• 66.

    אני מפחד יותר ממעצר שווא מאשר מרוצחים (ל''ת)

    פוטנציאליים, 20/01/07 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הגנבות החקלאיות

    שוטר, 20/01/07 12:13

    רוב הגנבות החקלאיות הם של המתנדבים בערב תורנות הם עושים שוק ולוקחים ארגזים מהשטחים והם גם מדווחים לשאר איפה יש קטיף

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מזוז ממשיך לכהן מכוח אי העמדתם לדין (ל''ת)

    משפטן, 20/01/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הפתרון- משטרה מקומית בלבד

    יוסף פותר החלום, 20/01/07 09:50

    לאורך הזמן במשך השנים האחרונות קמו להם תחליפים למשטרה הלאומית בצורת שירותי אבטחה עירוניים עליהם גובה העירייה תשלום אבטחה חודשי מתושבי העיר (לפחות ברעננה).
    באותה שיטה ובהרחבת מה ניתן לבטל את 90% מהמטה הארצי והמרחבים ולהפקיד את השיטור בידי העיריות והמועצות המקומיות או המרחביות שלכל אחת מהן תחת אגף הבטחון שכבר קיים אצל כולן תופעל משטרה מקומית שיתרונותיה ברורים ביותר:
    1. היכרות עם הזירה: כל השוטרים הם בני המקום וגם השריף מקומי.
    2. מימון : במקום לשלם מסים למשרד האוצר בירושלים ישולם חלק המיסים המקדד למשרד לבטחון פנים לשלטון המקומי.
    3. ייעול ארגון וניהול: המשרד לבטחון פנים יסופח כאגף למשרד הבטחון - פחות שר מיותר שכבר הוכח שאינו תורם דבר.
    4. כח אדם: חלק מהנוער המקומי יגוייס למשטרה תחילה בהתנדבות בכיתות העליונות של בית הספר ולאורך כל השירות הלאומי במידה ולא יבחר שירות צבאי.
    5. הכשרה ואימון: חלק מהמשרתים במשטרה המקומית יעבור הכשרה במכללה ללימודי השיטור ושכרו לאחר סיום הלימודים יהיה מקביל לשכר הבכירים באותה עירייה. גם התחום התנועה וגם בתחומים האזרחיים.
    6. הצטיידות : בתקציב המקומי עם אמצעים המותאמים לבעיות שאמורות להתעורר. רצוי שהציוד יהיה משולב עם כבאות, פינוי וכל הנוגע לפיקוד העורף שגם הוא גוף מיותר במקרה כזה.

    ברגע שאדם שומר על ביתו ובית שכניו ומקבל הערכה ותמורה הולמת הופכת הקהילה ליותר אקטיבית ולפשע קשה יותר להתנכל לה.
    גם כיום כמות המתנדבים הפועלים בשירות המשטרה היא בעלת משקל רב בתיפקוד המשטרה כך שבפועל יותר מחצי עבודה כבר נעשתה.

    מה לא יהיה במידה ואמנם יאומץ רעיון כזה:
    1. יהיו פחות ניצבים וקצינים בכירים אחרים המקבלים משכורת ותנאים פנסיוניים ותפוקתם שואפת ל-0. כולל נספחי המשטרה למדינות זרות שעד היום לא הצלחתי להבין מהו בדיוק תפקידם ואני מאמין שגם הם לא יודעים בדיוק אבל נהנים כל רגע מהצ'ופר.
    2. יהיו פחות מטות כבדים ומסורבלים שאינם משרתים דבר.
    3. יהיה פחות אינטרס לחגוג עם התקשורת הלאומית על גבי אירועים מקומיים.
    4. תהיה יותר איכפתיות ונטילת אחריות והחלפת פונקציונים שסרחו תהיה מיידית ללא צורך ביועצים משפטיים לממשלה, בגצ''ים ודומיהם.
    5. יתכן מאוד שהאזרחים ירגישו יותר בטוח וירכשו אימון רב במערכת בטחון מקומית ולא יצטרכו כמו שי דרומי לפתור בעיות בכוחות עצמם בלית ברירה.
    6. עשרות חברות אבטחה שמקיימות כיום שירות פרטי שיעילותו אינה מוכחת ומנצלות לשם כך כח אדם בתנאי עבדות ייעלמו מן השטח.
    7. יתכן שיהיה טוב יותר וזול יותר - לא מאמינים? תשאלו את ג'וליאני.
    8. כבר ברור שמשטרה לאומית יוצרת בעיות ואינה פותרת בעיות.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זדורוב האומלל יציל הכבוד האבוד של המשטרה (ל''ת)

    חן, 20/01/07 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    התחילו לטפל בבריונות קטנה כגדולה

    סמי, 20/01/07 09:50

    נכון כל מה שנאמר על מחסור בתקנים
    וחוסר המיומנות של החיילים השוטרים
    אך האם ניהול הצוות הקיים הוא ניהול חכם?
    מה הוא סדר הקדימיות של משטרת ישראל?
    באירוע ביטחוני לא מורגש מחסור בכח אדם
    בעבירות בריונות ורכוש כמעט ואין משטרה,אפילו חלק מהאזרחים כבר לא שש להתלונן בעבירות אלה?זה הוא סימפטום מסוכם המסתיים ברצח

