• 64.

    תקשורת כושלת

    אסף, 26/01/07 15:13

    כאשר כלב השמירה של הדמוקרטיה אוכל מידיהם של הגנבים לא פלא שהבזיון חוגג והמושחתים מסתובבים חופשי.

  • 63.

    בישראל יש הרבה אנשים קטנים עם משרות ''גדולות''

    Avi Ecuador, 25/01/07 14:52

    גורמים לעם להתבייש ב''מיצגים'' אותו ובעצם בעצמו.
    הופכים עם שאמור להיות לעם האור לעם ''הבדיחה''.

    • אבי חזור לארץ ! (ל''ת)

      יצחק, 29/01/07 09:05

  • 62.

    בלי קשר לנאום ובלי קשר לאם הנשיא זכאי או לא

    Avi Ecuador, 25/01/07 14:39

    היום ישראל חולה במחלת איידס לצערי, מחלה שנמצאת הגוף החולה ולא מאפשרת למנהיגיה ותושביה להילחם בנגיפים קלים (אויב) שגוף בריא בקלות מנצח ומקיא מגופו.
    המחלה הסופנית אולי אפשר לקרוא לה שמאל וקצב אולמרט שרון עומרי בילין הם חלק מהסיפור...

  • 61.

    לפי התמיכה של העובדים והמקורבים ,במידה ויורשע היתי מצפה שיהיו מ

    בר כוכבה, 25/01/07 13:31

    מובטלים ,לא יתכן שלא שמעו ולא ראו במשך שנים ,
    רק להזכיר שח''כ כץ ידע את התנהלות קצב ואיים שיחסוף אותה במקומון בדרום ואף אחד לא התיחס ולא חקר

    • לא היה שום פאסום במקומון בדרום

      בר כוכבה י., 25/01/07 15:00

      לא ראיתי שום פרסום של ישראל כץ ואל תשתמש בשם שלי

  • 60.

    קצב חשף ערוות התקשורת והפרקליטות

    אברהם, 25/01/07 13:27

    העיתונאים המומים מכך שסוף סוף אדם אחד חשף את ערוותם ואת ערוות הפרקליטות. אכן זקוקים לניקוי אורוות.

  • 59.

    התקשורת, הכותבים והפרשנים מערבבים דברים

    הפרשן, 25/01/07 12:19

    הבעיה לאחר נאומו של הנשיא היא שהתקשורת, הכותבים והפרשנים מערבבים דברים שאינם קשורים זה לזה ולכן הם שופטים את נאומו של הנשיא בשחור-לבן.

    אני אנסה להסביר:
    יכול להיות שהנשיא גם אשם בסופו של דבר אבל גם צודק באופן מוחלט בהאשמותיו כלפי התקשורת, המשטרה והפרקליטות.

    הרי כולנו מכירים זה שנים את ההתנהלות המופקרת של התקשורת, הפרקליטות והמשטרה בפרשות החקירה השונות. בכל הפרשיות הללו מה שמשתנה זה הנושאים העומדים על הפרק, הדמויות וזה שלפעמים ההחשודים מורשעים ולפעמים לא.

    אבל מה שבטוח לא משתנה זו ההתנהגות המצפצפת על כבוד האדם ועל האתיקה המשפטית והעיתונאית של הגורמים החוקרים והמדווחים.
    שלושת הגורמים הללו מתנהלים פשוט בצורה מופקרת לגמרי בכל הקשור לשמירה על החוק, על כבוד האדם וחרותו ועל עיקרון הפרדת הרשויות.

  • 58.

    כמה בחורות התלוננו נגדו???? (ל''ת)

    מתי, 25/01/07 12:10

  • 57.

