• 76.

    תביטו בתהליך, לא בצורה

    ישי, 08/01/07 14:39

    אין כאן השוואה בין בני אדם (יהודים או לא...) לבין חיות, אלא בין הסבל ושיטות העינוי וההרג שננקטות בתעשיית הבשר לבין שיטות זהות שהופעלו במחנות ההשמדה.

  • 75.

    צודקים ! (ל''ת)

    רוני, 07/01/07 13:37

  • 74.

    סוף סוף מישהו מבין שזה התעללות זה אותו סבל לכולם...

    דניס, 07/01/07 10:16

    זה כואב גם לחיה רק שתדע...

  • 73.

    מה מעצבן אותכם

    סוזן, 05/01/07 16:44

    לא מובן לי למה השוואה מעצבנת אותכם!
    הרי כל הזמן היהודים בשואה אמרו שהתייחסו אליהם כמו לחיות ?!
    אז למה אסור להגיד שיחס לחיות זה כמו היחס שקבלו היהודים בשואה
    הרי זה אבסורד להגיד שזה לא נכון!
    הובלה בקרונות הובלה לשם השמדה
    ככה עושים גם לבעלי חיים
    הניצול האין סופי אם זה עבודת פרך
    או לקיחת כל חלק וחלק מאותו אדם לשימושם האישי
    ככה עושים גם לבעלי חיים
    לדעתי אם נספר את סיפור ''השואה ''
    של חיות המשק ולא נגיד את המילה חיות אנשים יבינו שאלו סיפורים אל אותם אנשים שחוו שואה

  • 72.

    מצוין! הרי עושים לחיות דברים מזעזעים.

    ש, 02/01/07 17:42

    הדרך היחידה לעורר את רוב האנשים ולגרום להם להבין שאכן מה שעושים לבעלי חיים הוא רע, אכזרי ונוראי וישי להפסיק את זה, זה רק על ידי השוואה למשהו נוראי אחר שהאדם יכול להזדהות איתו.

  • 71.

    את הביטוי כצאן לטבח דווקא אנחנו טבענו (ל''ת)

    מירב, 02/01/07 14:03

  • 70.

    ההשוואה בהחלט במקום

    תמי, 02/01/07 10:35

    כי חיות יש להם נפש ממש כבני אדם.

  • 69.

    אין מה לעשות, עם כל הצער, ההשוואה במקום. (ל''ת)

    אין הבדל, 02/01/07 01:08

  • 68.

    אני מוכן להתערב שפעילי PETA לא רק מטורפים אלא גם מנוולים

    אוהב סטייקים, 01/01/07 23:48

    אין לי צל של ספק שמדובר כאן על אינטרסים של יצרני תחליפי בשר ובמלחמה על השוק הם משתמשים בכל מיני חולי נפש כמו מגיבים 65 או 57 או 58.

    • תיחנק עם הסטייק שלך אמן. (ל''ת)

      בתאבון, 02/01/07 01:07

      • ניסית פעם לשכנע את הזאב להתחיל לאכול גזר או את הנמר לאכול עשבים? (ל''ת)

        ד''ש למטורפים, 02/01/07 08:33

        • הזאב והנמר לא יכולים להבין שזה לא מוסרי

          חנ, 02/01/07 13:43

          לחיות על חשבון בעלי חיים אחרים, וגם אם הם כן, הם טורפים מטבעם - ובני האדם הם אוכלי כל וגם יכולים להבין שאכילת בשר אינה מוסרית.

          יום טוב.

          • ועוד משהו..

            אוהבת חיות, 02/01/07 19:09

            אריה ונמר הם אוכלי בשר מטבעם. גם אם הם היו מבינים שזה לא מוסרי, לא היתה להם ברירה כי הם, בניגוד אלינו, לא יכולים להתקיים בלי בשר. בלי לאכול בשר הם ימותו.

        • ראית פעם נמר שמגדל כבשה בכלוב?

          ישי, 08/01/07 14:27

          שולט בכל פרט מחייה מלידה עד מוות כגון האם מה ומתי היא תאכל, תזדווג - וגם תמות? גורם לה סבל בל יתואר לכל אורך חייה הקצרים? עורך בה הכלאות כדי ליצור כבשים ''משופרות'' לצרכיו? רואה את הכבשה כיצור שכל תכלית קיומו לספק את הנמר?

        • מי שמשווה לחיות כמו נמר או זאב

          ישי, 08/01/07 14:31

          שיצא ויצוד חיות שמשוטטות חופשיות בטבע במו ידיו, יהרוג את החיה במו ידיו, יכין את הבשר בעצמו - רק מי שמסוגל לזה רשאי להגיד מה שאמרת.

          אחרת זוהי טפשות וצביעות. אתה לא רשאי - אתה רשע...או בקיצור, מי שמשווה עצמו לחיית טרף הוא חיית טרף מהלכת על שתיים בעצמו.

  • 67.

    ומה עם בעלי הכלבים שמנצלים אותם ריגשית? (ל''ת)

    פודל ממורמר, 01/01/07 23:26

  • 66.

    ממממ כבד אווז מאד טעים עם אנטריקוט

    אווזי, 01/01/07 22:52

    ממממ כבד אווז מאד טעים עם אנטריקוט

    • עם אנשים כמוך

      שלי, 02/01/07 10:36

      אין פלא שהעולם נמצא בסדום ועמורה.
      אטום!

  • 65.

    עבור בעלי החיים כל יום הוא טרבלינקה

    אורית, 01/01/07 22:51

    ''יצחק בשבסקי זינגר'' ניצול שואה.


