• 30.

    כתבות כמו זאת - הן דמגוגיה אחת גדולה !!!

    ניר, 29/01/07 00:41

    בואו ונעשה ''זום אין'' לכתבה:
    1. שקר מספר אחד: ''משפחות עניות שבראשן עומד אדם שעובד'' - למה בראשן לא עומדים שני בני-אדם שעובדים ?
    אם אחד מבני הזוג בחר לא לעבוד - למה אני וזוגתי שתחיה, צריכים לממן להם קיצבאות ?
    2. מה עם כל אלה שעובדים שחור ? אתם חושבים שיש מעט כאלה ? אז תראו קצת נתונים:
    מתוך 4.1 מיליון איש שמוגדרים כ''עובדים פוטנציאלים'' (בגיל עבודה: 21-65) עובדים בפועל רק 1.9 מיליון.
    מה עם כל השאר ?
    אני אגיד לכם מה איתם:
    א. מקבלי קיצבאות למינהם
    ב. עובדים שחור

    אז למה שאני אממן קיצבה לזוג שהוא עובד שחור והיא בבית ?
    למה שזוג כזה ייחשב מתחת לקו העוני ?
    שימו לב לסטטיסטיקות - ותנסו לנחש כמה זוגות כאלה כבר ניתמכים על ידינו ?

    לסיכום: הסוציאליזם פשט את הרגל - מי שיכול גונב מהמדינה ומי שלא יכול נחשב פראייר.
    אז מי שלא יכול להביא ילדים לעולם ולתמוך בהם - שלא יביא, ואם הביא - אז שיצא לעבוד בשתי עבודות ויפרנס אותם בעצמו - שאנשים יקחו אחריות על עצמם.
    אין שום סיבה שבעולם שאני אגדל ילדים של אנשים אחרים !!!

    הנתונים של כל הסקרים והדו''חות על העוני מוטים - ומשמשים כמחבט פוליטי של האופוזיציה והשמאל הסוציאליסטי - הגיע הזמן להתבגר ולהבין שחינכנו אנשים לא לצאת לעבוד - זה יהיה כואב וקשה - אבל הגיע הזמן לשנות את זה.

    כל טוב,
    ניר

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת.דוח העוני הוא דוח מעוות ושקרי

      ששון גבאי, 29/01/07 11:23

      שיבדוק כל אחד את העוזרת שהוא מעסיק - על מה היא מדווחת.
      בעלי מקצוע למינהם שלא זוכרים חשבונית מהי.
      עובדים שרשומים כמישהוא אחר.
      לא חסרים פטנטים.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    צודק, אם לא יהיו קיצבאות...

    פראחה, 28/01/07 23:42

    לא אוכל לעשן 2 חפיסות מרלבורו ליום.
    לא אוכל לעשות פן וצבע כל יום שישי במספרה של ארמונד במרכז המסחרי.
    לא אוכל להחליף את הסלולרי של הילדים כל שנה.
    לא אוכל לעשות על האש כל שבת בפארק העירוני.
    חייבים להחזיר את הקיצבאות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מילים כדורבנות

    תמר, 28/01/07 23:30

    האם חשבת על קריירה בתחום הכלכלה הפוליטית?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש הבדל בין קשישים לילדים

    מפרנס חרד, 28/01/07 23:13

    לקשיש שהדרדר לעוני אחרי שכל חייו עבד כבר אין שום דרך לצאת מזה והוא זכאי לקיצבה. ילדים עניים הם תוצאה של חוסר האחריות של הוריהם. למי שאין דרך לפרנס את הילדים שלו אין זכות להביא ילדים לעולם. מצידי שימותו ברעב.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מילים כדורבנות

    מתי, 28/01/07 20:35

    גי חורב אני מצדיע לך. סוף סוף אדם שמתעלה מעל הסטיגמות על החרדים והערבים, ובהיגיון שקול, מראה כיצד הקצבאות יכולות להציל עשרות אלפי ילדים מרעב, פשוטו כמשמעו.
    ולכל אותם שונאי חרדים וערבים, יש לי שאלה. מה אשם ילד שנולד למשפחה של חרדים או ערבים, בגלל זה נרעיב אותו, בגלל שההורים שלו ילדו אותו למרות שלא ידעו מהיכן יפרנסו אותו, בגלל זה נהפוך למדינת עולם שלישי עם ילדים וזקנים שמחטטים בפחי אשפה?

