• 22.

    רומן זדורוב לא רוצח

    גיא, 12/12/09 21:08

    רומו לא רצח אני מכיר את הבחור! =שחיטות=

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מקווה שהאמת תצא

    tbh, 04/01/07 12:42

    כואב על כל המעורבים בפרשה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם בארזים נפלה שלהבת,מה אחד כמוני צריך להגיד?!

    אזוב קיר, 04/01/07 11:32

    אין לנו משטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה כאב קשה מנשוא, וזאת הדרך שלה

    אני, 04/01/07 08:54

    להתמודד איתו. אני ממש לא שופטת את האימא האומללה. התקשורת מנצלת אותה לטובת הרייטינג. יש אנשים שמתחילים להילחם ולנסות לגלות מה קרה, גם הורים שכולים. יש כאלה שמתנתקים, זה תלוי באישיות. זה גם מקרה קשה במיוחד, כי הילדה נרצחה. מישהו לקח את חייה בכוח! זה מקשה עוד יותר על האובדן. אל תשכחו את זה!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האם מעשי המשפחה לא גובלים בשיבוש חקירה?

    חי, 04/01/07 08:29

    מאיפה הם יודעים שהמשטרה טועה תחושות בטן אינן עוהדות והם לא רשות חוקרת ואל להן להתערב בחשדות המשטרה
    המעשים שלהם יכולים להביא לכישלון חקירה
    יש לתת למשטרה לחקוא הם הגוף החוקר על פי החוק ולא אם הנרצחת היא לא שופט שהוגש כתב אישום ודנה בו והגיעה למסמרות
    שתתרכז בכאבה ותישא תפילה לגילוי הרוצח הנאלח ולא לעסוק בהערכות ניחושים וחרטיזציה

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר, עבודת המשטרה גובלת בשיבוש חקירה. (ל''ת)

      אזרח מודאג, 04/01/07 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    איך היא יודעת מי הרוצח?

    דן, 04/01/07 07:20

    המשפחה הזו מוזרה. יש הרגשה שהם , מסיבול לא ידועות, מקשים על חקירת המשטרה. איך לעזאזאל הם יודעים שלא הוא הרוצח? ואם הם יודעים משהו, למה הם לא מספרים למשטרה מה הם יודעים?

    הגב לתגובה זו

    • אמת, אבל לא תופסים אדם בשעת צערו (ל''ת)

      cyrano, 04/01/07 08:07

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אנשים ,,,,,,,,,,תעשו סיאנס,ותשאלו את הנשמה ,,,,,,,,מה הבעיה (ל''ת)

    שדון, 04/01/07 06:09

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    # מ ש ט ר ע # ג ר ו ע (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 04/01/07 02:51

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    סייג לחכמה שתיקה

    גילי, 04/01/07 01:06

    צר לי לבקר את משפחת ראדה והתנהלותה בפרשה של רצח בתם כאשר הם מצויים באבל הכבד,אך משפחת ראדה חייבת להפסיק לערב את התקשורת בנושא הרצח ,ההליכה לדודו טופז שבוודאי לא תרמה דבר לאף אחד מלבד לרייטינג המדשדש של טופז באחרונה ועד ההתערבות בחקירת המשטרה ,גילוי האמפתיה לאשת החשוד ברצח בטרם עת שטבעי כי תגוננן על בעלה שזה עתה נולד להם תינוק מתוך אינטרס עצמי פרופר כפי ש 90% מאיתנו היו נוהגים כלפי יקירנו ,וערעור של עבודת המשטרה,תנו למשטרה לסיים את החקירה עד תומה,למרות הביקורת הקשה על המשטרה באחרונה בציבור,אינני מבין גדול בקרימינולוגיה אבל להבנתי סוג הרצח הזה הוא קשה מאד לפענוח כי אין לו כל מניע ונראה כי אם היה מניע הוא טיפשי ומסתיים בד''כ באלימות מילולית ולא יותר מזה,כלי הרצח לא נמצא, נו אז מה? עוד מעט יקום מישהו שיגיד לא מוצאים כלי רצח אז אולי לא היה רצח ובכלל אין רוצח,רבותיי מי שרצח החביא היטב את כלי הרצח וזה יכול להיות זדורוב או תלמיד מביה''ס או תושב חולון,לפי פרסומים אחרונים מכנסיי העבודה של זדורוב מיום הרצח לא נמצאים אז מה זדורוב הלך באותו יום לעבודה בתחתונים?או שאולי המכנסיים נמצאים ליד כלי הרצח?עם כל מה שאמרתי ייתכן כי הכל צירוף מקרים וזדורוב אכן לא הרוצח אבל משפחת ראדה חייבת להמתין בסבלנות לסיום חקירת המשטרה עם מינימום הופעות בתקשורת שבונה רייטינג על אבלם,משפחת ראדה והאם אילנה לא יכולה להציע כיווני חקירה, היא איננה חוקרת ומעולם לא הייתה מעורבת בחקירת רצח, כאבה הוא גדול אך היא חייבת להישאר מאופקת, התקשרות עם משפחת זדורוב וקביעת עובדות כי זדורוב איינו הרוצח היא לא נכונה ,כי יתכן והגברת ראדה בחוסר חכמה עוזרת לרוצח בתה להערים על המשטרה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל למה תושב חולון? (ל''ת)

