• 152.

    בושה וחרפה

    ירון, 23/01/07 23:26

    מאשימים יהודי שהגן על עצמו משודדים ברברים.

  • 151.

    פרקליטות תבוסה עכשיו מממשת את האג'נדה שלה לחיסול ישראל (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 23/01/07 13:17

  • 150.

    ''ועוד ראיתי תחת השמש מקום המשפט שמה הרשע ומקום הצדק שמה הרשע''

    קהלת -שלמה המלך, 23/01/07 10:33

    פסוק מפורש בקוהלת על מערכת הצדק החברתית (קהלת ג' טז')

  • 149.

    הפרקליטות נכנעת ללחץ ח''כים ערבים.

    שלום קרת, 23/01/07 09:36

    יש לשחרר את דרומי מיד, זאת הגנה עצמית ברורה בעת סכנת חיים. הח''כים הערבים יעשו טוב אם יראו קצת סימפטיה לארצם. נמאס כאשר כל פשע של בדווי הם מצדיקים כאפליה.

    • הפרקליטות לא צריכה שום ערבים שילחצו עליה

      מקור, 23/01/07 12:22

      הפרקליטות היא אוסף של נשים וגינסמיות ששונאות כל דבר - אבל בעיקר את מה שמזכיר להם שי דרומי: דמות הגבר היהודי החזק.

  • 148.

    כדי להשמיד את היהודים צריך לנטרל את יכולות ההגנה וההתיישבות שלהם (ל''ת)

    תבוסה עכשיו, 22/01/07 23:50

  • 147.

    KOL AKAVOD TO DROMOI. THE PARKLITUT SHOULD BE SHOT ALSO

    KAHANE WAS RIGH, 22/01/07 23:41

    ITV IS THE MOST BASIC OF RIGHTS UNDER A TRUE DEMOCRACY TO DEFEND ONE SELF AND PROPERTY.
    THE LEFT WINNG IN CONTROL OF THE COURT SYSTEM SHOULD BE SHOT DOWN LIKE KALVIM BOGDIM THEY ARE ALSO.
    SINCE 1948 THESE ''JEWISH'' KAPOS HAVE DESTROYED ISRAEL AND THE JEWISHG HERITAGE. IT IS ABOUT TIME TO TAKE UP ARMS AND EXECUTE (SHOULD DEAD LIKE DOGS) ITS REPRESENTATIVES.

  • 146.

    אולי פעם אני אוביל דיון רציני על נושא כאוב ?

    רפי רשף, 22/01/07 23:03

    אולי במקום לשמוע את שרון וכסלר מכניסה כל בוקר את הילד לגן - נדון בדיני נפשות ?
    אולי הפעם, רק הפעם - נתייחס ברצינות לחיי האזרחים - גם לא התל-אביבים ?
    אולי נעלה לשידור מושבניקים, חקלאים ןסתם חפצי חיים - שלילותיהם גיהינום מאימת הפורצים. כן, מה לעשות - ערבים ברוב המיקרים.
    אולי נוותר על ההתנשאות הקרירה - ונבין שהיום זה שי דרומי - מחר זה אתה ?
    אולי הפעם אשתמש בבמה שנתנו לי משלמי המיסים בארץ - ואקים קול זעקה על שתיקת הכבשים הפוליטית ?
    אולי.

  • 145.

    כולנו שי דרומי - יש עצומה

    יוסי כהן, 22/01/07 22:40

    http://www.dromi.media-line.co.il/

  • 144.

    פלסטיני מצוי ''מה באלי עכשיו ? רכב, פרות, צאן בא לי עכשיו (ל''ת)

    כוורן שנשדד, 22/01/07 22:21

  • 143.

    הזרוע השופטת היא יד ימינם ומעוזם של הפלסטינים (ל''ת)

    רועי, 22/01/07 22:18

  • 142.

    בהעדר משטרה ! הנשדד, הוא גם ה קורבן (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 22/01/07 22:15

  • 141.

    לשחרר את שי דרומי

    מיקי, 22/01/07 22:13

    מי לא היה יורה כשפורצים לביתו 4 אנשים ומשפחתו נמצאת בבית?
    שיקום


    מדינת חלם!

  • 140.

    דרושה עצומה

    גור, 22/01/07 21:56

    לשחרור שי

    מוכן להגיע לפגנה

    • יש עצומה, אפשר למצוא אותה בגוגל! (ל''ת)

      יוסי כהן, 22/01/07 22:41

  • 139.

    הפרקליטות מובילה ל- ''התנתקות מהחקלאים'' (ל''ת)

    רפאל, 22/01/07 21:48

  • 138.

    למה המשטרה מגינה על הפושעים.

    חנה פז, 22/01/07 21:47

    שי דרומי רצה להגן על חייו על משפחתו. על קיומו. הבא להרגך השכם להרגו.(גניבת עמל כפיך כמוהו כרצח).
    כולנו חייבים לתמוך בשי דרומי. שעשה מעשה נכון.
    מדוע המשטרה דווקא מגינה על פושעים?

  • 137.

    הפרקליטות התנתקה מהשפיות וממדינת ישראל

    חיפאי, 22/01/07 21:30

    ופועלת כתנועה פוליטית קיצונית.

    הנתק האדיר בין כל הגיון פשוט לבין ההחלטה הזאת מעיד על איכות ודרך המחשבה העקום של מקבלי ההחלטות בפרקליטות.

    אין מדינה בעולם שבה היה מוגש כתב אישום שכזה.

  • 136.

    לחתום על עצומת מחאת החוואים

    משה, 22/01/07 21:07

    הגיע הזמן להשמיע קול כנגד ההפקרות בחיי אנשים וברכוש, ידע כל גנב שסופו לתליה.

    • החמרת עונש לגנבים.

      חנה פז, 22/01/07 21:41

      אתה צודק בהחלט.

  • 135.

    נו... נו....באמת זה אני

    עמרי שרון באמת, 22/01/07 20:56

    נזמר בחברותא את שיר השרמו...
    במדינת הגמדים- רעש מהומה
    עיתונאים וכתבים יוצאים למלחמה
    וכולם צועקים ''עליהום'' והבה נעוטה
    על זו שהעזה לומר- שרמו...

    בימין מתפתלים ומגנים ומסתייגים
    בשמאל משתוללים ונהנים ומתמוגגים
    איכה זה מתנחלת דתית, ולראשה שביס- סמרטוטה
    מנבלת את פיה במילה זו- שרמו…

    הניתן לשער כזו אטימותה
    או אולי זו פשוט התממותה
    הלא מעולם לא נשמעה בתקשורת כזו כמותה
    של מילת הפלא הזו- שרמו…

    ועשרות אנשי רוח, ידוענים ופרשנים
    לכולם יש מה לומר וכולם מתראיינים
    וחברי כנסת ושרי ממשלה
    נדרשים להגיב מיד על זו הקללה.

    כי
    הלא פתרנו כבר את כל בעיות העולם
    והלא מיגרנו כבר את כל הנגעים כולם
    וטיפלנו ממש כמו שצריכים
    בשוד וברצח ובתאונות דרכים
    וכבר אין שחיתות ואין גם פשע
    וכבר עזרנו לכל חסרי הישע
    ושיקמנו כל ילד עני ומסכן
    ונשים מוכות כבר מצאו להן קן
    התנערנו מעברות שחיתות ברשויות המס
    הסרנו את האיום האיראני ובערנו את החמס
    ואין אלכוהול ואין סמים
    בכל טיפלנו כבמטה קסאמים
    ורק בעיה אחת נותרה בעינה:
    איך נוכל לחיות בכזאת מדינה
    שיש בה מתנחלת מפלצתית כממותה
    שהעזה לכנות את שכנתה- שרמו…

    צא ולמד-
    לו הייתה המתנחלת המהוללת
    את שכנתה היהודיה כך מקללת
    ואומרת לה במהלך איזה עימותה
    ''שתדעי לך שאת ממש שרמו…''
    האם גם אז הייתה המדינה כולה
    נזעקת בחיל, ברעדה ובבהלה?

    וכשאב נאמן מקרב בני דודינו
    מגלה כי בתו שרכה דרכיה, לא עלינו
    ובעודו מניף עליה מוט או אלה
    גם הוא משמיע כזאת קללה
    ואומר לה- ''יא חתיכת שרמו…
    בגלל כבוד המשפחה עלייך למותה''
    האם גם אז מתוך זה הרפש
    קמים וזועקים כל יפי הנפש

    גם שופט כדורגל במגרש משחקים
    זוכה לא פעם לכינויים מובהקים
    ואיזו צלקת עמוקה נושא הוא עיו
    בשל הקללות על ראשו ועל ראש אימו
    ואיפה כל אותם בעלי חיך אנין
    במשחקים הידועים של בני סכנין?
    אז בואו לא ננהג בתתמימותה
    גם להגיד- ''בן זו…'' זה כמו להגיד- ''שרמו…''

    וכשבכביש, רבותיי, נהג חורץ לשון
    משחרר ניצרת לשונו- כחרב וכקלשון
    ושולח את הנהגת השרמו... עם המכונית והמפתחות
    למטבח או למיטה או לכל הרוחות
    האם גם אז כולנו יוצאים מן הכלים?
    או אולי גם אנחנו לפעמים , קצת, מקללים?

    אז
    לפני שנהפוך את השרמו… לבעיה קרדינאלית
    בואו נשמור קצת על פרופורציה נורמאלית
    ואולי כדאי לציין לצורך האינדיקציה
    כי לפני האירוע הנ''ל הייתה שם פרובוקציה
    והמתנחלת הזו פשוט יצאה מכליה
    ובהיות כל עדשות ''בצלם'' מכוונות אליה-
    היא איבדה את השליטה וצעקה במטותא-
    ''תיכנסי לכלוב שלך- שרמו…''
    ואירגון ''בצלם'' הנמרץ והאקטיבי
    דיווח על כך באופן ''הגון ואובייקטיבי''
    ויהום וירעש ויזעק ההמון
    מאילת הדרומית עד מלכות החרמון
    ואת תמונתה הניפו בראש כל כרזה
    על החוצפה, על היומרה ועל ההעזה

    כי מה שמותר לכל אדם ברגע של כעס וחרון
    אסור בתכלית האיסור למתנחלת מחברון.

  • 134.

    אני ערבי ואני עמ שי דרום (ל''ת)

    לפרסם בבקשה, 22/01/07 20:46

  • 133.

    שהגנבים ידעו לא נמתין להם עם זר ברחיים שיתפסו (ל''ת)

    רומל, 22/01/07 20:43

  • 132.

    תיק גורלי לכלל המדינה או היושר או הפשע (ל''ת)

    רומל, 22/01/07 20:39

  • 131.

