• 80.

    חבל על כל מאמץ אני חושבת שצריך

    ל.ח., 09/01/07 20:25

    לערב את ה - F.B.I של ארה''ב הם בהרבה יותר מומחים ממשטרת ישראל , חבל על הזמן ועל בזבוז כספי משלמי מיסים, ובני סלע? תחשבו קצת, אם זה היה הוא אז לפחות הממצאים היו מראים נסיון לאונס, כדאי לחקור את התלמידים כי לצערינו הנוער של היום מאד אלים הכשל של משרד החינוך מאד גדול צריכים ללמד מורים לחינוך מיוחד ולא מורים רגילים במצב של היום, תנחומי מעומק הלב למשפחת ראדה שרוח ה' תניחנה בגן עדן, תאיר בת אילנה תתפללו עליה בבקשה שלפחות נשמתה הטהורה תנוח על משכבה בשלום, אמן. תהילים מאד יעזרו לה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אם משפחת יחד עם עו''ד היחצ''ן מבינים כל כך שיחקרו הם... (ל''ת)

    חניבעל, 02/01/07 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    רוצחה של תאיר רדה

    מיכאל, 01/01/07 20:11

    עדותו של נהג המונית נראת לי הקרובה ביותר לאמת והחוט לפתרון התעלומה.
    השאלות שאמורות להישאל האם משטרת ישראל נקתה את הצעדים הבאים:
    האם נלקחו טביעות אצבעות ממושבי המונית ?
    האם נלקחו שערות מהמושבים?
    האם נלקחו מנהג המונית תיאורי קלסטרונים של הנערים?
    האם אותם ילדים הגיעו לאזור בית הספר במונית אחרת או אולי באוטובוס?
    האם נהגי האוטובוסים ונהגי המוניות שמסיעים לאזור נחקרו?
    האם נראו נערים שהסתובבו בעבר הרחוק והקרוב ליד בית הספר ואינם שייכים לבית הספר?
    האם נערים הורחקו מבית הספר בשנה האחרונה?
    על פי הרגשה אינטואטיבית הנערים שנסעו עם נהג המונית הם רוצחי או רוצח הילדה תאיר רדה ז''ל.
    ואם בטלפטיה עסקינן אולי אחד או כל אנשי הטלפטיה המופיעים בתוכניתו של אורי גלר כולל אורי יוכלו לעזור?

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    משהו כל כך מפחיד בפרשה הזו

    אפרת, 31/12/06 18:00

    זה נראה כאילו מי שרצח תיכנן את הרצח אפילו אם זה היה באותם רגעים ממש. הרי אם היה ויכוח או צעקות ועימות קולני ממושך שבעקבותיו הרוצח איבד את עשתונותיו מישהו היה שומע. יתכן וזדורוב הוא האשם אבל אם כן הוא זה שרצח נראה לי שהוא לא תיכנן את הרצח. משהו באינטואיציה שלי אומר זאת. נקווה שזה באמת לא תלמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אולי שאדון פלג יצביע על חקירה שניהל ???

    חוקר בגימלאות, 26/12/06 23:18

    היה בסך הכל במז''פ מתי הוא ראה את ''הלבן'' בעיניים של רוצח ? או סתם גנב ? כנראה לא הולך לו כחוקר פרטי הוא מצא את הזמן לרכב על העגלה.
    שילך ללמוד מעט דיני ראיות,את פסיקות בתי המשפט לגבי ''הודאות'' ואז אולי יצדיק את התואר חוקר פרטי.
    שיעזוב בשקט את ילדי קצרין !!! מה שהוא עושה עכשיו רק מטיל על ילדי בית הספר רפש שמי יודע כיצד ניתן יהיה לנקות אותו.
    הוא מתיר את דמם של הילדים אותם הוא מחשיד ללא ראיות כלל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    עדות אלי גצקר חיבת וניתנת להבדק

    רמי, 26/12/06 21:40

    עדותו של אלי גצקר
    שלקח כחצי שעה אחרי הרצח שלושה טרמפסטים לצומת מחניים ולצומת כ''ח, ושהתנהגותם עוררה חשד - חיבת להבדק.
    באזור צומת כ''ח מספר ישובים לא גדול וניתן לעבור שם את כל הנוער ולבדוק מי הבחור. ניתן גם לבקש את עזרת הציבור.
    לא מתקבל על הדעת שהמשטרה לא תצליח לאתר את הנערים האלו .

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מזכיר מאוד את פרשת אסף שטיירמן.

    בני, 26/12/06 09:16

    גם אז המשטרה תפסה מישהו על סמך ראיות כלשהן וניסתה להוכיח בכוח שהוא הרוצח. רק לאחר 3 שנים התגלה במקרה מי הרוצח האמיתי, וזה קרה רק בגלל שאשתו של הרוצח חשפה אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    להפסיק את הפירסום בתיקשורת

    פקק תנועה, 26/12/06 08:51

    ולתת לגורמים שמטפלים בנושא .ליפתור בעיה סבוכה וקשה זו בלי עצות של אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • הלו, מה זה פה, מה להפסיק?

      הנחש, 26/12/06 16:25

      זה דמוקרטיה אדון, יש עיתונות, הציבור עוקב ונותן עצות. רוצה סטאלין?

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה אתם רוצים מקראדי? מה הוא בנה את משטרת ישראל?

    השוטר אז אולי, 26/12/06 02:32

    הוא החוקר הישיר בכל פרשת רצח?
    הוא המלווה של כל אנס מושתן?
    קראדי מפכ''ל טוב מאוד (ראו את קודמיו סטייל טרנר)
    יש כאן מגמה נגדו של חברים שפונו מהגוש וזה לא הוגן.

