• 115.

    כמה, כמה...

    אמונה, 01/08/07 16:20

    לשון הרע ושנאה יש פה... עצוב, פשוט עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    חי בבועה...לגמרי.

    רותם, 06/05/07 18:20

    אח יקר,אני מכבדת את דעותיך
    אבל מסתבר שאתה לגמרי מנותק וחי בבועה משל עצמך(טוב נו..עם עוד כמה חבר'ה),כדאי מאוד שתפקחו את העיניים..

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מנותק

    מנחם, 27/01/07 19:23

    זה גועל נפש רק לתקוף ולתקוף את מי שלא חושב בדיוק כמוך, במיוחד על ישיבה גדולה בארץ ועל אנשים רבים וגו]פים שהוזכרו שעושים המון קידוש שם שמים.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הוא רחוק מדעותיי, אבל יש לו ....

    מודה באשמה, 09/01/07 15:07

    גדולות. הוא לא מתבייש להיכנס בכל פרה קדושה ולהיכן ממנה סטייקים לרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ראיון השליפות משתפר מפעם לפעם (ל''ת)

    חגי, 01/01/07 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    העם איתך נעם!

    יזהר, 31/12/06 20:51

    מילים כדורבנות. כן ירבו כמותו בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • נעם שליט (ל''ת)

      תודה., 15/02/07 07:27

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    מה הקטע שלך ירעם לשים כל הזמן את חנוך דאום?!

    קארין, 31/12/06 16:22

    חאלס! עזוב אותו בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    קצת חריף מידי הייתי אומרת (ל''ת)

    נטע שבע, 31/12/06 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    היהדות שלו היא לא היהדות שלי,פשיסט

    בן, 31/12/06 11:44

    נועם פדרמן הצדיק לא שומע אישה כי קול באישה ערווה אבל להציא שם רע לנוער גוש קיף הוא מסוגל, וללכלך על כל מי שלא הלך איתו לפוצץ בתים של ערבים ולהצדיק רצח של ערבים,את זה הוא עושה בקלות רבה,
    יהדות סלקטיבית,פשיסטית,רצחנית ומתנשאת,
    זו היהדות של פדרמן,זו לא היהדות שלי

    הגב לתגובה זו

    • בוודאי כי הדת שלך היא נוצרית

      יש''ו, 31/12/06 15:46

      אתם נתתם את הלחי השנייה ובכך איפרתם את הגירוש. וחמור מכך, יצרתם למתיישבים דימוי של לפלפים שבשביל אהבת חינם יוותרו על הכל. בוש והיכלם לך.

      הגב לתגובה זו

    • מזדהה מאוד....מבחינתי הוא לא מייצג את היהדות.....

      יהודיה, 31/12/06 16:01

      כמה לשון הרע, כמה שנאה, כמה כוחניות, כמה התנשאות, מצדיק רצח ומשמיץ את האנשים הכי טובים- אנשי גוש קטיף שעולים עליו בהרבה

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    קראתי, הזדעזתי.....

    דתיה ימנית, 31/12/06 01:08

    איך הוא מעז לדבר ככה על אנשי גוש קטיף?? אנשים צדיקים שנשארו עד הרגע האחרון וחיו בטרור כ''כ הרבה שנים ולא ברחו?? מי הוא שילכלך עליהם????
    איך הוא מעז להצדיק רוצחים כמו גולשטיין ואשר ויזגן?? את 'לא תרצח' לא הממלכתים המציאו.,
    ועל רבני צהר עם כל עבודת הקודש שהם עושים ..
    ואיך הוא מעז לומר כ''כ הרבה לשון הרע, לא ברור....
    אדם קיצוני, מסוכן, סטה מדרך הישר...... .
    לגבי משאלי, אני נאלצת להסכים...

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אולי כבר תורידו את הכתבה + התמונה המתועבים האלה ? (ל''ת)

    דתי שמאלני, 31/12/06 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כל מילה קליעה למטרה ! (ל''ת)

    כהניסט בנשמה, 30/12/06 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    פדרמן אובייקטיבי והעובדה

    שלמה, 30/12/06 19:48

    אפילו על אנשי ימין דוגמת גוש קטיף, האיחוד הלאומי ועוד, הוא אומר את האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    כל מילה בסלע !!!! (ל''ת)

    מתנחל חילוני, 30/12/06 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מעשה שסיפר לי אבי

    קצת יותר שפוי, 29/12/06 22:36

    שפעם נקרא למילואים לשירות
    ממושך בחברון.

    והפלא ופלא, נפל הוא לשמור לבדו
    על גג בית שמקרה המתגורר בתוכו
    היה פדרמן ומשפחתו.

    אבי סיפר לי שמה רבה היתה תדהמתו, במשך לילות רבים היה נותר
    לבדו על גגם ביתם בקור עז מבלי שהציעו לו שום מזון או שמיכה.

    אני אישית חושב שזה בכלל מוזר לאור העובדה שאבי אדם דתי, אבל אולי לא דתי מספיק
    עבור פדרמן הפנאט.

    או יש לנו עסק עם פסיכוזה מתקדמת.

    לעומת זאת, כשהיה צריך במסגרת המשימות לפלוש לבתי ערבים ולעלות לגגות שלהם- פעמים רבות הוצעה לו
    וחליילים המתצפתים שתייה חמה ושמיכות.

    אז יש או אין דבר כזה פאשיזם יהודי?תחליטו אתם.

    הגב לתגובה זו

    • אביך מספר מעשיות

      מילואימניק לשעב, 30/12/06 19:43

      זאת מסיבה אחת: אין דבר כזה חייל ששומר לבד. אני גם שמרתי בחברון, גם על הגג של פדרמן, אבל מעולם לא לבד.

      הגב לתגובה זו

    • בטח אביך אכף את הצו המינהלי

      קצת פחות שפוי, 15/02/07 07:33

      שחונק את פדרמן בבית.
      צו שניתן על ידי הומאניטרים דגולים.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    צא צא איש הדמים (ל''ת)

    ויהי נועם, 29/12/06 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כמטפל מוסמך באנשים אני מהמר שאבחון לו יעשה למר פדרמן יעלה שלל

    אבחון לו יעשה, 29/12/06 16:34

    הפרעות אישיות ושאר מרעין בישין שהאיש הזה רדוף בהם.אם פדרמן מוכן אני מוכן ללות אותו למכון וגם לבדוק את העבר שלו כולל צבא כדי להוכיח שההתנהגות שלו והדעות שלו לא באים ממקום בריא.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    נעם פדרמן למרות ההתרסה שבדבריך שהיו לצנינים בעיני המתיוונים החדשים

    אלי כהן, 29/12/06 14:46

    כל שוחרי הרגע לא רוצים ולא מעונינים לשמוע על ארץ ישראל, ולגביהם מנהטאן עדיפה על ירושלים, הגראנד קניון עדיך על הכותל וכו'. ולכן מלחמתך מפריעה להם בדרך ההתיוונות שלהם. שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    נעם פדרמן חזק ואמץ. רק מכמות התגובות אפשר להבין ש....