    החוק וענשו

    גדעון, 22/01/07 20:38

    אדם גר במקום מבודד או נע באיורים עויינים כמו באיור חברון ומקבל לרשותו נשק.עצם קבלת הנשק לאחר בדיקות המשטרה ומשרדי ממשלה שונים מהווה אישור כי האדם המחזיק בנשק זקוק לו כדי להגן על עצמו ולא למטרת יריה בחתונות.עכשיו באים ואומרים - הוא ירה בנשק ללא התגרות.יש לי פתרון לכך.
    כמו ששוכרים שוטרים למשחקי כדורגל,אפשר לשכור שוטרים לשמירה בחוות ואז כל יריה מצד שוטר תחשב הגנה על עצמו.
    ובא לציון גואל.

    • And you will pay twice for all the products (ל''ת)

      Joel, 23/01/07 03:37

  • 130.

    כל כך עצוב - היום דרומי מחר זה אני (ל''ת)

    אזרח שומר חוק, 22/01/07 20:38

  • 129.

    לשחרר מיד

    צפוני, 22/01/07 20:32

    נצא להפגין ולדרוש את שחרורו במידי,
    כדאי לשאול את המשפחה האם הם זקוקים לעזרה במשק

  • 128.

    ההתנכלות לדרומי תורמת לחיסול החקלאו

    חקלאי לשעבר, 22/01/07 20:30

    יחד עם חיסול הצדק הטבעי.
    בתנאים הנוכחיים הריגת גנב כבשים עומדת בקנה המידה לתגובה סבירה.

    • נכון. בקצב הזה, כל הפורצים למיניהם יבינו שיש להם גב (ל''ת)

      איתי, 22/01/07 21:32

  • 127.

    ישר כח שי! אל תשבר!

    ערן, 22/01/07 20:22

    זמ מראה מה שווה מערכת המישפט שלנו, ישוחרר לאלתר ויקבל צל''ש!

  • 126.

    שי דרומי ישחרר בקרוב למעצר בית ובסוף יואשם במות ברשלנות (ל''ת)

    זו תקותי, 22/01/07 20:20

  • 125.

    ממש בושה מה שקורה במדינה הזאת!

    בזיון!!, 22/01/07 20:18

    לכל אדם יש זכות להגן על עצמו על ביתו ועל רכושו!! ואם אנס ינסה לאנוס בחורה והיא תדקור אותו אז לאנס יש זכותלתבוע אותה על זה?! זה בדיוק אותו דבר! איזה מין שטות !! למה לא חושבים במדינה הזאת?!? לשחרר את דרומי ומייד!!

  • 124.

    לידיעת המשטרה: כנופיית השודדים ממשיכה לפעול ללא הפרעה

    סדר עדיפויות?, 22/01/07 20:18

    במקום לעצור ולכלוא השודדים
    עוצרים וכולאים קורבנותיהם

    והשודדים צוחקים כל הדרך לחווה הבאה

    זה ממש מזכיר כיצד מתנהלת ממשלת הפושעים שלנו - שככל שהפושע כבד יותר המשטרה מתרחקת ממנו

    וראש הפושעים - גם ראש ממשלה...

  • 123.

    לא לפחד לא נכניס את הראש בחול דאי לפחד מפושעים (ל''ת)

    אזרח תומך, 22/01/07 20:12

  • 122.

    והבדואים הגנבים מסתובבים חופשי

    ש, 22/01/07 20:09

    אף אחד לא חשב לעצור אותם, ולהעניש אוןתם על הפריצה.

    תושבי הנגב! גיבורים! אנחנו איתכם, היו חזקים.

  • 121.

    כמה חבל שאיננו לומדים

    ניקו, 22/01/07 20:06

    מדינה שלמה חיה בפחד יום ולילה,
    קם גיבור אחד והודיע שאינו מוכן לקבל חיים בפאניקה ועבודה קבועה מול השמאים של חברות הביטוח ומאבטחים פרטיים שגומרים את כל ההכנסה, ואנחנו במערכת החוק והצדק שאינה לומדת ממערכות הצדק הוותיקות בעולם, שוברים את הגיבורים, שוחטים את הפרות הקדושות ומאפשרים לשודדי הצאן להיות מערכת הצדק והניהול של דרך החיים במדינה, אכן חבל.

  • 120.

    לשחרר אותו !! (ל''ת)

    אחד, 22/01/07 20:01

  • 119.

    שוק ואכזבה - תחושות שכיחות אצלנו במדינה

    טל, 22/01/07 19:55

    מצאו את הבנאדם מבצע החייאה לאיש שבו ירה... בנאדם שבדיוק ניסה לפרוץ אליו לחווה, ואולי אף מוכן להרוג.

    איך מאשימים כזה בנאדם, שבהחלט עשה יותר ממה שאני הייתי עושה באותה סיטואציה?

    איך אפשר לחיות במדינה, בידיעה שאף אחד לא מסוגל לקחת את החוק, חוץ מאלה שאסור להם?!

    בהצלחה לכולנו

  • 118.

    אין ברירה - חייבים להגן על עצמינו, המשטרה לא מסוגלת

    קובי, 22/01/07 19:48

    המשטרה לא מסוגלת אפילו לשמור על אסירים בדרך לבתי המשפט

  • 117.

    יש מחיר לכל פשע

    שרה דרום, 22/01/07 19:46

    תתבישו לכם! ימנים, שמאלנים, רצח, הריגה, הגנה עצמית, ערבים, יהודים, בדואים.... מה זה, איזה זוועה, לאיפא הגענו, אני בהלם. ''הבדואים גונבים הכל''.... באמת, היהודים לא גונבים אחד מהשני, ויהודים לא גונבים מערבים ??? באמת. גנב זה גנב, יש גנבים בכל עם ובכל דת, גם ביניי הדתיים, כולם יודעים זאת. בן אדם בא לגנוב, זה פשע, יש מחיר לכל פשע. תפסת אותו, תאיים עליו, אבל להרוג אותו ??? עם את מרגיש שאתה ממש בסכנת חיים תירה לו ברגליים, אבל להרוג, ולירות ששה פעמים... איפא אתה, במערב הפרוע לפני 200 שנה. יריתה, הרגתה, יש מחיר, גם לו וגם לך. אין לזה שום שייכות לפוליטיקה או דת או כל הבולשייט הזה שאתם מדביקים לזה. אנחנו נבנה מדינה שקטה בשלום ואחווה עם אחינו ושכנינו, אבל בטוח שלא נבנה מדינה על יסודות שלום ואחווה עם אנשים עם דעות קיצוניות כאלו. לפני שתתפרצו עם תשובות, אני מבקשת שתחשבו לעצמיכם בליבכים עם בן משפחה שלכם היה הגנב, ואני מדברת לכל בני האדם, בלי מדינה או דת, העם הייתם מסיכימים, ''בהריגה , רצח, או הגנה עצמית'' זה סתם מילים שמתארות את אותם תוצאות- שהבן-אדם מת. וגם תשאלו את עצמיכם בליבכים, העים באמת אפשר לבנות מדינה שקטה, שלווה, ואחווה לכולנו עם בני עם מלאי שינאה עזה שמגינים על בן אדם שירה למוות בבן אדם אחר. כמו שאמרתי לכל פשע יש תשלום, גם לגנב וגם להורג,בלי שום הבדלי אזרחות, דת או צבע. שמעתם את המשפט, תקבלו מה שנתתם. בגלל זה ועוד, יש לנו את המצבים הנוכחים שיש לנו. אתם רוצים יותר טוב, גם אני, תנו יותר טוב ותקבלו הרבה יותר טוב. תחשבו על זה לפני שתקפצו לענות. תודה רבה, שרה.

    • ואם בן/בת משפחתך היה נרצח על-ידי פורץ......

      הפרשן, 22/01/07 19:59

      ..... גם אז היית מדברת אותו הדבר ????

      ואם היו פורצים לביתך כל כמה ימים ולא היית יודעת בכל פעם מחדש מה הפורצים יעשו לך ולמשפחתך, גם אז היית מתחסדת כמו כאן ????

      טולי קורה מבין עינייך.


      • לא, לא הייתי מתחסדת

        שרה דרום, 22/01/07 20:27

        ''הפרשן'', עם היו פורצים לביתי ''כל כמה ימים'' , לא הייתי ''מתחסדת''...
        השאלה היא כמובן, האם פורצים לביתיך כל כמה ימים.......

        • פורצים למשקים החקלאים כל כמה ימים

          הפרשן, 22/01/07 20:57

          אם היית חיה פה היית יודעת שבנגב פורצים כל הזמן למשקים החקלאיים. זה כמו במערב הפרוע שהיה איפה שאת חיה. וכולנו יודעים שכאשר אז המשטרה והשריפים שם לא עזרו לאזרחים שומרי חוק, האזרחים לקחו את החוק לידיים והיו מניסים את השודדים. הם לא חיכו לשריף שיבוא בטובו להציל אותם, או שלא יבוא.

          אז תתאפסי קצת.


          • הבנתי

            שרה דרום, 22/01/07 23:11

            הבנתי פרשן, תודה שהתקנת אותי.

    • מרחוק אפשר לתת עצות טובות, ולהיות ''יפה נפש''

      מלי, 22/01/07 20:01

      כאן בגליל- כמו בנגב- יש מכה של גנבות חקלאיות. מכר שלי מקיבוץ כפר הנשיא סיפר לי שהבדואים מטובא זנגריה גונבים להם הכל- החל מצינורות ועד לאופניים של ילדים. המשטרה בקושי מצליחה לתפוס כמה גנבים, וגם אז הם מקבלים עונשים מגוחכים וחוזרים לגנוב. הסחורות הגנובות בדרך כלל לא נמצאות. וזה לא שהמשטרה לא מנסה. היא פשוט לא עומדת בעומס, ומי שאשם זו המערכת המשפטית המקלה עם הגנבים.
      אבי גדל באזור נחל עירון (ואדי ערה), וסיפר לי שבשנות החמישים המסתננים מהשומרון התחילו בגנבות חקלאיות, ראו שלא תופסים אותם ולאט לאט העזו יותר ויותר עד שזה נגמר ברציחות.
      זה בדיוק מה שיהיה אצלנו אם הבדואים בנגב ובגליל וערביי הגליל לא יפחדו לגנוב.
      כולנו בעד שי דרומי, כי כולנו יודעים שהוא צודק וזו הדרך היחידה להפסיק את ההפקרות.

      • תשובה יחידה???

        שרה דרום, 22/01/07 20:22

        מלי, סיפוריך עצוב מאד, מצטערת.
        אבל האם את חושבת שהתשובה היחידה היא לתמוך בשי דרומי, קשה לי להאמין.
        אגב, הכותרת שלך ''מרחוק אפשר לתת עצות טובות, ולהיות ''נפש יפה'', לא פארית. תנסי ''נפש יפה'' על מידותייך, יכול להיות שזה יתאים גם לך. הפתרון מתחיל ב''נפש יפה''. זה מדביק את יודעת.
        תודה ושלום, שרה.

