• 50.

    תודה לאתר שהכיר לנו עם מי יש לנו עסק (ל''ת)

    אביב, 17/01/07 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פלקט עלוב של פוסט דתיה מחמד

    אמיר, 17/01/07 14:52

    תשובותיה של דבוש שטחיות וצפויות בדיוק כמו השידורים הרדודים והעלובים של ערוץ 2.
    אפשר לקחת את תשובותיה הסטריאוטיפיות המופיעות כאן ולבנות על פיהן חוברת הדרכה לדתיים שרוצים להצליח בתקשורת ע''י שהם מפלסים את דרכם בעזרת לשונם.
    במילון, מעל ההגדרה של דתי חנפן, ראוי שתופיע התמונה שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    המרצה הטובה ביותר

    סטודנטית, 17/01/07 14:44

    למרות היותה אישה עסוקה מאוד היא מוצאת זמן להגיע לאוניברסיטה ולהשקיע בסטודנטים שלה ומראה שבאמת אכפת לה. היא לא רק מרצה שמגיעה להרצות והולכת הביתה אם היא תראה שאתה באמת טוב היא תנסה לעזור לך למצוא את מקומך בעולם האמיתי ותיעזר בכל הקשרים שלה לשם כך.
    תודה לך דאבוש...

    הגב לתגובה זו

    • אז אולי שתתרכז בהרצאות ותניח לשאר (ל''ת)

      ניר, 17/01/07 15:18

      הגב לתגובה זו

    • נורית למה את כותבת על עצמך-או שזה מישהוא ממשפחתך (ל''ת)

      ירון, 17/01/07 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    דאבוש מנותקת מעמה. תרבות הרייטינג שהיא שואפת אליה דבקה בה עד תום, (ל''ת)

    בכל תשובה, 17/01/07 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עיתונות מגזרית מיותרת? אם כן, כיצד יש לה קוראים?

    !!!, 17/01/07 14:30

    ויותר מכך, קוראים שמחרימים את העיתונות הבלתי מגזרית.
    אגב, גם ערוץ 2 הוא ''עיתונות מגזרית'', וגם ידיעות אחרונות, רק לא של המגזר שלנו. וזה יותר מכל מחזק את החשיבות של עיתונות מגזרית. כי גם למגזר קטן יש זכות לבמה.

    הגב לתגובה זו

    • גם הקוראים מיותרים לדעת השולפת הנכבדה ולכן העיתון מיותר. (ל''ת)

      אני, 17/01/07 23:38

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה הכוונה ''איש חסיד היה'' בתשובה

    מנש, 17/01/07 14:22

    על מוטי שקלאר.
    הוא כבר לא חסיד?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מ ש ע מ מ ת (ל''ת)

    רבקה, 17/01/07 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עיתון מגזרי!!1

    ח.חגי, 17/01/07 09:44

    ללא עיתון מגזרי אין במה לציבור שלם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כולם להרגע. היא לא הראשונה ולא האחרונה שמתפרנסת מליקוקים (ל''ת)

    ריש לקיק, 16/01/07 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא עקבית

    א, 16/01/07 22:39

    אם הצפה ומקור ראשון מיותרים, אז למה לא רדיו קול חי ?
    (שהיא אחראית עליו )

    בכל אופן לענ''ד הם לא מיותרים.
    ואולי מעריב וידיעות כמו שהם היום, מיותרים.


    הגב לתגובה זו

    • כל כך צודק. אתה בחור חכם (או את) (ל''ת)

      ., 16/01/07 23:22

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    זו לא במקרה ג. יפית? לא התבלבלתם בתמונה? (ל''ת)

    אדון הסליחות, 16/01/07 18:49

    הגב לתגובה זו

    • גם לדעתי. זאת ג. יפית. כנראה אחיות תאומות (ל''ת)

      ץדעל'מ, 16/01/07 23:17

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הכל אני מוכן לשמוע (אם כי לא להסכים) אבל

    עמי, 16/01/07 18:30

    אמנון אברמוביץ - ישר ????
    שתית משהו ???
    איימו על חייך ???

