• 83.

    המדינה

    חסוי, 18/08/11 20:07

    בערוץ 10 זה שמציג את הכתבה יצא ממש לא בסדר בא אוטובוס של חיילים כדי לעבור קורס והוא אומר את זה בסידור בשביל מה ? ועוד הוא אומר שהאוטובוס מפוצץ בחיילים הוא לא היה צריך להגיד את זה . הוא עכשיו סתם היה יכול לגרום עוד פיגוע!

  • 82.

    המדינה

    ליאור, 31/01/07 16:58

    מר אולמרט הנכבד במקום לתת את הכסף שלנו לערבים ...תן את הכסף שלך מספיק יש לך...
    אתה הורג אותנו לטובת החיים שלך .....תסתכל על עצמך..תעשו משהו...

  • 81.

    הפיגוע

    ליאור, 31/01/07 16:55

    יהי זיכרם ברוך...
    אם כל כך היה אכפת למדינה הזאת מזמן היו מטפלים בזה אבל למרות הפיגוע הם לא עושים כלום...
    וגם זה רשום בתורה....
    בין היהודים לערבים בחיים לא יהיה שלום...ככה אלוקים רוצה אנחנו העם הנבחר ...תבינו ..תתפללו ..התפילנ היא הכוח!!!!!!!

  • 80.

    פגיעה בעיר התיירות הדרומית

    מוטי קליפורניה, 29/01/07 21:05

    מוכיח כאלף עדים שאלקאעידה נמצא ברצועת עזה.
    וגם אם 3 ארגונים אחרים לקחו אחריות לפיגוע.מכל מקום הם בודאי מתואמים.
    ובנימין נתניהו צדק בהתרעתו!

  • 79.

    הפיגועים יימשכו עד שישוחררו ...

    דייב, 29/01/07 19:14

    הדגים הביטחוניים הכלואים בכלובים באילת

  • 78.

    דפוק המחבל הזה..

    דייב, 29/01/07 19:05

    היה מחכה עוד קצת , פרץ היה ממנה אותו לשר עם תיק

  • 77.

    בעבר הלא רחוק

    מוטי קליפורניה, 29/01/07 18:46

    היו עובדים פלשתינאים במאפיות בלילות והגבות והריסים היו נשרפים מאש התנורים זאת בזמן שרובכם היה שקוע בשינה עמוקה,והיום אלו הרעבים ללחם מפוצצים מאפיות.
    לא חבל על כל אלו שהלכו?כולם הלכו
    'על סתם' ולחינם, כולל המחבל.
    ממש כואב הלב על המצב הבלתי נסבל הזה בו עולם המבוגרים לא מגן על הצעירים, ואילו הצעירים פרקו כל עול ומרדו ובעטו בכל חלקת אלוהים.
    מה שקורה פה הוא אסון בקנה מידה עולמי,אין ערכים,אין דרך,אין מוסר
    ואין תקווה.
    וכאן אני מסיים את דברי התוכחה כי כל המוסיף גורע.
    -אין עוד מלבדו

  • 76.

    גם אצלנו קיימים ''שאהידים''

    Avi Ecuador, 29/01/07 17:25

    עם שמצא ''מנהיגים'' שיאבדו אותו לדעת;השמאל.
    השאהידים הלאומיים של עם ישראל, אפילו לא דורשים בתולות.
    מזל שהערבים לא סומכים עליהם.
    נס!

  • 75.

    לכל המגיבים:לכתוב אין זה מספיק.יש להפגין .לטלפן לחברי הכנסת ולא ליש

    חיים, 29/01/07 16:38

    לא לשקוט לטלפן יום יום.להפגין יום יום לעורר את הציבור המיואש.

    • אדלר&אולמרט - דבר ללפה(בג''צ בלעז) (ל''ת)

      אלו חיים ?!!!, 29/01/07 17:07

    • אתה צודק

      lior02, 29/01/07 19:00

      אתה צודק באת האחוזים אבל אנחנו עם של מטומטמים ואדישים

  • 74.

    הון+שלטון+בורסה=רחביה וגוש דן=צבא בנבצרות (ל''ת)

    מסעודה, 29/01/07 16:09

  • 73.