    על ניגוד עניינים ועל הפקרות תקשורתית

    אבי, 25/01/07 11:36

    אני מפנה את תשומת הלב לדיווח התקשורתי על נאומו של הנשיא קצב. הנשיא תקף בחריפות את התקשורת הישראלית, ולדעתי, בצדק רב. אמנם ביקורתו הייתה כוללת וחריפה מדיי כמצופה מאדם כואב ומתגונן, אך היה בה טעם.
    התקשורת היא זו שנתקפה, ובמצב הדברים המתבקש היה עליה לערוך חשבון נפש. אך התקשורת היא גם זו שמדווחת. על כן בחרו אמצעי התקשורת (לפחות, ערוץ 2 וערוץ 10 שבהן צפיתי) לערוך את דברי הנשיא באופן מגמתי, ללעוג להם ולהגחיך אותם.
    יש כאן מצב של צורך. אמצעי התקשורת הם היחידים שיכולים לסקר את נאום הנשיא, ועליהם לעשות זאת למרות ניגוד העניינים. האופן המגמתי שבו סיקרו ערוצי הטלוויזיה את הנאום אינו ראוי ומבזה דווקא אותם עצמם.
    נראה, שהגיע הזמן לפיקוח כלשהו על אמצעי התקשורת ועל האתיקה העיתונאית. אפילו אבירי חופש הביטוי וחופש העיתונות הגדולים ביותר, שאינם בעלי עניין כלכלי במצב הנוכחי של הפקרות תקשורתית, הגיעו למסקנה הזו. למשל: נשיא בית המשפט העליון לשעבר, פרופ' אהרון ברק, שלחם משך עשרות שנים למען חופש עיתונות מירבי, מודה בשיחות סגורות שיש להגביר את הפיקוח השיפוטי והציבורי על אמצעי התקשורת.
    נראה לי, שזה הדבר החשוב ביותר שהעלה הנשיא קצב אתמול לסדר היום.
    חומר למחשבה...

    • צודק 100% (ל''ת)

      זאב, 25/01/07 13:37

  • 56.

    מי יודע? מי שמע? מי ראה? מה אמר גדי סוקניק שהקפיץ אותו כל כך? (ל''ת)

    סקרנית, 25/01/07 11:06

  • 55.

    ביטול השתתפותו בפגוש את העיתונות היה לפני 6 שנים

    תזכורת, 25/01/07 11:04

    בתחילת האינתיפאדה כשהארץ סערה חשבו שאפשר לדחות את הנשיא ולארח את דחלאן. הוא לא שוכח להם את זה ורומז לסתימת פיות אבל אין קשר. הקצב השתגע.

  • 54.

    שמתם לב שהוא רמז מי מאחורי כל זה...

    הבנתם?, 25/01/07 11:02

    ביבי נתניהו

  • 53.

    לקצב

    לקצב, 25/01/07 10:35

    אני מצטערת בשם העם למה שעושים לך
    תהיה חזק

  • 52.

    נמאס מ''מקורביו''. נמאס! אופורטוניסטים, לכו הביתה, כי נמאסתם עלינו (ל''ת)

    תמר, 25/01/07 10:33

  • 51.

    הלכה המדינה

    אזרח תומך, 25/01/07 10:11

    מלחמת לבנון, צייד הנשיא רמטכ''ל פורש ועוד ... צורה לנו! גם באוגנדה כבר לא יסכימו לקבל אותנו! ואחמדיניג'אד צוחק

  • 50.

    השד העדתי לא יעזור לקצב. הוא ילך הביתה (או לכלא)! (ל''ת)

    מפוכח, 25/01/07 09:45

  • 49.

    הנשיא זכאי

    יוני, 25/01/07 09:43

    אין מה לעשות הנשיא זכאי!!!
    ככה לא היה מדבר אדם שיש לו טיפה של אשמה .
    תרדו ממנו !!!!

    • אמן (ל''ת)

      אמן, 25/01/07 10:31

    • אמן (ל''ת)

      אני, 25/01/07 12:28

  • 48.

    אני ואני ואני - ולא איכפת לי משום דבר

    אריה, 25/01/07 09:40

    אדם חסר חשיבות פוליטית - יושב בשקט על כיסאו, נהנה ממנעמי בית הנשיא והתפקיד - ופתאום בבת אחת כל העולם קושר כנגדו כי הוא מסוכן למישהו ??? באמת ???
    ללא קשר למעשיו האחרים - פאראנואיד כזה אסור שיהיה בבית הנשיא.
    הוא חייב להתפטר, אז אפשר יהיה להגיש את כתב האישום - ואז שילחם את מלחמותיו - כאזרח פשוט.

