• 128.

    לא נורא...,

    אלון, 31/12/06 17:51

    הוא הועלה כקרבן בחג-הקרבן,בנוסף לכבשים המסכנים שהפראים האלה עושים בהם טבח שנתי,ועבורם זה ''חג'',אבל בטח לא לכבשים.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    במדינת ישראל היהודית ועל פי ההלכה, היה סופו של סענע כמו של סאדם (ל''ת)

    בשם החוק הציוני, 31/12/06 06:32

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      גודמן, 31/12/06 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    הערבים מבצעים הוצאות להורג אכזריות

    חיימון, 31/12/06 04:14

    על גבול הלינ'ץ, ללא משפט צדק כלל, הוא עוד מעז לדבר על אכזריות? ? אכזריות זה לרצוח נשים על שטויות 'כבוד המשפחה' , לא שמענו ממך גינוי מר סע-נה! אכזריות זו לרצוח אלפי אנשים , מה שחוסיין עשה. זו אכזריות! הוא היה צריך להיות מוצא להורג ביסורים, ואח''כ לתת את גופתו לכלבים. זה מה שהיה צריך!
    ואחמידיניגיד הבא בתור, אינשללה!

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אין אנו מסוגלים להגן על הדמוקרטיה שנותנת חופש לאלה הרוצים להשמידנו

    שמואל, 31/12/06 02:46

    אין ספק שחברי הכנסת הערבים רוצים להשמידנו ומנצלים בעזרת השמאל הישראלי את עצם היותנו מדינה חופשית ודמוקרטית.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    האבל של ח''כ א-סנעא על גבורו, סדאם חוסיין

    מזרחן, 30/12/06 22:33

    הוא סימפטומטי: הערבים, בגלל תרבותם השבטית והפאנאטיות הדתית שלהם, אינם מסוגלים למימשל עצמי, וצריכים שליטים ברוטליים כמו סדאם חוסיין או באשר אל אסאד כדי לשמור על המסגרת.

    השגיאה של האמריקאים בעירק היתה לנסות דמוקרטיה על פרימיטיבים התקועים במאה השביעית.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ''בנפול אויבך אל תשמח''

    יצחק הכהן, 30/12/06 22:14

    כאשר תבינו שגם להיות סדם זה תפקיד מוכתב מלמעלה, ויש לכך סיבה עמוקה ורצינית למציאותו ולמעשיו, לא תשמחו בנפילת האויב. אך רובכם לצערי חיים בטלוויזיה בסרטים ומהאוכל שמאכילה אותכם התקשורת. אתם רוצים עולם יפה ללא רודנים ומלחמות וכל היום סקס ורוק אנד רול --ועם אשתו של השכן זה עוד יותר מתוק. אתם רוצים לחיות לנצח בעולם של תאוות ויצרים בלי לעשות חסד שעולה לכם בכסף או בזמן. עולם של שלי שלי ושלך שלך ואם אפשר שלך שלי. אך צר לי לומר לכם הרודנים לא ניגמרו, בוש הוא לא פחות אכזר מסדאם רק מלביש מעשיו בדיפלומטיות הלוואי ולא ניזכה לראות את העולם שאמריקה מתכננת עולם החופש המעושה אך חלילה זה יקרה עוד תתגעגעו לאכזרים מסוגו של סאדם. ועד אז תאכלו פיצה כאשר אתם צופים בתליה ושתו לחיי הרודנים המתים.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    הוציאו את קשריי מדבריהם (ל''ת)

    כאלב א- סאנע, 30/12/06 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    הסנאי אסאנע הרים לכם להנחתה ובמקום לבלום (את הפה) פתחתם ובלעתם זבל. (ל''ת)

    נחום קלי, 30/12/06 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אם כולם לא היו מגיבים בכלל אז הסנאי היה נשאר בלי אגוזים. (ל''ת)

    נחום קלי, 30/12/06 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    עצוב שבממשלה יושבים שרים כאלה

    ענבל, 30/12/06 21:02

    ממש עצוב שבממשלת מדינת ישראל נמצא אדם שתומך במי שקרא ופעל להשמדת המדינה בה הוא מכהן. אין סוף להפקרות.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    לחיים , יידען ! (ל''ת)

    מרים כוסית, 30/12/06 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ח''כ הערבים תומכים בשונאי ישראל (ל''ת)

    אייזיק, 30/12/06 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    סאדם חוסן היה מתאים להיות חבר כנסת ערבי במדינת ישראל

    לא צוחק, 30/12/06 19:37

    אגב:
    סאדם חוסן זזזזז''ל היה גם מתאים בחייו להיות עיתונאי ישראלי יהודי במדינת ישראל.

    אותה רמה בדיוק

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ישר כח אסאנע (ל''ת)

    סמי אלקורדי, 30/12/06 18:42

    הגב לתגובה זו

    • יאללה בסדר. יישר כוח . גם לך אלקורדי.

      סמיון הקדוש, 30/12/06 19:16

      לך בדרכיו של אלילך , וגם אתה תתנדנד...
      אללה הוא אכבר !

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    ההזדהות לא הפכה את סאדאם לשאהיד

    א., 30/12/06 18:12

    הצטנע יא א-סאנע . הזדהות סאדאם עם הפלשתינים ובכיוון הפוך,
    v/v , אינה הופכת אותו לקדוש.
    בשלטונו העריץ ופעולותיו חסרות
    הרחמים - כשהפאר והגרנדומניה
    היוו פסאדה לשלטונו, לא היה דרוש
    משפט בכלל כאשר פשעיו היו גלויים,
    ואפשר היה להורגו מיד כשנתפס.
    לאורך משפטו זלזל בשופטיו בצורה
    מופגנת. אבל החוק מחייב משפט.
    והיו לו פשעים נוספים שלא הובאו
    לדיון. תלייתו מוצדקת וסופו יותר
    מכובד מסופם של דיקטטורים
    אחרים כגון מוסוליני וצ'אוצ'סקו.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מי שבחר בך לכנסת ישראל הוא פושע מלחמה

    נבחר שמאלני, 30/12/06 17:29

    עסקני המפלגה שהכניסה אותך לכנסת הם הפושעים

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ''תקף גם את הקהילה הבינלאומית, שאינה נוקפת אצבע לטובתו של סדאם''??

    הצדיק הידוע, 30/12/06 12:25

    כל כך חבל שא סנע וחבר מרעיו לא יכלו לחיות תחת שלטונו הנדיב של מרצח בדמות סדאם, לא?? הם היו מאושרים וגם לנו היתה הקלה.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    חבל לבוגדים שלנו בכנסת אי אפשר לארגן חגיגה דומה (ל''ת)

    כתבנו בעירק, 30/12/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    חברים מספרים על סדאם

    מזרחן, 30/12/06 09:35

    אדם יקר שהרג איזה מיליון מוסלמים נרצח בברוטליות ע''י הכובשים הצלבנים והציונים.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מעניין שחג הקורבן לא מונע מהפלשתינים לירות עלינו קסאמים... (ל''ת)

    אבנר, 30/12/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הרג אלפים וח''כים ערביים מצדיקים אותו. טיפשות! (ל''ת)

    יוסי, 30/12/06 09:17

    הגב לתגובה זו

    • אפשר להבין.

