• 69.

    מה נסגר עם הפראשה הזאת? הוא ביקש סליחה? הוא שילם? (ל''ת)

    רונן, 03/01/11 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    עו''ד שומרון ''כבוד האדם'' לפני כבוד תוארו ומן הראוי היה לא להשתתף

    דע, 06/02/07 14:43

    בחגיגה ה''פחד'' שה''אמת'' אם לא מקבלים אותה כאורחת היא טופחת.
    מכתיבתי לא אשפוט אף לא אחד מן הצדדים מכיון שיש ''בית משפט''. אך אדם במעמדך לא השכלתי אלא כיהודי ''שומר מצוות'' אנא לשון הרע והרחקת שלום ואמת מן הגרועות בחטאינו המרובים.
    ולא כל האמצעים מקדשים את המטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הנשיא צדיק ויוצדק (ל''ת)

    ג'ק, 29/01/07 01:46

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    להכפיש קוקבן אונס ולטעון שהיא זונה=''כבוד לכל אזרח''?

    ודייק, 28/01/07 14:45

    מר שומרון, אתה הוא הזונה כאן, מי שמוכר את כבודו ואת אמינותו בעבור בצע כסף כדי לסייע לנשיא מפוקפק להמשיך להיאחז בקרנות מזבח מוסד הנשיאות ולדרדרו כלפי מטה (במקום להתפטר, להסיר את חסינותו ולעמוד למשפט כמו גבר) אינו ראוי ליחס.
    בטח ובטח שלא במדור יהדות.
    ליבי עם הקורבנות, מי ייתן ועינויי הצדק (מתיחת המשפט על פני שנים וכו') לא יהיו מנת חלקכן.

    הגב לתגובה זו

    • צודק הכותב וראוי שהציבור יקרא!כן המתלוננות הם הקורבנות של המואשם (ל''ת)

      באונס קצב משה, 28/01/07 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    מאמין לנשיא!

    דני, 28/01/07 14:04

    כולנו יודעים שהפרקליטות המשטרה התקשורת היועץ המשפטי לממשלה וגם בית המשפט ושות' יכולים להפוך כל צדיק לרשע וכל טהור לטמא . ראה כיצד הם רדפו את משפחת נתניהו , יעקב נאמן , רפול ועוד ועוד

    הגב לתגובה זו

    • גם לאולמרט אתה מאמין?

      משמרת הצביעות, 28/01/07 15:19

      אותו הרי כבר תליתם בכיכר הרבה לפני שהוגשו אישומים.

      הגב לתגובה זו

    • ול-14 מתלוננות אתה לא מאמין?!אם היה מאמין בחפותו מזמו היה הולך (ל''ת)

      לבדיקת פוליגרף, 28/01/07 17:27

      הגב לתגובה זו

    • קצב האשים גם את נתניהו והליכוד ברדיפתו

      מוטי, 28/01/07 18:01

      אופס....
      למי אתה מאמין עכשיו?

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    פשוט להקיא !!! (ל''ת)

    תמים, 28/01/07 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה העורך של ''מקור ראשון''????

    מקור אחרון, 28/01/07 13:17

    אשמח לקבל הבהרות לגבי עמדות העיתון מקור ראשון בכל הנוגע לדברי עורכו הראשי, עו''ד שומרו:
    1. מקור ראשון תומך באונס?
    2. מקור ראשון תומך בהוצאת דיבה והכפשה של מתלוננות על אונס?
    3. מקור ראשון מחזיק בדעתו של עו''ד שומרון ש''אדם דתי ושמר מצוות'' לא יכול להיות מואשם באונס, ובוודאי אם הוא פוליטיקאי בכיר?
    אתמהה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא העורך אלא העורך לשעבר. וחוץ מזה,

      אתמהה, 28/01/07 19:12

      למקור ראשון אין עמדות. עיתון הוא אוסף של אנשים עם עמדות משלהם.

      הגב לתגובה זו

    • לעיתון הזה היו הרבה עורכים, אז מה? הוא שייך לעבר היום העורך זה לורד (ל''ת)

      מנוי, 28/01/07 23:30

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    שמור את הנאומים שלך לשלב הטיעונים לעונש

    עו''ד יקר, 28/01/07 13:12

    ''משה קצב הוא אדם דתי כך גם רוב ילדיו ובני זוגם. הוא מתפלל 3 תפילות ביום, יש מניין קבוע בלשכת הנשיא וכל אורחות חייו הם של איש שומר מצוות.''
    עו''ד שומרון, כמשפטן אתה בוודאי יודע היטב שנימוקים כאלה מביאים בשלב הטיעונים לעונש. לא בשלב ההוכחות, ולא בשלב הסיכומים של ההגנה.
    אלא אם התפילות מספקות לו אליבי...

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כבוד הוא להיות אדם ואתה סתם בריון עם רשיון של עו''ד

    משה, 28/01/07 12:19

    מעניין כמה כסף מקבל שומרון בעזרה לאנס.
    נכון שגם לאנס מגיע תמיכה משפטית אך הזדהות איתו עד להכפשת המתלוננות המרחק רב.
    לעו''ד כשומרון צריך לשלול את רשיון עריכת הדין, במסווה של עו''ד הוא מרשה לעצמו להשמיץ ולהשתלח בקורבנות.
    ועד שלא יוכח אחרת המתלוננות הם הקורבנות ולא האנס והמתריד הסידרתי. רק חמור או מושחת מאמין שמעל 10 נשים מתקופות שונות בחייו של הנשיא ושאינם מכירות זו את זו יעלילו עליו. שומרון איננו חמור שומרון הוא סמל לבריונות והשחיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא יעזור לך כלום, אתה תאלץ לשלם כמה עשרות אלפי שקלים על הוצאת דיבה

    יואב, 28/01/07 12:05

    אני מקווה שמשלמים לך פחות, שתצא מופסד.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    משפטנים, הירגעו.

