• 51.

    אללה הוא אעכבר

    אדם, 23/11/07 02:36

    תחי פלשתין תחי פלשתין תחי פלשתין אאללה הוא אעכבר

  • 50.

    רק חבל שלא הרגו אותו בסקילה....

    נהוראי, 12/06/07 17:39

    הייתי שמח מאוד אם היו הורגים את הנבלה הזה בסקילה הוא עשה המון רע לישראל ב90'-91' הוא הרג מיליונים של אנשים ואחר כך הוא בוכה שתולים אותו
    שישרף בגהינום עם ה''70 בתולות''....

  • 49.

    עיעאי

    יחיאל, 07/02/07 13:09

    שילך ליתכאווד!!!!

  • 48.

    איזה מסכן הוא אני ממש מרחם עליו!

    אריה ראבד, 01/01/07 21:29

    איזה מסכן הוא אני ממש מרחם עליו!
    תראו איזה אומלל הוא תחשבו שהייתם במקומו תסתכלו על העינים שלו אין לכם לב!!!!

  • 47.

    איזה מסכן הוא אני ממש מרחם עליו!

    אריה ראבד, 01/01/07 21:27

    איזה מסכן הוא אני ממש מרחם עליו!
    תראו איזה אומלל הוא תחשבו שהייתם במקומו תסתכלו על העינים שלו אין לכם לב!!!!

  • 46.

    אחמדינג'ד אתה הבא בתור !!! (ל''ת)

    איציק, 31/12/06 10:51

  • 45.

    הלילה לילה לילה שמחה גדולה הלילה !!! (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 31/12/06 10:50

  • 44.

    פסטיבל

    פקק תנועה, 31/12/06 08:04

    סדאם חוסיין רק החל . זה לא מיקרי .ומכונת שעת וזמן הוצאתו להורג.האמריקאים והצניות שלהם כדי להראות לכולם שהם בסדר. ומנצחים את אויבם. היו צרכים להעמידו לדין בזמן אחר ולא ליפני חג הקורבן. עכשיו העולם המוסלמי ינצל תאריך זה ועונש זה לתעמולה איסלמית. כלל עולמית.כפי שהם נוהגים לעשות בכול היזדמנות במהלך ההיסטוריה שלהם.

  • 43.

    בנפול אוייבך אל תשמח. (ל''ת)

    דני, 30/12/06 21:55

    • באבוד רשעים רינה (ל''ת)

      צחי, 30/12/06 22:46

    • באומות העולם הגויים (ל''ת)

      יהודי, 31/12/06 09:07

    • המשך- יש עניין של שמחה אבל באויבך היהודי -''אל תשמח'' (ל''ת)

      יהודי, 31/12/06 09:08

    • בנפול אויבך

      ירון, 01/01/07 21:55

      בנפול אויבך - הלירה העירקית עולה או לא ?

  • 42.

    היום שוב האמריקאים תומכים בסדאם

    Avi Ecuador, 30/12/06 21:37

    לעצירית האיום הרוסי תמכו האמריקאים בבין לאדן באפגניסטין ולעצירת הפרסים תמכו בסדאם ובשתיהם תמכו בוש (אב בן), היום הם תומכים ''בעם הפלסטיני'' שנאמר בכתבה אחרת על ידיהם ''כל העם הפלסטיני סדאם''.
    ''מצחיק'' לא?

  • 41.

    ''כל העם הפלשתיני הוא סדאם חוסיין''

    Avi Ecuador, 30/12/06 19:55

    כך נכתב בכתבה אחרת על ידי הפלסטינים.
    אם היתה ממשלת יהודים שדואגת ליהודים היה לה נשק להסברת חוץ בלתי נדלה ושאי אפשר לפספס אותו.
    פשוט שיעופו מכאן...

    • מי אתה avi ecvador?

      יצחק, 30/12/06 20:34

      ואם אתה מתעניין כל כך בנעשה בארץ מדוע אינך חוזר ?

      • מי אני?

        Avi Ecuador, 30/12/06 21:12

        בטח שלך אני לא חייב דין וחשבון.
        איפה אני בישראל או לא בטח לא משנה.
        עם האמת תצטרך להתמודד אתה או כבשת הרש שלך ובטח לא אני אחזיר לך אותה בארון...