      דני ב., 30/12/06 19:18

      שפך דמים בתרבות הערבית הוא מקובל ואפילו נחשב למעלה.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    חג הקורבן עיתוי גרוע ביותר. כל היצרים הדתיים יפרצו בלי קשר (ל''ת)

    לזה שהאיש היה, 30/12/06 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לא חכם לעשות גבר כזה בחג של מוסלמים ולדעתי כל האקט מיותר (ל''ת)

    וימח שמו של, 30/12/06 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אל סנע יה' חביבי

    ערבי יהודי, 30/12/06 08:55

    קולי (אמור לי) למה אתה שותק כשיורים קסאמים על שדרות ? הרי היורים הם ''אחוכ''' (אחיך).
    הם יורים גם בחג הקורבן, כנראה שלתפיסתך זה בסדר שהיהודים הם קורבנות.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    עכשיו שיבקש ויזה לארה''ב

    מוטי חיפה, 30/12/06 08:40

    סאנע חי בכיף ע''ח ''האחים'' הבדואים
    אותו בעירק היו תולים דרך ה...

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אם לחבר הכנסת הערבי הזה היו הורגים שם משפחה הוא היה מדבר אחרת

    מוסטפה ברזאני, 30/12/06 08:14

    מה שלא רואים מכאן ראוים משם ומה שנעשה שם ולא ראו כאן אלא רק שמעו זה לא מזיז להם כלל סדאם חוסין הזה וכל הכנופיה שלו הם רוצחים ברי מוות התליה היא נצחון הדמוקרטיה על הרשע ומי שפוסל את המעשה הזה אינו מדבר אמת מתוך ליבו ללא תליית הרודן הכאוס העיראקי היה נמשך עד אין קץ.
    חלפה תקופה.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    בדיוק סדאם עמד לפני

    טליב אבו שופשוף, 30/12/06 08:08

    תגלית של התרופה שתבריא כל חולה איידס.
    לפני שנתפס ע''י האמריקאים סדאם עסק בסתר באיסוף כספי תרומות לנפגעי הצונמי באסיה ולפליטים בחבל דראפור שבסודן.
    כמו כן הוא ארגן משלוחי מזון ובגדים לילדי הכורדים.

    איך הרגו אותו ככה סתם?

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שימו לב שא-סנאע מחייך בתמונה

    רן לוי, 30/12/06 08:02

    הוא מחייך כי הוא יודע שבמלחמה בין האיסלאם לבין המערב, האיסלאם מנצח.

    לאיסלאם השיעי והסוני יש נקודת יתרון שאין למערב - הנחישות, הדבקות במטרה, הידיעה שבדרך לנצחון יפלו קורבנות.

    המערב רפה ופועל כל הזמן מתוך רצון להגדיל את הרווח האישי משום שאין לו כל לכידות - הוא נסוג מפני מספרי קורבנות, ונכנע לכל בכי ונהי פנימי.

    ולגבי סופו של הצורר - הכל צפוי והרשות נתונה.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    הערבים הם אות קין על מצחה של האנושות (ל''ת)

    ש, 30/12/06 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מה חדש ?

    בני, 30/12/06 07:49

    הרי ידוע שהחכים הערבים היו מעדיפים לראות יהודים נתלים במקום הזבל האנושי הזה. באמת למה מגיע לו למות? הרי רצח רק אלפי ערבים !

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    יעקב כהן קם לך מתחזה !! והוא לא מצחיק בכלל (ל''ת)

    דומה לך, 30/12/06 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אנחנו המטומטמים

    יוני אידלסון, 30/12/06 07:44

    שלא תלינו עוד אותך וחבר מרעיך לכנסת בעוון בגידה במולדת


    כלב

    הגב לתגובה זו

    • Cheers! (ל''ת)

      Sharon, 30/12/06 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    עכשיו תורם של חברי הכנסת הערבים!! (ל''ת)

    יש, 30/12/06 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ח''כ צבוע ועוכר ישראל!!!!!!!! (ל''ת)

    רוני, 30/12/06 07:36

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ח''כ א סנע

    עוזראין, 30/12/06 07:23

    רק תת אדם עם נטיות כמו של סדאם יסנגר על סדאם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    רגישות ח''כ א.סאנא ......................

    א.ד, 30/12/06 07:13

    חבל מאוד שח''כ רגיש לרודנים שהוציאו להורג את בני עמם לאן נעלמה רגישותו????????????

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אינשאללה גם אותך נקריב סאנע

    בהחלטיות, 30/12/06 07:03

    ואני אפילו שמאלני
    רק מה
    אתה השטן מר סאנע ותמיד תפסיד לכוחות הטובים של ארהב וישראל
    תמיד...
    לעולם לא תזכה לראות את בניך ובני בניך משתלטים על הארץ
    תמות כמו סאדם מושפל ואתה יודע את זה

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    כל כך מתאים לטאלב! זרזיר ועורב, נאהבים ונעימים! (ל''ת)

    טאלבית א ס., 30/12/06 06:41

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מלחמת יו''הכ

    אש, 30/12/06 06:37

    מתי תקפו הערבים את ישראל, אם לא היום הכי קדוש שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    העיתוי מושלם

    מושון, 30/12/06 06:25

    עכשיו זה יהיה גם החג של היהודים. ככה נוכל לחגוג יחד. ובא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    יש עוד מקום על החבל, יא טמבאל! (ל''ת)

    מית נמש, 30/12/06 06:13

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    in russia he would be poisend for those words (ל''ת)

    pini, 30/12/06 06:11

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    דמוקרטי לערבי א''י בעידן הטרור המוסלמי ס-כ-נ-ה (ל''ת)

    ''הכל שפיט'' ברק, 30/12/06 06:11

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אולי נסגיר אותו כבר לאמריקנים?? (ל''ת)

    ראש צב, 30/12/06 05:44

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    יא שונא ישראל .כואב לך שזה בחג

    יא שונא ישראל ., 30/12/06 05:36

    יא שונא ישראל .כואב לך שזה בחג

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לטלב א סנע

    טוני, 30/12/06 05:14

    אני חושב שכדי לך לשנן את הפידגם הבא.
    ככה יעשה לאיש אשר המלך חפץ ביקרו.
    אז שלא תומר שלו אמרנו לך.
    תודה..........

    הגב לתגובה זו

    • ובקרוב- אייכמניג'אד. (ל''ת)

      המטיף, 30/12/06 07:02

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    סדאם חוסיין-התגלמות הטוב האנושי הטהור (ל''ת)

    תעשה לי טובה.., 30/12/06 05:14

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא אנושי?

    sandra, 30/12/06 05:03

    לא אנושי לתלות אותו?פשע?מה לגבי כל האנשים שהוא הרג?אנושי?

