• 47.

    היא ניסתה לסגור אחריו את הדלת, אך כשלה

    קובי, 07/02/07 11:18

    מישהו יכול להסביר לי את פשר הדבר?
    המקרה מספיק מסובך גם ללא שטויות כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    המשטרה עוד לא הסבירה מדוע הנערה הגיעה לשרותי הבנות המרוחקים

    חיפאית, 18/01/07 20:03

    מדובר בשרותים שהיא לא נהגה להשתמש בהם.

    מדוע הגיעה לשם והאם לא הובילו אותה לשם אנשים שהכירה.

    מעבר לכך קיימת סתירה בכך שהיא כביכול רצח בטירוף של רגע ומצד שני הוא כביכול היה מחושב ונעל את השרותים מבפנים ואף טיפש החוצה, נפטר רק ממכנסיו למרות שהיה אמור להיות מגואל בדם ועוד המשיך לעבוד.
    שיחליטו בפרקליטות- טירוף של רגע או רצח מתוכנן ומחושב. לדעתי הרצח מתוכנן ומחושב, ולכן מדובר בכמה רוצחים נערים ולפחות נערה אחת ששמרה.
    השירותים לדעתי נבחרו מראש כי ידעו שלא ישתמשו בהם ביום הזה.

    לרוב ילדים מטפסים מתאים ולא מבוגרים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל בית משפט יזכה נאשם כאשר רב הספק

    שמואל סופרין, 18/01/07 17:44

    בית משפט מרשיע נאשם אך ורק כאשר אין צל של ספק באשמתו. במקרה של זודורוב קיימים יותר נעלמים מעובדות. אין מניע, בדיקת די אן איי שלילית, עבר של מספר שנים כאזרח רגיל ללא כל עבירות פליליות, בעל משפחה המתפרנס בעבודת כפיים. כלי הרצח לא נמצא, הדבר היחידי בידי התביעה היא נוכחות הנאשם באיזור הרצח עת אירע הרצח. וזה בהחלט איננו מספיק. אשר לשחזור הרצח ע'יי הנאשם סביר להניח כי לחץ דעת הקהל על המשטרה בתחילת החקירה עשה את שלו. היו דברים מעולם. דוברי החוקרים לא עוררו מספיק אמון, והכחשתו של זדורוב לאחר השחזור עוררה פיקפוקים לגבי אשמתו. כאשר בית דין ישקול את כל הגורמים הנ''ל אין ספק שזודורוב יצא זכאי כנהנה מן הספק.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה כמו וועדת חקירה שתגיד שאולמרט לא קשור למחדלי לבנון2 (ל''ת)

    בערך זהה, 18/01/07 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תברחו מזה וזה ירדוף אחריכם-הילדה הזאת נרצחה על רקע אנטישמי.

    אדיר, 18/01/07 15:29

    זדורוב רצח אותה על רקע אנטישמי,תתעלמו מזה ,תתכחשו לזה תלעגו לזה...זה לא יעזור כי זאת האמת.

    הגב לתגובה זו

    • דבריך עלילת דם נגד לא יהודי

      מאיה, 18/01/07 19:57

      גם אם זדורוב רצח את תאיר, ויש ספק גדול, המניע לא ידוע. אנו שהיינו קורבנות של עלילות דם כאלה בדיוק אסור לנו להעליל על זולתנו. לא אנטישמי ולא שונא ישראל. יש לו אשה ותינוק יהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    סבבה, עכשיו רק צריך למצוא שופט שאוהב לאכול לוקשים

    ליאור, 18/01/07 15:11

    כי את השטויות האלה אני לא קונה! אדם שקט ללא עבר פלילי רוצח ילדה באופן פולחני...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מצד אחד,רוצח קר דם, מצד שני ''עצור חסר נסיון''...

    רפ''ק לוגיסטוס, 18/01/07 14:50

    משהו פה לא מסתדר. הוא העלים את סימני הרצח. נשאר בקור רוח שטני במשך 4 שעות בבית הספר אחרי הרצח. ו.......... נכשל בלשונו מיד כשנכנס לתא המעצר מדובב משטרתי. משהו פה לא מתיישב בהגיון, ממש לא מסתדר.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בעקבות הראיות המהוססות, הספק עולה בי.

    פנינה, 18/01/07 14:41

    נראה לי, שטעות בידי המשטרה.
    יש לחקור עוד כיוונים. לפני שיעלמו העקבות כולן. לפשפש ולחקור בין התלמידים. המורים וכל הקשורים לבית ספר זה. נכון שזאת עבודת נמלים. אך למען מצוא את האשם במאה אחוז, יש להמשיך ולחקור.

    הגב לתגובה זו

    • למה המשטרה מתעקשת להתעלם מכיווני חקירה נוספים? (ל''ת)

      השואל, 19/01/07 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    פיצול אישיות

    יוסי כהן, 18/01/07 13:10

    לפי דעתי זדורוב אנו אחראי למעשיו והוא נימצא במצב של פיצול אישיות אשר מסבך את ההודאה [הריאשונית] באשמה לכן עלב לעבור בדיקה פסיכיתרית כדי לאבחן את מצבו הנפשי .למרות הכחשתו אשר ניראת אמינה הראיות מוכיחות אחרת לכן אן לישפות אותו לפני שיוכחו בודאות שאנו במצב של פיצול אישיות

    הגב לתגובה זו

    • הגיוני, לא חשבתי על זה... (ל''ת)

      שלי, 18/01/07 13:45

      הגב לתגובה זו

    • אולי חייזרים גרמו לו לרצוח (ל''ת)

      מוישה זוכמיר, 18/01/07 14:06

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    רובכם מחפשים את המשטרה. בבוא היום, תאכלו את הכובע. (ל''ת)

    בתיאבון, 18/01/07 12:47

    הגב לתגובה זו

    • למה את חושבת שכולם לרעת המשטרה?

