• 142.

    נניח שעסקה בזנות האם מותר לנצל אותה ? מה הקשר? (ל''ת)

    יופיטר, 24/01/07 19:00

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שהוא ניצל אותה? כבר חרצת את דינו?

      מריוס, 24/01/07 21:35

      הבחורה טוענת שהוא אנס אותה, הוא טוען שלא ובשביל לקעקע את אמינותה עורכי דינו טוענים שהיא הייתה זונה בעברה.

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    א' ב'.

    ב', 24/01/07 17:12

    א' היא המתלוננת הראשונה !? זאת ועוד...!! לה לה לה .

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    יועצי הנשיא- א' עסקה בזנות.

    ארגמן סביון, 24/01/07 16:34

    הזונה היחידה בפרשיה זו הוא אדון :
    קצב משה.
    אם אישה זו יכלה לו אז אינו ראוי להיקרא : אדם ואו בן אנוש.הוא פשוט
    אנס עלוב נפש.ואין ספק שאת מוסד הנשיאות הוא ''הוריד'' לרמה הנמוכה
    ביותר.
    ל א' אל תפלי ברוחך היי חזקה ואיתנה.
    אנו עמך ונחזק רוחך ככל הנדרש.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    כולם נגד הנשיא

    משה, 24/01/07 16:06

    אין אפילו אדם אחד בכל התקשורת שילמד סנגוריה על הנשיא ? התקשורת שאמורה לתת הגנה על פי החוקים הדמוקרטים לכל אדם עד שהוכחה אשמתו מקיזה את דמו של נשיא ישראל אנו לא מכירים את הבנות הנשים שהעלילו עחיו ויכול להיות שעוד יתברר כמה שגו כל המעיזים .

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת לא אמורה לתת הגנה, היא אמורה ליידע את הציבור. (ל''ת)

      אין עשן בלי אש, 24/01/07 16:39

      הגב לתגובה זו

      • התקשורת מעבירה את המידע שנוח לה

        יעל ש., 24/01/07 19:00

        רק בשביל הרייטינג.
        כמה פעמים קראת כתבה חד צדדית ולא שמת לב אפילו ששמונים אחוז חותך בבשר ועשרים אחוז במקרה הטוב, ניתנת אפשרות התגובה?

        התקשורת תעלה הכל על פני השטח- כל עוד זה יסתדר עם הרייטינג. ואם מדובר על מקורב לתקשורת- אתה לא תשמע ממנה דבר.

        כל האמור -לא קשור בכלל למקרה הנשיא.

        הגב לתגובה זו

      • אכן תפקיד התקשורת לידע על ידי דיווח ולא לחוות את דעתה כדיווח

        יופיטר, 24/01/07 19:03

        ולא רק בקשר לנשיא. אם הנשיא אשם זה יתברר רק בסוף המשפט.

        הגב לתגובה זו

      • התקשורת מצנזרת תגובות שלא נראה לה

        מצונזרת, 24/01/07 19:55

        במטרה ליצור דעת קהל מוטה לכיוון שמתאים לה...

        הגב לתגובה זו

  • 138.

    'אינה הולמת עו''ד'- הוא מורם מעם ??? (ל''ת)

    אור, 24/01/07 15:39

    הגב לתגובה זו

    • לא, אבל הוא אמור לדעת שאסור לחשוף עבר מיני של נפגעת מין (ל''ת)

      אורן, 24/01/07 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    לאיזה שפל מדרגה אפשר להגיע תתבישו (ל''ת)

    די נמאס, 24/01/07 15:02

    הגב לתגובה זו

    • מי צריך להתבייש, המגיבים? הנשיא צריך להתבייש. (ל''ת)

      דניאל, 24/01/07 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    ''אינה הולמת עו''ד '' קצת ניסחפת

    שי, 24/01/07 14:59

    התדמית שלעו''ד בארץ נמוכה יותר אפילו משל זונות

    הגב לתגובה זו

    • A good one (ל''ת)

      Ran, 24/01/07 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    הנשיא עדיין בחזקת חף מפשע

    יודע יודע, 24/01/07 14:57

    כל עוד הנשיא לא הואשם בדין יש לכבדו ולתת לו להוכיח את טענותיו.

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך ךכבדו בכל מחיר, ישנם נגדו עוד סעיפי אישום פרט לאונס. (ל''ת)

      משפטן, 24/01/07 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    מדוע הן חיכו עד היום ???.....................

    איציק היהודי, 24/01/07 14:17

    עד שהנשיא התלונן על סחיטה, נא לחקור את המתלוננות, לא שמעניין אותי הנשיא, אמרתי ואני חוזר ואומר, מי שהיה מעורב בגירוש היהודים מארצם וממולדתם, ישלם את המחיר,

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ל א' תביעה על לשון הרע

    ב, 24/01/07 13:53

    מספיק עם השחיתות

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    קצב גם זונות אפשר לאנוס...:) (ל''ת)

    נסים, 24/01/07 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    ''כל כלבי הנשיא'' נובחים בשיירה שהפעם לא תעבור (ל''ת)

    קלי נחום, 24/01/07 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    עוד הכפשה שפלה - אם קצב היה חף מפשע לא היה מדרדר לכך

    ודייק, 24/01/07 13:13

    כל השמועות שנפוצות (ומיד מופרכות) מאת ''מקורבי הנשיא'' - שזה שם לאנשים שמקבלים כסף כדי להוציא דיבת עשרת המתלוננות - רק גורמות לנשיא להראות אשם מרגע לרגע.

    גועל נפש.
    יבוטל מוסד הנשיאות לאלתר!
    ושקצב יישלח לכלא שם ילמדו אותו איך מתייחסים אנשי כבוד לעברייני מין...

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    התסריט המתבקש

    האזרח המודאג, 24/01/07 13:05

    אסור על פי דין תורה לאדם לאבד עצמו למוות ואין זה הוא רצוני כלל וכלל.אך בתסריט ההזוי הזה כל שנותר לו ,לנשיא,זו האפשרות המתבקשת-שמרו עליו!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מה זה רלוונטי שהיא היתה זונה. הנשאי היה אנס יותר גרוע.

    מרגי, 24/01/07 13:00

    זה לא רלוונטי שהיא היתה זונה - הנשאי היה אנס יורת גרוע.

    הגב לתגובה זו

    • א אינה זונה

      זיו, 24/01/07 13:06

      הבחורה הינה קורבן לאדם שפל ביותר

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    פשוט לא יאומן; גם אם זה נכון, איך זה עוזר לנשיא?

    ארז, 24/01/07 12:50

    גם אם אמינות המתלונת נפגעת מזה (איך בדיוק? אם זה קרה, וסביר להניח שלא, מה רציתם, שהיא תכתוב את זה בקורות חיים?) מה, כל זונה היא אוטומטית שקרנית?

    הגב לתגובה זו

    • פשוט ניסיון עלוב להעביר את תשומת הלב (ל''ת)

      זיו, 24/01/07 13:03

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    קצב

    בתיה, 24/01/07 12:48

    גם אם עסקה בזנות, מה זה עניינך?
    האם פוטר אותך מאחריות למעשיך?

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    כולכם דנתם אותו לחובה מה יהיה שיגיעה תורכם לעלילה (ל''ת)

    על סמך מה, 24/01/07 12:44

    הגב לתגובה זו

    • לא נגיע לרמה כזו של שפלות כמו של כבוד נשיאך. (ל''ת)

      אזרחית, 24/01/07 13:27

      הגב לתגובה זו

      • לא תגיעי מה את יודעת באמת על החיים (ל''ת)

        גם תורך יגיע, 24/01/07 21:25

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    בושה

    אלי, 24/01/07 12:42

    לא נמאס לכם להטיל רפש לכל עבר בושה לעורכי הדין הללו, מה גם שגם אם זה היה נכון בושה שקורים דברים כאלה בבית הנשיא ורק על זה הוא צריך להתפטר!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    קצב אינו שחקן פוליטי בעל משקל - על איזה אוייבים הוא מדבר?

    בחיאת, 24/01/07 12:41

    כל תיאורית הקונספירציה הזאת מגוכחת לחלוטין. קצב הוא סוס מת מבחינה פוליטית הרבה לפני שהפרשה החלה, איזה יריבים יש לסוס מת?!