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    פרופ' ברק מייסד ומטמיע השחיתות השלטונית (ל''ת)

    גרינשפן, 20/01/07 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חבל על התקציב, המדים, השכר, הרכבים והלשכות (ל''ת)

    יקי, 20/01/07 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יישום חוק להגנה עצמית מיידי

    אלה, 20/01/07 09:42

    כמו בארה''ב - הקם להורגך השכם להורגו.
    זהו החוק וכך יהיה ואין עליו מתלוננים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בהעדר זר' שופטת!!! ב''קדימה'' הפשע גואה (ל''ת)

    אריק, 20/01/07 09:28

    הגב לתגובה זו

    • שרון אולמרט רמון הנגבי יצחקי רוחמה אפללו (ל''ת)

      מסעודה, 20/01/07 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אחרי שהצבא והממשלה איבדו את הצפון בקיץ - הגיע תור המשטרה...

    גיל צבי הכהן, 20/01/07 09:28

    ומי הבא בתור?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גל הגניבות החקלאיות

    בודהה, 20/01/07 09:23

    נו? באמת לא יודעים מי עשה, הבעיה היא כמו בדרום, אתם לא עושים (הממשל) שום דבר בנושא, ונותנים לזה לגלוש הלאה, אבל תעשו משהו בנושא יותר אגרסיבי, תאמינו לי שיפסיקו את הגניבות. אבל מה עוצרים את החקלאים, כי מהחקלאים גונבים, ואותם יש להכניס למעצר, כי הם יורים על הגנבים.... חה חה חה .

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך המשטרה נותנת יד חופשית לגנבים ואוזקת את ידי המתגוננים (ל''ת)

      יופיטר, 20/01/07 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הוא לא מזכיר את חלוץ קצת? (ל''ת)

    הממ..., 20/01/07 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בכל העולם מסוכן לנסוע בטרמפים!

    המורה, 20/01/07 07:09

    רק המטומטמים בישראל נוסעים חופשי, לא מתאמצים לחשוב על הסכנה שבכניסה למכונית שבה נוהג זר. הישראלים עושים ילדים אבל מתעצלים להסיע אותם למחוז חפצם. בעולם הגדול, אנשים עושים פחות ילדים כי מודעים לאחריות העצומה ולמאמץ היומיומי הכרוך בגידולם בביטחה. המשטרה אינה יכולה לבדוק כל מכונית שאליה נכנס טרמפיסט. שימרו על הילדים שלכם ולמי שאים כוח לשמור, שלא יעשה ילדים. ילדים זה עבודה קשה!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הגב' בייניש לפני שמונת הבטחת אני אחזיר האמון לאזרח במערכת ביהמ'ש

    משה, 20/01/07 06:13

    אני אשית התבדתי ,

    מבחינת אמון במערכת בית המשפט

    הפרקליטות והמשטרה האזרח בבעיה

    היום קל יותר להיפגע משוטר אלים

    מאשר מחבל ,

    הגב לתגובה זו

    • מי שמינה אותה, את ארבל ואליקים אחראי היום לאנשים שהם הכניסו למערכת

      פרקליטה לשעבר, 20/01/07 07:38

      הם הכניסו וקידמו פרקליטים ושוטרים למערכת החוק שאינם ראויים.

      היום כולנו משלמים את המחיר של הפרוטקציות והקומבינות ושל המנהיגות הלקויה שהם הנהיגו במערכת שלטון החוק.

      מי שהחליט למנות את שלושת האנשים האלה אחראי לפירות הביאושים שכולנו אוכלים והגיע הזמן שעיתונאים ואנשי מקצוע יגידו את זה בכל רם ולא רק בשיחות סלון עצובות.

      הגב לתגובה זו

      • הם הכניסו וקידמו פרקליטים ושוטרים למערכת החוק שאינם ראויים! צודקת

        משה, 20/01/07 20:08

        כל מלה בסלע,פרקליטה מבינה עיניין ,
        ולי אישית !!! אין לי אמון במערכת
        בית המשפט ,
        כלל מערכת החוק בקריסה טוטאלית ,
        שבוע טוב לך הגב' בייניש .

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    חוק ולימוד על כמו

    נח, 20/01/07 05:03

    צריך יחידות מיוחדות לעבירות רצח בדרכים.כגון יחידות לסמים. להשתיל שוטרים שלא מוכרים עוד לציבור באזורים שבהם עברינים ידועים מיתאספים.(מעדוניי לילה וכדו.בדרך כלל העבריין עושה תעות ומפתפת ואז יש כיוון. תמיד.forensic.narcotics.working with lab for d.n.a. הם בסוף ניתפסים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אם לא יעצרו אדם שהתגונן נגד פורצים- לא תהיה השתוללות של בני מיעוטים

    ג, 20/01/07 04:38

    אם ירגישו שאפשר לפרוץ ועוד יעצרו ויחקרו את האזרחים שפרצו להם לבית- אז למה שהפושעים לא ישתוללו?

