• 60.

    ידוע שהוא לא הרוצח

    ילדה מהבית ספר, 12/08/10 00:49

    כל הבית ספר יודע ששלוש בנים שנתיים מעל תאיר רצחו אותה... כולם יודעים ושותקים.. עצוב איך המשטרה מפילה על בן אדם תיק כזה.. עצוב שאני חיה במדינה כזאת שיש כזאת משטרה צבועה ושקרנית כולם יודעים אתם יכולים לבוא לילדים מהבית ספר והם יספרו לכם מי עשה את זה... למה לא עשו את זה עד עכשיו? כי המשטרה סימנה שהוא ה''רוצח'' והוא הודה כי הוא פחדן אז מה אכפת לה? יש לה כבר ''אשם'' בתיק... עצוב

    IP: 95.86.96.129דווח על תגובה זו

  • 59.

    רוצח

    חסוי, 08/11/09 08:48

    איזה בן אלף רצחתה ילדה חזאות יפה יחתיחת כרעעע איך יכולתה לעשות זאותתתתתתתתתת!!


    מגעיללל !

    IP: 212.235.80.27דווח על תגובה זו

  • 58.

    תאיר ראדה

    מיה, 28/12/06 21:30

    זה לא פר

    IP: 84.109.35.21דווח על תגובה זו

  • 57.

    בני סלע הוא לא רוסי

    אלכס, 20/12/06 16:31

    אז מה יש עויינות כלפי עדה שלמה שהוא שייך
    אליה ??? לא !!!
    ולא צריכה להיות עויינות כלפי כל העדה שלנו.
    אם האיש הזה הוא חייה צריך להכניס אותו לכלוב, אבל לא להכפיש עדה שלמה.
    מספיק אם התגובות הגזעניות.

    IP: 84.228.194.219דווח על תגובה זו

  • 56.

    היכן כלי הרצח הסכין?

    אילן, 20/12/06 16:05

    1. היכן הסכין כלי הרצח? הרי הוא שיחזר אז איפה הסכין.
    2. הורי הילדה טוענים שיש כאן ממש הכפשה
    הילדה לא מעשנת ובודאי לא מקללת לא מתאים לסיפור.
    3. ברור הרי שהילדה לא בקשה סיגריה בשרותים
    אז כיצד היא הגיעה לשרותים
    4. בני סלע היה באותו יום בקצרין.
    5. האם יש סימני אלימות עליו? יותר מתאים הסיפור לעצור עם הדם על האף.
    6. הפרופיל שלו לא מתאים לרוצח אשה משפחה ילדים יש לו יציבות
    משפחתית ואחריות. הוא לא שאהיד.
    לדעתי חייבים לחוקק חוק שלא ייתכן להרשיע
    בן אדם על סמך הודאה שלו ולא לאפשר לבן אדם להפליל את עצמו.
    הרבה אנשים חתמו על הודאה רק שיעזבו אותם מהעינויים.

    IP: 207.200.116.133דווח על תגובה זו

    • יש כבר חוק כזה (ל''ת)

      איתי, 20/12/06 18:19


      IP: 10.234.13.189 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אתם צריכים להגיד כל הכבוד לרוסים

    מיכאיל, 20/12/06 15:34

    ולא מקלל את הרוסים
    בלי רוסים ישראל שום דבר
    בלי ראש שלנו כלום לא עובד פה
    כל אנשים רע מאוד בישראל ומשטרה רמאים
    יותר טוב כולם מבקשים סליחה מרוסים וללמוד איך רוסים אנשים טובים וחכמים

    IP: 80.230.56.132דווח על תגובה זו

    • כל כך ברור שאתה מתחזה (ל''ת)

      ק, 20/12/06 16:06


      IP: 88.154.96.163 דווח על תגובה זו

  • 54.

    גוג ומגוג העם הזה תראו איזה דיבור מלוכלך יש לכם לאחיכם (ל''ת)

    טמאים, 20/12/06 15:24


    IP: 212.199.75.74דווח על תגובה זו

  • 53.

    זה היה צפוי

    דדון, 20/12/06 15:17

    העולים הם גזענים ואחד מהם הוציא את התסכול, פשע שנאה פשע שנאה פשע שנאה פשע שנאה פשע שנאה פשע שנאה פשע שנאה פשע שנאה פשע שנאה פשע שנאה פשע שנאה ותפסיקו להאשים את העארסים בכל דבר, יש לנו לב ואנחנו לא רוצחים, הם ישתלטו בסוף על המדינה סופית חכו ותראו, עכשיו הם מרגישים בטוחים להגן עליו

    IP: 84.229.139.123דווח על תגובה זו

    • להזכיר לך מי דקר את הילד בשפיים?

      יאן, 20/12/06 17:04

      תחשוב לפני שאתה פולט דבקי הבלה.

      IP: 80.74.106.2 דווח על תגובה זו

  • 52.

    לא רוצים יותר לראות השתלחויות דגנרטיות ברוסים !

    ***************, 20/12/06 14:46

    בלי איזה עליהום כבר אי אפשר להתייחס פה למשהו??

    IP: 88.152.98.209דווח על תגובה זו

    • שים לב למשהו

      איתי, 20/12/06 18:23

      אתה רואה פה רק את המיעוט הטיפש שמשתלח. סה''כ פחות מ-200 תגובות במדינה של 6 מליון אנשים, וגם בין אלה לא כולם משתלחים אלא רק מיעוט - הרבה לא מאמינים למשטרה.

      את הרוב השקט והמנומס אתה לא תשמע הרי כי הם לא כתבו תגובות.

      IP: 10.234.13.189 דווח על תגובה זו

  • 51.

    סתם תפרו לו תיק לא מאמין למילה של המשטרה נשמע הזוי לגמרי

    הוא לא הרוצח, 20/12/06 14:29

    לא מאמין שהוא הרוצח
    נשמע כמו הסיפור של ''כנופית מע''ץ ''

    אזרחים:
    אל תאמינו כמו טמבלים
    קצת אבל קצת חשיבה עצמית

    IP: 88.153.66.31דווח על תגובה זו

    • צודק מאה אחוז, המשטרה הייתה חייבת שעיר לעזאזל. לחצו עליו להודות! (ל''ת)

      אזרח שחושב קצת, 20/12/06 14:41


      IP: 82.81.234.150 דווח על תגובה זו

      • ואתם שתיכם מטומטמים!!! (ל''ת)

        עוז, 21/12/06 00:16


        IP: 84.108.93.51 דווח על תגובה זו

  • 50.

