• 41.

    כל הכבוד לליאור!

    ליאת, 31/12/06 12:26

    יש לנו מדינה שהמילה ''חלם'' היא מחמאה בשבילה! אין דין ואין דיין, וכם זה נראה. גם אצלנו בשומרון איש היישר בעינו יעשה, והיה לנו סיפור דומה כשלמישהי שעברה במחסום החיילים לקחו את האוטו בטענה שהיא חייבת כסף למס הכנסה (וזה לא היה ולא נברא), והיא הייתה חייבת לשלם יותר מ - 1000 ש''ח כדי לשחרר את האוטו שלה. חזק ואמץ!

    • תיקון טעות:

      ליאת, 31/12/06 13:03

      לא החיילים לקחו לה את האוטו, אלא נציג של מס הכנסה שעמד במחסום עם המחשב שלו! עם החיילים הסליחה!

  • 40.

    הידעתם שהרשות המקומית מממנת את המשפטים ?

    מדינת חלם, 30/12/06 09:46

    נשמע תמוה? זה בדיוק המצב האבסורדי.

    כשאתם מגיעים למשפט תזכרו שמי שמשלם לשופט את המשכורת באותו הרגע הם התובעים.

    מדינת חלם. ביזיון זה כאן.

    • נקודה חשובה ביותר! (ל''ת)

      אשכרה, 28/05/12 22:38

  • 39.

    ומי ילחם במכת המדינה האמיתית? ב....

    מי שעבר על בשרו, 30/12/06 07:20

    שימו לב! מכת המדינה היא מסירת פרטי כרטיס האשראי בטלפון לביצוע עסקאות עם חברות האינטרנט או להארכת הסכם קיים עם חברות התקשורת ''הוט'' ו''יס''!

    הן לעיתים קרובות מכניסות יד לחשבון הבנק שלנו לגבות מאיתנו יותר ממה שסוכם עמן טלפונית!!
    ואתם יודעים מה? אפילו לאדם לוחם ומבין קשה להלחם בהן, אז מה קורה לזקנים, החלשים ולאלה שלא מבינים?

    המסקנה: כ- 20% מהכנסות החברות הנ''ל הן הכנסות מחיוביי יתר שלא כדין!!

    אם חברי הכנסת היו הגונים יותר מהחברות הללו הם היו דואגים להגן עלינו מפניהן, למשל באמצעות הצעתי זו:

    1) הלקוח יבחר אם ברצונו לתת אמון ולבצע עסקה כנ''ל טלפונית או עסקה בכתב.

    2) ללקוח שיבחר לבצע העסקה בכתב:
    לכל חברה יהיה טופס עסקה המכיל את כל המוצרים והשירותים ומחירו של כל פריט, כשלצד כל פריט יוצב תא לסימון V לרכישת אותו מוצר.
    בטופס יצוין: המחיר סופי. השירותים הכלולים במחיר. תקופת ההתקשרות.
    הטופס יבטל טופס קודם.
    הטופס יוצג באתר האינטרנט של החברה או יישלח ללקוח בדואר אלקטרוני, פקס או בדואר.

    העסקה תכנס לתוקף רק אם הטופס הוחזר לחברה חתום ע''י הלקוח בפקס או בדואר. עסקה באמצעות אתר האינטרנט של החברה או בדואר אלקטרוני יאשר הלקוח ע''י סימון V במקום המיועד לכך בטופס האלקטרוני.
    את הטופס האלקטרוני יוכל הלקוח להדפיס.

    בכל מקרה יישאר בידי הלקוח העתק מטופס העסקה.

    3) החברה תהיה חייבת לשלוח ללקוח חשבונית בה יצוין ''המחיר על פי טופס ההצטרפות'' (כדי להבדילו מתשלומים בגין מוצרי תוספת).

    4) במידה והחברה תגבה יותר מהסכום שבטופס, יציג הלקוח את טופס העסקה והחשבונית בפני החברה מנפיקת כרטיס האשראי וזו תהיה חייבת להחזיר לו את הסכום העודף לפי יום ערך החיוב מיד עם הצגת דרישתו.

    5) המחוקק ייתן דעתו למקרה בו החברה לא תספק את מלוא השירותים כפי שהתחייבה בטופס.

    ועכשיו נחכה לחבר הכנסת שירים את הכפפה למען הפסקת עושק הציבור.

    כל עוד והצעתי הנ''ל או הצעה אפקטיבית אחרת לא תיושם אני מציע לכולם לא למסור כרטיס אשראי, אלא הוראת קבע בבנק.

  • 38.

    כל הכתבה הזאת היא בולשיט אחד גדול

    דוד אבוטבול, 30/12/06 05:48

    אני הבנתי שפתח תקווה בכלל לא קיימת אז תפסיקו להנפיץ דברים.

    • נכון

      אשכרה, 28/05/12 22:39

      מה זה.. כל החברה פה היום?
      חחח

  • 37.