        • לא רציתי ליפגוע בך אבל הסקרנות ...... (ל''ת)

          יצחק, 30/12/06 21:19

          • גם אני סקרן (ל''ת)

            אחמאנז'י, 30/12/06 21:30

            • ... (ל''ת)

              שכחתי להוסיף, 30/12/06 22:27

  • 40.

    סאווס פארק ראיתם?

    שגיב, 30/12/06 19:44

    אם ראיתם אתם יודעים מי מחכה לו...

    אין לי חמלה או כבוד לבן אדם שרצח ישראלים, שלח נשק לרצוח ישראלים ושילם אלפי דולרים למשפחות של רוצחי ישראלים.

    • מחכים לו יהודים שישלחו אותו לעזאזל

      Avi Ecuador, 30/12/06 19:58

      יש להם שם יד חופשית לתהליך סינון

  • 39.

    יששששששששששששששששששששש (ל''ת)

    מאור, 30/12/06 18:16

  • 38.

    וואי איזה מפחיד......

    מיכל, 30/12/06 18:10

    למה אני צרכה לראות את זה?נכון שמגיע לו למות. אבל לא בצורה כזאת ברברית.

    • אז את מציעה מיכלי נשמה שלי?

      אודי, 30/12/06 20:03

      נגיד 20,000 וולט בכסא חשמלי?
      או למשל זריקת רעל סולידית ותרבותית?
      אולי גז חרדל כמו שסדאם שלנו אהב לפזר על אנשים ולאו דווקא רק על ה-hot dog שלו?
      זה באמת מזעזע אותנו לראות כי חינכו אותנו אחרת אבל מאות אלפי עיראקים שסאדם החביב שלח לשמיים ציפו שזה בדיוק מה שיקרה לו, ואגב מיכלי:את ממש לא חייבת להסתכל על זה, אבל אני מבטיח לך שכל מי שסבל ממנו מסתכל על זה ולא ממש מזדעזע.

  • 37.

    הגיע הזמן

    שמעון, 30/12/06 17:54

    סוף סוף הרגו את הרודן לאחר שהוא הרג הרבה אנשים רק חבל שהוא לו הספיק להרוג את אחמאניג'אד טוב גם יגיעה יומו של הרודן הזה כל אחד בטורו טוב אחד ירד נשארו עוד שתיים אחמאניג'אד ובינלאדן

  • 36.

    חבל שאת פינושה לא תלו גם

    אליעזר, 30/12/06 17:13

    בצ'ילה הרודנות והטרור השתלמו

  • 35.

    מפתיע, אבל יש כאלה שמרחמים עליו

    מישה, 30/12/06 17:02

    ומזלנו שהם לא חיו בתקופת משפטי נירנברג. לפי כך יש להזכיר לממי שזכרונו בגד בו: סאדאם חוסיין, אחמד יאסין, ערפאת, אחמדינג'אד והיטלר, כולם קורצו מאותו זבל. הם לא ראויים להקרא בני אנוש ולפיכך אין לנהוג בהם לפי כבני אנוש.

  • 34.

    מציצנות דוחה

    ראובן, 30/12/06 17:01

    נמאס עד גועל מהצורך החולני של התקשורת לצלם הכל ולהראות הכל,ולא חשוב במי במדובר!
    די כבר,הגיע רפש עד נפש.
    פצועים בקרב,בני סלע,ועכשיו סדאם עם עניבת תלייה על צווארו..
    באמת אין גבול?

  • 33.

    המתחיל במצווה, אומרים לו ''גמור''! מתי תולים את אחמדינג'אד?! (ל''ת)

    דינג'אד לגרדום!, 30/12/06 16:46

  • 32.

    לא שכח את הפלשתינים...

    רותם, 30/12/06 16:44

    איך לא, סאדם חוסיין לא שוכח את הפלשתינים הגיבורים ואת פלשתין... כדאי להזכיר שבעת ירי הסקדים שלו לעבר ישראל במלחמת המפרץ הראשונה, נשאל האם אינו חושש שיפגע בפלשתינים. תשובתו היתה: ''אינני בורר עדשים''... חומר למחשבה על שליטי מדינות ערב...

