• 43.

    השלב הבא חיסול ממוקד (ל''ת)

    גודמן, 05/08/10 11:28

  • 42.

    פחד

    תמי, 02/05/09 13:45

    אני אמא ודבר הכי מפחיד אותי מודעות שלא הכל בשליטתי ויש בחוץ עולם אכזרי ומפלצות אכזריות ושיבוא יום שהדבר הקטן והיקר שגידלתי אותו בדאגה וכו... יצתרך לצאת לאולם הזה...ושום דבר בשליטתנו ...

  • 41.

    פנימיית הכפר הירוק

    חסוי, 19/02/08 13:19

    כיצד מוסד חינוכי מצויין, שמקרב בוגריו, אנשי רוח, קציני צבא, פוליטיקאים ואנשי ספר הידרדר לרמה שלשורותיו מסתננים רוצחים אנסים ואלימים???כואב הלב לראות את
    צניחת הערכים, ההידרדרות והפשע.

  • 40.

    אני הייתי עם הבן זונה הזה

    חסוי, 09/03/07 17:42

    הוא היה מנייאק מלשין שהיה מקבל מכות כל הבית סוהר (''אופק'' ) אני שמח שהוא קיבל תמכה הזאת וישאר בבית סוהר מאוחרי סורג הבריח

  • 39.

    איפה ההורים שלו בכל הסיפור? (ל''ת)

    נ', 26/01/07 11:30

  • 38.

    שמתם לב איך הוא מסתיר את פניו? ערמומי הנבל. ומדוע לא מגלחים לו את

    ריטה, 26/01/07 08:25

    התלתלים?

  • 37.

    הלב נקרע מהסיפור הזה. פשוט בלתי נתפס שילדה מאבדת את חייה בכזו

    שירה, 26/01/07 03:21

    אכזריות והרוצח ייצא לחופשי בגיל 35 פלוס מינוס.
    למשפחתה של מעיין - תהיו חזקים ותמשיכו לחזק אחרים. אתם נראים משפחה מקסימה, לבי אתכם, הלוואי ויכולתי לנחם במשהו. בכל פעם שאני שומעת ורואה אתכם מתראיינים בתקשורת אני מזדהה עמוקות עם כאבכם ומאבקכם. הלוואי ועוד אנשים, בעיקר בבית המחוקקים, ישמעו ויפנימו את הטרגדיה הנוראית שקרתה לכם. יהי זכרה של בתכם ברוך.

  • 36.

    זבל של אדם חיה. שימות בכלא ושלא יראה אור יום (ל''ת)

    בני, 26/01/07 02:18

  • 35.

    רק מוות - להרוג את הנבלה שרצח את הילדה האומללה (ל''ת)

    הנתנייתי, 26/01/07 01:37

  • 34.

    האתיופים השעירים לעזאזל של החברה הישראלית.

    דודו גבע, 25/01/07 23:31

    סוחר נשים שיאנוס וירצח לא יקבל כזה עונש.לדעתי העונש מוצדק,אבל על מישהו שלא אתיופי היו מקילים.

    • שטויות

      ..., 08/03/07 12:25

      תפסיק להטפל על האפליה הבין גיזעית אתה משתייך לקבוצת ממורמרים שלא משנה מה יקרה תמיד יבכו על זה שמפלים אותם לרעה ורק בגלל אנשים כמוך המושג הזה עדיין קיים. אני מאמין שהקלו עליו בעונש בעובדה שהוא קיבל עונשים חופפים ולא מצטברים. ביום שתתבגר תקרא עובדות ותבין באיזה מציאות אתה חי אז רק תוכל להגיד דברים כמו שאמרת כאן. אז דודו גבע אל תאשים את מערכת המשפט והחוק באפליה כשהעובדות מראות אחרת ורצח של פרח בן 15 מצריך עונש חמור הרבה יותר ממה שהוא קיבל.

  • 33.

    חלאה - לגרש חזרה לאתיופיה (ל''ת)

    ירון, 25/01/07 23:23

  • 32.

    למכור את הכושי במורד הנהר (ל''ת)

    ג'ים, 25/01/07 23:22

  • 31.