    הדבר הזה רקוב מראשו

    ריקבון, 20/12/06 14:19

    - תאיר ראדה, לפי מה שאומרים, לא עישנה ודחתה כל מי שעישן לידה (כך אחיה אמר).
    - תאיר ראדה, לפי מה שאומרים ואיך שהיא נראית, בחיים לא הייתה מקללת מישהו בגלל שהוא סירב לתת לה סיגריה.
    - לרומן זדורוב אישה ותינוק בן שנתיים, הוא בן 29 וכל החיים לפניו, איזה מניע יש לו לרצוח?
    - מאיפה הוא צריך סכין?
    - איך זה שלא נמצאו ממצאים פיזיים שיוכיחו שרומן זדורוב ביצע את הרציחה?
    - למה שאחרי 6 ימים במעצר הוא פתאום יודה ברצח? אחרי שהכחיש כל קשר שלו לרצח כשנעצר.
    - למי ששואל - למה לא הפילו על אחד מהחשודים הראשונים? אז ככה, אחד הומלס שהיה לו אליבי, והשני העובד בניין הרוסי בכלל לא היה בבית הספר באותו היום.

    בקיצור, המשטרה שלנו רקובה, וזה לא יהיה המקרה הראשון שבו הוציאו הודאה ושיחזור לרצח מאנשים חפים מפשע.
    ראו עמוס ברנס, חנית קיקוס, דני כץ, כנופיית מע''צ, עמוס סולמי.

    IP: 82.81.104.56דווח על תגובה זו

    • תקראו ותפנימו!!! משטרה של אפסים. מצאו שעיר לעזאזל! (ל''ת)

      אזרח, 20/12/06 14:45


      IP: 82.81.234.150 דווח על תגובה זו

    • ואלחנן טננבאום מחייך.......... (ל''ת)

      בני סלע, 20/12/06 15:37


      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

    • ואתה מכיר את כל חומר הראיות בתיק?!

      עוז, 21/12/06 00:17

      בקיצור אתה אדיוט....

      IP: 84.108.93.51 דווח על תגובה זו

  • 49.

    ל47 אם יצא אשם אסור להעביר אותו לרוסיה כי שם יוותרו לו נראה לך ששם

    כעה, 20/12/06 14:07

    יעשו לו משהו? הוא צריך להכלא פה בארץ לכמה מאסרי עולם על רצח ילדה קטנה ומסכנה שביקשה סיגריה ושקיללה אותו על כך לרצוח אותו? לכל היפי נפש שאומרים ילדה מעשנת איזה חינוך כל דבר בעולם לא קשור לעניין שירצחו בו.

    IP: 80.179.7.27דווח על תגובה זו

    • בואו נעביר את כל הפושעים לארצות העדה שלהם. (ל''ת)

      דגכדגכ, 20/12/06 14:15


      IP: 88.154.96.163 דווח על תגובה זו

  • 48.

    מה פתאום מסתובב עם סכין? (ל''ת)

    ??, 20/12/06 13:56


    IP: 212.25.88.230דווח על תגובה זו

  • 47.

    במידה וימצא אשם , יש להעביר אותו לשלטונות ברוסיה (ל''ת)

    הם כבר ידעו, 20/12/06 13:51


    IP: 84.229.222.225דווח על תגובה זו

    • אם ככה אז להעביר את בני סלע לעיראק

      תשובה, 20/12/06 14:08

      ואת כל משפחות הפשע בישראל למרוקו.

      IP: 88.154.96.163 דווח על תגובה זו

  • 46.

    אם זה היה אתיופי כולם היו שותקים

    קובי, 20/12/06 13:41

    שלא יחשבו בטעות שהם גזענים
    אבל כשזה עולה מרוסיה הרי הוא לא שחור אז אפשר לקלל אותו ולהכליל את כל העליה כלא יהודים
    בסך הכל רובם רק צאצאים של ניצולי שואה.... אבל הרי קבעתם שהם לא יהודים.

    זה כמו הכחשת שואה להכחיש את יהדותו של בן אדם.

    IP: 88.154.96.163דווח על תגובה זו

  • 45.

    אני עדיין לא מאמינה שהוא הרוצח. סתם עינו אותו והוא הודה.

    דשגכ, 20/12/06 13:33

    כל הסיפור הזה שהילדה קיללה אותו, לפי הסיפורים היא היתה ילדה מאוד עדינה. איך פתאום קיללה אותו? ועוד על סיגריה? ממש לא נשמע לי!

    IP: 88.154.15.154דווח על תגובה זו

  • 44.

    לפי הפנים הטהורות והתמימות של תאיר

    טל, 20/12/06 13:29

    נראה שיש כאן בלוף רציני..אלה לא פנים של ילדה שתעשן ותקלל..ובטח לא מישהו מבוגר ממנה...ובטח שלא כשתהיה בגפה. צריך גם היגיון בריא.
    יהי זכרה ברוך...הלב שלי נקרע מלראות את התמונה של הילדה היפה הזו ולחשוב על הרצח שלה ומה שעבר לה בראש באותו רגע נתון..
    תנחומים למשפחה...

    IP: 217.132.135.253דווח על תגובה זו

    • מכיר את המשפט - אל תסתכל בקנקן אלה מה שבתוכו? (ל''ת)

      א, 20/12/06 14:10


      IP: 88.154.96.163 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אל תאמינו למשטרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עמוס ברנס, 20/12/06 13:27


    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

  • 42.

    אני לא מאמין למשטרת ישראל

    שמואל, 20/12/06 13:20

    אני לא מאמין שהבחור רוצח, אלא הוא צריך להיות פסיכופט כדי לבצע את הרצח.

    IP: 80.178.21.136דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה גאון

      טליה, 20/12/06 13:41

      אנשים נורמלים לא רוצחים בדם קר, נקודה
      אז בוודאי שהוא פסיכופט
      ודרך אגב, איך לדעתך נראה פסיכופאט?

      IP: 89.138.198.202 דווח על תגובה זו

      • אתה פסיכיאטור? (ל''ת)

        שמואל, 20/12/06 13:54


        IP: 80.178.21.136 דווח על תגובה זו

        • ואתה?

          טליה, 20/12/06 14:11

          אי אפשר לדעת מי יכול לרצוח ומי לא.
          האנשים הכי נורמלים יכולים למצוא עצמם בסיטואציות לא צפויות וקרו מקרים רבים של רצח על רקע של איבוד שליטה.
          האם האדם נורמלי? האם הוא פסיכופט? לא אני ולא אתה יכולים לדעת ולכן לדעתי יש לחכות ולראות איך תתפתח החקירה.