        • הבהרה לשרה דרום

          מלי, 22/01/07 23:35

          הביטוי ''יפה נפש'' במשמעותו המקובלת: אדם המצטייר להיות מוסרי ולתמוך בצד אחד בעודו מתעלם מעובדות המצביעות נגדו. בדרך כלל ''יפי הנפש'' תומכים באויביהם. כאן בישראל המושג מקובל מאד ביחס ליהודים בעלי עמדה פרו-פלסטינית, המתעלמים מהטרור הערבי ותובעים מישראל לנהל מדיניות נורבגית בכל מה שקשור לזכויות הפרט.
          אין בתגובתי כל זלזול במידות טובות. להיפך. רק רציתי להדגיש, כי מי שלא חי כאן ואינו מרגיש על בשרו את העבריינות הערבית, קשה לו יותר להבין מדוע למעלה מ- 80% מהישראלים (שהם למעלה מ- 90% מהאוכלוסיה היהודית בישראל) תומכים בשי דרומי.

    • שרה יקרה

      אשר, 22/01/07 23:37

      שרה יקרה, גנבה היא התנהגות פושעת שתמיד ממשיכה באלימות נגד האשה, הילדים והמשפחה, ונגמרת באונס ולפעמים גם ברצח. פושעים גדלים ר ק כשעוצרים להם. המאמר שלך הוא דוגמא טובה. אני בטוח שאת לומדת קבלה ודברים אחרים ויהיה ברור לך בעתיד הרחוק שהקורבן האמיתי כאן הוא שי דרומי. העולם יהיה יותר רוחני וטוב אם נלחם בפשע ביד חזקה.

  • 116.

    מכבסת מילים: מנוח=גנב.

    דב גרונר, 22/01/07 19:46

    אסור לכבס

  • 115.

    את הציוני יש להושיב בכלא ואת הרוצח ברגותי יש לשחרר

    אריה, 22/01/07 19:46

    איזו מדינה עם זכרון קצר מה היה פה לפני 50 שנה מה עוד צריך לקרות לעם הזה כדי שהזיכרון היה קצת יותר ארוך

  • 114.

    משטרה עקומה

    ישראלי, 22/01/07 19:42

    עוד מחדל של המשטרה
    כנראה שיש צורך להכניס המשטרה למעצר על אטימות

  • 113.

    המשטרה והפרקליטות דפוקים!

    אלי, 22/01/07 19:36

    מאשימים את המסכן במקום לטפל בגנבים.

  • 112.

    שי דרומי צריך להשפט אך ורק על אחזקת נשק בלא רשיון - כנסו

    יופיטר, 22/01/07 19:34

    השאר זכותו וחובתו להגן להגן על עצמו , משפחתו, רכושו והטריטוריה שלו, אילו המשטרה היתה מגנה על החקלאים ורכושם כראוי דרומי לא היה נאלץ להגן על עצמו

  • 111.

    הוא לא הואשם אלא יוגש נגדו כתב אישום בהריגה!!! (ל''ת)

    ?, 22/01/07 19:33

  • 110.

    חחחח דרומי סכנה לציבור- הלו פרקליטות - תתעוררו (ל''ת)

    יופיטר, 22/01/07 19:29

  • 109.

    הפרקליטות השמאלנית, שסירסה את הצבא, וועדת-חושך, שסירסה את המשטרה...

    ארורים!, 22/01/07 19:25

    עכשיו אסור לאדם להגן על חייו!

  • 108.

    שאלה אמיתית וכנה לשמאלנים הרדיקליים:

    יוסק''ה, 22/01/07 19:22

    איך לכל הרוחות אתם מעדיפים לעמוד לצד הפלסטינאים ולגנות כל הזמן את המתנחלים במקרים זניחים של ''אלימות'' כלפי הפלסטינים.
    אך כאשר המצב הפוך והאלימות שמופנת כלפי המתנחלים מצד הפלסטינים היא עזה יותר ומלוות ברצח ובשנאה ארסית אתם לא מזדעקים?
    אשכרה... אתם מעדיפים את חוקי האסלאם על פני היהדות . עד כדי כך אתם שונאים את עצמכם?

    • כן אנחנו מעדיפים את הערבים כי הם מאוד הגיוניים

      עבדאלה, 22/01/07 19:53

      כשערבי רואה את אחותו מחייכת למישהו בכפר שלנו אנחנו ישר שוחטים אותה על רקע כבוד המישפחה, כי לחייך לשכן זה חילול כבוד המישפחה.
      לנו מותר לרצוח תמיד ועל כל דבר.
      ליאהוד אסור לירות בנו גם כשאנחנו פורצים להם לבית, גונבים להם את הציוד החקלאי, המכוניות, הצאן והבקר ורכוש מהבית שלהם. לנו יש את הפרקליטות שמגינה עלינו ולכן לנו מותר הכול. ליאהוד אסור אפילו להתגונן ולהגן על רכושם. זה למה עוד עשרים שלושים שנה מקסימום מדינת ישראל תהיי שלנו.

      להרוג את האחות שלנו זה טוב.
      להרוג גנבים שבאו להרוס לך את החיים זה רע.

      שאלת שאלה אמיתית וכנה עניתי לך תשובה אמיתית וכנה.

  • 107.

    אם היה יורה סתם באויר היו חוזרים בלי חשבון

    אורי, 22/01/07 19:21

    פרקליטות מסווה הפקרות

  • 106.

    אצלנו היו מעמידים גם את משה רבנו לדין בגלל

    הפרשן, 22/01/07 19:14

    שהוא הרג מצרי שהתעלל ביהודי.

    הממסד שלנו מנותק מהמציאות. זה מתחיל בראש הממשלה ונגמר בפרקליטה יסכה לייבוביץ.

    • וגם את כל חיילי צה''ל שהגנו על ביתם (מדינת ישראל). (ל''ת)

      ראש בטטה, 22/01/07 19:27

  • 105.

    הפרקליטות עושקת את המדינה ומביאה לקריסתה

    יסכה ליבוביץ, 22/01/07 19:14

    מי שמכיר את הפרקליטות מבפנים (וגם את מערכת המשפט) יודע שמדובר במערכת חד צדדית רקובה ומושחתת, אשר שמה לה למטרה להפוך את מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה, ובמילים אחרות - להקריס את המדינה. יש רק דרך אחת לתקן זאת: להצביע לימין הקיצוני בבחירות הבאות כך שינקה את ראורוות הפרקליטות. אוי... השוטרים באים לאסור אותי בעוון העלבת עובדי ציבור! אוי... הם שמים את בתי בת ה-13 חודשים שלמים בכלא כי דעותיה לא מתאימות להם! אוי... מה אעשה?

  • 104.

    הלואי שיפרצו לביתם של השופטים, הפרקליטים והשוטרים........

    נתן2000, 22/01/07 19:09

    .... ואז נראה כמה הם גיבורים גדולים.

  • 103.

    מדינת ישראל...וחוקיה

    חיפאי, 22/01/07 19:07

    אתם יודעים מה היה פותר את הבעייה-מערכת משפט תקינה.
    לא שופטים מכריעים את הדין לפי הספרים שלמדו או רכשו בסטימצקי, אלא חבר מושבעים-אנחנו האזרחים נדון את כל הפושעים האלה.
    שום חבר מושבעים לא היה מרשיעה את שי דרומי-גיבור.
    כולנו היינו מתנהגים אותו הדבר.
    כל הכבוד לו!!

  • 102.

    מדוע המשטרה להוטה להזיק לדרומי? אולי כדי להסתיר עוולותיה? (ל''ת)

    נדב, 22/01/07 19:04

  • 101.

    החלטה מטופשת בזיון למדינה !!! (ל''ת)

    עודד, 22/01/07 19:00

  • 100.

    י דרומי צריך להדליק את המשואה ביום העצמאות (ל''ת)

    בשם כנסת ישראל, 22/01/07 19:00

    • צודק ! צודק ! צודק ! (ל''ת)

      שי דרומי, 22/01/07 19:20

    • טועה ! טועה ! טועה ! (ל''ת)

      שי דרומי, 22/01/07 19:52

  • 99.

    הפרקליטות חבורת שמאלנים שמנהלת את המדינה

    שונא שמאלנים, 22/01/07 18:58

    שימו לב שכל החלטותיה נגד יהודים
    ובעד ערבים ,לשם כך היא נעזרת במשטרת הקרקטורות בניצוחו של ניסו שחם חרא עליו ועל משפחתו שישרפו בגהנום !!!
    גם כשיבואו לגנוב מהגנב הראשי אולמרט אסור לירות בפורצים?!

  • 98.

    שי דרומי, גיבור ישראל: אני מצדיע לך! (ל''ת)

    נצח ישראל, 22/01/07 18:56

  • 97.

    גנבים בדואים ניסו לדרוס אותי כשנתפסו על חם

    אבי, 22/01/07 18:56

    כשניסו לגנוב כבלי חשמל מהחממות למזלי, ע''פ התנהלות המשטרה והפרקליטות. לא היה עימי נשק כי לבטח הייתי יורה עליהם.צריך לשנות את החוק. ביתי הוא מבצרי. שידע כל גנב פוטנציאלי שבא לגנוב שדמו בראשו.
    במקרה אחר כשראיתי גנבים בדואים בחלקה של חבר נסעתי להזעיק תגבורת .למזלי פגשתי בניידת של משטרת התנועה.אמרתי להם כי במרחק 200 מטר מכאן יש גנבים ושיתלוו אלי.והם באדישות ענו לי שאין זה מתפקידם ופשוט נסעו מכאן אפילו בלי להזעיק ניידת.כשחזרנו כמה חברה לחלקה הגנבים כבר ברחו לא לפני שהשאירו נזק בעשרות אלפי ש''ח הגשתי תלונה נגד השוטרים ושום דבר לא נעשה ''אני מתבייש במשטרה שלנו''

  • 96.

    הבדואים חושבים שאם הם עושים צבא מותר להם הכול!!! (ל''ת)

    מדיה מגעילה, 22/01/07 18:53

  • 95.

    מה לעשות אם פורצים אלי הביתה?

    שאלה, 22/01/07 18:53

    רוצחים את הכלב וגונבים את רכושי? האם מותר לי להתגונן? האם מותר לי לירות בהם באקדח שברשותי? או לחכות שיהרגו אותי, יכו אותי באכזריות ויתעללו בי.? מה לעשות ? בושה שהמשטרה מתחשבת בגנבים והפרקליטות בכלל נטרפה דעתה..

  • 94.

    גם ארה''ב היא דמוקרטיה

    צפצפ, 22/01/07 18:52

    אבל מותר בה לירות במסיגי גבול!!
    רק בישראל הכל הפקר.

  • 93.

    זהו יום שחור למערכת חוסר הצדק הישראלי

    :-(, 22/01/07 18:52

    רק בסדום ובנותיה מי שפועל בהגנה עצמית כנגד ארבעה שודדים מוצא את עצמו נאשם על הריגה.

    הטיעון המגוחך כי אין לירות בשודד המאיים על חייך אם הסתובב, היא טענה בלתי מוסרית של מי שהמדד המוסרי שלו בנוי על מערבונים שראה בילדותו. השריף הטוב לא יירה בשודד האכזר בגבו, גם אם עוד רגע ישלוף הלה את אקדחו ויכריע אותו.
    האם התביעה נתנה את דעתה לכך שהגנבים סיכנו את בעל החווה, ובאם היה מפסיק את הירי מיד, הם היו עלולים לשוב ולתקוף אותו? האם הם נותנים דעתם להשלכות ההרסניות שעלולות להיות לרדיפות המשפטיות על אנשים שיהססו להגן על חייהם מאימת הטרור הפסידו-משפטי?

