• 104.

    מגיע להם

    DONAAS, 06/03/07 21:01

    לכל ''יפי הנפש '' אתם כל כך עסוקים בלרחם עלהם עד כדי הזדהות ושוכחים את כל העוול שנעשה לנו היהודים.
    אז תתעוררו ותצאן מהבועה הזאת שגם הם'' מצתמררים'' שיש פיגוע

  • 103.

    לא מבין למה עושים דווקא

    עדן, 20/01/07 23:25

    כל החיכוך הזה סתם מיותר, צריך להחליט אחת ולתמיד איפה יגורו פלשתינאים ואיפה ישראלים, לעשות חומה מאוד גבוהה וזהו.

  • 102.

    ליפה גלמן

    גיל, 18/01/07 16:31

    אני לא יודע מי לימד אותך היסטוריה אבל חלוצים לא היתעללו כך באנשים והיתגרו אני ממש לא יודע באיזו בועה את חייה אבל הם (המיתנחלים)מחפשים רק מריבות ועים הדובר שלהם אומר כך ורואים בסרט אחרת אז הם ממש לא אנשים הגונים!!!!

    צאי מהבועה!!!

    • לגיל אם אתה מדבר על היסטוריה מוטב שתלמד אותה שוב

      שי, 20/01/07 22:21

      1)על העובדות ההיסטוריות
      במאורות תרפ'א נרצחו 33 יהודים ונפצעו בערך 600 בעיר חברון בלבד
      כול המתים והיו כמעט חסרי ישע
      והיה פוגרומים שם.
      סביר להניח שלפי הכתיבה שלך מעולם לא יצא לך להיות בעיר חברון או באזור יהודה והשומרון יותר מידי.
      אם הייתה מסתובב שם מה שלא קרה לך סביר להניח הייתה יודע מה ערבים עושים שם ליהודים גם ליפי נפש חסרי שכל כמוך והייתה יודע שהרוב המחולט של המקרים שם הם באשמת הערבים.

  • 101.

    ''מצמרר'' עאלק (ל''ת)

    דוד גבע, 18/01/07 13:31

  • 100.

    המתיישבים אנשים הגונים וחלוציים (ל''ת)

    יפה גלמן, 18/01/07 13:30

  • 99.

    חזקו ואמצו אחי המתנחלים (ל''ת)

    פרופ' יגאל כהן, 18/01/07 13:29

  • 98.

    כמי ששירת בחברון אני יכול להעיד

    דוסלי, 15/01/07 23:16

    כי היחס של המתנחלים לערבים לא נולד סתם. הוא נולד בדם! המתנחלים חיים בעיר ויודעים איזו משפחה ערבית ראויה ליחס אנושי ואיזו שייכת לצד הטרוריסטים. המתנחלים הם קרן האור היחידה של החיילים בעיר הזאת. וכשהצבא שוכח שהחיילים הם גם בני אדם המתנחלים שם כדי להזכיר לנו את זה. ולעומת זאת אני בטוח כי אם החייל גיבה את כל המקרה כנראה שיש לפני הקטע הזה משהו שהתקשורת (שדרך אגב מאוד אוהבת חיילים ואם חובתם הבטחונית -בציניות) טרחה להסתיר מעיננו כנראה שהפלסטינאים לא איפשרו למתנחלת לעבור או איימו על בטחונה וכדו'. אף אחד כאן לא מתייחס לכך שהמתנחלת ספגה יריקות לפנים לפני שהחלה לקלל! אני רוצה לראות את כל יפי הנפש שלנו מקבלים יריקה לפנים וכל מה שייצא להם מהפה זה ''שרמוטה''.

    • טוב לשמוע את האמת

      משה, 21/01/07 00:04

      תמיד השמאלנים ינסו להצדיק את הערבים שהם ''ממש/'' מסכנים. רואים ''מתנחלת'' (הכוונה למתי'ישבת) וישר מזלזלים. יחי המתי'ישבים האלה ובכללם יפעת אלקובי. הערבים תמיד היו ''נאמנים'' לנו הי'הידים, ''ממש''.

  • 97.

    שמאלנים נמאסתם! נגד יהודים טובים ובעד ערבים

    גילה, 15/01/07 18:38

    או קיי (כמו שאומר רזי ברקאי ברגע שהוא רוצה לקטוע דובר של הימין), אלקובי התנהגה לא יפה. היא עשתה מעשה שלא יעשה, וראויה לכל גינוי.

    אבל עכשיו הקונטקסט.
    אזורים נרחבים במרכז חברון שייכים ליהודים, ונגזלו ונשדדו מהם על-ידי ערבים פורעים. לא רק זאת אלא גם זאת, שיש יהודים רבים עם קושאנים לבתים ונחלות שלהם בחברון. הממשלה יודעת זאת, וכבכל מיני תואנות לא מאפשרת ליהודים לחזור לבתיהם בחברון, עיר האבות.

    יש ''התקלויות'' ו''רעש'' קבוע בין המתנחלים לערבים בחברון. יש טענות משני הצדדים.
    חלק ממעשי הטרור והרציחות הנוראים ביותר בשנים האחרונות, בהם מחבלים רצחו יהודים, קרו בחברון. לא נשכח את רצח ערב שבת בסימטה, ואת רצח שלהבת זר.
    המתנחלים ואלקובי מעולם לא רצחו אף אחד.

    אבל הסרטון המוזמן על ידי ארגון שמאל קיצוני, שעויין את המדינה, (וחילק מסרטות לערבים וביקש מהם לצלם כל הזמן) גרם לפרץ בלתי נשלט של שינאה, התלהמות והתגוללות בתיקשורת.
    רפי רשף הקדיש חצי שעה (!) בתכניתו הבוקר, לקונן על מה שקורה בחברון. ראיין חייל מ''שוברים שתיקה'', עוד ארגון שמאל קיצוני עויין שמוציא שם הארץ רעה.
    האם אותה תקשורת מטפלת בגזילת אדמות המדינה ע''י הבדואים? האם אי פעם רפי רשף הקדיש 10 דקות לנושא הבניה המסיבית הבלתי-חוקית בכפרים הערביים בגליל ובמשולש? או לעוולות שנגרמו וממשיכות להיגרם לעקורי גוש קטיף? או לזוועות שקורות בדארפור, סין (פאלון-גונג), טיבט, צ'צ'ניה?
    לא. מתמקדים ב''מתנחלים'' וב- ''כיבוש''.
    מדוע?
    בגלל עוינות פוליטית. בגלל שנאת אחים. בגלל מסורת הסזון, אלטלנה ועלילת הדם של רצח ארלוזורוב. זה אותה תופעה - ראה בני מהרשק.
    שנאה לאחר, שנאה לציוני, שנאה לשומר המצוות, והרגשה, עמוק-עמוק ומודחק, שאתה בעצם לא בסדר. שהאחר צודק. שהאחר נכון, והוא טוב ממך.

  • 96.

    איזו בושה וכלימה

    מלי, 15/01/07 00:09

    האם הרב שלך יודע שאת יודעת לקלל כל כך יפה.......

  • 95.

    לפנות את חברון ביטחון לירושלים (ל''ת)

    יהודי כתום, 14/01/07 20:59

  • 94.

    תגובתו של ארנון

    משה.א, 14/01/07 17:41

    יפה ונאותה. מצד אחד הוא מסתייג מהדברים, ומצד שני מציג את התמונה כי התנכלויות הערבים לפעמים לא מותירים למתנחלים ברירה. לא שזה תמיד מוצדק, אבל בהחלט פעמים רבות מובן.

  • 93.

    מה היה לפני ..הערביה קיללה וירקה ....אני ראיתי (ל''ת)

    צחי, 14/01/07 15:49

  • 92.

    בטח צןלם עם המצלמה שגנבו לי מהאוטו. (ל''ת)

    Yo, 11/01/07 00:12

  • 91.

    את הקללות המגעילות אמר מי שהחזיק את המצלמה! לא המתנחלת!!!! (ל''ת)

    ערבים לערב, 10/01/07 22:35

  • 90.

    מעניין!! ניסיון אישי עם התקשורת

    משה, 10/01/07 17:34

    והנה אירוע שגרם לי לסייג עד מאוד את אמונתי בדברי התקשורת ובתמונות המועברת לצופים:
    לפני כ-3 שנים ראיתי כתבה בטלויזיה במהדורת החדשות המרכזית של אחד הערוצים (ערוץ נצפה בהחלט) ובו תאור מלוה בתמונות של מאחז בלתי חוקי שנבנה כביכול בסוף העולם ממש. התמונות הראו קראונים בודדים בלב שממה נוראית, וכמובן תוך כדי דיבורים על כספי ציבור וחיילים מסכנים, דבר שגרם לי לראות את העניין באופן רע מאוד. במקרה (אינני נוהג להסתובב בשטחי יהודה ושומרון ולא מסיבות אידאולוגיות) יצא לי להיות סמוך ממש לאותו מאחז, ולתדהמתי גילתי שהוא אינו אלא הרחבה (אמנם בלתי חוקית) של ישוב גדול יחסית חוקי לחלוטין והמאחז נמצא במרחק של כ-150 מטר מישוב האם. ובקרבת מקום ממש, מאות מטרים בודדות, קיים ישוב חוקי נוסף, כמו כן ההתישבות הערבית באזור דלילה ביותר וכמעט שאינה קיימת. בכל מקרה לא איזה מקום נידח והזוי כפי שהכתבה ניסתה לצייר. עמדתי נדהם נוכח העובדות שנגלו לנגד עיני והבנתי שיש מישהו שמאוד מעוניין שאקבל את הרושם שקיבלתי מהכתבה. התמונות של המאחז צולמו מזוית מסויימת מאוד כך שלא תודע לצופים המציאות האמיתית ויתקבל הרושם שציינתי לעייל. ידע הציבור וילמד לשפוט או לכל הפחות לפקפק גם בעובדות כביכול וגם אם הם מצולמות ומשדרות מסר חד משמעי.

