• 80.

    בן דרור

    גל חן, 29/07/10 14:09

    בן דרור, מדויק ועדכני.
    השמאלנים יבשלו את ''הדייסה'' ויברחו ראשונים...
     

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    האשמה בנו שאיפשרנו הקמת גוף מושחת שכזה (ל''ת)

    יאיר, 03/04/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מישהו יכול להסביר לי, מה שמאלנים רוצים??

    קורין, 09/01/07 01:46

    מה? מה?

    - שנלך מפה ונמצא מדינה אחרת?

    - שנטבע בים?

    - שנחיה במדינה דו לאומית, תחת שלטון יהודי-ערבי??

    איזה מהתרחישים האלה ישמח אותם??

    אם אתם מהשמאל השפוי , ואתם מדברים רק על החזרת שטחי הקו הירוק, למען הקמת מדינה פלשתינית המקבילה לישראל, אז יש על מה לדבר. אבל אתם חייבים להבין שאת הצעד הזה ישראל לא תוכל לעשות, כל עוד הפלשתינים לא יזנחו את הטרור, יכירו במדינה, יוותרו על זכות השיבה ויהפכו לעם תרבותי יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תודה לבן-דרור ימיני. עיתונאי מזן אחר

    בשם רבים, 08/01/07 22:02

    עיתונאות למופת של עיתונאי שאוסף חומר ומפרסם נתונים במקום כל כך הרבה עיתונאים שכותבים בלי שום ביסוס רציני. סדרת הכתבות של ימיני חייבת לצאת בספר ומשרד החוץ חייב להפיץ לכל מקום אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כתבה מאוד חשובה (ל''ת)

    מידן, 08/01/07 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אסור להביא ספר מכובד ולגיטימי? מדוע?

    אתם פשוט, 08/01/07 13:58

    ראו הספר מאז ומקדם/ג'. פיטרס, הקיבוץ המאוחד, 1988: כל תושבי אום א פאחם ללא יוצא מן הכלל הגיעו לכאן בזמן המנדט בניגוד לחוק המנדטורי בתוך גל הגירה אדיר (ובלתי חוקי) של ערבים ממדינות ערב רבות מאוד, לשיפור מצבם הכלכלי. מוצא תושבי אום א פאחם מבחינה מספרית לפי סדר זה של המדינות: סעודיה, תימן, מצרים, סוריה, ירדן. אף לא אחד בהם נמצא שהיה כאן לפני המנדט. יתר על כן: הטרור שניהלו הערבים למשל בין השנים 1936-1939 בדרישה ששום יהודי לא ימלט לא''י כי 'יתפוס את מקומם' הביא לכך שמשפחותינו לא הצליחו להינצל בא''י מהנאצים, היות ועד ועידת אויאן (יולי 1938) הנאצים היו מעונינים לגרש את היהודים משטח השליטה הנאצית למדינה כלשהי שתיאות לקבלם, כי עדיין פחדו מתגובת העולם על רצח המוני של היהודים (ועידת אויאן לימדה אותם שלעולם לא איכפת). הערבים סרבו לאפשר ליהודים שהנאצים רצו לגרש (מיליוני יהודים), להימלט ל'ביתם הלאומי'.

    הגב לתגובה זו

    • כך הושמדה רוב משפחתי

      מאיר, 04/04/07 00:08

      באירופה. לא הצליחו לקבל סרטיפיקאט (אישור כניסה לארץ מטעם ממשלת המנדט), וזאת בגלל הספר הלבן של הבריטים, שנכתב מתוך רצון להיכנע לדרישות הערבים במזרח התיכון. לעומת זאת לא הייתה שום הגבלה על כניסת ערבים לכאן.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    איך זה שרק עכשיו נזכרו ?

    רומח, 08/01/07 13:16

    הלו עד עכשיו חכמינו סיפרו לנו שהם על סף שואה הומניטארית.

    מעולם לא שאלו את השאלה הטריביאלית:
    מאין יש להם כסף ל:
    מכוניות
    למודים בכל חור שבעולם
    וחיים בוילות שהמשפחה הישראלית הממוצעת (היהודית) אפילו לא חולמת על כך.

    נפל האסימון,
    הם יודעים שאם יהיה שלום, כל הקצפת הזו תגמר,
    גם הטרור הוא אינטרס. מי רוצה חבר (ישראל) דלפון?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כתבה נכונה ומצויינת. המשך כך, בן-ימיני. (ל''ת)

    מפוכח, 08/01/07 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    Translation...Or, the beginning of one.

    Moshe, 08/01/07 02:19

    Kindly copy, add one sentence, and paste.

    ''And The World Pays...''

    Even though the Palestinians are the receivers of financial aid greater than what many countries could only dream of, they are still being pitied by everybody.
    Here is how their misery was turned into a profitable industry.
    A third part in a series.

    Stop KUTERRING.
    Add the next sentence.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כמה מגיבים ימניים/דבילים יש לכתבה אחת מעולה

    מוטי, 07/01/07 18:03

    קודם כל, את הכתבות המעולות של בן דרור ימיני אני שולח לכל מכרי בחו''ל (לאחר שהוא מתרגם אותן לאנגלית).

    מה שמצחיק אותי זה כמה מגיבים שמתיימרים להיות ימניים, בתגובה פאבלובית מיד מלכלכים על השמאלנים פה.
    אז אם לא שמתם לב, בן דרור ימיני הוא (לפי ההגדרות המטופשות שלכם) אחד מאותם שמאלנים/מחבלים/עוכרי ישראל.

    הגיע הזמן שתלמדו לקרוא בין השורות.

    הגב לתגובה זו

    • היכן יש את הכתבות הללו באנגלית

      אורי, 07/01/07 18:21

      בני סטודנט ישראלי הלומד באנגליה וזקוק לכתבות המעולות הללו לצרכי הסברה מול אוקינוס השינאה והבורות.

      הגב לתגובה זו

      • THE ENGLISH ARTICLE good luck!

        ישראלית, 15/01/07 22:43

        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/529/562.html

        הגב לתגובה זו

    • מפריע לך ש'השמאל' מוצג בטפשותו? הם ממשיכים ברגע זה

      מה אתה בוכה, 08/01/07 09:33

      בקינתם על הערבים האומללים, תמצא זאת בכל מקום בתקשורת בישראל. אך ימיני קורבן לפיקציה המקובלת בנוגע לעצם קיום העם ''הפלסטיני'': אין עם כזה, זו עצמה קונסטרוקציה תועמלנית. מדובר בערבים מכל מדינות ערב כמעט שהגיעו לכאן ברובם בגל הגירה אדיר(בניגוד לחוק המנדטורי) בזמן המנדט, לשיפור מצבם הכלכלי. מחקר משנת 1943 קובע: כל תושבי אום אל פאחם ללא יוצא מן הכלל הגיעו לכאן בזמן המנדט לפי סדר מספרי זה של המדינות-סעודיה, תימן, מצריים, סוריה, ירדן. אף לא אחד מהם נמצא שהיה כאן לפני המנדט (ראה: מאז ומקדם/ג'. פיטרס, הוצאת הק. המאוחד, 1988). הם מצניעים את האמת על שורשיהם, ומספרים סיפור סוחט דמעות.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    בוקר טוב!

    ורד, 07/01/07 15:39

    אני לא יודעת למה לקח לכם כ''כ הרבה זמן לקלוט את העובדה הזו אבל באמת איחוליי! גם בלי לדעת את המספרים ידעתי שהם לא משקיעים את רוב הכסף שהם מקבלים במה שהם צריכים להשקיע בו. עצוב מאוד אבל גם מאוד נכון.
    ודרך אגב כל הדיון למעטה על כל דרך הפוליטית שעברנו עם הפלסטינאים לא כ''כ קשורה. מה שנכון נכון: היתה יכולה להיות להם מדינה לתפארת אם עוד ב-48 הם פשוט היו נרגעים ומתחילים להפעיל את התאים האפורים שלהם אבל לא. והנה התוצאה! הם באמת שלא יכולים להאשים אף אחד חוץ מהאנשים שלהם!

    הגב לתגובה זו

    • לוורד

      ראובן, 07/01/07 16:44

      נכון,אלא שהריאליזם הוא לא ממש הצד החזק שלהם..וסדר העדיפויות שלהם שונה.ואת צודקת-אמנם הם יכולים להאשים את עצמם בלבד,אבל כל כך קל ונוח להאשים אותנו,הכובש-וגם כשאנו מתחילים חד צדדית להחזיר שטחים כבושים הם נאחזים נואשות במציאות העגומה והמחורבנת שלהם,שפניה למלחמה ואומללות,ולכן הקסאמים.ולו היה לנו שכל היינו עושים מה שארה''ב היתה עושה בתגובה לירי רקטות ממכסיקו-מוחקים אותם.אבל אנחנו יהודים,מה לעשות,רחמנים...

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הלואי והיו מתרגמים את המאמר לניו יורק טיים

    יופיטר, 07/01/07 14:43

    כל כך חשוב שהניתוח הזה יגיע לעיתונות העולם. למרות שגם בישראל רצוי שיהיה דיון על כך ברשתות הטלויזיה . משומה יש עיתונאים שאת דבריהם תמיד מביאים לציבור ודוקא את של בן דרור ימיני לא - אותי זה מרגיז .

    הגב לתגובה זו

    • הנה תשלח להם

      ישראלית, 15/01/07 22:45

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/529/562.html

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    והעולם משלם

    דלו מיכאליס, 07/01/07 12:18

    רצויח שמחלקת ההסברה של שמשרד החוץ יפיץ את המאמר המעולה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    תודה ל NRG. קשה להאמין שזה ישפיע על השמאל הישראלי ועל האנטישמיות

    דרור, 07/01/07 10:58

    הבינ''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כל הכבוד

    נמרי, 07/01/07 09:43

    בלי שמאל, בלי ימין, פשוט עובדות.
    לתרגם דחוף ולשלוח לעולם

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ממתי קובעים את גבולות פלסתין?67,49,48,תקופת התורכים?

    שאלה טובה, 07/01/07 00:34

    כי בתקופת התורכים פלסתין היתה על כל שטח ישראל וירדן ביחד,
    ואז האנגלים חתכו את פלסתין ונתנו את השטח הגדול לערבים שעשו שם את מדינה וקראו לה ירדן,ואת השטח הקטן ליהודים כדי שיקימו שם בית לאומי,
    כל היהודים שהתישבו בשטח שירדן נימצאת כיום,עברו לשטח של היהודים לישראל,
    כי בתחילת העלייה היהודים התיישבו בכל הארץ גם מעבר לירדן.
    אז אם יש עם פלסתינאי,אז למה מתחילים לקבוע את שטח פלסתין מ48,49,67,
    מה, ב1905 לדוגמה,פלסתין לא היתה קיימת?
    ואם כן היתה קיימת,אז מה היו גבולותיה?אה, כולל שטח ירדן,
    אז למה לא דורשים את כל פלסתין?
    1-כי לא היה עם פלסתינאי לפני שקמה ישראל,
    2-פלסתין לא היתה שייכת לעם הפלסתינאי ובגלל זה הם גם לא דורשים את כל פלסתין שכלל גם את ירדן,
    3-פלסתין היתה שם אחר שקראו לישראל,ללא שום קשר לערבים שבאו והתיישבו שם במשך הדורות,ומה שמעניין אותם זה לקחת את השטח של היהודים מבלי שום קשר לפלסתין ההיסטורית(שהיא על שטח ישראל וירדן ביחד,שטח שכבר חולק בעבר,וניתן לערבים החלק ההרבה יותר גדול)

    הגב לתגובה זו

    • חבל שצריך לקרוא כל-כך הרבה עד הפואנטה

      צפוני, 07/01/07 11:45

      מכיוון שלא היה עם פלשטינאי, פלסתין היה אכן השם של חבל הארץ. ואם תראו כל מיני שטרות עתיקים של בנק פלסתינה, אל תתבלבלו. זה היה גוף יהודי או כמעט יהודי. לא קשור לעם הפלשתיני.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    Shame that its not in english (ל''ת)

    Yehiel, 06/01/07 23:55

    הגב לתגובה זו

    • the english version

      israeli, 15/01/07 22:46

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/529/562.html

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    לתת לעניים למות מרעב אחרת הם יהרגו את העשירים (ל''ת)

    ארז, 06/01/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מתי נקלוט שאיבדנו פרופורציות בקשר לערבים? חייבים להיות יותר קשוחים! (ל''ת)

    אילן, 06/01/07 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תודה לך

    אן, 06/01/07 20:33

    מאמרים מצויינים!
    איפה אפשר להשיג את זה מתורגם לאנגלית?