    דינה, 28/01/07 09:05

    עורכי דין יקרים - השאלה המשפטית היא לא במרכז העניין. לו יצויר שכל העובדות השתוקקו להמשיך לעבוד עם קצב ורצו את קרבתו הגופנית, ולא תימצא אשמה משפטית - האם דמות כזו ראויה לכהן כנשיא?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    14 בנות ישראל התלוננו על מעשיו אם יהודי מאמין אתה הגן על הצדיקות ! (ל''ת)

    הם הנפגעות!!, 28/01/07 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    איך היית מרגיש אם מישהו היה אומר מילה כמו שאמרת על בת/אישה היקרה לך (ל''ת)

    בבקשה תענה, 27/01/07 22:10

    הגב לתגובה זו

    • אני אענה

      יוני, 27/01/07 23:09

      איך את היית מרגישה לו בנך היה מואשם בעלילת דם ע''י נשים נקמניות ושקרניות? הא?
      הדמוגגיה עובדת לשני הכיוונים, גברת

      הגב לתגובה זו

      • לכן חיב להיות משפט (ל''ת)

        והתוצאות יוכיחו, 28/01/07 01:35

        הגב לתגובה זו

      • השאלה היא איך תחנך את הבן שלך.

        אלישבע, 28/01/07 09:12

        השאלה היא לא מה היית רוצה שיקרה לבן שלך, אלא - איך אתה מחנך את הבן שלך? האם תגיד לו שזה בסדר להיות נשוי ולהתחיל עם העובדות?
        אם מתמקחים אם ''הוא התחיל'' - או ''היא התחילה'' - מפספסים את הנקודה - זו התנהגות לא ראויה, ונשיא מדינת ישראל אין את הפריבילגיה להתנהג באופן בלתי ראוי.

        הגב לתגובה זו

      • ל''יוני'' - עניתי לך ומשום מה צונזרתי. הנה שוב:

        בבקשה תענה, 28/01/07 21:41

        קודם כל, זה שאתה מניח שאני אישה ולא גבר - זה כבר תעודת עניות שלך. שלא כמוך, ''יוני'', יש גברים שמגנים על נשים ורוצים כאן חברה טובה וצודקת, ולא סוג של עיראק בה נשים מושפלות ומבוזות ואין מי שיגן עליהם. אנחנו בישראל, בנאדם. זאת מדינה יהודית. מי נותן לך רשות לומר על בת ישראל שהיא עבדה בתור ''ז....''?

        דבר שני, אם היה מדובר במתלוננת אחת, אני מודה שגם לי היה ספק. אבל מדובר ב-שים לב-14 נשים!!! 14, יוני.

        אתה קורא לי ''דמגוג'' ו''גברת'', אבל נראה שהדמגוג הכי גדול זה אתה. במקום לענות, החזרת שאלה. כלומר:, כרגיל אתם מתחמקים מלתת תשובות.
        מבחינתכם כולם אשמים - התקשורת, המשטרה, בית המשפט, 14 הבנות האומללות, רק לא הבוס!

        אני ממליץ לך לקרוא את העיתונאי בן כספית ב''מעריב'' של יום שישי. הוא מספר שם , שהעיתונות יודעת על מעשים אלה של קצב כבר שנים.

        עכשיו תגיד לי מי הדמגוג - אולי אתה שקובע שזאת עליל ת דם ומנסה להחזיר את הכדור למיגרש של השואל במקום לענות?

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    כנראה הינך מעונייך בגוב אצל קצב אז אתה''מגן'' -לא הצלחת לשכנע אותי (ל''ת)

    פרח, 27/01/07 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אתה נקרא ערב רב חושב שהוא יהודי אך מביא מחשבות פגניות ליהדות (ל''ת)

    בני האור, 27/01/07 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אם הוא מתפלל 3 פעמים ביום זה הופך את מעשיו לצדיקות-תתבייש לך (ל''ת)

    בני האור, 27/01/07 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חכמים גדולים,מה דעתכם לתת גם לא' מ.עתונאים בפריים טיים ?

    בונו, 27/01/07 20:29

    אדון שומרון הנכבד, אתה וחבר מרעיך מנצלים את הבמות שניתנות לכם בכל מקום מתוקף תפקידיכם ומעמדכם. חשבתם על כך שהזכות הזאת היא חד=צדדית ?
    ובכלל ,מניין לך שאדם המתפלל 3 תפילות ביום וכל אורחות חייו דתיות כדבריך בהכרח שולט ביצרו ולא מסוגל לעשות מעשים כאלה ? אין חיה בזאת !

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ''כל הגדול מחברו יצרו גדול הימנו'' (ל''ת)

    כבוד אנסי, 27/01/07 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שומר מצוות עלק,פחחח.השקרים האלה רק מזיקים לכם יותר. הרי ממש עוד מעט (ל''ת)

    כל השקרים, 27/01/07 12:52

    הגב לתגובה זו

    • לא תנאף=קצב מכיר רק מה שמתאים להצגה !שיעברו הוא והמתלוננות בדיקת (ל''ת)

      פוליגרף, 27/01/07 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    גול עצמי

    רחב, 27/01/07 10:23

    עו''ד שומרון, תקעת לעצמך גול עצמי. לפי הכתבה אתה טוען שהנשיא העסיק במשרדו זונות. אם ידע על כך או לא ידע - זה אומר משהו.
    האם אפשר להתקבל לעבודה במשרדך?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    גם אם אשה עוסקת בזנות אסור לכפות עליה קיום יחסי מין,להטריד אותה

    זכויות הזונה, 27/01/07 09:23

    מינית וכו' מה הקשר בין העיסוק שלה בזנות נניח אם היא בכלל עוסקת בזה לבין העובדה שקצב כפה את עצמו עליה?

    הגב לתגובה זו

    • עוד חכם מחוכם

      רחמים, 27/01/07 23:12

      עובדת היות א' זונה יש לה משמעות לאמינותה בבית המשפט. איש לא אמר שמותר לאנוס זונות, והרי קצב מכחיש את כל האשמות נגדו בתוקף רב. יש לך, כמו למירב מיכאלי ורבים אחרים, חוסר נכונות לתת לעובדות לבלבל אותכם.

