• 21.

    אדם משכמו ומעלה

    מיכל, 31/01/07 14:00

    אני מקווה שדוד יימצא בריא ושלם ושיחזור בקרוב למשפחתו האהובה .
    אני מכירה את דוד בתור אבא לילדיו ולא בתור איש ביטחון. במשך השנים שהייתי מכרה של המשפחה, מדובר באדם טוב קודם כל, אב נהדר ודואג, איכפתי , מצחיק, מסור ואוהב. משפחתו נהדרת לא פחות. תמיד מצאתי שם בית שני ולעיתים אפילו ראשון.
    אני מאחלת לבני משפחתו ולו נחת ושלווה , מי ייתן שאלוהים שומר עליו, היכן שלא יהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בכיר משרד הביטחון

    עשור ליז, 29/01/07 11:22

    במקום להתעסק ברכילויות אולי מישהו ישאל לשלומו חבל על האיש

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דוד דהאן

    ליאת, 27/01/07 09:36

    משפחה יקרה,
    אני מתפללת ומאחלת שהכל ייגמר על הצד הטוב ביותר.
    מהכרותי את המשפחה מגיל קטן, מדובר במשפחה ואיש שהם נכס צאן ברזל. אנשים חמים, אוהבים את החיים, שמחים ומאושרים בחלקם.
    מי ייתן והכל ייגמר כלא היה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    החבר שלנו דוד דהן

    אריה קרן, 27/01/07 00:38

    מי שלא הכיר את דוד יתקשה להבין על איזה בן אדם מדובר
    כחבר אני עדיין מקווה שהוא בחיים
    לא מתאים לו להתאבד ולהשאיר את המשפחה ואת החברים עם כל כך הרבה סימני שאלה .
    אם אומנם (ואני מאוד מקווה שלא) הוא שם קץ לחייו יש כאן כנראה סיבות אחרות שלא יודעים עליהן ולא באו לידי ביטוי בשום כתבה .הרי היו גם כאלה שלא כל כך פירגנו לו ובשקט ידעו להפיץ זאת .מס-14 כך הגדרנו אותו החברים וכל הזמן נתנו לו את התואר של ''אפיפיור'' שלנו .
    כולנו תקווה שהוא בכל זאת ימצא חי והאמת תצא לאור יום אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ממוצע מרוקאי נחמד

    יקר, 24/01/07 00:03

    הזיז הרבה , עשה הרבה דברים חיוביים בעבודתו. אכן רב הנסתר על הגלוי. אף אחד לא יקח את מה שהוא עשה. אולי הממונוה שלו בעבר סבל ממנו על רקע מקצועי (משום שהוא היה עוזר מנכ'ל ואיש כ''א שמבין פחות ברכש בכלל וצבאי בפרט) ולכן 'קודם' בחו'ל. לא ברור מה היה לו לעשות בבלגיה. אולי עשה עוד דברים חיוביים. יש אנשים כמו דוד דהן ואחרים שיודעים לייצר עבודה מבורכת. אולם כאן רב הנסתר על הגלוי.
    מקווה לראות אותך חוזר לנהל את הרכש בארץ ישראל בריא ושלם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עוד לא אבדה תקוותינו

    Samuel, 23/01/07 15:57

    לדוד דהן,
    האדם החשוב ביותר בעולם למשפחתו,לחבריו ולמכריו זה אתה.
    כל כך הרבה נלחמת,נאבקת,השקעת וכעת אתה
    נעלם ?
    איפה חוש ההומור וכושר ההישרדות?
    מבלי להכירך אתה חסר
    יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לסמדר

    ללי, 23/01/07 13:01

    מחזיקים אצבעות שייגמר בטוב. תצרי קשר אם אפשר לעזור.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    משרד הבטחון לא ידע שום דבר ?? רמת בטחון שדה אפס (ל''ת)

    בזויים, 23/01/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בושה וחרפה למגיבים - זו הרמה של גולשי nrg?!?!