    הכתבה הזו היא קישקוש מנופח

    עו''ד יורם שפכטל, 30/12/06 03:31

    למה?
    ראשית, הואיל והטיפול בפניה לביטול דוח נמשך חודשיים, הדבר מעיד שיש הרבה פונים אחרים הדורשים לבטל את דוחותיהם. כלומר, ליאור הגיבור שלנו לא המציא שום גלגל.
    שנית, באמת חובה להתלונן ולנקוט צעדים בכל מקרה שנגרם עוול או שניתן שירות לא טוב וכדומה. מי שאינו מתלונן גורם לנוכלים ולגסי הרוח לשגשג.
    בכלל, כדאי מאד להתלונן אפילו אם זה לא יצליח. זה מאלץ את מקבלי הפניה להקדיש זמן, משאבים וכוח אדם לטיפול בה. ותהא זו נחמתנו.

  • 36.

    ולי גררו בירושלים רכב שחנה כחוק

    ג, 30/12/06 02:42

    גררו את כל השורה והמשיכו לעוד כמה מכוניות שחנו כחוק. רק בשביל לשחרר את האוטו אתה חייב לשלם כסף.

    אני בכלל דאגתי שגנבו לי את האוטו והתקשרתי למשטרה שידעה להפנות אותי לחניון שאליו מפנים מכוניות- כנראה שאני לא המקרה הראשון.

    עכשיו לך תוכיח ותצלם את האוטו בכל פעם שאתה עוזב אותו למקרה שיתחשק למישהו לגרור אותו.

  • 35.

    למה להתעצבן ?

    טומי, 30/12/06 00:39

    בהתחשב בעובדה שאנחנו יודעים מה רמתם האינטלקטואלית,והסוציולוגית של הדפ''רים שהלכו להיות פקחים,ואיך בדיוק התקבלו לתפקיד אזי אין מה להתרגז,אבל בבוא יום הבוחר,זיכרו מי נמצא בראש הכנופייה
    ובואו איתו חשבון !

  • 34.

    ואחר כך לא מבינים למה זורקים פה רימונים על ראשי ערים (ל''ת)

    א, 30/12/06 00:31

  • 33.

    מה זאת אומרת העירייה מעבירה את הטיפול לגורמים חיצוניים?

    א, 30/12/06 00:30

    מה זה גם מוסדות השלטון שוכרים אנשי עולם תחתון? גועל נפש עד איפה מגיע הממשלה המושחתת הזאת

  • 32.

    הכי חשוב זה לצלם - זאת הוכחה טובה וגם לגייס את שאר בעלי המכוניות (ל''ת)

    יופיטר, 30/12/06 00:16

  • 31.

    משרד עו''ד סנדרוביץ רינקוב

    יהושוע, 30/12/06 00:16

    שעובד כקבלן גבייה בשביל רשויות,לא מוכן לשמוע אותך,מתעלם ממכתבים רשומים,וכשעונה, בעצם לא מתיחס למה שכתבתה- למרות שהרכב שקיבל הדו''ח לא שלי,וכבר 20 שנה לא הייתי בעיר שבו בוצעה עבירת החנייה.
    העיריות שתפקידן לדאוג לרווחת האזרח ,נהיו למטרידות אזרחים,ולשם כך גם משתמשות בכספנו להעסקת קבלנים.

    • להצית את המשרד של סנדרוביץ' המניאק (ל''ת)

      ריינה, 30/12/06 08:09

  • 30.

    to 1

    sharon, 29/12/06 23:20

    i dont know were you live in the us but in the us when you get aticket you get 3 option to pay or to contest or to go to a hearing so #1 you probably dont know what you are talking about or you live in alaska heve anice day guys

  • 29.

    לא להוציא את סאדם להורג

    עדיקה, 29/12/06 23:18

    צריך לצאת לרחובות ולהפגין נגד העונש הברברי!@אוהבים אותך סאדמי ממי!!

  • 28.

    העולם התחתון שולט במוסדות הציבור והרשויות

    זה צפוי כש-, 29/12/06 23:14

    ממציאים חובות של ארנונה, עבירות חניה, חובות ממוצאים מימין ומשמאל כדי שתשחדו את הפקיד והוא ימחוק את החוב. מה זה אם לא עולם תחתחון, ועוד יותר גרוע כי י להם את הכוח בידיים להתעלל בנו.

  • 27.

    ליאור לך תמצא בחורות

    gargamel, 29/12/06 22:59

    כנראה הבחור משועמם ללא חיים ואוהב לתבוע את כולם באופן סדרתי, לערער על דו''ח חנייה זה משהו שגרתי שכולם כמעט עושים אבל נראה לי שהוא יותר אוהב את המלחמה מאשר את התוצאה.
    לפעמים עדיף להיות יותר חכם מצודק
    לך תן בראש ! הנה לכם תגובה מקורית

  • 26.

