• 61.

    מְדִינָה מִקְרִית

    אלכס, 26/01/07 08:57

    מְדִינָה מִקְרִית
    שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
    אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
    מְדִינָה לְמַרְאִית.

    מְדִינָה עִיזִית,
    נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
    אֲחוּזַת תְּזָזִית,
    יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

    עַם מְנוּוָן,
    מעֲרָכָיו מְרוּקָן
    אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
    רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

    חֶבְרָה אֲרוּרָה
    מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
    רָעָה וגְרוּעָה
    עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

    מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
    עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
    מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
    סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

    נ. ב.

    לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

  • 60.

    נבצרות ממשכורת לנשיא 46000 בחודש (ל''ת)

    אולמרט, 25/01/07 21:40

  • 59.

    נבצרות=התבצרות ,בזיון החוק בשם ה ח ו ק

    Erez, 25/01/07 20:52

    חבורה של מוש... האם עכשיו יש לנו נשיא/ה כבודו הבזיון או כבודה היו''ר.
    מר קצב המתבכיין להפלייה את מי מפלים לרעה ? אותך או את האזרח הפשוט. לאחר שתמצא אשם תמשיך לקבל תנאי נשיא פורש לך ולמשפחתך ועדיין האליתות מפלות אותך. מוטב לא הופעת אתמול כי אם בזיון.

    • לדעתי, היא דווקא צעד ראוי

      אלי, 25/01/07 20:58

      ככה תימנע החרפה של נשיא מכהן תחת חשדות כה כבדים. בה בעת לא ייפגעו זכויות היסוד שלו, וכן לא תינתן יד לאפשרות להדיח נשיא בקלות יחסית על ידי קנוניה (אם קנוניה כזאת אכן התקיימה...)

  • 58.

    קצב הוא הטעות הגדולה ביותר שקרתה למדינה. ממש תקלה הנשיא הזה. (ל''ת)

    מראדונה, 25/01/07 20:38

  • 57.

    בג''צ - נו, טוב רבין שמעון שבס ורמון בשר מבשרנו הם''... (ל''ת)

    לא מצליף, 25/01/07 19:45

  • 56.

    הפרקליטות - ''נו, טוב, קלגסבלד משלנו'',,,, (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 25/01/07 19:37

  • 55.

    להוציא הגימלאים לפנסיה .הגם אתם בחוטאים (ל''ת)

    יותם, 25/01/07 19:34

  • 54.

    ערוץ 10 מבשר הערב להלן:

    אלי, 25/01/07 19:28

    1. ערוץ 2 שינה שמו
    ל- ''ערוץ ההכפשות''
    2. מנהל חב' החדשות שינה שמו
    מ- שלום קיטל ל- שלום הקוטל
    3. חדש בערוץ 10 - ראיון חד-שיח
    עם מוטי מורל, כאשר קירשנבאום
    ולונדון משוחחים בלעדיים,,,,

  • 53.

    על הפקרות תקשורתית

    אבי, 25/01/07 19:18

    אני מפנה את תשומת הלב לדיווח התקשורתי על נאומו של הנשיא קצב. הנשיא תקף בחריפות את התקשורת הישראלית, ולדעתי, בצדק רב. אמנם ביקורתו הייתה כוללת וחריפה מדיי כמצופה מאדם כואב ומתגונן, אך היה בה טעם.
    התקשורת היא זו שנתקפה, ובמצב הדברים המתבקש היה עליה לערוך חשבון נפש. אך התקשורת היא גם זו שמדווחת. על כן בחרו אמצעי התקשורת (לפחות, ערוץ 2 וערוץ 10 שבהן צפיתי) לערוך את דברי הנשיא באופן מגמתי, ללעוג להם ולהגחיך אותם.
    יש כאן מצב של צורך. אמצעי התקשורת הם היחידים שיכולים לסקר את נאום הנשיא, ועליהם לעשות זאת למרות ניגוד העניינים. האופן המגמתי שבו סיקרו ערוצי הטלוויזיה את הנאום אינו ראוי ומבזה דווקא אותם עצמם.
    נראה, שהגיע הזמן לפיקוח כלשהו על אמצעי התקשורת ועל האתיקה העיתונאית. אפילו אבירי חופש הביטוי וחופש העיתונות הגדולים ביותר, שאינם בעלי עניין כלכלי במצב הנוכחי של הפקרות תקשורתית, הגיעו למסקנה הזו. למשל: נשיא בית המשפט העליון לשעבר, פרופ' אהרון ברק, שלחם משך עשרות שנים למען חופש עיתונות מירבי, מודה בשיחות סגורות שיש להגביר את הפיקוח השיפוטי והציבורי על אמצעי התקשורת.
    נראה לי, שזה הדבר החשוב ביותר שהעלה הנשיא קצב אתמול לסדר היום.
    חומר למחשבה...

    • צודק! (ל''ת)

      דן, 25/01/07 20:56

    • אני איתך

      רינה, 25/01/07 20:59

      אבל מה הכוונה ''צורך''?

  • 52.