    אוי אתרוגים שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    היא בעצמה ''דתי מחמד''

    יעקב, 16/01/07 17:44

     

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ראיון מטומטם אמרתי ? (ל''ת)

    ראיון מטומטם, 16/01/07 15:55

    הגב לתגובה זו

    • לא הראיון אלא הגברת (ל''ת)

      סתם נודניק, 16/01/07 18:30

      הגב לתגובה זו

    • התשובות מטומטמות לא הראיון הצץ במקביליו הקודמים (ל''ת)

      נעמי, 16/01/07 23:19

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    פעם אחת הביאו מישהי שלא מהאגף (הסגור) הימני הקיצוני וכולם קופצים.

    דוד, 16/01/07 15:38

    מה קרה,אין לכם סבלנות,ובעיקר סובלנות,לשמוע דעה אחרת,לא מתלהמת?

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. דבריה על מרכז הליכוד, האחראי לכל הרוע במדינה, לא מתלהמים (ל''ת)

      אלי, 16/01/07 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    טעם חמצמץ לא משהו בכלל

    מיכל, 16/01/07 15:07

    העיתונים הימניים הם מיותרים אך לעומת זאת הפרסומות הפדופיליות בערוצים המסחריים הם סוג של טעם טוב? הן זוכות לאיזו אמירה כללית - פרסומות? כמו שפעת. זה יעבור.

    בסך הכל במדור הזה מופיעים כל מיני אנשים שזכותם המלאה להביע את דעתם - לפעמים אני מסכימה, לפעמים מתקוממת ולפעמים מרחמת על אלה שחייבים להוכיח כמה הם חכמים.

    הפעם נחצה איזשהו גבול של חוסר טעם, זיוף, צביעות ושטחיות.

    לא הכרתי את הגברת דאבוש לפני הראיון ואני מודה לכם על האפשרות להתרשם ממנה- אדם שלא יאמר מילה שלא תועיל לו באיזשהי דרך.

    הגב לתגובה זו

    • מיכל, הוקסמתי! (ל''ת)

      קטיושקה, 18/01/07 22:31

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ללא אתיקה ללא יושרה- אני מקיא

    הציניקן, 16/01/07 14:36

    תגובתו רדודות מוכתבות על ידי השאיפה להוות חלק ממימסד רקוב, ואולי גם לקבל משרות מתאימות.

    אברמוביץ - בעל יושרה ? האיש שרק בחודש זה העליל על החשב הכללי זליכה כי קיימים נגדו תיקים פלילייפ, האיש שהטיף לשמור על שרון כעל אתרוג תוך נטישת כל חובת דיווח הוגן -כעיתונאי,

    מרכז הליכוד - אחראי לכל הרוע - בישראל ? ואולי שלום עכשיו.

    מקור ראשון -עיתון מיותר ? מדוע איזה עתון משמיע את כל הימין השפוי.
    מדוע לשלול מקוראי הצופה את העיתון.

    בכלל מי היא ןמה יש לה לאמר - האם כל אידיוט מקבל כאן פתחון פה ?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    במבחן התוצאה - עדיף עיתון מגזרי.

    סיון, 16/01/07 14:27

    סביר שלא קראה את מקור ראשון. זהו עיתון עשיר, מעמיק, מגוון שמצליח לשמור על מינונים נכונים של כובד וקלות, דעות אישיות וקו כללי. אני מוצאת את עצמי קוראת אותו יחד עם בני משפחתי בעניין רב. במבחן התוצאה עדיף עיתון מגזרי עם רוחב דעת שאין מאחוריו גוף פוליטי ממוסד על פני עיתון 'לא-מגזרי' הנאמן לעקרון הרייטינג.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת סיון, אך תיקון קטן

      יפתח, 16/01/07 15:35

      מקור ראשון לא מגזרי. הוא ימני, נכון. בדיוק כמו שידיעות שמאלני. בעצם הרבה פחות. זה עיתון פתוח לגמרי לכלל האוכלוסייה. עמדה מדינית מסוימת אינה מגזריות.
      הורגלנו כבר בכך ששמאלנים הם הנורמלי, הישראלי, הלא-מסומנן, וכל השאר הם מגזרים.
      אבל חוץ מהמילה השגויה הזו, את צודקת מאוד. מקור ראשון הוא העיתון שיש בו הכי הרבה חומר קריאה רציני.

