• 23.

    יאלללה

    ל''תת, 28/01/07 17:48

    יאלללההה מה יהיה איתכםם כולםםם יהודיםם שתדעו לכםם והםם זכאיםם לעלותת אוקיי יאלללההה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש עוד 70 מיליון מכתבים להכין!

    אבי, 24/01/07 08:44

    סירבו ל2500.
    ויש 8000 נוספים שהגישו בקשות!

    יסרבו לעוד 2500 ואז יוגשו עוד 8000 בקשות!

    כלומר על כל 8000 בקשות שמוגשות מסורבות 2500.

    יש 80,000,000 אתיופים.
    25,000,000 בקשות יסורבו.
    55,000,000 בקשות יאושרו!

    ונפתרה הבעיה הדמוגרפית!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לשלוח אותם לסין

    מאו, 23/01/07 22:26

    שם מחפשים כלות. זה יפתור את הבעיות של כולם

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תעלו אותם שיגדל מספר מיקרי נתמכי הסעד

    לשכת התעסוקה, 23/01/07 17:18

    העניים, המחטטים בפחים, המסכנים.
    ישראל מדינה כל כך עשירה ומוצלחת ומטפלת יפה באזרחיה שיש להוסיף מיידית עוד תושבים מהעולם השלישי ורצוי עם פער של אלפי שנה במנטליות ובאורח החיים .כי מעולה לעולה כוחינו עולה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא להעלות אותם, יש לנו מספיק צרות בלעדיהם! (ל''ת)

    טלי, 23/01/07 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לפי ההלכה יהודי שהיתנצר נשאר יהודי

    איל מורג, 23/01/07 14:46

    ישראל אף שחטא ישראל הוא
    ובכול מקרה קרובי משפחתם של אזרחי ישראל זכאים לעלות לארץ

    הגב לתגובה זו

    • נכון אבל לא לפי חוק השבות!

      M, 23/01/07 15:15

      חוק השבות איננו חופף להלכה שלנו.
      חוק השבות מתיר עלייתם של עולים בנים לאב או סב יהודי ואם או סבתא נוכריה. חוק השבות אוסר עלייתם של יהודים אשר המירו את דתם.
      ונכון שההלכה אינה מכירה בהמרת דת. יהודי הוא יהודי בתנאי שנולד לאם יהודיה :-)
      קשה להיות יהודי!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ל 16

    arnon, 23/01/07 14:10

    אני לא חושב שהקהילה הזו תרמה משהו טוב למדינה.
    היה טוב יותר אם היו משאירים אותם ב אתיופיה ותומכים בהם שם, כך הם היו נשארים בסביבתם הטבעית ולא הופכים להיות מנקי עשב מגינות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למס' 12 אתה אהבל

    אור יהודאי, 23/01/07 13:10

    כבר עלו 750000 ממקום אחר עפ''י הטענה שאתה מעלה ולא זאת עוד
    הרבה מהתעודות שהביאו איתם יוצרטו בבתי דפוס פרטיים ,אז לא ללכלך על קהילה שתרמה תורמת ותתרום מכל הלב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לפני שמעלים עולים נוספים מאתיופיה, יש לטפל בבעיות העליה הקודמת

    חיים, 23/01/07 11:13

    העולים מאתיופיה לא התליחו להיקלט בארץ כמו העולים בעליה מברית המועצות לשעבר ולפני שמעלים עשרות אלפי אנשים נוספים (בלי קשר להאם הם יהודים או לא), יש לטפל בבעיות בקהילה שכבר נמצאת כאן.

    מה הטעם להביא לפה אנשים שיסבלו ויהפכו אלימים כפי שקורה בקהילה האתיופית? זה לא טוב - לא להם ולא לנו.
    רק אחרי שננטפל בבעיות הקיימות נוכל לקלוט עוד אוכלוסיה משם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד

    צפונית, 23/01/07 10:44

    לא צריך נוצרים, למה לשלם ביטוח לאומי לאנשים אלו?
    הרי האתיופים הם נותרים ולא יהודים
    רוב רובן של הנשים הנרצחות הם אתיופיות, יש הרבהאלימים בחברה שלהם

    לא צריך אותם בישראל!