    זה הזמן להתעורר

    דן, 25/01/07 19:06

    אזרחי ישראל אינם מבינים שאנחנו נמצאים במלחמה, השחיתות והיסודות הרקובים עליהם מושתת כרגע מדינת ישראל מבטלים את היכולת שלנו להגן על עצמנו הן פיזית והן תקשורתית בפני אנטישמיות, גזענות ונסיונות הכפשה מכל סוג שהוא!
    אין זה עניין של השקפה פוליטית, גם עדה או מידת אמונה בדת הם לא הנושא, אנחנו מדברים על מלחמת השרדות.
    מחר בערב נשב רובנו מול הטלויזיה, נצפה בארץ נהדרת או בכל תכנית סטירה אחרת ונפרוק את זעמנו על הקריקטורות שבמסך.
    די לאוננות!!!
    זה הזמן שלנו לקום ולהשיב מלחמה, לצאת אל מול משכן הנשיא ולהפגין! לא רק אל מול הפרשה המזעזעת הזו אלא אל מול המצב הבלתי אפשרי של שחיתות בלתי נגמרת! שמאל ימין דת או אטאיזם, כולנו יודעים שלא נוכל להתקיים כך עוד זמן רב

  • 51.

    ועדה של נמושות !!! (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם!, 25/01/07 18:45

  • 50.

    לא להצביע קדימה

    מצביע קדימה, 25/01/07 18:31

    הצבעתי קדימה, אך הצביעות של ההצבעה הזו שכוונתה הגנה על מושחתים שעד כה הססתי אם להאמין שזו עמדת קדימה מסיבות ברורות הוכיחה לי את ההפך. לא עוד הצבעות לקדימה !!!!!!!!!!!

    • לא להצביע ליכוד

      מצביע קדימה, 25/01/07 19:32

      הצבעתי קדימה, ואני גאה בכך.

    • וזה קשור לנשיא (בקרוב לשעבר) הליכודניק כי? (ל''ת)

      איילת, 25/01/07 19:40

  • 49.

    איך הוא יכול לייצג מדינה שכל מערכותיה כ''כ מושחתות ,לדבריו? (ל''ת)

    סתירה מסויימת,, 25/01/07 18:21

  • 48.

    כל מי שהתנגד בטוח שגם לו יש מה להסתיר והוא שומר על חסינותו...

    רותי, 25/01/07 18:19

    איך לא? בכנסת שחצי ממנה מועמדים למשפט, חשודים,נחקרים. אתם מופתעים שזה הרף המוסרי שלנו. נשיא שנאחז בקרני המזבח... ואין מוסר וערכים ואתיקה וחינוך שיעצרו זאת? שיגידו עד כאן. נגבו את החומוס ביום שישי ונדנדו בראש ''למדינה העולם השלישי הפכנו'' זה דיי קל אבל לעצור את הזרם? להגיד עד כאן. לעצור את הסחף שעומד להשמיד אותנו? אם לא בשבילנו אז עבור ילדנו. עתידים עתיד כולנו? דיייייייייייייייייייייייי

  • 47.

    אני קורא למהפיכה אזרחית על בית הנשיא והכנסת

    המצליף, 25/01/07 18:05

    נשבר נשבר נשבר מכל הפארסה הזאת , מהמדינה המטורפת הזאת
    נשבר מכל השחיתויות שנופלות עלינו יום יום
    ממה שקורה בבית הנשיא
    ממה שקורה ברשות המיסים
    מאזלת ידו של צה''ל
    מאזלת ידה של המשטרה
    מקסאמים שנורים עלינו גם ב-''הפסקת אש''
    ממצעד הנחקרים בכנסת
    מממערכת הבריאות הקורסת
    מהאלימות
    מהקשר בין הון ושלטון
    מהיד רוחצת יד
    מהפרוטקציות
    משוד הקופה הציבורית
    מהשחתת הכדורגל
    מהקרטלים שחונקים אותנו
    מהחינוך הקורס
    מזיהום האוויר והסביבה

    עלינו לעלות אל בית הנשיא והכנסת עם לפידים ואלות ולהבעיר צמיגים
    עלינו להתעמת עם כוחות המשטרה
    עלינו לעלות באלפים , לבוא כנכשול של מפגינים לטפס מעל הגדרות מעל החומות ולהגיע עד לנשיא ולעצור אותו , להגיע עד לשר הביטחון ורה''מ ולעצור אותם ,להשתלט על אולפני שידור

    צריך כוח אדיר שיזעזע את המדינה והכוח היחידי שיכול לעשות זאת זה רק הפגנה של מאות אלפי אזרחים זועמים שיעלו על הכנסת בית הנשיא ומשרדי הממשלה וישתלטו על מוקדי הכוח

    מדינת ישראל בשלה למהפיכה אזרחית אלימה והפיכת השלטון בכוח הזרוע

    • אני אתך.די לשדוד את קופת המדינה (ל''ת)

      אלדין, 25/01/07 19:09

    • אני מצטרפת הלפיד כבר בוער !!!

      נמאס כברררררר, 25/01/07 19:30

      רק תגיד מתי ואיפה ???

  • 46.

    לך כבר הביתה,מה אתה לא מבין???

    עד מתי, 25/01/07 18:05

    למה לעזעזל הוא חושב שהוא יכול להרוס את כל
    המדינה בשביל המלחמות האישיות שלו??

    למה?

    למה?

    למה?

    לעזעזל תילחם כאזרח ולא כנשיא!!!!


    נמאס לי ממך!

    נמאס גם מהכנסת שלא מעיפה אותך!!!!

  • 45.

    ישראל צריכה לדרוש תמלוגים

    משה, 25/01/07 17:49

    מכל רשתות הטלויזיה בעולם.
    לולא ישראל לא היה להם כמעט מה לשדר בחדשות.

  • 44.

    גם הגימלאים וגם קדימה, זו הקדנציה האחרונה שלכם. (ל''ת)

    שלמה, 25/01/07 17:49

  • 43.