  • 47.

    רק פתאים מאמינים להתקפה של קצב

    מני, 25/01/07 09:26

    ההגנה הכי טובה זה התקפה.הוא הולך על כל הקופה.

    • רק פתאים מאמינים לכל מה שכל פלצן אומר בתקשורת!!!! (ל''ת)

      מני, 28/01/07 00:24

  • 46.

    ל42 אם הוא יוצא זכאי המצב של היועץ המשפטי לממשלה הוא רע ביותר...... (ל''ת)

    אזרח מודאג, 25/01/07 09:19

    • ומה אז ?! אם יצא זכאי ומצבו של היועץ יורע,כיצד ניתן יהיה לתקן (ל''ת)

      את העוול שנעשה, 25/01/07 09:39

  • 45.

    לגבי ערוץ 2 הוא צודק בשאר בית המשפט יחליט.......... (ל''ת)

    צוציק, 25/01/07 09:17

  • 44.

    הנשיא הביא את המנטליות של- הכבוד שלי חשוב מעם ישראל (ל''ת)

    מילאל, 25/01/07 09:15

  • 43.

    נשיא ושר המשפטים ידליקו את המשואה

    טל, 25/01/07 08:58

    לתפארת מדינת ישראל תקראו גם לסלע

  • 42.

    אני אגיד לכם מה חושב שהוא עשה

    קצב הטיפש, 25/01/07 08:34

    לדעתי הוא שכב עם המתלוננות.לדעתי בהסכמה מצדן,תוך ניצול של מרותו-אבל לא בכפייה פיזית או נפשית.אלא מתוך הבנה שכדאי להן.

    עכשיו,קצב רצה לקפוץ לבריכה מלאה מים ולצאת יבש-ואין דבר כזה,התוצאה היא שהוא נמצא בסכנת טביעה....

    לדעתי הוא לא אנס,האישום על אונס הוא מופרך.ולדעתי א' אכן עבדה בזנות

    • יכול להיות שהוא אשם אבל התקשורת שוחטת אותו

      משה, 25/01/07 09:30

      אני ממש מרחם עליו ושונא את התקשורת הזאת ששופכת דם בקצב,

      • התקשורת רק סיפרה על מעשיו,הוא יצר את התסבוכת של עצמו (ל''ת)

        גבי, 25/01/07 10:12

  • 41.

    אים הנשיא צודק

    פקק תנועה, 25/01/07 08:33

    אז שיגיש בקשה לחקירה נגדית

  • 40.

    קצב לא זכה להיות ''אתרוג'' כמו שרון !!! (ל''ת)

    שרון התחיל, 25/01/07 08:30

  • 39.

    האיש הוא בזיון אחד מהלך (ל''ת)

    אזרח, 25/01/07 08:00

  • 38.

    תחת מטריית ''ליכאורה'' מזנב השמאל המשפטי בנשיא (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 25/01/07 07:45

  • 37.

    קצב-ביזית את עצמך ואת המדינה שאתה מייצג -בושה וכלימה - לך הביתה

    דוד, 25/01/07 06:27

    והילחם על ''חפותך'' מבלי לערב אותנו אזרחי ישראל ! אנחנו לא נהנינו מכל תעלולי הסקס שלך בבנות הללו.

  • 36.

    בושה למדינתנו שהאדם הזה עומד

    אזרחית מתביישת, 25/01/07 06:03

    בראשה.

    • אני מסכים עם דבריך (ל''ת)

      רפי, 25/01/07 10:13

  • 35.

    מקומו ליד בני סלע (ל''ת)

    דליה, 25/01/07 05:21

  • 34.

    למי למי, תמיד למי, אין יותר כבוד?