    אלי כהן, 29/12/06 14:37

    שלדבריך יש הד. אתה שבחרת להקדיש את חייך (יותר מרובינו) למען העם והמדינה, במקום לדאוג לביתך ומשפחתך, אתה שבחרת בדרך של הרמת המסך מעל השקר שלא מעטים ממניהגינו חיים בו

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    נופת צופים (ל''ת)

    יהודי אמיתי!, 29/12/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מתוק מדבש! (ל''ת)

    מ.ג., 29/12/06 02:00

    הגב לתגובה זו

    • חומץ לעיניים ועשן לשיניים ! (ל''ת)

      ש.ג., 29/12/06 06:44

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    לשון הרע דבר נורא!!! (ל''ת)

    מור, 29/12/06 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פדרמן איך זה להוסיף שנאה ורוע לעולם? (ל''ת)

    ישראלי, 29/12/06 01:08

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    יאללה לך כבר יא קיצוני שונא!! נמאס מהשטויות שלך (ל''ת)

    אביעד, 29/12/06 01:08

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    זה יהודי זה!! אדם שונא וגזען!! יותר גוי מיהודי! (ל''ת)

    יהודי חם, 29/12/06 01:07

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לא ידעתי שאתה קובע מי עם ומי לא, טוב לדעת! (ל''ת)

    מופתע, 29/12/06 01:07

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    סוף סןף משהו אומר את האמת (ל''ת)

    יאיר, 28/12/06 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    רוב דיעותיו מקובלים על רוב העם , ותפסיקו סתם להשמיץ !!!!!!!!!!!!!!!

    נילי, 28/12/06 19:00

    הבחור אומר את דעתו ללא כחל וסרק. וכל הכבוד לו שאינו מתיירא מהמלכות.
    אני מתפלאת רק על רוב השמאלנים ש''מסתובבים'' פה (לפי התגובות האוטומטיות), במקום שלא הייתי מצפה.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט לרחם על אדם שרק שונא ומסית חבל על החיים של כולנו (ל''ת)

      טובלה, 29/12/06 01:17

      הגב לתגובה זו

    • בדת היהודית לא ציפו לכזה עמלק שיצא מקרבה. (ל''ת)

      יהודי, 29/12/06 01:18

      הגב לתגובה זו

    • פדרמן היקר לך לטיפול אתה נשמע פראנודי ומטיף יותר שנאה מכל אדם ממצוע

      עצה מחבר, 29/12/06 01:19

      חבל, החיים קצרים ויש כל כך הרבה מה לתת לעולם הנפלא של הבורא חבל שאתה שקוע בכל כך הרבה שנאה לכך מי ששונה ממך, יהודי אמתית אתה בטוח לא

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    כמה שינאה? יש גם טוב בעולם? (ל''ת)

    שם, 28/12/06 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    עוד מתנחל דתי קיצוני...

    זוהר, 28/12/06 02:41

    ישראל הייתה משגשגת בלי מתנחלים וחבריהם החרדים

    הגב לתגובה זו

    • בלי המתנחלים

      משה, 28/12/06 09:39

      ישראל היתה נחנקת בין חדרה לגדרה, בלי אויר נקי, בלי מים נקיים לשתות, בלי קרקע לבנות עליה.
      על מעט השטחים הפתוחים שהיו נשארים בנגב ובגליל היו משתלטים בדואים וערבים ישראלים.
      המדינה המצומקת היתה עסוקה במלחמות קשות עם המדינה הפלשתינית ההולכת ומתעצמת ובנסיונות עלובים להדוף את הדרישה לזכות השיבה.
      בתהליך זוחל, הכל היה נחרב.
      המתנחלים שומרים על הנכסים האסטרטגיים המינימליים הדרושים למדינה.
      מכל גבעה שלהם צופים על כל גוש דן.
      חברות ההיטק לא היו מצליחות להחזיק מדינה שאין לה שום

      הגב לתגובה זו

    • עוד אדם שאחראי חהתבהמות והלשחטה המוסרית של היהדות! (ל''ת)

      בושה, 29/12/06 01:19

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    אמנון אברמוביץ' תבע את הביטוי ''אתרוג'' לשרון שהתקשורת עוטפת (ל''ת)

    וראוי לכל-הכבוד, 27/12/06 18:54

    הגב לתגובה זו

    • מדהים איך יש יהודים שעוזרים ברגעים אלה לחולים בעוד הוא מוסיף רק רוע (ל''ת)

      יהדות אמיתית, 29/12/06 01:21

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    מי מפרנס אותו?

    קורא סקרן, 27/12/06 18:40

    בפתיח מוצג כל פועלו של פדרמן: ירק, נעצר, כתב וכו'. נחסך מאיתנו המידע על האופן שבו הוא מפרנס את 8 ילדיו כן ירבו.האם יתכן שיש מי שדואג לפרנסו כדי שיוכל להמשיך במפעלותיו?לא, לא יתכן, הרי מדובר ביהודי גא ואמיץ, ממשיכם של רבי עקיבא ובר כוכבא.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    טוב לכולם לסגור את הרבנות. לדעת דתיים וחילונים אין לה עוד תפקיד (ל''ת)

    ליאור, 27/12/06 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לדניאלה הגבר היחידי יש ביצים או ביציות? (ל''ת)

    דניאלה גבר או, 27/12/06 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שוב שלפנים אשכנזים (ל''ת)

    אפרים יעקב, 27/12/06 15:24

    הגב לתגובה זו

    • פדרמן נולדת כזה שונא וממורמר? (ל''ת)

      חגי, 29/12/06 01:09

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני בעקרון לא קורא דברי אנשים שלא שרתו בצבא (ל''ת)

    מוישה יענקל, 27/12/06 15:10

    הגב לתגובה זו

    • דווקא הדפוקים שלא גויסו מעניינים יותר. אתה מפסיד (ל''ת)

      פלטק, 27/12/06 15:32

      הגב לתגובה זו

      • עזוב אותך. שהדפוקים יקחו כדורים וילכו לשרת כמוני (ל''ת)

        מוישה יענקל, 27/12/06 16:52

        הגב לתגובה זו

        • מה קרה לך ? אתה יודע איזה נזקים פדרמן כזה יכול לעשות בצבא ? (ל''ת)

          אלוש, 27/12/06 17:09

          הגב לתגובה זו

          • בכל מקום הוא מזיק. לפחות שיביא פעם תועלת בחיים שלו (ל''ת)

            מוישה יענקל, 27/12/06 17:42

            הגב לתגובה זו

            • אז ספר לנו בבקשה ממך, באיזו סיירת מטכ''ל שרתת. (ל''ת)

              יהודי תוהה, 29/12/06 14:31

              הגב לתגובה זו

    • אם לא קראת אז איך הגבת. כניראה שהפעם חרגת מעקרונך. (ל''ת)

      אלי כהן, 29/12/06 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    הומואים ולסביות דתיים הרימו ראש

    הרבנית החסודה, 27/12/06 14:57

    אין חיה כזאת הומואים דתיים?
    תתפלאו לדעת - יש ויש.
    אני עצמי מכירה לפחות 5 הומואים ולסביות דתיים. החברה הדתית לא מקבלת אותם, וזה מאוד מצער.
    כדי להבין אותם, צריך לחשוב מה היה קורה, אילו אנחנו היינו צריכים להימשך לבני המין שלנו. אני, למשל, נשואה, והיה לי מאוד מוזר, לחשוב שהייתי צריכה לחלוק את חיי עם אשה ולא עם גבר.