    המשטרה והפרקליטות אשמים בהשתוללות של הפשע. תשנו את המדיניות ותעזבו בשקט את הקורבנות.

    גם לדפוק איזה רוסי ברצח שהוא לא עשה - גם לא תורם לתדמית המשטרה. אם הרוצחים מבינים שממילא אין חקירה וממילא איזה חף מפשע יקבל את העונש שלהם- למה שיחשבו פעמיים.
    זה בסדר לא לפענח רצח, זה ממש לא בסדר להכניס חף מפשע לכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    המשטרה וצהל הם הזרוע הפוליטית,,של החונטה (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 20/01/07 03:56

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אליק רון - סייג לחוכמה שתיקה (ל''ת)

    עמוס, 20/01/07 03:56

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הפקרות גורפת בכל תחום הנמצא באחריות המשטרה!!! (ל''ת)

    צ'ירוקי, 20/01/07 03:40

    הגב לתגובה זו

    • ...יש לצוות על קארדי ודיטריך להחזיר את כל המשכורות שקיבלו.....

      מתתאל שטנדל, 20/01/07 04:41

      הם לא מספקים את הסחורה....!!!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    no arabs-no crime (ל''ת)

    simon, 20/01/07 03:25

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הטרגדיה של העם אחרי אולמרט ופרץ - קראדי (ל''ת)

    אריק, 20/01/07 03:05

    הגב לתגובה זו

    • קראדי זה לא טרגדיה אלא קומדיה נוסח לואי דה-פינס

      קוקו מוקו, 20/01/07 04:14

      ללואי דה-פינס היתה סדרת קומדיות משטרה שמשטרת קראדי מזכירה אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    צמרת המשטרה עצמה בחקירות ובפלילים(זיילר) (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 20/01/07 03:02

    הגב לתגובה זו

    • מזלו של קארדי,שדיטריך יותר טיפש ממנו,אחרת היה ממנה מפכ''ל אמיתי....

      וורן פינחסי, 20/01/07 04:38

      ישראל הפכה בדיחה בעולם הרחב...
      יש לזעזע את היסודות....

      וורן פינחסי.
      לונדון.

      הגב לתגובה זו

      • ...אני לא מבינה מה הקושי לייבא קציניי מישטרה מאנגלייה....

        ייטה בלום, 20/01/07 04:55

        קצינים נאים ,בלונדינים עם עניים חכמות ,IQ 160 ומעלה...הם ועשו את העבודה בחצי מחיר וביעילות.
        את קארדי ופרץ יש לישלוח לבנקוק ,שם ישמשו נהגיי ריקשה...

        ייטה.

        הגב לתגובה זו

        • דבר ידוע הוא,שכל מישפחת פשע החדירה בשנים האחרונות אחד מבניה ....

          דב גל, 20/01/07 05:29

          לשורות המישטרה....
          יש לבצע סינון מקיף .. !

          הגב לתגובה זו

  • 43.

    פוחדת

    אזרחית, 20/01/07 02:00

    בישוב שלנו יש פריצה כל יום, לפחות אחת. אני פוחדת, חסרת אונים. רכושי הפקר ואין, אין, אין למי לפנות. אני רק אזרח קטן שמשלם מיסים ורוצה לחיות בשקט ובשלווה ואני פוחדת נורא. מישהו יכול להרגיע אותי?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נו מה הבעיה לכו לעצור כמה אזרחים תמימים (ל''ת)

    ומדאגים קשי יום, 20/01/07 01:40

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    באמת אין שוטרים

    אזרח, 20/01/07 01:25

    חשבתי שיש המון בעיקר כאלו שתפקידם לחפש נהגים שלא חוגרים חגורת בטיחות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נו מי שמחפס את ראש הממשלה זאת לא ה

    משה, 20/01/07 01:15

    המשטרה תשאל את מזוז.כל הפטפטנים תתנדבו למשך חודש ותרגישו מה זה לאכול קש.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בני המיעוטים הורסים את הארץ הזו...

    מתי תקלטו, 20/01/07 00:49

    הגיע הזמן לומר את האמת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, אבל אסור לדבר על זה...

      דרור, 20/01/07 11:53

      כולם יודעים מיהם בדיוק כל גנבי הרכב והציוד החקלאי במדינה.
      כולם גם יודעים מי הם כל גנבי המתכת שעוקרים מתכות ממצבות של חללי צה''ל.
      כולם יודעים ושותקים.
      למה? כי זה לא פוליטקלי-קורקט.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה לא משפחת ראדה איבדה אמון

    גבי, 20/01/07 00:48

    דומני שמפקד המחוז הצפוני טועה
    ומטעה. אין זו משפחת ראדא אשר
    הביעהה אי אימון במשטרה כי אם
    העם כולו אינו בוטח עוד במשטרה
    שאינה נופלת ברמתה בכל משטרה
    בדרום אמריקה. הכל מושחט הכל
    רקוב הכל בשקר ובהטעיה יסודו.
    מעולךם במדינת ישראל לא היתה
    משטרה עם הפקח כללי כלכך לא
    מוצלח ולא אמין.
    זא על נו יאשים המקד הצפוני את
    משפחת ראדא.

