• 132.

    זכות הציבור לדעת

    אזרח פשוט, 22/01/07 07:01

    אנא פרסמו מי בדיוק החליט לערער ולדרוש הערכת מעצרו של דרומי. שלא יסתתר מאחורי המושג ''משטרע''
    שהציבור יזכור לו את זה

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    משטרה המתעללת ביהודים.ולכן הפשיעה הבדואית גוברת. (ל''ת)

    שמואל, 22/01/07 02:23

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    המשטרה אינה מתאמתת עם הבדווים מפחד.אולי כדאי לחקלאים להתארגן כמותם

    בעד חוק השומר, 22/01/07 01:08

    להתארגן ביחד בכל מקום, לפגוע במשטרה אשר באה לתפוש ולהאשים את קרבן התקיפה, על התנגדותו לתוקפן האלים והמסוכן שבא לפגוע ולשדוד.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    זה פשוט לא יאומן!!!איזו מדינה מעוותת!!!!!!!!!!!!!!!

    יהודיה, 21/01/07 22:31

    אדם שהגן על עצמו, נענש על כך. נראה לי המשטרה מנסה לנקום על העלבון שאומרים שהיא בכלל לא מטפלת בבעיות ושאי אפשר לסמוך עליה.....
    שי דרומי, תהיה חזק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    איזה אומץ יש למשטרה לבקש הארכת מעצר שיפלות לשמה. (ל''ת)

    יהודי מושפל, 21/01/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    איך הוא מזכיר לי את יהושוע בן נון,הגון ישר ונחוש והעיקר לא פוחד. (ל''ת)

    יהודי, 21/01/07 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מדינה שכל השנה בה פורים ונהפוך הוא,העבריין מוגן והקרבן מיטרד. (ל''ת)

    אחשוורוש, 21/01/07 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    צריך ללמוד קצת מהאיטלקים..תשמעו מקרה שקרה היום באיטליה

    סטודנטית, 21/01/07 21:32

    היום באיטליה שלושה גנבים נכנסו לבית של תכשיטן וניסו לגנוב ממנו בזמן שהוא ואישתו היו בבית, התכשיטן הצליח לקחת את הנשק שלו ולירות באחד הגנבים והשניים האחרים ברחו. המשטרה לא עצרה את התכשיטן אלא הציבה שוטרים בחדרו של הגנב בבית החולים והצליחו, באמצעות טלפון סלולרי של אחד הגנבים , לרדוף ולעצור את הגנב השני. כרגע הם מחפשים את הגנב השלישי. רשיון הנשק שבידי בעל הבית פג תוקפו ובכל זאת המשטרה הכריזה שהוא חף מפשע והיתה לו זכות להגן על עצמו גם בשל העובדה שהירי התבצע בגינת ביתו. רק בשנה שנתיים האחרונות החוק באיטליה השתנה ונכנס סעיף של ''הגנה עצמית'' לפני זה המשטרה עצרה את הנגנב אבל גם כן את הגנבים. תאמינו לי שאם באיטליה השתנה החוק, במדינה שנעה יותר לאט ממדינת עולם שלישית, גם אנחנו צריכים להתקדם ולהכיר בצורך בשינוי.
    גם כאן בהתחלה כשהחוק נכנס לתוקף דיברו על כך שחוק זה יוביל למצב של אנרכיה ולמערב פרוע אבל זה לא הגיע לך והיום אף אחד לא מדבר ומפגין ואומר שהתכשיטן שירה הינו רוצח.
    ודרך אגב לכל האנשים שקוראים להפליה ולגזענות רק בשל העובדה שהגנב ערבי אז רק שתבינו, באיטליה רוב הפורצים והגנבים הינם אלבנים רומנים וכו ואף אחד לא פתח את פיו פעם אחד ואמר שהאיטלקים גזענים ותאמינו לי היה להם ויש להם הרבה מה להגיד על הזרים במדינתם....
    אז אולי נפנים ונלמד קצת מהאיטלקים ולא נשייך כל דבר שקורה במדינה זאת לגזענות לשמה כי מבחניתי גם אם הגנבים היו יהודים שי דרורי הגן על חיו.....

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב אצלננו (ל''ת)

      ז.ב, 21/01/07 21:54

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    במשטרת עירון ''ואדי ערה '' מעלמים שתי ענים מהפושעים וזו עבדה (ל''ת)

    אזרח ישר, 21/01/07 21:22

    הגב לתגובה זו

    • דבר ידוע והסיבה שכל עוד העברות בבית לא נורה (ל''ת)

      רמי, 21/01/07 21:58

      הגב לתגובה זו

      • הפשע חוגג בואדי ערה גנבות ורצח ועבריני תנועה והמשטרה ישנת בעמידה (ל''ת)

        יוסף, 21/01/07 22:09

        הגב לתגובה זו

        • כל מילה נכונה כל התקים פתוחים כי השוטרים עסוקים בטוטו ובלוטו (ל''ת)

          דובר אמת, 21/01/07 23:11

          הגב לתגובה זו

          • משטרת עירון תתעוררו אתם לא מרתעים את הפושעים תענישו את העברינים (ל''ת)

            a r t, 21/01/07 23:30

            הגב לתגובה זו

    • זה לא חדש (ל''ת)

      ישן, 21/01/07 23:37

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    המשטרה גבורה על האזרח הישר ... (ל''ת)

    ארקדי, 21/01/07 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    המשטרה צריכה לשבת במעצר לא הוא. (ל''ת)

    יוסי א, 21/01/07 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לשחרר מיידית את הקדוש שי דרומי שמייצג מאבק של מגזר גדול (ל''ת)

    מהאוכלוסיה, 21/01/07 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    משטרת ישראל מצליחה רק להגו על עבריינים כבדים מהתנקשות (ל''ת)

    בשביל מה?, 21/01/07 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ל 117, זה לא רצח, זו הגנה עצמית !

    קטש, 21/01/07 20:30

    וזה לא קשור ליהודי או מוסלמי.
    מוסלמים לא זורחים בלילה...
    בכל מדינה נורמלית הוא היה מקבל צל''ש, אבל במדינה שלנו המשטרה מנסה להסתיר את המחדל שלה בהגנה על החקלאים ע''י הענשת אדם שהגן על עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אילו המשטרה שמרה על האזרחים

    אסתר, 21/01/07 20:26

    אילו רק היתה לנו משטרה ששומרת על האזרחים זה לא היה קורה הוא בסך הכל עשה את העבודה של המשטרה. מה רציתם שיבואו לפגוע בו ולגנוב אותו ושהוא ישב בשקט?
    כל הכבוד על התושה שי דרומי!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    רבותי, רצח ערבי הוא רצח !! ודרומי צריך להיענש.

