• 90.

    http://www.kimizion.org/shiur/lashon.html

    12, 27/01/07 21:10

    http://www.kimizion.org/shiur/lashon.html

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תשובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ישראל, 27/01/07 21:01

    http://www.kimizion.org/shiur/lashon.html

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    חוצפה שאין למעלה ממנה!

    יהודי, 20/01/07 20:26

    מנין לקח הרב יוסף את העוז והחוצפה להשמיץ אדם שהוא איננו מתקרב לקרסוליו. כשהוא מדבר על הרב אבינר שישל נעליו. ריח הפוליטיקה הרע והמבאיש יוצא מפיו.
    גם מי שהוא רב ות''ח, ודווקא הוא, חייב בכבוד ת''ח.
    ארור האיש שיצר את הרדיפה הזאת. הוא מוכר לכל הקרובים לענין, ומניעיו הפוליטיים השפלים עולים מכל הענין הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שופכים את דמו יחד עם דמי הנשים

    רינה, 14/01/07 00:25

    לא בכם אני בוחרת להיות מורי הדרך שלי. מי שמנפנפים בתחתונים של אישה עם כתם דם בציבור של רבנים, ומתווכחים בפרהסיה - באינטרנט - על פסיקות בהלכות צניעות - אינם ראויים בעיניי.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מתערב שיגלו עליו גם שהוא נואף

    מבין עיניין, 13/01/07 22:49

    ולא רק בגלל תוכניות הרדיו שלו
    שהוא פותח בשלום למאזינות קודם

    הגב לתגובה זו

    • שוביניסט.

      שרוליק, 15/01/07 15:38

      להקדים כבוד לגברת זה לא אסור, אלא אם לדעתך מקום האישה הוא נחות.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הרב אבינר זכה להיכנס לרשימה מכובדת

    יוסף, 12/01/07 01:14

    לצערנו בכל ההיסטוריה, על הרבנים הגדולים מכולם, האמיצים מכולם ומלאי האהבה מכולם, תמיד קמו אנשים ששפכו זוהמה. כך היה עם הרמב''ם, הרמח''ל, רבי יונתן איבשיץ, הרב קוק ועוד. זה התהליך שצריכים לעבור בבירור האמת. כשאמת גדולה פורצת יש כנראה הרבה מעקבים. אשרי כבוד הרב שלמה אבינר שליט''א שזכה להיכנס לרשימה מכובדת זו של גדולי עולם ששילמו מחיר כבד בגלל השליחות החשובה שלקחו על עצמם. מסכנים אותם אומללים שלקחו על עצמם את התפקיד הנורא של ביזוי תורה וביזוי תלמידי חכמים. והכואב הוא שברור שהכל כביכול לשם-שמים... ה' ירחם עליהם ועל זרעם. אנא ה' הצל אותנו ממחלוקות והגדל את כבוד תורתך בעולם.

    הגב לתגובה זו

    • תזכיר לי מי זה הרמב''ם?

      שחר ש, 12/01/07 08:43

      ההוא שקבע שיש להקל עם מי שאונס ילדה בת שלוש כי היא לא מאבדת את קרום הבתולין מהאונס?
      אם הדת היא מקור המוסר שלנו- אנחנו בצרות.

      הגיע הזמן לצאת מהדת חברה.
      מצטער לשים לכם (ולי) מראה בפנים, אבל הדת גרמה לנו נזק, לנו, למוסלמים ולנוצרים, והגיע הזמן שנצא אל המדע והאור.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    הליצן לא מבין במשפט עברי

    דורש אמת, 12/01/07 00:31

    אין הרב עובדיה יכול להיות בורר של הבן שלו הרב יעקב יוסף? זו סתם התחמקות עצובה ומצערת של אלוף המתחמקים.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ''יחסיו עם אביו ידעו עליות ומורדות''

    דוד, 12/01/07 00:07

    עד כמה שידוע לי ''כבד את אביך ואת אמך'' כתוב ב-10 הדיברות, וכל מיני המצאות על כתמים ו-7 נקיים לא בדיוק כתובים שם - עוד דוגמא לעיוות הנורא שיש היום ביהדות, ועוד דוגמא למאבקי הכוח האיומים במסווה של ''לשם שמיים''. שאח''כ לא יתפלאו אם טובי בנינו משליכים את הכיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מי אלה בכלל החרדים?

    משה, 12/01/07 00:05

    אוסף של רשעים שמוצצים את כספי המדינה שאין הם מאמינים בה. מי שואל אותם בכלל איזה רב מותר לנו למנות?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    תגובה לשולמית!

    הסנדק, 11/01/07 18:33

    האם זה נכון שהבד''צ אסר עליכם להחזיק אתר אינטראענעט??

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    האיש אינו רב - גדולי הרבנים אומרים זאת

    יוני, 11/01/07 18:23

    ראו מה אומר עליו הרב יעקב יוסף, ומה פסקו מרנן ורבנן הגאונים הרב אליהו שליט''א והרב שפירא שליט''א והרב ליאור והרב זלמן נחמיה גולדברג - שאסור לו לפסוק בדיני טהרה, וראו מכתבם של רבנים ועוד אנשים המעידים כי אין מדובר ברב כלל וכלל וגרוע מכך. הגאון הרב יעקב יוסף אינו זקוק לאישור של מי מהמגיבים כאן, וגדולתו בתורה אינה מוטלת בספק - ואם הוא מתאר אדם שמשתמש ברבנותו לדברים רעים כרשע מרושע, כנראה שיש דברים בגו. נקודה למחשבה לאנשים בלי דעות קדומות ש'לא נותנים לעובדות לבלבל אותם'.

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה שתשפוט רבנים?? (ל''ת)

      ברוך זלמן, 11/01/07 20:45

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    הדיוט!!! כנס ותבין!

    בניהו, 11/01/07 17:33

    באתר www.aviner.net
    ובמכתב של הרבנים וכו' נאמר בפירוש שהם בדקו בעצמם! אז תפסיק לחרטש את השכל ולנסות לגונן על הרב המתחזה שלך!
    קל מאוד להטמין את הראש באדמה ולהאשים את כל העולם ורק לא להתבונן בעובדות המדברות בעד עצמן.
    וחוץ מזה אם תעיין בחומר הועדה (מובא באתר אבינר.נט) תראה שלא שפשעיו של רבך אינם רק בעדים אלא בשלל פסיקות הפוכות מדרכה של תורה.
    וה' יצילנו...

    הגב לתגובה זו

    • הדיוט!!! כנס ותבין!

      bearnaise, 12/01/07 01:17

      http://www.havabooks.co.il/aviner/goldberg.html

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינ ר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

    שלום, 11/01/07 14:37

    מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
    אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
    הרי ברור שזרביב וכל החבורב בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
    ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
    לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
    תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו ורב שך.
    רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
    זו המקור של כל הבלאגן.
    אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
    כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
    ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
    גדול עולה על הכיסה כדי להתרוממם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

    הגב לתגובה זו

    • What do you mean ?Ziyenou Aviner with a fake pant

      Rocco, 11/01/07 14:51

      That's ugly

      הגב לתגובה זו

      • דבר עברית קודם כל. זו לשון הקודש ולא טמאת האנגליט !! (ל''ת)

        שלום, 11/01/07 15:37

        הגב לתגובה זו

    • תלמד משהו-

      בניהו, 11/01/07 17:37

      באתר www.aviner.net
      ובמכתב של הרבנים וכו' נאמר בפירוש שהם בדקו בעצמם! אז תפסיק לחרטש את השכל ולנסות לגונן על הרב המתחזה שלך!
      קל מאוד להטמין את הראש באדמה ולהאשים את כל העולם ורק לא להתבונן בעובדות המדברות בעד עצמן.
      וחוץ מזה אם תעיין בחומר הועדה (מובא באתר אבינר.נט) תראה שלא שפשעיו של רבך אינם רק בעדים אלא בשלל פסיקות הפוכות מדרכה של תורה.
      וה' יצילנו...

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מי שמכם כשר ושופט?

    הדר, 11/01/07 14:34

    עצוב לראות ולשמוע על כתבות מעין אלו. מי יתן ויפסקו המחלוקת האינסופיות. וזכרו, אתם מדברים על רב גדול בישראל. חישבו טוב לפני שאתם מחליטים להעביר עליו ביקורת..קצת כבוד לא יזיק.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    התנתקות?!

    זלמן, 11/01/07 13:01

    כבר לפני קום המדינה יצאו הרבה מהתלמידי חכמים המפורסמים נגד הפתיחות וההבנה לכל העניינים כולם שהחלה מתפשטת בעולם היהודי בעקבות המשכילים ימ''ש, וכך נדרדרו עוד עד שהיום קהל שלם כמעט לא ידע את יוסף ואין כמעט מקפיד על ענייני עירוב בין גברים לנשים ומכאן הדרך קלה להתיר עריות ואם כן מה תענו רודפים אותנו עקב ההתנתקות??? צריך לעשות התנתקות ולשוב לאן שבאנו ממנו אל דרך התורה בלי סטייה! ולשומעים יונעם כי כל דרכיה שלום

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אבינר נר של אור פיוס ואהבה

    רועי, 10/01/07 20:47

    אבינר מהרבנים הגדולים הבודדים
    שמפזר סביבו אור אהבה סובלנות והכי חשוב כאן אחדות יישר כוח

    הגב לתגובה זו

    • כבוד הראשון לציון הרב מרדכי אליהו:

      zack, 11/01/07 09:31

      http://www.havabooks.co.il/aviner/goldberg.html

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    Aviner elected Yerobam Ben Nevat 2007 (ל''ת)

    Posek, 10/01/07 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    די מספיק

    האיש החושב, 10/01/07 15:00

    בס''ד
    תחשבו מה הדיון הזה עושה:
    כל ילד בן 9 מתחיל לעסוק במראות,
    כמו כן איך נראה לכם העיניין הזה שכך אנו שעוד משימות רבות לפננו עומדים מפוצלים ומחולקים,
    ואני שואל בתמימות אמיתית עם הרב אליהו שליט''א נגד הרב אבינר מדוע בעלון מעייני הישועה הוא מופיע יחדיו בעמוד הראשון עם הרב אבינר,
    אני קורא לרבנים וכולנו להפסיק עם חילול ה' הנורא משני הצדדים ואם הרב אבינר מבחינת רבנים הוא לא לגיטמי שיוציאו מכתב רשמי לא ללכת בכלל אחרי הרב אבינר ושהרב אבינר אינו נקרא רב

    הגב לתגובה זו

    • יישר כוח

      איש הארץ, 10/01/07 15:06

      יישר כוח
      אין מילים בפי על מה שכתבת
      אשמח עם אנשים אחרים יגיבו על כך
      ואדע באמת ובתמים מה קורא כאן לכל הרוחות

      הגב לתגובה זו

    • מכתב כזה כבר יצא

      הכהניסט הנודד, 14/04/08 12:33

      עבדך הנאמן ראה אותו חתומים עליו כבוד הרבנים:
      בד''ץ העדה החרדית, הרב דב ליאור שליט''א, הרב יעקב יוסף שליט''א.
      כ''כ כולנו זוכרים את מה שאמר כבוד הרב ר' אברום שליט''א לפני הגירוש.
      קישור למכתב www.aviner.net מקווה שתתפקחו כבר מאשליית ה''רב'' הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    All this story was about pork blood on pants .

    moishle, 10/01/07 13:11

    Aviner didn't recognize pork blood.
    Poor aviner. He is really dumb.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    נראה לי קצת מצוץ מהאצבע..