      הגב לתגובה זו

    • גם ידיעות הוא עיתון מגזרי!רק של המגזר''הנכון''.מה יש לאדם דתי לחפש שם (ל''ת)

      ???, 17/01/07 14:34

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כמה רדידות! שטחיות! ללא שם אמירה משמעותית (ל''ת)

    והיא מרצה בבר, 16/01/07 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי זאת הפלוצית הזאת?התשובות הם באמת שלה ושכתב נתול כל פנטזיה ושכל

    foxy, 16/01/07 14:14

    התשובות הם באמת שלה ושכתב נתול כל פנטזיה ושכל המציא לבד?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מקור בשבע הצופה מיותרים???

    עיתונאי, 16/01/07 14:13

    באידיאל- נכון. אך כשיש מתחסדים כמוך בתקשורת הכללית, כשאין הלימה בין המציאות לייצוגם בתשקורת- יש צורך בעיתונים הללו. חבל שהם בלי רמה (כמו העיתונות הכללית)

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שלא עיינת ב''מקור ראשון'' וב''הצופה'' לאחרונה.כמי שמנויה על שניהם

      !!!, 17/01/07 14:35

      לא הייתי ממהרהת לכנותם ''בלי רמה''.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לידיעתך: מי שהמציא את מסעודה משדרות הוא: (ל''ת)

    אלכס גלעדי, 16/01/07 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    התשובות הכי רדודות מאז שנפתח המדור (ל''ת)

    אבנר, 16/01/07 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    והחמור מכל

    מיכל, 16/01/07 13:22

    נורית דאבוש כחלק בלתי נפרד הבראנז'ה היא שקובעת את סדר היום במדינה. נגד מי לנהל מסע של שנאה עד כדי הפקרתו. מה להסתיר מהציבור (כשלים בבטחון, כשלים של מנהיגים) אפילו במחיר של קיפוח חיי אדם.
    כלב שמירה?
    אולי כלב שוטה מסוכן לציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ''גוף חסר שיניים משתמש בלשון'' (ל''ת)

    פרידריך ניטשה, 16/01/07 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תגובה לדאבוש

    יפה, 16/01/07 12:55

    לצערה של הגב' דאבוש, היא אינה מכירה את ''הצופה'', למרות שניאותה להתראיין בדף הפתיחה של המוסף השבועי שלו.
    אם אינך מכירה את העיתון אל תחווי את דעתך עליו.
    תגובתך שטחית ומגמתית.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אוי למי שיגיד משהו שיעצבן אותנו. הוא כבר יחטוף... (ל''ת)

    דתי באשר הוא, 16/01/07 12:42

    הגב לתגובה זו

    • יחטוף בצדק.

      דתי, 16/01/07 13:14

      ברוך הבא לעולם הטוקבקים - אני מניח כי בציבור החילוני התגובות יותר עדינות ממה שמופיע כאן.
      לפחות עד רגע זה (להפתעתי, ובניגוד לטורים אחרים) - אין ניבול פה, אין רמיזות מיניות, וכמעט אין השמצות עובדתיות חסרות שחר - כמו שיש בקרב טוקבקיסטים חילונים עצבניים.

      הגב לתגובה זו

      • מי בכלל דיבר על חילונים. דיברתי עלינו.

        דתי באשר הוא, 16/01/07 13:49

        למה תמיד רצים להשוואה הזו. אני צריך לבחון תמיד את עצמי למולם או למול מה שאני רוצה להיות. אז אנחנו לא מנבלים את הפה. אז מה? אז זה אומר שצריך לתלות מיד בכיכר העיר מי שחושב אחרת. לגבי הטוקבקים העאלק ענייניים - נושא האיתרוג מוצה. יש לא מעט אתרוגים גם אצלנו - לא צריך ללכת רחוק.
        IT TAKES ONE TO KNOW ONE

        הגב לתגובה זו

        • תירגע, דון קישוט דה לה שמעטא

          123456789, 16/01/07 14:35

          הדאבושית בוקרה על שינאתה לעיתונות הוגנת (אתרוגיזם) ביתר שאת מכיוון שהיא אחד מהאנשים המשפיעים על התשקורת.

