• 123.

    אינה מיצגת איש לא נבחרה אפילו בפרימריס (ל''ת)

    משה בודק, 21/01/07 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    שלום

    יאסר, 05/01/07 14:26

    רק נשים יכולות לנהוג את המדינה הזאת סמל חדש גולדה של היום בהצלחה לבני

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    יאסו ציפי!

    מיכל., 28/12/06 23:08

    הגיע הזמן שתתפסי עצמאות! אני חושבת שיש לך את הרגישות והתבונה להנהגה נכונה.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כשיצאתי לעבודה לפני 4.5 שנים

    אוהד קפלן, 28/12/06 20:55

    חשבתי שיהיה לי לאן לשוב, החוזה שלי הוארך לפני כחצי שנה לעוד 5 שנים ואני חושש מהעתיד.
    בכל מקרה את חינוכם של ילדי כבר אשלים כאן ובבית שקניתי כפי הנראה כבר לא אספיק לגור.
    שלום לך ארץ נהדרת, חבל שמי שמנהל את עינייניך אינו חפץ ביקרך.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    המרגלת של האיחוד האירופי

    אאא, 28/12/06 19:01

    שנשתלה בישראל שוב מנסה לקדם את האינטרסים של המפעילים שלה מבריסל.

    נו מילא,בשביל זה הם משלמים לה ולביילין.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מגיבי הליכוד קופצים כנשוך אותם הנחש למשמע המילה ציפי ליבני.

    בר-כנען, 28/12/06 18:46

    אז שימשיכו לקפוץ אפילו עם נעלי התעמלות. זה הטירוף שלהם הגובל בדביליות של אספסופים.

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא אוהב שמרגלים

      אאא, 28/12/06 19:02

      של גופים עוינים כמו האיחוד האירופי,הצליחו להתברג לעמדות של כוח כמו שר בממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    במילה אחת - פוסטמה. (ל''ת)

    שלום, 28/12/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מעט תבונה

    אריאל, 28/12/06 16:39

    היחידה היום עם שכל בכל ממשלת החלמאים הזו,רק הלוואי ויקשיבו לה כיליד הטיפשים האחרים בממשלה יושבים יועצי אחיתופל,כן, אלה שהביאו אותנו עד הלום.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    בהתייחס לעובדה

    מוטי קליפורניה, 28/12/06 16:08

    שההצעה היא הצעה פלשתינאית. יש לציין כי ההצעה חוצפנית,מתריסה,לא מציאותית וגם לא תהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אבוי לנו ממנהיגים שכאלה. (ל''ת)

    יושקו, 28/12/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לטוקבקיסטים של הביבי לא יעזור לכם ציפי ליבני היא ראש הממשלה העתידית

    בנצי א, 28/12/06 15:04

    ותתרגלו לעובדה הבאה. ציפי ליבני. גברתי ראש הממשלה!!!

    הגב לתגובה זו

    • עם אנשים כמוך אולי היה לה סיכוי

      פוטוס, 28/12/06 18:26

      האשה הזאת היא אפס מאופס שעד היום לא עשתה פשוט כלום בחיים שלה. אבל מתאים למצביע קדימה לתמוך במישהו שלא עשה כלום - אחרת לא היה תומך בקדימה. עד הבחירות הבאות כבר נמחק אתכם, וזה יהיה הרבה לפני הארבע שנים שאתם חולמים עליהן.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    לכול המגיבים

    פקק תנועה, 28/12/06 14:54

    תפסיקו לבלבל את המוח ללא יוצא מהכלל. ותלכו לחגוג את הקריסמס ותיקחו יום חופש .ביום ראשון . שבת שלום וחג שמח לכל בית ישראל באשר הוא. מי יתן ויבוא שלום צודק ובר קיימא לאזורנו . להיתראות בשנה הבאה..

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מה זה עוזר שהערבים חושבים חמאס ורוצים להשמיד אותנו?! (ל''ת)

    אלי, 28/12/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    שקט ליבני ממציאה את הגלגל מחדש כי הקודם החליד

    יופיטר, 28/12/06 14:13

    היא בטוחה שהעגלה שלה לא מקרטעת

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    בושה וחרפה (ל''ת)

    ציוני גאה, 28/12/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ליבני לא

    קובי, 28/12/06 13:48

    מבינה בפוליטיקה .אני רוצה דוגמא אחת מההסטוריה האנושית.שהתפרסות ויתורים בריחות הביאו לשלום .לא בטבע של החיות .וגם לא באנושות .פשוט לא יאומן .אנחנו ללא ספק עם משונה מאד .לא השחררנו מעבדות .וקל לנטרל ולשלוט בנו .

    הגב לתגובה זו

    • לבני,כמו ביילין,לא תהסס להקריב

      אאא, 28/12/06 19:06

      30 מליון יהודים בשביל לקדם את האינטרסים של האיחוד האירופי.
      בשביל זה האיחוד משלם לה ולביילין כלכך הרבה כסף.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    יש ''מצב'' לא טוב

    מנסים לשפר, 28/12/06 13:40

    באמצעות ההגיון שקוראים לו : פשרה.

    זה בניגוד לתפישה הכתומה, שגלשה מזמן מלאומיות ללאומנות.
    מה עוד חדש

    הגב לתגובה זו

    • פשרה זה מצויין, אבל שעוד לא ניסינו את זה

      מתפשר, 28/12/06 18:27

      אבל עכשיו ננסה וזה בטוח יצליח. מזל שהעלית את הרעיון הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    ושוב המקטרגים ינסו לעצור כל יוזמה.

    דני ב., 28/12/06 13:05

    ושוב חוזר הריטואל הקבוע של כל המקטרגים. קודם כל יעצרו כל יוזמה ולעזאזל הכל.
    להזכיר לכם רק שככל שהשנים חולפות השנאה גוברת, הקשיים מתגברים, התמורה שאנו נתבקש לשלם תהייה גבוהה עשרות מונים מאשר נקבל בתמורה מהצד השני.
    כאשר יכולנו לקיים שיחות שלום לאחר 1967, העדיפו מנהיגינו להקים התנחלויות ולספח שטחים על פני כל הידברות.
    כל פעם כאשר אנו סופגים מכה מחדש פתאום אנו הופכים נדיבים יותר ונותנים יותר תמורת פחות.
    אני סומך בשתי ידי על ציפי לבני שתדע לנהל מו''מ טוב יותר ובעלת ''ביצים '' גדולות יותר מאשר מנהיגים שקדמו לה ולא היה להם את הביצים לשבת לשולחן .
    את פירות הבאושים אנו אוכלים היום.

    הגב לתגובה זו

    • אחלה ביצים יש למי שמוכן שיירו עליו

      בני, 28/12/06 13:43

      עזוב אותך מציפי ליבני.
      היא אולי מדברת כאילו ברצינות אבל בתכל'ס היא מחפשת כותרות. אתהב חושב שהיא לא יודעת שאי אפשר לנהל משא ומתן עם הירקן על מחירי החלב שגובה החלבן. ומה עם הירקן יסכים לכל מה שאתה מבקש? החלבן שם עליו ז'.
      מו''מ צריך לנהל עם הגורם הנכון ואם הוא לא מוכן למו''מ אז זו לא בושה לומר: אין עם מי לדבר. נקודה.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    אני דורש פינוי התנחליות ערביות ביפו בעכו בנצרת וכו' (ל''ת)

    שיוויון, 28/12/06 12:54

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתעלם, כרגיל אצלכם, מהשאלה המהותית- (ל''ת)

      ריבונות.יפו וכו, 28/12/06 13:36

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    להעביר את משרד החוץ לשדרות עד להפסקת הקאסמים אז הם יברברו פחות (ל''ת)

    ןיעשו יותר, 28/12/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מתי כל יפי הנפש שחושבים שרק הם רוצים שלום יבינו -

    יופיטר, 28/12/06 12:45

    שבשביל להתחתן צריך שהצד השני יסכים אפילו בחתונה חד מינית. מתי הם יבינו שהתרפסות דוחה בדרך כלל ולכן דוחה גם את החתונה.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אף פעם לא סמכתי עליה אני מקוה שהממשלה תיפול עד שהתוכנית תצא לפועל (ל''ת)

    מיכל, 28/12/06 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לא רוצה להיות שפן נסיונות של היוזמות שלכם!נסו אותם על המשפחות שלכם! (ל''ת)

    שוקי, 28/12/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    עם מי היא רוצה לדבר תחת אש? שתדבר קודם עם נפגעי שדרות ואחר כך נדבר

    יופיטר, 28/12/06 12:37

    מה היא חושבת היא תדבר ואחרים ימותו או יפצעו או לא יהיו להם חיים, כי היא מבליגה בקלות על ירי קאסמים על אזרחי ישראל - מספיק עם המינוח ירי על שדרות - ירי על ישראל ואזרחיה. היא ואולמרט הם הכוח המניע להבלגה - ווחד כוח יש להם. להבליג על חשבון חיי אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כל א''י שלנו מזמן לא קיים כתפישה פוליטית מדינית שיש להגשימה

    ותמיד היתה, 28/12/06 12:16

    אפילו ''שתי גדות לירדן '' היתה יותר רטוריקה מאשר שאיפה בפועל...

    אנחנו כאן בגלל הקשר והזכות שלנו לא''י-- כל ילד יודע כמובן- אבל גבולות הריבונות שלנו הם לא כל א''י .
    יצאנו למלחמות מגן לא למלחמות התפשטות.

    התבונה הפוליטית-לשאוף לתחום בין הזכויות והרצונות של 2 הצדים הניצים בא''י (מבחינתנו)/פלסטין (מבחינתם).

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אם כבר לדבר על הפליטים - אז גם לדבר על שייח מוניס, יפו וחליסה

    אפרים, 28/12/06 12:07

    אסור לתת לפלסטינים פיתחון פה כאילו יש דברים עליהם אנחנו לא מוכנים לדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אני ממליץ לציפי ליבני לחכות עד שלפלסטינים יהיו טילים שיגיעו עד ת''א

    אפרים, 28/12/06 12:02

    אם כבר משא ומתן - אז שלפחות יהיה אפקטיבי.

