• 142.

    יום א הפגנת תמיכה בשי דרומי!ו

    גידי, 20/01/07 21:40

    שעה 19:00 כיכר רבין

  • 141.

    גנב במדינת ישראל = מקצוע חופשי

    דבי, 18/01/07 10:12

    הבעייה המרכזית היא שבמדינת ישראל מתייחסים לגנב כאל בעל מקצוע ש''בסך הכל'' זוהי פרנסתו ולא כאל קרימינל. וזה משליך על כל התחומים ששוכחים את הקורבן

  • 140.

    משטרת חלם

    שוקה, 16/01/07 23:52

    משטרה טובה נגד היהודים

  • 139.

    בית המשפט בעד הגנבים (ל''ת)

    המשטרע, 16/01/07 13:41

  • 138.

    ''הבא להרגך-הגש לו את צווארך!'' (ל''ת)

    מסקנה:, 15/01/07 13:04

  • 137.

    איזה מזל שברחתי בזמן. (ל''ת)

    טאלב א-סאנע, 15/01/07 08:59

  • 136.

    צודק צודק צודק כל גנב מלך והמשפט והחוקים לטובת הפושעים .והעם סובל (ל''ת)

    די לטימטום, 15/01/07 07:08

  • 135.

    טוב מאוד וכל הכבוד לחקלאי!! הבא להורגך השקם להורגו!! (ל''ת)

    אכפת לי, 15/01/07 05:18

    • אם לא נצא לעזרתו הם ישפטו אותו על רצח (ל''ת)

      יופיטר, 15/01/07 06:33

  • 134.

    דרומי הוא גיבור מגיע לו צל''ש ולא מעצר

    שי, 15/01/07 00:49

    צריך לשלוח למעצר את אותם שוטרים שאחראים לאי מניעת הגניבות ולא אזרח ששומר על רכושו.
    הגיע הזמן שרכושו של אדם לא יהיה הפקר. מי שפורץ צריך לדעת שתפיסה עלידי המשטרה זה הדבר הפחות חמור שיכול לקרות לו. אם בית המשפט לא ישחרר אותו החקלאים צריכים לעשות שביתה ומשך שבוע ימים לא לשלוח סחורה לשוק.

  • 133.

    כדי להשמיד את היהודים צריך לנטרל את יכולת ההגנה וההתיישבות שלהם (ל''ת)

    תבוסה עכשיו, 15/01/07 00:20

  • 132.

    והקרן החדשה להשמדת ישראל תממן את תביעות האוייב כרגיל (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 15/01/07 00:18

  • 131.

    הפגנת תמיכה בשי דרומי ובמאבק החקלאים

    הפגנה, 14/01/07 21:55

    תערך ביום שלישי בשעה 11:00 מול בית המשפט בבאר-שבע.

    • לבוא עם טרקטורים וציוד מכני כבד (ל''ת)

      נשחרר אותו בכוח, 15/01/07 00:16

    • אני בעד חייבים!! אסור להשאיר אותו לבד, (ל''ת)

      יופיטר, 15/01/07 06:32

  • 130.

    שווה להיות גנב(רק בלי היריות)בארץ ישראל (ל''ת)

    י, 14/01/07 21:07

  • 129.

    מחזק את ידיך שי (ל''ת)

    זיו, 14/01/07 20:48

  • 128.

    שימחון זה הזמן לעשות המון

    דנה, 14/01/07 20:43

    בצפון זה פחות קשה
    משהו שם צריך לתת את הדעת

  • 127.

    כל הכבוד וישר כוח לשי דרומי גיבור ישראל !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    צדק, צדק, 14/01/07 20:41

  • 126.

    עזבו את דיכטר האימפוטנט !

    דן, 14/01/07 20:38

    הוא לא שווה שיתיחסו אליו. דיכטר עסוק בבעיות ביקורה של רייס במזרח התיכון. מה מעניין אותו האזרח הקטן.
    ולך אדון כץ, אם אתה מגיש הצעת חוק לשדרוג חוק ההגנה העצמית, אני מתפקד לליכוד !! תאמין לי, יהיו לך הרבה אוהדים.

  • 125.

    תהפכו יריות בפורצים ומשיגי גבול לנורמה.

    עצת הזהב, 14/01/07 20:07

    אל תחכו לחוק שיסכים לכם.

    • צודק. לתת לשי דרורי צל''ש, אות המופת ואות הגבורה !!!!!!! (ל''ת)

      נוית, 14/01/07 20:38

  • 124.

    המדינה הציונית נכשלת שוב בהגנה על אזרחיה ושיטת המשפט הציוני מזיקה

    עד מתי????, 14/01/07 19:51

    בכל מדינה בעולם המערבי הבחור הזה לא היה נעצר בכלל
    ואולם במדינה הציונית מוכח שוב ושוב הבלוף הגדול של עצם קיומה
    היא לא קמה כדי לתת זכות לתושביה , אפ ילו לא להגן על עצמם
    בושה למקימה בושה לשוחרי החוק במדינת ישראל

  • 123.

    לשחרר את שי ומיד ולעצור את הגניבות (ל''ת)

    אבנר, 14/01/07 19:37

  • 122.

    הפרקליטות בשירות הפשע והחבלנים הפלסטינים (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 14/01/07 19:23

  • 121.

    לאן להעביר לו כסף?

    דפנה, 14/01/07 19:22

    פרסמו לאן להעביר לו תרומות.
    עירונית תומכת

  • 120.

    לשחררו לאלתר !

    רונן, 14/01/07 19:14

    אם כבר חקירה,אז נא להושיב על כסא הנחקרים את המשטרה ואת בית המשפט שבאוזלת ידם המתמדת מעודדים את המשך הפשיעה בנגב.

    • אין צורך לעצור אותו - לא הוא הפושע (ל''ת)

      יופיטר, 16/01/07 13:47

  • 119.

    המשטרה, הפרקליטות ובתיהמ''ש נלחמים באזרחים

    מי יציל אותנו?, 14/01/07 19:12

    פחדנים בזויי נפש. חוששים ממאבק אמיץ בפשע האלים וחכמים נגד החלשים.

    • בוקר טוב ישראל (ל''ת)

      נמאס כבר, 14/01/07 20:22

  • 118.