    חבריי היקרים

    יהודי, 29/01/07 16:05

    מהיכרות אישית, שי דרומי הוא אדם מיוחד, רגיש ואנושי ושוחר דו-קיום מאין כמוהו.

    אנא עזרו לו ככל יכולתכם, בהעברת מייל זה לידידיכם. המצב בדרום הוא בלתי נסבל: פרוטקשן, אלימות והשתלטות של העולם התחתון.

    שנתכתב בשמחות

    אסתר ואבינועם


    שי דרומי הגן על ביתו ורכושו, היום מוארך מעצרו בטענת המשטרה לרצח....



    אם הוא היה מאושפז היום או ניקבר הוא היה כניראה זכאי על פי החוק.



    4 פלשתינאים שלרוב חמושים בנשק קר התקרבו אליו בחשיכה אחרי שהרעילו את כלבו ופרצו את מנעול הדיר, למרות קריאותיו שיעצרו המשיכו להתקדם לעברו עד שירה לעבר רגליהם, אחד נפגע בעורק הירך ומת מאיבוד דם.



    חוקר משטרת העיירות בראיון לרשת ב' : היה עליו לתת לגנבים לבצע את זממם ולגנוב את צאנו ולא להתקרב לאזור על מנת למנוע היתכנות של פגיעה בנפש .



    אין לנו לגיטימציה להגן על עצמנו, וזה יכול להגיע לכל אחד מאיתנו.



    יוצאים למחות נגד מדיניות הקורבן, שהופכת אותנו- האזרחים שומרי החוק לקורבן בידי עבריינים שהחוק לצידם.



    נכון להיום – הפשע משתלם ובגדול.



    אירגון מגדלי הבקר: עלייה של 236% בגניבות הבקר בשנה האחרונה יחסית לשנה שקדמה לה.



    המשטרה עסוקה בלכסות על כשליה שחלקם נובעים מאוזלת יד החוק במדינה, והאזרחים הפשוטים משלמים את כל המחיר.



    העבירו הלאה





  • 72.

    מעניין איך יהודי השמאל הקיצוני יאשימו את היהודים בטבח באילת? (ל''ת)

    דרור, 29/01/07 15:57

    • מדובר בכת דתית חרדית פנטית בשם שמאל

      Avi Ecuador, 29/01/07 17:42

      תגובה קלסית מהעבר:
      מדע דת ושמאל

      מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
      המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
      התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
      הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
      עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
      לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
      שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
      הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
      טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
      אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
      את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
      ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
      אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
      ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

  • 71.

    מדינה במילכוד השלטון המושחת-ללא תקדים !!! (ל''ת)

    Arik, 29/01/07 15:57

  • 70.

    תקשיבו רגע,אף אחד לא יכול למנוע ממפגע עקשן להגיע למטרתו אלא אם יש

    קלי נחום, 29/01/07 14:58

    מודיעין ספצפי .השבכ עצר מאות פגועים שאין עליהם עתונות פתוחה. מה לכם כי תלינו על כל אנשי השררה כאילו יכולים המ בגופם לעצור מחבלים. שימו לב ,אפילו עם מתנחלים אין להם יכולות להתמודד מי יודע כמה.

    • ''אימרות כנף-חלולות/נבובות'' (בתשלום מאת קדימה) (ל''ת)

      ארנון, 29/01/07 15:43

  • 69.

    קדימה'' מפעילה האקרים לפגיעה במתנגדיהם באתרי הגלישה (ל''ת)

    ניסו וכשלו, 29/01/07 14:46

  • 68.

    ישראל, בירות, בגדד

    Avi Ecuador, 29/01/07 14:30

    ערים תאומות.
    מזרח תיכון עשן של פרץ השמאל ו''מנהיגנו''.

  • 67.

    על חדר חביב לשלם בראשו בסיכול ממוקד ועוד היום (ל''ת)

    אריה, 29/01/07 14:26

  • 66.

    כאשר רה''מ שרים ח''כ צבא ומשטרה בחקירות - המדינה מופקרת (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 29/01/07 14:14

  • 65.

