• 49.

    נמצאה גופת הנערה מהגליל שנעלמה שלשום

    מיכאל, 21/02/07 08:07

    1)זה שהמשטרה פעלה מהרגע המקרה ונימצה חשוד לרצח ,זה עובדה שרשומה בכתבה.
    2) אם ימצה כלי או כלים עלידיי משטרה שקשורים לרצח יוכלו לקשור את הנער למקרה כרוצח .
    זו דעתי הפרטי

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ממש מזעזע

    some one, 11/01/07 09:24

    ממש מקרה מזעזע אני לא יודע אם יש עוד לאן לרדת עם כל המעשים שאני קורא ושומע מדי יום..זה נראה שלא חסרים במדינה שלנו פסיכופטים..ובנוגע למשטרה במדינה?היא שואפת ל- 0 ממקרה למקרה..

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מדינה בהפרטה

    מדינה בהפרטה, 10/01/07 23:24

    לא סומכים על המשטרה אז פונים לחוקר פרטי.
    אין רווחה אז פונים לתרומות.
    מדרדרים מיום ליום.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אין כמעט בכבשים באזור תנועה של משטרה ..וזה דרוש (ל''ת)

    גדי, 10/01/07 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    המשטרה פשוט לא עושה כלום פשוט מאוד.... (ל''ת)

    אבנר ברבי, 10/01/07 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מעייני

    אורי, 10/01/07 19:05

    מעייני,
    כמה מזעזע המקרה הנוראי הזה שקרה לך. מי שעשה לך את זה עוד יימצא וייתן על זה את הדין ובגדול.
    אני זוכר כשרק הגעתי לאלונים את היית מהראשונים שפגשתי. היית יפה וחכמה, והיו לי נושאים לדיבור איתך. דברים שהם ברמה יותר גבוהה משאפשר לדבר עם תלמידים בביה''ס.
    כאב לי עלייך כשראיתי שאת לא מוצאת את עצמך בחברה תמיד. ושהיו לך ''ת'קלים'' הייתי לצידך, לפחות במחשבה. כמעט תמיד את היית הצודקת.
    אני לא יודע איך לסיים את זה כי יש לי עוד כ''כ הרבה להגיד.
    תמיד דברים כאלה היו נראים לי כ''כ רחוקים. כל יום קורה מקרה.
    אבל עכשיו, המקרה הזה יישאר אתי תמיד והוא לא יחלוף מסדר היום.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רוצח סידרתי (ל''ת)

    יפית, 10/01/07 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה שבטוח אי-אפשר להאשים את זדורוב

    הפרשן, 10/01/07 18:49

    המשטרה תצטרך לחפש עכשיו מישהו אחר חוץ מזדורוב שיושיע אותה.

    הגב לתגובה זו

    • ראשי הכרוב של המשטרה מסוגלים לכל.

      קופ, 10/01/07 22:28

      הם יפילו גם את התיק הזה על זדורוב. יגידו שהוא שיחד את השומר וברח, רצח ואחר כך חזר לתאו.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    על המשטרה המושחטת בראשות המושחט קארדי להתפטר

    איתי, 10/01/07 18:37

     

    הגב לתגובה זו

    • ומה דעתך על לימוד עברית?

      דני, 10/01/07 19:03

      או חזרה לכיתה ד'?

      הגב לתגובה זו

      • איתי תלמד עברית יא טמבל (ל''ת)

        ציני, 10/01/07 19:32

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    גם על עינבל עמרם המשטרה אמרה שהיא ברחה

    הפרשן, 10/01/07 18:37

    לא נשכח שגם במקרה של ענבל עמרם שנרצחה על-ידי גנב מכוניתה, המשטרה אמרה שהיא סתם ברחה.