    מוטי לוי, 23/01/07 10:31

    מה הקשר בין הכותרת על היעלמותו ולבין אשתו, מעשיו וכספו.
    כרגע האדם לא נמצא ונתפלל שנפש זו תימצא במהרה בריאה ושלמה. מחשבה זו צריכה להיות בראש כל יהודי, ישראלי ואדם.
    מעבר לכך, האדם עבד במקום שאליו נשלח ע''י המדינה וזה לא קשור אם זה צודק או לא. אם הוא לא היה הולך היה נשלח לשם מישהו אחר וזה יכול להיות כל אדם, אפילו אחיך.
    החמור מכל. במקרה זה אין לכם מושג על מי אתם מדברים. אני מכיר את האיש והמשפחה. הסיפור לא קשור לתהליכי הגירושין והדם ופועלו למען המדינה במשך עשרות שנים עוד יהיו חסויות להרבה זמן הוא באמת באמת מלח הארץ.
    אז. תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תרדו מהעץ, מדובר במלח הארץ, קצת כבוד

    שלמה, 23/01/07 09:47

    לכל החוכמולוגים, אני מכיר את האיש, הוא מלח הארץ, תרם רבות לבטחון המדינה, אתם קנאים וצרי עין מהדרגה הנמוכה ביותר, יתכן שהאדם ח''ח, כבר אינו בין החיים או שנשקפת לו סכנת חיים, אז תתאפקו קצת ותתפללו לשלומו

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש משהו בדבריו של 10

    הודיני, 23/01/07 09:15

    אסור להיות תמימים!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ל-10 המוסף ''מעלים באוב'' זה לא כאן (ל''ת)

    What ever, 23/01/07 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הבנאדם נחטף

    משה, 23/01/07 08:52

    המודיעין האיראני חטף אותו והכריח אותו לחתום על מכתב התאבדות

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      מיכל, 26/01/07 19:59

      אני חושבת שהוא באמת נחטף לצערי אני מכירה את הבן האדם הזה הוא בעלה של חברה טובה של אמא שלי, הוא מלח הארץ ואיש אחראי מאוד ומוצלח אני לא חושבת שהוא היה נעלם ככה סתם למשפחתו, מדובר פה במשפחה טובה שתמיד נראתה מאושרת והכל שטויות בעניין הגירושין

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    שמש עולה,יורד גם הליל,אך הליצן ממשיך וצוהל... (ל''ת)

    צ'ומפי, 23/01/07 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא רואים ממטר

    מלכה, 23/01/07 08:22

    הבן אדם מתואר ע''י שאר העובדים ''ליצן, מספר בדיחות, תמיד נראה מאושר'', משפט אחרי זה ''הוא היה לבד בפריז וכנראה היה בודד'' והסיפור ''הוא עמד להתגרש''.

    אף אחד לא ראה ממטר, לא הקמב''ט - וזה חייב להיות חלק מתפקידו, לבדוק את העובדים בשגרירות ולא הממונים עליו ולא הממונים תחתיו!!!

    אדם במשרה כזו במצב נפשי כזה מסוכן לא רק לעצמו אלה גם למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תגובות כולם עד כה

    טליה, 23/01/07 08:16

    מוכיחות אילו אנשים רעים גרים בארצנו. טיפשים אם לאמר שלא יודעים להתייחס למה שצריך ותמיד אומרים את הדבר הלא נכון.
    הגעלתם אותי נורא

    הגב לתגובה זו

    • מגעילים אבל צודקים ...

      שחר, 23/01/07 09:26

      תצא בחוץ !

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כול מה שמוזכר מתגובה מיספר 1

    פקק תנועה, 23/01/07 08:14

    ועד 3אלו מעשי שחיתות של ישראל .על מנת להיתפטר מהשחיתות בחברה הישראלית צריך לבצע טיפול שורש קשה .וללמד ערכים והיתנהגות ונימוסים בבית ובסביבה. החל בגן וכלה בכנסת .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יתכן מאוד

    פקק תנועה, 23/01/07 08:10

    שזה גל חטיפות חדש

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ככה מבזבזים אצלנו כסף ואנשים. ממציאים משרות

    רמבו, 23/01/07 08:06

    והכל בשם האל הקדוש-צורכי ביטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ל 1 אין לך מושג כמה אתה צודק