    הגב לתגובה זו

    • כשהם יגיעו לתל אביב ציפי ליבני תודה שהייתה בתרדמת (ל''ת)

      יופיטר, 28/12/06 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    למה לפנות התנחלויות?ישראל מלאה ערבים.

    מיכאל, 28/12/06 11:51

    לא לתת כלום בחינם. די עם הפזרנות הזו בנכסים.
    לנו לא ויתרו על פירור בשום הסכם.
    לימדו מהערבים לנהם מו''מ.

    הגב לתגובה זו

    • הויכוח על ריבונות.אתה מציע התנחלויות (ל''ת)

      בריבונות, 28/12/06 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    מו''מ הוא הפתרון האמיתי - לידיעת כל הימניים הפאנאטים!!! (ל''ת)

    קובי, 28/12/06 11:45

    הגב לתגובה זו

    • אולי אתה גם פאנט? מקובע שלא מוכן ללמוד מן העבר ולהקיש ממנו אל העתיד (ל''ת)

      יופיטר, 28/12/06 12:48

      הגב לתגובה זו

      • ככה כותבים פנאטית.

        פנחס ולרשטיין, 29/12/06 06:43

        חחחחחחחחחחח...אפילו לכתוב את לא יודעת יופיטר.
        אגב,קובי צודק.

        הגב לתגובה זו

    • לידיעתך אני קול צף שדוקא בוחן כל בחירות מחדש את המצב

      יופיטר, 28/12/06 12:51

      והצבעתי לימין בגלל שאני לא פאנטית - להפך אני לא מתקבעת אני בוחנת - אולי תלמד ממני איך לא להיות פאנט ולדבר בקלישאות נדושות במקום לחשוב ולנמק.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מישרד ראש הממשלה

    פקק תנועה, 28/12/06 11:43

    מכחיש ידיעה זו.מה עים ביקעת הירדן ורמת הגולן.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כל מו''מ עדיף על מלחמה, אבל מה פתאום ''תחת אש''?

    גידי אהרוני, 28/12/06 11:34

    כשישראל עמדה על כך שכל מו''מ מותנה קודם כל בהפסקת הירי עלינו זה גם התקבל כהגיוני בעולם (עובדה שזה החלק הראשון של מפת הדרכים) וגם היווה תמריץ לרש''פ לפחות לנסות להפסיק את האש שיוזמים הארגונים היותר מיליטנטיים.
    כאשר שרת החוץ שלנו מודיעה כי היא מוכנה למו''מ גם תחת אש הרי המשמעות הינה, ראשית, שאנו מוותרים על איזה מאמץ של הרש''פ ואולי אפילו מזמינים אותם לירות על ישראל בעצמם.
    שנית, משמעות העניין הינה שאנו מוכנים (וזה קורה לנו בכל הסכם עם הפלסטינאים) לקיים את חלקנו במפת הדרכים (רק היום שמענו שארה''ב רואה בתכנית ליישוב מגורשי עזה בבקעה בגדר הפרת מפת הדרכים) ולוותר לפלסטינאים על מילוי חלקם בהסכם.
    המסקנה הינה כי גם אם יתקיים מו''מ בתנאים מזעזעים כאלה וגם אם ישראל תגיע לאיזה הסכם, הצד היחיד שיידרש למלא את חלקו (נניח, לגרש יהודים מביתם, להסיג כוחות צבא) יהיה ישראל בעוד הפלסטינאים שיידרשו אולי לוותר על שאיפתם לחזור ליפו יוכלו לשוב (כהרגלם) ולהתחמק ממילוי אפילו סעיף ראשון בהסכם.
    ציפי ליבני לפעמיםנשמעת כאילו היא מבינה מה היא אומרת אבל, תאמינו לי, טון הדיבור הוא דבר אחד ואילו תוכן הדברים הוא משהו אחר לגמרי...

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    זאת מדיניותו התבוסתנית של הסמול : תתן יותר תקבל יותר..קסאמים (ל''ת)

    cyrano, 28/12/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    צודקים הפלסטינים

    עומר, 28/12/06 11:23

    להם יש סבלנות שלנו אין.
    להם יש חזון שלנו אין.
    להם יש תקווה שלנו אין,
    לכן
    לכל למי שעיניו בראשו
    התחילו כבר היום לחפש לכם נחלה מעבר לים.
    ציפי לבני תעביר את ארץ ישראל על מגש של זהב לאלה שיש להם העוז והעצמה
    לא להיכנע לצבא החזק במזרח התיכון
    לא להיכנע לשאר אומות העולם ולהתמיד בלוחמה זעירה שתביס את ה''מעצמה'' המקומית לזמן קצוב ההולך ואוזל.
    הצטרפו עוד היום למדינה היהודית האמיתית ארצות הברית של אמריקה.

    הגב לתגובה זו

    • מעדיף להיות אנחנו.גם מימוש עצמאות

      וגם חתירה לשלום, 28/12/06 11:39

      אסור/מותר, וגם להשתדל לא על השינאה לבדה

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם זה ''כמו תוכניתו של אהוד ברק'' אז איפה הלקחים

    הלא לכל שיריך, 28/12/06 11:19

    מה למדה מדינת ישראל מהאפיזודה ההיא?
    מה ישתנה בתהליך או בהצעות שלנו לפלסטינים?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אין מה להשוות ליוזמת ז'נבה

    אורי, 28/12/06 11:16

    ז'נבה היתה ההסדר מפורט ומסועף ששורתו התחתונה סיום הסכסוך והקמת פלסטין לצד ישראל על בסיס קווי 67' עם פתרון מוסכם לכל הבעיות העומדות בבסיס הסכסוך.

    כפי שמצטייר ב''יוזמה של לבני'', מדובר סה''כ בהצעה לפתיחה במו''מ על נושאים שיעמדו בבסיס לכל הסדר קבע.

    קרי, יוזמת ז'נבה סיימה את הסכסוך, הצעת לבני רק אומרת לפתוח מו''מ על כמה נושאים חשובים, ללא כל פתרון מוצע.

    מובן שמדובר בניסיון מבית היוצר של משנתה של לבני שישראל חייבת ליטול יוזמה מדינית ולא להיות מובלת ע''י אחרים, מתוך הנחה שואקום כזה עלול להוליד מצב רע לישראל ולמדיניותה הנוכחית. אז מציעים הצעה חסרת תוכן ממשי, אבל העיקר שאנחנו נציע.


    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מו''מ תחת אש משמעו שבמקביל ישראל תפגיז את רמאללה ועזה?

    מוטי שחר, 28/12/06 11:15

    נשמע הזוי הרעיון שנציגי הצדדים ישבו למו''מ ובחוץ יישמעו הדי הפיצוצים. נכון?
    אז איך זה שלציפי ליבני זה נשמע הגיוני?

    הגב לתגובה זו

    • מדובר על פרדוקס אחול מאניוקי

      יזהר, 28/12/06 11:43

      מצד אחד ליבני מוכנה לשבת עם אבו מאזן על אף האש, כי היא אומרת שמי שיורה עלינו מנסה לטרפד את ההבנה והשלום.
      מצד שני מי שאנו אמורים לשבת איתו, אבו-מאזן וחביריו, בעצם נכשל בלשלוט על מה שקורה אצלו בבית והראיה שהוא נכשל בלהפסיק את הירי עלינו. אז מה יש לנו לדבר איתו? ומה אם נגיע איתו לאיזה הסכם, האם הוא יוכל לכפות את הויתורים שיידרשו מהצד הפלסטיני?
      תתארו לעצמכם שמדינת ישראל היתה נכשלת בלמנוע את חסימת הכבישים בתקופת ההתנתקות, הרי שמענו קולות שאמרו שדבר כזה משול לביטול הדמוקרטיה הישראליתץ ופה, ישראל בעצם אומרת שעל אף שאבו מאזן לא שולט ברשות הפלסטינאית, ובודאי שלא בירי מהטריטוריה ''שלו'' עלינו בכל זאת הוא פרטנר למו''מ.
      נו, באמת...

      הגב לתגובה זו

      • זה מזכיר את הפרדוקס '' קורבנות השלום''

        יופיטר, 28/12/06 12:42

        הם יקרבנו -אנחנו נתקרבן והיא תנצח על המקהלה המדברת.

        הגב לתגובה זו

    • ציפי ליבני תבליג והם יתנו לנו ולא לה אש

      יופיטר, 28/12/06 12:40

      מה שנקרא אצלה תחת אש זה שאנחנו נהיה תחת אש - מה איכפת לה היא לא מגיעה לדרום לראות מה גורמת האש לילדים בשדרות. היא עסוקה בלהיות שרת חוץ ומשפטים. אין לה זמן לחשוב עלינו.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    הלוואי שמשהו טוב יצא מזה (ל''ת)

    שי, 28/12/06 11:05

    הגב לתגובה זו

    • לצערי בין המצוי לרצוי קיים הבדל בסבירות גבוהה (ל''ת)

      יופיטר, 28/12/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    איראן תכשיל כל נסיון מדיני

    בני, 28/12/06 11:04

    היוזמה מבורכת באקלים פוליטי -בטחוני אחר.
    כל עוד הנושא הרכזי-איראן- לא טופל, אין סיכוי לאף מהלך מדיני להצליח.
    חלקים מהאוכליסיה הפלסטינית אולי יתפכחו ויתמכו במתונים אך התמיכה האסרטגית המסיבית של איראן בכל הגורמים הקיצוניים האזור לא תאפשר קיום של מהלך ארוך טווח.

    הגב לתגובה זו

    • ואם לא אירן חלד משעל ואולי שניהם יחד

      יופיטר, 28/12/06 12:53

      וסוריה תצטרף.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    די, לא, מתחנן איני יכול עוד...

