• 68.

    גול עצמי אדוני הנשיא .

    ג, 28/01/07 06:50

    מה חשבו היועצים שלו כשהגישו אותו כצאן לטבח ..
    איש ירוד ..שאין בו הבנה מינימלית למהות התפקיד, אין בו הרמה האישית שהוא צריך להיות ניחן בו ..
    מודה -ריחמתי על אשתו ...
    פפפששש...לך הביתה ואדוני הנשיא ..וקח איתך עוד כמה שצריכים להיות שם איתך..ותשאירו לנו מדינה עם שפיות..

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בושה לעם היהודי

    טל, 27/01/07 21:11

    מיד להדיח

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אם תחלישו קצת את הלינץ' שאתם עושים בנשיא,נאמין לכם שהוא שקרן.

    יגאל כהן, 26/01/07 23:51

    רק תחלישו קצת את האינקוויזיציה שלכם נגד הנשיא ונאמין לכם שהוא משקר,
    ואתם לא עושים לו לינץ' חלילה.
    רק משבחים אותו כל הזמן.
    אתם צוחקים גם עלינו?
    או רק על הנשיא?

    הגב לתגובה זו

    • לא מצאת את נאומו מביך וגרוטסקי? (ל''ת)

      תת רמה, 27/01/07 14:12

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    שטויות שטויות שטויות

    simon, 26/01/07 03:43

    נשיא המדינה דיבר מהלב ולא כמו פוליטקאי שמדבר לפי מה שהיעוצים אומרים וכמו רובוט הוא דיבר דיבור אמיתי שיוצא מהלב כמו אזרח פשוט שנירדף עם טענות צודקות ולכן הוא היה נישמע כך הוא אמר אמת ורק אמת

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    המפייה מתגייסת

    בנצי, 26/01/07 02:01

    כמו שעון: המשטרה תופרת תיק לאיש שלא מה''חברה''. מדליפים כל יום. מענים אותו ללא הרף - חקירות ימי הביניים - ימים שלמים - שעות על שעות. הפרקליטות מדליפה שהיא דורשת 100 שנה בכלא ל''רשע המסריח''.

    אז, כמובן, כל הליברליים שחושבים שמבינים דמוקרטיה (ואוהבים כביכול את הדמוקרטיה האמריקאית) דורשים שהנאשם כבר יודח/ייענש/יתפטר --- לפני אפילו שמשפטו יתחיל!

    הנאשם - שפעם אחר פעם במדינתנו המקולקלת זוכה בסוף התליך - אחרי כל מסכת השקרים שתוו נגדו - יוצא עם הדעות שלו אל התקשורת על הלינץ שהם עושים לא עם המשטרה --- ואז כולם במנגנון התקשורתי המגויס מבזים אותו ללא לאות --- מאשימים אותות שהתבתאותיו מאיימות לשבור את אושיות הדמוקרטיה (המדומה) כאן.

    לרשעים האנטי-דמוקרטיים שמושלים כאן אין מקביל בעולם הנאור.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הניתוח משקף את ההתנהלות האומללה של הנשיא (ל''ת)

    אודי, 25/01/07 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עצוב כמה שהניתוח נכון (ל''ת)

    מלק, 25/01/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    השד העדתי לא יעזור לקצב. הוא ילך הביתה (או לכלא)! (ל''ת)

    מפוכח, 25/01/07 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל עוד אתם עם של פראיירים

    המבין, 25/01/07 09:40

    שום דבר לנשיא שיקר כמעט חצי נאום מה משכנע בו ?א ישתנה במדינה זאת

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סתם גיבוב שטויות - אחי כותב טוקבקים טוב יותר (ל''ת)

    גילה קצב, 25/01/07 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הנאום של רמון בשבוע הבא