    • עוד מקרה של התקשורת

      ישראלית, 10/01/07 18:44

      כך ''מבשל'' הערוץ הממלכתי, ידיעות שקריות כנגד תושבי גוש קטיף. סיפור אמיתי בהחלט

      ביום שני שעבר עמדה תמר גור אריה, תושבת גוש קטיף, במחסום כיסופים, והמתינה לפתיחתו (למען הגילוי הנאות: תמר גור אריה עבדה בעבר בעבודה משרדית, ב''אגודה לזכות הציבור לדעת''). לידה המתינו מספר תושבים נוספים מהגוש. לפתע הופיע מולה צלם של הערוץ הראשון, מלווה בכתב, והחל לצלמה. היא ביקשה שלא לצלם אותה, אך נענתה בשלילה. כיוון שכך, פנתה תמר גור אריה לצלם, ואמרה לו כי כרגע הוא מתעד את עצמו עובר על החוק. לאחר מכן, שאלה אותו כיצד יוכל לישון בלילה, לאחר שהתנהג באופן כל כך לא מוסרי, הפוגע בכבודם של אנשים.
      יומיים לאחר מכן, צפתה תמר ב''יומן ההתנתקות'' של מבט לחדשות, בערוץ הראשון. לתדהמתה, גילתה כי דבריה שודרו, אולם הוצאו מהקשרם. בערוץ הראשון חתכו את חלקם הראשון של הדברים כלומר, את הבקשה שלא להצטלם, והאמירה כי הצלם עובר על החוק והסתפקו בשאלה כיצד אתה ישן בלילה. גם השאלה הוצאה לחלוטין מהקשרה, והוצגה בצורה שקרית: כאילו הופנתה לחייל.
      אין תמונה האהובה יותר על התקשורת, מזו של מתנחלים המטיחים האשמות כלפי חיילים. בחודשים האחרונים זה כבר הפך לקלישאה חבוטה. חבוטה כמעט כמו תמונת המקרר הריק, המוקרנת בצמוד לפירסום דו''ח העוני השנתי.
      מפחיד לחשוב שייתכן וחלק מהתמונות המובאות ''מן השטח'', נולדו בעצם בחדר העריכה.

      *הילה רפופורט
      הכותבת היא מנכ''לית האגודה לזכות הציבור לדעת

    • באירועי עמונה, כתב ידוע באחד הערוצים.....

      אור, 10/01/07 18:47

      באירועי עמונה, אדם אחד ראה כתב של אחד הערוצים משקר בגלוי בשידור ומטה את השידור, הוא שאל אותו איך הוא מעז לשקר, והוא ענה שאם הוא רוצה שלא תפגע לו הפרנסה, הוא חייב לשדר כך בצורה כזאת..... תסיקו מסקנות לבד לגבי האמינות..( ואני לא אציין את שם הכתב כי מי שמעוניין לחיות בצביעות כזאת, זו באמת בעיה שלו, עצוב לי עליו)

    • גלית את אמריקה (ל''ת)

      קולומבוס, 10/01/07 19:37

  • 89.

    ארץ אוכלת יושביה (ל''ת)

    מוטי קליפורניה, 10/01/07 16:43

  • 88.

    תפנימו את התגובה הזאת..!!!!

    אתי, 10/01/07 14:41

    זה לא שהיא אמרה לה שרמוטה..המעמד כולו טעון גזענות ופטרונות של כובשת...היא אומרת לה כנסי לכלוב שלך תסגרי את הדלת..שרמוטה היא לא אומרת כקללה פתאומית היא מנסה לפגוע..היא מתנהגת כאדם שיודע שיש שווים הרבה יותר בגלל שהם מן הצד של הכובש..והנורא מכל הוא שמי שמגן על התנהגות כזאת הוא הצבא שלך ושלי.אם הילד שלי היה משרת בחברון הוא היה בין אלה שמגינים ומאפשרים התנהגות כזאת..זאת כל הבעיה לא הקללה..אלא מה היא מסמלת ומה אומרת על כולנו הסיטואציה הזאת.

    • צודקת ב100%

      ישראלי, 10/01/07 16:29

      זאתי התנהגות מגעילה והיא אומרת ''שרמוטה'' מתוך כוונה לפגוע ולהקניט. בנוסף אני לא מבין את החייל, מתפקידו להפריד ריבים כאלו.

    • אבל איך יודעת מה בדיוק הלך שם????

      יהודיה, 10/01/07 17:34

      ההתנהגות של האישה שמשתקפת כאן היא נוראית, אין ספק. אבל, איך את יודעת מה היה שם? איך את יודעת מה אותה משפחה עשתה יומיים קודם? איך את יודעת אם אותה משפחה לא התנכלה ליהודים לפני כן? איך את יודעת אם הם לא התעללו בהם??איני לא יודעת. אין לי מושג מה היה שם .
      והסיטואציה הזאת לא אומרת כלום על המדינה שלנו. זו הארץ שלנו, חברון היא אחת הערים המרכזיות הקשורות לעצם יהדותך. אם את מתייחסת לאיזור הזה כ''כבוש'' , או כלא שלנו, איבדת את זכותך על כל הארץ. כי בחברון השורשים היהודיים שלך. שם קבורים אבות האומה, ומהם העם שלנו התחיל. ואגב, בחברון גרו הרבה מאוד יהודים. אך רצחו אותם וגרשו אותם...

  • 87.

    אלימות מתנחלים....

    יוסי, 10/01/07 14:05

    עד מתי?!!! הם חושבים שרק הם חיים במדינה הזאת, אני בתור חייל ששירתי בחברון וידעתי מה זה מתנחלי חברון, אני רק רוצה לדעת דבר אחד, אותו חייל מתומתם, דפוק, אני קורא לו, מה היה עושה אם הערבים היו עושים את זה למתנחלים, מה הייתה עושה התקשורת? אותו דובר של היישוב היהודי מה היה אומר? ממש שונה, הגיע הזמן כבר, לפי דעתי צריך לנקוט בכל חומרת העונש שניתנת על פי החוק, זה ממג גועל, להגיע אליהם עד הבית!!!!! מי מוכן לזה, על מי מקובל או שבגלל אלה ערבים אז ילא מותר.... עוד יבוא הזמן

  • 86.

    פעם, הייתי ישר מאמין ומגנה את אותה אישה....

    ישראלי, 10/01/07 13:15

    אבל למדתי שאסור להאמין לכל שטות שהתקשורת אומרת. חייבים להיות ביקורתיים כלפי הכתבות שלהם, ולדעת, שלכל יש 2 צדדים, ולא מה היה המניע, מה היה לפני, מה אחרי ומי זאת המשפחה הערביה.. למדתי לראות ולקרוא כתבות בביקורתיות, כי הבנתי שהאמת בר''כ לא נמצאת בתקשורת. יותר מידי סיפורים שמעתי בנושא

    • אמת (ל''ת)

      דודו, 10/01/07 16:22

  • 85.

    חלק ממלחמת התעמולה נגד היהודים (ל''ת)

    אני מאמין, 10/01/07 12:28

  • 84.

    אם מתייחסים רק למה שמוקרן כאן ,זה נראה רע, אין ספק... אבל...

    יהודיה, 10/01/07 11:46

    כבר שבענו מרורים מהתקשורת הזאת, ואין לי מושג מה היה לפני, מה המשפחה הערבייה הזאת עושה ליהודים שם, האם הם מתנכלים לתושבים ביומיום. ראינו גבר את ''הלינץ''' המבויים בשירת הים, ראינו את עמונה, את מוחמד א'דורה, את הלינץ' שכביכול קצין עשה בנערה ערביה. מכל אלה התקשורת הישראלית עשתה מטעמים, ואח''כ התברר שהכל היה שקר. הסרט מצולם בקושי דקה, ומזה אי אפשר לשפוט מה קרה. ולגבי הקללות , זה מביך. אישה דתייה שמקיימת מצוות והולכת לפי התורה, צריכה לדעת איך לדבר, בלי קשר למה שהיה. זה הדבר היחידי שמשתמע מהכתבה, וזו הבקורת היחידה שיש לי.. לגבי היתר- פשוט אין לי מושג, ואין לי יכולת לשפוט. אני מכירה אנשים מחברון, ויודעת שגרים שם אנשים מקסימים, ואותם אנשים שמחפשים במה לנגח בכל מקרה את המתיישבים ולעשות הכללות על 200,000, בגלל גסות רוח של אחת, שיבושם להם, ושימשיכו לחיות בשקר של עצמם...

  • 83.

    הסרט הוא פרובוקציה של הערבים והשמאלנים

    מסריט, 10/01/07 10:47

    חבל שאישה הישראלית הגיבה בטיפשות כמו שהגיבה

    • כן...

      אחד ויחיד, 10/01/07 10:57

      כמו הסרט של הלינץ' ב''מעוז הים''
      שהיה ''מבוים'' כן שמענו....

      כמו שהשטריום עסקו בפרובוקציה
      בפינוי עמונה, כאשר ''הילדים המסכנים'' באו ''למחות בשלום''
      רק שבדרך הביאו אבנים מקלות צבע
      ביצורים ועוד איזה חומר כימי לפזר על השוטרים...
      ממש תמימים קטנים.