    הספור הזה כסף קטן. אני עשיתי את זה ל פחות 10 פעמים בחיי.בכולם

    זכיתי. העיקר, 29/12/06 22:46

    הכי כדאי להפעיל מיד את התותחים הגדולים, אבל רק אם אתה צודק ב 100%

  • 25.

    תקנת תעבורה 75 - חנייה,עצירה, ועמידה סמוך לשפת המדרכה / כביש

    דני, 29/12/06 22:38

    ''העוצר,המעמיד או המחנה רכב בכביש אשר בו מותר לעצור, להעמיד או להחנות יעמידנו בקו מקביל לשפת הכביש, בין אם יש בו אבני שפה ובין אם לאו, כשהגלגלים הקרובים לאבני השפה או לשפת הכביש הם במרחק של לא יותר מארבעים ס''מ מהם, זולת אם התירה רשות התימרור המקומית באותו כביש חניה זוויתית וסימנה אותו לצורך זה''.

    • מה אתה רוצה? (ל''ת)

      א, 30/12/06 00:29

      • You don't get it!!!

        Naor, 30/12/06 02:00

        He means, the law says you have to park paralel and not the way the car in the photo is parked. He says that even if the ''pakach'' is an idiot and didn't fill the right details, it is still a bad way to park

      • הבנת הנקרא

        דני, 30/12/06 02:32

        קרא את לשון התקנה ראה את התמונה ואולי תבין מה אני רוצה.

  • 24.

    עירית בני ברק סלחנית יותר

    עדנה, 29/12/06 22:27

    חניתי ברחוב ללא מוצא במדרכה ללא כל סימון עם 2 גלגלים עליה וקיבלתי קנס 250 ש''ח. ערערתי על כך לעירית ב''ב.חלפו כחודשים ולבסוף ראו איזה פלא. הדו''ח בוטל.!! יש עיריות קשובות יותר.

  • 23.

    מתעללים גם בעיוור נכה

    עיוורת, 29/12/06 22:15

    אני עיוורת נכה. לפני שבוע גררו לי את המכונית שהתנוסס עליה תו נכה!
    הפקח היה כנראה אדם חסר לב, לא אנושי ומרושע. קיבלתי דוח 500 ש''ח פלוס 260 ש''ח לגרירה. 760 ש''ח כעיוורת נכה החיה מקצבת נכות עלובה.
    עיריית תל-אביב ופקידיה: תתביישו לכם שזהו פרצופכם.כשתהיו אתם עיוורים תתנהגו אחרת. בושה למדינה ולעירייה אשר בשם השרות לתושבים מתעללת בתושביה הנכים.

    • איך את מצליחה לכתוב ולקרוא באינטרנט? (ל''ת)

      הסקרן, 29/12/06 23:49

      • גם בשביל זה יש תאילנדי (ל''ת)

        חקרן, 30/12/06 01:39

    • אם את עיוורת, איך יש לך אוטו?.. (ל''ת)

      אחד, 30/12/06 00:19

      • יש לה אוטו עם נהג תאילנדי (ל''ת)

        אחר, 30/12/06 01:38

  • 22.

    לא יאומן

    השויצארי, 29/12/06 21:58

    כנראה שהלא יאומן קרה ולאולמרט מגיע צל''ש אם נותנים כותרות וכתבה כה גדולה על אירוע של כלום -כנראה שאנחנו חיים בשויץ. - כתושב תל-אביב -זכיתי להמון דו''חות מפוקפקים - וניסיתי להילחם בם לא פעם - עד ההתרעה לפני עיקול הנבזית שבה אני בד''כ מרים ידיים-- הלא יאומן קרה לי החודש כשקיבלתי מכתב התנצלות מבאת כח היועץ המשפטי לממשלה בעירייה- על דוח שקיבלתי באזור החנייה שלי למרות שיש לי תג אזורי- לא מובנת לי עצתו של עו''ד גיטלי למסור ידנית - בגלל קנס של מאות שקלים להפסיד שעות עבודה יקרות בעמידה בתור בעירייה עם אפשרות לחטוף עוד רפורט - הרבה יותר פשוט לשלוח בפאקס ולהוציא אישור קבלה וכך למסמך זאת

  • 21.

    בקרוב זה מתחיל - תתכוננו !!!