    הגב לתגובה זו

    • מדינת רווחה הוא מונח מערבי/מודרני.

      רון הכחול, 28/01/07 23:25

      מדינת רווחה מניחה שכל מי שיכול לעבוד, עובד. בישראל שיעור ההשתתפות בכוח העבודה הוא מהנמוכים בעולם.
      מדינת רווחה מניחה שיעור מסוים, נמוך, של ריבוי טבעי ושל אוכלוסיות שאינן עובדות (בעיקר ילדים וקשישים).
      כל מדינת רווחה בה פחות מדי אנשים יישאו נטל גדול מדי, תקרוס. כן, גם שבדיה.
      אם ישראל רוצה להיות מדינת רווחה, עליה להעביר את החרדים והערבים מהעולם השלישי לעולם הראשון. כן, גם בתכנון המשפחה, וכן, גם בכפיה. בכפייה

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    נכון! (ל''ת)

    מישהי, 28/01/07 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בשורה תחתונה, משכורת מינימום שווה עוני,

    שמעונה מדימונה, 28/01/07 15:43

    לכן, יש פער שצריך להשלים אותו, או בצורת קצבאות או ע''י קצבאות.
    פשוט, לא?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סיוע רק דרך הקלות במס ולא קיצבאות

    שמעון, 28/01/07 15:32

    הערבים והחרדים עשו בקיצבאות מקור פרנסה עיקרי.

    את התוצאות אזרחי ישראל מממנים.

    סיוע רק לקשישים או בעלי מוגבלויות.

    המדינה צריכה לסייע רק למי שעוזר לעצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ביטול חברות כוח אדם =ביטול העוני ב50%

    מתי, 28/01/07 15:11

    המעסיק משלם לכוח אדם 40-50 ש''ח לשעת עבודה!!!
    וכוח אדם משלם 20 ש''ח לעובד!!!!
    איפה הממשלה??? ואיפה ההסתדרות??? ואיפה כל ארגוני זכויות אדם???

    הגב לתגובה זו

    • ההסתדרות יצרה את החברות הללו

      ששון גבאי, 28/01/07 18:03

      החברות הללו קמו בגלל נושא ששמו קביעות במוסדות הציבוריים ובחברות הממשלתיות. עובדים שלא עובדים ולא ניתן לפטר או להזיז אותם.
      מכיוון שמישהו גם צריך לעבוד במקומות הללו - נולדו עובדי הקבלן.
      הם עובדים כי אין להם ברירה אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק קיצבאות (ל''ת)

    דני, 28/01/07 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רק ורק קיצבאות

    דני, 28/01/07 13:34

    קצוות הילדים בגרמניה עומדת על 155 יורו לילד
    בנוסף תשלום שכר דירה
    איזה פלא אין עניים

    הגב לתגובה זו

    • בגרמניה יש לכל משפחה ילד אחד

      בדואי, 28/01/07 23:10

      לא 15.

      הגב לתגובה זו

    • ומהו שיעור הילודה בגרמניה? קרוב לאפס.

      רון הכחול, 28/01/07 23:26

      אם שיעור הילודה היה כמו בישראל, הם לא היו משלמים אפילו יורו אחד.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אקמול לחולה שחפת, החום ירד,אז מה?

    ארול, 28/01/07 13:18

    נתנו תרופה להורדת החום לחולה שחפת, החום ירד, אבל החולה לא הבריא.

    הביטוח הלאומי אחראי על מתן קצבאות, הוא מודד את העוני, מפרסם ומיחצן את דוח העוני, ויש לא אינטרס לגיטימי להצביע על הקצבאות כפתרון לעוני.