      סימה, 04/01/07 01:55

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    דם

    ניסים, 04/01/07 00:24

    כתמי הדם שהמשטרה מחפשת לא
    טיפטפו על הנעליים,חולצה,גופיה,
    רק על המכנסיים שלא נמצאים,

    ממשלות ישראל הפרטו מוסדות ןגופים
    במדינה אןלי הגיע הזמן לפרט את
    משט[ר]מטת ישראל,

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בדיקות ה-די אן איי

    שמואל סופרין, 04/01/07 00:00

    בארץ יודעים טוב מאוד לבצע בדיקות די אן איי. לא פחות טוב מאשר בחו''ל. לאחר שהמעבדה בארץ לא מצאה בבדיקות הדם די אן איי של זדורוב, החוקרים החליטו לשלוח דגימה לבדיקה גם בחו''ל ''ליתר בטחון''. מדוע אם כן לאחר שהתקבלו התשובות השליליות גם מחו''ל, מהן עולה שהדי אן איי הוא של הנרצחת והרוצח שאיננו זודורוב, ממשיכים סתם למשוך זמן מיותר? אולי כדי שהרוצח האמיתי לא ירגיש שעומדים לעלות על עקבותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אם הוא זרק את המכנס

    ש, 03/01/07 22:55

    אז היתה סיבה לא?
    מה לא ברור פה? לא מבינה את האמא של תאיר ז''ל. ממש לא.

    הגב לתגובה זו

    • אין לשפוט אדם בצערו.. (ל''ת)

      אי אפשר לדעת, 04/01/07 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    תנו למשטרה לעבוד !

    חיפאי, 03/01/07 22:35

    זה פשוט נורא מה שהולך כאן, חוסר אחריות והפעלת לחץ ציבורי בלתי מתקבל על הדעת.
    תנו למשטרה לעבוד, גם שם רוצים לדעת בדיוק מי הרוצח לא פחות משתי הנשים האלה וגם התקשורת, תנו להם לעבוד ותנו בהם אמון.

    הגב לתגובה זו

    • אמון? במשטרה? איפה את חושב שאתה חי?? (ל''ת)

      נעם, 03/01/07 22:56

      הגב לתגובה זו

      • במדינה שמטומטמים שלא מכירים את הראיות

        עוז, 03/01/07 23:16

        חושבים שהם יכולים לקבוע שאדם אשם או חף מפשע.
        בערך כמוך נועם.

        הגב לתגובה זו

        • המציאות מביאה אותנו לשפוט את המשטרע ואת מחדליה. חפים מפשע יושבים

          מדינה בהפרעה!!!, 04/01/07 07:29

          שנים במאסר ורק אז מוציאים אותם לחופשי בתואנה של חנינה.
          וחפים מפשע אחרים מוצאים לחופשי לאחר שנים של עוול ושלילת זכויותיהם.
          המשטרע לימדה אותנו שחוקריה תופרים תיקים כדי לסגור אותם ולצאת צחים ומוצלחים.
          ובמקרה הזה, המשטרע לימדה אותנו שחוקריה רצים לספר לחברה ולכל עם ישראל וזהעוד לפני שגמרו.
          אנחנו מגיבים לפי מה שהמשטרע לימדה אותנו.

          משטרע...אמרנו?

          הגב לתגובה זו

        • אם אתה שוטר, תעשה לעצמך טובה ותתפטר. (ל''ת)

          אזרח, 04/01/07 14:10

          הגב לתגובה זו

    • למי בדיוק לתת אמון? למשטרה? (ל''ת)

      קופיקו, 03/01/07 23:31

      הגב לתגובה זו

    • צודק!

      קצרין, 04/01/07 00:37

      זה כבר כ''כ מאוס... נכון שאי אפשר לשפוט את אילנה ומבינה את גודל הכאב... אבל דיי.. המשטרה עובדת כ''כ קשה מבוקר עד ערב (אני רואה ויודעת את זה), הם יודעים מה הם עושים, ואני בטוחה שרומן הוא הרוצח! זה כ''כ לא לעניין מה שהיא עושה...