    הגב לתגובה זו

    • קצב חונן...

      אורן, 24/01/07 16:45

      אבל לא בואקום. שר המשפטים עובר על החנינות גם כן וממליץ.... רגע אין ממש שר משפטים...

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    ברור שזה בולשיט, אחרת

    עורך דין, 24/01/07 12:39

    הם היו ממתינים עם הראיות למשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    וכבר הוכח שהנשיא סרסור. בכל מקומות

    איזה מלוכלך, 24/01/07 12:38

    עבודתו הוא העסיק ''זונות''.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אם היא ניסתה לשדל אותו

    רמי, 24/01/07 12:36

    הרי שעברה חשוב מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש טומן את הראש בחול (ל''ת)

      זיו, 24/01/07 12:40

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר, הרי הוא טען שלא היה לו כלום איתה. אתה סתם מקשקש. (ל''ת)

      דניאל, 24/01/07 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    חומר למחשבה

    רמי, 24/01/07 12:34

    תחשבו על סיטואציה כזו:
    א' מושכרת לעבודה ע''י יריביו של קצב שתלך לעבוד בבית הנשיא ועוזרים לה להתקבל לעבודה, הרי זה לא מסוג הדברים שלא נעשים במדינה שלנו (פרוטקציה וכדומה). וכל תפקידה בעצם הוא לנסות ולשדל אותו. זוהי רק סיטואציה למחשבה.

    הגב לתגובה זו

    • נניח

      זיו, 24/01/07 12:39

      אז גם שאר 9 המתלונוות נגדו הינן פרי קונספרציה כזו?
      האם לא עלה בדעתך שאין עשן בלי אש?

      הגב לתגובה זו

      • ''שאר 9 המתלונוות''

        bearnaise, 24/01/07 14:40

        כולן משקרות וכל אחת מהן תקבל פיצועים.
        ואם הן לא מכירות זו את זו הן לא מוכנות לשקר ולקבל ים של כסף?

        הגב לתגובה זו

  • 118.

    שימו לב להתנהלות של רמון שמיד התפטר והנשיא קצב

    צ'וקו מוקו, 24/01/07 12:30

    שממשיך לחסות בצל משרת נשיא המדינה.זה בדיוק ההבדל בין זכאי לאשם.

    הגב לתגובה זו

    • ברור לחלוטין לכולם רק לא לאנס (ל''ת)

      זיו, 24/01/07 12:44

      הגב לתגובה זו

    • ההבדל בין ימין מושחת ושמאל לא מושחת. (ל''ת)

      רוביל סרסור, 24/01/07 12:50

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    ונניח היא היתה זונה או שעכשיו היא זונה...אז מותר לנשיא להטריד אותה? (ל''ת)

    אזרחית שפויה, 24/01/07 12:30

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך. אסור להטריד. אבל הנשיא החליט לירות לכל הכיוונים. (ל''ת)

      קול הצדק, 24/01/07 12:46

      הגב לתגובה זו

      • שתיכם הבלות היא השתמשה במקצוע שלה כדי לפתות (ל''ת)

        שני, 29/01/07 20:31

        הגב לתגובה זו

  • 116.

    בושה וכלימה וזו בלשון המעטה

    זיו, 24/01/07 12:29

    עלינו ''ברמה'' כל הכבוד למדינה שלנו כעת לא רק לוקחי שוחד וגנבים יש בממשלתנו אלא גם אנס, מטריד מינית ועוד היד נטויה.
    ''כבוד'' הנשיא המזופת שלנו הוא פשוט דוגמא מגעילה למה שקורה כאן, הוא דון-ז'ואן דה-לה שמטה
    זקן ומסריח, אשמאי ונואף,
    פושע חד וחלק

    הגב לתגובה זו

    • על פניו. לכאורה. טרם הוכחה אשמתו! נא לדייק! (ל''ת)

      איש הצדק, 24/01/07 12:46

      הגב לתגובה זו

      • אולי טרם הוכח אונס, אבל לא חסרים סעיפי אישום נגד הנשיא. (ל''ת)

        אין עשן בלי אש, 24/01/07 15:14

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    חומר למחשבה

    ד, 24/01/07 12:29

    תחשבו על סיטואציה כזו:
    א' מושכרת לעבודה ע''י יריביו של קצב שתלך לעבוד בבית הנשיא ועוזרים לה להתקבל לעבודה, הרי זה לא מסוג הדברים שלא נעשים במדינה שלנו (פרוטקציה וכדומה). וכל תפקידה בעצם הוא לנסות ולשדל אותו לקיים איתה יחסים. זוהי רק סיטואציה למחשבה.ואם מסתכלים על מה שקורה במדינה שלנו אז לא ניראה לי שהיא רחוקה מהמציאות.
    במידה וסיטואציה זו נכונה הרי שלמעשה עברה התעסוקתי של המתלוננת אכן רלוונטי.
    אם הוא אנס אותה הוא צריך לשבת בכלא כמו כל אדם מן השורה ולאורך הרבה מאוד זמן. אבל אם היא מפלילה אותו, היא צריכה לשבת בכלא לאורך הרבה מאוד זמן.
    דבר אחד באמת חשוב לזכור: גם אם היא עבדה בזנות, לא אונסים, נקודה.!

    הגב לתגובה זו

    • ד' החומר שלך לא משהו......לי יש תאוריה

      זינה, 24/01/07 19:45

      אחרת אבל משום מה nrg החליטו לא לפרסם אותה, בכל אופן א' לא היתה הראשונה כך שהתאוריה שלך קצת בעייתי, עליך לשלול את המתלוננות האחרות,
      תעשן משהו ותחשוב על זה עוד קצת...

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    בושה למדינה (ל''ת)

    ג, 24/01/07 12:27

    הגב לתגובה זו

    • כל המוסיף גורע

      זיו, 24/01/07 12:32

      אין מילים לתאר את הבושה שיש למדינה שמחזיקה נשיא זבל כמוהו.

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    כל הרגלי המין של א' הן לא רלוונטיות מבחינה משפטית.ניתן ללמוד

    דב עלה, 24/01/07 12:26

    רק על הנשיא ומקורביו מהפרסומים האלה בתקשורת.
    בפרשת האונס בשומרת קבע השופט שההכפשות על הנאנסת הן בבחינת אונס נוסף בביהמ''ש ובכדי לעקוף את האיסור הזה ,עו''ד מטילים רפש על נאנסות בתקשורת.

    הגב לתגובה זו

    • ההגנה הכי טובה היא התקפה

      זיו, 24/01/07 12:34

      עושים לנשים המסכנות הללו רצח אופי שזה כשלעצמו דורש הגשת תביעת דיבה והוצאת לשון הרע.

      הגב לתגובה זו

      • ולקצב לא עשו רצח אופי ?? (ל''ת)

        זאב, 24/01/07 13:54

        הגב לתגובה זו

    • מאד רלוונטי!!!

      רלוונטית, 24/01/07 12:47

      בשמרת הוכח שהתבצע אונס ולכן לא רלוונטי עברה המיני, כי גם זונה אסור לאנוס!!! במקרה כאן לא הוכח עדיין שהיא נאנסה ולכן עברה המיני מאד רלוונטי, זה מחזק את הטענה שלו שכל עינינה של הבחורה הוא תאוות בצע.

      הגב לתגובה זו

      • איך רלוונטית עובדת היותה של א' זונה,לאישום שהוא אנס אותה.

        דב עלה, 24/01/07 14:52

        עיסוקה בעבר לא קשור לאשמת האינוס גם אם היתה זונה.
        אתה צודק:גם זונה אסור לאנוס!
        הכפשת א' בעתונות מריח רע...

        הגב לתגובה זו

        • אינני יודעת למה מתכוון כתב האישום במילה אונס

          יופיטר, 24/01/07 19:09

          כמו שאני לא יודעת אם נשיקה 3 שניות עם לשונית זאת עברה פלילית.אונס כולל בתוכו כוח פיזי ואילו כפיה יש בה משום ניצול אלמנטים אחרים, קשה לי לתאר שהנשיא השתמש בכוח פיזי נגד המתלוננת- כוח פיזי שלא יכלה להדוף מעל פניה בטרם יתבצע אונס בפועל.