          IP: 89.138.198.202 דווח על תגובה זו

  • 41.

    בת 13 מעשנת?איפה ההורים?חינוך 2006 (ל''ת)

    המחנך, 20/12/06 13:20


    IP: 84.94.135.42דווח על תגובה זו

  • 40.

    האם כלי הרצח אותר? האם יש ראיות תומכות לבד מהודאה? (ל''ת)

    תוהה, 20/12/06 13:14


    IP: 89.138.6.43דווח על תגובה זו

  • 39.

    אחוז מהאוכלוסיה אלים - חוויתי זאת על ידי רופא בכיר

    ענת, 20/12/06 13:09

    השאלה למה במקרה של רופא רוצח אין תביעה ובמקרה של איש פשוט כל המדינה נגדו
    יש אלימות של בכירים ואסור לטאטא
    במקרה שלי נציג המדינה ממשרד הבריאו עמד מאחרי הרוצח -הרופא הבכיר,
    למה?

    IP: 84.94.181.150דווח על תגובה זו

  • 38.

    ואו כמה גאונים יש כאן!

    דני, 20/12/06 13:09

    מעניין איך הצליחו להכניס לכלא אלפי עבריינים בלי העזרה שלכם (אה שכחתי, כולם חפים מפשע ותפרו להם תיק).
    השחצנות שלכם פשוט מדהימה!
    כל אחד בטוח שהוא שרלוק הולמס הבא. פסיכאטר טוב זה לא ממש יקר.

    IP: 88.154.46.106דווח על תגובה זו

  • 37.

    אני מתחנן, כנסו

    מ, צפון, 20/12/06 13:05

    תבדקו את שמות המשפחה של עברייני ישראל ותגיעו למסכנות, אני הגעתי, הרוב אינם שמות רוסיים וכולנו יודעים אבל פוחדים להודות, מי מסכים שילדיו יתחתו עים....

    IP: 89.139.167.21דווח על תגובה זו

    • יחתיכת גזען

      תמיר, 20/12/06 13:13

      כל פעם שיש רוצח קצת שונה אז מסווגים אותו לפי קבוצה מסוימת זה אף לא נגמר

      IP: 89.0.221.193 דווח על תגובה זו

      • רוזנשטיין לפי תוכנית שהיתה עליו בטלביזיה הוא חצי רומני חצי קבקזי (ל''ת)

        שזה חצי אשכנזי, 20/12/06 15:24


        IP: 88.152.14.25 דווח על תגובה זו

    • אני לא יודעת מה העדה שלך,אבל..

      טל, 20/12/06 13:43

      אתה גזען..בכל עדה יש את המוצלחים ויש את הכושלים(עבריינים)
      ואם תעשה מעט שיעורי בית בסטטיסטיקה תראה שרוב העבריינים הכבדים במדינה הם עירקיים/מרוקאים
      יגאל אמיר למשל-תימני.זאב רוזנשטיין אני מניחה אשכנזי לא?! ואם נחשוב על זה יוצאי מזרח אירופה(רוסים) הם אשכנזים. אז אל תשכח רגע לפני שאתה מדביק תווית על עדה, לזכור גם את המוצלחים שבה (רופאים, מהנדסים,אנשי ההייטק).
      וזאת עצה ממישהי ''מוצלחת''בעלת רקע עדתי מעורב (אשכנזי+מזרחי) שנשואה למרוקאי מוצלח.

      IP: 217.132.135.253 דווח על תגובה זו

    • 37 מה הפחד שלך לכתוב מי? כתוב יא פחדן (ל''ת)

      גדשכ, 20/12/06 14:09


      IP: 80.179.7.27 דווח על תגובה זו

    • זו בדיוק הבעיה, שמתייחסים לפי הכללות ועדות.

      סוכן שב''כ, 20/12/06 14:35

      למשל, כשיגאל עמיר רצח את רבין, יישר התחילו עם ה''דתיים האלה''...
      לא התייחסו אליו בתור רוצח מוסת, אלא דווקא, ואני מדגיש דווקא, בתור דתי.
      וזה שבני סלע הוא נראה משהו מזרחי זה אומר שכולם כאלה?
      וזה שכמה שמוקים בממשלה אשכנזים זה אומר שכולם כאלה?

      תפסיק לעשות הכללות!!!

      IP: 89.0.170.34 דווח על תגובה זו

  • 36.

    הגיע הזמן לעונש מוות במדינה (ל''ת)

    יעל, 20/12/06 13:02


    IP: 89.138.179.148דווח על תגובה זו

  • 35.

    סיגריות כן הורגות

    ידעתי, 20/12/06 12:48

    אפילו בזמן מאוד קצר סיגריות יכולות להרוג ידעתי את זה כבר מזמן

    IP: 89.138.44.101דווח על תגובה זו

    • וואו, איזה בדיחה, תודה ששיתפת (ל''ת)

      אלי, 20/12/06 13:51


      IP: 201.52.109.56 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אבל אם יתברר שזה רצח לאומני - הכל יירגע וערבי יצא מהכלא בעוד 5 שנים (ל''ת)

    דולפין מרושע, 20/12/06 12:48


    IP: 192.118.45.2דווח על תגובה זו

    • יא חמור אתה רוצה שישחררו אותו? (ל''ת)

      אמיר, 20/12/06 13:05


      IP: 84.94.135.42 דווח על תגובה זו

    • מבינים כי אתה גזען,אבל מה זה שייך? (ל''ת)

      שרון, 20/12/06 13:24


      IP: 84.94.135.42 דווח על תגובה זו

    • טמבל,אכן רצח לאומני,הוא אוקראני (ל''ת)

      יהודים מפוצלים, 20/12/06 13:26


      IP: 84.94.135.42 דווח על תגובה זו

  • 33.

    כל כך הרבה דקירות והאיש לא הוכתם

    תמהה, 20/12/06 12:46

    בדם???
    מעניין.
    ואולי יש לנו עוד מקרה חנית קיקוקס כאן, כשהמשטרה מתוך לחץ ואמביציה לפענח, בונה תיקים עם אפשרות סבירה לכך שאוסף של מטורפים ממשיכים להסתובב חופשי.

    IP: 89.139.20.82דווח על תגובה זו

    • ואו כמה חכהמה בדבריך, לכי לישון!!!

      גבי, 20/12/06 13:03

      איך קבעת שהוכתם או לא? רצית שיסתובב עם הדם על הבגדים שבוע לאחר מכן?

      IP: 88.154.46.106 דווח על תגובה זו

  • 32.