    הגב לתגובה זו

    • אבל קראדי, לידיעתך, אחראי עליהם. כל כשלון הוא למעשה כשלון ישיר שלו. (ל''ת)

      הכל תלוי בבוס, 26/12/06 08:45

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    עכשיו גם נזכרתי ברצח של חנית ומוכן להתערב שהבדואי לא רצח אותה. (ל''ת)

    ותפרו לו תיק, 26/12/06 01:32

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יותר מדי חורים. מה הבעיה לדעת איפה הסכין היפנית וגם אם זרק את הלהב

    מבין ביפניות, 26/12/06 01:30

    חייבים להיות סימנים על הידית (הסכין עצמה גדולה רק הלהב קטן)
    שנית להוציא הודאה מרוסי מאפן אין פשוט מזה. לא צריך מדובב ולא נעליים.
    הכל נראה לא טוב. אלא אם למשטרה יש ראיה סודית ביותר, אזי כדאי מהר שיחשפו אותה

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לסגור מחר על הבוקר את משטרת ישראל , ולזרוק את המפתח לים

    שניר, 26/12/06 00:46

    בנתיים כל מה שהם יודעים לעשות זה לגרד בביצים , ולזיין לנו את המוח כל שני וחמישי, שנחשוב שהם עסוקים,
    בנתיים רוצחים מסתובבים להם חופשי, אנסים רצים ברחובות עם אזיקים,
    והיחידים שאוכלים את כל הז אלו אזרחים פשוטים, וכדורגלנים מסכנים שמצלמים אותם עם אזיקים ברגליים כדי שיראו כולם עד כמה רציניים במשטרה כשהם תופסים פושעים כבדים(פושעים אלק)
    אם אתם שואלים אותי אז העבריין הכי גדול במדינה הוא לא אחר מאשר קראדי הפושע שגירש עשר אלף אנשים מהבית ועדיין מתגאה בזה ..
    זבלים , כל משטרת ישראל זבלים,
    יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל, חושבים שהם משחקים בקקי , ובכוכב נולד,
    החיים זה לא כוכב נולד , תתעוררו תתחילו לעבוד , אוכלי חינם מושחתים.
    אף אחד כבר לא סומך עליכם , גרבצני בייצים.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר להתנתקות?

      זוסיה, 26/12/06 02:14

      תמיד תדחפו לנו את זה?
      די נמאסתם עם זה. והמפכ''ל בסדר גמור, אלו שמתחתיו לא כוכבים גדולים, אז די עזבו כבר את קראדי מה לא עשיתם לו בגלל ההתנתקות???

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אחרי תפירת תיק רמון ,מי מאמין לכם

    אנטוני הופקינס, 26/12/06 00:43

    תבכו כמו התת ניצב ,איך השם שלה שכחתי.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    משטרה לואי דה פינס (ל''ת)

    חושם, 25/12/06 22:34

    הגב לתגובה זו

    • אכן אכן

      רמי, 26/12/06 10:59

      אמת ויציב.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    האם היו לתאיר שונאים?

    עדי בר, 25/12/06 22:25

    תאיר היתה ילדה נאה, גם אם לא מתוחכמת במיוחד, וייתכן שעוררה קנאה או נקלעה לסכסוכים. באופן מעשי, כל הסיכויים שהרוצח הוא אכן החשוד המוחזק במעצר. רק הודות לטמטומו המפליג של הציבור, ניתן להלהיט אותו בכל מיני גרסאות חלופיות, שאין, ולא יכול להיות להן, שחר. אם בכל זאת רוצה החוקר הפרטי לחקור - שיחקור, אבל שלא ינדנד למשטרה עם השטויות שלו. בתור צעד ראשון שינסה לברר בקרב מכריה של תאיר אם היו לה שונאים או בני פלוגתא.

    הגב לתגובה זו

    • מן הסתם כן (ל''ת)

      xx, 25/12/06 22:29

      הגב לתגובה זו

    • צריך להמתין ולראות. לפעמים המשטרה שבויה בקונספציה

      קפטן אינטרנט, 26/12/06 01:35

      ולא תופרת תיק.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    תעשו מסיבת עיתונאים!! ותודיעו שטעיתם אבל בזמן האחרון אתם יותר מידי (ל''ת)

    טועים זה בושה!!, 25/12/06 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    משטרה ממש מצחיקה , מתאים לסרט צרפתי (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 25/12/06 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ''המשטרה לא מנהלת חקירות בתקשורת'' חה, חה, חה ...... (ל''ת)

    אלכסנדר, 25/12/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    המשטרה משלימה את החקירה. סגרו תיק. (ל''ת)

    רדו מהעץ הגבוה., 25/12/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אין לי ספק שמדובר בבנות בגיל ה''טיפשעשרה''. מטורפות. אולי כת השטן.

    ד''ר קרימינולוג, 25/12/06 21:29

    הכי קל להאשים עובד רוסי. אבל ברור שהיתה פה איזה קנאה או ריב בנות אכזרי או נקמה על איזו שטות.
    משטרה, תתחילו ללחוץ על הבנות - מישהי מהן בטוח יודעת מי הרוצחות.

    הלוואי - שייתפס / תיתפס - הרוצח/ת האמיתי/ת!

    אני מאמינה לאלכס פלג, הוא חוקר פרטי מהשורה הראשונה. וגם אדם ישר.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רוסי לא יהודי ולא מדבר עברית...

    אץ, 25/12/06 21:27

    מה שנקרא בלעז: TAKING A KANDY FROM A KID .....

    הגב לתגובה זו

    • כותבים CANDY

      המורה ללשון, 25/12/06 23:36

      LIKE TAKING CANDY FROM A KID.
      וגם לא צריך A אחרי TAKING.

      אני עוד אעשה ממכם בני-אדם

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    משהו שכולם שוכחים

    קובי הקאובוי, 25/12/06 21:21

    להבדיל מתיקי רצח ''רגילים'' שבהם
    יש 3 עד 7 חוקרים בצח''ם, פה בתיק
    הזה היו קרוב ל-100 חוקרים.
    כן, מעל 100 איש התעסקו בחקירה
    כאשר קרוב למאה חוקרים חקרו אנשים, בדקו ראיות,
    תשאלו ורחרחו.
    כמות כזו של אנשים, אם התיק נגד
    רומן זדורוב נתפר, סביר להניח שיהיה
    לפחות חוקר/שוטר אחד ישר עם
    מוסר גבוה שידליף זאת בגלוי או
    בעילום שם לתקשורת.

    היות וגם היה התוודות בפני מדובב,
    גם הודאה בע''פ, גם שיחזור, גם
    100 חוקרים וכן נכשל בבדיקת פוליגרף,
    כל אלו גם יחד, סביר מאוד מאוד
    להניח שרומן זדורוב הוא הרוצח.
    סביר מאוד להניח.

    הגב לתגובה זו

    • די בחוקר מיומן והגון אחד

      מאיה, 25/12/06 22:07

      מאה שוטרים מזכירים לי את משטרת קיסטון מסרטי צרלי צפלין מתקופת הסרט האילם. מומלץ לצפות. וכמובן שאינך יודע דבר. זדורוב לא נבדק בפוליגרף והוא הודה רק בפרטים שהמדובב שתל בפיו. הוא לא ידע היכן כלי הרצח, לא סיפק הסבר להעדר כתמי דם על בגדיו בעת הרצח, איש לא ראה אותו בבגדים מגואלים וגם לא בעירום. יש הרבה מאד פרצות בחקירה. שום דבר עוד לא מוחלט ולא רק אילנה ראדה מפקפקת.