    אז תחשבו טוב טוב לפני שאתם מעירים ופוגעים באנשים אחרים.

    שלכם,

    הרבנית החסודה

    הגב לתגובה זו

    • מה עם מחללי שבת דתיים ? (ל''ת)

      אלכס, 30/12/06 23:20

      הגב לתגובה זו

      • יש הבדל גדול בין השניים. (ל''ת)

        עמית, 31/12/06 00:53

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    נועם פדרמן! תתבייש!

    המאהבת!, 27/12/06 13:06

    איך זרקת אותי!
    בושה וחרפה!
    מחלל שם שמיים ובוגד!
    עדיין מחכה לך למרות הכל

    הגב לתגובה זו

    • נעם כפרה עליך עיוני. (ל''ת)

      מאהבת, 27/12/06 17:35

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    נועם פדרמן ..

    ליאת, 27/12/06 12:01

    הייתי יכולה להבין את כעסך על מערכת המשפט ועל השלטון, בעקבות התייחסותם אליך, אבל אתה יורה לכל הכיוונים, ובינינו ממש הגזמת : מה קשור גלעד שליט לגדר ההפרדה? דיברת איתו על זה לפני שהוא נחטף? מה עשו לך רבני צהר, שבינינו, עושים עבודה מאד מבורכת? ''בני עקיבא'' הם לא התנועה שלך, אבל אם היו קוראים להם ''בני רבי עקיבא'', חניכים רבים לא היו מגיעים להתחנך בתנועה זו. אתה יורק דם ואש ותמרות עשן. ופשוט משחק לידיים של השמאל וחבל...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נמאס להזכיר כל הזמן הומואים דתיים

    הצדקת, 27/12/06 11:57

    נמאס שכל הזמן שואלים אנשי ציבור דתיים, מה דעתם על ''הומואים דתיים''.
    אין חיה כזאת הומו דתי, כמו אין מחלל שבת דתי או בועל נידה דתי.
    די לתועבה!!!

    הגב לתגובה זו

    • או רוצח ראש ממשלה דתי. (ל''ת)

      חגי, 27/12/06 15:35

      הגב לתגובה זו

    • אני ההוכחה החיה שיש דבר כזה

      עקיבא, 27/12/06 15:43

      הומו דתי.
      אין עבירה להיות הומו. יש עבירה לשכב עם גבר. כדאי ורצוי להבין בין האדם לבין האיסור.
      די לבלבול ולעיוות!!!

      הגב לתגובה זו

      • אז אתה לא הומו

        אלכס, 30/12/06 23:22

        הכוונה היא דוקא לאלה שמפרים את האיסור למשכב זכר. אם אתה שומר על האיסורים למרות משיכה אליהם אתה ראוי רק להערצה.

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    יש לי הרבה מה להגיד...

    יוסף, 27/12/06 10:03

    על ההשפרצות של פדרמן במקום זה אתייחס רק לנקודה אחת:
    אם הייתה לך טיפה בים מהתכונה שזיהתה רחל אצל רבי עקיבא כשהיה 'רועה צאן בור' להזכירך: ''צנוע ומעלי''(מעולה) אולי היית מדבר אחרת.
    כשרבי עקיבא אמר ''ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה'' הוא כנראה לא התכווין לפי דבריך לרבנות הראשית ולאנשי מרכז הרב, וכשתלמידיו מתו במגיפה בגלל שלא נהגו כבוד זה בזה יכול להיות שהם דיברו ממש כמוך למרות שהם כנראה היו קצת יותר חכמים...
    אז לפני שאתה מתהדר בנוצותיו של רבי עקיבא אולי תלמד קצת...

    הגב לתגובה זו

    • וכהמשך... תנועת בני עקיבא

      אמונה, 01/08/07 16:13

      עושה רבות למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל ונכון שהדרך ארוכה ומפותלת, אבל זה מפני שבני עקיבא לא מסתגרת רק בחברון וסביבותיה אלא יוצאת החוצה לעיירות פיתוח, יישובים וערים בכל רחבי הארץ!!

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    נועם, כל הכבוד! (ל''ת)

    נתנייתי, 27/12/06 04:42

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כשהשמש שוקעת לאנשים קטנים יש צל גדול?

    עצוב, 27/12/06 02:35

    נועם,בלי טיפה של נועם. ילד הכפות של השכונה. לו רק ידענו שזאת תהיה התוצאה היינו גם קצת מחבקים,חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שפדרמן יכנס לארון:

    אלעד דקר, 27/12/06 00:48

    ארון קבורה!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לכל המלעיזים על שמעון ולוי להלן דברי האברבנאל:

    שמעון לוי, 26/12/06 23:55

    ''...ואם לא היו מענישים אנשי העיר והורגים אותם יחשב שהיתהדינה מופקרת ושלכן שכב שכם עמה ואיש אין בארץ שימחה בידו. ולכן היה מההכרח אחד משני דברים: או שישימו יד לפה ויסבלו קלונם או שיהרגו כל זכר, כי אם יהרגו את חמור ואת שכם בלבד יעמדו עליהם כל אנשי העיר. ולכן הוצרך להיות הדבר כולל אם הסבל ואם הנקמ, כדי שלא תשאר דינה כזונה מופקרת שאין הורגים עליה. וכלל דבריהם שעל הקלון הזה היו מחוייבים להמסר עצמם בסכנה. כי המוות בכבוד טובה מחיי החרפה והבוז. וכבר הסכים דעת המקום ב''ה שעשו, כי היה חתת אלהים בכל הערים אשר סביבותיהם ולא רדפו אחרי בני יעקב''.
    (כדאי גם לראות את דברי ה''אור החיים'' על מעשה שמעון ולוי).

    הגב לתגובה זו

    • מסתבר שיעקב אבינו חשב אחרת.אולי טעה... (ל''ת)

      עידן, 27/12/06 11:56

      הגב לתגובה זו

      • יעקב אבינו מתרעם רק לאחר הביזה ולא על הריגת אנשי שכם (ל''ת)

        עייו בפסוקים, 28/12/06 16:10

        הגב לתגובה זו

        • אותם האנשים הם שהרגו והם שבזזו. לא מישהו אחר (ל''ת)

          צא ולמד, 31/12/06 10:24

          הגב לתגובה זו

  • 70.

    נגאלים מהרבנות בעוד כמה חודשים. הסתיימה הכפיה של כופרי אלוקי ישראל (ל''ת)

    רונן, 26/12/06 23:06

    הגב לתגובה זו

    • עוד פאנטי שרוצה שלטון של דת ושנאה כמו באיראן!

      מפחיד, 29/12/06 01:09

      פחד!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    לכבוד עורך המדור, אנא קרא בבקשה

    גד, 26/12/06 21:57

    כציוני דתי, חורה לי שאתה מביא לכאן דמויות שמייצגות בעיקר את הציונות הדתית ה''כתומה'' וימינה מכך.
    היות וקיים חלק גדול בציונות הדתית שהינו הרבה יותר ''מרכזי'' ואולי אפילו נוטה שמאלה במקצת, אך הוא חלק שאינו מתבלט ושקט ב''דכ, מן הראוי לאזן את התמונה עם נציגים בולטים של חלק רחב זה. נא טיפולך
    תודה רבה.