    זהו פתרון חלקי ביותר, פתרון אמיתי יביא לצמצום הפערים ללא צורך בקצבאות כלל. כל פטנט הקצבאות לוקה בחסר, פעם אחת מקצצים אותן באכזריות, כי אין כסף בקופה, פעם אחרת משחררים קצת, העוני הנדד יורד, אך מספר העניים הסמוכים על שולחן הממשלה נשאר בעינו.

    פתרון של מדינת רווחה, להבדיל ממדינת סעד, יהיה בהשקעות בחינוך, השקעות בתכניות רווחה לילדים ומשפחות בסיכון, ומצד שני התערבות נכונה בשוק העבודה (אכיפת חוקי עבודה, מיסוי עובדים זרים ,ועוד) כל זאת כדי למנוע את העוני, ובו זמנית להקטין את הקצבאות.

    תפקיד דו''ח העוני אכן למדוד את רמת העוני, וגם ליחצן את חשיבות הדוח והנתונים, וטוב שכך

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    קוברים אתהנכים בעודם חיים ונושמים

    בנצי, 28/01/07 13:13

    לא ייתכן ש 75 % אי כושר עבודה ונכות 100 % קיצבת נכות.מי זה הגאון שחישב את צרכיו של חולה נכה והחלטתו לשלם 2054 שח קיצבה חודשית.זה נורמלי ! זה ייתכן !! שיבוא לחיות בסכום כזה במדינה הזאת וכולם אדישים עד להתפוצצות ובקרוב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! גם לי יש

      אחת, 28/01/07 16:33

      75 ו100..

      התרופות עולות - וממה שנשאר צריך איכשהו לממ''ן מחיה.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אין גבול לחוצפה - מי יכול לחיות מסכומים כאלה? (ל''ת)

    ורד, 28/01/07 13:09

    הגב לתגובה זו

    • חצוף הוא מי שמביא 10 ילדים ואז מצפה שהציבור יפרנס אותם (ל''ת)

      חוצפן, 28/01/07 23:11

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    האוצר עובד לפי הראש של נתניהו (ל''ת)

    שאול, 28/01/07 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ופעם נוספת התגלתה הדמגוגיה של ביבי נתניהו

    אתי, 28/01/07 13:02

    נגד עניי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • כך הוא מממן לעצמו את החימום של בריכת השחיה שלו (ל''ת)

      דודי, 28/01/07 13:54

      הגב לתגובה זו

    • ופעם נוספת התגלתה הדמגוגיה של אתי

      דן סער, 28/01/07 17:41

      נתניהו הוא,ללא ספק, היה יוצא דופן בהצלחותו בתפקיד שר העוצר.
      ביבי בעצם הציל את המדינה אבל דפק את עצמו בעיניים של האדם הפשוט.



      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין עניים בארץ!אני יוצא לטיול בימי שבת בבוקר בקיסריה,עם הילדים

    ביבי נתניהו, 28/01/07 12:53

    וטרם נתקלתי באנשים עניים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הדבר הכי חמור הוא ההסתה נגד העניים שמסתייעים בקצבאות

    שלי, 28/01/07 12:44

    אחרי זה מתפלאים שהם מחטטים בזבל

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נו באמת... אלה דברים שנמדדים בטווח ארוך (ל''ת)

    די לדמגוגיה, 28/01/07 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להפסיק קצבאות ילדים מייד!

    שפוי, 28/01/07 12:12

    רק בישראל המדינה מממנת ילודה של עניים שאחרת לא היו נולדים.
    התערבותה /של המדינה מגבירה את אי השיויון בכך שנולדים עניים מרודים והכסף לכך נלקח מזקנים וחולים (חיסול מדינת הרווחה של שנות מפא''י החל עם שלטון הליכוד- חרדים שהחל בקצבאות הילודים).
    מדינת ישראל גם כך צפופה יותר מכל המדינות המתקדמות ובעלת שיעור ילודה שאינו הולם את הסביבה הגאוגרפית שלנו.
    התוצאה היא קיטון בחוסן הלאומי והגברת הגירת מוחות מכאן.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