      הגב לתגובה זו

      • דובר בתקשורת שהוא כן נבדק

        קובי הקאובוי, 25/12/06 22:19

        בפוליגרף ונכשל בבדיקה.
        אבל גם בלי זה, מה הקשקוש על
        משטרה כמו שבסרטי צ'רלי צ'פלין ?

        את היית פעם בצח''ם (צוות חקירה
        מיוחד) שחוקר רצח או אונס קשה ?
        את יודעת מה הרמה האנושית של
        החוקרים שם?
        אלו לא שוטרי התנועה או הסיור הרגילים שרובם אכן דפ''רים
        ברמות שלא יאומנו.
        אלו אנשים אקדמאים עם המון מחוייבות למשטרה.
        רובם המוחלט הם גם הגונים מאוד
        ולא יאפשרו לתפור תיק.

        ומה זאת אומרת הודה רק במה שהמדובב שם בפיו?
        מי מודה סתם בדברים שלא עשה
        כשהוא גם לא יודע שהוא מול מדובב
        אלא חושב שזה סתם שותף לתא
        המעצר ?

        ואיך את מסבירה את העובדה שאף
        חוקר מתוך אותם 100 חוקרים לא
        הדליף לתקשורת, ולוּ בעילום שם,
        על כך שסתם תופרים פה תיק למישהו ?

        על עמוס ברנס היה חוקר משטרה,
        גולדברג, שהגן וטען שהמשטרה סתם
        נטפלה לאותו ברנס.
        על חבורת מעץ היה שוטר שלבסוף חשף את זה, כעבור כמה שנים אמנם,
        אבל היה.
        פה לא יתכן שהיו מאה חוקרים ואף
        אחד מהם לא מסגיר לנו שזה סתם
        תפירת תיק. לא הגיוני !!!

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר ל 10 חוקרים אם אין למי שמנהל את החקירה הגיון פשוט

          ג, 25/12/06 22:44

          האם אימתו עדויות של נערות ונערים באותו יום והצליבו מידע לגבי המיקום של החברות שלה וכל מי שהיתה לו נגישות אליה?

          למי שאין לו מניע ואין כל הגיון שילך לשרותי הבנות בקומה 2- זה נשמע מאוד מוזר ש 100 חוקרים הגיעו למצב שהם סתם עוצרים בלי ראיות מבוגר אחד ומשחררים ואז עוצרים עוד מבוגר ושוב במקרה היה לו אליבי חזק ועוד פעם עוצרים מישהו שעבד במקלט ובסוף טוענים שמדובב אמר שהוא הודה.

          זה נשמע כל כך לא רציני. בשביל זה צריך 100 חוקרים? בשביל לעצור מספיק אנשים עד שמישהו ''מודה''?

          הגב לתגובה זו

          • את/ה קשקשן/ית ברמות

            קובי הקאובוי, 26/12/06 02:16

            ראשית, מדוע את/ה לא מזדהה
            ולו בשם פרטי ומקום מגורים?
            את/ה מפחד/ת ממשהו או ממישהו ?

            ולעניין.
            המשטרה אכן לא עושה ולא עשתה
            שום דבר חוץ מלעצור מספר מבוגרים
            וללחוץ עליהם עד שמישהו ישבר מהם
            ויודה שהוא הרוצח הנאלח של תאיר
            ראדה הי''ד.

            עובדה שהאדם הזה דבר בפני מדובב,
            עובדה שהוא הודה, הוא שחזר,
            הוא סיפר מספר פרטים שהיו ידועים
            אך ורק למי שרצח את הילדה הזו,
            הוא נכשל בבדיקות פוליגרף. כמו
            כן אין לו אליבי לשעת הרצח.
            במחשב בביתו נתגלו תמונות של ילדים שנראו שנלקחו מאתרי פדופיליה.
            לי במחשב אין ולו תמונה אחת של
            ילדות קטנות וגם לא של ילדים קטנים.
            יש לי, הרבה, תמונות של בחורות
            מעל גיל 18, דבר שהוא לגאלי ולגיטימי.

            ורואים שאתה לא מתמצה בעבודת
            משטרה חקירתית.
            בכל תיק רצח שהוא, בכל מקום דמוקרטי בעולם,
            תמיד אבל ממש כמעט תמיד עוצרים
            בתחילה מספר חשודים עד שהם
            מצליחים להוכיח שאין להם קשר לרצח.
            ככה זה קורה בכל מדינה בעולם ובמרבית תיקי החקירה בישראל.

            גיבובי שטויות כמו שאתה רשמת מזמן
            כבר לא נתקלתי בכאלו.
            בושה, פשוט בושה.

            הגב לתגובה זו

          • סליחה סליחותיים !

            קובי הקאובוי, 26/12/06 02:21

            אבל מאיפה ידע רומן זדורוב
            שתאיר ראדה הי''ד נרצחה בסכין חיתוך, מה שנקראת בסלנג
            'סכין יפאנית' ?!?

            הרי אדם שלא מעורב ברצח וסתם
            היה נחקר/נעצר היה חושב שהיא
            נרצחה או בחניקה, או בסכין קומנדו,
            או בסכין קצבים או במכת פטיש בראש.
            מדוע לחשוב על רצח בסכין יפאנית?!?
            זה נדיר מאוד מאוד רצח שכזה.
            בד''כ רוב הרציחות הן או באקדח,
            או בסכין קומנדו/קצבים או במכת
            פטיש בראש או כלי מכני אחר בראש.
            מאיפה אדון זדורוב ידע להגיד להם
            שהרצח בוצע בסכין יפאנית?
            הרי זה לא פורסם בשום שלב.
            ועוד איך או הו הו איך שזה לא פורסם
            בשום שלב. אז מנין הוא ידע זאת ??!??!??

            הגב לתגובה זו

            • הסכין הזמינה ביותר והקטלנית ביותר היא סכין יפנית

              ביל קרטר, 26/12/06 03:51

              מעבר לזה הכל יכול להיות, נא להמתין לבדיקת די אן אי ולראיות נוספות.