    נראה לי שיש במשטרה הרגל להאשים קודם כל את הנעדר עצמו. מה יש לשר המשטרה שלנו לומר בעניין ??? כי נראה שהמשטרה לא למדה שום לקח.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני כבר לא מבין..... כנסו זה חשוב!!!

    jeff, 10/01/07 18:12

    אני חי בחול כבר כמה שנים ולאו דווקא מבחירה (סיבות שמורות איתי....סליחה). אני מאוד קשור לארץ ולחדשות שלה, אני משלם הרבה כסף כל חודש בכדי שאוכל לצפות ולעקוב אחר מה שקורה בארץ.
    אני עושה את זה הרבה זמן ולא מין הנמנע שבמצבי אני משווה בין החיים בחול לחיים בארץ.
    אני מתגעגע ואהב את הארץ אבל אני חייב להגיד שבזמן האחרון משהו השתנה נראה מכאן שכולם בארץ איבדו שליטה, אין כבוד ,אין אחווה, אין מנהיג, אין תקווה, אנשים רוצחים כאילו אין מחר, מדינה שדגלה היה ערך החיים ועל מזבח זה הוקמה מתנערת מערך זה והורגת בתוכה, חיים בה הפכו להיות חסרי ערך ,לאף אחד לא איכפת, לאף אחד אין את הכוח לזעוק ''תתעוררו אנחנו הולכים לאובדן'' ....בנות צעירות בצפון נאנסות ונרצחות ואין קצה אור,,,,, ילדים רעבים שוכבים במקלטים במשך שבועות ארוכים שמעליהם מרחפים טילים ובלי קומבינות לא מקבלים טיפת ייחס..... ילדים בדרום עם הוריהם חסרי האונים וחסרי האמצעים נזרקים כצאן לטווח ואין קצה אור.... ואקום משטרתי, ואקום צבאי, ואקום מנהיגותי, ואקום שחיתותי, ואקום ואקום.... ואת הואקום הזה הולכים וממלאים חוסר אמון אישי וציבורי, שחיתות ,חוסר מוטיבציה, חוסר תקווה... ולשם חודרים אט אט הוליגרים על תקן מושיעים אנשים שכספם טבול בפשע טבול בשחיתות הופכים אט אט לתקוות ההמון המוזנח וחסר התקווה שנעזר בכל דבר בכדי לשרוד או לחיות כביכול בשפיות מטעה. אני כואב לומר שמפה זה נראה כאילו אנחנו הולכים לאבדון, אני איש צעיר חילוני ישראלי יהודי שחיי בחול אני קשור אליכם בליבי ובנפשי ואני ממש דואג ממש דואג....
    בואו נביט כל אחד לתוכו ,ואחד לשני בעיניים,בואו נעצור לרגע, בואו ננשום עמוק, בואו ננקה תמערכות, בואו נחדש את הכוחות, בואו ניתן תקווה חדשה לאזור, בואו נשים את העבר מאחור, בואו נשב ונדבר על העתיד בייחד לא כול אחד לחוד, בואו נזכור לרגע לשם מה אנו פה ומה הביא את הורינו סבנו לכאן...בואו נירגע, נחייה בשקט, בואו נחייה בשלווה, בואו נושיט עזרה לנזקק, בואו נושיט יד לשלום, בואו נקיא את השחיתות מתוכנו ונמלא בטננו יושר ועזרה לזולת, בואו נחייה כי הרי זו כל הפואנטה לא????????

    הגב לתגובה זו

    • אדון ג'ף למה בניו יורק יותר טוב אין פשע!? (ל''ת)

      א, 10/01/07 18:17

      הגב לתגובה זו

      • new york - israel

        jeff, 10/01/07 18:27

        ראשית ניו יורק הופכת משנה לשנה נקייה יותר מפשע וזה ידוע בכל העולם שמאז שגוליאני היה ראש עיר הפשע ירד במאות אחוזים כאשר המגמה בארץ היא הפוכה לצערי הרב אבל העניין הוא לא ניו יורק העיניין הוא אנחנו בארץ ניו יורק היא לא חלק ממני הארץ כן .