      הגב לתגובה זו

      • אין שום קשר לאמינות

        מרים המגדלית, 28/01/07 11:28

        יש זונות ישרות ויש זונות שקרניות - כשם שיש עורכי דין הגונים ועורכי דין מלוכלכים.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    זה מה שגם אמא גאולה אומרת על יגאל שלה

    נעמה, 27/01/07 01:24

    גזעני שפל שכמוך

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לידיעתך, ''איש קטן''...

    אליס, 27/01/07 00:45

    די היה לשמוע את נאומו התוקפני ,האמוציונאלי והעלוב של הנשיא, על מנת להבין, שמי שאינו שולט בפיו, גם אינו שולט ביצריו... בנוסף,, גם אם נניח על פי דבריך, שאכן א עוסקת בזנות, מה שנראה כהכפשה מרושעת, זדונית ומכוונת, הרי זו אינה ''סיבה'' לאנוס אותה!.ולהטריד מינית אחרות, וחשוב לא פחות, הרכילויות על יצריו הבלתי נשלטים של חברך, לא נולדו מהיום והם ''בעלי ותק'', רב שנים., תתבייש לך, והתביעה על הוצאת לשון הרע נגדך, היא רק המנימום שאתה ראוי לה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אם יהודי אתה היתה צריך לדרוש מקצב שנחשד באונס ע''י 12 בנות ישראל

    שיבקש סליחה, 26/01/07 18:03

    ומחילה .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    סוף סוף כמה מילים שפויות בנושא הזה (ל''ת)

    חושב, 26/01/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הזכות לחשוב אחרת

    אור, 26/01/07 15:00

    אינה מקונית לכל אחד.טוב עשה שומרון שהעז וכתב .קופים רדו מהעץ תנו למערכת לשפוט.הביצה שכולנו מתבוססים בה ומקטרים עליה חונקת אותנו .עוד רפש נזרק עלינו ואנחנו צועקים מגיע לנו.במקרה זה הנשיא האדם מבוזה באופן שפיטתו -תקנו את הדרך .התנהלות החקירה על ידי כל הגורמים באופן שהם מבצעים זאת היא אשר מבזה את מוסד הנשיאות.בשלב זה איננו יודעים אם האדם/הנשיא בזה.עובדתית המערכת הצווחנית היא הטעונה בדק בית

    הגב לתגובה זו

    • ההיאחזות בקרנות המזבח - מה שמכפיש את הנשיא.

      מתי, 27/01/07 15:39

      הטענות על התקשורת ועל מה ''שכולם חושבים'' הן טענות סרק שאינן שייכות לעניין. בישראל קובע בית המשפט ומחליט לקבי תוקפן של האשמות כאלו או אחרות.
      אלא - שמאחר שקיימות האשמות חמורות כאלו, ובתקוה שתתברר חפות הנשיא, עליו לפנות את מקומו ולהתרכז בהגנה המשפטית שלו. את האמת המוחלטת של מה שקרה או לו קרה בין הנשים השונות לבן משה קצב שהיום מכהן כנשיא - ידעו באופן מלא כנראה רק מי שהיו נוכחות/ים בארועים המדוברים.
      הנשיא חף וזך עד שיוכח אחרת! - אבל מבחינה ציבורית הוא לא יכול לתפקד כנשיא בשלב זה.
      מה שפוגע מאמינותו יותר מכל - זו ההיאחזות שלו בקרנות המזבח של התפקיד הרם!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מר שומרון, אתה איש הכבוד האולטימטיבי. צריך לחנך את הנוער לאורך. (ל''ת)

    שר החינוך, 26/01/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין לשפוט אדם כל עוד לא נחרץ דינו

    בתיה, 26/01/07 13:00

    ןלכן כל ההתעסקות ההיסטרית בנושא , אלא כלל מקום חוץ מרצח אופי , תחכו קצת בסבלנות , תתנו לו להשמיע גם את טענותיו , זו לא חוכמה לרתוח אדם כל עוד לא הוכחה אשמתו ואח''כ להצטער , זן בעיה גדולה שמלווה את החברה שלנו , לחפש סקופים ולעשות סרטים וחבל!

    הגב לתגובה זו

    • חרצתי. אשם!! (ל''ת)

      שופט, 26/01/07 20:33

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כתבת ''אנחנו מצווים בכבודו של כל אדם''. זה כבוד לומר עליה שהיתה זונ*? (ל''ת)

    מורן נמרודי, 26/01/07 11:46

    הגב לתגובה זו

    • נשיא בעמך - לא טהור. (ל''ת)

      הרב בריח, 26/01/07 14:49

      הגב לתגובה זו

      • גדול ;-)))) (ל''ת)

        גוי גדול עצום ו, 26/01/07 16:46

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא. העיסוק בלכלוך אינו מלכלך.

    נורית, 26/01/07 11:25

    פועלי ניקיון אינם אנשים מלוכלכים.

    אנשים מלוכלכים הם אלה שבוחרים להיות מלוכלכים.

    הטענה ''העיסוק מלכלך'' היא הרבה פעמים עלה התאנה של אותם מלוכלכים, אבל העלה הזה לא מסתיר כלום. להפך.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שומרון, יש דברים שיום היכיפורים אינו מכפר

    ירון, 26/01/07 11:13

    שלום לך אדון שומרון,
    עבירות שבן אדם לחבירו אין יום הכיפורים מכפר. אמנם בדת שלך כנראה שהכסף חשוב מהכל או שמא מי שרק מתפלל שלוש תפילות ביום הופך לדתי אז כנראה שהנביאים הם לא חלק מהתנ''ך שלך.
    קצב בנאומו לא הכחיש קיום יחסים כלל, קצב בנאומו מטביע את המדינה ובלבד שלא יטבע, ואתה עוד מעליל עלילות על המתלוננות. אדוני היקר, הלוואי ותפסיד בתביעת דיבה, ותשלם על מעשיך. וכדאי שתתחיל אולי גם אתה ללכת לשיעורים ללמוד מהי יהדות, לפני שאתה כותב שאתה דתי.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם דבריך! (ל''ת)

      מאיה, 26/01/07 21:44

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מתפלל שלוש תפילות ביום

    אסופית, 26/01/07 10:10

    טענת השלוש תפילות ביום והמניין הקבוע לא מעלה (אולי אפילו מורידה, כמו שכתב שומרון - זה מביך יותר). אדם יכול להקפיד על חזות מוסרית ולהפוך את עורו כשמדובר בנושאים שבינו לבינה.