      • כן כמו שהסרט על הרצח של מוחמד אדורה היה מבויים

        מסריט, 10/01/07 11:04

        בדיוק כמו שהסרט על הפגז ''שהרג'' משפחה על שפת הים היה מבוים. שים כאן את הכתובת המייל שלך ואני אשלח לך את הפוטג' המקורי.

        • בכל מקרה

          האחד והיחיד, 10/01/07 13:07

          אני מאמין שמוחמד א-דורה לא היה זיוף אלא שאלה של מי ירה והפגז 'שהרג' משפחה על שפת הים לא היה זיוף אלא תקלה
          של צהל.

          בכל מקרה אין ספק ששכנינו כן מזייפים ועדיין אין גם ספק שגם בצד שלנו יש את אלו שמזיפים את המציאות לטובתם.


        • והחומצה שלא היתה בכפר דרום, והשקרים בכפר כנא.... (ל''ת)

          אני, 10/01/07 15:28

        • וואי נשמע מעניין , תשלח לי בבקשה

          חיים, 14/01/07 17:33

          אשמח אם תשלח לי את ''האמיתי''

  • 82.

    ערבי קיצוני=יהודי קיצוני. צריך למגר את שנייהם!!! (ל''ת)

    t, 10/01/07 10:32

  • 81.

    כל מדינת ישראל היא כלוב אחד גדול

    שחר ישראלי, 10/01/07 10:31

    מוקפת גדר וחומה שמצידה השני אין בני אדם שיורקים או מגדפים אלה חיות שיורים טילים, מבצעים פיגועים, רוצחים אנשים חפים מפשע וממררים לנו כאן את החיים.

    אני לא שומע כאן את השמאלניים החולניים מגיבים על כך באותו להט כמו שמגיבים על יריקה של איזה אישה טיפשה.

    • קלעת בול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אחד מהעם, 10/01/07 10:45

    • מה זה מצדיק ?

      א, 10/01/07 10:52

      אגב אני לא שמאלן.
      יום יום אני נלחם בפודנמטליזם ופנטיות האיסלמית ברשת ע''י הסברה ישראלית.

      אך עדיין , לא רואה שום הצדקה לנו להיות למה ששנוא עלינו, לאותה חברה מתועבת שאנו כל כך לועגים לה
      של פנטיות משיחית .

    • יפה אמרת (ל''ת)

      איתי, 10/01/07 18:38

  • 80.

    המתנחלים הם האסון של מדינת ישראל. הם המכשול

    dorit, 10/01/07 10:29

    העיקרי שלנו לחיים שפויים.
    עד שלא נוציא אותם מהשטחים לא יהיה פה שקט.

    • ואלה צודק, אחרי שגירשו את תושבי גוש קטיף חייהם של תושבי שדרות נעשו

      אור, 10/01/07 12:44

      הרבה יותר שפויים.

      • המציאות של שדרות ושל כולנו תהיה שפויה כאשר נפתור את הבעיה בצורה

        dorit, 10/01/07 16:29

        יסודית, לא פינוי חד צדדי חלקי. אלא פינוי שלם של כל ההתנחלויות (גם ביהודה ושומרון) ויציאה מכל השטחים, עם הסכם שלום.

        • דורית, זה עדיין לא פתרון של הבעיה בצורה יסודית, אלא פינוי חלקי.

          רוני, 15/01/07 01:06

          הפיתרון הוא פינוי מלא מכל השטחים הכבושים, כולל יפו חיפה ושייח מוניס (תל אביב בשבילך).

          את פשוט עוצמת את היעניים ולא רואה לאן את הולכת, טיפשה.

        • את זקוקה לפסיכיאטר, צר לי (ל''ת)

          אורנה, 21/01/07 00:24

  • 79.

    אם המתנחלים היו עובדים בשביל לפרנס את עצמם,

    שרה טבעות, 10/01/07 10:20

    לא היה להם זמן לפרובוקציות,לא היתה להם אופציה לפתוח לעצמם תיק פלילי במשטרה והם היו פוטרים את הציבור מהעבריינות והבריונות חסרת הרסן הזו.
    כל עוד הם לא תלויים במקום עבודה,אלא בארגונים ימניים מחו''ל שתומכים בהם ושמים להם לחם על השולחן-אנחנו נמשיך לראות את הגועל נפש הזה.

    • ומאיפה את מביאה את הקישקושים האלה?! (ל''ת)

      מתנחלת עובדת, 10/01/07 22:38

    • זה מה שנקרא אנטישמיות. מקומך באירופה. (ל''ת)

      רוני, 15/01/07 01:07

  • 78.

    מדינה של פאשיסטים! (ל''ת)

    תומר, 10/01/07 09:58

    • פרופורציות ...

      אברהם, 10/01/07 10:17

      מה שלא מספרים לכם
      יום יום
      שעה שעה
      איך עשרות חיילים ושוטרים
      מגינים ושומרים על הקהילה היהודית בחברון מפני
      מכות
      יריקות
      אבנים
      הטרדה מינית לבנות יהודיות
      ירי מכוון לעבר ילדים ומבוגרים יהודיים
      גרזנים
      סכינים
      קללות ונאצות

      אז נכון
      האשה בסרט לא נראית טוב
      בתגובתה, היא אינה מייצגת אותי, אשתי, ילדַי ונכדַי
      היא גם לא מייצגת את תלמידַי ותלמידי תלמידַי
      בוא נאמר
      90 אחוז מיהודי חברון (לפחות)
      תומכים בנחישות היהודית הציונית בחברון שלנו
      אבל מסתייגים מאופן התגובה של הגברת

    • עדיף להיות פאשיסט מאשר קומוניסט כמוך (ל''ת)

      100% ציונ י בדם, 10/01/07 10:18

    • תגובה חכמה לגופו של עניין!

      איתי, 10/01/07 18:37

      פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      לא!!!

  • 77.

    עלכם נאמר כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים (ל''ת)

    רחמן, 10/01/07 09:55

  • 76.

    מבחינת אכות הסביבה מצבנו דומה ביותר למצב המתואר בכתבה (ל''ת)

    פקק תנועה, 10/01/07 09:50

  • 75.

    המתנחלים האלה הזויים.צריך להחיל עליהם את החוק כמו על שאר אזרחי

    הרצל עמר, 10/01/07 09:31

    המדינה ולעצור עבריינים כמו המתנחלת שמופיעה בכתבה.

    • תפסיק להיות צבוע. זה שקוף שאתה רוצה לעשות רע ליהודים ובו זמנית

      יוני, 10/01/07 09:56

      לאפשר לערבים לעשות מה שהם רוצים.
      קלטנו את הצביעות של השמאל ממזמן.
      בגלל זה כל הימנים פה שמגיבים הם על תקן של שמאלני, מתעלמים ממה שראו ומצדדים במתנחלת ורואים בה הקורבן.

      הפקסקנו להיות מאוזנים, נעשינו לשמאלנים(!).

      • אתה כנראה על סמים קשים ,כי אני בעד שיעצרו את המתנחלת

        הרצל עמר, 10/01/07 10:07

        ולא מצדד בה.
        ואגב ,אני שמאלן ולא ימני בתחפושת-אני לא מספיק טיפש בשביל להשתייך לימין,מצטער.

        • אולי תזדהה כאבו עמר ואז הכל יתבהר (ל''ת)

          אופיר, 14/01/07 14:40

        • מצטער, אבל נראה לי שאתה לא מספיק חכם להבין את מה שיוני כתב. (ל''ת)

          רוני, 15/01/07 01:11

  • 74.

    לא רואים מה היה לפני זה!

    יעקב, 10/01/07 09:31

    משפחת אבו עיישה מתנכלת ליהודים כבר שנים!!!

  • 73.

    לכל אלה שלא אהבו את מה שהם ראו.

    יפה לה, 10/01/07 09:27

    אולי נחליף תפקידים?
    הפלשתינים יסתפקו בלקלל את המתנחלים,
    והמתנחלים יגדלו ילדים כדי שיהפכו לשהידים בעתיד, ויצטלמו רגע לפני הפיגוע של הילד מחובקים כולם, והאמא מביטה בילד בגאווה ויודעת שהוא הולך להתפוצץ ליד עשרות אנשים.

    שוב האיזון שלכם דפוק לגמרי.
    מתנחבלים איך שאתם קוראים להם, אבל הפלשתינים נשמות תמימות.

    • דמגוג (ל''ת)

      כ, 10/01/07 10:40

  • 72.

    איזה כייף המוחטא שהיא קיבלה - קרע אותי מצחוק!!! (ל''ת)

    משה, 10/01/07 09:15

  • 71.

    כמה שנאה יש במתנח(ב)לים הללו

    נעמן, 10/01/07 09:04

    המתנחלים בחברון מכים ומשפילים שוטרים דרך קבע

    המתנחלים בחברון מציקים לערבים מדי יום ביומו

    המתנחלים בחברון מגדפים ראת חיילי צה''ל שלנו.

    מאיפה כל השנאה הזאת?

    • מאיפה השנאה שלך למתנחלים?

      איש, 10/01/07 09:33

      השנאה של המתנחלים למי שרוצה להשמיד אותם מוצדקת.

      • כי פנטים הם פנטים

        חיים, 10/01/07 11:06

        כמובן שאי אפשר לדבר בהכללות
        גם לא לגבי הערבים
        אך אם כבר מחפשים פנטיות ,
        מן הסתם היא תופיע יותר בצד של המתנחלים .

        זה כמו החמאס אצל שכנינו
        אם כבר מחפשים פנטיות....