    גבי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חצי ממשטרת ישראל,עוסק בנסיון הפללה של ראש הממשלה.

    מאיר אברהם, 20/01/07 00:42

    ושל כבוד הנשיא.
    ושל השרים.
    ושל חברי הכנסת.
    בזה הם עסוקים יום ולילה.
    בית משוגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    המשטרה העלובה שלנו שעושה שימוש בתשקורת כדי לשפוך דם נקיים...

    מאיר אברהם, 20/01/07 00:32

    מזילה דמעות תנין נגד התשקורת.
    מה תאמרו על אלה?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המשטרה אמפוטנטנטית והפשע חוגג ברחובות!!! (ל''ת)

    חלום מסוייט, 20/01/07 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שהרציחות הן לאומניות כדי שנחשוש לחיות כאן

    תחושת בטן, 19/01/07 23:49

    ולא נדע מהיכן זה מגיע ולמה?
    טכניקה של אי ידיעה הורסת אותנו. ראו ערך שבויים ונעדרים..
    אי הידיעה יוצרת תסכול ומצב של מוות לא מוות כל הזמן...
    וכנראה שגם הרציחות הם חלק מכך. נראה שצריך לבדוק במכללה בקצרין איזה סטודנט ערבי קיבל כרטיס כניסה לחארגוני הטרור
    כנ''ל בבקעת סכנין מי שם עשה את שעשהלמעין כדי להגדיל כאן את הפחד וחוסר הבטחון.
    זה נראה לאומני ומריח לאומני.
    או שיש כאן רוצח סדרתי
    שמטייל בארץ ותוקף כל פעם במקום אחר.. ואולי תהיר זה פעילות בית ספרית של נער שהיה על סמים או בדומה..

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    פחות קצינים

    המזמר, 19/01/07 23:40

    אפשר לחסוך והרבה אם היו מבטלים מספר רב של תקני קצינים במטה הארצי ובכל המשטרה . במיוחד תקנים של קצינים בכירים שמסביבם יש רכב צמוד {ניידת פחות בכביש }לשכה עם שוטרים משרתים {יןתר שוטרים בשטח }ןכן הלאה . אז שלא ילל על חוסר תקנים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דן רונןפחוסר בכוח אדם לא מסביר את זה. כנסו

    משה, 19/01/07 23:15

    את זה שניידות משטרת התנועה עוברות על כל חוקי התנועה האפשריים.
    סעו בכבישים ותראו.
    השוטרים שלך לא מכבדים את החוק ואת עצמם. לזה אין תרוץ

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ציון בטיטו אתה גדול!!!! (ל''ת)

    ציון, 19/01/07 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    משטרת ישראל

    אלי, 19/01/07 22:03

    אנחנו כעם מצפים ממשטרת ישראל שתשרת את הציבור כיום ההרגשה שהשוטר מחפש לדפוק אותך ולכן רוב הציבור שונא את המישטרה המישטרה צריכה לעבוד על עצמה ולהיתקרב לציבור ולהיות במצב שהאזרח יעריך ויכבד את השוטר

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כח אדם

    שאול, 19/01/07 21:33

    קליע חדר לדירתי,
    בעיקבות הודעתי למשטרה ,הגיעו שני שוטרים, שהחליטו להזמין מז''פ,
    אם נחבר הזמן שהשוטרים שהו בבתי, נגיע ל-3 שעות, שבהם התעסקו בפעולות פורמליות, בלי להתקדם למטרתם:להבין מאיפה נורה הקליע,ממה, וע''י מי.
    בעניי ,יש חשש לביזבוז זמן בצורת עבודתם.
    שכני הותקף במהלך שוד,
    הגיעו 7 שוטרים, אם נחבר את זמן השהות שלהם במקום נגיע ל- 8 שעות,
    עד היום התוקף לא נתפס [למרות כי היו שפע של נתונים שלדעתי , חייבו את תפיסת הפושע],
    כשמדברים על חוסר כח אדם, מעניין מה חושבים על צורת עבודה שכזאת, שבחוסר יעילותה, בסתמיותה,גורמת לחוסר בכח אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מחוז צפון מופקר

    ס, 19/01/07 21:15

    כאזרח בעיר הכינרת משטרה אין פה הרימונים מושלכים כמו גרענים והיריות נורו בלי חשבון מסקנה שאין מישטרה בטבריה הרחובות משתוללים עברייני תנועה ועבריינים למינהםלמי נופלים על אזרחים טמימים שלא הם העבריינים האמיתיים

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חסר הרבה שכל , שר המשטרה מהשב''כ

    אזרח, 19/01/07 21:04

    ולא מצליח להזיז דבר במשטרה !!

