• 52.

    חכים זבלני שכל שכמותכם, מה עשיתם מאז?! (ל''ת)

    למה מותר לגנוב?, 10/10/07 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בבקשה ארגנו הפגנה המונית באזור המרכז- אנו רוצים להגיע!

    דנה, 16/01/07 21:34

    חבל שההפגנה היתה בבאר שבע אני וחבריי תושבי המושבים בעמק חפר הסובלים קשות מפריצות היינו רוצים מאוד להגיע ולהשתתף בהפגנה אך לא מתאפשר לנו להגיע לב''ש . אנא- מי שיכול ארגנו הפגנה באזור המרכז. אני מאמינה שרבים מאוד יבואו ואפשר עוד לשנות את רוע הגזרה של שי !!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    Emuna

    Lionel, 14/01/07 21:01

    My brother!!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ביתינו - מבצרנו זהו החוק הבא...

    נאוה, 14/01/07 18:42

    הסגת גבול הינה פשע בכל מתינה מתוקנת. רק בישראל הקורבן הוא האשם. לכל הרוחות, חברי כנסת תתעוררו ותציעו חוק שמי שפולש למקום לא לו - בעייתו עימו!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נראה לכם?

    דני, 14/01/07 17:55

    לא נראה לי שחבורת המושחתים יאשרו חוק שיפעל נגד עבריינים, שהרי הם בעצמם עבריינים...... הם יאשרו חוק נגד הקולגות שלהם ????
    NEVER

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    סוג של טרור מה שקורה בדרום -ואם לא יטופל ומיד יקרה אסון גדול (ל''ת)

    ממשלה חלשה, 14/01/07 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גם אם ישוחרר החקלאי מי יגן עליו מהחמולה?

    כבשת הרש, 14/01/07 15:04

    הם חיים על חרבם ובעבודות ''משלח יד''. הם יחפשו נקמה אפילו במחיר חייהם. כך הם עובדים.
    משטרת ישראל לא תועיל מול חמולה זו כך שבאותה הזדמנות יש לשלוח את כל החמולה למקום ממנו באו.
    חמולה שז ו פרנסתה מיותרת לנו כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הגיע הזמן כל יום זה מאוחר מדי הפשע חצוף יותר מסוכן יותר ולכן כבר את (ל''ת)

    אתמול היה חייב, 14/01/07 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בתנאי שהם ערבים,ישראל כץ,אם כבר ניבזות,אז עד הסוף. (ל''ת)

    אזרח מיואש, 14/01/07 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תבוסה עכשיו השתלטו על הפרקליטות ומזנבים בנו (ל''ת)

    לטובת האוייב, 14/01/07 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כך אומרת התורה ''אם במחתרת ימצא הגנב ... אין לו דמים''

    חיים, 14/01/07 12:37

    שמות פרק כב פסוק א': ''אם במחתרת ימצא הגנב והוכה ומת אין לו דמים''
    ופרשני התורה (רש''י ועוד) מסבירים שהתורה מתכוונת שאם תופסים גנב ''על חם'' בתוך הבית וכדומה - מותר להרוג אותו על המקום, לפני שהוא ינסה להרוג את בעל-הבית.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא צריך להגזים-כל אחד ירצח ויגיד ''זה פורץ''

    אא, 14/01/07 12:32

    אסור להשאיר דרך לעקוף את האיסור לרצוח

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי שייגע בגיבור ישראל בעל החווה דמו בראשו (ל''ת)

    הארגון, 14/01/07 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לשחרר את החקלאי לאלתר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

