• 78.

    עדות לתפארת המדינה

    לי, 06/02/07 07:41

    יש לקדם את שלישית עדות הפלא ישר לבימה

  • 77.

    בידיעות - יצאה הפוך ....

    אריה, 14/01/07 12:49

    לכן - פוליגרף אינו מקובל בענינים פלילים.

  • 76.

    זה מוכיח

    פקק תנועה, 14/01/07 10:57

    שלרמון תופרים תיק

  • 75.

    כל הכבוד לדורית עיתונאית אמיצה

    מוטי, 13/01/07 23:15

    מדוע לא חוקרים את העובדה שפאולוך היתחיבה שיקרה להם נס אם יעידו שזהו למעשה שידול עד

  • 74.

    היא אמרה שפאלוך ביקשה

    צופית, 13/01/07 22:36

    העובדה שהיא לא העידה מיד אלא לאחר שפאלוך ביקשה ממנה להעיד המציאות שפאלוך צולמה מעבירה דואלרים לעיתונאי והכחישה זאת למרות שיש צילומים

  • 73.

    ישר כוח לדורית גבאי

    דוד, 13/01/07 11:02

    ישר כוח לדורית גבאי שאף אחד לא יכול לקנות אותה במעטפה עם ירוקים והיא חושפת את האמת

  • 72.

    אם הסיפור הזה לא פדיחה אז מה כן ????

    מנחם הרצליה, 12/01/07 17:07

    מה פתאום דליה עזרא התנדבה להבדק במכונת אמת - הפוליגרף , רק אלוהים יודע ואולי עוד מישהו

  • 71.

    פוליגרף - חסר אמינות

    poly want, 12/01/07 15:36

    נא לעיין בערך ''פוליגרף'' בוויקיפידיה בעברית. הנה תמצית:

    השלכות תוצאה לא נכונה

    אפילו אם ניקח את המספרים המצוטטים על ידי תומכי הפוליגרף, הרי שאנו יכולים לצפות לדיוק ממוצע של כ-80%. במילים אחרות, אחד מכל חמישה אנשים שניגש לחקירת פוליגרף עומד להמצא דובר שקר על אף שדיבר אמת.

    כדי להבין את המשמעות של אחוזי הדיוק האלו, בואו נניח ש-80% הינם אחוזי הדיוק בשני המדדים. אם נניח שהבדיקה מתבצעת על ארגון שבו 1000 עובדים, מתוכם עשרה אכן הדליפו חומר חסוי, הרי שהמכשיר מצא שמונה עובדים שאכן הדליפו ועוד 198 עובדים שלא הדליפו. במצב כזה, בהנתן שהמכשיר אמר על עובד שהוא הדליף, הסיכוי שהוא אכן הדליף הוא פחות מ-4%.

    אפילו אם הצלחנו להגיע ל-90% דיוק, עדיין המכשיר ימצא 9 עובדים שאכן הדליפו, ועוד 99 עובדים שלא. במצב כזה, אם נפטר את כל מי שהמכשיר אמר עליו שהוא הדליף, מעל 91% מהעובדים שנפטר חפים מהעבירה שייחסנו להם.

    נובע מכך שגם אם המכשיר מדוייק באחוזים שתומכיו טוענים להם, הוא לא מספיק מדוייק כדי למצוא אשמים. לכל היותר, ניתן לבדוק איתו אנשים שכבר נפל עליהם חשד עקב סיבות שאינן קשורות לפוליגרף.

  • 70.

    לרגע רמון חשב שהוא קלינטון.... (ל''ת)

    כתב חוץ, 12/01/07 14:44

    • בושהבושה

      שרי, 13/01/07 11:07

      לאן הגענו עדים משקרים ולא עומדים לדין בושה

  • 69.

    יש לפתוח בחקירה לחשד של שיהוש מהלכי משפט והטייתו נגד כל המעורבים (ל''ת)

    חי, 12/01/07 14:41

  • 68.

    פוליגרף, מוליגרף...

    dingo, 12/01/07 14:20

    העיקר שהוא הכניס לשון במקום לא נכון ובזמן לא נכון.

  • 67.

    עדה עלובה ופאתטית. נראה ש נגמרה לרמון התחמושת (ל''ת)

    שטולצי, 12/01/07 14:06

  • 66.

    בעקהות המקרה החלטתי לעולם יותר לא לחרוץ לשון! (ל''ת)

    עוזר פרלמנטרי, 12/01/07 14:01

  • 65.

    בייניש ביטלה ועדת חקירה ממלכתיתללבנון - לכן תפרו תיק לרמון

    היום הבנתי, 12/01/07 14:00

    כל היתר
    סתם חרטא....

  • 64.