    The Flashmura are not Jewish (ל''ת)

    סטנלי לוינגסטון, 25/01/07 20:46

  • 30.

    לא מבין מה משפחת הנערה קשורה למשפט

    יתום צהל, 25/01/07 20:18

    יש בישראל מערכת משפט ולדעתי אין למשפחת הנרצחת מה לחפש בבית משפט .
    ואסור לשכוח שאם כל הצער וכאב המשפחה הרוצח השפל קטין ועדיין לא נשללה ממנו הזכות לשמור על סודיות זהותו.

    • כשיקרה כזה דבר לילדה שלך אז תדבר

      יריב, 25/01/07 23:27

      גיבור גדול.
      טמבל.

  • 29.

    האם רוצחי נהג המונית, ורוצחי אסף שטיירמן............

    יאיר, 25/01/07 19:47

    ... גם כן קיבלו מאסרי עולם ???? אני חושב שלא. אז מה בדיוק העיקרון פה ???? אם הרוצחים מבתים מבוססים מהשכונות של השופטים אז אין מאסרי עולם, ואם הרוצח הוא משכונת מצוקה אז יש פתאום מאסר עולם ???

    בכל המקרים הרוצחים היו קטינים. אז שמישהו בבקשה יסביר לי מדוע האפליה הזאת ???

    • מערכת המשפט בישראל גזענית

      מני, 25/01/07 20:07

      בעיני מערכת המשפט בישראל - ערבים, אתיופים, מזרחים ורוסים הם סוג ב' - זבל אנושי שלא ראוי לרחמים.
      לעומתם - בני טובים עשירים, אשכנזים לבנים שמשפחותיהם קשורות בדרך זו או אחרת (להלן ''הברנז'ה'') הם ''נשמות תועות'' שצריך להתחשב בהם ולהקל בעונשם...
      בדרך זו הברנז'ה (או המאפיה השלטונית אם תרצה) מגנה על עצמה מפני מהפכה שלטונית אפשרית.
      זה נכון גם לגבי נשיא מזרחי שנבחר ''בטעות'' או ראש ממשלה שנבחר ''בטעות'' לאחר רצח רבין.

    • רעי חורב, רוצחו של אסף שטיירמן ז''ל, אכן קבל מאסר עולם

      לא משנה, 26/01/07 03:25

      לגבי רוצחי דרק רוט ז''ל - מדובר היה בגילאים יותר צעירים - 14, לא שאני חלילה מצדיקה אבל ראוי לאבחן את הנסיבות, מה גם שבמקרה רוצחי נהג המונית ישנם פרטים שלא פורסמו לתקשורת וגם מהם נודף ריח של אפליה והשפעה של משפחות מבוססות ומקושרות על התוצאה הסופית...

  • 28.

    כל הכבוד לשופטים - צריך להחמיר עם כל הפושעים

    מירי, 25/01/07 17:28

    צריך להחמיר עם כל הפושעים על מנת שיראו ויראו ...

  • 27.

    מי שגונב אופנוע ומכשיל שוטר הוא רוצח! (ל''ת)

    דינה ירון, 25/01/07 16:54

    • יש לך בעיה חמורה בהבנת הנקרא... (ל''ת)

      ....., 25/01/07 17:08

  • 26.

    אמנם אין לי בת אך יש להיות אובייקטיבים

    רפי תעיזי, 25/01/07 16:50

    ולהסתכל על המכלול הכללי ולא על חלקי התמונה-

  • 25.

    יש פיתרון פשוט

    תנסו, 25/01/07 16:48

    כל אחד שיחיה במקום שמתאים לו !!!
    ערבים במדינות ערב
    אתיופים באתיופיה
    רוסים ברוסיה
    ישראלים בישראל
    אין יותר פשוט מזה, ואל תבלבלו לי על יהודים/חוק השבות הכל קישקוש אנחנו לא מדינה בהקמה וכל אלו שעולים/עלו לא עשו זאת מתוך אידיאולגיה/אהבת ישראל אלה רק בגלל שהיה להם קשה וסיפרו להם שפה זה גן עדן.... יש כאן אתיופים כבר 15 שנה אבל עדיין מתלבשים ומתנהגים כמו באפריקה ורוסים שנמצאים כאן 20 שנה אבל עדיין מדברים ומלמדים את ילדיהם לדבר רוסית וחוגגים את החגים כמו ברוסיה ושלא נדבר על הערבים. אז תגידו אתם מה ההיגיון ????

