• 30.

    קבל הוכחה שמקור ראשון מיגזרי

    עיתונאי תל אביב, 22/01/07 12:41

    רק מיגזרי ימני ייתן במה מכובדת ובעמודים הראשונים לשמאלן כמו אביב וינפנף בזה.
    מי שיש לו אינטגריטי והשתחרר מתעוקת מיגזריותו, לא מתגאה בפלורליזם שלו אלא מציג קו גאה.
    זו גם הסיבה שהארץ לא מתויג כמגזרי. אין להם בעיה עם הקו שלהם והם מרגישי אדוני הארץ.
    כשעורכי מקור ראשון יפסיקו להרגיש מיגזריים, הם ידעו לתת פייט.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    משכנע את המשוכנעים, ולא משפיע

    א, 21/01/07 22:29

    משהו כמו הודעת הגבאי/עלון המגזר

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מאמר חשוב. תגובה לאישה לא חשובה

    רן היהודי, 21/01/07 18:52

    מעניין אם גם את התגובה הזאת תצנזרו. יש נוהג ב-NRG לצנזר תגובות. גם כאלו שאינן מכילות הסתה וכו'.
    דאבוש הוכיחה בשליפותיה שהיא מעוררת גיחוך.
    ''אחראי לכל הרוע במדינה'' מכת הגניבות בנגב? לא.
    אולי המחבלים? אולי ההסתה הפלשתינית? לא.
    מרכז הליכוד. וזה הרוע. נניח שחיתות. מילא. אבל רוע?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    האם העיתון מיגזרי והאם יש בו צורך (ל''ת)

    2 שאלות שונות, 21/01/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מקור ראשון היחיד שאפשר להכניס לבית עם ילדים

    דניאל, 20/01/07 21:28

    לפני שלוש שנים החלטנו אני ואשתי שלא להכניס עוד עיתונים הביתה וזאת בגלל רמתם וההרס שבהם.
    ומאז אנו מאושרים עם מקור ראשון לא יודע מה זה מגזרי אבל זו עיתונות כפי שאני מצפה שעיתונות תהיה אולי מגזרית אבל לא בשם... ולא מטעם...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מקור אחרון. (ל''ת)

    ., 20/01/07 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זרקתי את כל העתונים וקוראת רק אותו (ל''ת)

    קוראת, 18/01/07 21:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל העיתונים הם מגזריים (ל''ת)

    במוצהר או ..., 18/01/07 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק מאד, רק חבל שנורית לא תקרא את זה (ל''ת)

    יפה ענית, לירון, 18/01/07 12:39

    הגב לתגובה זו

    • דווקא קראתי. ואני רוצה להגיד משהו:

      רונית שאבוד, 18/01/07 22:26

      מרכז הליכוד אשם בכל הרעות החולות של החברה הישראלית.
      ושתדעו לכם.
      ודי לכיבוש.
      ותנו לי ג'וב.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתם רק מוכיחים שהוא מגזרי. לא מיותר מבחינתכם- (ל''ת)

    אבל מיגזרי, 18/01/07 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עיתון משעמם... (ל''ת)

    אוריאל, 18/01/07 00:04

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח קורא לאשה ומעניין לך מאוד (ל''ת)

      גבריאל, 18/01/07 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עיתון משעמם!!! ולא משנה איך תגדיר את זה.

    אוליב ופופאיי, 17/01/07 22:52

    זה לא משנה מגזרי או לא מגזרי העיתון פשוט משעמם.

    אצלנו בבית פותחים את מקור לילדים.
    שאר החלקים פשוט משעממים.

    המון כותבים טובים פשוט העפתם - וחבל.

    ויש שבתות שאפילו לא מדפדפים בעיתון.


    חבל.



    הגב לתגובה זו

    • משעמם?

      קוראת, 18/01/07 08:23

      זה העתון היחיד שאני קוראת בו כמעט הכל, כולל כלכלה ולפעמים אפילו ספורט ורכב, רק בגלל שהכתיבה טובה.

      היום מאד קשה לי לחזור לעיתונים אחרים. הם נראים לי שטחיים מאד ומלאים במודעות.