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    א יזו מין משטרה יש לנו? מפחיד ומצמרר (ל''ת)

    משה בודק, 03/01/07 22:35

    הגב לתגובה זו

    • אחלה משטרה - תפסו את הרוצח. (ל''ת)

      עוז, 03/01/07 23:15

      הגב לתגובה זו

      • ממש.... הם יפילו את זה על מי שיצליחו, תתפלל שזה לא יהיה אתה (ל''ת)

        המשטרה, 04/01/07 13:58

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    האשה הזאת חייבת להפסיק לרוץ לתקשורת על כל דבר על הבת שלה

    א, 03/01/07 22:25

    שתתן לחוקרים לעשות את מה שהם צריכים לעשות ותפסיק לבלבל את המוח ולתת עוד תחמושת לתקשורת הזאת כדי למלא שורות בעיתונים.
    לתקשורת לא איכפת ממשפחת ראדה איכפת לה רק מעצמה והיא מחפשת רק סקופים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    משטרת הגליל (ל''ת)

    , 03/01/07 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הגב' ראדה כיוצרת טלנובלה

    מלי, 03/01/07 22:04

    כן, הגיע הזמן לומר שהיא עולה לי על העצבים! מיום שבתה נרצחה אנני רואה שהאשה הזו מתכנסת באבלה אלא רצה לתקשורת על כל סוגיה ומקבלת זהות של סלבריטי.
    טבעי בעיני שעולות שאלות נוקבות וכעס רב ואנני דנה אותה על כך. אך ניתן להעלות זאת בפורומים יותר אינטימים ולפעול בלי סוללת תקשורת.
    יש אנשים וזו תופעה מוכרת, שמקבלים זהות חדשה בחיים לאחר אסון. זה גם מוכר ממשפחות שכולות.
    עכשיו היא גם מתחברת לאשת העצור ונראה לי שהיא זקוקה דחוף ליעוץ מקצועי.

    הגב לתגובה זו

    • מלי,את צודקת במאה אחוז !!! (ל''ת)

      מה שנכון, 03/01/07 22:13

      הגב לתגובה זו

    • תגובה למלי מחיפה החוצפנית (6)

      קרן ואזה, 03/01/07 22:16

      חוצפנית שכמותך איך את יכולה לשפוט אנשים כאלה בצרותם הפכת לאלוהים??? אני לא מאלחת לך להיות במצב הזה טיפשה!!!

      הגב לתגובה זו

      • מלי - המצב נוצר ומטופח ע''י התקשורת

        האמת הצרופה, 03/01/07 22:57

        האמא נסחפה לתוכו והדבר הפך לכדור שלג - ידועים על מקרים בהם נגרמו נזקים גדולים למדינה ואף ניסו לגרור אחרים לאותו מצב.

        הגב לתגובה זו

        • זהו רצח איום ובעייתי - אי אפשר לשבת בשקט עד שהרוצח יתפס

          יופיטר, 04/01/07 10:16

          ואכן צודקת האם יש כאן משהו לא ברור - שצריך למצוא לו הסבר. מעבר לחשוד.

          הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד!!!

        vered, 03/01/07 23:20

        מסכימה ב 100% איתך

        הגב לתגובה זו

    • גם כשהרצח לא בוצע במשפחתך, אין מקום לציניות! (ל''ת)

      בושה., 03/01/07 22:29

      הגב לתגובה זו

    • אל תשפוט אדם בכאבו!

      תהל, 03/01/07 22:42

      מלי, זו הדרך של אילנה להתמודד עם אובדן קשה מנשוא, סביר להניח שזה נובע מתוך הצורך להנציח ולשמר את היקר לה מכל.. אילנה תתאבל כל חייה על אובדן בתה, שלכולנו השם הזה יצלצל במעומם... אל תשפטי ותבקרי אותה. תשפטי ותבקרי את התקשורת שהפכה את הרצח הזה לקרנבל, תשפטי את דודו טופז שניסה להביא עוד קצת רייטינג על גבם של האבלים אבל לעולם אל תשפטי אדם בשעת כאב... מאחלת לך רק טוב!

      הגב לתגובה זו

      • לתהל ממלי

        מלי, 03/01/07 23:16

        את אשה טובה ונדיבה ומשום כך אני מגיבה לאשר כתבת.
        כתבתי שאנני דנה אדם בשעת צערו.
        אני רק מבקרת את העובדה שכדי להופיע בתקשורת בצורה שכזו, נחוצים שניים לטנגו ההזוי הזה.

        הגב לתגובה זו

    • מלי מה נסגר איתך????

      מירי, 04/01/07 00:48

      היא עולה לך על העצבים???
      איזו מסכנה. באמת, שתתאבל לה בשקט ולא תטריד אותנו בזוטות כמו העובדה שאולי הרוצח עדיין מסתובב חופשי.