    הגב לתגובה זו

    • המחוז הצפוני מצליח

      שושינקה, 20/01/07 10:16

      המחוז הצפוני עושה עבודה מצוינת ומצליח להרגיז את הקוראים ואת האנשים שעומדים בראש המערכת.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    משטרת ישראל אינה מתפקדת

    אזרח מבוהל, 19/01/07 20:48

    הסיפור מתחיל בכך שהשוטרים הינם מעל לחוק כמו למשל בחנייה במקום אסור וממשיך בחוסר מקצועיות, שחיתות וכו'.
    מחסור בכח אדם ותקציבים ירודים הוא בהחלט בעייתי, אך פיקוד המשטרה נגוע במינויים פוליטיים שאינם מקצועיים וחלק ניכר מהמינויים במשטרה מבוצע על פי יחסים אישיים בלבד בלא כל התחשבות בטוהר המידות ונקיון כפיים.
    אנו צועדים לתוך התהום ללא אפשרות יציאה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    קודם שהשוטרים לא יהיו עבריינים!!!

    שוטר לשעבר, 19/01/07 19:56

    השוטרים של היום מתנהגים בצורה מבישה- מעשי אלימות, קללות של אנשי רחוב, חוסר כבוד בסיסי, ברוטאליות ובקיצור- כמו עברייני רחוב קטנים.

    אגב, ההתנהגות הזאת היא רק מול אזרחים פשוטים, מול עבריינים אמיתיים הם משקשקים.

    לא מגיע להם שום כבוד, העבודה שלהם היא לא בהתנדבות, שיתחילו להיות מקצוענים ושיטפלו בעבריינים אמיתיים.

    אחוז העבריינים בקרב שוטרים גבוהה משמעותית מזה שבקרב האזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כשל הצפון

    גיורא, 19/01/07 19:46

    לכן הם העלו בדרגה והציבו על המרחב את ניר מריאש המופיע נהדר אך תוצרתו בסימן שאלה גדול.
    אנו זוכרים שתחנת חיפה לא עשתה גדולות ונצורות בתקופתו.
    כנראה שכך במשטרה.
    לקחו מפכ''ל ממחוז מדורדר. מקדמים קצינים מעוטי מעש והרי לנו משטרה כושלת .אשר כאשר מצליחה לעשות משהו יוצאת בתופים וחצוצורות.
    נסו להזמין משטרה פעם לארוע שמטריד אתכם.
    נסו לחפש שוטר בהדר, בעיר התחתית, בכרמל.
    תמצא את המשא''ז שמפחדים לעזוב את רכבם. תמצא שלושה ארבעה שוטרים אורבים לרכב שסטה בטעות בחורב. תמצא כמה שמסתתרים אחרי מכונית כדי לתפוס עולה חדשה קשישה שמהססת בחצית הכביש. במקום לעמוד בצמתים ולכוון, לאפשר לקשיש כבד תנועה לחצות וכו.
    ושתפסיק המשטרה בחיפה והצפון לספר על בטחון. שיתנו בטחון אזרחי ואת הבטחון ישאירו למג''ב.
    ואולי??? שמגב יתנו שרות אזרחי??
    א נ ו רוצים לראות סיורים רגליים בערים. לא בנידות החולפות ביעף .
    אנו צריכים משטרה מ ת פ ק ד ת ולא מ פ ט פ ט ת .

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה- משטרה של ג'ובניקים (ל''ת)

      משה, 19/01/07 19:57

      הגב לתגובה זו

    • לחכם מחיפה

      שוטר, 19/01/07 21:12

      אולי תתגיס למשטרה ובכך תעלה את רמתה?
      מה אתה מבין בענייני משטרה?
      מי הסמיך אותך לקביעת מסקנות נחרצות ומלומדות?
      נימאס לקרוא בכל יום דעות של ''מומחים'' לענייני בטחון,הבעיות במשטרה אכן קשות ומורכבות,ובטח שאנשים כמותך לא יפתרו אותן.

      הגב לתגובה זו

      • לשוטר

        Joe Anaaref, 19/01/07 21:17

        גיורא לא ממש צריך להצטרף אליכם כדי להעלות את הרמה.
        גם אם אמסור את הכלבה שלי למשטרה היא תעלה את הרמה...
        בהרבה.

        הגב לתגובה זו

      • ל- שוטר

        שאול, 19/01/07 21:38

        אני לא יודע בדיוק עד כמה האיש שכתב לפניך חכם,
        אך התיחסותך לאיש, ממש לא לעניין.

        הגב לתגובה זו

      • לשוטר: זה לא נורא שהוא לא מבין בעניני משטרה. הבעיה היא, שהקצינים

        קצין משטרה לשעב, 19/01/07 22:43

        הבכירים, כולל קראדי, אינם מבינים בעניני משטרה. ולכן המשטרה נראית ככה...

        הגב לתגובה זו

      • אתה נשמע 10 - לא נראה לך שצריך ריאורגניזציה במשטרה? (ל''ת)

        יופיטר, 20/01/07 12:58

        הגב לתגובה זו

    • מג''ב אתה רוצה שיופקדו על הבטחון.הם

      משה, 20/01/07 01:00

      פחדנים,מדובר באנשים דבילים.שוטרים רגלי ברחובות? אין מספיק שוטרים להוציא את הניידות.