    לעורכי הדין:

    שירקב בכלא, 20/12/06 12:44

    מי שייצג את המפלצת הזו בביהמ''ש הוא זבל!!!

    IP: 87.69.11.241דווח על תגובה זו

  • 31.

    אל תגררו אחרי פסטיבל האנטי לאומיות

    ערן, 20/12/06 12:37

    מאז שהעולים עלו לפה הם גרמו לנו לפקפק באמינות המוסדות שלנו, המשטרה הכנסת בתי המשפט, אל תתיחסו להם הם מכסים על חוסר הנאמנות שלהם אלינו.

    IP: 84.229.139.123דווח על תגובה זו

  • 30.

    מצאו את הסכין? (ל''ת)

    מישהו יודע?, 20/12/06 12:36


    IP: 88.152.98.209דווח על תגובה זו

  • 29.

    מה שלא הסתדר לי בראש מההתחלה היה

    זה מסביר, 20/12/06 12:29

    שכשנימצאה גופת הילדה נאמר שהיו עליה סימני אלימות קשים ודקירות אבל שום דבר על כך שבוצע בה אונס לפני כן.
    והיה הכי הגיוני לחשוב שהרצח בוצע כדי לכסות על אונס שהוא הדבר שיכול להוביל את רוב הזכרים לרצוח ילדה קטנה ותמימה.

    עכשיו, לאחר שנמצא הרוצח המתועב שהודה שרצח אותה משום שהעליבה אותו, הדברים מסתדרים.
    הוא כניראה היה מסומם או שיכור, בעל עצבים רופפים- מעין פצצה מתקתקת. וברגע שהילדה זרקה לו מילה שלא במקום, בהתפרצות זעם רצח אותה וזה מסביר גם את האכזריות שבה בוצע הרצח.

    IP: 84.94.192.107דווח על תגובה זו

    • לא מסומם ולא שיכור - רק רוסי, עם אלים ומסוכן (ל''ת)

      עמי, 20/12/06 13:53


      IP: 201.52.109.56 דווח על תגובה זו

      • עמי אתה אידיוט

        א, 20/12/06 14:21

        לפי מה שאתה אומר אז אם הוא רוסי אז הוא בטוח רוצח? כי הרי ידוע שכל הרוסים הם רוצחים מלידה.
        אה וגם שיכורים.
        וגם מסוממים.
        אתה מפגר גזען.

        IP: 88.154.40.149 דווח על תגובה זו

      • עמי מה העדה שלך? (ל''ת)

        שוש, 20/12/06 14:22


        IP: 88.154.40.149 דווח על תגובה זו

      • די עם הגזענות הנבובה (ל''ת)

        מטופש משעמם, 20/12/06 14:34


        IP: 88.152.98.209 דווח על תגובה זו

      • תהיה בריא כל טוב לך ולמשפחתך (ל''ת)

        סרגי ''הרוסי'', 20/12/06 14:34


        IP: 82.81.164.43 דווח על תגובה זו

  • 28.

    שיפגישו אותו עם פסיכיאטר! הפער בין מה שאומרים מכריו ושיסוף ילדה (ל''ת)

    גדול מדי !, 20/12/06 12:27


    IP: 88.152.98.209דווח על תגובה זו

  • 27.

    בריון גדול מספיק שהיה מכה אותה למה לו לדקור? (ל''ת)

    ברנס מס' 2, 20/12/06 12:20


    IP: 83.130.253.147דווח על תגובה זו

  • 26.

    לבדוק שוב...

    פיפי, 20/12/06 12:19

    הבוקר שמעתי את אשתו ברדיו...
    נראה שזו הפללה של המשטרה בכדי לסגור את התיק....המשטרה רוצה להציג את עצמה שיעילה לאור השם הטוב שנפגע בעקבות הארועים האחרונים...משום מה זה מזכיר את מקרה ברנס....

    IP: 80.178.137.252דווח על תגובה זו

    • מסכימה איתך לגמרי!!! (ל''ת)

      המשטרה בצרות, 20/12/06 12:43


      IP: 212.150.47.18 דווח על תגובה זו

  • 25.

    ילדה בת 13 מקללת בריון שלא נותן לה סיגריה?

    סיפור מהתחת, 20/12/06 12:18

    מזכיר לי את עמוס ברנס, חנית קיקוס, כנופיית מע''ץ, פרשת דני כ''ץ, רשימה ארוכה מאוד.
    מכים לא נותנים לבן אדם לישון עד שנשבר.

    IP: 83.130.253.147דווח על תגובה זו

    • חח זה מה שמפליא אותך? את/ה לא יוצא/ת מהבית? (ל''ת)

      נוער מעוות, 20/12/06 13:24


      IP: 212.199.75.74 דווח על תגובה זו

  • 24.

    למה השירותים כל כך מטונפים? (ל''ת)

    ?, 20/12/06 11:39


    IP: 217.132.57.216דווח על תגובה זו

    • לא מטונפים. זה שיש מעוצב, אהבל (ל''ת)

      המנקה, 20/12/06 12:10


      IP: 82.170.14.119 דווח על תגובה זו

      • ולמה אין מושב, אהבל? (ל''ת)

        !, 20/12/06 13:04


        IP: 87.69.77.174 דווח על תגובה זו

        • כל אדיוט פותח פה תתחת סך הכל נרצחה מה עשה רע למה כלא למה לכעוס מגיע

          גדכדגש, 20/12/06 14:29

          לכל הילדים המפגרים האלו שהולכים עם חוטיני עד למעלה להרצח ולהאנס לפחות אותה לא אנסו

          IP: 80.179.7.27 דווח על תגובה זו

    • כנראה שאין לך ילדים בבי''ס בארץ, וגם הזכרון לא מה שהיה פעם

      איתי, 20/12/06 12:15

      מה לעשות.. כנראה שכל המיליארדים שזורמים לפח האשפה שנקרא מערכת בחינוך לא מספיקים כדי לנקות את השירותים.

      זה תמיד היה ככה.

      IP: 10.234.13.189 דווח על תגובה זו

    • השרותים לא מטונפים! השחור-כחול זה החומר הכימי שהמשטרה שמה. (ל''ת)

      היי, 20/12/06 12:33


      IP: 88.155.194.120 דווח על תגובה זו

  • 23.

    יהי זכרה ברוך (ל''ת)

    שרון, 20/12/06 11:35


    IP: 212.143.124.43דווח על תגובה זו

  • 22.

    האם אנו מכירים את שמם של המאבטחים השומרים עלינו ?

