• 29.

    מי האונס ומי הנאנס

    משה, 07/02/07 12:44

    משנת 67 ישראל אונסת!!!!! את האוכלוסיה הפלסטינאית.
    גזל קרקעות, מניעת כל פיתוח כלכלי, עקירת עצים, הרג עדרי צאן.....
    הפיכתם של מיליוני בני אדם לעבדים..
    לכן האונס = מדינת ישראל הנאנס= פלסטינאים.
    ימיני שחרר את הפלסטינאים מהאונס של עשרות השנים צא מהשטחים ותן להם לחיות את חייהם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    האם אני צריך להית ימני להסכים עם הכתבה?

    עדי, 15/01/07 15:59

    משהו לא בסדר איתי?
    מעולם לא בחרתי במפלגה ימנית ובכל זאת אני מסכים עם הכתבה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אנאלוגיה שיקרית של ימיני:

    אלעד דקר, 14/01/07 03:41

    אם האנסים הם האסירים הפלשתינים והמשטרה היא הצבא, אז זו משטרה שאונסת אנשים ובכמויות גדולות הרבה יותר מהאנסים עצמם (תשווה את מספר ההרוגים הפלשתינים לזה הישראלים ואפילו אם תחשיב רק את ה''לא חמושים'' הפלשתינים שנהרגו על בידי הצבאת ותראה שמספר הפלשתינים גדול פי כמה!!!) וחןץ מלאנוס היא גם כולאת, ומרעיבה ומונעת טיפול רפואי ועוד ועוד.
    כמובן שימיני יצעק שהפלשתינים הרגו יהודים כי הם יהודים והצבא הרג אנשים רק בשביל הבטחון אבל גם הפלשתינים יכולים לומר ובצדק שכל ההרג שהם ביצעו נועד בשביל הביטחון של הפלשתינים שיושג רק כשיגמר הכיבוש ותוקם מדינה פלשתינית.
    והעובדה שאכן חלק מהאסירים הפלשתינים שולל את זכותה של מדינת ישראל להתקיים לא משנה כהוא זה משום שחלק נכבד מאוד מהציבור היהודי בארץ שולל את זכותם של הפלשתינים להקים מדינה (אבל להקים באמת ולא בכאילו) וזה גרוע בדיוק כמו לשלול את זכותה של ישראל להתקיים כי העובדה שלנו כבר יש מדינה ולפלשתינאים אין לא משנה כהוא זה לענין זה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תתבייש בן דרור

    אסף, 14/01/07 00:50

    נו באמת, כנס האסירים הפוליטים כמו כנס מכחישי השואה בטהרן. ולא ברור אם לפי תלונתך כשמדובר בביטוי פוליטי מותר להגבילו??? בושה. פעם היית איש זכויות. היום אתה חלק ממקרתיזים!

    הגב לתגובה זו

    • דוקא הוא לא צריך להתבייש

      ניר, 14/01/07 08:27

      קלישאות כמו ''מקרתיזם'' יצאו כבר מהאף לכל אדם שמסוגל לחשוב עצמונית, אגב. אם יש מקרתיזם באקדמיה הישראלית הוא מופנה כלפי כל מי שדעתו ימנית ממרצ, ולא להיפך.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    צודק לגמרי! (ל''ת)

    שאול ציון, 14/01/07 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נמאס ממפיץ הפראנויה בו דרור ימיני. נ מ א ס! (ל''ת)

    לא אנטלקטואל, 13/01/07 23:13

    הגב לתגובה זו

    • דווקא לא נמאס בכלל (ל''ת)

      קורא קבוע, 13/01/07 23:37

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תנסו לכתוב מאמר ימני ואז תראו מה זה

    'חופש ביטוי', 13/01/07 22:34

    חופש הביטוי הוא אך ורק לתכנים החותרים תחת זכות הקיום הלאומית של העם היהודי בארצו.

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך-זהו נסיון חמישי לשלוח הערת ביקורת על ימיני-אוי מעריב מעריב!

      Ehad Haam-Zioni, 14/01/07 01:21

      אבל בעצם אני מוותר: ימיני כותב בדמגוגיה ובאג'נדה פרטית-העורך הראשי תומך בזה-ומסנני ההערות עושים לימין שור.....

      אני מאתגר את מסנני התגובות: ישנן 4 הערות קודמות מנומקות ומיושבות מדוע ימיני יורק לבאר של ''אלו שהיחס אל האחרים חורה להם'' ש35 שנה קודם הוציאו אותו מהבוז של גולדה ו''אתם לא נחמדים''

      אנא, מיצאו הערה אחת ופרסמו אותה.....