    הגב לתגובה זו

    • אן-

      ראובן, 07/01/07 16:16

      הכנסי באתר זה לחיפוש בשמו של בן דרור ימיני-יש שם תרגום מעולה של המאמר הראשון בסדרה.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא רואה, לא שומע. נה נה נה נה (ל''ת)

    יוסי ב., 06/01/07 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    49 צודק

    דן, 06/01/07 18:30

    אין עם פלסטיני זה שיכנוע עצמי של
    הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הכל נתון לוויכוח , רק לא עובדות

    מרק, 06/01/07 18:05

    הפלסטינאים מקבלים יותר מ 90 אחוז מהתקציב של סוכנות הסעד לפליטים של האו''ם , פחות מעשרה אחוז הולך למיליונים שמתים מרעב ומחלות באפריקה.ולכן אין , לא היה ומעשית לא יכול להיות רעב בעזה או בגדה כפי שהשמאל המנוול והשקרן שלנו הציג בתחילת האינטיפאדה. עובדה נוספת , במחיר שלושה כדורים של קלצ'ניקוב אפשר לקנות כיכר לחם , במחיר של קסאם אחד אפשר לקיים משפחה פלסטינאית במשך שבוע ובמחיר של טיל נ''ט אחד אפשר לקיים אותה במשך חודש שלם. אז מי שמת ברעב קונה לחם ולא טילים. כאן חברה לה יחד קואליציה לא קדושה של השמאל העולמי , השמאל הישראלי , מדינות אירופה החסודות והפטרון האולטימטיווי , אירגון האומות המאוחדות על מנת לקדם את האג'נדה הפלסטינאית בכל מחיר. והקורבן הוא מדינת ישראל שמשלמת ותמשיך לשלם על הצביעות של העולם ועל אוזלת ידיהם של מנהיגיה.

    הגב לתגובה זו

    • הימין עסוק כל היום בדלגיטימציה של הפלסט'

      ובא בטענות על, 06/01/07 18:22

      דוגמאות על הצביעות הדגנרטית הימנית:
      אין עם כזה
      טרנספר
      אין להם זכויות לאומיות
      לכסח אותם
      לגרש אותם
      לשלוט עליהם
      יש לשאוף לריבונות בכל א''י
      _____________
      אז מה אתם רוצים מהם??

      הגב לתגובה זו

      • הימין אומר את האמת, למה אתה לא מקשיב?

        יערה, 06/01/07 18:50

        ''אין עם כזה''-- באמת אין עם כזה.
        ''טרנספר''/ ''לגרש אותם''-- באמת צריך לטרנספר/לגרש אותם למדינות שמהם הם פלשו לא''י.
        ''אין להם זכויות לאומיות''-- בא''י באמת אין להם זכויות לאומיות, אך במדינות מוצאם יש להם זכויות לאומיות מלאות.
        ''לשלוט עליהם''-- פה אתה טועה, הימין לא רוצה לשלוט עליהם- הימין פשוט לא רוצה אותם פה.
        ''יש לשאוף לריבונות בכל א''י''-- ארץ ישראל כשמה כן היא- ארצו של עם ישראל. ובדיוק כמו שהשוודים שואפים לריבונות בכל שוודיה, כך גם עם ישראל שואף לריבונות בכל ארצו. וחוץ מזה לא ראיתי אפילו אמנה פלסטינית אחת (כולל אמנת הפת''ח) שלא שואפת לריבונות על כל א''י.
        אז מי אתה שתחליט ל''פלסטינים'' שהם רוצים מדינה על חלק משטחי ארץ ישראל?

        בקיצור, לפעמים אפשר ללמוד מאחרים.

        הגב לתגובה זו

        • תהיו בריאים. רק אל תבואו בטענות כשהפלסטינים אומרים עלינו כנ''ל (ל''ת)

          לפחות אל תפלו, 06/01/07 19:49

          הגב לתגובה זו

          • חח.אתה חושב שה''פלסטינים'' רוצים להשמיד את המדינה בגלל הימין הישראלי?

            אתה מקרה אבוד, 06/01/07 20:23

            פששש...זה כבר טענה ממש הזויה של השמאל...

            הגב לתגובה זו

            • קצת קשה עם הטיפשות שלכם. אני טוען שאתם,הימין, רוצים כלפי הפלסט'

              במה שאתם, 06/01/07 20:34

              שהם רוצים כלפנו

              הגב לתגובה זו

            • שוב, ראה תשובתי לטעות הלוגית שלך למטה בצרור # 54 (ל''ת)

              דניאל, 06/01/07 21:29

              הגב לתגובה זו

            • מספיק לברבר אידיוט

              Avi Ecuador, 06/01/07 22:39

              הסבירו לך באמת יפה וכל מפגר היה מבין.
              אתה חושב שאם היו מנצחים הרשעים לא היו פותרים בעיה אתנית של אידיוטים כמוך?
              היו בונים לך מדינה?
              -עמלק-שמאל ועוד תשלח את צה''ל לעשות זאת.
              אלוהים פתר את בעית סדום ביום אחד אז בעיית עזה-סדום-עמלק נפתור בשבוע ואל תספר לי שאלוהים הוציא מסדום חתולים, עיזים, פרות, כלבים... לפני שהרס אותה, אז הם יקבלו אולטימטום ואחרי שבוע לא משאירים אבן על אבן... ובטח כשהם רוצחים בך ומסבירים לכולנו למה.

              הגב לתגובה זו

        • ליערה

          ראובן, 07/01/07 16:22

          אני מסכים עם רוב דבריך.
          יש כמה בעיות-למשל,חוסר הידיעה הברור היכן הגבול שלנו-דבר שכמעט אין לו אח ורע.קווי 67?גבולות 49 שזה לא כל כך רחוק?או קצת חילופי שטחים ואז נראה?
          כשנחליט בינינו שהנושא ברור יהיה אולי פשוט יותר.. אז הפתרון היחיד הוא סגירת גבולות הרמטית-אנחנו לא שם והם לא כאן - וזכות השיבה?לעזאזל איתה!

          הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל משלמת את המחיר רק בגלל פחדנותם של מנהיגיה לעמוד זקוף

      מול האנטישמים, 06/01/07 21:20

      ולעשות את מה שצריך לעשות,
      ולהכריע את המלחמה שפתחו נגדנו הטרוריסטים הפלסתינאים.

      הגב לתגובה זו

    • לך העובדות לא משנות העיקר להעליל על השמאל

      טובה, 07/01/07 18:03

      איזה כיף לך: יש מי שאשם במצב ואלה השמאלנים ולא חלילה תומכי הכיבוש והסיפוח. ואם מדברים על מחיר קאסם- תבדוק כמה עולהשעת טיסה לסיכול ממוקד. אבל חישובים כאלה רק האחרים,הפלסתינאים שלא יודעים מהטוב להם,צריכים לעשות.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    בן דרור ימיני- עוד שמאלן שחושב ש''התנחלויות'' זה כיבוש.

    נעמה, 06/01/07 17:56

    ממי בדיוק כבשנו את ההתנחלויות? מבריטניה, ששלטה באיזור לפני הקמת המדינה? מירדן, שיש לנו איתה הסכם שלום?
    כנ''ל לגבי רצועת עזה.
    אז אולי אם נפסיק לראות את עצמינו כ''כובשים'' יתחילו להתייחס אלינו בעולם כמדינה עם זכות קיום.

    ונניח שתקום מדינה ערבית ביש''ע, מדוע שהתושבים היהודים שגרים ביש''ע לא יוכלו להמשיך ולגור במדינה הערבית? מדוע שהמדינה הערבית תהיה נקייה מיהודים?
    האם זה צודק שבמדינת ישראל יתגוררו מעל למליון וחצי ערבים ואילו במדינה הערבית שתקום לא יגור אפילו יהודי אחד?
    האם מר ימיני סבור שביקורת על ההתנחלויות הערביות במדינת ישראל היא לגיטימית? אני מנחשת שלא. אם כך מדוע ביקורת על ''התנחלויות'' ביש''ע היא לגיטימית?
    האם מר ימיני אינו סבור שגישתו למדינה ערבית נקייה מיהודים מדיפה נינוח גזענות אז?

    בבקשה לא לצנזר. זו דעתי, גם אם היא כואבת.

    הגב לתגובה זו

    • נעמה צודקת

      אן, 06/01/07 20:38

      גם לי הקטע הזה במאמר מאוד צרם.
      הייתי מצפה ממישהו שכותב כזה מאמר נפלא ומלא בעובדות, שלא יהיה מושפע משטיפת המח השמאלנית-מוסלמית והמצאת ה''כיבוש''...

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    קשה להאמין שהכתבה הזו מופיעה במעריב (ל''ת)

    הראל, 06/01/07 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הצעה לכתב ימיני

    Avi Ecuador, 06/01/07 17:48

    ההצלחה שלך להבהיר שקרים בכתבות האחרונות שפרסמת היא מעולה וכל הכבוד באמת, הייתי מציע לך לכתוב כתבה על מספר הערבים שחיו מערבית לירדן עם קום המדינה והמספר שהגר לכאן אחרי הקמתה, מספר היהודים שנרצחו במדינות ערב ואירופה, מספר היהודים שברחו ממדינות ערב ועלו לישראל, והאם היו שמאל כמו שלנו בזמנו מאפשרים את הקמת מדינת ''היהודים'' במקרה שהם היו במדינות אירופה והיו להם תנאים טובים ולא היו רודפים אחריהם.
    היה יפה אם היית מוסיף לכתבה ש''האשמה'' בהקמת מדינת היהודים היא על הגויים שלא נתנו ליהודים לחיות שם ורדפו אותם ולכן בן היתר הם היום צריכים לקחת את הערבים לארצותיהם, לפצות את היהודים ולשכן את ערביי ישראל מערבית לירדן בארצותיהם הרחבות עם עודפי אדמה ומשאבים כשהמחיר שהם יהיו אמורים לשלם בעתיד יהיה הרבה יותר קטן מבחינת שואה ומבחינה אקונומית.
    תסביר שהפתרון הזול והצודק ביותר הוא טרנספר בכדי לפצות ולשמור על המיעוט היהודי המכופח והנרדף בעולם ובמזרח התיכון, אתה תעשה זאת אולי יותר טוב ממני ובטח יש לך יותר אפשרות להגיע לקוראים...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ל-''אחד העם'' - סילוף העובדות וחמקנות אינן נימוק

    דניאל, 06/01/07 17:36

    הנה, קראתי את תגובתו של מר ''אחד העם'' מספר 45:

    ''הפלשתינאים וערפת טעו קשות כשלא קיבלו בעקרון את מתווה קלינטון בזמן אמת''

    הבנתם? הפלסטינים וערפאת ''טעו''. כך, שחור על גבי לבן.
    זהו, כאמור, שקר המנסה להסוות את הליבה של הסכסוך הישראלי פלסטיני. מרכז הסכסוך אינו ''טריטוריאלי'' גרידא. מדובר במלחמה אידיאולוגית שמטרתה הסופית (מבחינת ה''לאומיות'' הפלסטינית) היא מחיקת ישראל והישוב היהודי בא''י מהמפה.