      שלום, 28/01/07 12:21

      הגב לתגובה זו

      • צודק לחלוטין!!! (ל''ת)

        שבוז, 28/01/07 13:10

        הגב לתגובה זו

    • זהו שאתה לא יודע על מה אתה מדבר

      פוליטיקל קורקט, 28/01/07 13:45

      הסיבה מדוע יש הגירה כ''כ מסיבית של ערבים לרוב ארצות אירופה היא בגלל התנאים הסוציאליים האדירים שמקבלים האזרחים שם לרבות קצבאות ילדים נדיבים ביותר, חופשות לידה גם לאישה וגם לבעל עם משכורת מלאה לשנה ועוד ועוד תנאים שהישראלים יכולים רק לחלום עליהם! אין זה מקרה שהשם ה - 3 בפופולריות שניתנים לילדים הנולדים בשבדיה הוא לא אחר מאשר מוחמד!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדינה אכזרית לחלשים טובה לעשירים

    משה, 28/01/07 12:10

    המדיניות הקפיטלסטית דוגלת בהעברת משאבים מהחלשים לחזקים ושלא יספרו לכם סיפורים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    קיצבאות מוגדלות לקשישים ונכים בלבד!

    ישראלי, 28/01/07 12:05

    קיצבות הילדים מוסיפים ילדים לעוני!
    חרדים וערבים, מולידים ילדים בין ראשית לשם קבלת קיצבה ! וכמו כן להגיל בעתיד את כוחם האלקטוראלי
    כדי להגדיל את הקיצבאות.(לערבים יש סיבה נוספת והיא להשיג בעתיד רוב ערבי!

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך! מי שרוצה להביא 10 ילדים,עדיף שקודם ימצא עבודה. (ל''ת)

      שולה דרך, 28/01/07 12:39

      הגב לתגובה זו

    • קיצבת ילדים זה 150 שקל לילד

      י., 28/01/07 17:57

      אז בשביל 10 ילדים תקבל 1500 שקל.
      זה שדידת הקופה הציבורית?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    האם מישהו מאיתנו באמת זקוק לניתוח סטטיסטי כדי לדעת שמהכנסה של 5,000

    התשובה: כן!!!, 28/01/07 12:05

    הזוג עם שני ילדים שמרוויח 5K צריך את הניתוך הזה!
    וזוג עם ילד אחד וזוג בלי ילדים בכלל!!!!

    כי אחרת לא היו להם 2 ילדים כשהם מרוויחיפ רק 5K

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הדו''ח הינו על הניר

    ר.ח, 28/01/07 12:03

    דו''ח העוני נכתב על הניר בלבד. ומסיבת עיתונאים עם מנכ''ל המוסד לביטוח לאומי ומה עושים בנידון שום דבר
    ראשית יש לתת תמיכה לזקנים לחולים למוגבלים שאותם לא ניתן להחזיר למעגל העבודה. אך לא בסכום של 50 ש''ח לחודש זה לא יוציא אותם ממעגל העוני. להוציא חקיקה בנושא מעונות יום, ומטפלות כהוצאה מוכר לכל הנשים בארץ, לעודד בתמריצים ליציאה לעובדה וליצור מקומות תעסוקה רבים.
    יש לעודד ילודה בארץ מכוון שבעוד מספר שנים נמצא את עצמנו עם 3 מליון מכוון שהיום לגדל ילדים ללא שכר של שני בני הזוג לא ניתן להתקיים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אלי ישי כל המדינה מחכה...

    צבי, 28/01/07 11:51

    להחזר הקצבאות. בירושלים ובני ברק במיוחד. קשה לנו. בחרנו בך לכן אתה חייב את זה לעם. בבקשה!!!! תחזיר לנו את הקצבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    1500 ש''ח - כנסו