      הגב לתגובה זו

    • גיורא 24 אתה כל כך צודק. (ל''ת)

      מירי, 20/01/07 09:15

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אזרחית זועמת

    אזרחית זועמת, 19/01/07 19:35

    זה התחיל עם הקיצוצים הקדושים של ביבי שהאוצר כל כך אוהב לבצע זה מה שקורה שרוצים לקצץ בהוצאות ציבוריות בסוף זה עולה לכולנו הרבה כסף אבל פקידי האוצר רק רוצים לקצץ עכשיו ולא איכפת להם שהאזרח הפשוט ישלם וזה בכל תחום רבותי

    הגב לתגובה זו

    • ה כ ל בגלל ביבי - הפשיעה של הבדואים, כל הרוצחים והשודדים, הפקרת

      בגלל..., 19/01/07 21:50

      הדרום והצפון, הרמה הנמוכה של המשטרה, הכל רק בגלל ביבי...
      יכול להיות שגם משה רבנו הגיע לאזור ולא לקנדה למשל, בגלל ביבי....

      הגב לתגובה זו

    • טוב שמצאת שעיר לעזאזל - בחוה שרון ניהל ענינים בלי ביבי - מה דעתך? (ל''ת)

      יופיטר, 20/01/07 13:00

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    למספר 18

    מספר 18, 19/01/07 19:28

    בוא תראה מה קורה בחדרה, נתניה, דרום תל אביב, יפו ועוד ועוד מקומות שהם מדרום לחדרה- גם שם המשטרה די אימפוטנטית. שוטר שקם בבוקר הולך לעבודה ולא הולך לעבוד. אם בדרך הוא רואה עבריין אז הוא מתחבא וממשיך בדרך כשהעבריין עובר. היום עבריינים לא מפחדים ממשטרה, אזרחים נורמטיבים מפחדים ממשטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בו'אנה, לא מספיק שאנחנו באים לעבודה? אתם רוצים שנעבוד?... (ל''ת)

    שוטר לשעבר, 19/01/07 19:18

    הגב לתגובה זו

    • חחחח צריך גם לצחוק וצריך גם הומור (ל''ת)

      יופיטר, 20/01/07 13:03

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    משטרה בצפון? הצחקתם אותי !!!

    מיואש מזמן, 19/01/07 19:13

    בואו ותראו מה הולך בטבריה,פחד אלוהים,עאלק עיר תיירות....
    בעפולה למשל 3 מטר מול תחנת המשטרה !! מתבצעות כל יום 300 עבירות תנועה ! למי זה איכפת או מזיז?
    תעשו טובה ואל תחפשו סיבות !

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בואו נפרוש את האמת!המשטרה מטפלת בבעיות קלות בלבד! (ל''ת)

    צבי, 19/01/07 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הגליל, הצפון?

    מסכים עם Joe, 19/01/07 19:08

    כפי שג'ו כתב, מדינת ישראל נגמרת בחדרה, כל התקציבים מיועדים למרכז הארץ, ולקולוניות הצפוניות נשאר התפקיד של ספק צימרים, נוף ואוויר נקי בסופי שבוע.
    לדוגמא, כביש ראש פינה-קרית שמונה, בעל חשיבות אסטרטגית כ''כ גדול, ההתחילו להרחיב את הכביש לפני 5 או 6 שנים, ועדיין מדשדשים בבוץ, כל כביש במרכז הארץ היה כבר בנוי ועם תכנון חדש להחרחבה נוספת.
    הפכנו למסכנים, פריפריה שלא זוכה לשום התייחסות עניינית מצד הממשלה, מעבר להבטחות ועוד הבטחות, שתמיד אבל תמיד, נשארות על הנייר שבו נכתב הנאום.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חפש את הנעלם

    ראובן, 19/01/07 19:06

    חפש את הנעלם מישהוא ראה או שמע על השר לבטחון פנים
    המשטרה במחסור של כח אדם ותקציבים אבל לא ראינו ולא שמענו את השר דורש אמצעים דופק על שולחנות ואפילו לא מגבה את השוטרים שמותקפים יום יום זה עוד מינוי לא מוצלח ושאינו תורם מאומה למשטרה ולאזרחים הזקוקים בכל יום למשטרה איכותית

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין לי הרבה אמון במערכת אכיפת החוק בארץ. ואני מתכוון - הפרקליטות,

    פרקליט בדימוס, 19/01/07 19:04

    המשטרה, ובית המשפט העליון.
    חקירות נפתחות נגד אנשי ציבור, כאילו בהזמנה. חקירות אחרות מעוכבות או מושתקות, כאילו בהזמנה.
    דוגמה? סיפור האתרוג, שרון. גם הימין וגם השמאל הסכימו שההתנתקות נעשתה כיוון ששרון רצה להתחמק מהעמדה לדין. נניח. אבל מה זה אומר על הפרקליטות וצמרת המשטרה?
    שרון לא היה טיפש. אם הוא אכן עשה זאת, הוא לא היה זז בלי הבטחה מפורשת מבעלי סמכות, שיונח לו אם יעשה כך וכך...
    אם מסתכלים על זה ככה, רבותי, זו סחיטה באיומים של ראש ממשלה מכהן, ע''י צמרת הפרקליטות...
    דוגמה אחרת?
    תיק רמון: כדי למנוע עיכוב במינוי בייניש, עשו לינטש ציבורי לשר בממשלה. האשמה? נשיקה...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה לא רק המשטרה. כל מערכת אכיפת-החוק אצלנו רקובה. הפרקליטות