    מעולם לא וויתרה ''הלאומיות'' הפלסטינית על מרכז רעיוני זה. ולעולם לא תוותר עליו, שכן רעיון מחיקת ישראל הוא החזון *היחיד* שיש עליו קונצנזוס פלסטיני.
    איזה עוד נרטיב נמצא במרכז ההוויה הפלסטינית?

    לפיכך, הגיגיו של מר ''אחד העם'' שגויים, או חמור מכך, שקריים.

    הגב לתגובה זו

    • דניאל-זכותך לדעתך-אך הפלשתינאים הכירו דה יורה במדינת ישראל בקוי 67!

      Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 18:01

      אולי הישות היחידה בעולם שעשתה זאת!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • חחח

        Avi Ecuador, 06/01/07 18:13

        שאל אותם אם הם ישתתפו בחגיגות להשמדתה של ישראל ואם יבנו לשמאל כמוך מדינה אם ינצחו פעם, ספר לנו על הבעיה האתנית היהודית במזרח התיכון ואיך תיפתר.
        ''צדיק'' שנלחם את מלחמת הרשעים ומשתתף בבנית סדום-עמלק-פלסטין-שמאל.
        עגל הזהב שלום פלסטין של הכת החרדית הפנטית מאשמאל ''שלנו''.
        קניבל ''יהודי'' בשם אחד העם, תנו לו כשר; יהודים.

        הגב לתגובה זו

        • במה אתה שונה מהם ??אתה רוצה מה שהם רוצים- (ל''ת)

          רק מצדנו כלפיהם, 06/01/07 18:35

          הגב לתגובה זו

          • שוב, טעות לוגית. ראה תגובתי בצרור # 45 (ל''ת)

            דניאל, 06/01/07 18:46

            הגב לתגובה זו

            • הטעות אצלך הסבר ב 45

              חוצמזה, 06/01/07 19:44

              המאמר טוען לטעות בינלאומית בקשר להצגת המציאות.

              אני טוען שעד שלא נבוא ''נקיי כפיים'' (פשרה מדינית)- יועדף הצד שכביכול אין לו כלום על הצד שיש לו והוא רוצה עוד (הצגה פשטנית לצורך העניין ,כי יש עוד גורמים להעדפה הזו, אבל זה הכוון).

              הגב לתגובה זו

            • אין כאן כל בעיה לוגית.

              דניאל, 06/01/07 21:28

              ההצגה של העובדות בזירה הבינלאומית היא כמובן מסולפת לטובת הענין הפלסטיני.
              את זה הוכיח בן דרור ימיני בסדרת מאמריו הייחודיים.

              הצגת העובדות בצורה מאוזנת היתה מציגה:

              1. את הנכונות של ישראל לפשרה טריטוריאלית (נכונות שאני שותף לה), אל מול הסרבנות התמידית של הלאומיות הפלסטינית (מה שמהווה סימפטום לכך שמטרתה של לאומיות זו אינה הקמת מדינה לצד ישראל, אלא חיסול הישוב היהודי בארץ ישראל);

              2. את העובדה ש''המסכנות'' של הפלסטינים, היא תוצר ישיר של מדיניות אסטרטגית הנובעת שוב, מרצון אידיאולוגי להשמיד את ישראל, ולא מאיזה גורל, כורח או אכזריות ישראלית. ולכן אין כל סיבה להמשיך לתמוך בפלסטינים.

              3. מעבר לכך, אין הדבר שולל את הלגיטימיות הפלסטינית: זכותה של תנועה זו להכריז על רצונה בהשמדת ישראל. הדבר רק צריך לגרור יחס מתאים מצד ישראל (מלחמת חורמה).

              שוב, אני מקווה שהפעם הבנת.

              הגב לתגובה זו

      • אם אתה אדם רציני, אתה יודע שדבריך אינם נכונים

        דניאל, 06/01/07 18:34

        הפלשתינים לא הכירו ולעולם גם לא יכירו דה-יורה ו/או דה-פקטו בקיומו של ישוב יהודי אוטונומי בארץ ישראל.
        כל אמירה אחרת היא טעות או שקר.

        כאמור, אני חוזר על שאלתי:
        איזה נרטיב דומיננטי ומרכזי אחר יש ל''לאומיות'' הפלסטינית מלבד השמדת ישראל?

        הגב לתגובה זו

        • דניאל-הנרטיב הפלשתינאי הוא הקמת מדינה-וישראל מופיעה בו כרע העושק...

          Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 20:42

          נדמה לי כי על כך אין בכלל ויכוח(אלא בשולי תעמולת הימין החוזרת ומכה בישראל כבומרנג מעצם אבסורדיוטה של פסילת עם שלם).

          על חיי הבוגרים (לא המקצועיים כמהנדס, פרופסור ומוביל טכנולוגי בהיי-טק)-אני משקיע בשיכנוע הפלשתינאים לנוע מאותו נרטיב של ''הרשע הישראלי'' אל השלמה עם עובדות החיים המדיניים והכרה במדינת ישראל וזכותה להתקיים-ואכן זאת עשו מוסדות אש''ף העליונים וערפת אישית בנובמבר 1988-ואישררו זאת עם מדינת ישראל הרשמית בחתימה על הסכם אוסלו.

          זה עדיין לא אומר שכולם הכירו בכל: מיעוט גדול לא מוכן גם כיום להכרה במדינת ישראל-אך 60% מוכנים לכך לאחר חתימת הסכם שלום-וכל משאלי דעת הקהל מצביעים על כך (ו40% מהם מוכנים לגבולות המוצעים בהבנות זנווה)

          אם לא הבנת זאת, יש לך בעיה של הכרת המציאות

          ואגב, גם בקרב הישראלים החלוקה דומה: 40% מוכנים לגבולות נוסח זנווה, כולל חלוקת מזרח ירושלים והעיר העתיקה, כך שישאר בה לישראל הכותל המערבי והרובע היהודי-ו63% מוכנים לשלום והכרה במדינה הפלשתינאית השכנה.

          אתה פשוט מיעוט בקרב אזרחי ישראל

          הגב לתגובה זו

          • טעות או שקר שוב. אני מייצג את הרוב.

            דניאל, 06/01/07 21:15

            אני מוכן בלב כואב לחלוקת הארץ אם הדבר היה מסיים את הסכסוך הישראלי פלסטיני.
            אולם, כמו רוב אזרחי ישראל, החיים בישראל, אני מכיר בכך שהלאומיות הפלסטינית מושתתת כולה על הרעיון של ''אי-הלגיטימיות של הקמת ישראל'' והנכונות להקרבה וסבל בדרך לסילוקה של ''היישות הציונית''.
            רק על רקע זה ניתן להבין ולהסביר את כל ההחלטות (האסטרטגיות המכוונות) של התנועה הלאומית הפלסטינית ומנהיגיה לאורך העשורים האחרונים.

            את הסירוב המודע (שוב, זו לא ''טעות'' כמו שאתה מנסה באופן מסולף להציגה) של ערפאת להקמת מדינה פלסטינית יש להבין על רקע תוכנית השלבים הידועה (שבוורסיה העכשוית שלה מכונה ''מוקאוומה'' - קרי, ''התנגדות'' ). לא ניתן להסביר את סירובה של הנהגת הפלסטינים להקמת מדינה לצד ישראל, אלא על רקע שלילתם את הלגיטימיות של קיום ישראל.
            כל נסיון מסולף (כמו האמירה שמדובר ב''טעות''), הוא או שקר או טעות אינטלקטואלית גסה.

            הגב לתגובה זו

            • דניאל-סלח לי אם נגעתי בנקודה כואבת-אתה מייצג בחלק מדעותיך חלק מהרוב

              Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 21:49

              עד שלא תגיד שאתה מוכן להסכם שלום שיביא למדינה פלשתינאית לצד ישראל וגבולותיה במסגרת המוצעת נניח במתווה קלינטון-אתה מייצג מיעוט (שהיה פעם רוב-מגולדה ועד שמיר). גם ליברמן או נתניהו (או שרון) אומרים ואמרו שהם ''מוכנים בלב כואב''-אך עשו ועושים הכל כדי לשבור את המתונים בקרב העם הפלשתינאי.

              צר לי שאינך מבין את המורכבות של הנרטיב הפלשתינאי (ואולי לצורך זה תבין שהימין בישראל לא מבין את המורכבות של הנרטיב הציוני-למרות שלפי דבריך אתה ''מוכן בלב כואב לחלוקת הארץ'').

              במחנה השלום הלאומי והציוני אף אחד-ובוודאי לא אני-טען שהפלשתינאים או מדינות ערב מוכנות להכיר בנו מתוך ''אור הציונות שזרח עליהם''. יתירה מזאת, אני אומר כי חייבים להשאר חזקים אחרי החלוקה-כי כל חולשה תעודדת את מדינות ערב לזנב בנו.

              אך הכאה דה יורה של המציאות שקיימת מדינת ישראל ויש להגיע איתה להסכמי שלום היא נחלת המצרים, הירדנים, הפלשתינאים-ולמעשה חלק מהחלטת הליגה הערבית

              תקרא לזה אסטרטגיה זדונית או הכרה במציאות-אנחנו צריכים לממש זאת בהסכמים-וכל זמן שאנחנו חזקים נוכל לאשש זאת במערכת חיים טובה יותר פנימה והחוצה-עד השלמה מלאה בעוד דור או שנים

              הגב לתגובה זו

            • דניאל-נקודה קטנה-כל הסקרים הישראליים מראים שכ70% רוצים חזרה למו''מ..

              Ehad Haam-Zioni, 07/01/07 00:33

              האם גם אתה שייך אליהם?