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי (ל''ת)

      ש, 31/12/06 00:26

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    a-sana you two faced idiot

    tomer, 30/12/06 04:59

    why dont you join him?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    סאנע מכין את אוהל הניחומים לסדאם. מי ששונא את אמריקה בהכרח שונא גם (ל''ת)

    את ישראל, 30/12/06 04:56

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    איפה היה א-סנע בחלבצ'ה? בזמן שטילי סקאד נפלו על ערים מיושבות בישראל (ל''ת)

    ערבי מתחסד, 30/12/06 04:25

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא אנושי

    מירי, 30/12/06 03:53

    מה קורה לנו בזמן האחרון?
    נכון הבנאדם מרושע, וצריך לקבל את העונש שלו אבל עדיין תלייה???!!!
    אנחנו לא יותר טובים ממנו אם ככה אנחנו חושבים שהוא צריך לשלם על מה שהוא עשה.
    לא עדיף שיירקב בכלא, ויחשוב כל יום על מה שעשה
    ואם כבר הוצאה להורג, אז שיזריקו לו וגמרנו.
    למה להיות כ''כ אכזריים?!

    הגב לתגובה זו

    • המרחם על האכזרים.סופו להתאכזר על הרחמנים (ל''ת)

      מושון, 30/12/06 06:28

      הגב לתגובה זו

    • זריקה זה ג''כ לא אנושי

      חירי בירי, 30/12/06 07:33

      החדרת המחט כואבת! סדאם בן 69 ולחפש אצלו וריד זה ענין. יקח זמן ויכאב לו. אצלכם בארץ ''הנאורות'' מוציאים להורג עם שתי מחטים בשתי הידיים. את יודעת כמה זה כואב ולא אנושי?

      הגב לתגובה זו

    • מירי.. מה שתית?

      יוסי, 30/12/06 08:51

      ''אנחנו'' תלינו אותו ??? איפוא בת''א? מה קרה לך?

      הגב לתגובה זו

    • לעשרות רבות של קורבנותיו לא היה אפשרות כזאת

      tr, 30/12/06 08:59

      הוא תלה ועינה והצליף וחתך אוזנים ואפים אנס בנות לעיני אביה ולאדם כזה את רוצה מוות הומני

      הגב לתגובה זו

    • תליה זה מוות קל מאוד

      שוקו, 30/12/06 17:36

      הצוואר נשבר ומתים מיד. זה מוות מהיר הרבה יותר מזה שזכו לו הקורבנות של סאדם אותם עינה קשות.

      הזרקת רעל, אגב, יכולה להיות הרבה יותר אכזרית- תלוי ברעל ואיפה מזריקים.

      הגב לתגובה זו

      • לשוקו, רק לידע כללי

        איתי, 30/12/06 23:06

        זריקת רעל אשר משמשת להוצאה להורג בארצות הברית, מבוצעת בוריד, ובזריקה זו {או ליתר דיוק, עירוי} מוכנסים בנפרד לורידו של האדם המוצא להורג שלושת החומרים הנ''ל:
        1. תיופנטאל בתור מלח נתרן- סם חזק ממשפחת הברביטוראטים שמדכא את מערכת העצבים המרכזית שמשמש באופן רפואי בזריקה לוריד לצורך הרדמה כללית. סם זה יכול להרוג בפני עצמו במנת יתר, ע''י דיכוי יתר של מערכת העצבים המרכזית שמהלכו יגרם דיכוי של מרכז הנשימה שנמצא במוח המוארך ולכן האדם מחוסר ההכרה יפסיק לנשום וימות. אלא ששני החומרים האחרים יהרגו את האיש מהר יותר, כך שחומר זה משמש יותר כדי שהנידון למוות יהיה מורדם ולא ירגיש דבר.
        2. D - טובוקורארין {רעל שנמצא בצמח הקוררה}/ פנקורוניום {נגזרת דומה}- חומרים שחוסמים קולטנים ניקוטיניים של אצטיל כולין בעצבים שמפעילים את השרירים הרצוניים. חומרים אלו יגרמו לשיתוק השרירים הרצוניים וביניהם שרירי הנשימה ולכן מוות מחנק.
        3 {כמו שאומר אורי גלר}. תמיסה מימית של מלח אשלגן- לצורך גרימת דום לב.
        מקווה שעזרתי

        ולמירי: לפני שאת אומרת דברים כמו ''אנחנו לא יותר טובים ממנו אם אנחנו חושבים שככה הוא צריך לשלם...''
        רק להזכיר לך: מדובר באדם, אם אפשר לקרוא לו כך, שישב בביתו עם כובע קאובואי על ראשו, וצחק ועישן סיגר תוך כדי שהוא צופה בסרטי וידאו של מתנגדיו מעונים למוות. לתשומת ליבך.

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    הלב ממש נשבר

    שוקו, 30/12/06 03:46

    א-סאנע עוד לא התגבר על שברון הלב ממותו של היטלר, וכבר הורגים לו גיבור אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    קניתי שמפניה במיוחד לאירוע המלבב (ל''ת)

    סוסו השועל, 30/12/06 03:42

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    החכי''ם הערבים האלה... יותר שמאלנים מאל-קאעידה.

    עופר, 30/12/06 03:41

    מה יש לו לומר בעד סדאם, שרצח בדם קר אלפי אנשים?

    הגב לתגובה זו

    • זה לא שמאל. זה הימין של האויב.

      יוסי, 31/12/06 03:35

      כמה בור ועם הארץ אפשר להיות.
      ''אל קאעדה שמאלנים''. נו באמת...

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא.. כי פשוט סאדם חוסיין הוא התגלמות כל הטוב שרק קיים (ל''ת)

    לירון, 30/12/06 03:40

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    יא סאדם יא חביב אודרוב אודרוב תל אביב

    קיקו, 30/12/06 03:31

    חחחחחחחחחחחח אודרוב תל אביב הייה בסדר? יא שונא ישראל .כואב לך שזה בחג? האחים שלך הברברים רצחו כאן אנשים רק בחגים.בפורים בסוכות, בליל הסדר ,ברברים רוצחים שמקבלים קצבאות ילדים כדי לגדל חלאות רוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בעה טובה ומוצלחת...

    לולי, 30/12/06 03:27

    נשארו עוד איזה שלושה חשובים ..בעזרת השם גם יומם יגיע ..
    אסד , נסראללה , הנייה ,

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    צודק

    יוסף אחי ניר, 30/12/06 03:06

    הריגה היא הריגה גם אם נקבעה במשפט
    נאשם כמוהו צריך להרקב בכלא עם עבודת פרך כשהסוהרים הם אלה
    שסבלו ובני משפחותיהם
    לאנשים כסאדם מות אינו עונש

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יש מוחמד?אין מוחמד

    derwish, 30/12/06 02:59

    בתור מי שרקד על הגג כשסדאם הפגיז את ישראל בסקאדים,תגובתך מובנת בהחלט טלב א סנא,למה מה תעשה עכשיו?היציאה שלך להגנתו של רוצח ברברי רק מעידה על רמת המוסר שלךושל דומיך.מה לעשות,גיבור האומה הערבית,סלח א דין של המאה 21 עומד להתלות כמו פושע עלוב.ולא יעזור כלום גם לשני מיליארד מוסלמים.ואתה יודע למה טלב?כי יש דין ויש דיין.ולא קוראים לו מוחמד

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    העונש הטוב ביותר - לתת לו להרקב בכלא עד יום מותו, ו...