    כל הכבוד שי

    אליהו777, 14/01/07 19:01

    משםרה עלובה מדינה מופקרת הגיע הזמן לחזק את החקלאים ולהכות את הפורצים

  • 117.

    גם אני רוצה לתרום כסף להגנת החקלאי (ל''ת)

    חיים, 14/01/07 18:57

  • 116.

    לכל הפוליטיקאים למינהם:

    ישראלי מודאג, 14/01/07 18:57

    אני מבטיח בזאת לכל מי שישנה את החוק המעוות שמגן על הפןשעים ולא על קורבנותיהם שאצביע עבורם בבחירות הבאות ואגייס מצביעים אחרים גם כן!!!


    ימין או שמאל, חילונים או חרדים, זה ממש לא משנה לי. אצביע עבור כל מפלגה שתגן על אזרחיה!!!

  • 115.

    דיכטר הוא כשלון קולוסאלי.

    אורן, 14/01/07 18:54

    לא ראיתי הצלחה אחת.
    לא ראיתי שינוי חיובי אחד.
    המטאור פשוט מתרסק לאדמה וחוץ ממופע זיקקים אין בו כלום.
    עוד אישיות בינונית שתושלך לפח ההיסטוריה יחד עם כל שאר ''אנשי ציבור'' שלא תרמו כלום ולא שינו דבר חוץ מיתרת העו''ש שלהם...

    כמה חבל

    • כמה שאתה צודק אורן... (ל''ת)

      כישלון זה מחמאה, 14/01/07 19:13

    • עוד עלוב נפש! (ל''ת)

      חקלאי ותיק, 14/01/07 19:52

  • 114.

    המשפט העברי קובע: הוא זכאי, הוא זכאי, כנסו

    מיכאל בן חורין, 14/01/07 18:51

    בפרשת משפטים (פרק כב') כתוב:
    'אם במחתרת ימצא הגנב והוכה ומת-אין לו דמים'.
    זכותו של כל אדם להרוג את הפורץ לביתו.
    וכי מניין לו לדעת שאם יעמוד וייגן על רכושו, לא יתקוף אותו הפורץ?
    מה גם שבמקרה שלנו נמצאו כלי רצח
    ביד הפורצים.
    הגניבות בדרום זו מכת מדינה.חייבים לשרש אותה, ובכל הכוח.

    • הפעם אתה צודק! (ל''ת)

      חקלאי ותיק, 14/01/07 19:53

  • 113.

    ביתינו הוא מבצרנו - הסגת גבול!!!

    נאוה, 14/01/07 18:46

    יש להציע חוק מיידי כי ביתו הוא מצברו של האזרח וכל פולש מסכן את עצמו! באופן הזה יפסקו גם הפלישות הפלשתינאיות לכל חלקה טובה במדינת ישראל. להם מותר לפלוש ולנו אסור לעשות דבר על פי אמות המידה של השמאל. אך אם היו בטעות נכנסים לשיטחו של שמואלן אוי אלוהים, הם היו משתוללים.

  • 112.

    צריך דחוף בהול ריאורגניזציה במשטרה -כך אי אפשר יותר

    יופיטר, 14/01/07 18:45

    בכל בירות העולם הגדולות בעיר אחת יש יותר אוכלוסיה מאשר בכל מדינת ישראל. משטרה עם אירגון יותר טוב ומקצועיות טובה יותר ונחישות והבנה שהם מגן הציבור מבית יכולים לשנות את המצב.

  • 111.

    לעצור את קראדי על הפקרת יהודים (ל''ת)

    פרקליטות בזויה, 14/01/07 18:43

  • 110.

    לפי דעתי לא צריך רק לדבר צריך גם לעשות משהו שיעזור לשי

    יופיטר, 14/01/07 18:39

    אסור לשתוק ואסור לשבת בחיבוק ידים!!!

  • 109.

    שי צריך להשפט אך ורק על אחזקת נשק ללא רשיון

    יופיטר, 14/01/07 18:37

    למרות שיתכן ונשק זה הציל את חייו ובודאי את רכושו.

  • 108.

    נמאס כבר מחוסר האונים

    כהן, 14/01/07 18:35

    די, נמאס כבר מחוסר האונים של המשטרה והמדינה שאינה נותנת שום מענה לאזרחיה ומפקירה אותם לחלוטין בידי בריונים בדואיםבעיקר שמשטלטים לנו על כל חלקה טובהועושים ברכושנו כבשלהם. צריך לירות בהם באופן חוקי! לא יתכן שאדם לא יוכל להגן על עצמו ורכושו והמדינה עוד תהיה נגדו.צריך לאפשר זאת באופן חוקי ומה שיותר מהר.
    הייתי נותן לשי דרומי צל''ש ולא מעצר על שקם להגן על ביתו ועל רכושו. אני קורא מכאן לכל חקלאי הארץ ולכל אדם שאכפת לו שיקום ויתמוך בשי וישמיע את קולו כנגד האשמתו על שקם להגן על רכושו.

  • 107.

    שי, עם ישראל מתעורר והולך לכסח את מבקשי רעתך (ל''ת)

    תחזיק מעמד, 14/01/07 18:34

  • 106.

    לשחרר מייד את שי דרומי

    אדי, 14/01/07 18:32

    יש לאפשר למר שי דרומי להדליק את המשואה ביום העצמאות הבא לתפארת מדינת ישראל .במדינה שבה המשטרה נמצאת בפשיטת רגל מוחלטת יש לאפשר לחקלאים להגן על עצמם ורכושם.

  • 105.

    ישוחרר שי וייעצר דיכטר על הפקרת יהודים (ל''ת)

    יהודי, 14/01/07 18:30

  • 104.

    משטרת מטומטמים

    ינשוף, 14/01/07 18:29

    אם חלילה היה נרצח החקלאי או הופך לנכה המשטרה לא היתה עושה דבר הרי ידוע לכל כולל השר האימפוטנט דיכטר שרכוש החקלאים הוא הפקר היו צרכים לעצור את הפורצים ולתלות אותם בכיכר הכפר שלהם אחרת מחר הם ינסו לשדוד חוה אחרת בחסות המשטרה הבנתם

  • 103.