    אם הוא מודה שהוא ב''נבצרות'' איך הוא לא מתפטר??? (ל''ת)

    מעבר לבושה זה, 25/01/07 17:47

  • 42.

    בושה לחוק

    טלי, 25/01/07 17:46

    איך תסתכלו בעיינים לנאנסות

  • 41.

    התקש' הסיתה הפרק' אימצה העליון התלהב ומזוז הוציא לפועל (ל''ת)

    שני, 25/01/07 17:38

    • טוב שיש בינינו קורא כליות ולב שכמוך (ל''ת)

      אלון, 25/01/07 18:06

  • 40.

    ''רוחמה אגרקסקו'' יו''ר הועדה (אין מה להוסיף) (ל''ת)

    כנסת המאפיה, 25/01/07 17:36

  • 39.

    אתם, כמו הנשיא, ממשיכים לבייש את אזרחי המדינה.

    מתביישת, 25/01/07 17:36

    בושה, בושה , בושה. בושה גדולה להיות אזרח מדינת ישראל. כשזה הנשיא וזו הכנסת.
    לא אלו נבחרי העם ולא זה האזרח מספר אחד.
    האזרחים עולים על ''נבחריהם''.
    איך נוכל למחוק את הבושה, מכם ומהאיש שחשב שהוא מעל כולם?

    • לא הבנתי מה הבושה במקרה הזה?

      אלון, 25/01/07 18:05

      מה חברי הועדה עשו שגרם לך להתביש בהם?

  • 38.

    מושחתים נמאסתם

    שוקי, 25/01/07 16:57

    אתם לא יותר טובים ממנו

    • מי מושחת ולמה? ומה הם המושחתים הרוויחו? (ל''ת)

      אלון, 25/01/07 18:04

  • 37.

    נו, איך עבדתי עליכם 1:0 למוטי מורל

    מוטי, 25/01/07 16:57

    הפתיים קנו את מרכולתי.
    אני גדול!!!

  • 36.

    עם פרלמנט כזה אין סיכוי להבריא את החברה !!!!!! (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 25/01/07 16:55

  • 35.

    חוסר אינטליגנציה

    ישראלי מודאג, 25/01/07 16:54

    בהצבעתה מבלי שתשים לב לכך קבעה ועדת הכנסת תקדים בו נתנה פרשנות למטרת המחוקק כשקבע כי ניתן להיות בסטטוס של ''נבצרות זמנית'' . זו בושה וכלימה לכנסת ולעם כאשר הידיים הורמו ויצרו תקדים זה.
    המשמעות היא אחת : נבצרות זמנית מאפשרת לאדם המשמש בתפקיד סמל המדינה ( אזרח מס' 1 ) להפוך לעוד ''איש ציבור'' . אם זה כך אז באמת אין צורך במשרה הנעלה הזו שנקראת ר''ל ''נשיא המדינה'' . זה הפך לסתם עוד ג'וב לפוליטיקאי פנסיונר.

    • קודם כל הועדה שמה לב ושנית זהו תפקידה לתת פרשנות (ל''ת)

      אלון, 25/01/07 18:03

  • 34.

    נשיא הגאות והשפל

    אבנר, 25/01/07 16:45

    פשוט נשיא הגאות והשפל נשיא מדינת ישראל הוא אנס
    בכול תולדות מדינת ישראל לא היה נשיא כזה אנס .
    אני מתבייש שיש לי נשיא שכזה בכול מקרה הוא לא מיצג אותי הוא אדם לא מכובד נשיא אנס....

    • לפי מה אתה כבר קובע שהוא אנס? תן לשופטים להחליט. (ל''ת)

      בנציון, 25/01/07 17:01

      • בנציון אתה טוה ומטעה

        מבולבלי, 25/01/07 17:27

        השאלה אינה אינה האם הוא אשם אן לא. את זה יקבע בית המשפט.
        השאלה לדיון היא האם מי שהוגש נגדו כתב אישום חמור, ראוי שימשיך להתכנות ''נשיא המדינה''.
        כל אזרח אחר היה נעצר עד לתום ההליכים, או למצער, יושב במעצר בית (ראה מקרה חנן גולדבלט).
        הנשיא טופל בכפפות של משי בכל מהלך החקירה (כיאות למעמדו), אבל משהחלט להגיש נגדו כתב אישום, מן הראוי שיתפטר.

        • מה לעשות אבל אתה הוא המבולבל

          אלון, 25/01/07 18:02

          כי טרם הוגש נגדו כתב אישום. קצב התחייב בבג''צ שברגע שיוגש נגדו כתב אישום הוא יתפטר

          • למבולבלי

            ליהי, 25/01/07 19:00

            ומה אם מה שגרם להגשת כתב-האישום היה תחמנות, מניפולטיביות ואנשים מושחתים ושפלים בראש של זה - גם אז הבן-אדם לא ראוי להיות נשיא המדינה????!!!

            קח כל דוגמא - מנהל בי''ס שכמה תלמידות העלילו עליו דברים שלא ביצע כתוצאה מרצון לנקמה על שלא העלה אותן הקבצה או שהשעה אותן מבי''ס, גם אז אותו מנהל צריך להתפטר?!?! למה????? -

            אני אישית חושבת שעד שלא הוכחה אשמתו של חשוד כלשהו - הוא חף מפשע, או במילים אחרות - הוא פשוט לא ביצע את המעשים שמיוחסים אליו. כבר קרו מקרים בעולם שכל צירופם לא יכל להורות בעיני ההגיון הבריא על משהו אחר מ-, אבל הזהו שיש אנשים עלובים שיושבים וחושבים טוב-טוב על כל צעד, על כל רמיזה ועל כל השלכה, ואתם יודעים מה?? הם מצליחים. לא תמיד הצדיקים מנצחים, לפעמים הרשעים והערמומים מיהם.