    חושב רחוק, 30/12/06 02:56

    לראות אותנו מצליחים וחותמים ביום מן הימים הסכם עם עיראק.

    מצד שני, כמו שהדברים נראים אצלנו במדינה, אולי בכל זאת...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כן, היה צריך לזכות מטוב לב של סדאם לשבוע

    Avi Ecuador, 30/12/06 02:53

    למה אין לנו אחד כזב שמפקד על צה''ל לפתרון הבעיה הפלסטינית?!

    הגב לתגובה זו

    • what about you? are

      ofer, 30/12/06 06:40

      you afraid of the challange

      הגב לתגובה זו

      • מדובר במצוות, לא באתגרים... (ל''ת)

        Avi Ecuador, 30/12/06 14:52

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    העירקים רוצחים ומפוצצים זה את זה והם אלה שיתלו את הנבלה, החבר שלך

    אז למה אתה נגד, 30/12/06 02:42

     

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כלב א סאנע! אני מקווה שאתה קורא דברים אלו

    לימור, 30/12/06 02:37

    ''זה אות קין על מצחה של האנושות שנותנת יד להוצאתו להורג של נשיא, גם אם חולקים על דעתו'', אמר...
    מעניין אם גם לנשיא סוריה אמרת זאת אחרי שרצחו את רפיק חרירי בלבנון בעקבות הוראה שלו....
    ''לפי דעתי, הוצאה להורג היא רצח, שיכול לשרת אינטרסים מפלגתיים כדי להעלות את הפופולאריות של בוש באחוז או בחצי אחוז''.
    ואצלך פעם בכמה חודשים כדי שלא ישכחו אותך אתה מדבר ומוציא מפיך משפטי טמטום... ומגלה את פרצופך המכוער האמיתי ... זה שלא אכפת לו לדבר דברי רעל ולעורר פרובוקציות או לגרום נזק לציבור שלו עצמו העיקר שיראו את הפרצוף בעוד תכנית טלויזיה או כתבה בעיתון.....
    הציבור שלך מועלה כרגע על המזבח כקורבן של היהירות והעריצות שלך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני שמאלני אמיתי, מתנגד בד''כ לעונש המוות ועדיין לא מבין את א-סנא

    שמאלני, 30/12/06 02:08

    הבן אדם פשוט לא יודע לבחון דברים, בלי לערב עניינים של רגש ושל דת.

    סדאם רצח מאות אלפי אנשים. אם לו לא מגיע עונש מוות, אז למי כן?
    הבן אדם התעלל והורה להתעלל במיליוני אנשים והוא אחראי למתקפות טרור שונות.
    איך אפשר לרחם על יצור כל כך נבזי ומלא רוע?
    איך אפשר לרחם על מי שהרג ורצח וטווח בבני משפחתו שלו?

    א-סנא, אתה חי בסרט רע מאוד וכדאי שתצא ממנו. כל אמירה כזה רק הופכת את דבריך לפחות ופחות מתקבלים בעיני הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הסנעה הזה הוא האנטישמי הכי ארסי שיש פה. לירוק עליו (ל''ת)

    בן דוד, 30/12/06 02:06

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ורציחת העם שביצע סאדאם......................

    Gili, 30/12/06 02:02

    זה בטח יתואר על ידי ה''פוץ'' הזה כהתגלמות ''טוב לב''..........איזה אבסורד !

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    רחמים על א-סאנע (צנעני?)

    קומפורטי, 30/12/06 01:37

    א-סאנע עם הערכים האירופאים שספג בבית אבא כנראה עדין מידי בשביל לחיות במזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ערביי ישראל - אויב

    אחד העם, 30/12/06 01:36

    ערביי ישראל הם חלק בלתי נפרד מציוויליזציית בין-לאדן ויאסר ערפאת וממאבקה בעולם החופשי. ערביי ישראל הם אויב מר ואכזר של מדינת ישראל, העם היהודי והמין האנושי. עצמאות ישראל מצויינת על-ידיהם כיום שואה, והיא אכן כזאת עבורם. רק השמדת ישראל תשחרר את ערבייה, ורק השמדתם תשחרר את ישראל.
    Nuke the Arabs - Free the Free world.

    הגב לתגובה זו

    • אמן אמן אמן (ל''ת)

      סלע, 30/12/06 02:25

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מושלמת (ל''ת)

      אין מלים, 30/12/06 02:25

      הגב לתגובה זו

    • לא צריך להיות קיצוני

      מתון, 30/12/06 02:31

      נכון - ערביי ישראל הם סכנה קיומית למדינה, ומנהיגי הציבור הזה הם באמת כתם מוסרי - מדינה שמתירה בבית המחוקקים שלה השתוללות של נציגי בין לאדן עלי אדמות נגועה באופן ממאיר, אך מכאן ועד לדיבורים על השמדה הדרך ארוכה. יש להכריז מלחמה על ערביי ישראל, ולתת בידיהם סיפק לברוח כל עוד נפשם בם, לפני שבכלל דנים על השמדה. רק לאחר שיברחו יש טעם להפגיז בנשק להשמדה המונית את מרכזי האוכלוסייה של המדינות אליהן נמלטו.

      הגב לתגובה זו

    • מלים כדורבנות

      יפה דיברת, 30/12/06 02:58

      מלים כדורבנות
      ערבים כקורבנות
      כל ישראל ערבים
      ערביי ישראל בני זונות.

      הגב לתגובה זו

    • חרם צרכנים על כול הערבים במדינה עד היום האחרון

      ביתר, 30/12/06 07:15

      שהם עוזבים לא לקנות מהם כלום
      יפו
      חיפה
      לוד
      רמלה
      טבריה
      חדרה
      עכו

      שום חומוס ושום כלום

      אין פרנסה=אין עבודה =עוזבים את המדינה

      הגב לתגובה זו

    • ערביי ישראל גיס חמישי

      ביתר, 30/12/06 07:48

      לא לתת פרנסה לסרטן
      חרם צרכנים עד היום האחרון שהם עוזבים

      חיפה
      לוד
      רמלה
      עכו
      חדרה
      טבריה
      נצרת עילית
      הגליל
      הנגב

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מיותרת שדוחקת אדם מתון לעמדות קיצוניות

      אפרת, 30/12/06 08:17

      ואפילו אם בקבוצת ערביי ישראל ישנם 20% מתונים- דהיינו 200000 אנשים שהיית רוצה לחזק. האם אמירה שכזו מסייעת במשהו?
      הכללות מעליבות דוחקות את המתונים ביותר ליחס של שינאה. חבל

      הגב לתגובה זו

    • מנטאלית אתה קרוב אל הבינלאדנים הרבה יותר ממכרי ערביי ישראל:

      יאיר, 30/12/06 08:20

      אתה חושב בשחור ולבן. אתה עורך הכללות. בקיצור אותה חשיבה פרמיטיבית ואותה אגרסיביות שמאפיינות את אלו שאתה כל כך שונא. לא ממך ולא מהם תצמח הישועה

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    טלב א-סאנע אין בליבך אפילו טיפת רחמים לאלפי אחיך בני האדם

    חנן ענן, 30/12/06 01:34

    אשר נרצחו כנקמה ע''י סאדם.