    אני דור שני לניצולי שואה. בעלי חיים מרגישים כאס, סל ופחד בדיוק כמו בני אדם.

    • נא לא להכליל, אם את מרגישה כמו חייה זה לא אומר שכולם מרגישים ככה (ל''ת)

      אריה, 01/01/07 23:26

      • חיה זה לא דבר שלילי להשוואות

        שלי, 02/01/07 10:38

        חתיכת שליט כל יכול שכמותך. נעלה ושום יצור לא מתקרב לשלמות שבך.

        אטום!

  • 64.

    האמת שזו דוגמא מעולה

    טל, 01/01/07 22:48

    הלוואי שבמדינתנו, מדינת היהודים יתחילו עם ההשוואה הזו, עדי לעורר ת'מוח של כמה אנשים.
    אני לא חושב שצריך להפסיק לאכול בשר, חייבים אבל לשנות ת'דרך שבא מגדלים ת'חיות!
    זה יותר גרוע משואה!

  • 63.

    זו חוצפה והסתה של אנשים צבועים שלא מבינים במה הם מתעסקים.

    אייל, 01/01/07 21:50

    ואם זה היה מופיע בדף הראשי של האתר ולא רק פה לא כל התגובות היו כאלה מתייפיפות.

    תקלטו-
    יש הבדל בין בני אדם לחיות!

    • אין הבדל בסבל

      הגיון פשוט, 01/01/07 22:42

      והעובדה שלאנשים כמוך אין חמלה כלפי הסבל שלהם -היא הפשע הגדול ביותר של האנושות.

      • לחיות יש גם אינטליגנציה

        אלכס, 01/01/07 23:23

        אין לי ספק שהרבה מהם יותר חכמים ממך.
        מעניין מה אתה חושב על הצמחים, הם לא סובלים?

    • ההצגה כאן טובה גם לגבי החיות -

      דפנה, 03/01/07 09:23

      שמשווים מה שעושים להם לשואה
      וזוועה.

      וגם טובה לבני אדם שיתיחסו אליהם
      כמו לחיות.

      חוץ מזה שגם לחיות וגם לבני אדם
      יש רגשות (כמו לדוגמא אמהיים)
      ושנינו מרגישים כאלה

      ולשינינו בעלי רמת משכל

  • 62.

    המלחמה במכחישי השואה

    ארז, 01/01/07 21:33

    עזרה לא צפויה לאלה שנלחמים במכחישי השואה. אם זה נכנס לתודעה שיש כאן טבח אכזרי במימדים גדולים אז זאת מכה קשה לאלו שמנסים להפחית את מימדי השואה עד כדי הכחשתה המוחלטת. לפחות יש כאן משהו אחד חיובי

  • 61.

    כל יום טרבלינקה

    קובי, 01/01/07 21:01

    אכן כך, כל יום הוא שואה לבעלי החיים. אין צורך להשוות. יש צורך בחמלה לבעלי החיים. יהודים לא מושווים לבעלי חיים. כל אסון עומד בפני עצמו..כל אחד מהם הוא נורא ובעל השלכות לחברה אלימה וולגרית ובהמית...מכאן סליחה לכל בעלי החיים באשר הם

  • 60.

    כמה חבל שהיטלר הצמחוני לא חשב ככה

    עליונות מוסרית, 01/01/07 20:54

    אם בשבילו קורבנות השואה היו כמו בהמות כנראה שהוא לא היה הורג אותם.

    • תיקון טעות היסטורית - היטלר לא היה צמחוני

      יעל, 01/01/07 21:44

      היתה תקופה שהוא נמנע מבשר בהוראת הרופא שלו מטעמי בריאות. אבל הוא לא היה צמחוני. בטח לא מתוך רחמנות על בעלי החיים.

      גם בתקופה הכאילו צמחונית שלו הוא היה חוטא לעתים רחוקות בנקניקיה שמנה כי לא עמד בפיתוי.

  • 59.

    לכל הצעירים, אתם לא תבינו את השואה (ל''ת)

    אייזיק, 01/01/07 20:38

  • 58.

    מי שלא רואה את הדמיון, פשוט מדחיק.

    רותם יסעור, 01/01/07 20:34

    אין לאדם זכות לענות בעל חיים (לא משנה אם זה בן-אדם אחר, כלב או כל בעל חיים אחר).

  • 57.

    אם מישהו היה מענה ורוצח לכם את הכלב

    סטיבן קפולה, 01/01/07 20:02

    אז לא הייתה לכם בעיה עם המילה שואה, נכון?
    כי זה מוקי החמוד.. הו מוקי, איך הם עיוותו אותך גנטית, סגרו אותך בכלוב לכל החיים, חתכו לך את הגרון שהיית בהכרה מלאה.. איזה נאצים!
    אה רגע, אני עושה את אותו דבר לפרה..

    מ-ה ה-ה-ב-ד-ל???
    כלב- פרה- חתול- כבש, מגיע יחס שווה לכולם.
    אז אם אתם רוצים להפסיק להיות צבועים, או שתחתכו למוקי את הגרון ובתאבון, או שתהיו צמחונים.

  • 56.

    התערוכה משווה את סבל בעלי החיים לסבל קורבנות השואה

    דנע, 01/01/07 19:49

    מה שלדעתי נכון מאוד.
    בעל חיים, כמו בן אדם, מסוגל לחוש כאב פיזי ונפשי ממש באותה רמה. אותם הדברים הנוראיים שהנאצים עשו לקורבנות השואה- נעשים גם היום לבעלי החיים במשקים בקנה מידה עצום. התערוכה נכונה וצודקת.
    הכוונה היא לא להשוות ניצולי שואה לחיות אלא להשוות את סבל החיות לסבל בני האדם. זו כל הנקודה של התנועה למען זכויות בעלי החיים!