    אנו, 23/01/07 07:51

    מר דהן נשלח לשליחות בבלגיה כי לא היה מה לעשות איתו בארץ אז נתנו לו תפקיד (שאגב לא היה לפני הגעתו לבלגיה) התפקיד אינו של שליח אלא של ראש נציגות כלומר במעמד של שגריר. דרך אגב זו גם הסיבה שהוא הועבר לצרפת.
    כל מה שכתבת לגבי הנושא נכון, אבל אני לא חושב שברגע זה יש להתעסק בכסף, אלא במציאתו המהירה לטבתו, משפחתו ולמדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מסכים איתך שזה ''להתעסק בכסף''

      א, 23/01/07 08:16

      אם מה שאתה כותב כאן זה נכון (איכשהו יש לי הרגשה שאתה אדם אמין) אז זה פשוט שחיתות איומה לאור היום. ככה אי אפשר לנהל שום מערכת.

      אבל אני לא מסכים איתך שמדובר ב''התעסקות בכסף''. כשהצבא חוסך באפודים קרמיים לחיילים שיוצאים לפעילות מבצעית יום יום כי ''אין תקציב'' זה לא ''התעסקות בכסף'' אלא התעסקות פרופר בחיי אדם.
      כשהצבא סוגר את פרוייקט ''מעיל רוח'' כי ''אין כסף'' ובגלל זה החיזבאללה מוריד טנקים כמו זבובים זה התעסקות בחיי אדם פרופר.

      ובזמן שחוסכים באפודים קרמיים ובמיגון לטנקים נמשכות חגיגות ביזבוזים ראוותניים בלי שום גבול. בצרכים מבצעיים ובהגנה על חיי החיילים חוסכים גרושים, אבל למשלחות בחו''ל ולתנאי שירות אף פעם לא חסר תקציב. אין לי מילים לתאר כמה אני יכול להתפוצץ מרוב עצבים כל פעם שאני חושב על זה. הצבא פשוט קורס מבחינה מוסרית.

      אז נכון שעכשיו זה לא ''פוליטקלי קורקט'' לדבר על זה בזמן שאדם נעדר, ואני באמת מקווה מאוד שהוא יימצא בריא ושלם. אבל מצד שני מתי זה כן הזמן לדבר על זה? גם חיי הטנקיסטים שמסתובבים חסרי הגנה חשובים. גם להם צריך לדאוג.

      הגב לתגובה זו

      • לא הכל כסף

        אנו, 23/01/07 12:59

        זה לא נושא של פוליטיקלי קורקט, נראה לי מוזר מאוד הסיפור הזהבמתקונתו הנוכחית ויש לי הרגשה שרב הנסתר על הגלוי. לכן אני לא חושב שצורת ההגעה לתפקיד וכל האמור בהודעה 1 נכון לשעה זו. אני מקווה שאני טועה.

        באשר למה שאתה כותב על אין כסף, אני מסכים איתך אבל כגרורה משועבדת לריבון בוושינגטון למערכת למעשה אין הרבה אפשרויות במקום להתעסק בתשתית מתעסקים באיך להשאיר את החיילים והמפקדים בצבא עם משכורות לא ראליות והטבות מרובות שלא עוזרות בזמן קריאה. הבעיה היא שאת הסכף לציוד הצבא צריך להוציא בארה''ב ואינו יכול להוציא בישראל מכאן כל הבעיה הצבא מנוע משימוש מוסכל בתקציב כי הוא מנוהל בצורה מסויימת שבוודאי לא תבדק על ידי ועדה זו או אחרת. הצבא במתכונתו הנוכחית פשט את הרגל וסיסמאות שהומצאו בעבר (קטן וחכם) הם באמת לא במקום הצבא שלנו זקוק לטיפול שורש והחלטות שהם לא בגדר פוליטיקלי קורקט אבל זה לא יקרה כי אנחנו כל הזמן עם הראש כלפי פנים (שלא לומר מטה) ולא רואים דבר מעבר לקצה האף, אבל זה דיון אחר וכפי שכתבתי בזמן אחר.

        הגב לתגובה זו

    • אם את (ל''ת)

      שי, 23/01/07 21:13

      הגב לתגובה זו

    • דיי לדבר שטויות!!!

      עומרי, 27/01/07 17:44

      דיי לדבר שטויות!!!!!!!!! כשלא מבינים שותקים!! האדם עבד עם אבי שנים רבות בבלגיה ובעצם לאורך כל השליחות של דוד והוא היה מופתא מיכולתיו ומתבונתו ובעיקר בתרומתו הרבה למדינה! המשרה לא הומצאה משום מקום ודוד תרם הרבה במילוי תפקידו בבלגיה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    סליחה על הקטנוניות, אבל...