    הגב לתגובה זו

    • גד, איפה אתה חי? יש כאן הרבה מאוד שמאלנים. תתעורר! (ל''ת)

      שעון מעורר, 26/12/06 23:08

      הגב לתגובה זו

    • רוב המרואיינים בחודשים האחרונים היו

      אלון, 27/12/06 09:28

      מהצד השמאלי של העולם הדתי.
      זה פשוט מתסכל איך שה''נאורים'' לא מסוגלים לקרא דעות של שונים מהם , כרגיל הם בעד חופש ביטוי כל עוד זה מוצא חן בעניהם.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    זמן הגאולה

    נעמה, 26/12/06 21:41

    שליפות טובות בחלקן. יישר כח לnrg הגיע הזמן לפעול ללא פחד... גם אם לא מסכימים הכול נחמד לגוון דעות מכל הקשת ...

    הגב לתגובה זו

    • אני תמה מה כל כך נחמד

      תמהוני, 27/12/06 09:37

      באנשים שמעריצים רוצחים

      הגב לתגובה זו

      • אני תמה עוד יותר על אנשים שכורתים בריתות עם רוצחים

        יהודי, 27/12/06 19:13

        וזה המגזר שלכם שמאלנים מעוותים.

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    סגירת הרבנות תהיה מבורכת על ידי עם ישראל (ל''ת)

    רווית, 26/12/06 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מי ששמע את משעל בערוץ 10 יאמץ את נועם (ל''ת)

    רבקה, 26/12/06 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני מצדיע לך, נעם, מילים כדורבנות. (ל''ת)

    אלי, 26/12/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    סוף סוף מישהו מדבר לעניין!! (ל''ת)

    אריק, 26/12/06 19:31

    הגב לתגובה זו

    • איזה עניים בדיוק? גזענות או סתם שנאה לכל מה ששונה? (ל''ת)

      די לשנאה הדוחה!, 29/12/06 01:10

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    צודק בכל מילה, העם איתך נעם!! (ל''ת)

    מושיקו, 26/12/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הבנאדם פשוט תותח!! מסכים עם כל מילה שלו

    דרור, 26/12/06 17:50

    הלוואי שהיה לעם ישראל עוד אנשים כמו נעם, המדינה הייתה נראית הרבה יותר טוב ממה שהיא עכשיו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זו פניה העתידיות של הציונות הדתית

    תתרגלו, 26/12/06 16:46

    קטנה קיצונית ומסוגרת.
    רק אדם שספון במגזרו יחשוב שהרב כהנא הוא ''מהמנהיגים היותר נערצים בעם ישראל''.
    אתם הולכים ומתרחקים, אחים.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא נכון

      שירה, 01/08/07 16:06

      תתפלא, אבל הציונות הדתית דווקא מתקרבת לכלל עם ישראל. על הגרעינים התורניים שמעת? על תנועת ''אל עמי'' שמעת? על הרב אלישע וישליצקי שמעת? ועל של''פ שמעת? אם לא- לך תעשה שעורי בית ואח''כ תפתח את הפה.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    סמים יש גם בגבעות, והרבה (ל''ת)

    אביתר קנה-בושם, 26/12/06 15:57

    הגב לתגובה זו

    • הייתה פעם בגבעה????

      גבעון מצוי, 26/12/06 18:23

      כמות הלוקחים הסמים בגבעות יותר קטנה באחוזים מאשר כו אזור בארץ עשו סקר אך לא פירסמו אותו

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הרב גורן, שאתה מתגעגע אליו, קבע לפני מותו כי

    אחד תם, 26/12/06 15:52

    הגולן איננו חלק מארץ ישראל. תמשיך להתגעגע, או שגם אותו תזרוק לפח הזבל העמוס שלך?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא שואלים יותר על רפרומים? (ל''ת)

    מרטין, 26/12/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לסגור את הרבנות מייד. אין מה לחפש שם. (ל''ת)

    אליהו, 26/12/06 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אבקש מנועם סיגריה אחרונה...

    מימ''דניק, 26/12/06 15:06

    טרם יוציא אותי להורג, מה שאין לי שום ספק שיקרה אם ביום מן הימים הבחורצ'יק המסכן ומסוכן הזה וחביריו יגיעו איכשהן לשלטון - ודברים יותר מוזרים קרו בהיסטוריה.
    ראו - הוזהרנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • נהדר הלוואי שזה יקרה כבר. (ל''ת)

      יוסי, 26/12/06 17:03

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    פדרמן כבר שנים סוכן שב''כ - לך חפש יא שמפניה אחד (ל''ת)

    אחד שמתרחק ממנו, 26/12/06 14:57

    הגב לתגובה זו

    • אל תוציא שם רע לשווא! ''כבדהו וחשדהו'' (ל''ת)

      יוסי, 26/12/06 17:04

      הגב לתגובה זו

    • כל הפוסל במומו פוסל

      אהרון הכהן, 26/12/06 22:54

      ברור שנועם לא שב''כניק, לכן ברור שאתה הוא השב''כניק בחברון, הרי אתה מודה שהינך נמצא איתם בקשר.

      הגב לתגובה זו

    • אולי התכוונת לאיתמר בן גביר? (ל''ת)

      אבישי רביבי, 26/12/06 23:56

      הגב לתגובה זו

      • פדרמן צדיק ובן גביר צדיק

        אורי, 27/12/06 10:14

        כבר מזמן הבנו שמי שמלכלך עליהם הוא בעצמו סוכן שב''כ....

        הגב לתגובה זו

      • אדם כזה לא נחשב יהודי, סתם מסית בתחפושת.

        טלי, 29/12/06 01:13

        צריך להיזהר מאנשים כמוהו שולפים בסתות ושנאה על כל דבר שלא מתאים לאידאולוגיה הצרה שלהם. מאיים.

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    מונוטוני ומשעמם.

    מפהק., 26/12/06 14:38

    אחרי שקוראים רבע אפשר לנחש את השאר עד כדי קבוע.

    אנטי איש אשכולות.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא התעוררתי (ל''ת)

      מתעורר, 26/12/06 17:00

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    פדרמן תומך ברוצחים

    רון, 26/12/06 14:36

    לכן אין כל טעם להתווכח עם אדם
    שתומך ומהלל רוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פדרמן--- למה רק מדינת י'ודה .תקימו בשכם את מדינת דינה (ל''ת)

    חי חי, 26/12/06 14:30

    הגב לתגובה זו

    • די כבר! תחזירו לנו את הה' (ל''ת)

      אביתר קנה-בושם, 26/12/06 16:01

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    חזק ביותר. אגב לגבי מני מזוז, אינך צריך להרחיק לסבו, גם אביו ת''ח.

    מכיר מקרוב, 26/12/06 14:29

    הרב רפאל מזוז ז''ל
    בן דודו של ''היועץ'' הוא הרב מאיר מזוז הידוע, ראש ישיבת כא רחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    התורה לא מלמדת שיעקב כעס על שמעון ולוי?