    ליאת, 10/01/07 11:27

    אם באמת שלחו לרב עד, כדי שיבדוק אותו ויענה תשובה אם זה טהור או טמא, סביר להניח שלא שמו דם של אישה נידה אלא דם ממקום אחר בגוף. אז אולי הרב ידע שזה לא דם של אישה נידה ולכן כתב ''טהור''? משהו בסיפור הזה נשמע לא הגיוני.

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש

      משה, 10/01/07 13:28

      ראי מה יהודה מבית אל כתב בתגובה 70.

      הגב לתגובה זו

      • אבל אין קשר בין הטיעונים

        אפ, 10/01/07 14:58

        אף אחד לא עוסק בסוגיות שהיו בין הרב אבינר למשפחות כלשהן ונדונו בבתי דין (ודרך אגב לא נפסק שם דבר עדיין).

        יש דיון אחד, יחיד וספציפי, והוא בעניין פסיקותיו בהלכות נידה.

        שלחו לו עד בדיקה אמיתי, עם דם נידה והוא אמר טהור, וזאת אחרי שהעד הזה עבר לשאלה אצל מרן הראשל''צ הרב מרדכי אליהו, ואצל הראשל''צ הרב עובדיה יוסף.

        את הדיון בענייניו של הרב אבינר ערכו דיינים שיש להם סמכות לדון. כולם מבוגרים וגדולים מן הרב אבינר.

        כעת גם הבד''צ מצטרף לכך.

        הגב לתגובה זו

        • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינ ר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

          שלום, 11/01/07 14:34

          מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
          אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
          הרי ברור שזרביב וכל החבורב בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
          ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
          לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
          תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו ורב שך.
          רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
          זו המקור של כל הבלאגן.
          אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
          כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
          ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
          גדול עולה על הכיסה כדי להתרוממם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

          הגב לתגובה זו

        • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

          שלום, 11/01/07 14:42

          מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
          אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
          הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
          ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
          לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
          תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
          רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
          זו המקור של כל הבלאגן.
          אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
          כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
          ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
          גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

          הגב לתגובה זו

          • אהבל או מסכן?

            בניהו, 11/01/07 17:33

            באתר www.aviner.net
            ובמכתב של הרבנים וכו' נאמר בפירוש שהם בדקו בעצמם! אז תפסיק לחרטש את השכל ולנסות לגונן על הרב המתחזה שלך!
            קל מאוד להטמין את הראש באדמה ולהאשים את כל העולם ורק לא להתבונן בעובדות המדברות בעד עצמן.
            וחוץ מזה אם תעיין בחומר הועדה (מובא באתר אבינר.נט) תראה שלא שפשעיו של רבך אינם רק בעדים אלא בשלל פסיקות הפוכות מדרכה של תורה.
            וה' יצילנו...

            הגב לתגובה זו

    • דם אמיתי

      שמוליק, 10/01/07 13:48

      כפי שהעיד זר-ביב בכנס אברכים - הוא הביא דם אמיתי...

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    באמת כדאי שתכנסו

    נעמה, 10/01/07 10:06

    לאתר aviner.net.
    שם הכל ברור.
    לא יכול להיות שכל הדברים שם מזוייפים.
    ניכרים דברי אמת.
    חוץ מזה שהתקשרתי לרב ליאור ולרב קלונסקי והם אישרו לי את הדברים שכתובים שם בהקשר שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, את 100% צודקת...

      יהודה, 10/01/07 12:19

      הרי ידוע שחצי ויותר מחוברת הנאצה זה ההשמצות וההזיות של משפ' אלבא שהתבררו באופן סופי ומוחלט בבית הדין הרבני האיזורי בירושלים כבדיות וכהזיות, וממילא אמינות החוברת אכן מוכחת לכל בר בי רב.

      הגב לתגובה זו

      • ליהודה: חבל שאתה מתעלם מהעובדות ובוחר להגן בכל מחיר על רב שסרח!!!!

        גלעד, 10/01/07 16:14

        בס''ד
        ולומר לך משהו: יש לי חשד מאד כבד, שהעובדה שהרב אבינר הפך את עורו לחלוטין ושינה את דעותיו מהקצה לקצה בכך שהתנגד לסירוב פקודה- הכל נעשה על מנת למצוא חן בעיני התשקורת, כדי שירדו ממנו בפרשת ההטרדות של שתי הנשים מבית אל, בדיוק מאותה סיבה שאריאל שרון יזם את ה''התנתקות'' כדי להציל את עצמו ואת שני בניו מפרשיות השחיתות!
        תחשוב על דבריי, ותגיד לי האם לא מדובר באותה התופעה בדיוק.......

        הגב לתגובה זו

        • השמצות, בדיות והזיות

          יהודה, 10/01/07 16:57

          תקרא טוב את מה שנכתב בתגובה 70: ''ההשמצות וההזיות של משפ' אלבא שהתבררו באופן סופי ומוחלט בבית הדין הרבני האיזורי בירושלים כבדיות וכהזיות''. בית הדין הרבני האיזורי בירושלים המורכב מדיינים תלמידי חכמים גדולים ומנוסים, הגיע לאותה מסקנה חד משמעית שאליה הגיעו: משטרת ישראל, פרקליטות המדינה, היועץ המשפטי לממשלה, הפסיכיאטר שמונה ע''י ''מעריב'' לחקור את הפרשה. מה עוד אתה רוצה ?? אין מה לעשות: הרב אבינר יצא צח כשלג מעלילת ההטרדות.

          הגב לתגובה זו

          • בית הדין של מדינת ישראל עוות דין

            חדוה, 10/01/07 22:31

            והתעלם לחלוטין מחומר ראייתי (הקלטות ומסמכים) שהגישו בני הזוג שתבעו את אבינר. בהקלטות מודה אבינר (בין היתר) בכך שהתיר ביטויי חיבה אסורים כלפי אשת איש. במקום להענישו על כך העדיפו דייני האזורי לחפות עליו ולהעלים מהציבור את החומר הראייתי.

            לא במקרה נמנעים דייני בי''ד הגדול לדון בערעור שהגישו בני הזוג לפני כשנה ושבעה חודשים. הממסד הרבני מחפה על אחד מחבריו. זה הוא פשע!!!

            הגב לתגובה זו

            • חיפוי ?? לא. קשקוש !!

              יהודה, 11/01/07 05:54

              כתבתי כבר כי משטרת ישראל, פרקליטות המדינה, היועץ המשפטי לממשלה, והפסיכיאטר שמונה ע''י ''מעריב'' לחקור את הפרשה, כולם הגיעו לאותה מסקנה חדה וברורה. כולם מושחתים ?? רק בני הזוג אלבא צדיקים ?? לספר לך מה בני המשפחה של אלבא (משני הצדדים) חושבים עליהם ?? אולי פעם הרב אבינר יסכים לפרסם ברבים מסמכים מדהימים שיש לו בידיים, ואז כולם יהיו בהלם.

              הגב לתגובה זו

            • מי זה בני המשפחה

              שרה, 11/01/07 09:47

              חמות??

              הגב לתגובה זו

            • בטח שבית המשפט יפסוק לטובתו הרי הוא סוכן שב''כ

              הכהניסט הנודד, 14/04/08 12:44

              ולראיה ראינו את ההתנהגות הברוטאלית שלו בגירוש מגוש קטיף כאשר הכה כתומים שלא שמעו להוראותיו להתפנות.

              הגב לתגובה זו

        • בוש והכלם

          יעל, 11/01/07 15:59

          אחרי אמירות כאלה, אולי אם תלך ותשטתח מול בית הרב אבינר - זה יעזור לך כדי לתקן את נפשך!
          גם אם אתה חוק על דרך פעילותו של הרב אבינר - קצת כבוד לא יזיק לך. הכי קל להשמיץ את מי שאתה חולק עליו.. הלואי עליך ועל כולנו להגיע לטיפת מדרגתו של הרב

          הגב לתגובה זו

          • יעל תפסיקי לקשקש! אם לרב אבינר באמת לא היה מה להסתיר:(כנסי)

            גלעד, 11/01/07 17:38

            ב''ה
            אדם שאין לו מה להסתיר לא היה מפחד מלהתייצב לדין תורה, ולנסות להוכיח את חפותו!
            כל אחד הרי מבין היטב, שאם שתי המתלוננות היו פונות נניח לבית המשפט המחוזי בירושלים, אז הרב אבינר כבר היה מזמן יושב מאחורי סורג ובריח להרבה שנים!!!
            רק שהמזל שלו, שמדובר כנראה בשתי נשים בעלות יראת שמיים, ולכן רוצות לדון רק בדין תורה, ולכן הוא מנצל את כל קשריו הענפים עם הממסד הרבני בכדי להתחמק כבר 4 שנים מדיון בהאשמות החמורות שתלויות ועומדות נגדו!!!
            ובמקום להתייחס עניינית לתלונות החמורות, הוא מציל את עורו ע''י הכפשת שמן של המתלוננות וגיוס כל הממסד הרבני נגדן......
            בושה וחרפה!!!!!!
            אז על מה בדיוק את מצפה שאתן לו כבוד????

            הגב לתגובה זו

    • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

      שלום, 11/01/07 14:38

      מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
      אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
      הרי ברור שזרביב וכל החבורב בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
      ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
      לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
      תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו ורב שך.
      רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
      זו המקור של כל הבלאגן.
      אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
      כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
      ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
      גדול עולה על הכיסה כדי להתרוממם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

      הגב לתגובה זו

      • רחמנות...

        בניהו, 11/01/07 17:34

        באתר www.aviner.net
        ובמכתב של הרבנים וכו' נאמר בפירוש שהם בדקו בעצמם! אז תפסיק לחרטש את השכל ולנסות לגונן על הרב המתחזה שלך!
        קל מאוד להטמין את הראש באדמה ולהאשים את כל העולם ורק לא להתבונן בעובדות המדברות בעד עצמן.
        וחוץ מזה אם תעיין בחומר הועדה (מובא באתר אבינר.נט) תראה שלא שפשעיו של רבך אינם רק בעדים אלא בשלל פסיקות הפוכות מדרכה של תורה.
        וה' יצילנו...

        הגב לתגובה זו

    • מסתבר שאכן היה לחכמים חוש-הומור

      הילה, 11/01/07 20:19

      כשאמרו שתלמידי חכמים מרבים שלום בעולם...

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    יש למצנזר/ת של מדור יהדות אלרגיה רק לתגובות שלי?