    הגב לתגובה זו

    • לצפונית צפון

      מוטי קליפורניה, 23/01/07 11:12

      זה פשוט לא נכון,הם לא אלימים וזה שקר גס.
      ויש שם הרבה יהודים וגם נוצרים וגם הנוצרים אינם אלימים.
      אז לילה טוב וכשנתעורר נזכה לראות את כולם בישראל והעולם הרחב יעזור בתקציבי ענק לקולטם ולשכנם
      בדיור הוגן ואף יעניק מענקים לחינוך ולבריאות וההולך בדרך האלוהים זוכה לכל הטוב והמעקש דרכיו נופל בעקשותו.
      -אין עוד מלבדו.
      ודרך אגב,יש אלוהים ויש עולם הבא וכל המעשים בספר נכתבים.
      וקחי דברי אחרונים אלו כאמת מוחלטת לא 'להאמין' אלא 'לדעת' ונשמת האדם היא חלק אלוה ממעל.
      ושוב שינה עריבה וחלומות פז.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תפסיקו לרחם עליהם

    אושר, 23/01/07 10:00

    הם רגילים לחיים באפריקה ולתנאים האלה. סתם מפתחים להם ציפיות. אז יביאו אותם, אחרי חצי שנה ישכחו אותם ואחוז העניים בארץ יעלה. למה צריך לקרוע לבבות של האנשים? החיים שלהם במדינה מפותחת רק יפתח פאר יותר גדול!

    הגב לתגובה זו

    • לאושר

      מוטי קליפורניה, 23/01/07 10:16

      במקום לשמוח שאתה עוזר לאנשים
      ובאמת לא מעניין אותי אם הם נוצרים או יהודים,אתה נוער כחמור-חיוך

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לצערינו אתיופים מכריזים על עצמם יהודים בגלל מצב כלכלי (ל''ת)

    התבוללות, 23/01/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להפסיק להשקיע בעליה שנידונה לכשלון

    מוטי, 23/01/07 09:38

    האוכלוסיה הזו תהווה נטל על המדינה ולא תתרום דבר (חוץ מזה שהם לא יהודים). עדיף להשקיע באוכלוסיה הותיקה ובעיקר בצעירים, אחרת נשאר כאן עם אוכלוסיה נחשלת, לא פרודוקטבית והצעירים יברחו מהארץ.

    הגב לתגובה זו

    • למוטי הרצליה

      מוטי קליפורניה, 23/01/07 10:08

      ומי קבע שאתה יהודי?הרי אם היית יהודי אז היית נוהג מידת הכנסת אורחים של אברהם אבינו.
      ליהודים וגם לנוצרים בארץ הקדושה.
      ולגבי תקציבים היית לומד שהעולם עוזר.
      אבל בטפשותך למדת לחשוב רק על עצמך ואתה גם מוכן למכור את אחיך.
      אז להבנה מיישרת דרך,אכן ארץ ישראל קדושה ליהודים ולנוצרים ולא
      לאגואיסטים אז הכן מזודה אם זה לא מוצא חן בעיניך.וכשתהיה במצבם
      אז יפקחו עיניך לעזור לאחייך!!!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הלבנים דואגים להבטיח את הרוב ומונעים מאחינו השחורים לעלות. (ל''ת)

    מרוקאי מתוסכל, 23/01/07 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פשוט להביא רק יהודים לפי ההלכה, גם מרוסיה וגם מכל המקומות

    ירושלים, 23/01/07 09:28

    הביאו מיליון רוסים ש90% מהם לא יהודים בכלל ואחרי זה מיתפלאים למה לא אכפת להם מהמדינה בכלל

    הגב לתגובה זו

    • לירושלים

      מוטי קליפורניה, 23/01/07 10:12

      ומי קבע ש90 אחוז אינם יהודים?ומי קבע שלא אכפת להם מהמדינה?
      דחילאק תפסיק להמציא מספרים ולהאמין לספורים של עצמך.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק החוי (ל''ת)

      מרוקאי שחור, 23/01/07 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    טוב מאוד לא צריך אותם פה

    עתניאל, 23/01/07 09:27

    ישראל הפכה לפח האשפה של אפריקה

    הגב לתגובה זו

    • לעתניאל

      מוטי קליפורניה, 23/01/07 10:00

      מי בכלל שואל אותך,תפסת בעלות ועכשיו אתה סוגר עליה בפני יהודים ובפני נוצרים לארץ הקודש?
      תתאפס, אתה זמני בשלטון!!!

      הגב לתגובה זו

      • ומי אתה מוטי מקליפורניה שתקבע לנו משהו?! (ל''ת)

        יעל, 23/01/07 17:03

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    יש לדעתי גם לשנות את חוק השבות

    מ, צפון, 23/01/07 09:25

    האו''ם החליט להקים בית לעם היהודי, לאחר שואה איומה, מה פשוט מיכך?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    להעלות את היתר מאוקריאנה ורוסיה (ל''ת)

    אור יהודאי, 23/01/07 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הם גם ככה לא יהודיים למה בכלל מתבטים לגביהם (ל''ת)

    שאלה, 23/01/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    30000 צרות צרורות לעם ישראל