            סה''כ לא טענתי פה שקצב לא אשם, צריך לראות את כל התמונה, את כל הגורמים המעורבים ואת כל ה''מושכים בחוטים'', ולבחון את הראיות טוב-טוב-טוב לפני שעושים לו כזה לינץ' תקשורתי, רצח אופי (כן!) ובעיקר לפני שמכריזים עליו כ''אנס'' או ככל דבר נרשע אחר. נקודה.

  • 33.

    מה זה אומר נבצרות זמנית? שהוא ממשיך להתגורר בבית הנשיא? (ל''ת)

    רונית, 25/01/07 16:43

    • התבצרות זמנית זה פחות או יותר מה שאמרת,

      מראדונה, 25/01/07 20:51

      כולל ניצול החסינות.זה נשיא שמתבצר בביתו ויורה לכיוון העתונאים-כמוני בזמנו.

  • 32.

    לא רציתם את קצב, קיבלתם אותי! (ל''ת)

    דליה איציק, 25/01/07 16:38

    • בושה

      נעמי, 25/01/07 16:51

      בושה לבחירתה של דליה איציק מיהיא בכלל? לכנסת מושחתת מגיע נשיא אנם. צריך לבוא שינוי יסודי בערכי המדינה זה לא רק המדינה שלהם זו גם המדינה שלנו.

      • לטוב ולרע היא היו''ר (ל''ת)

        אלון, 25/01/07 18:00

  • 31.

    Kadima has a problem

    yuval, 25/01/07 16:36

    Is there a reason why non of Kadima's memebers on the Vaada voted aginst the Nivtzarut?... one should wonder.

  • 30.

    knesset is a joke (ל''ת)

    elie, 25/01/07 16:21

  • 29.

    לאט לכם !! זה לינץ לא צדק ולא כלום ... (ל''ת)

    זאת מדינת חוק ?, 25/01/07 16:17

  • 28.

    אולי הוא צודק? נראה במשפטו.

    עמוס, 25/01/07 16:16

    הנשיא אולי צודק וההאשמות שפורסמו אינן נכונות. יש לחרוץ את דינו רק במשפט.

    • נכון

      חיים, 25/01/07 16:56

      ובמשפט הוגן כמו לכל אדם בישראל, לא כנשיא נאשם...
      לא ייתכן שמוסד הנשיאות יעמוד למשפט באשמת אונס !
      כל עוד לא יתפטר - הדיון הציבורי לא יחדל...

      • הוא אמר לבג''צ שיתפטר הרגע שיוגש כתב אישום אז מה הבעיה (ל''ת)

        אלון, 25/01/07 17:58

    • ואולי אתה מושתל וטועה , די לטיפשות.

      יותם, 25/01/07 18:14

      לא רוצים לחכות למשפט .לך הביתה יה אומלל.

  • 27.

    ואולי הוא לא

    אביגדור, 25/01/07 16:15

    לתת הופעה כמו אתמול יכול או אדם חף מפשע לחלוטין, או אדם שאינו שפוי בדעתו ואינו אחראי למעשיו. עד כה לא שמענו את גרסתו, והתקשורת שפטה וכבר תלתה אותו. זכותו למשפט הוגן בבית משפט, וכל עוד לא נמצא אשם, הוא בחזקת זכאי. עיינו ערך אברהם עופר ויעקב לוינסון ז''ל.

    • למה לא שמענו גירסתו ?

      חיים, 25/01/07 16:54

      שמענו כל הזמן הדלפות של עורכי דינו, של יחצ''ניו, של הדובר מטעמו (רק אתמול), של בניו ברדיו ובטלויזיה - יום יום כמעט.
      קדימה - שיבוא ויטען טענותיו, ויביא ראיותיו (שכבר נבדקו במשטרה ובפרקליטות) לבית המשפט ושם יבחנו.
      הוא זכאי, הוא לא נתלה, הוא נדרש רק להתפטר מתפקידו הציבורי, כי האשמות כאלה לא יכול לשאת נשיא של אף מדינה, גם לא ברפובליקת בננות ! - עד שתוכח חפותו במשפט הוגן.
      מי מונע משפט הוגן ?
      מי מונע ממנו להביא ראיותיו ?
      מי מונע ממנו לדבר ?
      הכל - אבל לא בתפקיד ציבורי.

      • נשמע גרסתו כאזרח לא כנשיא (ל''ת)

        די לבושה, 25/01/07 17:53

      • אתה צודק אבל רק אחרי שיוגש כתב אישום

        אלון, 25/01/07 17:57

        ברור שרוב טענותיו לא נכונות ו/או מופרכות ואחת דינו להכנס לכלא אבל עדיף שזה יעשה בהליך שקוף לחלוטין ובלי התלהמות מיותרת של חברי כנסת כי בעזרת התלהמות כזאת כל אחד יתחיל להעליל (מה שלא היה כאן) על כל אחד

    • הנשיא הזה אשם כנראה שהוא חולה מאד (ל''ת)

      יותם, 25/01/07 18:16

  • 26.

    משתמטת לנשיאות... עלק יו''ר כנסת... (ל''ת)

    יאיר, 25/01/07 16:10

  • 25.