    • האמת יש בזה משהו, ישראל נהפכה להיות כמו ארה''ב - כל המי ומי פה (ל''ת)

      ורן, 25/01/07 16:57

    • צודק 100% מסכים איתך

      אשר, 25/01/07 17:05

      ישראל הפכה למזבלה

    • המציע של הפתרון כנס לפה

      רפובליקת בננות, 25/01/07 17:13

      יודע מה?
      אתה צודק...אבל מה...
      גם אתה צריך לחזור..למקום הולדת הוריך..בין אם זה תימן/מרוקו או כל רפובליקת בננות אחרת באפריקה או חצי האי ערב...
      כי אתה יודע למה?..אף אחד חוץ מהפלשתינים לא באמת נולד פה...אף אחד מהיהודים...אז אולי די כבר לחשוב שאם אתה מזרחי...או מכל מוצא אחר..זכותך לחלק אנשים לפי מדינות מהן הם הגיעו...כי גם המקורות שלך הם לא מכאן...ואני אף בטוח שזה מאיזו מדינת עולם שלישי...שאוכלים בא מלאווח וג'אחנון כל היום.

      • חרדים נולדו פה והיו פה עוד הרבה לפני הפלסטינים

        רני, 25/01/07 17:30

        בארבע ערי הקודש - טבריה, צפת, ירושלים וחברון. אפילו הרמב''ם ניסה לעלות לארץ ישראל, במאה ה-13.

        דרך אגב, רוב הפלסטינים הגיעו לארץ ישראל בכלל ממצרים וסוריה יחד עם העליות היהודיות.

      • המציע למציע תתפלא

        תנסו, 25/01/07 17:40

        אבל אני דור 3 בארץ וההורים של ההורים הגיעו מכוון אחר לגמרי (מה גם שאני לא אוהב מלאווח או ג'חנון) לגבי מי היה פה ראשון לא נתווכח וגם על אותם אוכלי מלאווח ג'חנון שאתה מדבר יש לי לא מעט טענות/מענות אבל כמי שחי גם בתקופת העליות ההם ורוב מלחמות ישראל הגענו למצב שבו עיצבנו ובנינו מדינה שהיו בה הרבה יותר צברים מעולים אבל אז בה גל העליות של 10/15 שנה האחרונות ומאז הכל בתהליך הרס אם רגע אחד תסתכל מהצד תראה שהמדינה שלנו הולכת ומתדרדרת ובקלות אפשר לשים אצבע מתי זה התחיל ומי המובילים של זה.....

        • תנסו ותראו

          Drusilla, 25/01/07 22:14

          יצאתי מגידרי מאנרג' יהדות כדי להגיב פה. תנסו ותראו אליך-האתיופים אינם יהודים. כמו כן יתר המיעוטים שהגיעו לפה ב-15 השנה האחרונות אתה צודק. ישראל הפכה למזבלה של העולם השני והשלישי ונותרו רק טוקבקיסטים נושכניים כדי לאמר זאת. באשר לבעיות של יהודים, איסורי עריות כפי שקיימים אצל הנוכרים (יהדות כבר אמרנו?) נאסרו במחוזותינו בעוד שאצל הנוכרים אישה היא אובייקט מותר לאונס ולרצח ואיסורי עריות זה התרות עריות. לכל יפי הנפש אני ממליצה לפתוח קצת ספרי חכמים כדי לראות מה היחס לאונס ולנשים תתחילו עם הי''ד החזקה לרמב''ם שפה קלה ואותנטי בצורה מדהימה גם לאחר כ-800 שנה.
          אה, ומחר כולנו נלבש סחבות ויאללה לחיריה. אה, אופס, אנחנו כבר חיים באחת כזו. וקוראים לה מדינת ישראל. בגלל טוקבקיסטים כמו haj
          לפני שאתה מציע לפתוח מילון אני מציעה גמרא. אחלה ארמית. הדרן עלייכם, אלו הטיפשין.