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חוגגים על היהודים

    כלבי הקדמיה, 13/01/07 22:27

    חופש הביטוי

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מדוע לא לפרסם?

    אורי, 13/01/07 19:19

    יש ממש בביקורת נגד המערב- אלא שלא בפשטנות הנהוגה בשמאל- שפיכת התינוק עם המים: ההשגיות האינדיבידואלית, השחיתות והצריכה המופרזת הם אמנם רעה חולה, אך במקום להלחם בהן בוחר השמאל הישראלי לתקוף את 'הנצלנים' הנוחים לתקיפה- 'השטן הקטן' הישראלי ציוני. מעניין שהתוקפים עצמם באים בד''כ ממרכז המילייה השמן שבעצם גם הפלשתינאים שואפים ומחזרים אחריו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד לבן דרור ימיני, אולי מאמרים אלה יסיעו לנו...

    מריו פילו, 13/01/07 18:41

    לחזור לשפיות.

    הבעיה היא שרוב הציבור עדיין מוטעה בקלות ע''י יועצי תקשורת וספינולוגים -
    אותם אינטרסנטים שמכרו לנו את אוסלו, ההתנתקות, אולמרט וכו' (כעת מנסים למכור לנו את ברק).

    על כל אחד מאיתנו מוטלת האחריות לעצור את כוחן של האליטות האינטרסנטיות !

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ימיני המטורלל, מנסה להפריד בין כיבוש עזה, מעלה אדומים, ולוד ויפו.

    נחמה, 13/01/07 18:29

    שכח מזה כובש אכזר.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אחד המאמרים המבריקים של ימיני.

    מרוקאית עצבנית, 13/01/07 15:02

    למרבית התדהמה יש תופעה כלל מערבית של התאבדות תרבותית וקיומית בשל רעיונות הסותרות את הישרדות המערב.
    שותפים לכך האינטלקטואלים והתקשורת, בעקשנות בלתי נתפסת.
    איך אנשים אינטלגנטים אינם תופסים שכוחות הרשע בעולם מנצלים את ערכי העולם המערבי כבומרנג נגד המערב?
    איך הם אינם מתפוצצים כשנציגי משטרים אפלים, או קבוצות טרור
    מטיחים אשמה במערב, כשהם עצמם חותרים למצב של פשע נגד כל ערכי זכויות הפרט?
    איך ''חכמי'' המערב אינם תופסים שהם הופכים לתלייני תרבותם?
    איך הם לא קולטים את צחוק הלעג של הברברים למראה תמימותם?
    כל הכבוד ימיני.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קיראו את תגובה #5 -- מידע חשוב! (ל''ת)

    דני, 13/01/07 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מתמיה, במקרה הטוב

    איטה, 13/01/07 14:25

    מה הקשר בין מאבק לזכויות אסירים לבין זכות קיומה של ישראל? הרי ימיני יודע שחלק מן המעצרים הם תוצאה של הכיבוש על עוולותיו השונות. הכפשת החופש האקדמי היא טריק ישן ונלוז של הימין הקיצוני.

    הגב לתגובה זו

    • אנא קרא שוב את המאמר. זו בדיוק השאלה אותה שואל ימיני!

      אלעד, 13/01/07 14:45

      אנא קרא את המאמר בשנית, כי נראה שלא הבנת את תוכנו.
      כפי שטוען ימיני, *יש* טעם לדבר על זכויות אסירים. אך מה שעושים אנשי השמאל הרדיקלי באונ' ת''א הוא ניצול לרעה של חופש הביטוי, ובמסווה של דאגה ל''זכויות אסירים'' מקדמים למעשה אג'נדה שמטרתה היא חיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.
      אלו הן העובדות, ללא כחל וסרק.