    היועץ המשפטי לממשלה

    שלומית, 12/01/07 13:53

    מתפקד כך עושה רושם כתא דואר. הוא מעביר את ההכרעות לבית המשפט. הוא אינו חזק כדי לקחת אחריות. הדוגמא הבולטת לכך הוא משפט רמון. ויש דוגמאות נוספות.

  • 63.

    החלפת רוק = בגידה. איזה אישה הייתה מסכימה לכך??? (ל''ת)

    זמן שאול, 12/01/07 13:45

  • 62.

    זהירות יתר

    , 12/01/07 13:04

    לא לחנם אמרו חזל‎:-''‎ אל תרבה שיחה עם האישה

  • 61.

    רבקה פאלוך הושפעה משולה זקן (ל''ת)

    עובדת מש' רוה''מ, 12/01/07 12:31

    • ומי זו שולה זקן עכשיו כולנו כבר יודעים!!! (ל''ת)

      בעיניים פקוחות, 12/01/07 13:39

    • שולה זקן הושפעה מאהוד אולמרט. (ל''ת)

      יורם קארשי, 12/01/07 17:52

      • אהוד הושפע מעליזה.... (ל''ת)

        אחד משלנו, 13/01/07 14:27

        • אהוד נוח להשפעה!!!

          עליזה ב', 13/01/07 14:44

          היועצים שלו מנצלים את זה שהוא לא כ''כ חכם ומתעללים בו.

          • מסכן!!! (ל''ת)

            אהוד, 13/01/07 15:57

  • 60.

    בגלל עדיות שקריות כאלה הפסדתי חצי מרכושי

    בר כוכבה, 12/01/07 12:28

    אני מכיר את העדים האלה שעושים הצגה בבית המשפט ומשקרים במצח נחושה מתוך אינטרס לעזור למשהו או מחמלה או מכסף ,ולצערי עדיות כאלה מכריעות בבית משפט והוא מתחשב בפטפט מזרחית ,
    בעימות שלי אחי הביא שרשרת של עדים שאחת מהן קצרת ראיה והולכת ללא משקפיים והיא ראתה מלא שמעה ובית המשפט קיבל עדיות אלה והיום אני ומשפחתי מתגוררים בעןשר אך לא באושר בגולה ,אניני מצטער ולפעמים אני חושב שעשו ליט טובה ולא עוול סוללת השקרנים שנשבעה להגיד את האמת ,
    החל מבן דודה שלא ראיתיו 20 שנה שבא להעיד שהיה תדיר בבתי והוא יודש ושמע ,וכלה בשכנים קנאים שלא גמרו את החודש והיה קשה להם לראות שכן חרוץ

  • 59.

    רמון טיפש שהזמין 3 העדויות

    שושפרי, 12/01/07 12:18

    אם הוא מנהל המדינה כמו שמנהל את המשפט הוא טיפש לחלוטין .
    כך ניהלו את מלחמת לבנון השניה ביחד עם חברו אולמרט

  • 58.

    כל הכבוד לעורכי האתר ! !

    מריו פילו, 12/01/07 12:12

    על הנכונות לפרסם את התגובות נגדם
    (ב - Ynet מצנזרים כל תגובה שלא מתאימה להם).

  • 57.

    רמון לקצב ''מה עושים אדוני אנשיא?(לא טעטת כתיב) (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 12/01/07 11:56

  • 56.

    חיים רמון היה צריך להסתפק רק בתמונות ! ולא יותר ! עד כאן !

    אביבה, 12/01/07 11:43

    התמונות לא מראות על כלום, כי במשרדים של אנשים מכובדים, או סלבריטיס,, מצטלמים שם כל הזמן, אבל ממצב של צילום ועד נשיקה , המרחק גדול, ומר חיים רחון היקר היה צריך לכבד את עצמו ואת מעמדו ''כשר'' ! ההתנהגות של רמון לא הייתה הולמת בכלל ! ואם הוא מביא אנשים שיעידו בשקר, אז הכל מתגלה, :''כי מי שרוצה להכשיל את השני, ,,נכשל בעצמו ''.

  • 55.

    רמון ''הלך הכסף לשוא/לריק!!! אשלם לעוד אחת'' (ל''ת)

    יונית, 12/01/07 11:29

  • 54.

    כך או כך חיים רמון גמר את הקריירה............... (ל''ת)

    ישראלה, 12/01/07 11:29

    • נו, וזו בדיוק היתה המטרה מלכתחילה...בושה למדינה הזו (ל''ת)

      שני25, 12/01/07 12:05

      • מה זה שייך למדינה??? השתן עלה לו לראש - זו הסיבה!!! (ל''ת)

        אין בושה, 12/01/07 13:38

    • התגובה הכי תמימה ששמעתי כבר הרבה זמן.