    לא לפיגועי הטרור

    עלי, 29/01/07 14:06

    בשמי ובשם כל אזרח ירדני ובשם כל איש ערבי הגון , אני מיגנה פיגוע הטרור הזה
    הפיגוע הזה מטרפד כל מאמץ להגיע לשלום אמיתי ולהקמת מדינה פלסתינית על יד מדינת ישראל

    • בשם האנשים הטובים

      גדי, מודיעין, 29/01/07 15:57

      בשמי ובשם כל יהודי הגון, ידנו פרושה לשלום.
      אין לי ענין לשלוט על אדם לרע לו.
      אני ממשיך להאמין בטוב הנטוע באדם.
      הייתי שמח אם יותר תגובות היו חיוביים ולא רק מגדפות ומתנצחות.

    • כן ירבו (ל''ת)

      גילי, 29/01/07 16:03

  • 64.

    אולמרט עוף לנו מהעיניים (ל''ת)

    אולמרט עוף לנו, 29/01/07 14:04

  • 63.

    די לכיבוש

    קוצוני, 29/01/07 14:03

    מספיק עם הכיבוש אם אין כח לנצח
    שצה''ל יתפרק מנשקו

  • 62.

    חבל שאים פעולות מנע אלא רק כשמתרחש אסון נוראי -

    אילת היפה, 29/01/07 13:52

    מתעשתים. שלושה בני אדם יקרים קיפחו את חייהם על לא עוול בכפם. שחס ושלום לא נכנס לשרשרת פיגועים.

  • 61.

    להתנתק לאילת עכשיו (ל''ת)

    הרצליני, 29/01/07 13:39

  • 60.

    לפנות התנחלות אילת! (ל''ת)

    alex, 29/01/07 13:27

  • 59.

    הפיגוע באילת הכניס את הכתומים לאמוק (ל''ת)

    יש רופא בקהל?, 29/01/07 13:23

  • 58.

    הושלמה השתלטות הפלסטינית על כל הדרום (ל''ת)

    מסעודה, 29/01/07 13:16

  • 57.

    למר אולמרט וודאי יש הסבר גם לדבר זה ''שפתרונו'' בעוד התנקות. (ל''ת)

    יהודי, 29/01/07 12:58

    • ואומר לך את האמת, הסבר מאוד הגיוני מדוע הבן בארצות הברית ללא לעשות (ל''ת)

      צבא, 29/01/07 14:28

  • 56.

    היידה ביבי היידה היידה

    פרופיל 21, 29/01/07 12:53

    מתי כבר נשמע? - אצל ביבי (מלך האספסוף הגאה) לא היו פיגועים.

    הוא הא מי זה בא, ביבי קצב רעבדיה.

    • זיכרון קצר

      lior02, 29/01/07 19:04

      שכחחתם כבר כמה קיללתם את ביבי פתאום כולם קוראים לו לחזור

  • 55.

    ההגנה על האילתים עולה למדינה הון.. (ל''ת)

    פרזיטים נמאסתם, 29/01/07 12:47

    • אנחנו לא צריכים אילת! לא צריכים שדרות! לא צריכים אשקלון!

      רנה, 29/01/07 13:14

      כלום אנחנו לא צריכים! ובכלל: היהודי טוב זה יהודי ווירטואלי.

  • 54.

    הם מתפוצצים וקרנות הקולנוע ממנות את אלה שמגינינם אליהם (ל''ת)

    לקטור, 29/01/07 12:45

  • 53.

    אולמרט וליברמן תודה תזרימו כסף לחמאס זה מחזק את ביטחון ישראל . (ל''ת)

    אולמרט וליברמן, 29/01/07 12:41

    • אולמרט-לבני-פרץ-ליברמן. אמור את השם המלא (ל''ת)

      שמואל, 29/01/07 12:49

  • 52.

    רואים את תוצאות הנשק שישראל שולחת

    ב, 29/01/07 12:40

    לרשות כדי לחזק כאילו את ''אבו מאזן'', לאן זה בסופו מגיע !
    הרי המנהיגים מתנהגים כמו ''בחלם'' !
    מה עוד צריך לקרות כדי שיבינו שאין פרטנר לאי לוחמה ושלא לדבר על שלום ! ושיפסיקו ללוותר ולתת מחוות, רק כדי למצוא חן בעיני הגויים! עובדה עד היום זה לא רק לא עזר אלא נעשה יותר גרוע! וחבל על המתים ושלאר לדבר על הפצועים!