          • יחי החיריייה!!!!

            haj, 25/01/07 22:58

            אנחנו בהחלט חיים באחת כזאת דרוסילה יקירתי אבל טוקבקיטסטים כמוני שומרים על החירייה שלנו שפויה בפני ניאו-פשיסטים כמוך.
            ולפני שאת מצעידה את כולנו לגהנום הנוכרי אל תשכחי לכתוב ''העבודה משחררת'' על הדלת.
            ואם לא הבנת את האנלוגיה תשאלי את נחמן מאומן מה קורה כאשר המדינה מנוהלת ע''י טוקבקיסטים נושכניים, גזענים ופשיסטיים.

      • לבד מכך שאני נגד גזענות.הורי כולנו נולדו בישראל אליה חזרנו,אל תבלבל

        Ryan, 25/01/07 18:32

        אתה מתבלבל ומבלבל.
        ארץ המוצא של כולנו היא ישראל. ממנה גורש עם ישראל ואליה שבנו כארץ אבותינו.
        שום סיפורי כזב על ארץ מוצא ינו או מוצא הורינו. ארץ מוצאינו הינה ארץ ישראל !.
        לכן כל רוצח הוא רוצח, מבלי להבחין במינו צבעו או גילו אשר אינו שיך כלל לרצח.
        לגבי העונש : חבל שאין עונש מוות. אני הייתי מטיל עליו קודם את עונש האונס והסדום, לאחר מילוי כל העונש על כך , מוציאו להורג על הרצח.

    • וואלה. צודק..אבל נקודה למחשבה

      haj, 25/01/07 17:55

      עם כול הכבוד לדעות הנאורות שלך על חוק השבות אם לא הייתה עליה ישראל הייתה קורסת לפני 10 שנים. ולמה?1
      כי הישראלי הצבר הממוצע חי חיי מותרות כשאת הבית שלו בונים ערבים, על המדינה שלו שומרים רוסים, את הגינה שלו מנקים אתיופים ואת סבתא שלו מאכיל תאילנדי. ואם תיקח את כול אלה ותשלח אותם חזרה אז כולכם תישארו פה עם הבולבול ביד. אז חוץ מהעובדה שאתה לא מחדש כלום כי תמיד יהיו תגובות מהסוג הזה כשמתגלה שהרוצח או האנס הוא לא צבר אולי מתישהו תצאו מהסרט הזה ותתחילו להתייחס לבני האדם כאובייקטים ולא כסובייקטים.

      • נקודה למחשבה בשבילך

        תנסו, 25/01/07 18:16

        אם את הבית של הצבר לא היו כאן הערבים לבנות והרוסים לשמור לו על המדינה והאתיופים לנקות לו את הגינה (מה זה קשור) וכו' וכו' אתה יודע מי היה אז צריך לעשות את כל זה החברים הצברים המובטלים ואז לנוכלים בחברות כ''א לא היו אופציות זולות הצברים המובטלים לא היו מרשים לעצמם להתפנק/להתעצל ואז כולם מרוויחים

        • אני מציע לך

          haj, 25/01/07 18:38

          לעשות טיול קטן ללשכת התעסוקה המקומית ולראות איך אותם ישראלים שוברים כסאות אחד על השני רק כדי שחס וחלילה לא יתנו להם עבודה ושהם ימשיכו לקבל דמי אבטלה ולהאשים בהכול את העולים. באותה הזדמנות תיקח את עצמך לאותה חברת כ''א ותראה באיזה תנאים אנשים עובדים שם, אולי אז תפנים שצריך לעזור לזולת ולא לנסות לגרש אותו.
          ואחרי כול זה תנסה גם לפתוח ספר מכיתה א' ותלמד איך רושמים משפט ברור ואיך משתמשים נכון בפסיקים ונקודות.
          הבנת את זה לבד או שלאיית לך את זה,פיזדון?!

      • Great response!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        Leon, 25/01/07 21:39

  • 24.

    לכל אותם צדיקים שמחזקים

    אייל, 25/01/07 16:39

    את ידו של הרוצח השפל, מעניין מאוד אייך הייתם מגיבים אילו היה מדובר בבת שלכם.
    כל הכבוד לבית המשפט

  • 23.