    פדרמן קורא הכל, 26/12/06 14:27

    גם אפשר לשים לב שרוצחים בדם קר חביבים עליו במיוחד

    הגב לתגובה זו

    • יש וורט למה אין להם נחלה בארץ ישראל? ולוי מלמד תנוקות?

      גבעון מצוי, 26/12/06 18:27

      כדי שיפיצו את מעשיהם אצל כל עם ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ההבדל בין כהנא לכולם אולי 30 ש'- (ל''ת)

    אבל קבוע !, 26/12/06 13:53

    הגב לתגובה זו

    • 30 שנה בפנים (ל''ת)

      בלי עירעור, 26/12/06 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אדם שחי חיים חסרי מורכבות

    מיכל, 26/12/06 13:34

    יודע להתלונן על כל העולם - קולך ובני עקיבא.
    העיקר שבזמן הרב שישב בכלא אשתו עשתה הכל לבד.

    הגב לתגובה זו

    • וחוץ מזה, הכל מרקיז, בסדר... (ל''ת)

      נו פרובלום, 26/12/06 14:59

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לי יש רק 2 בעיות איתו: סוכנים, וידע היסטורי עובדתי

    איםה הידע?, 26/12/06 12:48

    1) אומנם אני בעד דיעותיו לרוב...
    2) אבל הוא נראה לי אדם קטן ובלתי מלומד ובלתי ידען, ומה חבל, כי איננו הרבה כהנא המלומד שהיה סותם לכל מתנגד את פיו במילותיו החכמות , אם הרב כהנא לא ניתן היה להתווכח כי תמיד ידע העובדות ומה לענות, ואילו כאן הפדרמן הלז, נראה כמו סתם איש פשוט, וזה הפיספוס ה-ע-נ-ק-י.
    3) כבר לא יודע אני מי כן סוכן שב'כ ומי לא, כי כולם מעמידי פנים,
    4) ומה חבל כי לא הביא עובדות לגבי המושגים השקריים: ''פלסטינים'' ''פלסטינה'' ''מתנחלים'' וכד'......
    5) הצעתי לו:
    לך לללמוד והגבר הידע, וכך תוכל להועיל לעם באימרותיך או ויכוחיך.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שליפות עם יגאל עמיר

    איתמר, 26/12/06 12:26

    רבין? לא היה צריך להיוולד, ככה לא הייתי צריך לרצוח אותו. פרס? אין צורך להוסיף. מועצת יש''ע? גוף לא רלבנטי, מעולם לא עודד לרצח ראש ממשלה, אז למה להתייחס אליו?

    הגב לתגובה זו

    • הספיקה לנו שליפה אחת של יגאל עמיר...

      אורי, 26/12/06 23:54

      ואשר לפדרמן חבל להכביר מילים. טיפש, רודף תקשורת שהבל נשימתו המסריחה אמנם לא סימפטי אבל גם לא מסוכן. הסכנה היא בדומים לו ששומרים על הפה הוא סתם סוג של פרובוקטור נוסך רביב...

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    תקנו אותי אם אני טועה...

    שפויה, 26/12/06 12:22

    זו המחמאה הכי גדולה שיעל משאלי יכלה לקבל כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אפשר בשבוע הבא שליפות עם יגאל עמיר או עם בני סלע (ל''ת)

    חיים, 26/12/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נרג יהדות, אתם באמת אמיצים. מדהים

    דוד, 26/12/06 11:52

    שליפות עם נועם פדרמן (בלי להתייחס לתוכן השליפות ומידת הסכמתי עם דעותיו), זה מעשה אמיץ, חתרני במובן המקורי של המילה, ומרענן.
    הצלחתם לעניין אותי באמת. לעשות משהו עיתונאי שונה.
    כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

    • האמת, צודק. (ל''ת)

      יוסי, 26/12/06 14:44

      הגב לתגובה זו

    • מרענן...

      אורי, 26/12/06 23:54

      כמו חרא של גמל..

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שליפה: נועם פדרמן=מיזנטרופ

    יוני בר-און, 26/12/06 11:51

    מקומו מאחורי סורג ובריח.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדהים! כל מילה בסלע! הכל נכון! (ל''ת)

    יוסי, 26/12/06 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אהבתי! (ל''ת)

    נדב, 26/12/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מי שתהה מדוע פדרמן היה מחוץ לחוק, ומדוע עליו להיות במעצר מנהלי

    נעמן, 26/12/06 11:31

    אדם חשוך, גזעני (טרנספר), שאינו מכיר בלאומיות הפלסטינית הלגיטימית, הרואה בחילונים אויבים.

    אדם שולי וסהרורי כמוהו טוב שישאר במעצר מנהלי

    הגב לתגובה זו

    • הבנתם את נעמן? תקראו שוב

      תמרי, 26/12/06 11:53

      מי שלא מכיר בלאומיות הפלסטינית מקומו, לדעת נעמן, בבית הכלא.
      מדהים.

      הגב לתגובה זו

      • מי שמנסה לפגוע פיסית בפלסטינים או מעודד פגיעה בהם-מקומו בכלא

        נעמן, 26/12/06 13:18

        מי שמכה חיילים ושוטרים
        מי שמכה פלסטינים
        מי שמתכנן מלחמת גוג ומגוג
        מקומו בכלא

        ו

        הגב לתגובה זו

        • יש אינטרנט באברבנל?.. (ל''ת)

          נעמן, 28/12/06 21:44

          הגב לתגובה זו

      • פדרמן במעצרים על מעשים וכוונות מעשיות (ל''ת)

        לא על מחשבה, 26/12/06 14:10

        הגב לתגובה זו

        • אם יש לך מידע - תגיש תלונה במשטרה

          משה, 26/12/06 22:58

          רק כך בחשבון את גודל הפיצויים שתשלם לנועם אח''כ.

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד האמת לאמיתה רק שכולם מפחדים לחיות על פיה (ל''ת)

    משה, 26/12/06 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נועם. קצר וקולע ! + תגובה

    אלי, 26/12/06 11:23

    ישר כוח !

    תגובה ל-''מהי ציונות'':
    זה ששמעון פרס (להבדיל) לא עשה צבא לא מפריע לו ללמד אותנו מהו בטחון.
    אגב, גם דוד המלך לא שרת בצה''ל לפני שהפך למלך ישראל.
    ------
    תגובה ל-עיתונאית מנוסה:
    זה שלא שומעים קול ישראל, לא אומר שלא משתמשים בו ככלי על מנת להשפיע.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אידיוט, מזוהם ומטונף (ל''ת)

      שב בשקט, 26/12/06 12:06

      הגב לתגובה זו

    • גם פדרמן לא עשה צבא

      מילואימניק, 26/12/06 23:56

      פרס בנה את הצבא יבחוש חסר השכלה

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לבטל את הרבנות הוא ממש מוסד לא רלוונטי (ל''ת)

    עדי, 26/12/06 11:23

    הגב לתגובה זו

    • רבנות סמל של מפיה מאורגת תחת שילטון מדינת ישראל (ל''ת)

      גדי, 26/12/06 13:40

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    חולה נפש

    ש.ב.כ, 26/12/06 11:20

    נועם חולה נפש אנשים במצב שלו נימצאים במוסד סגור וחיים על כדורים אני לא מבין מה אתה עושה בחוץ ועליך אמר שלמה המלך '' גם אוויל מחריש לחכם יחשב וד''ל

    הגב לתגובה זו

    • שיטה ידועה של דיקטטורים היא

      מ. י., 26/12/06 11:54

      לתייג מתנגדים כחולי נפש.
      האיש אומר דברים מאוד רציונליים.
      אתה יכול לא להסכים איתו (אני למשל לא מסכים) אבל אין כאן שום קשר לשפיות ושיגעון

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שירק בפומבי בפרצופו של פייסל אל-חוסייני...איזה תותח!!!! (ל''ת)

    ספיר..., 26/12/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הפלשתינאים-עם שלא קיים...