        הגב לתגובה זו

        • אני גם בגלות, רואה ושומעת וקוראת את ארצי-אם היו 100

          מית נמש, 10/01/07 18:44

          100 אנשים, אני בטוחה שיש יותר כמונו - שדואגים, שמקווים, ש רוצים לעשות טוב בארץ - היינו יכולים להתארגן במקום אחד ולנסות לחשוב יחד ולגבש מסמך ולרוץ איתו בחלונות הגבוהים ולנסות לשנות. כל כך הרבה יורדים, כמוני, כמוך - שנמצאים בחו''ל לא מבחירה - מתגעגעים, מכירים בחולשות ורוצים לעזור ולשפר - אפילו נחבור לחיים הכט או לאנשי תקשורת אחרים, ישרים - נברור אותם בפינצטה! אולי נוכל לשפר משהו. ג'ף, אני חולמת לחזור לארצי יום יום - אך אני חייבת לשכנע את בעלי גם, למה נחזור? למשפחה? לנופים היפים? לאוכל המשגע? למזג האויר הנוח? כל תחום אחר נגוע ורקוב. ג'ף, איך אשכנע את בעלי לחזור? הנורמלים והשפויים, המדענים ומהנדסים, אני מתכוונת גם נשים כמובן, מורות וחוקרות - צריך להתאגד יחד כגוף ולנסות להשפיע על המערכות. איך נשפיע מרחוק? נכתוב טוקבקים ונענה על סקרים? מה עוד נעשה? בואו נחבור לחיים הכט, אולי כן ייצא מהתוכנית לו קול קורא רציני!?

          הגב לתגובה זו

          • כן ירבו

            Jeff, 10/01/07 18:55

            אני מזמין את כל מי שחושב כמוני וכמוך לשלוח את הפרטים שלו או לפחות את המייל שלו עם או בלי הערות לדואר שלי. ונמשיך משם

            הגב לתגובה זו

            • אתם אנשים טובים. טוב לשמוע דברים כאלה. לפחות זה (ל''ת)

              ישראלית, 10/01/07 20:40

              הגב לתגובה זו

            • לג'ף

              ראובן, 10/01/07 20:49

              אני מתפתה לפנות אליך ולנסות לגבש משהו כישראלי שנמאס לו,אבל כלל לא בטוח שזה לא ילך ולו מסיבה פשוטה-ממשלה ממוצעת בארץ מחזיקה חצי קדנציה ועסוקה בהשרדות,ומה מעניין אותה דעת האזרחים?מה שמעניין אותה זה הכסא,התחת שלה והדבק ביניהם!
              והרי שינויים בחוק באים מלמעלה,לצערנו.ושינויים בתפיסה הישראלית,חיסול תרבות הקומבינה והשטיק,לא יקרו כי אלה כל כך מעוגנים פה.
              אשמח להערותיך.

              הגב לתגובה זו

            • לג'ף וכל שאר המגיבים!

              ישראלית, 11/01/07 06:09

              הבעיה של החיים בארץ היא שהם כל כך שקועים בחרא ובקושי רואים את מה שקורה לפניהם.
              אני מוכנה לקחת על עצצמי לנסות לשנות את מה שלא מוצא חן בעיני,
              אם אתם באמת רציניים אז בא נעשה משהו. אני מכירה המון ישראלים בחו''ל ואחרי 3 שנים פה בא לי לקחת את כולם ולחזור איתם לארץ!

              כלום לא ישתנה אם נשב בחיבוק ידיים.

              הגב לתגובה זו

          • כמוני כמוכם - גם אני

            נפולת של נמושה, 10/01/07 18:59

            החלטתי לרדת מהארץ לאחר שהבנתי שאני צריך לבחור בין השתלבות בתרבות התחמנות והשחיתות הישראלית לבין חיים פשוטים בגולה שלא מכריחים אותי לעבור על החוק עבור קורת גג פשוטה וצנועה.

            אך מסתבר שהעסק רק מתדרדר לתהומות עמוקים וחשוכים עוד יותר... אנחנו (היורדים) לא יכולים להרשות לעצמנו להמשיך לומר ''זאת בעיה שלהם''. זה נכון שאם כל אחד מאיתנו יחזור בגפו לישראל הוא ייטרף מייד... אבל אם נחזור בתור גוף מאורגן שצבר ''מסה קריטיית'' של אנשים, ייתכן שעדיין ניתן להציל משהו.

            אני מקווה שניתן יהיה למנוע את חורבן בית שלישי.

            הגב לתגובה זו

          • עזבי אותך הכל אבוד

            יתום צה''ל, 10/01/07 19:06

            אנשים כמוכם אם יש להם מזל מצאו מקום בחול. אם אין להם מזל הרי כל יום שעובר הם מרגישים יותר זרים בארץ. תהיי שלמה עם זה שהיהודי כנראה בגנים שלו להיות נודד. נדדנו אלפי שנים ונמשיך לנדוד כי המדינה שחלמנו נהיתה סיוט ביעותים. דאגי לעתיד ילדיך, תני להם את החינוך והבטחון להם הם ראויים ובכי בלילה על אבדנך.

