• 47.

    בוקר אחד בחייו של אבא חד הורי

    רמימי, 28/12/06 12:45

    בלילה הותרתי את המזגנים עובדים, אבל למרות זאת הבית נדמה לי קפוא כשקמתי להעיר את הקטנה. יש לה היום מבחן חשוב בהיסטוריה, המהפכה הצרפתית וכאלה. אתמול בערב הודיעה לי שכואב לה הצד, לא היכן שממוקמת הכליות אלא ממש במותן, מה אפשר לתת לילדה שכואב לה הצד לפני מבחן ''חשוב'' בהיסטוריה של צרפת? נתתי לה נורופן. זה מה שמצאתי. ודאגתי להוסיף לה עוד שמיכה חמה כנגד הקור. דידיתי לחדרה אחוז שרעפים ומשותק מהקור. המזגנים הללו מפסיקים לחמם שהטמפרטורה יורדת מתחת ל 7 מעלות. אם זה לא היה כל כך טיפשי זה היה כמעט מצחיק.



    כל מי שמגדל ילדים מכיר את הבעסה הזו שבלהעיר אותם בבוקר קר שבחוץ משתוללת סופה. האינסטינקט הראשוני הוא להותיר אותם כך, עטופים בשמיכה, מוגנים בין קירות הבית. אבל השעה הייתה כבר שבע ועשרה, והדקות לא התכוונו בכלל לחכות. היא פקחה עין ישנונית, ומיד התחפרה עמוק יותר בשמיכה, שולפת את התירוץ מאתמול - כואב לי הצד. שנינו ידענו שהכאב הוא הפחד מהמבחן בהיסטוריה, וחוסר הרצון לקום אל הקור, היא קוותה שאמצא איזה פתרון שגם יותיר אותה תחת השמיכות וגם יעשה בשבילה את המבחן הארור. לא היה לי פתרון כזה, אני בכלל רע בפתרונות כשזה בא לסמכות וחינוך ילדים. בעצמי כבר לא ידעתי מה אני רוצה ממנה, מעצמי, מהחיים הללו שלא נותנים רגע נהיר אחד.



    אין מנואל בוק, ספר הוראות לאבאים חד-הורים שצריכים להקים מדי בוקר ילדות בגיל ההתבגרות לבית הספר, הכול עליך לגלות לבד, על דרך הניסוי והטעייה, בעיקר הטעייה. ויתור הוא כישלון, קשיחות היא כישלון מצד השני. יש בטח שביל זהב, חייב להיות, אבל לך תמצא את עקבותיו בבוקר קר ואכזר. אני מתאר לעצמי שכל מי שיקרא, כל מי שתקרא, יוכל להסביר לי בפרוטרוט איפה אני נופל פה, ואיך עלי ליישר את ההדורים, אבל עבורי כל העצות הטובות הללו נשמעות כמו מישהו שקופץ על הטריבונה במשחק כדורגל וצועק לשחקנים על המגרש מה לעשות תוך רקיקת קליפות גרעינים על זה שיושב מתחתיו.



    בסוף היא קמה, והתלבשה בבגדים שנראו לי כמובן לא מספיקים לקור. נעלי אולסטאר הם לא נעליים לחורף, בטח לא לשלוליות, וכמותן גם המעיל הקל שהתעקשה להסתפק בו. ידעתי שאת הקרב הזה אני הולך להפסיד, אבל בו בזמן ידעתי שכל ענן שיחליט לעצור לרגע מעל העיר ולהמטיר יענן את מצב רוחי עוד יותר. אני שונא שלוליות, והיא שונאת מגפיים. בדיוק כמו שאני שנאתי בגילה. זה כמעט צחוק הגורל שבכל פעם שקורה משהו כזה אני נזכר בהבטחות שלי לעצמי כשהייתי בגילה – ''כשאני אהיה הורה - הילדים שלי יילכו לבי''ס איך שיבוא להם! אפילו עם סנדלי אצבע באמצע החורף! אני לא אכריח אותם, כמו שאמי מכריחה אותי, לנעול את המגפיים המכוערים הללו'' עכשיו אני עומד בדלת הבית, אוחז בידי בדיוק באותם מגפיים מכוערים, ומנסה לשווא לשכנע אותה שהם דווקא אופנתיים.



    הבטתי בה דרך החלון כשהתרחקה במורד הרחוב ולבי כבד מאד. איכשהו, מבלי להבין מדוע, ידעתי שאני שוב טועה.


  • 46.