    יופיטר, 21/01/07 19:57

    העונש בחוק הוא מאסר עולם.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוטית. לא היה פה רצח אלא הגנה עצמית. זוזי מהמחשב בת''א

      מושבניק מהשטח, 21/01/07 21:00

      ולכי לראות מה קורה במושבים בעשרים שנה אחרונות. דמם של המושבניקים הפך להפקר כמו רכושם.

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    שי דרומי הוא גיבור לאומי שנושא על כתפיו מאבק של אומה שלמה !!!! (ל''ת)

    ארץ אוכלת, 21/01/07 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    בושה לחוק המדינה שלא מגן על אדם

    miki, 21/01/07 19:27

    בשעה שגונבים-שודדים אותנוו עדיין הגנב שנפצע לא נעצר עיי המשטרה -מדהים.
    זה לא משנה אם הגנבים ערבים או יהודים
    רוצים חוק שאנשים במדינה תהייה להם כל זכות להגן על רכושם גם אם צריך לירות בפושע.
    שהפושעים יסבירו מה באו לעשות ב3.30 בלילה בחווה או מפעל של מישהו

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    זו משטרת ישראל ???

    ירון, 21/01/07 19:15

    במקום להעניק לו צל''ש שולחים אותו למעצר.
    משהו רקוב במשטרה.

    הגב לתגובה זו

    • שי דרומי ראוי ל = צל''ש + אות הגבורה + אות המופת !!! (ל''ת)

      ארי בן כנען, 21/01/07 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    מתנדבים לשמירה אצל שי (ל''ת)

    מליציות עממיות, 21/01/07 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    צריך לכתוב עצומה לשחרור דרומי - מותר לבנאדם להגן על עצמו בתוך

    יופיטר, 21/01/07 18:36

    הטריטוריה שלו ועל הטריטוריה שלו- יש תקדים שבו בחורה ירתה באנס שנכנס לחדרה - זה לא זהה אבל כמו שלה היה מותר להגן על עצמה גם לדרומי יש זכות להגן על עצמו , בני משפחתו ורכושו.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    כל אחד מכם הוא פושע אם שי עדיין במעצר (ל''ת)

    לשחרר אותו עם, 21/01/07 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ברווזים ברווזים בואו הביתה

    שחור כתום, 21/01/07 17:51

    פרקליטים פרקליטים לכו הביתה
    לא רוצים לא רוצים
    לכו לישון
    לא רוצים
    העם עוד יעניש אתכם
    לא פוחדים לא פוחדים

    אני הוא מני
    ואין גדול ממני
    אשאיר את דרומי במעצר
    וכל הנגב - שיבער

    אב-ר-הם
    אל תלך לשם
    מני מזוז יאכל אותך הההאאאם!!!

    הגב לתגובה זו

    • שחור כתום אתה דגול - של ארץ ציון ירושלים (ל''ת)

      יופיטר, 21/01/07 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    יש לנו משטרעה או משטחרא

    bully, 21/01/07 17:33

    אבל משטרה בטוח שאין לנו
    ככה אנחנו נראים.

    הגב לתגובה זו

    • גם וגם.

      ניר לנגב, 21/01/07 18:20

      וגם...

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    שי אשם רק בכך שלא חיסל והעלים את כולם (ל''ת)

    הארי המזוהם, 21/01/07 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שאלות ותשובות למשטרה.

    א., 21/01/07 17:24

    כמה פעמים שמעתם את המשפט ''המשטרה לא עושה שום דבר''? ולמה? ''מחוסר ענין לציבור''. ובכן, כל אחד הוא חלק מהציבור, וכולנו זכאים להגנת המשטרה, לא? אז למה רכושנו וגופנו הפקר? כי המשטרה עושה רק דברים שיפארו את שמה וייראו טוב בתקשורת. בושה למשטרת ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    סדום ועמורה

    ג'וקר, 21/01/07 17:20

    צדק צדק תרדוף, רק שהצדק לא ירדוף אותך.......

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    Let him go (ל''ת)

    Mike, 21/01/07 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אזרחי המידנה מצפים לשחרור הגבור שי דרומי (ל''ת)

    יערוב(ערבי), 21/01/07 17:15

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה נורמלית מהמגזר (ל''ת)

      שרון, 21/01/07 21:16

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    מדינה של הזויים: משטרה הזויה, פרקליטות הזויה, שופטים הזויים...

    אלברט שבות, 21/01/07 17:11

    ומעל לכל - פוליטיקאים הזויים... מדינת אטרף

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שלום משטרה...מה שלום בני סלע?....

    האא, 21/01/07 17:09

    משטרה מפגרת!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מה, הפרקליטות מקבלת תמלוגים מגנבי בקר? זה כבר ממש שפל. (ל''ת)

    שור בריא, 21/01/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מה המשטרה רוצה ממנו? הם פוחדים מעוד מקרים כאלו שיוכיחו את אזלת ידם. (ל''ת)

    רינה, 21/01/07 17:00

    הגב לתגובה זו

    • רינה שאלה טובה -ותשובה טובה - כי לולא אוזלת ידם

      יופיטר, 21/01/07 18:41

      דרומי לא היה צריך להתגונן.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    איזו זריזות גילתה המשטרה הפעם מדהים

    אזרח, 21/01/07 16:58

    מייד כשנודע שהשופטת החליטה לשחררו המשטרה הגישה ערעור הי אתם במשטרה מה נפל עליכם? יעילות שכזו? זריזות שכזו? הוא מסכן את בטחון המדינה או מה? למה עם פורעי החוק הבדווים אינכם מגלים את אותה יעילות?

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    משטרה דמיקולו (ל''ת) (ל''ת)

    יוסי, 21/01/07 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    דרומי שי אתה דגמה ומודל להערצה לאזרח הישר ושנמאס לו להיות במגננה (ל''ת)

    אחמד, 21/01/07 16:56

    הגב לתגובה זו

    • אחמד כל הכבוד שאתה מביע דעה (ל''ת)

      צור, 21/01/07 17:13

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    המשטרה שלנו מלאה באנשים אינטילגנטים (ל''ת)

    אלוש, 21/01/07 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הפרקליטות לכלא!