    אזרח מותש!, 28/12/06 11:00

    עוד פעם? למי יש כוח לזה! לא יכול יותר. כל כמה שנים צץ ג'וקר חדש שמדבר על וויתורים גרועים יותר מהקודמים ואז שוב מתאבדים פיצוצים הרוגים. היוזמות הקודמות גרמו לאלפי הרוגים ופצועים והביאו אותנו למצב שישראל נשענת על קרעי תרנגולת. די להזוייים די מספיק. באוסלו קיבלו את המתאבדים בנסיגב מלבנון קיבלנו את הטילים באוגוסט 2006 בהתנתקות קיבלנו את החמאס והקסאמים. ועכשיו מה חיסול מדינת ישראל? את יודעת מה ציפי יש לי פיתרון, אני עוזב, תני להם ת'כול - איתם אני אסתדר בחו''ל אבל איתך ועם השמאל ההזוי כנראה שלא אסתדר לעולם!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מכירת סוף העונה של ציפי לבני (ל''ת)

    yair1, 28/12/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הטירור זוכה לתומכת חדשה --שאלות לסרע

    ישראלי ותיק, 28/12/06 10:45

    1. מדוע שהפלשתינים יתנגדו ? זה החלום שלהם לקבל הכל ואז ימשיכו בטירור מעמדות יותר טובות ועם נשק חדיש וללא הגבלה . מי ימנע אז את הטירור ? מי שמנע זאת עד עכשיו...
    2. הרי גם היום הצהרות אבו-מאזן לעיתונות הערבית לגבי הפתרון בסוף הוא בדיוק כמו החמאס רק עטוף במילים יפות. ראי התעמולה מלאת השטנה של אמצעי התעמולה הרשמיים של הרשות הפלשתינית הכפופה לאבו-מאזן !
    3. מדוע לא תבודדי נושא אחד בלבד שהוא נושא הפליטים עליו תדברי איתם והוא יהווה תנאי לכל המשך השיחות . אחרת זה יתפוצץ לנו בפנים אחרי שנוותר וללא סוף ידוע !
    4. את מעודדת אותם לאי קיום הסכמים כולל האחרון שאת כשרה היית שותפה לו והוא הסכם מפת הדרכים !
    5. תקיימינשיחות בין ההלוויות של קורבנות הטירור ? שהשותף לשיחות לא עוצר !0
    6. את מוציאה עוד אבן מקיר הברזל. של הגנתנו הבסיסית !

    הגב לתגובה זו

    • היא לא תומכת חדשה יש לה יד ורגל ועוד בהבלגה

      יופיטר, 28/12/06 12:56

      היא ואולמרט קבעו את ההבלגה והילדים שאולי אפשר היה להציל אותם מפגיעה שוכבים בבית חולים במצב קשה לעוד חודשים ושנים,

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    הם פשוט יצאו מדעתם באופן מוחלט

    עם, 28/12/06 10:40

    עדיף כבר שיוציאו מכרז פומבי למכירת מדינת ישראל, לפחות אז נקבל כסף ולא רק הרוגים.
    מתי כל המטומטמים פה יבינו שאף אחד בעולם הערבי לא רוצה באמת שלום אם מדינת ישראל.
    ובטח שלא החמאס והפתח.
    פסיכים.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    עלי והצליחי, ציפי

    יהודה, 28/12/06 10:37

    אני מאמין בך. עשי מה שצריך כדי לנסות לגאול אותנו מסכסוך הדמים האינסופי הזה.
    מקווה שאולמרט לא יטרפד לך

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אם משרד החוץ הבזוי מקמפיין שישראל היא מדינה כובשת למה שתהא לה (ל''ת)

    לגיטימציית קיום, 28/12/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הנהגת הפלסטינאים רק מעונינים בכספים ולהיות מיליארדרים כערפת הם לא

    בושה, 28/12/06 10:29

    רוצים מדינה ואנחנו מכיחים אותם לבלוע מדינה

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    חייבים משא ומתן תחת אש!

    אורן, 28/12/06 10:29

    לאש גורמים הגורמים שרוצים לטרפד את המשא ומתן - ניהול משא ומתן בכל זאת ישמוט יביא לבסוף להפסקת הפעולות העוינות מצד אותם גורמים מטרפדים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא זוכר איך ערפאת ביד אחת עשה הסכם ובשנייה טרור (ל''ת)

      מייק, 28/12/06 10:59

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אל תחכו שהיא תתקדם ליירט את ץבוסה עכשיו מייד (ל''ת)

    צו 8 לאוהבי, 28/12/06 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לכל המתנחלים/ימניים

    איתי, 28/12/06 10:27

    טוב, היה ברור שמיד תקפצו כנשוכי נחש למשמע תוכנית מדינית חדשה. היה ברור שתגידו ''לא'' ותגידו ''בוגדים'' ו''כניעה'' ו''סמולנים'' ועוד פנינים יצירתיות ממוחכם הקודח.
    עכשיו, אפשר בבקשה לשמוע מה כן??? מה הפתרון (הריאלי) לטווח ארוך שאתם מציעים למצב? זו לא הפעם הראשונה שהימין נשאל את השאלה הזו ללא תשובה (חוץ מבגין שהחזיר את סיני עבור שלום עם מצרים)

    הגב לתגובה זו

    • כל ההסכמים הקודמים לא כובדו על ידי הפלשתינים - מה המסקנה ? (ל''ת)

      וורד, 28/12/06 10:46

      הגב לתגובה זו

      • המסקנה פשוטה אבל יש כאלה עם שכל פשוט שפשוט לא מבינים את זה (ל''ת)

        יופיטר, 28/12/06 13:05

        הגב לתגובה זו

    • להלן הפתרון

      מאיר, 28/12/06 11:11

      כמו כל מכור השלב הראשון בריפוי הוא שלב ההכרה. לכלן להלן שלבי הפתרון
      1. הכרה בכך שאין פתרון קסם ואין פתרון מיידי
      2. צריך סבלנות אורך רוח ונחישות
      3. הממשלה, התקשורת ואחריה דעת הקהל ישדרו מסר ברוח זו. ארץ ישראל היא שלנו והייתה שלנו ונגזלה מאיתנו בכוח הזרוע. פלשו אליה גורמים זרים ובינהם הפלשתינאים ולכן כמו לכל פולש, אין להם זכויות בארץ זו.
      4. אנחנו מבינים שחלק מהפלסטינאים יושבים כאן זמן רב, ולכן אנחנו מוכנים לבדוק אפשרויות לפתרון בעייה זו.
      5.יש לזכור שלמרות שהארץ שלנו, הרי שהיינו מוכנים להסתפק בגבולות מצומצמים (67), רק בגלל ''דרכי שלום'', אבל לאחר שהותקפנו ללא התגרות, כבשנו את מה שהיה שלנו.
      6. כל פתרון יוצא מנקודת מוצא שהארץ היא שלנו, ואם ניתן משהו, הרי זה מטוב לב ומתוך מגמה לעזור לצד השני, ולא בגלל שזה שלו ומחזירים לו את שלו.
      7. כל זמן שהצד השני לא מבין זאת, ותוקף אותנו, זכותינו וחובתינו להגן על עצמנו בכל הכוח. משא ומתן יתקיים רק כאשר הצד השני ינצור את נשקו.
      8. להזכירך השמאל חי במין אשלייה שאם הוא ''עושה'' משהו, זה מעיד על יצירתיות, רדיפת שלום וכו'. המציאות ההיסטורית מוכיחה שריצה אחרי דיקטטורים מביאה רק מלחמה.
      9. המציאות מראה שהשמאל מנהל דיאלוגים בעיקר עם עצמו.
      10. השמאל, הדוגל לכאורה בדמוקרטיה, םועל כמעט צמיד במסתרים, ברגים עוקפות במו''מ עקיף, ואחרי שבישלו דייסה, הן כופים אותה על העם כולו.

      הגב לתגובה זו

      • א''י נגזלה מאיתנו בכח ע''י הרומאים,לא ע''י הפלסטינים...נכון שהם התנפלו

        ולא מכירים, 28/12/06 11:45

        אבל אתה בדיוק כמוהם !
        אנחנו פה ''בבית'' אבל גם הם !

        הגב לתגובה זו

        • לא מבין את הלוגיקה שלך

          מאיר, 28/12/06 12:26

          1. עובדה היסטורית היא שהארץ נגזלה מאיתנו וגורשנו בכוח הזרוע ע''י הרומאים
          2. הפלשיתנאים נכנסו לרכוש שהיה נטוש, אבל ידוע היה לכולם שבעליו החוקיים חי וקיים ורוצה לחזור אליו
          3. כניסה לרכוש שלא שייך לך, אינה מקנה לך זכות כלשהיא עליו, ולכן אינה מקנה לפלשתינאים זכות על ארצנו.
          4. הבית אינו של שנינו. הוא שלנו. נקודה. יש לחדד נקודה זו ולא להתפתות למי שמנסה לבלבל אותנו.
          5. הפלסטינאים יושבים כאן, זה נכון, אבל הראשונים התיישבו כאן שלא כדין, והאחרונים סובלים בגלל אותה עוולה שעשו אבותיהם.
          6. מוסכם על הכל, שיש כאן בעייה, אבל לא צריך לבלבל את היוצרות.
          הרכוש (הארץ) שלנו, והפלסטינאים צריכים למצוא לעצמם ארץ אחרת, ולקבל פיצוי בגין ההשקעות שעשו לא יותר
          7. בנוסף לא צריך להיות רע אלא צריך להתחשב במצוקה שנקלעו אליה הפלסטינאים ולעזור להם, אבל זו בפרוש נדיבות
          8. אני טוען שכל עוד אנחנו מבלבלים את כל העולם כולל את הפלסטינאים ואת עצמנו, ומחליפים את היוצרות לא יהיה שלום.
          9. הנכון הוא שאנחנו הם הנרדפים והם הרודפים ולא להפך

          הגב לתגובה זו

          • תחדד אתה שזה רק שלנו ואחמד יחדד שזה רק שלו

            ויהיה שמייח, 28/12/06 13:34

            יש פה 2 סיפורים לגיטימים.

            כל צד יכול להעדיף את הסיפור שלו--זה עיוורון פשטני לראות רק סיפור אחד.
            זה פשוט לא כך.

            הגב לתגובה זו

            • איך שני סיפורים לגיטימיים ?

              מאיר, 28/12/06 21:49

              סיפור אחד הוא אמת עובדתית, הסיפור שלנו. תחילתו בהגליית עם ממולדתו, המשכו עם שסבל ונרדף ובכל זאת לא עשה רע לאיש, וסופו כרגע הוא עם שיוצר ומועיל לעולם כולו.
              סיפור שני תחילתו בגזל, המשכו באילוזיה שגזל יכול להקנות בעלות, וסופו בנתיים בפרץ של אלימות רצחנית. אז מה לגיטימי בסיפור הזה ????