    בני, 25/01/07 08:55

    האם רמון יודה למנקות שנפלו בפוליגרף

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יפה מאד, העם שופט את הנשיא

    המומה, 25/01/07 07:31

    על סמך כלום, כל העם הפך לשופט
    בגרוש.
    צדק קצב כשאמר-זה יכול לקרות לכל אחד ואחד.
    הלו -יפלצנים תירגעו - מי אתם שתשפטו אותו ומה פתאום אשם? היה משפט? היה גזר דין?
    מה קורה לנו?
    אתם יודעים מה שרוצים שתדעו
    ומה שתפרו אז חבורת פתיים תקחו
    את זה בחשבון.
    אני פשוט בזה לכל החכמולוגים
    כולל אותך -עלק מומחה לנאומים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    דיי נו, מישהו שילם למיסטר זייד על זה? (ל''ת)

    יודעת לכתוב, 25/01/07 06:51

    הגב לתגובה זו

    • מחפשים כותבים לבדיחות בזוקה (ל''ת)

      יודע לשלם, 25/01/07 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    שפת גוף

    ציקו, 25/01/07 05:13

    איני נמנה עם האנשים שטוען כי קצב חף מפשע , אבל אדוני הנכבד , לו הייתי נאשם באשמה שלא בצעתי כלל
    (כך לפחות בהיבט של נשיא המדינה כלפי עצמו) הייתי טורק בשולחן עם כל אגרופי , והיתי נותן נאום זועם ומרגש (אולי עד דמעות בגלל חפותי המוחלטת!!!) כך שמי שהיה רואה אותי לא היה ישן בלילה....וכמובן הייתי נוגע ללבו.במקרים כאלה הכל מתפרץ, הרגש , התסכול, הזעם, הבכי,.....זה מה שקורה כאשר אדם מואשם באשמה שרק הוא יודע בתוך תוכו כי הוא לא בצע זאת.איני בא להצדיק אותו , כי בכל אופן יש 12 נשים מולו ,אבל צורת הנאום ואופיו מוצדקים לחלוטין מנקודת מבט של נאשם שמאמין בחפותו.

    נראה לי עם כל הכבוד לך אתה טועה בגדול. תקרא סקרים.
    ושוב אני מדגיש איני נמנה עם אלה שטוען כי קצב חף מפשע....

    הגב לתגובה זו

    • קצב באמת חושב שמגיע לו הרמון כמו לכל סולטן (נשיא) במזרח התיכון (ל''ת)

      אלה, 25/01/07 10:59

      הגב לתגובה זו

    • יכול להיות שזה מעיד דוקא על רמת מוסר נמוכה

      די עם הפשטנות, 25/01/07 12:24

      שכרון חושים כתוצאה מעמדה אליה הוא הגיע ולא ועל החפות

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    עוד מומחה לכלום ושום דבר.

    ירקן בשוק, 25/01/07 04:28

    כל המדינה הזאת מלאה במומחים ויועצים וספינרים ויועצים של יועצים ואדלרים ופרשנים וחצאי מומחים...

    כשצודקים, לא צריכים שום יועץ.

    הגב לתגובה זו

    • נראה אותו בוחר ירקות (ל''ת)

      אלברט פירות, 25/01/07 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    נראה שהכותב מכור קצת.. יקרא נא את הסקר..

    בוגי, 25/01/07 03:57

    כולם כותבים.. זה פשוט וקל..
    אבל אם מספרים לנו כי הנאום היה גרוע, אז לפחות עם הגולשים הכותב טועה בעובדה.. נראה כי הנאום עשה את ההפך ממה שטוען המומחה כאן..
    טוב שהוא רק כותב.. ואינו עוסק ברפואה למשל..
    ואני, ממש איני נמנה עם מעריצי קצב..
    כמו שאיני מעריץ מומחים לשום דבר..

    הגב לתגובה זו

    • מה רע בהתמכרות קלה ? (ל''ת)

      עלה ירוק, 25/01/07 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    Yaniv, you are full of shit

    Mike, 25/01/07 03:31

    I will take the President side and not yours, just becouse you can write a story properly.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני מצאתי את הנאום משכנע

    סטודנט, 25/01/07 02:32

    אבל הוא לא משנה דבר וחצי דבר, מכיוון שהמשפט לא תלוי בדעת הקהל, ומכיוון שגם אם לא עשה דבר וחצי דבר מהמיוחס לו הוא עדיין היה נשיא מיותר (למעט מה שעשו עליו בארץ נהדרת, רק זה היה שווה את הנשיאות הזאת - וחבל שאין לפרס סיכוי להבחר, זה היה יכול לעשות לאלי פיניש חיים קלים, אני כבר רואה איך הוא יורש את מואיז התוכי).

