP: 84.229.18.192 דווח על תגובה זו

        • מה ההגדרה של גזע?

          Rasputin, 29/01/07 22:35

          מטען גנטי משותף. גזע נוצר בתהליך האבולוציה (או כמובן בתהליך של יצירה אינטליגנטית במיוחד על ידי האל) כדי שאותה קבוצת אנשים תוכל לשרוד בתנאים באקולוגיים בהם היא חיה.
          לפני כמה דורות שמרו אצלנו יהדות חזק. עכשיו לא.
          יהדות פעם נקבעה ע''פ האב, עכשיו ע''פ האם. אין פה שום עניין גזעי.

          IP: 84.94.77.200 דווח על תגובה זו

    • יהודי לא מנבל את הפה

      גוי, 29/01/07 20:35

      תודה לך שהצדקת את החלטתי להתאסלם

      IP: 89.139.57.115 דווח על תגובה זו

    • מניח תפילין ומנבל את הפה??? (ל''ת)

      ששש......., 29/01/07 20:37


      IP: 89.138.163.50 דווח על תגובה זו

      • מה הוא אמר? חלאה? לעזעזל? וואלה להכניס אותו לכלא (ל''ת)

        החילוני, 29/01/07 20:45


        IP: 85.250.2.221 דווח על תגובה זו

  • 12.

    הלוואי וגם בביה''ס שלנו יביאו לנו תפילין

    ערן בן 16, 29/01/07 20:22

    אף פעם לא הנחתי תפילין ,זה מאוד
    מסקרן אותי
    בבר מצווה קבלתי מתנה טיול לחו'ל
    אך זה נגמר

    IP: 88.155.102.49דווח על תגובה זו

    • יש איך לעזור לך

      רחל, 29/01/07 20:30

      תתקשר לארגון ערכים /לב לאחים/שופר ואחד מהם ודאי יתן לך תפילין במתנה
      תפילין -הבטחה לשמירה מכל נזק
      וזה לוקח רק 5 דקות...

      IP: 85.130.140.13 דווח על תגובה זו

      • עד לאן הצביעות יכולה להגיע?

        ש, 29/01/07 20:48

        ערכים/לב לאחים/שופר? מה עם חב''ד הרי אלו שעומדים בראש ארגונים אלו צחקו מחב''ד שנים על שהם עושים מה שהם עושים כיום.

        IP: 24.189.56.92 דווח על תגובה זו

        • לא הבנתי כוונתך

          רחל, 29/01/07 21:06

          ערן רוצה להרגיש יהודי,לכן כתבתי לו על שמות אירגונים שיכולים לספק לו תפילין,
          לכל הארגונים אותה מטרה לעזור!
          ישנם עוד אירגונים שיכולים לתת תפילין שלא כתבתי ,כי לא עשיתי עבודת מחקר על הנושא.
          אני מעריכה אישית את כל האירגונים
          שפועלים למען הזולת ויודעים להגיע
          ל-כ-ל אדם באשר הוא,ללא קשר למידת יהדותו ולעניק לו עזרה-רפואית,כספית,תמיכה רגשית,
          כן זוהי מציאות שאנשים שגם עסוקים כמוך,מפנים את זמנם לתרום לחברה.-שים לב מי עומד מאחורי אירגוני החסד הגדולים בארץ
          היהדות היא חינוך לערכים אמיתיים!!!
          כל הכבוד ערן -שאתה מחפש להיות שייך לערכים אמיתיים!
          אם אתה רוצה לגחך ולצחוק או להשמיץ זה לא המקום.

          IP: 85.130.140.13 דווח על תגובה זו

          • רחל

            אני, 29/01/07 21:21

            מאחורי ארגוני החסד האלה מסתתרת אמת אחת ויחידה - החזרה בתשובה. אז תפסיקי לדבר על ערכים. את לא מייצגת שום ערכים ושום אמת. את עוד אחת מהמחזירות לתשובה שצריך להחזיק בשכונות סגורות בצפת, בבני ברק ובמאה שערים.