    שרות לציבור, 10/01/07 08:35

    מעניין מדוע אף פעם לא נפסלה תגובה שלי באתר אחר וגם במדורים האחרים בNRG כמו תרבות תיירות או ניו-אייג' מעולם לא מצאו לנכול לצנזר את תגובתי?
    ממש מסקרן אותי לדעת האם יש איזה מנורה מהבהבת המזהירה מפני רעיונותי יוצאי הדופן?
    אולי כשרות לציבור כציגו מהם הסיבות לפסילת תגובה?

    ונחזור לענייננו - רוצים לתת במדור שרות לציבור ולא סתם רכילות מדיפה ניחוח של לשון הרע? תפרסמו את מספר הטלפון של היעוץ בענייני טהרה של נשים שהוסמכו לכך לאחר שנבחנו בהלכות אלו!!!
    אני בטוחה שהרבנית נורית לאו (אשתו של הרב בני) תשמח לכתוב מאמר קצר המתאר את השירות הייחודי והמהפכני
    יש פמיניזם דתי מסוג הרבה יותר אפקטיבי מכתבות המורעלות של הטוענת הרבנית המככבת במדור והגיע הזמן לחשוף פן מעניין זה בזרם האורטודכסי שאיננו מורד ובועט אלא משתלב וזורם בהרמוניה ויחסי גומלין יעילים

    הגב לתגובה זו

    • אז למה בכל זאת אינכם מפרסמים את תגובותי הקודמות? (ל''ת)

      צוהר לרבנית, 10/01/07 08:58

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    הרב אבינר - תודה על האומץ ועל הדברים הטובים (ל''ת)

    שאתה מנחיל., 10/01/07 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בושה רב של אותם מתי תדעו שטעיתם יש לכם סטיה במוח כלומר סריטה רקחרדי

    יש לכם המזרחי, 10/01/07 04:53

    בושה וחרפה יש לכם סטיה במוח טעות חמורה רק חרדים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בנות ישראל, מרודנה בדין נידה הדכאני (ל''ת)

    מומר להכעיס, 10/01/07 04:18

    הגב לתגובה זו

    • טפש מי שחושב שהוא חכם/שמדבר מתוך כעס

      שב מחכמה, 11/01/07 13:15

      פתאום בבוקר קם לו אדם וחושב שהוא חכם בגלל שמשהו לא נראה לו ! צא מזה נתוש את הכעס וחזור לבינתך! אמן

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    השיעמום בעולם דתי-חרדי גובר, ואיתו הפלגנות והתככים הפנימיים

    חרדי, 10/01/07 00:49

    חשבתי לתומי פעם ששרק בעולם החרדי העאלק-יראי שמים, רק שם ישנה הפלגנות ההזוייה והשינאה ההדית בין כל מיני ''מחנות של צדיקים'' מחוגים שונים, אבל כנראה הטימטום פשט גם לדתיים לאומיים, השיעמום בחיים עבר גם אליהם, והם גם מפיגים אותו בתככים ובשינאה ההדית בין רב אחד למשנהו, במקום להתנהג באמת כיהודים יראי שמים הם לא פחות גרועים מהתככים של העולם החילוני

    נמאסתם כבר
    עאלק יראי שמיים
    אני מחנך את ילדיי תמיד לטוב ולעזרה ואהבה לזולת, ורק מהעיתונים הדתיים השונים הם יונקים שינאה לקבוצות/חוגים שהם אפילו לא מכירים!!!! פשוט שונאים כי ה''רב'' שלהם מחנך לשינאה!

    בושה לנו ולדור שלנו
    מזלי שהמקום היחיד שעוד ניתן לכתוב דברים מעין אלו הם באתר חילוני שכזה, [שנמצא במקום עבודתי כמובן] לפחות החילונים לא מעמידים פרצוף של יראי שמים בעת החטאים שלהם, הם מרכלים ושונאים וזהו, בלי העמדת פנים שהכל נובע מ''קינאת ה''' וכו' בלה בלה

    ה יעזרנו

    הגב לתגובה זו

    • למרות הסגנון הבוטה- המגיב צודק (ל''ת)

      רפי, 10/01/07 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה הקשר לגירוש מגוש קטיף?!

    נתי, 09/01/07 23:56

    איך העמדה המתרפסת והמבישה בחיבוק המגרשים שר''י - קשורה לכאן?!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    http://www.aviner.net/taharat1.php

    לא ידעתי עדהיום, 09/01/07 23:29

    http://www.aviner.net/taharat1.php

    שעתיים אני קורא את החומר באתר ואני נחרד

    ניראה שחובת הפירסום במקרה הנ''ל - יסודה התורתנו הקדושה

    למען ישכון ישראל בטח בה' ורק על פי התורה הקדושה

    אני לא מפקפק באמיתות החומר ובטח שלא בטוהר ליבו של הרב מרדכי אליהו שגזר עליו לחדול מלהורות בעיניי טהרת המשפחה

    וקל וחומר שאיני מפקפק חלילה בקדושת הבד''ץ ירושלים

    ואם הרב מוזמן לבירור והוא לא מגיע
    אזז לכאורה יש לא מה להסתיר לצער כולנו

    בעזרת השם שיעשה תשובה וירד מגדולה

    כואב- להורות יהודים ללכת נגד התורה ועוד באיצטלה (בדמות) של קדושה .

    השם ירחם על עמו - ויסיר מאיתנו כל מכשול ויצר הרע

    כי ככלות הכל - הנה הנה משיח בא

    הגב לתגובה זו

    • אם זה אמת, אז אכן הוא פושע (ל''ת)

      גדול מאוד, 10/01/07 05:59

      הגב לתגובה זו

      • מזעזע! (ל''ת)

        גולש דתי, 10/01/07 08:14

        הגב לתגובה זו

        • דתי משכיל מאמין שיש הרבה פושעים רבנים

          לא קטנים ממנו, 10/01/07 14:38

          ולבדוק את כל הרבנים באשר הם שם, ולא רק בנידה, וביערת הרע מקרבך!!!

          הגב לתגובה זו

    • http://www.havabooks.co.il/aviner/

      תקרא ותסתום, 10/01/07 16:14

      http://www.havabooks.co.il/aviner/

      הגב לתגובה זו

    • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

      שלום, 11/01/07 14:41

      מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
      אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
      הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
      ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
      לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
      תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
      רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
      זו המקור של כל הבלאגן.
      אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
      כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
      ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
      גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

      הגב לתגובה זו

      • קלוץ

        בניהו, 11/01/07 17:35

        באתר www.aviner.net
        ובמכתב של הרבנים וכו' נאמר בפירוש שהם בדקו בעצמם! אז תפסיק לחרטש את השכל ולנסות לגונן על הרב המתחזה שלך!
        קל מאוד להטמין את הראש באדמה ולהאשים את כל העולם ורק לא להתבונן בעובדות המדברות בעד עצמן.
        וחוץ מזה אם תעיין בחומר הועדה (מובא באתר אבינר.נט) תראה שלא שפשעיו של רבך אינם רק בעדים אלא בשלל פסיקות הפוכות מדרכה של תורה.
        וה' יצילנו...

        הגב לתגובה זו

    • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

      שלום, 11/01/07 14:49

      מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
      אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
      הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
      ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
      לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
      תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
      רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
      זו המקור של כל הבלאגן.
      אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
      כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
      ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
      גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

      הגב לתגובה זו

      • תמים...

        בניהו, 11/01/07 17:35

        באתר www.aviner.net
        ובמכתב של הרבנים וכו' נאמר בפירוש שהם בדקו בעצמם! אז תפסיק לחרטש את השכל ולנסות לגונן על הרב המתחזה שלך!
        קל מאוד להטמין את הראש באדמה ולהאשים את כל העולם ורק לא להתבונן בעובדות המדברות בעד עצמן.
        וחוץ מזה אם תעיין בחומר הועדה (מובא באתר אבינר.נט) תראה שלא שפשעיו של רבך אינם רק בעדים אלא בשלל פסיקות הפוכות מדרכה של תורה.
        וה' יצילנו...

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    כנסו לאתר שמציג ראויות בנושאhttp://www.aviner.net/taharat1.php

    במבה ישראל, 09/01/07 23:27

    http://www.aviner.net/taharat1.php

    שעתיים אני קורא את החומר באתר ואני נחרד

    ניראה שחובת הפירסום במקרה הנ''ל - יסודה התורתנו הקדושה

    למען ישכון ישראל בטח בה' ורק על פי התורה הקדושה

    אני לא מפקפק באמיתות החומר ובטח שלא בטוהר ליבו של הרב מרדכי אליהו שגזר עליו לחדול מלהורות בעיניי טהרת המשפחה

    וקל וחומר שאיני מפקפק חלילה בקדושת הבד''ץ ירושלים

    ואם הרב מוזמן לבירור והוא לא מגיע
    אזז לכאורה יש לא מה להסתיר לצער כולנו

    בעזרת השם שיעשה תשובה וירד מגדולה

    כואב- להורות יהודים ללכת נגד התורה ועוד באיצטלה (בדמות) של קדושה .

    השם ירחם על עמו - ויסיר מאיתנו כל מכשול ויצר הרע

    כי ככלות הכל - הנה הנה משיח בא

    הגב לתגובה זו

    • אין להחמיר כלל בנושא (ל''ת)

      וכל המחמיר תבוא, 10/01/07 05:42

      הגב לתגובה זו

    • אם זה אמת ובדמי אישה זבה בדקו אותו (ל''ת)

      אז הוא רשע או, 10/01/07 14:40

      הגב לתגובה זו

    • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

      שלום, 11/01/07 14:49

      מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
      אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
      הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
      ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
      לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
      תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
      רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
      זו המקור של כל הבלאגן.
      אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
      כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
      ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
      גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

      הגב לתגובה זו

      • בפעם השמינית אני מסביר לך ידידי-

        בניהו, 11/01/07 17:36

        באתר www.aviner.net
        ובמכתב של הרבנים וכו' נאמר בפירוש שהם בדקו בעצמם! אז תפסיק לחרטש את השכל ולנסות לגונן על הרב המתחזה שלך!
        קל מאוד להטמין את הראש באדמה ולהאשים את כל העולם ורק לא להתבונן בעובדות המדברות בעד עצמן.
        וחוץ מזה אם תעיין בחומר הועדה (מובא באתר אבינר.נט) תראה שלא שפשעיו של רבך אינם רק בעדים אלא בשלל פסיקות הפוכות מדרכה של תורה.
        וה' יצילנו...

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    כמו כן אסר הבד''ץ לתמוך בציונות עד יום חמישי (ל''ת)

    רוני, 09/01/07 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עמונה

    מתנחל, 09/01/07 22:47

    כנראה גם בדם שנשפך מהראשים של המתיישבים בעמונה ע''י כוחות הבטחון גם הוא לא נקרא דם ולכן כך התייחס הרב אבינר לארועי עמונה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ככל שמרחיבים הימים שבני הזוג

    גר צדק, 09/01/07 22:17

    אסורים זה לזו קיים חשש שהאשה תחשב כעקרה. ואולי מטעם זה הגיע הרב למסקנה שהגיע אליה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    על איזה שביעי מדובר?