    שי דרומי, 21/01/07 16:48

    הפרקליטות פשעה!
    המדינה פשטה את הרגל!

    שי דרומי הגן על עצמו, על חייו ועל ביתו!

    בנפול גנבים רינה!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך מכל לב. כולם מושחתים חבל''ז (ל''ת)

      אזרח קשוח בארץ, 21/01/07 16:57

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    השערוריה לא התחילה פה.חוסר הזהות

    עוזיאל, 21/01/07 16:43

    הלאומית מביאה את עם ישראל למחוזות הכי גרועים שגם עמי העולם לא הגיעו.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    דרומי-לחופשי!מדיניות המדינה,לכלא! (ל''ת)

    מנחם, 21/01/07 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אני מתערב שהגנבות בנגב ניפסקו

    מושמוש, 21/01/07 16:39

    לעת עתה הגנבים לקחו הפסקה

    הגב לתגובה זו

    • איך יפסקו???

      ניר לנגב, 21/01/07 18:23

      איך יפסקו הגנבות אם רואים שכל המערכות במדינה המושחתת לטובת הגנבים ונגד החקלאים ושאר התושבים??
      מקסימום זה ידרבן את הגנבים לרוץ לכנסת במקום להתעסק בגנבות בקר.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    משטרת העיירות מקבלת דמי חסות

    רטגו, 21/01/07 16:38

    מהגנבים והשודדים.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    המשטרה והפרקליטות נגד יהודי ישראל! (ל''ת)

    משה, 21/01/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    גנבים עלובים! מי יעזור לחקלאים? זמן לסדר!! (ל''ת)

    מיכל, 21/01/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שי דרומי רצח אזרח ישראלי! ובגלל זה

    אחמד, 21/01/07 16:31

    צריך ללכת לכלא!

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שיהיה שיוויון...

      עוזיאל, 21/01/07 16:48

      אזרחי מדינת ישראל הערבים פוגעים בשאיפה הערבית והישראלית גם יחד לשיוויון,בכך שאחוזי הפשיעה במגזר הערבי גבוהים בהרבה מבמגזר היהודי
      וכך גורמים ליהודי מדינת ישראל לדחות את אלה הערבים-מצפה לתגובות.

      הגב לתגובה זו

      • הלוואי שיהיה שיוויון!? במקרה ש...

        יגאל, 21/01/07 17:02

        אני,ואיתי הרוב השפוי והיהודי שחי במדינת ישראל אכן נישמח שיהיה שיוויון בין הערבים לערבים בארץ ערבית,אך במצב הקיים,איך ערביי ישראל בכלל מעיזים לידרוש שיוויון במדינת ישראל?

        הגב לתגובה זו

        • לא צריך שוויון,צריך מדינה יהודית

          נקודה, 21/01/07 17:10

          וכרגע המשטרה פועלת רק נגד יהודים ומעלימה עין מפעולות המגזר הערבי.

          הגב לתגובה זו

    • שי דרומי גיבור האזרחים הישרים

      רונן כ., 21/01/07 17:28

      אז תחשוב לבד למה אתה בעד הפושעים שתקפו אותו

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    גיבור ישראל (ל''ת)

    מתנחל חילוני, 21/01/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרס לפושע- ועונש לחפים

    מודאגת, 21/01/07 16:29

    אילו ''התפתחויות'' כבר אפשר למצוא-יותר עדיף שהפרקליטות והמשטרה יבזבזו את זמנם וזמננו על תפיסת הפושעים .(שעוד מעט נותנים להם גם פרס- מערכת רקובה!!!)

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    להעניק לו תעודה על מלחמתו בגנבים!

    איתן, 21/01/07 16:26

    לא לחינם המשטרה מתעללת בו. כאן מגלים את הבזיון שהמשטרה לא עושה כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    המשטר אשם! דרומי לחופשי!

    ולדימיר, 21/01/07 16:26

    ברוסיה,''גנבי החוות'' היוא מזמן תחת עמוד התליה,ובישראל תולים את הנפגע,
    בושה וחרפה! ישוחרר דרומי לאלתר!!

    הגב לתגובה זו

    • אני שמח שאתה מספיק אמיץ לומר אמת (ל''ת)

      משה, 21/01/07 16:34

      הגב לתגובה זו

    • זו פאנטיות! אנשים כמוך הורסים

      יבגני, 21/01/07 16:36

      עולמות!!!

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    משטרה-אוסף של מטומטמים, שתופסים רק את מי שמתחת לפנס

    עמי, 21/01/07 16:25

    ובמקרה הזה , מי שהחזיק את הפנס.
    תשחררו אותו ותחפשו את האשמים האמיתיים

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    משטרה - תילחמו בפושעים, לא בקורבנות!! (ל''ת)

    מיכל, 21/01/07 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לייבא שוטרים מסין

    שומר ישראל, 21/01/07 16:22

    הם יודעים את העבודה

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מה קורה במדינה נהייה יותר גרוע מאפריקה איזה משטרה (ל''ת)

    בושה לקראדי שלא, 21/01/07 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    איפה האגודה לזכויות האזרח?איפה יש גבול?רק לזכויות הפושעים הם דואגים

    גדעון לוי, 21/01/07 16:20

    איפה האגודה לזכויות האזרח?איפה יש גבול?רק לזכויות הפושעים הם דואגים

    הגב לתגובה זו

    • הם משתפים של המשטרה

      אבי, 21/01/07 16:45

      מה באמת חשבת שהאגודה לזכויות האזרח מייצגת יהודים?

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    דרומי יצא מלך!!! (ל''ת)

    ברוך, 21/01/07 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הממשלה והמשטרה לכלא בגין זלזלול בחיי התושבים ורכושם ובשל שחיתות במע (ל''ת)

    לשחררו מיד!!!!, 21/01/07 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שי דרומי יהודי העולם איתך!!! (ל''ת)

    אלירן, 21/01/07 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חייבים לשחרר אותו ומיד בלי עיקובים מיותרים

    אסטר'', 21/01/07 16:17

    החוואי הגן על פרנסתו וכלכלתו ומנע מהם לקחת את עדרו אשר מהווה פרנסתו בצל חוק חלש ולא מרתיע ומעודד את הגניבות.
    צריך לשחרר אותו לפי דעתי .