    יותר מאשר הטון, המשפט ''מעולם לא הוגשה נגדי תלונה במשטרה'' הוא חזק ביותר. זה באמת תמוה שכל המתלוננות דובבו ע''י המשטרה להתלונן, ואף אחת מהן לא פנתה על דעת עצמה.





    הגב לתגובה זו

  • 50.

    קודם עוד האמנתי לנשיא, עכשיו-שרק ילך לו

    פתי שהאמין, 25/01/07 02:19

    קודם עוד חשבתי שאולי עושים לו עוול, ואחרי הנאום הבנתי שעושים לכולנו עוול אם משאירים אותו עלינו בתור נשיא. בתור מי שפעם כיבד אותך, לך בשלום, ואל תראה פה עוד את פרצופך-אולי נשכח עוד עם הזמן, מי יודע. הנאנסות על ידך לא ישכחו זה בטוח.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כותב מבריק! והנשיא - הכי גרוע שהיה לנו אי פעם

    לביא, 25/01/07 02:17

    נשיא שהתמנה רק בגלל שהיה עסקן פוליטי שלא רב עם אף אחד, ולא בגלל שום סיבה אחרת. היה רודף נשים עוד הרבה לפני כן, וגילה המסכנה עצמה עינים והשמינה בשקט. עכשיו מתבררת האמת: נשיא טיפש ושקרן פתולוגי כזה עוד לא היה בתולדות מדינת ישראל. לא יאומן.

    הגב לתגובה זו

    • לביא זייד? (ל''ת)

      יוס, 25/01/07 09:37

      הגב לתגובה זו

      • הנשיא הטוב ביותר שהיה לנו בהיבט החנינות (ל''ת)

        משפחת אברג'ל, 25/01/07 11:11

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    כל העם ראה את הנשיא העלוב, והתפוצץ מצחוק

    בוזי, 25/01/07 02:15

    נשיא סמרטוט אמיתי, מרוקאי קטן שמזיין ובוכה בכי עלוב כמוהו. מי האמין שקצב ידרדר את עצמו לשפל המדרגה בצורה כזו? עכשיו כבר אין ספק לכולם: הוא אנס, וחייב ללכת, ויפה שעה אחת קודם, כדי שאולי יזכרו משהו טוב שעשה, אחרת יטאטאו אותו מכאן כמו שרץ עלוב שהגיע בטעות למשכן הכנסת.

    הגב לתגובה זו

    • הוא פרסי, לא מרוקאי! (ל''ת)

      אירית, 25/01/07 08:39

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    צודק לחלוטין בניתוח.מלבד זאת דיבורים לא קובעים כלום- רק עובדות

    ישי, 25/01/07 02:03

    עובדות והוכחות לא היו -לכן רק משפט יכול להחליט לכאן או לכאן.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כתבה לא מעניינת

    רות, 25/01/07 01:37

    חסרים אנשים שיודעם לכתוב טוב? חבל...

    הגב לתגובה זו

    • למה לא מפרסמים פרוזה שלי למשל ? (ל''ת)

      רות סוף, 25/01/07 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    יופי. שיווקת את עצמך הורי הורי (ל''ת)

    ציפי, 25/01/07 01:36

    הגב לתגובה זו

    • סיפור, אתם רוצים סיפור ? (ל''ת)

      ציפיטפוט, 25/01/07 09:09

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אצל מומחה כזה לא אלך ללמוד (ל''ת)

    אזרח פשוט, 25/01/07 01:26

    הגב לתגובה זו

    • למה אין יותר ראיונות עם מרגול (ל''ת)

      קצת תרבות, 25/01/07 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    העם לא מסתבך עם הפרשנויות הפלצניות לנאום, הוא התרשם מהאמת של הנשיא (ל''ת)

    צבי, 25/01/07 01:10

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מרצה יקר - אנא קרא את דעתי

    גדעון, 25/01/07 00:59

    אני חושב שאתה טועה ואתה ושכמותך נוטים להמעיט ביכולת הניתוח וההפנמה של האזרח הקטן.