          הגב לתגובה זו

        • נתחיל בזה שהאישום נגד הנשיא במקרה של א' הוא לא אינוס

          רלוונטית, 24/01/07 19:53

          אלא בעילה אסורה ו/או ניצול מרות...
          דבר שני הנשיא טוען שלא היו דברים מעולם והיא (א') מונעת מתאוות בצע, עדות להיותה זונה תומכת בטענת הנשיא, שכן די מתבקש, שמי שמוכנה למכור את גופה תמורת כסף תהיה גם מוכנה לשקר תמורת כסף...

          לי המשפט שעשתה העיתונות לקצב מריח יותר רע...

          הגב לתגובה זו

  • 112.

    זה מריח מסריח...

    יוני, 24/01/07 12:23

    כל הפרשה הזו... כל הפרשה זה הכפשה אחת גדולה,
    אחד חושק בכסא של קצב ובוחש בקדירה ומסובב את כולם...
    נראה מי יהיה הנשיא הבא (אם קצב יתפטר) ולפי זה יהיה אפשר לדעת...
    לי נראה שאהרון ברק יירש את הכסא...

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש נאיבי

      זיו, 24/01/07 12:35

      זה בדיוק מה שכבוד הנשיא המסריח שלנו מנסה לעשות, להסיט את האשמה ממנו הלאה, כדי שישכחו ממה שעשה.

      הגב לתגובה זו

    • כנסו ל 112 יש קצה חוט (ל''ת)

      נעמי, 24/01/07 13:31

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    מי ירד לזנות?

    דרורה, 24/01/07 12:23

    2 מסקנות מתבקשות:
    1. הזונות לא אמינות.
    2. מותר לאנוס זונות.

    עד איפה אפשר לרדת?

    הגב לתגובה זו

    • לדרורה, לשאלתך כמה נמוך אפשר

      דפנה, 24/01/07 14:44

      לרדת, מסתבר שעוד יותר נמוך מים המלח.
      ובקשר לים המלח, סדום ועמורה כבר אמרנו?.....

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    וגם אם היא זונה

    דינה, 24/01/07 12:21

    לאף אחד אין זכות לגעת בה בניגוד לרצונה.
    משה לך הביתה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ומי לא? פעם זה תמורת סרט, מעיל פרווה, ארוחת ערב, מכונית או מזומן. (ל''ת)

      יש מחיר, יש עסק, 24/01/07 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    נו בוודאי, לו לא היתה זונה

    נעמי, 24/01/07 12:21

    היתה מסכימה להעיד עדות שקר תמורת תשלום??? ולא, איני מקורבת לנשיא אלא פשוט קוראת מה מעבר לאינפורמציה המוגשת בחדשות. ברור כי קצב הוא דון ז'ואן פלרטטן ולכן ראו בו קרקע מעולה להטיל עליה את ההאשמות. מה גם שעם מצב בית המשפט היום גם החלטתו לא תעיד על האמת. שופכים את דמו אנשים!! שפטו אותו כבר, מדינת של רשעים למעלה ועדר נאיבים בעקבותם.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הנשיא לפני שבוע בתוקף תפקידו חתם על תיקון לחוק של הטרדה מינית.

    שושנה בירה, 24/01/07 12:21

    הגרוטסקה הזאת חייבת להיפסק!ביזוי מוסד הנשיאות והדמוקרטיה הישראלית מגיע לשפל חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    משהו בפנים שלה מאוד מזכיר את ההיא של רמון, לא כן?... (ל''ת)

    חד עין, 24/01/07 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אז מה, אפילו היתה זונה, אתה נשיא מדינה (ל''ת)

    yohan, 24/01/07 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כל מי שתמך בגירוש יהודים ישלם. (ל''ת)

    פולסא דנורא, 24/01/07 12:16

    הגב לתגובה זו

    • כל מי שכותב שטויות, והבלים- חמור. (ל''ת)

      א, 24/01/07 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    גבר שמעסיק זונות קרוי סרסור לא? (ל''ת)

    שי, 24/01/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לפחות תודו שא' נראית אא! (ל''ת)

    יוסי חרמני, 24/01/07 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לפחות יש לו טעם טוב, תודו !! (ל''ת)

    יוסי חרמני, 24/01/07 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    האם הוא שילם לה באחד מגביעי הכסף שגנב? (ל''ת)

    ארז, 24/01/07 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    עו''ד שומרון

    סלומון, 24/01/07 12:08

    נו אז מה?
    זה עדיין לא נותן לנשיא לגיטימציה למעשיו.
    ואם זה נכון אתה פותח פה תיבת פנדורה !!!
    כיצד יסביר הנשיא לאשתו וילדיו מסיבות זימה בבית הנשיא.
    כלומר לפי דבריך בית הנשיא הוא בית בושת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    זה לא רלוונטי - אפילו אם זה נכון !!!

    אריה, 24/01/07 12:07

    העו''ד ה''נכבד'' יודע כי העובדה שא' היתה או להיתה זונה - ממש לא משנה לגבי התנהגות הנישא.
    הוא אנס שפל שחייב לתת את הדין.
    מה שכן ברור - זה שמקורבים כמו העו''ד ה''מכובד'' הם בהחלט נותני שירות תמורת אתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לשלוח אותו לאוז

    דינו, 24/01/07 12:05

    שאדביזי יעשה לו טיפול 10,000 כמו שהוא עשה לכולנו.

    הגב לתגובה זו

    • למה לאוז ולא לבני סלע (ל''ת)

      קרולוק, 24/01/07 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    בושה למקצוע עריכת הדין

    אלמונית, 24/01/07 12:04

    אין מילים לירידה לשפל המדרגה של עורכי הדין .ולנושא התביעה לא לשכוח שאת האונס ביצע קצב במישהי אחרת שלא קשורה כלל למתלוננת האמיצה שאם היא לא היתה מתלוננת אף אחד לא היה יודע על מעשיו הנפשעים של קצב.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הנשיא

    אאאא, 24/01/07 11:57

    כל הנושא יצא מכלל פרופורציה זה נראה לכם הגיוני שאישה תתלונן על אונס אחרי 9 שנים איזה הוכחות יש לה זה הכל מילה שלה מול מילה שלו אין שום ראיות והכל יתברר בסופו של עניין שההר הוליד עכבר

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש! אבל עד היסוד. (ל''ת)

      ., 24/01/07 12:07

      הגב לתגובה זו

    • כרגיל אאא נותן גיבוי למושחתים ולאנסים (ל''ת)

      משה, 24/01/07 12:09

      הגב לתגובה זו

    • עוד מגיב מטעם, כמה דוחה

      לוק, 24/01/07 12:22

      אפשר לראות בדיוק מי מקבל פה משכורת מדוברי הנשיא כדי לנסות לשדר תמיכה.
      אנחנו לא מטומטמים, ואתם שקופים מדי.
      האיש פשוט מגעיל.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    היא לא המתלוננת היחידה -10 נשים

    מ, 24/01/07 11:57

    העידו נגדו מזמנים שונים ומה זה חשוב אם היתה זונה ?היא גם עברה מבדקים כדיי לעבוד בבית הנשיא א...........????
    וחוץ מזה היא אשה והוא נצל מעמדו זה מה שחשוב לי כאזרח
    עורכי הדין שלו רק רוצים להכפיש את העדות -לא יעזור להם

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מי שעובד בזנות זה הנשיא ,בושה וחרפה לנשיא האונס (ל''ת)

    חיים, 24/01/07 11:54

    הגב לתגובה זו

    • במילים אחרות :

      גדעון, 24/01/07 12:00

      הנשיא נזקק לשירותי זנות והוא עשה זאת בבית הנשיא?!

      וזה כשר ?!?!