  • 55.

    היהודים אוהבים לשחוט בע''ח באכזריות ולכן היטלר לא ריחם על היהודים. (ל''ת)

    free palestine, 01/01/07 19:41

    • הפלשטינים שוחטים אזרחים באכזריות לכן נלחמים בהם

      מדינה יהודית, 01/01/07 22:48

      הפלשטינים שוחטים אזרחים באכזריות לכן נלחמים בהם

    • אין לך מה לפחד מיהודים כי יהודים לא נוגעים בחיות לא כשרות (ל''ת)

      מות לטרוריסטים, 01/01/07 23:31

  • 54.

    בשר זה באמת רצח

    תום, 01/01/07 19:30

    כשפגעו בעם שלנו אנו זעקנו לשיוויון, אז איך זה שאנו עושים זאת לאחרים?

    מה, ''הם נחותים''? זאת הטענה שהצדיקה את הפגיעה בעם שלנו!

  • 53.

    מוצדק לדעתי אם זה לא יהיה מוגזם

    שקד רגב, 01/01/07 19:22

    לדעתי,
    מה שמועללים לחיות מדי יום ביומו הוא לא יותר נורא ממה שעוללו לאנשי השואה במשך שש שנים ''בלבד''.
    הם סובלי מזה מאז שהפכנו מודרנים.

  • 52.

    שתי מלים: שרשרת מזון!

    קומפורטי, 01/01/07 18:52

    ומי שחושב שפרה נמצאת מעליו- באמונתו יחיה! הרי המטרה בשחיטה אינה עינוי בע''ח אלא קיום צורך בסיסי. דרך אגב, מי שצפה אי פעם בקבוצת אריות טובחת זברה יסכים שמדובר בזוועה. אז מה? נשווה את האריות לנאצים?

    • ומה עם שואת הנמלים שמבצעים דובי הנמלים? (ל''ת)

      פועל פשוט, 01/01/07 19:27

    • בגלל שאריה עושה משהו גם לך מותר?

      תום, 01/01/07 19:35

      זה בידיוק ההבדל בינך לבין אריה. לאריה אין מוסר, לך יש.
      אתה יכול להבין שמשהו לא בסדר.

      בטבע יש אונס, רצח, גניבה, וכל מעשה לא מוסרי שאנו מתרחקים ממנו. אנחנו לא יכולים להצדיק מעשה לא מוסרי רק כי הוא קיים בטבע.

      אני אתן דוגמא.
      בן אדם יריב עם אדם אחר על אישה, ובמהלך הריב הוא ידקור את השני.
      כשיביאו אותו לפני שופט הוא יגיד
      ''מה אתם רוצים ממני? הרי גם בטבע, כש2 אריות רבים על נקבה, לפעמים אחד הורג את השני! זה טיבעי לגמרי!''
      והשופט יגיד לו ש''זה שאריה עושה משהו, זה לא אומר שגם לנו מותר''.

      תפסיק לתרץ, מישהו נרצח כאן.

      • ידידי, האדם הוא חלק מהטבע

        קומפורטי, 01/01/07 23:03

        חוץ מזה, אני מודה לך שכתבת פיסקה שלמה בלי ''היטלר'' ו''שואה''. אתה רואה? אפשר לטעון טעונים אינטליגנטים (ושגויים לטעמי) בלי לפגוע באנשים מבוגרים שחיים איתנו, כמו שעושים חבריך לרעיון. תרבות דיבור גם היא חלק מהמוסר.

    • זה בדיוק מה שהיטלר חשב!

      יעל, 01/01/07 21:45

      גם היטלר חשב שהגזע הארי נמצא מעל לגזע היהודי בסולם האבולוציוני ולכן מותר לעולל ליהודים כל מה שרוצים.

      אתה בטוח שהטיעון שהשתמשת בו מחזק את עמדתך?

  • 51.

    ברור בני האדם נעלים על בעלי החיים

    יעל אלון, 01/01/07 18:49

    כל מי שמזדעדע המשוואת בעלי חיים לבני אדם. הוא בשבילי כמו מי שמזדעדע מהשוואת יהודים לבני אדם.

    אף אחד לא משווה את קורבנות השואה לבהמות, משווים את הבהמות לקורבנות השואה. יש הבדל ורק אנשים הסטרים, כמוכם לא יכולים להבין את זה.

    בעלי חיים נמצאים כרגע במחנות השמדה. *פאוזה לזעזוע''. זה לצורך מזון ולא להשמדה סתם, אבל העובדה היא שהם נמצאים שם, אז תרגיעו ותנו חופש ביטוי לבן אדם שעושה תערוכה.

    • טעות

      שקד רגב, 01/01/07 19:18

      החיות נעלות בהרבה על בני האדם.
      תחשוב, הם מנהלי את חיינו יותר מאשר אנו את שלהם.
      הםיישרדו בלדינו, אנחנו נמות בלדיהם.
      וזו דעתי.

  • 50.

    רק לאלהים מותר לאכול בשר http://moreletora.com/

    מורה לתורה, 01/01/07 18:25

    אלהים אמר ''וחרבי תאכל בשר''
    אך ''זבח רשעים תועבה'' ולכן אל לרשעים לאכול בשר

  • 49.

    אם לא נאכל אותם...

    הומר, 01/01/07 18:05

    הם יאכלו אותנו!