    בתור אב חד הורי אני יכול להעיד על ההפליה

    רמי ירושלמי, 28/12/06 12:25

    אני גרוש מזה עשור, ולפני שנים מספר, כשנטשה גרושתי את בנותינו נאלצתי לקבל על עצמי את כל הטיפול בהן, ללא כל עזרה מצידה וללא כל השתתפות שלה במזונות. הרשויות לא ממש יודעות איך לטפל בי ובשכמותי, ובמקום לסייע לנו כפי שמסייעים לאם חד הורית - מביטים בי בעיין עקומה, כמו שמביטים בגבר שבא להתלונן במשטרה על אלימות מצד אשתו, למשל. בתי המשפט אינם מגלים את אותה נחישות והוגנות שהם מגלים בנושא מזונות כשמדובר באב, למרות הפסיקות והכל עדין קשה לאלץ אישה לשלםפ מזונות לגבר שמגדל את ילדיהם המשותפים לבדו.
    אני לדודמא השארתי את הדירה המשותפת לגרושתי כדי שתגדל בה את בנותינו, וחי בדירה שכורה. אני כורע תחת נטל המטלות שכרוכות בגידול הילדות, והיא מחזיקה בית שנרכש על ידי שנינו רק לעצמה, אחר שסילקה ממנו את בנותיי.
    בכל בוקר אני רק מתפלל שיהיה לי כוח להמשיך ולסחוב, ברור לי שאם אתמוטט - הילדות שלי אבודות. אף אחד לא מתייחס ברצינות לאבות חד הוריים, עופות מוזרים, מיעוט שולי, אך אנחנו מנסים בציפורניים לתת לילדינו את המינימום הדרוש לחיים נורמלים, וראוי היה שנקבל יחס שווה לאמהות חד הוריות.
    הגיע הזמן שהדברים יאמרו ואף יראו - אם שנוטשת ילדיה, שמוותרת על האפוטרופוסות כדי להשתחרר מחובותיה - דינה כדין גבר נוטש, ועליה לשלם מזונות בדיוק כמותו.

    • כל הכבוד.. מצדיע לך!!

      אביחי, 28/12/06 12:50

      תאמין לי, שכרך הוא ענק על כל עמלך!!
      חזק ואמץ!!

  • 45.

    במידה ויש לך חובות לא מטופלים מן

    לדב, 28/12/06 03:45

    העבר תוכל לבקש סיוע משפטי שמגיע לך באמצעות המחלקה לסיוע משפטי במשרד המשפטים בב''ש - לטיפול בהפרדה בין חובותיך לחובות רעייתך ולביצוע איחוד תיקים לחובותיך. לגבי הבן החייל הוא יכול וזכאי לפנות לעזרה כלכלית מצה''ל.
    כל הכבוד לך על ההתמודדות היפה.

  • 44.

    יש אפליה ברורה לטובת הנשים

    דרור, 27/12/06 21:12

    והגיע הזמן להפסיק עם זה.

  • 43.

    דב כל הכבוד לחשיפה בזאת תרמתה לאחרים. (ל''ת)

    רוני, 27/12/06 18:53

  • 42.

    הנני גולש אדוק של האתר לציין כי באתר המתחרה

    אבי, 27/12/06 18:44

    ידיעות כמעט ולא מועלים נושאים חברתיים יישר כח.

  • 41.

    כתבה ייחודית שאני אישית לראשונה נתקלתי כל הכבוד

    מירי, 27/12/06 18:38

    שהעלתם נושא כאוב זה.

  • 40.

    מסירות של אב וחוצפה של מדינה (ל''ת)

    יהודי, 27/12/06 18:36

  • 39.

    כתבה אנושית ראויה (ל''ת)

    רועי, 27/12/06 18:34

  • 38.

    סיפור עצוב

    רחמים הציוני, 27/12/06 18:05

    סיפור עצוב נוסף לעוד עשרות אלפים של סיפורי עוני ומצוקה.

    אנשים טובים שמגיעים לפת לחם ומאות אלפי ילדים הסובלים מחרפת רעב ואין יד להושיעם...

    מדינת הרווחה התמוססה, המיליונים
    (סליחה, המיליארדים !!) זורמים לכיסם של כמה עשרות משפחות
    מיוחסות/מקורבות, למנהלי הבנקים
    וחברות הסלולאר, לסוחרי הנשק, לחברי הכנסת, לשרים, לפוליטיקאים
    וכל יתר עדת המשוחתים.

    בושה !!

    להן נגיע ??

    מדינת עולם שלישי, אמרנו ??
    מדינת בננות, אמרנו ??

    רעב ועני גרועים ומזיקים יותר מטילי
    ''קזאם'' ו-''קטיושות''.

    את המדינה לא ישמידו אויבינו אלא
    המנהיגות הרקובה שלנו !!!

  • 37.

    אז זה מה שמצפה לי...