    שביעי לנקיים או, 09/01/07 21:45

    אם שביעי לנקיים היא טהורה מטעם ספק ספיקה מתהפך, ספק הדם מהמקור, ספק זבה, אם הדם מהמקור אומר נידה היא וטהורה, אם זבה היא אומר הדם לא מהמקור.
    שביעי לווסת קצת בעייה.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה המצאת את השטות שכתבת?

      חיים, 09/01/07 22:54

      גם דם נידה וגם דם זיבה מהמקור. גם מה שכתבת אינו ספק ספיקא כלל ובטח שלא מתהפך.
      מה תעשה עם חומרא דר' זירא '' רואה טיפת דם כחרדל יושבת שבעה נקיים''? זה לא משנה מתי היא רואה אותה טיפה.
      גם מי אמר לך שראיה שהיית עכשיו היא ראיית דם נידה? אולי זו היית זיבה גדולה? ואם כן , אז צריך 7 נקיים שלמים ואם אישה תראה דם אפילו בסופו שבעה הנקיים היא סותרת את כל הספירה ומתחילה לספור מהתחלה.
      זבה ונידה שניהם מהמקור כבר אמרנו, הכל תלוי בספירת 7,11 של ימי נידה וזיבה.
      אנא, אל תמציא הלכות ואל תכתוב על מה שאינך יודע.

      הגב לתגובה זו

      • לא מתיחס בכלל (ל''ת)

        לחומרות, 10/01/07 05:29

        הגב לתגובה זו

        • איזה חומרות? זו הלכה מעיקר הדין. (ל''ת)

          חיים, 10/01/07 08:07

          הגב לתגובה זו

  • 57.

    הרב אבינר,מוסר את עצמו על עם ישראל (ל''ת)

    ימים כלילות, 09/01/07 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    גדלותו התורנית של הרב אבינר

    שמעון, 09/01/07 21:01

    כאברך לשעבר המתגוור בבית אל וכאחד ששאל פעמים רבות את הרב אבינר שאלות בהלכות כתמים, הגדלות התורנית שלו מדהימה והידע שלו בנושא כתמים הינו פשוט עצום.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בד''ץ העדה החרדית??

    חרדים, 09/01/07 19:54

    אז מעכשיו בעדה החרדית לא יקשיבו לרב
    ועד עכשיו?
    א

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קול מחאה על פגיעה בגודלי ישראל

    דוד, 09/01/07 19:50

    בס''ד

    הרינו מוחים בקול גדול על העוולה הנעשית לגדולי ישראל שליט''א בכתבה זו כמעט בכל תוכנה.

    אין אנו מסכימים למילים הכתובות כאן והריו מבקשים סליחה מרבונו של עולם שימחל לנו על העוול הזה.
    כן אנו מבקשים סליחה מכל גדולי התורה שהוזכרו בכתבה זו.

    אנא ה' סלח לעמך ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שוטר חייל אני אוהב אותך!!!

    השוטר המגרש, 09/01/07 19:35

    חידון: מי אמר למי?

    הגב לתגובה זו

    • אני שמעתי הרבה מאוד אנשים שרים את זה בכפר מימון,.,,,,

      יהודיה, 10/01/07 00:11

      ואין בזה כל רע. להפך!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    הרב אבינר הוא גדול הדור

    אברך, 09/01/07 19:32

    ממשיכו של הרב צבי יהודה.
    צריך להודות בזה, ולא לפחד מזה ולכן להתנכל לו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא התנהג כמו גדול בפרשת ההטרדות

      ., 09/01/07 21:29

      אם זה גדול הדור אני צנצנת. גדול הדור הוא הרב עובדיה.

      הגב לתגובה זו

      • אם גדול הדור הוא הרב עובדיה (ל''ת)

        אני בקבוק עראק, 09/01/07 21:49

        הגב לתגובה זו

        • אם אתה בקבוק עראק (ל''ת)

          אני גדול הדור, 10/01/07 01:04

          הגב לתגובה זו

          • אשרי יושבי ביציך עוד יהלליך סלה (ל''ת)

            גדול דורני, 10/01/07 06:18

            הגב לתגובה זו

      • שניכם צנצנת (ל''ת)

        צנון, 09/01/07 23:02

        הגב לתגובה זו

      • בפרשת ההטרדות

        נדב, 10/01/07 10:51

        עיתון מעריב פרסם התנצלות אחרי ששכר חוקר פרטי שבדק את הפרשה, ישנם נושאים בהלכה שאם תשאל רב אחד הוא יגיד לך שאין שום צד להתיר את הנושא ואחר יגיד לך שדוקא הדבר מותר, וחבל שזה גולש לרמות מכוערות, וכגל הכבוד לרב אבינר שהוא נמנע ממחלוקות.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    זה לא אישי...

    שולמית, 09/01/07 19:22

    זה לא אישי - הכל לשם שמיים
    וחוצמזה - אנחנו לא קשורים לענין בכלל!

    הגב לתגובה זו

    • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

      שלום, 11/01/07 14:51

      מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
      אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
      הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
      ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
      לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
      תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
      רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
      זו המקור של כל הבלאגן.
      אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
      כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
      ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
      גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הצלינו מהצבועים ומהזרביביות (ל''ת)

    צוות דובדבן, 09/01/07 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם?? (ל''ת)

    RCH, 09/01/07 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא יאומן שזה קורה אבל אני מוצא עצמי מגן על הרב אבינר. (ל''ת)

    דרור, 09/01/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תגובה של אברך נוסף

    אברהם, 09/01/07 18:16

    אני יודע ומבין היטב שקשה להאמין לכל העובדות המזעזעות שיש בחוברת (ויש יותר. לא כולן נכתבו). הרי אני אישית לא האמנתי גם אחרי בדיקות וחקירות רבות. הבעיה העיקרית פה היא שזה דבר כל כך מוזר, שיש אדם שמעביר המון שיעורים, מחזק אנשים, יוצא נגד טלויזיה, מחזק צניעות וכו’ וכו’, ומאחורי הקלעים הוא מחטיא אנשים במזיד, גונב, משקר, מדבר שיחות אירוטיות עם נשים וכו’. זה פשוט דבר לא נתפס. אבל עם כל הכאב והקושי - יש דברים מוזרים בעולם, ועם העובדות אי אפשר להתווכח. וכבר היו דברים כאלה בהיסטוריה שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • פסיכי,

      אריק, 09/01/07 23:26

      לגמרי, מוציא שם רע,
      כבוד ת''ח..

      הגב לתגובה זו

    • לאשפז אותך ומהר! (ל''ת)

      איש פשוט., 10/01/07 10:12

      הגב לתגובה זו

    • שקרן

      עפרה, 11/01/07 16:05

      כמי שמכירה מקרוב את הנושא כל ההוכחות הן שקר אחד גדול! אין כמו הרב אבינר~ כולכם פאנטים פחדנים. מפחדים שהרב אבינר והקו הממלכתי יצדקו ויסחפו אחריהם - לכן אתם מנסים ללכת בדרך הרדודה ביות - השפלת רב גדול וכבוד תורה

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    תגובה של אחד האברכים העוסקים בעניין

    שילה, 09/01/07 18:15

    אני יכול להעיד (ואני מתפלל שתאמינו לי בזה) שברוך ה’ כל האנשים העוסקים בעניין - כולל כולם - הם אנשים יראי שמים, עדינים, ישרים, צדיקים באמת. אף אחד מהם לא פועל מתוך מניע נקם כזה או אחר ולא בגלל רצון לפילוג ומחלוקות ח''ו. כל האנשים שעוסקים בזה היו רוצים הרבה-הרבה יותר לשבת וללמוד תורה בשקט ולעסוק רק בדברים טובים. כולם מואסים מאד בהתעסקות בלכלוך הזה, אבל כולם גם יודעים ש''במקום שאין אנשים השתדל להיות איש'', ושאם הקב''ה חשף דווקא אותנו לעובדות החמורות והמזעזעות על מעשיו והוראותיו של האיש, איננו רשאים לשתוק ולהניח לציבור להיכשל באיסורי כרתות נוראים יום יום, ולבסס את תורתו ודרכיו על רב שאינו הגון (בלשון המעטה).

    הגב לתגובה זו

    • זר-ביב הוא עדין? הצחקת אותנו! (ל''ת)

      עדינו, 09/01/07 19:09

      הגב לתגובה זו

      • גמרא מפורשת

        רעות, 10/01/07 03:59

        מפרסמים את החנפים מפני חילול השם (יומא פו, א)

        הגב לתגובה זו

    • ממש טהורים - לבחון את הרב ולפרסם (ל''ת)

      האיש החפץ חיים, 10/01/07 00:13

      הגב לתגובה זו

    • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

      שלום, 11/01/07 14:51

      מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
      אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
      הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
      ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
      לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
      תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
      רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
      זו המקור של כל הבלאגן.
      אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
      כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
      ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
      גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    היחס לת''ח שאינו הגון

    איתן, 09/01/07 18:12

    תלמוד בבלי מסכת יומא דף עב ע''ב
    '''מבית ומחוץ תצפנו' - אמר רבא כל תלמיד חכם שאין תוכו כברו - אינו תלמיד חכם. אביי ואיתימא רבה בר עולא אמר נקרא נתעב, שנאמר: 'אף כי נתעב ונאלח איש שתה כמים עוולה'.
    אמר ר' שמואל בר נחמני אמר ר' יונתן: מאי דכתיב 'למה זה מחיר ביד כסיל לקנות חכמה ולב אין' - אוי להם לתלמידי חכמים שעוסקים בתורה ואין בהם יראת שמים. מכריז ר' ינאי: חבל על מאן דלית ליה דרתא ותרעא לדרתיה עביד (חבל על מי שאין לו דירה ועושה שער לדירה). אמר להו רבא לרבנן: במטותא מנייכו, לא תירתו תרתי גיהנם (רש''י: ''להיות יגעים ועמלים בתורה בעולם הזה, ולא תקיימוה ותירשו גיהנם במותכם'').
    אמר רבי יהושע בן לוי: מאי דכתיב 'וזאת התורה אשר שם משה'? זכה - נעשית לו סם חיים, לא זכה - נעשית לו סם מיתה''.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ה' יצלינו מאבינר ושכמותו - ציטוט

    נפתלי, 09/01/07 18:10

    לפני הגירוש כתב אבינר שהערב-רב זה מידות ולא אנשים, והביא מקור מהאדמו''ר מקומרנא. הסתכלנו במקור ולא מצאנו את מה שהביא. כרגיל, הוא כותב סתם מקורות ומשקר לציבור.
    לעומת זאת מצאנו באדמו''ר מקומרנא מקור אחר. חשוב מאוד:
    ''וכן להמון ישראל שיבקשו רחמים מבעל הרחמים, שיעורר ליבן להתחבר לצדיק אמת מן הקדושה ולא יהיה להם שום התקשרות עם ראשי ערב רב, המראין עצמן צדיק, פרוש וקדוש, יושב ומתענה בטלית ובתפילין ולומד כל היום. מראה עצמו שאינו יודע כלל מטוב העולם ואינו נהנה מהעולם הזה בשום דבר. וה' יציל אותנו מכל אלה נגעי בני אדם, והם ראשי הדור. ובאמת, כל כך הוא מן השמים, כדי שיהיה בחירה חופשית עד שאין להם היכר בשום דבר'', וכו'.
    היכל הברכה לאדמו''ר מקומרנא, ''כגבר יעזור חלציו'' עמ' קע''ו:

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עולם התחתון תרתי משמע

    ניר, 09/01/07 17:38

    לא שרתה שכינה בעליונים אלא כדי שתשרה בתחתונים

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סמכו עלי הכל כסף (ל''ת)

    שלמה פיוטרקובסק, 09/01/07 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איזה צרוף מקרים מדהים

    העיקר אריק, 09/01/07 17:27

    20 שנה הרב רבינר הנו ממובילי החרד''ל ואיש לא מהרהר אחר כשרות פסיקותיו (מן הסתם רבות מהן בענייני נידה).
    פתאום אחרי ההתנתקות, אופס עלינו עליו.
    באמת, על מי אתם עובדים...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    קלמן זלמן (ל''ת)

    02, 09/01/07 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה בענייני אינטימיות נשית..