    אבנריוס, 25/01/07 04:36

    כבוד הנשיא,

    כפי שאמרת בנאומך, לא ראיתי את כל הראיות נגדך. וכמובן איני יודע אם אתה אשם או לא.
    אבל אשמתך או חפותך אינם הבעיה. מה שמזיק לאזרחי המדינה, זה שאתה משתמש בכס הנשיאות כדי לנהל מלחמות פרטיות (מוצדקות או לא).
    וכפי שאמרת אתה מתכוון להאבק עד כלות נשמתך, ”גם אם יהיה צורך לנהל מלחמת עולם”, כדי להוכיח את חפותך.

    אז אנא, לטובת כל אזרחי מדינת ישראל, נהל את מלחמות העולם שלך מביתך הפרטי ולא ממשכן הנשיא. איננו, כפי שאתה חושש, ”רוצים להוציא אדם להורג ללא משפט”. אבל גם איננו רוצים מלחמות ותחכים במוסדות יצוגיים של מדינתנו. ניהול מלחמות כאלו אינו ראוי לכבודו של מוסד הנשיאות.

    כפי שאמרת, אינך רוצה להשפיל את ראשך ולהנמיך את כבודך.
    אבל מדוע אתה רוצה להשפיל את כבוד אזרחי המדינה?
    למה כבודך יקר יותר מכבודו של מוסד הנשיאות וכבודו של עם ישראל?

    התנהגות זו אינה מפתיעה כלל.
    אינך מראה כבוד לאף אדם בעולם מלבד לעצמך.
    לא הראתה כבוד לנשים, ואפילו בנאומך ההיסטורי (וההיסטרי) אתה מדבר אל ”רבותי אזרחי ישראל”.
    אבשר לך שאל כמחצית מאזרחי המדינה פונים ב”גבירותי”.
    כנראה שמאוחר מדי ללמד אותך להגיד ”גבירותי ורבותי”.

    חוסר הכבוד שאתה מפגין אינו מוגבל לנשים. אינך מכבד גם גברים ואינך מכבד את מוסדותיה של מדינת ישראל.
    אינך מכבד את המשטרה, שרק מחפשת איך לעזור לתקשורת ביצירת סנסציות.
    אינך מכבד את אמצעי התקשורת של המדינה (”עזוב אותו, הוא רק מערוץ 2”).
    וכדי לא להכעיס את כבודך, לא נזכיר שאינך מכבד את היועץ המשפטי לממשלה, או את חברי הכנסת שמבקשים ממך להתפטר.
    אינך מכבד את אנשי הדת היהודית, שאינם נוהגים בדיוק כמוך. כך סרבת להכיר בתוארו של כבוד הרב יופה, כי ”לא עבר הסמכה על פי אורח החיים” שאתה מקיים.
    וכשאינך מכבד מאמיני זרמים שונים של דתך, לא מפליא גם שאינך מכבד את מאמיני הדתות אחרות (רחמנא לצלן).
    כך הראתה בוז בנאומך למר מוחמד דחלאן, שאינו יהודי, והינו אפילו פלשתינאי.
    אבל היה מאד מתבקש מנשיא מדינת ישראל, שיכבד גם את אויביה.
    ואני מבין לליבם של אנשי ערוץ 2, שמעדיפים לראין את מר מוחמד דחלאן, אוייב עם כבוד עצמי, שגם הפגין כבוד למראינים, על פני ראיון אתך!

    וכשבשבילך זה מובן מאליו, שלאנשים שעבדו אתך יש ”כעס וטינה” כלפיך וכשאתה טוען שכל כך הרבה קולגות ועובדים לשעבר רוצים לנקום בך, אתה גם מחזק את חששם של אזרחי המדינה שיתכן שלא תמיד כיבדת את החוק.
    גם אמונתך שעמדת ”כל השנים נגד כוחות רשע עדיפים חזקים” לא מוכיחה שתמיד כיבדת את החוק.
    מוסד הנשיאות לא נועד לאנשים הנרדפים כל השנים על ידי כוחות רשע. אנשים אלו, מקומם במוסדות אחרים.