    יואל, 23/01/07 09:15

    מי האדם אשר בחוסר אחריותו נתן
    ל30000 אלף נוצרים לבוא לישראל
    מי הטיפש מטופש חמור חמורתיים
    אשר לא מבין שלעולם היא אפשר
    לשנות את הלב של האדם יהודי ישאר
    יהודי ונוצרי ישאר נוצרי

    הגב לתגובה זו

    • הפלשמורה

      היילי סאלסי, 23/01/07 09:37

      בתור אחד שעובד עם עולים חדשים מאתיופיה כבר מספר שנים, אני יכול להגיד לך שהלב של רובם הפך או חזר להיות יהודי, למרות שבאמת בהתחלה זה לא היה ברור. אומנם לא צריך להשוות ובכל זאת, לא תמצא בין העולים מאתיופיה נאו-נאצים כמו בעליה הרוסית. אומנם יש שם הרבה בעיות אחרות אבל הן קשורות יותר לבעיות שיש לעולים שהגיעו ''מאצל המדורה מעבר להרי החושך, לרחוב הדיגיטלי המנוקר''.

      הגב לתגובה זו

    • ליואל

      מוטי קליפורניה, 23/01/07 09:38

      החמור היחידי שאני רואה זה אתה!!!
      אתה בודאות לא יהודי ולא נוצרי,אתה בטח שמאלני ואולי פלשתינאי.
      ואם טעיתי בזהותך אז אל תתקן אותי
      כי זה רק יכול להצמיח לך זוג אוזניים ארוכות ,זנב,ופרסה לא שסועה.-חיוך

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא לא שהם נוצרים אלא שאין תועלת מהם

      רפי, 23/01/07 10:34

      הבעיה היא שרובם הגדול נופלים נטל על יתר האוכלוסיה. היגיע הזמן להפסיק להעלות לארץ אנשים שברור שהם יפלו כנטל. יש להעלות רק אוכלוסיה שיכולה לתרום למדינה (כמו כל מדינה נורמלית).

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ומה התמונות שהם מחזיקים?

    מוטי קליפורניה, 23/01/07 09:11

    האם אלו תמונות קרוביהם שבישראל?לא נראה לי שיסגרו שערים
    ויפרידו משפחות.-שווה בדיקה?!
    ועוד איך שווה בדיקה!
    ולחשוב שיהודים סגרו שערים ליהודים
    לא יאומן כי יסופר.
    יש לחזור שנית שלישית ורביעית ולבדוק ולבדוק שנית ולבדוק שלישית
    ולבסוף לחזור ולבדוק.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • הפלשמורה זה בור ללא תחתית

      מנשה, 23/01/07 11:02

      אחרי שיביאו את אילו שמחכים כיום לעליה, תחלוף כשנה והם יתחילו להפגין שיש להם קרובים באתיופיה ויש להעלותם ומעגל זה לא יסתיים עד שכל תושבי אתיופיה יגיעו לישראל.

      הגב לתגובה זו

      • צודק (ל''ת)

        אי, 23/01/07 11:40

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    למרות האולי בעברם היהודי הם לא יהודים

    רות, 23/01/07 08:48

    זכות השיבה ניתנה ליהודים ולא לכל אחד.
    אולי את זה היה צריך לעשות גם עם הקבוצה הרוסית בטח היו מגיעים פחות בעלי זהויות לא מזוהות

    הגב לתגובה זו

    • חמודה: אים היית מקשיבה לזקנים

      דרומה יותר, 23/01/07 09:27

      היית גם יודעת שבשנות ה 50 עלו לארץ אנשים שלא היו יהודים. אבל את זה מסופר ביין דלתות סגורות.
      העולים מ''רוסיה'' -שלידיעתך כולל המון מדינות- הם יהודים לכל דבר או צאצאים של יהודים(סבים או אבא יהודי) לכן, לפי חוק השבות מקומם כאן. אותם אנשים שרדו את היטלר, סטלין וגן אותך.
      לחברה מסויימת בארץ קשה להפנים את העובדה הזו. יותר קל להתמודד עם העליה מאתיופיה שהיא לא תחרות וגם הפער התרבותי בולט לטובת אותם מקופחים נתחיים. קשה להתמודד עם העובדה שרוב הרופאים הם רוסים, נכון? אז אולי, לשם שינוי, תתחילו לחנך למצוינות ולא לאופי הלבנטיני שיצר את החברה הכושלת שיש לנו היום.

      הגב לתגובה זו

      • רופא רוסי זו דוגמא ?

        אחות, 23/01/07 10:44

        רופאים רוסים זו דוגמא לרמה? - חה, הצחקת אותי. אפילו אחות בלתי מוסמכת אצלנו, יודעת יותר מאשר רופא רוסי. הרי ידוע שרופאים מהגוש הקומוניסטי במיוחד רופאים רוסיים חייבים לעבור בחינות מחדש ולרוב הם נכשלים.