    אם יש אפשרות לעזור בחווה ובשמירה עליה אנא כתבו זאת אני מתנדב (ל''ת)

    צדק, 14/01/07 18:29

    • צריך לבוא ספונטנית לעזור ולשמור (ל''ת)

      יהודי, 14/01/07 19:06

  • 102.

    רק מליציות יהודיות עממיות להגנת העם (ל''ת)

    הארגון, 14/01/07 18:24

  • 101.

    ביתו הוא מבצרו- שישוחרר מיד

    א.ב, 14/01/07 18:24

    הישועה אינה באה מהמשטרה המודה
    באי יכולתה לפעול.
    עליית האלימות בפריצות וגניבות
    חקלאיות בפרט מחייבת תשובה הולמת. ידעו הגנבים שדמם בראשם.
    חד וחלק .

  • 100.

    הם גירשו יהודים הם הפקירו אותם במלחמה ועכשיו הם עוצרים אותם (ל''ת)

    משטרה עלובה, 14/01/07 18:17

  • 99.

    אולי הגיע הזמן שעם ישראל יקים כח מגן עברי ומדינה עצמאית. (ל''ת)

    BG, 14/01/07 18:10

  • 98.

    אולמרט לך הביתה! המדיניות הרופסת שלך מחללת לכל עבר!!! (ל''ת)

    מתי, 14/01/07 18:10

  • 97.

    ישר כח דרומי

    1 העם, 14/01/07 18:10

    ישר כח
    חזק ואמץ

  • 96.

    פקס

    1 העם, 14/01/07 18:09

    מזל שבמשטרה לא אמרו לו לשלוח פקס לפני שירה בגנב.
    כמו במקרה בטבריה עם הנהג הרוסי השיכור

  • 95.

    המשטרה מתאנה לו מתוך תסכול? (ל''ת)

    משטר-רע, 14/01/07 17:55

  • 94.

    משטרת ישראל והפרקליטות בושה וחרפה (ל''ת)

    אזרח, 14/01/07 17:52

  • 93.

    טוב מאוד - צריך לחוקק חוק כמו בארה''ב

    גד, 14/01/07 17:40

    לירות בגנבים בלילה

  • 92.

    ''שלטון החוק'' בשרות הפשע הערבי נגד העם היהודי (ל''ת)

    זו דרך הרשע, 14/01/07 17:33

  • 91.

    חקלאי חביב חזק ואמץ, המשטרה פשטה רגל (ל''ת)

    אזרח שומר חוק, 14/01/07 17:30

  • 90.

    המשטרה הפקירה את מדינת ישראל! קראדי-תתפטר! (ל''ת)

    אבי, 14/01/07 17:30

  • 89.

    גנבים חכו רגע אני מודיע למשטרה!!!!!!!!

    דני, 14/01/07 17:28

    מה רצו שכך ינהג שי .?
    בכל המקומות שקרובים לאזורים של אוכלוסיה ערבית גונבים בלי לעשות חשבון בשרון בבקעה ובכל הישובים הם לא מפחדים כי מה יעשו להם?..... כלום. לכן צריך לתמוך בשי ובכל אחד שנוהג כך . בעיקר רצוני לשמוע את חברות הביטוח לא נמאס לכם מהגנבות ? ושאחמד טיבי ןחבורתו יסתמו את הפה !!!

  • 88.

    חשוב ......

    אור לדור, 14/01/07 17:14

    מעניין האם המשטרה והתביעה יאשימו את היורה ברצח כפי שעשו במקרי דומה לערבי מהמשולש שהגן על עצמו במהלך שוד מזוין והשודד נהרג .. או יתנו לו צל''ש כפי שאני חושב שמגיע לכל אדם שנקלע למקרי דומה .

  • 87.

    שי, סתם שתדע שאני איתך וליבי נקרע לראותך במעצר.

    אביהו, 14/01/07 17:13

    מדינת הפקר.
    גועל נפש ממש לחיות תחת מנהיגות כזאת.
    אם אתם לא יכולים לספק הגנה לפחות אל תתעללו בנו התושבים שמנסים להגן על עצמנו.

    • me to (ל''ת)

      yaakov, 14/01/07 18:06

  • 86.

    רק השבוע גנב רכב פצע אנושות שוטר!!! (ל''ת)

    צדק!, 14/01/07 17:08

  • 85.

    חזק ואמץ אנחנו איתך שי (ל''ת)

    גלעד, 14/01/07 17:01

  • 84.

    חמישה ימי מעצר?

    נסיבות מורכבות., 14/01/07 16:57

    החווה שלו הפכה ליעד לגניבה שיטטית. הרעילו את הכלבים. שברו את המנעולים. באו לגנוב רכוש שעבדו ועמלו עליו בעבודה קשה. בעל החווה נותר חסר אונים. מה נותר לאדם לעשות? ומה זה מעצר לחמישה ימים. לא הגזימו שם?

  • 83.

    הבטחון שלנו בידיים שלנו אף אחד לא

    יוסף, 14/01/07 16:55

    יורה סתם

  • 82.

    אילו עוד מדינות יש בעולם

    סטודנט, 14/01/07 16:43

    בהן זכויות הגנבים קודמות לזכויות האזרח שומר החוק?!

    מדינה שבה אסור לירות בפורץ או תוקף היא מדינה שאין בה בטחון אישי. רק במדינה הזו אדם יכול לדקור אפילו בלי להכנס למעצר, ואילו אם הנדקר היה הורג אותו בהגנה עצמית היה מבלה שנים בכלא על כך.

    הזוי.

  • 81.

    שי אנחנו איתך. חוסר הטיפול של רשויות החוק גורמות

    חקלאי, 14/01/07 16:42

    חוסר הטיפול של רשוית החוק גורמות למצב בו אין לחקלאים ברירה אלא להגן על ביתם מישפחתם ורכושם דמו של הגנב בראש השופטים אשר מקילים בעונש על גניבות חקלאיות

  • 80.

    יש לארגן לו הגנה משפטית מהארגון לזכויות האזרח

    יש גבול, 14/01/07 16:29

    יש לארגן לו הגנה משפטית מהארגון לזכויות האזרח.
    הגנה על שי דרומי קודמת מהגנה על מחבלים

    • מהכסף של הדירה מאולמרט . (ל''ת)

      אריה, 14/01/07 16:39

  • 79.