    ולשאלה המרכזית: למה יגרע חלקו של הנשיא מהכבוד בו אנו מצווים כלפי כל אדם? כי כגודל הכבוד כך גודל ההשפלה:
    הנשיא זכה בעבר לכבוד הרבה מעבר לכל אדם. חלק מהגדרות התפקיד שלו הן תדמית ממלכתית ונקיות כפיים. ברגע שהנשיא בכבודו ובעצמו נחשד במעשים כאלה, ההשפלה והמבוכה גדולות הרבה מעבר לחשד כלפי אדם פשוט.

    הנשיא קצב קיבל בהבנה את הכבוד שהגיע לו מתוקף תפקידו. יקבל נא בהבנה גם את השפלת היתר הנובעת מאותו תפקיד בדיוק.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הם מוסיפים חטא על פשע (ל''ת)

    האנס וסניגורו, 26/01/07 06:11

    הגב לתגובה זו

    • בתנ''ך, אמנון אנס את תמר. (ל''ת)

      ברקאי, 26/01/07 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    בושה למדור יהדות

    יאיר ח., 26/01/07 03:41

    כדי לקשר בכוח את פרשת הנשיא ליהדות כתב חברו הטוב כמה מילות קישור כמו 'הלכה', 'דתי', וכו'.

    זה נקרא לעשות טובה לחבר וזה מה שעורך NRG יהדות עשה לחברו הלוביסט של קצב.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    החוק נגד סוטים שמנצלים את מעמדם ותפקידם (ל''ת)

    סוף לשחיתות!, 26/01/07 02:36

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    קצב הביתה

    סתיו, 25/01/07 23:01

    נו, באמת. אני לא רואה בו נשיא, גם אם בסוף יתברר שהוא חף מפשע, מה שאני משוכנעת שחלא יקרה אבל נגיד, הוא היה צריך לקום ולפרוש מהתפקיד ולהילחם על זיכויו. אם היה מקבל זיכוי מוחלט אז קדימה - חזור לתפקיד ולא לעשות צחוק מכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ביצים מנרוסטה, כל הכבוד! (ל''ת)

    עיתונאי, 25/01/07 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    גם יגאל עמיר אדם ''דתי'', כך גם אחיו ומשפחתו

    דני, 25/01/07 21:58

    ואם אתה לא יודע מה קובעת ההלכה לגבי חזקת חפות, ראוי שלא תזכיר זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הוא מבזה את הכיפה שעל ראשו (ל''ת)

    משה בודק, 25/01/07 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הלכה - זה לא אונס

    משה, 25/01/07 19:15

    בס''ד

    שלום וברכה:

    על מנת שתהיה הגדרה של אונס ,
    חייב להיות זעקה או צעקת הנאנסת .

    על פי הלכה , יוצא מן הכלל נאנסת בשדה, שאין שם אנשים ,ואין שומעים את קולה למרות שנלחמה וזעקה .

    אני לא יודע מה היה מיקצועה של הנפגעת אבל , ברור כי באמצע לשכת הנשיא יש קצת יותר אנשים ושומרים ומזכירות מאשר בשדה.
    ודי לחכימה ברמיזא...

    הגב לתגובה זו

    • הלכה זה שטויות, רוב הנאנסות

      לא צועקות מפני, 26/01/07 02:40

      אבל רבנים כסילים לא מבינים את זאת!

      הגב לתגובה זו

    • צדיק יותר מהאפיפיור??!

      המדונה, 26/01/07 13:30

      מגיב יקר
      נאה דורש נאה מקיים. אם חו''ח ביתך היתה נאנסת ולא משמיעה קול בשל פחד, הלם או כל סיבה אחת,
      האם גם אז היית מדקלם את הלכות אונס??
      אשה שנאנסה הייתה כבר קורבן פעם אחת אין צורך ל''קרבן'' אותה בשנית בטענה שאם לא צעקה היא אינה עומדת בקריטריונים של נאנסת.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה הקשר לכך שהוא דתי? הוא מבייש גם דתיים וגם חילוניים (ל''ת)

    ישראלי מתבייש, 25/01/07 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הייתי רוצה לראות את ''משכן הנשיא'' ריק ושומם.

    נמאס מהגלות, 25/01/07 19:06

    זו בדיוק ההזדמנות להביא את דברי הרב וולפא בתשובה ל''שאלת השבוע'' של עיתון בשבע בי''ד אלול:

    שאלת השבוע: בעוד שנה, לכל היותר, יסיים נשיא המדינה את תפקידו. אישי ציבור מציעים מועמדים ומועמדות לכהונה הרמה

    הרב שלמה דובער הלוי וולפא, ראש ''המטה העולמי להצלת העם והארץ'', מרבני חב''ד:

    הייתי רוצה לראות את ''משכן הנשיא'' ריק ושומם. זאת כי לפחות שני האחרונים שישבו בו גרמו ועודדו מסירת ישובים בארץ ישראל למחבלים, והביאו לשפיכות דמים של אלפי יהודים.

    מר ויצמן יזם את ההתקרבות לארגוני הטרור ואת שיחות ה''שלום'' עמם, ומר קצב היה מהוגי ה''אוטונומיה'' הארורה, ובהיותו ''נשיא'' עודד את ההחרבה ה''ממלכתית'' וה''דמוקרטית'' של 25 ישובים בגוש קטיף וצפון השומרון. הוא לא שעה לתחנוני המגורשים שבאו אליו לבקש על נפשם, והיה ה''פודל'' של ראש הממשלה העריץ והאכזר אריאל שרון. וכל זאת על אף האזהרות הנוראות ששמע פנים אל פנים אישית מהרבי מליובאוויטש.