    הגיע הזמן שפרקליטים בלתי מוסריים וילדותיים יפנו את מקומם לבעלי מקצוע אחראיים.

    הלכה פסוקה וברורה בכל ספרי הפוסקים כי ''הבא במחתרת - אין לו דמים'', כלומר מכיון שיש יסוד סביר להניח כי הגנב מוכן להרוג את בעל הבית שבאופן טבעי נוטה להגן על רכושו, לכן ניתנת רשות להרוג את הגנב.
    אם בית המשפח ירשיע את הצדיק, עליו להוציא אל מחוץ לחוק את לימוד התלמוד, הרמב''ם, השולחן ערוך וכל ספרי הפסיקה, המתירים את ה''פשע'' של הגנה עצמית.

    יש לשחרר את שי מיד. כל עיכוב בשחרורו היא עיוות דין, עידוד למעשי גניבה ולהפקרות שתוביל חלילה לרציחתם של הנשדדים.

  • 92.

    טמטום איוולת רשעות והפקרות

    אחד 1, 22/01/07 18:48

    זה שהשוטרים שלנו מטומטמים כבר כולם יודעים. הם מתלבשים על אזרח שומר חוק שלקח את החוק לידיו בגלל שהמשטרע לא שמה קצוץ על אזרחים טובים כמוהו.
    אבל הפרקליטות מתחילה להראות כמו קבוצת נוכלים אינטרסנטים ופוליטים. הם נלחמים ברמון ובכל שר משפטים או משטרע שלא נראה להם. האם מעכבים טיפול על מנת שיהיה להם בכל רגע נתון תיק חקירה שיעשה רעש אצל העיתונות המשת''פית שלהם. הם מגינים על כל אחד להוציא אזרחים ישראלים ויהודים בפרט.
    אם תהיה בארץ אנרכיה והפשע ישתלט על החיים-כמו שכבר מתחיל להיות- זה רק בגלל הפרקליטות והמשטרע והשופטים שמרחפים באויר.

  • 91.

    שי דרומי זכאי!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חמורבי, 22/01/07 18:43

  • 90.

    החוק בישראל מנוגד להגיון

    יבגני, 22/01/07 18:36

    גם אילו המשטרה היתה מתפקדת כמו שהיא צריכה לתפקד (והיא לא!), עדיין לא ניתן היה להבטיח הגנה לכל אזרח בכל זמן נתון.
    כיוון שכך, על החוק לאפשר לאדם להגן על רכושו החוקי (ולא רק על גופו!) באמצעות נשק. כל פושע המחליט לפרוץ לבית או לעסק של אדם אחר צריך לפחד לא רק מהמשטרה, אלא גם מבעל המקום.
    חוקים כאלה קיימים, למשל, בארה''ב ובאיטליה - אז למה לא אצלנו?!

    את מר דרומי אפשר להאשים רק בהחזקת נשק ללא רשיון.

  • 89.

    שי דרומי חזק ואמץ. ובפעם הבאה:

    מיטלק, 22/01/07 18:34

    כאשר מגיע אליך גנב בדואי בחשכת הלילה תגיד לו אהלן וסהלן, מרחאבה יא סי די. קח את כל העדר שלי, הרי גידלתי את הכבשים רק בשבילך. בוא תשתה קאווה עם הל ותאכל בקלווה עם כנפה. כי במדינה המטומטמת שלי אם אני מכניס לך כדור בתחת (וזה מה שמגיע לך)אז אני מסתבך עם החוק ונעצר. ואתה נחשב לקורבן מסכן שרק בא לעשות קצת לביתו או ''רק לצוד ארנבות'' (נעבך). ואגב כך גם מרעיל לי את הכלבים...
    *********************************** עוד כמה גנבים עם כדור בתחת והתופעה עשויה להצטמצם...

  • 88.

    ישראל הפכה למלכות מינות,ממשלת

    זדון, 22/01/07 18:33

    מדינה מלוכלכת ופושעת שהינה גיבורה על יהודים.הפרקליטות נבהלה מהתמיכה הציבורית בדרומי ולכן החליפה עלילת דם אחת באחרת.

    אל תניחו למערכת השמאלנית קיצונית פחדנית שפלה ומייצגת כפייה של מיעוט-לנהל לכם את החיים.

  • 87.

    Send him home (ל''ת)

    Mike, 22/01/07 18:29

  • 86.

    שי דרומי ראוי ל = צל''ש + אות הגבורה + אות המופת !!! (ל''ת)

    הוא גיבור לאומי, 22/01/07 18:28

  • 85.

    במדינת סדום ועמורה היו מעמידים את יוסף טרומפלדור וגבורי תל חי למשפט (ל''ת)

    אשמת רצח הערבים, 22/01/07 18:28

  • 84.

    מה בדיוק זה אומר ? שחיי הם הפקר ?

    חפץ חיים, 22/01/07 18:23

    רכושי - הפקר ?
    מה לעזאזל אני צריך להבין מזה ?
    האם הערבים קנו גם את השופטים ?
    איפה ליברמן שצריך אותו ?
    העוול זועק לשמיים. היום זה שי - מחר זה אנחנו.
    אגודת החקלאים - נא לארגן הפגנה. עכשיו. זה בדמינו.

    • Y E S

      Leftist, 22/01/07 18:36

      exactly

      you have a problem with that ?

      Vote Liberman

  • 83.

    החלטה מטופשת של פרקליטות לא אחראית

    רועי, 22/01/07 18:19

    זאת לא הפעם הראשונה ולא האחרונה שהפרקליטות בישראל מכתיבה מדיניות ציבורית מטופשת וחסרת אחריות. פשוט לא אכפת להם. כמה קל לדבר בשם הריבון, ולא לתת דין לציבור...

  • 82.

    אני שמאלני! אבל יש גבול להפקרות!

    קול הצדק, 22/01/07 18:18

    כלל בסיסי הוא בחיים שלאדם ישנה זכות יסוד להגן על קניינו ורכושו מפני אלו הרוצים לגזול אותו. אכן, יש להשתמש באמצעים סבירים. אך מה יעשה אדם שבכל רגע נתון משעות החשיכה, קניינו הופך להפקר? המשטרה חסרת אונים, שלא לומר אימפוטנטית, ושבטים פראיים מנצלים זאת היטב. אם היורה לא היה פוגע בגנבים, מחר הם היו חוזרים ומצליחים בפעולתם - שהרי לית דין ולית דיין, אין משטרה ואין שומר חוק - איש כטוב בעיניו יעשה! טוב תעשה פרקליטות המדינה, טוב תעשה במשטרה, טוב תעשה מערכת החוק בכללותה אם יפעילו מעט שיקול דעת ויבינו שהאשמה נעוצה במערכת אכיפת החוק הקלוקלת. אם את מפכ''ל המשטרה, מפקד המחוז ואת שר המשטרה היו מעמידים לדין על זלזלול ברכושו של הציבור, ובד בבד מחייבים את שופטי ישראל במתן עונשי מינימום - או אז כמות הפשיעה היתה יורדת פלאים, ולא היה צורך במעשה קיצוני כזה - של ירי בגנב. אני בז למשטרה, בז למערת אכיפת החוק, בז לשרי ישראל ובז לשופטי ישראל שנותנים עונשים כבדים לאלו שמבקשים להגן על רכושם אך נמנעים ממתן עונשים כבדים לגנבים.

    • מה זה קשור שאתה שמאלן ?

      חפץ חיים, 22/01/07 19:10

      אף אחד לא מושלם. אבל גם אם ההרוג היה יהודי - דמו בראשו.

      • הקשר ברור - שמאלנות = הפקרות

        ש, 22/01/07 19:36

        ע''ע אוסלו, ההתנתקות

        ובכלל זכויות היתר שיש לערבים במדינת ישראל

      • חפץ חיים נראה לי שמאשימים את הפרקליטות ובתי המשפט בשמאלניות

        יופיטר, 22/01/07 19:38

        ואולי זאת הסיבה שקול הצדק הזכיר את זה . חוץ מזה אתה צודק שאילו הפורצים היו יהודים דמם היה בראשם

        • אני מסכים - חלקית. הפרקליטות פשוט לא ראויה.

          חפץ חיים, 22/01/07 22:45

          אותנו מפקירים בתואנות שווא של חוסר תקציב - אבל לחקור נשיקה של רמון הטיסו ללא היסוס לדרום אמריקה חוקרים.
          יש ''חברינו'' של המשפט בישראל (ועוד כמה :קומונות'' - אבל במשפט ? שאמור להיות חף מכל קומבינה ?) שפוט לא רוצים כמה אנשים. ורמון היעז להתנגד לבייניש. ראה את מזוז: בתחילתו עיזוז וגיבור - ועכשיו מתקפל כלפי ה''ברנג'ה''. רמזו לו - אם אתה רוצה תפקיד טוב בקדנציה הבאה - תתנהג יפה.
          אנחנו חייבים להתאגד. ליברמן אולי ?

    • תלמד מה זה ''שמאלן'' לפני שאתה זורק

      שטולצי, 22/01/07 19:44

      ולגופו של עניין - אתה צודק .
      הכנסת צריכה לשמוע את קולו של העם , כפי שמשתקף מדעת
      הרוב המכריע של המגיבים .
      יש לשנות את חוק ההגנה העצמית
      למשהו שדומה לזה שקיים בארצות הברית .
      ליבי איתך שי דרומי . חזק ואמץ .

    • I agree

      Dov, 22/01/07 23:09

      In the US in states like Texas, a person is allowed to shoot at anyone who breaks into his property.
      The reason for this is because the police cannot give enough protection in such wide areas.
      The same is the case Shai Deromi!

  • 81.

    יש להכניס דחוף לכלא את יסכה ליבוביץ שהיא סכנה לציבור

    מדינה בהפרעה, 22/01/07 18:12

    משום שחברה עם אש''ף כנגד אנשים שכל מטרתם הוא יישוב ובנייה של מדינת היהודים.

  • 80.

    קודם לשלוח את השופטים לגור בדרום הפרוע

    אשר, 22/01/07 18:11

    אם ישארו בחיים, ובריאים, אחרי שנה בדרום הפרוע, הם גם בטח יהיו יותר חכמים.
    אפשר לשלוח איתם גם עוד חוכמולוגים התומכים בגנבים, שכל הם לא יקבלו בדרום, אבל מכות וגנבות הם בטח יקבלו באהבה וימשיכו להטיף נגד שי דרומי.

    • הגנבות החקלאיות הן מכת מדינה - דרום צפון כאחד

      יופיטר, 22/01/07 19:41

      אז שהשופטים יבחרו איפה לגור כדבריך.

  • 79.