      דוידקה, 12/01/07 15:07

      המשפט הזה כ''כ מגוחך ששום נזק לא יכול להיגרם לרמון.

      • דוידקה - מה שתיתה??? (ל''ת)

        יעל, 12/01/07 16:31

        • שתית,לא שתיתה.אבל את חמודה...

          דוידקה, 12/01/07 17:46

          את יודעת מה זה דוידקה?

          • דוידקה מלשון וודקה..... (ל''ת)

            אבסולוט, 12/01/07 18:57

            • לא ולא:

              דוידקה, 13/01/07 10:54

              מרגמת ה''דוידקה'' פותחה על-ידי דוד ליבוביץ, שהיה הנשק של ה''הגנה'' בחזית הדרום. המרגמה יכלה להטיל פגז שמשקלו עד 40 ק''ג למרחק של כ-200 מטר.

              הנוער של היום...רק וודקות יש לו בראש.

            • חוש הומור אינו הצד החזק שלך.... (ל''ת)

              נחמה, 13/01/07 15:57

    • כך זה נראה. לא רואה שמישהו מזיל דמעה. (ל''ת)

      חיים ממצפה, 12/01/07 16:32

  • 53.

    פוליגרף זה לא מדוייק!!! (ל''ת)

    מניסיון!, 12/01/07 11:28

  • 52.

    פוליגרף זה קשקוש

    פולי, 12/01/07 11:24

    תשאלו את אליקים רובינשטיין

  • 51.

    שטויות במיץ הגבניות

    שחר, 12/01/07 11:14

    מה אתם מצפים מהחיילת המסכנה שתוציא את עצמה מופקרת שהיא רצתה להתנשק עם משהו שהוא בגיל אבא שלה.
    כשזה יצא החוצה והגיע כבר לתקשורת לא היו לה אופציות או לצאת מופקרת או כלוחמת צדק...
    במה אתם הייתם בוחרים?

    • מיץ עגבניות ולא כפי שרשמת (ל''ת)

      המורה חדוה, 12/01/07 11:56

  • 50.

    דרמה מהסרטים

    יוסי כהן, 12/01/07 11:13

    תוצאות הפוליגרף אנם מעידות על כך עדין שהמיתלוננת לא שידרה לרמון את אהדתה וקירבתה אליו .הבדיקה הנוכחית היה מיותרת לחלוטין וכפי הניראה דליה עזרה אנה דוברת אמת וקוונתה הטובה [כיביכול] רק יכלה לסבך את רמון .אני מקווה שבהכרעת הדין לו יתנו מישקל יתר לעדות הכוזבת של דליה ויהיו אוביקתיבים לעדותו של רמון

  • 49.

    כתבה לא חוקית ומגמתית!!!

    כפיר האדום, 12/01/07 11:12

    מועד הכרעת הדין נקבע וכתבה שכזאת מטרתה אחת- להשפיע על הכרעת הדין ולהטות את הכף לטובת טיעוני המתלוננת. ידוע ומוכח כי מכונת האמת עצמה אינה תמיד דוברת אמת ולכן היא אינה קבילה בבימ''ש, ואכן, עצם נכונותה והסכמתה הן לבדיקה והן לפרסום תוצאותיה מספקות כשלעצמן כי היא דוברת אמת. כפי שרמון עצמו אמר בבימ''ש:''טעות מסתיימת בסטירה- לא במשפט פלילי!''.

    • נכונותה להיבדק מעידה על דבר אחד - לא מדובר באישה נבונה במיוחד. (ל''ת)

      מבין, 12/01/07 14:26

  • 48.

    העניין נראה כתרגיל עוקץ

    גבי, 12/01/07 11:12

    העדה, בטוחה בעצמה, לא מתרגשת, לא רק שמעוניינת להחקר, אלא עומדת על כך שהדברים יפורסמו, אם היא אומרת שקר. גם לאחרי הבדיקה, היא אינה נרגשת כלל ואף נאמר שהיא גם מנוסה בבדיקות אמת.
    כל העניין נראה תמוה. אולי למשל, היא אכן שקרה, בכוונה ועכשיו היא מראה שעדותה שקר, כדי לקעקע את עדותן של השתים האחרות. אולי ?

  • 47.

    תגידו מה בכלל משנה מה היא אמרה? איזה מין שטויות אלה?

    אוסנת, 12/01/07 11:02

    מדובר בשר משפטים, איש בן חמישים ומשהו, ובחיילת בת עשרים העובדת בלשכת ראש הממלשה שהוא חבר של אותו שר.
    גם אם היא התנפלה עליו או התיישבה ערומה על שולחנו הוא היה צריך להגיד לה ''תודה רבה, עשית לי את היום'' ולשלוח אותה מעליו.
    כל התנהגות אחרת אינה הולמת ולא משנה מה הוא הבין או מה עשה. אז אולי לא יישב בבית סוהר אבל ללכת הביתה הוא צריך בכל מקרה.
    ודי עם השטויות. שר משפטים וילדה שהיתה יכולה להיות האחות הצעירה של הבת שלו. גועל נפש.

