• 39.

    מי שנוסע בטנק - שייזהר כפליים

    גרשון, 25/12/06 17:37

    אין שגגה ואין טעויות בכביש. בעיקר למי שנוהג ברכב כבד. טעית - תשלם. לא היית חייב לנהוג ברכב רצחני.

    נהרגו שני אנשים ועל זה לא יוצאים בזול.

    ובכלל הגיע הזמן לטפל ביד קשה בעברייני הכביש וכל הרוצחים הפוטנציאליים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    120 קמ''ש בשטח בנוי ואין ממצאים בזירה קראדי??? (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 25/12/06 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    האמת קלגסבלד, היה זה וויסקי?קוקאין? או קריסטל? (ל''ת)

    יוליוס קיסר, 25/12/06 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סליחה אם זה היה קורה לכל נהג לא היו נשארים אזרחים במדינה (ל''ת)

    יופיטר, 25/12/06 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הנימוק - ''קלגסבלד משלנו!!!'' (בג''צ, מזוז, שנדר) (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 25/12/06 16:10

    הגב לתגובה זו

    • מצליף אני מתפללת שאתה טועה - מקווה - ואולי בכל זאת תתבדה (ל''ת)

      יופיטר, 25/12/06 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ימשפחה זה קשה שבעתיים כל פעם שאת פותח את זה מחדש

    חני, 25/12/06 16:07

    זה שאתה סובל זה ברור ,יחד עם זאת
    אין מנוס מלעמוד בעונש בגבורה ולשלם את מחיר הפזיזות ,למשפחה זה קשה שבעתיים בכל פעם שאתה פותח את זה מחדש .הרצחת וגם ירשתה ,

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדינה בזבזנית

    ע.ג., 25/12/06 16:03

    אני רוצה להגיד לכל חסידי עונש המאסר שהם טועים!
    המדינה יכלה לעשות טוב לאזרחיה אם הייתה מטילה על קלגסבלד עונש של שנתיים או יותר עבודות שירות. הוא מסוגל לחיות תקופה כזו ארוכה בלי עבודה כך שסביר שלא היה מוחה וכך אנשים פשוטים חסרי אמצעים פיננסיים יכלו היו לנצל את יכולותיו של עורך הדין המחונן הזה ולשם שינוי לזכות לייצוג הולם!
    חבל שאין חשיבה מאחורי העונשים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לכל צמאי הדם - העונש מוגזם.

    דורון, 25/12/06 14:22

    בית המשפט קבע שהוא לא נסע מהר, לא היה שיכור ולא דיבר בטלפון.
    הוא איבד את הריכוז.
    (שלא כמו נהג האוטובוס שנכנס לצומת ברמזור אדום - ולכל המחשפים את ההבדל - אז זהו ההבדל ולא זה שהאחד עשיר והשני עני).
    וכן, זה יכול לקרות גם לכם. תחשבו על עצמכם מנקרים בנהיגה. תחשבו על עצמכם מסתכלים פתאום על משהו אחר ולא שמים לב לכביש.
    זה קורה לכולנו. אני לא מצדיק ונכון שזה נורא ואיום ואשרינו שבד''כ התוצאות הן לא כאלו טראגיות.

    אבל מכאן ועד לשלוח בן אדם לכלא לכל כך הרבה זמן - שימו עצמכם במקומו לרגע. הרי התאונה היא בעצמה עונש נוראי - במיוחד כשאתה יודע שבגללך אנשים קיפחו את חיהם.

    די לצמאון הדם הזה - אתם יוצאים נגד אלימות באלימות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה דמגוג זול!

      צ'אנקי נסטה, 25/12/06 15:04

      אני לא מנקר בנהיגה וכשאני נוהג אני
      לא מוריד את העיניים מהכביש.
      אני מבקש לא להשליך ממה שקורה לך בנהיגה על אנשים אחרים.
      שנה ושלושה חודשים-עונש קל מדי לטעמי.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אוי ואבו

    פקק תנועה, 25/12/06 14:19

    שלא נדע מצרות .אים דבר כזה קורא לכול נהג .יש משהו בהג הישראלי שמשפיע עליו שלילי בזמן הנהיגה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מבמקומך הייתי שותק - וכשיוצא מהכלא מקים להם האינטרנט (ל''ת)

    אתר הנצחה, 25/12/06 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חוצפה לציין שזה יכול לקרות לכל אחד - רק לאלה שסובלים (ל''ת)

    מיוהרה, 25/12/06 13:51

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך - סלבריטאים חיים על פי המשפט - אני ואפסי עוד (ל''ת)

      יופיטר, 25/12/06 16:37

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אדוני הפרקליט,......השוואה דיבילית

    פרעה, 25/12/06 13:47

    קרה לו מה שקורה לכל נהג..............