      עלו והצליחו

      הגב לתגובה זו

      • היחיד שנכנס לביתי. את השאר אפשר לקרוא ברשת. (ל''ת)

        עיתון מצוין, 21/01/07 18:53

        הגב לתגובה זו

    • עיתון מקסים ומעניין (ל''ת)

      כתומה ירוקה, 18/01/07 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    זו חוכמה קטנה להביא שמאלן חילוני, למה שלא תכניסו פלורליזם אמיתי

    ליאור, 17/01/07 22:43

    למשל כותבים מתנועת ''קולך'' או מציונות דתית ריאלית שמציגים יהדות ציונות ואורתודוקסיה אלטרנטיבית אמיתית, נראה אתכם נותנים טור פותח להם.

    הגב לתגובה זו

    • הם פשוט עסוקים בכתיבת מאמרים בקבלנות לNRG יהדות. (ל''ת)

      קוקו, 18/01/07 08:48

      הגב לתגובה זו

    • יש רק שניים כאלה

      שקול, 18/01/07 11:38

      והם כבר כותבים בכל אמצעי התקשורת הקיימים. (כולל ''שרגא'')
      צר לנו

      הגב לתגובה זו

    • צודק מאוד, הייתי מנוי אם הוא היה עיתון יותר יהודי ופחות ימני

      דוד, 18/01/07 11:51

      וזה אומר להכניס גם דעות יהודיות אחרות, לא פחות חשובות

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק לשמאל מותר במה תקשורתית

    ימני, 17/01/07 22:31

    כי הם שומרים על זכויות האזרח שלנו במיוחד על זכות הביטוי
    ומגנים עלינו מדיקטטורה מחשבתית

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    טוב, אולי אתה צודק, אבל תזכור דבר אחד:

    רונית באדוש, 17/01/07 20:44

    מרכז הליכוד אחראי לכל הרוע שבמדינה!! וזה בדוק!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני לא הייתי מתייחסת ברצינות לדאבוש

    נעמה, 17/01/07 20:42

    דיוקן הוא חלק מהעתון והוא מעניין ומגוון מאד, בפרט החלק ה-5 של העתון שנקרא שבת- יש שם כתבות
    מעניינות ביותר.
    אז לא לקחת ברצינות אתהדאבוש
    שמסתבר שמקנאה.

    הגב לתגובה זו

    • מי זאת דאבוש?

      קוקו, 18/01/07 08:50

      הדבר היחיד שאני יודע עליה זה שהיא כתבה כתבה שטוענת שמקור ראשון וכו' הם מיותרים...

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    חולק פעם המוסף של מקור ראשון בת''א

    ד. ו., 17/01/07 20:08

    ומאז גיליתי את העיתון נעים במיוחד ומחכים לקריאה. עיתון לאנשים מטופחים נפשית. פתאום לידו רוב העיתונים ניראים פרובנציאלים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    באמת נמאס ממקור ראשון רוצים עיתון מגזרי אמיתי!

    אודלי'ה, 17/01/07 19:24

    אני לא צרכה כתבות על כל מיני דברים, אני רוצה לדעת מה קורה אצלי וזא זכותי, ושהנורית הזא לא תגיד לי מה לקרא! מקור ראשון יש יותר מידי מה לקרא ואני אוהבת בעקר כתבות על שדוכים ודברים שקורהים במגזר. וזה אנילא מוצת במקור ראשון מספיק. גם הצפה מכניסים כל מיני כתבות על כל מיני דברים במגזרים אחרים ונמאס!

    הגב לתגובה זו

    • אז תקראי ידיעות-מעריב-הארץ, אחלה עיתון מגזרי של השמאל (ל''ת)

      איזבלה, 17/01/07 20:49

      הגב לתגובה זו

    • תלכי לגן הציבורי לשמוע רכילות... (ל''ת)

      מומי, 18/01/07 08:51

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק בשבילך הומצא בשבע (ל''ת)

      כתומה ירוקה, 18/01/07 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודק. אבל דבריה המגעילים של דאבוש כבר מספיקים כדי להעיד על טיבה (ל''ת)

    אמיר, 17/01/07 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לאורי אורבך יש טור במוסף של ידיעות.