    רגיש, 20/12/06 11:31

    כמובן שאין הצדקה לרצח.
    אך לעתים היחס לעובדי נקיון רצפים וכדו' הוא אטום אכזרי ומשפיל
    שכל אחד מהקוראים ישאל עצמו אם הוא יודע מה השם של עובד האבטחה במוסד שבו הוא עובד. אם התשובה היא שלילית - הבה נעשה חשבון נפש עם עצמינו האם איננו מתיחסים לאנשים כמכונות שמירה או כמכונות נקיון ???!

    IP: 132.64.177.29דווח על תגובה זו

    • אתה גורם לי לחלחלה עם הצדקנות הזו שלך ועוד בהקשר כזה (ל''ת)

      אנשים, 20/12/06 12:21


      IP: 84.94.192.107 דווח על תגובה זו

  • 21.

    נקווה שלא מדובר בברנס מס' 2

    עו''ד, 20/12/06 11:27

    אני מאוד מקווה שבנוסף להתנהגות מוזרה, סיפורים על אלימות קודמת והודייה, יש בידי המשטרה ראיות נוספות חיצוניות. לא יכולה שלא להיזכר בעמוס ברנס - גם אז היו מעצרים מתוקשרים ושחרורים, גם אז הוא הודה ושחזר. ההודייה היא לא מלכת הראיות, ידיעת פרטים מוכמנים אפשרית, לצערי, גם מבלי שאדם ביצע את המיוחס לו. נחיה ונראה.

    IP: 89.138.227.54דווח על תגובה זו

    • צודק/ת (ל''ת)

      מי, 20/12/06 11:56


      IP: 84.108.20.79 דווח על תגובה זו

    • זו הודאה לא הודייה

      רגע של עברית, 20/12/06 12:11

      ובקשר לרצח, זה אכן מזכיר את המקרה של ברנס.

      IP: 83.130.222.240 דווח על תגובה זו

  • 20.

    ותודה לממשלות ישראל ולסוכנות.. (ל''ת)

    אלי, 20/12/06 11:26


    IP: 80.74.102.98דווח על תגובה זו

    • ותודה לאוניות שהביאו אותנו עד הלום. (ל''ת)

      בני סלע(סלח), 20/12/06 11:45


      IP: 82.81.164.43 דווח על תגובה זו

      • בני סלע לא מרוקאי- הוא עיראקי

        נא לדייק, 20/12/06 12:54

        כנראה שבשביל כל אשכנזי ספרדי זה מרוקאי

        IP: 62.0.10.251 דווח על תגובה זו

        • לא בשביל כל אשכנזי . רק בשביל המפגרים.

          הורוביץ, 20/12/06 13:17

          רוב האשכנזים אינם גזענים ואינם עושים הכללות כמו שרוב הספרדים אינם מפגרים ואינם עושים הכללות
          תמיד יש את הדביל התורן שעבורו כולם אותו דבר - כל הסינים כל היפנים כל האשכנזים וכל הספרדים
          לא צריך להתייחס אליו

          IP: 89.138.6.43 דווח על תגובה זו

          • ואז אחרי זה עושים הכללות לכולם על הטימטום שלו! (ל''ת)

            י', 20/12/06 14:38


            IP: 89.0.170.34 דווח על תגובה זו

        • יש לך טעות הוא טריפוליטאי ואמו מטנג'יר. (ל''ת)

          הרצל אביטן, 20/12/06 13:53


          IP: 82.81.164.43 דווח על תגובה זו

    • אלי, מי נתן לך רשיון להתחבר לאינטרנט? (ל''ת)

      ירון, 20/12/06 12:17


      IP: 10.234.13.189 דווח על תגובה זו

    • די לגזענות

      אוחנה, 20/12/06 13:00

      עולה ישן ממרוקו

      IP: 89.139.167.21 דווח על תגובה זו

    • אלי צודק-העליה מרוסיה רק נזק גרמה וגורמת (ל''ת)

      לגרש בעלי חשד, 20/12/06 13:02


      IP: 89.138.144.146 דווח על תגובה זו

    • מאיזה חור עלו ההורים שלך? (ל''ת)

      ק, 20/12/06 13:35


      IP: 88.154.96.163 דווח על תגובה זו

    • הטעות היא בקליטה

      דפדפ, 20/12/06 15:14

      הם מצטיינים בלהביא את העולים לפה, אבל בתמיכה וקליטה בארץ הם פשוט חוזרים על טעויות העבר.

      כמה עצוב!

      התגובה הזו של אלי מזכירה לי שגם אנחנו אנטישמים.. לא ייאמן!
      בפסיכולוגיה יש לזה שם, לא?

      אנשים אל תשכחו שכולנו עולים, בני עולים ובני בני עולים. ולכולנו אין לאן לחזור כשהאויב ינצל את פרצת ה''שנאת חינם'' שמתעצמת פה, כדי להעיף אותנו לכל הרוחות.

      IP: 82.81.102.34 דווח על תגובה זו

  • 19.

    בזירת רצח כזו חייב להימצא טביעות אצבע של הרוצח

    מוזר, 20/12/06 11:21

    משהו פה מסריח, איפה כל חוקרי מז''פ עם הוכחות מרשיעות כנגד הרוצח, ברור שאם זה הוא הרוצח הוא לא השאיר זירת רצח נקייה, הוא לא מספיק מתוחכם בשביל זה.

    IP: 89.0.192.23דווח על תגובה זו

    • בחייך על מה אתה מדבר -- הוא עבד בבית הספר (ל''ת)

      קובי, 20/12/06 11:27


      IP: 89.138.23.135 דווח על תגובה זו

    • תשובה ל- 19

      בלש גשש, 20/12/06 11:40

      אם הבנתי נכון, החשוד עבד בבית הספר כשיפוצניק, ולכן ניתן להניח שטביעות אצבעותיו נמצאים במקומות רבים שם, על דלתות וכיו''ב, והן אינן מוכיחות הרבה. אילו היה מדובר באדם זר, נניח בפורץ שחדר לבית הספר, אז מציאת טביעות אצבעותיו בזירה מוכיחה שהוא אכן שהה שם.

      IP: 83.130.189.225 דווח על תגובה זו

      • מה עושה שיפוצניק בשירותי הבנות???

        נו באמת??, 20/12/06 16:35

        ולפי איך שהשירותים נראים, לא נראה לי שהם עברו שיפוץ לאחרונה.

        IP: 84.94.109.75 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הוא לא הרוצח!היא העליבה אותו אבל ההודאה

    רועי, 20/12/06 11:20

    הוצאה ממנו במכות רצח

    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

  • 17.