              הגב לתגובה זו

    • לקובי.שירה שכזו, ביאליק היה צריך ללמוד ממך. ומה עם כמה חרוזים? (ל''ת)

      יוסי, 25/12/06 22:49

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מישהו יכול להסביר לי מה זה כת השטן אבל מישהו שיודע אידיאולוגיה הכל (ל''ת)

    מוטי, 25/12/06 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רוב העם כנראה לא טיפש ולא ממהר לקנות את המסקנות של המשטרה. (ל''ת)

    ., 25/12/06 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מי שמאמין למשטרה שיקום ....אף אחד (ל''ת)

    יהודי כתום, 25/12/06 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    החוקר הפרטי אלכס פלג והמשטרה צריכים לשת''פ. (ל''ת)

    היזדמנות אחרונה, 25/12/06 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קציני משטרה מחפשים תהילה על גבם של חפים מפשע!! מתפרת ישראל!!!!!!!!! (ל''ת)

    להדליק משואה!!!, 25/12/06 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מישהו מכם החזיק פעם להב של סכין יפני?

    שרית, 25/12/06 20:52

    אם יש משהו שקל להעלים אותו זה בדיוק זה.
    לא הייתי ממהרת לזלזל במשטרה ולייחס לתחושות בטן משמעות יתר בעיקר בעיתות מצוקה איומה.
    אותו נער שאמר מה עשיתי מה עשיתי יכול היה להגיד את זה על מיליון ואחד דברים, למה דווקא על רצח??
    זוכרים את עצמכם בגיל ההתבגרות עושים ההיפך ממה שמרשים לכם ההורים??
    עדיין ממה שאפשר היה להבין החשוד שיחזר את הרצח וידע פרטים שלא אמור היה לדעת.
    להתערב כעת בעבודת המשטרה, לנסות בכוח להוציא ממנה פרטים שעדיף שיהיו חסויים זה לא חכם.
    סבלנות.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הוא הרוצח רואים בעיניים (ל''ת)

    A-J, 25/12/06 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אוי לי מיצרי ואוי לי מיוצרי

    מרים, 25/12/06 20:24

    איפה שר המשטרה הפטפטן,כבר מזמן לא שמענו מפיו איזו שהיא ''פנינה'' או ''הגיגים'', איפה שצריך לא שומעים אותו,שוטריו עושים מסיבות עתונאים על דברים שטרם הוכחו עד הסוף,אין (לפחות בשלב זה כנראה מניע,)לדעתי ברחו מהאלימות בתוך כותלי ביה''ס,לכן לא ברור למה ''קפיצות הקרב''של המשטרה,רק שלא יסבכו אותנו עם עוד סיפור עמוס ברנס.
    אין לי עצה ''חכמה'' לתת,אבל תראו לאן הגענו, ואיזו משטרה הבאנו על עצמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל הפיקוד הם לא שוטרים

    מנדל, 25/12/06 20:22

    רוב פיקוד המשטרה זו חבורת חובבנים שהמשטרה היא רק חלטורה עבורם, הם לא שוטרים בנשמתם אלא אנשי מג''ב שמבינים רק באלות וגז מדמיע, רובם לא ראו בחייהם גנב או פושע אלא רק ערבים בשטחים. כך קראדי, רונן, יצחק, צור, קעטבי, אהרונוביץ, פארס ועד, זו לא משטרה מקצועית, זה קרקס כוחני ונהנתן חסר כל כשרון ויכולת.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    המנהל והמורים צריכים להפיק הרבה לקחים... הדג מסריח (ל''ת)

    מהראש..., 25/12/06 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מיד שראיתי בחדשות רצח תאיר הרגשתי שזה ''כת-שטן''

    dafna57, 25/12/06 20:10

    זה הזכיר לי את הרצח של צעיר בכפר-סבא,זה גם רצח שרק אחרי הרבה שנים גילו כי הרוצח עם שתי חברות דקרו אותו.
    אז המשטרה לא הגיעה לפתרון החקירות,אבל טוב שאישתו של הרוצח הלשינה.
    תמשיכו לחפש את הכתות של השטן.
    אם יתפסו כאילו תאיר מצאה את הרעים.דפנה

    הגב לתגובה זו

    • קראו לנרצח אסף וזה לא היה כת השטן- סתם 3 חברים שלו שהחליטו לרצוח

      ג, 25/12/06 22:47

      זה היה מקרה של שתי בנות ובן שהחליטו סתם לרצוח אותו והכו אותו באבן על הראש.

      אני זוכרת את המקרה והם לא היו מכת השטן.

      זה מראה שלפעמים בני נוער מסוגלים לרצוח סתם כך את החברים שלהם.
      בדיוק כמו אנשים מבוגרים- ככה גם ילדים רוצחים.

      הגב לתגובה זו

      • הרצח היה ביער אוסישקין הרוצח חורב היה בכת שטן המשודרגת (ל''ת)

        קולומבו, 26/12/06 01:24

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    מדינה בהתפרקות... (ל''ת)

    עכשיו., 25/12/06 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    איפה כל המגיבינים ''הגדולים'' שמיהרו לסמוך את ידיהם על משטרה ולהרשיע (ל''ת)

    מיד את החשוד?!, 25/12/06 20:00

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה אתה תהיה כשהוא יורשע? (ל''ת)

      בלון נפוח, 25/12/06 23:11

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אילנה צודקת

    סלינה, 25/12/06 19:38

    זה כל כך ברור שיש לבדוק את התלמידים בבית הספר, מה קורה למשטרה??? עושים מה שנוח להם, אין חוקים בארץ הזאת, מספיק היה לראות את התמונות אחרי שתפסו את בני סלע

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פרשת הרצח הזאת עוד תמשך שנים ללא פתרון

    א, 25/12/06 19:21

    בדיוק כמו המקרה של אסף שטיירמן ז''ל שרק חברה של הרוצח אחרי שנים גילתה מי הרוצח.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    משטרה משקרת כרגיל כמו בסיפורי -

    ליוויס, 25/12/06 19:18

    כמו ששיקרו והתאכזרו לישראל וולס על לא עוול בכפו , כפי שהתברר בסוף , וסגרו את הפרשה בשקט וכמו עוד עשרות פרשיות שמדביקים לחפים מפשע העיקר להתפטר .
    נמאס מהמשטרה המושחתת ביותר !!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      סלינה, 25/12/06 21:11

      הגב לתגובה זו

    • 43- תן לי לנחש, הייתכן שהינך חרדי?? (ל''ת)

      מה? אינטרנט זה, 25/12/06 23:17

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    המדינת קריסת כל המערכות מראש ממשלה