      הגב לתגובה זו

      • לאלעד אתה צודק - נהייתי נוכח בכנס וכך אף אני התרשמתי (ל''ת)

        סטודנט שנכח בכנ, 13/01/07 18:34

        הגב לתגובה זו

        • האג'נדה הזאת בקובלת ובעלת הגיון

          דרדר, 14/01/07 02:53

          זה לא מופרך ולחלוטין לא מובן הגיונית אדם יהודי השולל את ארצו ככזו. הפחדים שאנחנו גוררים אחרינו אחרי מלחלמת העולם השנייה וההצדקה לפיה באשר ללאום שולנו נוגד את העולןם ממנו אנו שואבים את דרכנו- הליבליזציה הדמוקרטית האמריקאית. בכדי לפתור את המצב ברמה האקדמית השואבת את דרכה מההגיון ישנו צורך בשלילתה של ''מדינה יהודית'' או בטרנספר כפי שמציע ליברמן תוך וויתור על שטחים ויצירת הפרדה מוחלטת ובכך ליצור מדינה יהודית מובהקת. אני אישית בעד העדפתו של ליברמן אך רואה בתפיסה של מדינת כל אזרחיה כאופציה מובנת.

          הגב לתגובה זו

      • תחת מסווה של ''חופש ביטוי'' מעבירים מסר מגמתי אחר (ל''ת)

        לומדת באונ' ת''א, 13/01/07 18:35

        הגב לתגובה זו

      • ''ניצול לרעה'' של חופש הביטוי?

        המשתומם, 13/01/07 22:07

        חשבתי שחופש הביטוי נועד בדיוק על מנת לדון בשאלות קשות. אני נגד המגמה התל אביבית השמאלנית, אבל מי שקורא לצמצום חופש הביטוי הוא בעיני חלק מהבעיה, לא חלק מהפתרון. לא מתאים לבן דרור הימיני - שלא יבוא לכנס, או שיארגן כנס עם אג'נדה פוליטית הפוכה.

        הגב לתגובה זו

        • אם אשכרה תקרא את המאמר לפני שאתה מגיב,

          ניר, 14/01/07 08:26

          תגלה שימיני באמת שואל האם היו נותנים במה לכנס קיצוני כזה שאינו שייך במקרה לאג'נדה השמאל-קיצונית. זה למעשה עיקר המאמר. נסה לקרוא - זה לא ארוך!

          הגב לתגובה זו

    • שמש, איטה, יותר מדי שמש... (ל''ת)

      דוב הקוטב, 13/01/07 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    Tel Aviv University

    Litwin, 13/01/07 14:04

    Is a very questionable institution whos major objective is to help the total distruction of the Jewish State in order to reestablish the University of Sheich Munis.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אכן, יש קו ישיר המחבר בין גילמן-MIT-טהרן. זהו ציר הרשע האקדמי החדש.

    אלעד, 13/01/07 13:46

    אין לשכוח, עם זאת, שהשמאלנות הרדיקלית היא מפלטו החדש של הבינוני.
    ראיה משעשעת לכך ניתן למצוא השבוע בשירו העילג של מאיר וויזלטיר אודות ענקית הרוח טלי פחימה.
    מאיר וויזלטיר החליט לשבור שתיקה ארוכה של עשרים שנה, כדי לפרסם את הקשקוש הזה - וזאת ככל הנראה מתוך מצוקה אישית: כאשר היצירתיות נגמרת, אין ברירה אלא לפנות לפופוליזם השמאלני.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההקבלה היחידה שאני מוצא כאן לטהרן

    סטודנט, 13/01/07 12:56

    היא שגם כאן וגם שם יש שקוראים לביטול החופש האקדמי כשהדעות שמוצגות בהן לא מתאימות לדעות הקורא.

    ההבדל המהותי הוא שבטהרן מדובר בשלטון, ובארץ (בינתיים) מדובר על מיעוט קיצוני וקולני...

    הגב לתגובה זו

    • ההקבלה היא אידאולוגית בין הסמולנים הקיצוניים והאיסלאמו-פשיסטים מפרס (ל''ת)

      שפוי, 13/01/07 13:47

      הגב לתגובה זו

    • הבנתי, אתה מגן על מכחישי שואה.

      ארתור שניצלר, 13/01/07 13:48

      אני מבין. אתה רואה בהכחשת שואה דעה לגיטימית שיש להגן עליה מתוקף חופש הביטוי.

      אכן, עמדה מאלפת.

      הגב לתגובה זו

    • סטודנט, אבל לא למדת כלום

      ישראלי, 13/01/07 20:13

      נסה לקרוא את המאמר, מהתחלה ועד הסוף, במקום לגבב קלישאות כאילו-אינטלקטואליות בתגובות.

      נכון שאפשר לבנות קריירה יפה בארצנו מהקלישאות שלך, אבל אם באמת חשוב לך גם ללמוד משהו, תצטרך בשלב כלשהו גם לקרוא, לא רק לכתוב.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד למארגנות הכנס!!!!!