      מפחדת מהרוצח, 19/01/07 18:31

      כולם רוצים רק שהרוצח האמיתי ייקבל עונש, והדגש על מילה ''אמיתי''.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לי זה נראה כרצח פולחני דתי!

    רסקולניקוב, 18/01/07 12:47

    שיסוף גרון פעמיים, נו באמת העובדה הזו זועקת!

    הגב לתגובה זו

    • באמת? קראת הרבה על הנושא של רצח פולחן?

      עידו, 18/01/07 13:52

      נו באמת...

      הגב לתגובה זו

      • אני קראתי, ואתה לא

        דומחה, 18/01/07 15:25

        או שמא כן, ואתה יודע יותר ממני, אז אתה אולי הרוצח,. הא?

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    '' שיסף את גרונה'' הסתה וניסיון לזעזע דעת הקהל !!! (ל''ת)

    רן, 18/01/07 12:46

    הגב לתגובה זו

    • ''ניסיון לזעזע דעת קהל''!?!? הרצח עצמו לא נראה לך מספיק מזעזע?? (ל''ת)

      עידו, 18/01/07 13:51

      הגב לתגובה זו

    • עניין של ניסוח

      רסקולניקוב, 18/01/07 15:29

      זה בדיוק מה שהמשטרה מספרת לך כאן, אלא שאני כנראה מתנסח יותר טוב .

      הגב לתגובה זו

      • רועייייי! רועייייייי!!!!

        פחחחחחחח, 18/01/07 17:27

        אתה מתנסח יפה מאוד, יורי.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא נתן למחוק סימני דם גם מידית הסכין.

    מרקוביץ', 18/01/07 12:34

    בהתייחס לחתך שיסוף גרון וחתכים רבים אחרים, צריך שיהיו כתמי דם רבים על הסכין כולל הידית, הבגדים והנעלים של הרוצח. לא ניתן לשטוף לגמרי עקבות אלה ללא שיהיה ניתן לאתרם במעבדות לזיהוי פלילי. אם אין עקבות כאלה ואין סיבה מספקת לרצח, אזי לצערי רב הספק האם אכן הרוצח ניתפס. אני חוקר וותיק במשטרה לשעבר ויודע מה אני אומר.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, זה מה שתמוה פה

      אני, 18/01/07 17:24

      אחרי פרק אחד של CSI למדתי שתנז דם עורקי (כשמשספים את הצוואר, לדוגמה) הוא חזק מאוד וניתז על הקירות והבגדים, לא כל שכן על הסכין והידיים של הרוצח, ואפשר לגלות את שרידיו של הדם גם לאחר שניקו אותו בעזרת ציוד פשוט למדי.
      מוזר.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    המשטרה לא עשתה עבודתה נאמנה, נקווה שבית המשפט היה מספיק הוגן לעשות (ל''ת)

    משפט צדק., 18/01/07 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שמתם לב שיש סטירה בדברי המשטרה?

    שלי, 18/01/07 12:03

    בהתחלה הם אמרו שהוא היה כבר בשירותים כשהיא נכנסה ואז היא ביקשה סיגריה הוא לא הסכים התפתח ויכוח ורק אז ברגע של איבוד עשתונות רצח אותה. עכשיו פתאום הם אומרים שהוא עקב אחריה ונכנס אחריה לשירותים עם סכין ביד בידיעה שהוא הולך לירצוח אותה בלי שום מניע.
    אנשים, לי זה נשמע תמוהה...

    הגב לתגובה זו

    • שימי לב

      בלש גשש, 18/01/07 12:27

      הגירסה האחרונה באה רק לאחר שהכניסו מדובב לתאו ששמע מהרוצח את התרחשות העניינים.
      הגירסאות הקודמות נשענו על ניחושים וסיפורים שונים שסיפר הרוצח עצמו.

      הגב לתגובה זו

      • נו, אז זה לא אומר בעצם שהוא לא שיחזר נכון...? (ל''ת)

        שלי, 18/01/07 13:43

        הגב לתגובה זו

      • לא נכון

        אני, 18/01/07 17:26

        את ''גרסת הסיגריה'' הוא מסר אחרי מסיבת העיתונאים של המשטרה, שנערכה אחרי ההודאה באוזני המדובב.

        הגב לתגובה זו

    • סתירה (ל''ת)

      אלמונית, 18/01/07 12:29

      הגב לתגובה זו

    • סתירה, ב-ת.תמוה עם ה 1.חוצמזה גירסה ראשונה , של הרוצח. (ל''ת)

      קרא טוב,, 18/01/07 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בטח לא שמתם לב לחור בראיות שצועק בקל רם..

    רפי, 18/01/07 11:57

    הוא זרק את המכנסיים. זה כולם יודעים.

    אבל מה עם הנעליים? אף אחד לא אמר שהוא זרק אותם, אז אני מסיק מזה שהנעליים עדיין אצלו ולא מצאו עליהם דם.
    או שהיו אומרים שזרק גם את הנעליים או שהיו רצים לתקשורת עם הראיה.
    ----מה לגבי הנעליים----?????
    (דם לא יורד בכביסה)

    הגב לתגובה זו

    • אכן מוזר

      אני, 18/01/07 17:28

      גם לא ברור איך בן אדם יכול לרטש ככה מישהו ולא לחטוף אפילו טיפת דם על החולצה/פנים/שיער שלו וכו'.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    המשטרה מחפשת להב של סכין יפני?