    כן, כפר על כל יושביו נמחה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    סולידריות

    איציק, 30/12/06 01:06

    לאות סולידרית, א-סאנע הייה צריך להצתרף אליו לחבל.
    חבל שהוא לא עושה זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חבר נכבד

    גמליאל, 30/12/06 01:05

    אתה אומר: ''הוצאתו להורג של סדאם היא התגלמות הרשעות האמריקנית''.

    יכול להיות. האמריקאים הם וודאי לא נקיים מאינטרסים.

    אתה גם אומר: ''שיא הרשעות שזה מתבצע ביום חגם של המוסלמים''

    על זה יש לי להגיד לך: שילכו החגים של המוסלמים לאלף אלפי אלפי מליוני ומיליארדי עזאזלים. אינעל אבוק החגים הארורים שלכם.

    לכם הרי תמיד צריכה להנתן הפריווילגיה לחגוג את חגיכם בשקט. אבל לי זכור שרצחתם 3000 יהודים ביום כיפור 1973. ועוד 50 בפסח 2002. ועוד אינספור דוגמאות.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את הפיגועיים הסדרתיים בפורים (ל''ת)

      לירון, 30/12/06 03:41

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    טלב א-סאנע יש לך מזל גדול שאתה חי בישראל הדפוקה

    Athlon 64, 30/12/06 00:58

    במקום אחר קצת יותר נורמלי וקצת פחות דמוקרטי מהמדינה הזו היו תולים אותך ואת כל חברי הכנסת הערבים כבר מזמן בשל פועלכם נגד המדינה באופן קבוע.

    הגב לתגובה זו

    • אתה דפוק, כאן יש ניצול של חופש הביטוי, ותחרות על קיצוניות. במקום

      אורן, 30/12/06 06:53

      אחר פשוט היו שותקים

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לתלות נשיא גיבור שירה טילים על

    תמימי, 30/12/06 00:55

    אוכלוסיה אזרחית ברמת גן.ולימד לקח ליהודים. אחד כזה רוצים לתלות? אסנע צודק זו שערוריה.יש לשטוף בדם את כל אירופהעל מנת למחוק הבושה

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אי הגליתו של סאנע (ל''ת)

    התגלמות הרשע, 30/12/06 00:41

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ערבי ישראל יגמרו אותנו לא הפלסטינים (ל''ת)

    א, 30/12/06 00:32

    הגב לתגובה זו

    • ולכן- היפרדות היא צו השעה. (ל''ת)

      המטיף, 30/12/06 07:03

      הגב לתגובה זו

      • איזו ''היפרדות'', חמאר? הם בכל חלק של המדינה.

        יוסי, 31/12/06 03:40

        סיסמאות תלושות מהמציאות.
        נסה ''גירוש'', זה אמיתי.

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    חג הקורבן זה עיתוי מושלם להרג הטרוריסט סדאם (ל''ת)

    חג שמח, 30/12/06 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    איך היתי רוצה לראות חבל סביב צאורך יא -אסנע! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 30/12/06 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אתם הורגים אחד את השני על שטויות איך אתה לא מתבייש?סאדאם רצח אלפים (ל''ת)

    thc, 30/12/06 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יא תועמלן עלוב: חוסיין נידון למוות בבית-משפט עיראקי ולא אמריקאי.

    אבירן, 30/12/06 00:01

    אין פלא שחבר כנסת ערבי תומך בדיקטטור רוצח המונים. זאת דרך הערבים מאז ומתמיד. תתבייש לך.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    Brake Dancer

    Shimon, 29/12/06 23:48

    Is this the same A-- hole that leand to dance when Sadam lobbed missles on Israel? now let him see his hero dance at the end of a rope

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי זה בתמונה?זה

    עלי בבה, 29/12/06 23:48

    כלב אה סע נא

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גם ערפאת החמיא לרודן האכזרי הזה !

    חוגי, 29/12/06 23:46

    הוא שמח איתו על כיבוש כווית ע''י עירק ,תוך רצח שוד ואונס . וזאת עשה השליט הנאור למדינת אחות מוסלמית שחיה איתו בשלום ואף תרמה לו כספים רבים במלחמת אירן-עירק . זה השלום בין אחיות ולכזה שלום שואפים הפלשתינים איתנו ...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ח''כ א'סאנע יורד ''לביבים''.

    סיזיפוס, 29/12/06 23:43

    במקום לדאוג לקידומם של המוסלמים בעולם ולשלומם (ראו דרפור וסומאליה) מוטרד ח''כ ה''נאור'' א'סאנע ממצבו של שליט עריץ עם דם (ערבי) על הידיים. לפעמים נראה כאילו ח''כ הערביים חיים בעולם אחר. במקום לדאוג לזכויות האנשים , לכבודם, לשלומם הם תומכים במשטרי רשע של טרוריסטים ופושעים. והמוזר מכל הוא שיש להם את החוצפה להאשים את אמריקה וישראל בכל הצרות של המוסלמים. אם כל המשכילים בעולם הערבי חושבים כמו הח''כ הנכבד - מצבנו על הפנים!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הנה הברכה עבורך חבר הכנסת

    אבו-דאוד, 29/12/06 23:43

    מי יתן ותקום מדינה פלשתינית ואתה תעבור לגור בה והשליט בה היה נאור בדיוק כמו סאדם חוסין . כי כנראה אתם כשבט זקוקים לרודן אכזר כי זו השפה והתרבות אותה אתם מעריכים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בושה לאנושות

    ש-13, 29/12/06 23:40

    שוב פעם הערבים מראים את פרצופם האמיתי, בוגדים היו ובוגדים ישארו.
    אין ברירה חייבים להוקיע אותם מהארץ הזאת. אין לי שום בעייה עם העולם קצת יכעס אם נעשה להם טרנספר, אני מוכן לסבול כמה שנים של סנקציות אם לאחר מכן זו תהיה מדינה שנקייה מ20% בוגדים נבלות שבכל הזדמנות מזדהים עם רוצחים ומצדיקים אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ואם סדאם היה יהודי?