        • אז צה''ל הוא פאנטי. צבא שהוקם להגן על עצמו מאכזריות הערבים הוא פאנטי

          צבי, 10/01/07 12:42

          עם שחוזר אחרי גלות של 2000 שנה למולדתו זה פאנטיות.
          ערבים שממציאים עם שלא היה קיים לפני 40 שנה ומתרצים שהם היו פה לפנינו זה לא פאנטיות.

          • בולשיט

            חיים, 10/01/07 13:11

            מה בעצם אתה אומר ?
            זה שאנו גם כך ''פושעים'' על פי תפישת עולמם, יש לנו את הזכות להמשיך להיות פושעים אף גרועים מיזה ?

            אגב יש הבדל ענק בין צהל המנסה לשמור על חיי אדם לבין אלו הנמצאים שם תוך ''שליחות דתית'' של ''ישראל השלמה''

    • בעיניי אתה מחבל בעצמך כמה שנאה יש בך לעם ישראל (ל''ת)

      100% ציוני בדם, 10/01/07 10:17

  • 70.

    לכל השמאלנים המתלהמים - זה בסך כל סכסוך שכנים

    איש שמאל, 10/01/07 08:02

    זה יכול לקרות גם לכם ברמת-אביב ג' ואפילו במעוז הגועל נפש שלכם, בשיינקין.

    • התנהגות כמו שמפגינה המתנחלת,לא יכולה לקרות לכל אחד,

      מון עליזה, 10/01/07 09:29

      אלא אם מחלת הנפש ממנה אתה סובל ושמלווה בפרצי אלימות והתקפי זעם כבר התפרצה.בושה למדינת ישראל שלא עוצרים כאלה מפירי חוק.

      • ראי שוב את הסירטון. ההתפרצות האלימה והוולגרית היא של הערביה (ל''ת)

        רינת, 10/01/07 11:21

        • נכון...מה שתגידי...

          מון עליזה, 10/01/07 12:09

          (אני לא מסתלבט על עוורים)

  • 69.

    כישראלי... זה באמת מביך אותי. אבל צריך להזהר מהכללות

    מתנחל, 10/01/07 08:01

    זה אכן מביך לראות את האישה הזאת.
    זה מביך אותי כישראלי.

    אבל לעשות הכללה לכלל המתנחלים?
    אני לא כזה, חברי לא כאלה, משפחתי לא כזאת... אז למה יש מי שמכלילים בתגובות?

    האישה הזו מתנהגת כך לא כי היא מתנחלת, אלא כי היא אדם גס!
    אם היא היתה במקום אחר, עם דעות פוליטיות אחרות (אולי אפילו שייכת לעם אחר..) היא עדיין היתה אדם גס.

    • מסכים

      עמית, 10/01/07 09:28

      נתקלתי בהתנהגויות כאלה גם בתל-אביב. יש פשוט אנשים במדינה הזאת שחושבים שמגיע להם הכל, וכנראה לא קיבלו חינוך נכון למוסר ולהגינות. הכללה כלפי כל המתנחלים מעידה בעיקר על המכליל.

    • 100% (ל''ת)

      מתנחלת, 10/01/07 10:44

    • מסכים איתך (ל''ת)

      איתי, 10/01/07 18:35

    • אני גם נגד הכללות אבל....

      ברבור, 14/01/07 14:40

      אני לא מסכימה איתך! אני לא חושבת שהאישה הזאת גסת רוח כפי שאמרת, לדעתי יש מחיר לגור בכאלה מקומות בהם החיכוך והעימותים עם הערבים הם יומיומיים זה מביא ללחצים וקשיים נפשיים ולהתנהגות כזו, בתור אחד שביקרה לא פעם בחברון ומכירה חלק המתושבים אני יכולה להגיד בוודאות שהחיים שם הופכים אותם לאנשים קשים, קשים מאוד .ולכן מי שחדור אדיאולוגיה לגור במקומות קדושים וכו' צריך לראות את התמונות האלו ולהזהר לא להגיע למצבים אלו, כי מקומות אלו יוצרים אותם גם אם תנסה להמנע ,כמו שאמר דובר הישוב נעם ארנון ''אתם לא יודעים מה היה לפני כן'' מאוד יכול להיות שהיה משהו שגרם לה להתנהג כך וזה מה שעצוב שהמקום הזה מוציא מאנשים נפלאים אלו התנהגיות שליליות...

  • 68.

    יש לסיים את הכיבוש השמאלני/ערבי של ארץ ישראל בהקדם (ל''ת)

    הכיבוש השמאלני, 10/01/07 07:47

  • 67.

    ראשי ישע-התנערו ממתנחלי חברון,הם הורסים

    אליהו, 10/01/07 07:38

    את כל מפעל ההתישבות.והגברת בצילום-זקוקה דחוף לטיפול נפשי תרופתי אינטנסיבי

  • 66.

    להפסיק את הטירוף של מתנחלי חברון

    יהודית,חולון, 10/01/07 07:36

    ממיטים עלינו כלימה בהתנהגותם

  • 65.

    הקאתי

    מוטי קליפורניה, 10/01/07 07:34

    נחלת אברהם אבינו.
    להקים משטרה מקומית (משטרת יהודה) המורכבת מיהודים וערבים תושבי המקום,למניעת השנות מקרים כאלו.
    זוכרים את הסרט ''השוטר אזולאי''
    שוטרי מקוף המעורים בחיי התושבים הם התשובה היחידה לבעית הפשיעה.
    עובדים סוציאלים מתושבי המקום הם
    התשובה היחידה לעוני.
    שופטים ודינים מבני המקום הם התשובה היחידה לצדק.
    ומסגרת ה''שבט'' היא המסגרת לנהל
    זאת בכל אזור ואזור.
    והשבטים כפופים למדינה.
    שלום מלך המשיח.


  • 64.

    כל הכבוד למתיישבים היהודים! (ל''ת)

    .., 10/01/07 07:14

  • 63.

    וזו מתפללת כל בוקר ומתחתנת בתולה.

    יותם, 10/01/07 07:11

    חרפה לכל אדם מאמין אמיתי.
    עדיף כבר שתאכל חזיר ביום הכיפורים אבל תהיה בן אדם בעל צלם אנוש.
    הכיבוש הוא השחתה של כל אמות המוסר ומנוגד בעליל לאמונה מכל סוג שהיא...
    זו התנהגות בהמית בזויה מתנשאת ואכזרית שלשום אדם עם לב אסור להסכים איתה.
    החייל שעומד שם ללא מעש הוא אנחנו כולנו וכמוהו כמונו עדים לפשע שזווית צילום זו היא קצה הקרחון שבה.
    זוועה זוועה זוועה.....

    • ואתה לא קיללת אף אחד בחייך? (ל''ת)

      רוני, 15/01/07 01:14

    • על איזה ''כיבוש'' אתה מדבר, אדוני ה''מוסרי''?

      עתניאל גורביץ, 21/01/07 00:29

      חברון הייתה עיר יהודית אלפי שנים לפני שהגיעו לשם המוסלמים. אבהם אבינו קנה את מערת המכפלה ב400 שקלים וקבורים בה יצחק ויעקב ונשותיהם.
      הערבים טבחו כמה פעמים ללא סיבה ביהודי חברון.
      חזרנו לנחלת אבותינו.
      הביטוי אולי נשמע לך בומבסטי, אדוני ההזוי, אבל זה בדיוק מה שקרה.
      חזרנו לנחלת אבותינו ולא נרפה ממנה לעולם, לעולם.
      איזה חוסר מוסריות יש כאן?
      הצדק פשוט נעשה!

  • 62.

    לכל הצבועים שמתייחסים רק לקללה..

    אורן, 10/01/07 07:06

    זאת לא הקללה ..זו הסיטואציה כובש נכבש..
    הגברת הלא נכבדה הזאת מרשה לעצמה להתנהג כך בזכות הגנת הכידונים של צה''ל.
    הצבא של כולנו הוא שמאפשר להתייחס כך לבני אדם אחרים...אתם מדגישים את הקללה כדבר רגיל בחיינו..זאת צביעות הקללה היא לא העיניין.
    בושה לעם היהודי שצבאו נותן מחסה והגנה לגזענות בהמתית כזאת

    • תעשה טובה

      ., 10/01/07 07:18

      עם כל מה שהם עושים לנו והחייתיות שלהם, אין צורך אפילו להשוות. מה שהם עושים לנו בשדרות זה לא אותו דבר? הם מתכלים אלינו ואנחנו עוזבים את הבתים כי איפשר לחיות ככה. אז אנחנו נחזיר קצת ואל תיהיה יפה נפש, במלחמה כמו במלחמה רק שהממשלה שלנו ''קצת'' רכרוכית אז צריך לקחת את הדברים בידיים שלנו.

      • ככה אתה רוצה לראות את עצמך בראי..? ייבושם לך. (ל''ת)

        אורן, 10/01/07 14:43

  • 61.

    ככה נראים המתנחלים. חבורת פנאטים מסוכנת. לדכא ביד קשה (ל''ת)

    ערן, 10/01/07 06:43

    • ככה נראים המתנחלים?!

      ישראל, 10/01/07 07:21

      היתי רוצה שתעבוד תגור ביחד אתם צבוע!

  • 60.

    חבל שהערבים הנחמדים לא גרים בצמוד לשונאי היהודים שבתוכנו .בתל-אביב

    שאול, 10/01/07 06:42

    אשתי דור 14 בארץ. מגולי ספרד . שגרה בארץ ויכולה לספר על הערבים הנחמדים שביום שישי ביציאתם מהמסגדים עשו פרעות ביהודים. היה טוב אם אוהבי הערבים ושונאי היהודים שבתוכנו היו גרים בשכנות.