            הגב לתגובה זו

            • אויש.עצוב מדי. (ל''ת)

              מישי, 14/01/07 12:36

              הגב לתגובה זו

      • אובדן הדרך

        רונן, 10/01/07 21:21

        א, ידידי:
        אם אתה מתייאש מראש, בוא נסגור את המדינה והאחרון שעוזב, שיכבה גם את האור. אני דווקא סבור שעם התאגדות הכוחות החיוביים במדינה, ניתן לקדם אותה וגם להתמודד עם השחיתות השלטונית שמהווה נגע ופגע.
        מה דעתך ?

        הגב לתגובה זו

    • לצערי,אתה צודק

      ראובן, 10/01/07 18:26

      יש כאן תחושה מתחזקת של אבדן דרך,מנהיגות מחורבנת,מדינת קומבינה ותככים.כל דאלים גבר.תחושה עגומה בה חיי אדם שווים פחות ופחות,בעלי הון עושים כרצונם ואוליגרך עלוב מנסה לקנות שלטון בכסף שמקורו כנראה לא במעשים טובים..ואנשים נופלים בפח.
      כמי שגדל כאן כמעט כל חייו ונמצא בעשור החמישי לחייו אני פשוט לא תופס לאן אנו הולכים,ומדוע כדאי בכלל להיות כאן.אין לי אשליה שבחו''ל הכל טוב והזהב מתגלגל ברחובות,יש מקומות רבים עם תרבות עלובה ואלימות גרועה לא פחות ואולי הרבה יותר, השאלה היא אם אנו רוצים להגיע למצב חמור יותר או להתעורר ולעשות מעשה.

      הגב לתגובה זו

      • חייבים לעצור לפני שיהיה מאוחר מידיי אם זה לא מאוחר כבר.... (ל''ת)

        jeff, 10/01/07 18:31

        הגב לתגובה זו

    • בית שלישי הוא יהדות העולם והעוגן בירושלים

      אורי, 10/01/07 20:26

      בית היהודי הנודד-עתיק-מתחייה.
      יהדות פותחת ראש ואחראית ולא רק חרדה לקיומה המנותק או מנוכר,
      שמקבלת את תפקידה בין בנותיה הנצרות והאיסלאם ומדינותיהם ועדיין מסוגלת להאיר דרכם, דרכה, שמקבלת את מרכזיותה הסימבולית בצניעות דתית ובדבקות חילונית, אולי ככה נחזור להיות שווים ומשפיעים טוב זה לזה.

      הגב לתגובה זו

    • ג'ף היקר

      גון קלוד מומחה, 10/01/07 22:53

      כבר מזמן זה לא אותו הדבר פה
      אפילו יהושוע בן נון וכלב בן יפונה שנשלחו לרגל בארצינו הקטנטונת כשאמרו ארץ אוכלת יושביה אמרו זאת על פחות מזה

      תישאר בניו יורק ביי

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    עצוב מאוד

    באמת כדאי...., 10/01/07 18:02

    פשוט כואב הלב.
    חוצמיזה באמת כדאי שחברה פרטית תחקור כי את היכולות של משטרת ישראל כבר ראינו.........

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נקודה למחשבה

    roni, 10/01/07 17:51

    שר התחבורה היקר ....

    בתור אמא לשני ילדים שגרה בסביבה של כמה קיבוצים (עוטף עזה) הניידות בין קיבוץ לקיבוץ, חברים, חוגים, מסיבות, אין לילדנו שום אפשרות, אבל ממש שום אפשרות במיוחד אחרי ההתנתקות שמחקו שני קווי אוטובוסים 373 374 שהורידו והעלו נוסעים באזור הקיבוצים, שלילדים יהיו גישה ... מפחיד אותי כל פעם מחדש שהם עולים לכביש, או יוצאים עם רכב מהקיבוץ, או אפילו עושים הליכה ברגל (ושים לב שר תחבורה יקר ....) האזור גם כך מלא בקאסמים, צבע אדום, וכל מה שבעצם שדרות עוברת.
    אני מציעה שבמקום לעלות את שכר הבכירים בממשלה, תמצאו פתרון, או שתחזירו את הקווים של לפני ההתנתקות..... הורה שלא נייד לא יכול לקחת את ילדיו לשום מקום, ובקיבוץ לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש רכב פרטי.
    אני מחסירה פעימה כל פעם שהילדים הולכים, נוסעים, תופסים טרמפים (וכמובן לא מספרים) למסיבת גיוס, מסיבת שחרור, מסיבת שכבה או כל בילוי אחר, שמן הסתם בצפון הנגב, אין ממש מקומות בילוי, ובין קיבוץ לקיבוץ אין שום תחבורה, אבל שום תחבורה להגיע ממקום למקום.
    תמיד חשבתי אחרי שיקרה אסון יעשה משהו בנדון, אבל האסונות רק הולכים וגוברים....... והמדינה שותקת....
    אין אבא למדינה, אין אמא למדינה... אבל בהחלט שחיתויות מכאן ועד להודעה חדשה.
    המדינה מתפרקת, וילדנו משלמים את המחיר........
    שמישהו כבר יתן את הדעת.