    האבות המייסדים מתהפכים בקברם לנוכח המתרחש במדינה כעת

    אני, 25/01/07 16:07

    הנבצרות נועדה לאפשר לנשיא לא לכהן כנשיא בפועל בשל, חלילה, מחלה או אבל או כיו''ב.
    ודאי וודאי שלא נועדה לאפשר לנשיא להאריך את תקופת חסינותו לאחר שהוא מואשם בעבירות חמורות.
    חברי הכנסת, כדרכם בקודש, מיתממים וקוראים לנשיא להתפטר יממה אחד לאחר שהוא הודיע, קבל עם ועדה, שאין הוא מתכוון להתפטר.
    במדינה אשר שלטון החוק בראש מעייניה כבר מזמן היו מדיחים נשיא מעין זה אבל מה לעשות שכאן חברי הכנסת חושבים על תועלתם האישי ושמים אותה מעל טובת המדינה.

    • איך זה תועלתם האישית?

      אלון, 25/01/07 17:53

      מה הם מרוויחים? בינתיים הנשיא רק נחקר הוא טרם הואשם. במצב החקירה נגדו הנשיא לא יכול למלא את תפקידו ולכן הסעיף בחוק מתאים למצב. כמובן שההיתי מעדיף שיתפטר כבר כעת אך לא הייתי רוצה שהכנסת תדיח אותו עד שלא יונח על שולחנה כתב האישום וזאת רק מהסיבה שכאשר מישהו ירצה ל''הזיז'' מישהו מתפקיד שלטוני חשוב כל מה שעליו לעשות זה לרקום עלילה ואז יאלץ לעזוב את תפקידו בטרם קיבל היועץ המשפטי החלטה סופית להגיש כתב אישום

  • 24.

    כנסת רקובה!!! נבוא איתכם חשבון

    עוז, 25/01/07 16:07

    בבחירות!!! הענקתם חסינות לאדם שפל!!!! רקובים ומושחתים נמאסתם!!!

    • לא הבנתי מה הקשר לחסינות? (ל''ת)

      אלון, 25/01/07 17:47

  • 23.

    ההפסד היחיד הוא לתקשורת. (ל''ת)

    אורן, 25/01/07 16:04

    • בדיוק. (ל''ת)

      נתן, 25/01/07 16:28

  • 22.

    הפעם גדעון סער צודק !!! (ל''ת)

    מנחם, 25/01/07 16:00

  • 21.

    בזתי לכנסת הפאתטית כשבחרה בקצב לנשיא, ואני בז לה היום באישור בקשתו

    Yossi V, 25/01/07 15:58

    אכן, זהו הנשיא ההולם את הכנסת שבחרה בו, ההולמת את העם שבחר בה.

    שמח לא להיות חלק מהקרקס הזה. בחו''ל זה נראה רע מאד.

    • ספר לנו מה אתה מעריץ אצל אחיך הפלסטינים

      Avi Ecuador, 25/01/07 17:46

      את ערפאת ששלח מליונים לסוה אישתו, את הרצח ביהודים, את הרצח בן עצמם, את חוסר התרבות שלהם, את הרשע?
      את סדום שהיה צריך למחוק?
      ספר לנו משהו עליהם ח' שנוכל להוריד עליך שוב את המים.

  • 20.

    קצב הוא נשיא מעולה!!! (ל''ת)

    רב פעלולים, 25/01/07 15:54

  • 19.

    banana republic (ל''ת)

    banana republic, 25/01/07 15:52

  • 18.

    כל הכבוד לנשיא!!עשה את הבלתי ייאמן,וחשף את קלונה של התישקורת השמאלנ

    דרור, 25/01/07 15:43

    היא לא תסלח לו,ומסע ההסתה נגדו, רק יילך ויגבר.

    • וגם את קלונה של מערכת אכיפת ה(צ)חוק השמאלנית והמושחתת. (ל''ת)

      דרור, 25/01/07 16:15

    • גם אנס, וגם עושה צחוק מכולם! כל הכבוד!! (ל''ת)

      שפוי, 25/01/07 17:13

  • 17.

    תהיות של אזרח נבוך

    מאן דאמר, 25/01/07 15:34

    איך עומד לו ראש ממשלה הנחשד בפלילים חמורים חדשות לבקרים ומטיף מוסר לנשיא שלא הוכחה אשמתו?
    איך מעיזים אנשי ''תרבות'' ושוחרי חופש וכבוד האדם להאשים, לקטרג, לשפוט ולהוציא להורג עוד בטרם משפט?
    היכן הקלישאה: כל אדם בחזקת זכאי עד שתוכח אשמתו?
    כמה ''כתבי אישום'' הסתיימו בקול דממה דקה?
    ומה עם סוב יודיצה?
    לתקשורת שוחרת הטרף והרייטינג מותר הכל?

    אחד המאפיינים של עם ישראל הינו הרחמנות. היכן הרחמנות האלמנטרית? למה לרקוד על הדם?
    למה להתנהג כמו חיות טרף המתנפלות על חיה פצועה?
    אנא מכם,
    אנשים אחים אנחנו. תנו צ`אנס למשפט הוגן.
    ובא לציון גואל.