    נאומך, נאום של תרוצים על גבי תרוצים, נאום שמנסה להשתמש במוסד הנשיאות כדי לנהל ”מלחמת עולם” אישית, לא הותיר כל שמץ של כבוד, אם עוד היה כזה שמץ, למוסד הנשיאות. אין זה מקומו של נאום בסגנון ”רצו לפגוע בכבודי”, ”כסף שאני מקבל תמורת חנינות”, ”לא שיקרתי לכם” או ”שתו לי, אכלו לי” במשכן הנשיא מאחורי דוכן עם סמל המדינה.
    הכפשת את כבוד מוסד הנשיאות בניהול מלחמות אישיות, והוספת חטא על פשע, בנאום הכפשה והסטה מתוך משכן הנשיא.
    בנאומך חזרת פעמים על המשפט ”לא ירשם בתולדות מדינת ישראל שהנשיא השמיני נאשם בפלילים”. אבל כבר רשמת במו ידיך בתולדות מדינת ישראל, שהנשיא השמיני, בכבודו ובעצמו, מחק את מעט הכבוד שהיה למוסד הנשיאות של מדינת ישראל. כאזרח המדינה הייתי מעדיף אם אפשר היה למחוק את כהונתך, את הכתם השחור, מתולדות מדינת ישראל.

    בכבוד לא רב,

    אבנריוס

    • כל הכבוד על דבריך, אבנריוס

      עדי, 25/01/07 09:19

      נהניתי לקרוא את התגובה שלך, היא ישירה ולעניין, ואהבתי לראות את תשומת הלב שלך לפרטים הקטנים שנעלמו מעיני ומעיניי רבים אחרים (היעדר המילה ''גבירותיי'', ''זה רק ערוץ 2'' וכו'). דברים נכונים, יישר כוח.

  • 33.

    עם נאום עלוב ובזוי כזה, מזל שעד עכשיו קצב התאפק מלנאום....

    דניאלה, 25/01/07 04:18

    הוא התפוצץ??? אנחנו, בנות ונשות ישראל, התפוצצנו ועוד איך כששמענו את האנס הסדרתי הזה, ''אזרח מספר אחד'', מטיל רפש, משקר במצח נחושה ומאשים את כווולם, חוץ מאת עצמו... ואם כל רשויות החוק של ישראל כך כך רקובים, מדוע הוא ממש מתעלק על כיסא המשרה המייצגת את המדינה הזאת ומתעקש להמשיך לכהן כנשיא???

  • 32.

    סכנת השלטון הטוטליטרי הלא-דמוקרטי

    ירמיהו, 25/01/07 03:54

    מזה שנים פועלים מספר מוקדי כח לא-נבחרים כדי לרוקן את המוסדות הדמוקרטיות הנבחרות בישראל מכוחן. לאט לאט, אך בעקביות, מערכות התקשורת והמשפט נוטלות לידיהן את סמכויות ההכרעה במדינה ומפחיתים את מעמדה וכוחה של המערכת הדמוקרטית הנבחרת. ככל שהמערכת הדמוקרטית מעבדת ממעמדה ומכוחה, וככל שמתברר שהכח האמיתי נמצא במוקדים הלא-דמוקרטיים, יורדת רמת האנשים הפונים לפוליטיקה בהתאמה, ונשחקת ההתנגדות להעברת הכח למערכות הלא-דמוקרטיות. התהליך הזה התקדם כל כך עד שמדינת ישראל מתקרבת היום אל פי-תהום, שבה הדמוקרטיה קיימת כמעט למראית-עין בלבד. הציבור אמנם יבחר מעת לעת את נבחריו, אך אלא יבואו מתוך מאגר של אנשים דלים, שירקדו לקול החליל של המערכות הלא-דמוקרטיות, המשרתות את סדרי-היום שלהם ושל שולחיהם, ולא של הציבור.

    אינני יודע אם הנשיא קצב עשה את המעשים המיוחסים לו אם לאו. אך ברור לי שתצוגת התכלית של המערכות הלא-דמוקרטיות, שהראו בפרשה זו שבכוחם לחרוץ גורל של נשיא מבלי משפט ואף מבלי כתב-אישום, היא צעד נוסף לעבר התהום. אם, חלילה, יתברר בנוסף, שהנשיא אכן עשה את המיוחס לו, אנחנו עלולים למצוא את עצמינו על-פי התהום ממש.