    הגב לתגובה זו

    • תעזבי ותלכי למקום אחר לגור (ל''ת)

      מישה, 10/01/07 18:09

      הגב לתגובה זו

      • מישה-ממש תגובה בוגרת ורצינית... (ל''ת)

        דני, 10/01/07 18:27

        הגב לתגובה זו

        • מישה, שמישה,

          roni, 10/01/07 20:15

          לעזוב ? לאן ? אולי לצפון לטילים... ?רגע ..... אולי לתל אביב? בטח לא יהיו יותר פיגועים....... יש לך עצה בשבילי ? אתה יודע, נכנסים להגיב שבאמת יש מה להגיד........
          אם אין לך תגובה , פשוט תעסיק את עצמך אם דברים אחרים...... מה זה השטויות האלה ????? תעזבי ????

          הגב לתגובה זו

  • 36.

    נראה שמדובר על רקע לאומני.. (ל''ת)

    מיכל, 10/01/07 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    התפר הזה שבין סוף הלימודים לצבא צריך להצטמצם ולהתהדק (ל''ת)

    יהי זכרה ברוך, 10/01/07 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עוד אנחנו בתחילת הדרך ,מעשה רצח מעיד על מצבו הקשה של מקום הרצח (ל''ת)

    אזרח, 10/01/07 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה קורה פה תגידו לי?!?

    אני:], 10/01/07 17:28

    מה יש למדינה הזאת שכל שבוע מודיעים על מישהי שנרצחה??
    זה ממש מזעזע!!!!! מסכנה...
    משפחת בן חורין, אני איתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לאיזה מצב הגענו?!

    מודאגת, 10/01/07 17:17

    אנחנו צריכים לשכור בכספנו חוקרים אם אנחנו באמת רוצים להגיע לאמת...
    אפילו שירותי המשטרה במדינה לא מספקים את הסחורה....

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    קיבינימט,לארוז ולהתחפף

    רון, 10/01/07 17:08

    מה קורה לנו?המדינה במדרון תלול,שחיתות גואה ואלימות חוצה גבולות,זו לא המדינה שהכרתי לפני פחות מ-2 עשורים.האופציה של להסתלק מכאן קוסמת יותר ויותר.לא שבחו''ל טוב בהרבה,אבל כאן זה מפריע הרבה יותר כי זו הארץ שלי,ולא נעים לי לומר-היא הולכת פייפן.
    בבקשה לא לצנזר.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    במשטרה בטח יטענו שזה רומן זדורוב (ל''ת)

    אלעד, 10/01/07 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    15 צודק לנער את כל הצפון עד שימצא הרוצח!

    ניר, 10/01/07 17:00

    להפסיק את שגרת החיים הנורמלית אם צריך לערוך חיפוש מבית לבית כשמחפשים מבוקשים ואמל''ח בשטחים יודעים לעשות את זה מצוין. לחפש רוצח ילדים זה הרבה יותר חשוב.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל משפחה לוקחת חוקר פרטי- כנסו

    רותי, 10/01/07 16:56

    מה שאומר משהו על המשטרע. אף אחד לא באמת סומך כשזה נוגע לו, וכנראה בצדק....