    מישהו, 27/12/06 18:01

    הרקע שונה, הכיוון דומה:
    בהליכי גירושין, 2 ילדים קטנים שיהיו אצל האמא, ואני דווקא כן רוצה לשלם מזונות... אם יהיה לי מאיפה. יש לי בעיה רפואית שמשכיבה אותי פעם-פעמיים בשנה למשך חודש. מבחינת ביטוח לאומי, אני בסדר גמור. אני יכול להוציא נכות, אבל אז לא אוכל לעבוד בכלל ואצטרך לחיות מ-2000-3000 ש''ח בחודש (ומזה לשלם את המזונות). כל עוד אני עובד, יש לי משכורת היי טק לא רעה ואין תלונות, אבל כשאני לא עובד, אני לא מקבל כסף משום מקום, את המזונות אצטרך להמשיך לשלם, ביטוח לאומי לא יכסה כלום, ואולי גם אפוטר כשלמעביד יימאס מהעובד היו-יו שמבריז לחודש כל פעם. קרה כבר פעם, וכנראה שיקרה שוב בקרוב...

    You're damned if you do, you're damned if you don't.
    שח-מט.

    אני מקווה שלא דיכאתי אתכם :)

  • 36.

    עושה סרט דוקומנטרי בנושא- זקוק

    לאנשים שמוכנים, 27/12/06 16:36

    אני סטונדט לקולנוע בירושלים ועושה סרט דוקומנטרי על אבות גרושים ומאבקם בממסד. אם אתם מכירים אבות כאלה המוכנים להחשף ,שיש להם קשיים בתחום הכלכלי של שילום מזונות (כי הם יותר גבוהים מהכנסתם למשל...)או כאלה שגרושתם לא נותנת להם לראות את הילדים לתקופה הארוכה יותר משנה (יש מקרים רבים מאוד כאלה) נא להגיב לתגובה זו.
    לרציניים בלבד!!!

    • ומה ציפית מוזר שכמוך שאנשים ישאירו כאן טלפונים? (ל''ת)

      שחקן קולנוע, 27/12/06 17:43

    • הצעה:

      מעוניינת לעזור, 27/12/06 17:52

      שלום לך,

      מנסיון עדיף לפנות לויקי כנפו, ואת זה אפשר לעשות דרך הרשויות במצפה רמון. היא תוכל לקשר אותך עם האבות החד-הוריים שהיו שותפים למאבק שלה.

      בהצלחה!

    • תשאיר כתובת אי מייל

      שני, 27/12/06 17:54

      אולי כך יפנו אליך..

    • פנה אלי דרך כתובת המייל שכאן

      רמי ירושלמי, 28/12/06 12:31

      יש לנו על מה לדבר, אם אתה רציני.

      • לא השארת כתובת אי מייל (ל''ת)

        ת., 28/12/06 12:56

        • הנה (ל''ת)

          רמי, 28/12/06 13:27

          • רמי, צור ימי קשר!

            שרון, 11/02/08 15:06

            אם אתה זקוקו לעזרה כלכלית- אשמח לעזור לך!
            שמי שרון ואני תחקירנית בתכנית ''משפחה חורגת'' עם אלון גל, מכיר? משודרת בערוץ 2.
            הבנתי את מצבך הקשה כאב חד הורי והייתי רוצה מאוד מאוד לדבר איתך.
            אנא כתוב לי מייל או התקשר ל036480220
            sharon@kol-money.com

    • צור עימי קשר

      שרון, 11/02/08 15:04

      אני יודעת שעבר זמן מאז פרסום תגובתך, אבל אם אתה מעוניין באמת לעזור לאבות חד הוריים- אתה חייב לדבר איתי!
      אל תבזבז זמן, כתוב לי מייל ואני אשמח להתקשר אלייך כדי שנוכל לקדם את העניין.

  • 35.

    הפמיניזם, משאיר אבות וילדים מאחור

    יוסי, 27/12/06 16:18

    וחוץ מזה, אף אחד לא מצפה מגבר קשה-יום, לתפקד כאבא של ממש . לכן, אם בחרת באבהות, אתה תמודד עם זה לבד, לא פעם, אפילו ללא תמיכת האמא, שלה, ניתנת תמיכה ועזרה, שכאילו מובנות מאליהן, גם מן האבא .

  • 34.

    יפה שמישהו חושף את האמת..ככה גם אני גדלתי...

    שלומי, 27/12/06 16:11

    האמת היא שאין עבודה אחרי גיל 40 לתושבי ישראל - גם למוכשרים שבכלכלנים והטובים שבמהנדסים - מרגע שהם מפוטרים אחרי גיל 40 אין להם סיכוי להתפרנס שוב....

    גם אני גדלתי תחת הקושי הרב של האב לפרנס אותנו הילדים שמגיל צעיר עזרנו לממן את משק הבית. אני שמח לראות שמישהו מוכן להחשף ולהראות במערומיו - כי אני מכיר כל כך רבים כאלו - במרכז ישראל - שחיים על פת לחם אבל מרוב בושה מציגים כלפי חוץ ה''מצב כרגיל''.