    נרקיס, 09/01/07 16:46

    אין פוסקת אישה?
    אה כן, כי היא אישה.
    אפילו בעניינים האינטימיים ביותר של הנשים, צריך לערב גבר. העיקר שלא תהיה אישה שחס ושלום מישהו יקשיב לה.

    הגב לתגובה זו

    • יש נשים פוסקות בתחום

      אמיר, 09/01/07 17:05

      חפש ברשת את האתר של 'נשמת'.
      יש שם מערכת שלמה של הכשרה ופסיקה של נשים אורתודוכסיות.
      למהלך יש גיבוי רבני נרחב.

      הגב לתגובה זו

    • נשים כן פוסקות...

      סבטלנה, 09/01/07 17:47

      לא חסרות נשים שפוסקות( X)...

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מתנחלים-סרטון בשבלכם

    גיא, 09/01/07 16:43

    http://www.youtube.com/watch?v=3D91xkM0YJM
    בו תראו מי זה אבינר באמת. חובה!!

    הגב לתגובה זו

    • מה בדיוק ההוכחה מהסרטון? סתם עוד עדות של תמהוני (ל''ת)

      חשבתי שרואים, 09/01/07 16:49

      הגב לתגובה זו

      • אני הייתי שם

        אבי, 09/01/07 19:35

        הייתי שם וראיתי במו עיניי את המקרה
        בריא ולא בריא בריא עדיף!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ואיתי היו עוד רבים

        הגב לתגובה זו

        • אבי, לא כתבת, מה ראית? (ל''ת)

          לא ראיתי, 10/01/07 09:42

          הגב לתגובה זו

  • 37.

    הנידה ומלחמות הדת ביהדות

    דיפני, 09/01/07 16:38

    אין מקרה אירוני כמו נידה (דם) שמסמל את מלחמות הדת ביהדות. על מה המאבק ? כמובן שלא על הנידה (אגב, יש הרבה שמורי נידה ''מלוכלכים'' מוסרית). המאבק הוא על מקומה של הדת היהודית במדינת ישראל. די מוזר שדווקא רב מתנחל קיצוני כמו אבינר צריך להגן על הריבונות החילונית של המדינה. בכל אופן , לנו הלא דתיים ענין הנידה לא מעלה ולא מוריד. המלחמה היא בתוך העולם הדתי.

    הגב לתגובה זו

    • הרב אבינר ''קיצוני''?! למה, כי הוא גר בשטחים? (ל''ת)

      רואים שאין, 09/01/07 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כנסו

    מכיר מקרוב, 09/01/07 16:31

    מי שלא הבין מי זה אבינר מוזמן ללמוד ב - www.aviner.net

    הגב לתגובה זו

    • אתר מלא לכלוך

      אבי, 10/01/07 10:14

      אפשר להמציא כזה אתר על כל אדם...

      הגב לתגובה זו

    • http://www.havabooks.co.il/aviner/

      גם אתה מוזמן, 10/01/07 16:16

      http://www.havabooks.co.il/aviner/

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל הפרטים: aviner.net (ל''ת)

    מודאג, 09/01/07 16:22

    הגב לתגובה זו

    • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

      שלום, 11/01/07 14:53

      מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
      אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
      הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
      ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
      לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
      תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
      רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
      זו המקור של כל הבלאגן.
      אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
      כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
      ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
      גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא מסכים עם דעותיו של הרב אבל דבר אחד ברור ..

    אמיר, 09/01/07 16:11

    הרב אבינר משכמו ומעלה איש דגול לא לכבודו ללכת לחבורת חרדים בזוייה
    הרב אבינר חזק ואמץ !!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זאת עלילת שווא. גם כשממציאים עלילות צריך לדעת על למי לטפול אותן...

    יוני, 09/01/07 16:08

    הרב אבינר נחשב לאוטוריטה הראשית בתחומי הצניעות ועניינים שבינו לבינה בקרב הציבור הדתי לאומי.
    פסיקותיו/ גזרותיו בנושא הן מהמחמירות ביותר שניתן להעלות על הדעת ולרוב מדובר בגזרות קיצוניות, חסרות אחיזה במציאות ועל גבול הסגפנות, שחלקים נרחבים בציבור הדתי הלאומי אינם מסוגלים לעמוד בהן ונאלצים לשבור חזק לכיוון אורח החיים החרדי ע''מ לנהוג בהתאם לגזרות בהקפדה יתרה, שחלילה לא ייחשבו אותם לחפיפניקים, דתיים-לייט או דתל''שים.
    ואכן גזרותיו של הרב אבינר הן אחד הגורמים לנגע ההתחרד''לות שפשה בציונות הדתית והמיט עליה אסון בכך שמחק את מרבית מאפייניה הייחודיים והפך אותה לעוד זרם חרדי.
    אפשר להגיד הרבה דברים על הרב אבינר, אבל אי אפשר לטעון בשום מצב שהוא מקל היכן שאסור. להיפך, מדובר ברב שטוען שמהרגע שזוג החליט להנשא, אין שום סיבה שהם יראו זה את זו עד החופה.
    גם אם היא בעוד חצי שנה...
    זאת רדיפה על רקע התנגדותו לסרבנות ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הלו, כאן זה איראן?

    א.ג., 09/01/07 16:05

    לחילוני גמור כמוני הכתבה והתגובות הזויים לגמרי. ובכל זאת - הקשר של החשוכים מפחיד משום שמדובר בפנאטים (מתנחלים וחרדים) שאפילו
    חומייני קטן על ידם. עם זאת, מעודד לשמוע שאפילו בהתנחלויות יש עדיין כמה אנשים שחושבים לבד........

    הגב לתגובה זו

    • א.ג. , כל מי שמקיים מצוות בכלל ונידה בפרט הוא פנאט?! (ל''ת)

      סתם אחד, 09/01/07 16:16

      הגב לתגובה זו

    • בור ועם הארץ, 'אל תתערב'

      פ, 09/01/07 20:22

      אין לך שום מושג בנידון
      ולכן שב בשקט ואל תתערב.
      למד את הנושא ודע איך שמרו הוריך והורי הוריך למעלה משלושת אלפים שנה על דיני הטהרה, עד שבאת אתה, -החכם בעיניך- וניתקת את המסורת.

      הגב לתגובה זו

      • לא הורי ולא הורי הורי שמרו נידה

        רק סבא רבה, 10/01/07 15:04

        וגם הם נראה לי שלא בהקפדה יתרה
        זה עובר מדור לדור בדיוק כמו המסורת שלך....
        אצלנו מקפידים שלא להקפיד

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולי הרבנים יפסיקו להתעסק בנידות?

    יוחאי, 09/01/07 16:03

    הראש הכחול של הרבנים-אולי שיפסיקו כולם להתעסק בענינים שהצינעה יפה להם?נידה הוא לא עסק של רב אלא של נשים שהוכשרו לכך.גם אבינר וגם שאר המוזכרים קיצוניים דתיים שרוממות הקב''ה בגרונם וחרב לשון הרע ושינאה והתבדלות וקיצוניות בידם.די לנו מהם!

    הגב לתגובה זו

    • מזתומרת ''להתעסק בנידות''? אנשים פונים אליהם בשאלות, וזקוקים לתשובות

      זה מה שעושה, 09/01/07 16:31

      מאפיה הכנסת לנושא ''ראש כחול''?
      אתה באמת מאמין שיש מישהו שדם נידה גורם לו התעוררות מינית?
      איייייכס......

      הגב לתגובה זו

      • יש גם נשים מוסמכות לכך (ל''ת)

        אביבה, 10/01/07 09:59

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    To check pants is the single issue in judaism

    moishi, 09/01/07 15:58

    May be this is the only one interest of Aviner.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדובר פה בשני רבנים גדולים והכתבה היא רכילות למטרת חילול ה' (ל''ת)

    משה, 09/01/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אלו הם כל הפרטים על הפרשה:

    חיימי, 09/01/07 15:47

    כל מי שמכיר את הפרשה יודע שמדובר באובססיה חולנית של אנשים שמיד אפרוט את שמם. אנשים אלו שמו לעצמם מטרה מרכזית בחייהם והיא לפגוע ברב אבינר, וזאת בשל מה שהם מכנים ''תרומתו לגירוש''. דעתם חלשה לנוכח האהדה והתמיכה שמקבל הרב אבינר מן הציבור על כל שכבותיו והם לא ינוחו ולא ישקטו עד שהרב אבינר ירד שאולה, או לכל הפחות יתללך מספיק. כמה זה מספיק? תשאלו אותם, אבל להערכתי, הם לא יסתפקו בפחות משיתוקו. ולהלן שמותיהם: הרב יעקב יוסף, הרב זלמן מלמד, הרב איסר קלונסקי, הרב דב ליאור, הרב שמואל זעפרני, הרב יעקב שפירא, הרב אביהו שוורץ, הרב אליקים לבנון, הרב שבתי סבתו, ועוד כמה.

    בנוסף, הצטרפו אליהם, או יותר נכון שיתפו אותם דגי הרקק הבאים: אבי זרביב מבית אל, שמואל הולשטיין, אף הוא משם, רועי אביחי - אברך מובטל שכותב גם ספרים לילדים, ועוד כמה נערים משולהבים.

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה באמת? ''פדרו אלמודובר'' או ''חיימי בן שושן''? (ל''ת)

      תחליט כבר...., 09/01/07 15:58

      הגב לתגובה זו

      • הגיון צרוף... כנסו!

        שילה, 09/01/07 17:52

        אתה מעדיף לומר שכל הרבנים הגדולים (ויש עוד רבים שלא הזכרת) הם רשעים, במקום לומר שיש כאן אחד רשע.
        באמת היגיון צרוף...

        הגב לתגובה זו

    • The adverted rabbanim are among the biggest Poskim

      elie, 09/01/07 16:11

      So Aviner has a serious problem in Halakha

      הגב לתגובה זו

    • מספיק לכתוב תחת שמות של אנשים אחרים!