      הגב לתגובה זו

      • ועוד על חשבון משלם המיסים. זה כשר? מה קרה לגילה, יצאה לפנסיה? (ל''ת)

        א.ד., 24/01/07 12:13

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    אמנון!! לא יפה מצידך. ממש לא (ל''ת)

    האחיינית, 24/01/07 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ומה עם שאר 9 המתלוננות ? הן עסקו בכישופים ? (ל''ת)

    טורקמדה, 24/01/07 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    זהבה גלאון סופסןף מדברת לעניין. תתבעי את שומרון, כל בנות העם איתך! (ל''ת)

    נפגעת הטרדה מינ, 24/01/07 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ביתו הוא נבצרות. (ל''ת)

    רוביל סרסור, 24/01/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מהלכים נואשים מצד העבריינים שמקיפים את הנשיא על כל צעד ושעל. (ל''ת)

    צ'וקו מוקו, 24/01/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    וואללה נכון, כולם צודקים! (ל''ת)

    שי, 24/01/07 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לכל השופטים ועוכרי הדין כאן

    זוזו, 24/01/07 11:48

    אין סוף תגובות של
    '' ואם היא זונה מותר לאנוס אותה?''

    לא חמודים, גם זונה אסור לאנוס , רק שכולם כאן שכחו שעדיין לא הוכח שנאנסה.
    מה שיש לנו כאן זה מישהי שמאשימה נשיא באונס
    אבל אולי היא באמת זונה שנשכרה לחסל פוליטית נשיא מדינה?
    כדאי שכולם ירגעו ויתנו לחוקרים ולבית המשפט לסיים את הפארסה הזו

    הגב לתגובה זו

    • ''זוזו'',יש 14 מתלוננות ועוד נשים שהעבירה התיישנה. כולן משקרות? כולן?

      לא תמים, 24/01/07 12:00

      חוץ מזה, אישום האונס הוא לאו לגבי א' הזאת אלא לגבי א אחרת. לגבי זו מדובר בהטרדה מינית / מעשים מגונים בכפייה. תתעדכן
      תפסיקו, כבר הבנו את השיטות שלכם להכפיש, מר ''זוזו 87''
      העם לא איתכם אתם לא מבינים?

      לא הוכח שנאנסה? זאת התשובה שלכם? אז למה מזוז הגיש כתב אישום נגד הנשיא בגין אונס, לא פחות מזה?
      ומי לדעתך שכר אותה כדי להפיל אותו דווקא כשקצב כבר מסיים קדנציה ולא בתחילת דרכו?
      ואיך זה שמעל ל-10 מתלוננות מספרות על אותן שיטות והן לא מכירות זו את זו?

      אל תהיו מושחתים, אפילו שאתם מקבלים משכורת, טוב?

      הגב לתגובה זו

      • כולן משקרות וכל אחת מהן תקבל פיצועים

        bearnaise, 24/01/07 14:36

        כולן משקרות וכל אחת מהן תקבל פיצועים.
        ואם הן לא מכירות זו את זו הן לא מוכנות לשקר ולקבל ים של כסף?

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    ב ו ש ה. נשיא מבייש עמו. איכס (ל''ת)

    חלי, 24/01/07 11:43

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה!

      שי, 24/01/07 11:51

      א י כ ס.נשיא מבייש עמו.בושה

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    לפטר אותו מייד שלא יגיע לשימוע ממעמד של נשיא ויבקש עסקת טעון (ל''ת)

    יורם, 24/01/07 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כמה נמוך אפשר לרדת?

    גל, 24/01/07 11:38

    ואם יש כמה מתלוננות בלי קשר ביניהן מה יועיל הכפשת שם של זה או אחר? חבל מאוד שהבזיון נמשך

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    למרות שאני בת אני מצהירה בזאת

    איריס, 24/01/07 11:34

    למרות שאני בת אני מצהירה בזאת:
    א שאני רווקה בת 35
    ב בחיי הוטרדתי מינית ומלילולית ע''י אנשים שונים
    ואין אישה בישראל שלא הוטרדה מינית ...

    הגב לתגובה זו

    • מה זה אין אישה שהוטרדה??????

      לא מסכימה איתך, 24/01/07 11:48

      אז יש לי כמה דברים להגיד לך:
      א גם אני בת, או יותר נכון בחורה
      ב אני אל הוטרדתי והכפשה כוללת או משתמעת של כל המין הגברי גובלת בסוג מתקדם של טמטום, עם כל הצער על מה שעברת אני מציעה לך לדייק. לא כולן חוות הטרדה. תודה לאל.

      הגב לתגובה זו

      • ועוד איך הוטרדתי. כבר כשהייתי בסביבות גיל 14

        מיכל, 24/01/07 11:59

        הוטרדתי בצבא, הוטרדתי באוניברסיטה....איפה לא...
        החולירות האלה נמצאים בכל מקום ומנצלים כל הזדמנות, באוטובוס, ברחוב, איפה לא??

        אם לא הוטרדת זה מוזר מאד.

        הגב לתגובה זו

        • תגידי את שומעת את עצמך?

          ושוב לא מסימה, 24/01/07 12:32

          קודם כל נשמע לי שאת מגזימה בצורה היסטרית.

          ''אם לא הוטרדת זה מוזר מאוד''
          אני מכירה בערך 50 בנות שלא הוטרדו ואלה רק אנשים קרובים, אמנם זה נושא שגור ואנחנו מדברות על זה המון, אבל תהיי הגיונית, יש נשים שעברו חיים שלמים ולא הוטרדו. מה לעשות, קורה...
          ואנא ממך, תבדילי בין מחמאה להטרדה, אם מישהו התחיל איתי ברחוב זאת ממש לא הטרדה בעיני, אולי לא הגבתי ולא רציתי- אבל זאת לא הטרדה, זה ניסיון חיזור!
          ואם מישהו מסתכל עליך באוטובוס (קשה לי להאמין שאונסים במרחב כ''כ הומה) אז- וואלה שיסתכל, נו אז????????
          הוא מטריד?
          לגברים אסור להסתכל?
          אנחנו לא מסתכלות?
          קצת שיוויון לא יזיק לך. ועם איך שאת מדברת את בעיקר נשמעת מגזימנית ועל זה צר לי. בשבילך. וכן צר לי אם הוטרדת . אבל שוב- צריך להבחים\ן מתי זאת הטרדה ומתי זה ניסיון להתחיל, גם שמתחילים איתך יש גבול שאסור לעבור ואם עברו אותו- תלוי באיזה מובן. אי אפשר להפוך עולם שלם לעולם פשע, אונס, הטרדות, איומים ורוע מוחלט. זה פשוט לא עובד ככה. יש גם גברים טובים שלא מטרידים והם לא כ''כ במיעוט, תפתחי את העינים.

          הגב לתגובה זו

          • נכון. היא מנציחה את הדימוי שנשים - חלשות וכוחן המשפטי נובע מ''חולשתן (ל''ת)

            כנשים., 24/01/07 13:54

            הגב לתגובה זו

            • הו מישהו/ מישהי נורמלי/ת

              הלא מסכימה-, 24/01/07 17:55

              תודה

              הגב לתגובה זו

        • אני אישה ולא הוטרדטי אולי זה משהו בך (ל''ת)

          הילה, 24/01/07 20:52

          הגב לתגובה זו

  • 82.

    ואם היא עבדה בזנות מותר לאנוס אותה?

    יקי, 24/01/07 11:34

    קצב יותר טיפש ממה שחשבתי .איזו טענה דבילית עבדה בזנות ...אז מה בגלל זה מותר לאנוס אותה בניגוד לרצונה.זכותה לעבוד במה שהיא רוצה .ואין שום זכות לאנוס אותה.יש לפטר אותו אתמול לא היום.מיד

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אונס הוא אונס הוא אונס הוא אונס

    אלי, 24/01/07 11:32

    גם אם אישה עוסקת בזנות אסור לאנוס אותה. נניח שאותה אישה עסקה בזנות, האם זה מקנה לנשיאנו (אנסנו) הנכבד זכות לאונסה? ודאי שלא. שמקורבי הנשיא, אם הם אצמם רוצים בטובתו של הנשיא, ייעצו לו לפרוש לאלתר!!!! ולא להיאחז בטיעונים מעולם הפשע.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    באיזה מכון היא עובדת

    חובבן, 24/01/07 11:28

    יש לה גוף טוב גם אני רוצה חחחח

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    נניח שיהיא זונה:האם מותר לאנוס זונה????קצב לכלא (ל''ת)

    שי, 24/01/07 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עו''ד שומרון ספר מה קיבלת מקצב אחרת... (ל''ת)