    תם, 26/12/06 11:15

    זה מזכיר את המיסיונרים הנוצריים שמנסים לשכנע את היהודים שדרכו של ישו היא האמונה היהודית האמיתית. ''אבל אני אומר לך, למה אתה לא מבין שאין לך זהות לאומית?''

    הגב לתגובה זו

    • אבל באמת הם לא היו עם והם אינם עם, תלמד הסטוריה (ל''ת)

      משה, 26/12/06 11:54

      הגב לתגובה זו

      • היסטוריה זה חשוב ויפה, אבל כרגע, בהווה יש עם וזה מה שקובע באמת (ל''ת)

        מורה להיסטוריה, 27/12/06 06:11

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש לי בחילה.

    תמר, 26/12/06 11:09

    איש מגעיל.

    הגב לתגובה זו

    • אולי את במחזור (ל''ת)

      guy, 27/12/06 07:46

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אתה איש מאוס

    הומו דתי, 26/12/06 11:05

    לא יאמן שנותנים פתחון פה לגבב השטויות שיוצא לך מהפה

    הגב לתגובה זו

    • הומו דתי יקר

      טליה, 26/12/06 11:56

      לדעותיך ודעות חבריך המעוניינים בלגיטימציה (ובצדק) יש פתחון פה רב ומכובד. אני שמחה שכך הדבר, ובדרך כלל גם מסכימה אתכם.
      לדעותיו של פדרמן אין, בדרך כלל, שום פתחון פה. יש כאן מקרה יוצא דופן מאוד, שבו מרשים לו לדבר חופשי בלי לעוות אותו וללעוג לו (את זה משאירים לטוקבקיסטים כמוך).
      נראה לי לגיטימי ביותר. למה שלך יהיה פתחון פה, ולו לא? כי אתה לא מסכים איתו?

      הגב לתגובה זו

      • את טועה

        אורי, 26/12/06 23:59

        לא רק שיש לפדרמן פתחון פה אלא שמדי פעם הוא גם מפרסם בערוץ הזה מאמרי אורח. אני בספק אם ''בנקודה'' כמשל היו מאפשרים לאודי אדיב לפרסם מאמרים...

        הגב לתגובה זו

    • עדיף פתחון פה מפתחון...

      אבי, 26/12/06 21:38

      מה שאתה פותח.

      הגב לתגובה זו

    • מה שאתה עושה לא מאוס??? (ל''ת)

      הם... הם...., 26/12/06 23:01

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל האמת, ישר בפרצוף, בלי מעצורים, בלי עכבות. כואב.

    אילן, 26/12/06 11:04

    למרות שמדובר בחרד''לניק-על, העם היהודי צריך אנשים כמוהו בהנהגה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לידיעתך נעם

    א, 26/12/06 11:00

    לא כל אנשי גוש קטיף התחבקו עם המגרשים הנלאחים... זו התמונה העיקרית שטרחו להראות כל הזמן בטלוויזיה (שאתה לא רואה, כמובן...). גם אני לא ראיתי טלוויזיה בזמן שגרשו אותי וגם הרבה זמן אחרי לא. אני הייתי שם בבית שלי ובמושב שלי - וראיתי גם דברים אחרים. ותסלח לי - למרות טענתך, לא הרגשתי מובסת (אלא נאנסת!!)...
    בין היתר ראיתי חברים שלי שבורים, הלומים ונדהמים שהאמינו שתבואו!! שברגע האמת - יגיעו כולם!!! ובאותו היום, פרט למשובחים המבורכים כ''כ, אפשר לומר שנשראנו ''לבד'' .
    תבוסתנות? לא שלנו. מה שכן - לראשונה הרגשתי איך עשו מאיתנו קטנים כל כך! ואיך מערכת שלימה החליטה לחנוק ולדרוס אותנו כמו יתוש שאין לו לא זכויות ולא נשמה. רק כי בא לה. (תחושות שאולי מוכרות לך)
    כן. מבחינתי ''תהליך ההתנתקות'' = ''תהליך ההתפכחות'' - התפכחות מאוד מאוד מאוד כואבת!!!
    כן. גם לנו יש ביקורת, השגות, תהיות והכאות ''על חטא''. כן, אנחנו בהחלט משלמים וסובלים. לדעתך - זב''שנו??!!!. היכן אתה עכשיו במאבק על העוול שנעשה למגורשים?
    אני יכולה להסכים עם הרבה מהשליפות שלך
    אבל עם הדרך? ... לא לגמרי (אולי... ההתפכחות עדיין בעיצומה...)

    הגב לתגובה זו

    • א, תגובתך מרשימה ומרגשת

      מ., 26/12/06 11:58

      כדאי שתדעי שרבים כואבים את כאבכם ומזדהים עימכם.
      גרמת לי להעריך את דברייך. תודה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    התלבטות של קוראת

    יש לי גם הצעה, 26/12/06 10:57

    מצד אחד, בא לי לכתוב ולשאול: למה לתת לאיש כמוהו במה? למה לאפשר לו להסית, לקלקל, לטמא את שורותינו? מצד שני, אני חייבת להודות- לקרוא דבר כל כך מצחיק, מטומטם עד כדי גיחוך ואווילי על הבוקר- זה אדיר! אוי, כמה שצחקתי! פדרמן, אתה גדול! אולי במקום להיות סוכן שב''כ תלך להיות סטנדאפיסט? הא?

    הגב לתגובה זו

    • צוחק מי שצוחק אחרון..... (ל''ת)

      בוכה, 26/12/06 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מתי יהיה מדור שליפות עם בני סלע? או חאלד משעל?

    מעריב, מחיל אל, 26/12/06 10:55

    בטח גם להם יש מה להגיד. יכולים להחכים את עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איזה יופי של תשובות, באמת.