    אזרח מיואש, 25/12/06 19:16

    מושחת דרך רמטכ''ל עובד עגל הזהב משטרה מושחתת בתי הדין מושחתים.
    הכל רקוב ואין על מי לסמוך.
    רק לצאת לרחוב ולהפיל את המושחתים לזרוק אותם לכלא או להגלות אותם לאירן

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בחברה חולה תמית יש הממהרים לספר לחברה'

    יהודי, 25/12/06 19:03

    רדידות ותאוות הכבוד מריחים מחקירת המשטרה, במקרה הרצח שלפנינו, מהר יש חשוד שכבר ''הודה'' ובעיני חוקריו והפרקליטות הוא כבר ''אשם'' (שאם לא כן על מה ולמה ממהרים להגיש כתב אישום). אבל האם לא כך ניראים חיינו בכלל. שדירות מותקפת מידי יום ואולמרט מתחבק עם אבו מאזן. מציבת ורף כמות העניים גדילה בצורה מבהילה (2.2 מיליון) והעשירים ממשיכים לקבל הטבות מס. הגימלאים לא גומרים את החודש אבל הבכירים ממשיכם ''לטייל'' בחול ''כדי לייצג את המדינה'' (חה חה חה) חולים הנזקקים לתרופות מיוחדות לא מקבלים אפילו הסבר הגיוני אחד לרפואה. אז מה אנחנו מתפלאים שכל רק מי ישכול ''לתפוס כותרת'' מישר את עניבתו ומתייצב בפני המצלמות ומותח צאוור למיקרופון, כי הרי זה העיקר להראות טוב במסך.

    הגב לתגובה זו

    • את מי בכלל האמת המפחידה מענינת, העיקר לחם ושעשועים. (ל''ת)

      קראתי, 25/12/06 21:40

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    למנות שופט חוקר!!!

    אחד העם, 25/12/06 18:56

    כמו בחו''ל רק פיקוח של שופט חוקר ישיב את האמון למערכת

    הגב לתגובה זו

    • מישהו סומך על השופטים? ביניש? ברק? ארבל

      נו באמת, 25/12/06 22:49

      הם הרי אלופים בלתפור תיקים.

      להזכירך ארבל היתה פרקליטת מדינה כושלת שתפרה תיקים בשביל שקט ציבורי.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    איזה צחוק....הם לא מנהלים את החקירה באמצעות התקשורת

    דוד, 25/12/06 18:55

    לקרוא ולא להאמין. משטרה ''דמה'', שפועלת אך ורק דרך ובאמצעות התקשורת, נאלמת לפתע דום. ואני חושב שכולנו יודעים מה הסיבה לכך...ואם יצא שהוא אינו אשם, יש לפעול לסילוק מהמשטרה ולהעמדה למשפט פלילי של כל קציני וחוקרי הפרשה...על הדלפות, שקרים ושטויות (שעל זה בעצם הם כבר נשפטו....כשנולדו).

    הגב לתגובה זו

    • 39- עם אזרחים כמוך מי צריך פושעים.. (ל''ת)

      אתה בעצם, 25/12/06 23:08

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הסיבה היחידה שהמשפחה לא מאמינה שזרודוב לא רצח

    רוני, 25/12/06 18:53

    כי הם לא מאמינים שהבת שלהם עישנה וקיללה אנשים מבוגרים ... אולי כשהם יקבלו את זה שהבת שלהם לא הייתה מלאכית זה יעזור לשוטרים לנהל חקירה ...

    הגב לתגובה זו

    • גאון נולד! הצטרף למשטרה. (ל''ת)

      קד''צ, 25/12/06 20:04

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    תודה למשטרת-ישראיל, התחילו לתפור תיקים ללא ערבים (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 25/12/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    במשך שעות טרטרו את העם הזה בהקדמה

    איפה כלי הרצח?, 25/12/06 18:36

    למסיבת עתונאים ''דרמאטית'', כאילו לראשונה, מאז קום המדינה, נתפס רוצח במדינה המושחתת הזו.
    זה כבר הריח לא טוב. ואז מתחילה המסיבה הדרמאטית, ולמשטרה אין מה לומר. היא גם מסרבת לענות לשאלות.
    פותח המסיבה מנסה להסביר בצורה לא משכנעת, למה דווקא האירוע הזה זוכה למסיבת עתונאים ''דרמאטית''.
    שמעתי ראיון עם ''חשוד'' קודם, גם הוא יוצא בריה''מ. כנראה התברר מהר מאד למשטרה, שעם האיש הזה לא כדאי לשחק, כי הוא אישיות שהיתה מוכרת לאנשים רבים ואסירי תודה. אז שחררו אותו, וכנראה תפסו קרבן חדש.
    איני יכולה להגיד בוודאות כי המשטרה משקרת, כי אין לי מושג, אך הענין לא נראה כשר.
    ואולי מנסים לחפות על הממונה על הבטחון באותו בית ספר, שנתן לטיפוסים מפוקפקים, ואולי ערבים, להיכנס לתחומי בית הספר.
    הכל אפשרי. למשל, שהמשטרע יודעת שהיא נראית רע בעיני הציבור, והיתה צריכה להציג איזשהו הישג.
    האמת עוד תתברר.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    קונספירציה!!! - תקראו

    יניב, 25/12/06 18:29

    יש סיכוי שמי שביצע את המעשה הוא בני סלע, והמון ראשים היו נערפים במשטרה כתוצאה מזה. הפיתרון של המשטרה הוא מציאה שעיר לעזאזל.

    לא יתכן שלא דובר על מציאת תביעת אצבעות. הרי אם זה לא היה מתוכנן, אז קרוב לודאי שהיו מוצאים כמה סימנים מקשרים.

    אז יסגר התיק, כי פשוט נישכח, וראשם של כמה ניצבים ושל מפ''כל אחד ינצלו.
    אלה שמעליהם בממשלישימו את עצמם כלא רואים (כי יד לוחצת יד).
    וכי ככה סוגרים עניינים במדינות עולם שלישי.