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שי, אם תגיע גם אתה למסקנות שאליהן הגעתי אני כבר מזמן...

    מוטי, 21/01/07 16:16

    ...ותחליט לנוח במעצר בית אירופאי, תרגיש הכי מוזמן שבעולם. המייל שלי נמצא בעמוד הראשון של הספר.
    רק בריאות וחופש.

    הגב לתגובה זו

    • אני מצטרף אליך

      N, 21/01/07 16:44

      ביום חמישי חדשתי את הדרכון צרפתי שלי לאחר שלא עשיתי בו שימוש מאז שהגעתי בתור נער להתגייס לצה''ל. היום קראים לזה חיל בודד! היה לי משק פרחים לתפארת אבל הכל הלך פייפן בלי כח אדם אי אפשר לעבוד. הילדים שלי הגרו מכאן אחד חי בצרפת והבת באנגליה. לא רוצים לחיות פה בי רין פה עתיד. בעוד חודש ימכר המשק שלי לאיזה נובוריש שישתול גינה על נחלה של 15 דונם ובמים להשקיה ישקה את המדשאות וימלא את בריכת השחיה שיבנה. עבורי נגמרה האודיסיה. אוצה לחיות בשקט.
      פה זה בית משוגעים אחד גדול.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    דרומי נפל ברשת השחיתות השמאלנית (ל''ת)

    גבי, 21/01/07 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דרומי,קורבן לשחיטות הממשלה (ל''ת)

    יעל, 21/01/07 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    סיפור הזוי לחלוטין ! לשחררו ומייד !!!

    רונן, 21/01/07 16:12

    הגנבים בדרום לא שמים על המשטרה,הם יודעים שזו בדיחה ותו לא.
    אבל אם ידעו שיש ''סכון מקצועי'' במקצוע העלוב שבחרו לעצמם - אולי יחשבו פעם נוספת...
    גנב שמרעיל כלבים כדי לגנוב,לא יהסס גם לפגוע באנשים,לא נורא אם יירו בו (יהודי ערבי ובדואי כאחד !)

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ל65 או שאתה מהפרקליטות או מארהב (ל''ת)

    גד, 21/01/07 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שי דרומי,מחדל ולא גורל

    גלעד הרשקוביץ, 21/01/07 16:12

    גורמי החוק בישראל מתנכרים לזכות ההגנה הפרטית ש לה זקוק כל אדם בישראל ובעולם כולו.
    לאחר שנואש דרומי מקבלת סיוע ממשטרת ישראל,איבד את עשתונותיו וירה בצדק בגזלן הסידרתי שזה לא מכבר פרץ לחוות אחרות בנגב תחת הפעלת אלימות כלפי החקלאים,
    אני קורא לממשלת ישראל לעצור ולעשות חושבים,כי כך אי אפשר להמשיך!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בשביל מה המעצר ????..............

    התוהה, 21/01/07 16:11

    ... האם הוא פושע מועד שיהרוג עוד מישהו ???

    נראה לי שמערכת המשפט ירדה מהפסים. הרי המעצר לפני המשפט נועד כדי למנוע פשע נוסף של החשוד עד המשפט או כדי למנוע שיבוש הליכים על-ידי החשוד.

    אבל כבר ברור שלכל ששי דרומי הוא לא זה ולא זה. הוא לא פושע מועד ולכן הוא לא הולך לפגוע בעוד מישהו והוא כבר הודה בהכל ולכן אין לו כוונה לשבש הליכים. אז על מה רוצים להשאיר אותו במעצר ????

    תגידו השתגעתם ?????


    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בימקומו יש מקום ואולמרט ופרץ . (ל''ת)

    א, 21/01/07 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כל הכבוד לשופטת! (ל''ת)

    הצלף העיוור, 21/01/07 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    איזה תגובות מפגרות

    אבנר, 21/01/07 16:06

    ברמה של ילדים מתבגרים .
    הפרקליטות פועלת על פי חוקי המדינה. אין מצב במדינת חוק שכל איש ייקח את החוק לידיו ויעשה מה שנראה לו. הוא לא היה מאויים פיזית ע''י הגנב והיה יכול לירות באויר כדי להבריח אותו . אנחנו לא חיים כאן במערב הפרוע. במצב של אנרכיה כל פושע יכול לירות ולרצוח בטיעון של הגנה עצמית. החוט הוא דק מאוד .
    מי מבטיח לנו שזו באמת היתה התגוננות ולא חיסול חשבונות מהעבר ?

    הגב לתגובה זו

    • רק נאיביות יכולה להסביר כיצד אתה חושב שכאן ''הכל לפי הספר''

      שרית, 21/01/07 16:16

      או אולי המרחק...

      הגב לתגובה זו

    • מה העניינים אבנר?

      דני, 21/01/07 16:17

      איך בארה''ב? שקט? מזל שג'וליאני לא שאל אותך לפני ששלח את שוטריו לירות באוויר הריאות של הפושעים בניו-יורק!! יש לי הצעה בשבילך: בוא קצת לפה, לנגב, לעומר למשל, איפה שרוב התושבים הפריירים משלמים דמי חסות לכנופיות של בדויים (אבל ממשיכים להצביע מר''צ), או לאזור התעשיה ''עמק שרה'' בבאר שבע, איפה שכל בעלי העסקים משלמים גם דמי חסות לאותן כנופיות, וכשפונים למשטרה השוטרים עצמם רומזים להם שאין מה לעשות, לעדיף ''להסתדר'' איתם... בוא, בוא קצת, ואח''כ תגיד לי אם זה לא מערב פרוע כאן.

      הגב לתגובה זו

      • דני, אני מסכים איתך שהמצב בלתי נסבל

        אבנר, 21/01/07 17:23

        אבל למרות זאת לא יתכן מצב של הפקרות שאיש הישר בעיניו יעשה . אני חושב על מצב שאני נוסע לטייל בנגב ופתאום מתקלקלת לי המכונית ואני תקוע באיזה חור. אני הולך ברגל עד החווה או הבית הקרוב להזעיק עזרה , ובעל הבית רואה אותי מתקרב ומחליט לנסות עלי את הנשק החדש שקנה ואז הוא יורה בי מתוך ''התגוננות'' . האם למצב כזה אתם רוצים להגיע ?