  • 31.

    ל-6

    wae, 30/12/06 16:41

    זה לא מדויק. זה שסדאם חוסיין היה אוייב מר של האיראנים זה נכון. אבל אתה שוכח את המשותף להם, באותה תקופה, עיראק של סדאם איימה לא פחות מאירן על ישראל. המשותף לשניהם הוא השמדת מדינת ישראל. זה שסדאם היה אויב אירן זה נכון, אבל באותה מידה היה גם אויב מדינת ישראל. עונש המוות הגיע לו, והוא אפילו לא הספיק להשפט על פשעי מלחמה נגד אירן, וישראל אלא ''רק'' על רצח 200 שיעים בצפון עיראק. כבר בתביעה הראשונה נגזר דינו, מוות.

  • 30.

    לרוצחי עמים מגיע לחיות אבל לאנסים לא

    אביב, 30/12/06 16:35

    תראו את הצביעות
    העיקר כולם תומכים בהוצאות להורג במדינת ישראל לאנסים ולרוצחים
    אבל לאדם שרצח מאות אלפים וכח היה הדבר היחידי שהיה נר לרגליו הוא מסכן וצריך לתת לו להנמק בכלא.


    (אני גם בעד השמת עונש מוות לאנשים מאד מסויימים)
    אני לא שמח שהוא מת, כי לצערי היה עדיף שהיה נשאר בשלטון ואז היה אפשר להכנס באיראן. וגם בגלל פתגם עתיק.

    אבל התגובות פה פשוט פאתטיות.

    • אתה לא מבין שמוות זה לא עונש

      א, 30/12/06 16:56

      אילו היה יושב בכלא, זה היה עושה לו רע הרבה יותר. אבל עכשיו, לא רחוק היום והוא יהפוך לקדוש.

  • 29.

    אני עצובה מאד

    א, 30/12/06 16:19

    מאז שנגזר דינו של סדאם קיוויתי כל הזמן שימירו רת התליה בזריקת מוות או מקסימום בכיתת יורים כפי שהוא ביקש. לא חשוב כמה הוא היה אכזרי, הוא כבר נתפס ואינו מאיים יותר על שלום העולם. הייתי מעדיפה שהוא ינמק בכלא עד מותו, ושיזכה לראות את בנו עמו אותם הוא דיכא, חיים חיי חופש ודמוקרטיה בזמן שהוא כלוא. אבל למרות שאחנו, כולנו, נהנים להציג עצמנו כנאורים, ומתיימרים לחיות בעולם נאור, מסתבר שאנחנו לא מספיק חכמים, לא מספיק מבינים ולא רואים מילימטר מעבר לאף של עצמנו. מוות בתליה הוא תעודת עניות לעולם, ולא משנה את מי תולים

    • היטבת לתאר את המצב אכן מצער מאד

      מארג', 30/12/06 17:08

      שהאמריקאים שמתיימרים להיות דמוקרטיים נתנו יד להוצאה להורג שמזכירה משטרים אפלים. לאותם רודנים שדיברו בשפה של הרג לא עונים באותה שפה ברברית. אף אחד לא רשאי ליטול את חייו של אחר גם אלה שאמונים על החוק. לא מוות בזריקה, לא בהוצאה להורג ולא בשום ווריאציה מעוותת אחרת. סאדאם היה צריך להרקב בכלא עד יום מותו בכל מקרה הוא נענש על מעשיו. השימחה שמתעוררת בעקבות התליה היא סממן מדאיג בחברה ובמיוחד בחברות המתיימרות להיות מתקדמות יותר.

    • מה את אומרת ? את זה למדת מאבא או מאמא ? (ל''ת)

      אייכמן, 30/12/06 18:22

  • 28.

    חג קורבן שמח?!

    גיל צבי הכהן, 30/12/06 16:14

    בנפול אוייבך לא תשמח.

    נקווה כי אליו יצטרפו צוררי ישראל והיהודים, מבפנים ומבחוץ, ולא חייב בטקס רב משתתפים, עדיף בטקס רב נפגעים.

