• 58.

    אוקראיני ,רצח,אלימות משום מה זה מסתדר לי.. (ל''ת)

    רו, 22/12/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רומן לא מבין על מה הרעש..באוקראינה לא היו עושים לו כלום (ל''ת)

    עם, 22/12/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לכל אוהבי הרוסים האמת מתפוצצת לכם מול הפרצוף

    אורי, 22/12/06 22:47

    אוי לכולנו על על פשעיה של מדינת ישראל..

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אופנה חדשה בישראל-להגן על רוצחים..

    ערן, 22/12/06 02:14

    וואלה הגענו לביוב...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני ממש מרחם עליו גם לרצוח וגם לשבת בכלא

    ארי, 22/12/06 02:12

    אז מה רצח נערה,עזבו אותו באמת איזה רעים..
    אני לא צודק ישראלים???

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מדינת המשטרה !!! (ל''ת)

    ולי, 21/12/06 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    איזה לחץ? כולה דיברו ודובבו אותו (ל''ת)

    אמירה, 21/12/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל כך ברור שהוא לא הרוצח !!! אנא חפשו עץ אחר להיתלות בו !!! (ל''ת)

    טוביה, 21/12/06 17:28

    הגב לתגובה זו

    • כנס!!!

      ארז, 21/12/06 19:07

      טוביה,,,תמשיך לחלוב ,,,,מה לך ולשטויות הללו.

      הגב לתגובה זו

    • החשוד

      קלרה, 21/12/06 22:28

      המשטרה מיהרה מידי להאשים ולפרסם את שמו של החשוד.
      זאת טעות גסה ועוול בלתי נסלח למשפחה הצעירה הזאת.
      עוד יתברר שרומן אינו הרוצח והמשטרה גרמה לו עוול נוראי על מנת להציל את כבודה האבוד.
      הרי ידוע שהמשטרה נוהגת להפעיל לחץ אימים בחקירה על מנת לגרום לחשוד להודות בכל מקרה ולאחר מספר ימים של חוסר שינה ומזון ועייפות פיזית ונפשית, האדם יאמר כל מה שירצו, זה לא דבר חדש.
      חבל מאוד, להרוס כך חיי משפחה צעירה.
      יותר מידי דברים לא מסתדרים.
      חבל, אך האמת תצא לאור.

      הגב לתגובה זו

    • כל כך ברור שהוא הרוצח..טוביה אתה בוק (ל''ת)

      אבי, 22/12/06 02:13

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    תשמעו סיפור, משטרע

    א, 21/12/06 17:08

    כשאחותי היה נעדרת בתחנה אמר לי השוטר:
    אנחנו לא מחפשים אחרי נעדרים נקודה.
    שאלתי אותו איפה כל השוטרים אמר לי במסיבת
    יום הולדת של מפקד התחנה...
    בגלל זה חצי שנה היתה נעדרת עד שהיא נמצאה גופתה
    עיי ילדה בת10 נאמר לנו. השוטר לא התבייש לשאול
    אותי אם אחותי לקחה סמים .
    הסיפור המשטרתי נשמע לי תמוה ומטויח וביקשתי את
    הטלפון של הילדה בת 10בתרוץ שאני רוצה להודות לה
    אבל המשטרה סרבה לתת לי את פרטיה, למה?

    הגב לתגובה זו

    • תשמע סיפור

      ארז, 21/12/06 18:21

      אתה יכול להאשים רק את החינוך שהעניקו הוריך לך ולאחותך,אילו היא הייתה הגונה לבטח לא היית זקוק לעזרת המשטרה.
      והמבין יבין.

      הגב לתגובה זו

      • המבין יבין שאתה רשע מרושע !

        א, 21/12/06 19:36

        הייתי קורא לך להתבייש אבל בושה זה הדבר האחרון שיש לך.
        אתה כנראה גם גאון כמו השוטרים
        שפיענחו את התיק מייד כשעצרו את הגנן.

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    גם אני לא מאמין למשטרה ברור שתפליל רוסי או עובד זר

    ודייק, 21/12/06 16:22

    זה פתרונות קלים,
    העיקר שלרדת לחקר האמת, לחקור את הסגל, את התלמידים, הם לא יכולים.

    בושה וחרפה קראדי תתפטר!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    והיו הדברים מעולם

    hod, 21/12/06 15:05

    רבותי רצח אסף שטיינמן ז''ל מכפר סבא שני אחים ישבו 4שנים בכלא זאת לאחר שהודו שיחזרו ונישפטו תחת לחץ ואחרי 4שנים במיקרה קיבלה בחורה מכות מהחבר שלה רועי חורב התעצבנה והלשינה למישטרה שהוא הרוצח ול-32 מזל שאתה לא שוטר

    הגב לתגובה זו

    • לא מדויק,הם ישבו במעצר כחשודים ושוחררו. יש גם סרט תעודי (ל''ת)

      אסף, 21/12/06 16:19

      הגב לתגובה זו

      • הסיבה היחידה שהם לא ישבו בכלא היא

        אביחי, 21/12/06 17:21

        שהם לא נשברו בחקירה.

        הגב לתגובה זו

      • מעצר 4 שנים??? (ל''ת)

        מה, 21/12/06 17:41

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    קראדי - אנו זוכרים את עמוס ברנס.

    שטולצי, 21/12/06 14:57

    המשטרה אמרה שפיענחה את הרצח -
    נו אז אמרה . שמענו כבר על עצורים
    שסיפרו שהיו מודים ברצח ארלוזורוב
    רק שהחוקרים יפסיקו את הלחץ .
    בקיצור - שום דבר לא סגור .