    הנשיא דיבר מהלב! את זה לא ראה האזרח הישראלי שנים. זה שיכנע אותי ואת רוב האזרחים.
    אני מקווה בשבילו ובשבילנו שאכן כך הוא העניין. ואם אכן יתברר כי הוא צדק האם יתפטרו כל השאר? האם יעמדו המאשימים והמפטרים להתנצל?

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי (ל''ת)

      ירושליים, 25/01/07 11:29

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    סתום יא טמבל!

    איש, 25/01/07 00:46

    מי הזמין אותך לכתוב כתבה?? חרםםםםם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • סליחה, יש לי בעיה במקלדת

      גינגי 64, 25/01/07 09:12

      בכלל רציתי לכתוב את זה לבלונדיני17

      הגב לתגובה זו

      • ולכתוב את זה לי, זה בסדר ? (ל''ת)

        בלונדיני17, 25/01/07 11:30

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    אתה קשקשן זו סתם פרסומת עצמית

    אצבעוני, 25/01/07 00:22

    כדי להתרשם מנאום לא צריך להיות ''מומחה לניתוח נאומים''. הנאום לא נועד למומחים אלא לאזרחי ישראל.כמוני.אני דוקא התרשמתי שההתרגשות היתה כנה ושהעלבון והכעס היו כנים.הטענה של קצב על שפיטה על ידי העתונות היא טענה שיש בה ממש וכבר אמרו את זה לפני:המשנה לנשיא בית המשפט העליון (בדימוס)חשין.ינסה נא עו''ד זייד הנכבד ''לנתח'' את דבריו של חשין.אולי הוא ילמד משהו.

    הגב לתגובה זו

    • אל תקשיבו לאף אחד (ל''ת)

      דרדה-שלילי,, 25/01/07 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ההשתלחות ביועץ כהמשך לנאום (ל''ת)

    עמותת אזרחים, 24/01/07 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הנאום של קצב תפס אותי באמצע הריצה

    מיקי, 24/01/07 23:46

    ובגלל זה שוב נאלצתי להפסיק באמצע..


    כמה שמנתי..... ה מ ו ו ו ן !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    דרושים טוקבקיסטים (ל''ת)

    קצב, 24/01/07 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קצב מלך ישראל (ל''ת)

    אסנת - לק אדום, 24/01/07 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני מסכימה עם יניב

    אסנת, 24/01/07 23:25

    הצבע של הלק שלי מזעזע

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה עם אסנת

      תקווה גני, 24/01/07 23:55

      תרגיעי ומהר, זה הצבע האהוב עלי - שלא יהיו סנקציות!

      הגב לתגובה זו

      • אדום זה נשי (ל''ת)

        פנינה רוזנבלום, 25/01/07 11:19

        הגב לתגובה זו

    • Fench זה נשי (ל''ת)

      פרנסואה מיטרן, 25/01/07 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ניתוח מטומטם. בולשיט אחד גדול קצב דובר אמת (ל''ת)

    ניתוח מטומטם, 24/01/07 23:25

    הגב לתגובה זו

    • ניתוח מבריק, יצירת אומנות, קצב משקר (ל''ת)