    אדם משלם על כשלון המשטרה

    המיואש, 22/01/07 18:10

    במקום שהמשטרה תתמודד עם בעית גנבות הבקר היא מעדיפה לשפוט אותו וכך לסגור את התיק והגנב ישוב לביתו . אם הגנבים היו נשפטים לתקופות ארוכות ועל כל משפט היו מקבלים שנים נוספות אולי היו מפסיקים עם הגנבות אבל כשיש איחוד תיקים ועונשים חופפים כך עושים צחוק הגנבים מבית המשפט והמשטרה אם אתם צריכים עזרה בתוכנית יש אדם שהוכיח שהוא יודע להילחם בפשע גוליני וכך אולי יהיה ביטחון גם לשומרי החוק כשזאב רוזנשטיין יחזור מארה''ב תשאלו אותו אם הפשע משתלם בכלל כדי שילמד את הלקח תשאירו אותו כל התקופה בארה''ב

    • אתה צודק רק שהבעייה היא לא רק גניבות בקר

      דיווח מהדרום, 22/01/07 18:20

      הבדואים גונבים הכול !!! ציוד חקלאי בעשרות אלפי שקלים, פירות מהעצים, פרות וכבשים, מכוניות, פורצים לבתים כדרך קבע ואם הם נתפשים הם משוחררים לאחר זמן קצר ומייד חוזרים לגנוב, כי הם למדו שלגנוב את היאהוד זו העבודה הכי משתלמת וגם הכי מתגמלת שיש . תמיד יהיו אנשים אכולים בשינאה עצמית שיתגמלו אותם בקריאות הידד.

  • 78.

    דרומי הוא רוצח שפל ועבריין מועד

    אורן, 22/01/07 18:05

    החזיק נשק שלא ברישיון? ירה בשביל להרוג... זהו רצח!!!

    • הבא להורגך השכם להורגו !!!

      אורנית, 22/01/07 18:27

      חחחח....עולם הפוך....אתה כועס על מי שמגן על ביתו מעבריינים אמיתיים וקורא לו עבריין מועד.

      אם היית זז מהמחשב היית רואה שהבדואים משתמשים בנשק כבר שנים כשהם גונבים ויש מיקרים רבים (רבים מידי ) שהם ירו בחקלאים שחרשו בשדות בלילה, או תפשו אותם בשעת מעשה. היו מיקרים שהפורצים הבדואים היכו במוט ברזל בראש מושבניקים שתפשו אותם פורצים.
      לבדואים - שלום, הם ממשיכים לפרוץ לבתים ולגנוב.
      למושבניקים - הלכו החיים והם מאושפזים במחלקות סיעודיות לכל החיים עם פגיעה מוחית.

    • גם כרמלה בוחבוט רוצחת?

      אורן, 22/01/07 19:33

      זה שבעלה היה מכה אותה ומתעלל בה לשיטתך לא נחשב.
      אז למה שיחררו אותה כלכך מהר?

      תחשוב שוב.

    • הוא אכן צריך להשפט על החזקת נשק בלא רשיון - אבל

      יופיטר, 22/01/07 19:45

      הוא היה בביתו ומי שפלש ורצה לפגוע בו היו הפורצים הפושעים, הוא לא ירה על מנת להרוג כי פגיעה ברגל אם היא בעורק ראשי עלולה לגרום למוות, ואם היו 4 פורצים והוא ירה 6 כדורים מהם באויר - הוא ניסה בכך להניס אותם וזכותו .

  • 77.

    מזוז וקראדי שני עוכרי ישראל, גועל נפש! (ל''ת)

    ירושלמי, 22/01/07 18:05

  • 76.

    לפי אותו הגיון יש להעמיד לדין את כל חיילי צבא ההגנה לישראל...

    התקווה, 22/01/07 18:00

    אם אדם קדוש ונעלה כמו שי דרומי מואשם בהריגה הרי שכל חיילי צבא ההגנה לישראל מואשמים בהריגה.
    חיילי צבא ההגנה לישראל מגינים בנפשם וגופם על מולדתם ומראים לערבים שדם ורכוש יהודי הם לא הפקר. בדיוק כפי שעושה הגיבור הלאומי שי דרומי, שנושא על כתפיו מאבק של מדינה שלמה.

  • 75.

    שי דרומי

    ינון, 22/01/07 17:59

    להגיש בג''ץ נגד המדינה והממשלה המשטרה והכנסת על הפקרת ביטחונם האישי ורכושם של אזרחי המדינה . זכות הקיום של מדינה וחוקיה בראש וראשונה הוא במתן הגנה על איזרחיה, המדינה מקבלת מנדט מהציבור להגנה ולכן ברגע שלא מתקיים כלל זה הרי אין זכות קיום למדינה , . מסקנה יש לאזרחים את הרשות כאינדיבידואלים לקחת את החוק לידיהם על מנת להגן על ביטחונם ורכושם. יש לנו להשתמש במוסדות המשפטיים כהזדמנות אחרונה לזכות הקיום של המדינה, אם גם אלו לא ישכילו להקשיב לריכשי הציבור הרי תיספרו את הדקות עד החורבן

  • 74.

    לירות שישה כדורים זה הגנה עצמית?

    דרומי ירה כדי, 22/01/07 17:58

    מעניין אם בטעות הוא היה פוגע בגנב יהודי, גם אז התגובות היו אותן תגובות. יש לי משום מה הרגשה חזקה שלא.
    שוב התברר שבית המשפט הוא בית משפט גזעני, ושרצח של ערבי הוא לא ממש רצח, אלא הגנה עצמית.
    נמאס לי מהמדינה הזו.

    • למה יש לי הרגשה שאחרי פיגוע בדולפינריום אתה רקדת על הגג? (ל''ת)

      לא אוהב, 22/01/07 18:20

    • בלי להתייחס למירמור שלך אני אענה

      אורי, 22/01/07 18:23

      ראשית כל יש עוד המון פרטים בחקירה שלא נכתבו כאן ושלא ידועים, כך שכל שיאמר הוא בהנחה שהפרטים שהובאו כאן מדוייקים ונכונים.
      שנית כל אני אומר לך בשמי ובשם רוב מוחץ של תושבי ישראל שמוצא הגנבים והפושעים מעניין לנו אתה יודע אתה מה.
      עבירות הרכוש הפכו להיות מכת מדינה ובדרום הפראי בפרט ואילו החוק לא התאים עצמו לגובה הלהבות.
      הייתי מצדד במעשיו שאני מכנה הגנה עצמית גרידא גם אם ההרוג והפצוע היו ממוצא יהודי ועשו שירות קרבי בצה''ל.
      העובדה היא שבאחוז ניכר מעבירות הרכוש מעורבים בדואים וערבים מה לעשות????? לתת להם להמשיך ולהתפרע- אני מאוד מקווה שלא.
      דבר נוסף הוא שאתה בכלל לא מבין בחוק ומשפט והעובדה שהאשמה בהריגה היא חמורה (בתנאים אלה) מאוד ואתה מציג זאת כאילו המדינה שיחררה את האיש (המסכן לדעתי).
      אז תפסיקו לבכות בשל היותכם ערבים ותתחילו לבנות ולהיבנות עם המדינה ולא להישאר מאחור ולשמוע לחברי כנסת העלובים שמייצגים את המגזר שלכם או יותר נכון את הרשות הפלסטינית.

      • פורץ-דמו בראשו. מכל מוצא

        יורם, 22/01/07 20:33

        צודק הבחור לגמרי. אישית תפסתי פורצים יהודיים בבית שכני. יחד איתי היה גם השומר הקהילתי. למחרת רכבו חובל קשות על ידי הפורצים ששוחררו.
        שי דרומי פעל מתוך לחץ ומצוקה--אין ספק. ידע כל פורץ ממגדל בבל--נכנסת לטריטוריה לא שלך--דמך בראשך

    • לך מכאן

      אגרומן, 22/01/07 18:31

      אם נמאס לך מהמדינה הזו, אולי למדינה גם נמאס ממך ועדיף שתסתלק מכאן כמה שיותר מהר כי טיפוסים כמוך לא רצויים כאן ובכלל קרא את הבלוג שלפניך ואולי עם המטען הזה תלך מכאן.

    • שאלת את עצמך למה דרומי ישן בדיר הכבשים?

      יופיטר, 22/01/07 19:51

      יש גבול כמה אדם צריך לספוג כשהמשטרה לא מגינה עליו.

    • אם אני הייתי מתעוררת ומגלה 3 גברים זרים בבית שלי הייתי יורה בצרורות

      שאלה טפשית, 22/01/07 21:33

      וכל אדם נורמלי היה פשוט מתגונן עם כל נשק או אמצעי שהיה לו.

      לירות 6 כדורים זה כלום. רק מהפאניקה והחשש שיש להם נשק ושהם שלושה הייתי יורה כמה שיותר.

      שאני אבין, אתה היית יורה רק כדור אחד? שניים? ואם היית מפספס ואם הם היו רוצחים אותך?

  • 73.

    יסכה= אסון לישראל!!

    איתן, 22/01/07 17:57

    אני בהלם מהרשעות של יסכה. כן יאבדו כל אויביך ה'. אני בטוח שהיא לא תגמור את שנתה כמו כל אלו שביצעו את פשעי ההתנתקות. אריק מחכה ליסכה.

  • 72.

    אין גבול

    דודי, 22/01/07 17:57

    לצביעות, הרשעות, והטימטום של המשטרה.
    1. מטייחים על מקרים קשים ביותר של אלימות משטרתית כלפי אזרחים שכל פשעם היה להיות במקום הלא נכון בזמן הלא נכון
    2. כאשר פושעים תוקפים אותם, או בורחים מהם, הם חסרי אונים
    3. מתעקשים להחזיק במעצר אזרח מלח הארץ שהעז לפעול בתקיפות על מנת להגן על רכושו וחייו מפני פושעים אלימים מתעקשים

    המשטרה זה סע''ח סדום, עמורה וחלם

  • 71.

    חיים הכט האם חזית את העתיד??? השמע קול דעתך חשובה לא פחות

    אזרחית במקרה, 22/01/07 17:48

    אתה זה שקראת במלוא גרון שזה מה שיהיה וזה מה שצריך להיות. נו עכשיו כשיש מקרה מציאותי שכזה חשוב לי לשמוע מה דעתך על המשטרה והפרקליטות. תודה.
    אזרחית במקרה.

  • 70.

    דם יהודי הפקר-גלות בארץ יש ראל (ל''ת)

    משה בודק, 22/01/07 17:46

  • 69.

    80 תגובות 60 מצדיקים רצח,תראו מה הימין עשה מהעם הזה (ל''ת)

    קלי נחום, 22/01/07 17:42

    • טיפש !!! הגנה עצמית זה לא רצח !

      מושבניק מדוכא, 22/01/07 17:53

      הרוצחים היחידים הם חברי התביעה והפרקליטות שרוצחים כל סיכוי לעם היהודי לישרוד במולדתו. בעצם מעשיהם הם מעודדים את הבדואים להמשיך בדרך בה הם הולכים כבר לפחות עשרים שנה, דרך הגניבות, השתנה על החוק וההבנה שדם יהודי הוא הפקר והם יהיו יורשי הארץ כי להם (לבדואים) מותר הכל.

