• 57.

    ניצחון פרץ=תבוסה לעם ישראל (ל''ת)

    יניב רינגוולד, 20/01/07 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פרץ קשה להיות גמד בין גדולים ????? (ל''ת)

    משחק מכור, 19/01/07 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם פרץ ובלי פרץ זה אותו הדבר אין שר בטחון כבר שנה ...... (ל''ת)

    מה הענין ?, 19/01/07 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    למה שלא יהיה שר הביטחון במקום פרץ?!

    Avi Ecuador, 19/01/07 05:19

    אני בטוח שהוא יביא לפחות קטסטרופות על עם ישראל, בכל מקרה יהודים לא יניחו לו לעשות את שמעולל פרץ בחוסר הביטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הסברתי לכם שהשמאל לא יאפשר ליהודים

    Avi Ecuador, 19/01/07 03:54

    מדינת יהודים.
    להסתפח לארצות הברית כתנאי לכל שיחות שלום, אין על מה להלחם בישראל, בטח לא למדינת שמאל-ערבים עם שלטון זר ליהודים.
    דרך אגב, מדינת ישראל תחת שלטון אמריקאי תהיה יותר יהודית מאשר תחת שלטון השמאל.
    מנהיגי מדינת ישראל והשמאל מובילים עם לתהום ולחוסר מוצא.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    open your eyes

    ML, 19/01/07 03:26

    This was just a matter of time, with jews being uprooted from there homes - not just Gush Katif but all of yesha- and corruption of the top politicians, what did you expect?
    People are forgetting that this is A Jewish State NOT an Israeli State, at least that's what it was meant to be. The word ''Israeli'' wont get us anywhere- the new minister is ''Israeli'' isn't he- well now he will be voting on issues that concern your families. The only claim we have to our land is as the jewish people.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ל49 .. מתוך ה100000 דרזים לפחות 20000 התגייסו לצה''ל...

    בוגי, 19/01/07 01:36

    ועדיין מתגייסים, ושכיב אחד מהם שהיה בצבא, סדיר ומילואים, לו מגיע יותר מגאלב שגר בבאקה בשטחים.

    תתעוררווווווווווו שר פלסטיני במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • תומך בדעה שלך (ל''ת)

      אייזיק, 19/01/07 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הדרוזים בצבא תמיד מתלוננים בפני שמפלים אותם, לטובת ערבים

    מילואימניק, 19/01/07 01:33

    שאינם נאמנים במוצהר ואינם מתנדבים לשרת בצבא. מה יותר אמת נבזית מזו?
    מה אני יכול לענות להם?

    הגב לתגובה זו

    • שאתה מבין אותו ושילך מצידך לעזאזל אולמרט משר הסיפון שלו

      Avi Ecuador, 19/01/07 04:56

      תגיד לו שגם אתה יושב על הטיטאניק.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מי זה בכלל שכיב שנאן ?? מה אתם לא ערבים גאלב לא מיצג את הדרוזים ?

    ללל, 19/01/07 01:22

    למאה אלף דרוזים מגיע שר ?

    ול 1400000 ערבים לא מגיע שר

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לקרוא רק את מדור הספורט. (ל''ת)

      אייזיק, 19/01/07 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הצעת חוק : עונש חמור ביותר לאלו העורכים הונאה ציבורית

    שמואל הנביא, 19/01/07 00:50

    לא יתכן שאדם שמליונים יצביעו לו ויום למחרת הוא ישתין עליהם בקשת!!!!

    עבדת עליי...


    מאחל לך שתוכחד פוליטית

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למר פרץ

    יוסי, 18/01/07 23:42

    תתבייש לך,בזמן כזה למנות שר ערבי? רק זה מה שחסר למדינת ישראל .בך בטוח לא אבחר לעולם !!! בושה לך ,למפלגתך ולעם ישראל.אולי תמנה אותו למחליפך בתפקיד ואז באמת עדיף לירות כדור בראש ...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יום שחור לעם היהודי!!!! (ל''ת)

    מדינת היהודים, 18/01/07 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מינוי תמוה, לא מקצועי ופופוליסטי (ל''ת)

    נ, 18/01/07 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פרץ רימה בבחירות הללו ובקושי הצליח! (ל''ת)

    קונים בזול!, 18/01/07 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    האופורטוניזם חוגג