        הגב לתגובה זו

        • לפי ההלכה מותר

          יענקלה, 21/01/07 19:30

          לפי ההלכה היהודית, מותר להרוג גנב שבא במחתרת, דהיינו שקיים חשש סביר שאילו היית תופס אותו היה פוגע בך.
          וזה מדובר על יהודי.
          גויים שנחשדו על שפיכות דמים קל וחומר שמותר.

          הגב לתגובה זו

    • תגובה ליורד , ש''לא חי כאן במערב הפרוע''

      ישראלית גאה, 21/01/07 16:30

      אתה בכלל לא חי כאן.
      כל זמן שאתה שם- תן לנו לטפל בפושעים שלנו, ואל תפריע.
      אם תחזור- תהיה לך זכות לייעץ.

      הגב לתגובה זו

      • את דעתי אני אשלח גם אם ירדתי לירח

        אבנר, 21/01/07 17:15

        עוד לא שמעתי על הרבה מיקרים של בן אדם שחשוד בהריגה/רצח (ולא משנה מה המניעים) שנשלח למעצר בית קצר בגלל לחץ ציבורי. מה זה עירק כאן ? או רפובליקת בננות בדרום אמריקה ?

        הגב לתגובה זו

    • המצב המשפטי בארה''ב

      משפטן, 21/01/07 17:07

      בארה''ב, אבנר, זכותו של אדם להגן על ביתו ורכושו הנה זכות יסוד וכך גם הזכות להחזיק בנשק חם.

      ברוב המדינות בארה''ב, גם מותר לכל אדם - כחלק מזכותו להגן על עצמו ועל רכושו - לירות בפורץ שחדר לביתו, מבלי להקדים ולבדוק האם נשקפת סכנה לחייו.

      הגב לתגובה זו

      • זה רחוק מאוד מלהיות מה שאתה מתאר

        אבנר, 21/01/07 17:38

        והנאשם בהריגה חייב להוכיח בבית משפט שזו היתה התגוננות . כמובן שמדינות הדרום יותר מקלות בעניין היורה כאשר הפורץ היה שחור אבל זו כבר סוגייה אחרת .בכל אופן אל לישראל להדמות למדינות הדרום של ארה''ב .

        הגב לתגובה זו

    • אבנר

      אלי, 21/01/07 17:22

      תאמין לי אבנר.אתה המפגר לא התגובות כאן.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    שי דרומי-גיבור ישראל

    עוזי, 21/01/07 16:05

    שי דרומי החליט שעד כאן,אך מדינת ישראל תוך שימוש במדיניות קלוקלת מורידה את הרוח של כל אדם במדינה שמחליט להרים ראש,ולהפסיק להיות שפן תחת גל הגנבות של בני המיעוט בדרום ובשאר הארץ,אני תומך בך שי!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    צריך לשלוח את כל אנשי פרקליטות השמאל בחזרה לצפון קוריאה

    אאאא, 21/01/07 16:04

    שם הם ירגישו בבית

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שחררו אותו כבר יא אפסים!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נ, 21/01/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    פרקליטות אנטישמית ואנטי ישראלית (ל''ת)

    תומר, 21/01/07 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שי אנחנו מאחוריך תומכים בך עד הסוף

    אלעד, 21/01/07 16:01

    עוד לא שמעתי על דבר כזה שכאשר אדם מגן על רכושו הוא אשם ומועמד לדין, פרקליטות מחורבנת, מדינה קורסת, למה לא בואו נתחיל לעודד פריצות ניתן לבדואים גם כליי נשק הם ממלא ישתלטו על כל הנגב. שילטון מסריח....

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נמאס מהפרקליטות (ל''ת)

    ב, 21/01/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לשי דרומי מגיע פרס ישראל (ל''ת)

    מיכל, 21/01/07 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ישוחרר הצלף ולתת לא שמירת לילה איש יקר (ל''ת)

    ישוחרר דרומי, 21/01/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    צריך להעמיד את הפרקליטות לדין על השחיתות שלהן...צבועות עלובות

    מיה סגל, 21/01/07 15:54

    נמאס לשמוע על השליטה של פרקליטות מושחתות, עם אג'נדה שמאלנית קיצונית מבית מרצ...וחדש
    ד י נ מ א ס מהמושחתות שמנהלות לנו את חיינו ....צריך לעשות סדר בפרקליטות ומיד! ...מיסכן רמון ומיסכן החוואי שהגן על חייו
    אני שונאת אתכם מכול ליבי!

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך! הפרקליטות זה קן של נחשים מגעילות וארסיות (ל''ת)

      דנה רקנטי, 21/01/07 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אני חושב שאם.

    מומי, 21/01/07 15:52

    יקרה משהו לחוואי עם ישראל צריך לצאת בהפגנות נגד הפרקליטות והמשטרה וללכת עד הסוף שיבינו בפרקליטות ובמשרה שרכושנו לא הפקר וגם אם נביא את הגנב אנחנו נשלם עוד פיצויים.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    העם השפוי איתך אבל ממשיך להצביע לכסלים

    חזק ואמץ, 21/01/07 15:51

    העם השפוי איתך אבל ממשיך להצביע לכסלים

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אנשים יקרים, תכתבו תגובות, תכתבו תכתבו תכתבו!!!!

    רועי, 21/01/07 15:51

    אנשים יקרים!
    מרקס כבר כתב: ''תנו בידור להמונים, והם ישתקו...'' זה מה שהם רוצים! שתרדו מהסיפור, כי זה לא נוח, לא לפרקליטות, לא למשטרה שלא עושה כלום, לא לשופטים שמפחדים על חייהם כנראה ונותנים עונשים מגוחכים, לא לשר בטחון הפנים שמפחד מחברים המושחתים שלו בממשלה וככה הגלגל מסתובב...
    תכתבו תכתבו תכתבו!!!! חייבים לשנות, חייבים!!!
    אם לא, אנחנו פשוט לא נשרוד פה...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    השלטון ברח מזמן מהעם. לא דמוקרטיה. (ל''ת)

    ביזי, 21/01/07 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לשי דרומי מגיע צל''ש ו

    איציק הכועס, 21/01/07 15:49

    לשי דרומי מגיע עיטור הגבורה

    הגב לתגובה זו

    • צודק מגיע לו רק פרס ישראל ועזרה בהגנה המשפטית

      עדנה, 21/01/07 16:05

      מגיע לשי דרומי פרס ישראל

      הגב לתגובה זו

      • היכן ניתן לתרום להגנה משפטית של שי דרומי (ל''ת)

        דב הררי, 21/01/07 16:13

        הגב לתגובה זו

    • צודק. לשחרר אותו

      שני, 21/01/07 16:58

      אם זו לא הגנה עצמית, אז מה כן

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ללא ספק החוואי צריך להיענש

    אזקח, 21/01/07 15:46

    אבל מקסימום כמה שנים בכלא לא יותר מזה .
    והגנבים בדואים גם כן !