              ולמען ההגינות: כל הסקרים מראים כי רק כרבע עד שליש מהישראליים מעריכים שיש סיכוי טוב לסיים את המשא ומתן בהצלחה-ואני לא בטוח שאני ביניהם
              (אני ממליץ לדון בהסכם ביניים להקמת מדינה פלשתינאית על בסיס הגדר עם תיקונים מערבה באזור מצפון מזרח לאריאל-שלא להכיל את קדומים ועימנואל-, תיקון מערבה ממזרח למעלה אדומים כדי לייצור מעבר בין צפון לדרום הגדה-ולבטל את החיבור בין גוש עציון לירושלים הכולא עשרות אלפי כפריים-וחלק ממזרח ירושלים-ושטח לאורך הירדן שהוא חצי מרוחב הבקעה-סך הכל כ90% מהגדה-ולהתחיל מייד להכין קליטה לכל המתנחלים שממזרח לגדר ולפרק התנחלויות מבלי לחכות להסכם. אני גם ממליץ להכנס למשא ומתן סופי שנתים לאחר מימוש השלב הזה ולפי תוצאותיו המקוות)

              הגב לתגובה זו

    • הוצאתי את הלינקים, באמת אין סיבה לא לפרסם הפעם

      Avi Ecuador, 06/01/07 18:16

      אחד העם הוא סוג של שאהיד לאומי מהשמאל
      לך תסביר לו איך הערבים אם היו מנצחים היו פותרים בעיה אתנית של אידיוטים כמוהו.

      הוא סוג של מהמר נצחי ששום דבר לא ישכנע אותו וכבר הפסיד את אשתו בלאס ווגס, היום הוא והאידיוטים שהוא מיצג מנסים להמר על שארית הפלטה ''במדינת היהודים'' ובינתיים שמים את העם על הרולטה הרוסית.
      בערבית יש פתגם שאומר: ''אל בניאדם מל ראמזה ואלחמאר מל ראבזה''; האדם ברמיזה והחמור בבעיטה, אימי הוסיפה שיש כאלה שלא ברמיזה ולא בבעיטה וזה סוגו של אחד העם שעומד עם תאוריות נבובות שלא עומדים במציאות והשכל הישר לא סובל אותם.
      הוא חושב שהוא יצור שהוא אולי בן אדם על, משהו אוטופי של איזה אלוהים שמאלני שלא קשור לטבע האדם ולמה שהוא היום.
      הם לא צריכים אלוהים היצורים האידיוטים האלה, הם האלוהים של עצמם כאשר לא למדו להיות בני אדם ואיך היצור בן אדם פועל וחושב בכדי לשרוד

      הגב לתגובה זו

      • אבי-הרבה זמן התגעגתי לטי--ום מזוקק כמו שלך (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 18:35

        הגב לתגובה זו

        • אני בטוח שא---וט לא פספס תגובות שלי ושהתאמצת לחפש

          Avi Ecuador, 06/01/07 22:24

          למדתי אותך ואת דומיך, זן של כת מיוחדת שהשרישו את הא---וט כתורה.

          הגב לתגובה זו

  • 53.

    תרגום לאנגלית !

    אבי, 06/01/07 17:18

    כתבה מופתית. NRG תרגמו בבקשה לאנגלית כפי שעשיתם עם כתבות קודמות כדי שאוכל להעביר לאנשים שלא דוברים עברית.

    תודה.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת לבקשה

      חיפאית, 06/01/07 20:20

      אנא NRG, יש אלפי אמריקנים ואירופאים ''נאורים וחכמים'' בעולם שטוענים שהסיוע לישראל הוא רק ממניעים הומניטרים ושעל ארה''ב ואירופה להפסיק לסייע לישראל ולהתחיל לסייע לפלשתינאים.
      אני מאוד מאוד מאוד אהנה לתקוע לחלקם את הכתבה הזו בפרצוף ביחד עם נתונים על ישראל.
      כתבה זו יכולה מאוד לסייע למדיניות ההסברה והיא מאוד תועיל בתרגום לאנגלית

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    כתבה מעולה! מידע חיוני וניתוח מאוזן (ל''ת)

    ישר כוח, 06/01/07 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הנצחת המסכנות הפלסטינית מזינה את הסכסוך ושוות ערך

    לראיית השטחים, 06/01/07 14:53

    בדיוק אותו כנ''ל !

    יש פה גם הסבר חלקי למה העולם מעדיף להתאהב במסכנות הפלסטינית ולא בחמדנות של ההתנחלויות ושאיפה ישראלית (אני קורא לזה ימין בעולם קוראים לזה ''ישראל'') לשלוט בשטחים.

    הגב לתגובה זו

    • פלסטין הקדושה תשוחרר! רוח מין הון יאהוד! (ל''ת)

      רס''ן אבו אמין, 06/01/07 16:59

      הגב לתגובה זו

      • יאללה יאללה (ל''ת)

        קשקשנים שלא, 06/01/07 17:12

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    נו מה קרה אתם מקנאים???תפו תפו תפו!!!

    ערבי, 06/01/07 14:51

    אתם כובשים בעם הפלשתינאי ומשפילים אותו יום יום ! ממשים מצור יבשתי אווירי וימי עליו !!
    כנראה שאתם לא מבינים מה זה כיבוש ולפי דעתכם העם הפלשתינאי חיב לכם במשהו אולי הוא צריך להעביר לכם חלק מכספי הסיוע האלה???

    הגב לתגובה זו

    • מה שאנחנו אומרים

      חיים מנשר, 06/01/07 15:01

      הוא שאל תספרו לנו את סיפורי הסבתא שלכם עד כמה אתם עניים, עד כמה הכיבוש משחית, עד כמה הכיבוש גורם לכם לצרות - תסתכלו על כמה כסף קיבלתם, על כמה יכולתם להרוויח ולחיות טוב. במקום זה בחרת - מלחמהף, מלחמה ועוד מלחמה. אז תשאו בתוצאות ואל תנסו להוציא מאיתנו רחמנות וייסורי מצפון, זה לא יילך.
      בחרתםפ במלחמה - קיבלתם מלחמה!

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לערבי

      רון, 06/01/07 16:56

      בלי התחסדות!
      קיבלתם מיליארדים ומה עשיתם איתם?יצרתם טרור ומלחמה במקום רווחה,וטיפחתם רעיון קנאי להסיר את ישראל ממפת העולם-מה שלא תעשו!בזה אינכם יכולים להאשים איש פרט לכם ולטמטום שלכם!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה בכלל לא עם אלה פזורה של עמיי האיזור!! (ל''ת)

    סירחון נודף, 06/01/07 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בן-דרור ימיני לא יקבל פרס סוקולוב (ל''ת)

    כי הוא לא שמאלן, 06/01/07 13:55

    הגב לתגובה זו

    • זו בושה וחרפה שהעיתונאי הכי רציני לא יקבל את הפרס (ל''ת)

      שמרית, 06/01/07 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הפלסט' מקבלים כספים בינלאומים יותר מכל חברה/מדינה -קבוע ולאורך שנים

    וגם יש להם את, 06/01/07 13:48

    מיליארדים ''סודיים'', שנמצאים מחוץ לכל חשבון ..

    אונר''א (מטעם האו''ם ,קבוע וכלפי כל מערכות החיים רק (!) לגבי הפלסטינים.) למעשה קבע את הזנת הפלסטינים (גם בשקי מזון וגם בכלל) כמשימה בינלאומית נצחית, בלי קשר למציאות.

    שוב, בלי קשר למציאות, האו''ם למעשה קבע וקיבע ומקבע את הפלסטינים כ''זקוקים ונזקקים'' ,בלי קשר לכלום-כ''ככה זה.''
    --כל הישות הפלסטינית, למרות שהיא יושבת בתוך עמה ועל אדמתה מקובעת כ ''פליטה'' ניצחית.
    אין לזה אח ורע בעולם,ולשנות את זה משליך על יותר מדי זירות (מבחינת הקהילה הבילאומית) ויותר מדי ''כאב ראש''..

    על זה נוספים כל מיני דברים(מדינות ערב,השמאל המערבי וכו')-אבל זה המהות.

    הגב לתגובה זו

    • למניעת אי הבנה אציין שאני בעד 2 מדינות ל2 עמים (67+-) (ל''ת)

      47, 06/01/07 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    חשוב לפרסם את הכתבה בכל השפות !!! (ל''ת)

    ישראלית, 06/01/07 11:53

    הגב לתגובה זו

    • אני מצטרף לבקשה לתרגום לאנגלית

      ראובן, 06/01/07 16:27

      חובה להפיץ ואני מוכן ומעוניין לשלוח לכמה וכמה אנשים בעיקר בארה''ב וקנדה-שיעבירו הלאה...
      העולם חייב להתעורר!

      הגב לתגובה זו

      • יש תרגום לאנגלית! תודה!

        ישראלית, 13/01/07 21:23

        יש הרבה ערבים דוברי צרפתית במדינות אפריקה. אולי לתרגם גם לצרפתית.
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/529/562.html

        הגב לתגובה זו

    • חובה לתרגם ולפרסם בעולם!

      להפיץ בעולם!, 06/01/07 17:48

      לא מספיק שאנחנו נדע!!!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אדון אחד העם, לא ענית לאף נקודה במאמר

    אלכס מהכרמל, 06/01/07 10:52

    אתה מנסה להרחיק את עדותך למחוזות אחרים ולא לענות לטענות הקשות של בן ימיני המסתמכות על עובדות מוצקות.
    מה הקשר של הסיוע לישראל? האם הישראלים מציגם עצמם כיום כפליטים מסכנים ואומללים? אנחנו, שלא כמו הפלסטינים, עשינו שימוש מאוד מושכל בכסף שקיבלנו וקלטנו מיליוני פליטים מאפריקה ומאירופה, פליטים שהם וצאציהם חיים היום ברמת חיים אירופאית.
    מה הקשר להתנחלויות? ברק הציע להסיר חלק נכבד מההתנחלויות ולרכז אותן בגושים. בתמורה לשטח זה הפלסטינים היו מקבלים שטח נכבד מתוך מדינת ישראל. כך שכל טענתך נופלת עקב אי התאמה למציאות.
    ישראל לא חייבת להשתלט על כלום. אין שום סיבה שמצב הפלסטינים יהיה יותר טוב ממצבם של האפריקאים.

    הגב לתגובה זו

    • אלכס יקירי-החצי כתבה שקראנו היא מקיפה וצודקת בהרבה דברים-אך רק חצי

      Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 16:31

      אין לי ויכוח עם העובדה שהחל ממלחמת הקוממיות מחזיקות מדינות ערב את מחנות הפליטים הפלשתינאים ככלי תעמולתי וגיוסי כנגד ישראל.

      אבל חסר לי אפילו באלמנט הזה ההשמטה של העובדה-עובדה, לא דעה-שפחות משליש מאלו שמוגדרים ''פליטים'' נמצאים במחנות, ואילו רובם המכריע פזורים בחברות שקלטו אותם ומשולבים בכלכלה.

      הדיון בסכסוך הישראלי פלשתינאי צריך להתמקד בנושאים הרלווניים: הכרה הדדית בזכות הקיום הלאומי של הצד השני-וחלוקה לשתי מדינות ברות קיימא-ועל כך המאמר של בן דרור ימיני לא אמר מילה.

      אין לי גם ויכוח על השחיתות הרבה ברשות הפלשתינאית-אך אם ימיני אומר את האמת כי הייתה שחיתות של ''קופונים שגזרו בכירי הרשות כמעט מכל עסקת פיתוח כלכלית בשטחים''-הרי שאם הוזרמו לשטחים כ4 מיליארד דולר ב13 שנה(5.5 פחות אונרא שנותן מצרכים בסיסיים ישר לאנשים)-ואם אפילו ''הבכירים גזרו קופונים של 15-25%-עדיין היתה השקעה ישירה בכלכלה ובתשתית של 3-3.5 מיליארד דולר ועוד מיליארד וחצי במצרכים בסיסיים ישר לאנשים (ואגב, את רוב התשתית הזאת ישראל הרסה במהלך המלחמה באינטיפדה).