    שי, 29/12/06 23:30

    בוא נגיד איך ערבים יגיבו אם גולדשטיין היה נשאר בחיים? אז גם אז הוא היה נגד? האם בכלל המסכן הזה יודע עד כמה אכזר סדאם חוסיין היה?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גם זה וגם לתמוך בחטיפת חיילים, אין ספק אתה חסיד אומות העולם (ל''ת)

    פחחחחח, 29/12/06 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הוא כמובן צודק - זו הוצאה להורג ממניע נקמני

    יעקב, 29/12/06 23:23

    מול הריגתו של סדאם עומד אינטרס אחר - הרגעה של מלחמת האזרחים בעיראק. אם הוא יוצא להורג, המלחמה תזכה בתוספת שמן למדורה. האמריקנים זקוקים להישג הסברתי ולהרגיע את השיעים, ולכן הם רוצים להרגו. ככה זה עובד.
    ח''כ אסאנע מדבר אמת - הוצאתו להורג היא מהלך תעמולתי

    הגב לתגובה זו

    • מדהים עד כמה אנשים כמוך מזלזלים בחוק

      בוריס, 30/12/06 01:12

      אתם מוכנים להצדיק כל רוצח מטורף אם עשיית צדק אתו זה מתנגשת עם התיאוריות ההזויות שלכם.

      הגב לתגובה זו

    • כמובן

      סלבודן מילוסביץ, 30/12/06 07:38

      אמריקה צריכה תמיד ''מהלך תעמולתי'' כדי להשיג השג הסברתי, נכון?
      כך היה במשפטי נירנברג, כך היה במשפטי הקצינים היפנים שהתעללו בשבויים, כך היה במשפטו של מילוסביץ', וכך כנראה יהיה כשיתפס בין לאדן (והוא יתפס).

      חבל שכשהיית בתור לחלוקת שכל, זה היה בתקופת הצנע.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    I wonder

    AB, 29/12/06 23:18

    what was his reaction when Sadam decided to rain Israel with numerous missiles during the first Gulf war? It is already known that the Arabs are masters in dessiminating dissinformation. Ignorance never cease to exist... it only moves from person to person. He is probably the weekly moron.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אתה אנטישמי וסכנה לעם היהודי (ל''ת)

    ל 12, 29/12/06 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חיסול הפשע סדאם== חג לאיראנים

    יהודי, 29/12/06 23:11

    ותחשבו על זה
    עם סדאם לא היה לאראנים נשק גרעני

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בלבן חולני

    הרצליאני, 29/12/06 23:09

    הוא כבר פתר את כל בעיות המגזר הבדווי ועכשיו הוא מתחיל להתעסק בפוליטיקה בין לאומית. כנראה שלכלכ מגזר יש הליצן שלו בכנסת. ולחשוב שהוא למד באוניברסיטה העברית על חשבון משלם המיסים הישראלי...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא שמעתי אותו מצטער על אלה שסדאם רצח.

    מעגלהגירהקווקזי, 29/12/06 23:08

    המוסר ההפוך של החכים הערבים זועק לשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כן? ואיך תקרא לטבח בדרפור? (ל''ת)

    א מ רול, 29/12/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לתרגם לערבית ולשלוח לעיראק

    ציוני, 29/12/06 23:03

    כדאי העם העירקי ידע מה חושבים הערבים שלנו על אדם שעינה ורצח מיליונים מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    א סנע מתאכזר על הרחמנים.......

    חיים, 29/12/06 23:01

    אדון א סנע , מה לא מתאים לך חג הקורבן? סדאם טוען שהוא קורבן של האימפריאליזם המערבי , אז למה שלא יחגוג את השוהאדה ואת הצטרפותו לשאר הרוצחים הצדיקים שמחכים לו בגן עדן ביום חג הקורבן? רק אתה מכל צדיקי סדום מצאת לנכון ללמד עליו סנגוריה. סדאם הוא רוצח מתועב שחובה להוציאו להורג לא רק בשביל הנקמה אלא בעיקר משום שההסטוריה חוזרת , ואם הוא לא יכחד מעל פני האדמה יכולה להווצר בעתיד סיטואציה שהוא ישוחרר חלילה ויחזור לרצוח ברחובות המזרח התיכון. ולו רק בגלל זה מספיק ע''מ שיוציאוהו להורג. נכון , לפני מס' שנים הוא כיכב כגיבור הערבי התורן וזכה להערצתך , אבל הפתגם הערבי אומר כי''כול כלב , בעיג'י יומו.'' היום בא יומו של סדאם ומחר אינשאללה יבוא יומו של נסראללה . אל תשכח לחבר מאמר גם לנסראללה כשיבוא יומו להיות שאהיד. אצלנו אומרים כי '' כל המרחם על הרשעים סופו מתאחזר על הרחמנים.'' אם יתגשם הפתגם הזה , אתה עלול למצוא עצמך יחד עם גיבורך סדאם , תוכלו יחד לטייל בגן עדן ולהתענג ביחד על 144 בתולות במשותף.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לח''כ סנעא - לעניין התלייה ביום הקדוש למוסלמים

    הערה לסדר, 29/12/06 22:58

    מענייין : לא הפריע לערבים, באוקטובר 1973, לפתוח במלחמה כנגד ישראל, ביום הקדוש ביותר ליהודים, הוא יום כיפור.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חשכה אמיתית

    לא רלוונטי, 29/12/06 22:57

    היא בכך שאנו נותנים במה לאנשים כאלו. שדמוקרטיה ''נאורה'' נותנת חסות לפונדמנטליזם קיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אבל לא האמריקאים הם אלו שהולכים להרוג את צדאם

    אני, 29/12/06 22:56

    לא האמריקאים הם אלו שהולכים להרוג את צדאם (אל תתקנו אותי זאת הדרך הנכונה לכתוב את זה). הוא נשפט על ידי בני עמו, והולך להיות מוצא על ידיהם להורג. באיסלאם אגב (שאולתו הח''כ הנ''ל מייצג) עונש מוות הוא מקובל מאוד על עבירות כגון אלו שביצע צדאם.

    אני מתנגד לעונש מוות באופן כללי, אני לא חושב שזה מקומם של בני אדם לקבוע מי לחיים ומי למוות, אבל הצביעות של א-נאנע מרגיזה אותי מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עכשיו פחות בטוח

    נגד עונש מוות, 29/12/06 22:54

    למה תמיד ח''כ אל סנאע דוחף אותי ימינה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לצערי, הפעם (ורק הפעם) אני מסכימה איתו.

    שדגכ, 29/12/06 22:54

    הוצאה להורג של אסיר היא רצח.
    מותר להרוג רק את מי שקם להורגנו.
    מי שכבר הרג, שישב במאסר עד סוף חייו.