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מפחיד שיש משטרה כמו אצלנו .

    חיים, 21/12/06 14:56

    אני חושב שהיום מפחיד בכלל לצאת מהבית לעבודה, חלילה במקום שאתה עובד יהיה רצח ורק בגלל שהייתה בזמן הלא נכון ובמקום הלא נכון ובנוסף לזה אתה רוסי, אז מצבך בכלל על הפנים ובמיוחד שהמשטרה שלנו בשפל ,זה כבר לא משטרה אלה תיאטרון שעושה רייטינג לכלי תקשורת . אני חושב שמשטרה אחרי הרצח עצרה כמה חשודים חקרה אותם ושיחררה אותם ורק אחד שנשבר מהלחץ הפיזי ונפשי, במיוחד שלחוקרים יותר כל להלחיץ פיזית ונפשית אדם שהוא לא יהודי, לא דובר את השפה כמו ישראלי ובמיוחד שהמשטרה רוצה לרצות את ההורים המסכנים שיבדו את היקר שלהם . אני משתתף באבל המשפחה שלא תדעו עוד צער בחיים . הייתי רוצה שהרוצח האמיתי ייתפס וישב כול החיים בכלא .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חר מהודאתו ברצח לאחר שפגש את העו''ד !כשהעו''ד יעבור בדיקת פוליגרף נדע (ל''ת)

    שהחשוד רצח!!, 21/12/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה לא מביאים אותו לפוליגראף ?

    cyrano, 21/12/06 14:41

    גם אם זה לא מהווה הוכחה חותכת, זה נותן 80% של ודאות וזה הרבה...
    נכון, בכדי להאשים אדם על רצח , המשפט האמריקאי קובע beyond any reasonable doubt וזה בעייתי באשר לרצח שלא היו בו עדים, אבל חייבות להיות אי אילו עקבות לרצח כל כך ברוטאלי...הסכין, איזו סריטה שיש לרוצח, איזה טביעת אצבע.. הרי זה לא היה רצח מתוכנן, והרוצח לא חבש ככפפות...
    בכל אופן, העובדה שהאיש עולה חדש, לא קשורה לעצם הדבר.. בעליה הרוסית, יש גם חרות שאין דוגמאתם, ואני ידע זאת מנסיוני האישי...
    מה עוד שייתכן והאדם אינו יהודי כלל, והוא רק התחתן עם יהודיה ע''מ להשיג תעודת זהות ישראלית...
    אין שום סיבה שרק בגלל אי אהבתינו את המשטרה נשלול פעולה טובה ונכונה שייתכן והיא עשתה, כי אם נעשה כך נסתכן שמחר-מחרתיים יטענו הם, ולא במידה של אי-צדק: למה לטרוח בשביל כפויי הטובה האילו, הרי בכל אופן נצא מושמצים ''..

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה עם 3 הנערים שברחו בטרמפ ביום הרצח??

    אתי, 21/12/06 14:36

    מענייןןןןןןןןןןן????!!

    הגב לתגובה זו

    • מה זה הסיפור הזה, את יכולה לפרט?!? (ל''ת)

      ודייק, 21/12/06 16:17

      הגב לתגובה זו

      • אין לי פרטים חוץ ממה שקראתי בעיתון.

        אתי, 21/12/06 17:19

        וגם בידיעות אחרונות המגיבים שם ציינו לא אחת שהיה המקרה הנ''ל.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    ביזיון

    ליז, 21/12/06 14:02

    אתם יודעים מה? המשטרה לא מסוגלת לפענח שום דבר, גם כך ציבור מאוד מאוכזב מהם, כמובן שהם מנסים לזכות בכבוד וכו'.אבל על גב של מי? בכל פעם הם תופסים את אלה שהכי קל להאשים ולהגביל ולהעניש. תזכרו רגע את הרצח המזעזע באשדוד, נו.. ואת מי תפסו בסוף? עובדים זרים....אין מה להגיד , סליחה על הביטוי אבל כל הפרשות רציניות פשוט גדולת על משטרת ישראל שלנו וגדולות מאוד.
    למה לייסר חף מפשע, אני בטוחה שהוא הודה בשל לחצים נפשיים ופגיעות פיזיות.

    הגב לתגובה זו

    • תמיד יש מי שיגיד ההפך

      גילה, 21/12/06 14:13

      יש תמיד ''חכמולוגים'' שיודעים טוב
      יותר מאחרים ותמיד יגידו ההפך!
      כל מסכת ההכחשות לא תועיל! אני כן
      מאמינה שזהו הרוצח!!!
      בן אדם לא יודה שרצח אם לא עשה זאת!

      הגב לתגובה זו

      • העובדות מראות אחרת ראי מקרה טולג שחייט ז''ל (ל''ת)

        עידן, 21/12/06 14:34

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    ביזיון

    ליז, 21/12/06 14:01

    אתם יודעים מה? המשטרה לא מסוגלת לפענח שום דבר, גם כך ציבור מאוד מאוכזב מהם, כמובן שהם מנסים לזכות בכבוד וכו'.אבל על גב של מי? בכל פעם הם תופסים את אלה שהכי קל להאשים ולהגביל ולהעניש. תזכרו רגע את הרצח המזעזע באשדוד, נו.. ואת מי תפסו בסוף? עובדים זרים....אין מה להגיד , סליחה על הביטוי אבל כל הפרשות רציניות פשוט גדולת על משטרת ישראל שלנו וגדולות מאוד.
    למה לייסר חף מפשע, אני בטוחה שהוא הודה בשל לחצים נפשיים ופגיעות פיזיות.