    אם לתרנגולות היו סכינים ומזלגות אנחנו היינו על הצלחת שלהם...

    • יש לך באמת רמה שכלית של הומר (ל''ת)

      סימפסון חחח, 08/01/07 14:34

  • 48.

    התאמת השואה לחיות נותנת דליגיטימציה סמויה ליהודים

    ליאת, 01/01/07 17:52

    ככה זה מתחיל תמיד. משווים את היהודים לחיות ואח''כ מותר להרוג אותם.
    וכל מי שתומך בתערוכה תומך באופן סמוי בהשמדת היהודים.

    • את צודקת רגשית

      עוד אחת, 01/01/07 18:22

      יהודיה, חושבת ומרגישה כמוך.

    • מה הקשר?

      תום, 01/01/07 19:43

      אני נכד לניצול שואה ואני תומך בהשוואה. אני לא תומך בה כי אני שונא יהודים, אני ממש נגד זה שיפגעו ביהודים (אני בעצמי גם יהודי), אבל אני גם נגד שיפגעו באחרים.

      ההשוואה לא באה לפגוע ביהודים, אלא למנוע פגיעה בבעלי חיים.

    • אולי האנשים בתמונות הם צוענים?

      יעל, 01/01/07 21:47

      ואולי הם הומוסקסואלים? ואולי רוסים?

      • ואם הם הומוסקסואלים מותר להשפיל אותם? (ל''ת)

        פורים שפיל, 01/01/07 23:24

  • 47.

    לפחות בעלי החיים היו נלחמים חזרה...

    דרור, 01/01/07 17:45

    ולא הולכים כצאן לטבח בשם האמונה. תפרסמו את זה מעריב אפילו שהאמת כואבת....

    • בור שטוף מוח...

      יענקל שטופמאכר, 01/01/07 20:05

      בוּר שטוּף מוח:

      זה מה שלימדו אותך? שהיהודים הלכו כצאן לטבח בגלל אמונתם?

      קודם כל: רוב יהודי אירופה לא היו דתיים. שנית כל: איפה ביהדות מוזכר שיש חיוב כלשהו ללכת כצאן לטבח?
      הלא ''הבא להורגך השכם להרגו'', שלא לדבר על כך שישנם מקורות רבים (כדוגמת דיני צבא ומלחמה של הרמב''ם) הדנים בלחימה.

      אל תאמין לשטיפת המוח הפוסט-מודרניסטית של ''היהודי החדש'': תלמד עובדות היסטוריות אל תאמין לכל פיסת פרופוגנדה ציונית.

  • 46.

    די כבר עם השואה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    דרור, 01/01/07 17:42

    מיליונים נרצחים בדארפור באופן שיטתי!!! איפה ניצולי השואה שטוענים שאסור שרצח עם יקרה שוב????
    כ''כ רגישים מהשואה כשיש שואה גרועה לא פחות באפריקה!!!!!

  • 45.

    שימו לב

    חיים, 01/01/07 17:42

    אלף עכברים בוגרים לא שווים גור אדם אחד.
    אלף אנטישמים לא שווים יהודי אחד.
    אלף חזירים לא שווים......
    להוקיע מיד את התערוכה הנפשעת.

  • 44.

    מותר להשוות את קורבנות השואה לבהמות.

    אריה גיטליס, 01/01/07 17:38

    גם פרנץ שטנגל מפקד מחנה טרבלינקה הישווה את הקורבנות לבהמות כאשר רואין לפני מותו על ידי העיתונאית האיטלקיה גיתה סירני, הוא ספר כי נסע בדרום אמריקה ברכבת וראה לפתע בהמות רועות באחו וכשהן התקרבו אליו, זה הזכיר לו את הקורבנות שלו לפני שהוא שלח אותם לתאי הגזים. היה לבית המשפט האוסטרי ממי לשאוב את החלטתו בשם חופש הביטוי??

    • יפה אמרת גיטליס! (ל''ת)

      דליה, 01/01/07 20:05

  • 43.

    את מי היית מציל משריפה?

    צמחונית, 01/01/07 17:37

    תינוק אנושי או גור חזירים?

    איך אפשר להשוות בין רצח בני אדם לרצח חיות?

    אחת שחושבת שבשר זה רצח

  • 42.

    כל יום בישראל נרצחים מליון בעלי חיים (ל''ת)

    אין מה להשוות, 01/01/07 17:30

  • 41.

    גידול חיות למאכל יותר גרוע מהשואה

    האמת המטרידה, 01/01/07 17:21

    חיות המגודלות למאכל תורמות 25% להתחממות הגלובלית .
    מי ששכח מגללי בעלי חיים מפיקים גאז מיתאן שהוא גאז חממה מצויין .

    לכן גידול בעלי חיים הוא פשע כנגד האנושות שכן התוצאות של ההתחממות הגלובלית עלולות להשמיד חלק ניכר מן האנושות . או אפילו כל האנושות

    בשואה לא הושמדו '' רק כמה עשרות מליונים בלבד , כמו מחלת האיידס למשל .

  • 40.

    כשרואים הצביעות והמחאה כנגד התערוכה, אפשר להבין כיצד קרתה השואה

    אורי, 01/01/07 17:13

    ההשוואה מתבקשת: גם הנאצים סברו שלכאב וסבל של יהודים (גזע אחר..) אין חשיבות. וזאת בדומה לגישה של מרבית החברה (וכן מרבית היהודים) כיום ביחס לבעלי חיים אחרים (שאינם בני מיננו)

  • 39.

    ואכילת ירקות = רצח הירקות. נא לקרוא. חשוב ביותר.