    הגב לתגובה זו

    • לא מבין מא אכפת לך אם יהרגו אותו או לא? (ל''ת)

      מרק, 30/12/06 01:01

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הלוואי ויום אחד א-סאנע יהיה באותו מקום

    רוני, 29/12/06 22:46

    כמו שסדאם היום - על חבל התלייה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    האויב הערבי - סרטן בלב הישות הציונית (ל''ת)

    לשחרר המערב, 29/12/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קרוב לוודאי אם סנעא היה חי בעירק

    מוטי חיפה, 29/12/06 22:40

    היה כבר מיזמן תלוי בכיכר השוק בבגדד

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הזרזיר

    רותם, 29/12/06 22:40

    לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, אלא משום שהוא מבני מינו... לגבי הצבוע א-סאנע, רואים היטב על מי הוא בא להגן : ''על נשיא שחולקים על דעתו''... כך הוא מכנה את סאדם חוסיין , אחד הרוצחים הגדולים בהיסטוריה האנושית... לא ציפינו מחסיד אומות העולם טאלב א-סאנע להתייצב לצד בית המשפט העירקי,אבל אם א-סאנע היה קצת יותר חכם, לפחות היה מתנהג בבחינת ''המשכיל בעת ההיא יידום''...
    ואם מדברים כבר על רצח אזרחים עירקיים מאז הפלישה לעירק, הרי רובם ככולם נרצחו בידי מוסלמים, סונים או שיעים...

    הגב לתגובה זו

    • אין חיות רעות

      אוהב חיות באשר, 30/12/06 01:54

      אל תעשה השוואה בין זרזיר עורב וצבוע שאלו חיות מדהימות לבין חלאת אדם כטאלב א סאנע

      הגב לתגובה זו

      • במחשבה שנייה

        רותם, 30/12/06 16:50

        במחשבה שנייה, אתה צודק! צר לי אם העלבתי את החיות המסכנות, ואני מצטער על כך... הרי מכבר ידוע שהאדם הוא החייה הרעה ביותר, ע''ע אסנע...

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    חולקים על דעתו?

    אורי, 29/12/06 22:38

    האיש רצח עשרות אלפי עירקים, כורדים, פרסים ועוד. וזה נקרא על ידי טלב אסנה חילוקי דעות.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    א סאנע=סדאם

    יניס, 29/12/06 22:36

    א סאנע להרבה מנהגים ערבים מגיע הענש תחשוב על זה לאן אתה דוהר

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    המשפט היה מיותר! בלי המשפט מזמן הכלב הזה כבר היה תלוי!

    מתן, 29/12/06 22:33

    בגלל הלחץ השמאלני ביצעו לפושע המתועב הזה משפט.
    הוא שיגר סקאדים לעבר ישראל, במטרה לרצוח ככל היותר יהודים.
    הוא חיסל את ידידנו הכורדים.
    איים על המדינה שלנו.

    היו צריכים להוצי אאותו להורג בשניה שהוא נתפס על ידי האמריקאים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חברי הכנסת הערבים מלמדים אותנו מהי תעמולה.

    אמא, 29/12/06 22:28

    לחזור על שקר, לומר דברים אבסורדים, לזרוק כל מה שעולה מהתחת אל הפה, עם פנים תמימות
    וארשת מוכיחה.
    טפו עליכם, שקרנים צבועים. ככה כל התרבות הערבית נראית, וככה נראים כל המדינות הערביות : שקר וכזב,
    ורצחנות .

    הגב לתגובה זו

    • זו לא תעמולה - ככה הוא באמת חושב

      אריה-אריה, 30/12/06 00:31

      אנשים מנוגה - ערבים ממאדים. דורות של דמוקרטיה, תרבות,מדעים ועוד השגים אנושיים כבירים כבר חלפו אבל לא על הערבים (וכנראה הם גוררים יחד איתם את שאר המוסלמים). הח''כ הערבי הזה לצערי מבייש את ישראל יותר מאשר צ'יצ'ולינה את איטליה

      הגב לתגובה זו

      • אני לא חושבת שהוא תמים.

        אמא, 30/12/06 01:18

        אני חושבת שהוא ורבים מאד מאלה שמופיעים בתקשורת ונושאים משרות רמות בקרב הערבים הם ערמומיים ומבינים יפה מאד, אבל בציניות מוחלטת הם משתמשים בערכים מערביים כשנוח להם. הוא יודע שזה שקר, אבל אין לו בעיה עם זה.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם אצל האמריקאים הרשעים יש 'רצח על כבוד המשפחה' ??

    חחחחחחחחחחחחחחח, 29/12/06 22:27

    כמה שאת קטן ועלוב

    עם ישראל, וממשלת ישראל מחזקים את ידי
    האמריקאים במלחמתם כנגד הטרור הרצחני,
    שמופעל עליהם מידי שונאי הציויליזציה, קופי
    האדם, הפרימיטיוים, מקדשי המוות, הג'יאהד
    והשא'דה המטונפים בעיראק

    הגב לתגובה זו

    • גדול, עכשיו שמתי לב, ע-נ-ק (ל''ת)

      16 זה אני, 30/12/06 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה להגיד ''הריגה''?

    כל טאלב, 29/12/06 22:25

    תגיד ''רצח''. תגיד ''טבח''.
    ואל תשכח להגיד שיש לו אישה (לא חארם?) והוא אבא לשני ילדים צעירים. לא כואב הלב?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא מבין אותך טלב, אצלכם הורגים על כבוד משפחה (ל''ת)

    חחחחחחחחחחחחחחח, 29/12/06 22:24

    הגב לתגובה זו

    • בונה, יש ביננו טלפתיה, או מה ????????

      18, 29/12/06 22:38

      חחחחחחח
      שיים לב אני הגבתי בתגובה 18...

      חחחחחחח

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

        חחחחחחחחחחחחחחח, 30/12/06 17:42

        בטח ששמתי לב גדול
        יש לנו טלפתיה אחי

        הגב לתגובה זו

    • לא רק זה, הוא עוד ''קובל על העיתוי'', חג הקורבן

      איתי, 29/12/06 22:48

      אז טאלב, אני מבין שאין לך בעיה עם העיתוי בו נפתחה מלחמת יום כיפור נגד ישראל. אה, כן, וגם אינתיפדת אל אקצה.
      את החגים והמועדים של המוסלמים חייבים כולם לכבד, אבל שהמוסלמים יכבדו חגים ומועדים של אחרים? חה חה חה חה חה!!!!
      הצחקתם אותם!!!

      הגב לתגובה זו

      • צודק מאוד!