          הגב לתגובה זו

        • לאדון ''עלינו''

          דתי, 16/01/07 15:05

          מכיוון שהצהרת על עצמך כדתי, ואתה מדבר ''עלינו'', ''אותנו'', הרי אתה הוא שיוצר את ההשוואה במו מקלדתך. אתה בעצם קובע שמדובר בתכונה דתית - מי שמעצבן אותנו חוטף, ולפעמים יש בזה משהו, אבל דווקא לא הפעם.
          תלייה בכיכר העיר? קוראים לזה ביקורת, ויש מהסוג הזה (וגרועים ממנו) בכל כתבה בכל ערוץ בכל חברה. אז או שתירגע, או שתבקש לפסול את כל עולם הטוקבקים.

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה לעזאזל לא מפרסמים את תגובתי המפורטת

    מימי, 16/01/07 12:25

    לאחר התקלה הטכנית בתגובה מספר 4 שלחתי תגובה חלופית, וכבר שעתיים שהיא אינה מופיעה.
    לא נורא, יואב מגבעת-שמואל (תגובה מספר 6) אמר את הדברים יפה מאוד.
    רק אומר בקיצור: הגברת דבוש היא תמצית המושג ''קול אדוניו''. אם מרכז הליכוד אחראי לכל (!) הרוע בארץ, אז אין טעם להמשיך לדבר עם האשה הרעה הזאת. היא פשוט שפחה של השמאל, אדוני הארץ והתקשורת. אם אברמוביץ, ששיקר בשידור חי בעניין ירון זליכה, עיתונאי ישר, אז אני באמת לא יודעת איפה אני חיה כנראה. אם עיתונים שאינם עיתוני שמאל הם מיותרים, כנראה שצריך להסתפק בשני ביטאוני 'קדימה' מעריב וידיעות ובביטאון אש''ף הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • ב ד י ו ק !!! (ל''ת)

      !!!, 17/01/07 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אהבתי את הבדיחה על אמנון אברמוביץ'. (ל''ת)

    דרור, 16/01/07 12:16

    הגב לתגובה זו

    • אההה. זו היתה בדיחה?? נבהלתי לרגע... חחחחח....... (ל''ת)

      צוחקת, 16/01/07 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    משעשעת עד דמעות.[של צער]

    ממש נפלה מהירח., 16/01/07 12:01

    כנראה שהיא חיה בכוכב אחר אם היא חושבת שהעיתונים ''המגזריים'' מיותרים. כאילו שהארץ,ערוץ 1,2 לא שייכים למגזר מאוד מסוים.
    מקור ראשון ובשבע קמו בדיוק בגלל אנשים כמוה שהשקפת עולמם מתערבבת עם תפקידם ומתעלמת מציבור שלם. דעותיה הם בהחלט המיין סטרים של ''הארץ'' - כיבוש - לסיים כאן ועכשיו [כל משקל 'שלום עכשיו']. או אמנון אברומוביץ עיתונאי אמיץ- ממש בדיחה עצובה...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חרדים בעלי חסד?? רק לעצמם!!

    גידי, 16/01/07 11:43

    אה, ולגרד גופות גם

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    וואו, כמה רדוד , מפחיד (ל''ת)

    נתי, 16/01/07 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שליפות איתי

    רונית שבוז, 16/01/07 11:10

    *נורית דאבוש*
    - פניה המכוערים של החנפנות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שטחית לחלוטין,ולא בעלת יושרה

    אשר, 16/01/07 10:48

    מי שאומר על אברמוביץ האתרוגן שהוא בעל יושרה
    או שהוא שקרן מתמם ולא בעל יושרה או שהוא תמים פתאלי

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מקור ראשון

    נעמי, 16/01/07 10:46

    זה המקום להדגיש, אני קוראת כבר חצי שנה מדי סופשבוע את ''מקור ראשון'' הוא עיתון עמוק נהדר מעניין יש לי חברים חילונים שקוראים בזכותי את הכתבות הטובות ב ''דיוקן'' מה מיותר? מה קראתי לפני מקור ראשון???