    אהוד, 14/01/07 12:22

    החקלאי פשוט הגן עליו ועל רכושו,החקלאי פתח את החווה לא בכדי להתעשר,אלא מסיבה אחת ציונות,המדינה כמובן מקשה על החקלאי עם הבירוקרטיה,אבל החקלאי ציוני אמיתי,לא נשבר ישן בדיר בקור מקפיא בטמפ' של מתחת ל0 מעלות,ציונות אמיתית,מה החקלאי אמור לעשות כאשר נכנס עליו אדם שמרעיל את כלבו,ושמתקרב אל צאן כדי לגנוב אותו,החקלאי עשה את מה שכל אחד ואחת מאיתנו היה עושה,בדיעבד הסתבר גם שהגנב הוא לא צדיק תמים שהיגע כדי לעזור לחקלאי,אלא גנב מקצועי,שלא מזמן השתחרר מן הכלא על עבירת גניבה,החקלאי שי דרומי הוא ציוני אמיתי כל אזרח שפיו תוןמך בשחררו המידי מי מרים את הכבוע ומצתרף לעצומה לשחרור החקלאי.לשחרר את שי.

    הגב לתגובה זו

    • ישוחרר שי מיד!!!!!! (ל''ת)

      סמי, 14/01/07 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הם שודדים,אונסים ורוצחים. ''שלטון החק'' הזדוני מגן עליהם. (ל''ת)

    ככה זה אצלנו, 14/01/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אפשר לצנן את ההתלהבות. בג''ץ יפסול את החוק הזה.

    י, 14/01/07 12:17

    אבל חשוב לנסות להעביר את החוק הזה בכנסת. כל עם ישראל צריך לראות מאיפו מתחילה הבעייה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בתנאי שהוא חבר ליכוד ולא ירה קודם ברגלים (ל''ת)

    ט.מני, 14/01/07 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גנבים

    אהרון, 14/01/07 12:14

    עשרים שנות מאסר ללא שליש

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הגבנים הגדולים נמצאים בממשלה. מה אם כך דינם? (ל''ת)

    אורי, 14/01/07 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    פעם ראשונה שאני מסכים איתו (ל''ת)

    יעקב ק, 14/01/07 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חוק הגיוני בהחלט

    יאיר, 14/01/07 12:09

    ביתו של אדם זה מבצרו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד - זה צעד שהיה צריך להיעשות מזמן

    אייל כהן, 14/01/07 12:01

    אולי לאט לאט יצליחו לתקן את מדיניות הסדום ועמורה שהונהגה עד עכשיו שבה העבריינים זוכים להגנת המערכת והמתגוננים מוצאים את עצמם על ספסל הנאשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    המוסר היהודי מתיר ירי ברב המקרים

    אאאאאאאאאאאאאאא, 14/01/07 12:00

    פרט למקרה שברור כשמש שהפורץ לא רצה ולא היה פוגע בבעלים בשום פנים במקרה של תפיסה כגון כאשר הגנב הוא אביו של הבעלים.

    הגב לתגובה זו

    • המוסר היהודי מתיר כל סוג של רצח (ל''ת)

      דד, 14/01/07 12:34

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני לא מסמפט את מיסטר כץ,אבל אני מבטיח

    איציק, 14/01/07 11:59

    שאני יסמפט אותו אם הוא יצליח
    להעביר את החוק הכל כך נחוץ הזה. לשחרר את בעל החווה מיידדדדדדדדד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ישר כוח לכ''ץ! להחזיר את כוח ההרתעה לשומרי חוק מול הפושעים! (ל''ת)

    שוטר גימלאי, 14/01/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כץ מטורף לגמרי (ל''ת)

    עופר, 14/01/07 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ה-ב-א ל-ה-ו-ר-ג-ך ה-ש-כ-ם ל-ה-ו-ר-ג-ו !-!-!-!-!-!-! (ל''ת)

    הפגנת אלפים אם, 14/01/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל אדם ישר והגון צריך לתמוך בחוק הזה

    ישראל, 14/01/07 11:38

    כל אדם ישר והגון צריך לתמוך בחוק הזה. היחידים שיש להם סיבה להיות נגדו הם אלה שיהיו חשופים לסכנה במהלך ''עבודתם''. לא יתכן מצב שבו על אדם ישר לעבוד ביום ולעמוד על המשמר עם רובה בלילה, כדי להגן על פרי עמלו מפני חלאות שה''עבודה'' שלהם היא לגזול מן הישרים את רכושם.