    • ברור-שלקנו לאבו-מאזן אצטט לפצצות

      ימני טיפוסי, 29/01/07 12:48

      אם אין לך מושג במשהו, השתדל להימנע מלכתוב עליו.

      • הנשק שאולמרט אפשר להכניס לרצועה 5000 רובים הולך למלחמת אחים

        שי, 29/01/07 14:53

        והולך להחליש את המתונים ברצועה, במקום לגבור על החמאס קיבלנו חמאס חזק יותר בזכות 5000 רובים שאולמרט אפשר להעביר לרצועת עזה.

        • אם הנשק הולך למתונים - איך הוא מחליש אותם? (ל''ת)

          אתה חמאסניק, 29/01/07 15:29

  • 51.

    למישהו אכפת מה קורה במדינה ! (ל''ת)

    אורית, 29/01/07 12:36

  • 50.

    אני מוסלמי מגיה ומתנגד לפגועים כאלה (ל''ת)

    אבו מוחמד, 29/01/07 12:29

    • אני בטוח שרוב המוסלמים חושבים כמוך, הבעייה היא:

      מיXתפוזים, 29/01/07 14:07

      שמחמת הפחד או הצביעות (או שניהם) אינכם נותנים ביטוי לכך בתוך החברה שלכם בכלל, ובחברה הפלסטינאית בפרט.

      • נכון הוא שיש בעיה בן המוסלמים לאיסלאם ...האיסלאם אוסר התאבדות

        אבו מוחמד, 29/01/07 16:20

        את החלק גדול מהמוסלמים לא מפרשים את הגיהאד נכון ''ההתנגדות'' .

  • 49.

    אולמרט תודה ! תעביר עוד כסף לחיזוק הפת'ח . (ל''ת)

    ביגלה, 29/01/07 12:25

  • 48.

    המיצרים רוצים את אילת ע''פ המודל , ישראל בורחת ממקומות נפיצים (ל''ת)

    ארז, 29/01/07 12:25

  • 47.

    הגענו לעצמאות! כבשנו את מולדתנו!

    סופסוף!!!, 29/01/07 12:24

    אנחנו עם,אבל קצת מטומטם.
    שמאפשר לקומץ מושחתים להפוך את הישגינו לכשלונות.

  • 46.

    חייבים להתנתק מאילת, די לפיגועים !! (ל''ת)

    הדרך היחידה, 29/01/07 12:22

  • 45.

    וחוץ מזה, אילת והנגב אינם ארץ ישראל וזה עולה הון להגן עליהם (ל''ת)

    החכוך עם בדואים, 29/01/07 12:17

    • אם אתה חושב ככה, אז אתה אדם אומלל. (ל''ת)

      הילל החכם, 29/01/07 14:14

      • 45 אינו חושב כך, תבין, אולמרט מתנהג כאילו הוא חושב כך. (ל''ת)

        הילל בן שחר, 29/01/07 14:34

  • 44.

    זה לא שהגבול פרוץ, פשוט אין גבול!!

    קובי, 29/01/07 12:14

    שירתתי בגבול ישראל מצרים כבר פעמיים. הגדר היא כולה בגובה של מטר עד מטר וחצי ובחלקים שלמים היא לא קיימת. מעבר לכך, הגדר לא מתריעה, כך שניתן לחתוך אותה ואף אחד לא יידע.
    בנוסף, כאשר כבר מתגלה חדירה בדרך כלל לא עושים מרדף כי ''זה רק בדויים''.
    בקיצור אין גבול

    • גורמי ביטחון: ''הגבול פרוץ, יש צורך בתיגבור'' (ל''ת)

      בוקר טוב אליהו, 29/01/07 13:11

  • 43.

    מי מסיר מחסומים, משחרר מחבלים וממן את הרשעות הטרוריסטית?