            IP: 89.1.222.112 דווח על תגובה זו

            • תודה

              ערן בן 16, 29/01/07 21:53

              אך לא הייתי מעוניין לפגוש את הארגונים
              האלה הם באמת מלחיצים אותי
              אמנם אני רוצה לנסות תפילין.
              דווקה אשמח להכיר את אלו שמשמחים אותנו הנ נחים מאומן


              IP: 88.155.102.49 דווח על תגובה זו

            • להפתעתך אני לא כמו שאתה חושב!

              רחל, 29/01/07 23:08

              אני מורה למתמטיקה בחטיבה יש לי תואר ראשון בדרך לשני במתמטיקה ,הלוואי על כל אחד רמת השכלתי במקצוע,אני מלמדת בבית ספר חילוני ולא מנסה לחזיר אף אחד בתשובה-כן אני לא במחלקה סגורה כמו שרצית לחשוב
              אני במחשבותי בזה לאלו שהגיעו לצמרת ללא ערכים מוסריים בסיסיים,ובכל יום אנו מוצאים סיפור עסיסי שאילו אותם אנשים היו מוסריים ,והייתה מאחוריהם אמת יחידה לא היו להם שום זיופים.

              IP: 85.130.140.13 דווח על תגובה זו

            • לך לבית חבד השכונתי ישימו לך תפילין

              י, 30/01/07 01:48

              חד פעמית וזהו.

              יש ב sodot.tv וידאו על אחד שקיבל תפילין של סבא שלו ושם את זה באוטו וניצל מתאונה.

              IP: 213.107.3.30 דווח על תגובה זו

    • אני בטוח שיש בית כנסת בשכונה שלך

      ., 29/01/07 22:18

      אם באמת מעניין אותך אני בטוח שתמצא שם אנשים שיסבירו\יעזרו לך.

      IP: 80.178.43.200 דווח על תגובה זו

    • ערן, תניח תפילין - אתה יכול בבית חב''ד, טאגור 32 רמת אביב

      חנה, 30/01/07 16:13

      כדאי לך מאד להניח
      לפי ההלכה מי שלא הניח אף פעם
      הוא במצב לא פשוט
      (זה נקרא קרקפתא דלא מנח תפילין
      וצריך שלכל יהודי יהיה חלק לעולם הבא אז
      כדאי לך מאד לקיים את המצוה החשובה הזו
      אפשר בכל בית חב''ד (יש כתובות בדפי זהב)

      IP: 84.228.8.217 דווח על תגובה זו

  • 11.

    גלות בארץ ישראל. משרד האנטי חינוך (ל''ת)

    משה בודק, 29/01/07 20:20


    IP: 88.155.28.144דווח על תגובה זו

  • 10.

    הדמוקרטיה במערומיה,חופש הביטוי בהתגלמותו.. (ל''ת)

    התורה הקדושה, 29/01/07 20:14


    IP: 85.130.140.134דווח על תגובה זו

  • 9.

    מענין אם המנהלת היתה מעירה על נשיקה בחצר ביה''ס (ל''ת)

    י.נ טכניון, 29/01/07 20:05


    IP: 89.1.45.131דווח על תגובה זו

    • :) צודק... היא לא... (ל''ת)

      דור, 29/01/07 22:24


      IP: 85.34.229.98 דווח על תגובה זו

  • 8.

    די עם הכפיה הדתית

    חילוני גאה, 29/01/07 19:56

    לא רוצים רבנים פרובוקטיבים ומחזירים בתשובה בבתי הספר. במקום שיעודדו תלמידים להניח תפילין שיתחילו לעודד את התלמידים שלהם להתגייס לצה''ל.

    IP: 89.1.222.112דווח על תגובה זו

    • אחוז הרבה גבוה יותר של דתיים מאשר חילוניים משרת בצה''ל (ביחס לאוכלוס

      אסף, 29/01/07 20:36

      יה) שלא לדבר על פיקוד ועל קרבי...