    זינג, 26/12/06 10:54

    הומואים? שיחזרו לארון. כיבוש? דוד המלך. זה מסביר את הבעיה הפסיכולוגית הדתית: אתם חושבים שכל דבר ניתן לפתור באמצעות הוראות פשוטות. מה לעשות שהחיים האמיתיים לא עובדים ככה? שההומואים הדתיים לא יחזרו לארון, שהכיבוש מושחת ומשחית (ובייחוד אתכם), שארץ ישראל השלמה לא תתקיים לעולם, לא משנה מה תעשו, ושרצח לא פותר שום דבר, וגם לו היה פותר הרי שכתוב בתורה ''לא תרצח'', ותירוצים אין?
    לא שתקשיבו לי אי פעם. תמשיכו, תמשיכו עם האמונה העלובה שלכם, נראה לאיפה תגיעו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איך אתם נותנים במה למי שמעריץ את ברוך גולדשטיין. איך? (ל''ת)

    מוחה, 26/12/06 10:54

    הגב לתגובה זו

    • כי רוב העם מעריץ את ברוך גולדשטיין (ל''ת)

      -, 26/12/06 15:45

      הגב לתגובה זו

      • נכון רוב העם מעריץ אותו (ל''ת)

        יחיאל, 29/12/06 00:49

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    התכוונת לעמוד ב''שמעון ולוי אחים כלי חמס מכרותיהם''? (ל''ת)

    אבי, 26/12/06 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ''וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ..''

    ליאור, 26/12/06 10:53

    העם הפלשתיני...

    הגב לתגובה זו

    • SO true!!! (ל''ת)

      Noa, 26/12/06 20:11

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    טוב שבה הגשמ ,ישטוך אותך ודבריך לביוב הקרוב ,לב שחור אתה (ל''ת)

    נחום קלי*------, 26/12/06 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש לי ראיון לשליפות לשבוע הבא

    התולעת, 26/12/06 10:48

    דיויד אירוינג מרואין על ידי ראש דסק חוץ בנרג' יהדות

    הגב לתגובה זו

    • אני גם לא מבינה למה הולכים סחור סחור

      תמר, 26/12/06 12:09

      למה לא את יגאל עמיר עצמו? אני מבינה שאם גולדשטיין או ויזגן היו בחיים הם גם היו מועמדים ראויים. למה מראיינים את אנשים מתונים כמו נעם פדרמן?

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    פעם ראשונה שאני נהנהת לקרוא משהו אינטלגטני פה

    עירית, 26/12/06 10:42

    אחלה שליפות אחלה בן אדם
    כללבבי

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חבל שראיינתם אאותו (ל''ת)

    מיותר!, 26/12/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אחדות ישראל

    בועז אופיר, 26/12/06 10:36

    בס''ד

    אחדות ישראל

    בשביל אותם תינוקות טהורים שכל יום נולדים
    בשביל הדורות הבאים
    בשביל עתידנו כעם
    בשביל לשמור על עצמנו
    בשבילנו...

    מה כבר לא עברנו
    מלחמה
    טילים
    פגועים
    פצועים
    הרוגים
    כמה צער
    סבל
    העיניים רואות
    החושים מרגישים
    וכל כך הרבה עניים
    בעיות...
    והצרות... לא נגמרות.

    אחדות - כי כולנו אחים
    אחדות - כי אנחנו יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת , אבל צריך לשים לב שכל המאוחדים לא יתבעו בים כי שכחו

      עודד, 26/12/06 21:23

      להילחם באויבים

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    פשוט אדם חולה ופתטי

    ליטל, 26/12/06 10:34

    מתנהל בגיל 37 כמו נער מתבגר שיעשה הכל כדי להשמע מרדן

    הגב לתגובה זו

    • למה כל הזמן להכניס חולה

      יוסף, 26/12/06 11:59

      תתמודדו עם מה שיש לו לומר.
      אבחנות פסיכיאטריות רק עושות ממכם כאלה קטנים.

      הגב לתגובה זו

    • למה מדור יהדות צריך לארח אדם נוטף שנאה. (ל''ת)

      אלעד, 29/12/06 01:14

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    האיש מסוכן, פסיכי עם קבלות, צריך להיות מאחורי סורג ובריח (ל''ת)

    -, 26/12/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה גבר ממש! תענוג משתשובות שלך

    מחכים לישועות, 26/12/06 10:32

    אין לי מה להוסיף!!
    אתה פשוט גברי וגיבור..
    הללואי הרבה היו חושבים עלייך ככה!!

    חוץ מדבר אחד שלא הסכמתי איתך...כל השאר....פשוט אתה גדול!


    אולמרט,,,,,,סבא וסבתא שלך גם כן מתהפכים בקבר....

    הגב לתגובה זו

    • להיזהר מאנשים כאלה. חוץ מאנטי אין בהם כלום

      להיזהר, 29/12/06 01:16

      חוץ מלהרוס, חוץ מלשנוא שום דבר לא מחזיק אותם. את כל חייו הוא בונה סביב שנאה לערבים, הוא מקדש אדמה ומזכיר תנועות אנטישמיות מדרום ארה''ב. חבל שבעם היהודי קמים אנשים עלובים ומסכנים כאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    האמת, איש מצחיק ומשעשע (ל''ת)

    נאור, 26/12/06 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    well said!!! (ל''ת)

    Yosi, 26/12/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בקיצור כולם חרא רק אתה בסדר? (ל''ת)

    שלומלו, 26/12/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכי מוצלח עד כה...

    ענת, 26/12/06 10:20

    דעותיי רחוקות ת''ק פרסה מדעותיו של פרדמן, אך אין לכחד שהבן-אדם שולט במדיום התקשורתי ויודע להתנסח בחדות ובהירות, ומשיב לעניין.
    בקיצור - ה''שליפות'' הכי מוצלח עד כה, בהפרש ניכר...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד (ל''ת)

    ערן, 26/12/06 10:11

    הגב לתגובה זו

    • אחלה תשובות!!!! (ל''ת)

      לינוי, 26/12/06 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    צריך להעמיד לדין את עורכי המדור הזה.

    מוטי, 26/12/06 10:11

    אם הסתה לרצח ושיבוח רוצחים מותרים בראש חוצות מדור זה (ראו אשר ויזגן) אני מציע לכם לעבור לרשות החמאס ואל קעידה.
    מדור יהדות, עאלק......

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אפשר לחלוק עליו???

    מזועזע, 26/12/06 10:11

    מי אתה שתחלוק על יגאל עמיר?
    האם עשית משהו שמגיע לקרסוליו?
    שב בצד, איש קטן וטיפש.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לירוק עליו? (ל''ת)

      פייסל, 26/12/06 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נועם אתה תותח,אהבתי את השליפות שלך! (ל''ת)

    אורי, 26/12/06 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קשים קיצוניים לישראל כספחת (ל''ת)

    יששכר, 26/12/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לואיז, אני מקווה שתקבלי אותי למרות המרחק בינינו (ל''ת)

    האיש שבכיס, 26/12/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תותח. תגובות פצצה (ל''ת)

    דוד,, 26/12/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נעם פדרמן

    חיילת ששומרת, 26/12/06 09:12

    כדי שאתה תוכל לשבת ולבצע פעולות טרור מביתך שבחברון, חיילים נאלצים לשמור עליך. חבל שהם שומרים, אתה הפקר וילדיך הפקר וכל ביתך הפקר. אז נראה אותך, גיבור גדול.

    הגב לתגובה זו

    • בשלב זה אנחנו המתנחלים עושים טובה לרוב העירוניים

      מיכאל בן חורין, 26/12/06 10:27

      כי אחוז המתנחלים ביחידות הקרביות ובקצונה הזוטרה, גבוה בהרבה מהאחוז שלהם באוכלוסיה.
      'מדינת יהודה' תובעת זה כעשרים שנה: 'אפשרו לנו להגן על עצמנו בעצמנו.'
      השלטונות לא מסכימים כי הם יודעים שאז לא יהיו מספיק חיילים להגן על הגבולות וללחימה ברוצחים הפלסטינאצים.