      ושוב: המאבק באינטיפדה ובטרור הוא מאבק של הגנה עצמית-על כך אין ויכוח. הפלשתינאים וערפת טעו קשות כשלא קיבלו בעקרון את מתווה קלינטון בזמן אמת(שברק הודיע שהוא מקבלו עם הרבה הסתייגויות)-אבל שוב זאת התעלמות ממהלך קמפ דויד ומההצעות האחרונות של ברק לקראת סיומו שכלל סיפוח של 10% מהשטח תמורת אחוז אחד מגודל הגדה שיועבר לפלשתינאים משטח ישראל-החכרה ל20 שנה של 12% נוספים(בעיקר בבקעה ולחק עד קרית ארבע)-וארבע רצבעות סיפוח ענקיות המבתרות את הגדה ממערב למזרח ומדרום לצפון (3 מהן קבועות והרביעית עד קרית ארבע)-כדי שיכילו את רוב ההתנחלויות.

      אפילו שר החוץ הישראלי שלמה בן עמי אמר בראיון טלביזיה ישראלי כי אם הוא היה מנהיג פלשתינאי מתון ואחראיף הוא לא היה מקבל התעה סופית זאת של ברק(אך הוא אמר שאם היה פלשתינאי היה מאמץ את מתווה קלינטון)

      מה לעשות אלכס: המציאות קצת יותר מורכבת מענן ה''הסברה הספינית'' שבו אתה ורוב עם ישראל חי.

      והקשר של הסיוע לישראל הוא בדיוק כמו הצבת הבעיה הישראלית פלשתינאית על הסיוע לרשות הפלשתינאית ולפליטים: להערכתי שני הדברים נכונים וצודקים-ומייצגים צורך בינלאומי אסטרטגי ביציבות במזרח התיכון ובפצרון סיכסוך מוגלתי רב דורות בקבלת ישראל כחלק מהאזור ובהקמת מדינה פלשתינאית (וצריך מנגנון השקעה טוב כדי למוסס את השחיתות שם ולצערי גם אצלנו)

      וכן: כמו המאמר המסוגנן אך התעמולתי של ימיני שה''בעיה'' היא ההשקעה בפלשתינאים-ישנם מאמרי תעמולה מסוגננים אף יותר הטוענים שללא אותם 100 מיליארד דולר אמריקאים משנת 73 ישראל לא היתה מתקיימת (דבר שהוא שטות לדעתי, אך זהו הדלק לתעמולה של ''ישראל בובה של המערב'')


      הגב לתגובה זו

      • המאבק בטרור הוא הגנה על הבית, הפלסטינים בחרו בטרור כדרך חיים

        שפוי, 06/01/07 16:58

        מכאן נובע המאבק בטרור הוא מאבק בפלסטינים, המאבק בפלסטינים הוא מלחמה על הבית, היה רק רגע אחד במשך כל מסע הטרור הפלסטיני שבו התנהגנו כאילו המאבק בטרור הוא מלחמה על הבית, בחומת מגן, כל שאר הזמן הפלסטינים נהנו ממלחמה דה לוקס, הם מפוצצים כמה שהם יכולים ממה שאפשר ואנחנו עם פינצטה, ממש ''צבא קטן וחכם''.

        הגב לתגובה זו

        • רוב הפלסטינים רוצים הכל---כמוכם,הימין !

          על מה תלינו??, 06/01/07 17:24

          ואתם כמותם, לא הייתם בוחלים באף שיטת לחימה..

          על מה בדיוק אתם מלינים???

          הגב לתגובה זו

          • טעות לוגית חמורה

            דניאל, 06/01/07 18:41

            בימין אכן לא ''מלינים'' כנגד הפלשתינים.
            להיפך, מכירים באומץ באמת האנושית המרה: המלחמה לעיתים היא בלתי נמנעת; ואם חפצי חיים אנו כעם יש להלחם אותה.

            הימין בארץ ''מלין'' על השמאל הנאיבי בלבד.
            (אל השמאל הרדיקלי האנטי-ציוני כמובן שאין לנו תלונות. מדובר בקבוצה שעברה לצד האחר. ובה יש להלחם.)

            הגב לתגובה זו

            • אתם מסבירים את הכורח להילחם בפלסטינים כי הם נורא ''לא בסדר''

              אתה לא הבנת, 06/01/07 19:32

              ואין להם זכויות וכו'.
              אני אומר שאתם אומרים ועושים (או מבקרים את מי שלא עושים) בדיוק את כל ה''לא בסדר'' הפלסטיני, כפי שאתם מגדירים ''לא בסדר''.

              (x רוצה לגרש/לרצוח את y , ו y רוצה לגרש לרצוח את x , הבנת?
              ואז מה יש לך להסביר לעולם?)

              הגב לתגובה זו

            • תועמלן שמאלני ודמגוג נאלח

              הקוסם, 06/01/07 21:19

              בכל רגע נתון יש לנו אפשרות להשמיד את כל הפלסטינים או לגרש אותם בתוך כמה ימים, ועדיין כבר 40 שנה, מתוכן 20 ומשהו שנה שהימין היה בשלטון, שלא התקרבנו אפילו ללעשות את זה, אז איך אתה בדיוק מסביר את זה אדון שמאלן?

              הגב לתגובה זו

      • אחד העם, שוב, אתה עונה על משהו אחר לגמרי

        אלכס מהכרמל, 06/01/07 17:27

        המאמר מדבר על התעמולה הפלסטינית, חושף את שקריהם ומוכיח כי מטרתם היא השמדת ישראל. חד וחלק. ואתה מדבר על קבלתנו במזרח התיכון? איך הגעת לזה בכלל?

        הגב לתגובה זו

        • המאמר לא ''מוכיח'' כלום כי הוא אינו מנתח שום בעיה לעומק-אז יש תעמולה

          Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 17:52

          של הפלשתינאים.....וימיני מוכיח זאת על ידי מאמר תעמולתי משלו.....

          השחיתות שבשלטון הפלשתינאי-והשנאה התהומית לישראל אצל חלק מהפלשתינאים הם הבעיות-ובאופן אחר גם ההתנחלויות וחמדנות השטחים אצלנו

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    הסיבה - נפט

    יוש, 06/01/07 10:40

    ב- 1948, כאשר הפלשתינים האלה, 750,000 במספר הפכו לפליטים, העולם היה תלוי בעולם הערבי כמקור כמעט יחיד לנפט. היום המצב קצת השתנה, אבל לא בהרבה. אמנם נוספו ספקי נפט חדשים, אבל צריכת הנפט גדלה בהרבה. לכן, עד אשר העולם המערבי, בעיקר אירופה, לא ישתחרר מהתלות בנפט, לא יהיה שינוי ביחס לפליטים הפלשתינים והתייחסות בכפפות של משי לכל עוולה שגורמים לה ערבים או מוסלמים בכלל. באירופה פשוט קר בחורף.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רצח עם בדרפור והעולם שותק (ל''ת)

    יהודי, 06/01/07 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    המזל של הערבים שהם נלחמים נגד היהודים. והעולם האנטישמי תורם.

    ריאלי, 06/01/07 10:25

    תודה לימיני שחושף את השקרים סביב האמונות הרווחות והמיתוסים השקריים סביב הסכסוך הערבי יהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    פרס סוקולוב לבן-דרור ימיני!!!! (ל''ת)

    שמרית, 06/01/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הכתבה מראה לנו כמה אנחנו נדיבים... (ל''ת)

    אפרת, 06/01/07 10:08

    הגב לתגובה זו

    • מצחיק מאוד (ל''ת)

      מגעיל, 06/01/07 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הימין בארץ זו תרבות ה''נייט'' הקומוניסטי

    סוקרטס, 06/01/07 10:04

    תרבות הכח ללא מחשבה קדימה , תרבות ההפחדה והסכסכנות והפוזה להמונים, ראה ,פייגלין,בגין, ביבי, וחבריהם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    the world want the.........

    amnon, 06/01/07 05:45

    islamo nazi to finsh the work of jerman nazi

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הטיעון הזה לא יעבוד בחו''ל

    ישראלי, 06/01/07 05:27

    הם יגידו שאנחנו מקבלים הרבה יותר מהפלשתינאים ... ישראל היא המדינה הזרה שמקבלת את הסיוע הכי גדול מאמריקה ....

    הגב לתגובה זו

    • נכון אך השימוש בכסף הוא לא לטרור

      דרור, 06/01/07 06:29

      אלא לפיתוח פרוייקטים וכלכלה בניגוד לפליסטינאים שמתחמשים כארגון טרור אך אפילו לחם לאכול אין להם

      הגב לתגובה זו

      • זה ממש לא נכון

        אלעד, 06/01/07 10:39

        חלק ניכר מכספי הסיוע לישראל הולך לתעשיה הצבאית, ולנשק שתוצאתו הסופית היא הרג של אזרחים ושל חפים מפשע בלבנון ובעזה.

        רוב הכספים המיועדים לפיתוח ולכלכלה מגיעים מתעשיינים ומהשקעות של גופים פרטיים.

        הגב לתגובה זו

        • אלעדי מותק

          אופטומטריסט, 06/01/07 12:36

          מתי לאחרונה עשית בדיקת ראיה?

          אפילו סומא מוחלט יכול להבחין בעובדות.

          הגב לתגובה זו

          • אלעדי מותק-2

            עודד, 06/01/07 15:48

            האם לא מספיק למי שיש לו קצת, רק קצת, שכל - להביט במפה ולחשוב ( בתנאי שיש לו במה לחשוב) : מי זקוק לנשק הגנתי? מי מאויים? מי מותקף 100 שנים? ומי מצליח , למרות הכל לקיים משטר יחסית מתקדם ועוד מתייחס למיעוטים שבתוכו? רק להביט סביב ולהבין . לא קשה מדי.

            הגב לתגובה זו

        • אלעד-תתעורר,תמים שכמוך!

          ראובן, 06/01/07 16:33

          ישראל מפתחת תעשייה צבאית,נכון.
          ונכון גם שישראל לא ממש יוזמת מלחמות אלא מגיבה על תוקפנות ערבית! למשל?ששת הימים-מי סגר את מיצרי טיראן ויצא בהתקפה?יום כיפור-מי תקף? מי פתח באינתיפאדות?מי חטף כעת חיילים והתגרה בנו שנים עד שיצאנו למלחמה?תתעורר!

          הגב לתגובה זו

    • לא מדובר על מה שהם מקבלים ממדינות ערב וכו' (ל''ת)

      אלא מהבינלאומי, 06/01/07 14:15

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    איפה כל השמאלנים?!שיגיבו!!!יא חארות (ל''ת)

    א, 06/01/07 05:22

    הגב לתגובה זו

    • עם שיצא מגיטו מכניס עם אחר לגיטו? טובח בו יום יום ! (ל''ת)

      משולם, 06/01/07 07:47

      הגב לתגובה זו

      • ל-36

        מיקו, 06/01/07 10:59

        אני לא שמאלני, אבל חורא לי לקרוא תגובות מגעילות ושטופות דם כמו שלך.
        לא מספיק מה שיש לנו בישראל הקטנה, אנחנו גם צריכים שנאה בין 2 זרמים בפוליטיקה?
        תפסיק עם השנאה הזו! לאן היא תוביל אותנו??? לגיהנום!!!
        תפסיקו לשנוא אחד את השני,תקבלו אחד את השני גם אם הוא ימני או שמאלני.
        מספיק מספיק מספיק עם האלימות הזו!
        א ח ד ו ת ו ל א ש נ א ה - קבל את חברך, גם אם הוא חושב אחרת.