      • לתשובות האלה ציפיתי וגם למספרן 4 נגד אחד .כל היריות באות מימין. (ל''ת)

        קלי נחום, 22/01/07 18:58

        • אז אולי תסיק סוף-סוף את המסקנות המתבקשות

          מצוות שילוח, 23/01/07 12:40

          אתה לא מתאים לנו ואנחנו לא מתאימים לך. אנחנו רבים ואתה אחד, כמו שכבר שמת לב, אז יותר נוח לכולם שתארוז את מטלטליך ותלך לאן שתלך. לא חייבים להמשיך לסבול ביחד, באמת.

    • תראה מה השמאל עשה לעיוות המציאות

      ימימי, 22/01/07 17:56

      אפילו הפרקליטות לא מאשימה ברצח.
      אין כאן קרבה אפילו לרצח.
      אבל היות והנהרג ערבי ברור כי הוא נרצח - הרי זה מה שערבים עושים נרצחים. נרצחים על ידי פצצות קדושות, נרצחים על ידי כגורי מתגונן - הם נרצחים.
      אולי תתבונן קצת על עצמך לפני שאתה מתלונן נגד הימין?

    • לנחום היקר

      ג'וני האדום, 22/01/07 17:58

      לו רק היית יודע מה הולך פה בדרום עם חיות הטרף האלה אולי היית מבין זה לא שייך שמאל ימין מרכז הם פשוט הבעייה האמיתית של מדינת ישראל הפלסטינים זה כסף קטן ובקרוב זה יגיע גם אלייך לא משנה היכן אתה גר

    • זה לא ימין, זה החברים שלך טרוריסטים פלשתיני עושים (ל''ת)

      ברגר משה, 22/01/07 18:23

    • ''תראו מה הימין עשה מהעם הזה''

      איתי, 22/01/07 21:27

      זה נחמד ויפה שאתה מכניס כאן שמאל וימין למשוואה, אבל זה ממש לא חשוב.
      מדובר כאן בהגנה עצמית של איש בביתו שלו. טוב מאוד שהוא ירה בפורצים, ולא משנה מה מוצאם, דתם, לאומם או צבע עורם.

  • 68.

    הבנאדם דפוק - מגיע לו

    מזרחן, 22/01/07 17:37

    היה יכול להגשים את החזון הציוני ע''י קפה ברמת-אביב, או בוטיק בשיינקין, או להיות רועה זונות בתחנה המרכזית, במקום זה הבנאדם הלך להיות רועה כבשים באיזה חור בדרום.

    • באמת מה שנותר לעשות זה להשתמש בסרקזם מר ועצוב (ל''ת)

      ציני, 22/01/07 17:54

    • או לשבת בפרקליטות במשרד ממוזג וללכת לישון בבית ולא בדיר (ל''ת)

      יופיטר, 22/01/07 19:53

  • 67.

    איך הוא היה אמור להתגונן? (ל''ת)

    עגיל, 22/01/07 17:37

  • 66.

    שחררו אותו !!! שחררו את החקלאי שי!!!!!!!!!!

    הדורש, 22/01/07 17:36

    או שיהיה פה תוהו ובוהו!

  • 65.

    אין להאשים את שי דרומי.

    ציפי, 22/01/07 17:36

    באין לנו משטרה נורמלית - צריך לחזור לשיטות הטיפול של אר5גון ''השומר'' וזה מה שעשה דרומי.
    תלונות מוגשות, השוטרים אינם זזים וסומכים על הביטוח שישלם את נזקיך.
    זכותו הבסיסית של אדם להגן על רכושו. להרוג לא היה מה לחפש בשטחו של דרומי ואם עשה זאת - זה הסיכון שלו ואל למשפחתו להלין.

  • 64.

    הפרקליטות

    יוני, 22/01/07 17:36

    היא הסכנה האמיתית לשלום הציבור. בקצב הזה עוד מעט רק הפושעים, הביריונים, הפושטקים, הערסים והצ'חצ'חים יוכלו להסתובב בחופשיות, וכל האזרחים הנורמליים שומרי החוק יצטרכו להתחבא בבבתיהם, פן יותקפו על ידי אותם טיפוסים, ולא יוכלו להגן על עצמם מאימת ידה הארוכה של הפרקליטות

  • 63.

    משטרע אנטי-ישראלית פרו-ערבית (ל''ת)

    מתן, 22/01/07 17:32

  • 62.

    הרצח המתועב

    אחד העם, 22/01/07 17:31

    בלי כל בושה,הרעילו כלב שכל פועלו היה להגן על החוואי שי דרומי.אין בושה לגנבים ולפורצים!

  • 61.

    הגולם (החוק) קם על יוצרו

    יעל, 22/01/07 17:29

    איוולת, הזוי, ביזרי ..... וכו' וכו', האם החוק הדמוקרטי התכוון שנאבד את שפיות הדעת, אז מה יש להגיד על החוק הדמוקרטי האמריקני האם הוא הרצוי? דין התורה קובע במקרה זה ששי דרומי פעל נכון והיה עליו לירות כדי להגן על עצמו ורכושו, דין תורה כאן ועכשיו

  • 60.

    למצות את הדין עם הפורצים!!! (ל''ת)

    דנה, 22/01/07 17:24

  • 59.

    שאלה? למה? למה שהוא יהיה אשם ?

    למה????, 22/01/07 17:23

    למה שהוא יהיה אשם ?!?!?!? כי הוא יתגונן על עצמו ? כי במקום שהוא יחטוף מכות או אפילו חס וחלילה ירצח ?!?!? למה שיאשימו אותו בהריגה ?!? כתוב בתורה הבא להורגך השקם להרוגו! הבן אדם צדיק!!! לא מגיע לו את זה !!!

  • 58.

    המדינה צריכה לפצות את שי דרומי!! (ל''ת)

    ל, 22/01/07 17:23

  • 57.

    לשחרר מייד את שי דרומי!!!!!! (ל''ת)

    נ, 22/01/07 17:23

  • 56.

    החוואי היורה

    יהודה עג'מי, 22/01/07 17:22

    תראו באיזה מדינת חלמאים אנו נמצאים, עוצרים אדם שמנע גניבה מביתו וממבצרו וייתכן גם מנע אונס ורצח של בני משפחתו, מתי יקומו הישנים במדינה הזאת ויתעוררו וילמדו מה טוב ומה אסור באמת ולמה זמעצר מגיע לו ולא לבני משפחתו של ההרוג שבא לגנוב ביודעין ושיצא מהכלא עבור אותה עבירה זמן קצר לפני כן, זאת מדינה של מטומטמים, טיפשים ובהמות ולא פלא שכך אנו נראים לעיני כל העולם. בושה וחרפה, עכשיו תבינו למה החיזבאללה כן ניצח אותנו בצפון.

  • 55.

    בושה.... ישוחרר דרומי לאלתר!!!!! (ל''ת)

    גיא, 22/01/07 17:17

  • 54.

    מדוע לא כתבו שההרוג שוחרר ממאסר חודש לפני כן

    רוני, 22/01/07 17:17

    מבית סוהר אחרי שישב 4 שנים בעוון גניבה?!

  • 53.

    אתם עם פשיסטי ..רצח זה רצח

    איאד, 22/01/07 17:13

    פשוט זו בושה וחרפה שרוצח הורג בנאדם לא בסכנת נפש ויואשם רק בהריגה .. כמובן כי ההרוג הוא ערבי ..
    תארו לעצמכם אם היה להפך .. אם הרוצח היה ערבי וההרוג היה יהודי ... בטח לא היינו שומעים את התגובות הגזעניות שלכם באתר

    • איאד לך תחפש ת'חברים שלך.... (ל''ת)

      גיא, 22/01/07 17:19

      • אני ערבי אני מחזק את שי דרומי ומוכן לטרום למענו (ל''ת)

        גמאל, 22/01/07 19:41

        • כל הכבוד גמאל ובוז ל איאד (ל''ת)

          ניר, 22/01/07 20:00

    • מי שמדבר...גנב הוא חלאה גם אם הוא יהודי, נוצרי או מוסלמי... (ל''ת)

      סקופידון, 22/01/07 17:20

    • כבוד המשפחה זה לא רצח, יהודי זה לא רצח.

      שהיד, 22/01/07 17:26

      אין בושה, בטיבה כל שעתיים נרצח משהו ואתה בא ללמד אותנו מה זה רצח?
      אם משהו בטיבה היה מעיז לפרוץ לבית כלשהו הוא היה חוטף כדור בראש בלי להתבלבל.
      אין גבול לחוצפה!

    • נכון. אז תעבור לחיות במצרים!!!!!!!!

      פינוי פיצוי, 22/01/07 17:27

      תעזבו אותנו כבר.
      אם לא מוצא חן בעינכם לחיות בישראל - תעברו למצרים!!!!

    • פתחון הפה שלך מעיד על כוונותיך האמיתיות.

      אלי, 22/01/07 17:42

      אצלכם שרוצחים נערה על חיוך ששלחה לבין הכפר, ושלא לדבר שרצח לשם שוד הוא חלק מהווית חייכם. לכן כשאתה פוער את פיך כבלעם כוונתך וכוונת בני עמך ברורה לחלוטין. מה שאומר שנדמה לכם שהמדינה הזו איבדה את שפיותה והיא בדרך להתאבדות (במידה מסויימת אתה צודק) אבל אל נא תטעה בקריאת המפה התדרדרות המצב בארץ בו בני עמך השטלתו על אדמות בנגב ועוד דורשים דמי לא יחרץ, יביא בסופו של דבר להתעוררות אפילו בין אלו בינינו המאמינים כי פניכם לחיי ''שכנות טובה''. ואז תוכל לכנותינו כאוות נפשך. כי דבר אחד שיהיה ברור לך העם הזה יגן וילחם על חיו בכל האמצעים העומדים לרשותו, ולא רק נגד החמאס אחמידינאג'אד ושליחיו מהחיזבאללה, אלא גם נגד שודדים ורוצחים שכניראה ינקו זאת מסביהם שלפני קום המדינה.

    • לא צריך להגזים... הזילות בחיי האדם במגזר הערבי ידועה ומוכרת,

      אל תתבכיין, 22/01/07 17:44

      וכשנהרג אדם שהוא לא בדיוק ''צדיק'' אלא עבריין מועד שחדר לשטח פרטי-עם כל הצער- הוא בוודאי לקח בחשבון את הסיכון שמעשיו ואת המחיר על כך,החקלאי\חוואי נהג נכון,ויש לקוות שילמדו ממנו אחרים,כמו שגנבים אחרים יפיקו לקח מזה ותופעת הגניבות תצטמצם.

    • איאד צודק במאה אחוז (ל''ת)

      אורן, 22/01/07 18:08

    • איאד, בסעודיה היו כורתים לכולם את הידיים. (ל''ת)

      חמורבי, 22/01/07 18:42

  • 52.

    מגיע לו צל''ש!!!