    די לשלטון מושחת, 29/01/07 12:10

    רפואה שלימה לפצועים, תנחומים למשפחות, למחבלים ותומכיהם - תנוקמו מן השמים.

    ולממשלת השחיתות המממנת את הטרור, משחררת מחבלים, מסירה מחסומים מצילי חיים - חבל שאין את יכולה לומר ''ידינו לא שפכו את הדם...''. הגיע הזמן שאנשים אחראים יקחו את כל שדרת ההנהגה, ולא יתירו אותה בידי אופרטוניסטים חסרי מוסר, חסרי דרך וחסרי אמונה בצדקת הדרך.

    • ברור-הקלת מחסומים בגדה גרמה לפיגוע באילת

      הגיון צרוף!, 29/01/07 12:16

      טיפשים כמוך פוגעים בטיעוני הצד השפוי!
      תפסיק עם זה!!!

  • 42.

    9 הרוגים היו בשבוע שעבר בכבישים אף ציוץ לא נשמע מטוקבקים וביחוד לא

    NACHUM KALI, 29/01/07 12:10

    מהצד הימני.למה אתם לא מבקשים לכבוש מחדש את הכבישים ולשלוח לשם מתנחלים. הרי יש לכם פתרון כזה לכל פיגוע .תאונות דרכים זה פיגוע לצרכי סטטיסטיקה בלבד?

    • מסכים איתך רק שאל תשכח שגם לשמאל אין פתרון

      just me, 29/01/07 12:19

      חוץ מזה תאונות דרכים אנחנו עושים במו ידינו

    • תאונות הדרכים בישראל

      פקק תנועה, 29/01/07 12:28

      הם בעיה חברתית פסיכולוגית

      • לנחום קלי

        פקק תנועה, 29/01/07 13:16

        תיכנס לכתבה שמזכירה את חלוץ .ודעותיו על הדרג המיבצעי ותיראה את תגובתי לגבי מילחמת יום כיפור.

    • ואיזה תגובות יש מהצד השמאלי? הרי כל מה שמעניין אתכם זה המאחזים

      מיXתפוזים, 29/01/07 14:02

      והמתנחלת המקללת.
      אז אם נאה דורש - נאה מקיים.
      הדמגוגיה הנבובה שלך אולי משפיעה על חבריך הכסילים מן השמאל הסהרורי, אבל לא על הרוב השפוי בעם, שמה לעשות, לאור המציאות - ימני יותר מיום ליום - ובצדק!

  • 41.

    לפנות מיד את התנחלות אום רשרש,או לפחות את המאפיה (ל''ת)

    נו,מה יהיה?!, 29/01/07 12:08

  • 40.

    להתנתק מיד מאילת.. (ל''ת)

    פינוי פיצוי, 29/01/07 12:03

    • התכוונת לפינוי פיצוץ. (ל''ת)

      טעות כתיב., 29/01/07 12:20

    • איזה כיף שהתנתקנו מגוש קטיף? תודו שהשתלם. (ל''ת)

      מני, 29/01/07 13:11

      • השתלם לשמאל שנהנה לראות יהודים מתפוצצים לאלף חתיכות. (ל''ת)

        משתלם, 29/01/07 14:31

      • ברור.נצרים היתה עוצרת פיגוע כזה

        שר ההגיון, 29/01/07 15:30

        מאוד הגיוני

        • עם נצרים היה פחות סיכוי

          אורן, 29/01/07 20:48

          כאשר ישראל הייתה ברצועה היה יותר קל לאסוף מודיעין ולסכל את הפיגוע בדרך.
          כאשר ישראל הייתה ברצועה היה יותר קשה להגיע מעזה למצרים.
          כאשר ישראל הייתה ברצועה לא היה מעבר כל כך חופשי למצרים אלא דרך המנהרות ברפיח.
          היום זה הרה יותר פשוט. אין מודיעין. אין בעיה לחצות את הרצועה מעזה בצפון לרפיח בדרום. אין בעיה להיכנס למצרים ומשם לישראל

  • 39.

    ישראל חייבת להבליג

    ארז, 29/01/07 12:00

    הפיגוע באילת הוא לא כישלון של תהליך השלום, אלא כישלון ביטחוני. הגבול עם מצרים פרוץ כבר שנים, ומעולם לא היה בסדר עדיפות גבוה. אולי עכשיו זה ישתנה.