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שלא תעיזו לרמוז שמדובר בערבים. זו גזענות ..... (ל''ת)

    שמאלני גאה, 10/01/07 16:54

    הגב לתגובה זו

    • לכולם זה עובר בראש. אבל אף אחד לא מעיז להגיד את זהץ (ל''ת)

      מפוקח, 10/01/07 17:28

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד

      דגש, 10/01/07 18:36

      להגיד ערבים זה גזענות אבל ללכלך על עדה אחרת כמו שעשו בסיפור של רומן זדורוב זה נורמלי לחלוטין.
      מעניין מה תגיד אם חלילה ימצא שאותו רוצח ממוצא רוסי נגיד..
      אוהב ערבים עלק..

      הגב לתגובה זו

    • זו לא גזענות - זו מציאות!! (ל''ת)

      הראל, 21/02/07 09:29

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    תנחומים למשפחה - פחד וזעזוע, אני מקוה שהמשטרה נעזרת

    יופיטר, 10/01/07 16:54

    בכלבי גישוש, ואם לא הגיע הזמן , מספיק להגיד על דבר זה יקר - חיי אדם יקרים מכל.בתקוה שהרוצח או הרוצחים יתפסו במהרה. וכל ההורים מיד לארגן חיפוש לא לחכות, אנשים ונוער תמיד מוכנים להתנדב לכך, כי לצערי המשטרה לא פועלת לאלתר - אולי אפילו על פי נוהל. כפי שקרה למשפחה מפתח תקוה - סליחה שלא זוכרת את שם הנערה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    רפובליקת בננות! אף אחד לא סומך על המשטרה, רק על חברות פרטיות!!!! (ל''ת)

    להפריט המשטרה!!, 10/01/07 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ארץ אוכלת יושביה (ל''ת)

    מוטי קליפורניה, 10/01/07 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה מה שקורה שאין משטרה במדינה! אין דין ואין דיין!

    רועי, 10/01/07 16:38

    משטרה של יחצנים ובטלנים, אוכלי חינם לכו לעבוד.. בלי בכי ובלי נהי...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כמה זמן יקח לפענח את הרצח של מעיין בן חורין

    איתי קובי, 10/01/07 16:37

    תיק הרצח של תאיר ראדה טרם פוענח.עתה אנו עומדים בפני רצח נוסף שמזעזע אותנו. האם המשטרה תצליח לפענח את הרצח במהרה ולשקם את התדמית הנמוכה שהיא יצרה לעצמה או ששוב נעמוד בפני סאגה נוספת של שרשרת של עצורים שחשודים ברצח ומסיבות עיתונאים מוקדמות שביישו את המשטרה .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ברור מה המניע בצפון ,בכפרים,

    יוני, 10/01/07 16:10

    מה היה לה לחפש שם בכלל,מתי תבינו זאת בנות?לא חבל על הוריכם??

    הגב לתגובה זו

    • דבילוש, שם היא גרה

      שם, 10/01/07 16:31

      ב'כפרים'

      הגב לתגובה זו

      • אתה דביל. הוא התכוון לכפרים הערבים. (ל''ת)

        מורן, 10/01/07 16:57

        הגב לתגובה זו

      • שאומרים כפרים מתכוונים לערבים

        יוני, 10/01/07 16:58

        תפעיל את הראש לפני שאתה מגיב

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    13-אתה צודק אסטרטגית, טועה בגדול טקטית

    אייל, 10/01/07 16:08

    נכון, האלימות גואה בכל פינה, אבל הסיבה לכך היא שלא מתנגדים לה. לחנך לאהבה ,אמפטיה והבנה זו מטרה יפה ונעלה, אבל החובה היא על כל הורה להיות מודע לטיב ילדיו ובהנחה שהם טובים ומוסריים, לדאוג שיתחנכו בתורת ההגנה העצמית (המאוד אלימה).

    אותו ילד שתיארת מכה ילד אחר באכזריות ימשיך לעשות כן, עד שייתקל יום אחד בילד טוב והגון, שגם יש לו במקרה חגורה שחורה בקרטה. מאותו יום, אחרי שאמא לו תחזור להכיר אותו כשהנפיחות והפנסים ייעלמו מפניו, הוא ייזהר הרבה יותר מלהתאכזר לאחרים.