    הגב לתגובה זו

    • אחרי שישב 25 שנה הוא יכול ללכת (ל''ת)

      רם, 22/12/06 02:10

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    משטרה זבל-מפילים תיק רצח (ל''ת)

    אילן, 21/12/06 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עת לעשות מעשה!!

    יעל, 21/12/06 13:50

    מצטרפת למס' 2 - הרוב המוחלט של כולנו חושב שהוא חף מפשע, אז במקום שנוציא את התיסכול שלנו ע''י קריאת כל הטוקבקים האלו, למה שלא נעשה משהו חיובי? ונעזור לרומן? מה דעתכם? לא מספיק רק לכתוב יש לעשות משהו. האשלה היא מה? למישהו יש רעיון?

    הגב לתגובה זו

    • הפגנה מול התקשורת !!! זה לגיטימי ומותר (ל''ת)

      ..., 21/12/06 14:07

      הגב לתגובה זו

    • יעל את צודקת, אך דעי לה שדווקא הטוקבקים עושים את שלהם. עובדה שכולם

      מתייחסים אליהם., 21/12/06 14:49

      בכל משרדי הממשלה ובכל משרד ציבורי אחר, ישנם אנשים שיושבים ולפעמים אף מגיבים כטוקבקים. דברי הטוקבקים, כך מסתבר, מגיעים אפילו לראש הממשלה, אלא שהוא מתעלם. למרות זאת, הטוקבקים עושים את ''עבודתם'' נאמנה ואף יותר מאנשי המשטרה עצמה. גם אני בדעה שהמשטרה מנסה להלביש תיק על הרוסי.

      הגב לתגובה זו

    • רעיון מעשי

      ישראל, 21/12/06 15:29

      לבדוק האם יש עיתונאים ואנשי תקשורת שחושבים שמדובר בתפירת תיק, ולהפעילם שיתחילו לשאול את השאלות הנכונות ולא להרפות! לי אישית יש תחושה קשה מכל הסיפור המוזר הזה. אני מצטער, שאני לא מאמין למשטרה. אבל הם הצליחו לגרום אצלי לתחושת בטן חזקה מאוד שהמשטרה מפילה על אדם נורמלי תיק רק כדי לרשום וי. ע''מ שהציבור יאמין במשטרה. סורי! א-י-ן ל-י א-י-מ-ו-ן!!!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שאלת כל השאלות.....................................................

    ישראל.........., 21/12/06 13:49

    למה למחרת המקרה אסר מנהל בית הספר על תלמידיו להתראיין לספר או לדבר על הרצח??
    מה ניסה המנהל המכובד להסתיר ???
    ממה הוא פחד ???

    הגב לתגובה זו

    • אולי פחד מתשובות פזיזות של פאניקה ובהלה (ל''ת)

      אמא, 21/12/06 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    שעיר לעזאזאל...? או שאנחנו עם האמונה למשטר שעירים לעזאזל של המשטרה?

    קארין, 21/12/06 13:45

    בתי משפט- זה לא מקום של צדק..,
    אך אני מקווה שאנשי המשטרה שצריכים לישון עם מצפונם עושים את זה כמו שצריך..
    ואם אכן יתברר שזהו האשם האמיתי!, אז שירקב בין כותלי הכלא.

    הגב לתגובה זו

    • באמת חשבת שלאנשי המשטרה יש מצפון? הם בכלל אנשים? שחכת את ההתנהגות (ל''ת)

      שלהם כלפי האזרח, 21/12/06 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    תחושות בטן של אמא תמיד צודקות...

    אמא, 21/12/06 13:45

    שימו לב שגם האמא לא שלמה עם הודאת החשוב.... בד''כ הורים מאוד שמחים ש''תופסים'' את הרוצח וישר מתפרצים עליו וכנגדו....כאן אין את זה. תחושות הבטן של המשפחה הכי נכונות.

    הגב לתגובה זו

    • לא תאמיני זה מה שעבר לי בראש!!

      צפונית, 21/12/06 13:57

      הרי ברגע שתופסים את האשם מתנפלים עליו ומקללים ובכלל היתה מן רגיעה כזו, מאוד מוזר ותמוהה נראה לי שהאמא צודקת עם התחושות בטן שלה.
      אני מאמינה בחפותו והרוצח האמיתי חוגג ימח שמו.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    משטרה שאיבדה אמינות.

    משה, 21/12/06 13:43

    קשה להאמין לגוף השלומיאלי שנקרא משטרה.
    המשטרה צריכה לעבוד על אמינות!!! שוטר שמפשל צריך לעוף מהמשטרה מייד ולהפסיק לתת גיבוי לשומיאליות, אלימות ולשקר . מח''ש הוא הגוף לטהור השרץ שמענו על עשרות מקרים של שוטרים שסרחו ותמיד מח''ש חוקר וחוקר וחוקר עד שכבר לא זוכרים מה הוא חוקר.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה הוא,רק הוא,הוא עשה את זה בלי להניד עפעף..

    עילם, 21/12/06 13:41

    חבל לכם על הזמן...