  • 59.

    ככה נראים המתחילים. חבורת פנאטים מסוכנת. לדכא ביד קשה (ל''ת)

    ערן, 10/01/07 06:41

  • 58.

    המתנחלים-אויבי הציונות והיהדות!דינם כדין שבתאי צבי. (ל''ת)

    יהודי, 10/01/07 06:22

  • 57.

    לכל השמאלנים המתהלמים: קיראו בבקשה

    משה מכרכור, 10/01/07 06:20

    אתם מתעוררים אך ורק במקרים כאלה ולא בטוח שהסיפור הוא אמיתי כפי שמתואר. מעניין מאוד שבמשך כל תקופת הפיגועים הרצחניים והאיומים והמתועבים, בהם נרצחו אלפי ישראלים חפים מפשע בהם משפחות שלמות, אתם נעלמתם ונאלמתם. אז תגידו אתם וכל מי שרואה זאת: זו לא בגידה ?

  • 56.

    ערבים בתוך שכונה יהודית ?

    נשות ווטש, 10/01/07 05:55

    יש לנו כמה שאלות קשות:
    ליהודים יש רק 2 אחוז בחברון
    למה הערבים האלה (הצדיקים) תקועים דוקא ב-2 אחוז
    למה הם לא עוזבים
    איפה חוק פינוי פיצוי
    מה עשתה שם המצלמה
    מי הבמאי
    איך הצליחו להוציא את השכנה היהודיה מן הכלים
    למה זה לא קורה כל יום
    איפה יאיר נוה
    למה אלוף הפיקוד לא מוציא צו הרחקה, הוא אלוף בזה, נגד יהודים
    למה לא קוראים לנו לעשות סדר

  • 55.

    אבות אכלו בוסר....והשרמוטות תשתוללנה ....

    יעקב, 10/01/07 05:21

    לראות את העלובה ה ''צנועה '', עם השביס, והגטקס, ולשון הפנינים, ולהבין, מדוע משה רבנו, סרב להיכנס לארץ ה '' מובטחת '' . והשטויות שכך ציוה הקדוש, סיפורי סבתא !!!! מי יותר ממשה אכל מרורים מעמנו, ארבעים שנה , שלושה דורות קבר במידבר, ולא הצליח להקים עם כלבבו !!! כך גם אלפיים שנות גולה, ויותר ממאה דורות של השפלה, התעללות , ניצול , שלילת זכויות, מניעת כניסה ליהודים למרבית מדינות העולם, וגירושים ופוגרומים, ואם לא די בכך, באה עלינו השואה שחיסלה חצי מעמנו, מעם שסבל כמו שסבלנו, הייתה מצפה ממנו שכאשר תהיה לו מדינה , הוא יתיחס למיעוטים בתוכו, באבירות, ובראשונה בחייו, הפך מנירדף לריבון, מה היית מצפה ???? אם תשאל את משה רבנו, הוא היה מבטל את יהדותם של 90% מאלה הנושאים את תורתו לשוא . המתנחלים לא אשמים, אשמות ממשלות ישראל לדורותיהם, ללא יוצא מן הכלל, שבלי משים, נטעו בעם יוהרה ושחצנות , ללא בסיס. ויצרו פה חברה גזענית, המחולקת לערבים ויהודים, תוך התעלמות מהיותם מרכיב חשוב בהבטחת עתיד קיומה של המדינה. חישובים קצרי טווח: ויתור על שרותם את המדינה, ובכך גזילת זכויות האזרח שלהם, יש לדרוש מהאוכלוסיה הערבית את חובותיה האזרחיות, והן יכולות להיות במסגרת שרות לאומי, להקים גדודי עבודה ולרתוםאותם לבנית ושיפור ערי וכפרי הערבים בארצנו, את המשכילים, לשלוח לעזור בחינוך הנוער, והאוכלוסיה הבוגרת, את הבנות ניתןלגייס, בתחום הבריאות הסיעודי, ובהדרכה בתפירה, בנגינה, ובפעולות חינוך וספורט, ומנגד , לעזור לזוגות צעירים במשכנתאות, ובמילגות לימודים, - כמו כן , צריך לקבוע אחוז, מחייב, כהתחלה, 5% בכל משרד ממשלתי, בנק, בתי ספר, מיכללות ואוניברסיטאות, יהיו מאוכלסים ע''י האוכלוסיה הערבית. אם לא נשכיל לקרבם אלינו, ולהופכם לאזרחים טובים ונאמנים, אנו בעל כוחנו, נגדל פה גייס חמישי, ואל נאשים איש כאשר זה יקרה, מלבד את עצמנו !!!!

    • ויפה שעה אחת קודם!!!! (ל''ת)

      ירחמיאל, 10/01/07 08:55

    • ואם גם אחרי זה הם ימשיכו להילחם בנו, מה תגיד אז? (ל''ת)

      רוני, 15/01/07 01:17

    • אגב, יעקב הפטריוט, מה אתה עושה בפלורידה? (ל''ת)

      יעקב, 21/01/07 00:31

  • 54.

    מעניין שהמצלמה הייתה שם מתחילת התקרית (ל''ת)

    ממש 'ריאליטי', 10/01/07 05:03

  • 53.

    שטויות, בת''א אף פעם שכן לא קילל וירק? (ל''ת)

    צבועים, 10/01/07 05:01

    • כל משפחה בדירה אי-זוגית חיה בכלוב? (ל''ת)

      אורן, 10/01/07 17:25

  • 52.

    This is an unhumane behaviour

    Gil, 10/01/07 03:54

    I am jewish and israeli, my father was injured in a suicide attack in israel few years ago. I untill watching this movie i considered my self anti palestinian and anti arab, but the way the jewish settler behaved on this video and the way the palestinian family should live in a cage is disgracefull. This is totally not acceptable. we should know better than that after what we have been through in the second world war.I am a shamed for the jewish settler on the video, and deeply sorry that we as a nation can not find a solution for the way both our nations are living. this is a very sad situation. I hope that the authorities are going to tackle those social problems

    • באנגלית רומרים inhuman ובכלל לונדון קצת רחוקה מחברון, לא?

      גדעון, 15/01/07 10:35

      אני מצטער שאביך נפצע ממחבל פלסטינאי, אבל אם זה עושה לך את השקפת העולם כבודו צריך להתעשת ו...להתבגר

  • 51.

    אשכנזים

    שלו, 10/01/07 03:37

    אשכנזים מלוכלכים.......מתנחבלים זבלים...........

    • אוףףף כמה שאתה צודק.המשפחה האשכנזיה שלי=מלוכלכת.אמא ואבא שלי, ואחי

      מדינה בהפרעה!!!, 10/01/07 04:06

      ואחותי.
      ?למה? ככה
      אתה יודע אתה החלטת.

      נו טוב, מה לעשות, יש אנשים חכמים מאיתנו שיודעים הכי טוב מה ומי הם האחרים.

      אז כולנו עכשיו חת-שתיים למקלחת, וגם אם החלפת את המים בגז...לא נתלונן.

      • תתבייש לך! (ל''ת)

        רעות, 14/01/07 20:22

    • ואללה נכון אשכנזים,,, למשל, אלפרון אשכנזי

      עין לציון, 10/01/07 07:16

      ואללה איך לא שמנו לב, שרוב יושבי בתי הסוהר, הם אשכנזים, האלפרונים, האברג'ילים, ושאר חסידי אומות העולם, האלימות בכל מקום ואתר, בכבישים, בבתי הספר, החוצפה, הפשעים למינהם, כולם אשכנזים, בעוד שאת הארץ הקימו כידוע העליות הראשונות ממרוקו, ועירק, את התעשייה וההי טק, הקימו הם העירקים והמרוקאים, שי עגנון למי שלא יודע הוא מזרחי, זוכי פרס נובל חוץ מערפת הם כולם לא אשכנזים,!
      הדימיון האשכנזי פשוט לא מכיר במציאות,!

  • 50.

    ל-37- באמת? אני מאחלת לך מכל הלב שכנה כמו המתנחלת האיומה הזאת-

    מכשפה, 10/01/07 03:28

    בעצם, אני ממש יודעת שכשיפנו אותה סוף, סוף מחברון, היא תבוא לגור לידך!...

  • 49.

    כיצד יגיב היועץ המשםטי כלפי ההיטלריזם? (ל''ת)

    אורי, 10/01/07 03:21

    • הוא צריך להגיב נגד הכינויים שלך (ל''ת)

      אסנת, 10/01/07 05:02

  • 48.

    תסלחי לי גברתי

    ג'וני, 10/01/07 02:54

    אתה דתייה מאמינה, אבל זה שאת מנבלת את הפה, לא יביא אותך לגן עדן, מקסימום לגן סאקר.

  • 47.

    אור לגויים? או חמס יהודי? (ל''ת)

    טל, 10/01/07 02:47

  • 46.

    ''סרטון שהגיע לשלום עכשיו'' - בטח אחרי שחירחרו וליבו את השטח... (ל''ת)

    דרור, 10/01/07 02:46

    • לדרור-לך תשתיל לעצמך מוח.

      דני ב., 10/01/07 08:14

      כי בקוםסא שאתה מחזיק בין שתי האזניים שלך אין כלום פרט לשנאה חולנית.
      אני מקווה שלא כל הרמת גנים כמוך.

      • דרור צודק. המתנחלים אנשים עם לב זהב ורק השמאלנים יכולים לגרום להם

        קובי, 10/01/07 12:40

        להתנהג ככה.

  • 45.