        רמי, 30/12/06 01:02

        לא זכור לי שח''כ טאלב דבר נגד העתוי של הפגוע בפסח במלון ''פארק''
        בנתניה.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    א-סנעא צודק -ובקרוב גם אנחנו נרגיש מה אמיפריאליזם אמריקאי (ל''ת)

    ליאור, 29/12/06 22:23

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שתהיה צודק וגם אנחנו נתלה אויבנו כמו א-סאנע (ל''ת)

      אלכס, 29/12/06 23:42

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    וזה חבר כנסת (ל''ת)

    אוהד, 29/12/06 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איך חברי הכנסת הערבים אוהבים את שונאי ישראל

    שי, 29/12/06 22:15

    מחר בבוקר גם נשמע מאיזה חבר כנסת ערבי שהדיון לגבע השואה היה מוצדק בטהרן

    חבר כנסת לא מוכר תקשיב אתה יכול לארוז את חפציך ולהיות יחד עם סדאם

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור לישראל, יא אהבל (ל''ת)

      יעקב, 29/12/06 23:24

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    תליית סאדם=נצחון ישראלי\יהודי

    מישהו שמבין, 29/12/06 22:11

    זה מראה איך העם היהודי הקטן שולט בעולם

    הגב לתגובה זו

    • נו, אז מה רע בזה?? (ל''ת)

      חושחש, 30/12/06 12:20

      הגב לתגובה זו

    • זו טענה שקרית שמקורה בראיה אנטישמית. (ל''ת)

      יוסי, 31/12/06 03:41

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שאלה לא קשורה לכתבה - כמה נציגים יש לחמאס בתוך ישראל ?

    מדינת ישמאעל, 29/12/06 22:07

    בזמן האחרון נשמעים יותר ויותר קולות בהנהגה הערבית המביאים הזדהות עם חמאס, או מביאים ביטוי לדעותיהם, אשר אינן שונות בהרבה מאלו של החמאס.

    שני דומאות מני רבות (רבות מדי..) :

    ''כולנו חמאס וכולנו עם החמאס'', כך קרא ראש הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית, איברהים סרסור, רע`ם-תע`ל

    ח''כ דהמשה : ''הציוויליזציה המערבית מזייפת את הדמוקרטיה ולא מכירה את העמים. המפתח לשלום הוא בידי העם הפלסטיני, ויש לשבת עם החמאס לשולחן הדיונים''

    הגב לתגובה זו

    • הם אוכלים אותנו, ביס אחרי ביס, עוד 30 שנה כבר לא תהיה לנו מדינה (ל''ת)

      מישו, 29/12/06 23:30

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    טוב זה לא מפתיעה אף אחד. כבר רוב העולם מכיר את הערבים (ל''ת)

    אמירה, 29/12/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    Is this creature an Israeli Parliament member ?wonder

    Abe, 29/12/06 22:02

    He probably still have a lot of complaints regarding the ''unfair'' treatment of him and like him in among the Israeli society

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרבה זמן כבר לא שמענו ממנו-מה קורה טאלב?

    שמאל אני, 29/12/06 22:01

    10 קסאמים היום בשדרות וכל מה שמעניין אותך זה העיראקי הזה?!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תצביעו לליברמן, הוא יעשה לכל פלשתינאי-ישראל איחוד משפחות במדינות

    אמריקאי רשע, 29/12/06 21:58

    במדינות ערב

    ''''מאז פלישתה של ארה''ב לעיראק ב-2003, נרצחו יותר עיראקים מאשר בכל תקופת משטרו של סדאם, כולל מלחמת איראן-עיראק.''

    האמריקאים מודים לכם על המחמאה הזאת. הממשל האמריקאי הכין מחקר מקיף על הדרך הטובה ביותר לחיסול עיראקים. אפילו יותר טוב מבתקופת מלחמת אירן-עיראק.

    הידד לאימפריה האמריקאית ! כולנו אמריקאים ! כולנו אימפריאליסטים גאים !
    God bless america !


    הגב לתגובה זו

    • אתה לא פחות דפוק מהח''כ הנדון ומסדאם עצמו (ל''ת)

      אני, 29/12/06 22:51

      הגב לתגובה זו

    • שמענו על ליברמן : עכשיו הוא תומך במתן רובים למחבלים (ל''ת)

      ליברמן =, 29/12/06 23:13

      הגב לתגובה זו

    • ומי בדיוק רצח את כל העיראקים האלה??? (ל''ת)

      ליאור, 30/12/06 01:48

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מי שמדבר , חה חה !

    שוני, 29/12/06 21:57

    שיבדוק בציציות דבריו , מתי היה נגד הרג אנשים ללא משפט (הפעולות של המחבלים נגד אוכלוסיה שלווה בישראל).

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אתה שהתרבות שלך לרצוח את המישפחה הקרובה אילך רק מיתוך בושה וללא מיש

    תיראו מדבר, 29/12/06 21:57

    פט מדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''מ2003, נרצחו יותר עיראקים מאשר בכל תקופת משטרו של סדאם'' ע''י מי??

    לא האמריקאים!, 29/12/06 21:53

    הרצחנות הזו היא כידוע של עירקים וערבים אחרים, לא מפתיע שא'סנע מגן דווקא על סדאם הצדיק

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה אתם נותנים במה לגיס החמישי הבוגדני הזה ??

    דווקא שמאלני, 29/12/06 21:48

    הם מכפישים את שמם של כל ערבי ישראל.
    הערבים הישראלים, לפי העיתונות שלנו, אינם תומכים בקיצונים האלו.
    יש לי כתבות בכל העיתונים.
    יש גם כתבות שמסבירות איך אותם בוגדים נבחרים שוב פעם ושוב פעם לכנסת. למרות שאין בהם אף לא אחוז תמיכה אחד בקרב הציבור הערבי.

    אל תתנו להם במה לפרסום התעמולה שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה קורא את מה שאתה כותב?!

      ציוני, 29/12/06 23:07

      יש לי המון חברים ערבים באוניברסיטה והם הרבה יותר קיצוניים מחברי הכנסת שלהם. תתעורר ותריח את הגיאהד, הם כולם נגד כל דבר שקשור בישראל ובעד כל מי שנגדה. סדאם קנה את לב הערבים כשתקף את ישראל במלחמת המפרץ.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שידבר כמה שבא לו (ל''ת)

    מי מתייחס, 29/12/06 21:41

    הגב לתגובה זו

    • Saddam hanging is political one bush is the loser (ל''ת)

      homeless, 29/12/06 22:10

      הגב לתגובה זו

      • being so retarded I can see why you would be homeless (ל''ת)

        Texan, 30/12/06 00:22

        הגב לתגובה זו

      • You sad bastard: can't you see an enemy got executed?

        Danny, 30/12/06 08:49

        What's wrong with some of your readers? Did they finish elementary school?
        Sadam murdered Iraqis by the tons. Sadam murdered Kuwaitis by the ton. Sadam sent misiles to Israel. Sadam paid the families of suicide bombers
        Who's shedding tears for Sadam?
        Arab members of the Kneset and sad people like you.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא מסתבכים עם רמת גן (ל''ת)

    יאללה עמבה, 29/12/06 21:40

    הגב לתגובה זו

    • למספר 1 ( העמבה ) - אכן, ידידי, הצדק אתך.

      רמת גן לנצח, 29/12/06 22:55

      הוד מעלתו, הראיס סאדאם, ירה עלי ועל בני משפחתי - כולנו, כמובן, ברמת גן - טילים רבים בינואר 1991. כעת, באיחור קטן, אנו מגישים לו את החשבון. האם כבר פתחו, לכבודו, את הבקו''ם בגיהנום ?

      הגב לתגובה זו