    טוב מאוד

    יפה, 25/01/07 16:38

    זה עונש כל הכבוד לשופטים אבל דבר אחר אני לא מבינה אתמול שיחרר השופט אדמונד לוי 2 חשודים ברצח בחורה בת-17 למאסר בית אתם קולטים טוב?? כי לפי דעתו הם יושבים יותר מדי זמן לבירורים זה שהנרצחת קבורה ולא תחזור לעולם למשפחתה זה לא משנה מה ההבדל אני לא מבינה באמת האם מוצאה של האחת יותר מכובד בעיני החוק מאשר של השניה??? זאת אומרת אין חוק בישראל אני יודעת דבר אחד אם חלילה זאת היתה אחת ממשפחתי הייתי מרימה אותם עם הבית חזרה לבורא העולם.

  • 22.

    החלטה נכונה- סוף סוף! (ל''ת)

    יאיר - מודיעין, 25/01/07 16:31

  • 21.

    Why are people defending him? (ל''ת)

    someone, 25/01/07 15:55

  • 20.

    ל16.מה הקשר?

    דניאל, 25/01/07 15:52

    המדינה אולי פושעת בקליטת העדה האתיופית . אבל איך אתה מצדיק את הבנאדם הזה? לא מגיע לו שיקום . מגיע לו שירקב בכלא כמו כל אנס. דווקא הגינוי צריך לבוא מתוך העדה

    • באתיופיה לא היו פושעים ולא רוצחים

      אטאדו קאהום, 25/01/07 16:52

      זה הכל בגלל האשכנזים והרוסים הגזעניים! הם גם פגעו בנשיא מדינת ישראל

      • הקונספירציה הגדולה

        noar, 25/01/07 18:01

        כשהאתיופים הזכים והצנועים מגיעים לארץ בציפור המתכת הגדולה בכניסה מרססים אותם בוודקה רוסית משובחת ככה הם מתמכרים מייד ואז מחלקים להם תלושים לדילר המקומי בלוד. ובכלל ישראל מנוהלת ע''י פרוטוקולים של זקני רוסיה והנשיא קצב לא באמת אנס אלא סיממה אותו זונה מאוקראינה וצילמה הכול בפלאפון דור שלישי!!!
        נכון שזה נשמע הגיוני יותר?!

      • הפסיקו להשתמש באשכנזים כשעיר לעזאזל

        זוהר פרייברג, 25/01/07 22:30

        הנער שהורשע צריך לקחת אחריות על מעשיו ולהשתקם בכלא. הוא האחראי הבלעדי למעשה הנפשע ולא הממסד האשכנזי. גענוג איז גענוג!!!

  • 19.

    כל הכבוד לשופטים - החלטה אמיצה! (ל''ת)

    יוסי, 25/01/07 15:35

  • 18.

    מגיע לו יותר .... לא כבל על הפרח הזו (ל''ת)

    צמני, 25/01/07 15:34

  • 17.

    ליבי, ליבי עליך נער צעיר. היית קורבן לקליטת עלייה ועל כך אתה משלם (ל''ת)

    Yossi V, 25/01/07 15:25

  • 16.

    שוב נער אתיופי מושלך לכלא במקום לשיקום! (ל''ת)

    אטאדו קאהום, 25/01/07 15:20

    • שיקום????????אחרי רצח נפלת על הראש?????? (ל''ת)

      יוסי, 25/01/07 15:58

    • יש רק בעיה אחת קאהום זה לא שם אתיופי (ל''ת)

      קיפי קיפוד, 25/01/07 17:37

  • 15.

    אכן פושע מסוכן!

    עו''ד רפאל כהן, 25/01/07 15:19

    בין השאר גנב הנער אופנוע(!) והכשיל שוטר במילוי תפקידו כאשר מסר לו כתובת שגויה!
    פשעים נוראים אלו שאפילו אייכמן לא עשה כמוהם הכריעו את הכף לרעתו!

    • אתה עו''ד? בטח ייצגת את סדאם חוסיין (ל''ת)

      תתבייש לך., 25/01/07 15:42

  • 14.

    כנסו ותבינו!