    טיפשות וצביעות, 01/01/07 16:59

    רק היהדות נותנת מענה הגיוני לסוגיות אלה.

    אחרי המבול הדורות נחלשו. תוכלת החיים ירדה והותר לבני האדם לאכול חיות . (עיינו בתנ''ך).

    לפי הקבלה - לכל נברא - חלק רוחני השייך לעולמות עליונים. כשיהודי אוכל ומברך. ומטרת אכילתו היא להתקיים פה בכדי למלא את תפקידו בעולם - הוא מ ע ל ה את החלק הזה למקומו.

    אכזריות לבעלי חיים היא אסורה לחלוטין ביהדות. הרבה חוקים חוקקו בהקשר לכך. כמו דיני השחיטה. לתת לחיה לאכול לפני הבעלים וכדומה.

    להשוות את השואה - היא זילזול כבד של השואה.

    יום טוב לכם אחי. השם יברככם.

  • 38.

    דעתי שלי (כנסו)

    הוגה דעות, 01/01/07 16:53

    אבי נמני הוא המלך!

    • כמו אצלנו ...

      חופש הפטפוט, 01/01/07 17:04

      אם אצלנו הארזים נפלה שלהבת
      מה תגידו לאוסטרים אזובי הקיר

  • 37.

    האוסטרים אנטישמים יותר מהגרמנים (ל''ת)

    המעוצבן, 01/01/07 16:44

  • 36.

    יש הבדל גדול-חיות הורגים למאכל, יהודים סתם משנאה (ל''ת)

    CC, 01/01/07 16:41

    • רוב האנשים הרגו את שניהם מתוך אדישות (ל''ת)

      זה מה שמשותף, 01/01/07 17:34

  • 35.

    זה הרי בסדר

    קובי הקאובוי, 01/01/07 16:38

    כי האוסטרים, ובכלל מרבית האירופאים חושבים ומאמינים שליהודים אסור לאכול
    בשר או אסור להרוג בעלי חיים
    אבל לערבים מותר להרוג יהודים...

  • 34.

    מה יש לצפות מבית משפט בהמי בארץ הבהמות - אצלם להרוג אנשים

    יופיטר, 01/01/07 16:31

    זה לא ביג דיל רק צריך להיות חשאי אבל להרוג חיות? אוי כמה ברברי - וכמה טעים להם השניצל הוינאי.

  • 33.

    מסורת אוסטרית של הומינזים ואהבת אדם !!! (ל''ת)

    אוהד, 01/01/07 16:29

    • לאוהד בל נשכח לרגע שאוסטריה הצטרפה להיטלר מרצון! (ל''ת)

      שוקי, 01/01/07 16:53

  • 32.

    גם היטלר הצימחוני לא עשה הבדלה בין בני אדם לחיות (ל''ת)

    אוהד, 01/01/07 16:27

  • 31.

    המוסלמים היו שורפים את המפרסמים !!! (ל''ת)

    אזרח, 01/01/07 16:27

  • 30.

    איפה הפרסומאים ה''גאונים'' שלנו שייזמו

    מיקי, 01/01/07 15:25

    תערוכה של כל הפיגועים ההמוניים שנעשו ע''י מוסלמים, בניו יורק, מדריד, באלי, לונדון, ארגנטינה, שגרירויות ארה''ב באפריקה, סיני וגם אוטובוסים בארץ, ואולי גם תמונות מזעזעות מרצח העם בסודאן ע''י מוסלמים, והכיתוב יהיה - האיסלאם: דת של שלום. או משהו אחר.
    נמאס כבר שבכל מקום מתקיפים יהודים, ואת המוסלמים הרצחניים לא מעיזים להשמיץ מרוב פחד. והם באמת מסוכנים לאנושות.

  • 29.

    כמה אירוני שהיטלר היה צמחוני דווקא

    תלמדו היסטוריה, 01/01/07 15:14

    והנאצים היו מודעים לזכויות של בעלי חיים.

    • קשקשן, היטלר לא היה צמחוני אידיאולגי

      מישהו, 01/01/07 15:53

      הוא נמנע מאכילת בשר בגלל בעיות רפואיות.

      • אתה קשקשן! הוא אכן היה צמחוני אידאולוגי וסלד מאוכלי בשר אכזריים (ל''ת)

        אחד שקרא, 01/01/07 17:51

        • היטלר לא היה צמחוני מטעמי אידיאולגיה

          דוקטור נו, 01/01/07 20:27

          http://michaelbluejay.com/veg/hitler.html

      • מתאים להיטלר להיות צמחוני אידיאולוגי

        פלצפן השחרורי, 01/01/07 18:03

        מי שמשווה את חיסול היהודים [סתם, בעקרון] לאכילת בשר בעלי חיים [לצורך, כמזון] - דומה בעיני לאותו צורר צמחוני אוהב תרבות ושוחר מוסיקה קלאסית בעל גינונים... ואידיאולוגיות..
        צמחונות אידיאולוגית היא בהחלט נושא טעון אם היא מובילה לעיוות כזה..
        אגב, מה מתיר לנו להרוג צורות חיים [צמחיות] נחותות?

  • 28.

    ''כצאן מובל לטבח'' המצאה שלנו לא? (ל''ת)

    מוטי, 01/01/07 14:52

    • אתה צודק

      אני, 01/01/07 16:37

      למה בכלל אנחנו מתפלאים ??

  • 27.

    מה קרה כולם הפכו לאחמיניג'אד?

    א., 01/01/07 14:50

    עצם זה שמשווים כל דבר - חמור ככל שיהיה לשואה - פוגעים
    בנרצחים ומורידים את החשיבות של
    השואה ואת יחודותה בהיסטוריה.