      הגב לתגובה זו

      • למה ישראל צריכה לתת לכם? נשאיר אתכם שם,נצא, ואתם

        תסתדרו עם העם, 26/12/06 14:23

        ותקימו לכם מדינת יהודה...

        הגב לתגובה זו

      • כשצה''ל יצא

        ש.ב.כ, 26/12/06 19:16

        יכנסו מאות ערבים ויסימו את מה שהתחילו בתרפט ואז נראה כולנו את בן גביר רץ ליתבוע את אריק שרון שלא פינה את כולכם מישם או את רבין ז''ל שלא סיים עים אוסלו לסיום גבר יקר תבין לא קם גבר שיעמוד מול קנה של רובה ע''ע הרב מאיר כהנא ז''ל רחבעם זאבי ז''ל ועוד

        הגב לתגובה זו

    • מי בכלל רוצה פה חיילים

      יהודית, 26/12/06 10:43

      תפקידם רק לגרש ולהגן על הערבים מפנינו. אם צה''ל היה יוצא, אנחנו כבר היינו עושים סדר...

      הגב לתגובה זו

      • אמן כן יהי רצון. נשאיר אתכם שם ונצא לשלום. (ל''ת)

        חייל לשעבר, 23/04/08 04:55

        הגב לתגובה זו

    • לידיעתך תושבי חברון שומרים על עצמם גם...

      אורית, 26/12/06 11:16

      הם לא יושבים בחיבוק ידיים

      הגב לתגובה זו

    • תנו לנו להסתדר לבד עם הערבים

      אלי, 26/12/06 11:25

      תוציאו כבר את צה''ל מיו''ש ותנו לנו להסתדר לבד עם הערבים.
      אנחנו לא צריכים את חיילי צה''ל הכפופים לתנאיי פתיחה באש שלא מאפשרים להגן עלינו.
      תוציאו גם את השב''כ, שלא יפריע לנו להתגונן מול הערבים.

      הגב לתגובה זו

      • מה תעשו? תהרגו את כולם? אולי הם יהרגו את כולכם?

        מצידי סבבה, 26/12/06 14:17

        להשאיר אתכם שם ולצאת

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    האיש שלא עשה צבא, ילמד את כולנו (ל''ת)

    מהי ציונות!, 26/12/06 09:10

    הגב לתגובה זו

    • ושמעון פרס עשה?? ומה עם אולמרט ? היה סתם עיתונאי בגלץ, זה צבא?, האל (ל''ת)

      האלו גיבוריך יש, 26/12/06 12:43

      הגב לתגובה זו

      • פרס היה ראש המחלקה המדינית של ''ההגנה'', וכן, גל''צ הוא שירות צבאי

        אני, 23/04/08 04:54

        לפחות אל תחשוף את הבורות שלך מול כולם.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    פשוט שקרן

    עיתונאית מנוסה, 26/12/06 09:10

    תקשורת לא נכנסת אליך הביתה, אה? נועם פדרמן הוא אחד מרודפי הכתבים ומטריד העיתונאים הגדול בדורנו! כל הזמן עסוק בלהתקשר לכתבים ולבקש שיכתבו עליו ועל מעשיו. כל הפרובוקציות שלו נועדו כדי למשוך עניין תקשורתי. גל''צ היא תחנה עם ''שירים נחמדים''? מעניין, ולנו דווקא נדמה היה שמהדורות החדשות בה הרבה יותר נחמדות בעיניך- אתה הרי מנסה לדחוף לשם את עצמך ממש בכוח. חכה,חכה, נסה עוד פעם אחת להיכנס לשם- אולי לשירים תצליח. אתה והחבר שלך, בן גביר.

    הגב לתגובה זו

    • ''אינטרנט-כלי עבודה מסוכן''? שקרן 2

      תא כתבי מתנחלים, 26/12/06 10:15

      כל היום מתקשר לכתבי אינטרנר ומכריח אותם לכתוב עליו ועל מעלליו הנלוזים עד שכבר אין כוח לסרב לו. הוא אימת כל הכתבים בהטרדותיו, אינו בוחל בשום אמצעי כדי להיכנס לעוד מבזק ולעוד כתבה. שקרן! נראה אותך, פדרמן. ניפגש בסיבוב. תקשורתית- אתה גמור אחרי מה שאמרת פה.

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת אותו -הוא התיחס לאתרים בעיתיים. (ל''ת)

        א, 26/12/06 13:17

        הגב לתגובה זו

        • מתחזים בלתי מקצועיים.

          אחד שיודע, 26/12/06 23:52

          '' עיתונאית מנוסה... תא כתבי מתנחלים...'' - על מי אתם עובדים?...
          בתור אחד שיודע אני יכול לומר לכם שפדרמן כמעט ושלא עובד עם עיתונות. לא שזה בושה. הרי הרב כהנא הי''ד' עשה זאת על מנת להעביר מסר אבל מה לעשות שפדרמן פשוט לא סובל את העיתונות...

          נ.ב. יישר כח נעם ! אוהבים אותך

          הגב לתגובה זו

      • דווקא התקשורת היא שרודפת אחריו,בדוק (ל''ת)

        יוסי, 26/12/06 13:45

        הגב לתגובה זו

      • לעיתונאים שמגיבים פה:

        עיתונאי/ת אחר/ת, 27/12/06 00:04

        תעשו טובה לכולנו, ותפסיקו לתת לו ולבן-גביר במה. די, זה לא רציני לקחת כל מי שנדחף לכם לתוך הפריֵים. תתאמצו רק קצת, ותגיעו לאנשים רציניים יותר.

        כבר הפכתם לבדיחה עם כל הסיקור שאתם נותנים לכל הגיג של בן גביר את פדרמן ושות', אפשר לחשוב שהם מייצגים מישהו מהמתנחלים. נו באמת, אפילו את אנשי יצהר הם לא מייצגים. לא הם ולא מועצת יש''ע מייצגים את הציבור האמיתי.

        אם אתם רוצים ניוז ולא פרובוקציות שאף אחד כבר לא מאמין להן ולא תומך בהן - תרימו כמה טלפונים ותגיעו אל האנשים האמיתיים. אל אלה שבאמת תוכלו להפיק מהם כתבה מעניינת.

        הערה: אין לי שום מידע נגד פדרמן, אבל אם באמת הוא פונה אליכם שתכניסו אותו - זו בדיוק הסיבה להתעלם. על בן-גביר לא אוסיף מילה, המציאות מדברת בעד עצמה.

        הגב לתגובה זו

    • מה את רוצה שקל?! אם הוא כ''כ רודף תקשורת, איך בקושי אנשים מכירים

      שירן, 26/12/06 11:15

      אותו???\

      עלק עיתונאית מדופלמת.. פחחח

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה הבאת ת'תאוריה המופרכת הזאת?... (ל''ת)

      לין, 26/12/06 11:17

      הגב לתגובה זו