    אורי, 18/01/07 23:17

    בכל המפלגות , בוודאי הגדולות, אותם אינטרסים וחיתויות, אותו גועל נפש הממאיס את המדינה על אזרחיה, והאזרחים, במקום להצביע למפלגה נקייה ואנטי-שחיתות כמו מר''צ, ממשיכים לתת לגוש של אגו אנושי להוביל אותנו, בקדימה ליכוד ועבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יום אבל למדינת ישראל, והקמת המסד למדינת ערבים נוספת על 22 מדינות ער (ל''ת)

    ביות., 18/01/07 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    העבודה יכולה להתמזג עם בלאד - בכדי לא להעלם! (ל''ת)

    מחריד!, 18/01/07 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שר המדע מבין במדע כמו שפרץ מבין בבטחון (ל''ת)

    ב.ק., 18/01/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד לעמיר פרץ

    דודי, 18/01/07 22:25

    כל הכבוד לך על המינוי
    ברור שזה מינוי פוליטי
    הרי מג'אדלה מייצג איזו קבוצה לא?
    אז ממנים אותו תמורת תמיכה שלו

    זה המהות של הפוליטיקה, זו לא השחיתות שלה.

    ומי שלא רוצה בזה - שיגיד פשוט שקשה לו שיש שר ערבי בישראל.

    אפשר לדמיין איך ארה''ב היתה מתהפכת אם היו ממנים שם שר חוץ יהודי, הא שכחתי היה קיסינג'ר.
    ומה היה קורה אם היו ממנים שר חוץ שחור? אה שכחתי קונדוליסיה.

    טוב אז אולי בצרפת, בריטניה.....
    נו טוף.
    זה רק אנחנו כאלה.

    כל הכבוד על המהלך.
    זה פוליטי וזה החלק הטוב שבפוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

    • הדוגמא הנכונה - מינוי שר איראני בארה''ב היום!! (ל''ת)

      לא לזייף, 18/01/07 23:23

      הגב לתגובה זו

      • מבזק חדשות

        אורן, 19/01/07 00:33

        ארה''ב לא מזמן מינתה מוסלמי לשגריר באו''ם ונבחר חבר מוסלמי ראשון בבית הנבחרים.

        אמנם לא איראניים אבל העיקרון דומה - במדינה דמוקרטית מי שאינו חותר תחת המדינה (ולא ראיתי שום עדות לכך שמג'אדלה עושה זאת) יכול להתמנות לתפקידים בכירים, ללא קשר למוצא שלו.

        הגב לתגובה זו

    • מדויק רק שהאפסים איילון ברק ופינס לא מסוגלים לפרגן

      רונן, 18/01/07 23:45

      ולכן גם יפסידו ובצדק לפרץ.

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לכסא לא לפרץ.צריך לשמור כסא אז ממנים אפילו את נסרלללה (ל''ת)

      המלך הוא עירום, 19/01/07 07:05

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מחפש כותרות פרץ בזמן ש9 אחים בשבי

    תהילים לחטופים, 18/01/07 22:07

    9 אחים שלנו
    הלכו להלחם בשבילינו ועדין לא חזרו
    הממשלה שלחה אותם להגן עלינו ואחרי שהם נעלמו
    הם העידיפו כנראה להוריד את האחריות
    ומתרכזים בשטויות כמו לסוע לסין
    כמו למות רמטכלים חדשים שרים חדשים
    והכי מצחיק מקימים קרן מיוחדת שדתעזור לחברי הכנסת לשעבר שנמצאים במצוקה אני לא אומר שאלו דברים לא חשובים אבל מה עם האחריות לחילים שלנו מה עם האחריות להורים של אותם חילים שנתנו את הדבר הכי חשוב להם לצבא שמנוהל ע''י המדינה וע''י ראש הממשלה מה עם אותם הורים ואותם משפחות למה ראש הממשלה מטיל בסין או שר הביטחון ממנה שרים ערבים במקום להתעסק עם הערבים ולהחזיר תשבוים
    http://kingdavid.goop.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא פלא שמפלגת סייעני האוייב דחתה את הדרוזים (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 18/01/07 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    האבודה זה ערבים ותבוסה עכשיו (ל''ת)

    מצויין, 18/01/07 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם פרץ חושב שמהלך זה יקדם את הדו קיום אז אין לו מושג בערביי הארץ .