    יוסי, 28/01/07 11:43

    ליתר דיוק 1,497 ש''ח זה מה שאימי מקבלת היום כקצבת זקנה (והיא לא היחידה זו הקצבה ליחיד זקן!!!!!!!!!!).
    עכשיו יואיל בטובו שר האוצר , רוה''מ ,מנכ''ל הביטוח הלאומי להסביר לי איך אפשר לחיות מהכנסה כ''כ נמוכה .
    אני את התשובה יודע- לא מדליקים מנורות כלל!!! (אולי אחת כדי להפיג את החושך.)
    לא מדליקים חימום בחורף!!!
    לא קונים את התרופות שזקוקים להם!!
    לא קונים מצרכים הביתה והופכים להיות פתאום אחרי כל שנות העבודה לעניים .
    למה???????????
    כדי שלכם תיהיה משכורת של 40,000 ש''ח.
    אז שאף אחד לא יבלבל לי את המח עם סטטיסטיקות מאקרו כלכליות למיניהם.
    זו האמת לאמיתה עכשיו אם אפשר הסבר גם מפי אלו שאומרים בוא נקצץ ואז יצאו לעבוד אבל מי שכבר זקן לא נמצא בגיל העבודה הוא כבר עבד כל חייו ובסוף נאלץ לקבל מהמדינה בעיטה בת......
    ושרק ימות בשקט כי זה מפריע לסטטיסטיקה.

    הגב לתגובה זו

    • למה אין לה פנסיה? מי אחראי לזה? (ל''ת)

      ששון גבאי, 28/01/07 12:02

      הגב לתגובה זו

      • לשאלתך 25 שנה עובדת בנק מסורה

        יוסי, 28/01/07 17:02

        בבנק שאגב רק לאחרונה נמכר מידי המדינה.
        אז עכשיו אתה מבין מי אחראי ?
        ואם לא הבנת הסיפור הזה הוא של מאות אלפי זקנים בארץ שאין להם פנסיה מוסדרת למרות שעבדו כל חייהם.
        מה באמת חשבת שהיא לא רצתה לסיים את עבודתה עם פנסיה?????

        הגב לתגובה זו

        • הבנק מקום עבודה מסודר עם חיסכון פנסיוני

          ששון גבאי, 28/01/07 18:01

          זה לא הגיוני מה שאתה אומר.
          לבנקים ועדי עובדים חזקים בתמיכת ההסתדרות.
          ההסתדרות לעומת זאת לא דאגה לעובדים במקומות הקטנים יותר.
          את ההסתדרות עינינו הגופים הגדולים שניהלו אצלה חשבונות פנסיה שמנים.

          הגב לתגובה זו

        • בולשיט

          י., 28/01/07 18:02

          מי שעבד 25 שנה בבנק צבר זכויות פנסיה אחוש שלוקי.
          יכול להיות שהיא היוונה את הזכויות האלו בשביל לקבל בוחטיה אחת גדולה בשביל משהו (לקנות בית, ''לעזור לילדים שאמנם עובדים בהי טק ועושים מלא כסף אבל נורא קשה להם'') ואחרי זה לחיות מקיצבת זיקנה אבל זו כבר בעיה שלה.

          הגב לתגובה זו

          • תשובה לבול זבל

            יוסי, 28/01/07 23:54

            אז דע לך שאתה טועה ובגדול כל מה שהיא קיבלה בסוף שנות העבודה זה אך ורק פיצויים
            אבל מה שכואב לי זה עזות המצח שלך עם כל מה שאמרת אבל ניחה.. אתה עדיין לא ענית לעצם העיניין עזוב את אמא שלי זה לא האישיו איך חיים מ 1500 ש''ח וכמו שאתה יודע מאות אלפי עובדים במדינה עובדים ללא פנסיה.

            הגב לתגובה זו

            • אתה פשוט מקשקש ובגדול

              ששון גבאי, 29/01/07 11:20

              אין דבר כזה שבנק לא יפריש כספים לתגמולים. תבדוק שוב.

              הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם לא יהיו קצבות נוכל ליסגור את הביטוח הלאומי

    אבי, 28/01/07 11:18

    אם לא יהיו קצבות נוכל ליסגור את הביטוח הלאומי. ולא רק זאת, פוליטקאים בונים קרירה מסיפור הקצבאות. לכן האמת לא חשובה. חשוב שנצליח לשמר את העוני, לתת קיצבאות ולבנות אירגונים וקריירות. ולעזאזל המדינה, המעמד הבנוני (שממן את הקיצבאות), החינוך, הבריאות, והעתיד

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בגלל שקצצו

    נכה, 28/01/07 11:15

    בגלל שקצצו בקיצבת הנכות שגם ככה לא היתה מספיקה בקושי לשבוע..הרבה נכים נאלצים לעבוד למרות נכותם!!
    ואז ביטוח לאומי אומר להם ''הנה אתם יכולים לעבוד
    ומבטלים להם את הקצבה''
    ככה מעודדים לצאת מהעוני בישראל!

    הגב לתגובה זו

    • לתת קצבאות למי שאין לו פיתרון אחר

      שבוז, 28/01/07 11:53

      האמירה שבגלל שקצצו בקיצבת הנכות, נכים צריכים לצאת לעבוד, היא שורש כל הרע. הקצבאות לא באו לאפשר למי שיכול לעבוד, להתבטל על חשבון הציבור. אם נכה יכול לעבוד, הוא חייב לעבוד. העובדה שהוא נכה לא אמורה לאפשר לו להתבטל. אני מגמגם קשה, שזו נכות לכל דבר, למרות שהיא אינה מוכרת ככזאת. אני עובד ומתפרנס. הייתי מעדיף בהרבה לשבת בבית ולקבל קצבה מהממשלה, אבל אני לא אעז לטעון שזה מגיע לי.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    דמגוגיה, או חוסר הבנה בנתונים?

    גלעד, 28/01/07 11:15

    אף אחד באוצר לא טוען שקצבאות זקנה מונעות מזקנים לצאת לעבודה...
    אך לעומת זאת הם מונעות מאחרים. כך למשל רק 3% מן המשפחות בהם עובדים שני בני הזוג נמצאות מתחת לקו העוני!!!!
    בשנתיים האחרונות ירד אחוז המובטלים מ11.5% ל8.5% ובמקביל עלה אחוז המועסקים בכוח העבודה. כך למשל, ירד שיעור הלא יהודים העניים באחוז בעוד שקצבאות הילדים רק ירדו. איזה הסבר יש לכך אם לא השתתפות גדולה יותר (סוף סוף) של נשות המגזר במעגל העבודה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה לא יודע לקרוא....

      חיים, 28/01/07 11:19

      גם כאשר יוצאים לעבוד נשארים עניים, זה בדיוק כל הסיפור על רגל אחת.

      הגב לתגובה זו

      • גם היום הבדוואים חוגגים על ביטוח לאומי, כל גבר נשוי ל- 4

        4-5 נשים מביא, 28/01/07 12:34

        40-50 ילדים, שיקצצו כמו שגבר יהודי יכול להביא מקסימום 20 ילדים אז גם הבדוואי יקבל עבור 20 ילדים.

        הגב לתגובה זו

    • אם אף אחד באוצר לא טוען שקצבאות ילדים מונעות יציאה לעבודה אז למה

      שרי, 28/01/07 11:29

      לעזאזל קיצצו להם? ומדוע קיצצו בקצבאות הזקנה לקשישים אחרי שהם שילמו כל חייהם?! אה?

      הגב לתגובה זו

      • למה קיצצו? כל מעל ילד רביעי הקצבאות עלו באופן מטורף

        ששון גבאי, 28/01/07 12:01

        וכך החרדים והבדואים חגגו על ביטוח לאומי ועל הפריירים שעובדים קשה על מנת לממן את המסים המטורפים במדינה

        הגב לתגובה זו

    • הוריי פנסיונרים שעבדו כל החיים והפנסיה מבזה!