    א, 23/01/07 07:09

    למה בכל מקום בעולם יש לישראל אנשי צבא קבע בתור ''משלחת רכש''? גם אם לא קונים שם כלום. מה כבר צה''ל קונה בצרפת? מה צה''ל קונה בבלגיה? בכתבה כתוב ''עשרות עובדים כפופים לו, לצד תקציב של מיליוני שקלים לרכש''. הרי העלות של החזקת איש קבע בחו''ל יחד עם בני משפחתו, היא יותר משני מיליון שקל לשנה. כל זה בשביל תקציב רכש של ''מיליוני שקלים'' (עוד לא ראיתי בצבא שום דבר שהוא מתוצרת צרפת, ולפי הבנתי צרפת לא מוכרת לישראל נשק).

    אבל בשביל התקציב הזה צה''ל לא שולח אדם אחד לפריז, אלא משלחת. ''עשרות אנשים''. וקצת צפונה משם, בבלגיה, יש עוד ''משלחת''. האם לא היה ניתן לאחד בין שתי המשלחות האלה ככה שתהיה רק משלחת אחת מיותרת?

    אבל אח''כ מספרים שאין כסף לקנות לחיילים בסדיר אפודים קרמיים ופושטים את היד לתרומות או מבקשים מההורים לקנות לילדים מכספם.
    כנראה שאין מנוס אלא להוציא את הפיקוח על תקציב הבטחון מדי צה''ל. את פרוייקט ''מעיל רוח'' שהיה יכול להציל חיים ביטלו ובמקום זה השקיעו בנופשונים, רכבי שטח (לשימוש פרטי), פנסיות בגיל 40 ועוד כיד הדימיון. ככה זה לא יילך.

    הגב לתגובה זו

    • נכון כ''כ.ולא ספרת על דירות הפאר ובתי הספר הבינלאומים שעולים מאות $ (ל''ת)

      רוצה שליחות, 23/01/07 07:15

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא קצין בקבע - הוא עובד משרד הביטחון (ל''ת)

        אחד, 23/01/07 07:28

        הגב לתגובה זו

        • בכלל טוב. גם פנסיה מהצבא וגם משכורת ממשרד הבטחון. (ל''ת)

          מישהו, 23/01/07 08:02

          הגב לתגובה זו

    • צודק! זו לא צרפת שעשתה מופע זיקוקים של מיליון דולר בים, בקיץ???

      Oferiko, 23/01/07 07:19

      אם לא לקנות טילים... אפשר לקנות קצת זיקוקים, לעשות שמח!

      בשורות טובות

      הגב לתגובה זו

      • צניעות

        daniel, 23/01/07 09:23

        דווקא ישראל אחת המדינות החסכוניות מבין כל השגרירויות. הדירות סבירות ואפילו פשוטות בהתחשב בנגציגויות אחרות, אתה בטח רוצה ששגריר ישראל יארח את אורחיו השגרירים האחרים בצריף? גם הרכבים פשוטים . ואיפה ילמדו הילדים שלך בסין? בשפה הסינית? או יחזרו לעשות בגרות בארץ? עם אנגלית. לפני שמכפישים צריך לדעת. רק קצת.

        הגב לתגובה זו

    • גם אני מתנצל,אבל מר א' ממס'-1 צודק בהחלט

      תקראו ותפנימו, 23/01/07 07:25

      בתקווה שהנעדר ישוב בשלום

      הגב לתגובה זו

    • אנשים טיפשים במדינה שלנו כמוך

      חבל שזה העם, 23/01/07 10:56

      אם היית מבין לא היית מגיב ככה

      הגב לתגובה זו

    • א צודק לחלוטין,ראיתי אותם חיים בפאר ועושר בפריז

      אזרחית, 26/01/07 11:25

      משלחות מנופחות, תנאי מחיה צנועים כמו דירות בנות שתי קומות ברובע ה-16 , עובדי משק בית שגרים אתם , מדהים מתאים לקסרות אפריקאית ולא למדינת ישראל

      הגב לתגובה זו