    הגפרור, 29/12/06 20:46

    אם המנגנון פועל נגד האנשים שאותם הוא אמור לשרת חובה, חובה על האזרחים לצאת ולפרק אותו, כפי שהקימו אותו, ולהקים אחר במקומו.
    אותם אנשים שיושבים היום בעיריות, בממשלה ובכנסת, כל עובדי המדינה והגופים הציבוריים צריכים להבין שהם לא עושים לנו טובה,
    אנחנו יכולים, צריכים וחייבים לבחור את אלו שידאגו לנו, ישתמשו בכספנו בתבונה המקובלת עלינו וידעו
    וזה הכי חשוב,
    ידעו
    שיש לנו את האלטרנטיבה להם ואת הכח לבחור בה.
    את זה,
    במצב הקיים היום אפשר יהיה להעביר רק, רק, בדרך הלא נעימה של מהפכה, (רגע, לא להבהל) מהפכה לא כמו שראיתם בסרטים, שבה כולם רצים ובוזזים, מהפכה שמתחילה לא ברחוב על ידי קבוצת חוליגנים פורעי חוק, אלא
    על ידי מהפכה במחשבה,
    מהפכה בהבנה מי כאן בעל הבית,
    מי הוא זה שמפרנס, יוזם, חושב קדימה, דואג לסביבה ולאנשים החיים פה,
    מהפכה באופן בו אנו מתייחסים אחד אל השני, אני לא האויב שלך, אני החבר שלך,
    ואנחנו יחד, צריכים לפרק את המנגנון המסואב שהקימו הורינו בעמל רב,
    ולהקים במקומו דבר חדש,
    עם ראיה חדשה, ערכים חדשים, והכי חשוב
    הבנה כי אנחנו,
    האנשים הקטנים הם אלו שחשובים בסוף היום.
    לא הממשלה, לא הגופים הציבוריים, לא ביטוח לאומי ולא מס הכנסה, לא משרד זה או אחר ולא חברת החשמל,
    אנחנו,
    השכירים הקטנים, העצמאיים הקורסים תחת עול המס,
    אלו שקמים ראשונים והולכים לישון אחרונים, אלו שרואים את עתידם ועתיד ילדיהם פה, ורוצים להפוך את פה, למקום ראוי למחיה,
    אבן שואבת לכל אלו שברחו כי לא יכלו יותר,

    נשמע טוב ? אין ברירה, עוד עמותת ''בוא נשנה, שלח ארוחה ליתום'' לא תעזור כל עוד לא נצליח לחולל מהפכה אזרחית, בתפיסה, שאומרת

    .....................................................זה שלנו, ואנחנו רוצים את זה חזרה, עכשיו !!!.............................................................

    • העמותה לעידוד מרי אזרחי

      מושון, 29/12/06 21:08

      כן ,עוד עמותה ,כי כך יש יותר כוח לפעול .מרי אזרחי לא צריך [צדקת פה ]להית אלים .הוא צריך להקשות על המנוולים ,לחשוף אותם כל הזמן ולפגוע במקום הכואב [הכיס ]של כל מי שהשתן עלה לראשו והוא משרת אינטרסים של עצמו או של המנגנון ממנו בא ולא את שלנו. זה אומר תביעות אישיות -למשל נגד אותו פקח שנתן דו''ח מוטעה ונגד ראש העיר שמשלם לו משכורת .זה אומר התחמקות מאורגנת בכל האמצעים החוקיים מתשלום מיסים ,הקפדה על קנייה במזומן ללא מע''ם [כמעט כל עסק קטן ולחוץ יסכים אם יסמוך על הקונה ]. מרי אזרחי היום ומהיום,זאת התשובה.

    • קדימה גפרור העם איתך!

      אש, 29/12/06 21:17

      מילים כדרבנות! נצא למאבק על זכויותנו- כל אחד בתחומו!

    • must read

      saar, 29/12/06 22:02

      הרדיפה של המוסדות לסחיטה פינאנסית של האינדבדואל
      בדמות דוחות משטרה וחניה מכוונת מחד ואי מתן שירותים (משרד העבודה) מאידח הביאו אותי לרדת מהארץ. המדינה צריכה להשתנות מהיסוד

      אם יורשה לי להמשיך ולהשתמש בבמה שניתנה לי כאן...

      מדינה בעלת צביון יהודי מסורתי עם ערכים ואחדות לאומית

      רבין ופרס הרסו את הציביון היהודי ארץ ישראלי שעשו לנו דה לגטימציה לחיות בארץ אבותינו כולל חברון
      והביאו מיליון ...מיליון רוסים ואתיופים (באמת ובתמים אין לי כלום נגד קהילה זו או אחרת הדוגמא באה להראות שינוי דמוגראפי לא טבעי) בעלי מנטליות שונה

      כרתתם את הענף שעלינו ישבנו
      ואתם ממשיכים

      ישראל צריכה מנהיג אבל מנהיג חכם
      עם ראיה רחוקה וחזון
      אני מאמין שאפשר למצוא אחד כזה לא רק בכותרות בעיתון

      שבת שלום

      • ברחת ואתה מדברן למלחמה ברשויות? שיא החוצפה! (ל''ת)

        יופיטר, 30/12/06 00:18

    • הכל נכון בתיאוריה אבל מה אתה מציע בתכלס?

      הילה, 30/12/06 06:42

      מילים ואידיאולוגיות זה נחמד, אבל מה עושים? מאיפה מתחילים?
      על השאלות האלו יש לענות קודם כל על מנת ליצור באמת את המצב האידיאילי עליו אתה מדבר.
      צריך לתת לאזרחים מפת דרך, רשימת צעדים.