    המעצר חלק מהתכנית להשמידנו עי ניטרול יכולת ההגנה של היהודים (ל''ת)

    עי תבוסה עכשיו, 14/01/07 16:25

    • זה נמשך כבר 2000 שנה, אבל הם לא יצליחו. (ל''ת)

      מאיה, 14/01/07 17:03

  • 78.

    ואם היו הורגים אותו במהלך התקיפה מה היתה אומרת אז המשטרה

    חקלאי, 14/01/07 16:23

    אני יודע מה היתה אומרת המשטרה ,צר לנו אין לנו די כוח למלמחמה בגנבים !!!

    • הסתייגות

      סטודנט, 14/01/07 18:43

      אם ירה בהם בגב במהלך בריחתם - הוא אשם בהריגה בנסיבות מחמירות, אולי אפילו רצח.

      אבל אם הוא ירה בהם בזמן שהיו בתהליך כניסה לשטח שלו, שיוכיחו שלא התכוונו להרוג אף אחד... דין פורץ בלילה כדין רוצח פוטנציאלי.

      • אתה פשוט גאון הצדק והמוסר

        אזרח בחלם, 14/01/07 20:13

        הרי ברור שאם הם היו בדרך החוצה, כדבריך, זה הרי כי הם היו אכולי רגשות אשם וחרטה ונדרו נדר בליבם לעולם לא לחזור שוב לדרכיהם הרעות. דווקא אז, כשעמדו ללכת להתנדב באגודת יד שרה, השיגו אותם כדוריו של הרוצח הנפשע.

        קח את הצדק המזוייף שלך שקשור לכיוון הפרופיל של הגנבים ודחוף אותו אתה יודע לאן. את הכיוון אתה יכול לבחור בעצמך

  • 77.

    את סוטי המין אפשר לשחרר למעצר בית

    חפץ חיים, 14/01/07 16:18

    ואותו לא ?..
    המשטרה הופכת ל''פאפי'' של השמאל המסוכן. למדו: כדי שהתקשורת תרד ממך - תתעמר באמיצים, תעוות מציאות לטובת הערבים, בקיצור - תתלקק לביילינים. שרון המציא את השיטה, אולמרט מנסה בעליבות וטיפשות - ועכשיו המשטרה.

    • המשטרה דואגת לעצמה

      אביחי, 14/01/07 18:06

      זה כל הסיפור.
      יושבת שם חבורה של אנשים שלא מעוניינת לנקוף אצבע, ביחוד אם מדובר על לקחת אחריות.

      זה לא שמאלנות אלא כסת''ח.

      לדוגמא אני אספר משהו שכבר כתבתי במקום אחר:
      לפני מספר שנים נכחתי בהרצאה של אסף חפץ במכללת אחווה. אחד הסטודנטים שאל אותו מדוע המשטרה איננה מטפלת במעשי השוד החקלאיים בנגב.
      תשובתו של חפץ היתה זו - זו בעיה פוליטית.

      כלומר, המשטרה עושה לעצמה חיים קלים. אם היא אינה יכולה או אינה רוצה לטפל בבעיה אז היא מתייגת אותה כפוליטית.
      יכול להיות שזו אכן בעיה פוליטית אבל מדוע המשטרה לא לוחצת על הדרג הפוליטי להחליט לעשות משהו.
      מדוע רק כשמדובר בתקציבים או בחקירת בכירים אנחנו שומעים עליהם?

  • 76.

    כל הכבוד לך- עשית את עבודת המשטרה (ל''ת)

    אזרח שומר חוק, 14/01/07 16:18

  • 75.

    הפקודה לעצור אותו היא בלתי חוקית בעליל (ל''ת)

    השוטר חייב לסרב, 14/01/07 16:15

  • 74.

    הוא עשה את הדבר הנכון

    דנה, מהדרום, 14/01/07 16:13

    חיי החקלאים בנגב הפכו לבלתי נסבלים. הם אנשים טובים שמנסים לשרוד. הבדואים לא מפסיכים לגנוב ציוד חקלאי וזה פשוט הפך למצב שבו אי אפשר להמשיך להיתקיים.

  • 73.

    כל הכבוד לשי (ל''ת)

    ישראל, 14/01/07 16:13

  • 72.

    שי כולנו איתך!!!''הקם להורגך השכם להורגו''

    יהודי, 14/01/07 16:11

    המטרה לא עושה כלום רק מטפלת במי שמנסה להגן על עצמו.

  • 71.

    ... המשטרה עסוקה מדי בכל פרשות השחיתות השלטוניות...

    ערן, 14/01/07 16:10

    עם פרשת שחיתות שלטונית כל יומיים למטרה אין מספיק משאבים בשביל לטפל גם באזרחים. אנחנו צריכים ללמוד ממדינות ערב. מי שגונב - לכרות לו יד ולמנוע ממנו ביטוח לאומי. גונב שוב - להרוג אותו. ולגבי אנשי ממשל שמועלים בכספי הציבור - להחמיר!!!

  • 70.

    אם זה לא נחשב להגנה עצמית , אז מה כן ??? (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 14/01/07 16:08

  • 69.

    מדוע התנחומים?

    דן, 14/01/07 16:06

    אני לא הייתי מביע תנחומי למשפחת הגנב.הוא קיבל את המגיע לו-וזהו זה!

  • 68.

    אותם רשתותו פשע משמשים לפעילות חבלנית עויינת (ל''ת)

    פרקליטות בזויה, 14/01/07 16:06

  • 67.

    ישוחרר שי מיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    סמי, 14/01/07 16:05

  • 66.

    הפגנה קבועה 24 שעות ביממה במגרש הרוסים בירושלים (ל''ת)

    עד שישוחרר, 14/01/07 16:02

    • להיות עם חפשי מדיקטטורת הפרקליטות השמאלנית (ל''ת)

      בארצנו, 14/01/07 16:05

    • מארגן הסעות מקיבוץ געש יום שנע בבוקר לשאול במזכירות (ל''ת)

      דן, 14/01/07 16:10

    • להשאיר פה דוא'ל מי שעולנ עם רכב פרטי מהשפלה (ל''ת)

      להפגנה, 14/01/07 16:11

  • 65.