    אולי טעות

    רוויטל, 20/12/06 11:20

    לא נראה לי שהוא הרוצח, למרות ההוכחות...נראה לי שאלו בני נוער מבית הספר, לא נראה לי שהוא ירצח אותה בגלל סיגריה, לא נראה לי שהיא קיללה, הכי נראה לי שבגלל לחץ החוקרים הוא נשבר והודה במעשים שלא הוא ביצע, ועוד כמה ימים השוטרים יגלו שהם הקדימו את המאוחר

    IP: 212.25.113.250דווח על תגובה זו

    • ל17-גם הגרמנים טעו את יודעת.... (ל''ת)

      עמי, 20/12/06 11:28


      IP: 80.74.102.98 דווח על תגובה זו

      • לעמי!, תגיד איך הגעת לגרמנים?, לא לקחת כדורים הבוקר?! (ל''ת)

        מומחה, 20/12/06 12:25


        IP: 87.69.88.95 דווח על תגובה זו

  • 16.

    סיפור מוזר

    שי, 20/12/06 11:18

    לרצוח נערה בגלל שקיללה אותו?
    נשמע לי לא אמין.
    אחת מהשתיים - או שהוא היה שיכור ואז זה הגיוני, או שהמשטרה הלבישה עליו תיק.

    IP: 83.130.190.103דווח על תגובה זו

    • חוק השבות

      דמ יהודי, 20/12/06 11:45

      אין ספק יש לא קשר ליהודים!

      IP: unknown דווח על תגובה זו

    • או שהוא משקר בנוגע לסיבה... (ל''ת)

      שרית, 20/12/06 15:45


      IP: 88.155.17.249 דווח על תגובה זו

  • 15.

    יש הרבה אלימות בקרב העולים מרוסיה

    א, 20/12/06 11:16

    אני ראיתי אותם השיכורים עם הוודקה מכים את החברות שלהם ממש באלימות. לא מבינה למה העלו אנשים כאלה לפה. הרי חלקם הגדול בכלל לא יהודים, תראו איך הם חוגגים את הכריסמס ולא את חנוכה.
    אני לא גזענית, כי אני אוהבת את רובם אבל יש בהם חלק גדול אלים ולא יהודי.

    IP: 89.0.130.27דווח על תגובה זו

    • גם בני סלע עולה מרוסיה ושותה וודקה כל היום? (ל''ת)

      זסזס, 20/12/06 12:12


      IP: 83.130.222.240 דווח על תגובה זו

      • העליה מרוסיה-נזק עצום למדינה ולישראלים

        עוד החלטה ממשלת, 20/12/06 13:06

        נמאס כבר לצעוק ולהתלונן. העליה מרוסיה ברובה המוחלט עליה שפגעה ופוגעת במדינת ישראל הן מבחינה כלכלית וחברתית. אמנם ישנם חבר'ה טובים אך הם מתגמדים מול ברשע והרוע שביתר כך שבאמת עדיף היה לוותר עליהם.
        פתחו עיתונים וראו אם שמות העבריינים-יבגני...רומון...אירנה וכו וכו. ולכל המצטדקים שכביכול בבתי הכלא יושבים ''לא רוסים''-כמו בכל מדינה יש עברינים אך הם מבית ולא הובאו כתוספת לבעיות הקיימות

        IP: 89.138.144.146 דווח על תגובה זו

        • לפי ההודעה שלך אני מבין שאין לך שמץ של מושג בכלכלה

          ק, 20/12/06 13:37

          הרבה מאוד מהעולים עלו לארץ עם תארים מתקדמים ורק העלו את הרמה... רוב האנשים בהייטק הם עולים מרוסיה...

          אולי תבדוק כמה תרמה העליה מאתיופיה

          IP: 88.154.96.163 דווח על תגובה זו

        • חזרת כבר מהלשכה ? לך תשתה ערק וסתום הפה. (ל''ת)

          יבגני אוניגין, 20/12/06 13:55


          IP: 82.81.164.43 דווח על תגובה זו

        • אתה רואה שמות רוסיים גם כרופאים בבתי חולים,מוסיקאים

          ונפגעי פיגועים, 20/12/06 14:39

          טיפשות של שכמותך נזק לישראלים

          IP: 88.152.98.209 דווח על תגובה זו

    • אם תבדוק בבתי הכלא,ברובם לא יוצאי רוסיה,גם לא העולם התחתון ''המוכר''.

      שרה.א, 20/12/06 12:27

      לפני כ-20 שנה היה רצח מתחת לבלוק בו אני גרה.( למזלי לא הייתי בארץ באותו הזמן).
      נירצח ילד ,הוריו ממוצא מרוקאי,כבן 6,ועד היום לא ידוע לי שנימצא הרוצח.

      עד היום אני לא מעיזה לרדת מאחורי הבית - זירת הרצח.
      כמו כן מפחדת לצאת בשעות הערב.

      בבלוק שלידו אני גרה ,יש מס' משפ'
      ''מוכרות'', והמשטרה לא תעיז להתחיל איתם,הם לא ממוצא רוסי.

      IP: 80.178.119.250 דווח על תגובה זו

    • בידיוק! גם אלה שרצחו בחור בתור לפאב בהרצליה

      אנטיוכוס, 20/12/06 12:27

      הם רוסים שיכורים,!
      גם אלו שזורקים רימוני הלם במגרשי הכדורגל הם רוסים שיכורים,!
      בדיוק!
      כל האלימות בכבשים, בבתי הספר, ברחובות, בחופי הים , במגרשי הכדורגל, במגרשי החנייה, בכל מקום ואתר , ובכל שעה , הם רוסים שיכורים,!
      מה לא ברור כאן?!

      IP: 87.69.88.95 דווח על תגובה זו

    • לכריסמס וללא יהודים אין שום קשר לאלימות! (ל''ת)

      אלימות בקבוצות, 20/12/06 12:43


      IP: 88.152.98.209 דווח על תגובה זו

    • כן יש אלימות

      מימיק, 20/12/06 13:01

      ואת בטח לא ראית איך מרוקאים מכים את האישה שלהם,ואף אחד אחר לא רוצח רק הרוסים כן????
      ואף ישראלי לא חוגג סילבסטר כן??? רק כל הכוכבים הגיעו למסיבה של גאידמק שנה שעברה.אז תעשי טובה....