    לא,אדוני,
    לאאאאאאאאאאאאאאאאאא.

    לא כל נהג בארץ, ובחוסר ריכוז של שלוש שניות........ הורג,
    אמא עם ילד בן 5.

    עבורך קלגסבלד, בניגוד למה שאתה בא ומצהיר,

    לא הכל ירד לטימיון......
    אבל עבור משפחת וקסלר,
    הכל כן ירד לטימיון.

    שהרי,
    אתה עדיין בחיים.




    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הגשת הערעור נגועה בהעדר מוסריות ובאי נטילת אחריות (ל''ת)

    מוטב היה שלא, 25/12/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לי זה לא קרה -שרצחתי אם ובנה בשעת נהיגה

    גדעון לוי, 25/12/06 13:39

    לי זה לא קרה -שרצחתי אם ובנה
    צריך להיות עם אופי של רוצח בשביל זה

    הגב לתגובה זו

    • זה לא אופי של רוצח זה אופי שלא סופר אנשים פשוטים מסביבו

      יופיטר, 25/12/06 16:41

      תחתית הפירמידה לא מענינת אותו

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הרגת אותם ברשלנות פושעת - ועכשו את מיילל (ל''ת)

    קשה לי, 25/12/06 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה עונש חמור - זה עונש של ירח דבש - אני במקומך לא הייתי (ל''ת)

    מצייצת, 25/12/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לכל נהג.........

    רובין הוד, 25/12/06 13:23

    מה זאת אומרת לכל נהג יכול לקרות? עירעור על סך 15 חודש? רוצח שכזה... מגיע לו 15 שנה לפחות. אז מה עם הוא לוקח אחריות? את העונש צריך לקבל. או בגלל שהוא ''עורך דין'' יאני... מגיע לו פרס? שישב מאחורי בריח! מגיע לו!! ללא רחמים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הוא עבריין תנועה כבד. שלא יספר סיפורי דגים שקטים (ל''ת)

    איפה הוא ואיפה, 25/12/06 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    קלגסבלד עבר כשלושים עבירות תנועה בעבר

    רות, 25/12/06 13:09

    ולכן נראה שקלגספלד הוא עבריין תנועה מועד. הפעם קיפחו שני אנשים את חייהם - מדוע לא עצר? לא שתה, לא שוחח בטלפון? מה כן? הוא הצליח להמיר את האישום מ''הריגה'' ל''גרימת מוות'' ויצא בזול. השוו לעונשו של נהג האוטובוס שלא עצר באדום, גם הוא בלי הסבר,

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בכלא זה חיים - גן עדן נועד לאלה שלא יחזרו יותר (ל''ת)

    שתיקה שווה, 25/12/06 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אפשר להפסיק לכסח אותו,כולנו בני אדם גם הוא (ל''ת)

    כולנו טועים, 25/12/06 12:53

    הגב לתגובה זו

    • על טעויות משלמים, ולא כולנו הורגים אמא וילדה !!1 (ל''ת)

      שלי, 25/12/06 15:04

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא מכסחים אותו - הוא מילל ואנחנו מגיבים (ל''ת)

      יופיטר, 25/12/06 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    יכול לקרות לכל נהג

    יוסין, 25/12/06 12:50

    נכון, המקרה הזה יכול לקרות לכל נהג כפי שטוען עורך הדין, ההבדל הוא שנהג מן השורה משלם את מלוא המחיר על ''המקרה'' ואילו כאן, לאחר שכבר תיקנו עבורו את כתב האישום והוא יצא בזול, הוא כלוא בתנאים טובים יותר מ''כל נהג'' ועוד מגיש ערעור. שמישהו יזכיר לי מה קרה עם נהג האוטובוס שהסיע תלמידים ליד צומת השרון וגרם לתאונה. אם זכרוני לא מטעני גם שם תיקנו את כתב האישום אבל לחומרה, גם שם הוגש ערעור אך ע''י התביעה על כולת העונש מסתבר שגם בפני החוק יש שווים ויש שווים יותר

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    דבר כזה לא קורה בשלוש שניות. קודם כול, הוא נסע מהר מדי, כמה שהבנתי.