      האיש שבראי, 25/01/07 11:47

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אותי יניב שכנע

    עידן, 24/01/07 23:21

    לשלם על ועד הבית

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קשקשן מדרגה ראשונה +

    חשוך ימי בינימי, 24/01/07 23:21

    לפני כמה שנים הזמינה אותי האוניברסיטה בה אני מועסק לסדנא כזו שבה הבטיחו ללמד אותי ''לדבר בפני קהל'' וכו' (אני מרצה וגם מופיע בכנסים מדעיים בי''ל, וחשב מי שחשב שסדנא כזו תועיל לי). הסדנא הועברה על ידי אנשים מוכשרים בלמכור קרח לאסקימוסים, שלימדו אותי כמה וכמה טכניקות של ''עבודה בעיניים'' ו''דאווין'' (איך אומרים את זה בעברית?...) אבל השתכנעתי בדבר אחד, אי אפשר להפוך אמת לשקר באמצעים תיאטרליים. כשאדם מדבר מחום ליבו ויורה את האמת שבלבבו, אין לו צורך בכל השטיקים והטריקים. ראיתי גדולי עולם בתחום שלי שמאנפפים, מדברים בקול מונוטני וכמעט אינם מניעים את ידיהם בשעת הרצאתם, ובכל זאת הם מרתקים - בזכות התוכן של דבריהם ולאו דוקא בזכות ''שפת גוף'' אקסטרווגאנטית.

    מספרים על בעל ה''חפץ חיים'' זצ''ל שעמד פעם בראש משלחת רבנים שנפגשה עם שר החינוך הפולני בניסיון להניאו מגזירה על החינוך היהודי בפולין. הרב (שהיה אז כבן תשעים) לא שלט בפולנית ולכן דיבר יידיש. חבר המשלחת התנדב לתרגם אך השר היסה אותו והקשיב לדברי הרב ביידיש מבלי שהבין מילה. כאשר סיים הרב את דבריו (שנאמרו בדמעות שליש) הודיע השר שהשתכנע לבטל את הגזירה למרות שלא הבין דבר ממה שאמר הרב, ''הרב דיבר בשפת הלב'' אמר השר, ''ולשפה זו אינני זקוק למתרגמים''.

    ה''השתלחות'' של קצב בברקודות התקשורת ופרקליטות השטן ''בלי לדפוק חשבון'' רק הוסיפה לו נקודות של אמינות בעיניי, למרות שאין לי מושג מה עשה, אם עשה, מכל מה שמיוחס לו.

    דברי ה''יועץ'' הבל, אבל העיקר שהוא לא החמיץ את ההזדמנות לפרסם את מרכולתו. צריך הרי להתפרנס ממשהו...

    הגב לתגובה זו

    • דיברת מגרוני, ''חשוך'' יקר ומואר (ל''ת)

      מעיין, 25/01/07 00:00

      הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי

      אביחי, 25/01/07 01:42

      ניסחתה את תחושותי טוב ממני

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני מסכימה עם יניב

    תקווה, 24/01/07 23:20

    הקליטה לאינטרנט של השכנים טובה יותר בסלון

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם איתי קצב ניסה להתעסק

    מילי, 24/01/07 23:18

    אחרי שביקשתי ממנו להוריד כביסה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    סתם רצה פרסומת לספריו (ל''ת)

    עיזבו את המומחה, 24/01/07 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מטרת המופע המעליב של הנשיא נראית כצעד מונע לעונש כבד מדי בעתיד. (ל''ת)

    ספר שופטים כא, 24/01/07 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הלוואי שיהיו עוד הרבה יועצים כאלו! (ל''ת)

    תיק תיקשורת, 24/01/07 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צודק בכל אות! (ל''ת)

    א', 24/01/07 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ניתוח אנליטי ומעמיק (ל''ת)

    חבר של יניב, 24/01/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש לך עוד הרבה מה ללמוד מר יועץ

    אזרח, 24/01/07 22:58

    עד היום לא היה אף רגע בו השתכנעתי מדבריו של הנשיא כפי שהשתכנעתי היום בעת הנאום.

    הוא דיבר מדם ליבו ולכן הדברים חדרו אל הלב (אפילו בסקר שנערך באתרכם אומר רוב הציבור כי השתכנע מן הנאום)

    יש לך עוד הרבה מה ללמוד.

    הגב לתגובה זו

    • הי, הוא כולה מומחה מקצועי לנאומים

      ..., 25/01/07 00:12

      הוא לא איזה אהבל מהרחוב שהולך שולל אחרי ''נאום'' נלעג של פושע שמעמיד פני קורבן ומאשים את כל העולם.