    בולשיט , אני הייתי בצבא הערבים עושים דברים יותר גרועים! (ל''ת)

    מסתירים את האמת, 10/01/07 02:41

  • 44.

    מזעזע, נכון

    מלכישוע, 10/01/07 02:38

    האישה החרדית היא ללא ספק מגעילה ודוחה.

    אבל כמה מתנחלים נרצחים בהתנחלויות? זה טיפה יותר חמור מקללות.

    • אז אתה אומר שאנחנו לא יותר טובים מהם?

      אורן, 10/01/07 17:22

      היהודי והערבי הם אותו דבר?
      אתה רוצה שנרד לדרגת המוסר שלהם או שאנחנו עם הספר שאמור להביא אור לגויים?

      • תגיד אתה דביל??? אתה משווה בין קללה לרצח?? (ל''ת)

        רוני, 15/01/07 01:19

  • 43.

    אתם צריכים לראות את אמא שלי רבה עם השכנה

    שוקו, 10/01/07 02:32

    נו, צעקות וקללות. מה זה מוכיח? הוידאו הזה לא מוכיח כלום. מקסימום זה מראה שהאישה הזאת ספציפית היא חרא של בן אדם. על מחבל מתאבד אנחנו לא יכולים להכליל נגד כל הפלסטינים, אבל על מתנחלת פוסטמה כן?

    הצביעות זועקת לשמיים.

  • 42.

    שימו לב לחייל שעומד כמו גולם בצד

    בושה, 10/01/07 02:17

    החייל עומד כמו פגר בצד במקום להעיף את המתנחלת ולהרגיע את הרוחות. בושה לצה''ל שחיילים כאלה משרתים בתוכו.

  • 41.

    אם אני הייתי הערביה-הייתי היום חמאס (ל''ת)

    וגם אתם, 10/01/07 01:56

  • 40.

    צוות מעריב כנסו!!

    אורית, 10/01/07 01:48

    בגלל הפירסומות המעצבנות שלכם ויתרתי ולא ראיתי את הסירטון, עד מתי תאנסו אנשים לראות את הפירסומות האלו ? מה זה ערוץ 2 ? מעניין אם תפרסמו את התגובה שלי.
    נמאס כבר !!!

    • גמני כנ''ל.לא רואה פרסומות בכוח! (ל''ת)

      מדינה בהפרעה!!!, 10/01/07 04:08

      • ומי ישלם? בנון ישלם!

        דודו, 10/01/07 09:02

        אתם משלמים לעורך, לכתב, לגרפיקאי, לאיש המחשבים, לצלמים, שכ''ד למשרד, חשמל, ציוד וכו'?
        אל תהיו צבועים לאף אחד לא נעים לראות פרסומות, אבל כולנו אוהבים לקבל מדיה בחינם.
        ואני ממש לא ממערכת האתר.

  • 39.

    רמאים!

    עורך דין,, 10/01/07 01:42

    איזו מין ראיה זאת?
    ברור שהסרט ערוך בצורה מגמתית שחותכת בדיוק את מה שתומכת הטרור, הצלמת בת ה-16 ומשפחתה רצו להראות.
    די לשקרים!

  • 38.

    המתנחלים אינם אשמים

    מיעוטניק, 10/01/07 01:42

    המדינה אשמה, והאזרחים הדפוקים שממשיכים להתיר לכיבוש הזה להמשך !
    רוצים לקיים ישוב יהודי בחברון אז תחטרו לפיוס ותבנו יחסים טובים עם השכנים ! אין שום הצדקה לאימפריאליזם הציוני המטורף שהולך בחברון !

  • 37.

    תסלחו לי כולם

    עידו, 10/01/07 01:37

    מה רואים פה ? קללות כול אחד מקלל את השני יריקות הדדיות אם אני לא טועה מה שונה הסיפור הזה מכול סיכסוך שכנים ?

    • ל37 - הכלוב, למשל, שונה. לא?

      אני, 10/01/07 08:19

      לא רק הקללות זה העניין, גם הכלוב המשונה הזה והיכולת שלה לדחוף את המשפחה הפלשתינאית לשם. אני בטוחה שיש מתנחלים טובים ובני אדם, אין לי ספק בזה. אבל אנחנו לא צריכים לשבת שם, זה מצב בעייתי שרק מחריף ומחריף כל הזמן. הטמטום רק מעמיק, הראייה החד צדדית והחיפוש אחרי ''צדק''. די כבר, רוצים לחיות בשקט ושלום!

  • 36.

    איסטרטגיה ארופאית ישנה

    הפרד ומשול, 10/01/07 01:37

    אם בכל מריבת שכנים אצלכם בבנין, הארופאים היו מתערבבים גם החיים שלכם היו נראים כך.
    הארופאים רוצים להתרחב וזורעים פרוד בכל המדינות שמקיפות אותם.
    הם ישפכו כסף על כל פלשתיני בכיין כי אנחנו קרובים אליהם ובמקביל יתנו למליוני אפריקאים למות ברעב ובמגיפות.
    את אפריקה הם שדדו במשך מאות שנים אבל ישלמו רק מס שפתיים כדי לתקן כאן האן הם יתערבו וישקיעו כי יש להם אינטרס.
    את האיסטרטגיה הזו המציאו הרומאים לפני 2500 שנה.
    הענין הוא שבעוד הארופאים לומדים מההיסטוריה ומשתכללים, אצלנו אנשים חושבים שהם המציאו את הגלגל ואנחנו נופלים לאותם מלכודות פעם אחר פעם.
    האם בתי המשפט ששופטים את המתנחלים פעם אחר פעם לא ראויים?
    האם אנחנו צריכים לשבור את העקרון של עליונות בתי המשפט ולהתערב בגלל סרטון מוניפולטיבי?
    שילכו עם הסרטון הזה לבית משפט, ומה שבית המשפט יקבע, קדוש.

  • 35.

    מעריב =עמלק..

    eli, 10/01/07 01:12

    תראו את הכול מההתחלה ולא מהסופ..זה לא היה מתקבל בבית המשפט. זה מגמתי וברור לכול עין. אפילו סטיבי וונדר היה מת מצחוק..

  • 34.

    למה הפלסטינים לא מוכרים והולכים? (ל''ת)

    ?, 10/01/07 01:07

  • 33.

    עד מתי????

    דויד, 10/01/07 01:06

    הייתי חייל בתל רומדה.והמשפחה הזאת מוציאה מצלמה בכל אפשרות ומצלמת את העמדות של הצבא ובאמת מעניין לאיזה סוג של ארגונים התמונות האלה הולכות.אז שלא יבכו והם משפחה ערבית בתוך שכונה יהודית בחברון

    • לא נכון! אתה מדבר שטויות!

      רועי, 10/01/07 01:50

      זו לא שכונה כי אם רחוב אחד של 40מטר. פעם היו שם רק ערבים ובשנות השמונים המתנחלים פלשו לבתים נטושים והתחילו להתעלל בשכנים הערבים כדי שיעופו. זו המשפחה האחרונה שנותרה ברחוב הזה. טוב מאוד שהמשפחה הזאת מחזיקה מצלמה כדי שכולנו נראה את פרצופם האמיתי של מתנחלי חברון ההזויים והחולי רוח.

      • מי שמדבר!

        דויד, 10/01/07 09:37

        התושבים של תל רומדה גרו בקראוונים ולא באף בית שנלקח חס וחלילה מאיזה ערבי מסכן שטרח ב1929 לרצוח את היהודים שגרו בחברון ולקחת להם את הרכוש.אני מסכים שיש כמה תושבים שלא מייצגים אף אחד חוץ מעצמם וטוב שכך.למשל חבר שלי ששמר עליהם חטף סטירה מאחת המתיישבות.

        • חטף סתירה ממתנחלת. לא ממתישבת (ל''ת)

          יחי ההבדל הקטן, 10/01/07 12:41

  • 32.

    תפילה...

    העין השלישית, 10/01/07 00:58

    הבא כולנו נתפלל לאבינו שבשמיים שיחזיר לכל אחד לפי כוונתו...
    כך שמי תוקף היום יותקף מחר ומי שמתנכל היום יתנכלו בו מחר.
    ואל לנו לשכוח כי הזמן זה כמו גלגל...מי שהיום למעלה מחר למטה וההפך נכון...
    א מ ן

    • נכון מאוד!

      דמוקרט, 10/01/07 01:41

      שערבים שתוקפים אותנו כבר קרוב ל100 שנה יותקפו על ידינו ויוכנעו!

      שההתנכלויות שלהם אלינו בצורת פרעות, רצח, פיגועים ועינויים אחרים יחזרו כולם אליהם!

      ולמרות שהיום נראה להם שהם למעלה, כל העולם אוהב אותם ואפילו ישראלים תומכים במחבלים במקום באחיהם - זה ישתנה.

      אמן.

    • הבא כולנו נתפלל שאף אחד לא יתקוף אף אחד (ל''ת)

      א, 10/01/07 13:15

  • 31.

    אוהבים ערבים מאשר יהודים??

    אוהבת יהודים, 10/01/07 00:56

    איזה מדינה מטומטמת!! במקום להגן על היהודים,האחים שלכם אתם מראים את הדברים הלא טובים בנו?? למה שנגן על הערבים האלה?? הם פלשו למדינה שלנו!! הדיבורים האלה לא היו במקום אבל אתם מצדיקים את הערבים!!

    • גברת את נורמלית?

      אביתר, 10/01/07 01:45

      כימני מסורתי אני חייב לומר שהיהדות מושתתת על מוסר ועל ערכים שונים לחלוטין ממה שהמתנחלת מציגה. אין פה שום עניין של להגן או להסתיר, זו התנהגות לא יהודית!