    זה מה שעושים מכחישי שואה...

  • 26.

    שואת בעלי החיים שווה לשואת היהודים

    פ.ס., 01/01/07 14:40

    החיות סובלות בדיוק כמו שהיהודים בשואה סבלו. הם מרגישים כאב ופחד באותה עוצמה שאנשים מרגישים.

    • צודק אבל

      משה לוי, 01/01/07 15:48

      השואה של בע''ח לא נפסקת. של היהודים הייתה מס' שנים וזהו

      • כנראה שהמשפחה שלך לא עברה את השואה (ל''ת)

        אייזיק, 01/01/07 20:33

    • מאיפה אתה יודע על סבל?

      קומפורטי, 01/01/07 17:23

      סבל הרי מורגש במוח

  • 25.

    לבעלי החיים - כל יום הוא השואה מחדש (ל''ת)

    צימחוני, 01/01/07 14:35

    • חיות או לא לא מענין!

      יוחנן בן מזוז, 01/01/07 16:15

      דבר אחד אינני מבין אוספים כספים בחורף לזקנים אגודה המנוהלת לטובת יוצאי השואה לפי מיטב הבנתי דפקה הזקנים יוצאי שואה עם רנטות וביטוח לאומי שלא לדבר חלקם בטוח עם פנסיה אפילוא סידרו את הילדים לא רע בכלל הם לא המקופחים שבין הסקטור הזקנים והנכים אז מדוע להם לתת ואגודה וכול הרעש מסביבם?

  • 24.

    למי שלא מבין את ההשוואה

    נטלי, 01/01/07 14:31

    שיקרא את הספר המטלטל ''כל יום הוא טרבלינקה'' ואז אולי יבין על מה התערוכה.
    הספר מעלה את ההקבלה בין הרצח התעשייתי המתוכנן והנוראי של היהודים במחנות הריכוז לבין הרצח התעשייתי המתוכנן והנוראי של בעלי חיים במחנות ריכוז מסוג אחר - חוות הגידול התעשייתיות ובתי המטבחיים (שאני בטוחה שאף אחד מהמגיבים פה מעולם לא ביקר במקום כזה ולכן אינו מסוגל להבין את תחילתה של ההשוואה הקשה הזו). הספר מעלה את העובדה שהנאצים אימצו את שיטת הרצח הנהוגה בבתי מטבחיים על מנת לייעל את שיטותיהם.
    בשביס זינגר כתב סיפור אחד המתייחס ליחסם המזעזע של בני האדם לבע''ח באופן כללי והתערוכה נוגעת באותו הנושא בדיוק.
    למרות כל זאת - אני מסכימה שתערוכה ויזואלית - קשה עשרות מונים להתמודדות מאשר ההתמודדות עם טקסט- קשה ככל שיהייה - המובא בספר.
    לכל ה''מזועזעים'' מההשוואה: חישבו פעם נוספת ותבינו שיש מקום להשוות למרות שזה נשמע נורא ואיום. אחרי הכל, אנחנו, בני האדם, הם החיה הגרועה ביותר שקיימת.

    • לא יכולתי להתנסח טוב יותר ממך.

      אורית פ., 01/01/07 16:45

      כל הכבוד על דבריך.

    • קשקוש, אין מחנות ריכוז להשמדת בעלי חיים (ל''ת)

      ש, 01/01/07 18:04

  • 23.

    השוואה מתבקשת מאליה - גם חיות מרגישות (ל''ת)

    זוהר, 01/01/07 14:31

  • 22.

    ניצול השואה יצחק בשביס זינגר כבר אמר שכל יום הוא טרבלינקה (ל''ת)

    אור, 01/01/07 14:27

  • 21.

    אם היהודים הובלו כמו בהמות אז הבהמות

    כמו יהודים, 01/01/07 14:26

    למשוואה יש שני צדיים
    אם 2=2 אז גם להפך: 2=2
    יש לציין שלפחות שואת היהודים הסתיימה ואילו שואת החיות תמשך כל עוד ימשיכו לאכול בשר.
    תבינו לבד מי הנאצים ...

    • שום שואה ושום משוואה

      רוצחי הירקות, 01/01/07 18:19

      דין אחד לשותי דם הענבים החוגגים על היקבים ולאנשי המזרח הרווים את חלב הקוקוס בעודו באיבו בשיא בשלותו, טרם ידע את יומו..

      אבל....
      רגישות היהודונים ליהודים יודעת פרקי הסטוריה אפלים מאלו...

  • 20.

    מה כבר אפשר לצפות ממדינה שאילצה יהודים לקרצף רחובות!

    שוקי, 01/01/07 14:15

    אנטישמים!

  • 19.

    סוף סוף כנות

    שלומית, 01/01/07 14:11

    סוף סוף צדק בבית הדין לצדק. אין להתכחש לדימיון הכה זהה בהובלת בהמות במשאיות, להובלת יהודים במלחמת העולם השניה. מי שמתכחש לדימיון, אינו ישר, צבוע ולא הוגן.

    • תגידי את השתגעת? (ל''ת)

      רות, 01/01/07 14:35

  • 18.

    גועל נפש

    Stout Viking, 01/01/07 14:08

    צמחונות זה לא קטע שלי אבל אני בהחלט נגד התעללות בבע''ח לכל ''צורך'', אבל להשוות חיות משק לקורבנות השואה זה מתחת לכל ביקורת. נמאס כבר מכל הדמגוגים שמשווים כל אחד את ה''אסון'' האישי שלו לשואת היהודים. טפו!