    הגב לתגובה זו

    • נעמי, את עובדת שם או מה? (ל''ת)

      אחמד, 16/01/07 23:20

      הגב לתגובה זו

      • בכלל לא עובדת שם (ל''ת)

        נעמי, 17/01/07 13:41

        הגב לתגובה זו

    • מצטרף לדברייך. עיתון ברמה אחרת לגמרי (ל''ת)

      אבי גלדמן, 17/01/07 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    האמת על נורית דאבוש -

    צופה, 16/01/07 10:39

    לא מעניינים הפרטים הטפלים של חייה. האשה על שטחיותה קובעת לנו איך יראו 20% מחיינו וחיי ילדנו (עשו חשבון של שעות צפיה בערוץ 2 ו - 10 ביחד). האשה לא מבינה מה זאת איכות מסך, מה זאת מחויבות ועמידה במחויבות. היא לא מוכנה להתמודד עם ברוני התקשורת והכסף כדי להביא למסך אחר שהם עצמם הבטיחו לנו. מילא לשיטתה היתה דואגת להכניס תכנים יהודיים אבל אפילו זה נשגב מיכולתה.
    האשה פשוט כשלון וצריכה ללכת.
    ויפה שעה טלווייונית אחת קודם !!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מכירה אותה

    אליענה, 16/01/07 10:38

    הלשון שלה נוטה לצבע חום וזה למה הגיעה לאן שהגיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה לה וליהדות?ומי היא בכלל שתדבר

    בביטחון שכזה..., 16/01/07 10:35

    פמיניזם בצורתו המכוערת ביותר.צשקורת היא לא סוג של התחסדות-אלא עובדה מצערת.ישראל היא המדינה היחידה בעולם המגדירה את עצמה דמוקרטיה מחד ומאידך לא מאפשרת,באופן נוקשה,מוגדר בחוקים ותוך כדי רדיפות (ע''ע רדיפת בניגוד לכל החוקים הבינ''ל ערוץ 7 גם ששידר מחוץ למים הטריטוריאליים והסירוב לתת לו היתר למרות שהוא מייצג ציבור ענק) שום הקמת אלטרנטיבה.אותם אנשי תשקורת ממש,שיושבים בערוץ 1 יושבים אח''כ בערוץ 2 ובערוץ 10 ואפילו בערוצי התוכן של YES וHOT.

    במדינה דמוקרטית,כל קהילה או אדם שיש לו כסף יכול להקים תחנת רדיו\טלוויזיה ובכך נשמר הפלורליזם-בישראל צריך לעבור את מסך החרא של מועצת העיתונאים,משרד המשפטים והמערכת המשפטית שהיא ,באותה האג'נדה ממש כמו התשקורת ולכן זוכה ממנה למטריה המכסה את מעשיה השפלים של מערכת משפטית זו שאין כמותה בכל העולם כולו בחוסר שקיפות,בקטביזם שיפוטי,במינוי מקורבים וטיטוא שחיתויות תחת השטיח של התשקורת.

    האישה המגעילה הזאת,שטוענת שהיא דתיה או משהו-היא כל כך נדושה,עבד לקריירה -הפמניזם בהתגלמותו.

    כמו כל אישה טיפשה-האדם הכי חכם שהיא מכירה זה כמובן אבא שלה (או בעלה או משהו בסגנון).

    ערוץ 2 הוא אכן הציבור הישראלי,בעיקר על כל הרע שבו-אבל לא משום שהוא מייצג את הציבור,אלא משום שהוא מרעיל את נשמתו,שינוי בערוץ 2 יביא לשינוי בציבור ,אבל שינוי בציבור לא בהכרח יביא לשינוי בפרובוגנדה השמאלנית-חילונית אנטי יהודית של ערוץ 2 ,שהגברת הבטוחה בעצמה-אבל חסרת כל יושר בסיסי ,מתכחשת לקיומה.