      אידיוט.

      הגב לתגובה זו

      • מי הסמיך אותו להיות מומחה?

        אביחי, 25/01/07 01:39

        זה סוג התחומים שכל אדם יכול לקום בבוקר ולהסמיך את עצמו.
        היכן הקבלות?
        בטור לידו כותב ליאור חורב שבניגוד לזייד הוא אדם עם קבלות.
        קבלות מפוקפקות מבחינה מוסרית אבל ראויות מבחינה מקצועית גרידא.

        ובכל מקרה, הניתוח הזה שווה כקליפת השום.
        את התוצאות האמיתיות תראו מחר בבוקר, בסקרי דעת הקהל.

        קצב התחיל לגלגל מהלך שאם יהיה לו הכוח והאומץ להמשיכו עשוי לרסק את אחיזתה של האליטה הרקובה במושכות השלטון.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    יניב תעשה לי ספר (ל''ת)

    חופיפניקית, 24/01/07 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני מסכימה עם הניתוח של יניב (ל''ת)

    א' מהתחבורה, 24/01/07 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ומה אם הוא באמת לא עשה משהו?

    שמוליק, 24/01/07 22:45

    למה כולם בצד שנגדו ומה אם לא עלינו באמת העלילו עליו המתלוננות וכולם רצו סקופים ואיטמים ?
    ומה אם הנשיא שלנו דובר אמת?
    איך תראה התקשורת אם הוא יצא זכאי בסוף
    הרי את כל המידע שיש לציבור זה אך ורק מהתקשורת שאותה הוא מאשים ושחרצו את גורלו כבר בכותרת הראשונה לפני חצי שנה
    צריך לזכור שהוא עדיין לא אשם ועדיין אנחנו לא יודעים כלום
    מצפה לתגובות

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מומחה נכבד

    Matrix, 24/01/07 22:38

    נסה להכנס לנעליו של אדם זה , זה לא היה נאום על גידול חסה בשטחים
    אלא של אדם ששפכו את דמו, לא חושב שהיית לשלוט גם אתה לעיתים בעצמך, אין אדם נתפס בצערו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זייד- אתה מדבר שטויות... (ל''ת)

    אלמוני, 24/01/07 22:36

    הגב לתגובה זו

    • זייד אתה קשקשן

      אביחי, 24/01/07 23:10

      גרם לעצמו נזק?
      הוא עומד בפני העמדה לדין, כל העולם עומד נגדו.
      איזה נזק הוא יכול לגרום לעצמו בשפל כזה?!

      אתה מנסה לנתח אותו כמו שמנתחים פוליטיקאי באמצע מסע בחירות.
      הוא לא עומד לבחירות, הוא נלחם על חייו.
      את בא אליו בטענות בגלל שהוא בכה? אתה מקשיב לעצמך בכלל?
      מה ציפית שהוא יהיה כולו נופת צופים?

      קצב לא ירה לכל הכיוונים אלא לרק כלפי אלה הקשורים לפרשה.
      אתה באמת שואל מה הקשר של יחס התקשורת להבחרו לפרשה הזו? אל תתמם.
      אתה באמת לא מבין מה פסול בלהעדיף את דחלאן על נשיא המדינה?

      הנשיא דיבר מליבו, בכך אין ספק.
      יכול להיות שהוא עבר את הגבול, אבל כשנמצאים עם הגב אל הקיר משתמשים בכל התחמושת שיש.

      אני מוכן להתערב שמחר יתפרסמו סקרים המראים איך התמיכה בו גדלה.
      מעניין מה תאמר על כך מר יועץ?