    NACHUM KALI, 18/01/07 22:01

    עד שלא יהיה ראש ממשלה משלהם ושר ביטחון לא יהיה רצון טוב מצידם

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נו די לגזענות ! תפסיקו עם התגובות שרק מחזקות את הלאומיות אצל כל צד

    מרים / ערבייה, 18/01/07 22:00

    נו די לגזענות ! תפסיקו עם התגובות שרק מחזקות את הלאומיות אצל כל צד וצד !!
    תנו הזדמנות לחיות בשלום !!

    ותודה ... ערבייה מוסלמית גאה

    הגב לתגובה זו

    • כשחבריך יפסיקו להתפוצץ עלינו ועל ילדינו - אולי.... (ל''ת)

      ישראלי, 18/01/07 22:09

      הגב לתגובה זו

    • צודקת! (ל''ת)

      אורן, 18/01/07 23:21

      הגב לתגובה זו

    • לא צודקת! (ל''ת)

      אורן, 18/01/07 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    יום גדול לערבים. יום אבל ליהודים. פרץ מוכר אותנו! (ל''ת)

    רק ברק!, 18/01/07 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרץ, אין שום בעיה ששר היה ערבי

    יהודי, 18/01/07 21:59

    או נוצרי,או בודהיסטי...
    כל עוד ישרת את המדינה נאמנה (מושג הנתון לפרשנות. מודה) .
    הבעייה היא שהמינוי נובע ממשחק פוליטי מלוכלך ולא מתוך איזו אדיאולוגיה של שוויון וכדומה.
    הוכחת שוב איך נבחרים אנשי ציבור ומינויים למשרות חשובות ביותר, הכל מתוך אינטרסים אישיים פנימיים ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הערבים כבשו את ארץ ישראל במאה השמינית. והתוצפנים מדברים על היהודים

    הארץ שלנו!, 18/01/07 21:57

    ככובשים!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תארו לכם,,הוא יהיה שר המדע כמו פרץ שר הבטחון,,,הפרסים צוחקים עלינו, (ל''ת)

    בצלאל, 18/01/07 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הדרזים המשרתים בצה'ל ראויים לשר ולא הערבים שאינם משרתים (ל''ת)

    משה בודק, 18/01/07 21:36

    הגב לתגובה זו

    • אולי גם וגם?

      סיוון, 18/01/07 21:46

      זה יהיה נחמד לא?

      הגב לתגובה זו

      • זה לא משחק כדורגל, בממשלה מתקבלות החלטות בטחוניות קיומיות,רק מי שנא

        בשם בן גוריון, 19/01/07 01:42

        שנאמנותו מוכחת לחלוטין יכול להשתתף בכך.רצון לשירות צבאי- אחד הפרמטרים לנאמנות.
        נהמר על גורלנו,יהיה נחמד...,לא?

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    מרכז העבודה = מרכז הליכוד (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 18/01/07 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל תגובה גזענית כאן מחזקת את פרץ

    אורן, 18/01/07 21:29

    גם אזרחים ערבים קוראים את התגובות האלה.
    כל מי שטוען שאסור למנות שר ערבי בגלל שהערבים מקצינים - הוא בעצמו תורם להקצנה הזאת.
    הרי ראלב מג'אדלה אינו קיצוני ואינו משתתף בהתלהמות נגד המדינה. אם אתם אומרים שאסור למנות אותו, אתם משדרים לערבים מסר שלא משנה אם אתה נאמן למדינה או לא - אתה לא רצוי כאן.
    נסו לרגע לחשוב איך הייתם מסתכלים על זה מנקודת מבט כזו, ותבינו איזו טעות זאת!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה יש לכם ? הגזענות חוגגת

    דניאל, 18/01/07 21:27

    במינוי יש גם ניצחון וגם הפסד - אמנם זה חשוב שיהיה שר ערבי וזה ניצחון מסוג אחד , אבל אם אני לא טועה מג'אדלה אינו אקדמאי .

    ואני אומר וחוזר - כל מי שיש לו בעיות עם העובדה שהוא ערבי הוא לא יותר טוב מליברמן עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    העבודה מפלגה אנטי ציונית: 1994 - מחבלים מטוניס והיום פלסטיני לממשלה (ל''ת)

    אפרים, 18/01/07 21:25

    הגב לתגובה זו

    • תראה,

      סיגל, 18/01/07 21:44

      כל אדם שחי כאן הוא ציוני. אם ציוני זה אומר לבחור בארץ ציון ירושליים. אפילו אם נולדת כאן, זאת בחירה לחיות כאן. המעשה הזה היום מראה עד כמה אנחנו עם נפלא. עד כמה לציונות יש מה להציע לעולם. כי דבר כזה לא יתרחש באיראן למשל...