    מאחל לך הצלחה ומקווה שתמצא את הנתיב שלך, רק אל תתיאש.

  • 33.

    כמה נשים עוברות את היסורים שהוא עבר לאחר

    נשים, 27/12/06 16:10

    הגירושים|? זה מרגש שזה גבר? אלפי נשים נאבקות יום יום במשך שנים בעוני ושמירה על שפיות למען הילדים שלהם.
    ואם תבדקו את פרטיהם של הגברים באגודות השונות הפועלות נגד גרושתיהן תגלו שרובם לא תפקדו לא כבעלי ם ולא כאבות טובים לנשותיהם וילדיהם....רווחה אף פעם לא היתה הפתרון ולא תהיה......

    • בולשיט , מאיפה ''הידע'' שלך . בולשיט (ל''ת)

      משה, 27/12/06 16:36

    • to 33

      gal, 27/12/06 17:48

      למה זה שזה גבר , אוי לבכות ולבכות
      איפה הבנת שהוא בוכה ,
      להפך מימך הוא לא
      כל הכבוד לו
      ואת כך לא תשני כלום

  • 32.

    הייתי במקום שלך, הילחם, זה משתלם בסוף

    asher, 27/12/06 16:04

    היתגרשתי בשנת 1990 עם ילד בן 12 וילדה בת 5. הכל נפל עלי כמו רעם ביום בהיר, היו המון קשיים והרבה פעמים ידי נפלו. נלחמתי, לא הצלחתי ב-100% אבל, לא נכשלתי.
    היום ילדי גדולים ואני מאמת את הפדגם ''הזורעים בדימעה, ברינה יקצורו''
    אני מתפלל עבורך שתצליח ותגיע

  • 31.

    בבחירות הבאות רק, (ל''ת)

    פתק לבן!, 27/12/06 16:01

  • 30.

    חיפשתי בתגובות את אוהדי ביבי ולא מצאתי

    דוד, 27/12/06 15:57

    מעניין , פתאום אין תגובות אוהדות לביבי חבריו ומדיניותו ?
    ואולי הם כלל לא נכנסים לקרוא כתבות כאלו - על אנשים . הם הרי מתערבים רק כאשר מדובר בכסף , שררה וכוח .
    ולא לשכוח להצביע ליכוד .............

    • אני מצביעה ליכוד

      שני, 27/12/06 17:56

      הידד ביבי

  • 29.

    מחיר ההון

    פטריוט ישראלי, 27/12/06 15:41

    הכתבה שלפנינו היא המראה של ההתנהגות של מוסדות המדינה והתפיסה הקפטלזים החזירי המשפחה המדוברת היא עוד קורבן של התפיסה הכלכלית המעוותת.

  • 28.

    ''האמהות הטובות''

    מנש, 27/12/06 15:40

    בישראל, נשים-אמהות לא אמורות לפרנס-לכלכל את ילדיהן, עפ''י פסיקת בתי המשפט ! לכן, אין כמעט אבות שמחזיקים בילדיהם, כי אימהות ''טובה'', לא כוללת בתוכה, בישראל, מזונות עבור ילדים. ככה נתפסת ''טובת הילד'' בבית המשפט שלנו .

  • 27.

    משה פריאל תודה ולאבא הנפלא הזה ..

    גברים מוכים, 27/12/06 15:36

    העם מאחוריך.

    • ''העם מאחוריך''?!, אתה צוחק עליו, איזה עם?, זה אמה

      ביבים, 27/12/06 16:00

      פה איש איש לנפשו ולגורלו, אתה נופל, איש לא יביט עליך, לסדום היינו , ולעמורה דמינו,
      ותודה לביבי שהביאנו עד הלום, ועכשיו הוא דואג לחימום הבריכה שלו בקיסריה, ורוצה כמובן להיות כאן שוב ראש ממשלה, וכנראה שהוא יהיה, עד לחורבן המוחלט,
      ושלא תבינו לא נכון, פרץ, ושאר המפלגות, אינן יותר טובות, הכל כאן אינו אלא סדום ועמורה,!

  • 26.

    אוהבים אותך דב ! (ל''ת)

    רונית, 27/12/06 15:34

  • 25.

    מר נתניהו ,מה יש לך להגיד ?? (ל''ת)

    שאול, 27/12/06 15:31

    • תשאל את פרץ הוא דחף את האמא לפוליטיקה (ל''ת)

      דגעדגעגעגכע, 27/12/06 15:51

  • 24.

    זה מראה כמה הפולטיקאים, צוחקים על הבוחרים !

    ה, 27/12/06 15:27

    והצרה היא, שיש כאלה שעדיין מאמינים בהם !