    כך או כך, לכרגע - ישראל חייבת להבליג.


    בשבוע האחרון נהרגו 30 פלסטינים

    מלחמת האחים הפלסטינית הולכת ומתקרבת

    רק כוחנות ישראלית עלולה לאחד את הפלגים הפלסטינים, הנלחמים כעת זה בזה, להילחם ביחד נגד ישראל

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      מפונה מגוש קטיף, 29/01/07 12:18

    • נכון, צריך להזכיר לערבים מי האויב האמיתי שלהם (ל''ת)

      התנחלות רחובות, 29/01/07 12:36

      • כן. הם עצמם. (ל''ת)

        אט, 29/01/07 13:13

    • טועה 100 אחוז (ל''ת)

      מפונה מגוש קטיף, 29/01/07 13:12

  • 38.

    סיפור עצוב:פעם היו ערי-נופש במזרח התיכון:ביירות ,נהריה ,אילת,ירושלי

    המבהיר., 29/01/07 11:59

    ועוד ערים נוספות.לאחר הסכמי השלום עם מצרים וירדן והסכמי אוסלו הידועים עם הפלסטינאים,נעלמו לפתע כל מקומות הנופש.
    מי בעצם צריך נופש.רוצים בטחון ומיטה לישון עליה בשקט .

    • כן, כי לפני אוסלו ביירות פרחה

      זיכרון ארוך, 29/01/07 12:09

      ובכלל הייתה פה הרבה תיירות.
      זה מעוגן בנתונים ממחקר שנערך באוניברסיטת ''שקר כלשהו'' המפורסמת.

  • 37.

    רה''מ קיבל דיווח.

    היי שקטה, 29/01/07 11:45

    עכשיו הוא בתייעצות בטחונית. עכשיו אני ממש רגועה.

  • 36.

    איפה כל יפי הנפש משמאל? (ל''ת)

    צדק צדק תרדוף, 29/01/07 11:43

    • יפי הנפש תובעים עוד נסיגות (ל''ת)

      י, 29/01/07 12:18

    • יפי הנפש עסוקים בכנות להפגנה הבאה. (ל''ת)

      אמ יר ברד, 29/01/07 14:41

  • 35.

    אילתים לעשות חרם על עובדים פלסטינאים! (ל''ת)

    אילתית, 29/01/07 11:42

  • 34.

    כל פיסת אלוהים מתפוצצת לנו בפנים אוף! (ל''ת)

    איריס, 29/01/07 11:41

    • תמשיכי לבחור אולמרט (ל''ת)

      יניב, 29/01/07 12:17

  • 33.

    ואיפה שלום עכשיו בסיפור הזה ??? (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 29/01/07 11:37

    • בחופשת סקי באירופה (ל''ת)

      ששון גבאי, 29/01/07 12:47

  • 32.

    נו בטח, המישטרה במקום לשמור עוסקת בחקירות השחיתות של אולמרט וקדימה

    עדי, 29/01/07 11:33

    ובלחקור את הקללות של המתיישבת מחברון כאילו איזה פשע נורא זה

  • 31.

    לגרש תערבים מהעיר עכשיו (ל''ת)

    Shmuel, 29/01/07 11:32

    • לגרש אותם מכל הארץ! (ל''ת)

      הגיון בריא, 29/01/07 13:21

  • 30.

    זה אחרי 100 מיליון$ מאולמרט. (ל''ת)

    ירון, 29/01/07 11:32

  • 29.

    רק גירוש השמאל הקיצוני לחבריהם בעזה יאפשר נצחון על האוייב (ל''ת)

    אל תבליגו, 29/01/07 11:30

  • 28.

    המצרים מעודדים את הטרור מסיני ומהרצועה (ל''ת)

    ק, 29/01/07 11:29

  • 27.

    סר הבטחון מישראל. (ל''ת)

    אחד שכואב לו, 29/01/07 11:29

  • 26.

    לא סומך על פרץ מפקיר בטחון ישראל (ל''ת)

    מועמד פיגוע, 29/01/07 11:28

    • דבר עלי יפה ! (ל''ת)

      פרץ, 29/01/07 13:14

  • 25.