    • אין בעיה, שיפטרו אותו, אבל להאשים אותו במעשה מגונה?? (ל''ת)

      נועה, 12/01/07 11:37

      • מה לעשות שהיא טוענת שלא שיתפה פעולה? מה את מציעה לא לחקור??? (ל''ת)

        יפת הנפש, 12/01/07 13:43

  • 46.

    די לשחיתות במערכת המישפט

    אזרח כאוב, 12/01/07 10:54

    1.צר לי שנערכה בדיקה זאת ופורסמה בטרם הכרעת הדין.הרי שופטים הם כאחד האדם בפאן של קריאת עתונים.האם לא יקראו כתבה זו ויושפעו? מן הראוי היה לבדוק את שלושת העדות ולפרסם אחרי הכרעת הדין.אולי היה העיתון עושה בשכל אם היה בודק גם את המתלוננת ה?2.בדיקת הפוליגרף אינה אמינה בכלל לטעמי ומנסיוני משני צידי החוק כנחקר וכחוקר. משטרת ישראל משתמשת בה ככלי לגיבוש מהלך חקירה.ואגב כשהבדיקה תהיה לטובת חשוד ברוב המקרים לא נערכת... בקשתי בתחנונים במהלך חקירה להיבדק וחוקרי דחו את הבקשה על הסף כשהם מגחכים ...עלויות ואמירות כמו לא ניתן לך לערער את הראיות נגדך ...תפקידינו להביא להרשעתך...3.אולי יש מקום לבדוק את המתלוננת גם בפוליגרף על ידי העיתון כדי ליצור איזון ?4.התמונות שפירסם ערוץ 2 מראות חיבוק עוטף בלשון המעטה של המתלוננת ה את רמון לטעמי.5.בכל מקרה סוביודיצה מושג ששכחתם? 6.שמשהו יסביר לי למה יש צו איסור פרסום לגבי זהות מתלוננת בעבירות מין למינהם (שהינו מוצדק!),בל לגבי נאשם /חשוד שטרם הוכחה אשמתו אין???????????????? זו מדינת הצדק? זו מערכת המישפט שלנו לצערי......

  • 45.

    שותפים

    עורך דין, 12/01/07 10:41

    מענין מדוע מצאתם לנכון לעשות הבדיקה ולפרסם התוצאות לפני פסק הדין
    האם נהגתם כך גם במקרים אחרים
    אתם שותפי בייניש ומזוז שרוצים לחסל את רמון

    • התקשורת נחרדת שמזימת בייניש תיכשל (ל''ת)

      יונית, 12/01/07 12:11

  • 44.

    Put Ramon in jail for 6 months, and finish the story (ל''ת)

    ady, 12/01/07 10:25

  • 43.

    עצם נכנותה להיבדק היא הראיה שהיא דוברת אמת (ל''ת)

    יעקב, 12/01/07 10:25

    • או שהיא מטומטמת... (ל''ת)

      יעל, 12/01/07 11:11

  • 42.

    משפט רמון חלק מהביוב שזורם מאול-מארד! (ל''ת)

    מצחין מקומבינה, 12/01/07 10:17

  • 41.

    היו 3 עדות מה עם עוד 2 (ל''ת)

    אחד 1, 12/01/07 10:16

    • פלוך,מפחדים שהיא תהרוס את המכשיר. (ל''ת)

      דיקט רייסי, 12/01/07 10:26

  • 40.

    ומי בודק את המומחה לפוליגראף?

    מישהי, 12/01/07 10:15

    לפני מספר שנים הייתי בהליכים משפטיים. בטפשותי הצעתי להיבדק בפוליגרף כדי להוכיח את אמיתות דברי.

    נבדקתי בפוליגרף ואמת דיברתי. כל מילה.
    גם הצד השני נבדק בפוליגרף - ושיקר. אחר זמן קצר הצד השני עבר עוד בדיקה אצל אותו בוחן - לא ידוע לי מדוע.

    הקיצר, אני שדיברתי אמת - יצאתי דוברת שקר. הצד השני שיקר - ויצא דובר אמת.

    בנוסף לכך אמר בוחן הפוליגרף כי אני כתבתי את השאלות שברצוני להישאל עליהן - ובוחן הפוליגרף הידוע, שיקר!

    מה הבעייה פשוט להחליף בין התוצאות? לכתוב את שם השקרן על תוצאות הדף של דובר האמת - ולהיפך? וזה במקרה הטוב.