      • בקרוב זה מגיע - רשימת צעדים

        הגפרור, 30/12/06 10:37

        על זה אנחנו עובדים עכשיו,
        רשימת צעדים שיכול האזרח הקטן לנקוט, מבלי להתאמץ יותר מדי, מבלי לוותר על העבודה/ילדים/משפחה
        ועדיין לייצר לחץ עצום על המערכת לשינוי.
        בשבועות הקרובים חפשו את הגפרור.
        אל תתייאשו, אנחנו מתכוננים בשבילכם.

  • 20.

    עדות הפקחים

    אדוםש שרוט, 29/12/06 20:45

    בבית המשפט נחשבת יותר אמינה מזו של האזרח בעל הרכב
    וזאת למרות שלפקח יש עניין קיומי במתן דוחות ופקח אינו שוטר (שעדותו גוברת על עדות אזרח ובצדק)
    הגיע הזמן שמישהו יקח את זה לבג''ץ ואולי אז העיריות יתחילו לחשוב על איך לספק מספיק מקומות חנייה ולא יהפכו את האזרח לעבריין בקורח, ולעשות קופה על זה

    • אם יש הוכחה כמו צילום ועדים אין סיכוי לפקח בבית המשפט

      יופיטר, 30/12/06 00:21

      ולדעתי זה לא יגיע לבית המשפט כי היועץ המשפטי של העיריה יבין שלא כדאי

  • 19.

    קבלתי דו''ח למרות תו הנכה שהיה גלוי

    א., 29/12/06 19:57

    בר''ג ועכשיו גם בת''א למרות
    שהתקיימו התנאים הרשומים בצידו
    השני של תו הנכה . הרי חוקי המדינה
    קובעים ולא רשות החנייה העירונית.

  • 18.

    במיוחד בפתח תקווה , כנסו !!!

    אורי, 29/12/06 19:53

    יש לפתח תקווה משרד עורכי דין אגרסיבי , ששולח אליך הביתה הוצאה לפועל , מאיימים עליך שאם לא תשלם אז יפרצו לך את הבית , כאן ועכשיו , מה תעשה??? אתה בעבודה ועומד לך פורץ ליד הדלת??
    אז הלכתי עם זה , אמרתי לו שיפרוץ , ואז פתאום הסתבר שהוא לא פורץ , אין לו סמכות , נבלות , אני אתבע אותם בבית משפט , הם יחזירו לי את כל הכסף עד הגרוש האחרון ועוד ישלמו ריבית דה ריבית , אסור להשאיר לעיריות סמכויות כאלה !!!
    הם התובעים , השופטים והמוציאים לאור ?????????????

    • צודק 100%

      משה לוי, 29/12/06 23:42

      אלו הן סמכויות מימי המנדט הידוע לשימצה( פקודת המיסים- גביה).
      לרשויות המקומיות יש כח עצום, כמעט בלתי מוגבל- וכשיודעים בידי מי הכוח- זה פשוט מפחיד.

  • 17.

    להפריט את המדינה!להפריט את המשטרה!להפריט את ארץ ישראל!להפריט הצבא!

    סמאלני בתפקיד, 29/12/06 19:46

    להפריט את הציונות!
    מי צריך רווחה ??
    רווחה זה פוליטיקה!
    ארץ ישראל היא פוליטיקה! התישבות פוליטיקה! עם ישראל הוא פוליטיקה!

    איך אפשר לשמור על תמיכה ציבורית, ובאותו הזמן לסייע לעם ישראל? לספק רווחה? עבודה עברית? התישבות? לסלק שבח''ים שמסכנים את בטחון הציבור? מאות אלפי עובדים זרים שעובדים על חשבון אזרחי ישראל?

    זה לא שווה פוליטית! אז נשאיר את המצב במתכונתו הנוכחית!