    גיל, 17/01/07 16:52

    וכך היה גם לאורי אליצור עד לא מזמן.
    לא רק שאתה חבר מערכת בעיתון מגזרי, אלא אתה גם לא יודע מה קורה בעיתון הכי נקרא במדינה. זו ההגדרה לחיים בבועה (מגזרית)

    הגב לתגובה זו

    • גיל, אולי תקרא את המאמר לאט, פעם שנייה, לפני שאתה מגיב (ל''ת)

      קטיושקה, 17/01/07 17:21

      הגב לתגובה זו

    • מי פה טועה

      דפנה, 17/01/07 17:29

      הטור של אורבך ואליצור עונים בדיוק על ההגדרה שנכתבה בהמשך המכתב: כאלו שמכוסים היטב בטורים שמאלניים. אולי אתה לא יודע לקורא

      הגב לתגובה זו

      • בואי ננסה ביחד את הציטוט הבא:

        גיל, 18/01/07 06:09

        ''האם את רואה אפשרות לכך שחגי סגל, למשל, או אורי אורבך יקבלו טור בתחילת 7 ימים/מוסף הארץ/סופשבוע? בוודאי שלא.'' ולגבי המשך הציטוט, אפשר להפוך אותו בקשר למקור-ראשון ''הטורים השמאלניים שבכל זאת מופיעים בעיתונים הלא מגזריים הללו מכוסים היטב מכל הצדדים בטורים שבאים מתוך השקפת עולם ימנית''.
        לא נגעתי, רק הפכתי ימין לשמאל וההפך.
        מה הועילו חכמנו בתקנתם?

        הגב לתגובה זו

        • אסביר לך, גיל יקר, את השוני

          קטיושקה, 18/01/07 10:31

          מקור ראשון, מסביר מרוז, נותן כתבות שלמות וראיונות שלמים עם אנשי שמאל, ומעניק טור ביקורת תקשורת ופוליטיקה לאיש שמאל קיצוני בתחילת (!) המגזין (!) בלי לעטוף אותו מסביב בטורים סותרים בעלי בולטות רבה יותר - ואילו הטור של אורבך מופיע כטור צד, ושים לב שדווקא בצד ימין של העמוד, הפחות נקרא, עמוק בתוך (ולא בתחילת!) המוסף הפוליטי (ולא 7 ימים הפופולרי!) , לאחר מדורי פרשנות מטעם העיתון שכולם מאת עיתונאי שמאל מוצהרים (או, גרוע מזה, לא מוצהרים אך בוטים). בנת?

          הגב לתגובה זו

          • תראי קטיושקל'ה

            גיל, 18/01/07 17:36

            את משווה כאן שני עיתונים: מאחד גיסא עיתון יומי שנמכר במאות אלפי עותקים בכל יום-ועוד יותר בסופי שבוע. מאידך גיסא שבועון שנמכר בעשרות אלפי עותקים, רק בסופי שבוע. אז מי כאן העיתון המגזרי? ואם נכניס גם מעריב לתוך המשוואה, כמובן לצידו של ידיעות כמו שנעשה כאן במאמר, ההבדל יהיה ברור עוד יותר. מכיוון שאין בארץ חוק שמכריח אנשים לקנות עיתון מסוים בניגוד לעיתון אחר, אני מניח שכל קוראי ידיעות ומעריב רוכשים את העיתון מתוך בחירה, ואם היו רוצים היו קונים ''מקור ראשון''. מסתבר שדווקא הטורים הראשיים של סימה קדמון ונחום ברנא (במוסף הפוליטי) הם מה ש''עם ישראל'' רוצה. בתמונת המצב הזו, אך טבעי הוא שאורבך ואליצור יקבלו טור קטן בשוליים. כנראה שזה כוח הקניה של הסקטור שהם מייצגים. הנה, תראי בעצמך-אנשי ימין מקבלים במה נרחבת ב''מקור ראשון'' והעם לא קונה. הסטטיסטיקה לא משקרת: אמרתם שידיעות הוא שמאלני? אולי-אבל הוא לבטח העיתון הנמכר במדינה. מה זה אומר על העם, ומי מוציא את עצמו מהכלל?