      • ערכי היהדות הם: לכבוש את הארץ, להעיף את כל האויבים,

        רוני, 15/01/07 01:25

        ולהשאיר רק את הנאמנים לעם ישראל.(כגון הדרוזים והצדלניקים).

        תלמד תנ''ך קצת.

        ומה אתם עושים?? בדיוק הפוך: מגנים על האויבים, וזורקים לכלבים את אלו שנלחמים בשבילנו.
        בושה!!!

  • 30.

    Settlers... l

    gomer pyle, 10/01/07 00:51

    Well. What do you expect from settlers? They grow up believing they have a right to rule over others. l

    • כשתחזירו את הקרקעות לאינדיאנים נדבר (ל''ת)

      י, 10/01/07 01:57

  • 29.

    מלח הארץ

    דניאל, 10/01/07 00:45

    יש לציין שהיצורים בחברון הם לא המתנחלים והמתנחלים הם לא היצורים בחברון. הסיבה לישיבה שלהם שם היא מוצדקת היסטורית, אבל מדהים לראות כל פעם מחדש איזו אסופה של חלאות התאספו ובאו לשם.
    בושה למין האנושי, לעם היהודי ולמתנחלים שיש כאלה בתוכו

    • אתה יכול לגור שם במקום (ל''ת)

      י, 10/01/07 01:56

    • דניאל אתה חייב להבין שיחס גורר יחס! פרעות ביהודי חברון! 79 יהודים

      טוני, 10/01/07 09:23

      נרצחו! תינוקות נקרעו מזרועות אימם!
      זה מה שעשו ערבי חברון ליהודים שם!
      יחס גורר יחס!
      למה מצפים מהיהודים לשבת בשקט ולסבול את זה!
      אסור לנו להיות כאלה יותר!

      • אז ? יופי ממש פתרון....

        א, 10/01/07 13:18

        עכשיו הפלשתינאים הצעירים
        שנפגעים ללא שום הצדקה, יגידו ש ''יחס גורר יחס''.
        יש לו את הזכות להרוג ילדים יהודיים בגלל שאח שלו נהרג ע''י טנק של צהל בטעות.

        אתה חייב להבין אותו.....

        • הם הורגים. ואנחנו לא צריכים להבין אותם אלא להילחם בהם. (ל''ת)

          רוני, 15/01/07 01:26

  • 28.

    למה אין תגובות? או שכולם יגיעו ביחד... (ל''ת)

    rrrrrron ...zzz, 10/01/07 00:41

  • 27.

    אפשר לחשוב.....אז היא אמרה לה שרמוטה ממש אסון לאומי

    יגאל כהן, 10/01/07 00:38

    אף אחד מעיתונאיט מעריב לא אמר שרמוטה בחיים לאף בן אדם...

    • יגאל כהן בוא אסביר לך משהו..

      אורן, 10/01/07 07:02

      זה לא שהיא אמרה לה שרמוטה..המעמד כולו טעון גזענות ופטרונות של כובשת...היא אומרת לה כנסי לכלוב שלך תסגרי את הדלת..שרמוטה היא לא אומרת כקללה פתאומית היא מנסה לפגוע..היא מתנהגת כאדם שיודע שיש שווים הרבה יותר בגלל שהם מן הצד של הכובש..והנורא מכל הוא שמי שמגן על התנהגות כזאת הוא הצבא שלך ושלי.אם הילד שלי היה משרת בחברון הוא היה בין אלה שמגינים ומאפשרים התנהגות כזאת..זאת כל הבעיה לא הקללה..אלא מה היא מסמלת ומה אומרת על כולנו הסיטואציה הזאת.

  • 26.

    הערבים לא חייבים לגור בכלוב

    ראש בראש, 10/01/07 00:35

    הם יכולים כבר היום ללכת ל-21 מדינות ערב. תראו איזה עושר יש לאחיהם בדובאי ובכווית. הם מתעקשים להשאר כאן כי הם חולמים להשמיד את היהודים עד האחרון שבהם.

    ליהודים אין לאן ללכת, מה לעשות.

  • 25.

    מה בדיוק רואים בסרט הזה?

    מבקר סרטים, 10/01/07 00:33

    1) מה קרה לפני שהקטע הפורסם מתחיל?
    2) למה התמונה השתבשה באמצע?
    3) אם מישהו היה עומד וצולם כל מה שמתרחש בשכונה ישראלית טיפוסית - או יותר טוב, בכניסה למועדון לילה - הוא לא היה משיג חומר אפילו יותר מזעזע?
    4) למה כל כלי התקשורת קופצים על ה''מציאה'' הזאת? איפה הם היו כאשר הימניים רצו לפרסם קטעים של ברוטליות משטרתית מעמונה ומהפגנות אחרות?
    5) אם הסרט אמור לתעד אירוע שחוזר על עצמו כל יום, למה לא הצליחו לצלם קטע יותר משכנע?

  • 24.

    5 מליון יהודים חיים בכלוב

    מוקתאדה, 10/01/07 00:33

    בין 300 מליון ערבים מוסלמים.

  • 23.

    זה נראה רע, אבל עדיין חד צדדי

    חזאי הטמטום IL, 10/01/07 00:31

    למודי היסטוריה של רצח וסבל משכנינו הערבים ולמרות השפה הנחותה של המתנחלת בסירטון, עדיין אין עובדות מצולמות המוצגות כאן אודות מעללי הערבים במתנחלים.

    הכיבוש שלנו היה תולדה של כורח לנוכח מציאות רצחנית רבת שנים מצידם של הערבים נגדינו.

    משום מה, דבר זה ''נשמט'' מזכרונם של הסמולנים, הפציפיסטים והאנרכיסטים שנוהגים להציג רק את סיבלם של הערבים.

    ''מדינת פלסתין'' הומצאה (בעזרתם של טיפשי הנפש שלנו) רק לאחר מלחמת ששת הימים.

    שטחים שנכבשו היו בחזקתם של הירדנים, הסורים והמצרים.

    מעולם לא קמה כל ''ישות פלסתינאית'' לתבוע מהם מדינה. רק לאחר שאולצנו לצאת למלחמה כנגד מבקשי נפשנו וארצנו, נולדנ מין ישות מלאכותית זו.

    לכן, כדאי לבדוק יותר לעומק מקורן של היתקלויות ולא להיתפש באופן מונוכרומטי ונגד עצמנו בעובדות חלקיות.

    דינן של עובדות אלה כדין ''חצי אמת'' שזה די קרוב לשקר

  • 22.

    בגלל המתנחלים הארורים האלה

    ידיד העם, 10/01/07 00:26

    בגלל הפרובוקציות של המתנחלים הארורים האלה, המצב הביטחוני של ישראל נמצא על הפנים.

    חייבים להעיף את המתנחלים האלה מחברון ומכל מקום שיש ריכוז גבוה של אוכלוסיה ערבית, ויפה שעה אחת קודם.

    • תל אביב הא לא ממש בישראל אתם

      סער, 10/01/07 01:41

      בטח המתנחלים אחראים לשואה לגירוש יהדות ספרד לפריצת מלחמת השיחרור ומעל אחראים להחכדת הדינוזראורים.
      וגם כתבתה להעיף את המתנחלים מכול מקום שיש בו ריכוז גדול של אוכלוסיה ערבית אז תעשה טובה ועוף לך מתל אביב אתה מפריע את שלוות ערביי יפו.

    • כמו שהעפנו אותם מגוש קטיף

      ירון, 10/01/07 01:46

      תראה איך המצב הבטחוני השתפר מאז ...

      (רק קסאמים וקטיושות - העיקר שזה לא מגיע לתל אביב-הרצליה)

      • כשהם גרו שם לא היו קאסמים וקטיושות?

        אורן, 10/01/07 17:05

        שצהל שלט על ציר פילדלפי לא נכנס אמל''ח?
        תפנים טמבל יקר: המאבק הזה ילך ויחריף. הנשקים בשימוש יהפכו גדולים וקטלניים יותר, זו אבולוציה של מאבק. אל תסתכל לאחור ותציין ש''אז זה לא היה ככה'' כי גם פעם רכב לא עבר את ה60 קמ''ש...
        להתנחלויות אין ולא היה שום השפעה על מצב הבטחון מעבר לכך שאילצו את צהל להיות בשטח אויב ולספוג ולדמם בלי סוף. ההתנחלויות זה גם מה שעזר (ונכון לא היה צריך הרבה עזרה אבל בכל זאת, בשביל מה?) לליבוי השנאה היוקדת בין 2 העמים למצב בלתי הפיך ונפיץ.

    • על ידך ביפו...

      יסכה, 21/01/07 00:35

      על-ידך ביפו יש ריכוז ענק של ערבים. מה לעשות עם היהודים שם, כולל אותך?
      ואגב, גם חלקים מתל-אביב יושבים על אדמות ערביות, כמו אבו-כביר, שייך מוניס, ועוד.
      חברון היא עיר הרבה יותר יהודית מתל-אביב! מפתיע, לא?

  • 21.

    אצל היהודים זה מסתכם לכל היותר בקללות

    אופיר, 10/01/07 00:26

    אצל הערבים זה הסתיים ברצח אכזרי ומזעזע של כל שכניהם היהודים.
    אגב, קל מאד לשפוט על פי צילום של חצי דקה, בלי לדעת מה קרה דקה קודם או דקה אחר כך. לא מאמינים שזה קל? תשאלו את האירופאים, הם אומנים בזה. תמיד מראים את הצד הישראלי כאכזר, ואת הפלסטינים כמסכנים.
    אם אתם ממהרים להכריע כאן- אל תתלונו שבאירופה משתמשים נגדנו באותן שיטות תעמולה...