    אם היא קוראת לאמנון אברמוביץ' ,ממציא האתרוגים,אדם ישר-לא ראוי לקרוא אפילו מילה אחת שלה.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שטויות אפשר לכתוב בתגובה אחת? (ל''ת)

      דוד, 16/01/07 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה יפית הפריץ! (ל''ת)

    רקדן נולד, 16/01/07 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פתאום נעשית דתיה? אולי זה קשור לשר התקשורת (ל''ת)

    מזויפת, 16/01/07 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ל 2. היא לא ממש דתיה. מרוב הבחינות.

    הילה, 16/01/07 10:11

    היא דתיה בערך כמו שקלאר.

    עסוקה בליקוק מסיבי לשמאל, ובשנאת המתנחלים.

    כך היא קיבלה את הג'וב.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    AVRAMOVITCH is a disgusting SELF HATING JEWISH WACKO

    amir, 16/01/07 10:05

    How can you say 1 good word about the mad man leftist fanatic Amnon Avramovitch ?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איזו רדידות ורפיסות- מדהים

    נח בשבע שגיאות, 16/01/07 10:01

    אנרג'י יהדות האתר המוביל בישראל

    והרי לכם תמצית הדאבושיות - חנופה וליקוק.

    ואתם באנרג'י יהדות אל תעלבו אבל גם אתם מבינים שעם כל חשיבותכם אתם עדיין לא מובילים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הגברת נורית

    נעמי, 16/01/07 09:53

    לבשה תדמית הסותרת את הווייתה הדתית ולכן מכלול דיעותיה נראה כמו: סלט פירות עם ברגים חרוזים ו...עמבה ריחנית, עגנון היה קורא לזה''תלושה''רוצה לחגוג בכל העולמות גם אם יש ביניהם דיכוטומיה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שמאל במלוא סכלותו וחוסר מוסריותו

    יואב, 16/01/07 09:52

    ''התחסדות מזוייפת'' היא אומרת על מערכת שהסיתה באופן רצוף. ע''ע רפי גינת במאמרו השקרי ''יהודי לא שוכך חומצה על יהודי''. האם הוא התנצל?

    אין לה גבולות לסאטירה, גם לא כשיש ''ספיישל ארץ נהדרת'' בדיוק בתחילת הגירוש מנווה דקלים. מעניין מה הייתה אומרת על ''ספיישל ארץ נהדרת'' הלועג לרבין בדיוק בתחילת ההלויה.

    עיוור לא יכול להבין מדוע להדליק את האור. לכן היא אינה מבינה בצורך ב''הצפה'', ''מקור ראשון'' ו''בשבע''.

    האתרוגן הוא ''עיתונאי בעל יושרה ואמת''. האם יש גיחוך גדול יותר? אולי ניסו שחם יהיה אמא תרזה?

    במרכז הליכוד היא רואה ''האחראי הישיר לכל הרוע של החברה הישראלית''. תגידי, החלקת על השכל? מילא ביקורת, אבל -לכל- הרוע???

    התאכזבתי להבין שהיא אדם קטן. ולא כל כך חכם.



    הגב לתגובה זו

    • יואב.מה עם הטיפול לגמילה?לא עוזר,תחליף מטפל.

      דוד, 16/01/07 10:52

      התגובות האוטומטיות שלך והאובססיה שלך לתהליך המבורך של
      היציאה מקן הצרעות בעזה,נעשות יותר ויותר פאטתיות.
      ברצינות,תתבגר או לך לטיפול רציני.

      הגב לתגובה זו

      • כשבורחים מהצרעות

        מומחית לצרעות, 16/01/07 13:08

        הן רודפות, וגם משגרות קסאמים.

        הגב לתגובה זו

      • לדוד היקר

        אבי, 16/01/07 13:10

        השיטה השמאלנית הידועה של השמצות אישיות פרועות אינה מחפה על חוסר הבנת המציאות שלך.
        בהתנתקות לא יצאנו מקן הצרעות של עזה, שאותה כבר מזמן עזבנו - להפך, ההתנתקות גרמה לכך שנאלצנו לשוב לעזה, ונצטרך לשוב לשם גם בעתיד שוב ושוב.
        אני רק תוהה מתי, לדעתך, נצא מקן הצרעות באשדוד, אשקלון וקריית שמונה.