    שי עשה מה שצריך הוא אדם חןפשי להגן על ביתו

    amin, 14/01/07 16:01

    הגנבים צריכים ללמוד על בשרם שי זכאי

  • 64.

    רק בית המשפט יחליט

    חנאן, 14/01/07 15:47

    אם זה רצח בדם קר או רק הריגה.
    בכל מקרה הוא ירה בלי הצדקה.

    • הוא ירה עם הרבה הצדקה כהגנה על חייו מאירוע חבלני (ל''ת)

      יהודי, 14/01/07 15:58

    • העם יחליט ולא בית הפישפט .

      העם, 14/01/07 16:04

      איין צדק בבתי הפישפט .

    • ואם המצב היה הפוך - שפלסטיני היה יורה בגנב יהודי, גם אז היית אומר (ל''ת)

      שהוא ירה, 14/01/07 16:07

    • אננו מאמינים לבתי המשפט! הם לא עושים צדק! (ל''ת)

      נפגע טרור, 14/01/07 16:31

  • 63.

    שי דרומי- תהיי חזק! מזכיר לי סיפור ישן

    sminty, 14/01/07 15:45

    מזכיר לי סיפור על המשפחה שלי, בבנימינה בימים שלפניי הקמת המדינה. לילה אחד בתקופת הבציר
    סבתי יצאה לסדר את הארגזים ליום המוחרת, כשלפתע הגיח ערבי מאוחריה וניסה לחנוק אותה, למרבה המזל סבא רבא שלי שמע את הצעקות שלה ויצא החוצה והסוף דומה.
    בקיצור תמיד היו לחקלאים במדינה בעיות לשמור על הפרנסה והרכוש, כנראה שפעם זה היה יותר קל.

  • 62.

    במקום שייפשטו על הכפר שלהם ויחזירו לו את הטרקטור והסוס הגנוב (ל''ת)

    הפחדנים עצרו, 14/01/07 15:41

    • שוטרים משקשקים להכנס לכפרים האלו (ל''ת)

      מערב פרוע, 14/01/07 15:54

      • המשטרה וצה''ל נמנעים מלהיכנס לכפרים ערביים בתחומי הקו הירוק בגלל פחד (ל''ת)

        מילואימניק שראה, 14/01/07 16:14

    • משטרה של פחדנים בזויה רק על יהודים הם אמיצים גירוש יהודים עמונה (ל''ת)

      חברון ועוד, 14/01/07 16:13

  • 61.

    כולנו שי דרומי (ל''ת)

    אפי, 14/01/07 15:38

  • 60.

    זה לא רק המשטרה זו מערכת המשפט

    מיכאל ב, 14/01/07 15:38

    גם כאשר המשטרה תופסת שופטינו הרחמנים משחררים בסיטונות.
    מי שאשם פה כמו במקרה של השוטר זה מערכת משפט רקובה. כולם היו צריכים להיות כיום בכלא ואז גם השוטר היה ניצל וגם שי לא היה צריך לירות.

  • 59.

    לתת לו כבוד. (ל''ת)

    כבוד, 14/01/07 15:36

  • 58.

    במקום לברבר כל מי שיכול שירד לחוה לעזור (ל''ת)

    הארגון, 14/01/07 15:31

  • 57.

    מדינה שאיננה מגנה על יהודיה - חדלה להתקים (ל''ת)

    יהודים התעוררו, 14/01/07 15:26

  • 56.

    אם במדינה שלנו היו הרבה שי דרומי היינו נראים הרבה יותר טוב (ל''ת)

    מעריץ, 14/01/07 15:22

  • 55.

    ומה יעשה האזרח הקטן במדינת ה''אין ביטחון''?

    ש. כהן, 14/01/07 15:22

    איך שלא נסתכל על זה, חיינו ובמיוחד חייהם של תושבי דרום הארץ, הפכו להפקר במדינת ישראל.
    משטרת הכלום, באוזלת ידה, היא זו שמעודדת את האלימות מצד הבדווים ומצד תושבי השטחים שחודרים לדרום הארץ ושעושים בחבל ארץ זה כבתוך שלהם.
    משטרת הכלום מזלזלת באזרח הקטן, ובעיניה הוא מהווה סתם מיטרד שצריך מהר מהר לחפף אותו שלא יבלבל את המוח יותר מדי ובכל פעם שהאזרח ''הנודניק'' פונה למשטרה ומבקש עזרה, הוא שומע תשובה אחת: גש לתחנה ותגיש תלונה.
    אין לי שום ספק, שאם החקלאי שירה בגנבים היה מתקשר למשטרה בזמן הארוע ומבקש את עזרתה, הוא היה נענה ב: גש לתחנה ותגיש תלונה.
    ואם לא די בזה, משטרת הכלום גם אוסרת על אותו אזרח ''נודניק'' להגן על חייו ועל רכושו, והיא מגדירה את רצונו לעשות כך: לקיחת החוק לידיים.

    די להפקרות.
    תושבי הדרום, אתם שחיים בטריטוריה של הפקרות ושל לית דין ולית דיין, אתם שסובלים מנחת זרועם ומעבריינותם של הבדווים ושל תושבי השטחים שמטיילים אצלכם חופשי חופשי, צאו להפגנות.
    תפגינו נגד המשטרה.
    תפגינו נגד הפרקליטות המושחתת ואטומת המוח שעושה יד אחת עם המשטרה ושלא איכפת לה מחייכם ומרכושכם.
    תפגינו נגד בתי המשפט שהפכו לבתי משפח ושמצדדים בעבריין ולא בקורבן.
    תפגינו נגד המחוקקים בכנסת, שאינם לוקחים דוגמה מהחוק האמריקני ושממשיכים לחוקק חוקי קקה שאינם עונים על צרכיו של האזרח הקטן בתקופה אלימה זו.
    אם לא תצאו בהפגנות ענק שיזעזעו את המדינה וירעידו את אמות הסיפים, שום דבר לא יזוז ואתם תמשיכו לאכול את החרא.

    • חזק (ל''ת)

      מילה בסלע, 14/01/07 16:21

  • 54.

    הייה חזק אחי

    .., 14/01/07 15:21

    כך או כך המעשה יביא לשינוי. כל הכבוד דרומי!

  • 53.

    הייתי ממנה את שי למפקד מחוז דרום במשטרה

    שמעון, 14/01/07 15:20

    כל הכבוד שי.