    הגב לתגובה זו

    • לעילם

      א, 21/12/06 14:04

      יותר קל להאשים רוסי מאשר ערבי אה?אולי זה אתה

      הגב לתגובה זו

      • זה הוא, זה הוא (ל''ת)

        אוקראינה, 21/12/06 14:37

        הגב לתגובה זו

    • אם אתה באמת עילם אז זה מזלנו: רק נקרא את השטויות ולא נצטרך (ל''ת)

      גם לשמוע אותם, 21/12/06 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    זאת האמת לצערי..כנסו

    אמיר, 21/12/06 13:38

    האמת היא שהרצח הזה נעשה על רקע אנטישמי והוא בעצם משקף את הלך הרוח בחברה האוקראינית,אז אל תחפשו את רומן, אותו לימדו לשנוא יהודים,תחפשו את מי שהביא אותו לכאן ,ונתן לו עבודה ובנה לו קהילה.,ועכשיו מגן עליו.
    זוהי הטרגדיה הכי גדולה של מדינת ישראל.
    כי לרצוח נערה בת 12 עם סכין יפנית בקור רוח, מזכיר ימים אפלים...

    הגב לתגובה זו

    • שטות

      ליז, 21/12/06 13:53

      הייתי מזהירה אותך בפני דבריך, דע לך שדווקא משם באו הציונים, ואתם הוותקים אכזבתם. לא ראוי לאנשים שאבדו את משפחותיהם במלחמת העולם השניה, שאפילו יחשבו כך. תגיד תודה לאלוהים שלא לקח לך באכזריות והשפלה את בני המשפחה. הכי קל להפנות את החץ למשיהו אחר. אתה פשוט גזען אתנוצנתרי.

      הגב לתגובה זו

    • למס 33

      גילה, 21/12/06 14:16

      אתה צודק!

      זה בהחלט מתאים לבריון האוקראיני
      שגדל על שנאת יהודים.

      הגב לתגובה זו

    • אמת אמרת!!!! (ל''ת)

      כל הכבוד, 21/12/06 14:33

      הגב לתגובה זו

    • כאלה שטויות כבר מזמן לא שמעתי.

      מיכל, 21/12/06 16:13

      טוב שאנחנו רק בחנוכה ולא בפסח כי אז היית גם מוסיף שהאוקראינים הנוצרים פוגעים ביהודים בגלל שהם מאמינים שהיהודים משתמשים בדם נוצרים לקראת הפסח.
      חביבי, חזור למינהרה שלך. עכשיו חורף. לך לישון. אולי תקום חכם יותר.

      הגב לתגובה זו

      • למיכל-אולי את חיה בחלום אבל רבים מהישראלים

        עילם, 21/12/06 17:19

        התעוררו מהחלום הזה של עולים חביבים ואיכותיים,עובדה רוב הישראלים לא סובלים את העולים ואת יודעת למה? כי הם חשים את העוינות שלהם..
        תתחילי להתרגל לעובדה שהאנשים האלה לעולם לא יאהבו אותך וברגע של זעם יחשפו את האלימות שהיא חלק מתרבותם כלפייך או כלפי נערה בת 12..
        תזכרי את הדברים האלה ,כי אני כבר ראיתי זה,עוד תביני..

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    מזל שהמדינה לא עובדת לפי הרגשות הבטן של המגבים

    אזרח, 21/12/06 13:34

    שלא יודעים כלום מחייהם אבל הם כבר פתרו מ רק לשבת מול המחשב ולקרוא כתובת את כל הפשעים בעולם

    הגב לתגובה זו

    • טמבל, לך ללמוד לכתוב, אחר כך תגיב על המגיבים:-) (ל''ת)

      עוד פלוץ, 21/12/06 14:00

      הגב לתגובה זו

    • לפי כתיבתך אתה לא אזרח, אתה חד וחלק שוטר. (ל''ת)

      לך ללמוד קצת, 21/12/06 14:34

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    נא לא לקרוא למשטרה

    איתי, 21/12/06 13:22

    לאורך זמן רב המשטרה מאבדת ממעמדה מתמיכת העם בה. אני כמו הרוב המוחלט בטוקבקים הנ''ל לא מאמין שהרוצח נתפס.
    המשטרה נמצאת בלחץ מטורף להביא תוצאות והם גם מוכנים להפליל בן אדם חף בפשע כדי שיירדו מהגב שלהם.
    המשטרה לא משרתת את הציבור נאמנה לא קורצת מחומר אנושי איכותי, ובעיקר רודפת אחרי הזנב של עצמה.

    הגב לתגובה זו

    • איתי,כנס !

      שוטר, 21/12/06 18:32

      אני שוטר,20 שנה בלש.
      ואתה יודע מה?
      וואלה,,אתה צודק,,,מהיום אני וחברי השוטרים מפסיקים לעבוד קשה,
      מהיום נמתין בחיבוק ידיים וישיבה נינוחה על כיסא המפנק למשכורת הדשנה,
      מה רע לנו במשטרה?
      תנאים מעולים,פנסיה,משכורות עתק,
      רכבים חדשים,אוכל משובח,,,
      ואתה יודע למה?
      כי לא מגיע לכם משטרה טובה,
      אם אתה וחבריך מגיבים בשינאת חינם
      כלפינו,אז תקבלו משטרה ''איכותית''כפי שאתה מבקש.
      ועכשיו תן לי להיתפנק,,,,וימותו הקנאים.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני בטוח במיליון אחוז שזה לא הוא , הכל בגלל המשטרה!!