    רוני, 24/01/07 11:26

    הגב לתגובה זו

    • פרסום אדיר, כל אחד במדינה מכיר את שמי, וכנראה גם כספים, הרבה כסףףףף (ל''ת)

      מ. כספי, 24/01/07 11:31

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    למה הכנסת ממתינה - לפטר את החלאה מייד (ל''ת)

    קרולוק, 24/01/07 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לעו''ד בראשי וא' כל יום שעובר אני מעריצה

    אור, 24/01/07 11:24

    אתכן יותר, ברצוני לחזק את מעשיכן אל תכנעו להם, הם שייכים לדור המושחתים, הם כוחניים וכשאין להם דרך הם ממציאים ראיות כאלה ואחרות, לא משנה מה יהיה תהיו חזקות ונחושות בדעתכן להאבק בשביל כל אלו שלא העזו להתלונן אי פעם, אתן הז'אן דארק שלנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת אליך. (ל''ת)

      מיכל, 24/01/07 12:00

      הגב לתגובה זו

      • היו חזקות והמשיכו למעשה היום נחשף השקר

        רוני, 24/01/07 16:25

        אם קצב טען כל הזמן שלא היה כלום ממש כלום, שום קשר מיני או הטרדה מינית אז.. מה רלוונטי שא' הייתה לכאורה יצאנית? הרי אם לא היה כלום אז עברה של המתלוננת לא קשור, אלא אם כן היה משהו וקצב כבר מכין את ההגנה שהוא פותה וכו'... אם כך הרי לכל אורך הדרך קצב וחבורתו שקרו!
        אני לא יכול לתאר מה עובר כרגע על א' אבל שתדעי אני ועוד רבים ממני תומכים בך ואם היינו יודעים כיצד היינו גם נותנים יד - את גיבורה אמיתית בעמידתך במיוחד נוכח שפלות הרוח של עורך דין שומרון וחבריו הנאלחים

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    קצב מוקף עבריינים! אלה החברים שלו

    לא פלא שמשה אנס, 24/01/07 11:22

    משה לא הפך להיות אנס בין לילה. חבורת העבריינים שמריצה אותו שנים בכנסת, מחזקת אותו

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    באמת !!

    סרסור ותיק, 24/01/07 11:21

    הזונה היחידה בפרשה זה מ. ק.
    (לא ''מחנה קבע'' ולא ''מכשיר קשר''...)

    הגב לתגובה זו

    • מיקי קם? סתם סתם :-) (ל''ת)

      הבנו, 24/01/07 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא ידעתי שלפי החוק בישראל מותר לאנוס זונות. (ל''ת)

    יקיר פתח-תקוה, 24/01/07 11:20

    הגב לתגובה זו

    • לפי חוקי קרית מלאכי,מותר. (ל''ת)

      כוכבה ירדן, 24/01/07 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    כנרת - תתבעי את העו''ד החצוף הנ''ל (ל''ת)

    גל, 24/01/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כל רגע הנשיא הזה יותר מבחיל ומחליא (ל''ת)

    איתן, 24/01/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אני בהלם כנסו

    יוני, 24/01/07 11:19

    קראתי פה את הטוקבקים ואני בהלם כל מי שהגיב פה הוא בן אדם ישר טהור זך בחייו לא עשה ולא עבר אף עבירה.
    עכשיו שלא תבינו לא נכון אני בשום אופן לא מצדיק אונס או כל מה שלא יהיה אני פשוט לא שופט כי מה לעשות לא הוסמכתי כנשיא בית המשפט העליון ואני מאמין שגם כל מי שהגיב פה לפניי לא הוסמך( אלה אם כן דורית בייניש גם טוקביסטית).
    אני גם מתפלא איך יש לנו כל כך הרבה צדיקים במדינה ועדיין היא מדינה חרא ומושחתת אז תגיבו לי מגיבים יקרים כמה מכם באמת צדיקים? מי יודע אולי סדום עוד תינצל בזכותכם.. עד אז תפסיקו לשפוט ולהכפיש חכו לפסק דין או שתלכו ובאמת תעשו איזו מצווה מעשה טוב.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא צדיקים אבל אונס זה כבר עסק לפושעים (ל''ת)

      מאסר ממושך, 24/01/07 11:48

      הגב לתגובה זו

      • שוב אני שואל אתה נשיא בית המשפט? אז אל תשפוט (ל''ת)

        יוני, 24/01/07 12:02

        הגב לתגובה זו

        • רבק..נשיא מדינה, אשם לא אשם,שילך למשפט, שיעזוב את כס הנשיאות (ל''ת)

          בלוז, 24/01/07 12:22

          הגב לתגובה זו

  • 69.

    גם אם היתה זונה - אסור לכפות עצמו עליה (ל''ת)

    אבי, 24/01/07 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לשכת אנסים שלום, מדברת שולה. (ל''ת)

    אמנון ותמר, 24/01/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אם היא עשקה בזנות היא גדולה מהחיים- ליברליזם (ל''ת)

    ירון, 24/01/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    להעמיד לדין את העו''ד הלא נכבד.

    משה, 24/01/07 11:12

    אסור לעבור לסדר היום .
    היועץ המשפטי חייב להעמיד לדין את העו''ד ובמקביל לשלול ממנו את רשיון עריכת הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    סקסיסטיות של טיפשים

    בוצ'ה בודי?, 24/01/07 11:11

    לא אכנס כלל לשאלה מה עשתה הגברת א' בעברה.זה לא צריך לעניין אף אחד וזה עניינה שלה בלבד.
    רק נניח לרגע אחד קטן שא' זונה.
    אז הנשיא שלנו הולך לזונות או רק לאחת?
    גילה-גרשי את בעלך.עושה רושם שהוא חולירע אמיתי ומגיע לך הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    היו 14 מתלוננות !!!! העסקן קצב צריך לשבת בכלא לשנים ארוכות (ל''ת)

    רונן, 24/01/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    איזו רמה נמוכה של הנשיא ואנשיו ועליו ללכת הביתה ולו רק לאור הרמה (ל''ת)

    גל, 24/01/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מציעה להעביר משכורתו של הנשיא

    א=אוהל, 24/01/07 11:09

    למרכז לנפגעות תקיפה מינית

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מעולה!! (ל''ת)

      עידו, 24/01/07 13:20

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    עוד לא שמעתי על זונה שעוזבת כזה מקצוע מכניס תמורת משכורת של פקידה .

    כמו אחרון, 24/01/07 11:09

    אני לא מכיר פקידה שהיתה פעם זונה.
    אני גם לא מכיר פקיד שהיה פעם ערס.
    זה לא הולך .
    מעניין מאיפה צצים כל החברים האלה.
    מי מסכים להיות חבר של בן אדם כזה.
    ועוד לצאת בתקופה כזו אל התקשורת ולהגיד שהוא חבר שלו.

    הגב לתגובה זו

    • טוב מאד (ל''ת)

      אור, 24/01/07 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    דורשים לדעת מי משלם על העורכי דין שלו (ל''ת)

    מאות אלפי שקלים, 24/01/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גם זונות אסור לאנוס אתה יודע זאת עו''ד שומרון? (ל''ת)

    אזרח, 24/01/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בני סלע אתה לא לבד

    שרון בידני, 24/01/07 11:08

    איזה אדיוט המקורב הזה
    מה הקשר בין שהיא זונה לבין שהיא נאנסה ?
    הוא מזכיר לי את המופתי המוסלמי שאמר שמי שאינה צנועה צריכה לעבור
    סדרה של מעשי אונס .
    בקיצור מר שומרון תכין את הארנק אתה הולך לשלך הרבה אבל הרבה כסף חמור עם תעודה של עורך דין

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ונגיד שכן..לאנוס זונות זה בסדר? לך לך הבייתה (ל''ת)

    מתביישת, 24/01/07 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עו''ד שומרון לא חכם במיוחד

    חכם מימון, 24/01/07 11:02

    וזאת בהמעטה,
    א, משכן הנשיא נהיה בית זונות בעזרתו האדיבה של קצב,
    ב, ואם עבדה בזנות ואני לא מאמין מותר לאנוס אותה?
    ג,מקורבי קצב מנסים בכל כוח להשפיל את המתלוננות, זה מראה כי כל המתלוננות דוברות אמת,
    ד, מקומו של קצב בכלא לשנים רבות

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד (ל''ת)

      א', 24/01/07 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לפי תקדים האונס בשומרת...