    פרקליט בדימוס, 19/01/07 18:45

    ובית המשפט העליון לא יותר טובים.
    תיק רמון, הוא דוגמה: כדי למנוע עיכוב במינוי בייניש, עשו לינטש ציבורי לשר בממשלה. האשמה? נשיקה...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי רוצה להצטרף לפושעים בכחול ? (ל''ת)

    ניקו, 19/01/07 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההפרטה מתרחשת גם בבטחון האישי

    שוש, 19/01/07 17:59

    הממשלה יוצאת מתחומים של בריאות, רווחה, ביטחון אישי, חינוך ועוד..
    בכל אחד מהתחומים הללו הציבור לא משאיר חללים. נוטלים את הבטחון לידיים, מגבירים את החינוך האפור והפרטי, פורחות חברות האבטחה, וחוקרים פרטיים כבר חוקרים רציחות ופשעים אחרים. פתרון לעשירים. הכתובת על הקיר. הראקציה בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לרונן לא אכפת מהמצב

    א, 19/01/07 17:59

    הוא במילא פורש מהמשטרה בעוד שבועות לפנסיה ומה שחשוב לו כעת זה גודל הפנסיה שאותה הוא יקבל ולא הורדת עקומות הפשיעה במחוז שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למשטרה שבו וגם תשנו במשרדים זה יותר נוח . (ל''ת)

    רפי, 19/01/07 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אמון הציבור

    מנסה להאמין, 19/01/07 17:34

    הציבור מתבקש לתת אמונו במשטרת ישראל ואני תוהה- איכה נעשה זאת?
    אם נתייחס למקרה הרצח של תאיר ראדה זל,
    המשטרה מתפרצת במסיבת עיתונאים לא אחראית ומודיעה כי בידיה הרוצח.
    וכיצד היא יודעת שרומן זדורוב הוא הרוצח? היא לא יודעת אבל היא יודעת.
    כלי הרצח? איננו,
    הבגדים שלבש הרוצח? אינם,
    מניע? אין,

    אבל יש הודאה ויש שחזור.
    ומי לא היה מודה אחרי ימים נטולי שינה וחקירות צולבות ובלתי פוסקות ושינון פרטים וטפטוף אינפורמציה? הוא בטח רצח גם את רבין, ואת רחבעם זאבי ואת מי לא?

    והמשטרה יודעת להגיד שטביעת נעל שנמצאה על מכנסיה של תאיר שייכים לזדורוב.
    כמה זוגות נעליים מהסוג שטביעתן נמצאה על בגדיה של תאיר יכולים להתאים לכמה נועלי נעליים דומות? יותר מאחד? ....

    והמשטרה יודעת לספר שלאחר הרצח ניגב הרוצח את להב הסכין מהדם והמשיך בעבודתו.
    כיצד ומנין התזה הזו אם כלל אין ברשות המשטרה את להב הסכין?

    הרבה מאד חורים יש בחקירה.
    ייתכן כי זדורוב הוא הרוצח, וייתכן שלא.

    מדוע הפסיקה המשטרה לחקור כיוונים נוספים והיא ננעלת על זדורוב, למרות וחרף העובדה שהממצאים אינם חד משמעיים והאחוזים (90%) מותירים אחוז מאד מאד גבוה (10) שמי שמוחזק ביניהם אכן חף מפשע?

    אז שאליק רון וניצב רונן לא יתהו מדוע איבד הציבור את אמונו ומבטחו במי שאמור להגן עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מאבדים את הצפון ומאבדים את הדרום - מה נשאר? חלומו הרטוב של כל יפה-נ

    הפרדה?שלום?, 19/01/07 17:22

    נפש - שיינקין לאורך ולרוחב.
    זה מספיק לנו, לא?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מחסור בכוח אדם? הקימו מחדש את אירגון השומר, לאמן מתנדבים, לתת להם

    המטיף, 19/01/07 16:59

    נשק, עלינו להגן על עצמנו, כי זה מה שיהרוס את המדינה- ההשתוללות של פורעי החוק בנגב ובצפון.

    הגב לתגובה זו

    • מטיף,ביבי שלך שיבר את המשטרה כפי ששיבר את כל המדינה.

      חיים מבין, 20/01/07 00:35

      כפי ששיבר את צה''ל.
      כפי שריסק את משרד החינוך.
      וכו' וכו'.
      הגאון הקלקלי עם הקניבליזם הקלקלי שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    קשקוש - הגליל אינו חלק מישראל

    Joe Anaaref, 19/01/07 16:57

    איפה אתם יים? בשנות השישים?
    כבר לפחות עשור שהגליל אינו חלק מישראל אלא שטח חסות למטרות גביית מיסים.
    ישראל משתרעת היום בשטח הגדור על ידי נתניה-ראשון-שוהם. גם שם, מי שלא מרוויח 30000 ש''ח לחודש לא מעניין.
    אז את מי מעניין מה קורה בגליל?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איך רונן הפך לממ''ז? תשאלו את הנגבי? (ל''ת)