    הגב לתגובה זו

    • סליחה, אבל מדוע הוא אמור להענש ?

      קובי לו, 21/01/07 16:10

      באים באישון לילה 4 אנשים והורגים
      לו את הכלב וברור שהם באים לשדוד
      ו/או לגנוב רכוש, שחברות הבטוח
      מסרבות לבטח.
      מה אתה מצפה שהוא יעשה ?

      בנוסף לכל, הוא ירה בהם ברגליים.
      לא בראש, לא בחזה, ברגליים !
      הבדואי שמת מת מאיבוד דם שכן
      הפגיעה היתה בעורק הראשי של הרגל.

      הגב לתגובה זו

      • הוא מגן על חוותו,הוא זכאי באופן אוטומטי! (ל''ת)

        המגן על מבצרו, 21/01/07 16:59

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרקליטות ללא בושה (ל''ת)

    דרומי, 21/01/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    עוד פשלה של המשטרה.

    רון, 21/01/07 15:39

    אם היא האמינה לאותו בדואי פצוע שאמר שהם הלכו לצוד אם כך למה הרגו את הכלב ולמה דוקא ליד החווה הזו.
    גם אני לא הייתי מודה במשטרה שבאתי לגנוב בקר.

    הגב לתגובה זו

    • משטרה

      אלי, 21/01/07 17:31

      דבר ראשון הם באמת באו לצוד.הכלב נבח והארנבות ברחו.הם כעסו מאוד והרגו את הכלב שהפריע להם.והעיר את בעל החווה
      וכשבעל החווה שאל מי שם הם אמרו ארנבת ארנבת.ואיך עושה ארנבת שאל בעל החווה?והם עשו את זה כל כך טוב שגם הוא האמין שהם ארנבות.אז בעל החווה ירה בארנבות אז מה רוצים ממנו?הרי מותר לצוד ארנבות.מה גם שהארנבות הרגו לו את הכלב.ממש חד גדיה.לשחרר לשחרר.

      הגב לתגובה זו

    • חכה בסבלנות עוד יתברר

      מדינת פראיירים, 21/01/07 17:41

      שהמשטרה שותפה לכנופיות אחרת אין הסבר לטימטום שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מעצר בית

    בודהה, 21/01/07 15:34

    סתם להפפריע משאירים אותו עוד 24 שעות במעצר. זה נבלות.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תהיה חזק ובמהרה יגמר העוול הזה שנעשה במעצרך (ל''ת)

    אלדד, 21/01/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרקליטות=עוכרי ישראל

    אזרח שאכפת לו, 21/01/07 15:31

    מעניין מה היו עושים הפרקליטים במצב כזה??

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מדינת שמאלנים דיי להיות מפגרים

    מאור, 21/01/07 15:31

    מה רציתם שהוא יעשה שפורצים לו לחווה והמשטרה לא עושה כלום? שיתן לערבים לקחת לו את כל הרכוש? כנראה שכן כי בזמן הזה שהוא במעצר גנבו לו לפחות חצי מהחווה

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    המדינה פשטה את הרגל

    אביב, 21/01/07 15:30

    אין דין ואין דיין
    לשטתי צריך להעמיד את המשטרה הפרקליטות ואת בית המשפט לדין.
    אם היה נרצח בידי הבוזזים הם היו סוגרים את התיק3 מחוסר עניין לציבור

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    bosha (ל''ת)

    rami, 21/01/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    פרקליטות עלובה שפועלת נגד הצדק הטבעי (ל''ת)

    רן, 21/01/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לשלוח את הפרקליטות לשמור בנגב.

    שומר לילה, 21/01/07 15:26

    אז נראה את הגיבורים של רמת אביב.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שי היקר, העם השפוי איתך! תהיה חזק מול הגנבים ומול השוטרים גם יחד! (ל''ת)

    אלה, 21/01/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לשחרר את שי ול9

    בהנ, 21/01/07 15:24

    למה אין לערבים מדינה יש להם את סוריה ירדן מצרים ועוד אבל אולי אתה בעד לתת להם את הבית שלך ? כי הם רוצים את כל המדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    he did not shot an arab ....

    d, 21/01/07 15:24

    he shut a thief

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הפרקליטות - שונאי ישראל! (ל''ת)

    נמאסתם, 21/01/07 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    להקים מחדש את אגודת ''השומר''

    חדרתי, 21/01/07 15:20

    בטרם מדינה הוקם ''השומר'' היום לאחר שחזרנו לתקופת האין מדינה ואין חוק ושלטון יש להקיםמחדש את אגודת השומר... האגודה תשמור עלינו גם מהמשטרה המושחתת ומערכות השלטון האוטמני.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש להעמיד את פושעי ההבלגה לדין ! (ל''ת)

    לא נשכח, 21/01/07 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דרומי

    אבי, 21/01/07 15:17

    במדינה בה כל אחד לעצמו, אל תתפתה יותר מדי למשפט כולנו אתך.
    הם אוהבים אותך כרגע מרחוק כי אתה עשית מעשה שכל אלה שכותבים בזכותך כרגע, היו עושים במכנסיים מפחד. ביום שאתם החקלאים תפסיקו להתמגן ולמגן ולהיות כל אחד לעצמו, תתאחדו בהגנה שלכם על רכושכם אז גם הגנבים יבינו עם יש להם עסק. קחו דוגמא מאלכסנדר זייד השומר האגדי אתו איש לא התעסק ויישמו את הדברים בשטח.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרקליטות חסרת אחריות