    • באין כיבוד חוק מצד בעלי השררה

      חיים, 25/01/07 16:47

      לוקחת התקשורת את תפקיד המוכיח בשער, ומעלה סוגיות שהשלטון המושחת מנסה להסתיר.
      כך גם התרופות לחולי סרטן - ללא התקשורת היו מופנים לכך כספים ?
      כך הרבה חוליים בחברה - ללא העלאתם בתקשורת, היו נותרים ומעיקים.
      כאשר רוה''מ והנשיא, ושרים, וח''כים נחשדים, נחקרים ומואשמים בעבירות כבדות - הם צריכים להתפטר ולהתפנות להגן על שמם.
      לא סביר שרוה''מ יכול לתפקד כהלכה בתפקידו החשוב - כאשר מתנהל נגדו משפט, כשעליו להתפנות לעורכי הדין בכל שעה, כשעליו להיות בישיבות ביהמ''ש, כשהוא יכול להעלים ראיות ולשבש הליכים.
      כנ''ל הנשיא, אסור שיבזה את המדינה בפני העולם כולו בנבצרותו, ובהמשך הדיון התקשורתי בו ובמשפחתו.
      היכן הרחמנות של הנשיא על אשתו ומשפחתו ?
      מי מתנפל כחיית טרף על נאנסות מסכנות ?
      תפקיד ציבורי רם בעת שכזו - לא !
      זכות החפות - כל עוד לא נפסקה האשמה !
      כאשר אין התפטרות - הציבור שופט לפי המידע שהוא מקבל !
      לכן נחוצה ההתפטרות...

  • 16.

    ממהר להתפטר!!!! (ל''ת)

    בושה למדינה, 25/01/07 15:30

  • 15.

    על מה הבטלנים האלה מבזבזים זמן וכסף??!

    1 מהעם, 25/01/07 15:25

    שילכו לעבוד

  • 14.

    מעצר בית לקצב

    מני, 25/01/07 15:25

    לא לתת לו לצאת מבית הנשיא ולא להתיחס אליו.

    • אבל שם הוא תוקף מינית את כל הפקידות! (ל''ת)

      פקיד בכיר, 25/01/07 15:48

  • 13.

    גדעון סער אתה משת''פ של התקשורת!!!

    ליכודניק נאמן, 25/01/07 15:17

    גדעון סער, אני ליכודניק וככזה אני מכיר מקרוב את הרדיפה של הקשורת אחרי אנשי ימין! מנין לך שזה אמת? אולי הכל רדיפה כרגיל נגד אנשי ציבור ימניים???

    אתה לא מוכן לחכות בסבלנות להכרעת בית המשפט וכמו כל העיתונאים חרצת כבר את דינו. את המשת''פיות הזו תשלם בכיסאך!!!

    • אם אתה תומך באנס החרמן תעוף מהלכוד.

      יותר לכודניק, 25/01/07 15:33

      ישר כח לגדעון סער.

    • מה זה כרגיל? די, די כבר עם זה. אתם פאטתיים. (ל''ת)

      שמאלני, 25/01/07 15:38

    • תומך באנס?! לך @#$@#%@!!!! (ל''ת)

      עוז, 25/01/07 16:08

  • 12.

    מיכאל איתן הזוי

    אדום שרוט, 25/01/07 15:13

    שיקול הדעת שלך מפחיד
    קצב פסל את עצמו מנשיאות על סמך ה''נאום'' שלו אתמול, גם אם לא בצע שום עבירה לפני כן
    שלא לדבר על הסרטים המפחידים שמשפחת אברג'יל מאיימת על עדים, עדים המביאים עדויות אופי לטובת הנשיא נכשלים בפוליגרף
    ה''פוליטיקה'', הקשרים המפלגתיים לפני כל ערך אנושי
    יאללה מרכז הליכוד יאללה....

    • מיקי איתן פרלמנטר מעולה

      שמלאני, 25/01/07 15:22

      לא ללכלך סתם

      • זה לא סתם..הוא מושחת!!!

        עוז, 25/01/07 16:09

        עושה תרגילים וחשבונות פוליטיים באמתלאות מצוצות מהאצבע. מושחת!!!!

    • מיכאל איתן בזוי לא הזוי

      לולי, 25/01/07 15:22

      מה ההתחסדות הזאת איפה אתה חי? הסו קולד נשיא עבר את כל הגבולות גם הדימיוניים של טעם טוב ואתה מצדד בו כאילו היה איזה קורבן מסכן???????? תחשוב תחשוב אתה יודע ''שכל'' ''מחשבה'' כלים כאלה תעזר בהם לפני שאתה מדבר

    • דווקא הנבצרות - תמשיך את הלינץ'

      חיים, 25/01/07 16:06

      הרי אם לא יתפטר - תמשיך התקשורת, יחצניו של הנשיא, הציבור, הח''כים לעסוק במקרה, והלינץ' יתמשך כל יום וכל שעה !
      התפטרות - תרחיק את הנשיא ומשפחתו מהתקשורת עד לשימוע ולמשפט, ויוכל לשבת ולחשוב בהגיון הפעם על מהלכיו מהעבר ולעתיד !
      המצלמות לא תהיינה מופנות אל פניה המיוסרות של גילה, שסובלת כל דקה בתפקיד אשת הנשיא, שחייבת לתמוך בו, למרות האישומים הכבדים נגדו.
      קח את כבודך קצב - והתפטר, קח את חפותך ושמור עליה מביתך.
      בית הנשיא חשוף ופרוץ לעיני כל - אתה הוא זה המביא עליו את שאתה מתבכיין שנעשה לך.
      אל מי תלין ? - לעצמך בלבד !

  • 11.