    הגב לתגובה זו

    • אמרו לך כבר:

      שרלוק המלוק, 25/12/06 18:55

      הבנאדם עבד שם, כל הבניין מלא בפקינג טביעות אצבעות שלו. נו מה תעשה?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    האם פרשת ברנס נוספת

    אלי, 25/12/06 18:27

    האם מתפתחת כאן פרשיה נוספת שהמשטרה המצוקמקת שלנו יוצרת, לפני כשנה היה מקרה נוסף של חסר בית שהואשם ברצח ושוחרר אחרי ש''הנרצח'' נמצא. אז באמת גם לי יש ספקות וכדאי שלא יתלבשו על רומן ללא צורך , כדאי שהשופטים ישמעו טוב ולא נצטרך כמו במקרה ברנס או כנופית מע''צ לחכות 20 שנה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יכול להיות שכן. טעות לעולם חוזרת... (ל''ת)

      וחוזרת..., 25/12/06 20:06

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    תנו למשטרה לעשות את העבודה

    יגאל, 25/12/06 18:17

    קודם אני מישתתף בצערם של מישפחת ראדה.
    אך עם כןל הצער ניראה לי שמעורבותם של מישפחת ראדה במהלך החקירה רק פוגעת בחקירה גם הם הם לא סומכים על המישטרה עלהם לסמוך על בית המישפט.
    מענין מה תהיה תגובתה של המישפחה ברגע שיוכח מעל לכול ספק שהוא אכן הרוצח, מה אז תהיה הרגשתם ,?כאשר הם נתנו לרוצח (חשוד בנתיים )לגיטימציה להיתכחש למעשיו בהידודם
    ושוב אני מישתתף בצערם.
    היה זכרך ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    משטרה ממשיכה לפשל

    מור, 25/12/06 18:15

    בושה וחרפה למשטרה!!!
    אין לי כיוון מי רצח אותה אך רומן לא היה מודע במעשה שלא עשה לא?!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יש לי ג'וב קל למשטרה, שתחפש ראש ממשלה וניספחים המשוטטים ללא מטרה. (ל''ת)

    :-(, 25/12/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ומה עם אמא שלה

    קרן, 25/12/06 18:13

    אם אני הייתי אמא שלה היייתי עוזבת את בית הספר הזה ואם יש לה עוד אחרים שם ודי לבצפר הזה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    היא ולא הוא!!!

    דוד, 25/12/06 18:07

    רצח בשרותי בנות פרוש רוצחת ולא רוצח!
    גם רמת התחכום בטשטוש העקבות וגם המחסור
    בעדויות מצביעות על בת פסיכופטית, מניפולטיבית
    חסרת מעצורים וחסרת אמפטיה.
    מוכן לאכול את הכובע שכך יהיה שתתגלה האמת.

    הגב לתגובה זו

    • 29 - אני מסכימה איתך. אגב, אלכס פלג הוא חוקר מ-עו-לה!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      עיתונאית, 25/12/06 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ומי אתם שתגידו שתפרו לו תיק?

    יניב, 25/12/06 18:04

    על סמך מה אתם אומרים זאת?דווקא אני חושב שזה הוא גם ביגלל השיחזור גם ביגלל ההודאה גם ביגלל הדי אן אי.סכין יפני הוא כלי שיש אותו להרבה אנשים בהישג יד למה זה צריך להיות מוזר.אני עדיין חושב שזה הוא אבל אני להבדיל ממכם לא יוצא בהצהרות אני אומר שצריך לתת לזמן לעשות את שלו והחקירה ממשיכה יחד עים זאת צריך לשתף את החוקרים הפרטיים בחקירה ולראות לאן זה יוביל.ביינתיים כל הסימנים מראים שזה הוא אבל מי יודע,אולי אתם צודקים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פוחדים לפתוח קופת פנדורה שכנופיית ילדים עשתה זאת

    ש.לוין, 25/12/06 18:01

    בית הספר כניראה מסתיר את מה שמתרחש בין כתליו . יש אלימות פיזית באותו בית ספר כמו גם בבתי ספר אחרים ברחבי הארץ הפעם כניראה זה עבר את כל הגבולות למרות שהכתובת הייתה מזמן על הקיר. מה פתאום רצף קשה יום לאחר יום עבודה מפרך ירצח ילדה סתם כך ועוד בגלל סיגריה המשטרה מחפשת לה מוצא ולא בוחלת באמצעים הפעם הם כניראה נתקלו באגוז מאוד מאוד קשה משפחת ראדה ז''ל שלא מרפה ולא תרפה עד שהאמת תצא לאור.

    הגב לתגובה זו

    • אומרים ''תיבת'' פנדורה

      המורה ללשון, 25/12/06 18:21

      או קופת ''שרצים'', אבל זה משהו אחר. יש גם קופת חולם או תיבת נח, למי שמעונין

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה רומן ורק הוא (ל''ת)

    חסוי, 25/12/06 17:59

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה חסוי?!.. (ל''ת)

      מאיה, 25/12/06 18:25

      הגב לתגובה זו

    • חסוי עלק. אתה שוטר או דובר משטרה. (ל''ת)

      אמא, 25/12/06 20:43

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    זדורוב לא הרוצח, כי מדוע עם סכין,,,ומדוע בשרותים,,אני חושד בכנופיה (ל''ת)

    שרלוק הולמס, 25/12/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קדמן מהמועצה לשלום הילד היום תורך להתנצל (ל''ת)

    המועצה למניעת, 25/12/06 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אכן קיימת תמיהה.....

    פז, 25/12/06 17:52

    אכן קיימת תמיהה לגבי כך שאין עובדות מוצקות.
    להערכתי ותחושתי הבלעדית, אימה של תאיר אינה טועה בתחושותיה, קיימת קנאה ומישהו ממכריה של תאיר ראדה ז''ל, יודע משהו, אך שותק.
    וכשיגיעו לאדם השותק... יתגלו דברים רבים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא בודקים איפה בני סלע היה באותו יום? (ל''ת)

    בני בני ילד רע, 25/12/06 17:50

    הגב לתגובה זו

    • תתתתתתתתתתתרד מבני סלע כבר

      מאיה, 25/12/06 18:30

      - זה לא הוא, צא מהסרט שלך!!!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    המשטרה הזו פשוט בדיחה גרועה ועצובה (ל''ת)

    אייל, 25/12/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כרגיל דופקים את הרוסים...למען הארסים (ל''ת)

    אחד מקייב, 25/12/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זוכרים את יוסף וואלס?

    רונן, 25/12/06 17:47

    גם הוא הודה שהרג את בנו בן שלושת החודשים, גם הוא שיחזר, וגם במשפטו נמצאה המשטרה כשקרנית וכסוחטת הודאות, עד שבסופו של דבר נסוגה בה המשטרה מתביעתה.
    בדרך, נהרסה משפחה, אומללו חייו של חף מפשע, וניסו לתפור כמה פלאפלים לחוקרים חסרי יכולת.
    דיכטר, נא טיפולך!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם יגאל עמיר הודה לאחר 5 ימי חקירה

    הודאה ברצח, 25/12/06 17:46

    לא רבים יודעים שההודאה של יגאל עמיר התקבלה רק לאחר 5 ימי חקירה.