    הבלגה וחולשה מזמינות טרור (ל''ת)

    2, 29/01/07 11:27

  • 24.

    העיקר שיש מחסומים צבאיים בשני הכבישים המובילים לעיר

    י, 29/01/07 11:27

    מכירים את המחסומים האלה עם החיילת ששואלת אם ''הכל בסדר''?

    למה הם קיימים אם ברגע האמת הם לא מסוגלים לעצור פיגוע?

  • 23.

    הפקרת המחסומים של פרץ ההרוגים שלנו (ל''ת)

    ואתם שתקתם, 29/01/07 11:27

    • איזה מחסומים? הוא הגיע מסיני

      ימני טיפוסי, 29/01/07 11:36

      ובעזה אין מחסומים.
      קצת מחשבה ופחות התלהמות.

      • מי הפקיר את ציר פילדלפי? (ל''ת)

        ששון גבאי, 29/01/07 12:20

      • הגיע מעזה, לא מסיני, וגם אם היה מגיע מסיני, היה מקבל סיוע מעזה (ל''ת)

        מיXתפוזים, 29/01/07 13:51

        • גם בעזה אין מחסומים (ל''ת)

          חיזב, 29/01/07 14:04

  • 22.

    עוד תוצאה של ההתנתקות

    אפרת, 29/01/07 11:27

    שוב אין שליטה בפילדלפי וזו אחת התוצאות מההתנתקות הנוראה שא הובילה לשום דבר שאינו נורא....

  • 21.

    זוהי תוצאה ישירה של הוראות פרץ להפקיר את המחסומים (ל''ת)

    וזה רק פיגוע, 29/01/07 11:25

  • 20.

    ההתנחלויות הן האסון והגורם למלחמות ולפיגועים (ל''ת)

    אורנן שליט, 29/01/07 11:23

    • לפנות את התנחלות אילת (ל''ת)

      תבוסה עכשיו, 29/01/07 11:29

    • נכון, כולל מבשרת וסביבותיה שנכבשו במלחמת השחרור

      ששון גבאי, 29/01/07 12:49

      ותושבי האיזור הערבים גורשו ויושבים במחנות פליטים

    • נשמה, בשנת תרפ''ט עוד לא היו התנחלויות ובכל זאת היו פיגועים (ל''ת)

      הסטוריונית, 29/01/07 16:15

  • 19.

    תשובה ל-9, אולי התנחלות תל אביב ? (ל''ת)

    א, 29/01/07 11:21

  • 18.

    גבול מצרים פרוץ ואין גדר - ביזיון!!! (ל''ת)

    ג, 29/01/07 11:18

  • 17.

    דון אולמרט נדל''ל &כנופית מושחתי חוות השקמים_קדימה סכנה לישראל (ל''ת)

    dracula_il, 29/01/07 11:18

  • 16.

    לנתק אספקת המים והחשמל לרצועה (ל''ת)

    דנה, 29/01/07 11:18

  • 15.

    להפציץ את רצועת עזה במלוא העוצמה (ל''ת)

    כן, 29/01/07 11:17

  • 14.

    ''הפסקת אש'' לתפארת (ל''ת)

    נ, 29/01/07 11:17

  • 13.

    ואני חשבתי שהם קצת עסוקים בימים האחרונים...

    חושבת, 29/01/07 11:16

    הם לא אמורים להיות בעזה, עסוקים בלהרוג אחד את השני ?

  • 12.

    הפלסטינאים רוצים את כל מדינת ישראל. (ל''ת)

    גבי, 29/01/07 11:10

  • 11.

    ותודה לשימון פרס שאירגן לנו את ''אוסלו'' (ל''ת)

    תל אביבית, 29/01/07 11:10

    • על לא דבר, מאמי. (ל''ת)

      שימון פרס, 29/01/07 13:16

  • 10.

    תנחומיי למשפחות ההרוגים ורפואה שלמה לפצועים. (ל''ת)

    ש., 29/01/07 11:10

  • 9.

    האם יש התנחלות ששווה כל כך הרבה הרוגים?