    אז אמרו לי בבקשה: מי בודק את יושרו של בוחן הפוליגרף?
    האם במדינה כמו שלנו, בוחן הפוליגרף הוא מעל לכל חשד?

    אל תיבדקו בפוליגרף, אל תאמינו לאף אחד - לא לראשי ממשלה ולא לבוחני פוליגרף. לטובתכם.


    • זוכרים את בודק הפוליגרף שבדק את דודו טופז בשידור חי? ממש אמינות.... (ל''ת)

      בדיחה, 12/01/07 10:29

  • 39.

    כמה שילמו לה? (ל''ת)

    שר הצדק, 12/01/07 10:09

  • 38.

    לא הגיוני

    אצבעוני, 12/01/07 10:08

    אילו היא היתה עדת שקר-היא נלא היתה הולכת לפוליגרף בלי לדבר עם שולחיה.עצם העובדה שהיא נענתה,בתמימות ,להצעהמראה שהיא לא מחוברת לאף אחד. המעשה של מעריב (''לא הבטחנו לא לפרסם'')הינו מעשה מכוער מאד ומרושע מאד:להטעות אשה תמימה כדי להשיג כותרת. מ ג ע י ל ! ! !

  • 37.

    בודק הפוליגרף שבתמונה לא מי יודע מה שמח בחיים , אה? (ל''ת)

    גל, 12/01/07 10:07

  • 36.

    אני מאמין שהכול קומבינה של קדימה למנות בייניש (מה הרווח?)

    100%, 12/01/07 10:05

    כל היתר זו הצגה מכוערת לתקשורת
    ופגיעה בדמוקרטיה ע''י חיסול פוליטי של מפריעים ע''י תפירת תיקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 35.

    זה שיבוש הליכי משפט (ל''ת)

    יפה נפש, 12/01/07 10:03

  • 34.

    דבר אחד ברור: רמון הופלל על ידי בייניש וידידיה. כל השאר פחות משנה. (ל''ת)

    דרור, 12/01/07 10:03

  • 33.

    העיתונות פשטה כל רגל מוסרית. אין לנו אמון בה.

    שוש, 12/01/07 10:01

    ברור שהמזנונאית לא ממש נבונה אם היא מסכימה להבדק על ידי מעריב. מה פתאום שתסכים? שתי האופציות: משחק מכור - קונספירציה ללכלך על רמון, או שהמזנונאית הזו לא ממש חכמה (לוא דוקא שקרנית, מאחר שידוע שהמכשיר הזה לא ממש אמין ולכן אינו מקובל כעדות או הוכחה בבית המשפט).
    בכל מקרה העתונות שוב מוכיחה שהיא חסרת ערכים לב או מצפון ושכל מה שמעניין אותה זה דם ולכלוך.

    • אחרי זה הם יגידו ''איפה הבושה''? ויצפו שנאמין (ל''ת)

      להם., 12/01/07 10:06

  • 32.

    שטויות. פוליגרף זה מכשיר לא אמין.

    בנצי, 12/01/07 10:01

    שטויות. פוליגרף זה מכשיר לא אמין. הוא הרי בודק תגובות פיזיולוגיות של התרגשות, דופק, הזעה בידיים וכד' בעת מתן תשובה בהתבסס על ההנחה שכשאדם משקר יש לו תגובות פיזיולוגיות לא נשלטות. עכשיו שכל אחד ישאל על עצמו: אף פעם לא קרה שנלחצתם והתרגשתם בעת אמירת אמת ?

    • נכון, אבל

      אהרון, 12/01/07 10:23

      התרגשנו באמירת אמת, אך התרגשנו יותר באמירת שקר. כאשר יודע הבודק לאזן את השאלות ולהציג את השאלות בניסוח נכון, יש אמינות גבוהה והיא גם מבוססת מדעית אם זה ממש מענין אותך. אגב, מה זה לא אמין??? אתה מתמצא בתחום? או רק מחרטט? לי ידוע למשל שבכל סוכנויות הביון הנחשבות בעולם משתמשים במכשיר ככלי סינון מועמדים. אמינות של 90 אחוז, אמין או לא???

  • 31.

    תגידו לי, נפלתם על הראש?

    מוטי, 12/01/07 10:00

    הפעם עברתם כל גבול.
    יש פה משפט מתנהל ויש חוקים במדינה הזו.
    חוק הסוב-יודיצה אמנם נשחק עם השנים, אבל במקרה הזה עברתם כל גבול.

    אני לא מבין מה עבר עליכם כשהחלטתם לעשות את זה?
    ממתי אתם נהייתם מחליפים של הפרקליטות ההגנה ובתי המשפט?