    נער מהצפון, 21/12/06 13:21

    רק תראו לו בעינים הוא לא יכול לרצוח רואים עליו שהוא אחלה גבר פשוט מרחם עליו ועל משפחתו ואני כאזרח שנולד במדינה פשוט מתבייש במשטרה החובבנית הזאת .
    זה בדוק שתפרו לו תיק !!
    למשטרה העלובה שלנו אין סיכוי, אולי שיפנו אל אילנה דיין.

    אני עוד מעט מסיים לימודים ואני בטוח שאיזה נער/נערה עשו את זה בכל שכבה יש 3-4 משוגעים כאלה וכל פעם שיש מכות הבית ספר מעלים עין

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    סיפור שהיה: כדאי לכם לקרוא ותבינו.

    אזרחית, 21/12/06 13:08

    בן משפחה שלי נעצר בחשד ליבוא סמים. לאחר מספר לילות ללא שינה והרעבה, הוא הסכים להודות ברצח ארלוזורוב רק שיירדו ממנו. בית המשפט זיכה אותו זיכוי מוחלט וקבע כי לא היו כלל דובים ולא היה יער. בישראל עדיין נוהגים בעינויים בעת חקירות. לידיעתכם.

    הגב לתגובה זו

    • אין עשן בלי אש

      משהוא, 21/12/06 13:25

      כנראה סתם היה קשה להוכיח זה עדיין לא אומר כלום

      הגב לתגובה זו

      • תגיד את זה ל...

        אביחי, 21/12/06 13:36

        הומלס שהואשם ברצח כש''הנרצח'' הסתובב חי.

        ''אין עשן בלי אש'' זה התממות של טיפשים.

        הגב לתגובה זו

      • לאביחי, אני מאחלת לך מכל הלב שתזכה לעמוד בסיטואציה כזאת ואח''כ נדבר (ל''ת)

        אזרחית, 21/12/06 14:30

        הגב לתגובה זו

        • חבל שאת מאחלת כאלה דברים נוראיים

          מחכה להתנצלות, 21/12/06 17:24

          לאדם הלא נכון.

          הגב לתגובה זו

    • לאזרחית 29 ואזרח 32

      hodi, 21/12/06 13:53

      שני אחים שכנים שלי אנשים טובים ומישפחה טובה בזמנו נעצרו על לא עוול בכפם הולבש עליהם תיק הם תחת לחץ הודו שיחזרו והאשמו ברצח אסף שטיימן ז''ל ובסוףאחרי 4 שנים שוחררו כי במיקרה היתלוננה חברתו של הרוצח האמיתי רועי חורב אז לאזרחית 29 אני יודעת על מה את מדברת ולאזרח 32מזל שאתה לא שוטר

      הגב לתגובה זו

    • אנסה לרדת לרמתך

      דני, 21/12/06 14:48

      סבתא שלי בת 98 נעצרה לפני 8 שנים (היום היא בת 106) באונס אכזרי של שכנה הצעיר (בן 76). לאחר 8 חודשים במעצר, היא נשברה והודתה שהיא אנסת סידרתית.
      במשפט שהתנהל היא זוכתה מכל אשמה, ונקבע כי לא היו לא דובים ולא חורשה. היו רק עצים.
      המסקנה- עדיף להשקיע בלימודים, כי אחרת קשה למצוא עבודה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לי מהרגע הראשון זה היה מאוד תמוה, הוא לא נראה מזיק, סתם מוזר (ל''ת)

    מעיין, 21/12/06 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    החשוד הפך את הקערה על פיהא

    יןסי כהן, 21/12/06 12:43

    אני מניח שהמישטרה בוחנת טוב את הממצאים לגבי האשמתו של החשוד ולא מיסתפקת בחזרתו בהודאה .יתכן והמישטרה היפעלה לחצים כדי להוציא ממנו פרטים אך מיכן ועד להוציא הודעה של כזב זה מרחיק לכת ואני מאמין שהחוקרים עשו את עבודתם נאמנה סביר יותר להניח שמקוריו שיכנעו אותו להכחיש את כול הודעתו באשמה

    הגב לתגובה זו

    • ברור שהמשטרה הפעילה לחצים

      אביחי, 21/12/06 13:03

      זה ברור ואין בכך שום פסול.
      זה חלק מעבודת המשטרה.
      אבל,כשהודאה אינה מלווה בשום ראיות זה מאד בעיתי ועניין זה צריך להטיל ספק גם בלב החוקרים.

      בשורה התחתונה, ישנם אנשים שקל לשבור בחקירה אפילו אם הם חפים מפשע וכבר קרו מקרים רבים מספור.
      לכן צריך עוד ראיות.
      כל עוד אין כאלה, כדאי שהשוטרים ימשיכו לעבוד ויפסיקו לחגוג.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    קריאה מהלב לחברי תאיר

    אבי, 21/12/06 12:27

    אני מקווה שלמישהו מהנערים/ות יש טיפה מצפון להבין שהורסים למשפחה שלמה את כל החיים ושידווחו מה באמת קרה. אולי מישהו מהם קורא את הטו-בק הזה וישלח למעריב מכתב עם הסיפור האמיתי. רק אם תוציאו את האמת לאור תוכלו למנוע דבר כזה שוב בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חומר למחשבה

    vip, 21/12/06 12:25

    יש לי שאלה אני מקווה שהוריה של תאיר יקראו זאת ממצאים מאזור הרצח מראים כי הרוצח סגר עצמו בתא השירותים כאשר רצח אותה ואז נעזר בכיסא כדי לברוח מתא אחד לשני והחוצה ואים רומן הוא הרוצח למה הוא צריך כיסא?הוא בוגר ויכול לטפס על האסלה ולצאת למה כיסא ?תתעוררו....זה נעשה בידי קטין או קטינה!הילדה היתה מוצלחת ומוכשרת .וכנראה זה ניקר כמה עניים לכמה בנות שאולי היו בתחרות איתה סתם חומר רציני למחשבה

    הגב לתגובה זו

    • אופי הרצח ונסיבותיו מעלות חשד שמדובר

      מיקי לרנר, 21/12/06 13:06

      ברצח פולחני שבוצע ע''י ב נ ו ת !