    שדגכ, 25/12/06 12:38

    וזה כבר עניין של דקות ארוכות.
    שנית, מדובר על טור מכוניות שעמדו ברמזור, כך שהיה אפשר לראות את זה מרחוק. שוב, לא מדובר על 3 שניות.
    בקיצור, זה לא היה רגעי. הוא כנראה התעסק עם הסלולרי או עם הרדיו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למזלנו - זה לא קורה לכל נהג!! לשלחו לכלא!! (ל''ת)

    זוועה!!!, 25/12/06 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נהיגה בטנק היא ''רגעית'' ????

    עבירות קודמות, 25/12/06 12:09

    האם היו לו עבירות קודמות ?

    הוא בחר רכב מסוכן לאחרים ?

    אלו לא בעיות רגעיות

    הגב לתגובה זו

    • צודק - להחמיר ע''פ סוג הרכב (ל''ת)

      שופט תנועה, 25/12/06 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל נהג ?

    יהוא בן נמשי, 25/12/06 12:06

    גליון הרשעות כה ארוך ? שתי הרוגות? כל נהג ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אספסוף פרץ/ביבי/גאידמק שונא אשכנזים עשירים

    מה לעשות, 25/12/06 11:52

    חוץ מזה מר קלגסברג קיבל את העונש הראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תפסיקו לשנוא אותו

    ירון, 25/12/06 11:41

    הוא לא אשם שהוא עשיר. על המעשה שלו מקבלים מקסימום שישה חודשי שרות. הוא ברח לבית הסוהר.

    הגב לתגובה זו

    • ונהג האוטובוס של שלושת הילדים

      ירוחם, 25/12/06 12:28

      שנהרגו ,הוא לא עשיר, אז זה בסדר שהוא יקבל 3 שנים?!?!?!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    עניינית - הוא נענש בחומרה יתרה

    עמית, 25/12/06 11:40

    ייתכן וצריך להגביה את רף הענישה בתאונות דרכים (איני משוכנע בזה כלל - לגבי רשלנות, להבדיל מעבריינות ממש, כמו נהיגה בשיכרות, חציית קו לבן, וכו'). אולם אין ספק שקלגסבלד נענש בחומרה יתרה ביחס למורשעים אחרים בנסיבות דומות - כי השופט העדיף לא להיקלע למערכת תקשורתית/פופוליסטית.

    הגב לתגובה זו

    • מרימים את סף העונש

      יובל, 25/12/06 12:34

      עגום מזלו של קלגסבלד שנקלע לתקופה של החמרה בעונשים והיה מהראשונים לחוות זאת על בשרו

      הגב לתגובה זו

    • עמית היקר

      אדויל, 25/12/06 12:39

      כנראה שאתה לא יודע דבר מה...
      חוקרי התאונה לא יודעים בדיוק איך היא נגרמה ורק בגלל חומרתה...
      המצב בכביש היה כל כך קשה שאי היה אפשר להראות את הגורמים לתאונה, היחיד שיודע הוא קלגסבלד והוא טוען שאינו זוכר דבר, לכן קלגסבלד צריך להגיד תודה שלא קיבל יותר כי אם היו מוכיחים את מעשיו שהתחילו ברשלנותו היה מבלה יותר שנים בכלא.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    נהגת על הכביש כאזרח ולא בתפקיד של עו''ד

    ליאת, 25/12/06 11:38

    עם כל הכבוד לזה שדורי קלגסבלד הוא עו''ד, הוא נהג ברכבו כאזרח - על הכביש זה לא משנה מה המקצוע שלך, אתה צריך לנהוג כחוק, ואיזו אירוניה שעו''ד נוהג בחוסר זהירות שכזה, כשהוא מייצג את שלטון החוק. נכון שאין לו הרשעות קודמות, אבל חוסר ריכוז הוא שגרם למותם של האם ובנה, ועם כל הכבוד לסבל שעובר העו''ד, ולזה שהוא מביא עדי אופי, גם המשפחה שלהם סובלת, ולהם לא יעזרו שום עדי אופי שידברו על האם ועל בנה הקטן. זו משוואה איומה, כי מישהו כאן חי ושניים אחרים מתים, והם יכלו לחיות היום אם לא...

    הגב לתגובה זו

    • כן יש לו הרשאות והרבה - לתקן אותך (ל''ת)

      שישתוק וישב, 25/12/06 13:02

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם ובנה חיו כל חייהם - ובשלוש שניות

    פירוש תמימי, 25/12/06 11:38

    חייהם נגדעו סופית.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    משפט הוגן

    ערן, 25/12/06 11:35

    שיכפילו לו את העונש

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני מאמינה לקלגסבלד; הוא צודק.