    אם הייתי גר בסביבה הייתי מתנדב לסייע לך בשמירת החווה.

  • 52.

    ''חוק הלובסטר'' -בארה''ב אם דייג תופס מישהו שמנסה לגנוב לובסטרים-כנס

    דודי, 14/01/07 15:17

    מהרשתות שהשאיר ביים -הוא רשאי לירות בו-ולא יועמד למשפט
    זוהי גזלת פרנסה -כדאי לאמץ חוק דומה בארץ

  • 51.

    דרומי מחזקים ידך (ל''ת)

    עופר הדרומי, 14/01/07 15:14

  • 50.

    אתה הגיבור שלי !

    עמיר, 14/01/07 15:12

    אתה איש אמיץ !
    אתה צודק לחלוטין !
    ומגיע לך צל''ש !
    רכושך ובטחון משפחתך הם הכי חשובים. חד משמעית !!!

    כי אין ספק שבמסגרת פשיטת הרגל המוסרית של רוב נבחרי הציבור - חוץ מלרוקן את הקופה הציבורית ולדאוג לעצמם וקרוביהם - סיוע לאזרח הוא איננו בכלל לא באיזה שהוא סדר עדיפות.
    אין ברירה, האזרח חייב לקחת את החוק לידיים ( בגבולות ההיגיון ) ולשמור על ביתו ומשפחתו.
    כי תארו לכם שהגנב היה נתקל בבנו או בתו של שי והיה פוגע בה, מה היה מר דיכטר המהולל אומר ? האם זה בכלל היה מזיז לו ? למפכ''ל המשטרה ?

  • 49.

    ביום שיהיה פה ראש ממשלה שעל המקום יורה לשחרר אדם כמו שי, בלי בגץ

    ובלי נעליים,נדע, 14/01/07 15:11

    כל כך הרבה עוולות ואי-צדק, מתגלגלים להם בגלגלי השיניים של הביוקרטיה. והיהודים הטובים שבזעת אפם, מביאים לחמם, מוצאים את עצמם שוב ושוב מול מערכת מסועפת של פקידים שחייבים את פרנסתם לכח הייצרני במשק. ולא מבינים, שהם, כעובדי מדינה ,הם משרתי הציבור, ולא אדוניהם.

  • 48.

    לתת לו פרס ישראל .

    אריה, 14/01/07 15:11

    ולשחרר אתו מיידי.

  • 47.

    שחררו את שי!!!

    סטודנט ישראלי, 14/01/07 15:09

    והפסיקו את הבזיון הנורא הזה של רמיסת הצדק בשם חוקים חולניים.

    שי,אתה איש יקר!!

  • 46.

    המשטרה לא עושה כלום ועכשיו היא רוצה שגם אנחנו..

    בושה למשטרה, 14/01/07 15:05

    נישב בחיבוק ידיים , כמו שהיא נוהגת (המשטרה).

  • 45.

    לחופש את החקלאי

    יפי, 14/01/07 15:05

    לשחרר את שי מיד, המשטרה צריכה
    לטפל בגנבים ופושעים.ולא לאן נגיע............

    • גנבים גנבים

      ליאור, 14/01/07 15:40

      באיזור הדרום החקלאים חיים במלחמת קיום ובכל יום חקלאי אחר נפגע פעם עגלים ופעם מכניות ידה של המשטרה אינה יכולה לעשות הרבה ולכן החקלאי חייב להגן על נפשו ורכושו צריך לחוקק חוק לגבי גנבים בארץ כמו כן אותו חקלאי אינו אשם אלא זכאי רוב הגנבים הינם בדואים מאזור באר שבע

  • 44.

    לשחרר את שי! (ל''ת)

    אמיל, 14/01/07 14:51

  • 43.

    אנשים יקרים! שמישהו יארגן הפגנה לשחרור המסכן הזה!!! תפסיקו רק לכתוב

    רועי, 14/01/07 14:45

    אני מגיע, ואתה?

    • אני מגיע ואני יודע על עוד רבים

      סטודנט, 14/01/07 15:04

      שיגיעו!!!

      • איפה ? מתי ? נראה לי שישי בצהריים הכי מתאים (ל''ת)

        זה נורמה זה ?, 14/01/07 15:57

    • הפגנה קבועה במגרש הרוסים בירושלים (ל''ת)

      עד שישוחרר, 14/01/07 16:01

  • 42.

    לתת בכבוד,והרבה!!!

    אהרון, 14/01/07 14:44

    מגיעה לו מדליה, והרבה תודה על שהעז לקום ולהגן על כל מה שהוא ומשפחתו ייגעו בדם יזע ודמעות במדינה שתושביה נדרסים חדשות לבקרים ע''י יורי טילים ופוליטיקאים מושחתים,על ידי משטרה אפסית,ופקידות אטומה ברשעות.

  • 41.

    חוצפה של המשטרה!!!!!!!!!!!!!!!!!.........

    יוסי, 14/01/07 14:33

    מצד אחד פוחדת להתעסק עם הבדואים שפורצים וגובים דמי חסות והפכו את הדרום למערב פרוע!
    ומצד שני גיבורה על החלשים אשר
    מנסים להגן על עצמם!!!!!!!!
    בקיצור פחדנות חוצפנות ומעילה בתפקידם!!!!
    ואיפוה דיכטר????
    אה, הוא עסוק בדברים חשובים ,כמו אירן סוריה וכו'!!!!!!!

    • מה זה משטרה???... (ל''ת)

      מוטי בציה, 14/01/07 14:58

  • 40.

    כל הכבוד לאדם שלא מוכן להיות קורבן, הרי שאם לא...

    אריאל, 14/01/07 14:31

    היינו קוראים בעיתונים על החקלאי ז''ל שנהרג בידי פורצים בעת שניסה להבריח 4 גברים בוגרים חמושים בכלי פריצה, שהרעילו למוות את כלבו וביקשו לפרוץ לביתו שבחווה מבודדת ורחוקה מכל עזרה או משטרה... אני אישית חושב שהכותרת הזו מציגה מהפך בלחימה בפשע, זו הזדמנות לשנות את החקיקה.נמאס לנו להיות קורבנות.

  • 39.