              הגב לתגובה זו

      • מאיר חסכת לי את הקלדת התגובה -בינתיים המדיה ברובה הבינה

        יופיטר, 28/12/06 13:04

        שמה שהאכילה את העם היה אוכל מקולקל , אבל עדין יש כאלה שלא שמים לב למה שקורה סביבם והם חיים במין בועה ומרכיבים משקפיים ורודים , אותם לא מענין ילדים פצועים בשדרות וחטופים בין בעזה ובין בלבנון - המזל שאלה הולכים ומתמעטים לקראת הבחירות הבאות.

        הגב לתגובה זו

    • האלטרנטיבה שלנו היא:

      אלי, 28/12/06 12:54

      אתם השמאלנים צריכים להבין:

      כאשר יש בחירה בין רע לרע יותר - עדיף לבחור ברע.
      כאשר הבחירה היא בין רע יותר לגרוע- עדיף לבחור ברע יותר.
      וכן הלאה.

      כאשר זרקו עלינו אבנים (כשעוד היה לנו פתרון למצב), העדפתם לתת להם רובים ולסמוך עליהם, והגענו לפגועי ירי.

      כאשר ירו עלינו , חשבתם לפתור את המצב ע''י ויתורים נוספים והסכם אוסלו, וקיבלנו מחבלים מתאבדים והתגברות הטרור.

      כאשר ניסיתם לפתור את המצב ע''י ויתורים נוספים והתנתקויות למיניהם, קיבלנו קסאמים .

      ועדיין לא הבנתם את הלקח?

      עד מתי תמשיכו לעשות ניסויים בבני אדם?

      הגב לתגובה זו

    • הימין מאד רוצה שלום אבל הוא מפוקח יותר

      נחמה, 28/12/06 13:39

      בניגוד לשמאל שלשיטתו אנחנו תמיד צריכים להוביל איזה מהלך מדיני הימין בישראל מבין שיש זמן של דיבורים, תקראו לזה חלון הזדמנויות, ויש זמן שבו אין מה לצפות לשלום.
      גם בחיים, אנשי שמאל יקרים, יש מצבים בהם המציאות מכתיבה פאוזה.
      התוכנית של ליבני (שנועדה כנראה רק בכדי ששמה יופיע בעיתון) הינה לשוחח עם כל פלסטינאי שמוכן לדבר איתה רק משום שעם מי שהיא אמורה לדבר (ראש הממשלה שלהם) אין לה על מה לדבר.
      באידיש קוראים לזה : פול טורים בניוטראל.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    להלחם בתבוסה עכשים עם נשק חם הם לא ילכו עי (ל''ת)

    הפגנות !!!!!!, 28/12/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    תבוסה עכשיו השתלטו על מדינת ישראל ומכינים את השמדתנו (ל''ת)

    הבטוחה ואתם, 28/12/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    50% פה-בוחרי קדימה, בורגנים מנוכרים תסבלו!!! (ל''ת)

    לכל בוחרי קדימה, 28/12/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ואיזה צעדים היא דורשת מהפלסטינים?

    אמיץ בן מיץ, 28/12/06 10:25

    ממשיכה את רוח התבוסתנות של שלישית טלא- פל''א בצורה יפה. בהמשך לכשלון ההתנתקות וספיחיה, המלחמה בקסאמים והחזרת החטופים מעזה ולבנון. אבל חבר'ה מה קרה? ציפי יוזמת! זה ענק! היא ממש יוזמת ועושה! זה שזה לא לטובת העם שלנו זה זניח.קונדי מרוצה וזה העיקר.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    היא מזרזת המלחמה בפתח ,די לשטויות! (ל''ת)

    אוהד, 28/12/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    במקום לפנות תוך הסכם את כל השטחים,מכינים נסיגונת ואח''כ עוד-ללא הסכם

    להכיר--גם בהם, 28/12/06 10:23

    כל הזחילות האלה לקו הירוק רק משגעות את העם. הרי ברור לכל (אולי עוד לא בארץ)
    שבסוף ישראל תיאלץ לסגת מכל כיבושיה.
    -- נמאס, צריך לסגת בהסכם שיהיה שווה משהו, ולקבל תמורתו שלום בכל גבולתינו, כן - גם בקו הירוק.
    -- סוריה מוכנה, הפלסטינים גם כן, ובסוף זה מה שיהיה. כמו שבגין החזיר את כל סיני, בהסכם. זה מה שיהיה. וכדאי מהר ועכשיו!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    סרט חדש בכיכובה של לבני

    ערן, 28/12/06 10:22

    ''מדינת ישראל, התבוסתנות והדרך להתאדות'' בחסות האיום האירני. חדש באקרנים, רוצו לראות לפני שהחיים שלכם יהפכו לסרט אימה...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    למה אנחנו לא לומדים מטעיות העבר,לא נותנים פרסים למחבלים (ל''ת)

    אלוקים, 28/12/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    משרד החוץ דואג הרבה יותר לאינטרסים הפלסטינים מאשר הישראלים (ל''ת)

    עדיף לסגור אותו, 28/12/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אתם משוגעים. ויש לי חדשות בשבילכם...

    גיל., 28/12/06 10:17

    ..אין לנו בכלל מדינה.

    עוד שלוש שנים ,יהיה פה 50 אחוז לא יהודים ,לא יהיה לנו גולן ,כל יהודה ושומרון יפונו למרכז ,ישראל תהיה פקק תנועה אחד גדול,הפלסטינופט והטרור ימשיך באמתלה זו או אחרת,השמאל ייקבע שייש לפצות את הערבים במאות מליארדים ,וכולכם תשתגעו.

    ניפגש באינדיאדה.

    הגב לתגובה זו

    • תן לי להבין משהו...

      איתי, 28/12/06 10:22

      אם נחזיר את השטחים ונוותר על השליטה על 3 מיליון פלשתינאים - לא יהיה לנו רוב יהודי.
      אבל...אם נמשיך לכבוש עם זר אז גם נשמור על הרוב היהודי. האמת, לוגיקה מעניינת.

      הגב לתגובה זו

      • לאיתי, יפה שאתה רוצה להבין, אבל קודם שנה דיסקט!

        מומחה, 28/12/06 11:04

        ראשית אנחנו לא כובשים עם זר, וגם אם תחזרו על השקר הזה מיליון פעם זה לא הופך לאמת,!
        ובכלל נוסחת הפלא של השמאל של שטחים תמורת שלום לא עובדת , החל מאוסלו הארור, שגב אלפי קורבנו, ולאחרונה גירוש היהודים תוך טיהור אתני לא רק שלא הפסיק את התוקפנות ואת הטרור, אלא הגביר אותו, כמו הבריחה המבוהלת מלבנון, שרק יצרה את האיום האירני\חיזבאלה, ועכשיו גם יוצר תאיום מחודש לש סוריה,
        אבל ברור שאינך רוצה להבין , אתה מקובע בדעותיך\הזיותיך\ אין שלום ולא יהיה , כדאי להכיר במציאות, במקום לחפש פתרונות שעולות במרחצי דמים כל פעם מחדש,
        טוב ברור שהעובדות שציינתי לא יכולות לבלבל אותך, תמשיך ככה, יש בתי חולים שמטפלים בבעיה, לא צריך להתייאש.

        הגב לתגובה זו

        • פשרה מדינית זה הוגן והגון. אתה לא רואה ממ''מ את הפלסט'--

          מה תלין עליהם??, 28/12/06 11:32

          יש להם את זכויותיהם שלהם ולנו את שלנו !
          אתה באמת לא מבין את רצונם לעצמאות?

          מעבר לקו הירוק -אילוצי בטחון ואם לא--זה ''עיניים גדולות'' חמדניות וייצר כיבוש והתפשטות.

          יש לנו כמובן קשר זיקה ואהבה גדולה לכל א''י-- אבל מדינה ריבונית רק בחלק מא''י !!
          כי ב 2000 ש' האחרנות ''התנחלו'' כאן ערבים עם זיקה ואהבה למקום , לא פחות.
          דורות רבים של ערבים נולדו כאן בתום לב, מה שנקרא,וזכויותיהם במקומן-
          במקביל לזכותנו ההסטורית והקשר המתמשך לאורך הדורות.
          זכותנו כאן יחודית ויפהפייה-אבל יש גם ''הם''.

          הגב לתגובה זו

          • תבדוק את ספרי ההיסטוריה

            אחד, 28/12/06 12:14

            כמו שכבר הרבה מאוד אנשי ם אמרו ב2000 שנה האחרונו תהיה תמיד רוב יהודי בארץ מאשר הבדיחה ..פלסטיני.
            כל כתבה גרועה מקודמה..ראשית נותנים נשק ..מקבלים קאסם ושוב נותנים שטחים ..לא לשכוח את ערבי ישראל שמתרבים בקצב..אז בעוד שנתיים ישראל תהיה מדינה בה הצפיפות הגדולה בעולם.

            הגב לתגובה זו

            • עד הציונות היו פה

              יותר יהודים??, 28/12/06 12:24

              בלי לגרוע מזכותנו, גם הם פה.

              השטחים ש''נותנים'' היו במחלוקת ציבורית פנימית פה מההתחלה.
              לא ''נותנים'' שום דבר מתוך הקו הירוק.

              הגב לתגובה זו

            • עלאק בתקופת

              קובי, 28/12/06 13:33

              הביזנטים אחרי חורבן בית שני היו פה ביזנטים רומאים נוצרים קונסטנטין עלאק.......אחרי הביזנטים עלאק ....הגיע הכיבוש הערבי עלאק.....הכיבוש הערבי התפצל לערב הסעדית וסוריה ישראל שושלת הומיה שבנו על חורבן בית המקדש ארמון שהוא כיפת הזהב עלאק....מאוחר יותר בנו על הר הבית היהודי את אלעקצה.כמו שהערבים אנשי שלום.......עלאק המלחמות ביניהם מעולם לא הסתיימו עלאק.....ונחזור לארץ ישראל .בתקופת בית עבס היו מסעות צלב עלאק .הנוצרים טיפחו את הארץ ולא כהערבים שהזניחו אותה .עלאק ירושלים הייתה מתחרה של בית עבס הסורי עם מכה .עלאק .לסיום אחרי מותו של המצביא גנחיסקן המונגולי התפצלה המעצמה שלו .ואז הוקמה האמפריה התורקית .ועלאק בתקופה התורקית ואחרי כיבוש נפוליון והפסידו .במדינת ישראל לא חיו יותר מ300 אלף איש.כי המדינה הייתה שוממת .ב48 בעקבות האנגלים הציונים היו במדינת ישראל 600 אלף ערבים .בן גוריון במחווה שמאלני טיפוסי נתן ל15000 ערבים לחדור למדינת ישראל .כך שעלק.......תלמד הסטוריה .ואל תדקלם כמו תוכי את שטיפת המוח השקרית הרסנית של השמאלנים .עלאק ייפי נפש......