      דורש אמת, 09/01/07 16:34

      תכתוב מה שאתה רוצה אבל לכתוב בשמם של אחרים זו נבזות!!
      אגב זו עבירה פלילית הניתנת בקלות לחקירה היות וקבצי ''קוקי'' נשמרים אצלך במחשב ואין שום בעיה לעלות עליך אם יגישו נגדך תלונה במשטרה.

      הגב לתגובה זו

      • מה הבעיה למחוק קוקיז?

        קוקי, 09/01/07 17:32

        לא לימדו אותך את זה בyeshiva.org?

        הגב לתגובה זו

      • אין ברירה

        דורש צדק, 09/01/07 17:57

        שיש לך אנשים כמו כת הזרביבים שעושים כ''מ מעשים בחשכת הלילה - אין ברירה אלא להשתמש בשיטות שלהם!

        הגב לתגובה זו

    • לא נשכח ולא נסלח!!

      אביזר ביב, 09/01/07 17:06

      הרב אבינר הוביל את ההתנתקות
      מגיע לו!!

      הגב לתגובה זו

    • חיימי - שכחת את שולה ברשימה!

      לדר-ברג, 09/01/07 17:22

      כמובן השולה של בית אל לא של אולמרט!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הרב אבינר, חזק ואמץ

    עדו, 09/01/07 15:44

    לך בכוחך זה והושעת את ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל מי שמכיר מקרוב את הפרשה

    פדרו, 09/01/07 15:42

    יודע שמדובר באובססיה חולנית של אנשים שמיד אפרוט את שמם. אנשים אלו שמו לעצמם מטרה מרכזית בחייהם והיא לפגוע ברב אבינר, וזאת בשל מה שהם מכנים ''תרומתו לגירוש''. דעתם חלשה לנוכח האהדה והתמיכה שמקבל הרב אבינר מן הציבור על כל שכבותיו והם לא ינוחו ולא ישקטו עד שהרב אבינר ירד שאולה, או לכל הפחות יתללך מספיק. כמה זה מספיק? תשאלו אותם, אבל להערכתי, הם לא יסתפקו בפחות משיתוקו. ולהלן שמותיהם: הרב יעקב יוסף, הרב זלמן מלמד, הרב איסר קלונסקי, הרב דב ליאור, הרב שמואל זעפרני, הרב יעקב שפירא, הרב אביהו שוורץ, הרב אליקים לבנון, הרב שבתי סבתו, ועוד כמה.

    בנוסף, הצטרפו אליהם, או יותר נכון שיתפו אותם דגי הרקק הבאים: אבי זרביב מבית אל, שמואל הולשטיין, אף הוא משם, רועי אביחי - אברך מובטל שכותב גם ספרים לילדים, ועוד כמה נערים משולהבים.

    הגב לתגובה זו

    • איפה ההגיון שלך?

      שלמה, 09/01/07 17:56

      אתה מעדיף לומר שכל הרבנים (יש עוד רבים שלא הזכרת כאן) הם רשעים ושופכים דם נקי, בלא אמת, במקום לומר שרק אחד רשע.
      ואתה מעדיף להכפיש ולפגוע ברבנים ובאנשים שאפילו אינך מכיר, וכל פשעם הוא שהם רומו על ידי אותו רשע במשך שנים רבות והיו צריכים לחשוף זאת.
      באמת הגיון צרוף...
      עיינו בסיפור שבתגובה הבאה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אבינר היה משת''פ של כוחות הגירוש בגוש קטיף!!!

    גלעד, 09/01/07 15:37

    http://www.aviner.net/

    הגב לתגובה זו

    • ומה הקשר לפסיקות בנושאי טהרה?! (ל''ת)

      סתם אחד, 09/01/07 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה יעקב יוסף בורח מאביו ?

    רוני, 09/01/07 15:29

    לא שייך פה בכלל נושא של דיון בבית דין. יש פה עניין של בירור הלכתי טהור. למה הרב עובדיה יוסף לא ראוי בעיני בנו הבעייתי יעקב ללבן את הנושא ההלכתי ? האם בגלל שיעקב יוסף יודע מראש מה תהיה התוצאה...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לפי דעותיו כך אשמתו

    ערן, 09/01/07 15:28

    כשהאשימו אותו בעבר ב''נגיעות ברכיים'' עם נשים כולם יצאו בעדו מבלי שידעו מהי האמת! ועכשיו כשהוא לא ממש חושב כמוהם אז הוא אשם, הרבנים הם בובות ביד הציבור ברצותינו נאשים וברצותינו נלבין...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הרב אבינר חזק ואמץ!

    יהודי פשוט, 09/01/07 15:18

    מקנאים ברב גאון, תלמיד חכם ופוסק עצום, שתלמידיו ובני קהילתו הולכים אחריו.
    בבקשה אל תתיאש! נמשיך להאזין לך ולהאמין בדרכך!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יעקב יוסף - חתיכת בזיון

    זה מה שהוא, 09/01/07 15:01

    בטח הוא חלם שהוא שלח דם לבדיקה לרב אבינר, כמו שהוא חלם שתאונת הרכבת זה בגלל חלול שבת.

    אפילו אבא שלו לא מקבל אותו, אז שאנחנו נקבל?

    הרב אבינר, אפשר להסכים ולא להסכים אבל הוא רוח ההלכה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אבינר עם הארץ

    יונתן יוסף, 09/01/07 14:58

    שכח אבינר שלאבא אסור לדון את בנו כפי שכל תינוק דתי ידוע...אם הוא כל כך צודק ממה הוא מפחד.
    שיבוא לבדץ ישמעו העדויות ותתגלה האמת...אלא מה הוא מ פ ח ד.

    הגב לתגובה זו

    • הרב עובדיה ובנו הבעייתי

      אורי, 09/01/07 15:28

      לא שייך פה בכלל נושא של דיון בבית דין. יש פה עניין של בירור הלכתי טהור. למה הרב עובדיה יוסף לא ראוי בעיני בנו הבעייתי יעקב ללבן את הנושא ההלכתי ? האם בגלל שיעקב יוסף יודע מראש מה תהיה התוצאה...

      הגב לתגובה זו

    • הדיון הוא לא על הבן!

      שמעון, 13/01/07 22:40

      אתה כבר דנת את הרב אבינר על אף שאתה שונא ,ושונא פסול לדון

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הרב אבינר משכמו ומעלה

    מבלי לפגוע באיש, 09/01/07 14:56

    הציבור מבין את השכל הישר של הרב אבינר והיא היא העדות לגדולתו

    הגב לתגובה זו

    • חוץ מענייני הומוסקסואלים

      נחום, 09/01/07 15:07

      שם הוא חשוך והומופוב כמו רבים מהרבנים הדתיים

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא הומופוב

        משה, 09/01/07 16:07

        די לכל הטיפשים שלא מבינים דבר וחצי דבר בהלכה ולא מבינים שהומו [גבר השוכב עם גבר אחר] זה אסור כמו לחלל שבת לאכול כל מיני שקצים ורמסים ולכן הרב יוצא [ברגישות אמיתית] נגד הנושא

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    Aviner has first to check his pants (ל''ת)

    Dr Zain, 09/01/07 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הקהילה החרדית נגועה בשנאת חינם ופוליטיזציה שתחריב אותה! (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 09/01/07 14:49

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר?לידיעתך היא היחידה שפורחת (ל''ת)

      דתילוניט לייט, 09/01/07 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הציונות הדתית, לאן?

    חרד, 09/01/07 14:43

    סכסוכים, חשבונות אישיים ושעבוד למולך האדמה (ואי אפשר לטעון שהרב אבינר הוא חו''ח שמאלני).

    זה הציבור ואלו הם מנהיגיו.
    עד מתי?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה שמצחיק הוא

    לא משנה, 09/01/07 14:29

    שהפסק של הרב אבינר - באמת נכון. זה לא דם נידה (הם הרי זייפו את ה''בד הבדיקה'')), ולכן האשה מותרת לבעלה. עכשיו הבעיה היא שהרב פוסק בעזרת רוח הקודש, והרי - לא בשמים היא!!!

    הגב לתגובה זו

    • כנראה אינך בקי כ''כ בדיני נידה

      חיים, 09/01/07 15:13

      ק''כ לא זייפו עד, אלא יביאו עד עם דם נידה של אישה, רק אמרו שזו בדיקת יום השביעי.
      לא משנה מתי ימצא צבע אדום על העד, הוא מטמא אישה. בענין ספרית נקיים יש כמה חילוקים:
      1. צבע אדום, כאמור, תמיד מטמא וסותר את כל הספירה.
      2. צבע חום ( תלוי איזה חום ) מטמא בהפסק טהרה ולחלק מהשיטות במוך דחוק, ולא בשאר ימי הספירה ( לכן יש חשיבות לציין יום וסוג הבדיקה ).
      3. גם בצבע אדום יש מקום לתלות במכה בנרטיק, אך לא ב 3 ימים הראשונים של הספירה ( רמ''א וש''ך ). אם זה יום השביעי של ספירה ניתן לתלות במכה, אך יש מספר תנאים לזה. דבר הכי חשוב לדעת שיש מכה והיא מדממת. איך יודעים את זה?שולחים אישה לגניקולוג או בודקת טהרה, שתבדוק בפנים. יש עוד דרך - אישה מתלוננת שבזמן הבדיקה כואב לה בצד מסויים כל הזמן וע''פ צורת הכתם ניתן לראות שדם מאותו מקום שאישה מתלוננת עליו. כל זה א''א לדעת בלי ספור של האישה או בדיקה גניקולוגית. לכן אם מקבלים כתם אדום באופן ברור וכתוב שזה יום שביעי של ספירה בלי הרחבות בענין כאבים או בדיקות גניקולוגיות אין שום מקום להתיר ולתלות במכה. כאשר מקבלים כתם כזה בלי סיפור המלווה אותו, לא פוסקים טהור, אלא שולחים את האישה לבדיקה גניקולוגית או מצפים לסיפור של האישה על כאבים.
      לא סתם גדולי הפוסקים בעניני נידה מנסים לעשות בירור עם רב אבינר איך הוא התיר כתם אדום בלי הפרמטרים נוספים שציינתי.
      נ.ב. תליה במכה שייכת גם בימי טהרה של אישה, שלא בזמן ווסתה ובאותם תנאים.

      הגב לתגובה זו

      • ישנם רבנים שיודעים להבחין בין דם (ל''ת)

        נידה -מהרחם לדם, 09/01/07 15:39

        הגב לתגובה זו

      • למה לא תעבור מקצוע, אחי ?

        מורדי, 09/01/07 16:52

        ראשית, לעניות דעתי (לענ''ד, אם אתה נוטה יותר להשתמש בראשי תיבות) לפני שמישהו מעז לפסוק בדיני טומאה וטהרה, חום-אדום-ורוד ושאר מיני גוונים הוא חייב להוכיח כי הוא מבין עברית (לשון הקודש, ל''ק).
        אתההוכחת שאינך יודע לכתוב את המילה ''נרטיק'' אבל, עם זאת מתיימר להבין בכל מיני התפלפלויות הקשורת למקום זה בגופה של אישה.
        שנית, מניין לך שלא מדובר בזיוף? האם אתה מעורב בנסיון שעשו לרב אבינר או שאת כל הידע שלך על זה אתה שואב מהכתבה? כי בכתבה לא צויין שהיה שם דם אישה.
        שלישית, אני חייב לציין כי, בניגוד למה שחושבים, החיים זה לא פיקניק וקצת דרך ארץ בין רבנים לא תזיק. אין לי שום סימפטיה לרב אבינר או לרב יוסף (גם האבא שלו לא מציאה מי-יודע-מה) אבל כל העסק מסריח. מה יש לרב יעקב יוסף להעמיד את הרב אבינר במבחן? מה מביא את הרב אבינר בכלל להתייחס למבחן הזה ולענות לשליח בי''ד?