    ליסיסטרטה, 13/01/07 12:47

    הייתי בכנס שהיה הנושא הנכון בזמן הנכון. יש היום יותר מ-10,000 נאנסות כלואות שנחטפו מביתן ע''י חמושים. חלקן נעצרו כי ניסו להוציא את האנסים מביתן, חלקן נעצרו כי אמרו שצריך להוציא את האנסים מביתן. רוב הדוברות והדוברים בכנס הציגו מידע, כיצד הנאנסות נשפטות לאחר שחמושים חטפו אותן, כיצד גובים מהן הודאות, ואם למרות הכל אי אפשר לנסח כתב אישום, החוק של מדינת החמושים מתיר לחזיקן במעצר גם בלי משפט.
    כן, התבלבלתי קצת בגלל ההקדמה של המאמר הנ''ל, יש היום יותר מ- 10,000 אסירים פלסטינים שעצורים בגלל פעילותם או בגלל שהואשמו בפעילות נגד הכיבוש.
    שיח על זכויות לעולם אינו יכול להיות מנותק מהקשר פוליטי. העובדה שבן דרור ימיני התייחס רק ל''אג'נדה הפוליטית'' של אירגוני זכויות ולא לתוכן הדברים הספציפי שנאמר בכנס רק מחזקת את תוקפם של דברים שנאמרו על הפרת זכויות אדם.

    הגב לתגובה זו

    • כשהטיעונים דלים, משתמשים בסימני קריאה?

      טד יוז, 13/01/07 13:51

      אכן, טיעון מרתק. רוצחי המונים אסורים בגלל רצונם להשמיד כל ישות יהודית אוטונומית בא''י, ואתה ממשיך ללהג על ''הכיבוש''.

      אכן, טיעוני שמאל קלאסיים.

      הגב לתגובה זו

      • ה''להג'' על הכיבוש לא קשור כאן

        השאלה פשוטה, 13/01/07 21:57

        האם מדינת ישראל שומרת על החוק או לא. אם אנחנו זורקים אנשים לכלא בלי משפט הוגן, אנחנו דומים למדינות בדרום אמריקה. ואם זה אומר שאני שמאלני -- בכבוד.

        הגב לתגובה זו

    • האם מישהו מהם מוכן להכיר במדינת ישראל?

      דב, 13/01/07 23:41

      כנראה שהם לא כל כך מיסכנים. תנאים זה-לוקס על חשבון משלם המיסים הישראלי.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    התשובה לשטויות השמאל. ''הנבחרת הלאומית שלי'', כנסו:

    שלמה שרף, 13/01/07 12:45

    זוהי הנבחרת היחידה היום שיכולה להציל את מדינת ישראל מהתרסקות ודאית...זוהי הנבחרת היחידה היום שלכשתיבחר תיקח לא רק את ה'שילטון' אלא גם את ה'שליטה' (וזאת בניגוד למצב עד היום שבו גם אם השמאל לא היה ב'שלטון' - תמיד היתה לו את ה'שליטה'!). קיראו והציעו מועמדים נוספים:

    ראש הממשלה - משה פייגלין: לפי דעתי, מנהיג ברמה בן-גוריונית. חכם, עמוק אבל יחד עם זאת אמיץ, מעשי וישר. האיש היחידי שמציעה היום אלטרנטיבה אמיתית בכל תחומי החיים לשלטון ולחשיבת אוסלו ששלטו במרחב הפוליטי הישראלי ב 13-15 השנים האחרונות. (שאגב, גם ביבי וליברמן שותפים לה).

    נשיא המדינה - פרופ' ישראל רוברט אומן: חתן פרס נובל לכלכלה 2005 ומגדולי המתמטיקאים בתחום תורת המשחקים. בנוסף, אורח חייו ומשפחתו משמשים דוגמא ואות למופת (וזאת בניגוד לראש הממשלה, שהוא ומשפחתו מסמלים אנטי-תיזה מושלם לחלום הציוני)

    שר הביטחון - תא''ל מיל. אפי איתם: צריך שם איזה גולנצ'יק למעלה שיחזיר למערכת הביטחון את הפשטות ובהירות המחשבה וזאת במקום 'המשתבללים' ו''המנצחים בנקודות'' למיניהם וסוגיהם.

    רמטכ''ל - גבי אשכנזי: אלוף במילואים ומנכ''ל משרד הביטחון כיום.