    • נכון, הכל פוליטיקה

      יוסין, 27/12/06 15:50

      רק הליכוד יכול !!!
      מאז עליית הליכוד לשלטון ב-1977 הפערים בין העניים לעשירים גדלו בצורה שלא תאמן. הפכנו למדינה הראשונה בעולם באי צדק חברצי וחוסר שיוויוניות. נתניהו מנסה להביא אלינו את דפוסי החיים של אמריקה אך לנו אין את האמצעים של אמריקה, ואנחנו לא רוצים להיות אמריקה, איך אמרו בגשש: אמריקה ורסנו, אמריקה.

  • 23.

    חבל שאין לנו הגברים ארגונים כמו

    אמיר, 27/12/06 15:13

    שיש לנשים, אחי אף אחד לא יסתכל
    עליך ולא על הילדים שלך, כי במדינה הזאת אין זכויות לגבר, הזכויות הן רק לנשים.
    חבל מאוד, חייבים לקום ולשנות את במצב הקיים ולשפר את מעמד הגברים ויפה שעה אחת קודם

    • דווקא יש

      גבר, 27/12/06 15:34

      מטה המאבק למען האב הגרוש, ארגון הורות שווה, ארגון אבות , שדולת הגברים בישראל ויש עוד ...

      • עזוב, כולם מרוששים ותפרנים

        אמיר, 27/12/06 15:55

        ארגונים צריכים כסף, כמו לארגוני הנשים מלא כסף יש להם, לעורכי דין לבג''צים,

  • 22.

    הפוליטיקאים שנבחרו על טיקט חברתי

    פרופ' יעל מורן, 27/12/06 14:51

    צוחקים כל הדרך למסיבות הקוקטייל
    בושה

  • 21.

    היה צריך לחייב את הגרושה לשלם מזונות (ל''ת)

    זו טובת, 27/12/06 14:35

  • 20.

    כל הכבוד לאתר כתבה מצוינת (ל''ת)

    יוסי, 27/12/06 14:05

  • 19.

    טיעון צודק - אם חלוקת נטל ושיוויון אז גם בגירושין

    ליאת, 27/12/06 14:03

    המכשפות דואגות לעצמן, אחרי שחיסלו את המכשפים.
    הגיע הזמן לדאוג לשיוויון לא רק למען פלשתינאים. שבית המשפט ידאג לחיי האזרחים ולא רק למה שעושה לו רייטינג ופרנסה לעתיד.

  • 18.

    גבר אמיץ ומיוחד!!! הפמיניסטיות שונאות אנשים כמוך

    אריה בקר, 27/12/06 14:03

    בגלל שאתה הורס להן את התאוריה.

  • 17.

    אב חד הורי במצוקתו

    אליעזר בוכני, 27/12/06 14:01

    מחד לא התבייש לקבל אוכל ממקום
    העבודה ומאידך לא מוכן לקבל הדרכה
    ועזרה של עובדת הרווחה. ראשית שכן
    יתייעץ עם עובדת הרווחה. אם טיפולה
    לא נראה לו, שיפנה לארגון של גברים
    חד הורייים. בכל מקרה מן הראוי
    שסיעה בכנסת תפעל לשוויון של הורה
    חד הורי לאשה חד הורית. את הסיעה
    שיבחור לפי נתטיתו האישית. אני, אם
    הייתי במצבו הייתי פונה לסיעת מר''צ

  • 16.

    דב כל הכבוד חזק ואמץ

    יגאל, 27/12/06 14:01

    דב אני מריע לך וגאה בך שיש אנשים כמוך -
    אגב גם אני פרוד מאשתי ומגדל את ילדינו המשותפים כבר 10 שנים. אישתי לא רק שאינה משלמת מזונות אלא מסרבת להתגרש על מנת לסחות ממני מזונות אישה המסתכמים היום ב-מעל ל4000 ש''ח
    אם אתה קורא מילים אלה אז תדע שזה לא קל אני מאחל לך שתמצא אישה אמיתית שתעזור לך בגידול הילדים וחייך יסתדרו בהתאם לרצונותך.
    לצערי רב הגברים עוזבים את הילדים ובורחים מאחריות ואני שמח שאתה לא כזה שתדע שילדים הם ההשקעה הטובה ביותר שאנו יכולים להשקיע בחיינו תמשיך לתת להם את כל מה שאתה יכול והרבה עידוד ואהבה
    בהצלחה ויישר כח
    יגאל

  • 15.

    אינך יחיד דב! יש רבים כמוך! אותי גם מס הכנסה שדד!!!