      הגב לתגובה זו

      • אם התקשורת תפרסם סקר היא תירה לעצמה בראש (ל''ת)

        יוסי, 25/01/07 01:30

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    ניכר דברי אמת בנאום (ל''ת)

    מומחה???, 24/01/07 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נאום הנשיא

    חנן, 24/01/07 22:33

    לא בטוח שזייד צודק כיון שיועץ צריך גם להציג את הנקודות החזקות ואולי גם המשכנעות שבנאומו ומשלא עשית כן לא ברור שהניתוח שלך לגמרי מקצועי

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בזיון זו מילה עדינה. (ל''ת)

    דני, 24/01/07 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מבחינתי הוא כבר לא אשם, זה היהדי חזק (ל''ת)

    אסתי, 24/01/07 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אבל הנאום היה אמיתי מהבטן ומשכנע

    אני, 24/01/07 22:26

    מה יש לך להגיד על זה ?!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שיכנע אותי, ועוד בבוקר צחקתי עליו - מצטער כבור הנשיא

    ערן, 24/01/07 22:25

    שיכנעת אותי ואני מצטער

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה אתה מדבר זה היה נאום מדהים

    השתכנעתי, 24/01/07 22:25

    רותקתי לכורסא והישתכנעתי בהחלט.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תגיד מה שתגיד - אותי הוא שיכנע (ל''ת)

    ירון, 24/01/07 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זה היה פשוט עצוב. אין מה להתעמק בזה (ל''ת)

    מאיה, 24/01/07 22:22

    הגב לתגובה זו

    • פשוט ויפה,גם לי היה עצוב (ל''ת)

      יוסי, 25/01/07 01:27

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מר יניב, חשבת על האפשרות הבאה?

    עודד, 24/01/07 22:22

    קצב פשוט דיבר מהלב. הוא מרגיש נרדף. הוא מרגיש מוכפש. לא הכל זה יועצי תקשורת, חלק מגיע מהקישקע. אם היו מעלילים עליך עלילה גם אתה היית נואם שעה, צועק וקרוב לבכי.

    הגב לתגובה זו

    • 100%!!!!!!!! (ל''ת)

      גרשון, 25/01/07 08:53

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם הוא היה נותן נאום אנליטי ורגוע הוא היה נראה אפטי

    דן, 24/01/07 22:21

    ומתנשא.
    בכל מקרה היית כותב מאמר ביקורת עם דברים אחרים להגיד (חבל שלא הראה יותר רגש, חבל שקולו לא רעד, טעות אסטרטגוטקטית שהוא לא השתלח בתקשורת וכדומה) - הרי את המאמר הזמינו לפני הנאום ומשהו לכתוב צריך למצוא...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    דיי כבר עם כל הטוקבקיסטים

    סטודנט, 24/01/07 22:20

    שעובדים אצל קצב ומפציצים בהודעות.. הוא אנס ואין לי עניין לשמוע אותו או עליו היה הכי טוב מבחינת התקשורת אם היא היתה מתעלמת ממנו כי הוא לא זכאי לדבר עד אשר יוכח שהוא זכאי.. קצב המאסת עלינו את כל הפוליטה בתקופה הקרובה גם מי שעוד נתן תיקווה להנהגה איבד את האמון בה.. כולם מושחטים מאולמרט ועד ביבי.. כנראה שאנשים טובים הולכים ללמוד ולשוק האזרחי ולמה להם פוליטיקה בכלל??

    הגב לתגובה זו

    • סטודנט, כדאי שתלמד: כל אדם זכאי עד שיוכח אחרת, ולא להפך (ל''ת)

      מרצה, 25/01/07 00:02

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    גם אני מומחה מוערך לניתוח נאומים ואני חולק!

    אהוד, 24/01/07 22:18

    אני כותב נאומים למכביר ומאזין מושבע לנאומים
    ומזמן לא שמעתי נאום כה משכנע כמו של כבוד הנשיא קצב
    הכעס שלו שכנע אותי שהוא דובר אמת
    והוא העלה למודעות בציבור את העובדה שהתקשורת הינה מניפולטיבית ורודפת סנסציות !