    לשחרר את החקלאי שהגן על חייו וחיי משפחתו

    רן ישי, 14/01/07 14:16

    אם זה היה מחבל, היו עושים ממנו גיבור. עכשיו נשמע את הגאונים מהפרקליטות מסבירים, איך יכול בן אדם בלילה לדעת אם הפושע שפרץ לנחלתו, בה ישנים אשתו וילדיו, הוא מחבל או עבריין סתם (כאילו שאלה לא יודעים להרוג). נראה כל אחד מהגיבורים האלה במצב הזה, מה היה עושה. לשחרר מיד את החקלאי, לפני שנהפוך לסדום בעצמנו.

  • 38.

    כבר ראינו את משטרת '' חלם '' המתפקדת בשלוף בפרשת האנס וגם כאן (ל''ת)

    שחר, 14/01/07 14:15

  • 37.

    מערכת משפט גרועה, משטרה עלובה

    חיים, 14/01/07 14:09

    מזכיר את הסיפור על החקלאי שלכד גנב וצבע אותו בצבע ירוק כדי ללמד אותו לקח - הגנב תבע אותו, זכה במאות אלפי שקלים ובסוף גם הבחור נכנס לכלא.

  • 36.

    שי אתה גיבור.הייתי עושה בדיוק אותו דבר

    אבוחצירא אילן, 14/01/07 14:08

    כל הכבוד לך.
    אתה חקלאי גיבור.
    עובד אדמה.
    הבעייה שלנו היא עם כל לובשי החליפות במגדל השן.
    יש לתת להם לישון בדיר איזה חודש אחד ולחוות פריצה על בשרם.
    נראה אז מה הם יגידו.

  • 35.

    אם זה היה מתנחל?

    משה, 14/01/07 14:07

    רק תחשבו מה הייתם כותבים ומגיבים
    אילו זה היה מתנחל?

    רק שתדעו כל יום נגנבים למתנחלים
    דברים באלפי שקלים והם מתאפקים

    ולמרות זאת המשטרה בעד הערבים
    לכן אני אומר לכם הכתובת הייתה על הקיר עוד תהיה פה מלחמת אזרחים

    • המתנחלים לא גרים בשטח מדינת ישראל, והוא כן. זה פשוט לא אותו דבר.

      כג, 14/01/07 14:17

      המתנחלים מבצעים אקט אלים בכך שהם גרים מחוץ לגבולות המדינה- ולכן כאשר הם גם מבצעים אלימות פיסית כלפי פלשתינים זה נתפס כאלימות וחוסר צדק כפולים, ומכך נובע היחס השונה

      • מה?! אני לא מאמין שלא פרסמו את התגובה שלי!!!

        מתנחל, 14/01/07 21:56

        לא היה פה שום דבר גזעני ולא שום מילים שלא לרוח האתר!
        רק דעה פוליטית שלא לרוח האתר!!!

    • תגיד,משה,היכן ועל חשבון מי גרים המתנחלים? (ל''ת)

      דני, 14/01/07 16:05

      • על חשבונך כמובן!

        פוליטיקל קורקט, 14/01/07 21:38

        ואפרופו על חשבון מי אני חי, מה דעתך על העלאה במשכורת?

    • גם אתה לא גר בישראל לשיטתם

      יוסף, 14/01/07 16:41

      גבולות ארצינו תמיד הוגדרו על ידי אלה שהיו מוכנים לשבת על הגבול. אמור תודה במקום לדבר שרה באלה המגינים עליך

  • 34.

    צריל לתת לו צל''ש במקום לעצור אותו (ל''ת)

    כג, 14/01/07 14:06

  • 33.

    יישר כח לגיבור אמיתי. בושה לעצור אותו. (ל''ת)

    יאיר, 14/01/07 14:05

  • 32.

    דרומי , מחזקים את ידיך ! (ל''ת)

    חירם, 14/01/07 14:05

  • 31.

    לשחרר את החקלאי מהר! (ל''ת)

    אבי, 14/01/07 14:05

  • 30.

    לשחררו מיד! די להפקרות-מי שפורץ דמו בראשו (ל''ת)

    מאיה, 14/01/07 13:56

  • 29.

    זה לא ניקו ניתאי??

    קשת, 14/01/07 13:52

    רק אני שמתי לב לדמיון המפתיע ביניהם?

    • זה לא הכנר על הגג? (ל''ת)

      אני, 14/01/07 14:00

  • 28.

    צריך לחוקק את ''התיקון החמישי לחוקה'' כמו בארה''ב, ואז יהיה פה שקט... (ל''ת)

    יורם, 14/01/07 13:44

  • 27.

    המשטרה פה במדינה זה בדיחה

    שלומי, 14/01/07 13:44

    הכל בגלל קדימה ושות'

    • ז''א שלפני קדימה זה היה שונה (ל''ת)

      אלון, 14/01/07 14:57

  • 26.

    כשהצהרתי על השאיפה ל-0 ,

    שאול מופז, 14/01/07 13:39

    התכוונתי לתאונות הדרכים.דיכטר וקראדי חשבו בטעות שאני מדבר על
    הבטחון האישי של האזרחים ,אימצו את התכנית שלי ואפילו יישמו אותה בהצלחה תוך זמן קצר.
    דיכטר שואף לאפס מוצלח ממני.יש למנות אותו לאלתר לשר התחבורה במקומי.

  • 25.

    מה עם הפורץ השני, שנפצע ?

    חיים, 14/01/07 13:37

    האם הוא יועמד לדין בעוון פריצה ?
    אני לא הייתי מהמר על כך.
    ישוחרר דרומי לאלתר.

  • 24.

    אי אפשר לחיות עם הערבים!!! לעשות הפרדה !!!!

    אורן, 14/01/07 13:30

    הם בירדן. ואנחנו בישראל.
    כבר חילקנו את ארץ ישראל.
    הם קיבלו 80% מערבו המזרחי של הירדן.
    לנו נותרו רק 20%
    עכשיו הם רוצים להקים גם כאן מדינה. ביהודה ושומרון, ובנוסף הם מתכוונים להשאר לחיות בתוך ישראל, בנגב ובגליל

    • צודק (ל''ת)

      ראובן, 14/01/07 16:43

    • צודק (ל''ת)

      אריק, 14/01/07 17:01

    • צודק (ל''ת)

      אלון, 14/01/07 18:17

  • 23.