        הגב לתגובה זו

    • 36--אינך יכול להריח את עצמך?! (ל''ת)

      גדעון, 06/01/07 15:51

      הגב לתגובה זו

    • החראות השמאלנים מגיבים באי עשייה. תשאל את תושבי שדרות. (ל''ת)

      גדי, 07/01/07 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    כתבה מעוותת-והיה אם היו אומרים על ישראל-קיבלה 15 מיליארד דולר מ2000

    EHAD HAAM-ZIONI, 06/01/07 03:59

    ...והתחייבה לארהב לפרק את מאחזי הפרא....אבל יורקת בפנים של המדינה שהעניקה לה 80 מיליארד דולר.....

    אין כל ספק שחלק לא קטן של הפלשתינאים רוצים להשמיד את ישראל ולרצוח יהודים-ואין גם כל ספק שערפת פישל עם אי קבלתו המפורשת של מתווה קלינטון (למרות שבטאבה המשיכו לדון דווקא על הפרמאטרים של מתווה קלינטון-שכל צד קיבל עקרונית עם המון הסתייגויות).

    אבל ימיני משום מה ''שוכח'' שכמות המתנחלים הוכפלה בין רצח רבין לבין כשלון שיחות קמפ דויד-וכיום מתברר ש40% מההתנחלויות הם על אדמה פרטית של פלשתינאים שאין עליה עוררין-האם ראיית ההתנחלויות על אדמתך ובמה שכל העולם חושב כארצך העתידית לא מכניסה יאוש ורצון נקמה??? האם התפוצצות שיחות קמפ דויד (5 חודשים לפני מתווה קלינטון!!!) לא מעלה את סף היאוש???

    ולגבי ''התרומות מעמיקות את השלטון הישראלי בשטחים'' הרי זה ברור: מאז האינטיפדה 50% מהאוכלוסיה הפלשתינאית מובטלת ועל סף רעב-ואם לא היו התרומות הרשות הייתה מתמוטטת מזמן, וישראל היתה צריכה להשתלט מחדש על השטחים ולהקים את המנהל האזרחי, כי יש לה אחריות לנכבשים-וזה היה עולה מיליארדים רבים למשלם המיסים הישראלי-והיה הופך מ''כיבוש ללא הוצאות'' לאבן ריחיים כלכלית (ואולי אז היה חודר לשכל הקולקטיבי הישראלי שצריך הסדר יציב שיהיה כרוך בפירוק התנחלויות מכל השטח שהוצע להקמת מדינה פלשתינאית במתווה קלינטון)

    הגב לתגובה זו

    • בטח הצבעת קדימה....!!

      פיכח, 06/01/07 06:14

      זה כתבה מצוינת, אתה כנראה מהיפי נפש שלא מבינים את המציאות המרה שאנו חיים בה. תתעורר ותדאג קודם לעם שלך. אם לא היה את השמאל הסכסוך לא מגיע לממדים כמו שהוא היום. הרסתם אותנו!!

      הגב לתגובה זו

      • ידידי הפיכח-מאחר ולא הגבת לאף אחת מהנקודות שהעלתי-כנראה אינך מסוגל! (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 08:09

        הגב לתגובה זו

      • ידידי הפיכח: לדבריו ימיני הצביע קדימה-ובשנות ה80\90 נפגש עם ערפת...

        Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 08:30

        וכמו שהיה שבוי בקסמיו אז ללא כל איזון בראייתו-כך הום הוא שונא אותו ואת תנועתו ללא כל יכולת לאזן את ראיית המציאות המורכבת.

        אני הצבעתי ואצביע למר''צ-מפלגה שקידמה את סגירת הפער שבין עמדות הפלשתינאים לעמדות המינימום של ישראל-תוך ראיה מפוקחת ולא רומנטית של המציאות האזורית והבינלאומית.

        לא היה מדינאי ישראלי ריאלי ויצירתי ושקול יותר מאשר יוסי ביילין בעשרים השנה האחרונות-וגדולתו של יצחק רבין הוא שהשתכנע בהכרח ובדרך לבסכם שלום עם הפלשתינאים-למרות שה''בטן'' שלו היתה בכוון הירדני.

        הגב לתגובה זו

      • הכתומים הורסים אותנו. (ל''ת)

        הנצחת המסכנות=, 06/01/07 14:44

        הגב לתגובה זו

    • אוי הטמטום והעיוורון השמאלני שאין לו סוף ואין לו מרפא

      רוחמה, 06/01/07 10:07

      תאמר לי אחד העם: מה הקשר בין הסיוע שקבלה ישראל והסיוע שקבלו הפלסטינאים? האם הדולרים שקבלה ישראל משיקולים אסטרטגים הפחיתו במשהו את הסיוע שקבלו הפלסטינאים?
      אם כבר, הם שמשו כנקודת התייחסות שהעלתה את סף הדרישות הפלסטינאיות ליותר ויותר סיוע...
      למה אתה בכלל מעלה את הטיעון הזה? מה הוא קשור לעובדות העיקריות שמאיר המאמר שהן פשוטות כמו מים: הפלסטינאים רחוקים להיות מסכני העולם. הפלסטינאים במספרים מוחלטים ויחסיים קבלו סיוע בקני מידה שמדינות מעטות אם בכלל זכו לו. הפלסטינאים ירקו וממשיכים לירוק על היד המסייעת.
      ושוב חוזרת מנגינת השמאל כמו תקליט שבור שאין לו תקנה ומזמרת את מנטרת ''ההתנחלויות''. הן האשמות בסרבנות הפלסטינאית!
      להזכירה כבר עשינו ניסוי בבני אדם (שעלה עד עתה אלפי קורבנות) ובדקנו את התזה הזאת.
      ברק הציע להחזיר את כל השטחים ולסיים את הכיבוש. וקיבל אינתיפאדה.
      ואם זה לא הספיק לחדור לשכבות העבורת המכסות את עניך ומוחך, אז שרון עקר את כול, כול, כול...המתנחלים מרצועת עזה וזה הביא את החמאס לשלטון.
      מה עוד צריך לקרוא כדי לגרום לך להתפקח? אני פוחדת לדמיין....

      הגב לתגובה זו

      • תודה ד''ר רוחמה-ארי תשובתי ל45-ושרון פעל ממניעים ימניים סיפוחיים....

        Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 16:43

        לגבי הצעות ברק האחרונה בקמפ דויד-שוב, כדאי להתיחס לעובדות (10% סיפוח מהגדה תמרת שטח בגודל אחוז אחד מהגדה שיועבר משטחים ריקים בישראל, החכרה ל20 שנה של עוד 12% וארבע אצבעות סיפוח ענקיות להכלת רוב ההתנחלויות, באופן שיבתר את הגדה )

        לגבי פינוי רצועת עזה (המוצדק לחלוטין): שרון עשה זאת כדי להעמיק את הסיפוח המעשי בגדה ולהרחיב את ההתנחלויות-ולכן השפיל את אבו מאזן כדי שיהיה ברור לכל שאין משא ומתן, ושהפלשתינאים לא ישיגו כלום דרך שחיחות ופשרות מדיניות-והעלה כתוצאה מכך את החאמס

        האם עובדות אלו אולי גורמות לך להתפכח (אני לא מצפה לנס שתתפקחי)

        הגב לתגובה זו

    • כל הסיוע האמריקאי הוא בעצם סיוע עקיף של הממשל לתעשיות הבטחוניות שלו

      דוב הקוטב, 06/01/07 10:16

      וכמה אגב, שווים כל הנסיון בשדה הקרב שעשינו עבורם בנשק הזה? כלום?

      הגב לתגובה זו

    • אולי תתאסלם וזהו? (ל''ת)

      אח שלו, 06/01/07 12:09

      הגב לתגובה זו

    • שקר. ערפאת לא ''פישל''. הוא פעל בהתאם לתוכנית הפלסטינית

      דניאל, 06/01/07 12:38

      הפרוגרמה הפלסטינית היא חיסולה של כל ישראל.
      אין ברצונם כלל להקים מדינה בגדה ובעזה;
      מרכז השאיפות של ''הלאומיות הפלסטינית'' הוא השמדת ישראל והישוב היהודי בארץ ישראל.

      דבריך, אפוא, שגויים או שקריים.

      הגב לתגובה זו

      • דניאל הפשטן-ראה תשובתי לאלכס בהערה 45-ואם לא תבין אנא שאל ואבהיר לך (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 16:35

        הגב לתגובה זו

        • לאחד העם הסלפן - קרא תגובתי לעיל (ל''ת)

          דניאל, 06/01/07 17:29

          הגב לתגובה זו

    • מדובר על כספים בינלאומיים!כספים שלנו מארה''ב

      נתן להקביל, 06/01/07 14:24

      לכספי מדינות ערב לפלסט'..

      זה שאנחנו צריכים לחתור לפשרה מדינית ולחזור לקו הירוק +- (אני תומך בכך לחלוטין) --לא שייך להתנהלות הפלסטינית ששואפת להנציח אבטלה ,מסכנות ופליטות - כבחירה פוליטית מכוונת ,מטעמי דלגיטימציה של ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • אחד העם,אתה הוזה....

      ראובן, 06/01/07 16:52

      מה בכלל הקשר בין ההתנחלויות המטומטמות תוצרת הארץ-להן התנגדתי על תקן רעיון עיוועים מטורף-למענקים העצומים שמקבלים הפלשתינאים המסכנים,הדפוקים והאומללים שדי מרוצים ממצבם?להנהגה פלשתינאית שדאגה לחמש עצמה ולהנציח את המלחמה,ועראפת שהעביר לסוה'לה 100 אלף דולר לחודש כדי שלא תרעב חלילה בפאריז?
      נכון,ישראל קיבלה סיוע ובנתה התנחלויות אך מה הקשר לכספי הפלשתינאים שנולו בכל דרך אפשרית פרט לרווחה וסיוע?הפלשתינאים היו יכולים מזמן לעשות משהו חיובי בכספים האלה אך נראה שרובים ומנהרות תופת קודמים!

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שהייתה שחיתות-אך לפי ימיני הם השקיעו 3-3.5 מיליארד בתשתית...

        Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 17:48

        ותשתית זאת נהרסה מחדש במאבקנו הצודק האינטיפדה (חלק מההרס מכוון ולא מוצדק)

        הרעיון של השקעה בינלאומית בייצוב המדינה והכלכלה הפלשתינאית הוא נכון: זהו צורך אסטרטגי מערבי (וישראלי לדעתי) מהמדרגה הראשונה.