    שנה אזרחית טובה, המון בריאות ואושר, שנה נטולת שחיתות לכל עם ישראל.

  • 27.

    מה זה משנה

    NY, 30/12/06 16:01

    סדאם אינו מהווה סכנה לאף אחד מאז שניתפס. לדעתי הוא לא ניתלה וזו היתה הצגה לתיקשורת. היכן נמצא כבוד האדם על פי טענתם? האם כבודו לא הופר בכך שנראה עם חבל כרוך על הצוואר, או שעטפו את צווארו עם הצעיף והוא הוחזק ככלב מאחור.
    בגלל שהאמריקאים מעורבים הם לא יכולים להוציא להורג את הכפיל, אך יכלו להכניס קצת הוליווד לאירוע ולביים את תלייתו.
    אם היו רוצים מדיניות של תראו ותפחדו היו צריכים לשחרר את תמונות תליתו והריגתו. השארת הוצאתו להורג מעורפלת הינה ככל הנראה חלק מעיסקה שנחתמה איתו, יעבור כמה ניתוחים ויעלם.

  • 26.

    זה לא משנה אם זה הוא או כפיל

    גידי., 30/12/06 15:58

    זה לא משנה אם זה הוא או הכפיל שלו העיקר הכוונה ,לא משהו אישי אלא סיום תקופה כדי שכבר לא יחשבו עליו בזמן הווה וזה יכול לפתור בעיות רבות. כולל רגשי הנקמה .

  • 25.

    תפנית היסטורית

    המחתרת הסגולה, 30/12/06 15:54

    ההרגשה מוזרה. נדמה שאת התלייה הזאת עשו רק בשביל המטורף מוושינגטון.

    בכל אופן, המשטר האפל מפרס עולה בשנית. פעם רק אלכסנדר מוקדון הצליח להביס את האמפריה הזאת.

    תחזיות נוסטרדמוס מתגשמות אחת אחת.

  • 24.

    להתראות סאדם.אוהבים אותך!

    עדיקה, 30/12/06 15:47

    הרבה עירקים מבכים את מותו של סאדם,גם בישראל יש לסאדם כחצי מליון תומכים!!אללה הוא אכבר אללה הוא אכבר!!

    • אפשר לשלוח אותך ואת אלה שאוהבים אותו, לאן שהוא הלך! (ל''ת)

      זה לא מסובך, 30/12/06 16:08

      • קצת חוש הומור לא היה מזיק לך , לא? (ל''ת)

        יוסי, 30/12/06 20:06

  • 23.

    עונש מוות הוא עונש בזוי

    חבר שלו, 30/12/06 15:45

    אין מה לשמוח ולעלוז על תלייתו של סדאם. עונש מוות הוא עונש שאין לו מקום בתרבות של העולם הזה. ימי הנקמה ועין תחת עין לא התאימו מעולם ולא כל שכן במאה ה-21. האיש צריך ודאי להענש-אבל יש עונשים תרבותים ואלימים פחות.

  • 22.

    האמריקאים היו צריכים לתת לו להמשיך לשלוט תחת פיקוח אמריקאי!זה היה (ל''ת)

    פיקוח על אירן, 30/12/06 15:37

  • 21.

    פשע היסטורי שארה''ב תשלם עליו ביוקר רב (ל''ת)

    בושהמטומטם, 30/12/06 15:34

    • אלה שמצטערים על רוצח ההמונים הזה צריכים ללכת לבירור פסיכיאטרי (ל''ת)

      העולם נקי יותר, 30/12/06 16:15

  • 20.

    אין מה לחגוג את מותו.