    מחר ידיעות יעשו פוליגרף לשתי העדות האחרות ויגידו שהן יצאו דוברות אמת.
    אז מה זה אומר?
    שרמון חף מפשע?

    בושה.

    • מוזר שהם לא צינזרו אותך... (ל''ת)

      כמו אחרים..., 12/01/07 10:04

  • 30.

    רןב התגובות נראות כאילו הנאשם חיים רמן ודליה עזרא כתבו אותן...

    זה נראה, 12/01/07 09:51

    או אולי אלו ''תגובות'' בשכר של אנשים שעובדים בזה?

    • אממ לא...ככה רוב האזרחים מרגישים, מספיק שתשאל את הסובבים אותך ותראה (ל''ת)

      יעל, 12/01/07 12:07

  • 29.

    כמה כסף עולה לקנות בוחן פוליגרף במשטרה?

    הכול תיק תפור, 12/01/07 09:51

    לא מאמין לכלום בתיק שתפרו לרמון

    הכול בכדי שאולמרט ימנה את בייניש שתציל אותו בעתיד ...

    • בדיקת הפוליגרף התבצעה ביוזמת מעריב?

      דן סער, 12/01/07 10:03

      אם כבר אז חוקרי משטרה מיומנים יודעים להסתכל בעיניים (וזה אף מצולם ומוגדל אח''כ)!
      קל לקנות עד זומם ותלונה במשטרה בחופן דולרים! הפוליגרף אינו קביל בבימש''ט, כלהלן:

      1) עד זומם מתאמן לפני זה לספר עדות שקר מול ראי 100 פעם, עד שמתקבל וידאו מושלם!
      זה כמו שחקן שמתאמן על התפקיד שלו, ולכן א' והעו''ד שלה ועוד חברה גרות ביחד שהן מתאמנות על העדות שקר בוידאו, ונותנות טיפים אחת לשניה איך להשתפר ולשפר המשחק.

      2) בן אדם חף מפשע רותח מכעס ומתרגז עד השמים משאלות נבזיות ששואלים אותו על דברים שלא היו ולא נבראו, ושוב מתרגז כי נותנים במה חופשית לעד זומם לשקר כאוות נפשו; וזה שאדם מתרגז נרשם במכשיר כאילו מתרגש מהשאלות!

      3) אם העד זומם הוא אישה משקרת, אז בארץ תמיד היא יוצאת נקיה בבדיקה, כי היא אף פעם לא מתרגשת מכלום ואין לה מה להפסיד; כי אפילו אם יתברר שהיא שיקרה בחקירה או במשפט הרי מה יעשו לה?! כלום, נאדה, גורנישט! כי הקורבן שלה ממילא שופטים אותו בציבור והוא גומר את הקריירה, ואילו את האישה קשה לתבוע וגם השופטים מרחמים עליה!
      אז אם האישה תצליח בעדות השקר שלה, היא תקבל מלא כסף מהאויבים הפוליטיים שלו!
      וחוץ מזה היא תכתוב ספר עם הסיפורי בדים שלה על רמון, ותהיה מיליונרית בכל מקרה!
      וזה העקרון של הפוליגרף שאם הנבדק במצב של שיוויון נפש, הוא לא ייתפס משקר לעולם!

  • 28.

    האם הייתם אומרים שהפוליגרף משקר אם היא היתה יוצאת דוברת אמת

    שלום שלום, 12/01/07 09:51

    הפסיקו את כל המתחסדים...

  • 27.

    איפה אתם כולכם חיים????

    מנחם דוד, 12/01/07 09:49

    מעריב ביצע את בדיקת הפוליגרף כי חשב שהבחורה תצא דוברת אמת, וכך יחזקו את הנאשם רמון, אולם הפלא ופלא, התגשמו כל תחזיותיה השחורות של התובעת אשר הזהירה מראש את בית המשפט כי העדות שקרניות!! וכנראה שמעריב עשה לה את העבודה!! תודה למעריב שחושף את האמת..למרות שהנאשם הינו בעל כוח רב, מעריב הוכיחו בכך שהם מתעלים מעל כל החשדות להון ושלטון - סחתן!!!

  • 26.

    סוף סוף דנקנר החליט להצטרף לביעור השחיתות (ל''ת)

    יוסי, 12/01/07 09:47

  • 25.

    כמה כסף שילמו לה תמורת עדות שקר? (ל''ת)

    נ, 12/01/07 09:46

    • מספיקה משרה שבמצב אחר לא היתה שלה (ל''ת)

      216, 12/01/07 10:06

  • 24.