  • 17.

    ממש כצאן לטווח!

    ראובן בן קיסוס, 01/01/07 14:05

    אוסטרלים מחורבנים, מה שצריכת יתר של בירה גרועה ומדבריות שממה יכולים לעשות לצלם האדם, פשוט מזעזע!

    • אוסטריה, יא אהבל, לא אוסטרליה

      קרוקודיל שנדי, 01/01/07 16:03

      אלה שהעניקו לנו את הוואלס, השניצל והאייכמן

      • אהבל ברבוע. מה זה טווח? טבחת את השפה העברית (ל''ת)

        לן, 01/01/07 16:28

  • 16.

    השוואה מעוותת

    ש, 01/01/07 14:02

    חבל שצינזרתם תגובות בכיוון הזה ושחררתם כל ציוץ בכיוון ה'אוסטרי' ההפוך..

  • 15.

    דור מבולבל-לא מבחינים בין אדם לחיה (ל''ת)

    בילבול, 01/01/07 13:59

  • 14.

    מנוולים!~ (ל''ת)

    יהודיה, 01/01/07 13:57

  • 13.

    טולסטוי היה צמחוני בגלל אותה סיבה,וגם...........

    ר, 01/01/07 13:56

    הרמבם.ועוד אנטלקטואלים- כמו הסופר זינגר הגדול
    טרבליקה של בהמות
    די לאכול בשר

    • שקרן הרמבם לא היה צמחוני (ל''ת)

      י.נ טכניון, 01/01/07 19:33

  • 12.

    מותר להשוות את הבהמות לקורבנות השואה (ל''ת)

    צמחונית, 01/01/07 13:50

    • הנאצים כמוך ראו ביהודים גזע נחות שאפשר להשמידם

      גדעון לוי, 01/01/07 14:12

      הנאצים כמוך ראו ביהודים גזע נחות שאפשר להשמידם.
      כמו הרבה צמחונים את מרחמת על חיות אך אכזרית וקשה לבני אדם

      • ''ורחמיו על כל מעשיו''

        איש, 01/01/07 15:55

        קשוט עצמך תחילה, גש ולמד מה מקום הלכות צער בעלי חיים ביהדות.

        תלמד שאפשר לרחם על בעלי חיים גם בלי ''לשנוא'' אנשים.

  • 11.

    צודקים... כנסו תבינו

    הפרה של עלית, 01/01/07 13:46

    מנקודת המבט של החיות אכן זו שואה. המארגנים לא מכחישים אלא מתריעים! הרג חיות הוא נוראי! פרה נולדה עם אף עיניים רגליים לא בשביל להיות מונחת על צלחתו של אף אחד. האם מישהו ראה פעם איך שוחטים פרה? אני ראיתי!!!!! בתיאבון לכל חובבי מקדונלד...

    • הלכתי לראות איך שוחטים פרה ורצתי למקדונלד לאכול סינטה מדיום

      עמיר הס, 01/01/07 14:13

      הלכתי לראות איך שוחטים פרה ורצתי למקדונלד לאכול סינטה מדיום.
      איזה טעים יאמי יאמי

      • אתם מצחיקים גיחי גיחי

        גיא, 01/01/07 14:57

        מרחם עליכם

        • על זה שאנחנו אוכלים בשר? זה בריא!

          סער קטלן, 01/01/07 15:06

          בגלל תמיד לאלו הצמחוניים יש בעיות בספירות חלבונים וכד' וכן, סיכוי יותר גבוהה לחלות :)

          • בשר זה בריא? זו בדיחה טובה!

            איש, 01/01/07 15:57

            _כל_ המחקרים בנושא מראים שאפשר להיות צמחוני ולשמור על תזונה בריאה.

            בשר (בייחוד אדום ולבן) גורם להגדלת הסיכון לחלות במחלות לב ודם.

    • אני בדיוק עם דאבל מק רויאל ביד. תודה. (ל''ת)

      יגאל, 01/01/07 14:15

    • לבהמה של עלית: ענין של רזולוציה!

      קומפורטי, 01/01/07 17:31

      זוועה- תלוי מאיזה מרחק מסתכלים על זה. 69 למשל.

  • 10.

    כאחת שמזדעזעת מסבלם של בע''ח וגם יהודיה כמו הנספים בשואה----כנסו***

    זוהר, 01/01/07 13:32

    אני חושבת שההשוואה אינה מורידה מערכם של קורבנות השואה.
    אין להוריד את ערך החייה מזה של האדם.

    • When you eat Vagtable - you are KILLING it (ל''ת)

      Killing vagatab, 01/01/07 16:46

  • 9.

    ''בשביל בעלי- החיים, כל יום הוא טרבלינקה''

    ניר, 01/01/07 13:31

    זו לא ההשואה הראשונה, יוצא מחנה טרבלינקה ''יצחק בשביס-זינגר'' כתב כבר לפני שנים: ''בשביל בעלי החיים כל יום זה טרבלינקה!''
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/31/ART/835/187.html

    • אז מה אם הוא אמר? גם לו מותר היה לדבר שטויות (ל''ת)

      מדי פעם, 01/01/07 16:42

  • 8.

    זה מה שהם חשבו וחושבים על היהודים! (ל''ת)

    יוני, 01/01/07 13:21

  • 7.

    אני לא אכלן גדול של בשרים, אבל לכבוד התערוכה מגיע לי על האש..

    כלבא שבוע, 01/01/07 13:20

    מה בין קרניבור לקניבל..
    וגם קניבלים הם עדיין לא נאצים..