    נתניתי בעלום שם, 27/12/06 13:44

    לבי עמך שתחזיק מעמד!!!
    טוב שפנית לעיתונות! חבל שאני לא פניתי ופעלתי לבד ויצאה לי הנשמה!
    יישר כח ודאג לתת לילדיך כך שיכולה ידך להשיג, בכבוד, בלי תרומות, התמד והמשך כי קשה להבין מה קורה לנו בארץ הקודש היפה!!!
    אם במבט לאחור אני לא מעכל כיצד עברתי הטרגדיה, אני מייחל לך להיות חזק ולהתמיד - אין ברירה!
    יישר כח!

  • 14.

    לחוקק חוקים

    ג'וני, 27/12/06 13:38

    שוב הרשויות לא פועלות, יש לחוקק חוקים שווים לגבר כמו לאישה

  • 13.

    אחי אני איתך !!! חזק ואמץ תחזיק מעמד

    גבר, 27/12/06 13:38

    אתה מופת לאבא!!

  • 12.

    דב אתה לא לבד...

    אורית, 27/12/06 13:33

    קשה לקרא ומי שיבין אותך זה אותם גברים ונשים שנמצאים איתך באותה הסירה. אני מגדלת את ילדי לבד. הגרוש לא איכפת לו מילדיו ובגלל שיש לו השכלה משפטית (הוא מושעה מלשכת עורכי הדין- כי גנב כסף מלקוח שלו) הוא גם הצליח לעקל לי את חשבון הבנק שיש שם בסה''כ משכרות (כמעט מינימום).
    תאמין בקב''ה וראה טוב.

  • 11.

    אוי ארצי מולדתי את הולכת פייפן-''עם סגולה '' אלק (ל''ת)

    דורי, 27/12/06 12:59

  • 10.

    אדון אינגבר, חזק ואמץ!

    ליאת, 27/12/06 12:58

    אם אתה מפרנס יחידי, ולא מקבל דמי מזונות, ובנוסף מרוויח משכורת מינימום, כדאי שתברר עם מחלקת הרווחה במקום מגוריך לגבי הטבות מסוימות. ארגון ''כח לתת'' וארגונים דומים ישמחו לעזור לך, אם תביא הפנייה כזו. הרבה הצלחה, ותהיה חזק!

  • 9.

    דב חזק ואמץ! התרגשתי לקרוא על מלחמתו לפרנס את ילדיו. כל הכבוד! (ל''ת)

    אני, 27/12/06 12:52

  • 8.

    תנו לביבי לחזור, ויהיו עוד הרבה כמו אינגבר...

    כולם עוורים?, 27/12/06 12:50

    אתם לא רואים איך המדיניות של ביבי הורסת בשיטתיות את האנשים העובדים המסכנים? מדובר באדם שרוצה לעבוד, לא עצלן, בגיל העבודה, אבל לא מצליח לקיים את המשפחה שלו בכבוד.
    והנה בא גאידמק, נהנה לשחק אותה ''הנדיב הידוע'', ומייד אח''כ תומך בביבי שהביא את האנשים למצב הזה.
    זה פשוט מאוד: הם דואגים להשאיר את האנשים המסכנים האלה עניים ואומללים, ואח''כ הולכים ונותנים להם נדבות מול המצלמות של הטלוויזיה.

    • אתה העיוור וגם מסית!!

      אלי, 27/12/06 12:57

      המדינות של ביבי הצילה את המדינה כי אם לא ביבי הים מתווספים עד עשרות אלפי משפחות.הדמגוגיה הזולה שלך כבר לא עובדת וכנראה חברך אולמרט וכל חבריו יעלמו לנו מהר מאוד ואני בטוח שאתה את זה כן תראה!!!כמו כן לומר שהמדינות של ביבי זאת שיטה..זה כבר פגיעה באינטלגציה של האנשים!!

      • אלי, אתה צודק! (ל''ת)

        עידן, 27/12/06 13:05

        • לא יעזור לכם כלום - אצל ביבי וגאידמק זו שיטה

          הליכודניק צודק, 27/12/06 14:39

          אגב, ביבי לא המציא את השיטה, וש''ס לדוגמא כבר מפעילה אותה בהצלחה שנים רבות:
          1. תציג את עצמך כמגן החלשים
          2. תדאג שהם יישארו חלשים ולא ייצאו מהמצוקה שלהם
          3. תמכור להם דמגוגיה, בולשיט, סיסמאות חסרות תוכן אמיתי
          4. תן להם מידי פעם נדבות (עוד 100 ש''ח לקצבה, מלון באילת, וכו')
          5. תקפיד שבכל פעם שאתה כאילו ''עוזר'' להם תהיה שם טלוויזיה
          6. תקבל את הקולות של המסכנים בבחירות הבאות.
          עצוב - אבל בדיוק כך זה עובד.

          • דברי אלוהים חיים !