      המשטרע כרגיל מחפשת רוסים

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא רציני

    ריטה, 21/12/06 12:23

    המשטרה עושה צחוק מעצמה. רצח כמו זה קשור או לשיגעון עמוק או לשיגעון דתי או אולי לילדים טיפשים בסיגנון התפוז המכני.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    המשטרה אומרת שהוא הודה בתקיפת בן משפחה

    שלמה בניזרי, 21/12/06 12:23

    עוד ברוסיה,אבל הם לא הבינו אם הוא רצח אותו או רק תקף אותו....

    ''סווטלנה לקופה 3...סווטלנה לקופה 3...צריכים אותך שתתרגמי לנו משהו.''

    אם הם לא מבינים אפילו מה הוא מדבר,איך הם כבר קבעו שהוא הרוצח(ואל תקשקשו על פריטים מוכמנים-נמרוד הראל יכול לשתול לכם מידע שרק הרוצח של ארלוזורוב יכול היה לדעת).

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אז מי אשם???

    אילתי1, 21/12/06 12:21

    נצא מתוך הנחה שהחשוד האחרון נעצר בלהט הקרב של המשטרה,גם מעצם העבירה,ובמיוחד מדעת הקהל,כרגע אין חשדות נסיבתיות,וההודאה חסרת ערך. לאפורסם אופן הרצח עצמו,על פי האכזריות הכיוון מצביע על פיגוע חבלני. חומר למחשבה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני מאמין שהרוצחים האמיתיים הם נערים/נערות מבית הספר שלה!

    יוסי, 21/12/06 12:17

    תזכרו מה שאני אומר!
    אחרי שכל האבק ישקע, ימצאו כמה נערים או נערות - שמתוך קנאה/שנאה - רצחו את הילדה.
    או שסתם ניסו לראות מה קורה שדוקרים מישהו... ראו מקרה רצח דרק רוט

    הגב לתגובה זו

    • לא יכול להיות שזה נערים\נערות

      עינת, 21/12/06 12:41

      בגלל שזה היה רצח מאוד מאוד מתוחכם!! נערים לא היו עושים את זה ככה, אולי כמה דקירות אבל שיסוע הצוואר? הגזמה

      הגב לתגובה זו

      • ''מתוכחם''?!, את רצינית, זהו רצח פרימיטיבי, ברוטלי, שדווקא מתאים לנער

        שרלוק הולמס, 21/12/06 12:53

        מבוהל, נערים , ואולי נערה\ות, מלאות שינאה, וקינאה,!

        הגב לתגובה זו

      • מה כלכך מתוחכם בזה?

        אביחי, 21/12/06 12:58

        רואים את זה בכל סרט אקשן.

        אפשר לחשוב שמדובר בשוד כספות שצריך מומחיות רבה כדי לבצע אותו.
        לדקור בסכין כל ילד יודע ואחרי כלכך הרבה דקירות במועדונים מוזר שאת לא יודעת את זה.

        הגב לתגובה זו

    • בטח ימצאו את הסכין (יפאנית?) באחד הקלמרים שלהם... (ל''ת)

      משטרה דפוקה, 21/12/06 15:31

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    חזר בו מהודאתו ברצח, אבל יישאר במעצר

    שמעון, 21/12/06 12:15

    משום מה זה מזכיר לי יותר ויותר את רצח רחל הלר

    הגב לתגובה זו

    • לשיטתך בתי הכלא אמורים להתרוקן, כל אחד יחזור בו וישוחרר לאלתר (ל''ת)

      קצת מחשבה, 21/12/06 12:26

      הגב לתגובה זו

      • הוא עדיין עציר-לא אסיר.

        מוטי ברכאן, 21/12/06 12:35

        הוא עדיין לא הורשע!
        ימים יגידו.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    יש משטרה לאזרחים בארץ ?? (ל''ת)

    סמי, 21/12/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא מאמין לו !!!!! לא לשחרר !!! (ל''ת)

    ירון, 21/12/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מכנה משותף לכל החשודים עד כה

    פל-קו-נטי, 21/12/06 12:12

    כולם עולים.
    המשטרה נעולה על קונספציה, וזהו. לא חוקרת כיוונים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גם נגד החשוד הראשון היה חומר סודי ועבר פלילי

    ב.ק., 21/12/06 12:05

    המשטרה מחפשת את המטבע מתחת לפנס.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הסדרה CSI קצרין לא תעלה לשידור העונה

    ג'ק, 21/12/06 11:53

    הסדרה CSI קצרין לא תעלה לשידור העונה.
    משהו חסר ...

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר בזה?

      לילך, 21/12/06 12:22

      מה אתה אומר בזה?

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה אומר במה אתה אומר בזה?