        הגב לתגובה זו

        • איפה בדיוק למדת לאחיות

          'כד, 23/01/07 11:35

          בסומליה?!
          תכנסי לבתי החולים ותראי מי הרופאים בעלי הידע והניסיון.
          וגם בקרב האחיות הרוב המכריע ם עולים.
          היר ידוע שרופאים מהגוש הקומוניסטי, בעיקר רוסים.
          תקראי שוב את המשפט שכתבת ותנסי למצוא בו משהו הגיוני.
          רוסים שחיים ברוסיה הם רוסים, עולים שהגיעו לכאן הם יהודים ועד שכול השימפנזים כאן בארץ לא יפנימו את העובדה הזאת נמשיך לקרוא טוקבקים אינטלגנטיים כמו שלך.

          הגב לתגובה זו

        • תנסי לגשת למבחן נהיגה אחרי 15 שנה

          אח, 23/01/07 11:40

          של נהיגה רציפה. אני מבטיח שתכשלי אפילו בפעם השלישית.

          הגב לתגובה זו

      • הרוסים הם לא יהודים הם צאצאי קוזאקים אוקראינים (ל''ת)

        רופא רוסי זה, 23/01/07 14:28

        הגב לתגובה זו

        • לכל ישראלים הגזענים , תתחילו ללמוד

          בוכרי, 23/01/07 14:43

          גולדה מאיר , חיים ויצמן , רבין , שמון פרס , אראל שרון - הם קוזאקים

          הגב לתגובה זו

    • יהודי גאה מאתיופיה

      אנדלקצ'או, 26/01/07 09:12

      אתה טועה בגדול אחי אני חושב שאתה לא יודע את עבר שלנו ,שמרנו את יהדותנו במשך מעל אלפים שנה אז תלמד את עבר שלנו כנראה אתה לא יודע מה זה יהודי?

      הגב לתגובה זו

      • הפלאשמורה נוצרים

        אליהו, 30/01/07 14:14

        לאנדקלצ'או ביתא ישראל בטוח יהודים ,אבל הפלאשמורה היו יהודים בעברם והחליטו להיתנצר,אז כנראה היהדות לא הייתה חשובה להם מספיק,אז שלא יבואו ויבכו עכשיו שלא מעלים אותם למדינה שאמורה להיות רק של יהודים.
        אני בטוח שאתה לא אוהב שמעלים לפה המון נוצרים מרוסיה אז למה כשמדובר בנוצרים מאתיופיה המצב שונה?

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מישרד הקליטה צריך

    פקק תנועה, 23/01/07 08:47

    ליפתוח במיבצע להחזרת כול יהודי העולם לישראל ללא קשר לבעיה האתיופית

    הגב לתגובה זו

    • ההפך הוא הנכון.

      אמנון, 23/01/07 12:48

      הגיע הזמן לבטל את חוק השבות האוט'. מדינת ישראל צריכה לאפשר רק למי שמתאים לעלות לארץ.
      וזה אומר רק מי שמתאים לנו תרבותית ומזדהה עם התרבות שלנו מצד אחד. ידיעת עברית גם יכולה לשמש קריטריון. מצד שני לחסום עליה של פושעים גם ''קלים''. ולא להעלות קשישים שרק יבזבזו את התקציב שלנו. אם הם חיו חיים שלמים בגולה אין סיבה שהם יעלו להיקבר בארץ.
      מי שלעומת זאת בא להשקיע בארץ ללא עבר פלילי אדרבא שיבוא גם אם הוא גוי.
      כמובן שיש להשאיר אופציה לפליטים יהודים, במצב של סכנת נפשות.

      הגב לתגובה זו

      • צודק 100%! (ל''ת)

        שלוימלה, 23/01/07 13:55

        הגב לתגובה זו

    • אכן נכון

      נביל, 23/01/07 22:49

      במקביל ישראל צריכה להחזיר לעצמה את השטחים ששרון ובגין נתנו לאויב.

      שטחים אלה בשלטון ישראל יוכלו לאייש למעלה ממאה מליון תושבים כך ניתן להביא לכאן את העולים מאתיופיה והודו ובעצם את כל מי שמחשיב עצמו כיהודי.

      ומה עם המוסלמים? אלהים ברך את ילדי ישמעאל באדמות רבות וגם בנפט שם מקומם.

      הגב לתגובה זו

    • יאללה, בסדר. יש להביא את כל יהודי העולם כדי שלא תהיי להם עבודה

      יאללה בסדר, 24/01/07 01:54

      יש לך תעסוקה לכולם? תקציב בריאות לכולם? חינוך? משטרה שתטפל בפושעים מתוכם או שאתה חושב שכולם קדושים כי הם יהודים?

      הגב לתגובה זו