              הגב לתגובה זו

      • איתי רציתי להתחתן עם מישהו והוא לא מסכים מה לעשות?

        יופיטר, 28/12/06 13:11

        התרפסתי והבלגתי וחטפתי מכות רצח העיקר שיתחתן איתי והוא עדיין לא מסכים - מה לעשות ? יש לך פתרון חוץ מהפתרון הסופי?

        הגב לתגובה זו

    • כמה שמצחיק מה שכתבת

      נתי, 28/12/06 11:24

      אבל אסור לנו לצחוק כי זה מאה אחוז נכון.. להתראות ישראל,
      נפגש באינדיאנה..

      הגב לתגובה זו

    • חחח גיל מצחיק טוב להגיב בהומור זה מקהה את הכאב (ל''ת)

      יופיטר, 28/12/06 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    לבני לא מבינה כלום בערבים

    מישהו, 28/12/06 10:16

    היא לא מבינה שמשא ומתן תחת אש
    הוא צורה של זלזול שלהם בנו .
    דבר שני היא לא מבינה שהם לא מאוחדים
    וצריך קודם לדבר על הפסקת אש של כולם
    עם כולם .
    היא לא מבינה שכבוד זה הכל בשבילם
    וכשהם פוגעים בכבוד שלנו אז אף הסכם על הנייר או באל פה , לא שווה את הנייר או האוויר
    שיוצא להם מהפה .
    צריך לדבר רק על הפסקת אש ולדבר בזמן שצה''ל הורג .

    הגב לתגובה זו

    • ליבני לא מבינה בכלום! (ל''ת)

      המראה, 28/12/06 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מטעם תושבי כדור הארץ אני קורא לציפי לבני לרדת אלינו מהמאדים.

    אלי, 28/12/06 10:15

    יש פה אחלה חופים ,אנשים יפים ובכלל סבבה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ישראל עשתה מספיק מחוות אמיצות עכשיו תורם (ל''ת)

    אחד, 28/12/06 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ממשלת הכשלים הזו תמכור אותנו בזול (ל''ת)

    אזרח, 28/12/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עוד קליפה שרוצה להכנס לספרי ההיסטוריה

    משה, 28/12/06 10:13

    רק העם אשם לא מי שמנהיגו לכן העם הוא זה שסובל והמנהיגים חיים טובים על חשבון העם אבל אני מזכיר העם בחר את המנהיג לכן הוא משלם

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מצויין ליבני גאונית, רק קירוב הקאסמים לתל אביב יעיר את הישראלים (ל''ת)

    האדישים קדימה, 28/12/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    האם התכנית כוללת?

    בן יפונה, 28/12/06 10:12

    האם התכנית כוללת משא ומתן עם האנשים שהולכים לשלם עליה?
    כנראה שלא. משא ומתן עם הערבים כן, עם המתנחלים לא. עם זה הצליחה 'קדימה' למצב את עצמה כמרכז.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כמה תרם משרד החוץ השמאלני לתבוסה בלבנון בעזה ומול האיום (ל''ת)

    הגרעיני האיראני, 28/12/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    2.8 מיליארד שקל עולה לנו משרד החוץ הכושל שמתמחה בכניעה עם מנהיגת (ל''ת)

    תבוסה עכשיו, 28/12/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לניהול משא ומתן יוצאים מעמדת כוח

    X, 28/12/06 10:09

    הממשלה הזו היא ממשלת סמרטוטים

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הממשלה הזו תפנה עוד יישובים, ומשם יצאו עוד קסאמים לנתב''ג

    ואז יגידו:, 28/12/06 10:08

    ''גם לפני הפינוי היו קסאמים על תל אביב...''

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מחבלים הם לוחמי חופש אמרה ליבני מותר להם להרוג את חיילי צהל (ל''ת)

    הכובשים, 28/12/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רק משיח יציל אותנו. עם ישראל - לצעוק ולבקש משיח (ל''ת)

    ישראל בטח בה', 28/12/06 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כדי להשמיד את היהודים צריך לנטרל את יכולת ההגנה שלהם לסרס את צהל (ל''ת)

    והמתיישבים עם, 28/12/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מעניין אם התכנית ביוזמתה או של הפרקליטות. (ל''ת)

    מוטי, 28/12/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בכספי המיסים שלכם מכינים את השמדתכם (ל''ת)

    ואתם שותקים, 28/12/06 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לבני אני מבין שאת רוצה לשפר עמדות לקראת הנהגת המפלגה אבל

    מירית לוי, 28/12/06 10:02

    לא שמת לב שרעיונות כמו מו''מ זה לא ממש פופלארי היום?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בזמן שהילדה מברברת אחמדניג'ד גומר את הפצצה (ל''ת)

    יהודים התעוררו, 28/12/06 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    טרור ''זה טוב, זה אוסם'' של כל שליט ציוני!

    העם רוצה גול, 28/12/06 09:59

    אם ירבה הטרור כארבה, כחול הים, תקוים הבטחת האל לאברם, ופרו-רבו ינצח ויוכל לנוח על משכבו, שנאמר: על גפנו ותחת תאנתו של כל פלסטיני. זהו החזון כולו.

    הגב לתגובה זו

    • העם רוצה גול אבל לא גול עצמי (ל''ת)

      יופיטר, 28/12/06 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ליבני מחפשת ריפוי בעיסוק- אך לא יצא מזה כלום, נאדה, גורנישט! (ל''ת)

    nice try, 28/12/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    נו... זה הרי מגוחך עד כאב סליחה עד זוב דם (ל''ת)

    נעם, 28/12/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אחרי כל כך הרבה שנים של מו''מ אני מאמין רק בדבר אחד

    מפוכח, 28/12/06 09:56

    שהם רוצים לחסל אותנו. יחד עם כל שאר הערבים מסביב. אני פשוט לא מבין איך ככל שמציעים להם יותר נהיה יותר רע.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה לא מבין, הם רוצים ל-נ-צ-ח

      גבי, 28/12/06 10:57

      מראש הם באו עם הכוונות האלו וכל ויתור, יוזמה והבנה רק החליש את מעמדה של ישראל מולם וגם מול העולם (בניגוד לתחושה שהתקשורת מייצרת - איפה כל התמיכה שקיבלנו על ההתנתקות, על קמפ דייויד, על הנסיגה מלבנון, על אוסלו ועל מה לא הכל מתמוסס מיידית לנוכח דרישות מכל עבר תנו עוד!).

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    בתור מצביע קדימה דורש בחירות חדשות (ל''ת)

    אוהד, 28/12/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כשלא יודעים לבשל עושים מרק!!! (ל''ת)

    מתי, 28/12/06 09:52

    הגב לתגובה זו

    • אפשר גם למרק את ההצעה, לשפצה, ולהציגה מחדש

      דרושה הצעה, 28/12/06 10:01

      ז.א. להציע הצעה קבילה!

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    חבל על הזמן

    נפתלי, 28/12/06 09:51

    חבל על הזמן
    אין עם מי לדבר

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חכם לומד מטעויות של אחרים טיפש, לומד מטעויות של עצמו

    יהודה, 28/12/06 09:50

    ואידיוט מוחלט לא לומד אף מטעויות של אחרים ומחשיב עצמו לחכם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חבל ציפי, את אישה חכמה ונבונה

    שלמה, 28/12/06 09:44

    להבין ש- בגלל שמאמינים שיש סיכוי לעשות איתם שלום, לכן מתאפקים, לכן כל הזמן מנסים לשבת ולדבר ולדבר בלי סוף, אבל אם היו מגיעים למסקנה הנכונה שאצלם האסטרטגיה היא בסופו של דבר לסלק לגמרי את הכיבוש הציוני וכל הדברים שקרו עד היום ( אוסלו פיגועים קאסמים וכו' וכו') הם למעשה עוד שלבים בדרך לערעור העמידה של המדינה, אז אין ספק שהתגובה וההחלטות היו אחרות.
    תפנימו, מדינת ישראל היא לא כזאת חזקה כמו שחושבים ויכול להיות שבעתיד הקרוב נחלש לעומת ימים אלה, לכן כדאי להכות באוייב היום כי אולי מחר לא נוכל לעשות זאת מחר!!!!! ואז מצבנו יהיה בכי רע.

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שהיא חכמה ונבונה?

      עם מטומטם, 28/12/06 10:13

      מה שיפה בעם שלנו הוא שהוא ממשיך לבטוח באותה התקשורת שהובילה אותו מאסון לאסון ומה שעומד בראש מעייניה הוא מדינת כלל אזרחיה או שלא תהיה כאן מדינה בכלל.העיקר לא מדינה יהודית.

      מי שאומר שליבני חכמה ומוכשרת גם אומר שביבי הוא הראש ממשלה הכי גרוע שהיה לישראל שעה שכשר אוצר הוא קיבל מחמאות מקיר לקיר בכל העולם מטובי הכלכלנים,הבנקאים והתעשיינים -והוא אחראי לבום הכלכלי הגדול שישנו עכשיו,עובדה ששרון מינה אותו לשר אוצר גם שביבי התנגד לו.

      מי שאומר שביבי היה ראש הממשלה הגרוע ביותר-לא יודע על מה הוא מדבר,מאז שמיר הוא ראש הממשלה הכי טוב שהיה לישראל-שר חוץ בחסד,מסבירן גדול והאיש שדיכא את אירועי הכותל ומנע מהם להפוך לאינתיפאדה תוך 4 ימים ע''י שיגור איום ישיר לעראפת.