    החוק צריך לעבור בכנסת מיד! אפשר לתקנו אף כ'הוראת שעה' שתהיה בתוקף עד שתהיה לנו משטרה שמסוגלת להגן על אזרחיה המדינה.

    על כל אדם שיפגע בפורץ, שודד, גנב, לקבל מן המשטרה וממשרד המשפטים ציון לשבח על סיוע בהדברת נגע הפשיעה הנורא בישראל.





    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רבותיי האשמה היא בבית המשפט- כנסו

    אורי, 14/01/07 11:36

    סעיף 34(י) לחוק העונשין פוטר מאחריות פלילית בגין הגנה עצמית גם אם באים לפגוע ב ר כ ו ש!!!.
    תיכנסו ותקראו אותו.
    הם (בתי המשפט) כל כך אלופים בלתת פרשנות שלמעשה לא נדרשת מהם גדלות נפש במקרה זה.
    אדם שמר על ביתו ועל רכושו, הם באו אליו הביתה במטרה לגנוב ממנו.
    הם היו ארבעה ולא היה ביכולתו לדעת אם הם חמושים או לא.
    יתרה מזו גם אם הם לא חמושים הם רבים במספר ולא היתה לו ברירה, אלה לעמוד ולצפות בהם גונבים אותו או אף יותר גרוע.
    הבעיה היחידה היא האם המעשה שלו בזו הסיטואציה חרג מגדר הסביר??
    בארה''ב זוהי לא חריגה.
    בישראל המתיפייפת זוהי כן חריגה ולכן יכול הוא להיענש, אך בכל מקרה לא ברצח- אל תתנו לכותרת להטעות אתכם, למרות שאיננו מכירים את כל פרטי האירוע.
    רשויות החוק במדינת ישראל צריכים ''פירמוט'' והתקנה מחדש- הם לא מותאמים למציאות של היום.
    זה בדיוק כמו להגן על המחשב של ימינו עם תוכנת אנטיוירוס מלפני 20 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הגיע הזמן

    ניר, 14/01/07 11:32

    הגיע הזמן שמשהו טוב יצא מהמדינה שלנו...עוד מעט נהיה אמריקה...
    כל משיג גבול דינו-מוות..!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לישם את החוק בכל הארץ

    אבי, 14/01/07 11:31

    אזלת ידה של המשטרה
    הפושעים מקבלים תמיכה וסיוע
    ומה אם הקורבנות...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חוק בעייתי

    טליה, 14/01/07 11:09

    המשטרה פשטה את הרגל
    היא לא יכולה להגן על התושבים ועל רכושם.
    מתן רשיון להרוג לבעלי הרכוש תביא לאנרכיה.
    צריך יותר פעילות משטרתית למניעת עבירות ולא לקיחת החוק ביידים על ידי הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • חוק זה נהוג ברוב מדינות ארה''ב לא זכורה לי אנארכיה שם... (ל''ת)

      מישה, 14/01/07 11:48

      הגב לתגובה זו

      • לך לראות את הסרט ''באולינג לקולומביין''

        יוני, 14/01/07 12:36

        ותגיד שוב אם יש שם או אין שם אנרכיה.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    כתוצאה מירידת הביטחון האישי בישראל אן

    פקק תנועה, 14/01/07 11:06

    ברירה .ולהציע הצעת חוק מהן זו .

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מדינת חלם - הגנה על רכושך = פשע.