    Erez, 21/01/07 15:14

    הגנב הפצוע נמצא בביתו ואינו עצור ! איכן שאר החשודים ? המשטרה והפרקליטות פוחדים ל''הסתבך'' עם הבדואים.
    החקירה היחידה שצריכה להתבצע היא איכן המשטרה ,הפרקליטות ושלטונות החוק בהגנת תושבי הנגב שסובלים מהפשעים ,פרוטקשן...
    קארדי תתעורר ,או תלך בדרכו של חלוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פשיטת רגל של המדינה

    יאיר, 21/01/07 15:14

    אם בישראל אסור לאזרח להתגונן כנגד 4 מרצחים...
    זו פרקליטות? אולי שילכו לבדואים ויעצרו את כל הרוצחים / גנבים / אנסים? שיתחילו לעבוד ולא לתפוס טרמפ על חלשים. דרומי - העם איתך!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הפרקליטות והמשטרה- ביזיון

    סטודנט, 21/01/07 15:13

    את מי אתם יודעים לתפוס? את האזרח שומר החוק שהגן על רכושו.
    למי אתם יודעים להיטפל? לחוואי שנאלץ להניס שודדים ולמחרת נחקר על ירי באוויר.
    על מי אתם יודעים לאכוף את חוקי התנועה? על אזרחים שומרי חוק שנוסעים בין ב''ש לת''א (בין ב''ש לת''א יש לפחות 3 ניידות תנועה שבודקות מהירות. מב''ש ודרומה-ארץ הבדואים, אין אף ניידת!)

    גיבורים גדולים בלחפש תחת הפנס!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יש להקים ועדת חקירה ממלכתית

    יוני, 21/01/07 15:13

    לחקור את תעלולי ומחדלי הפרקליטות. הרישמה ארוכה, וכוללת את המשך מעצרו של דרומי, החשדות לתפירת תיק נגד חיים רמון, התרגילים הנבזיים שלהם נגד מתנגדי ההתנתקות, ועוד שורה שלמה של קומבינות משפטיות מפוקפקות, שאולי כשרות אך מסריחות עד השמיים

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    דרומי החזיר את כושר ההרתעה !! עכשיו פחתו מספר הגנבות

    דרומי - מלך, 21/01/07 15:10

    הטרוריסטים מפחדים

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לפרקליטות חשובה היוקרה ולא חסד אנושי. צעירים קרייריסטים שלא מבינים

    חייבים לחיות, 21/01/07 15:09

    את החיים.
    בקריירה ובטורבו קידום הם מבינים.
    כל כך חבל.
    דרומי עשה מעשה שהניח את הסכנה הקיומית שלנו על השולחן ממקומה עד כה - מתחת לשטיח.
    חייבים לחזק אותו ולהחליש בכך את מי שמסכן את קיומנו.

    הצביעות וההתחסדות לא יחזיקו כאן מים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רפובליקת בננות

    shyba, 21/01/07 15:09

    מדוע בית המשפט לא מפעיל שיקול דעתו?
    מה הכניעה הזו לרצונה של הפרקליטות?
    האם אין לשופטים שיקול דעת?
    בושה להיות ישראלי בימים אלו

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרקליטות ומשטרה חלמאים. לשחרר את האיש הענק הביתה

    דן, 21/01/07 15:09

    בא לבכות מחוסר הצדק בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שי תחזיק מעמד , הציבור השפוי איתך!!!

    משלם המיסים, 21/01/07 15:08

    אל תישבר , פה יהיה מקרה תקדימי שישנה את המשפט בישראל, אנו האזרחים שומרי החוק נפגין עד שהשופטים יקשיבו גם לקורבנות ולא רק לעבריינים , אתה תהיה חזק ואנחנו נבצע את הצד שלנו..

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    די,די,די עזבו אותו

    יעקב עירוני, 21/01/07 15:07

    ההתעמרות של הפרקליטות צמאת דמו של דרומי - כמו גם המשטרה - עוברות כל גבול. הם נועצים בו שיניהם כפיטבול.
    מדוע לא הגנו עליו? מדוע לא מילאו את חובתם לשמור על נכסיו. מדוע כשהוא שמר מענים אותו.
    באיזה קלי קלות הם עוצרים אנשים. זורקים אותם לבור תחתיות. התנסיתם בלהיות שם פעם לפני שאתם קוברים שם אנשים?

    דרומי הוא לא פושע ל:עד תום ההליכים:. הוא לא יברח. תנו לו להיות בביתו.
    את הכשלונות של המשטרה אתם מדביקים בו.

    אתם מעוררים בי בחילה! הקהות שלכם זה משהו

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איזה ביזיון הפרקליטות (ל''ת)

    רועי, 21/01/07 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שי

    עודד שי, 21/01/07 15:05

    איפה היתה הפרקליטות והמשטרה ששדדו את רכושו באישון לילה.זה מזכיר את תקופת הפידאיון.שהכל היה הפקר.מה היה קורה לוא חס ושלום היו פוצעים או הורגים אותו
    לדעתי מגיע ,לאיש צל''ש

    הגב לתגובה זו

    • איפה היו?

      אר, 21/01/07 16:31

      תשאלו את מר קאראדי,את תת ניצב לוי,את משפחת פאריניאן........החוק הוא של אנשח השמאל,החוק הוא של משפחות הפשע,החוק הוא נגד האזרח הישר ,ואת הצדק לכו תחפשו בביתו של כבוד שופט בית המשפט העליון לשעבר מר ברק,הוא זה היחיד שהביא עלינו את אי הצדק הנוראי הזה ,אצלו אנחנו האזרחים הישרים לפי חוק בוזגלו הרי צדיקים אנחנו אך היכן הצדק ,היכן העונשים ,היכן רמיסת זכות האזרח לרכושו לחייו ,אין משטרה שאכיפת החוק לטובת האזרח הישר,אין פרקליטות לטובת האזרח הישר אלה לעזרתם של כל אנשי השמאל יפי הנפש שרק שומעים בדואי נהרג ישר ההורג הוא פושע ואולי להפך.....אולי הבחור הציל את כבודנו האבוד ,כבודנו שנרמס בידי כל אחד החושב כי אין לפגוע בבא לפגוע בך ,קודם שיפגע בך,אחרי כן תגיש לו כוס קפה ולאחר מכן תבקש ממנו יפה להביא איש שמאל כמו אורי אבנרי ודומיו שיתלווה אליו למשטרה ורק אחרי כן אם יפגע באיש השמאל אזי מותר לך בעל הבית לרות בכדי להרוג ,כי אתה הצדיק בעיני השמאל ההזו.............זה כלל אינו מצחיק.המשטרה חסרת כוח חסרת אונים,השמאל הקיצוני שולט היטב במהלכי השפיטה בישראל(ראו לאן הגיע רמון בניסיונו להפוך את שיטת הסניוריטי שמבית מדרשו של ברק ..)השופטים חסרי חוט שידרה והמחוקק פשוט מצחיק לדבר עליו ,הוא פשוט צוחק כל הדרך בין הבנק לקלפי ...ואנחנו צריכים לקחת את העינינים לידיים גם אם מאוחר הריבון זה אנחנו וחייבים לקום ולהניע את המהלכים הנכונים לשנות את פני הדברים בעזרתו של המקרה של דרומי...כך כל אזרח כל חקלאי,כל מושבניק,זה אנחנו או שנעלם בעזרתם האדיבה של השמאל ההזוי..