            יוסין, 27/12/06 16:18

            ממש כך,
            בנוסף ניתן לראות ע''פ דפוסי ההצבעה בארץ, שככל שהאנשים עניים יותר, יותר מהם מתביעים לליכוד ולש''ס. השיטה של נתניהו בנוסף למה שאמרת כבר היא, להכביד על שכבות הביניים ולהפוך אותם לעניים כדי להגדיל את התמיכה בו ובמפלגתו. תמיד, אם משהו לא יצליח הוא יכול להאשים את השלטון הקודם (הוא יודע שלציבור זכרון קצר מועד ואינו זוכר שגם השלטון הקודם היו ממפלגתו...)

            • מאותה סיבה הם גם מדרדרים את החינוך

              איילת, 27/12/06 16:53

              זה לא שלימור לבנת היתה חכמה גדולה בעצמה, אבל גם היא הבינה שככל שאנשים יהיו משכילים יותר יצביעו עבור הליכוד פחות, ולכן ממש ממש לא היה אכפת לה ולביבי שבאותם אזורי מצוקה גם החינוך יהיה על הפנים.
              כמובן שבנאומים שלהם הם לא מפסיקים לדבר על כמה צריך וחשוב לפתח את החינוך, אבל בפועל הם לא הפסיקו לקצץ, להוריד ולהשאיר כמה שיותר ילדים ומבוגרים בורים.

    • ביבי הציל את העניים. ביבי לקח לעשירים ונתן לעניים!!!!

      מספיק להסית, 27/12/06 15:14

      ביבי הטיל מס על החסכונות ועל הבורסה. למי יש הרבה חסכונות ומניות - בעיקר לעשירים.

      ביבי קבע מיסוי בתחולה בינלאומית.
      למי יש חברות בחו''ל - רק לעשירים.

      ביבי הוריד את המס על עבודה. מי אלו שעובדים - בעיקר מעמד הביניים והעניים. ( העשירים חיים מהעבודה של העובדים שלהם ושל ההון שלהם).

      בזכות ביבי אפשר לדאוג לעניים.
      בזכות ביבי מעמד הביניים לא התמוטט לגמרי.

      יש להחזיר את ביבי מהר לשלטון, לפני שהמושחתים של ''קדימה'' יהרסו כאן את הכל.

      • אתה רציני ???

        יוסי, 27/12/06 16:06

        על אנשים כמוך נאמר ''טול קורה מבין עיניך'', ביבי חי שנים רבות בארה''ב וניסה (ועדיין מנסה) להביא לנו את אמריקה לכאן. מי ביטל את המס המקביל? כן, כן, זה המס שהמעסיק משלם ובאמצעותו משתתף למעשה בביטוח הבריאות של עובדיו (כנהוג במדינות מערב אירופה), כדי להקל על בעלי ההון ומאז יש בעיות עם ''סל התרופות'', שהמס הזה היה צריך לממן את ההפרש בין מס הבריאות לבין מחיר התרופות בפועל.
        נכון, המס על עבודה יר'ד אך מלמעלה, כלומר למי שמשלם את המדרגה בגבוהה ביותר (העשירונים העליונים), אם היו מתחילים בהקלות המס מהדרגות הנמוכות זה היה מגיע גם לשכבות הנמוכות ולשכבות הבינייים אך מה פתאום שהעניים יאכלו קש.
        ביבי גם ''חיסל'' את המונופולים, נכון?
        אז לא, הוא לקח מונופול כמו אגד או כמו דן הוציא מהם איזורי פעילות והעביר אותם ''במכרז'' לחברות קקיוניות שאינן מסוגלות לפעול ולתת שירות מינימלי, הוא הוציא מונופול גדול עם גב רחב מאד והכניס במקומו מונופול קטן שאין לו זכות קיום. את מוזמן לראות את זה במודיעין איך התושבים אוכלים קש כל יום כל היום עם החברה הקקיונית הזאת.
        חביבי, זה לא הכל ויש עוד המון דוגמאות מכאן ועד אמריקה (של ביבי) אך לא כאן המקום לפרט. אז יאללה, פיפי (הה, ביבי) ולישון

    • ואחר כך אותם עניים מצביעים לביבי

      רונה, 27/12/06 17:28

      זה האבסורד

  • 7.

    איפה האשה

    שפוי, 27/12/06 12:45

    מה זה ''ביקשו ממני לא לדרוש ממנה''?
    אז ממי כן?

  • 6.

    כל כך מבייש את מדינתנו ה''מהוללת''!!

    תומר, 27/12/06 12:44

    אני בתור גבר עם שני בנים לקרוא ולראות וממש לבכות.למה לעולל לאיש הנפלא שעובד ופרנס את משפחתו בקושי והמדינה העלובה שלנו לא מבינה שיש אנשים שצריך קצת אבל קצת לעזור להם.דרך אגב אני אישית מכיר כמה גברים שמגדלים את ילדיהם לבד למרות שהם דיי מסודרים ונכון כמו שדוב אמר הגברים מגדלים את הילדים יותר טוב מהנשים ותאמינו לי אני לא אומר את זה כאמירה נגד נשים אלא כנגד הדעה הרווחת שרק נשים יודעות לגדל ילדים!!