    חכם מימון, 18/01/07 11:37

    תמוהה בעיני מה המשטרה מחפשת במזבלה,
    להב של סכין יפני?
    זה יותר קשה או בלתי אפשרי מלמצוא מחט בערמת שחת,
    לאלוהים הפתרונות,
    נראה חי מוזר מאד כל הפרשה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אצלנו בכפר מקווים..

    הנרי ה-8, סכנין, 18/01/07 11:33

    אנו פונים אל פרץ ואולמרט,אנו חוזרים על קריאתנו :אצלנו בכפר מאמינים שזו הזדמנות יוצאת מן הכלל למנות רמטכ''ל מבני המעוטים. בני המעוטים הוכיחו עצמם כלוחמים ללא חת ואין מי שמכיר טוב מהם את הערבים. נשמע לכם רעיון מטורף...? אנו מציעים שתחשבו פעם נוספת.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לדעתי זה הוא הרוצח

    עו''ד, 18/01/07 11:30

    זדורוב ככל הנראה דרך על גופתה ולכן זה מסביר את העובדה שהתלכלך במכנסיו והשמיד אותם, הרי לא סביר שישמיד מכנסי ג'ינס ללא סיבה.
    אולי הוא ניסה לנצל אותה מינית וראה שלא יצליח החליט להרוג אותה.
    לי זה נראה שזה הוא.

    יהי זכרה של תאיר ברוך.

    הגב לתגובה זו

    • הרוצח היה צריך להיות מלא בדם ולא רק במכנסים

      ד, 18/01/07 19:50

      ואיך הוא עבר מקומה שניה עד למקלט בלי שהבחינו שהוא מגואל בדם?

      ומה עם החולצה והנעליים המגואלות בדם?

      היא בכלל לא הותקפה מינית ולכן אין לו בכלל מניע.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    המדובב

    מבין עניין, 18/01/07 10:56

    המדובב היה שוטר שידע את כל פרטי הרצח ששטף לזדורוב את המוח ללא הפסקה ומסר לא את כל הפרטים. כך שברור שזדורוב יכל היה לשחזר את המקרה אפילו שהוא לא היה שם.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה ראית הרבה סרטים .... (ל''ת)

      ש.ז, 18/01/07 11:28

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך לראות סרטים כדי לדעת זאת

        אביחי, 18/01/07 12:51

        מספיק לקרוא בעיתון על מקרים רבים בהם השתמשו בשיטה זו.

        הגב לתגובה זו

    • היית שם?דמיון רעוע. (ל''ת)

      ר, 18/01/07 12:30

      הגב לתגובה זו

    • הגיוני מאוד! (ל''ת)

      עדי, 18/01/07 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    משטרה מיקצועית

    ליאור, 18/01/07 10:54

    כל הכבוד.
    להגיע לחשוד במקרה כזה ולאסוף ראיות מוכיח עד כמה המשטרה מקצועית.
    אי אפשר להימלט מזרועו הארוכה של החוק.
    חבל שלא מעריכים את אילו שעוסים עבודתם נאמנה ושומרים על החברה בארץ.
    צריך רק לתגבר אותם בעוד תקציב שיוכלו להמשיך ולהגן עלינו

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אל תשכחו דבר אחד...כנסו!

    אזרח מודאג, 18/01/07 10:36

    אני לא יודע להגיד מי רצח את הילדה המסכנה (להבדיל מחכמים רבים פה) אבל דבר אחד אני יודע...אין רוצח שיושב בכלא ולא טוען לחפות מפשע...
    בזה הוא לא שונה מאלפי רוצחים אחרים...

    הגב לתגובה זו

    • לכן, כל הטוען לחפות, רוצח הוא? (ל''ת)

      סטודנט למשפטים, 19/01/07 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאז רמון לא ראיתי כתב אישום מטופש כזה

    גג, 18/01/07 10:30

    הם רושמים כתב אישום בלי ראיות.
    אין שום ראיה.

    0

    הגב לתגובה זו

    • משטרה מיקצועית

      ליאור, 18/01/07 10:44

      מה אתה מבין בכתב אישום ביכלל ומה אתה יודע על החקירה הזאת

      הגב לתגובה זו

      • מה זה משטרה מקצועית.....

        אביחי, 18/01/07 11:13

        ראינו את ההתנהגות ''המקצועית'' שלהם בסיפור בני סלע.
        הם הוציאו שם רע לחאפרים.

        ראינו איך הם מוציאים הודאה ברצח שלא היה בכלל.

        ראינו איך המקצועיות שלהם מוצאת ומוציאה הודאה מהאנשים הלא נכונים בפרשת הרצח של אולג שייחט ז''ל.
        מזל שהשב''כ עדיין עושה עבודה מקצועית ומצא את הרוצחים האמיתים.

        שלא נדבר על עמוס ברנס ופרשת מע''צ.

        הגב לתגובה זו

    • בדיקות DNA שקושרות אותו למקום האירוע לא מספיק בשבילך?

      עידו, 18/01/07 10:53

      מה עושה ה - DNA של זדורוב בשירותי בנות??

      מדוע הודה ושיחזר את הרצח?

      הרי ראינו את זדורוב בטלוויזיה סמוך לאחר ההודאה שלו, לא נמצאו עליו סימני מכות, הוא לא אמר שהשוטרים התעללו בו, מה גרם לו להודות?

      לא אתה ולא אני ראינו את קלטת השחזור של זדורוב. לפי כתב האישום, מי שרצח אותה, נעל את הדלת מבפנים, טיפס על הגופה ויצא מהחלק העליון של תא השירותים...זה דבר שרק הרוצח יכול היה לדעת. אני יכולה לתאר לעצמי שבקלטת השחזור וזדורוב מתאר בדיוק כך את מעשיו, אחרת המשטרה לא היתה ממהרת להגיד בכזה בטחון שזדורוב הוא הרוצח.