    אלו המייחסים קדושה למוסדות ה''מדינה'', התמלאו רגשי שמחה והתעלות כשנבחר ''נשיא'' עם כיפה לראשו, אבל המציאות המרה טפחה על פניהם. מי שמוכן לבגוד בעמו ובמולדתו, ומוכן לחתום על חנינה למאות מחבלים רוצחים – לא יוכל לרחוץ בנקיון כפיו גם בנוגע לנאמנות לסביבתו הקרובה.

    כשנשכיל לבטל את המשרה הוירטואלית המגוחכת של ''נשיא המדינה'', שאינו אלא חותמת גומי של ממשלות הזדון המתחלפות, או אז נתפלל מעומק הלב ג פעמים: ''את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח'', ונזכה להתגלותו של הנשיא האמתי, מלך המשיח, כמאמר המשנה (הוריות י, א): ''איזהו נשיא? זה מלך שאין על גביו אלא ה' אלקיו''.

    נשיא אמיתי זה לא ישב במוסד של ממשלות הכפירה בשכונת טלביה בירושלים, אלא בבית המקדש ובעזרה, וכמאמר חז''ל (יומא כה, א): ''אין ישיבה בעזרה אלא למלכי בית דוד''. נשיא אמתי זה לא יתמוך בעשיית שלום מזויף עם שונאי ישראל אלא ''ילחם מלחמות ה' וינצח'' (הלכות מלכים פי''א, ה''ד). נשיא אמתי זה לא יטיף ל''חופש פולחן לכל הדתות בירושלים'' אלא יחריב את היכלות הטומאה שעל הר הבית ו''יבנה מקדש במקומו'' (שם).


    הגב לתגובה זו

    • ובהיותו ''נשיא'' עודד את ההחרבה ה''ממלכתית'' וה''דמוקרטית'' (ל''ת)

      של 25 ישובים, 25/01/07 19:12

      הגב לתגובה זו

    • יאללה דובעא וולפא, לך חפש את המשיח שלך בברוקלין, רד מאיתנו

      יוסי, 25/01/07 23:04

      אתה מהחבר שלך דרוקמן. אתם הרי לא ציוניים בכלל, מה אתם עושים פה?

      הגב לתגובה זו

      • ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ולא למדינת ישראל

        הדסה, 28/01/07 17:52

        ציונות? משיחיות השקר החילונית? מה הקשר?

        כבר כמה עשרות שנים משרד החינוך הישראלי שוטף את מוחות תלמידיו בשקרים היסטוריים.

        ממתי לתנועה הציונות או להשתייכות/הזדהות איתה יש איזה מונופול על חיים בארץ ישראל?

        על עליית החסידים ב 1777 שמעת? על יהודים שישבו בארץ הקודש ברצף מאז החורבן שמעת? על עליית תימן?
        צריך פעם להזמין לאסיפה את כל המורים להיסטוריה, בפרט אלו העובדים בחינוך הציוני-דתי, ולעשות איתם איזה ברור מעמיק על הלוקשים שמכרו לנו.
        להשכלה כללית אפשר לצפות גם בסרט ''הרצל והציונות'' באתר ''שופר''. מאיר עיניים, בעזרתם האדיבה והאמיצה של היסטוריונים חשובים.

        שטיפת המוח הציונית-חילונית (שהציונות הדתית קבלה אותה בלי שום ביקורת) עבדה כה חזק עד שנדמה לנו שהסיפור שלה הוא הסיפור האמיתי והיחיד.

        ועכשיו - לשאלתך. הרב וולפא הוא יהודי החי בארץ ישראל. עם המדינה או בלעדיה, ומצפה כמו רבבות יהודים מאמינים לגאולה האמיתית והשלמה ע''י משיח צדקנו.

        ארץ ישראל לא שייכת למדינת ישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    הנה איפה לוחצת היבלת

    מר ינשוף, 25/01/07 19:05

    אכן, כל נאשם ראוי להגנה. לית מאן דפליג.

    אבל אין שום דמיון בין האשמת נשיא המדינה באונס לבין הכתמת שמה של המתלוננת נגדו. האחד הוא חלק בלתי נפרד מן ההליך הפלילי, והשני הוא ניוול לשמו.
    מדוע?
    הנה מדוע: נניח אפילו שהמתלוננת נגד נשיא המדינה עסקה בזנות - אז מה? האם זה מוריד במשהו מחומרת העברות המיוחסות לנשיא? ועוד: אם אתה סבור שיש רלוונטיות פלילית לכך שהנאשמת עסקה (לטענתך) בזנות - הדרך פתוחה בפניך לתבוע אותה על שידול. אם לא עשית כן, אתה סתם עוסק בהוצאת דיבה, ויפה עשתה המתלוננת שתבעה אותך.
    אגב, גם נשיא המדינה עצמו יכול היה לתבוע את אותה מתלוננת על הוצאת דיבה, אילו היה סבור שאכן נגרם לו עוול. העובדה שלא עשה כן, מגבירה את החשד כי יש אמת בהאשמות נגדו.
    תביעות שכאלה ותביעות שכנגד הן אולי לא נעימות, אבל הן חלק מכללי המשחק של חברה שמבקשת להגביל את הרוע בתוכה ולא לתת לו לשרור בכל מקום. הפרחת טענות בנוגע לעיסוקיה (לכאורה) של המתלוננת אינם חלק מכללי המשחק האלה. הם נבזות לשמה.
    מה שעושה אותך, מר שמרון, לסוג של תולעת בזויה, שאישתו שוכבת עם סוסים (אה, רגע, אסור להשמיץ? סליחה, רק התגייסתי לעזור למתלוננת, כשם שהתגייסת אתה לעזור לנשיא המדינה)

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר היה לכתוב את זה טוב יותר (ל''ת)

      סחטיין, 25/01/07 22:08

      הגב לתגובה זו

    • תגובה גדולה! (ל''ת)

      מיכל, 26/01/07 00:13

      הגב לתגובה זו

      • התכוונת לומר ''שטות גדולה''

        חשוך ימי בינימי, 26/01/07 09:29

        נכון שה''חוק'' הישראלי אינו מאפשר להביא עדויות וראיות על עברה ונסיונה המיני של מתלוננת בעבירות מין. אז מה? זה חוק שנחקק בלחץ הלובי הפמיניסטי שאין בינו לבין כללים בסיסיים של צדק ולא כלום. כבר בתורה נאמרה האבחנה בין ''צעקה'' ל''לא צעקה'' בעיר, ואידך זיל גמור.