    פרטים נוספים: ויקיפדיה, תאוריות הקונספירציה.

    הגב לתגובה זו

    • במקרה שלו היו ראיות נוספות

      אביחי, 25/12/06 17:54

      עדים, כלי הרצח, שותפים לרצח.
      ובנוסף, בחקירה נהגו בו בכפפות של משי, מה שאי אפשר לומר במקרה זה.

      הגב לתגובה זו

    • 18 - אתה דביל אמיתי (ל''ת)

      קארין, 25/12/06 18:17

      הגב לתגובה זו

      • קארין מה זה דביל?

        נביל, 25/12/06 19:06

        לפני שאת קוראת אחרים בשמות, קראי היטב את החומר.

        מי שמביע דעות שונות משלך אינו בהכרח נחות ממך או טועה.

        במקומך הייתי מתנצל.

        הגב לתגובה זו

        • ל''נביל'' - איך אתה יכול להשוות בכלל

          קארין, 25/12/06 20:14

          את זה שכל העם רואה במו עיניו כיצד ומי רצח את ראש הממשלה (גם צולם והוקרן עשרות פעמים), ומיותר לדבר על כל הראיות (כלי רצח, עזוב, מיותר...) שהיו מסביב, לבין הרצח של תאיר ראדה ז''ל, שאין כל ראיה שמוכחת כשייכת למישהו אחד??!! אז בגלל שגם יגאל עמיר וגם רומן ז. הודו ברצח כעבור אותו מס' של ימים אני אקבל את הגרסה המטומטמת שלך מהתגובה הקודמת או אסתכל עלמקורות שנתת?!?!
          זה לא חוסר הסכמה, אני בן - אדם בוגר ויודע לקבל דיעות שונות משלי וגם ביקורת כשצריך, אבל יש דברים אינפנטילים, בדיוק כמו הדיעות שלך, שגורמות לי רק לזלזל ולצחוק על הבורות שיכולה ''להיווצר''.
          עכשיו תסלח לי, יש לי דברים אחרים לעשות אז קח בחשבון אם אני לא אציץ שוב בכתבה או כמובן אכתוב לך משהו חזרה. וחוץ מיזה, את כל אשר רציתי לומר כבר אמרתי... בי

          הגב לתגובה זו

    • הראו בטלוויזיה שסיממו אותו. והסרט נגנז, נעלם, התאדה. מעניין.... (ל''ת)

      חייל ג'ובניק, 25/12/06 21:25

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    עובדים עלינו

    יוסי, 25/12/06 17:44

    כל המסיבת עיתונאים הזאת הייתה פיקציה. סתם תפרו תיק השוטרים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האם היא יצאה לבד לשרותים?

    יהיר למפיון, 25/12/06 17:42

    אם באותו יום היה לרצף החשוד ברצח סכין. והוא לא יודע איפה היא נמצאת - אז הוא אשם. אם הוא חשוד אז למה המשטרה לא יודעת איפה הוא שם את הסכין. יש פה רק הגיון אחד והוא שרצף לא עובד בכלל עם סכין. אלא, עם שפכטל. ויש איזה מסור חשמלי לחיתוך רצפות ויש מפסלת לישר קצוות. השאלה היא מה זה מצאו די.אנ.איי שלו בזירת הרצח? השאלה היא איך לא היו על הבגדים שלו כתמי דם? השאלה איך זה שלא נזל דם מחוץ לשרותים? השאלה למה מנהל בית הספר לא מפוטר?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יותר ברור מזה היה יכול להיות? מסכן זדורוב,

    אור, 25/12/06 17:40

    מעניין איזה סוג של לחץ הפעילו עליו בכדי שיודה, לא סתם גב' ראדה חוששת שבני נוער ביצעו את הרצח והיא לא היחידה.....

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חזקה על ערבים

    ערבי, 25/12/06 17:35

    הוי יהודים, המשטרה שלכם חזקה אך ורק על ערבים! היא יכולה לירות בהם ולהשפילם בכל מקום אפשרי, אבל לתפיס רוצחים ועבריינים היא לא יכולה. עד שלא תודו בעובדה שיש לכם משטרה פוליטית, חיי ילדיכם ישארו בסכנה!!

    הגב לתגובה זו

    • לערבי מ - 14

      חזי, 25/12/06 17:46

      הוי ערבי, מה אתה מבלבל את המוח. משטרה עוצרת הרבה ערבים כיוון שאחוז העברינים אצלכם הוא עצום ובכלל אתם חברה עברינית. לא פוליטיקה ולא בטיח.

      הגב לתגובה זו

      • לחזי הכולירע

        מנסור, 25/12/06 18:08

        כולם מסכימים פה אחד שהמשטרה נכשלה ובגדול,הערבי מהצפון דיבר על אוזלת ידה של המשטרה ,ולא דיבר בכלל על יהודים.אגב מאז העליה הגדולה של הרוסים עלתה
        רמת הפשיעה בסקטור היהודי,ואף עברה את רמת העברינות אצל הערבים.

        הגב לתגובה זו

        • למנסור.אפילו אחיכם מסביב לא סובלים אתכם

          התנחלות, 25/12/06 18:38

          כי אתם מגעילים ומיותרים

          הגב לתגובה זו

    • וזה שאנחנו מודים, עוזר לנו? (ל''ת)

      לי, 25/12/06 17:47

      הגב לתגובה זו

    • ומזל שחזקה-יחד עם השב''כ והצבא

      גדעון לוי, 25/12/06 17:50

      ומזל שחזקה

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי ולפחות זה היה נכון... (ל''ת)

      !, 25/12/06 23:40

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    משטרה שאזרחים לא יכולים לבקש ממנה הגנה מגנבים ורוצחים היא ''משטרע''

    כ, 25/12/06 17:26

    ומשיגי גבול היא נכשלה והיא רעה!

    הגב לתגובה זו

    • 13- צא לסיבוב בעולם ותלמד להעריך.. אולי גם תשאר שם, עדיף.. (ל''ת)

      רויטל, 25/12/06 22:49

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    יותר גרוע להחזיק בן אדם חף מפשע...

    עמי, 25/12/06 17:23

    בכלא מאשר להחזיק בן אדם אשם חופשי!