  • 6.

    זוהי הכחשת שואה!

    ארי, 01/01/07 13:18

    זוהי בדיוק הכחשת שואה.
    לצערנו, מה שעשו הנאצים באירופה גרוע בהרבה מהיחס כיום לבעלי חיים.
    אפילו אם היחס היה זהה, עצם הטענה שהיחס לבני אדם ולבעלי חיים צריך להיות שווה היא טענה חולנית והיא ממעיטה בעוצמת הזוועות של השואה.

    • טעות בידך!

      מיטל, 01/01/07 18:05

      ניתן להסתכל על ההשוואה משני הכוונים: כלומר- לא רק משווים כאן את יחסו של האדם אל החיות ליחסם של הנאצים לקרבנותיהם, אלא גם משווים את יחסם של הנאצים לקרבנותיהם אל יחסו של האדם אל בע''ח - יחס אכזרי מאין כמותו ונטול רחמים, ממש ''כמו שמתנהגים אל חיות''......
      במצב הזה לא ניתן לומר שיש כאן נסיון להכחיש את השואה, אדרבא!

      • זאת עדיין הכחשת שואה - הסבר למיטל

        ארי, 01/01/07 21:12

        כולנו יודעים, פחות או יותר, איך מתנהגים לבעלי חיים היום.
        בני האדם זקוקים לבעלי החיים ולכן הם מנצלים אותם לצרכיהם, פעמים רבות תוך עינוי בעלי החיים.

        הנאצים לא היו זקוקים ליהודים ולא רק עינו אותם. הם פשוט רצו להשמיד אותנו עד האחרון, ''מנער ועד זקן, טף ונשים''.
        מי שרואה את ההשוואה הזאת של ארגון PETA, יותר מ-60 שנה אחרי השואה, באירופה של היום, מבין שבשואה התיחסו ליהודים במקרה הגרוע כמו מגדלי החיות הגרועים ביותר ואולי אף פחות מכך - וזוהי הכחשת שואה!

  • 5.

    מה אני אגיד לכם... אני לא ניצול שואה, צריך לראות מה חוות דעתם של

    יהודי, 01/01/07 13:13

    הניצולים.

  • 4.

    הם גם שיחררו מכחיש שואה ראשי!

    דשןךםר, 01/01/07 13:09

    היום זה נעשה בשם זכות הביטוי ה''מעוגן'' באמנת האיחוד האירופאי!
    וחוקי ניורנברג היו מעוגנים בחוקי הרייך עם אמפאטיות דאי ברורה של אירופה של אותה התקופה.

  • 3.

    לגיטימי וצודק

    דוד, 01/01/07 13:04

    ההשוואה בין השואה למה שבני האדם עושים לבעלי החיים לגיטימית וצודקת.
    עצם זה שהכל מוסתר , תהליך הגידול , ההובלה והשחיטה וכמובן הניסויים בבעלי החיים לא פחות גרועים למה שעשו למשפחות שלי בשואה.
    כל הכבוד למארגני התערוכה הזאת

    • מממ אידיוט!

      עמך, 01/01/07 13:25

      טיפה קטנה של יוד במח.. וכבר היית בסדר..

    • כצאן לטבח

      שי, 01/01/07 13:38

      גם אצלנו השתמשו בצדק או שלא בצדק בהשוואה הזו, אבל בכוון ההפוך.
      הכוון של מארגני התערוכה הוא בעייתי, כי אפשר לפרש את המיצגים בכוון ההפוך. לדוגמא: לשחוט יהודים זה בדיוק כמו לשחוט חזירים או עופות וכן הלאה כיד הדמיון.

    • צודק

      יהודי אמיתי, 01/01/07 13:44

      מה שעושים לחיות בלתי נסבל ובלתי נסלח. חוסר האנושיות בהתגלמותה.

    • ההשואה בין קורבנות השואה לחיות הינה חזירית ושפלה מאין כמוה

      חובב צלעות כבש, 01/01/07 14:15

      אל תתערבו לי בצלחת המלאה כבדי אווזים מפוטמים

  • 2.

    מה הבעיה? גם היהודי יצחק בשביס-זינגר עשה זאת

    טבעוני, 01/01/07 12:55

    חתן פרס הנובל וניצול השואה יצחק בשביס-זינגר כתב לא פעם שבשביל חיות המשק, ''כל יום הוא טרבלינקה''. תמיד קל לטעון שהאוסטרים אנטישמים, אבל PETA פשוט צודקים. מבחינת המתודות, אין הבדל בין הרג מתועש של בני אדם לשל חיות. רק זהות הקורבן. ואף אחד לא משווה את הקורבנות לבהמות, אלא להפך - את סבל החיות לסבל האדם

    • ב-ד-י-ו-ק מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      צמחונית, 01/01/07 15:27

    • לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר (ל''ת)

      ךך, 01/01/07 15:31

  • 1.

    מסורת אוסטרית

    arik, 01/01/07 12:55

    האוסטרי אדולף היטלר אהב בעלי חיים יותר מאשר יהודים. גם יורשיו מקרב הארגון הסהרורי הזה.

    • אז בגלל שאדולף אהב חיות אנחנו נענה אותם ? פיקח אתה (ל''ת)

      אבי, 01/01/07 14:55

    • מסורת ישראלית

      אני ורק אני, 01/01/07 18:09

      גם לנו יש ''מסורת ישראלית'' מעין זו- הרי גם אצלנו יש ציבור רחב שאוהב בע''ח (אוהב ערבים ובעצם את כ ו ל ם) יותר מאשר יהודים.....