    היצאה המתלהמת נגד האלימות ''בכל צורותיה'' והקריאה לחנך ילדים להיות יפי נפש קטנים היא בדיוק הדבר שמעמיד אותם בפני סכנת מוות. אפשר להיות גם טוב, וגם אלים, כאשר האלימות נלמדת כחלק מתורת לחימה\הגנה עצמית מסודרת. ההפך - זה בונה אופי, ביטחון עצמי ועומק רוחני ונפשי.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא יאומן מה שהולך במדינה הזאת! פחד מוות (ל''ת)

    מורן, 10/01/07 15:48

    הגב לתגובה זו

    • קצת נסחפת, לא?

      רונן, 10/01/07 16:48

      יש מדינה שאין בה אף מעשה רצח?

      הגב לתגובה זו

      • לרונן-היא הצודקת אתה הטועה.

        מוטי קליפורניה, 10/01/07 21:07

        אותה לא מעניין כרגע סטטיסטיקות
        לגבי מדינות אחרות.
        רצח הוא דבר חמור מאין כמותו ואין להתיחס אליו בשויון נפש.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    שזה הרוצח של תאיר ראדה והמשטרה טועה (ל''ת)

    מפחדת, 10/01/07 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש כנראה יותר מבעייה

    מירה, 10/01/07 15:35

    הפעם יהיה ''קצת קשה'' להאשים זדורוב,זה לא אומר שהוא לא רצח,אני רק חושבת שהמשטרה רצה מהר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    המשטרה עסוקה כעת בלפתח אמצעים נגד מתנחלים

    ירחמיאל, 10/01/07 15:32

    כמו מגינים לסוסים וכו'

    הגב לתגובה זו

    • זכית!!! אתה ללא ספק האידיוט הכי גדול

      טוקבקיסט, 10/01/07 16:03

      שאי פעם זכה לפרסום פה.

      מתנחל מתוסכל

      הגב לתגובה זו

      • עוד תגיד שהוא לא צודק? (ל''ת)

        brr, 10/01/07 23:46

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    פשוט כואב הלב

    אוסקר, 10/01/07 15:30

    זירו טולרנס

    לנער את כל הגליל עד שימצאו האשמים

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ל - 11 מה הקשר ואם היא לא יפה אז דמה מותר?

    ל - 11, 10/01/07 15:26

    מה הקשר ואם היא לא יפה אז דמה מותר?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    האלימות חוצה כל גבול.סיפור שחוויתי

    אבנר, 10/01/07 15:26

    אתמול הלכתי לקחת את ביתי מהגן,בדרך חזרה הביתה ראיתי ילד בערך בן עשר פלוס מינוס. מתעלל בגור חתולים.לא יחסתי לזה חשיבות והמשכתי בדרכי.היום ראיתי את אותו ילד מכה בצורה איומה ילד אחר ,אבל ממש מכות רצח(הפעם עצרתי אותו ).
    מסקנה, האווירה האלימה והחינוך הקולקל הם הבעיה הכי חשובה במדינה. הנוער שלנו אלים בצורה ח-ו-ל-נ-י-ת חייבים לעצור את זה.

    ולזכר הנערה אני מדליק נר וורטואלי,כואב הלב ובתור אבא אני חרד יותר מתמיד.

    חנכו את ילדיכם לאהבה ,אמפטיה והבנה,די לאלימות!

    הגב לתגובה זו

    • מה זאת אומרת לא ייחסת חשיבות

      מור, 10/01/07 16:05

      להתעללות בגור חתולים?

      איזה בן אדם אתה ואיזה דוגמא אתה נותן לבת שלך בהתנהגות הזאת?...

      פשוט בושה!

      הגב לתגובה זו

      • מסכים לדעתך לגבי המגיב הזה (ל''ת)

        מיצי, 10/01/07 16:21

        הגב לתגובה זו

        • אין ספק שזה אותו מגיב

          לירן, 10/01/07 18:24

          משועמם.....כל הכבוד אבנר!

          הגב לתגובה זו

    • להסתכל מהצד ולהזדעזע ולא עשות דבר לנסות ולשנות זאת זה חלק מהבעיה

      שרית, 10/01/07 16:17

      ולבטח שזה לא הפתרון

      הגב לתגובה זו

    • הכשלון מתחיל בך!

      א., 10/01/07 16:47

      סוציולוגיה אינה מדע מדויק במיוחד. אבל ישנו מחקר בסוציולוגיה עם הצלחה מדהימה.
      נמצא ש-97% מעברייני אלימות שנתפסו בגיל מבוגר התחילו את הקריירה שלהם כילדים קטנים שהתעללו בחיות. 97% !!