      הגב לתגובה זו

      • לא מצאו DNA שקושר אותו למקרה

        גג, 18/01/07 11:53

        בדיקת ה DNA היא כשלון, לא מצאו התאמה.

        הגב לתגובה זו

        • היתה התאמה של 90%

          עידו, 18/01/07 12:16

          הסיכוי שבבית הספר שבו תאיר נרצחה מסתובב אדם נוספת שה - DNA שלו תואם ב - 90% את ה DNA שנמצא בזירת הרצח - מבחינה סטטיסטית שואף לאס עד לא קיים.
          90% התאמה זה בהחלט מספיק כדי לקבוע שה DNA שנמצא בזירת הרצח הוא של זדורוב.

          הגב לתגובה זו

          • אין דבר כזה התאמה של 90%

            אביחי, 18/01/07 12:31

            בבדיקות דנא בכלל לא מדברים באחוזים.
            לכן, השוטר שדיווח על כך בכלל לא מבין על מה הוא מדבר.

            הגב לתגובה זו

            • כמובן שיש דבר כזה.

              עידו, 18/01/07 13:56

              יכולות להיות מספר סיבות שבגללן DNA יתאים רק 90% ולא ב- 100%, למשל כשמדובר בקרובי משפחה.

              הגב לתגובה זו

          • 90% זה אומר 10 אנשים מתוך 100 (ל''ת)

            סטטיסטיקה, 18/01/07 12:54

            הגב לתגובה זו

            • זו לא המשמעות הסטטיסטית הנכונה וחבל שאתה מביע דעה מבלי באמת לדעת (ל''ת)

              עידו, 18/01/07 13:54

              הגב לתגובה זו

            • אם כבר, אז 90 מתוך 100, אידיוט... (ל''ת)

              פחחחח, 18/01/07 17:30

              הגב לתגובה זו

    • ראיות וועדויות וממצאים תומכים, לכן מתקיים משפט. אתה לא רואה סרטים? (ל''ת)

      חבר המושבעים, 18/01/07 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מאוד תמוה תיאור הרצח !!!!!!!!

    ש.לוין, 18/01/07 10:28

    אם אכן הוא הרוצח , הרי כשנעל את השירותים מבפנים וטיפס על השירותים לצאת החוצה הוא היה בוודאי מגואל בדם המנוחה, וללא ספק השאיר טביעות אצבע על דפנות והמעקות של השירותים למעלה כשטיפס. כמו כן איך יתכן שהמשיך בשלווה גמורה לעבוד עוד ארבע שעות במקלט בית הספר , אם אכן המשיך אז מה עשה עם כל הראיות הבגדים המגואלים בדם וחפצים אחרים שברשותו , משהו מאוד מאוד מוזר כאן לפי התאור של הכתבה. מה המניע ללכת פתאום ולרצוח סתם ילדה תמימה שנכנסת לשירותים, איזה קשר היה לו איתה אם בכלל , מה זה סתם צירוף מקרים של ילדה וטירוף של מטורף. משהו מאוד מאוד מוזר בפרשה הזו ומוטב היה אם היו בודקים הייטב כיווני חקירה אחרים.
    תהא מנוחתה עדן.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה נכונה. כל המשטרה הזויה (ל''ת)

      יוסי, 18/01/07 11:04

      הגב לתגובה זו

    • זדורוב עובד בעבודת כפיים - אולי הוא לבש כפפות עבודה

      עידו, 18/01/07 12:31

      זה שהוא אולי נפטר מהראיות בצורה יעילה עוד לא אומר שהוא חף מפשע.

      לנו כחברה הרבה יותר קל ונוח להאמין שמדובר באיזו כת שטן של רוצחים מטורפים שרצחו ללא סיבה ילדה קטנה מאשר להעלות על הדעת שמדובר אולי באיש שנראה נורמטיבי לגמרי, שעובד ויש לו אשה וילד.

      אבל האמת המרה היא שמרבית הרוצחים הם אנשים שנראים רגילים ונורמטיביים לגמרי ולא נראים כמו פרדי קרוגר או ג'ייסון.

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם הנעליים??

        תמוהה, 18/01/07 12:57

        אם הוא הרוצח והוא דרך על הגופה איך יתכן שאין סימני דם על נעליו?! היכן הנעליים??

        הגב לתגובה זו

        • אולי שאותו מקום שהמכנסיים שלו נמצאות (ל''ת)

          עידו, 18/01/07 13:57

          הגב לתגובה זו

    • התזה שלך חלשה. כשיש רצח בכוונה תחילה, הרוצח יודע בדיוק איך לשבש את (ל''ת)

      החקירה ולהעלים, 18/01/07 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ממש קוסם רומן רוצח בלי תכנון כך

    רומן זדורוב גלר, 18/01/07 10:27

    סתם ואין שום ראיה וביעות אצבע דנא
    ממש כוחות על טבעים

    הגב לתגובה זו

    • משטרה מקצועית

      ליאור, 18/01/07 10:46

      יש אנשים חולים שסתם רוצחים.
      מה חדש.
      אני מאמין למשטרה עבודתה מיקצועית ללא שום אינטרס אישי

      הגב לתגובה זו

      • אתה שטול של המשטרה? או מה? (ל''ת)

        מיקי מאוס, 18/01/07 12:01

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    המניע ברור...