      יצרת לעצמך איזה מודל של איך בדיוק צריכה להתנהג אם שכולה (''במקום שתתכנס באבלה''...) ובגלל שהיא נוהגת אחרת , ''זה עולה לך על העצבים''?!
      מאחלת לך שלעולם לא תגיעי למקומה, ותצטרכי להתפרסם כך.

      הגב לתגובה זו

    • היה עדיף שלא היית כותבת בכלל , כי את לא מבינה מה זה להיות אמא (ל''ת)

      יופיטר, 04/01/07 10:01

      הגב לתגובה זו

    • מלי תפסיקי להתמכר לטלנובלות - ילדה נרצחה בכותלי בית-ספר!!!!

      יופיטר, 04/01/07 10:14

      כשתהיי אמא תביני

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא ברור. המכנסיים לא נמצאו?

    יוש, 03/01/07 21:56

    את הסכין לא מצאו, את המכנסיים לא מצאו ורק אחרי 3 שבועות נזכרו לחפש אותם במזבלה. האם את החולצה שלו כן מצאו? האם היו עליה כתמי דם? מה, לפי המשטרה כתמי הדם היו רק על המכנסיים? יותר מידי דברים תמוהים בהתנהלות החקירה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • כלי הרצח

      שמואל סופרין, 04/01/07 00:20

      את הסכין נתן יותר מהר לגלות מאשר המכנסים, במכשיר לגלוי מתכות, ובאמצעים מגנטיים, אם אכן הוא הושלח לזבל כפי שטוענים החוקרים. גם אחרי שלושה שבועות.

      הגב לתגובה זו

      • הגזמת לא !!

        שביב, 04/01/07 01:39

        שעורך דין יעלים ראיות לרצח. זה ממש סוג של שותפות לדבר עבירה .
        אני לא מאמין שיש לאיזה עו''ד אטינטרס לעשות כן... מה גם שלא מדובר באיזה מיליארדר!!

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    ברור שהרוצחת היא תלמידה

    מפוכח, 03/01/07 21:53

    המשטרה ננעלה על אדם חף מפשע,
    כולם יודעים אבל המשטרה חוששת
    מהאמת ונמנעת מלחקור את החשודות הרי רק בת היתה נמנעת ממעשה מגונה ותאיר לא נפגעה מינית דבר המנקה אוטומוטית את הזכרים, נשארו רק נקבות , בוגרות לא היו בסביבה נשארו רק תלמידות

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!! - שגילה אלמגור תחקור!! (ל''ת)

      השיר שלנו, 03/01/07 23:00

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      מרד, 03/01/07 23:07

      צודק

      הגב לתגובה זו

    • אני לא בטוחה שתלמידה עשתה זאת , אבל יש הרבה דברים

      יופיטר, 04/01/07 10:07

      בלתי ברורים ומוזרים בכל הענין - ראה תגובתי לעייל - לדן

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    פתאום רומן זדורוב יותר אהוב מאולמרט.. נו באמת.. חכו לסוף החקירה ובק

    מצטער, 03/01/07 21:43

    ובקשר לסכין אל תחפשו אותו הוא יכול היה בקלות להיעלם ע''י אחד מהעורכי דין של זדורוב(במידה וזה הוא.. היי גם אני לא חיכיתי עד לסוף החקירה).. שעל תחילת הפרשה העלימו את זה

    הגב לתגובה זו

    • צודק..הוא באמת יותר אהוד מאולמרט (ל''ת)

      זה לא קשה, 04/01/07 01:49

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אפילו משפחת ראדה היקרה-לא מאמינה למשטרה!!!

    גרישה קוקליב, 03/01/07 21:26

    ולא כדאי להיסתבך עם תימנים...או שהמשטרה בעצמה תהפוך לזבל.

    הגב לתגובה זו

    • גרישה לך תזדכה על השכל שלך...

      עוז, 03/01/07 23:14

      אתה מילה לא עושה בו שימוש...

      הגב לתגובה זו

      • הכל נכון חוץ מהמיל מילא שצריך להגיד במילא

        יופיטר, 04/01/07 10:09

        פשוט לקח לי זמן לפענח.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    היא יוצרת כלפיה אנטגוניזם בכמויות..וחבל (ל''ת)

    יוסי, 03/01/07 21:07

    הגב לתגובה זו

    • באמת כל מה שהיא צריכה, תמיכה של אנשים כמותך שיאירו לה את הדרך... (ל''ת)

      צופן., 03/01/07 22:30

      הגב לתגובה זו

    • אין מקום לפרסום הזה,אעפ''י שהתרחש.אם למשפ יש חשוד אחר,שידווחו למשטרה (ל''ת)

      מוזר שמגששים, 04/01/07 09:50

      הגב לתגובה זו

    • לאמא אין אפשרות לקבל את המצב- והיא צודקת

      יופיטר, 04/01/07 10:11

      שיש משהו בלתי ברור בענין הרצח והרוצח.

      הגב לתגובה זו