            הגב לתגובה זו

    • עשרים טורים של ימניים לא שווים את שאר המאמרים שבעיתון

      אני, 17/01/07 23:45

      שמוצגים כמובן כ''מאמרי מערכת'' ו''פרשנות אובייקטיבית''. ראה למשל מאמריה הגועליים של סימה קדמון שמלקקת לכל דבר עם נטיה שמאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    העיתון מעולה אבל למה צריך להתייחס לתשובות הרדודות של גב' דאבוש? (ל''ת)

    רועי, 17/01/07 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין עליך לירון, מילים כדורבנות (ל''ת)

    החברים בקומה 4, 17/01/07 16:49

    הגב לתגובה זו

    • למה, דווקא אנחנו כן מעליו. חמש קומות מעליו (ל''ת)

      החברים בקומה 9, 17/01/07 20:39

      הגב לתגובה זו

      • קומה 9, אתם מעליו גם לדעתי. מבחינה עיתונאית, לא ארכיטקטונית (ל''ת)

        עיתונאי, 17/01/07 22:14

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    יאללה, מה הוא מתבכיין

    דנה, ת''א, 17/01/07 16:48

    מקור ראשון עיתון מוזר. לא מכירה אף אחד שקורא אותו. חבורת מתלהמים ימניים קיצוניים כותבים שם את השטויות שלהם. בטח הכוכבת שלהם השבוע תהיה יפעת אלקובי

    הגב לתגובה זו

    • דנה, את שמה לב לסתירה הפנימית שבראשית דברייך, כן? (ל''ת)

      דן, 17/01/07 17:26

      הגב לתגובה זו

      • לא (ל''ת)

        דנה, 17/01/07 19:24

        הגב לתגובה זו

    • דנה - אם את לא קוראת את העיתון ולא מכירה אף אחד שקורא אותו - איך את

      ימני קיצוני, 17/01/07 18:53

      איך את מתיימרת לדעת שמדובר בחבורת מתלהמים ימניים קיצוניםם???

      הגב לתגובה זו

    • את בטח גם לא מכירה אף אחד שגר מדרום לחולון וממזרח לרמת גן (ל''ת)

      סנובית בבועה, 18/01/07 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    צודק בהחלט!

    אוהד, 17/01/07 16:44

    אם יש משהו מיותר זה הכפילות של מעריב וידיעות...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נתקלתי בעיתון הזה כמה פעמים

    בני ר., 17/01/07 16:37

    דווקא עיתון בסדר גמור- במיוחד מוסף הכלכלה שהיה נראה אח'לה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ישר כח

    ל, 17/01/07 16:37

    מילים כדורבנות עיתון מצוין רמה גבוהה בלי השטויות המופיעות בד''כ בעיתונים אחרים בלי משוא פנים לאף כיוון

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודק (ל''ת)

    מ, 17/01/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מגזרי או לא?

    מוטי, 17/01/07 16:24

    האמת, אני לא כל כך מכיר את מקור ראשון וחבל שמהדורת האינטרנט שלו עדיין לא ממש מעודכנת.

    את בשבע והצופה אני בפירוש יכול לתייג כמגזרי וזה נובע לא רק מהדעות אלא בעיקר מהחדשות ה''ימניות'' שיש בהם.

    לגבי אורי אורבך וחגי סגל, רק עיתון מגזרי יקח אותם כפותחי המוספים.
    אורי אורבך התחיל כבדחן מגזרי ופתאום הפך לבעל טור פוליטי שמשום מה חוזר על עצמו באופן מביך (כמה הממשלה נוראית וכמה אנחנו צודקים).
    חגי סגל?
    אותו הדבר ללא העבר ההומוריסטי (אצלו אכן יש עבר יותר מפוצץ).

    מה שכן, מדי פעם אני מוצא כתבות מרתקות באתר של מקור ראשון וחבל שהוא לא יותר מעודכן.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה, מוטי, בחייך. סילבי קשת ומאיר שלו טובים יותר? (ל''ת)

      מימי, 17/01/07 17:24

      הגב לתגובה זו

      • סילבי קשת-לא ממש. מאיר שלו-הרבה יותר (ל''ת)

        מוטי, 17/01/07 21:53

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא להתרגש, זה לא דבר ההבל היחידי

    אישיהודי, 17/01/07 16:23

    שאותה גברת אמרה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק. גם ברשות לא מבינים אותה (ל''ת)

    כנפי נשרים, 17/01/07 16:18

    הגב לתגובה זו