    רועי, 24/01/07 11:02

    התנהגותה של הנאנסת לפני האונס לא רלוונטית כלל לאשמה בגין האונס. להזכיר, מס' נערים אנסו צעירה בקיבוץ שומרת באמצע שנות ה-80, ולהגנתם הם טענו שהיא התנהגה במתירנות מינית ואף 'התחילה' איתם. לאחר שזיכו אותם בערכאה הראשונה, הפך ביהמ''ש העליון את ההחלטה וקבע חד משמעית שאונס הוא אונס הוא אונס! הנסיונות של פרקליטי קצב לטעון שהיא הייתה זונה כלל לא רלוונטים לאשמתו של הנשיא שהוא אנס.

    הגב לתגובה זו

    • הקיבוצים הם פרה קדושה!

      דנה, 24/01/07 12:30

      משתיקים כל מעשה נפשע ומוקיעים את הקורבן, האנסים יצאו בזול במקרה המזעזע הזה!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    כולנו זונות מר נשיא עלוב בזה שאתה עוד מכהן (ל''ת)

    צורה לנו, 24/01/07 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הנשיא בסדר גמור (ל''ת)

    בני ס., 24/01/07 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ואם היא זונה,אז? גועל נפש הנשיא הזה. (ל''ת)

    א',העם איתך!, 24/01/07 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    קצב אני מציע לך לעשות בדיקת איידס חחחחח (ל''ת)

    ויאגרה פרסית, 24/01/07 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה שמדאיג ביותר זה שעברינים מנסים לעזור לו, זה אומר דרשני ! (ל''ת)

    מ, 24/01/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם היא היית זונה תוכיח כבר ודי למילמולים

    אמירה, 24/01/07 10:57

    ''..שובי שובי שובי לים''...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה לישכת הנשיא זה בית זונות? רק הנשיא מסוגל להעליל דבר שכזה!!! (ל''ת)

    משה לא קצב, 24/01/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כשנותנים לאישה

    פקק תנועה, 24/01/07 10:53

    כוח היא מסוגלת ליגרום לנזקים הרבה יותר גרועים מגבר.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עבריין מין סדרתי. פשוט פסיכופט

    ראול, 24/01/07 10:50

    נשיא שעושה מעשים כאלה בעת כהונתו, הוא איש חולה שאינו שולט במעשיו

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה הקשר?

    ירון, 24/01/07 10:50

    מה זה משנה במה היא עבדה. עצם העובדה שנשיא המדינה אדם מבוגר ונשוי מנהל פרשיות מין עם 14!! נשים צעירות, המועסקות אצלו בלישכה היא ביזיון טוטאלי.
    מה זה משנה אם קוראים לזה ניצול יחס מרות, מעשים מגונים, הטרדה מינית או השד יודע מה...
    רק על זה הוא צריך היה להתפטר מזמן. אם הוא גם אנס הוא צריך לשבת בכלא בדיוק כמו כל אנס אחר!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ואפילו זונה,מותר לאנוס אותה?הלאה עם ההשמצות (ל''ת)

    מסכנה גילה קצב, 24/01/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ואם היא עבדה בזנות זה מתיר את גופה??? (ל''ת)

    ליאור, 24/01/07 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אנחנו משלמים לעו''דים שלו (ל''ת)

    ממש מעצבן, 24/01/07 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם היא עסקה בזנות איך השב''כ התיר לה לעבוד בלשכה??? (ל''ת)

    חצופים!!, 24/01/07 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    במוצהר בית הנשיא הוא בית זונות (ל''ת)

    צפרירית, 24/01/07 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו

    דנה, 24/01/07 10:45

    אזובי הקיר...?? - זהו טיעון הזוי לומר על המתלוננת זונה זה לא מה היא אלא מה מעשיו שלו, זהו קצה הקרחון שיוביל לעוד גילויים שערוריתים עד עכשו ראינו רק את הפרומו, אתם עוד תיראו!
    היגיע הזמן שכל רוע והשחיתות יצאו לאור זאת הדרך היחידה להבריא את המדינה

    הגב לתגובה זו

    • איזה ארזים ? קצב לא היה מעולם שייך ל''ארזים''

      דני, 24/01/07 10:55

      קצב הוא חלק מאותה קבוצה לצערנו גדולה מאוד שהגיע לאן שהגיע בזכות קומבינות ופוליטיקה זולה.

      הגב לתגובה זו

      • כן, בטח. פרס יותר טוב.

        זליג, 24/01/07 16:17

        הרוב המוחלט של הפוליטיקאים היום לא ראוי.

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    אז זונה מותר לאנוס?

    שוקי, 24/01/07 10:44

    מה זה החרטה הזה. תעיפו אותו כבר לכל הרוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הנשיא הלך לזונה?

    אוהב זונות, 24/01/07 10:44

    עד איזו רמה נשיא המדינה וחבריו שינקו טובות הנאה ירדו? אם א אינה זונה מן הראוי שהנשיא וחבריו ישלמו לה פיצוי כספי רב. ואם היא זונה האם הנשיא בעל בעילה אסורה זונה? אלה פני הנשיאות? ואם היא היתה או כיום זונה האם זה מתיר לנשיא לנצל מרותו או הופך אותה למי שידלה את הנשיא?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קצב-אוי לך אם הכפשת הנאשמות זה קו ההגנה שלך!!! (ל''ת)

    דני, 24/01/07 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    היגיע הזמן לבטל את מוסד הנשיאות הישראל מתפקד כבית זונות (ל''ת)

    זונות ממין זכר, 24/01/07 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא להאמין כמה נמוך הנשיא וצוותו יורדים?

    גילה, 24/01/07 10:41

    לא לעבור בשתיקה על דברי העורך דין הלא מכובד. לבדוק ואם עשה עבודה נבלה שישלם עד הסוף. לא מאמינים לו ולא לנשיא האיום הנורא הזה! איזה עלבון לעם האיש אפור ומושחת זה שיתפטר! שיתפטר! שיתפטר!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון! (ל''ת)

      אני, 24/01/07 11:16

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מישהו יכול להגיד לי כמה התעריף לנשיא? (ל''ת)

    נמרוד, 24/01/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הסטת האש?

    הצדיק מסדום, 24/01/07 10:39

    שימו לב לדבר מעניין. פתאום מדברים רק על א'. זאת שעבדה אצל ''הנשיא''.
    האישום באונס הוא בכלל לגבי א' אחרת, שעבדה תחתיו (תרתי משמע) במדרד התיירות. על זה אף אחד לא מדבר.
    אתם יודעים מה? תנו לנשיא וללהקת המעודדות שלו לברבר כמה שהם רוצים על עניינים שוליים. העיקר שה''עיקר'' יעמוד על איתנו.

    הגב לתגובה זו

    • 32, כל כך צודק. חוץ מזה שיש 12 מתלוננות. ועוד ששותקות בקרית מלאכי.. (ל''ת)

      אמנון ותמר, 24/01/07 11:01

      הגב לתגובה זו

      • תיקון: יש 14 מתלוננות ועוד נפגעות רבות שהעבירה לגביהן התיישנה (ל''ת)

        תיקון, 24/01/07 11:25

        הגב לתגובה זו

        • יש עשרות רבות אולי מאות צריך קלסר בשביל למיין לפי א'ב'............. (ל''ת)

          מכון ליווי צמוד, 24/01/07 11:40

          הגב לתגובה זו

  • 31.

    קצב - אין סוף לשפלות???