    המפקח קלוזו, 18/01/07 10:17

    ''באותו רגע יצא זדורוב ממקלט בבית הספר, שם עבד כשיפוצניק, הבחין בתאיר ונכנס בעקבותיה לשירותים.
    בכתב האישום נטען כי כבר באותו רגע החליט זדורוב לרצוח את ראדה. כשהיא נכנסה לתא השירותים,''

    זה המניע
    הוא ראה אותה, אבא לתינוקת, והחליט לרצוח אותה...יותר ברור מזה אין!

    הגב לתגובה זו

    • אבל מה הסיבה לרצח?

      פקק תנועה, 18/01/07 10:53

      לכול דבר יש סיבה. שמוביל למעשה או חיובי או שלילי.

      הגב לתגובה זו

      • יש מעשי רצח שהם לכאורה ללא סיבה

        עידו, 18/01/07 11:11

        לא כל מקרה רצח קורה בגלל סכסוך בין הקורבן לרוצח. רוצחים סדרתיים רוצחים לכאורה ''ללא סיבה''. הם רוצחים כי הרצח עצמו מסב להם הנאה. סבל ופחד גורם להם הנאה, תחושת עליונות הכוח.

        הגב לתגובה זו

        • כבר עשית ממנו רוצח סידרתי? (ל''ת)

          הפנתר הוורוד, 18/01/07 12:16

          הגב לתגובה זו

          • לא הבנת אותי כראוי

            עידו, 18/01/07 12:26

            לא אמרתי שהוא רוצח סידרתי. רק ניסיתי לתת דוגמא למצב שבו לכאורה על פניו נראה שאין מניע לרצח. לא בכל מקרי הרצח הקורבן הכיר את התוקף. כדוגמא נתתי רוצחים סידרתיים. זו אגב הסיבה שכל כך קשה לתפוס אותם. כי אין משהו שקושר בינם לבין הקורבן כמו הכרות מוקדמת, קירבת משפחה, יחסי שכנות או עבודה וכיוצ''ב.

            אנשים כאן טוענים שלכאורה לא היתה סיבה לזדורוב לרצוח את תאיר ראדה ולכן הוא לא ביצע את הרצח. אני חושב שזו תיאוריה שגויה, משום שיש מקרים שבהם הקורבן לא הכיר את הרוצח.

            ובאשר לזדורוב, המשטרה מצאה חומר פורנוגרפי של פדופילים על המחשב שלו. העובדה שהוא נשוי עם ילד לא משנה. גם הרוצח ג'ון ויין גייסי היה נשוי עם ילד, דבר שלא הפריע לו לרצוח כ- 30 ילדים ונערים ולהתעלל בהם מינית.
            יתכן, שזדורוב ניסה לגעת בתאיר, היא איימה שתספר והוא רצח אותה כדי להשתיק אותה.

            אבל לא אתה ולא אני הינו שם ואין בידינו את מלוא המידע שלמשטרה יש.
            אולי לפני שהציבור מרשיע או מזכה אותו, כדי להמתין עד למתן פסק הדין.

            הגב לתגובה זו

            • פורנוגרפיה של ילדים?? האומנם?

              צריך לראות קודם, 18/01/07 13:02

              השאלה היא מה זה חומר פורנוגרפי של ילדים.. עד שלא יראו מה היה לו שם על המחשב אי אפשר לדעת.. הכל השערות ומה ששומעים בכלי התקשורת,כי היום בנות 17 משתתפות בסרטים פורנוגרפיים ומבחינת החוק זה ילדים אבל הם לא ממש נראות ילדות אז מי שרואה פורנו לא ממש יודע שזו ילדה בת 17

              הגב לתגובה זו

            • בהחלט מסכים איתך

              עידו, 18/01/07 14:00

              בשביל זה, הבה נחכה עד אשר יסתיים ההליך הפלילי ועד אשר יובאו מלוא הראיות בפני בית המשפט במקום לגונן עליו אוטומטית רק בגלל שהוא לא נראה כמו רוצח או בגלל שהמשטרה לא מקצועית מספיק כמו שהיא אמורה להיות.

              הגב לתגובה זו

            • התגובה שלי לדבריך משום מה הוצבה במקום הלא נכון

              עידו, 18/01/07 14:09

              מכל מקום אני בהחלט מסכים עם דבריך.
              בשביל זה, הבה נחכה עד אשר יסתיים ההליך הפלילי ועד אשר יובאו מלוא הראיות בפני בית המשפט במקום לגונן עליו אוטומטית רק בגלל שהוא לא נראה כמו רוצח או בגלל שהמשטרה לא מקצועית מספיק כמו שהיא אמורה להיות.

              הגב לתגובה זו

        • יש במישטרה מומחים

          פקק תנועה, 18/01/07 15:06

          לקרימינלוגיה פסכיאטרים וכולי אים זה כך .הם היו צרכים לזהות אותו כפסיכופט .עים כך הדבר ברור שהוא הרוצח .אולם אן התיחסות לבעיה זו בשום פרסום של תוצאות החקירה.

          הגב לתגובה זו

    • שים לב

      אביחי, 18/01/07 11:14

      איך הם ירדו מסיפור הסיגריה.

      כניראה הדמיון של מישהו שם עבד שעות נוספות (וגם הפה).

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה המניע לרצח? (ל''ת)

    ירון, 18/01/07 10:16

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת לשאלה (ל''ת)

      אני, 19/01/07 18:44

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    למשטרה!.... שקר שקש תרדוף (ל''ת)

    אזרח מושתן, 18/01/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הסיפור הזה נשמע מצוץ מהאצבע

    עכ, 18/01/07 10:11

    לא מאמינה שהוא הרוצח

    הגב לתגובה זו

    • מדוע לא? הודאה ובדיקות DNA לא מספיקות לך?