  • 31.

    LEFTIST MAFIA MEDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    amir, 25/01/07 02:50

    We support Katzav against the leftist mafia media !!!!

  • 30.

    ככה הוא צרח על הבנות המסכנות

    חיים של לאה, 25/01/07 02:40

    שלא רצו להזדיין איתו

  • 29.

    משה אתה לא מוזס אלפים זעקו כשהפנת להם גבך בהתנתקות (ל''ת)

    חי, 25/01/07 02:38

  • 28.

    עברית קלוקלת על ערס טיפש (ל''ת)

    מיכה, 25/01/07 02:12

    • ומי את זבלונה בטח בת

      אלעד, 25/01/07 04:13

      של זונה ערסית

  • 27.

    צריך לכתוב אריאל הקב''ט לשעבר

    י., 25/01/07 01:52

    גם הוא ביזה את תפקידו

  • 26.

    הנשיא חף מכל פשע

    efrat dilmani, 25/01/07 01:42

    לכל יפי הנפש למיניהם- מעניין שרק אנשי השמאל נגד קצב ומעניין שנשים שפוטרו על ידו הגישו את התלונות המפוברקות..... זאת בושה וחרפה למדינת ישראל, שהתקשורת רוצחת כך אדם בחייו.

  • 25.

    כל מי שעבדה אצלו יש עכשיו מניע להצטרף לתביעת הפיצויים שתבוא אחרי

    $$$$$$$$$$$$$$$, 25/01/07 01:32

    יש תיק כי: יש המון מתלוננות...אבל לא אתפלא אם יגיעו גם 100 עלמות חסודות,כי ברור שלכל מי שעבדה אצלו יש עכשיו מניע להצטרף לתביעת הפיצויים שתבוא אחרי המשפט הפלילי,
    א-הסיכון שהן לוקחות שיאשימו אותן בשקר הוא קטן כי הן לא לבד
    ב-הן מעלות את הסיכוי שקצב יואשם,כי יש הרבה
    ג-אחרי שיואשם,תביעת הפיצויים האזרחית תהיה קלה ופשוטה ועל סמך גלזר בעלה של שרי אריסון מדובר במיליונים,ויש מה לעקל אצל פרסי עשיר...

    • כל הכבוד, תקבל שעות נוספות על עבודתך בלילה, 125 (ל''ת)

      משרד היחצן, 25/01/07 07:43

  • 24.

    כל מי שעבדה אצלו יש עכשיו מניע להצטרף לתביעת הפיצויים שתבוא אחרי המ

    $$$$$$$$$$$$$$$, 25/01/07 01:27

    יש תיק כי: יש המון מתלוננות...אבל לא אתפלא אם יגיעו גם 100 עלמות חסודות,כי ברור שלכל מי שעבדה אצלו יש עכשיו מניע להצטרף לתביעת הפיצויים שתבוא אחרי המשפט הפלילי,
    א-הסיכון שהן לוקחות שיאשימו אותן בשקר הוא קטן כי הן לא לבד
    ב-הן מעלות את הסיכוי שקצב יואשם,כי יש הרבה
    ג-אחרי שיואשם,תביעת הפיצויים האזרחית תהיה קלה ופשוטה ועל סמך גלזר בעלה של שרי אריסון מדובר במיליונים,ויש מה לעקל אצל פרסי עשיר...

  • 23.

    אם קצב ישפט ויצא אשם זה בזיון של איש אחד

    יופיטר, 25/01/07 01:20

    אם קצב יצא זכאי זה בזיון של אומה שלמה, והוא יכנס להסטוריה כמשפט דריפוס. בלי אפילו אמיל זולא אחד

  • 22.

    עשו לקצב לינץ' בכיכר העיר ועוד רוצים שהוא גם לא ינסה להתגונן - (ל''ת)

    יופיטר, 25/01/07 01:16

    • שיתפטר כבר... וידאג לדברם מחוץ לתקפידו הציבורי

      אני, 25/01/07 03:52

      פשוט אדם טיפש! ואם אשםף אז בכלל...