    די לביזיון תתפטר חצוף ובזוי

    ישראלה, 25/01/07 15:13

    די למופע האימים של העולם התחתון הזה. להדיח מייד מדינת ישראל צריכה להתבייש על כל דקה שהנשיא הזה תחת הכותרת נשיא וגר על חשבוננו החצוף הזה. היום שהוא נבחר היה אחד הימים הכי עגומים למדינת ישראל שצפתה בשחיתות בהתגלמותה של כנסת ישראל לבחור את העסקן עז המצח הזה כנשיא.

    • גם את ממפוטרות קצב??

      אביחי, 25/01/07 16:48

      הוא עוד לא נשפט..על מה את מתלהמת...גם את מהנ וקמות??

  • 10.

    בעבר כאשר משה היה שר.......

    אחד מהעם, 25/01/07 15:07

    בהיותו שר התחבורה היה ידוע כי כאשר פקידה היתה צריכה להכנס לחדרו של השר תמיד היא יתה קוראת לעוד פקידה בכדי שתהיינה שתים היות והיו ליחשושים שמשה אוהב ללטף ושישנן שתי פקידות הדבר לא יכול לקרות . אין עשן ללא אש.
    חוץ מזה אם הוא לא אשם מה הבעיה להתגונן בתור אזרח פשוט ולא לבזות את בית הנשיא. מה בנושא בנו מהרכבת לא שומעים האם התעסק עם הפקידה או לא למה לא שומעים.....

    • לא נמאס להמציא סיפורים ? (ל''ת)

      MMM, 25/01/07 15:16

      • גם אני שואל את קצב את אותה שאלה. באמת נמאס. (ל''ת)

        אביתר, 25/01/07 15:38

    • היא בטיפול משפ' אברג'יל... (ל''ת)

      חיים, 25/01/07 16:07

  • 9.

    בוקה ומבוקה ומבולקה...

    א., 25/01/07 15:05

    זה מה שמעסיק מדינה במצור בין מערכה כושלת למלחמה גורלית קיומית...
    על קמצא ובר קמצא חרבה ירושלים.

    • ועל השחיתות ורמיסת החוק

      חיים, 25/01/07 16:08

      נפלו אימפריות גדולות מישראל הקטנה !

  • 8.

    זה ברור שיש פה עליהום מזוזי על הנשיא

    כתום, 25/01/07 15:04

    זו השיטה: כדי להפיל שר או נשיא או ראש ממשלה, מארגנים כתב אישום, ואז הוא נאלץ להתפטר, הוא יוצא זכאי (ראה מקרי רמון, יעקב נאמן, רפול ז''ל, קהלני ועוד) אבל היועץ המשפטי שבעצם גרם להדחתו מתפקידו ללא סמכות כשהגיש כתב אישום לא מבוסס, לא הולך הבייתה. במילים אחרות - דיקטטורה שיפוטית של תקשורת-פרקליטות-משטרה-אקדמיה-צבא מול כל העם. אז מדוע שיתפטר?

    • כמה משלמים לך בשביל הטוקבקים שלך?

      עוז, 25/01/07 16:10

      זה ברור שמישהו משלם לך כדי לכתוב בעד קצב...

    • נניח שהוא זכאי

      חיים, 25/01/07 16:16

      ונניח שכל החוקרים שאספו הראיות, וכל הפרקליטים שבחנו אותן, וכל המתלוננות שאינן מכירות זו את זו טוענות את אותו השקר בדיוק - בית המשפט יבחן וישפוט !
      ואם אין כלום בראיות - יזוכה הנשיא !
      התפטרות נחוצה כדי שהתפקיד הרם לא יושפל ויבוזה בפרק הזמן של המשפט מהאישומים הנוראיים והמעשים המיוחסים לנשיא מכהן שנעשו באותו בית מכובד (ובהחלט בזוי מהיום).
      התפקיד הרם מחייב, המעמד הציבורי מחייב, היושר מחייב, הצדק מחייב - התפטרות.
      זכות החפות - נשמרת לנשיא כמו לכל אדם אחר, עד שיפסוק בית המשפט את דברו.
      ממה מפחד הנשיא - אם הוא דובר אמת ? מהאמת האמיתית ? מהתפטרות ?
      כנראה שיש דברים בגו' אם הוא נאחז בקרנות המזבח...

  • 7.

    משרדי היחצנות והמקורבים עובדים נון סטופ, מציפים את המדיה

    מתקפה מתוזמנת, 25/01/07 14:52

    כל התגובות דומות , כותרת ללא תוכן, הכותבים עובדים פר תגובה על עמלות, להספיק כמה שיותר במשמרת של 8 שעות.
    מנהל המשמרת לוחץ: ''אל תשכחו את nrg'' ''לפחות 15 תגובות בכל כתבה בוואלה'' ''תיצרו אמינות, תכתבו שם ומקום בארץ''

    ההנחיות מהיחצ''נים הוא להבעיר את השד העדתי, ליצור תוהו ובוהו ולהשכיח את העניין שלשמו התכנסנו, האשמות נגד הנשיא.
    תשלהבו את פשוטי העם, אומרים היחצנים, אין להם שום בעייה להתסיס את העם אחד כנגד השני כדי לפרוע את הצ'ק השמן שנתן להן מעסיקם, כל אמצעי מקודש לשרת את המטרה.

    משטרה? חוק? יועץ ממשלתי ופרקליטות שישבו חצי שנה על החומר? הכל שטויות, תשסו את העם הטיפש בכל אלו.

    מתלוננות? הן בכלל לא חלק מהסיפור!