    • אם המנגנון פועל נגד האנשים שאותם הוא אמור לשרת חובה, חובה על האזרחי

      אם המנגנון פועל, 29/12/06 21:08

      אם המנגנון פועל נגד האנשים שאותם הוא אמור לשרת חובה, חובה על האזרחים לצאת ולפרק אותו, כפי שהקימו אותו, ולהקים אחר במקומו.
      אותם אנשים שיושבים היום בעיריות, בממשלה ובכנסת, כל עובדי המדינה והגופים הציבוריים צריכים להבין שהם לא עושים לנו טובה,
      אנחנו יכולים, צריכים וחייבים לבחור את אלו שידאגו לנו, ישתמשו בכספנו בתבונה המקובלת עלינו וידעו
      וזה הכי חשוב,
      ידעו
      שיש לנו את האלטרנטיבה להם ואת הכח לבחור בה.
      את זה,
      במצב הקיים היום אפשר יהיה להעביר רק, רק, בדרך הלא נעימה של מהפכה, (רגע, לא להבהל) מהפכה לא כמו שראיתם בסרטים, שבה כולם רצים ובוזזים, מהפכה שמתחילה לא ברחוב על ידי קבוצת חוליגנים פורעי חוק, אלא
      על ידי מהפכה במחשבה,
      מהפכה בהבנה מי כאן בעל הבית,
      מי הוא זה שמפרנס, יוזם, חושב קדימה, דואג לסביבה ולאנשים החיים פה,
      מהפכה באופן בו אנו מתייחסים אחד אל השני, אני לא האויב שלך, אני החבר שלך,
      ואנחנו יחד, צריכים לפרק את המנגנון המסואב שהקימו הורינו בעמל רב,
      ולהקים במקומו דבר חדש,
      עם ראיה חדשה, ערכים חדשים, והכי חשוב
      הבנה כי אנחנו,
      האנשים הקטנים הם אלו שחשובים בסוף היום.
      לא הממשלה, לא הגופים הציבוריים, לא ביטוח לאומי ולא מס הכנסה, לא משרד זה או אחר ולא חברת החשמל,
      אנחנו,
      השכירים הקטנים, העצמאיים הקורסים תחת עול המס,
      אלו שקמים ראשונים והולכים לישון אחרונים, אלו שרואים את עתידם ועתיד ילדיהם פה, ורוצים להפוך את פה, למקום ראוי למחיה,
      אבן שואבת לכל אלו שברחו כי לא יכלו יותר,

      נשמע טוב ? אין ברירה, עוד עמותת ''בוא נשנה, שלח ארוחה ליתום'' לא תעזור כל עוד לא נצליח לחולל מהפכה אזרחית, בתפיסה, שאומרת

      .....................................................זה שלנו, ואנחנו רוצים את זה חזרה, עכשיו !!!.............................................................

  • 16.

    להפריט את המדינה!להפריט את המשטרה!להפריט את ארץ ישראל!להפריט הצבא!

    סמאלני בתפקיד, 29/12/06 19:44

    להפריט את הציונות!
    מי צריך רווחה ??
    רווחה זה פוליטיקה!
    ארץ ישראל היא פוליטיקה! התישבות פוליטיקה! עם ישראל הוא פוליטיקה!

    איך אפשר לשמור על תמיכה ציבורית, ובאותו הזמן לסייע לעם ישראל? לספק רווחה? עבודה עברית? התישבות? לסלק שבח''ים שמסכנים את בטחון הציבור? מאות אלפי עובדים זרים שעובדים על חשבון אזרחי ישראל?

    זה לא שווה פוליטית! אז נשאיר את המצב במתכונתו הנוכחית!

  • 15.

    חנייה במקביל למדרכה

    דני, 29/12/06 19:43

    עפ''י צילום המקום בו חנה הרכב נראה כי הרכב לא חנה במקביל למדרכה כמתחייב בחוק.בכל חנייה שלא סומנה אחרת יש להחנות את הרכב במקביל למדרכה. נראה כי בשל כך נרשם הדו''ח.

  • 14.

    שכר מינימום עבודה מינימום, המעסיק מרמה את העובד והעובד את המעסיק

    שפיץ, 29/12/06 19:40

    זה בחינוך, במשטרה, בעיריות, בחקלאות ואפילו מנקי פחי האשפה, כולם מרמים את כולם אנו בזבל והממשלה חבורת הזבלנים

  • 13.

    הפקחים הם אנשים נחשלים המחפשים פרנסה קלה (ל''ת)

    Beetle ELI, 29/12/06 19:35

  • 12.

    סיפור שלי עם המשטרה --- חובה לקרוא

    ירקרק, 29/12/06 19:33

    כל הכבוד למי שנלחם, כולם צריכים להיות כאלה.

    לפני שנה (03.05) עצר אותי שוטר בחזרה מהחרמון בטענה שעליתי על קו הפרדה רצוף בזמן פניה, 250 ש''ח אמר השוטר וזה סעיף מקל. כלומר יצא איתי בסדר.
    אני טענתי שלא היה, ולכן האופציה הייתה או לשלם או להגיש בקשה למשפט.

    הגשתי בקשה למשפט, הזימון שקיבלתי היה ליום חמישי בשעה 8:30 בביהמ''ש לתנועה בצפת, ואני תושב ת''א. כלומר, הייתי צריך לצאת ב5:30 בערך לצפת לבזבז יום עבודה ולימודים כי שוטר טען שהוא ראה אותי עולה על פס הפרדה.
    עוד צריך לציין, כי השוטר כתב בדוח שחציתי עם 2 גלגלים אחוריים את הקו, משהו שהוא לכל הדעות לא יתכן, והיה עשוי לגרום לביטול.
    שלחתי בקשה לביטול, דחיה או העברת המשפט. ונענתי בשלילה.