      עידו, 18/01/07 10:56

      אנשים הורשעו ברצח עם פחות ראיות מזה.

      הגב לתגובה זו

      • בדיקת ה DNA נכשלה-אל תשקר

        לא טיפש, 18/01/07 11:54

        90% התאמה זה אין התאמה.

        הגב לתגובה זו

        • קצר תרבות דיבור - אם אתה לא מסכים איתי זה עוד לא הופך אותי לשקרן

          עידו, 18/01/07 12:17

          בדיקת ה DNA העלתה התאמה של 90% וזה די והותר כדי להסיק שהDNA שנמצא בזירת הרצח שייך לזדורוב.

          הגב לתגובה זו

          • אל תקשקש

            אביחי, 18/01/07 13:03

            התאמה של 90%? 90 אחוז ממה?
            תבין משהו, בבדיקות דנא לא מדברים במושגים כאלה.
            זה רק מראה שאתה והשוטר שדיווח על זה לא מבינים על מה אתם מדברים.

            נניח שמדובר ב90% מכלל תושבי המדינה, אז אם יש שישה מיליון תושבים בארץ אז מדובר ב600 אלף רוצחים פוטנציאלים בעלי בדיקת דנא דומה.

            אם לא מדובר באחוז מכלל תושבי המדינה , אז ממה כן?
            אתה לא יודע? אז על תקשקש.

            הגב לתגובה זו

          • לא עידו אתה טועה..

            לעידו, 18/01/07 13:07

            90% לא מספיק להוכיח שהוא היה שם אלא רק להעלות חשד.. מבחינת בדיקות דנ''א 90% זה אומר שאי אפשר להוכיח..

            הגב לתגובה זו

          • התאמת DNA המקובלת היא 99.98% לפחות (ל''ת)

            זיהוי פלילי, 19/01/07 18:46

            הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא להאמין למשטרה ת ופרת תיק (ל''ת)

    בושה למשטרה, 18/01/07 10:11

    הגב לתגובה זו

    • משטרה מיקצועית

      ליאור, 18/01/07 10:48

      אם לא נאמין למשטרה אז למי כן

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אוי ואבוי לנו. אם משטרה כזו, כל אחד בסכנה.

    דורון, 18/01/07 10:08

    אזרח קיטר לשוטר ומצא עצמו במעצר.

    לאן נגיע עם המשטרה הזו, כמו ברפובליקת ב-ננות!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אבל מה הסיבה לרצח? סתם ככה רוצחים, כי מתחשק? (ל''ת)

    ראי, 18/01/07 10:04

    הגב לתגובה זו

    • סרטי פעולה ואלימות מעוררים יצרים אפלים

      אדווין שמידט, 18/01/07 11:01

      איני יודע אם החשוד אכן ביצע את המעשה, אבל הסרטים הללו גרמו למותם של רבבות חפים מפשע ברחבי העולם. לדעתי האנושות זקוקה לחקיקה בינלאומית לעצירת הז'אנר הזה בתעשיית הסרטים ואיסור שיווקם והקרנתם של הקיימים.

      הגב לתגובה זו

      • תאוריה משנות ה 70 שהוכחה כבדיחה בעשרות מחקרים (ל''ת)

        אפרת, 18/01/07 11:54

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    איפה אולגה זדורוב? מדוע לא עושה רעש?

    מית נמש, 18/01/07 09:27

    אני מבינה שיש לה תינוקת קטנה בבית, אך בכל זאת. את מאמינה בחפותו של בעלך, קדימה צאי למאבק! אני כבר ממש חסרת סבלנות, איך לא פתרו כבר רצח זה? אפשר להשתגע...אני לא מקנאה במשפחה.
    אני ממש דבוקה למסכי התקשורת האלקטרונית להתעדכן בכך בכל רגע פנוי. אני איתכם.

    הגב לתגובה זו

    • מה את רוצה ממנה, אם כל המדינה נגעלת מהתנהגות המשטרה וזה לא מזיז להם

      מית נמשת, 18/01/07 09:45

      והפרקליטות והשופטים שהאריכו את המעצר שיתפו עם זה פעולה- מה היא כבר יכולה לעשות.

      לפי מה שהבנתי ממש ''גילחו'' לה את הבית וגם יש לה תינוקת לגדל ואלוהים יודע מאיפה הם ימצאו כסף בשביל עו''ד וכוחות נפשיים למאבק המיותר הזה.

      מדוע לפרקליטות, למשטרה ולשופטים לא אכפת להכניס חף מפשע למעצר ולהעמידו לדין במקום לחקור את התלמידים ולהאזין לשיחותיהם.

      הגב לתגובה זו

    • בסתר ליבה, היא יודעת שהמשטרה צודקת ולכן שומרת על כבודה. (ל''ת)

      הוא לא זכאי, 18/01/07 12:43

      הגב לתגובה זו

      • אין אישה בעולם שתביא תינוקת לעולם למישהו שהיא חושדת שהוא רוצח מטורף

        ג, 18/01/07 19:40

        אתה בטח שוטר שמגיב עבור המשטרה וחושף את ההגיון המעוות של השוטרים.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    משטרה שמביימת פושעים במקום לגלות אותם! (ל''ת)

    החייטים, 18/01/07 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    המשטרה תופרת תיק - פוליטיקלי קורקט - ולא מחפשת פושעים

    משטרת ישראל, 18/01/07 07:40

    זה הכי נוח להפיל האשמה על מישהו חיצוני זר
    שככה כולם יוצאים צחים וטהורים...

    אבל האמת שמריחה לכולם, מעבר לעטיפות הצלופן של המתנה שמכינה המשטרה, היא שהוא לא האיש

    הראיות כלושות
    ולא אתפלא אם השוטרים השתילו ראיות -- בכדי לסגור את התיק בצורה הכי משתלמת לקציניהם המושחתים.