    יואב, 24/01/07 10:39

    לאן זה מוביל אותך?? גם אם הטענה שלך נכונה, ואני בטוח שלא, היא רק מטילה עליך כתמים נוספים.
    תתפטר ותעזוב אותנו.
    ביישת את כל הפרסים במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זונה בבית הנשיא? איך היא עברה את התחקיר הבטחוני? (ל''ת)

    ץ, 24/01/07 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אל תהיו בטוחים כל כך שאתם יודעים הכל . (ל''ת)

    אני, 24/01/07 10:38

    הגב לתגובה זו

    • על ''מקורבי'' הנשיא? (ל''ת)

      ;-), 24/01/07 10:56

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא מספיק היא נאנסה אתם רוצים גם לשחוט אותה ? משה די-מספיק כל

    אמנון בן-יהודה, 24/01/07 10:38

    מילה מיותרת וחבל . מעדתה או שלא נוכל לדעת בתום המשפט , אך להפוך את הגב'' לזונה ? נותר רק לחכות ולראות אם תסע בלמוזינה או זינזנה !עתיד רק יגלה !

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    א' אנחנו איתך!!! היי חזקה!!! (ל''ת)

    קצב, 24/01/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אנסי שלנו

    ירדן, 24/01/07 10:38

    לאותו מקורב של הנשיא שאמר כי א' עבדה בזנות עלי לציין כי גם זונות אסור לאנוס!
    מקומו של קצב בכלא, שם מבלים אנשים כמותו, על לנו לרחם על אחד שכזה הוא פגע בנו כעם ופגע במוסד הנשיאות ובמעמד הנשיא.
    פשוט בושה וחרפה, מקומו בכלא.
    מי שיוצאת מסכנה מכל העסק הזה זו אישתו גילה שהאמינה בפושע הזה לאורך כל הדרך.
    גילה העם איתך!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למיטב זכרוני גם זונה אסור לאנוס. אז מה הרעיון? (ל''ת)

    חנוך, 24/01/07 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ואם היא זונה? מותר לו לאנוס אותה?

    א-נשיא= אנסי!!!, 24/01/07 10:35

    ואולי הוא העסיק אותה מההתחלה בשביל צורך זה? שלא יבלבל ת'שכל- הוא אנס!!! אנס!!
    שיכנס לכלא כבר!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מעניין, גם השלוש האחרות עבדו בזנות? וגם כל 10 המתלוננות? (ל''ת)

    יאללה לך הבייתה, 24/01/07 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    גם זונה אסור לאנוס. אבל מי מאמין לאיש הזה המפיץ לשון הרע על אויביו? (ל''ת)

    %%%%%%%%%%%%%%%, 24/01/07 10:32

    הגב לתגובה זו

    • זו שיטה לומר על נשים זונות.האם לשומרון יש קבלה שתוכיח זאת? הוא משקר (ל''ת)

      מה הם לא ימציאו, 24/01/07 10:39

      הגב לתגובה זו

    • 22 אתה יודע איפה הבעיה? שרזי ברקאי מתייחס אליו ברצינות לשומרון הזה (ל''ת)

      הוא מקורב?, 24/01/07 10:42

      הגב לתגובה זו

    • תיקון: התכוונתי לא לשומרון אלא לנשיא המפיץ לשון הרע על אויביו.

      %%%%%%%%%%%%%%%, 24/01/07 10:49

      אם כי אני רואה שעכשיו גם מר שומרון פועל בשיטה הזאת. חבל שהוא עוזר לנשיא ללכלך על כל מי שחושף את מעשיו.

      מ'

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    והיה ונגיד ועבדה בזנות,זה נותן לו חיסיון לאנוס אותה? (ל''ת)

    אמיר ברד, 24/01/07 10:31

    הגב לתגובה זו

    • חיסיון או רישיון? (ל''ת)

      חסה מהשטחים, 24/01/07 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ונניח שכן.....אז מה....האונס מותר? (ל''ת)

    יהודה, 24/01/07 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בושה

    gigi, 24/01/07 10:28

    אני מתבייש בך נשיאי עד כמה תמשיך להשפיל את עצמך ומדינתנו שכבר הגיעה לתחתית המדרגה. היכן הכבוד.....
    כמה מרוויחים עורכי הדין מכל פליטת פה ? ומכל .....

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ונגיד וזה היה נכון, זונה מותר לאנוס?

    נפגעת אונס, 24/01/07 10:27

    אני רק מייחלת ליום בו קצב יושלך לכלא לעונש המירבי ובני משפחתו ישאר בחוסר כל אחרי שא' תקבל פיצויים מתביעת הדיבה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תתפטר מטורף סדרתי

    לביא, 24/01/07 10:27

    והוא עוד מעיז להכפיש אותה.
    עבריין מין סדרתי. גועל נפש.!!

    הגב לתגובה זו

    • לביא היקר, אני מבינה את סערת רוחך, אך אין דבר כזה ''מטורף סדרתי''

      קטנונית, 24/01/07 11:08

      גם בשביל לקלל צריך לדעת עברית.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מקוה שהעו''ד המכובד יחלוק איתו את התא (ל''ת)

    הכוכב הצהוב, 24/01/07 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תגובה מאוד חכמה !!!!

    אהרון אינגליש, 24/01/07 10:25

    לפי החוק הישראלי...
    גם בעל נשוי לאשתו...יכול להתבע על אונס..במידה והוא אונס את אשתו!!!!
    על אחת כמה וכמה....זונה לכאורה שבטח לא היתה נשואה לנשיא.
    הטיעון שהיא היתה זונה...בין נכון או לא..אינו רלונטי...לענין האונס..במידה והיה אונס.

    שלכם

    אינגליש

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי שיורד פה לזנות זו לא א'

    חיה, 24/01/07 10:25

    אלא הנשיא ואנשיו. אתם באמת חושבים שאנחנו נאמין, שא' שעברה תחקיר ביטחוני לפני כניסתה לבית הנשיא היתה זונה?

    קצב, תארוז תיק, אתה הולך לכלא !

    ותפסיק להפיץ את השקרים שלך בכל מקום!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לעורך הדין המכובד

    מלכה, 24/01/07 10:24

    אני ישבתי בבית סוהר מספר שנים בגלל יצאנית בחוף כרמל שטענה שאנסתי אותה מה אתה מבלבל את המוח אונס זה אונס מה מותר לך לאנוס זונה או לרצוח רוצח תפסיקו להגן על האנס הסדרתי ממשכן הנישאות

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    א' - אנחנו איתך!!!!

    אמיק, 24/01/07 10:24

    תהיי חזקה!!! העם איתך! תומך ומגונן עליך! מה שלא יגידו עורכי הדין של קצב - תתעלמי. עשית צעד חשוב

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אם היא זונה אז אתה גם גנב, מר קצב.

    ברלינובסקי, 24/01/07 10:23

    אם ננסה להסכים לטענה שא' זונה אזי מר קצב קיבל אתנן מיני ולא שילם עליו. וזה הופך אותו לגנב בנוסף לכל.
    המ''כ שלי בצבא אמר שעל טעויות משלמים. הגיע הזמן לשלם מר קצב.

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה, הוא ישלללללללללללם !

      חיים, 24/01/07 12:13

      באבי אביה ישלם לה...

      הגב לתגובה זו

    • אם היה משלם - לא היה נתבע

      משה, 24/01/07 12:16

      ואם היה משלם - זה היה מקופת בית הנשיא, כלומר הציבור משלם את האתנן שהנשיא אונס זונות בבית הנשיא !!!
      מושחת, על חשבון הציבור !

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ואם הוא שכב איתה בהסכמה?

    תם, 24/01/07 10:22

    אזי זו התנהגות ההולמת את הנשיא?

    הגב לתגובה זו

    • איך בהסכמה אם הוא הבוס שלה?!...זה ניצול יחסי מרות! (ל''ת)

      צ'וקו מוקו, 24/01/07 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    קשה להיות אשה בישראל

    מירב, 24/01/07 10:22

    המדינה הזאת צריכה גברים, שיחיו עם עצמם שיהנו מעצמם, שילטפו אחד לשני את האגו ועוד מקומות אחרים שיעשו להם טוב, כמו שרק הגברים יודעים לעשות טוב לגברים. אוהו איך שהם יודעים לעשות טוב אחד לשני. תראו את קצב, איך הוא נהנה מכל הגברים שמקיפים אותו. אשתו זה לא מספיק טוב, אנחנו הרי כבר יודעים שטוב היא לא יודעת לעשות
    א' עבדה בזנות? מעניין איך מר שומרון שמתהדר בתואר עו''ד יודע? מעניין איך הוא באמתת יודע.