    קמתי ביום המשפט בשעה 5 התלבשתי, שתיתי משהו חם פתחתי את הדלת לצאת ו.... חזרתי חזרה פנימה.
    עם כל הרצון להילחם החלטתי לא לשחק את המשחק. לעשות מה שטוב לי ולא ללכת עם העיקרון והראש בקיר. היה סיכוי שהייתי מגיע למשפט ולא זוכה ואולי אפילו נענש מעבר לקנס המקורי. והיה סיכוי שהיו מבטלים את הדוח, אבל באיזה מחיר ?!. של אובדן יום עבודה ? לימודים ? זמן ? נסיעה ? עצבים ?
    נשפטתי שלא בפני ל ''400 שח קנס או 4 ימי מאסר בתמורה''.
    המערכת ניצחה ? לא. המערכת דפוקה.

    אני דווקא מאלה שנלחמים ומחזירים מלחמה, אבל לפעמים סתם בא לך להגיד, טוב ניצחתם טיפשים !!
    הרי אין בטיחות בכבישים ואין צדק ואין משפט, אז על מי עובדים פה ?
    מדינת חלם 2007....

    • זה עוד כלום

      דניאל, 29/12/06 23:46

      אני הלכתי לבית משפט לעניינים מקומיים. מה שמתרחש שם פשוט מפחיד.
      זה נראה כמו שהשופט מכור עובד עבור הרשות המקומית. כולם מקבלים כפל קנס. לא משנה אם יש נסיבות מקלות או שאפילו הדוח שגוי. השופט מוציא את כולם אשמים ומייד כפל קנס.
      ממש התעללות. כדאי ללכת לבית משפט לעניינים מקומיים- אז תבין באיזה מדינה אתה חי

    • החזר הוצאות משפט

      אבנר, 30/12/06 01:21

      לא צריך לוותר. במצב כזה ניתן להעזר בעורך דין צפוני שייצג אותך, או להתייצב בעצמך, ולדרוש הוצאות משפט.
      בכל מקרה - יש צורך להתייעץ עם עורך דין. ולא לשחק את הכל יכול והחכם כשאין לך לא ידע ולא נסיון.

    • סתם לוזר.

      עין, 30/12/06 02:23

      עשו לך עוול?
      תילחם.
      עוד היה לך קייס.
      חבל .

  • 11.

    לליאור- למרות שאין לי רכב

    V, 29/12/06 19:15

    באמת שכל הכבוד.
    ואולי תלך צעד קדימה ותיגש
    לערכאות אולי להפחיד את הפקחים הקטנים.

  • 10.

    לבטל מיד את הזכות לדוחים לכל הרשיות

    צבריקו, 29/12/06 19:15

    הרשיות עברו מזמן את כל ההגיון בניטלת כספים מאזרחים.
    אנו ציבור של העם חייבים לדרוש
    ממשלת ישראל לקחת את זכות
    של הרשיות לגבות כספים.
    עייריה מיועדת רק לנקות רחובות,
    ולהוציא אשפא.
    כל השאר שייך לממשלה, שהיא העבירה את הסמכיות לרשיות.

  • 9.

    זה יותר מסתם טעות

    פרימן, 29/12/06 19:08

    תבינו, כל המדינה בנויה עבור הממשל.
    הם חומסים אותנו, מפקירים את חיינו - ראה ההבלגה- וכל תחליתה רווחת המושלים ולא רווחת האזרחים. צריכים כסף אז מעלים מיסים רושמים דוחות כוזבים ומתאימים את החוק לצורכיהם - פנסיות גדולות, דמי הסתגלות וכו'. אז תתעוררו.

  • 8.

    מי יתן ויצטרפו אליך עוד אנשים ...

    יוסף, 29/12/06 19:03

    סיפורים כאלו מוכרים מאד גם בנתניה יש פקחים שכותבים את מספר המכונית ופרטי חיני אבל לא מצמידים אותה לשמשה גם לא שולחים הביתה את הדוח אלא רק לאחר זמן אתה מקבל כפל קנס ואתה בכלל לא ידעת על הדוח וכמובן אין אם מי לדבר .
    אבל לאלו שחונים על המדרכות הכל מותר והם לא מקבלים כל דוח גם עם הכנים או אזרחים טובים מתלוננים .
    בקיצור חוק הוא חוק ןאף פעם אין ע מי לדבר.
    אני ממש שמחה שיש אנשים כמוך שלא נכנעים לאי האיכפתיות של הסביבה ושל הרשות יישר כוח.

  • 7.

    מה קשר?

    דניאל, 29/12/06 18:39

    אני מזדהה עם הבחור ובעצמי סובל מהפקרות שקורה עם החניות בארץ. אבל מה זה קשור לרווחה? למה לזרוק את כל הבעיות לאותו סל?

  • 6.

    ליאור תמשיך אתה צודק-אני איתך

    חיים, 29/12/06 18:37

    רק אם כל אחד יתבע את המגיע לו
    נוכל להלחם בביורוקרטיה למעננו
    למען כולם ולמען ילדנו.
    גם אני נלחם בביורוקרטיה עכשו אני
    נלחם נגד הביטוח הלאומי בבתי משפט.