    שר האוצר - בנימין נתניהו: הציל את כלכלת ישראל אבל במובן המדיני חייב להיות 'מוכוון' מלמעלה ע''י ראש ממשלה חזק ממנו (אני אישית לא סומך על ביבי בתחום המדיני)

    שר החוץ (כמו כן, אחראי על ההסברה) - ערן שטרנברג: דובר גוש קטיף לשעבר. צעיר, ישר וכריזמתי אשר יגרום להסברה 'תוקפנית' ולא רק 'מתנצלת' על עצם קיומינו כאן. לערן הבנה מעולה של תחום המדיה.

    שר החינוך - רמטכ''ל במיל. משה (בוגי) יעלון: ישר, ערכי וכריזמטי. כל מילה מיותרת לגבי יכולת מנהיגות והובלה של מערכות גדולות.

    שר הרווחה - ח''כ וראש המפד''ל זבולון אורלב: איש בעל רגישות חברתית גבוהה ואשר יוכל להוביל בהצלחה את מערכת הרווחה בישראל.

    שר המשטרה - אביגדור ליברמן: ברמה המדינית מסתתר באיש ''אריאל שרון קטן'' (שקרן ומושחת אשר ירוץ על אג'נדה ימנית אבל מיד לאחר בחירתו יבצע מדיניות שמאלנית; אין אני מאמין למילה שיוצאת מפיו בתחום המדיני) אבל...כמו ביבי, יכול להיות איש ביצוע מעולה אם קיימת 'השגחה' ו'פיקוח' מלמעלה של ראש ממשלה חזק וערכי ממנו (...פייגלין).

    שר הבריאות או ההתיישבות - פרופ' אריה אלדד: איש ישר והגון אשר פיו וליבו שווים. יכול לבצע היטב כל אחד מן התפקידים המוצעים.

    שר המדע והטכנולוגיה - ד''ר בנימין זאב בגין: כל מילה מיותרת. איש בעל יושר אישי ואורח חיים משכמם ומעלה. איש אשכולות אשר נמצא בחזית העולמית של חקר רעידות האדמה. גאולוג ובנו של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין ז''ל. הוא הבחירה האישית שלי להובלת משרד חשוב זה.

    מנכ''ל משרד ראש-הממשלה או שר המשפטים - מיכאל פואה: מיכאל הוא מנכ''ל חטיבת ''מנהיגות יהודית'' שבליכוד. איש אירגון מעולה, עובד היטב עם פייגלין אשר יש לו את הכישרון לבצע היטב תפקידי אירגון או, לחילופין, את האנרגיה ל'התנגש' אם ''האליטה המשפטית'' על מנת להביא לשינוי אירגוני-ערכי ולפלוראליזם מחשבתי (וזאת בניגוד לשיבוטים ה''אהרון ברקיים'' שנמצאים כיום במערכת זו...)

    עוד הצעות?

    הכותב הוא איש חילוני, קיבוצניק בעברו!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא רק את השפיות, גם את הרגישות איבדנו

    ציפי, 13/01/07 12:20

    האנלוגיה של העיתונאי עם טהרן אינה מוצלחת. ישראל היא מדינה דמוקרטית. אנחנו לא באיראן. צריך לתת יחס שווה והוגן לכל האסירים גם אם הם אנסו ורצחו.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. אך מה לכך ולכנס פוליטי באוניברסיטת ת''א? (ל''ת)

      אלה, 13/01/07 13:51

      הגב לתגובה זו

    • האם זה האתר של ליברמן ואסתריקההה

      אלעד, 13/01/07 14:26

      לא להאמין. האם NRG הוא בטאונם של איווט וטרטמן? האם זה הביסוס האידאולוגי לגרסת ל''בער את הנגע''?????

      הגב לתגובה זו

      • סימני שאלה מרובים אינם נימוק.

        אלי, 13/01/07 14:41

        אם יש לך טיעון רציני אנא השמע אותו.
        אחרת, עדיף לשתוק מאשר ללכלך את הרשת בזעקות צבועות וגידופים ריקים.

        תודה.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה הפופוליזם הזה?

    עומר, 13/01/07 12:03

    אני אמור להבין מההקבלה המטופשת הזאת שנשים פגעו בזכויות האדם של של האנסים?
    כיוון שישראל ללא ספק פגעה בזכויות הפלסטינים ואף אדם ימני או שמאלני לא יכול להכחיש זאת.