      חוץ מזה, לא מדובר במחזירים בתשובה אלא בדתיים שניצלו את חופש הביטוי וחיו את חייהם כרצונם!

      IP: 80.178.243.221 דווח על תגובה זו

      • אים חילוניים בגולני ויש כמה אשכנזים בצנחנים (עולים מרוסיה). לידיעתך

        אפיקורס, 29/01/07 20:43

        גיוס חובה לחילונים!!!

        IP: 132.64.210.39 דווח על תגובה זו

    • די עם הכפיה החילונית. ילדים מתעוררים

      ח, 30/01/07 01:50

      מעצמם רוצים לשים תפילין ואתם חוסמים את הרצון הפנימי שלהם.
      כמו שיוונים אסרו על היהודים לשמור תורה ומצוות בימי המכבים... אף אחד לא הכריח אף אחד נתנו הזדמנות לשים תפילין למי שרוצה.

      IP: 213.107.3.30 דווח על תגובה זו

  • 7.

    ל.1 לך תגור בירדן

    שמאלי, 29/01/07 19:55

     כשמאלי שלא מניח תפילין זו בושה וחרפה חייבים להוציא המנהלת משם אנחנו מדינה יהודית והדת חלק ענק מאיתנו וחלילה שזה יקרה שוב..לאות מחאה הייתי בא להניח שם תפילין כמובן בלי הפרעה לסדר הלימודים

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • אין מקום לתעמולה כלשהי בבי''ס.

      מיכאל, 29/01/07 20:34

      יש מקומות אחרים.

      IP: 84.109.14.20 דווח על תגובה זו

      • כל נער יהודי שרוצה לשים תפילין מצווה

        ד, 30/01/07 01:51

        לספק לו הזדמנות ואם זה אומר לבוא לבית ספר - לבוא לבית ספר. זה ימנע פיגועים

        IP: 213.107.3.30 דווח על תגובה זו

        • ימנע פיגועים? תתבייש!

          אורן, 30/01/07 21:39

          תתביש לך.

          שימוש בטקטיקת הפחדה למען הדת זה דבר בזוי.

          את הדת צריך לאהוב ולכבד, לא לפחד שמא...

          IP: 206.186.94.3 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אין בושה!!!!!!!!!!!!

    יהודי, 29/01/07 19:53

    מדינה יהודית!!!!!!!!!!!!!

    IP: 89.0.167.19דווח על תגובה זו

    • ''אלוהים שולטטטטט !!!!, אלוהים תעשה לי ילד !!!'' (ל''ת)

      כהנא, 29/01/07 22:46


      IP: 199.224.124.177 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד!

    מישהי., 29/01/07 19:51

    חוצפה של המורה ושל הנהלת בית הספר. בהרבה בתי ספר כלל לא נותנים לתלמידים צורת ביטוי, בין אם זה בהנחת תפילין ובין אם זה בנושאים אחרים כמו תלבושת בית הספר והעדר מערכת נאותה שתטפל בתלונותיהם. הגיע הזמן שמישהו יקח את העניין לידיים.

    IP: 192.117.1.52דווח על תגובה זו

    • אני מניח תפילין כל בוקר בבית לפני העבודה.

      אורן, 29/01/07 20:23

      ולא עושה את זה במגרש החנייה... זה לא מכובד לעשות את זה מטר מצרחות של ילדים וממשחקי כדורגל במגרש.
      אין פה שום קשר לצורת ביטוי או חופש ביטוי. תפילין זה אישי ועושים זאת בבוקר בבית.
      צודקת המורה/מנהלת. יקצו לזה חדר ובצורה מכובדת יניחו תפילין.

      זו לדעתי פרובוקציה מכוונת של השר לשעבר , עבריין בהווה, בניזרי שצריך להתרכז בבעיות שלו ולא לגרום לקרע מיותר.


      IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

      • תקשיבו לו! (ל''ת)

        Rasputin, 29/01/07 20:31


        IP: 84.94.77.200 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כל יהודי צריך להניח תפילין. (ל''ת)

    גאולה קרובה, 29/01/07 19:49


    IP: 84.229.194.45דווח על תגובה זו

    • מסכים לגמרי. (ל''ת)

      Rasputin, 29/01/07 20:27


      IP: 84.94.77.200 דווח על תגובה זו

      • אז תלך

        אנטי-דתי, 29/01/07 20:44

        ותחיה בבני ברק ותניח תפילין כל יום אתה והחברים הדוסים שלך.
        נשבר כבר לראות שחורים בכל מקום שהולכים ברחוב. בכל צומת מחלקים את כתבי המיסיורניות שלהם.

        IP: 89.1.222.112 דווח על תגובה זו

        • חמוד! מניחים תפילין לא רק בבני ברק (ל''ת)

          די לאנטי דת, 29/01/07 20:59


          IP: 85.130.140.134 דווח על תגובה זו

        • אתה לא אנטי דתי אתה אנטי יהודי. (ל''ת)

          אני, 29/01/07 21:04


          IP: 85.64.219.158 דווח על תגובה זו

    • מישהו יכול להסביר לי מה המטרה של הנחת התפילין? פעם אחרונה

      תיכוניסט, 29/01/07 20:41

      ששמתי תפילין זה היה בבר מצווה שלי, לפני 5 שנים.

      IP: 85.250.2.221 דווח על תגובה זו

      • זה כמו אנטנה מקשר בינך לקב''ה מגן (ל''ת)

        עליך כל היום, 30/01/07 01:52


        IP: 213.107.3.30 דווח על תגובה זו

    • ''אלוהים שולטטטטט !!!!, אלוהים תעשה לי ילד !!!'' (ל''ת)

      ערן, 29/01/07 22:46


      IP: 199.224.124.177 דווח על תגובה זו

  • 3.

    המדינה החילונית מאבדת עצמה לדעת (ל''ת)

    בן ימין, 29/01/07 19:44


    IP: 85.34.229.98דווח על תגובה זו

  • 2.

    ואתם מתפלאים על הפיגוע ??????????? (ל''ת)

    אילת, 29/01/07 19:44


    IP: 195.70.21.147דווח על תגובה זו

    • מה הקשר?

      אורן, 29/01/07 20:18

      3 אנשים נהרגו היום.

      לך, אם אתה כזה ''תלמיד חכם'' ותגיד להם בפנים מה שאתה ברוב גבורתך ובגרותך כותב ברשת.

      תאמין לי שזה יעזור להם להתגבר על הכאב, הכעס והאובדן. אתה לא תחסר לאיש.

      IP: 206.186.94.9 דווח על תגובה זו

    • אתה אידיוט!

      אסף, 29/01/07 20:37

      אם אתה כ''כ קרוב שם למעלה אז אולי תעשה קצת פרוטקציות...

      IP: 80.178.243.221 דווח על תגובה זו

      • הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

        ע, 29/01/07 22:25


        IP: 84.108.177.47 דווח על תגובה זו

  • 1.

    עוד פרובוקציה של מוכי גורל יש להציא את תעשית הדת מבתי הספר (ל''ת)

    דש, 29/01/07 19:43


    IP: 70.19.34.117דווח על תגובה זו

    • תעשיית הדת? כתוב בכתבה שאין בי''ס דתי באילת (ל''ת)

      מגיב לעניין, 29/01/07 21:13


      IP: 85.130.140.134 דווח על תגובה זו

    • למה? תעשיה? בנים רוצים להניח תפילין מה תעשיה בזה? תתעורר אתה חולה ! (ל''ת)

      פרופלור, 29/01/07 21:39


      IP: 88.154.0.87 דווח על תגובה זו