      הגב לתגובה זו

      • כן באיראן לא ישימו בן אדם חסר תארים לשר המדע פשוט טירוף (ל''ת)

        just me, 18/01/07 21:57

        הגב לתגובה זו

      • תמימות של ילדה קטנה

        Avi Ecuador, 19/01/07 04:42

        יש לך יבשות לתת?!
        מה יש לך בכלל?
        כלום!
        עם זה את רוצה להתחלק?
        קודם כל נראה שרים יהודיים במדינות ערב ובמוקטעה...

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרץ קובע את הרמה - שר מדע שאינו אקדמאי....

    אחי דינה, 18/01/07 21:16

    פרץ קובע את הרמה הבינונית בדמותו ובצלמו....
    כיצד שר שאינו אקדמאי יקיים דיונים עם פרופסורים מהארץ ובעולם...
    האם יש עוד מדינה בעולם ששר המדע לא אקדמאי ... במאה ה-21....?
    חוץ מאשר לדאוג לג'ובים למיגזרו - מה עוד יעשה ?....
    האם הוא זה שיקבע כיווני מחקרים לעתיד...?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פרץ טוב למוסלמים! פרץ רע לבטחון המדינה! (ל''ת)

    גזענות זה שמאל!, 18/01/07 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד לפרץ!

    מיכל, 18/01/07 20:50

    זהו מעשה שנחשב בעיני כאור לגויים.
    יישר כח!

    הגב לתגובה זו

    • תודה, נשמה. (ל''ת)

      פרץ, 18/01/07 21:17

      הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי

      Avi Ecuador, 19/01/07 04:49

      הם יכבו לך את האור כשיהיו רוב.
      אידיוטית שחושבת שהיא אור.
      מדובר ביצור שנקרא אדם... קודם תפתחי את האינסטינקטים שלך ותלמדי שצריך לפעמים למצמץ בכדי להגן על העיניים בכדי שיוכל להיכנס לך קצת אור לשכל.
      הם צריכים ללכת מפה! כמו שהשמאל רוצה לעשות ניקוי אתני ליהודים שיכלו לחיות בפלסטין אולי ולא מאפשר להם למה יאפשר לערבים בישראל ואם מאפשר לערבים לחיות בישראל למה לא יאפשר בפלסטין?
      מה יש?
      הפלסטינים לא יכולים לבחור במרזל לראיס שלהם במוקטעה?
      למה השמאל מתנגד?

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    דרוזים, יהודים! לא להצביע עבודה. לא לבחור במפלגת העבודה (ל''ת)

    קוראת, 18/01/07 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    והיה אם אולמרט יאשר שר ערבי בממשלתו הוא יהיה באותה סירה עם פרץ!!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 18/01/07 20:43

    הגב לתגובה זו

    • אם הוא יתנגד אז הוא יסתור את עצמו ואת דבריו בענייני הרחקת לכת.

      זיווה, 18/01/07 20:52

      אגב, מה עם שר רווחה?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרץ ''גומל'' לרוקדים על הגגות מימי סדאם (ל''ת)

    בעתיד ירקדו, 18/01/07 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ניצחון לפרץ. הפסד לעם ישראל

    בני, 18/01/07 20:32

    זהו מינוי מיותר.
    המינוי בכלל לא מחמיא למפלגת העבודה.
    למה היית צריך למנות שר ערבי ?
    בושה.
    היית ממנה שר דרוזי זה מקובל ואף רצוי. אבל שר ערבי ?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    להעיף את מפלגת העבודה מהממשלה!

    בנבניטו, 18/01/07 20:30

    ולחוקק חוק, שרק ראש ממשלה, ויושב ראש הכנסת יוכלו ביחד לאשר שרים חדשים,

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הדבר היחיד שיכול להיות גרוע יותר ממנוי מג'אדלה לשר -

    טל זילברשטיין, 18/01/07 20:17

    מינוי אהוד ברק לראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאה אחוז ! (ל''ת)

      בוז'י הרצוג, 18/01/07 20:23

      הגב לתגובה זו

      • שניכם צודקים (ל''ת)

        נאווה כהן-ברק, 18/01/07 20:43

        הגב לתגובה זו

      • שניכם טועים (ל''ת)

        נאווה כהן-ברק, 18/01/07 21:16

        הגב לתגובה זו

    • טועה מאה אחוז ! (ל''ת)

      בוז'י הרצוג, 18/01/07 21:15

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם אתם דואגים למיעוטים - קדמו את ידידינו הדרוזים !