        הגב לתגובה זו

        • תגובה

          חיים, 09/01/07 22:25

          קודם כל כולנו עושים שגיאות כתיב מטופשות. אני יודע בדיוק איך כותבים מילים, אך קורה שנופלת שגיאה.
          מה שכתבתי לך אינו פלפול, אלא הלכה פשוטה. אתה כנראה לא יודע מה זה פלפול. תפתח בזמן החופשי שב שמעתתא או חידושי הגר''ח הלוי על הרמב''ם ותראה מה זה פלפול.
          אני לא השתתפתי ולא קשור ל''מבחן'', שנעשה לרב אבינר, אך יודע על זה ממקור נאמן ולא מהכתבה.
          אתה גם לא תקבע אם אעסוק בפסיקה במראות דמים ובדיני נידה. לקבוע את זה רשאי רק מי שהסמיך אותי לכך. שם של אחד מהם מופיע בכתבה ( לא רב אבינר ).
          רב אבינר חייב להתייחס לזימון של בי''ד ולבדיקתו בדיוק כמו שרשב''א ( גדול ראשוני ספרד ) התייחס לביקורת של רא''ה ( גם גדול ראשוני ספרד ).

          הגב לתגובה זו

      • איך אשתו של זרביב הסכימה

        יעל הראל, 09/01/07 17:12

        שהוא יראה את הדם שלה לכל העולם! הוא קם בכנס אברכים והראה את זה לכולם! וכה דיבר זרביב באותו כנס (לפני ההתנתקות - ההקלטה אצלינו) ''כשם שא''א לסמוך עליו בזה כך א''א לסמוך עליו בזה!''
        ומכאן הוכחה שהכל פוליטיקה!!

        הגב לתגובה זו

        • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

          שלום, 11/01/07 14:56

          מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
          אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
          הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
          ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
          לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
          תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
          רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
          זו המקור של כל הבלאגן.
          אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
          כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
          ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
          גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

          הגב לתגובה זו

      • גברים בכלל לא מבחינים טוב בצבעים

        כיפה אדומה, 09/01/07 18:00

        וזה מדעי- למה שאשה לא תבדוק לבד מה קורה איתה

        הגב לתגובה זו

      • לחיים -נא לבדוק שוב ברמ''א

        אמת מארץ, 09/01/07 22:55

        מה שלא תולים בלשוה ימים הרשונים זה כאשר הדם הוא יותר מגריס.
        וגם אז אם המכה ודאי מוציאה דם כן תולים.

        הגב לתגובה זו

        • ש''ך הסביר את רמ''א שפי שכתבתי

          חיים, 10/01/07 08:15

          זה דבר ראשון.
          דבר שני - אתה מדבר על כתם על לבנים ואנחנו מדברים על בדיקת ''עד''.בבדיקת עד ( כיוון שזה לא מוגדר כתם, אלר ראיה עם הרגשה ) גם רמ''א מטמא בפחות מגריס ואם מכה לא מוציאה דם. עיין יו''ד ס' קצ''ו סע' יג ובנו''כ. דיני בדיקות עד שונים מהותית מדיני כתמים.

          הגב לתגובה זו

          • איפה הש''ך?

            אמת מארץ, 10/01/07 10:34

            כיצד ניתן לפרש את הרמ''א בצורה אחרת דבריו אינם משתמעים לשתי פנים.
            אין כלל ש''ך על הרמ''א הזה קצו,י

            הגב לתגובה זו

          • קבל תיקון מצאתי

            אמת מארץ, 10/01/07 10:37

            בכל מקרה הש''ך לא מפרש כך את הרמ''א אלא חולק עליו!

            הגב לתגובה זו

            • ראית גם ש''ך בנקודות הכסף?

              חיים, 10/01/07 14:00

              לא ברור אם ש''ך חולק עליו או מסביר. חלק מהאחרונים הבינו שכך ש''ך מפרש את רמ''א. בכל מקרה זה לא משנה, הרי ,כפי שהסברתי, יש שוני בין דם על עד לבין כתם על לבנים. רמ''א מדבר על פחות מגריס, שניתן לתלות במאכולת, בלי מכה אך ורק בכתמים על הלבנים ולא על עד. בעד לא משנה מה הגדול וצריך לדעת שמכה מדממת.

              הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה הקשר ? מין והתנחליות ?

    ???, 09/01/07 14:26

    לא ברור מה הקשר בין סקס והתנחליות מה העניין ? אנשים החליקו על הראש ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרב אבינר צדיק וישר.הבדצ לא אמין.

    יוני, 09/01/07 14:24

    תחזקנה ידיך ואל תפחד.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ציטוטים אותנטיים מכנס רבנים

    שילה, 09/01/07 14:06

    חשוב לי מאוד לשוב ולהדגיש כי בסוגיה הזו אי אפשר להתחמק מבירור נוקב של האמת. אין זו אחת מן הסוגיות שבהן אפשר להביא את הדעות המנוגדות זו בצד זו, ולומר ''אלו ואלו דברי אלוקים חיים''. במקרה שלנו רק אפשרות אחת נכונה: או שהרב אבינר הוא רב לגיטימי, או שלא.
    אם הוא רב לגיטימי, הרי שכל האנשים וכל הרבנים שפרסמו דברים בגנותו, הם (במקרה הטוב ביותר) טעו טעות איומה, ועליהם ליפול ולנשק את כפות רגליו של הרב אבינר ולהתחנן שיסלח להם על החטא הנורא שחטאו נגדו, ולא פחות מזה לבקש סליחה ומחילה משמים על שהרבו מחלוקת וביזוי תורה.
    ואולם, אם הרב אבינר אינו רב לגיטימי, וכפי שטוענים נגדו הוא מורה בזדון להתיר איסורי תורה, הרי שהוא הרשע הגמור והנוכל, וכל החושפים את מעשיו הם צדיקים ומזכי הרבים, ומצילים את הציבור ממכשולות חמורים. וכל המגינים עליו הם המחזיקים ביד רשע ומשתתפים בהכשלת הציבור. במקרה הטוב ביותר הם טועים טעות איומה ועליהם לבקש סליחה ומחילה מצאן מרעיתם ומן השמים.
    אין אפשרות שלישית!
    ואמנם, היהודי הפשוט יכול לומר (ומומלץ שיאמר), שאמנם הבירור הזה חייב להיעשות אבל לא הוא זה שצריך לעשות אותו. ומבחינתו אולי זו האמת ואולי זו האמת, והוא לא נכנס לזה. ורק כשיתפרסמו דברים ברורים מטעם גדולי הדור הוא יקבע את עמדתו בעניין, ועד אז אין לו עמדה. [והאמת היא שמצד ההלכה, אפילו יהודי כזה חייב על כל פנים לחוש לדברים (''למיחש מיבעי'') גם אם הוא לא יודע שום דבר ברור].
    אבל אדם המחזיק באחריות ציבורית, אינו יכול ללכת בדרך הקלה הזו, והוא מוכרח לברר את האמת. שכן אם עורך עלון למשל מפרסם את פסקיו או את מאמריו של אבינר, הרי הוא בעצם מכריע בכך שאבינר הוא רב לגיטימי. ואם מצד האמת הדבר אינו נכון, הוא נמצא מכשיל את הרבים ומחזיק ידי עובר עבירה. על כן אין לו רשות להימנע מלהיכנס בעובי הקורה ולהכריע לכאן או לכאן.

    הגב לתגובה זו

    • כל אחד ואחת צריכים להחליט על רב

      שאותו בלבד, 09/01/07 15:44

      אי אפשר לשאול רב שאלה, לקבל תשובה, ואח''כ ללכת לרב אחר על אותה שאלה (אלא אם כן , צויין בפני הרב אחרת).
      כשרב נותן תשובה, אנו מאמינים שה' עוזר לו בקבלת התשובה הספציפית אותה קיבלנו.
      יש להזהר מאד בכבוד תלמידי חכמים.
      ובמיוחד, מי שאינו מבין בנושא....

      הגב לתגובה זו

    • שילה היקר - אתה טועה

      יוסי, 09/01/07 16:26

      על כל אדם מישראל לדון לכף זכות, קל וחומר אם הוא תלמיד חכם, ואף אחד לא יחלוק על העובדה שהוא תלמיד חכם.
      יתכן שטעה בנושא המדובר אבל להתייחס אליו כמו שתיארת באפשרות השניה? לא יעלה על הדעת של יהודי.
      ואולי גם זכורה לך הגמרא שאם ראית ת''ח ... על תהרהר אחריו.. שכבר חזר בתשובה.

      הגב לתגובה זו

    • הכל מאבק של כסף וכח!

      יעקב כ''ץ, 09/01/07 17:15

      יש אנשים שרוצים להשתלט על הציבור הדתי לאומי. כידוע הרב אבינר מאוד פופלרי והרב שלהם בלשון המעטה - לא כ''כ - לכן הם יעשו הכל כדי להרוג אותו. כפי שהתבטאו - הם רוצים את הרב אבינר מתחת לסדין לבו!

      הגב לתגובה זו

    • שאלה לשילה-מעייני הישועה

      צבי, 09/01/07 21:54

      כיצד תסביר את זה שבעלון מעייני הישועה
      הרב אליהו כותב פיה ומאפשר פינה גם לרב אבינר, הרי לפי דעתו מדובר בנוכל שמתיר איסורים במזיד?

      הגב לתגובה זו

    • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

      שלום, 11/01/07 14:57

      מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
      אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
      הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
      ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
      לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
      תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
      רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
      זו המקור של כל הבלאגן.
      אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
      כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
      ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
      גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין חילול השם גדול יותר מרבנים המתקוטטים כילדים. פרשה זו

    אחד דוס (ואולי, 09/01/07 14:01

    והמבוא שלה בזמנו, דוחפים, ללא צל של ספק, בני נוער רבים אל מחוץ למסגרת הדתית וטענתם ( הצודקת) היא: בשביל פוליטיקה מלוכלכת אפשר גם להיות חילוני.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    Rabbi Yaacov Yossef is the new spiritual leader

    eddy, 09/01/07 13:54

    Rabbi Yaccov Yossef considers only Halakha. He doesn't make politics like Aviner.Enough with Aviner, he has to go home.
    Rabbi Eliyahu, Rabbi Yaacov Yossef all have the same Psika
    Aviner has to draw conclusions.
    Aviner has to understand :
    There is a difference between
    Rabbi and Bne Akiva leader

    הגב לתגובה זו

    • he is even less smart...

      e, 09/01/07 23:50

      then his father.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תתמקדו בנושא

    מיקי, 09/01/07 13:52

    זה בכלל לא קשור לעמדות הפוליטיות שלו, יש כאן סיטואציה מזעזעת של רב בישראל שמתיר נידות באופן שיטתי!! ויש לזה עדויות אמינות רבות. חמור מאוד אם לא יוקיעו את הרשע הזה.