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    שיהיה ברור החקלאים הם הקורבנות (ל''ת)

    אוהד, 21/01/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הפורץ הפצוע כלל לא נעצר !!

    כהן צדק, 21/01/07 15:04

    כאילו לא מדובר באדם מסוכן לציבור ,שהרעיל כלבים שדד חוואים ונשא עימו נשק קר

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל ארגוני זכויות בעלי החיים צריכות לסייע לדרומי !

    פרפר, 21/01/07 15:04

    הפושעים הערבים הרעילו את הכלב שלו, וזה מעשה שחוזר על עצמו כל הזמן. הם רוצחים חיות.

    תתארו לכם איך הוא הרגיש כאשר הוא ראה את הכלב שלו מת. מה אדם שפוי אמור לחשוב כאשר הוא רואה פושעים חסרי מצפון שרצחו כלב, מתגנבים לביתו ?
    זה הדבר המפחיד ביותר בעולם !

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יפוצה דרומי על העוול שעושים לו (ל''ת)

    אוהד, 21/01/07 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בושה אדם מגן על רכושו ומשפחתו נעצר

    מלי, 21/01/07 15:03

    שנו את החוק
    אחרי הכתבה בטלויזיה מה קורה בדרום לחואים לדעתי כל מי שיהרג על אחריותו בלבד שלא יגנבו לא יהרגו ממש נורא אין חוק במדינה המשטרה חסרת אונים או שפשוט לא מטפלת כנדרש הגיע הזמן שיהיו הרבה שי במדינה הזו

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עכשיו אני מבין את המתנחלים

    חילוני שמאלני צ, 21/01/07 15:03

    עם כל האי-נעימות מהתמונות משם. עכשיו אני מבין מה מביא אותם להתנהגות הזאת.
    המדינה מפקירה אותם. הם סובלים מהטרור הפלשתינאי. והתוצא היא שמתנחלים יוצאים למאבק נגד הטרור.

    זה מאוד מזכיר את מה שקורה בחוות בנגב.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הבדואי שנפגע טוען שהם רק חיפשו ארנבות! רק יד חזקה תעצור את הפשע (ל''ת)

    הבדואי בדרום!!, 21/01/07 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לשחרר את הגיבור לאלתר !!!! (ל''ת)

    מתן, 21/01/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    Mr Shai Dromi

    Goodman, 21/01/07 14:58

    He is the best of the best

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרקליטות המדינה = עוכרי ישראל (ל''ת)

    פישנזון, 21/01/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפרקליטות שלנו היא בדיחה (ל''ת)

    חיים, 21/01/07 14:56

    הגב לתגובה זו

    • זה כלום. הבדואי שברח יטען שרק בא לגזוז צמר של הכבשים. (ל''ת)

      אין גאולה, 21/01/07 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ל-2

    gil, 21/01/07 14:53

    מה אתה בדבר על כול משפחה של מיתנחלים מציבים גדוד שלם שלפחות חצי נהרגים ועל מה ??? אז אולי צריך היה לשחרר את שי אבל לערבים צריך להקים תנועה לזכויות אדם לא לנו לנו יש מדינה ולאום!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון שלגנבים צריך להקים מדינה עם גדר גבוהה וכלבי שמירה (ל''ת)

      אתה נאיבי, 21/01/07 15:05

      הגב לתגובה זו

    • לערבים יש 22 מדינות לאום אז מה (ל''ת)

      מוחמד, 21/01/07 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    רק אנשים כמו דרומי יחזירו את כוח ההרתעה.

    אחד העם, 21/01/07 14:53

    כוח הרתעה שאבד עי ממשלת עליזה , והשמאל ההזוי והמסרס ,שהשתלט על הפרקליטות ובתי המשפט ,ועל התקשורת . דרומי כולנו גאים בך ואוהבים אותך ,

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כולנו איתך חזק ואמץ . זו לא מדינת הפקר

    חגית, 21/01/07 14:51

    גם דמי חסות גם פריצות איפה אנחנו נמצאים. צריך לסגור את המדינה הזו ולפתוח אותה מחדש

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף סוף למישהו יש טיפה שכל (ל''ת)

    יוסי, 21/01/07 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד לשופטת (ל''ת)

    חבר, 21/01/07 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תודה לשופטים . (ל''ת)

    חיים, 21/01/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שחרורו של החאוי

    עובדיה מנהריה, 21/01/07 14:45

    א כלל מדובר בהגנה עצמית נגד הפרזיטים בנגבין להגיש כתב אישום נגד החאוי שי

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אין הגנה ליהודים בישראל. אין !!

    אדם אילת, 21/01/07 14:44

    במדינת ישראל, זוכרים היהודים לפחות הגנה משטרתית מאשר בפריז, או ניו יורק, או לונדון למשל.

    שם, כאשר המוסלמים מתנכלים ליהודים, המשטרה מציבה שוטרים ומבצעת סיורים.

    בישראל ? אין . כלום, אפס.

    צריך להקים בישראל תנועה לזכויות היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עכשו צריך לבטל את כתב האישום, קדימה מחאה... (ל''ת)

    סקופידון, 21/01/07 14:41

    הגב לתגובה זו

    • כולם עובדים אצל טיבי !

      אין מישטרה, 21/01/07 15:30

      מגיע לנו !!!

      הגב לתגובה זו