    מריו פילו, 18/01/07 20:00

    בקשו סליחה ממשפחתו של מדחת יוסוף !

    אך לא, אתם מנסים לשרוד בקולותיהם של אויבינו מבית.

    לא נשכח !

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ולי נראה שאחמד טיבי מתאים להיות שר בטחון (ל''ת)

    ע, 18/01/07 19:45

    הגב לתגובה זו

    • צודק. וכל מי שלא מסכים (איתי בכלל) הוא גזען. (ל''ת)

      שפמנון בוצני, 18/01/07 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בפוליטיקה כמו בפוליטיקה

    דרוזי, 18/01/07 19:32

    תראו מה זה! הדרוזים מאז קום המדינה שירתו בצבא ובכוחות הביטחון. לעומת זאת מה הערבים עשו? לא רק שלא משרתים ,דרך נצגיהם בכנסת תמכו באחיהם במדינות ערב ובשטחים ויצאו נגד מדינת ישראל בכל הזדמנות.
    לא שאני נגד הערבים , אני נגד הצביעות של הפוליטיקיים כמו עמיר פרץ ועוד הרבה כמוהו שמעדיפים את האינטרסים האישיים שלהם ע''י העדפת המגזר היותר גדול רק בגלל שזה נותן לו יותר קולות .גם בעבר זוכר את איציק מורדכי עשה אותו הדבר. בושה וחרפה למדינה

    הגב לתגובה זו

    • וואללה,כמה שאתה צודק,מאוד צודק. (ל''ת)

      אלי כהן, 18/01/07 19:49

      הגב לתגובה זו

    • וואללה,כמה שאתה טועה,מאוד טועה. (ל''ת)

      אלי כהן, 18/01/07 20:38

      הגב לתגובה זו

    • כבר מונה שר דרוזי

      אורן, 18/01/07 21:23

      אין ספק שהדרוזים מקופחים ויש הרבה מה לעשות כדי שיהיו להם זכויות שתואמות את התרומה שלהם למדינה.
      יחד עם זה, יש כאן עניין סמלי של התייחסות למגזר נוסף שמונה 20% מהאוכלוסיה ועד עכשיו לא היה לו נציג בממשלה. אני חושב שגם ליהודים וגם לדרוזים יש עניין לחזק במגזר הזה את אלה המתונים שחוברים למפלגות הציוניות ולא מתלהמים ומעודדים את ארגוני הטרור.
      קראתי שיש תוכנית למנות את מג'לי והבה ליו''ר הכנסת. מקווה שזה יתממש ושזה יהיה רק עוד צעד לצמצום הפערים.

      הגב לתגובה זו

      • האומנם!

        דרוזי, 18/01/07 21:45

        אני מסכים שכן צריך להתייחס למגזר הערבי ולחזק אותו ע''מ לתקן את ההפלייה הקיימת וגם בתמורה שהערבים יהיו נאמנים למדינה ולא בשני פרצופים . אבל השיקול של פרץ הוא שיקול פוליטי כדי לזכות בקולותיהם של הערבים. אם ירצו לקדם ולחזק מגזר אז יתנו תפקידים ויכולת השפעה ,אז מה הדרוזים אשמים שהם מיעוט ,זה רק מוכיח שלפני בחירות הצביעות של הפוליטיקיים מתגלה ,ועקרונות! זה לא בבית ספרנו.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    חבל שלא נותנים לדרוזי להתמודד- או להיות חבר כנסת (ל''ת)

    יורם, 18/01/07 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איפה מפלגת עבודה של פעם???