    ימיני, איכזבת

    הגב לתגובה זו

    • זכויות אדם הם רק חלק קטן מהזירה הציבורית

      אלי, 13/01/07 13:53

      כל פעילות משטרתית או צבאית פוגעת בזכויות אדם. לא מדובר בזכות אבסולוטית.
      למד והפנם.

      תודה.

      הגב לתגובה זו

    • דווקא הערבים פגעו בזכויות האדם שלנו.

      ירון, 13/01/07 23:42

      בזכות לחיות.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם לאנסים יש זכויות

    אדם, 13/01/07 12:02

    וגם לאסירים הפלסטינים יש זכויות.
    האם בן דרור ימיני, החרד לקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, יודע כי יותר משני שלישים מאוכלוסיית האסירים בישראל אינם יהודים, וכי מחצית מאוכלוסיית האסירים בישראל הם פלסטינים תושבי השטחים הכבושים? אין אף מדינה דמוקרטית בעולם, הכולאת שיעור כזה של אסירים שאינם אזרחיה.

    הגב לתגובה זו

    • בוא נחשוב למה הם נמצאים בבתי הכלא שלנו......שמאלן הזוי (ל''ת)

      שפוי טרור, 13/01/07 12:22

      הגב לתגובה זו

    • לכן, זאת הזדמנות מצויינת בשבילם לעשות חשבון נפש

      דוב הקוטב, 13/01/07 15:00

      ולחשוב איזה עתיד מצפה להם, עם חברה אלימה כזו.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תודה רבה לבן דרור ימיני

    קובי הקאובוי, 13/01/07 11:57

    כה לחי, ישר כח.
    אנא המשך בדרכך המרתקת והייחודית של
    ההתנגדות לאנטי ציונות בארץ
    ובעולם.
    המשך לחשוף את השקרים של
    השמאל הרדיקאלי ושל הפלשתינאים
    חבריהם.
    מאמריך בד''כ עושים לי עונג שבת
    אמיתי !

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ומתי השמאל יעשה חשבון נפש ????

    הפרשן, 13/01/07 11:46

    כאשר מגלים עשבי פרא אצל הימין, מייד קופצים נציגי השמאל בתקשורת, פוליטיקה, אקדמיה ואומנות ותובעים מהימין לעשות חשבון נפש.

    תמהני מתי אותם נציגי שמאל קופצניים יתבעו מהמחנה שלהם עצמם חשבון נפש כולל על האין-ספור עשבי הפרא שצומחים בבית-מדרשם.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הייתי בכנס - קראו את הדיווח שלי. כדי לקרוא!

    סטודנט למשפטים, 13/01/07 11:29

    הלכתי לכנס כדי לשמוע על החידושים האקדמיים בנושא זכויות עצירים ביטחוניים. זו המטרה של כינוסים אקדמיים, לא כן?
    ישבתי, המתנתי - ולחינם.
    זה היה כנס פוליטי מובהק. לא היה שם שום חידוש אקדמי. להצדקת הכנס הביאו איזו פרופסורית אמריקנית שהיא כנראה חסידה של השמאל הקיצוני שם שגם הדברים שלה לא היו עם תוכן אקדמי.
    כל שאר הדוברים וזה אומר שבעצם כולם, אמרו דברים בעלי תוכן פוליטי. זה לא משנה מה הדעה הפוליטית שלי, מה שהיה חשוב לי זה לשמוע דברים חדשים.
    אם נותנים במה פוליטית לגופים כאלה למה לא נותנים גם למועצת ישע לערוך כינוסים דומים?

    הגב לתגובה זו

    • טוב לקבל עדות מהשטח-חבל שכך הם הדברים (ל''ת)

      יוסי, 13/01/07 18:29

      הגב לתגובה זו

    • האקדמיה אמורה להציג תפיסות פוליטיות!!!לא רק התקשורת!!!! (ל''ת)

      אדר, 14/01/07 02:59

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''ורוח אהרון ברק מרחפת על פני,,,

    אמרנו לכם, 13/01/07 11:20

    הפקולטות והפרקליטות והפוליטיקאים''.

    ''ויפרצו מעיינות תהום רבא''

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    100% צודק וגם כשאין גבולות למדינה

    מניאק, 13/01/07 11:18

    גם לאנשים איו גבולות .

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בן דרור ימיני עיתונאי שעיניו בראשו. כל הכבוד! (ל''ת)

    לוק, 13/01/07 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הטעיה יפה ומוצדקת

    עמית, 13/01/07 09:30

    כל מילה בסלע וההקדמה מעולה.

    הגב לתגובה זו