    דני ב., 30/12/06 15:33

    נכון יש רבים שתיעבו אותו ובצדק.
    במלחמת המפרץ הראשונה הוא יכול היה לשלם בראשו לו בוש האב רצה בכך.
    אבל לאב היה יותר שכל מבנו מכיוון שידע שהרודן הזה הוא המחסום האחרון בפני ההתפשטות השיעית לכיוון עיראק ושכנותיה.
    היום לצערנו המצב בעיראק גרוע עשרות מונים מאשר בזמנו של סדאם.
    האיראנים צוהלים היום לא בגלל שאויבם המר נפל אלא בגלל שכעת הדרך פתוחה בפניהם ועיראק תיפול בידי השיעים ופטרוניהם האיראניים כפרי בשל.
    אחרי עיראק סעודיה הבאה בתור, ואם סעודיה כל מדינות המפרץ העשירות שעוברות תנופת בנייה חסרת תקדים יפלו כמגדל קלפים בידי הפנאטים הדתיים.
    לכן לכל השמחים למותו, צריך עם כל התיעוב להבין היכן אנו עומדים כיום.

    • אתה צודק ב100% האמריקאים כרו לעצמם קבר וישלמו ביוקר על כך (ל''ת)

      יונה ברשלום, 30/12/06 16:00

    • תלית דגל שחור במרפסת? (ל''ת)

      לך חבק עץ זית!, 30/12/06 16:14

      • ל''דגל שחור''- הבעייה היא שדני צודק!

        רון, 30/12/06 17:03

        חבל שאתה לא מבין...סדאם,רוצח נורא ככל שהיה,לא היה מסוכן לישראל במידה המתקרבת לזו של הפסיכי מטהרן!

  • 19.

    אני איתי מוכן לשלם הון בשביל לפליק לא סתירה לפני אתליה (ל''ת)

    מוטי, 30/12/06 15:29

    • לך תלמד עברית יה אנאלפבייט (ל''ת)

      שלום, 30/12/06 16:01

      • אנאלפבית ולא אנאלפבייט (ל''ת)

        גם אתה, 30/12/06 16:13

    • תבקש בחזרה את שכר הלימוד

      ***, 30/12/06 16:08

      שגיאות הכתיב שלך איומות

      • אתה כושב שעם אתה שלוש קוחבים אז אתה כחם? (ל''ת)

        ***************, 30/12/06 16:20

  • 18.

    אני לא חוגג את מותו של אף אדם. מגיעה חמלה גם לגרועים ביותר... (ל''ת)

    איקלבוג, 30/12/06 15:10

    • מסכימה איתך

      רחל חיפה, 30/12/06 16:19

      התמונות עוררו בי צמרמורת לאורך גבי.
      האיש אכן היה רוצח שפל אך יכלו להעניש אותו מבלי לכרוך חבל על צווארו.
      הייתי כולאת אותו באיזה מרתף חשוך.
      שיסבול.
      אבל ככה להרוג אדם...
      זה יותר ממה שאני מסוגלת לתפוס במוחי הצר מלהכיל תמונות מזעזעות שכאלה.
      לפחות תחסכו אותן מאיתנו.
      די לדיקטטורה
      די למחלמות
      לשנאות
      לשפיכות הדמים
      יש לי תחושה של טיסה במנהרת הזמן לתקופה חשוכה.
      אני לא מאמינה שבמאה 21 עוד רואים מראות שכאלה.
      ואתם הפונדמנטליסטים.
      די לכם!!!
      צמאי דם שכמותכם.
      מים קפואים זורם בעורקיכם במקום דם.
      רעל
      ארס
      שנאה
      עד מתי?
      אחמד ניג'אד כדאי לך להביט בתמונות
      זה יהיה סופך אם לא תפסיק...

      • יפיי נפש

        מתנחל פאנט קיצו, 31/12/06 12:44

        והכורדים שהוא חנק למוות? הוא צריך להרגיש מינימום ממה שהם הרגישו

  • 17.

    בוקר טוב אירן

    ליאור ת''א, 30/12/06 14:35

    לכל החוגגים תמשיכו לחגוג כי עד פורים האיראנים יהיו בשערי ירדן.

  • 16.

    ברוך שפטרנו!!! (ל''ת)

    אבי, 30/12/06 14:31

    • התפטרנו ממנו כבר לפני כמה שנים

      אילן, 30/12/06 15:48

      הוא נתפס הורד מהשלטון וזהו.
      ממתי תולים בן אדם? מה זה עוזר
      סדאם חוסין היה נחשב ממילא למת.

  • 15.