        המתלוננת הוצגה על ידי התשקורת ופרקליטתה הנמרצת כצנועה וחסודה שנאנסה באכזריות על ידי בעל שררה חסר עכבות מוסריות. אם אכן יתברר שהיא מכרה את חסדיה בכסף לכל דכפין, יש לכך משמעות עצומה לגבי אמינותה, שלא ניתן להגזים בה. זה לא הופך את קצב לאיש מוסרי (אם אכן בעל אותה), אבל זה מסיר ממנו לחלוטין את האשמה הפלילית.

        הנשיא הוא שפנה מיוזמתו ליועמ''ש והתלונן על סחיטה, והיה ראשון המתלוננים. הוא לא היה יכול לתבוע על דיבה מפני שהמתלוננת לא פרסמה נגדו כלום. אדרבא, העובדה שאף אחת מהנשים לא התלוננה נגדו עד שהמשטרה לא שידלה אותן לעשות כן, היא המעוררת חשד שמא קצב בכל זאת חף מפשע.

        אפשר להאריך עוד ועוד, אבל די בזה כדי לקבוע שדברי התגובה שאת מהללת אינם אלא שטות במקרה הטוב, או תעמולה בתשלום במקרה הפחות טוב.

        הגב לתגובה זו

        • כל אדם אישה או גבר זכות להם על גופם

          יהודית, 26/01/07 19:06

          לא חשוב מי הם, זונה או צדיקה גמורה (ולעיתים אף זונה היא צדיקה), אין לאף אדם זכות לאנוס את גופם ואת נפשם. ולכן, ולא בגלל לובי פמיניסטי, אין חשיבות לעברה המיני של המתלוננת. החשיבות היא רק בהוכחת המעשה. ויש מספר מתלוננות. והנשיא עצמו לא הכחיש את קיום היחסים. זה כבר יחסים אסורים מתוך מרותו כנשיא...

          הגב לתגובה זו

        • למה?

          נורית, 27/01/07 12:34

          כתבת:
          ''אם אכן יתברר שהיא מכרה את חסדיה בכסף לכל דכפין, יש לכך משמעות עצומה לגבי אמינותה, שלא ניתן להגזים בה''

          ואני שואלת - מה הקשר?

          זונות הן יותר שקרניות משאר בני האדם?
          מה שהן עושות יכול להיות תועבה בעיניך, אבל הוא גלוי, על השולחן, ובלי שום רמייה.
          אז למה יש לכך משמעות עצומה לגבי אמינותה?

          הגב לתגובה זו

        • גם רחב היתה זונה

          מיכל, 27/01/07 20:59

          ובין זה לבין עניין קצב אין ולא כלום.

          אין ספק שהתקשורת היסטרית ומתחסדת, חבריו לכנסת אף גרועים מהם (מסתבר שכולם ידעו ובכל זאת בחרו בו - עדת צבועים וחנפים).

          אלא שמה שמתבקש כאן הוא לא הופעה היסטרית של נשיא המדינה - גם אם אני מסכימה לחלק מטענותיו - אלא התנהגות ממלכתית מכובדת.
          מושגים שכנראה אבד אליהם הכלח:

          אין לחרוץ את דינו לפני משפט אך קשה לקבל את ההתלהמות הבזויה שלו ושל יועצמו שומרון.
          אדרבא - יפרוש באצילות מתפקידו, יקריא הצהרה לעיתונות מהכתב ללא אפשרות לשאילת שאלות ובזה נגמר העניין.

          אגב, אותי לא רק מטרידה התנהגותו הפלילית - אם אכן היתה כזו - אלא גם התנהגותו המוסרית.
          מתפלל שלוש תפילות ביום, לא?

          הגב לתגובה זו

    • תגובה נפלאה, מר ינשוף! (ל''ת)

      מסכימה עם, 26/01/07 21:47

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כעו''ד אני שואל אותך...

    זיו, 25/01/07 19:01

    כעו''ד וכקולגה למקצוע אני חושב שהעו''ד הנכבד עבר על כל כללי האצתיקה של לשכת עוה''ד בראיון שננת לגלי צה''ל אתמול. מה עם כבוד האדם של המתלוננות ומה קובע החוק לגבי זכויותיו של מתלונן בעבירות מין???
    עליך לתת את הדין על מעשיך ועל לשכת עוה''ד לשלול את רשיונך לאלתר!

    הגב לתגובה זו

    • נכון! אסור לפרסם עבר מיני (לכאורה) של מתלוננת בעבירות מין. (ל''ת)

      הוא לא יודע את, 25/01/07 21:03

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    חרפה למקצוע. איפא וועדת האתיקה

    עו''ד הגון, 25/01/07 18:51

    מוציא דיבתינו רעה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הנשיא יצא זכאי!

    חיימוביץ, 25/01/07 18:17

    אני בהחלט שוכנעתי על ידי הנשיא שהוא ראוי להגנה ככל אזרח. העלילה הנרקמת נגדו תיפתח בסופו של דבר את הפתח להשמדת השחיתות המשתוללת ללא רסן במדינה.
    מר מזוז נראה לי פזיז מדי ואף כאדם חסר אומץ. את ראש הממשלה אינו מעמיד לדין, למרות כל האשמות הכבדות שנרקמות סביבו. כי הוא פשוט מפחד ממנו. והוא חושב שהנשיא מין עכבר קטן. מעתה יהיה לו יותר רספקט לא רק כלפי הנשיא, אלא פרשה זו תביא מפנה, לדעתי גם בעתונות וגם במשטרה ובפרקליטות. הנשיא גרם בנאומו חצעדים הראשונים לכך.