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה לא השתילה ראיות

      אביחי, 18/01/07 10:06

      כי אין ראיות !

      כל התיק מבוסס על ההודאה.
      כל ''הראיות'' שהם מציגים לא אמינות מבחינה משפטית ומדעית.
      הן יכולות בסך הכל לתמוך בדברים נוספים מבוססים יותר (עדים, כלי הרצח, טביעות אמבע וכו').

      כאמור, אין דברים נוספים.

      יכול להיות שהוא אשם, אני לא יודע, מה שבטוח זה שהמשטרה והפרקליטות צריכים להפסיק עם הנוהג הנפסד הזה של להגיש כתבי אישום המבוססים אך ורק על ההודאה.

      עושים לעצמם חיים קלים החברה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בהעדר משטרה!!! זדורוב אינו אלא קורבן מזדמן (ל''ת)

    יונית, 18/01/07 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נגד הגנן של בית הספר היו ראיות מוצקות יותר

    ב.ק., 18/01/07 07:29

    רק שלמשלו הוא לא היה בבית הספר ביום הרצח. מזעזע לחשוב על בסיס איזה ''ראיות'' קלושות ניתן להעמיד אדם לדין על רצח, ומרבית החלחלה הוא עוד יורשע.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בשעה טובה ומוצלחת!נקווה להרשעה! (ל''ת)

    תוכי, 18/01/07 06:47

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ל8 זה שאין משפט ושופטים בישראל

    מכיר ומבין, 18/01/07 06:42

    עובדה ידועה . עיקר המשפט דאגה למינוי מקורבים לא מתאימים לתפקידי ציבורי כשופט עם שכר על חשבוננו

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תוספת למגיב 1 - גם ראיתי איך מתנהל משפט - מדאיג ממש

    יצק, 18/01/07 04:33

    אני לא יודע את החומר הקיים כאן אבל ראיתי מה אפשר לעשות עם חומר..
    שופטת בכירה בצפון.. החומר המונח לפניה ברור וזועק, תצהירים ישנם, אבל היא מבקשת להגיע לתוצאה מסויימת. אז כאן היא ''לא רואה'' את התצהירים ... שם לא ''שומעת '' את הנאמר.. ולא רושמת.. ואם לא די היא מוסיפה ''קצת חומר'' לא קיים.. הכל כדי שהפסק יראה סביר לקורא..
    ואחרי כל אלה היא כותבת ''התרשמתי'' ודוחה את התביעה על הסף..
    העליון לא שואל את עצמו כיצד אפשר להתרשם אם דוחים על הסף.. ומאשר את התרשמותה..
    אז מה לנו דיני ראיות כללי משפט וכו'.. זו כותבת התרשמתי.. ואלה לא מתערבים בהתרשמות.. ובזה זה נגמר... במו עיני ראיתי כך,
    זאת מבלי להכנס לדוגמאות כמו עניין החייל שייחט ז''ל שגם שם עבדו כל הערכאות בערך באותה דרך כמתואר...
    ורק המזל הציל את אלה שישבו בכלא מפני מעשי כל השופטים/ות ומזל לא תמיד מופיע..
    ולכן אני מודאג .



    הגב לתגובה זו

  • 7.

    היא נרצחה ע''י תלמידים!!!

    עמית, 18/01/07 02:13

    1. בנות שמעו קול של בן בתא השירותים.
    2. ראו ילד רץ משירותי הבנות.
    3. הסכין לא נמצאה עד היום.
    מה זה טביעות נעליים על המכנסיים? הוא דרך לה על המכנסיים?
    חוץ מזה לא שמעתי שיש תוצאות חד-משמעיות של DNA מארה''ב, חד-משמעי זה לא 90% אלא אחד לחמישה מיליארד שזה לא הוא, זאת תוצאה החלטית של DNA!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוא ילך לכלא ל 30 שנה ולא הוא לא הרוצח (ל''ת)

    ttt, 18/01/07 00:22

    הגב לתגובה זו

    • בסוף תצטרך לחזור בך. הוא כ''כ כן הרוצח. (ל''ת)

      יהיה צדק, 18/01/07 12:45

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    נישאלת שאלה ועל בית המשפט לפסוק

    מוטי חיפה, 18/01/07 00:06

    האם אדם מחוסר שינה במשך שלשה ימים וגם ללא אוכל, שנחקר במצב כזה, לא יסכים אפילו להודות ברצח ארלוזורוב ורק שיניחו לו לישון? אני משוכנע שהחשוד יצא זכאי הוא אינו הרוציח חד משמעי, שיחפשו את הרוציח/ים האמיתי/ים, על פרצופו רואים שהוא לא ביציע את הפשע, גזור/שמור

    הגב לתגובה זו

    • אני מבין שהיית עצור יחד איתו והיית בכל חקירותיו?!

      אמיתי ברביבאי, 18/01/07 06:50

      מאיפה הבאת את השקרים האלה? מעו''ד שפיגל?!

      הגב לתגובה זו

    • תנסה רגע לדמיין, מה היו צריכים לעולל לך כדי שתודה שרצחת ילדה קטנה?

      עידו, 18/01/07 11:14

      שלושה ימים ללא שינה (בהנחה כמובן שהמשטרה מנעה שינה ואוכל מזדורוב - מה שנראה בעיניי מופרך לגמרי) היה גורם לך להודות שרצחת בצורה חולנית ואכזרית ילדה קטנה שכל מדינת ישראל מזועזעת מהמעשה?

      לא נראה לי.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    דבר שלא מתקבל במשטרה בפנים יפות.?!?!?!