      ומי שאומר שציפי ליבני מוכשרת-הוא מסומם,היא הובילה את יחסינו עם ארה''ב לשפל,היא בעד הוצאת סוריה מהבידוד הבינ''ל שלה ולו כדי להסתיר מהעם עצמו את חוסר האונים המוחלט של הממשלה המובילה אותנו לשלום מעמדת הפסד-מה שמסמן לערבים שהארוחה הגדולה עדיין בדרך.

      היא נכשלה לחלוטין במגעיה עם מצריים ,ובכלל חוץ מזה שהתשקורת מפרגנת לפמיניזם שלה-אין בה שום דבר בעל ערך.

      ליבני היא כישלון כמו אולמרט ופרץ. ומבחינה ערכית היא לא יותר טובה מהדברן לענייני איומים-ליברמן,שהוכיח שחוץ ממילים גדולות אין לו שום אידיאולוגיה -הוא מכונת ההנשמה של הקואליציה הכי גרועה שהייתה אי פעם בתולדת ישראל,ובהפרש ניכר מהמקום השני.

      הגב לתגובה זו

      • צודק בהחלט !!! (ל''ת)

        דנה, 28/12/06 10:55

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    מומ שמום

    שחם, 28/12/06 09:40

    מימתי לפני משא ומתן צד אחד מציג את התנאים לפיו הוא מוכן לוותר לצד השני
    זה לא משא ומתן
    זה מתן ומתן ומתן
    למה לא מבינים שעם ערבים לא משחקים את המשחק הזה - החיים שלנו הם לא שוק ושכר מחר

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמינה יותר בכוחה של ישראל

      מירית לוי, 28/12/06 10:06

      לא כי אני לא רוצה אלא משום שאני שומעת היטב מה חושבים הערבים עליה. בניגוד להרבה אשכנזים אני גם שומעת את השפה המקורית באל ג'זירה וכולי

      כדאי לכם לשמוע זה פשוט פותח את העינים חזק..

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לבני,תחזקנה ידיך! (ל''ת)

    ד.מני, 28/12/06 09:38

    הגב לתגובה זו

    • כי רגלייך חלשות, ו IT TAKES TWO TGO TANGO (ל''ת)

      לשינוי האדרת, 28/12/06 09:46

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כבר היינו בטעות הרצחנית שנקראת ''מהלך חד צדדי'',עד מתי?! (ל''ת)

    טלילה, 28/12/06 09:33

    הגב לתגובה זו

    • עד שנלמד ונבין ש IT TAKES 2 TO TANGO

      שניים לטנגו, 28/12/06 09:36

      וקצת יותר לריקוד קבוצתי

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הלווי שכל זה יקרה במציאות. ןתפסיקו לקרוא לזה התנחלויות אלה פלישות

    נחום קלי, 28/12/06 09:31

    לאדמות זרים,יש להחזיר אותן לבעליהן החוקיים, הפלסטינים, ולגמור אחת ולתמיד את הקטסטרופה שאנו נמצאים במרכזה כמולידה

    הגב לתגובה זו

    • אין התנחלות אאחת שנמצאת בשטח ערבי! (ל''ת)

      תבדוק קודם, 28/12/06 09:36

      הגב לתגובה זו

    • הערבים הם אלה שגזלו מאיתנו את האדמות שחנקין ורופין ומונטיפיורי קנו (ל''ת)

      בכסף מלא !, 28/12/06 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    כמו המו''מ גם השלום, שניהם יהיו תחת אש

    חיים כץ, 28/12/06 09:25

    מי שמוותר על שטחי ארץ ישראל שהובטחו לעם ישראל לא יקבל שלום נקודה. הוא יקבל רק קסאמים, מרגמות וטרור.
    זאת עובדה.
    המצב קשה והוא רק יחמיר יותר, לקדימה אין שום דרך והיא בסיחרור בדרך להתרסקות של ה ושלכולנו.
    יש רק פתרון אחד, לזעוק לקב''ה שישלח לנו את המשיח.
    מי שרוצה לסמוך על אולמרט ולבני בבקשה, רק שאחר כך לא יבכה לקב''ה שיציל אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ליבני=ביילין. אותם אותיות. אותה גברת בלי שינוי אדרת.

    רפאל, 28/12/06 09:21

    צמד שמלאנים קיצוניים שיחריבו את המדינה היהודית.
    קדימה=מרץ. אמרנו לכם!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    האוייב שלך רוצה לחסל אותך ואת המדינה (ל''ת)

    על מה יש לנהל, 28/12/06 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אותי מדהימה העובדה שלתבוסתנות קוראים ''צעדים אמיצים'' ו''הצעה נועזת''

    אהוד, 28/12/06 09:14

    בא לי להקיא

    הגב לתגובה זו

    • גם למי שמכניס את הראש ללוע הארי קוראים ''נועז''

      ראי, 28/12/06 09:30

      רק שהסיכוי שלו לצאת חי מהסיפור שואף לאפס, ומנת המשכל שלו בהתאם.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''מחרביך ומהרסיך ממך יצאו '' וכל המוסיף גורע. (ל''ת)

    שרה.א, 28/12/06 09:09

    הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך וכמו פושעי סבסטיה הם שהחריבו

      יעל, 28/12/06 09:36

      את פאר הקמתה של מדינה בידי אנשים גדולים כמו ב.ג. ועוד ''סמולנים'' כגון זה,
      שמחריבי התקווה (כמוך ) אוהבים לכנות! הרסתם תרבות לא רק מדינה
      עם תרבות הכיבוש ההשתלטות והכח ואת פירות הביאושים האלה הורי, אני וילדי אוכלים הרבה זמן,טוב שיש אנשים כמו ליבני שלמרות כל הקשיים והייאוש מנסים להיות יצירתיים ותאמיני לי היא יודעת לא פחות מכל כתום צמא אדמה עם מי יש לנו עסק,
      אבל זה מה יש ואיתו מדברים!
      אפשרות החרב וההשפלה תמיד תהיה לך אל תדאגי ש ר ה !

      הגב לתגובה זו

      • תיקון טעות

        אם מהוגן, 28/12/06 10:21

        יעל היקרה,
        א. .היי בריאה.
        ב. סמאלנים כותבים כך: ''שמאלנים''.
        ג. פירות הכיבוש לזהכירך הינם שאת חיה לולא הכיבוש והנצחון המזהיר בששת הימים כולנו היינו מושמדים על ידי שכנינו הנאורים.
        ד. רק טוב יקירתי.

        הגב לתגובה זו

        • תיקון לתיקון

          גדי, 28/12/06 10:55

          אם מהוגן יקרה סתם לתיקון מהצד
          א. יעל אכן תההי בריאה
          ב. אנשי ימין מאייתים בסרקזם ''סמולנים'' כאילו קטנים ושמאל ...כן?
          ג.ה''ניצחון המזהיר'' וימי האופוריה של ששת הימים כבר הובנו כטעות בידי מתי מעט כבר אז .והיום זה כבר קונצנזוס שהדבר היה''אסון מזהיר''
          היציאה למלחמה לא הייתה מחוייבת המציאות...לידע כללי ששת הימים התחילה בשם'' מבצע מרחב מחייה''
          ותלמדי קצת היסטוריה של מלחמה לא רק ללעוס את מה שחושבים שיודעים.
          ד. רק טוב לשתיכן!
          ה.סבסטיה אכן פ ש ע .
          ו.יעל מחיפה? את פנויה?
          ז.אם יקרה אבל מנותקת.

          הגב לתגובה זו

          • סמולנים מלשון סמול קטן באנגלית כלומר אנשים קטני אמונה ורוח (ל''ת)

            זאב, 28/12/06 11:07

            הגב לתגובה זו

            • הממשלה שתיסוג לגבולות 67 ורמת הגולן תמורת כלום תהיה ממשלת הימין.

              בנצי א, 28/12/06 15:23

              וזה נכון האימרה כי רק הליכוד יכול. הוא יכול הרבה יותר ממשלות העבודה בעבר לסגת מי כל שטחי יו''ש וכולל ירושלים ואף יותר מי זה. ובמיוחד זה אמור לגבי ביבי נתניהו. שיש לו את הפה הגדול ותנועות שפת הגוף הערמומיות שלו להלהים את כל ההזויים מהימין והכתומים למינהם .
              הדמגוגיה שלו ורצדודי העניים המפורסמות של הביבי זה רק כדי להגיע בכל מחיר לשלטון שהוא כל כך נכסף אליו. רק שרוב הציבור לא טפשים כמו המצביעם שלו והיצור הזה בחיים לא יחזור להיות ראש ממשלה.

              הגב לתגובה זו

      • בלי הכיבוש הערבי לא היו מלחמות והיינו שבים אל ביתנו בשקט !

        לכי תילמדי !, 28/12/06 10:40

        על איזה כיבוש את מדברת !
        אנחנו חזרנו לעיר העתיקה ! חזרנו לבית הערבה ! חזרנו לחברון ! ולא כבשנו שום דבר !
        מי שכבש ודרס ורמס את ארץ ישראל אלה הכובשים ממדבר ערב !
        לכי תילמדי היסטוריה ותראי שאין דבר כזה עם פליסטינאי אבל יש דבר כזה שקוראים לו ''העם היהודי'' !
        שבת שלום !

        הגב לתגובה זו

        • לכי תלמדי ותקראי את גדי!

          עוד מישהו, 28/12/06 11:17

          נראה לי שיעל וגדי יודעים שאנחנו ''המצאנו'' את הפלשתינאים...במלחמת ששת הימים ''הגדולה'' לכי תלמדי ותפסיקי להתלהם! ונכון סבסטיה=פ ש ע

          הגב לתגובה זו

      • גם אני מתגעגע לבן גוריון שגרש כ- 80% מערביי השטחים שכבש (וסיפח)

        לגב' זמרי הרוצה, 28/12/06 11:59

        מהמדינה הפלסטינית המיועדת - הגליל, ואדי ערה, המשולש, נהריה, עכו, שפרעם, נצרת, יפו, לוד, רמלה, ירושלים, אשקלון ובאר שבע.
        אני מתגעגע לבן גוריון שהתנחל בשטחים הכבושים.
        אני מתגעגע לבן גוריון שקבע מימשל צבאי ועוצר בלילות במשך שנים ל- 150 אלף הערבים המפוחדים שלא הספיק לגרש, למרות שלא היוו סיכון ביטחוני - רק כדי שידעו מי כאן הבוס.
        אני מתגעגע למנהיג שישלים את מה שבן גוריון התחיל.
        אלה המכונים על ידך ''אנשים כמוך''
        ו''פושעי סבסטיה'' הם פיונים קטנים לעומת גיבורך הנערץ.