    אודי, 14/01/07 10:58

    בארה''ב אדם רשאי לירות במי שנכנס לתחומו. פה כל אחד עושה מה שהוא רוצה. הגנבים (ערבים כמובן) עושים שמות במושבים ובחוות, כי הם יודעים שהחוק ההזוי והבזוי מגן עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בציור מסתתר שר הפנים

    giro, 14/01/07 10:57

    אולי תוכלו אתם ילדים למצוא אותו ?
    תנסו מאחורי כלב ה''דלמטי''
    פלוטו

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גזענות

    צפוני, 14/01/07 10:50

    עבירת רכוש דינה העמדה לדין ולא הוצאה להורג אין מצפון אין ערכים ואין מוסר הרב עובדים במגזר הציבורי ומקבלים משכורות גבוהות והערבים בקושי מקבלים 2500ש''ח אין להם בריררה כנראה אלא לגנב

    הגב לתגובה זו

    • על איזה גזענות אתה מדבר?

      יוסי, 14/01/07 11:15

      מספיק כבר עם השטויות האלה על הגזענות!
      כשאנשים שבונים בתים בעומר צריכים לשלם פרוטקשן בשביל שהאתר בניה לא ''יעלם'' בלילה, כשעסקים בדרום צריכים לעשות כן על מנת להבטיח שהעסק לא יהפוך לתל חורבות, הגיע הזמן להפוך את הקערה על פיה.
      וזה לא רק בדרום - לך תבדוק מה קורה באיזור בית-חנן או לחילופין בית-נחמיה.
      מאזן הפחד צריך להשתנות. המפחידים צריכים להתחיל לפחד. הציידים צריכים להפוך לניצודים.
      יש לשחרר מיידית את החקלאי העצור.

      כמו תמיד במדינת הדמיקולו שלנו הצעת החוק היא בחזקת מעט מידי ומאוחר מידי.

      ולמרות זאת - אל עף היותה של הצעת החוק פופוליסטית - היא מחויבת המציאות.

      תם עידן הגנבים החסינים והחקלאים חסרי האונים.

      עונת הצייד נפתחת!

      הגב לתגובה זו

      • שחיתות

        צפוני, 14/01/07 12:21

        ומה דינם של כל אלה שגונבים כספי ציבור

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    כן כן כן!! לירות בפורצים בלי רחמים!!!!!

    ירון, 14/01/07 10:45

    שיפסיקו לרחם על הגנבים ויתחילו לרחם על הציבור המסכן שחודרים אליו הביתה. מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מצויין..

    כל הכבוד.., 14/01/07 10:45

    לפחות משהו טוב בארץ..
    לא צריך לסמוך על המשטרה האינטרסנטית הזאת..
    שלא לדבר על הכנסת..

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מקלים על גניבות ולכן ישראל הפכה גן עדן לפשע וטרור פלילי (ל''ת)

    צדק, 14/01/07 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הצעה גרועה: הפורצים יבואו חמושים!!

    להגדיל ההענישה, 14/01/07 10:43

    ל30 שנות מאסר!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כואב הלב לאיפה הגענו. אסור לפגוע באלה שמנסים לפגוע בך. בא לבכות.

    אריאל, 14/01/07 10:42

    במדינה שהמשטרה והצבא אינם מסוגלים להגן על התושבים באים באישומים נ' האזרח שמגן על עצמו. חרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אזרחים מופקרים לנפשם !!

    ישראל, 14/01/07 10:41

    צריך לשים סוף להפקרת אזרחים המבקשים להגן על ביתם ורכושם !!
    מי שנכנס לרשות הפרט של זולתו וגם מרעיל את כלבו,- אחת דינו להיפגע !!!
    מי שמנסה לפגוע בזולתו ו/או ברכושו
    של הזולת צריך לדעת, שהוא מסתכן בחייו,- לא פחות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד חוק דמוקרטי אמיתי (ל''ת)

    דדי, 14/01/07 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הדעת לא תופסת! אפסה יכולתנו להגן

    ישראלה, 14/01/07 10:38

    על עצמנו מרפיסות מוח הרשויות, מכל מי שמזיק לנו בכל הרמות, מהמיסים עד כבשת הרש! הגנבים הבכירים פורצי דרך לזוטרים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    סוף סוף הצעת חוק הגיונית

    רוני, 14/01/07 10:36

    כל הכבוד לכץ.
    נמאס כבר מהאימפוטנטיות של המשטרה בטיפול בעברינים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    די להפקרות בישראל !!