        השחיתות שבשלטון-והשנאה התהומית לישראל אצל חלק מהפלשתינאים הם הבעיות-ובאופן אחר גם ההתנחלויות וחמדנות השטחים אצלנו

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    מנהיגות דמיקולו, שלנו הקולו

    מושון, 06/01/07 03:46

    האיסלאם בנוי על נפט ,בלעדיו יחזרו הסעודים לרעיית גמלים .מעניין ועצוב שעד היום לא קם מנהיג בישראל ,מדינת החכמים, להודיע שכל המצאה שתחסוך מעל 1% בצריכת הדלק שלנו תזכה את הממציא בפרס ישראל ו20 מיליון $ [רק דוגמה ]נראה שהמדינאים שלנו ,שחולבים 100% על כל ליטר דלק הנמכר כאן ,פשוט לא יכולים לוותר על הפרה הזאת .כמו בוש באמריקה שבא ממשפחת נפט טקסאנית ,גם אצלנו לא הצליחו בחשבון הפשוט הזה ,פחות צריכת נפט פחות מקום לצריחה איסלאמית.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד

    איתן, 06/01/07 03:18

    עיתונאי שבודק עובדות.
    כמה מרענן.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שאלת תם

    קוני למל, 06/01/07 03:09

    מילא, הממשלה מטומטמת ולא יודעת להסביר, אבל למה השמאל שלנו אוהב אותם?
    ואיך השמאל הבינלאומי תומך באיסלם שהוא מנוגד לכל העקרונות והערכים הנעלים של השמאל?

    הגב לתגובה זו

    • אל תכנס לראש של השמאל

      דרור, 06/01/07 03:53

      כי זו מחלת נפש

      הגב לתגובה זו

      • והצעה לרצוח 4 או 5 מליון איש(הערה 1) היא שיא השפיות??????????????

        Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 07:18

        קוני למל: השמאל הציוני אינו''אוהב'' את הפלשתינאים-אלא חותר להגשגת הסכמים יציבים ושלום-ולחק מהסכמים אלו הם סידורי בטחון קפדניים.

        השמאל הציוני הוא בעד הגינות והפסקת רדיפות והתעללות באוכלוסיה שלמה, הן כי זאת מידת האנושיות הבסיסית, והן כי הקטנת השנאה האישית בגין טירטורים מרטינה את ההתגיסות לשורות הטרור.

        הגב לתגובה זו

        • בגידת המשכילים באקדמיה

          רודי, 06/01/07 15:42

          אני לא מבין- או. קיי. יש לערבים המון
          כסף-נפט לתמוך באירגונים כך שהממון שלהם קונה אנשים/מישרות /כיבודים באקדמיה. אבל איפה השכל של הסטודנטים , אותם שמסתכלים על המפה ושואלים- יש שדים בעולם ? יכול להיות שהישראלים בארצם הקטנטונת הם השטן העולמי? והערבים הם כל כך מסכנים? והרצחנות שלהם ודיכוי הנשים ועוד ועד הפרות זכויות האזרח, להם הכל ניסלח ורק ישראל היא האישיו???

          הגב לתגובה זו

          • רודי-אתה טועה ומטעה-הרוב המכריע באקדמיה לא חושבים שישראל שטן עולמי!

            Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 20:48

            והרוב המכריע אכן מבקרים את השמרנות הדתית הקיצונית האיסלמית והיחס לנשים ול(אין) זכויות אזרח

            ואין לזה כל קשר לביקורת על ישראל בהמשך של שלטון כיבוש משך שני דורות-מחמדנות ומשיחיות (בטחון אפשר להשיג דווקא על ידי סיום הכיבוש בהסכמים)

            הגב לתגובה זו

  • 31.

    loosers!!!!

    yehuda, 06/01/07 03:07

    all the world showld know that!!!!! english in english!!!in english!!!

    הגב לתגובה זו

    • צ ו ד ק !!!! IN ENGLISH TO

      asher, 06/01/07 11:10

      לכותב ולאתר NRG: תתרגמו את הכתבה לאנגלית!!!
      שכל מי שיוכל,ישלח את הכתבה באנגלית לכל מכר בעולם.
      מתי תבינו שזו התעמולה הכי הכי טובה???
      קדימה - לתרגם לאנגלית!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה רואים בתמונת הכתבה?

    ג'וקר, 06/01/07 02:53

    האם זו לא הדוגמנית מלבנון?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יש לינק לתרגומים?

    יעקב, 06/01/07 02:25

    מישהו יכול לפרסם את הלינק לתרגומים לשפות זרות?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    post it in NY Time (ל''ת)

    hurry up, 06/01/07 02:24

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    דרור בן ימיני, כתבה מדהימה....

    יעקב, 06/01/07 02:11

    דרור, קראתי את שלושת הכתבות שלך, והניתוח מדהים, מעולה...
    דאג לתרגם אותם לשפות נוספות, אנגלית, ספרדית, צרפתית .... אלה המקומות שצריך לפרסם אותם....
    שמעריב יעלו אותם לרשת באמצעות העיתון.
    יש מספיק ישראלים ברחבי העולם שקוראים את הכתבות הללו והם מקושרים עם אנשים נוספים, כך שצריך לפרסם אותם במדינות אחרות... זה טוב שיודעים על כך בארץ, אך זה צריך להגיע לקוראים ברחבי העולם, ויש דרך לעשות זאת...
    מעריב, תרגמו ופרסמו אותן, אם ההסברה הישראלית לוקה בחסר, לפחות אנחנו נוכל לעזור במשהו...

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הערבים טובים

    בת שבע, 06/01/07 01:45

    בלפסוק רגלים ולפשוט ידים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לתרגם ולפרסם באנגלית!

    Gili, 06/01/07 01:29

    אני לפחות הייתי שמח להעביר את המאמר הזה באנגלית לכל האנשים שאני מכיר כאן בארה''ב. זה מאמר מעולה וחייב להיות מתורגם.

    הגב לתגובה זו

    • Number 1

      rafael, 06/01/07 02:15

      if you have i like you 2 email me thank you

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כתבה מעולה ומרתקת-הגיע הזמן שהעולם ידע (ל''ת)

    רונן, 06/01/07 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה אירופה לא מקצה אדמות להקמת מדינות לכל אחד מהעמים היהודים בשטחה?

    מתנחל חילוני, 06/01/07 01:13

    למה לא מקצים להם אדמות למדינה עצמאית ?
    לערבים 21 מדינות. לנוצרים עשרות מדינות.
    עכשיו החליטו שהפלשטינים הם עם נפרד וכולם פועלים במאמץ מאוחד להקים להם מדינה.

    וכולם שכחו את היהודים. יש להם בסך הכול מדינה אחת, קטנה, פצפונת, מאוימת, מותקפת על ידי האויב הערבי בכל הזדמנות.

    לערבים מדינות רבות המשטרעות על רבע מכדור הארץ. משאבי טבע בלתי נדלים. אבל זה לא מספיק. עכשיו הם רוצים לקחת עוד.
    הם רוצים לחמוד את הארץ הקטנה והאהובה שלנו. הארץ היחידה שלנו.רצועה קטנה , גרגר בתוך העולם האיסלמי הענק.

    מגיעה לכל עמי אירופה היהודים מדינה משלהם.
    כמו שלנוצרים הצרפתים יש מדינה. ולנוצרים הגרמנים מדינה נפרדת. כך ליהודים צריכות להיות מדינות רבות ונפרדות.
    הפשיסטים האיסלמים כבר הכשירו את דעת הקהל האירופית לבנית מדינה לעם הפלשטיני הפיקטיבי, בתוך ארץ ישראל. בואו אנחנו נשתמש באותם הטיעונים כדי להקים מדינות לכל העמים היהודים ברחבי העולם.
    אם זה העם היהודי-ספרדי, האירני-יהודי, הברזיליאני-יהודי. הרוסי-יהודי,הארגנטינאי-יהודי.

    אם לא כהליך פרקטי, אז לפחות לשם תעמולת נגד. נגד התעמולה הערבו-נאצית.
    אנחנו חייבים להשתמש בכל התחבולות האלו. להוכיח את העולם על צביעותו.
    תשתמשו בתעמולה הערבית כדי להפעיל תעמולה זהה אך נגדית.

    איפה משרד ההסברה\חוץ ? נרדמו על השמרת ?
    הערבים מכשירים כבר את דעת הציבור האירופי, לאפשרות שישראל תעלם מהמפה. ואנחנו ממשיכים להכנע לתכתיבי האירופים, במקום להאבק בהם. אנחנו צריכים לתת אופציות חדשות. לעלות אופציות חדשות.
    לא לבחור מהקיימות, אלא לעלות חדשות, משלנו.
    אתם יודעים שמאז בן גוריון, אף מנהיג ישראלי, לא היה לו אומץ בכלל לבטא את דעתו על שיכותה של ארץ ישראל כולה, לעם היהודי.(הכוונה בפני העולם, לגויים)
    לא העזו, לא היה להם את האומץ להגיד לאירופים בפרצוף, שבחיים לא נוותר אף אדמה מאדמות ארצנו, לערבים.
    אז למה שהאירופים יחשבו על האופציה הזאת ?
    אם אנחנו, היהודים, אפילו לא מעלים אותה ?
    אנחנו חייבים להפעיל תעמולה באירופה.
    להראות שיש לנו גאווה לאומית, ועקרונות קדושים. שלא נסכים, בשום אופן, לוותר עליהם.
    שהערבים יוותרו! בגלל שאנחנו לא נתקפל בשום אופן!

    הגב לתגובה זו

    • כל זמן שיש דיבורים כמו שלך

      זה רק מאשר את, 06/01/07 15:06

      במסכנות והנצחתה.
      צורת מחשבה ודיבור כשלך פשוט מאששים את ההסברה הפלסטינית, לא הישראלית..
      את מודה בכל כוונות הזדון שמייחסים לישראל..

      הגב לתגובה זו

      • כל זמן שיש אנשים כמוך, החושבים בדרך המחשבה שלך

        גרין, 06/01/07 16:19

        ישראל מפסידה במאבק על דעת הקהל לערבים.
        אתה בעצמך פלשטיני, אז התגובה שלך לא כל כך מפתיעה.

        ארץ ישראל לעם ישראל.

        הגב לתגובה זו

        • אתה רוצה להסביר לעולם שהצד השני צריך ללכת לעזאזל? (ל''ת)

          נשמע לך הגיוני?, 06/01/07 17:10

          הגב לתגובה זו

          • בינתיים השמאלנים שולחים אותנו לעזעזל. אל תתמם. (ל''ת)

            אור, 07/01/07 13:34

            הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל זה נכון אבל למה

    אחד 1, 06/01/07 01:04

    אף ממשלה עלובה שהיתה בשלטון בעשר השנים האחרונות לא יודעת לעשות תעמולה נבונה כדי להביא לידיעת העולם את העובדות האלו. מודעות בעיתונים בארה''ב ובאירופה היו עושות את העבודה. כל חוד או שבוע מודעה שבה אומרים לגויים איך הם זורקים את הכסף לחינם. אף אחד לא אוהב שזה קורה לו וזה היה עוזר.
    הצרה שיש לנו משרד הסברה עלוב שמתנצל כל הזמן וחסר לנו משרד תעמולה אגרסיבי ואסרטיבי ומתוחכם.
    אבל שאני רואה איך המדינה מתנהלת אני לא מתפלא על כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק טרנספר!

    .., 06/01/07 01:02

    ואני מקווה שהתגובה תפורסם
    ואם אתם מצנזרים את זה זה רק מראה על הצביעות שלכם!

    הגב לתגובה זו

    • רעיון ניפלא

      מאיר, 06/01/07 02:54

      הערבים חרטו על דיגלם את השמדתנו

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    בבקשה לתרגם

    עומר, 06/01/07 01:01

    כמו שתירגמתם את הכתבות הקודמות. בעבר העברתי לינקים לחברים באירופה (שם כבר כלום לא יעזור אבל שווה לנסות) והם העבירו הלאה, אולי כך נצליח להגיע לשאר העולם.
    השיווק שלנו גרוע, לכל מי שיש חברים ו/או מכרים בחו''ל תעבירו לינק לאתר לאחר שיתורגם.