    6 גם אני לא חוגג

    חיפאי, 30/12/06 14:28

    אני לא חוגג במותו של אדם באשר הוא אדם וכפי שהוא.
    זה ככל הניראה יציר גנטי של יהודים שאינם רוקדים על דם ויהא הדם אשר יהא.
    כאשר אני רואה את העולם הנוצרי והעולם המוסלמי חוגג תלייה של אדם אני נדהם על כך כמה אנו שונים וטוב שכך הוא.

    • תלייתו מסמלת את כל מה שרע בעולמנו. אני לא שמחה. (ל''ת)

      המורה עירית, 30/12/06 15:50

    • לחיפאי 15

      ראובן, 30/12/06 17:05

      הייתי רוצה להסכים אתך,אבל לאחר ההצגה הדוחה עם בני סלע קשה לי.נכון,הוא חי,אבל מי טען שהיהודים טובים יותר?אנחנו לא כאלה גדולים..

  • 14.

    יש מנהג מוסלמי שמחלקים סוכריות בבית הקברות בזמן ההלוויה (ל''ת)

    האם גם הפעם, 30/12/06 14:24

  • 13.

    מת המן (ל''ת)

    אחד, 30/12/06 14:13

  • 12.

    מסר חשוב ביותר לעולם הערבי (ל''ת)

    ספרינגסופט, 30/12/06 14:09

  • 11.

    ''אל תעלוז על מות אויביך'' (ל''ת)

    כך כתוב, 30/12/06 14:03

    • עד היום יש פורים ואוכלים אוזני המן?! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 30/12/06 14:14

    • מדובר (בפעם ה-1000) על אוייבים מבפנים. שמאלנים, נניח

      כמה פעמים צריך, 30/12/06 14:52

      השטות הזאת חוזרת יותר פעמים מ''שולתתת'' ו/או ''מושחטים''

  • 10.

    ע''פ מקורות יודעי דבר: ''זה הכפיל שהוצא להורג לא סאדם''! (ל''ת)

    סוני, 30/12/06 14:02

  • 9.

    לא חראם? עד שהוא רזה כ''כ יפה הורגים אותו?

    נטע, 30/12/06 13:51

    אגב, מישהו יודע איזה דיאטה הוא עשה?

    • דיאטת כאסח. (ל''ת)

      מירי, 30/12/06 14:01

  • 8.

    יום עצוב...

    אורי, 30/12/06 13:28

    אנושות מוסרית היא אנושות שחיה בחמלה גם כלפי אותם אנשים שהיא מחליטה להוציא להורג. לא צריך להפוך את הארוע הזה למשמח. אנה מכם בואו לא נהיה אכזריים וגם לא יפי נפש.

    • יאללה תכין אוזני המן (ל''ת)

      אחד, 30/12/06 16:44

  • 7.

    יום עצוב...

    אורי, 30/12/06 13:27

    אנושות מוסרית היא אנושות שחיה בחמלה גם כלפי אותם אנשים שהיא מחליטה להוציא להורג. לא צריך להפוך את הארוע הזה למשמח. אנה מכם בואו לא נהיה אכזריים וגם לא יפי נפש.

    • יאללה תכין אוזני המן (ל''ת)

      אחד, 30/12/06 14:20

  • 6.

    למה אני לא חוגג ( ולא מתוך רחמים)

    עמית, 30/12/06 13:26

    לא ,אני לא אהבתי את סדאם חוסיין,אין לי ולו טיפת רחמים על האיש הזה ,אבל תשימו לב לפרט חשוב :
    התמונות שמחזיקים החוגגים השיעים הם של חומייני.
    סדאם היה טוב לישראל ולו בגלל שהיה האוייב המר של השיעים ( האירנים ) הוא החזיק אותם קצר,טבח בהם ,ונלחם באירן.
    עירק של סדאם היתה טריז בן אירן לישראל.
    היום אירן שולחת זרועות לעירק - לא עוד הרבה זמן יקח עד שיושלם הסיפוח הזוחל של חלקים בעירק לאירן .
    עירק אחרי מלחמת 91 לא היוותה יותר איום משמעותי על ישראל.
    אירן גדולה כן.

  • 5.