        לילך, 21/12/06 13:01

        מה אתה אומר במה אתה אומר בזה?

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    תפרו לו תיק!אני מתבייש! (ל''ת)

    ירון, 21/12/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    השיסוף,בניגוד לדקירה,קצת משחק לטובתו

    אלא אם היו לו, 21/12/06 11:32

    פה או בארץ מוצאו

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עהעורך דין שלו לימד אותו את הפטנט: הוציאו ממני הודאה בכוח. (ל''ת)

    יעל, 21/12/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • מזל שאינך שופטת, כבר הרשעת אותו ברצח? קצת ראש פתוח יכול להואיל (ל''ת)

      לך בחיים., 21/12/06 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שאלה חשובה

    אמיר, 21/12/06 11:30

    האם מצאו את כלי הרצח?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חזר בו מהודאתו, כמה צפוי, אל תתפתו להאמין!

    הילה, 21/12/06 11:29

    היום בעידן זכויות הנחשוד והנאשם וברוח כבוד האדם מאוד קשה לשכנע שופט להאריך בשנית מעצרו של אדם בשמונה ימים נוספים!

    מעצרו הוארך ועל כן יש דברים בגו,
    לא הסנגור, לא החשוד ובטח שלא התקשורת חשופים לחומר הראיות בתיק.

    היו סבלניים ועקבו אחרי המשפט שיתנהל.

    הוא הוא הרוצח!

    הגב לתגובה זו

    • מחר יעצרו גם אותך ואז ניראה אותך מדבר. (ל''ת)

      a, 21/12/06 12:00

      הגב לתגובה זו

    • בעידן כבוד האדם? איפה את חיה? את יודעת שפה זה ישראל? חמודה, תפתחי (ל''ת)

      קצת את הראש., 21/12/06 13:05

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    להעלות את הרמה של המישטרה - מהר!

    צדק, 21/12/06 11:23

    זה מה שקורה כשמגייסים למשטרה אנשים מהסוג שכל חייהם סובבים סביב תרבות הכדורגל והמנגל. נכון לעכשיו, רוב השוטרים הם אנשים מהסוג הזה. איך בדיוק אתם רוצים שהם יעשו את העבודה שלהם ברצינות?

    הגב לתגובה זו

    • איך אפשר לעלות-רמה נמוכה............

      רובי, 21/12/06 13:01

      איך אפשר לעלות את רמת השוטרים אם המפקדים אין להם מוןשג כיצד לנהל את המשטרה ואת החקירות. כל אחד שמקורב ל.... מתמנה וממנגל. חומר למחשבה

      הגב לתגובה זו

    • אתה בור ועם הארץ

      שמואל, 21/12/06 14:27

      אולי תתגיס לפי דבריך השוטרים נחותים ממך אז תגלה יוזמה ותתגיס לנעלות את הרמה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    באלף השלישי אין ד. אנ.אי?

    חיפאית, 21/12/06 11:23

    היי אנחנו באלף השלישי.
    לא די בלהודות ברצח.
    צריך למצוא לכך ראיות משפטיות כמו ד.אנ.אי.
    ודי חגוג על המשטרה.
    זה הפך לטרנד להאשים את המשטרה.
    מטרה קלה.
    זה לא שאני מתה עליהם אבל לולא הם
    תהיה פה אנרכיה.
    מה שצריך לבקש מהם זה יושרה
    ויעשו את עבודתם נאמנה.
    לפי שפת הגוף שלו
    הוא הרוצח.
    אבל גם זה לא מספיק בשביל להרשיע אותו
    צר לי על המשפחה
    אבל
    כדאי שישבו בשקט באבלם
    למה הם מדברים שטויות
    ולא לעניין
    הם מעוררים אנטגוניזם בדבריהם.
    תיכף תגידו שגם על יגאל עמיר הוא קורבן של המשטרה
    די כבר
    תכניסו קצת היגיון לראשכם
    העליהום הזה נמאס
    אפשר לקבל קורט של שפיות במדינה הזאת?

    הגב לתגובה זו

    • לא תמיד אפשר להעזר ב-DNA

      אמנון, 21/12/06 13:03

      מדובר בשירותים ציבוריים ושש שעות הרי לקח למצוא את הגופה, שש שעות שאנשים נכנסו והרסו למעשה ממצאים שאולי היו שם.
      מצד שני, לחשוד בתור שיפוצ'ניק הייתה אולי סיבה לגיטימית להימצא בשירותים. כך שגם אם מצאו שם טביעת אצבע שלו או דגימת DNA וכו' שלא קשורה לגופה ישירות, הרי שאין בזה הוכחה לאשמתו.
      מלבד זאת, נראה שלא מדובר באונס, כך שיש פחות סיכוי למצוא DNA.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זוכרים את מחוסר הבית ש''הודה'' ברצח של מישהו שבכלל היה חי?

    סקפטי, 21/12/06 11:20

    זוכרים את ההוא שהודה ושיחזר היכן רצח וקבר ילדה והסתבר אחרי 20 שנה שהיא בכלל קבורה 50 ק''מ משם?

    תנו לצוות חוקרים 6 ימים בשביל 'לטפל' במישהו והוא יודה בכל דבר. אם יש הוכחות ממשיות או עדים - הלואי שיתלו אותו. אם הכל מבוסס על הודאה שלו שישחררו אותו ויעשו קצת עבודת משטרה אמיתית. צריך לאסור בחוק הרשעה של אדם על סמך הודאתו בלבד.