      IP: 89.1.7.67 דווח על תגובה זו

    • ו''אצלנו'' הכול בסדר? (ל''ת)

      מ, מהשכונה ממול, 20/12/06 13:02


      IP: 89.139.167.21 דווח על תגובה זו

    • וישראלים כולם מתוקים, חמודים ואוהבי זולת? חחחחחחחח' (ל''ת)

      אלכס, 20/12/06 13:08


      IP: 87.69.77.174 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל15

      אבי, 20/12/06 13:38

      טיפשה

      IP: 199.203.76.13 דווח על תגובה זו

  • 14.

    הכיסוי שלו: ''ביקשה סיגריה''-כנסו!!!

    שירה, נתניה, 20/12/06 11:09

    לדעתי, כפי שהאם אמרה, כנראה שתאיר היתה עדה למעשה שבצע- בעת כניסתה לשירותים, כנראה השתמש בסמים, או עשה מעשה מגונה כלשהו - או השם יודע מה... ומפאת הבושה/ הפחד שמא תספר- רצח אותה! הכל במסווה של ביקשה סיגריה, הילדה בסה''כ יצאה לשירותים לשנייה- ההסבר מצוץ משהו

    IP: 62.0.10.251דווח על תגובה זו

    • שטויות במיץ עגבניות

      מיכל, 20/12/06 11:20

      לוחצים על איש תמים, העיקר לא לנגוע בתלמידים ובמורים. לשני הראשונים היה מזך והיה להם אליבי, למסכן הזה לא ולכן אכל אותה. הוא יודה בכל דבר אחרי כל הלחצים שהוא עובר.
      עוד נראה.
      משטרע!!

      IP: 82.166.137.58 דווח על תגובה זו

    • אני מסכימה איתך היא הפתיעה אותו (ל''ת)

      פרח, 20/12/06 11:22


      IP: 87.68.194.228 דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך (ל''ת)

      מישהו, 20/12/06 11:23


      IP: 88.152.192.96 דווח על תגובה זו

    • היית שם בשירותים? הדמיון שלך עובד שעות נוספות, תפסיקי לבלבל את המח (ל''ת)

      חולת רוח, 20/12/06 11:56


      IP: 88.154.112.36 דווח על תגובה זו

      • המציאות עולה על כל דמיון

        שירה, 20/12/06 12:19

        וזה שרצחו את הילדה באכזריות כזו- שלא יכלו לתאר אותה, גם גובל בדמיון?
        הדמיון כנראה עובד שעות נוספות אצל אותם רוצחים ואנסים- ולפעמים אלה האנשים שנראים לנו הכי שקטים, יסודיים וכ'ו...אני לא מעלה שום השערה ואולי באמת בסוף יתברר שזה לא הוא...אבל בגלל בקשת סיגריה- נראה לי מופרך שירצח

        IP: 62.0.10.251 דווח על תגובה זו

        • יש הרבה אופציות,אבל בחיים אי אפשר לדעת מה היה שם באמת (ל''ת)

          ואם זה היה, 20/12/06 15:36


          IP: 88.152.14.25 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לרדת מהגולן

    הילדים אלימים, 20/12/06 11:07

    לא צריך גדר האלימות באה מבפנים

    IP: 81.5.39.233דווח על תגובה זו

    • ואללה אתה צודק .. אין אלימות בת''א ...הרצליה וחיפה (ל''ת)

      קובי, 20/12/06 11:22


      IP: 89.138.23.135 דווח על תגובה זו

    • מה הקשר?!?!?!?#@?@$?%$?

      אחת מהגולן., 20/12/06 12:49

      אלוהייייייייםםםםםםם זה הכי לא קשור עכשיו!
      רוצחים בת''א-מפנים את ת''א? לא.
      רוצחים בפתח-תקווה- מפנים את פתח תקווה? לא!
      אז מה הקשר?! אתה חושב שזה יעזור? גם אם נפנה את הגולן אתה חושב שפתאום כל האנשים שגרו שם יהפכו לאנשים טובים ותמימים?! לא! אז שב בשקט!

      IP: 88.155.194.120 דווח על תגובה זו

      • להחזיר את הגולן לסוריה

        שלום עכשיו, 20/12/06 13:20

        בתל אביב עוד לא רצחו ילדה בבית ספר

        IP: 89.138.6.43 דווח על תגובה זו

        • אבל מה הקשר בין רצח לשלום?? זה לא משנה איפה רוצחים זה עדיין רצח. (ל''ת)

          דיי!!!!!!!, 20/12/06 14:54


          IP: 88.153.54.163 דווח על תגובה זו

  • 12.

    עורכי דין פלילים הם הנתעבים ביותר

    אזרח, 20/12/06 10:54

    מעט מעוד עורכי דין פלילים מסרבים ליצג רוצחים אנסים ושאר נבלות
    רק מעט מאוד מייצגים רק שוטרים , חיילים , ושאר אנשי בטחון ומסרבים ליצג את הזבל האנושי

    עורכי דין פלילים לא שונים בהרבה מהנבלות שהם מייצגים

    IP: 85.64.210.54דווח על תגובה זו

    • בלי יצוג בבית המשפט לא ניתן לשפוט משפט צדק.

      יוסי, 20/12/06 11:07

      יצוג לכל אדם הוא אחד מהעקרונות המרכזיים של מערכת המשפט, ועורכי הדין הפליליים ממלאים את תפקידם.

      תפקיד זה חשוב במיוחד כשהמשטרה והפרקליטות מוכנות לכלוא אפילו חפים מפשע, העיקר ''לסגור את התיק''.

      IP: 80.178.233.240 דווח על תגובה זו

    • אתה גם בטח נגד משטר דמוקרטי! נראה לי (ל''ת)

      ג, 20/12/06 11:11


      IP: 89.0.45.131 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מוכן להתערב שעוד חודשים אף מצלמה לא תעבוד

    שדגכ, 20/12/06 10:52

    במדינה הכל נעשה בהתלהבות ללא מחשבה,
    אח''כ נזנח
    ובסוף נגנב

    IP: 88.155.23.203דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך לגמרי (ל''ת)

      זסבה, 20/12/06 11:14


      IP: 89.0.45.131 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לעליה מרוסיה הצטרפו נוכרים רוצחים (ל''ת)

    י, 20/12/06 10:50


    IP: 132.66.222.215דווח על תגובה זו

    • קודם היה מרוקאי סכין. כבר שכחתם?? תתביישו! (ל''ת)

      מיכל, 20/12/06 11:21


      IP: 82.166.137.58 דווח על תגובה זו

    • הם ממשיכים את גלגול הגוים להשמידנו בארצינו (ל''ת)

      נבואת ירמיהו, 20/12/06 11:22


      IP: 87.68.194.228 דווח על תגובה זו

    • למה? יהודים אינם רוצחים?