    הגב לתגובה זו

    • זה שהוא ראוי להגנה זה לא אומר שהוא יצא זכאי

      אזרחית שפויה, 25/01/07 19:13

      הוא ראוי להגנה וליחס הוגן ואם ימצא אשם אז גם ראוי להכנס לכלא.
      אני מאחלת לכולם שהאמת האמיתית תצא לאור ובקרוב.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    12 מתלוננות ועוד אחרות ששמותיהן שמורים במערכות העיתונים זקוקות (ל''ת)

    לסיוע יותר מקצב, 25/01/07 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הורשע או לא זה לאחר משפט. נשיא לא יכול להיות מתדיין במשפט פלילי. (ל''ת)

    נורא פשוט, 25/01/07 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתה איש קטן וחצוף!!!

    אלעד, 25/01/07 17:55

    כבוד הנשיא אנס(לכאורה) והטריד מינית (לכאורה) 9 נשים.זהו דפוס התנהגות של חולה מין סדרתי ותה מגן עליו ומעליל על העדה המרכזית שהיא עסקה בזנות!!
    ''ארץ נהדרת'' מכיר?
    ומאי הייתה אומרת:''פא-תט''!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כנסו תגובה קורעת מצחוק!!!(: (ל''ת)

      יוסי, 25/01/07 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    האם כוונתך שמצא מין את מינו? (ל''ת)

    סע, 25/01/07 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה כבר מוגזם. מה זה קשור ליהדות???

    קצב קשור, 25/01/07 17:50

    התרגלנו שימין/כתום קשור כביכול ליהדות.
    אבל מה קצב קשור??

    הגב לתגובה זו

    • נכון זה צריך להיות בברנז'ה - זה על שמאלנים (ל''ת)

      בהב, 26/01/07 07:14

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    בא לברך(את קצב)ויצא מקלל.

    גדי, 25/01/07 17:49

    עם חברים כאלה כנראה לא צריך אוייבים,אמירותיו של ''העורך דין''הניכבד הזיקו לתמידתו של קצב שגם כך היא לא נמצאת במרומים.
    בכל מקרה עלי להזכיר לכולנו שבמקרה שאחד מאתנו היה מואשם בעבירות המיוחסות לקצב היה נעצר עד תום ההליכים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אבל קצב עצמו הוקלט מודה שהוא שכב איתה

    זה אבי עצבני, 25/01/07 17:42

    איזה מין אדם דתי הוא?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש חוק נגד מה שעשית.לא ציפית שיתבעו אותך-אכלת אותה (ל''ת)

    אדם שפל, 25/01/07 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בגד או לא בגד?

    ימני, 25/01/07 17:36

    תגיד, אתה חי בבועה?
    מה תשובתך למאמרים המצויינים של משה פייגלין ונדיה מטר שפורסמו באתר זה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי אתה?

    נשיא בושה, 25/01/07 17:34

    למה לא שמענו אותך עד היום? אתה נשק יום הדין או משהו כזה? כולם אשמים חוץ מהנשיא.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה זה? כתבה איומה ונוראה.

    ר. נ., 25/01/07 17:28

    שהנשיא ילך הביתה ויקח איתו את שומרון!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ההלכה היהודית כופה על נאנסת להתחתן עם האונס וזו אחת מהדוגמאות

    דעת אמת הכנסו, 25/01/07 17:21

    שתוכלו לקרוא במאמר על מעמד האשה בהלכה.אין ספק שמעמד האשה יפגע ויתדרדר במידה ויהיה כאן שילטון הלכתי דתי.

    הגב לתגובה זו

    • דעת אמת שלמי ?

      משה, 25/01/07 17:52

      לפני שאתה כותב דברים אלו תעיין היטב במקורות ותמצא שטעית בדבריך ועדיף היה לגונזם מלכותבם

      הגב לתגובה זו

    • ________ 12, אתה טועה ומטעה ____________

      אמנון ותמר, 25/01/07 18:06

      רק אם היא נשארת לבד בגלל האונס (כי אין בחורים שלא רוצים להתחתן איתה), אז כדי שהיא לא תישאר ללא בן זוג וילדים, מחייבים את האנס להתחתן איתה.
      זה נועד להרתיע את הבחורים מלאנוס.
      כמובן, היא יכולה להגיד שהיא לא רוצה אותו. אבל אם היא רוצה - הוא צריך לשאת אותה לאישה.

      דוגמאות מהתנ''ך:

      1. דוגמא לאונס שרצתה להתחתן עם האנס: דינה עם שכם בן חמור. הוא אפילו קיבל על עצמו את הדת

      2. דוגמא לאונס שלא רתצה להתחתן עם האנס: אמנון ותמר.
      אמנון אנס את תמר אחותו, והם לא התחתנו.

      כמובן, כל הרעיון ביהדות הוא להקשות על האנס ולא על הנאנסת.

      עוד דבר: אונס ביהדות שווה לרצח. ובאמת, אונס הוא רצח הנפש. הגוף נשאר, הנשמה כבר לא.

      הגב לתגובה זו

      • ___________ תיקון לדבריי ____________

        אמנון ותמר, 25/01/07 18:28

        ''כי אין בחורים שרוצים להתחתן איתה'' ולא ''כי אין בחורים שלא רוצים להתחתן איתה''.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    חוצפתך שוברת שיאים! הלוואי שתשלם פיצויים מוגדלים ומכופלים

    דרורית, 25/01/07 17:16

    כי אתה ירדת לזנות כאשר אמרת על א' את מה שאמרת

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למזלן של הנשים כולל הדתיות הוא שהן חיות במדינה דמוקרטית חילונית

    למזלן של הנשים, 25/01/07 17:10

    המגנה על זכויותיהן לבל יהיו לטרף.חו''ח אם היתה כאן מדינת הלכה אין ספק שזכויות הנשים היו נרמסות עד דק.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק להיפך. במדינה ע''פ תורה גברים לא היו יכולים לנצל נשים ככה (ל''ת)