      העובדה שהיית מוכן להמשיך במעשיך ולהניח לילד הזה להתעלל בגור חתולים חסר ישע, מראה לא שהנוער אלים - אלא שאנשים כמוך אדישים. שהם סלקטיבים במוכנות שלהם לעצור עוולה. למזלך, קיבלת שיעור מזורז בתורת החיים.

      עכשיו אולי תהיה קצת יותר עירני וקצת יותר איכפתניק ואולי גם תעשה משהו בעצמך מוקדם יותר. אני נושא תעודת ''נאמן חיות'' של המשרד לאיכות הסביבה ולא ממתין שילד כזה יגדל להיות בני סלע הבא.

      הגב לתגובה זו

    • אבנר,תן לי להבין

      דני, 10/01/07 17:04

      להתעלל בגור זה בסדר מבחינתך?
      אחלה חינוך ומסר שאתה מעביר...
      יפה באמת שעצרת את המכה בפעם הבאה..ואולי תדליק נר וירטואלי לכל בעלי החיים,קרבנות חסרי אונים לכל דבר של בני אדם חסרי מוח ומצפון!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    זכרה לברכה. הלוואי שהרוצח יקבל את שמגיע לו. (ל''ת)

    איתי, 10/01/07 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פשוט יפהפיה! לבכות

    שוקי, 10/01/07 15:17

    בחורה מהממת. נותר לבכות על סוף כה טראגי. תנחומיי למשפחה.

    הגב לתגובה זו

    • שוקי, מה הקשר ליפיפיה. אתה אגויסט אידיוט!!!! (ל''ת)

      אריאל, 10/01/07 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אלוהים ישמור, מה קורה פה?! חיי אדם הפקר.... (ל''ת)

    רווית, 10/01/07 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אוי ואבוי מה קורה פה? (ל''ת)

    אמא, 10/01/07 15:13

    הגב לתגובה זו

    • רצח ביובלים

      צפונית, 10/01/07 15:55

      מה קורה פה ? כןןןןןןןן מה קורה במדינה הזאת חיי אדם לא נחשבים בכלל . מדינה מקולקלת ומקוללת איפה הייתה המשטרה כשפנו אליה תבינו כבר כשפונים אליכם הורים זה מצב חירום ההורים חשים ומכירים את ילדם .תנחומי למשפחה אנשים חסרי לב מסתובבים בינינו אנו ההורים זועקים לשמיים משטרה ,ממשלה הכל מושחת

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    די די די לאלימות

    רנית, 10/01/07 15:12

    כמה נוכל עוד לסבול זוועות כאלו? למשפחה - תנחומים מכל הלב.עצוב מאוד מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אלוהים ישמור..מה יהיה הסוף??? (ל''ת)

    or, 10/01/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לבדוק אם לא מסתובב בגליל רוצח סדרתי

    אורי, 10/01/07 15:12

    המשטרה, בוודאי, לא תעשה זאת, כי מבחינתה זדורוב הוא הרוצח של תאיר ראדה ז''ל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה. (ל''ת)

      נלי, 10/01/07 15:32

      הגב לתגובה זו

    • המשטרה בודקת את מירב האפשרויות. (ל''ת)

      אמיר ברד, 10/01/07 16:24

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם למשטרה היה משעמם....

    אייל, 10/01/07 15:11

    ...

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ילדים, מה יש בצפון השקט בשפע? נכון ילדים, בדיוק כאלה יש הרבה (ל''ת)

    צפונית, 10/01/07 15:10

    הגב לתגובה זו

    • מצאת זמן לבדיחות? (ל''ת)

      אפי, 10/01/07 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    נורא ואיום! המשטרה חייבת למצוא את הרוצח! (ל''ת)

    נורא- סה''כ נערה, 10/01/07 15:10

    הגב לתגובה זו

    • פה מתחילה הבעיה!לפני חודש היינו באותו סרט.

      חיה בסרט, 10/01/07 15:21

      רק שלא יאשימו את זדורוב....

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אווי ואבוי (ל''ת)

    רפי, 10/01/07 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מ ז ע ז ע (ל''ת)

    ע, 10/01/07 15:04

    הגב לתגובה זו