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך, מסכימה עם כל מילה. אפילו העלת חיוך על פני ביום עצוב זה:-) (ל''ת)

      נירית,ת''א, 24/01/07 10:31

      הגב לתגובה זו

    • קשה בכלל להיות בישראל.

      שובניסט, 24/01/07 10:35

      די לפמינזם המטופש, כולנו אוכלים פה קש.

      הגב לתגובה זו

      • קשה להיות אשה בחו''ל (ל''ת)

        נח בשבע שגיאות, 24/01/07 11:39

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    so what????

    אסף, 24/01/07 10:22

    אז מה אם היא זונה???

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בושה וחרפה! נשיא עלק. יא אפס, תתפטר קיבינימט (ל''ת)

    אין בושה, 24/01/07 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מותר לאנוס זונות?!

    YYY, 24/01/07 10:20

    אני לא מבין נניח שהיא עבדה בזנות
    זה נותן אפשרות לאנוס אותה...
    חוץ מזה אם בעולם תשובה...
    אדם לא יכול לחזור ולהשתנות ממעשים שעשה בעבר!

    הגב לתגובה זו

    • אסור אבל אולי זה היה בתשלום? (ל''ת)

      צחי, 24/01/07 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אז אם כך, האם הנשיא שידל לזנות?

    מורן, 24/01/07 10:20

    ומה גילה אומרת על זה?

    הגב לתגובה זו

    • ואולי היא ניסתה לשדל אותו לזנות? (ל''ת)

      אזרחית, 24/01/07 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    זונה?

    ניצב בדימוס, 24/01/07 10:19

    נניח והיא עסקה בזנות. (רק נניח)

    מדוע הועסקה בבית הנשיא?
    לא עושים בדיקה לפני שמעסיקים אנשים בבית הנשיא?

    ומדוע רק עכשיו הוא נזכר?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ונגיד ורק נגיד

    יעל, 24/01/07 10:18

    שהיא עבדה בזנות...
    אונס זה אונס ומעשה מגונה זה מעשה מגונה
    ואם בחורה היא זונה זה לא נותן זכות לאנוס אותה
    וכל זה בנגיד כי אם באמת היא הייתה כזו היו עולים על זה בחקירות המשטרה כבר מזמן אז יאללה קצב זה לא עושה לך רגליים יפות

    הגב לתגובה זו

    • הטיעון המלא

      harry, 24/01/07 10:51

      הטיעון המלא בהקשר של התוכנית שבה זה נאמר שזה מערער את האמינות שלה, כלומר שהיאאכן באה לסחוט אותו ורק כשהבינה במשטרה שהיא נאשמת היא טפלה עליו את העלילה.

      כלומר, אין ספק שקצב חרמן והשתולל וכו' אבל מכאן ועד אונס בלי הסכמה יש דרך ארוכה,

      האמת יש היגיון בטענות ההגנה על קצב.

      הגב לתגובה זו

      • אין הגיון האישום על אונס הוא על אחרת (ל''ת)

        התבלבל העו''ד, 24/01/07 12:04

        הגב לתגובה זו

      • ייתכנו הדברים

        a, 24/01/07 12:11

        ייתכן ואכן זה מה שהיה

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    שערורייה

    לא מאמין, 24/01/07 10:18

    עד לאן יגיעו חבורת הנשיא ושות'!!! אני בטוח שזה לא נכון. אבל גם אם זה נכון, אז מותר לנשיא לאנוס???
    כל עונש קל מעשרים שנות מאסר לנשיא יביא לאובדן האמון במערכת המשפטית.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך לחלוטין (ל''ת)

      עידו, 24/01/07 10:22

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    קו ההגנה הזה לא מוסיף כבוד לנשיא, בלשון המעטה

    עידו, 24/01/07 10:15

    נהיר לכל כי זה ניסיון נואל לטנף את שמה של המתלוננת נגדו, דבר השכיח במקרים מהסוג הזה.

    מה רלוונטי עברה המיני של מתלוננת לבין האישום באונס??

    זונות לא יכולות להיאנס?? אם את זונה אז את מופקרת לכל?

    בושה וחרפה שזה המסר שמנסה נשיא במדינת ישראל לשדר לעמו.

    אני מתבייש.

    הגב לתגובה זו

    • חוץ מהבושה, אני מסכים עם כל מילה שלך

      יוסי, 24/01/07 10:21

      שהנשיא יתבייש. שעורכי הדין והמקורבים שלו יתביישו - להם יש יד במעשה הנבזי הזה.אל תיקח על עצמך אחריות למעשיו ואל תתבייש.

      הגב לתגובה זו

      • תביעה אזרחית

        שי, 24/01/07 11:12

        אם הדברים אכן יתבררו כנכונים והאדון הנכבד יורשע, יש לשקול גם תביעה אזרחית, יש לשים סוף להפקרות של ''שליחי ציבור''
        שיתחילו לקחת אחריות - גם כספית על רשלנותם

        הגב לתגובה זו

        • מסכים איתך לחלוטין.

          עידו, 24/01/07 12:46

          צריך לפגוע באנסים איפה שכואב באמת...בכיס. לא לוותר.

          אשה שחוותה אונס נשארת מצולקת נפשית לכל החיים ונגרמים לה נזקים עצומים. יש אפשרות לתבוע פיצוי כספי בבית משפט אזרחי, הבעיה היא שנשים לא רוצות לעבור שוב את החוויה המשפילה הזו של להעיד בבית משפט ואין להן כוחות נפש לחטט בפצעים האלה שוב ועוד מול קהל של שופטים עו''ד ויתר באי בית המשפט.

          הגב לתגובה זו

    • כל מי שנתן יד לגירוש - מקבל את ענשו ! (ל''ת)

      לא נשכח לא נסלח, 24/01/07 10:22

      הגב לתגובה זו

      • פינו , לא גירשו

        אור, 24/01/07 11:11

        העיקר שאותך פינו, לא גירשו, מאדמה
        לא שלך, שהתנחלת בה בכח , או הנחילו אותך ממשלות העבר

        הגב לתגובה זו

        • את האדמה שלי קניתי בכסף מלא. מה אתך?

          אביחי, 24/01/07 11:51

          האדמה שלי, נקנתה מהערבים בכסף מלא עוד לפני קום המדינה.
          מה עם תל-אביב ???

          הגב לתגובה זו

          • תגור איפה שקנית..אבל לא תחליט עבור כולנו איפה גבול המדינה /ריבונות (ל''ת)

            המדינה לא עסק, 24/01/07 16:37

            הגב לתגובה זו

        • זה היה גירוש של אנשים מאדמתם שלהם, אבל מה הקשר לכתבה? (ל''ת)

          איתי, 24/01/07 11:52

          הגב לתגובה זו

      • כל משפט שני אתם מכניסים את הגירוש.המח שלכם לא פנוי להתעסק בשום פרשה

        רוביל סרסור, 24/01/07 11:58

        אחרת.
        לכו לטיפול שיוציא אתכם מהקבעונות האומללים שלכם.

        הגב לתגובה זו

        • כמעט כל משפט הוא בנושא הגירוש, אבל יש כאן

          לא נסלח לאנס, 24/01/07 12:30

          צנזורה בולשביקית שחוסמת תגובות מפורטות.

          הגב לתגובה זו

    • רלוונטי גם רלוונטי

      אבי, 24/01/07 12:20

      משפיע על האמינות של המתלוננת. שלא לדבר בכלל שלמשטרה יש הוכחות שהיא ניסתה לסחוט את הנשיא. לא שמעתי על נאנסת שסוחטת...

      מה שבטוח, גם קצב לא צדיק. אבל אני חושב שלא בחרו את המיקרה הנכון.

      כמו שנאמר, זו נבלה וזו טרפה.

      הגב לתגובה זו

      • על פי דיני מדינת ישראל אסור להציג כראיה עבר מיני של קורבן אונס

        עידו, 24/01/07 12:42

        במשפט פלילי. זה החוק.

        ואשה שעסקה בעברה בזנות (ואני לא מתחייס כמובן באופן ספציפי לא', משום שזה שקצב אומר, עוד לא עושה את זה נכון) לא אומר שהיא תשקר בעדותה בבית משפט.

        הגב לתגובה זו