    אסנת ילינק, 25/12/06 11:34

    אני מאמינה לו שהוא סובל (ומה הפלא? מי רוצה לשבת בכלא?). ואני מסכימה שסבלו הוא כאין וכאפס לעומת סבלה של משפחת וקסלר, שממנה גזל בשלוש שניות את יקירה. ולכו, שב בכלא, קלגסבלד, המשך לסבול - כי אכן עליך לסבול - ושמח שנגזר עליך עונש כה קל.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד אסנת! וכדאי שכולם יקראו את דבריה החכמים! (ל''ת)

      דני שתין-מן, 25/12/06 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא קל לו?

    הצדיק מסדום, 25/12/06 11:26

    עכשיו תאר לעצמך כמה לא קל לאם ובנה, להרים את האבן-מצבה, המכסה את קבריהם,לאחר שחייהם קופדו בידי בן-בליעל, ש''לא קל לו''.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שליליים כולכם! מדוע?

    שמעון 101, 25/12/06 11:21

    אדם שהורג על הכביש אינו נשאר אותו אדם, בין אם יענש כראוי או לא!
    קלגסבלד ישא אתו זכרונות, מראות ורגשות אשמה קשים עד יומו האחרון.
    אין אפשרות לכתוב מילים חיוביות על אדם שטעותו גרמה אובדן חיים. הוא אשם! יחד עם זאת תנו לו שקט. כל התקפותיכם כאן לא ישנו מצב.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תומכת בעו''ד

    ליאור, 25/12/06 11:20

    כולנו עושים טעויות. לא מדובר בעבריין, אלא באדם ישר שעשה טעות. אין ספק שיש להענישו אך לא בחומרה שכזו. העונש לא מידתי. מדובר באדם שלא מסוכן לציבור, מביע חרטה ויש להענישו, אך לא כך. סביר להניח שהערעור יתקבל והעונש יופחת, לפחות במעט. תומכת.

    הגב לתגובה זו

    • ואם זה היה אדם פשוט ולא עו''ד מפורסם

      האדם בקופסא, 25/12/06 12:32

      גם היית תומכת בו?
      או שאדם פשוט מן העם אחד שאין לא ''סקס-אפיל ציבורי חברתי'' לא מושך אותך ואת תמיכתך...

      הגב לתגובה זו

      • אדם פשוט היה מקבל לכל היותר 3 חודשי עבודות שירות + שלילה

        דני האדום, 25/12/06 12:58

        לא היה כאן משפט הוגן

        הגב לתגובה זו

    • לא עבריין-אבל לקח חיים של אם ובנה.

      שושנה בירה, 25/12/06 12:50

      לא כולנו דורסים אנשים למוות-אפרופו טעויות.
      גם 10 מיליון דולר לא יספקו את הסבתא ולפי מה שאת אומרת ,מותר ל''לא פושעים'' לדרוס כאוות נפשם,לקבל 6 חודשי שרות פלוס הבעת חרטה כנה ובזה תסתיים כל פרשה.
      את קצת מגוכחת,אם שנה ושלושה חודשים הוא עונש לא מידתי-לדעתי זו בדיחה עצובה .
      (הראש של המשפטנים האלה לא מפסיק להמציא נסיבות מקילות...)

      הגב לתגובה זו

    • על טעויות משלמים

      גרשון, 25/12/06 17:33

      מי שהרג בן אדם - לא יכול לצאת נקי. כאן מדובר ברשלנות פושעת.

      הגב לתגובה זו

    • אם כך הלוואי שתתחלפי את וילדך

      משה דוד, 09/02/09 22:12

      עם יבגנייה ובנה

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    פרקליטיו טוענים לדיסאוריינטציה רגעית...

    מן הצמח, 25/12/06 11:13

    הם טוענים גם שהוא קורבן של התקשורת ושהתקשורת מציירת את הפרשה כעו''ד העשיר שדרס אם ובנה עניים...
    אין גבול לציניות!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חוצפה של עורך דין:גם הורג אם ובנה

    שושנה בירה, 25/12/06 11:00

    וגם מתלונן שהבדיחה הזאת של 15 חודשים בפועל שנקראת עונש,היא עונש חמור מדי.
    ''עד מתי רשעים יעלוזו...''
    לא קל לו-אומרים פרקליטיו...ואני חשבתי שהוא צריך להעביר את המשך החיים שלו ללא שום נקיפות מצפון-כיאה לעו''ד.
    בטח שלא קל לו...הוא הרג שני בני אדם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חוצפה מצידו להגיש בככל עירעור - למען הקורבנות (ל''ת)

    קיבלת סוכריה, 25/12/06 10:51

    הגב לתגובה זו