    מתי, 18/01/07 18:57

    בגלל המירוץ אחרי הקול ערבי מפלגת עבודה נופלת וזזה לשמאל הקיצוני והיהודים בורחים ממנה!!!
    והציבור מחפשים בנרות את מפלגת עבודה של פעם!!!
    ציונית-בטחונית-סוציאליסטית!!!!
    ואם במפלגת עבודה לא מבינים את זה??? פשוט מאוד לא ישאר זכר ממנה!!! הם ימחקו בעוד כמה שנים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אפילו העתיד כבר לא מה שהיה פעם.פעם היה גם עתיד. (ל''ת)

      קלי נחום, 18/01/07 20:10

      הגב לתגובה זו

    • היא נכבשה ע''י עם אחד (תואם מרכז הליכוד) (ל''ת)

      תשובה, 18/01/07 21:57

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    יותר גרוע ממרכז הליכוד...מפלגת האבודה...נורא! (ל''ת)

    האבודה, 18/01/07 18:54

    הגב לתגובה זו

    • תציף יותר, יעזור. (ל''ת)

      כעימדכ, 18/01/07 19:58

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לראות את האנשים ולשמוע את הקולות-בושה!

    דיפני, 18/01/07 18:53

    האם כך צריך להתנהל בחירת שר במפלגת העבודה? מדוע אי אפשר לקבוע קריטריונים - כמו למשל מיקום החבר הערבי או הדרוזי ברשימת חברי העבודה. הרי אם היו נקבעים קריטריונים אפשר היה למנוע את הביזיון! לדעתי היו''ר פרץ נושא באחריות לביזיון כמו שהוא נושא באחריות למחלמת לבנון השניה. ככה לא בונים מפלגה!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עמיר אנחנו איתך!! ועם הועד... (ל''ת)

    גסטון מלכה, 18/01/07 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ככה נראית מפלגה ש2 המגזרים

    אאא, 18/01/07 18:40

    הגדולים ביותר במרכז שלה הם בולשביקים (קיבוצים) ומוסלמים המייחלים בכל ליבם להשמדת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    I go now to the likood, Iam fedup from Avoda (ל''ת)

    yakoov-Eilat, 18/01/07 18:26

    הגב לתגובה זו

    • איי גו נאו טו איט בורקס

      SHULA, 18/01/07 21:00

      איי איט בורקס אברי איוונינג!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    פרץ, איש שלום-אך-שווא, ימכור את המדינה לערבים! (ל''ת)

    רק ברק!, 18/01/07 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יותר גרוע ממרכז הליכוד...מפלגת האבודה...נורא! (ל''ת)

    האבודה, 18/01/07 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פרץ ומגדלה וכל חברי העבודה הם הגזענים!!!!!!!!!!!!

    אובי וואן קנובי, 18/01/07 18:19

    הוא וכול חברי מפלגת העבודה -גזענים.
    אתם תומכים בהקמת מדינה פלשטינית שניה בנוסף לירדן ,על אדמת יהודה.

    אתם תומכים בגרוש של כל היהודים מיהודה ושומרון. אתם תמכתם בטרנספר של יהודי חבל עזה. אתם גיליתם אדישות מופלא נוכח הפוגרום ביהודה עמונה. אתם רוצים לגרש את כל היהודי מיהודה ושומרון! בחזרה ל גבולות67' .

    איך אתם יכולים לתמוך במדינה פלשטינית בישראל? אחרי כל המאבק שניהלנו להקמת המדינה. כבר וויתרנו על 80% משטחי ארץ ישראל לטובת הפלשטינים בירדן. אנחנו ויתרנו על עבר המערבי של ירדן.ועכשיו אתם רוצים לחלק גם מה שנותר בידינו?
    אתם רוצים ישראל בגבולות 67. שזה 12% מגבולות ארץ ישראל. כאשר לפלשטינים כבר יש מדינה על 80% משטחי ישראל. עכשיו אתם רוצים להקים להם מדינה נוספת ממש בלב יהודה. זה פשוט חלום בלאות.
    וגם אחרי שתוקם מדינה ימשיכו לחיות בגבולות 67' שלנו עוד כמיליון ערבים ?!1
    אחרי שנתנו להם את העבר המזרחי של הירדן, ואם גם ניתן להם את יהודה אחרי זה עדיין ישארו לחיות כאן יותר ממיליון ערבים!
    זה טרוף!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יותר גרוע ממרכז הליכוד...מפלגת האבודה...נורא! (ל''ת)

    האבודה, 18/01/07 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מינוי מג'אדלה - טעות

    ברק לשלטון, 18/01/07 18:05

    הרבה מצביעים פוטנציאלים פשוט לא יצביעו לעבודה בבחירות הבאות.
    להחליף את פרץ.

    הגב לתגובה זו