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שטויות- ה''יועץ'' הזה היה כותב נגדו בכל מקרה

    הפרסומת בסוף, 24/01/07 22:16

    דווקא היום הזה היה מבריק מבחינת קצב- כל הבוקר דיברו על האם א' היא ז... אחר כם הוא הלך בכל הכוח נגד התקשורת שהיא אחד הגופים השנואים במדינה ולקינוח גם ציטט מהתנ''ך- מהלך מבריק של פנייה לשכבות רחבות בעם שמזדהות עמו (ע''ע קבלת הפנים בסוכתו והצלחתה).
    לראשונה היום התחלתי לחשוב שאולי יש אמת בדבריו ושבעצם לא ראינו שום ראיה עד היום.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בהזדמנות: 2 ספרים במחיר 1

    יעקב סטימצקי, 24/01/07 22:14

    קנו עותק של ''לדבר בפני קהל'' וקבלו את ''מקריית מלאכי לבית הנשיא-ביוגרפיה'' בחצי מחיר.

    רק היום רבותיי

    הגב לתגובה זו

    • חחח אהבתי... (ל''ת)

      ב''א, 24/01/07 23:28

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה עם רמת האמת והצדק?

    הפרשן, 24/01/07 22:10

    עזוב את הרמה האסטרטגית,ושאר הבולשיט שאתם(אנשי התקשורת) טוחנים לכבשיכם מדי יום ביומו
    מה עם מידת הצדק והאמת?
    סליחה,שכחתי שמושגים אלו נשגבים מבינתכם,ורחוקים מדעתכם אלפי שנות יושר.

    בושה וחרפה,-תראו לאיזה מצב הבאתם את הבן אדם,-למען כסף ורייטינג מכרתם את נשמתכם!
    הנשיא אומנם עשה טעות מהבחינה הזו,אתם תמשיכו למשול בדעת העם,ותמשיכו להרעיל את נפשו גם לאחר מכן.
    אבל,הוא לפחות היה כנה _איתנו_
    ודיבר-בגובה העינים,-ולא ממרום מושבו.

    ואם דיבר אמת?,ואם דבריו היו צודקים ונכונים,ודיבר באמת מגרון תמימות הדעים,שמא מחשבותיו לא מחשבותיכם?, אתם מייחסים הכל לרוע-משום שאתם משתעבדים למכנה המשותף הנמוך ביותר אצל כל בני נשא,ולאן שלא תביטו-תראו רק כוונת זדון ורוע לב

    על מצפונכם,אם קיים בכלל דבר כזה בכם

    כל אדם הוא חף מפשע,-עד אשר הוכחה אשמתו ,ואתם-רצחתם אותו בהבל פיכם מדי יום!

    הגב לתגובה זו

    • אין צדק במדינה הזו - רק רייטינג ושפיכת דם (ל''ת)

      אא, 24/01/07 22:28

      הגב לתגובה זו

    • אם הוא היה נשיא ראוי הוא היה מתפטר היום.

      השחור הלבן, 24/01/07 22:46

      החרפה הוטחה עליו. הכתם לא יוסר בעקבות החלטה של שופט זה או אחר, עצם התביעה אמורה לגרום לו לפנות את מקומו בצורה מכובדת ולא להתבצר בעמדתו שעכשיו ברור שמבחינתו היא רק שיקול כלכלי, זהו.

      כל המשפט הזה וכל המוסד גוזל המון כסף מהעם.

      אם הוא היה דובר מגרון תמימות דעים כמו שאמרת, הוא לא היה מסתכל כל חצי דקה על הדף שכתבו לו.

      וחוץ מזה, נאום של... כמה, שעה, לא יכול להיות טוב לאף אחד.

      הגב לתגובה זו

    • שיילך לפוליגרף (ל''ת)

      דל לקשקש, 25/01/07 05:59

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הנאום היה: להיות או לחדול (ל''ת)

    216, 24/01/07 22:01

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה זה מומחה לניתוח נאומים? בכל מקרה אם יש דבר כזה הוא עובד גם אצלו (ל''ת)

    ר''ל אצל הנשיא, 24/01/07 21:53

    הגב לתגובה זו

    • מישהו שאל?לו קצב לא היה מואשם,כנשיא היה נואם התנהלות חמורה של החוק? (ל''ת)

      נאומו=הסתה+הסטה, 26/01/07 13:26

      הגב לתגובה זו