    IQ, 22/01/07 17:13

    במדינת חלם של התנתקות והתכנסות ושאר זוועות, במקום לכלוא ולהעניש את הפורצים ומי שגדיל ומחנך אותם, ובמקום להרוס את כל הבניה הבלתי חוקית הערבית טלהיכנס באויבים שלנו, מענישים את מי שמלמד לקח את בני העוולה הללו. אז מה אם הוא ירה בהם כאשר נמלטו? ביג דיל!!! אני בטוחה שהפורצים הבאים יפחדו יותר אפילו לנסות לפרוץ אם הם ידעו שלא דופקים להם חשבון.
    מדינה של אידיוטים!!!!!

  • 51.

    איפה קצין המשטרה שהכריז שיואשם ברצח (ל''ת)

    Erez, 22/01/07 17:12

  • 50.

    שני הגנבים הנוספים נמצאים בסכנה

    יהודי, 22/01/07 17:08

    העידוד שקיבלו הגנבים לאור ההעמדה לדין יביא אותם למחשבה שכדאי להמשיך בגנבות, ומישהו שאינו קורא חדשות יהרוג אותם.

  • 49.

    רק השמאל האנטי-ציוני אשם

    מרק טווין, 22/01/07 17:06

    המשטרה והפרקליטות מגינות בעוז על השודדים והרוצחים הערבים כי הם הכלי האפקטיבי ביותר לעקירת היהודים מאדמתם.
    בעשותן כן, הן המשטרה והן הפרקליטות רק מצייתות להוראות מאדוניהן - מפלגות השמאל האנטי-ציוני העבודה מר''צ וקדימה.
    הטרגדיה היא שאת עיקר כוחן שואבות המפלגות האנטי-ציוניות דווקא מאנשי ההתישבות. מחוז הקיבוצים הוא הגוף הגדול ביותר, למעט הערבים, במפלגת העבודה.
    עד שלא יכירו החקלאים באחריותם שלהם למצבם העגום ויעבירו את תמיכתם לגופים הציוניים, לא תהיה להם תקומה!

  • 48.

    לא יתכן שהמתגונן יהפוך לנאשם.

    ורד, 22/01/07 17:05

    חייבים לשנות את השיטה כי אנחנו מחריבים את הבית שלנו. מי הרשע שקבע ששי דרומי לא יוכל לשוב לחווה שלו - הוא גוזר חורבן וחיסול על החווה!!

  • 47.

    אני מאוד מקווה שעוד חוואי ינהג כמוהו ואז אולי הם יפחדו (ל''ת)

    גל, 22/01/07 17:00

  • 46.

    יסכה ליבוביץ שמאלנית הזויה ואינה

    גילה, 22/01/07 16:59

    ראויה לשמש כפרקליטה לדעתי. מסכן יהודי שנופל לידיה. היתה רוצה שיירצח ולא שיהרוג את הגנב.
    לברוח מהמדינה הזאת.
    ארץ אוכלת יושביה.

  • 45.

    כל החיים שלו צריכים להיהרס בגלל הפושעים האלה (ל''ת)

    ג'ון, 22/01/07 16:55

  • 44.

    בושה וחרפה !!! צריך לשחרר אותו לאלתר !!! (ל''ת)

    רמי, 22/01/07 16:50

  • 43.

    לא מסכים לגמרי עם הכרוז שפורסם

    יאיר, 22/01/07 16:49

    אני בעד פירוק ההתנחלויות, אבל גם בעד שי דרומי!
    מה הקשר בין מה שיסכה ביצעה או לא ביצעה במהלך פינוי גוש קטיף לבין שי דרומי - אדם במצוקה שהיה צריך להגן על חייו ופרנסתו?
    גוש קטיף היה טעון מחלוקות פוליטיות.
    אין שום מחלקות לגבי זה ששי דרומי היה בסכנה והיה צריך להגן על עצמו!
    אני רוצה להביא דוגמא נוספת:
    שמעתם על הקשישה ש3 שודדים תקפו אותה, שפכו עליה אקונומיקה וקשרו אותה עם אזיקונים?
    בעלה נפטר לפני כשנה. נניח והיה בחיים והיה יורה בשודדים הנ''ל - הוא גם כן היה נשלח לכלא באשמת הריגה! יש לשנות את החוק מהיסוד - פורצים צריכים לדעת שיש סיכון שימותו במהלך הפריצה, ואז כמות הפריצות והגניבות תקטן

    • אם אתה בעד פירוק ההתנחלויות

      עמוס ארליך, 22/01/07 17:18

      אז הסכמתך או אי הסכמתך לפשעים אחרים אינה רלבנטית.

  • 42.

    פרקליטות עוינת !!!

    ישראל, 22/01/07 16:49

    דמם ורכושם של האזרחים הפקר במדינה הזאת.
    הפושעים והפורצים המסכנים אף פעם לא אשמים .
    היה להם אפילו פתק בכיס שהם מתגנבים באישון לילה רק כדי לצוד ארנבות, אבל שי דרומי ה''רשע'' לא הבין זאת ואפילו לא ביקש מהם את הפתק,- באמת לא בסדר.....

    • איזה ''ענין לציבור'' יש בהגנה על גנבים (ל''ת)

      צופה ומביט, 22/01/07 17:23

  • 41.

    יש לבטל את כתב האישום מידית

    שירה, 22/01/07 16:46

    ולשחרר את שי דרומי. שבסך הכל הגן על עצמו ורכושו, כמו שגם אולמרט היה עושה אם היו באים לגנוב לו את
    כל הציורים שלו- בטוח.

  • 40.

    יישר כח לשי דרומי - חזק ואמץ (ל''ת)

    חדוה, 22/01/07 16:44

  • 39.

    הצעה דחופה

    מוחה, 22/01/07 16:41

    אני מציע לקבוע יום וללכת אלפים

    לכיוון המאהל הבדווי של אדון אטרש

    זצ''ל ולעמוד מנגד עם כלי נשק

    ופרצוף זועם פשוט להפגין בשקט

    מאיים כי עכשיו הם יבקשו נקמת דם


    ואל לנו להקיר את שי דרומי למותו

    • לדעתי צריך גם ללחוץ את ההדק (ל''ת)

      השריף המקומי, 22/01/07 17:21

  • 38.

    זו תרומת הפרקליטות להפקרת החקלאים.

    שולדבנד, 22/01/07 16:40

    עד שלא ישונה החוק באופן שתותר
    הגנה עצמית ללא הגבלה מול מי
    שחודר לשטח הפרט בכפר ובעיר -
    נמשיך להיחנק בין פטיש הפרקליטות
    לסדן העבריינים.

  • 37.

    מדינה אווילית ופרקליטות קשקשנית!

    רן, 22/01/07 16:39

    לשחרר אותו מייד! איזה חרפה ובושה!

  • 36.

    דרומי ירה כדי לרצוח ולא כדי להרוג !!!

    סקופידון, 22/01/07 16:39

    מה זאת האפליה הזאת? רצח ערבי הוא רצח לכל דבר. הפרקליטות עושה עוול. מגיע לדרומי עונש חמור יותר.

    • זו היתה הגנה עצמית

      יטי, 22/01/07 16:45

      לשחרר את הגיבור לאלתר

    • 4 אנשים נכנסו אליו לבית עם סכינים

      חיים, 22/01/07 17:04

      פרצו לו את הגדר החיצונית, ועוד שער, הרעילו לו את הכלב והתקדמו לעברו עם סכינים שלופות.

      עוד מעט תגיד לי שהם באו לצוד ארנבות ב-3 בלילה

    • לסקופידון

      רון, 22/01/07 17:06

      הייתי מסכים אתך אם הוא היה יורה בהם בבית,בחנות,בבית קפה.
      אבל הוא ירה במי שבא לפרוץ לביתו ולשדוד את רכושו.
      מה היית עושה?
      חומר למחשבה!

    • תיכף תגיד שהוא פיתה את הפורץ הערבי להגיע אליו למשק (ל''ת)

      עד מתי, 22/01/07 17:13

    • ההרוג שוחרר חודש לפני כן אחרי מאסר של 4 שנים על גניבה!

      רוני, 22/01/07 17:22

      דרומי עשה הדבר הנכון! ההרוג רק היה חוזר שוב פעם, אבל בפעם השניה הוא היה הורג את דרומי ביחד עם הכלב.

  • 35.

    האיש רק הגן על עצמו!

    דור, 22/01/07 16:34

    לפי דעתי החקלאי שי דרומי צריך לצאת זכאי.הוא רק הגן על אדמתו ומנע גניבה ממנה.אני לא מבין למה בארץ אין מדיניות של שימוש בכלי נשק כמו בארה''ב,כשמישהו נכנס לשטח פרטי אז דינו הוא מוות ודמו בראשו.צריך לאמץ את השיטה הזאת כמו בארה''ב דחוף בארץ!

  • 34.

    הפרקליטות מסכנת את האזרחים ומגנה על הגנבים (ל''ת)

    אחמד, 22/01/07 16:28

  • 33.

    הבדואים מחככים את ידיהם בהנאה

    שוקו, 22/01/07 16:28

    אחרי משפט הראווה הזה, הם יפחדו אפילו עוד פחות לפרוץ לבתים של אנשים. יש להם שיריון מבית המשפט. שיגנבו, יהרגו כלבים בכייף!

  • 32.

    למה לא ניתן לתבוע בכיוון ההפוך?????? נגד המדינה או נגד הפורצים???? (ל''ת)

    תמיהה, 22/01/07 16:27

  • 31.

    לשי דרומי תגיש תביעה ''שי דרומי נגד מדינת ישראל'' וניראה את הפרקליטות (ל''ת)

    מכאל, 22/01/07 16:25

  • 30.

    זה מה שקורה שפרקליטות המדינה היא סניף של אש''ף (ל''ת)

    מני, 22/01/07 16:21

  • 29.

    האיש הזה ראוי לצל''ש ! (ל''ת)

    סימן קריאה, 22/01/07 16:19

    • הוא בסך הכל הרג אדם,צל''ש הוא יקבל במעשיהו על התנהגות טובה יותר מהרג (ל''ת)

      קלי נחום, 22/01/07 16:27

      • האם שמך האמיתי הוא פריץ? (ל''ת)

        לחם קלי, 22/01/07 17:10

      • לפי מה שאתה רושם אפשר להבין

        מאזני הצדק, 22/01/07 17:19

        שהוא יצא למסע קטל מתוך רצון עז להרוג בחפים מפשע...האמת היא שהוא הותקף בעצמו והתגונן...
        את הצל''ש הוא כבר קיבל מהעם עכשיו רק נותר לממשלה המפגרת שלנו לתת לו אחד...

      • קקאלי, אתה קבלת פעם צל''ש על משהו? (ל''ת)

        זה מה שחשבתי, 23/01/07 12:50

  • 28.

    האיש צדיק גדול, אסור להעמידו לדין ! (ל''ת)

    מ, 22/01/07 16:17

  • 27.

    זו תרומת הפרקליטות להפקרת החקלאים.

    שטולצי, 22/01/07 16:12

    עד שלא ישונה החוק באופן שתותר
    הגנה עצמית ללא הגבלה מול מי
    שחודר לשטח הפרט בכפר ובעיר -
    נמשיך להיחנק בין פטיש הפרקליטות
    לסדן העבריינים.