  • 21.

    נאם את נאומו של סדאם חוסיין!בושה לעם היהודי שזה היה נשיאו!קצב (ל''ת)

    תתפטר או תפוטר!, 25/01/07 01:05

  • 20.

    בושה שזו תגובתו. כך אנו ניראים בעולם. (ל''ת)

    ק, 25/01/07 00:29

  • 19.

    הוא זכאי כמו דרעי.מציגים עצמם כנרדפים ע''י תקשורת גזענית.תמיד נטפלים (ל''ת)

    לשד העדתי., 25/01/07 00:26

    • ואתה ממש לא אחד מהם רק בצבע שונה (ל''ת)

      כנעני, 25/01/07 03:07

    • אל תשכח שהמטומטם הוא האזרח מספר אחת. (ל''ת)

      רוביל סרסור, 25/01/07 15:24

  • 18.

    אני לא מבין? , כולם אשמים חוץ ממנו ???

    asaf, 25/01/07 00:25

    הפרשה הזאת עוד עלולה להיגרר למלחמת אזרחים!!!

    נשיא מטומטם!!! , טיפת אחריות ציבורית!!!!!

    מעולם לא שמעתי נשיא מדינה שמתבטא נגד מדינתו !?!

  • 17.

    קצב אשם בבזיון מוסד הנשיאות, גם אם הוא זכאי בכל השאר. (ל''ת)

    פשוט מגעיל, 25/01/07 00:22

    • אולי רצית שיחטוף וישתוק !!

      אולי רצית שיחטו, 25/01/07 02:49

      אולי רצית שיחטוף וישתוק להאשמות שווא?
      אדם זכאי כל עוד לא הוכח אשמתו בבית המשפט, ולא בתשקורת ששטפה את מוחך ומחקה
      כל צלם הגיוני ממך!

  • 16.

    מציע לקצב , שיבקש להוריד את תמונותיו מכל המוסדות , ובמיוחד מבתי הספ

    רואה שחורות, 25/01/07 00:08

    במיוחד להוריד את תמונות הנשיא מכל בתי הספר בארץ , כי ישנם תלמידים בעייתים שמסוגלים למרוח ח'רא על התמונות שלו , וכדי למנוע תרחיש מביש זה , עדיף להוריד את התמונות ,, עדיף לקרוא לילד בשמו , מאשר לעצום עיניים ,, מעשה בני נוער אין גבולות.

  • 15.

    ההון/ממון למזוז - ''עתידך והונך מובטחים'' (ל''ת)

    רינת, 25/01/07 00:00

  • 14.

    ''ערוץ הרפש(2)'' כמעט והצליח בעלילת הדם!!!!!! (ל''ת)

    יוני, 24/01/07 23:58

  • 13.

    הנשיא הזה הוא חרפה למדינה-הכל היה מבוים!!!! (ל''ת)

    בני, 24/01/07 23:56

  • 12.

    קצב, אל תכנע ללינץ' (ל''ת)

    י, 24/01/07 23:50

  • 11.

    הרצועה עם מרגול (ל''ת)

    כלבתול, 24/01/07 23:46

  • 10.

    איש בעל ערכים לא מתנהג כך- הביתה

    רות, 24/01/07 23:31

    חבל שהוא שכח לאחוז בידה של התומכת הפתיה שלצידו כשיצא מהאולם... קצב המסיבה נגמרה .. ראוי שתגיד: גילוש, פתי קטן שלי בואי הולכים הביתה... עוזבים את הארמון שאיננו ראויים לו וזה היה גדול עלינו בעשרות מספרים מהתחלה... והביתה !!!!!!!!!!!!!!

    • דוגמת שרון?אולמרט?רמון?רוחמה?יצחקי?הנגבי??? (ל''ת)

      הזוי, 25/01/07 00:02

    • צודקת במאה אחוז!!!

      אוהד, 25/01/07 00:40

      בא עסקן מקריית מלאכי שלא רצו לתת לו שום תפקיד אז עשו אותו נשיא.