  • 5.

    ליאור, גם לי זה קרה, בדיוק אותו סיפור

    אחד, 29/12/06 18:28

    אני מתכוון לשלוח להם ערעור ביום ראשון ולתת להם שבועיים להתייחס.
    יש לי חבר עורך דין שמלווה אותי והוא מוכן ומזומן שידחו את הבקשה שלי ואז אנחנו מפוצצים תביעת ענק נגד העירייה. נמאס כבר מהשחיתות של העירייה הזו.
    הם הולכים להצטער כל כך הרבה על זה.
    פשוט שיחק לידי כרטיס של פיס ואני הולך לנצל אותו עד הסוף.
    שבועייים...

  • 4.

    פעם נאבקתי בדוח חניה-שחקו אותי עד זיכוי

    שמחה, 29/12/06 17:42

    נרשם לי דוח על חניה במקום שמותר בשעות הערב. המשטרה דחתה בקשה לבטל. בקשתי דיון. הוצג דוח שהכתובת בו מחוקה בשחור משני הצדדים. לדיון שני זומנה השוטרת, כאילו תזכר אוטו לבן שחנה רגיל לפני 3 שנים. לא באה. נקבע דיון שלישי בן נאמר לי'' לך הביתה''. האם שווה 3 דיונים, כל פעם כמה שעות עבודה, מחיר חניה? טוב שהייתי אז צעיר ומוכן למאבק. שוחקים את מי שמערער בצדק. ככה זה, ישראל 2006.

  • 3.

    על זה נאמר: טוב אחות זונה מאחות במשטרה

    דיוויד, 29/12/06 17:37

    או בעיריה או במס הכנסה ועוד כל מיני

  • 2.

    דוחות כאלה - שגויות גם נותנים בערים אחרות

    אזרח, 29/12/06 17:32

    היה לי סיפור עם דוח חניה בעיר אחרת ההתכתבות לקחה יותר משנה וחצי - בסוף שמתי על שולחן יועץ המשפטי בקשה למשפט!! שבו בודאות ההיתי זוכה - ואף יותר וכך הסתיים הסיפור

  • 1.

    פקחים ושוטרים ושאר פקידים רדודים!!!

    איתן, 29/12/06 17:23

    טוב מאוד לא לוותר להם, אני גם איני מוותר לאף לא אחד, גם עכשיו שאני מתגורר בארה''ב, לא פעם נותנים פה דוחות שווא. בארץ הפקחים הינם אנשים רדודים עם מנת מישכל נמוכה כמו רוב השוטרים והפקידים, אותם לא מעניין כלום, אתה יכול להתפוצץ, ולהם זה לא מזיז, מה יעשו לאותו פקח? יגידו שטעה? אך האזרח הפשוט צריך להוציא כסף, זמן והמון אנרגיה להוכיח את טענותיו.

    • איתן מתגובה 1 - בארה''ב זה יותר טוב?

      גר בארה''ב, 29/12/06 22:18

      גם אני גר עכשיו בארה''ב ומסתבר שכאן הרבה יותר גרוע. השוטרים קשוחים ואבוי לך אם תתלונן.
      משלמים ואוכלים אותה.
      מרוב שזו מדינת חוק זה נהפך למדינת משטרה.
      בארץ לפחות אפשר להתלונן.

      • גם אני גר בניו יורק

        סער, 29/12/06 23:45

        כפי שידוע ניו יורק היא ממלכה בכול הקשור לדוחות חניה/תנוע אני אישית ביטלתי עשרות דוחות במסגרת העבודה שלי באמריקה כן שומעים לאזרח הקטן. אחד המקרים שאני זוכר זה כשהתחיל אחד המשפטים לקח לשוטר זמן למצוא את הדוח חניה השופט חטף עליו קריזה והתחיל לצעוק עליו שאם עוד פעם אחת הוא מגיע לבית המשפט לא מאורגן שלא יעיז לבוא לבית המשפט יותר וכמובן השופט עבר לתיק הבא והדוח בוטל.

        • גם אני לא מוותרת לשוטרים

          קנדית, 30/12/06 17:01

          השוטר צריך לעשות את הקווטה שלו היומית
          לכן דופק דוחות על ימין ושמאל לגמור
          את היום.הולכים לבית משפט מקבלים הזמנה כעבור 6 חודשים אם השוטר מגיע אז השופט חייב להקשיב ל- 2 הצדדים
          במקרה שלי למרות שהשוטר הגיע
          הוא ביטל לי את הדוח והצדיק אותי
          אם השוטר לא מופיע מיד מבטל
          ולא מבזבז את זמנו וזמני.
          גם לנכים הם דופקים דוח ואחר
          כך צריכים לרוץ לבטל את זה.
          השוטרים זה עם דפוק ביותר
          לא לוותר להם.