        הגב לתגובה זו

      • אתה אוטומטי בעצמך

        פםפם, 16/01/07 13:44

        אחרת היית עוצר וחושב מה קרה מאז: החמאס עלה לשלטון, ירי הקסאמים התגבר והגיע גם לאשקלון, בוצעה חטיפה של חייל והמחבלים מבטיחים שיהיו עוד חטיפות.

        רוב מוחלט של מומחי הביטחון קובעים שהמלחמה האחרונה התחילה מכיוון שהחיזבאללה פירש את ''תוכנית ההתנתקות'' כבריחה.

        השחיתות שלא דווחה בתשקורת בזמן הנסיגה כדי לא לסכנה התגברה, והיום אנחנו עומדים חסרי אונים מולה.


        רוב המגורשים עדיין זרוקים באכסניות זולות, במקרה הטוב. אחוזי החולי עלו בצורה ניכרת. אגב, התשקורת מתעלמת מהם. גם NRG יהדות. והם, מיותר לציין, יותר יהודים מכל חובבת אתרוגים.



        הגב לתגובה זו

      • יואב צודק וביטא את דעתי המדוייקת! (ל''ת)

        לילי, 17/01/07 14:38

        הגב לתגובה זו

      • ישר כח יואב ! צודק בכל מילה. (ל''ת)

        עופר, 22/01/07 14:10

        הגב לתגובה זו

    • יישר כח יואב, כל מילה זהב (ל''ת)

      נירית, 17/01/07 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 16/01/07 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מימי, 16/01/07 09:39

    אני מקווה שדאבוש שתתה משהו חזק לפני שהיא ענתה מה שענתה, כי אם דיברה פה בדעה צלולה מדובר בגדול הקרנפים שהיו בארצנו. אפשר להבחין זאת כבר מאמירתה המטומטמת והמתחנפת שמרכז הליכוד אחראי לכל (לכל! לא פחות ולא יותר!) צרותינו. אך מה שחשוב הוא אי הבנתה המזעזעת בתחום שהיא מופקדת עליו. אם בעיניה הכול כל כך נפלא ברשות השנייה; אם בעיניה מעריב-ידיעות-הארץ כל כך מאוזנים ופלורליסטיים וחושפי כל צדדי האמת עד שמקור ראשון הוא מגזרי ומיותר; אם אמנון אברמוביץ, שזה עתה נתפס על שקר נגד ירון זליכה בשידור חי, מנסח תורת האתרוג האנטי-עיתונאית, הוא בעיני דאבוש עיתונאי נפלא כל כך; -- אז חבל מאוד שהגברת מועלת בתפקידה, שהוא לווסת ולבקר את הרשות השנייה. מדובר פשוט ב'אחת מהם', מהרעים שבהם. כואב. דבריה נעים בין שקר, תמימות, היתממות וחוצפה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עצוב לי

    אבי, 16/01/07 09:35

    אני בדרך כלל לא מטקבק במדור זה, כי גם כך לא חסר כאן זובור ציבורי על המרואיין, אבל הפעם קשה לי לשתוק - כמעט כל תשובה מוכיחה עד כמה בכירי התקשורת מנותקים מהציבור ומהמציאות, עד כמה הם מושכים אותנו לאיזו אינטגרציה מחשבתית מרכזית-שמאלנית-פופוליסטית, עד כמה חנופה למיינסטרים ולסלבס יכולה להביא את הבנאדם לתפקידים בכירים, ועד כמה אסור שהם יהיו שם.
    נתחיל במובן מאליו: אמנון אברמוביץ' - יושרה? אסא כשר - המתאים ביותר? אריה דרעי, עבריין מורשע, כוכב? דודו טופז - צופים בו? תשקורת זו ''התחסדות מזויפת'', והליקוק לערוצים המתחרים זו לא התחסדות מזויפת? מרכז הליכוד אחראי לכל הרוע? לכולו? האם הוא גם אחראי לתשובתך רעת הלב על יונתן פולארד?
    אבל חמור מכך - ההתעלמות מצרכי הציבור שאינו שותף לדעותיה של דאבוש: תקשורת מגזרית אינה מיותרת כשלציבור רחב אין מה לקרוא, רדיו קול חי משדרים באמונה אם את יודעת להקשיב לתוכניות הנכונות (ידידיה מאיר, למשל), דתי מחמד אינו המצאה חילונית אלא ביטוי שטבע אורי אורבך וקיים בגלל אנשים כמו דאבוש - שמחפשת מרכזניקים 'מתונים' ומפד''לניקים זבולוניסטים, ואגב - השחיתות במס הכנסה לא היתה מתגלה לעולם בלי התקשורת המגזרית המיותרת שנתנה במה לעיתונאים תחקירנים מוכשרים ולא מיותרים מהימין.
    נשים דעתן יתרה? אולי, אבל לא כולן.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!