      בא ובייש את כל המדינה.
      ומה זה משנה בכלל קצב, הרי אם עשרה אחוז מזה נכון אתה עדיין צריך לעוף מהכסא שלך!

    • טועה במאה אחוז!!! (ל''ת)

      אוהד, 25/01/07 13:16

  • 9.

    הנשאיכס קצב לך הביתה (ל''ת)

    נשי, 24/01/07 23:27

  • 8.

    שניהם צודקים

    לומברדו, 24/01/07 23:22

    גם קצב צודק וגם א' הראשונה צודקת.
    מי שלא צודק זה ערוץ 2 שאומר שלא כולם צודקים.

    וכמו בכל הסיפורים יושבים הסבא והסבתא לאחר שנים רבות ונהנים לראות את נכדם רץ על הדשא.

  • 7.

    אדרבא תקש' בצעו סקר וראו מי אתם (ל''ת)

    מיכאל, 24/01/07 23:16

  • 6.

    לינצ' התקשורת עצום וגדול ממעשי סטלין (ל''ת)

    יפרח, 24/01/07 23:07

    • אתה יודע מה עשה סטאלין? הרג ועינה מאות אלפי איש... (ל''ת)

      קצת פרופורציות, 25/01/07 00:23

      • אתה טועה, סטלין הרג מיליונים! (ל''ת)

        המורה עירית, 25/01/07 08:25

        • 50 מליון בהערכה גסה,אבל לפחות באוקראינה ב-1932/3

          צ'וקו מוקו, 25/01/07 15:26

          הרעיב למוות 5 מליון שהיוו 1/3 מאוכלוסיית המדינה, בתקופת הרעב הגדול.

  • 5.

    נאום מושלם

    המחתרת הסגולה, 24/01/07 23:07

    הוא נאם כמו כל אזרח אחר שמאמין בצדקתו ולא עשה דבר אחד שמיוחס לו. נאום מושלם. למה אנחנו מתחילים להאמין לו?

    • נאום גרוע ובזוי, אני לא מאמין לו לרגע

      קצב הביתה, 25/01/07 00:21

      גם אם לא אנס, במינימום הוא בגד באשתו על ימין ושמאל עם עובדות משרדו שזה כבר גרוע עבור נשיא המדינה.

      • חתיכת דביל אתה רוצה שהעולם יתנהל לפי מה אתה מאמין? (ל''ת)

        קיקו, 25/01/07 03:12

    • אנחנו היחצניים שלו ? (ל''ת)

      מי זה אנחנו ?, 28/01/07 23:26

  • 4.

    היעשה חשבון נפש מזוז בשותפותו לאליטות בעלילת הדם?!!! (ל''ת)

    בני, 24/01/07 23:05

    • שום עלילת דם, הוא אשם והוא יודע את זה

      ארנון, 25/01/07 00:22

      אזרח רגיל לא היה מקבל רבע מהצ'אנסים שקיבל קצב. הוא בפירוש אשם, בדיוק כמו איציק מרדכי שגם טען שהוא זכאי והיה אשם מאוד.

      • ואיך אתה יודע שהוא יודע? (ל''ת)

        קיקו, 25/01/07 03:13

  • 3.

    זכאי

    זכאי, 24/01/07 22:53

    זכאי

    • Him and Der'i (ל''ת)

      Yaron, 24/01/07 23:27

  • 2.

    נאום מביך,מפחיד. (ל''ת)

    ., 24/01/07 22:52

  • 1.

    מזוזזזז, תגיד לו שיזוזזזז (ל''ת)

    שושו, 24/01/07 22:51

    • כמו תמיד אחי,ארבעת המקומות הראשונים ''שמורים'' לשליחי נתניהו.

      יגאל כהן, 25/01/07 04:07

      ראשונים לכדור.
      אני מלמד את זה כאן כבר שלוש שנים.
      שימו לב מי מאחרי הקנוניה הנפשעת.
      הם מסגירים את עצמם ואת ביבי.
      ביבי שקוף,כמו מדוזה.
      אמרתי זאת מאות פעמים,סהדי בגוגל.