    רומן זדורוב חף מפשע

    הגב לתגובה זו

    • תמהתני,איך ניתן להחזיק אדם אשם - חופשי??? (ל''ת)

      מדינה בהפרעה!!!, 25/12/06 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    איש במדינה לא קונה קראדי נסה בשוק הפשפשים (ל''ת)

    מתפרת התיקים, 25/12/06 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כולנו כבר איבדנו את האמון במשטרה

    אזרחית, 25/12/06 17:21

    ובצדק, עם כל הפאשלות על גבי פאשלות של השנים האחרונות. והסיפור הזה בכלל נשמע תמוה ביותר. מקווה שהמשטרה לפחות תמשיך לחקור את הרצח לא מתוך אינטרסים אישיים אלא במטרה למצוא את הרוצח.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    זדורוב חף מפשע

    שמואל סופרין, 25/12/06 17:20

    ככל שהמשטרה בצפון תודה יותר מהר בטעותה, יקטן הביזיון. על מטה משטרת ישראל למנות חוקרים מקצועיים מהמרכז כדי לחקור את חוקרי הצפון. לגרום ביודעין לאשמת רצח לאדם חף מפשע, כמוהו כרצח.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חבל על המיליונים שנשפכים על המשטרה החובבנית

    תימני עצבני, 25/12/06 17:19

    המשטרה הזו בושה לעם ישראל.
    הליצנים הכחולים גיבורים רק על מתנחלים ומתנחלות.
    פשוט להתפוצץ מעצבים מלראות את המשטרה העלובה שלנו.
    נ.ב.
    גם בלתת דוחות חניה הם טובים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מרגע שעלה סיפור הסיגריה היה ברור שהמשטרה לא יודעת כלום

    חיזקי, 25/12/06 17:17

    מאיפה הוציאו את הסיפור הזה?
    זה לא מתאים לילדה ז''ל.
    זה גם לא מתאים לאדם שכל חייו היה נורמלי שפתאום ירצח בגלל סיגריה, למה מה? לא העליבו אותו בעבר?
    קישקוש. המשטרע לא יודעת מימינה ומשמאלה.

    הגב לתגובה זו

    • ועוד משהו

      א, 26/12/06 04:28

      ואל תשכח שהילדה קיללה אותו כביכול
      לא מתאים לפרופיל

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    המשטרה מצאה שעיר לעזאזל כדי להפסיק את העליהום !! (ל''ת)

    ק.נ, 25/12/06 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    משטרת עלילה. (ל''ת)

    אזרח מודאג, 25/12/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    החשוד הודה ושיחזר, עו''ד רודף פרסומת ובלש פרטי רודף משכורת

    גיל אזולאי, 25/12/06 17:13

    יחד עם עתונות רודפת רייטינג מחוללים תאוריות קונספירציה וכולם נהנים.
    אין לכם את כל המידע שיש במשטרה, אתם לא חוקרים ולא שופטים, תנו למשטרה ולמערכת המשפט לעשות את עבודתה.

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה הרוויחה ביושר

      דוד, 25/12/06 17:47

      את חוסר האמון של הציבור. לתת למשטרה לחקור זו התאבדות. לתת לבית המשפט לשפוט כבר מזמן זה לא סימן היכר של צדק. לתת לשופט יוצא הפרקליטות ולשוטר להרשיע זו עצימת עיניים. הסיכוי להרשעת חף מפשע מרקיע שחקים.

      הגב לתגובה זו

    • החשוד הודה ושיחזר אבל לא יודע איפה כלי הרצח? (ל''ת)

      תחשוב קצת, 25/12/06 18:35

      הגב לתגובה זו

    • אזולאי גם אתה תודה בעברה שלא בצעת

      נביל, 25/12/06 19:13

      באם יתעללו בך יומם וליל.

      קשה להאמין שחוקרי המשטרה כל כך נאיבים שהאמינו שיאמינו להם שהבחור הוא הרוצח ופעלו כך.

      מנגד, למשטרת ישראל יש מוניטין של משטרה לא אמינה, של משטרה שחבריה משתפים פעולה עם עבריינים, לחברים בארגון זה יש בהחלט סכוי שיאשימו אחר ברצח שלא ביצע, בזדון או בכוונה תחילה.

      תמוהה היא העובדה ששלטונות החוק לא מאפשרים לחוקר פרטי לעיין בחומר החקירה. מה הם מסתירים?

      הגב לתגובה זו

      • פשוט מאד

        אביחי, 25/12/06 22:03

        אם הם יחשפו את תיק החקירה במקרה זה, הם יצטרכו לחשוף אותו בהרבה תיקים אחרים.
        כדי למנוע את זה, הם משתמשים בסמכותם ומונעים זאת בכלל.

        עקרונית הם לא חייבים לחשוף אותו לאף אחד פרט לפרקליטות ובשלב מסויים גם להגנה (אם אני לא טועה).

        הגב לתגובה זו

    • החוקר עושה זאת בהתנדבות ואתה רשע מושחת כנראה שוטר (ל''ת)

      צינה, 25/12/06 19:21

      הגב לתגובה זו

    • אם המשטרה היתה יודעת לבצע את עבודתה... (ל''ת)

      !, 25/12/06 23:42

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודקת

    נורית, 25/12/06 17:02

    אין ליספק שאת צודקת במאת האחוזים תפרו לבחור תיק. לצערנו את ביתכם לא ישיבו אבל את הרצח המשטרה לא פענחה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מתי זה ייגמר?????? תנו נחת להורים

    עינב, 25/12/06 17:00

    כמו המשפחה האבלה גם אני חושבת שבמשטרה לא עושים מספיק ולא נותנים תשובות לכל השאלות.לדעתי רומן לא רצח אותה והוא מחפה על מישהו כנראה. אני מקווה שהסיפור הזה יגמר במהרה כי עושים עוול למשפחה במקום לגרום לה נחת.חיזקו ואימצו אני משתתפת בצערכם.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מרגיש לי גם לא נכון..

    ירון, 25/12/06 16:50

    אילנה, חזקי ואמצי.
    גם אני שותף לאינטואיציות שלך.

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה מסרה שהרוצח מסר פרטים חסויים שידועים רק למקורב,חוקר ולרוצח (ל''ת)

      האם מישהו שתל, 25/12/06 20:49

      הגב לתגובה זו

      • רק חבל שהפרטים ה''חסויים'' האלה

        אביחי, 25/12/06 23:28

        לא כוללים ראיות פשוטות כמו: כלי הרצח, בגדים מגואלים בדם.

        ומה נסגר עם הסיפור הזה שהוא תקף מישהו בחו''ל, הם כבר גיבו את זה בראיות?

        הגב לתגובה זו