    • ממש כך (ל''ת)

      מפחיד, 25/01/07 15:07

    • קצב תתפטר וקח איתך את כל הבריונים

      ישראלה, 25/01/07 15:19

      די לבזות אותנו בתרגילי יחסי ציבור של פוליטיקה רקובה. היום כל הזיופים נקלטים ומהר אף אחד לא יקנה את הזבל תת רמה שלכם יותר!!!!!!!!!!!

    • נכון!!! כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

      עוז, 25/01/07 16:11

  • 6.

    אגרסקו (ל''ת)

    אגרקסו, 25/01/07 14:50

  • 5.

    מה הצפוניות הזאת? (ל''ת)

    007, 25/01/07 14:48

  • 4.

    שימו לב מי תומך בנשיא- קדימה, ש''ס, ישראל ביתנו, הגימלאים- כל מהרסי

    המטיף, 25/01/07 14:44

    הדמוקרטיה.

    • צודק , בתור מתנגד לדרך המפד''ל/איחוד ל', אצדיע להם אם יתנגדו לנשיא

      ת, 25/01/07 14:56

      וגם לכל מפלגה אחרת שתים סוף לביזיון.

    • טיעוני הח''כים של הגימלאים מזעזעים.גם הם תוקפים את היועמ''ש,המשטרה (ל''ת)

      והתקשורת, 25/01/07 15:09

    • מי הורס דמוקרטיה

      מישהי, 25/01/07 15:42

      אתה עוד מדבר? בודאי שהם תומכים!!אתה בעצמך בתגובה זו מוכיח עד כמה קצב צדק כשהאשים את התקשורת, המשטרה והפרקליטות ברדיפה נגדו. הרי מפלגות אלו חשות על בשרם את הרדיפה הזו. הן הנרדפות האמיתיות במדינה ע''י ה''אצולה'' השמאלנית והיהירה. וכנראה שאתה עוד פתי ההולך אחריה בעינים עצומות בלי טיפת דיעה עצמית, בלי עצמאות מחשבתית. נוהה אחרי העדר.

      • זו יציאה מדהימה

        חיים, 25/01/07 16:34

        מפלגת השלטון - מפחדת מהמשטרה, שהשר מטעמה הוא שר המשטרה ?
        קדימה מפחדת מהפרקליטות - בידי מי תפקיד שר המשפטים ?
        מי מכהן בממשלה ? - קדימה, ש''ס, הגימלאים, ליברמן !
        והם מפחדים ? מעצמם הם מפחדים ? מהשלטון שלהם הם יראים ?
        אם הם אכן מפחדים - יש להם סיבה טובה יותר לכך, והיא שחיתותם !

  • 3.

    רוחמה שווה (ל''ת)

    ג'ונס, 25/01/07 14:44

    • כן...שווה ל @#$@#$!!! (ל''ת)

      עוז, 25/01/07 16:11

  • 2.

    בושה ! חייב להתפטר לאלתר

    יעל, 25/01/07 14:40

    וחברי הכנסת שלא תומכים בכך צריכים להיזכר על ידי הציבור . דעו שהם משרתים את האנטרסים הצרים שלהם בלבד לא של בציבור.
    אשם לא אשם לבית המשפט לשפוט- והנשיא חייב להתפטר כדי להישפט כמו כול אזרח . יצא זכאי נתנצל אשם שיכנס מסיבת עתונאים יתנצל .

    • ואיך את תקראי להפחדת העדים ואיומים

      וויקה, 25/01/07 15:18

      לעבר משפחותיהם על-ידי המשטרה לפי עדות הנשיא ?
      או שזה מעיניין או לא חשוב?

      • אני קורא לזה-מה קשור? גם אם הוא חף מפשע ....

        just me, 25/01/07 15:55

        הוא לא צריך להיות נשיא כול עוד הפרשה המכוערת הזאת קיימת כי זה נזק למדינת ישראל!!!!!!!!!!!

        מצידי שילחם ואם תוכח חפותו שיחזור להיות נשיא , לעזאזל אני אתמוך גם בכהונה שנייה.

        צודק או לא הנאום אתמול היה נאום אשפתות מגעיל את הלכלוך שישמור לדיון בית המשפט בדלתיים סגורות מה זה צריך להיות?

        ותאמינו לי אני חושב שהוא צודק לגבי התקשורת והמשטרה אבל נאום נשיאותי זה לא המקום או הזמן ללכלך על כול הגורמים במדינה.

        פשוט בושה וחרפה , רק על הנאום הייתי מפטר אותו.

      • איזו טענה טפשית

        חיים, 25/01/07 16:26

        האם מישהי תמימה, תחליט יום אחד לגשת למשטרה ולהעליל על הנשיא אשמה חמורה כל כך ?
        האם מישהי שלא היה לה דבר עם הנשיא, תוזמן למשטרה שנים לאחר המקרה, וכשתראה את החוקרים, והמדים והאורות, והחבלים והשקים ששמו לה על הראש, והטילטולים שעברה - תמציא להם דווקא סיפור אונס ? או אשמה אחרת על הנשיא ?
        הרי כל עדות תחקר ע''י עוה''ד של הנאשם בהצלבות ובמשולשים, וללא ראיות מספיקות ביהמ''ש לא יקבל סיפורים מצוצים...ולהתבע על עדות שקר !
        ואיך זה מספר נשים שאינן מכירות זו את זו - טוענות את אותו הסיפור ?

  • 1.

    שרוני גש לילמוד קבלה

    גימלאי, 25/01/07 14:38

    י

    • מתביישת שבחרתי בכם

      שולי, 25/01/07 15:31

      מעניין איך היית מגיב אם זאת היתה בתך או נכדתך