  • 26.

    מעצר שי דרומי - סיוע לפשע ןלטרור !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 22/01/07 16:12

  • 25.

    המשטרה מצליחה בפינוי יהודים ונכשלת בהגנה עליהם

    מאוכזב, 22/01/07 16:12

    ומאשימה אותם במה שנכשלה.

  • 24.

    he was only defending himself!!!1 (ל''ת)

    tal, 22/01/07 16:12

  • 23.

    לשחרר את דרומי לאלתר !!!

    שום סיבה, 22/01/07 16:11

    לא צריך לשבת אפילו דקה נוספת - מתביישת במדינה שלי כל יום יותר ויותר...
    דיכטר - נא להתעורר, אנשים שומרים על חייהם ועל רכושם ועוד נענשים ומוחזקים במעצר, מי שמע עם פיגור כזה?
    מה עושים/עשו לגנבים החלאות שנכנסו לשטח לא שלהם במטרה לגנוב ?
    מה קורה עכשיו בחווה של אדון דרומי ? מי שומר לו עכשו על הרכוש ?

    אני מוטרדת מהפיגור ששקענו בו במדינה הזאת.

  • 22.

    גיבור ישראל. מחזקים אותך ואתך תמיד (ל''ת)

    מעריץ, 22/01/07 16:11

  • 21.

    סוף סוף מישהו עושה מעשה...

    ראובן, 22/01/07 16:11

    ויש מערכת שכולאת אותו!
    יופי,ממש יופי.
    ויש גם תובעת.
    טוב,למה לא?הרי גם לחרא הקטן,יגאל עמיר,נמצא מי שהגן עליו.יגידו שכל אחד זכאי להגנה וכן הלאה..לעולם לא אסכים.
    שי דרומי הגן על עצמו,לעזאזל! הוא לא הלך לשדוד מכולת או לירות באנשים שלווים בביתם!
    מערכת דפוקה.ישוחרר שי מייד!

  • 20.

    כמו השמאל גם למשטרה קל יותר להלחם באזרחים הטובים ולעזור לפושעים (ל''ת)

    ולמחבלים, 22/01/07 16:11

    • לכל חור אתה מכניס את השמאל?!?

      ש.ז, 22/01/07 16:20

      אתה זקוק לאשפוז דחוף.
      מסכן.

      • אל תהיה צבוע הנהגת השמאל באמת מתעלמת

        סיל, 22/01/07 16:31

        מהפשיעה הערבית

        • הסמולנים מגינים על כל רוצח יהודים ערבי כמו ברגותי (ל''ת)

          זאב, 22/01/07 17:00

  • 19.

    בושה וחרפה

    עצוב, 22/01/07 16:09

    ביזיון ופשיטת רגל מוסרית , השמאל יפה הנפש הורס כאן כל חלקה טובה במדינה , נקווה למען החוואי שיחזיק מעמד מול משפט האי צדק הזה! , ודרך אגב , למה לא עצרו את הגנב השני?, הוא עוד בא למשטרה להעיד בחוצפתו...

  • 18.

    צל''ש לשי דרומי

    ג'וקר, 22/01/07 16:09

    ''ציידי הארנבות'' לבית הסוהר.

  • 17.

    אין כיום ולוּ ישראלי אחד שאינו תוהה מדי יום כיצד עליו להתגונן ......

    חסרת הגנה, 22/01/07 16:08

    כתוצאה ממדיניות ממשלת ישראל ב-40 השנים האחרונות, עומדת אוכלוסייתה חסרת הגנה בפני פושעים ופשיעה, למעשה, גם אם לא תמיד להלכה. תחום זה הוא אחד היחידים מבין תחומי המדיניות של הממשלה שפועל בצורה יעילה להפליא ודווקא משום כך אין כיום ולוּ ישראלי אחד שאינו תוהה מדי יום כיצד עליו להתגונן בפני גניבה, פריצה או אלימות. כישלונה של המדינה להגן על חייהם ועל רכושם של אזרחיה, ולהתייחס ברצינות לחובה המוטלת עליה בעניין זה, יוצר מצב מסוכן מבחינה פוליטית, משום שהוא מעמיד בסכנה את עצם הלגיטימציה של המדינה עצמה. לא ניתן לחזות את התוצאות האפשריות, משום שהכישלון עלול להוציא שם רע לשלטון החוק עצמו ולתת הזדמנות לכוחנות ולרודנות.

  • 16.

    שחרור מלא=החזרת ההרתעה

    כפיר, 22/01/07 16:08

    יש פה הזדמנות להעביר מסר לגנבים שמעכשיו חייהם הפקר

  • 15.

    למה המשטרה לא נאבקת בעברינות הערבית ?

    זאב, 22/01/07 16:05

    מפקירים את בטחון עם ישראל.

    אני תומך במתנחלים ב100% אחוז. הם התקווה של כולנו.
    הם הצליחו לגרום לערבים לפחד מהם. כל הכבוד.
    כל הכבוד להם

  • 14.

    לשחרר את הגיבור, שי דרומי, לאלתר ! (ל''ת)

    שטרן, 22/01/07 16:02

  • 13.

    תיהיה חזק!!!

    גלעד, 22/01/07 16:02

    מדינה ככ דפוקה!! בן אדם מגן על רכושו ...
    כל בן אדם אחר היה עושה אותוווו דבר!

  • 12.

    לתת לו את פרס ישראל

    רון אבלס, 22/01/07 16:01

    בתור שמאלני בדעותי!!!!
    הפעם יותר מתמיד ונוכח אוזלת היד המחרידה של המשטרה והשתוללות חסרת תקדים של הבדויים בדרום ובצפון עד כדי נסיונות לרצח (למי ששכח את השומר מקיבוץ כפר הנשיא)אני חושב שהגיע הזמן לאפשר לתושבי ישראל להגן על רכושם וחייהם
    ונמאס לי לראות את אותם גנבים מוגנים ע''י עורכי הדין הטובים בארץ במימון החמ''ס וכספי הגנבות שלהם
    עוזבים את בתי המשפט עם חיוך מתחסד ואצבע מאיימת על אותם אזרחים אומללים שבקושי מסוגלים לקיים עצמם אחרי הנזקים שנגרמו להם. יש להתארגן במהירות ולתת לשי את עורכי הדין הטובים במדינה כדי להוציאו זכאי וכן לפעול בכנסת לעיגון חוק ההגנה על רכוש הפרט בדומה לחוק באמריקה.

    • שמאלני חביב

      משה, 22/01/07 17:39

      מי שמגן על השודדים והרוצחים הערבים אלו בעיקר השמאלנים. אז תעשה לי טובה ואל תסתתר מאחורי ה''חמאס''.
      אם תלך בעקבות הכסף הממן את הגנת הגנבים, תמיד תגיע לאחת ממפלגות השמאל האנטי-ציוניות מר''צ או מפלגת העבודה.

  • 11.

    תחתמו על העצומה (ל''ת)

    יעל, 22/01/07 16:00

  • 10.

    אווי למדינה שלנו

    לאה- חקלאית, 22/01/07 16:00

    אווי למדינה שמפקירה כך אזרחים. גם אני מידי לילה נתקלת בבדואים מהאיזור שלנו שמנסים לפרוץ לחוה. זה שלא קרה לי מה שקרה לשי , נס בלבד.
    יש לשחרר אותו מייד

  • 9.

    קרב יום הצדק

    יצחק הכהן, 22/01/07 16:00

    זה מיקרה וודאי בו צריך לנהוג לפנים משורת הדין. הפרקליטה הנודעת ב''אהבתה'' ליהודים אוהבי ארץ ישראל מחמירה עם הקורבן שהגן על רכושו ושלח מסר לגנבים באשר הם.
    אנשים מסוגה יביאו עלינו אבדון. יבוא יום בו תעמוד למישפט על להיטותה לרדוף ישרים ואמיצים.

  • 8.

    הפרקליטות מסוכנת למדינה! שחררו את שי דרומי!

    פרע-קליטות, 22/01/07 15:57

    היכן ישמע כדבר הזה?!?
    שי דרומי זכאי!

    הוא ירה מתוך הגנה עצמית על גופו, בני ביתו, ורכושו...

    כלביו נשחטו, חיות משק הורעלו, הגדרות נחתכו!

    אלו לא היו עוברי אורח! אלו היו גנבים, אלימים! בית המשפט שפט אותם בעבר! הם שוחררו!

    צריך לתבוע את המדינה בתביעת נזיקין ענקית על נזקיהן של ניכויי השליש! השחרורים המוקדמים! רשלנות הפרע-קליטות!

    ישוחרר שי דרומי לאלתר! שי- אל תירא ואל תחת! בנפול פרקליטים רינה!

  • 7.

    הערבים הצליחו

    אם במחתרת ימצא, 22/01/07 15:54

    הערבים הצליחו לגרום לכך שמדינת ישראל הדמוקרטית תפנה כנגד עצמה ותמשיך בתהליך של הרס עצמי.
    שי דרומי עשה את המעשה הנכון ומגיע לו צל''ש

  • 6.

    מי בעד לארגן עצומה להחזר מס על פרוטקשן?

    חקלאי בדרום, 22/01/07 15:53

    מה דעתכם לארגן עצומה על הנושא הבא
    עקב אוזלת ידה של הממשלה ורקבון מוחלט של המשטרה בדרום לא נותרה בידי החקלאים ברירה אלא לשלם פרוטקשין לכנופיות הבדואיות. אנו חקלאי ותושבי הדרום מבקשים ממשלת ישראל שתשלום הפרוטקשין לכנופיות יחשב כהוצאה מוכרת להחזרי מס כפי שניתן לנקות תשלומים בנושא אבטחה.

    מעניין איך ממשלת ישראל והמשטרנעיבך יגיבו להצעה?

    • אין סיבה שהיא לא תהיה מוכרת כבר עכשיו

      גקי, 22/01/07 19:12

      כמובן יש רק צורך להוכיח ששילמת וכמה שילמת. מעבר לזה ההוצאה חד משמעית מוכרת . (נו אז עכשיו נרגעת ....)

  • 5.

    שחררו את הבנאדם!!!! (ל''ת)

    שרון, 22/01/07 15:51

  • 4.

    קול קורא...

    סקופידון, 22/01/07 15:45

    לבטל את כתב האישום נגד דרומי...
    גולשים, תשלחו תגובות הקוראות לבטל את כתב האישום נגדו...

  • 3.

    שחררו אותו כבר !!! (ל''ת)

    הגנה עצמית, 22/01/07 15:42

  • 2.

    טמטום שאין כדוגמתו

    טל, 22/01/07 15:41

    בארצות הברית היו נותנים לו מדליה. מה הם רוצים מאנשים? לא מספיק שהמערכת לו מגנה עליו - אסור לו גם להגן על עצמו?

  • 1.

    הגנבים יותר מסוכנים לציבור ממנו שחררו אותו (ל''ת)

    משטרע מטומטמת, 22/01/07 15:41