      דבורה הנביאה, 25/01/07 19:08

      הגב לתגובה זו

      • במדינה דתית

        הרב השובב, 25/01/07 23:25

        רבנים לא צריכים לנצל נשים - יש להם נערים זמינים.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני מבטל את המנוי על ''מקור ראשון''. (ל''ת)

    הנשיא האנס, 25/01/07 17:07

    הגב לתגובה זו

    • כשהוא פוטר משם לפני כמה שנים

      אישיהודי, 25/01/07 18:01

      לא הבנתי למה, דווקא עשה רושם טוב
      עכשיו אני מבין
      מאד חבל ומאכזב

      הגב לתגובה זו

      • היום יש לנו עורך טוב וישר דרך, אחד שלא עושה קומבינות, אל תבטלו מנוי (ל''ת)

        עצבן, 25/01/07 18:49

        הגב לתגובה זו

        • תוספת: לא התכוונתי בזה ששומרון לא היה ''טוב ישר דרך ונטול קומבינות'',

          עצבן, 25/01/07 21:11

          אלא שהיום יש אחד שהוא ''טוב ישר דרך ונטול קומבינות''.
          מכאן שאם אתם כועסים על שומרון, אל תענישו אותנו ואל תבטלו מנוי כי הוא כבר לא עובד כאן. תתייחסו להווה לא לעבר.
          מספר 9, מה כל העובדים שצריכים משכורת אשמים בזה שמישהו שפעם עבד פה אומר עכשיו ברדיו שהבת שנאנסה [לכאורה או באמת) בעצם היתה זונה? אל תבטל מנוי, הוא כבר לא עובד בעיתון שנים.
          אני תומך בבת הזאת א' ומצטער מאוד על תחושת ההשפלה שהיא בטח עוברת. חזקי ואמצי, יהודייה!

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    לאמנון שימרון-כל הכבוד על אומץ הלב (ל''ת)

    א, 25/01/07 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בתור דתי אתה מתחמק - עשה אותן או לא?

    עשה או לא עשה, 25/01/07 17:03

    כל השאר לא רלוונטי - אם נשיא קיים יחסי מין עם אחת מהן אזי דיינו - זה לא חוקי ולא מוסרי אפילו אם חשב שהסכימו.
    כל משרתיו לא מסוגלים לענות על זה - עשה אותן או לא? האם עשר נשים היו אומרות אותו דבר שלא ברצונן?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גועל נפש

    יהודי-חילוני, 25/01/07 17:03

    תתפלא, אך ישנם עורכי דין ועיתונאים, שעדיין לא איבדו צלם אנוש. העובדה שאתה הוא אדם מגונה ומלוכלך,והעובדה שאתה נגעל מלהסתכל בבואה של עצמךך, אינה הופכת את בעלי המקצוע הנ''ל לדומים לך. נותרו עוד רבים רבים עם יושרה, שלך כנראה לא הייתה ולעולם לא תהייה.

    אני מאחל לך ולדומיך, שתתנדפו מהחברה שלנו, ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    קראת מה שכתבת ???

    יהודי, 25/01/07 16:59

    מי שלא רוצה להתלכלך שלא יעסוק בעריכת דין או בעיתונות. חלק נכבד מחומרי העבודה של המקצועות האלה נגועים בזוהמה.

    ???????

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כתבה מזעזעת

    רן, 25/01/07 16:57

    ''שהמציאות התקשורתית וההדלפות הסיטונאיות חייבו להשיב מלחמה''..... אז אתה מודה שנשיא מדינת ישראל התפתה לשחות בזוהמה בה אתה מודה.

    בתור אזרח אני מצר על ה''זוהמה'' שמאפיינת את התקשורת ועריכת הדין ובה אתה מודה. עם זאת, הנשיא מייצג את מדינת ישראל. הוא הפנים שלי ושלך, מלבד החרפה שהוא מכהן עם עננה שכזאת מעל ראשו. העובדה שאתה מודה שנשיא מדינת ישראל התפתה ל''ללכלך ידיים'' גם כן, גם אם בעצת פרקליטיו, הרי שהוא אינו ראוי על אחת כמה וכמה לתפקידו......

    צר לי אמנון על שכמותך שנאלצים למכור את נשמתם כדי להיות חלק ממערכת כל כך לא הגונה.......

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כמה נמוך אפשר לרדת?

    בושה וחרפה, 25/01/07 16:53

    לא ראינו את הנשיא קצב נאבק בלהט נגד העוול שנגרם בזדון למשפחות הציונות המצוינות של גוש קטיף...
    הוא פתאום מגלה פאתוס ויכולת רטורית מעולה רק כשמדובר בקריירה הפרטית שלו???
    המצחיק והעצוב בעסק המגעיל
    שהוא משוכנע שמתנכלים לו בגלל שהוא ימני - באיזה סרט הוא חי?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה שעשית הוא מעשה שלא יעשה, ביזית את עצמך ואת שולחך

    מוטי, 25/01/07 16:42

    מהיום הראשון שפרצה הידיעה על הפרשה שמענו הכפשות חוזרות ונשנות על המתלוננות.
    עורכת הדין של אחת (מתוך 10) רק נלחמה בהכפשות הללו וטוב שעשתה.
    מה שעשית ביומיים האחרונים (האשמתה בזנות) רק מראה על הפאניקה וחוסר האמון בצדקת שולחך.
    מעבר לכך שגם אם היא זונה אז לא זכור לי שזונה מותרת לנשיא, מה שעשית הוא פשוט מגעיל וגרם לי ולעוד הרבה לפקפק בחפות שולחך.

    אני מקווה שתחטוף קנס גדול במשפט לשון הרע ומייחל שתבוא לדין פלילי על מעשיך.

    הכי מצחיק אותי זה שאתה מנסה להסתתר מאחורי טיעונים ''יהודיים הלכתיים''.
    המעשים שלך הם בושה לכל אדם ובטח לאדם דתי.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הערך היהודי הכי נעלה - פרנוסה, פרנוסה (ל''ת)

    אלוש, 25/01/07 16:38

    הגב לתגובה זו