    יש לשפוט את הנאשם במעשה מגונה- גם על הדחה לעדות שקר

    שומר חוק, 12/01/07 09:46

    בושה וחרפה שאדם שנאשם בפשע -מין היה שר משפטים!
    על היועץ המשפטי לממשלה לקבל החלטה הגיונית שתקבע שאסור לרמון להיות שר לעולם!

  • 23.

    לפטר את מזוז !!!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח מודאג, 12/01/07 09:41

  • 22.

    הפוליגרף משקר, לא להסכים להיבדק

    נגה, 12/01/07 09:39

    לפני שנים נשלחתי לבדיקת פוליגרף עי המשרד בו עבדתי לאחר ש''נעלם'' סכום כסף.מעולם לא ''לקחתי'' קרי גנבתי את הכסף ובכל זאת יצאתי שקרנית בבדיקה.הבדיקה לגבי היתה שקרית והשאירה משקעים כואבים ולך תוכיח שאין לך אחות.

    • בדיקת פוליגרף אמינה

      המזמר, 12/01/07 10:55

      שימו לב איך היתה הבדיקה. כדי למנוע הטיות וטעויות חזרו על השאלות כמה פעמים במרווח זמן הכל כדי לנטרל הטיות בבדיקה שנובעות ממשמעות שונה שהנבדק יכול לשייך לשאלה. את אולי עברת פוליגרף אצל בודק לא מנוסה פוליגרף הוא כלי מאד אמין כאשר הוא חלק בחקירה כלומר מעמתים את הנבדק עם התוצאה ומעבירים אותו שוב

      • הבדיקה נערכה במכון מוסמך

        נגה, 12/01/07 11:24

        הבודק והמכון אנשים מהימנים על הרשויות.אין כאן שום מקום לויכוח , תוצאות הבדיקה היו שיקריות ושום ''מזמר'' או אינטרסנט לא יכולים לעמוד מעל האמת.

  • 21.

    די! נמאס!!! (ל''ת)

    נורית, 12/01/07 09:39

  • 20.

    עיתונות מגוייסת בשירותשלטון מושחת. שוב מנסים למכור לנו את מפא''י (ל''ת)

    סטלונה, 12/01/07 09:31

    • יא דביל, הכתבה דווקא פוגעת ברמון (ל''ת)

      שוורצנגר, 12/01/07 09:59

      • אתה דביל בעצמך ! רמון סיכן את בג''צ - שהוא השלטון האמיתי !. (ל''ת)

        סטלונה מכה שנית, 12/01/07 12:03

  • 19.

    לא להאמין לפוליגרף זה עוד מוצר אלקטרוני שלפעמים מזייף כמו אצלי (ל''ת)

    אוהד, 12/01/07 09:28

  • 18.

    השמש בביהמ''ש נכשל בבדיקת פוליגרף וגם המנקה.

    מיכל ינאי, 12/01/07 09:23

    אין ספק -רמון אשם.
    בית המשפט ממילא קבע שאין בעדות שלושת הבחורות שהעידו,ביניהן דליה עזרא ,שום חידוש כך שלא מובן למה מנסים להציג את עדותה כעדות מרכזית.

  • 17.

    בושה וחרפה!!! עיתון שמסמן מטרה!!!

    רוני, 12/01/07 09:19

    מדוע לא נל'קחה המתלוננת לבדיקת פוליגרף? האם פניתם אליה? האם הסכימה? האם ביצעתם לה בדיקה? מה התוצאות? זה ניסיון בוטה להשפיע על בית המשפט. אג'נדה שמנהל העיתון. 3 עדות שהעידו כמעט אותו דבר ושדבריהן לא נסתרו בבית המשפט מוכיחות את אמינות הדברים. חבל שהיא היתה כל-כך תמימה לבצע את בדיקת הפוליגרף. השאלה שנותרה פתוחה: האם הייתם נותנים פרסום לדבר לו היתה יוצאת דוברת אמת?

    • כשהעיתונות רוצה להחליף את המשטרה

      ענבל, 12/01/07 10:00

      ואת בית המשפט - טיפש מי שמשתף איתה פעולה. אבל דליה עזרא לא הואשמה בשום דבר, רק העיתון עשה אותה שקרנית. מאוסים אתם!

  • 16.

    רמון חוסל בגלל שהתנגד לאליטות (''הגלימות השחורות'')

    יוסף ק., 12/01/07 09:17

    אותן אליטות מנסות לשווק לנו כעת את אהוד ברק שהכניס אותנו לכל הצרות !
    לא נתפתה שוב ליועצי התקשורת הערמומיים !

    • צודק, בין השורות מנסים לדחוף אותנו שוב לתהום של ברק והשמאל ! (ל''ת)

      שמחה, 12/01/07 09:36

    • חחחחח... רמון לא מאיים אפילו על פרץ.