    נסים גבאי, 14/01/07 10:35

    אסור לתת למדינת המושחתים והאווילים להמשיך להתעלל באזרחים שאינם מקבלים את זכויותיהם - ורק נדרשים לחובות !! במדינה שלא מגנה על אזרחיה (ועל העובדה שאין משטרה בנושאי ביטחון פנים אין ויכוח) - צריך לאפשר לאזרחים להגן על עצמם, אפילו במחיר הריגת גנבים ופורצים הנכנסים ומאיימים על טאבו חייהם האישיים ו/או רכושם. די להפקרות שכביכול משתלמת לפורצי החוק !!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד לח''כ אני בעד

    אלי, 14/01/07 10:32

    ביתו של אדם מבצרו!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הצעת חוק נגדית.

    שאול, 14/01/07 10:31

    חובה על כל בעל דירה / עסק /חווה:
    - לתלות במקום גלוי את המפתחות לרכב.
    - להכין מראש מזומנים ותכשיטים על השולחן בכניסה.
    - לדאוג לתאורה נאותה ולהסרת כל מכשול אפשרי.
    - להכין כיבוד קל ושתיה חמה (לא קל לצאת לעבודה בלילה בחורף)
    - לפתוח חשבון ביטוח שהשימוש בו יהיה מותר אך ורק לתשלומי פיצויים לפורץ שחו''ח נפגע בעת עבודתו.

    מי שלא יעשה כך יואשם בהשחתת זמן הפורץ.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ומה עם פורצים בעיר? למה אני צריך לפחד?

    דיק טרייסי, 14/01/07 10:28

    למה פורץ שנכנס אליי הביתה בלילה
    יכול לדקור אותי במברג, ולי אסור
    לירות בו?
    הגיע הזמן שגם הפורצים בעיר יתחילו
    לפחד!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בושה וחרפה למדינה הזאת- אין דין ואין דיין!!

    נתי, 14/01/07 10:22

    לשחרר את העצור המסכן!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם האיש יואשם צריך לצאת לרחובות ולהפגין

    חיים, 14/01/07 10:20

    המשטרה פשטה את הרגל. כל הכבוד לח''כ כץ. את קולי הוא יקבל בבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

    • ל-2. אתה צודק. ואני מצטרף איליך. (ל''ת)

      צ______________, 14/01/07 10:47

      הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא ייצא לרחובות! תשכח מזה,,

      עין לציון, 14/01/07 12:33

      על דברים חמורים וחשובים בהרבה, אף אחד כאן לא יוצא לרחובות,!
      האזרחים כאן נעשקים יום יום, ונישלטים על ידי שילטון רקוב ומושחת, ואיש לא יוצא לרחובות,!
      מדינה מדינה שלמה על אזרחיה ורכושה נמצאת תחת איום קיומי, ואף אחד לא יוצא לרחובות,!
      מדינה שלמה נמצאת תחת היתגברות הפשע על כל צורותיו, ואיש לא יוצר לרחובות,!\
      מדנה נעשקת על ידי בנקים, חברות גדולות, רשויות מקומיות, רשיות מס, ומערכות שילטון אחרות ואיש לא יוצא לרחובות, ואיש לא ייצא,, למה כי מדובר כאן בערב רב ולא בעם,

      מצעד האיוולת יימשך כאן עד שהאנרכיה של עכשיו תהפוך לכאוס מוחלט שיביא לחורבן הבלתי נמנע,!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד ,כץ ,נזכור את זה בבחירות (ל''ת)

    רועי, 14/01/07 10:14

    הגב לתגובה זו