    כל צעד חשוב.

    צריך להוריד את המסכה מפניהם של הפלסטינאים - קצת אובייקטיביות לא תזיק...(גם אנחנו לא צדיקים גמורים אבל...)

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עוד מאמר רציני של ימיני. איך זה שהשמאל לא מגיב?

    דניאל, 06/01/07 01:00

    השמאל אינו מסוגל אינטלקטואלית להתמודד עם עובדות וניתוח ענייני. עובדה היא שלסדרת מאמריו של ימיני לא פורסמה כל תגובה מצד מלהגי השמאל.

    הגב לתגובה זו

    • what r u looking for?

      X, 06/01/07 01:34

      You cant argue with facts.....
      It has nothing to do with left and right
      Idiot.

      הגב לתגובה זו

      • reaction from the left

        David, 06/01/07 02:32

        I consider myself as a socialist and the only thing I got to say that I agree with the author but I dont agree with some readers that it is too late to convince the European : we should start circulating the translated articles among our Jewish brothers in the diaspora and among our christian friends abroad

        הגב לתגובה זו

    • דניאל-שלחתי בשעה שאתה שלחת תגובה מרכזית ומנומקת לגבי העיוות שבמאמר!

      Ehad Haam-Zioni, 06/01/07 04:15

      המציג את הסיכסוך בן 100 השנה מזוית מצחיקה של כסף (כאשר מדינת ישראל קיבלה כ100 מיליארד דולר-לדעתי בצדק)

      ואגב: התמיכה הכספית מוצדקת מראיה מערבית לחלוטין-כי השגת הסדר לסיכסוך הישראלי-פלשתינאי הוא חיוני ואסטרטגי לאירופה וארהב

      ....אבל מה? צינזרו לי את התגובה לא מתלהמת...

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    can we get it in english?

    Avi, 06/01/07 00:40

    is there any way for you to publish all 3 articals in english so i can show it to some american friends?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כתבה מצוינת-גזור ושמור (ל''ת)

    א מ רול, 06/01/07 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לתרגם ולפרסם בעיתונים זרים....

    סטודנטית, 06/01/07 00:38

    כל הכבוד על הכתבות רק חבל שאתם לא מפרסמים אותן בעיתונים זרים באירופה ובאמריקה היכן שהאוכלוסיה אנטי ישראלית רק בשל חוסר ידע עמוק בנושא הסכסוך הישראלי פלסטינאי....

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הכל נכון אבל למה להכניס עובדות:

    ש, 06/01/07 00:19

    הטיעונים האלו לא משפיעים על החברה המודרנית, כי הם מורכבים מעובדות. פחות מדי דעות, פחות מדי אמונות, פחות מדי השערות, מאבני הבניין של דעת האדם המודרני. החל מתומכי העבודה, דרך תומכי קדימה ומרץ ועד שלום עכשיו - העובדות לא משחקות שם תפקיד... אז למה סתם לבלבל אותנו עם עובדות?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שרלטנות ושטחיות. אי אפשר למדוד את הסכסוך הזה בכסף.

    חיים משה, 06/01/07 00:05

    ומי שעושה זאת משחק לידי הקפיטליזם שסתירותיו הפנימיות הן בין הסיבות לסכסוכנו המסתורי.
    בן ימיני יוצא מנקודות הנחה שגויות כשהוא מנסה להסביר אתהסכסוך הישראלי- פלשתינאי במונחים ראציונאליים והשוואתיים כביכול.
    היהודים אינם עם ככל העמים ולכן גם הסכסוך ופתרונו אינו יכול להמדד ולהשפט בהשוואה למה שקורה במקומות אחרים בעולם, ובייחוד לא בעולם הבלתי מפותח ( וחלק ממסכנות ובכיינות הפלשתינאים היא רצונם בעולם טוב יותר, עולם שהם אינם יודעים לכנות בשם, עולם טוב משל העולם השלישי סביבם וטוב גם מהעולם האמריקאי המפותח, ולמה לא, בעצם ?
    המשיכו לבכות, שכנים מסכנים, המשיכו להלחם, אויבים עקשנים,
    מגיע לכם וגם לנו!!!).

    הגב לתגובה זו

    • רק חיימקה שלי, רק חיימקה שלי, לא מבין כלום

      משה חיים, 06/01/07 01:28

      כמה קשקושים אבא'לה... הם רוצים בעולם טוב יותר מהעולם המפותח, רק שאינם יודעים לכנותו בשם.. השם אשכרה עומד להם על קצה הלשון - אז בינתיים הם הורגים אותנו ואחד את השני, עד שזה יבוא.

      המשך לבלבל את המוח, מגיבון קשקשני! זה מגיע לך ולמי שנתן לך מקלדת!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לכל העולם היה הרבה יותר זול

    Avi Ecuador, 06/01/07 00:02

    לטרנספר את כולם כולל ערביי הקו הירוק לארצות ערב.
    היה יכול לחסוך להם גם מיליארדים של הרוגים ושואה אמיתית בעתיד

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד - תרגמו לאנגלית והפיצו בעולם (ל''ת)

    ג, 06/01/07 00:02

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כתבה מצויינת (ל''ת)

    סת', 05/01/07 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מתי כבר העולם יבין, אין להשקיע בפלס' אלא לפזרם ולטרנספר אותם כך שלא

    יחיו כגוף אחד א, 05/01/07 23:54

    לא כבודדים ואז כוחם יעלם ולנו יהיה שקט. הם באו ממדינות שונות והם שייכים למדינות האלה, הם זלגו ממדינות שכנות ואף פעם לא היו עם ששכן פה. טעות לחשוב שהם שהו פה כל הזמן, ומלבד זאת עזה היתה שייכת למצרים, ולפלס' יש מדינה והיא ירדן.

    הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו באנו מ 80 מדינות שונות (ל''ת)

      אזרח, 06/01/07 09:11

      הגב לתגובה זו

      • באנו מ80 מדינות שונות אחרי 2000 שנות גלות. (ל''ת)

        תיכוניסט, 06/01/07 09:51

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    טוב שאלוהים ברא עיניים שאפשר לפקוח.

    לוק, 05/01/07 23:40

    זה לא סוד. ידעו את זה ידעו את זה... תשאל את שמעון פרס שאיים על ערפאת עם הספר הלבן (ספר שחיבר השב''כ על השחיתות של הרשות) בזמן שערפאת איים עלינו במחבלים מתאבדים. הסתירו את זה מהעם. עדיין עדיף מאוחר מאשר אף פעם, ויפה השעה בה אתה מביא הסדרה - סדרת הכתבות!

    לעולם המערבי יש קושי בהבנת המנטליות הערבית. מערבי הוא לא ערבי, וההפף ערבי הוא לא מערבי. אלו הן שתי תרבויות שונות בתכלית השינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הם למדו מהישראלים

    ניב המגניב, 05/01/07 23:30

    גם השחיטות נראה לי גם בארץ לא הייתה מביישת רשות פלסטינית
    עם כל כך כיפ שפ למה אתה לא עובר לגור לשם אני לא מכיר ישראלי שיסכים

    וישראל מקבלת יותר סיוע כספי מאשר כמעט רוב מדינות אפריקה ביחד!!! מה רע בזה רק איפה הכסך?

    הגב לתגובה זו

    • בוא'נה, אתה באמת טמבל.. (ל''ת)

      גיל המגעיל, 06/01/07 01:25

      הגב לתגובה זו

    • למי אכפת משחיטות שם?

      המבין, 06/01/07 01:59

      מה חסר פה בעיות?

      וגם להתנחלויות של 20 איש באמצע שטח כבוש אין שום עתיד תשאלו את החברים שלכם שנזרקו מעזה בבושת פנים !!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה הכל תודות לפעילותי העניפה להצלחת המאבק הפלשתינאי ולמזה''ת חדש ב''ה

    שימון פיירס, 05/01/07 23:24

     

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איפה היו הכתבות עד היום? (ל''ת)

    מיכאל, 05/01/07 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל כך נכון ... (ל''ת)

    עמיתוס, 05/01/07 23:11

    הגב לתגובה זו

    • עמיתוס מטקסס \ אריזונה???

      וואוו, 06/01/07 02:35

      ד''ש ליוני וצחי.

      הגב לתגובה זו

    • עמיתוס מטקסס \ אריזונה???

      וואוו, 06/01/07 02:35

      ד''ש ליוני וצחי.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נהנתי לקרא...

    אליאן, 05/01/07 23:07

    קיימת תחושה, בעיקר אצל השמאל המתון שכל מה שקורה לפלסטינים הוא אך ורק באשמת ישראל.
    הכתבה הזאת מחזירה את האחריות למצבם של הפלסטינים לפלסטינים, כמו שהיא צריכה להיות.

    גם לנו כעם כובש חייבת להיות אחריות כל שהיא אבל לא רק לנו!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תעשיה של מסכנות, גניבות וחטיפות

    אחריות ליהודים, 05/01/07 23:04

    ציניות חסרת אחריות.

    ואני שוב חושב על אלו שמנסים להשוות בין ערפאת ובן-גוריון.

    היה שווה לחכות למאמר. תודה בן-דרור.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    We know

    kafiba, 05/01/07 22:48

    We know all those facts, the world does not !
    It will be greta to have this article in English, Spanish, FRENCH and maybe also in German, sent to all the news papers WORLD WIDE !!!!!!!

    Then the ''small people'' will be also able to know and understand the REAL true.

    all the best
    good luck and.....
    Happy new year.

    ME

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני חושב שהכחדת השבט הפליסטיני יפתור הרבה בעיות!

    דרור, 05/01/07 22:45

    נא לפרסם כי רק קיצוניות מביאה פתרונות טובים!

    הגב לתגובה זו

    • ויפה שעה אחת קודם..!!! (ל''ת)

      איציק קביציק, 06/01/07 01:33

      הגב לתגובה זו

    • רעיון עוד יותר ניפלא

      מאיר, 06/01/07 03:00

      רק חיסול אמיתי של האויב כמו שאלוהינו רוצה יביא מזור לתחלואי האיזור אחרת ידו של האויב תיגבר והחיים פה בארץ חמדת אבות יהיו קטסטרופה

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד !!!! (ל''ת)

      אלחוטן ימי, 06/01/07 15:30

      הגב לתגובה זו

    • תומך נלהב

      ארז, 06/01/07 23:08

      אם ב1948 וב 1967 היינו עושים טרנספר/חיסול
      היום לא היו לנו צרות

      הגב לתגובה זו

    • שמירה על גזע מהאדם

      לויאור, 07/01/07 12:51

      הפלשתינים אולי הם תוקפנים ואלימים
      מיטיבעם אך הם יתפתחו וישתנו לעם
      טוב יותר בעוד 13 שנים מעכשו לקצוניות אין שום מקום כולנו חלק מהשלם דרור

      הגב לתגובה זו

      • ללויאור-צא מהאשליה! (ל''ת)

        דני, 07/01/07 16:37

        הגב לתגובה זו

    • מחזק. (ל''ת)

      שמוליק, 07/01/07 13:34

      הגב לתגובה זו