        ולמי שלא מבין את מה שכתבתי במקומות המיועדים לשם ולאזור המגורים - כך, עפ''י התלמוד, תֵּאֵר המלך אלכסנדר ינאי את הצבועים: עושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס (עפ''י המסופר בספר במדבר, בסוף פרשת בלק ותחילת פרשת פינחס).

        הגב לתגובה זו

        • ליעל: היי ישרה והגיבי לדברי ''זמרי'' (שתיקה - כהודאה בטעותך) (ל''ת)

          שמאלן שהחליט, 28/12/06 14:39

          הגב לתגובה זו

    • צודקת! מחרביך והורסיך מימך יצאו. הכוונה לביבי וחבורתו הרסני המדינה. (ל''ת)

      אזרח הארץ., 28/12/06 15:01

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה ההתרגשות ?רבים גדולים וטובים ממנה ניסו .ומה יצא ?לאן הגיעו כל

    שרה.א, 28/12/06 09:07

    ההסכמים הקודמים ?
    כניראה,שמידי פעם צריך להזכיר לנו שוב ,עם מי יש לנו עסק.

    הגב לתגובה זו

    • מי זה רבים וטובים-יוסי ביילין?!?! (ל''ת)

      דב עלה, 28/12/06 09:15

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    טראגדיה של טעויות

    עין לציון, 28/12/06 09:06

    ליבני מעמידה עצמה בשורה אחת עם פושעי אוסלו, ואפילו גרוע מכך, שכן יוזמי אוסלו עוד שגו בתקוות (שווא) שייתכן שלום עם הערבים , אבל המציאות הוכיחה את ההיפך, ורק כסילים, ופסולי עדות לא מבינים זאת, אבל ליבני הייתה אמורה לפחות ללמוד מהניסיון הטראגי, ומה היא עושה מוסיפה חטא על פשע,! מסכנת את המדינה בעוד הרפתקאה , כל זאת כדי ''לעשות משהו'' כדי להצדיק את היותה בתפקיד שגדול עליה ב- 10 מספרים, שומרי האתרוגים, שכבר רקובים מזמן ממשיכים לספק לה במה בקומדיית הטעויות\ מצעד האיוולת.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 28/12/06 09:04

    אצלנו בכפר מברכים על היוזמה. הבעיה היא שאני לא מאמין שלבני באמת מתכוונת לצאת אם יוזמה מהפכנית שכזו. הכל ''כאילו'' כל מנת להדוף לחצים הנובעים מיוזמת השלום הסורית ומיוזמת השלום הסעודית. בכל מקרה נראה לי שלאט לאט מחלחלת גם למוחם של מטורפי הימין ההכרה שבמוקדם או במאוחר, מרצון או מהכרח, נאלץ לחזור לקווי 67 או לחדול.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה שחסר בתוכנית זה ''ה הידיעה'' שישראל תסכים

    המדקדק בדקדוק, 28/12/06 09:02

    שם חסרה ה אחת -
    ש''ישראל תסכים לפינוי ההתנחלויות בגדה''.

    האות ה הקטנה הזאת משמעותה היא שישראל תקבל את החלטות האו''ם 242 ו 338

    אז יהיה על מה לדון.

    הגב לתגובה זו

    • מה שחסר בתוכנית זה איי.קיו אחד - האיי.קיו הראשון

      מתנחל, 28/12/06 09:32

      הארץ הקטנה הזאת משמעותה שאם ישראל תקבל את החלטות האו''ם-שמום שלך, אנחנו נישאר בלעדיה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בקרוב....ירי מרגמות וקסאמים על ירושלים (ל''ת)

    אבי, 28/12/06 09:02

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג ! הבית של אולמרט מחוץ לתחום ותמיד יש לו מקלט בת''א ! ואם הטי

      כהנא צדק, 28/12/06 09:38

      ואם הטילים יגיעו לת''א - יש לו מקלט בפריז ובניו יורק !

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שטחים תמורת שטחים -

    שוונצמן, 28/12/06 09:00

    שלום תמורת שלום ---זוהי הנוסחא!
    לא למכור אותנו בזול!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מכירה בומבית

    דוד כהן, 28/12/06 08:58

    גם שרת החוץ הצטרפה למכירה הפומבית של ארץ ישראל ...עכשיו יש תחרות בין ראש הממשלה לבין שרת החוץ ..מי מוכר יותר זול ויותר מהר את המדינה ...ואת הכבוד של העם היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כמה אכזריות באשה אחת??? (ל''ת)

    ילד יהודי, 28/12/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יאללא יאללא לעשות שלום! יאללא ציפי! העם מאחורייך..אני מתכוונת

    מית נמש, 28/12/06 08:54

    רק הנורמלים השפויים! נקווה שגם הנבערים יקראו פעם אחת את נאומייך ויבינו את הנקרא!

    הגב לתגובה זו

    • אשה שרת חוץ?!מה השלב הבא-עוד יתנו לנשים לנהוג.

      נבער, 28/12/06 09:03

      אני מראש מוותר על קריאת הנאומים שלה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    פשיטת רגל

    יהודי, 28/12/06 08:52

    הדם צועק מהאדמה !!!
    הלב נקרע קברנו ילדים ונשים משפחות שלמות נחרבו ברגע אחד הטרור ריטש את ארצנו וליבני מה אומרת שטויות אחוקים ניתן לכם מה אתם רוצים !!!
    בוגי יעלון לראשות המדינה !!!
    בוגי את היחיד שעוד יכול להציל אותנו !!!

    הגב לתגובה זו

    • שהממשלה תגור שבוע אחד בלבד בשדרות ! ואז נשמע מה הם יגידו ! (ל''ת)

      עוד ספין !!!!!!, 28/12/06 09:36

      הגב לתגובה זו

      • כל השרים וחברי הכנסת צריכים לבוא לשדרות והסביבה

        יופיטר, 28/12/06 14:25

        כך הם ילמדו שצבע אדום זה לא על כן הציור וגם שישלמו עבור אשל וכך גם העסקים בדרום ירויחו קצת. הבעיה שזה נשמע כמו חזון אחרית הימים.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    עוד מבולבלת חסרת תקנה... (ל''ת)

    אסתר לבני, 28/12/06 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ציפי ליבני ארץ ישראל היא של היהודים ולא של קדימה (ל''ת)

    לילך, 28/12/06 08:48

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר לך?!!! ביבי? גולדשטין? מאיר כהנא? (ל''ת)

      EHAD HAAM-, 28/12/06 08:55

      הגב לתגובה זו

      • בהתגבר הטרור

        פוליטיקל קורקט, 28/12/06 09:05

        כישלון טוטאלי של ממשלה המנהלת בורסת מסחר בארץ ישראל כאילו זה הנדל''ן הפרטי של מפלגה אחת.
        ארץ ישראל שייכת לעם ישראל - ז''א של יהודי הגולה ויהודי ארץ ישראל והממשלות של מדינות ישראל צריכים לשמור עליה מכל משמר ולא למסור אותה לאויבים שרוצים למחוק את מדינת ישראל מן המפה.

        הגב לתגובה זו

      • ממש לא, הסבא הפולני שלך אמר לי.... (ל''ת)

        אסי, 28/12/06 09:29

        הגב לתגובה זו

      • ציוני,אתה צריך טיפול נפשי

        דמנציה..., 28/12/06 11:03

        ארץ ישראל היא של יהודים ולא של ישראלים-מומלץ שתצא החוצה ותקח איתך את הפקלאות שלך.תתפלא ותתאכזב לגלות כמה טוב נסתדר בלעדיך.

        הגב לתגובה זו

      • בטח שלא ישראל באר אודי אדיב וקלינברג (ל''ת)

        יופיטר, 28/12/06 14:02

        הגב לתגובה זו

    • אהבתי (ל''ת)

      יופיטר, 28/12/06 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הנייה ''שמעתם את ליבני? רק בכוח הנשק נשחרר את פלסטין!!!'' (ל''ת)

    אחמדיניג'אד, 28/12/06 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ממשלת חילמאים הבייתה...

    אמיר ברד, 28/12/06 08:43

    אתם ממשיכים להרוס את כוחה של המדינה הזאת,אין פלא שאנחנו נראים כבר מתחת לסף החלשים בעולם המערבי וגם הערבי,הרסתם את המדינה,סיימתם את תפקידכם תפנו את עצמכם הביתה,כול אלטרנטיבה אחרת תהיה טובה עליכם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הבעיה שלנו שאנחנו נורא מתנשאים.

    פנחס ולרשטיין, 28/12/06 08:43

    אנחנו באים ביוזמה,לפתוח במו''מ ,תוך התעלמות מוחלטת מהעם הפלסטיני שברב גדול בחר בחמאס.
    עם מי נדבר?עם מי נעשה שלום?עם חמאס,עם פת''ח,עם הג''יהאד האיסלאמי???
    אי אפשר להידבר עם הפת''ח ולהתעלם לחלוטין מהבחירה שלהם בחמאס רק בגלל שלציפי לבני אצה הדרך והיא ממהרת להראות יוזמות והשגים.
    צריך בשלב ראשון לחזק את אבו מאזן בתקווה שבעתיד יהיה לו מנד''ט מהעם שלו לפתוח במו''מ עם ישראל על הסדר קבע.
    הנסיון של ציפי לבני לא אחראי ונידון מראש לכשלון בשלב זה.

    הגב לתגובה זו

    • ומה שאתה מציע זה כשלון בריבוע ! הערבים יקימו מדינה רק בירדן ! (ל''ת)

      ירדן זו פלישתין, 28/12/06 09:33

      הגב לתגובה זו

      • אני מבין שאתה מאלה שקוראים בין השורות...

        פנחס ולרשטיין, 28/12/06 10:42

        רק חבל שאתה מוותר על ההבנה של השורות עצמן.
        תפרט את ההצעה שלי ,כדי שגם אני אבין מה פספסתי.