      איל, 16/01/07 09:59

      צודק בכל מילה!
      צריך להזכיר לה ש''מקור ראשון'' הוא המקביל הימני (לייט) של ''הארץ'', כך שאם זה מיותר אז גם ''הארץ'' מיותר, שכן ברור שהוא עיתון מגזרי (אולטרא שמאל - בכירי התקשורת).

      הגב לתגובה זו

    • כמה מפתיע!

      חנן, 16/01/07 10:39

      הגברת ''גיבשה את השקפת עולמה''
      באוניברסיטת בר אילן. למה אפשר לצפות?
      ולעצם העניין: מקור ראשון ובשבע ''מיותרים'', אך ערוץ 10 ''חשוב לדמוקרטיה הישראלית''. דאבוש איננה יודעת ואיננה מבינה מה היא סחה, ומאמצת ססמאות (''הבית של החיילים'' וכו') על מנת לבטא את השקפת העולם - אינסטנט שלה. חבל ועצוב שדווקא דמויות שכאלה זוכות לעמדות בכירות בארצנו, ומשמרות אותה בעזרת חנופה ממסדית שקופה ומבחילה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא ידעתי שיש לדתיים כזו נציגה מכובדת בתקשורת (ל''ת)

    ישעיהו, 16/01/07 09:34

    הגב לתגובה זו

    • היא לא מייצגת איש

      אליענה, 16/01/07 10:44

      לא דתיים ולא חילונים, היא מיצגת אולי את אלה ה''רוצים להיות'' .

      הגב לתגובה זו

    • מכובדת?

      אלי קופטר, 17/01/07 14:54

      התשובות המתרפסות והפלקטיות שלה מרחיקות אותה מאד מההגדרה ''מכובדת''.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הצופה , בשבע מיותרים

    פיהוק, 16/01/07 09:33

    בעולם ה''נאור'' של גב' דאבוש יש מקום רק לדעה אחת : זו שהיא מייצגת באמצעות הרשות השניה כל דעה אחרת מיותרת. ומבחינת ערוץ 2 ערוץ 12,10 חשוב להציג את בעלי הדעה האחרת (מתנחלים ימניים) בתור ''לא נאורים'' ''גסי רוח'' ''לא ראויים'' מפריעים לחגיגת הישראליות הנאורה ועל כן ראוי ומצווה לגרשם ואף להרוס את חייה ופרנסתם.
    אגב גם החבר סטאלין בזמנו חשב ככה על מתנגדיו: ולכן היה לו עיתון אחד ''פראבדה'' (אמת) כל תקשורת אחרת בבריה''מ היתה אסורה.

    הגב לתגובה זו

    • דאבוש יודעת מאיזה צד מרוחה החמאה

      שמאלני לשעבר, 16/01/07 12:35

      מי שאומרת על אמנון אתרוגוביץ' שהוא ''עיתונאי בעל יושרה'', ומתגעגעת לציונות הדתית המתרפסת של זבולון המר ז''ל, ושוללת את התקשורת היחידה שנותנת פתחון פה לדעות של *רוב העם היהודי* - היא כנראה הבינה את חוקי המשחק.

      הגב לתגובה זו