    דרך אגב - מניעת שינה היא אחת משיטות העינוים העתיקות ביותר. אני מקווה שזאת לא אחת מטכניקות החקירה שמסייעות לחלץ הודאות מחשודים...

    הגב לתגובה זו

    • אכן זוכרים את המקרה, במשטרת ישראל עדיין מונעים שינה, לדאבוננו. (ל''ת)

      חיפאית, 21/12/06 13:06

      הגב לתגובה זו

    • יש חוק האוסר הרשעה על סמך הודאה בלבד............................... (ל''ת)

      ישראל.........., 21/12/06 13:53

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חשוב מאוד מאוד!!!! כנסו!!!!

    בוריס, 21/12/06 11:09

    שמעו ברדיו רק''ע שמישהו העיד במשטרה שהסיע שלושה בחורים מיד אחרי הרצח. התנהגותם נראתה לו מוזרה וגם אחד מהם אמר '' מה עשיתי!!'' אז הנהג שאל מה הוא עשה והם אמרו לו לא להתערב... למה המשטרה לא בודקת את זה?? הם חשבו לרגע שאולי זדורוב הודה כי מישהו איים עליו או על משפחתו?! אולי הוא ראה משהו ולכן ידועים לו אותם הפרטים שהמשטרה מדברת עליהם, אבל זה עוד לא אומר שהוא הרוצח!
    לא יודע... אם צריך להאמין לתחושות בטן, אז כאן התחושות האלה חזקות מאי פעם!

    הגב לתגובה זו

    • אמרו שלא הצליחו לאתר (ל''ת)

      את הנוסעים, 21/12/06 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ושוב עורך דין אפס עושה כל כדי לשחרר רוצח

    אזרח, 21/12/06 10:59

    אני רק יכל לקוות שהכל יחזור לפתחו של עוריך הדין

    הגב לתגובה זו

    • אדם הוא חף מפשע עד שלא הוכחה אשמתו. (ל''ת)

      מוסרי, 21/12/06 11:59

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא להאמין לאף אחד!!

    האמת המרה, 21/12/06 10:59

    במדינת סדום - חלם בה אנו חיים אי אפשר להאמין לאף אחד,! ובראש ובראשונה לא למשטרה האווילית הזו שאינה אלא זרוע ביצוע של מישטר מוחשחת ורקוב, לא התפלא באם יתברר שהמשטרה רצתה '' לסגור תיק'', וגם באם יורשע בבית משפט עדיין איני בטוח שהצדק נעשה, שכן כאמרו אנו חיים בסדום,!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אייך הוא דומה לניקולה ווויציץ נכון בפנים ח ח ח (ל''ת)

    ., 21/12/06 10:58

    הגב לתגובה זו

    • זה לא ניקולה ? (ל''ת)

      וויציץ, 21/12/06 12:09

      הגב לתגובה זו

      • לך תדע ?! (ל''ת)

        מזרחי,,,, 21/12/06 13:57

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    איך עוזרים לו?

    אבי, 21/12/06 10:57

    אני מרגיש כמו לרבים מכם כי מדובר כאן בעלילת דם שפלה, מה אפשר לעשות לעזור לו? הפגנת מחאה? אסור לעמוד מנגד ולשתוק כאשר רואים עוול חמור כל כך שנעשה לאדם תמים! מה אתם מציעים?

    הגב לתגובה זו

    • גם לי יש הרגשה שהמשטרה רוצה

      אחת, 21/12/06 13:40

      לסגור את התיק במהרה, ובכלל המשטרה חייבת להוכיח עצמה לאחר פרשת בני סלע!!
      מסכנה תאיר ומסכן רומן כי כולי תחושה שהוא לא האשם אלא שעיר לעזאזל, לא יודע שפה כמו שצריך, בסך הכל הוא מסכן.
      להורי תאיר שלא תדעו צער!! מקווה שהרוצח ימצא ויחרץ דינו!!

      הגב לתגובה זו

    • סייג לחוכמה שתיקה

      רועי, 21/12/06 14:39

      עדיף שתשתוק. ידוע שבני בית-שמש אין הרבה שכל בראשם, אבל עד כדי כך???
      אולי נשאל עצמנו איך עוזרים למשפחת ראדה????
      החקירה עדיין לא מוצתה, תוצאות המעבדה עדיין לא הגיעו, פרטים רבים עדיין לא פורסמו, הפרקליטות ובית-המשפט עדיןן לא נתנו דעתם.
      ואתה, מבית-שמש העמוסה פסיכים כמוך, כבר יודע שהוא לא הרוצח, שזו עלילה, איך אפשר לעזור לו.
      בושה וחרפה שיש אנשים כמוך בישראל.
      ומה אם תוצאות המעבדה יוכיחו באופן חד-משמעי שהוא הרוצח??? מה תגיד אז פסיכי שכמוך???
      במקום לדבר שטויות, תדליק נר לעילוי נשמתה של תאיר ובקש סליחה ממנה. אולי היא תסלח לך על רוע ליבך, אבל על טיפשותך לא בטוח שהיא תסלח.
      סייג לחוכמה, שתיקה.
      לך למנזר השתקנים עד סוף ימיך.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תמוה ביותר...

    ???, 21/12/06 10:56

    נראה כאילו המשטרה מנסה לעשות כסת''ח לא?

    הגב לתגובה זו

    • ראייתך 6/6 (ל''ת)

      אופטומיטריסט,,,, 21/12/06 13:59

      הגב לתגובה זו