        הגב לתגובה זו

        • לא צריך לחזק ולא לשאת ולתת עם אבו מאזן -מכחיש השואה ! בעבודת התואר (ל''ת)

          ירדן זו פלישתין, 28/12/06 11:45

          הגב לתגובה זו

          • קח משהו שנכתב לפני שנתיים ואקטואלי גם להיום:

            פנחס ולרשטיין, 28/12/06 12:41

            מנהיג חלש חסר כל אחיזה בשטח, אפור ונטול כריזמה, אדם נעדר יכולת לקבל החלטות'' - אלו רק מקצת מההגדרות שנתנה התקשורת הישראלית בהסתמך על תדרוכי גורמי הערכה וביטחון על אנואר סאדאת בימים הראשונים שלאחר מותו של שליט מצריים, גאמל עבד אל-נאצר. ההמשך ידוע. החלטה דרמטית לפתוח במלחמה נגד ישראל, בתיאום מלא עם סוריה - היריבה הגדולה - כדי לפרוץ את מחסום הסטטוס-קוו בסכסוך (ישראל המשיכה באותה עת בקלישאה של ''אין עם מי לדבר''), ולאחריה המהלך של נכונות לעשיית שלום עם ישראל - אחד הצעדים המשמעותיים ביותר באזורנו, אם לא המשמעותי ביותר. סאדאת התגלה כמנהיג חזק המרושת היטב בציבוריות המצרית, כריזמטי, בעל חזון ויכולת יוצאת דופן לקבלת החלטות.

            אפיונו של סאדאת בתקשורת הישראלית מזכיר בהרבה יותר מרמז את דרך הצגתם של מחמוד עבאס (אבו מאזן) ואחמד קריע (אבו עלא) בימים אלו. חלילה לנו מלטעות שוב בהערכת שכנינו. המחיר עלול להיות יקר ובדם.

            אל לה לישראל לטרפד את הפיכתם של אבו מאזן ואבו עלא לסאדאת של שנת 2005. חלון הזדמנויות קצר נוצר עם הסתלקותו של ערפאת. אבו מאזן ואבו עלא אינם משתפ''ים של ישראל, ובוודאי שאינם סוכניה הרדומים. השניים הם קודם כל פטריוטים פלשתינים שנושאים על גבם כבר יותר מ-40 שנה את המהפכה הפלשתינית. עמדותיהם לגבי הסדר הקבע ברורות וידועות. הם לא קיבלו על עצמם את עמדות ליברמן ואף לא את אלו של שרון, או אפילו של רבין ופרס לגבי הסדר הקבע. הם עומדים על גבולות 67' ללא שינויים. הם דורשים פתרון לבעיית הפליטים. השניים לא הפכו ולא יהפכו לחברי התנועה הציונית, אלא ישארו חברי הארגון לשחרור פלשתין. כן, הם רוצים שלום. הם חושבים שהאינתיפדה המזויינת גרמה נזק גדול לעניין הפלשתיני, הם מתנגדים לטירור. הפתרון לסכסוך, לטעמם, חייב להתבסס על שתי מדינות לשני עמים על בסיס קווי 67' החיות בשלום אך גם בכבוד זו לצד זו.

            חלון ההזדמנויות שנפתח קצר וייחודי. אסור לנו להחמיצו. חזרה על מנטרות של העבר והצבת דרישות חסרות סיכוי רק יעמיקו את הסכסוך ויביאו להמשך שפיכות הדמים. להנהגה הפלשתינית הפוטנציאל להגיע להסדר, הגמישות האינטלקטואלית הנדרשת להשיגו והיכולת לממשו. אל לישראל לסגור את החלון. עלינו לפתוח את הדלת לצאת מעזה ולהתחיל לדבר.



            הגב לתגובה זו

            • מה אתה כותב לנו תגובה באורך ספר יה מתחזה

              יופיטר, 28/12/06 14:09

              תלמד לצמצם ולתמצת ותמצא לך שם ותחפש לך חיים משלך

              הגב לתגובה זו

            • אין שכל אין דאגות-אה יופיטר?!

              פנחס ולרשטיין, 29/12/06 06:29

              לטובתך אני רק יגיד שאת לא לבד ושאני מכיר עוד כמה אנשים שיורד להם ה i.q. כל פעם שהם הולכים להשתין.


              הגב לתגובה זו

    • מכל כיוון שננסה לפענח את את משוואת ליבני לא נצליח

      יופיטר, 28/12/06 14:07

      כל שאלה מביאה שאלה ופתרון איין ואפס אולי יצא מזה

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    וואו-כתבני הימין קיבלו השכמה מוקדמת היום-מה קרה?אתםרוצים המשך טרור? (ל''ת)

    EHAD HAAM-ZIONI, 28/12/06 08:42

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שאנחנו לא רוצים טרור אסור לקבל את התכנית הזו (ל''ת)

      כתבן של הימין, 28/12/06 09:15

      הגב לתגובה זו

      • אל תדבר בשמנו - ציפי ליבני ואני דווקא רוצים טרור (ל''ת)

        יעקב עמיטרור, 28/12/06 11:24

        הגב לתגובה זו

    • למה לא? טרור ''זה טוב, זה אוסם'' של כל שליט ציוני!

      העם רוצה גול, 28/12/06 09:20

      אחלה. כל המרבה בטרור הרי זה משובח.

      אם ירבה הטרור כחול הים, תקוים הבטחת האל לאברם, ופרורבו ינצח ויוכל לנוח על משכבו, שנאמר: על גפנו ותחת תאנתו של כל פלסטיני. זהו החזון כולו.

      הגב לתגובה זו

    • סליחה שאיחרתי. אני מהשמאל, והמוסר לא מציק לי (ל''ת)

      משה, 28/12/06 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בעד - פרס פרץ גלאון בני סלע זביידי אבנרי וטטנבאום (ל''ת)

    נחצ'ה, 28/12/06 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    וואו,איזה תוכנית! (ל''ת)

    זאב, 28/12/06 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל בוקר קם מישהו עם חלום בלהות (ל''ת)

    אלי, 28/12/06 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    על זה נאמר - ככלב השב על קיאו

    הנכה הביוני, 28/12/06 08:30

    כן כסיל שב על איוולתו

    אפילו אם תכתוש את האויל במכתש (קסאמים ופיגועים) - לא תסור ממנו איוולתו

    (שלמה המלך)

    נתראה על מאדים בעוד 100 שנה לאחר שכדור הארץ יחרב בגלל חולשתינו לחסל את הטרור...

    הגב לתגובה זו

    • הממשלה הזאת היא קיבוץ של חדלי אישים שמחפשים פרסום ואפילו במחיר של נ (ל''ת)

      נזק לעם היהודי, 28/12/06 08:50

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''תחת אש'' ,,,דהיינו הטרור מנצח ובגדול (ל''ת)

    יוסף מלך, 28/12/06 08:29

    הגב לתגובה זו

    • ל -9

      יפה, 28/12/06 10:59

      ומה חשבת שאתה המנצח ?
      ובכלל לשם מה לנצח
      אנחנו תמיד ניצחנו ומה בסוף ?
      נשארנו תקועים עם אותה הבעייה
      ואם לא אז מוחרפת יותר
      ההתנצחות עלתה לנו ביותר מ20000 בנים הרוגים
      יש לפעול בערכים של תבונה ובוודאי לא נצחון
      דווקא הכשלון במלחמת כיפור הביאה את השלום עם מצריים
      לא שאני מטיף לכשלון
      אבל המושג נצחון צריך להעלם מאזורינו הוא לא הועיל וגרר תמיד נקם

      הגב לתגובה זו

      • יפה אתה כנראה לא מבין שלא מדובר במושגים מדובר בחיים

        יופיטר, 28/12/06 14:21

        ולנכון שבמלחמה כל הצדדים מפסידים ובכל זאת עדיף לנצח בעיקר פה בישראל אם כי גם באולימפיאדה זה לא רע לנצח. ואם כבר כתבת יפה תשתשמש בלשון נקבה בכיתוב. יופיטר זה בת

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא יהיה שלום עם הערבים מתי תבינו די לחיות באשליות (ל''ת)

    רועי, 28/12/06 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני יורד מהארץ (ל''ת)

    שמנמן900, 28/12/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נכון.יוותרו על שטחים ואז יהיה שלום. (ל''ת)

    איילת, 28/12/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ליבני ''ננסה, יצליח?טוב, יכשל? נכבה האור'' (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 28/12/06 08:26

    הגב לתגובה זו

    • ליבני - זה ביילין בחצאית ! ופרץ בלי שפם ! (ל''ת)

      שכחה מאיפה באה!, 28/12/06 08:48

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    וזה יעבוד כמו ששאר התוכניות ''מרחיקות הלכת'' עבדו (ל''ת)

    דיצה, 28/12/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לי זה דווקא נשמע כתוכנית כניעה, אבל מילא... (ל''ת)

    עניין של, 28/12/06 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כבר אכלנו מספיק תוכניות שלום! כולם נתקעו לנו בגרון! (ל''ת)

    ציפי הסהרורית, 28/12/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מיספר עובדות

    פקק תנועה, 28/12/06 08:18

    1 חזרה מלאה על מדניות מיפלגת העבודה כול הכבוד למיפלגת העבודה.2 כחול שיהיו יותר הצעות מפתות האנדרלמוסיה רק תלך ותיגדל .3 יש להודיע לכולם .שברמת הגולן ניתן להחזיר רק את שיטחי הדרוזים בלבד.ירושליים ביקעת הירדן צפון ים המלח.ומיטווה בוש שרון בגדה המערבית היא התוכנית הטובה ביותר. עבור כולם.4 חבל מאוד שעם ישראל לא מבין שתוכנית ההיתכנסות היא הטובה ביותר עבור ישראל.כול זאת נובע כתוצאה מבילבול איום ונורא של מדניות גאוגרפית מדינית השורר בעם ישראל ומנהיגיו.

    הגב לתגובה זו

    • ליבני ואלמרט ופרץ הביתה ! לא למדתם כלום מהערבים ! (ל''ת)

      לא מתאימים !, 28/12/06 08:38

      הגב לתגובה זו

      • לא מתאימים בלשון המעטה מהווים סכנה לאזרחי המדינה (ל''ת)

        יופיטר, 28/12/06 14:17

        הגב לתגובה זו