    ביתי הוא מבצרי

    נדב, 14/01/07 13:23

    אין מה לעשות, אם לא נרגיש בטוחים בביתנו, אז איפה כן?
    כל הכבוד לו, הגן על משפחתו ורכושו.

    תמרןר אזהרה לפורצים, אין מה לעשות עבודה מסוכנת!!!

  • 22.

    בעל החווה

    פקק תנועה, 14/01/07 13:18

    הוא קורבן של חוסר המאס של המישרד לביטחון הפנים .

  • 21.

    לשחרר אותו מ י ד ! ! ! (ל''ת)

    בילי, 14/01/07 13:14

  • 20.

    כל הכבוד למשטרה תפסו מהר את הרוצח

    בלי צח''מ, 14/01/07 13:11

    מדינה שיורה לעצמה בראש. בדרום מסתובבים אלפי פושעים בלי מורא ובלי פחד ומי שמנסה להתגונן, משטרת המחדל עוצרת אותו. בושה לנו!!!!

  • 19.

    לשנות את החוק ולשחרר את שי ומיד (ל''ת)

    הגנה עצמית, 14/01/07 13:09

  • 18.

    להקים קרן שתעזור לו משפטית, ולפרסמה, אני אתרום בס''ד (ל''ת)

    ירון, 14/01/07 13:07

    • מוכן לתרום אולי ישירות לחוה שיפרסם מס חשבון (ל''ת)

      יהודי, 14/01/07 16:23

  • 17.

    חזק ואמץ הצדק איתך! (ל''ת)

    ניר, 14/01/07 13:05

  • 16.

    תחזיק מעמד

    יורם, 14/01/07 13:04

    אולי עכשיו יתעוררו שם למעלה למרות שספק רב. הרי לא מעניין אף אחד מה גונבים לכם ולמה.
    הבדואים יכולים לצעוק עד מחר על קיפוח אך שום קיפוח שבעולם לא מצדיק את דרך החיים שהם בחרו - לגנוב שוב ושוב. אלו החיים הקלים עבורם - להבריח סמים וזונות ונשק, לגנוב ציוד יקר וכל זה מתוך ידיעה שלא יגעו בהם.
    אתה צריך לטעון להגנה עצמית ואם יאמרו לך שלקחת את החוק לידיים, אז תאמר להם שבארה''ב היית נחשב גיבור. שם כל מי שמגן על הרכוש שלו גם במחיר הריגת הגנב זה נחשב לגיטימי. מאחר ובישראל הבטחון האישי כבר מזמן לא קיים, המשטרה צריכה לתת לך עיטור כבוד ולשחרר אותך.
    הזכות שלך לחיים וזכות הקניין שלך גוברת על ''זכותו'' של הגנב הסדרתי שהרגת לחיים.

    • מסכים עם מספר 16 (ל''ת)

      למספר 16, 14/01/07 13:48

  • 15.

    לשחורר אותו עכשון

    הילה, 14/01/07 13:01

    למה המשטרה טיפשים כל כך

  • 14.

    כל הכבוד המשך בדרך צלחה . (ל''ת)

    איתן, 14/01/07 12:59

  • 13.

    פרקליטות שמאלנית בזויה (ל''ת)

    לשחרר אותו בכוח, 14/01/07 12:58

  • 12.

    גם בפורץ או בריון יהודי

    יוני, 14/01/07 12:55

    צריל לחוקק חוק שיפטור מהעמדה לדיןבמקרה בו קורבן פשע גרם למותו של הפושע תוך כדי ביצוע הפשע על מנת להגן על חייו ורכושו.

    לא משנה אם הפושע יהודי, ערבי או מהמאדים, המחוקק צריך להבהיר שלאזרח הגון יש זכות מלאה להגן על עצמו, משפחתו ורכושו.

    בינתיים מומלץ למשטרה והפרקליטות לסגור את התיק לאלתר.

  • 11.

    שי העם עומד מאחורייך!

    מרק, 14/01/07 12:49

    תהיה חזק בתקווה שהמקרה שלך הוא שיביא את השינוי לו כולם מייחלים.

  • 10.

    שי דרומי העם איתך. (ל''ת)

    רועי, 14/01/07 12:49

  • 9.

    העם איתך אחי.אתה הגיבור של האזרח הפשוט (ל''ת)

    תימני עצבני, 14/01/07 12:48

  • 8.

    כל הכבוד לך שי רק כך נוכל למנוע גינבות אחרות

    חקלאי לשעבר, 14/01/07 12:46

    צריך להבין שהבדווים גונבים הכל ועושים נזקים של מאות אלפים
    אפילו חברות הביטוח כבר לא מסכימות לבטח
    יישר כוח שי

  • 7.

    אז בכל זאת המשטרה מגלה אוזלת יד בגדול!!!!

    המשטרה לא שווה, 14/01/07 12:46

    זו לא פעם הראשונה שלחקלאים גונבים הבדואים.
    היכן המשטרע?????????????
    מסקנה: לא שווה כ ל ו ם !!!
    רק לגרש יהודים מאדמתם זה הם יודעים לעשות טוב.

  • 6.

    ידע כל גנב כי הוא מסכן את חייו (ל''ת)

    מאיר, 14/01/07 12:42

  • 5.

    שי דרומי, חזק ואמץ, אנחנו איתך!!! (ל''ת)

    הנגב היהודי, 14/01/07 12:42

  • 4.

    היה צריך להרוג את הפורץ

    מוטי, 14/01/07 12:37

    כבר בפעם הקודמת שהוא פרץ ונידון ל4 שנות מאסר, אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם, רק ככה אפשר לבער את הנגע הזה , אני מניח שהפורצים יגמרו לפני הכדורים.

    • מס' 4 צודק בהחלט - רק כך ילמדו הגנבים (ל''ת)

      ורד, 14/01/07 12:46

  • 3.

    צריך לתת ליורה צל''ש (ל''ת)

    שופט, 14/01/07 12:34

  • 2.

    חקלאי גיבור!!! (ל''ת)

    א, 14/01/07 12:33

  • 1.

    כל בתי המשפט מושחטים (ל''ת)

    יהודי, 14/01/07 12:33