    • הכל טוב ויפה עד שמגיעה אישה לתמונה וכל משתנה, אך ברגע שהמצב הפוך וא

      שה מגדלת את, 27/12/06 13:01

      ילדיה, שום גבר לא ישנה את המצב. האישה יותר נאמנה לילדיה מאשר הגבר וכך יצר הטבע את המצב, אין מה לעשות זו המציאות.

      • תומר צודק הגבר מחנך יותר טוב!!

        שימי, 27/12/06 13:16

        לנשים כדאי שתקראו מאמר על מחקר בן 10 שנים שיצא לא מזמן על נושא גידול ילדים ותבינו שהילדים אמרו שם(74%)שהאבא מגדל אותם יותר טוב ומעניק אהבה לא פחותה האישה היו שם כמה דברים מאלפים אני אמצא את המחקר ואתן קישור זה יצא מאחת האוניברסיטות האנגלה.מחקר מדהים!!!

    • עזרה

      זאב, 27/12/06 14:37

      האם אתה מטורף?מדוע שיעזרו למיסכן ..100.000.000 לפלשתינאים..אז מדוע לעזור לבן עמינו האויב בא קודם

  • 5.

    למה המדינה לא עוזרת לו?

    מני, 27/12/06 12:34

    מתרכזים יותר מדי בזכויות הנשים החד-הוריות למרות שלפעמים מדובר בקוקיות אמיתיות כמו החבצלת הזאת שמטילות ביצים בקן ומצפות שמישהו אחר יגדל אותם.
    שיתנו לו את הקצבה של אשתו הקוקו !

    • מצטרפת לקריאה- למה המדינה לא עוזרת לו ולילדיו!

      ג, 27/12/06 12:51

      ואם שנוטשת את ילדיה לא צריכה לקבל קיצבה כאלו היא מגדלת אותם.

      כואב הלב.

      כל הכבוד לאב שלמרות התנאים הבלתי אפשריים, ממשיך לגדל את ילדיו ולעבוד קשה.
      הרשויות חייבות לעזור לו.

      • שהמדינה תדאג אין בעיה - רק לא מהמיסים שלי

        סבאבי באבי, 27/12/06 13:44

        לילדים יש גם אמא , לא?
        חרוצה עובדת ופעלתנית
        אז לפניי ששולחים לי יד לכיס
        שייפנו אליה

        • אם תגיע למצב של דב נראה איך תדבר אז (ל''ת)

          א, 27/12/06 14:08

    • האם בגלל שההורים אינם חיים ביחד

      אמא, 27/12/06 14:58

      אנחנו צריכים לתת להם כספים? מי שהביא ילדים לעולם, צריך לדאוג להם.

    • כי נותנים את הכספ לפלשתינאים

      שני, 27/12/06 17:59

      והכול במסגרת מדיניות ההבלגה

  • 4.

    למה שהאשה לא תשלם מזונות (ל''ת)

    שי, 27/12/06 12:33

  • 3.

    איפה הפמיניסטיות? או לוחמי שוויון זכויות? (ל''ת)

    רונית, 27/12/06 12:33

    • פמיניזם זה כמו אופי-המצאה של מכוערות. (ל''ת)

      מון עליזה, 27/12/06 13:02

  • 2.

    מדוע ההטבות אינן להורה חד הורי בלי קשר למינו?

    דנה, 27/12/06 12:19

    הרי ההטבה נועדה לילדים ולצורכי כלכלתם של הילדים. מה זה משנה אם מדובר באב שמתחמק מחובותיו כלפי ילדיו או אם שפשוט נטשה.

    המדינה מחוייבת לעזור לאב המדהים והחזק הזה.

    • מסכימה איתך! הפליה נוראית (ל''ת)

      מאיה, 27/12/06 12:31

  • 1.

    סיפור קורע לב. הלוואי והיה לי כסף לעזור

    קרן, 27/12/06 12:17

    והאם חייבת לעזור בפרנסה ובכלכלה של הילדים.

    איזה מן דבר כזה פשוט לעזוב כי קשה.

    • את מאמי ונשמה טובה - אתרום לו בשמך - מבטיח ונשבע (ל''ת)

      אלמוני, 27/12/06 12:46

      • יפה מצידך

        רוני, 27/12/06 13:46

        כן ירבו אנשים טובים ונדיבים

      • תודה וכשיהיה לי כסף אני מבטיחה לתרום לנזקקים

        קרן, 28/12/06 05:23

        כן ירבו התורמים.