    הגב לתגובה זו

    • זה מאוד קשור לעמדות הפוליטיות שלו

      אלי, 09/01/07 14:54

      יש כאן רדיפה פוליטית מלוכלכת של אנשים נבזים.

      אין שום קשר בין הפרשה הזו להתרת נידות, הרב אבינר סומך על פוסקים מקילים ויש לו על מי לסמוך.

      הסיפור הזה הוא רק תירוץ להשתלח ברב אבינר.

      הגב לתגובה זו

    • אוקי, נתמקד בנושא...

      אסף, 09/01/07 15:32

      מה זה דיני נידות? אדם מסכן לפני אלפי שנים החליט שמגעיל אותו לקיים יחסי מין עם אשתו בימי המחזור, או קצת אחרי. אז הוא החליט ש-''אלוהים אמר לו שאסור'', ומאז כולכם מתעסקים בשטות הזאת.

      ירחם השם, זה חלק ממחזור החיים הטבעי שלנו. מה נורא כל כך באישה לפני שטבלה? צריך רבנים שיבדקו את כתמי הדם? יש לכם הפרעה.

      הגב לתגובה זו

      • אם אין לך עניין בקיום מצוות, מה אתה מחפש פה? מי הכריח אותך לקרוא? (ל''ת)

        חפש מה, 09/01/07 16:07

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    יעקב יוסף והרכבת

    יוסי, 09/01/07 13:33

    האם יעקב יוסף אחרי טענתו כי גילו לו מהשמים שבגלל חילול שבת אירעה תאונת הרכבת האחרונה - החליט להעלות את הרייטינג שלו ולתקוף את הרב אבינר ?? רוב רובו של הציבור הדתי לאומי חושב על הרב אבינר את מה שכתב עליו בדיוק היום הרב צפניה דרורי: ''מן הנעלבים ואינם עולבים. גאון בתורה ובגבורת אהבת ישראל שלו''.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לרוב אינני קורא או מגיב כאן אבל חובתי למחות (ל''ת)

    על הזלזול בת''ח., 09/01/07 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בושה וחרפה.גועל נפש.עד איפה התדרדרנו. (ל''ת)

    דוד, 09/01/07 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הרב יעקב יוסף - מנהיג אמיתי

    מיטל, 09/01/07 13:14

    הרב יוסף אינו חת מאדם במעמדו של שלמה אבינר ודורש ממנו לתת את הדין על ''פסקיו'' בדיני אישות ללא פשרות. שיירבו רבנים אמיצים כמותו בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אז חייך, אז מה?

    ש.ו., 09/01/07 13:12

    לאן הגענו?

    לגבי הדחיפה - נשמע לי פשוט מגוחך.

    בבקשה לא להפוך את המאבק הלגיטימי לציד.

    אני מתנגד בכל ליבי לעקירה, הייתי שם כשזה קרה, ובכל זאת - כואב לי לראות שיח שמדרדר לרמה כזו.

    הרב אבינר לא זקוק לציונים שלי, ובכל זאת אומר רק זאת - אישיות מן המעלה הראשונה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    Aviner :a judaism adventurer

    jerry_spring1, 09/01/07 13:02

    Aviner is really a clown.
    Aviner is exactly the example of what not to be.
    . Aviner is a layabout
    The worse is that Aviner makes big Hilloul Hashem

    הגב לתגובה זו

    • אתה עושה חילול ה' - איש מדון ופילוג (ל''ת)

      אלי מנה, 09/01/07 13:55

      הגב לתגובה זו

      • Aviner thinks that through Maariv he can legitimize his place

        jerry_spring1, 09/01/07 15:22

        This is the Hilloul Hashem.

        הגב לתגובה זו

    • The big Hilul Hashem is

      אלי, 09/01/07 14:19

      that you don't know hebrew therefore you don't realy know the meening of the words in the Sidur and I guess that you live in america because of the money

      הגב לתגובה זו

    • THE BIG HILULK AHEM IS TO LIVE IN USA FOR MONEY AND NOT IN ISRAEL (ל''ת)

      שלום, 11/01/07 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לרב שלמה אבינר: תחזרנה ידך, ה' עמך!!!! (ל''ת)

    ברני, 09/01/07 12:54

    הגב לתגובה זו

    • אם אין גבול לשנאת חינם?

      עדנה, 09/01/07 19:58

      היכן המקום שהצבור החרדי נותן לתלמידי חכמים?חבל שרבנים מכוהדים מכפישים בפרהסיא תלמיד חכם וגדול בתורה כמו הרב אבינר.
      כבוד הרב אבינר! חזק ואמץ!אנו תומכים בך!לך עם האמת .אנו מאמינים בך!
      יהודיה הדואגת ל''יהודים''{חבל שלא כל הרבנים ה''צדיקים'' חושבים ונוהגים כך.....

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        הלה, 09/01/07 21:01

        דברים כדורבנות...

        הגב לתגובה זו

      • מיהו תלמיד חכם??

        תלמידי חכמים??, 10/01/07 21:58

        גדולי הדור האמיתיים בדקו את הנושא ומצאו פסול גדול ברב אבינר
        הרב אבינר הוא אינו גדול הדור ואף רחוק מאוד מכך הוא אמנם יודע הרבה תורה אך זה לא נותן לו אישור להכשיל נשים באיסורי כרת = נידה.
        חבל שלפני שאת מגנה עליו אינך בודקת אותו טוב!!!

        הגב לתגובה זו

        • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

          שלום, 11/01/07 16:24

          מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
          אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
          הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
          ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
          לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
          תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
          רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
          זו המקור של כל הבלאגן.
          אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
          כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
          ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
          גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

          הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שמשהו יסתום את הפה לשוביניסט הזה (ל''ת)

      annabelle, 10/01/07 13:45

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    עמדותיו המתונות בנוגע לדרך ההתנגדות להתנתקות ??????

    יואב, 09/01/07 12:44

    האיש דחף במו ידיו אדם שהתנגד לגירוש (יש עדות ביוטיוב) וצולם כשהוא מחייך עם מפקד כוחות הגירוש.

    אינני נוקט עמדה בקשר לסוגיה הזו, אין לי מושג בעניין, אבל הוא תמך בגירוש למעשה, ודאג לכך שיעבור במהירות וללא התנגדות.

    הגב לתגובה זו

    • כבר הוכח שהעדות שקרית

      גיא, 09/01/07 13:42

      אח שלי היה שם ואמר שהוא פשוט משקר. הרב אבינר הוריד את הבחור מהג'יפ ללא אלימות מיותרת. זה סתם שקרים של אנשים שרוצים להכפיש

      הגב לתגובה זו

      • שפטו בעצמכם

        יואב, 09/01/07 14:59

        http://www.youtube.com/watch?v=3D91xkM0YJM

        הגב לתגובה זו

        • this man is lieing (ל''ת)

          erez, 09/01/07 15:26

          הגב לתגובה זו

        • עלילת דם

          גיל אזולאי, 09/01/07 15:27

          יואב, של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על הצדיק (הרב אבינר).
          מאד מביך שהוא צריך להתעסק עם כל הגמדים-רבנים מסביב

          הגב לתגובה זו

          • הרב אבינר צדיק??

            הצדיק הרב אבינר, 10/01/07 22:02

            הרב אבינר אולי רב ואולי גם צדיק כל זה אינו נותן לו שום אישור להכשיל נשים בישוב באיסורי כרת= נידה והוא הכשיל וממשיך להכשיל לצערינו!!
            כל הנושאים האחרים לא קשורים לא התנתקות ולא נחמדות והתרפסות של הרב לא זמינות בשעות לילה מאוחרות ולא יחס נחמד. הכל כולל הכל לא נותן לו אישור להורות ההפך מדעת תורה!!!
            בנושא זה הרב אבינר עם כל הכבוד טועה ומטעה חוטא ומחטיא!
            לכל מי שלא בדק את הנושא לעומק שיבדוק ויווכח בטעותו.

            הגב לתגובה זו

            • מה ההוכחה שהדם שהביאו לרב אבינר הוא אותו דם שהביאו לרב אליהו ועובד

              שלום, 11/01/07 16:25

              מישהו יכול להוכיח שזה אותו בד ועם אותו דם.
              אישה שמוכנה לתת מדמה הטמא כדי להפיל רב ובעלה זר-ביב שמביא את הדם כדי להזיק לרב הוא יכול להיות אמין ?
              הרי ברור שזר-ביב וכל החבורה בישיבה שונאים את הרב כי הם יודעים שכל העם שומע את הרב אבינר ואוהבים אותו וידוע לכולם שהרב אבינר הוסמך ע''י הרב צבי יהודה קוק להיות ממשיכו והוא היחיד שהרב צבי יהודה התיר לו לפרסם את תורתו בכתב.
              ואכן רבניו שהוא גם גדול אבל הרבה פחות מהרב אבינר במידה ענקית .
              לכן יש להם בעיה חמורה של קנאה...
              תשאלו לכל איש בישראל האם הוא שמע על הרב אבינר , יגידו כן כמו שהם הכירו את הרבנים קוק ורב עובדיה אליהו והרב שך.
              רבניהם לא מוכר ולא מקובל אפילו מתוך הציונים הדתיים ובהתנחלויות.
              זו המקור של כל הבלאגן.
              אבל אין דאגה הרב אבינר מעולם לא ירד לתחתית הטומאה כמוכם ואין לו זמן לפוליטיקה,דמגוגיה,לשון הרע,ורכילות וביטול זמן לתורה.
              כי ברגע זה שאתם גורמים לאלפי אנשים לקרוא את המאמרים העוסקים בלשון הרע כולם מאבדים זמן ללימוד תורה כאשר הרב הגדול הגאון וגדול הדור הרב אבינר ממשיך ללמוד יום כלילה.
              ומי שלא מאמין מוזמן לעבור מול ביתו בבית-אל באמצע הלילה 3-4 בבוקר והוא יושב ולומד. ככה הופכים להיות גדולים.
              גדול עולה על הכיסא כדי להתרומם, קטן מנסה להוריד את השני כדי להיות גדול. זה כל ההבדל.

              הגב לתגובה זו

        • לא רואים שם כלום - רק עדות של אדם תמהוני

          דורי, 09/01/07 15:31

          אם הייתה לו מצלמה למה הוא לא צילם?????..

          הגב לתגובה זו

        • שפטנו!!!!

          יהודי, 09/01/07 16:51

          עדות תמוהה באחור של שנה, לא ראיה לשום דבר וספק אם הפרטים התרחשו כפי שמתאר אותם העיתונאי הנכבד

          הגב לתגובה זו

    • ולו זה היה נכון, מה זה קשור לדיני טהרה? (ל''ת)

      סתם אחד, 09/01/07 16:17

      הגב לתגובה זו