    .., 17/01/07 23:46

    זה מפריע להם להפליל מישהו ולזרוק אותו לכלא במקום לעשות את עבודתם

    הגב לתגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל

      yosi, 18/01/07 13:01

      איש קטן

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מצאו תביעות נעלים על מכנסיה עלק

    יוסף, 17/01/07 23:44

    ומה עם תבסיעות הנעל שהיו בשירותים ולא תאמו את נעליו של זדורובאלא מה דרוןזש עולה חדש ללא משפחה אדם תמים שהיה באיזור ללא כסף לעורך דין מסודר שאפשר להפעיל עליו לחץ בחקירה להפיל עליו את התיק ולשבת בשקט

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה בזיון שבית המשפט משתף פעולה עם הפרקליטות בהשתקת הפרשה האיומה הזא

    ת, 17/01/07 23:30

    זכות הציבור לדעת כיצד הרשויות פועלות במדינה ועל סמך מה עוצרים בן אדם חודש וחצי ועל סמך מה מעמידים אותו לדין.

    הציבור לא מטומטם ורואה את תפירת התיק ואת העצלנות שבחקירה.

    חבל שלא האזינו לתלמידי ומורי בית הספר כפי שמאזינים לשרים ולראשי ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זהו כתב האישום ההזוי ביותר מאז ומעולם

    ערן, 17/01/07 23:06

    הטרגדיה האמיתית היא שהשופט עוד יאמין לכך....

    הגב לתגובה זו

    • ברור שקראת את התיק על כל עדויותיו

      נח, 18/01/07 06:48

      מסמכיו וראיותיו , ולכן החלטת להגיב שהגבת...

      הגב לתגובה זו

      • נוח, האם התיק הוצג במלואו לציבור?

        די לדמגוגיה, 18/01/07 10:17

        לא. אז למה אתה מקשקש שטויות?

        אנשים שמעילים חוש ביקורת בריא, שופטים את העולם לפי מה שהם יודעים ורואים. כרגע מה שנראה באופן ברור זה שהאשמות מגוחכות, ולא סבירות לחלוטין.

        למה שבן אדם בעל לאשה ואב לתינוק, שעבד בבית הספר מזה זמן, פתאום ירצח ככה ילדה באלימות מטורפת? אין שום סיבה, ולכן הגיוני שזה לא היה, אלא המשטרה תפרה לו

        לגבי המדובב של המשטרה, בארה''ב קוראים לזה ראיות נסיבתיות וזה לא עובר משפט. למה בארץ זה כן נחשב ראיה? שאלה טובה. אולי כי המדינה שלנו מושחתת מהיסוד, כולל הממשלה, גופי התקשורת, המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט.

        בכל אופן, עד שהמשטרה לא תציג לציבור את התיק המלא, זה עדיין נראה כמו הפללה שנעשתה רק כדי להוריד את לחץ התקשורת מהמשטרה במהירות האפשרית.

        אז מה אם יש סיכוי שהרוצח האמיתי עדיין מסתובב חופשי חופשי, ויתכן שכבר רצח עוד מישהי מאז? את המשטרה, שמוצאת לעצמה זמן להעלב מכך שמשפחתה של תאיר מעדיפה לנהל חקירה לבד, זה ממש ממש לא מעניין.

        הגב לתגובה זו

        • ראשית, המשטרה לא צריכה להציג את מלוא התיק לציבור

          עידו, 18/01/07 12:05

          במדינת ישראל, תפקיד השפיטה של חשודים בפלילים נעשה על ידי בתי המשפט ולא על ידי התקשורת והציבור.

          זדורוב הודה בפני מדובב בתא המעצר ואחר כך שיחזר את הרצח לעיני מצלמה.

          בדיקות DNA קושרות אותו למעשה, והעובדה שהן ברמת דיוק של 90% זה די והותר. הסיכוי שהיה אדם אחר באותו בית הספר שה DNA שלו תואם ב 90% את ה-DNA שנמצא בזירת רצח, מבחינה סטטיסטית שואף לאפס עד לא קיים.

          מה ה- DNA של זדורוב עושה בשירותי בנות של בית ספר?

          המשטרה מצאה חומר פרנוגרפיה של פדופילים במחשב שלו בבית.

          אני חושב שלפני שהציבור ממהר לתמוך בזדורוב בצורה כ''כ גורפת מן הראוי לזכור שיתכן מאוד שהוא רוצח.

          הגב לתגובה זו

          • 100%

            הגיוני, 18/01/07 13:50

            אם הוא הרוצח הדנ''א שלו צריך להתאים ב100% לא ב90% ...

            הגב לתגובה זו

            • יש הרבה אנשים בקצרים שהDNA דומה לשלהם

              חנה בבלי, 18/01/07 17:49

              משמעות ההתאמה של ה DNA ב 90 אחוז הוא חוסר התאמה ב 10 אחוז, כלומר יש מספיק אנשים בקצרין הקטנה שה DNA הזה שנמצא בשרותים דומה לשלהם יותר מאשר לזדורוב. פשוט לא בדקו אותם והמשטרה גם אינה מעוניינת. במקום לבדוק יותר אנשים היא זרקה רבע מיליון שקלים בחיפושים בזבל.

              הגב לתגובה זו

    • למשטרה אין מניע למעצר שווא.הרי2שוחררו?!לכן דווקא אני מאמין למשטרה. (ל''ת)

      מניע הרוצח?זו, 18/01/07 10:11

      הגב לתגובה זו

    • השופט ירשיע -גם עם הוא לא מאמין (ל''ת)

      לערן, 18/01/07 11:22

      הגב לתגובה זו