      דוידקה, 12/01/07 09:41

      זה כמו לנסות להפיל את האפסנאי של בית''ר ירושלים-אין מניע.

  • 15.

    פוליגרפ-עד כ50% FALSE POSITIVE (ל''ת)

    Zach, 12/01/07 09:09

  • 14.

    ומה עם בדיקה שקבילה בבית משפט?... (ל''ת)

    שושנה בירה, 12/01/07 08:56

  • 13.

    תרדו ממנו כבר! אין קייס, בטלו את המשפט! (ל''ת)

    לא הלך לבייניש, 12/01/07 08:53

    • צודק!!! זה היה ברור כבר מתחילת המשפט.

      דיקט רייסי, 12/01/07 09:30

      מירי גולן עשתה נזק לכל המתלוננות שחלילה נפגעו או ייפגעו בעתיד.כבר לא יאמינו להן.

  • 12.

    בתור אחד שנבדק הפוליגרף גם טועה (ל''ת)

    דן, 12/01/07 08:51

  • 11.

    טבעי שנשים משקרות!!! (ל''ת)

    דרור, 12/01/07 08:49

  • 10.

    כתבה פורנוגרפית -תת רמה

    אלעד, 12/01/07 08:47

    יאוש

    פשוט יאוש ממעריב

    בעמוד ראשון יום שישי

    הפרת כללי סוב יודיצה

    לאן התדרדר העתון

    • צודק. צודק. אני לא מאמין למראה עיני. (ל''ת)

      מתבייש, 12/01/07 09:32

  • 9.

    כל הפוליגרפים לא שווים ולנחשבים

    תלם אהרון, 12/01/07 08:46

    רקמה שנשמע בבית המשפט אצל השופטים בא נשמעים העדויות ואז השופטים מתרשמים או אינם מתרשמים מהעדויות,מה שעשיתם זו התערבות זרה וזדונית בהליך המשפטי . תרדו מהענין ותנו לשופטים לקבוע ולהחליט.

  • 8.

    שיקרתי לפוליגרף וקבעו שאני דובר אמת

    mr t, 12/01/07 08:46

    בולשיט

  • 7.

    זקן ומסכן שחי במציאות דימיונית

    שפיץ, 12/01/07 08:44

    צריך מח מעוות לדמיין שילדה יכולה לחשוק בו

  • 6.

    לארק העדה נכשלה כל המשפט הזה הוא כישלון קולוסאלי

    יופיטר, 12/01/07 08:40

    באיזה רשות ביבזו כמות כזאת של כספי מדינה על נשיקה של 3 שניות מי היה החכם שחשב שהפרקליטות היא גם הרבנות הראשית והותיקן ביחד

    • נכון. מעניין יהיה לתבוע את אלה שבזבזו

      רחל, 12/01/07 10:04

      את כספי הציבור על המשפט הזה; כדאי שמזוז יהיה חלק מהנאשמים בהסטת כספים מחקירות חשובות של שחיתות לשטות הזאת. להטיס שוטרים לדרום אמריקה לקחת עדות - אם ה''נערה'' רצתה את הנשיקה הזאת או לא...

  • 5.

    הפוליגרף עובד אצל בייניש (ל''ת)

    רטרו, 12/01/07 08:37

  • 4.

    לפוליגרף אין כל ערך מעבר לכותרת בעיתון

    שימי, 12/01/07 08:36

    למצער לציבור עובדה מהותית חסרה

  • 3.

    לא מאמינה גם לפוליגראף.

    שונאת שטיקים, 12/01/07 08:34

    גם בלי העדות והפוליגראף יש מספיק הוכחות שה' חשקה ברמון. זה שהעתונות משתפת פעולה בהליך משפטי זה אומר דרשני. אגב אני לא סובלת את רמון אך יש גבול כל תעלול.

  • 2.

    זה לא אומר שום דבר

    קוקוס, 12/01/07 08:34

    סתם רכילות.
    מכונות אמת מהוות אך ורק אינדיקציה לגופי חקירה. ידוע כי הן לא מהימנות ב 100% ולכן תוצאות בידקתן לא מקובלות כמוצג בבתי המשפט.
    מה עוד שגב' עזרא לא היתה חייבת לכם דבר, עצם הסכמתה להיבדק מראה על תום ליבה. לדעתי היא נהגה בפזיזות - מה שעוד יותר מראה שאכן יש בה תום לב. אדם מניפולטיבי היה ניזהר מכם, עיתונאי מעריב... חוצפה שאתם מנצלים דוקא את אלו שבתמימותם רוצים לעזור לכם.

  • 1.

    זה רק מוכיח שהפוליגרף שווה לזבל - אצלי אישית הפוליגרף טעה ולך תוכיח (ל''ת)

    אביב, 12/01/07 08:28