    מוני, 25/01/07 15:16

    במדינה שרוצח ראש ממשלה עומד להשתחרר תוך 10 שנים מהכלא, האתיופי הרוצח הזה יבקש המתקת עונש עוד כמה שנים, יעבירו את העונש ל-25 שנה, שליש על התנהגות טובה, כמה חופשות ועוד 15 שנים הוא בחוץ....
    לא ייאמן!!

  • 13.

    הנער זקוק לשיקום ולא לעונש-כל חייו

    מירה לוין, 25/01/07 15:16

    עד היום היו בזבל

    • היית לוקחת אותו לביתך? (ל''ת)

      JULIA, 25/01/07 15:25

    • תשקמי אותו אצלך בבית. (ל''ת)

      וואלה??, 25/01/07 15:30

    • דעותיך זקוקות לשיקום

      דניאל, 25/01/07 15:42

      המילה שיקום נהייתה זולה מדי , כל פושע לאחר מעשה פתאום זקוק לשיקום , הפשע משתולל ואנחנו קורבנות , להזכירך הפושע \רוצח הזה כבר היה במסגרת שיקומית וזה לא עזר לנו הרבה ,אז במקום להגיד שיקום שיקום כל הזמן יש להעניש,ויפה שעה אחת קודם !

    • שיקום או-קיי / אבל בכל מקרה צריך הרחקה מהחברה לצמיתות (ל''ת)

      heaven, 27/01/07 11:46

  • 12.

    10 צודק במאה אחוז (ל''ת)

    אמיר, 25/01/07 15:07

    • הרסו חיים של נער אומלל בגלל שהוא שחור (ל''ת)

      רפי אפללו, 25/01/07 15:15

      • I can't believe you even wrote this...

        somone, 25/01/07 15:53

        I hope you are not serious

      • רפי..רפי..שחור או לבן אנס הוא אנס

        חיימון, 25/01/07 17:10

        לו היתה לך בת מה אז? אין כאן הבדלי דת או צבע, יש כאן אנס כחול לבן שצריך להענש בכדי שבעתיד בנות ישראל לא יאנסו ע'י חולי נפש בשל היותם שחורים או לבנים.
        ישראלי שמשתתף בצער המשפחה

  • 11.

    בתי ההבראה הנקראים כלא

    אסיר לשעבר, 25/01/07 14:59

    כיון שהכלא הוא בית הבראה היה כדאי שהחיים בכלא יהיו קשים ואז לא
    תחזרו האנשים לכלא כמו מחוץ לארץ
    איפה שהחיים קשים לבד בתא 23 שעות אסירים לא רוצים לחזור
    ושמאסר עולם לא יהיה מותר לצאת לחופש ויהיה 50 שנה פחות זבל בחוץ
    אני היתי בצד אהוא

  • 10.

    !!!!!! שופטי ישראל לימדו והפנימו !!!!

    צדיק בסדום, 25/01/07 14:58

    אנחנו כאזרחי המדינה שומרי החוק והשפויים רוצים לחיות חיים נורמליים בארץ הזאת. לכן כל מטורף ומושחת דינם צריך להיות לחומרה בכדי לאפשר תיקון הנזקים שכבר קיימים.

    • צודק מאה אחוז!!!!!!!! (ל''ת)

      אבנר, 25/01/07 15:06

  • 9.

    כל הכבוד לשופטים.

    שרית, 25/01/07 14:45

    שלא יצא אפילו לחופשה מהכלא.

  • 8.

    עונש ראוי

    יותם, 25/01/07 14:42

    סוף גנב לתלייה !

  • 7.

    יש שופטים בתל אביב - הצדק יצא לאור

    נדב, 25/01/07 14:39

    אני מקווה שרשויות החוק ובראשם מפקדי בית הסוהר ידאגו שהנער יסבול עד יומו האחרון. הוא אינו בן אנוש, הוא גם אינו חיה, הוא בן בליעל, נשמה שלא מגיע לה להתהלך בינינו, הוא עיוות של הטבע, טעות שנולד, מטען גנטי שגוי, צריך היה להפילו עוד בחודשי ההריון הראשון, ולמעין: אני מקווה שנשמתך הטהורה בגן העדן שומרת עלינו מהרוע והחושך הזה. אני מרגיש אשם בסבלך, כאזרח ישראלי.

    • מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

      מורן, 25/01/07 16:54

    • לנדב

      שושנה, 25/01/07 18:06

      אתה ואזרחי ישראל בכללם לא אשמים בעוולה שנעשתה למעיין ספיר. מי שהפשע הזה על ראשו הם אנשי הסוכנות היהודית ודרג מקבלי ההחלטות, שהחליטו להביא את מפלצות הפלשמורה מאפריקה, למדינה עמה אין להם דבר!. בארץ מוצאם הם, והכושים האחרים, רגילים לרוץ עם משאטות, לשחוט ולערוף את כל מי שנקרה בדרכם. רחמנות או אנושיות לא נמצאים בגנים שלהם. הגיע הזמן להטמיע עובדה חשובה: אי אפשר להתמודד עם הבעיה הדמוגרפיה בכל מחיר.

      • אין בין הרוצח המתועב ודברי הגזענות שלך דבר

        ירון, 26/01/07 02:03

        את צריכה להתבייש בדבריך הנשמעים כמו העתק מצוין של דברי נשיא איראן בכנס מכחישי שואה, מתובלים בתיאוריות גזעים מבחילות ממדרש הנאציזם
        הרוצח הוא אשפה אנושית, וראוי להישאר בכלא כל חייו.
        אין זה משנה מוצאו או צבע עורו, ואין להכתים אוכלוסייה שלמה.
        לעניין המצ'אטות- זה קשור לרואנדה...
        נא לדייק בקשקושייך..!

    • אל תשלה את עצמך

      נביל, 26/01/07 02:49

      יצמידו לו פסיכולוג, יממנו את לימודיו ולאחר מכן יטענו שהוא אינו מסוכן יותר ויחונו אותו. תסריט שרץ בארץ כבר כמה עשרות שנים.

      יש להפעיל לחץ ציבורי ולחייב שופטים במקרים חמורים כאלה לפסוק גזר דין מוות ללא זכות ערעור.

      אני מקווה aהאסירים בבית הסוהר ידעו להענישו כראוי על שגזל את חייה של ילדה.

  • 6.

    רשע ורע לו....

    אנחנו, 25/01/07 14:27

    לראשונה בתולדות מדינת ישראל, נגזר מאסר עולם על קטין, במקרה זה ,לעולם לא ייעשה צדק, אולי סוג מסוים של נחמה. משפחת ספיר, תהיו חזקים!!! כל הכבוד לעו''ד טובה פרי על השגת הישג משמעותי שכזה.

  • 5.

    הגיע הזמן. להמשיך כל בכל העבירות (ל''ת)

    הצילו סדום, 25/01/07 14:22

  • 4.

    טוב מאד! (ל''ת)

    just me, 25/01/07 14:19

  • 3.

    רוצחי נהג המונית

    nissan, 25/01/07 14:18

    וכמה קיבלו רוצחי נהג המונית? אני לא אומר שזה עונש לא הולם(לרוצח מעיין) אך הרצח של הנהג מונית היה אכזרי לא פחות ואף יותר מכיוון שהוא היה מתוכנן כמה ימים לפני, ובכל זאת הם קיבלו עונש מצחיק, מעניין למה

    • צודק (ל''ת)

      ננ, 25/01/07 14:35

    • ניסן האפס.

      ניסן הלא אפס., 25/01/07 14:43

      פה היה אונס, מעשי סדום ורצח.
      שם היה רצח.
      פה היה מגיע עונש מוות.
      שם גם היה מגיע עונש מוות\מאסר עולם.

      המעשה הזה יותר חמור בהכל אופן.

  • 2.

    כל הכבוד לשופטים!!!!!!!!!!!

    חנן, 25/01/07 14:15

    רק ענישה קשה תרתיע עבריניים מלקחת חיים של בן-אדם.

    • טוב, תירגע. הגבת פעמיים מרוב התרגשות (ל''ת)

      take it easy, 25/01/07 14:20

  • 1.

    כל-הכבוד לשופטים!!!!!!!

    חנן, 25/01/07 14:15

    רק ענישה קשה תרתיע עבריניים מלקחת חיים של בן-אדם.