    אסף, 29/01/07 11:09

    הרי ברור שכל עוד הכיבוש וההתנחלויות יהיו קיימים, ימשיכו הפיגועים וההרס.

    האם כמה דונמים בהתנחלויות שווים את כל ההרוגים האלה?

    • צודק! השמאלנים חייבים לפנות את אילת ולחזור לאירופה (ל''ת)

      צדק, 29/01/07 11:19

    • זו המסקנה שלך?? אתה שפוי?? (ל''ת)

      דנה, 29/01/07 11:28

    • מס' 9 - אתה חי בסרט

      מתנחל גאה, 29/01/07 11:29

      חשבתם שאם תחזירו כמה דונמים אז יהיה טיפה אפילו ממש קצת שקט - אז זהו שלא!!! כמו שאמרנו (אני שונא להגיד את זה - הייתי מעדיף לא להיות צודק) ההתנתקות התפוצצה ומתפוצצת לנו בפנים!!!
      אני לא יודע איפה אתה גר אבל גם אם בת''א - אתה חושב שכשהם יקבלו הכל אז הם יעזבו אותנו בשקט, אתה חי בסרט כמו כל השמאלנים ה''יפי נפש'' תתעעעעווווררררוווווו כבר.
      תפסיקו להשלות את עצמכם!!!!!!!!

      • אתה חי בסרט...

        פחות גאה, 29/01/07 12:13

        אתה לא קולט שהוא מנסה לדחוף את אותה אג'נדה כמוך?
        אחרי כל פיגוע יש תגובות אוטומטיות כאלה.
        הוא לא שמלאני, אני מבטיח לך.

      • אתה צודק!לפני ההתנתקות לא היו פיגועים! (ל''ת)

        חי חי, 29/01/07 13:16

  • 8.

    עמיר פרץ סגור את הגדר הדרומית

    לגמור את הגדר, 29/01/07 11:06

    שימות הנמר, שיגוועו היחבחולים- תסגרו כבר את הגדר או שנספור את המתים!

  • 7.

    תנו להם הקלות,על חשבון חיינו

    עלי בבה, 29/01/07 11:06

    אולמרט דמם בראשך,הוזהרת לא לפנות מחסומים.

  • 6.

    להחזיר את אום רשרש!!!! (ל''ת)

    ערבי הגיוני, 29/01/07 11:02

  • 5.

    נו תהיו קצת הומנים תפתחו את כל המחסומים (ל''ת)

    עלי בבה, 29/01/07 11:02

  • 4.

    הפשע צובר תנופה!

    ירח, 29/01/07 11:00

    האמת אין להם מימי וממה לפחד, אנרכיה מוחלטת, המשטרה צריכה כונס נכסים, הממשלה רפוייה בכל דבר,נושא ומובן, וקונסטלציה של היתגברות הפשע, ובמקביל הערבים מסביב ובתוכנו רואים וחשים את החולשה קריסת המערכות, וההמשך ברור, סופה של מחלה קשה מוות בטוח,!!

  • 3.

    לצאת מאילת !!!! הרצועה לא מספיקה !! לפנות את כל השטחים הכבושים !!!!

    אביה, 29/01/07 10:56

    מאילת ועד אוניברסיטת ת''א... אתם לא מבינים כל עוד נישאר על האדמה הכבושה יהיו פה מתים לחינם !!! :(

    • פינוי

      nhavu, 29/01/07 18:02

      אולי אחרי שנפנה את רשפון ואת ת''א שדרות אילת ונעבור לגור מיצדו השני של החוף אולי אז יהיה שקט לא
      אנשים שכחו שבזמן שנפלו טילים במלחמת המפרץ על ת''א כל התל אביבים ברחו לדרום אז לכל אלה שאומרים להחזיר שטחים שיזכרו המדינה קטנה ועוד מעט לא יהיה מה להחזיר

  • 2.

    הפלשתינים המסכנים באילת דורשים הגדרה עצמית (ל''ת)

    ד, 29/01/07 10:55

  • 1.

    די לכיבוש באילת! אין לנו מה לחפש שם!!! (ל''ת)

    אריאל שרון, 29/01/07 10:47