    יהי זכרו ברוך, תנוחמו מהשמים

    אלי, 30/12/06 13:26

    אדם ענק ומנהיג גדול שעזר המון לבני דודנו המוסלמים במלחמתם.
    מי יתן ויקומו עוד מנהיגים גדולים כאלו לאומה הערבית.

    יום עצוב.

    • תגיד לי אתה שפוי ??? (ל''ת)

      אלחוטן ימי, 30/12/06 14:13

  • 4.

    אני מזיל דמעה ליכבודו

    ע, 30/12/06 13:21

    אני לא אומר זאת בציניות אלא אני מתכוון עוד תתגעגעו אל סאדם אללה ירחמו

    • תתגעגע אתה יא חמאר! (ל''ת)

      המחלקה הסגורה, 30/12/06 16:13

  • 3.

    מקווה שעירק תתחיל דרך חדשה וגם אנחנו

    ליאור, 30/12/06 13:02

    אין מקום לטרור במזרחהתיכון
    ועל ישראל לנקות בכל מחיר רת ארץ ישראל מטרור ומאנשי דמים לפני כל משא ומתן

  • 2.

    ככה נגמרת תהילת עולם..

    פליקס, 30/12/06 13:01

    סיום תקופה,אין סאדם...
    מחר קמים לבוקר חדש

  • 1.

    למה הצעיף השחור?אולי לא רוצים שהוא יישרט מהחבל??? (ל''ת)

    כוכבה ירדן, 30/12/06 11:59

    • הצעיף השחור

      ביני, 30/12/06 12:16

      המטרה היתה לשים אותו על ראשו,אך הוא סירב לשים על הראש ורק על הצוואר.

      • הצעיף השחור הוא...

        מישהוו, 30/12/06 13:06

        למעשה בכל הוצאה להורג (חוקית) שמים צעיף שחור כדי לכסות את העיינים בכסא חשמלי בהזרקת רעל בכתת יורים ובתלייה...

        • אם תראו את ההוצאה להורג תבינו שישר שמו על הצוואר ולא ניסו על העיניי

          המוציא לפועל, 30/12/06 13:11

          כנסו לוואי נט ותיראו בעצמכם למה להמציא שטויות

          • סתם להגיב אם אתה לא יודע

            למה, 30/12/06 13:40

            ביקש לפני ורואים.

            למה סתם להגיב

            • לפי כללי ההוצאה להורג אסור לחבל לגעת בנידון למוות קאפיש ?

              הבנת ?, 30/12/06 15:23

              קצת צניעות לא תזיק במקרה שלך

            • מבין

              אמה, 30/12/06 20:21

              סגור על זה ?

            • ?.

              נוני_המלכה, 31/12/06 19:22

              מזה קשורר מה אתה חשש...

    • כנסו בבקשה כנסוווו

      אירני ,יהודי, 30/12/06 16:37

      אני נולדתי באירן ותאמינו לי שראיתי מספיק דברים כאלה שמו לו צעיף בשביל שהחבל לא יחתוך לא את העור. זה יותר מכובד לקבור אדם שלם ולא אדם עם חתכים על הצוואר.
      למרות אני חושב שלא מגיע לו עונש מוות כי הוא כמו כל מנהיג גם ארה''ב הפילה טיל גרעיני על קוריאה זוכרים? למה לא הרגו את המנהיג של אמריקה?
      בסופו של דבר למה לצלם?

      • לא לא זוכר. מתי הטילו פצצה גרעינית בקוריאה ?

        אליעזר, 30/12/06 17:07

        אתה סתם מקשקש שטויות

        • הוא צודק!,עובדה שמכבדים בקשה אחרונה של נידון למוות

          כוכבה ירדן, 31/12/06 11:00

          וגם סדאם ביקש,כמה שזה יישמע מצחיק אבל אני רציני לגמרי,צ'יפס והמבורגר.
          זה כנראה ככה נהוג.

    • צעיף שחור כי הורוד בכביסה (ל''ת)

      רוח פרסים, 30/12/06 17:24

    • הוא רצה חצאית שחורה לאות אבל ולא היה להם אז הלכו על צעיף. (ל''ת)

      טובל'ה, 30/12/06 20:11