      שולה דרך, 28/01/07 12:43

      אפשר לחיות בעולם תאורטי,אבל בפועל נורא קשה לחיות עם פנסיה נמוכה.תנסה להתרכז באנשים ולא במספרים.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אתה טועה

    תומר, 28/01/07 11:09

    ברור שהגדלת קצבאות מפחיתה מבחינה מתמטית את העוני. אבל היא מגבירה את התלות בהם ובסופו של דבר, אדם שמסתמך על קצבאות במקום לצאת לעבודה, יהיה עני יותר.
    מס הכנסה שלילי לא יתרום לאיש פרט לבעלי המפעלים. כי השכר של כל אלו שהיום מקבלים קצת יותר מהמינימום, יופחת למינימום משום שכולם ידעו שהמדינה ממילא תשלם את ההפרש.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה שאדם זקן יהיה עצמאי? שילד עני ייצא לעבוד?

      ספי, 28/01/07 11:30

      אני לא מבין מה ההיגיון בקיצוץ הקצבאות האלו. פשוט לא מבין ולא אבין.

      הגב לתגובה זו

      • לא, אבל אני רוצה שזוג הורים עניים לא יעשו ילד חמישי ושישי

        ארז, 28/01/07 11:51

        מאחר ואין ביכולתם הכלכלית לפרנס אותו.

        הגב לתגובה זו

        • האם היית מוכן להיות

          ילד יהודי, 28/01/07 12:10

          אותו ילד שאימו החליטה לוותר עליו בשביל עוד קצת כסף ?

          הגב לתגובה זו

          • אם האמא וויתרה עליו, הוא אף פעם לא ידע שוויתרו עליו. אנחנו חיים בעי

            דן מודרני ויש, 28/01/07 12:37

            פתרון להגבלת הילודה. מי שלא יכול להגביל את הילודה יש לו בעיה חמורה.

            הגב לתגובה זו

        • צודק אבל זה לא חייב להיות או עידוד ילודה או קיצוץ אחיד. יש פיתרון

          שרון, 28/01/07 12:22

          קצבה אחידה לכל ילד בגובה שייבדק על ידי מומחים בוועדה ציבורית.

          הגב לתגובה זו

        • יש לתת לילד ראשון יותר מיתר אחרים.אך אל להפקיר אחרים.ובכלל ילדים לא (ל''ת)

          כלי משחק פוליטי, 28/01/07 12:24

          הגב לתגובה זו

      • מה ההגיון? מי שמשלם אותן בסוף יברח מהארץ.

        ששון גבאי, 28/01/07 11:59

        לאותה שכבה שמשלמת את רב המיסים פשוט נמאס.
        אני משקיע עשרות אלפי שקלים בשביל ללמוד ולהתקדם ובסוף מס הכנסה קורע אותי בשביל לממן שכבות שלמות של פרזיטים.
        אוכלוסיית הנזקקים האמיתית קטנה בהרבה ממה שדוח העוני מציג.

        הגב לתגובה זו

    • 400?מס' זניח.לבחון השינוי מאז גזירות ביבי2003-06.בכלל,יש לבטל השקע'

      תשתיות שהולכות, 28/01/07 12:22

      בניגוד לעמדתי קודמת שיש לבטל קצבאות קשישים+ילדים וכיו''ב.
      אני סבור שיש להחזירם משום שהשקעות תשתייות הולכות רק לעשקני המפלגות שממילא גם עשירים וגוזלים את שמגיע לעניים.
      יש לתת ישירות לח-ן העני עפ''י הגדרת צורך : סל צריכה וכיו''ב.
      אחת מהצעותיי : להגדיר סל צריכה לילדים לא עפ''י מספרם אלא עפ''י צריכת שיכבת גיל כ''א , ולילד ראשון להעניק קצת יותר כי ההשקעה הראשונית גבוהה יותר: מיטה,עגלה וכו'.
      צרכי ילדים עפי שכבת גיל : כי ילדים בין 00-02 שנים הוצאותיהם שונות מילד בין 06-08 שנים , נניח.
      חבל שביבי חתך קודם את אלו שממילא עניים.
      ונכנע ללחצי קבוצות חזקות כחב' חשמל ובזק וכיו''ב.
      והוא(ביבי נתניהו כמובן) עוד ''מוביל'' בסקרים אעפ''י שנמצא במפלגות שמצביעיהן נתפשות כחלשות בחברה ?!
      כי שקר נכון ליום הסקר.

      הגב לתגובה זו