  • 20.

    לא נעים אבל זו מלחמה

    דניאל, 10/01/07 00:21

    ממרומי הקפוצ'ינו התל אביבי זה אולי נראה מאוד לא נאור או לפחות לא הומני כל כך אבל צריך לזכור שאנו נמצאים איתם במלחמה. וכמו במלחמה, זה לא סרט וולט דיסני, אין מה לעשות. זו מלחמה על הארץ. בדיוק כמו שהרג של ילדה ''חפה מפשע'' ביו''ש הוא אמנם מצער מאוד אך לגיטימי כיוון שזו באמת מלחמה..

    • החינוך שלך הצליח מעבר לכל הציפיות

      אם כך אז כבר, 10/01/07 02:43

      אות ומופת לעיוות המוסר ע''י אידאולוגיה.
      ישר כח לציונות הדתית!!

      • ברור, אבל החינוך החילוני...

        דניאל, 10/01/07 12:02

        ממש הצלחה כבירה. דור למופת הם גידלו כאן ממש. דור שלא יודע כלום. עזוב יהדות, כלום, כלום! תן לי את הגרועים שבחינוך הדתי/חרדי ולא את המעולים שבחינוך החילוני.

    • בשם מי היא ''נלחמת'' שם??? מי שמה ? (ל''ת)

      מטורללים מטעם, 10/01/07 12:34

      • בשמך. (ל''ת)

        יעל, 15/01/07 01:28

  • 19.

    ככה זה שם, שרתתי שם

    אלון, 10/01/07 00:17

    מה זה הדבר הזה, בעצם מה אני מתפלא, גם אני שירתתי בחברון, ככה הם מתנהגים שם ובהגנתנו

  • 18.

    שחחתם שכול המתנחלים בתוך כלובים בגלל הערבים (ל''ת)

    אבי, 10/01/07 00:10

  • 17.

    התנקלויות יום יומיות ...וכלום מהתקשורת

    קובי, 10/01/07 00:10

    רק רגע אחד קטן של ערבי עם מצלמה, אולי 10 שניות , מספיק כדי להרוס חיים של משפחות שלמות ...אם אתם רוצים חדשות אמיתיות ...תקראו בnrg תעברו לערוץ 7 ותבינו את האמת מאחורי הפירסומים של nrg.

  • 16.

    ועליהם נאמר''מיטב הנוער'' חלוצים... (ל''ת)

    עם סגולה, 10/01/07 00:03

    • יטב הנוער ישבו בקיץ בבתי קפה בשנקין (ל''ת)

      י, 10/01/07 01:54

  • 15.

    ואנחנו נאלצנו להקיף עצמנו בגדר ...

    אז מה, 10/01/07 00:00

    בגלל ההתנכלויות של הפלסטינים

  • 14.

    מזכיר ימים אפלים

    רון, 10/01/07 00:00

    וזה רק מה שנתפס במצלמה. יש עוד הרבה שלא.

    • איזה ימים ואיזה אפלים

      אפל, 10/01/07 01:42

      החלפת קללות כמו כול יום שישי בין מפגני השמאל לחיילים בבלעין.

    • ויהודים מהשמאל הקיצוני מזכירים לך מישהו??

      100% ציוני בדם, 10/01/07 10:16

      לי הם בהחלט מזכירים

  • 13.

    בתי היהודים בשדרות הם ה-''כלוב'' האמיתי

    הכלב שבכלוב, 09/01/07 23:52

    למה גברת אבו-עיישה לא מצלמת שם?

    ובינינו, למה שגברת אבו-עיישה תעניין אותי יותר מתושבי שדרות? או בכלל?

  • 12.

    המתנחלת התנהגה כראוי

    יצחק, 09/01/07 23:51

    הכותרת מגמתית, במה הערבייה יותר טובה לפי ''בצלם''. הרי יש סכנה מהערבים, ולכן הדלת שם צריכה להיות סגורה.

  • 11.

    אוי ואבוי אלוהים ישמווווווווווור

    עומרי, 09/01/07 23:43

    אלוהים ישמור אלוהים ישמור אלוהים ישמור אלוהים ישמוררררררר
    איזה חיהההההה
    איזה מין בני אדם אין לי מילים אין לי מילים
    בחיים לא הרגשתי ככה..
    אני בשוק..

    • ממש זה היה מזעזע (ל''ת)

      מחריד, 10/01/07 01:27

      • מסכנים, ממש רחמנות עליכם

        ציפי, 21/01/07 00:39

        הארץ מלאה אלימות, רצח, אונס, פריצות, שוד זקנים.
        המנהיגות מושחתת מהיסוד.
        ואתם מזדעזעים מאישה אחת שניבלה את פיה...
        ממש מסכנים, רחמנות עליכם

  • 10.

    shame, shame shame!!! (ל''ת)

    kfir, 09/01/07 23:42

  • 9.

    תפסיקו להסית המתנחלים צודקים (ל''ת)

    ומה היה לפני??, 09/01/07 23:28

    • לפני היהודים פלשו לפלשתין

      היסטריון, 10/01/07 11:18

      אבל בעצם לפני לא הייתה פלשתין
      אלא הבריטים שלטו פה, רגע בעצם
      העותומנים ואולי הצלבנים או כליפות או שרומאים החשמונאים הביזנטים ...בבלים... דוד המלך ?
      לדעתי אלו הכנענים ואולי נוודים שמים בשם ''אפירו''.
      האדם הקדמון ?!

  • 8.

    אם התקשורת מפרסמת סיפור כזה עכשיו

    גמל שלמה, 09/01/07 23:27

    סימן שהבחירות בקרוב והם מקווים להטות קולות לטובת השמאל

  • 7.

    למה במקומות אחרים אין סכסוכים כאלה בין שכנים? (ל''ת)

    די כבר, 09/01/07 23:25

    • באמת נקודה חשובה

      השכן, 10/01/07 01:44

      מאוז קום המדינה לא היה בארץ ולו סיכסוך שכנים אחד רק אצל המתנחלים זה קורה פחחעעע

  • 6.

    לא טוב להם? שילכו לירדן (ל''ת)

    אמיר, 09/01/07 23:24

    • באמת, מה היא מתלוננת, אחלה כלוב!

      אורן, 10/01/07 16:56

      אתה שפוי?
      איך תגיב אם אומר לך לא טוב לך? תחזור לרמת גן (במקרה הטוב) או לאירופה (במקרה הפחות טוב)!

  • 5.

    הסרט מראה רק את סוף הסיפור מה היה בהתחלה? (ל''ת)

    למען ההגינות, 09/01/07 23:23

    • למען ההגינות אולי

      א, 10/01/07 10:38

      אבל לא זה לא ממש שמנה התנהגות אינפנטילית כזאת שום דבר לא מצדיק.

      ואם אתה כבר שואל ...ולפני זה ?
      נגיע לממלכת דוד כן או לא , ומקורות האבות של שני העמים.

  • 4.

    בתור דתייה לאומית אני מתביישת...

    מיכל, 09/01/07 23:21

    שהמתנחלת הזאת תסיר את כיסוי הראש שהיא לובשת. הוא שווה כקליפת השום.
    ברגע שאיבדנו את המוסריות שלנו- הפסדנו במלחמה..
    המתנחלת הזאת בושה למגזר הדתי.

  • 3.

    כחייל קרבי - אצלי זה לא היה קורה!

    קול הצדק, 09/01/07 23:21

    כמו שהגנו על היהודים, ככה לא נתנו למתנחלים להתעמר בערבים. אני כבר הייתי דואג להעיף את המתנחלת לכל הרוחות ומתלונן עליה. אבל למה כבר אפשר לצפות - ישוב יהודי של קומץ משיחיים מטורפים.

  • 2.

    אני בז לך מדינת ישראל. אינך ראויה לקיום, ולהיות חברה באומות העולם

    Yossi V, 09/01/07 23:20

    גם אזרחיך, ראוי להם שיפוצו לכל עבר ואת המשחקים שלהם שיעשו בין וכלפי מי שידע לטפל בהם.

    שמח לא להיות שייך לזוהמה הישראלית.

    • סוג של צודק (ל''ת)

      כרמית, 10/01/07 01:47

    • מסתדרים טוב מאוד בלעדיך:-) (ל''ת)

      י, 10/01/07 01:52

    • תירגע מטומטם

      אלי, 10/01/07 03:06

      מתלהב מתחסד

    • ''yossi''אתה שייך לזוהמה גרועה הרבה יותר

      ארז, 10/01/07 07:45

      ....לתרבות מזוהמת שבה הורגים את הבת כי נישקה את בן השכן,תרבות מזוהמת שטובחת את בניה היא בקצב רצחני,מפיצוצי התאבדות,ועד שחיטה בסכין...תרבות של רצח,אונס ובורות,תרבות של נחשלות ושינאה....תרבות שאינה תרבות-ואתה עוד מעיז לדבר?!?!?!?!לך חפש 70 בתולות פראיריות שינענעו אותך

      • ארז, שיחקת אותה כל הכבוד!!! (ל''ת)

        אחד מהעם, 10/01/07 10:50

  • 1.

    בתור ימני בדעותיו אני חושב שזה מוגזם

    מאיר, 09/01/07 23:19

    ממש מבייש. אשה דתיה שמדברת כך היא כתם שחור לכל בן תרבות.

    • מה מצמרר פה ? המילים או המעשים ? מצמרר?? (ל''ת)

      לא זה ולא זה, 11/01/07 16:19