    ידע פנימי, 19/01/07 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ספורט לאומי לחבוט במשטרה אבל האמת

    לא שוטר, 19/01/07 16:35

    שהמדינה הרעיבה את משטרת ישראל כבר הרבה זמן, שוטרים מקבלים משכורות רעב, יש חצי מכמות השוטרים שצריך למול המשימות וגם הגיבוי של הממשלה והפרקליטות לא קיים. חוקים מטופשים כמו חוק המעצרים החדש וכבוד הגנב וחירותו קושרים לשוטרים את הידיים ואין בכלל תוכניות שירות ולימודים כמו בצבא. בסופו של דבר אנחנו אוכלים את הדייסה שבישלנו לעצמנו. ישראל מקום נהדר להיות בו עבריין - במיוחד אם אתה תושב שטחים שאין לו מה להפסיד.

    הגב לתגובה זו

    • גם נכון אבל... שווה קריאה!!

      טל, 19/01/07 16:49

      בתור אחת שעבדה כסטודנטית במשטרה אני יכולה לומר שני דברים: האחד שבהחלט יש במשטרה אנשים מצויינים אך גם אנשים בעייתיים. לצערי רף הכניסה למשטרה נמוך מאוד.
      הדבר השני מתיחחס ליחס לשוטרים הן מבחינת תגמול והן מבחינת הערכת הציבור. זו עוד סיבה לאדישות חלק מהשוטרים.
      כמו המורים כך השוטרים: סקטור דפוק, לא מוערך , לא מתוגמל , מקוצץ בכוח אדם והתוצאות בהתאם!!!!

      הגב לתגובה זו

    • למה שנשלם מכספי המיסים שלנו שוטרים לגליל

      Joe Anaaref, 19/01/07 17:11

      מילא, אני מבין שהם משלמים מיסים לממן לנו את הדולצ'ה ויטה התל אביבית.
      אבל מפה ועד למסקנה שצריך להקצות תקציבים שיילכו ממש לגליל? אתה לא חושב שזה קצת פזיז?
      במלחמה הבאה הם עוד יצפו מאיתנו לעזרה...

      הגב לתגובה זו

    • ספורט של המשטרה לחבוט באזרח

      מציאותי, 19/01/07 19:32

      שמע, אולי חסרים שוטרים. אבל אלה שכבר נמצאים פשוט לא עושים את העבודה. יצא לי לראות שוטרים בפעולה ומדובר במחזה מביש- הם מתנהגים בברוטאליות וחוסר כבוד בסיסי לארחים נורמטיבים, מפרים בעצמם את החוק ומפדים פחד מוות מעבריינים אמיתיים. הם לא באים לעבודה כדי לשרת אזרחים, רק את העצלנות שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עיתונאי הצחקת אותנו - המשטרע אלו הקרימינלים (ל''ת)

    אני, 19/01/07 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    המשטרע לא נותנת שום סיבה לתת בה אמון

    אורי, 19/01/07 16:18

    לא נשכח ולא נסלח איך במקום לטפל בטרור החרדי, המשטרע העדיפה לאסור על קיומו של מצעד הגאווה

    הגב לתגובה זו

    • דווקא זה הדבר הטוב היחידי שעשו בעשור האחרון........................ (ל''ת)

      ישראל.........., 20/01/07 05:21

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הבטחון האישי התחיל לחרחר בכל ישראל (ל''ת)

    צח, 19/01/07 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    רעיונות ובחינם לפתרון בעיית הביטחון האישי.

    צ______________, 19/01/07 15:40

    לשוטרים בכלל.
    תתחילו לעבוד.
    ותפסיקו עם הריטנג ומסיבות העיתונאים.
    תפסיקו לתפוס דגי רקק.
    תתחילו לתפוס דגים שמנים ותכניסו אותם לכלא ולזמן ממושך.
    אל תרפו מהעברינים הכבדים.

    הגב לתגובה זו

    • מה עשה גוליאני בניו יורק. הוא

      משה, 20/01/07 01:08

      מיגר כליל את הפשיעה של דגי הרקק כך האזרחים השתחררו ויכלו להסתובב ברחובות.מי שעושה את הנזק הגדול זה דגי הרקק ולא הכבדים שאיש לא רואה או פוגש.אם לא היה פרסום בטלוויזיה אז איש לא יודע עליהם.אבל הקטנים מורגשים יום יום שעה שעה.הם שפורצים דירות וכלי רכב וכו' הם שמקלקלים את היום.הרעיונות שלך מראים בברור כמה אתה לא מבין,וכמה אתה מנגח מבלי לדעת מה באמת צריך לעשות.

      הגב לתגובה זו

    • מי שמכניס לבית סוהר זה בית משפט ולא המשטרה

      משה, 20/01/07 01:11

      כמה שאתה לא מבין .את ההצעות שלך תשמור לעצמך.

      הגב לתגובה זו

    • לא השוטרים אשמים אלא האוכלוסיה. גניבה זה המקצוע שלהם. לאסור ולזרוק (ל''ת)

      את המפתחות, 20/01/07 08:43

      הגב לתגובה זו