      סרגיי, 20/12/06 11:23

      ומה יגאל עמיר?
      בדואי?
      ויונה אברושמי?
      וברוך גולדשטיין?
      ושאר מאות רוצחים הכלואים בכלא ורצחו את בנות זוגם, חברותיהם לשעבר, אנשים שהרגיזו אותם בפקק ברמזור ועוד ועוד...?
      מה אתם?
      כולם חברי כת עדי יהוה?

      IP: 88.155.12.63 דווח על תגובה זו

      • מס' 10 טוען שמזרחים=יהודים ערבים (ל''ת)

        וכך הוא נרגע, 20/12/06 11:30


        IP: 88.153.112.12 דווח על תגובה זו

    • למען הדיוק-לנוכרים הרוצחים הצטרפו קצת יהודים (ל''ת)

      אלי, 20/12/06 11:31


      IP: 80.74.102.98 דווח על תגובה זו

      • ואני חשבתי שהמזרחים הם ערבים

        ד, 20/12/06 13:39

        יש להם אותם גנים...
        בסך הכל ערבים שגיירו אותם בעבר שעכשיו חושבים שהם יהודים.

        IP: 88.154.96.163 דווח על תגובה זו

        • ברור שחבל להגיב

          זליג, 20/12/06 23:14

          אבל אני חייב לומר, שלפי התאוריה הזו אברהם אבינו היה ערבי והבלונדינים האוקראינים האלה...טוב, נעזוב את זה.

          IP: 65.167.62.189 דווח על תגובה זו

    • אפשר לחשוב שבין היהודים-הערבים אין רוצחים

      בן הרוש, 20/12/06 12:09

      וגם הרבה אנשים טובים מאוד

      IP: 84.229.233.14 דווח על תגובה זו

  • 9.

    לדרוש מכל עולה תעודת יושר (ל''ת)

    חוקן, 20/12/06 10:48


    IP: 88.155.23.203דווח על תגובה זו

    • מסכים - רעיון מעולה ! (ל''ת)

      יובל, 20/12/06 10:57


      IP: 195.212.29.67 דווח על תגובה זו

    • בכל מקום בעולם נדרשת בדיקה לפני הגירה (ל''ת)

      216, 20/12/06 11:03


      IP: 84.229.15.179 דווח על תגובה זו

      • עלייה זה לא הגירה!

        אלינור, 20/12/06 11:45

        תודה

        IP: 80.179.31.51 דווח על תגובה זו

      • נכון מאוד בכול האפילו בברזיל שנחשבת עולם שלישי אתה צריך תעודת יושר (ל''ת)

        דוד, 20/12/06 11:54


        IP: 201.1.157.213 דווח על תגובה זו

    • קודם תבדוק את כל הותיקים

      סרגיי, 20/12/06 11:21

      ותוציא להם 'תעודות יושר' לפני שתבקש זאת מכל המהגרים.
      מה קרה?
      זרים מטבעם הם אנשים נחותים ממך, הצבר יפה הבלורית והתואר, שאתה צריך לבקש מהם להוכיח לך את יושרם?

      חתיכת גזען מתועב!

      IP: 88.155.12.63 דווח על תגובה זו

      • כל מדינה יש לה דרישות של תעודת יושר למצטרפים חדשים

        אלון, 20/12/06 11:31

        זה לא קשור לגזענות מדינת ישראל צריכה לחייב תעודת יושר בנוסף על חוק השבות.

        IP: 62.219.225.156 דווח על תגובה זו

    • את הנאצים לא עניינה תעודת היושר

      דפי, 20/12/06 15:22

      של אף יהודי
      כולם נכלאו בגטאות ובמחנות ובמשרפות.

      די כבר עם השטויות האלו,

      בלי ה''מהגרים'' העולים אין לנו זכות קיום כמדינת היהודים.
      וכמדינה, המדינה, היחידה, של היהודים אין לנו זכות לעשות סלקציה.

      IP: 82.81.102.34 דווח על תגובה זו

  • 8.

    לא משנה מוצאו של האדם.

    שלומית סנדר, 20/12/06 10:43

    מוצאו של האדם אינו מוסיף או גורע מאופיו.
    רוצח הוא רוצח. (במידה ואכן הודאתו של זדורוב נכונה, ולא באה על מנת לחפות על החשוד האמיתי שככל הנראה מוכר לו.)
    נטילת חיים בידי אחר הוא הפשע הגדול ביותר, וגם אם תאיר התגרתה בו הוא היה צריך לפנות להנהלת בית הספר שתעמיד אותה במקומה. אך חלילה מלרצוח!
    ואין זה משנה אם הוא רוסי/אוקריאני.
    חבל שמעשה שכזה אירע, ואיני מאמינה שתאיר התגרתה בו, למרות הכל.
    נקווה שהחוק והמשפט ישימו סוף למעשים המתועבים הללו שנעשו לשגרה.

    IP: 217.132.135.103דווח על תגובה זו

    • בארצות שונות יש מנטליות הכוח שולט שמתאים לרוסיה (ל''ת)

      עובדות, 20/12/06 11:24


      IP: 87.68.194.228 דווח על תגובה זו

      • גם בני סלע עלה מרוסיה? (ל''ת)

        זסזס, 20/12/06 12:14


        IP: 83.130.222.240 דווח על תגובה זו

        • תפסיק לבלבל את השכל עם בני סלע ....בני סלע ..

          המציאותית, 20/12/06 12:31

          פגע בנשים וליבי איתן...אבל פה מדובר על רצח ילדה בת 13 ...איך ניתן לקשר בכלל בין הדברים ?

          IP: 80.178.231.25 דווח על תגובה זו

          • חופשי (ל''ת)

            מיכאל, 20/12/06 12:42


            IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

          • הקשר הוא שיש אלימות ללא קשר למוצא

            זסזס, 20/12/06 14:09

            ואם לא הבנת את זה יש לך בעיה קשה
            בהבנת הנקרא ובגזענות.

            IP: 83.130.222.240 דווח על תגובה זו

          • בני סלע המחשה מצויינת לגזענים, וכל הכבוד לזה שטרח והזכיר לגזענים ! (ל''ת)

            יש מספיק פשיעה, 20/12/06 14:43


            IP: 88.152.98.209 דווח על תגובה זו

  • 7.

    זה לא הפתיע אותי

    מאיר, 20/12/06 10:41

    האמת נראה לי שבוצע פה פשע שנאה וכנראה כושי יחליף חברבורותיו בלבן והקורבן שייך לא במפתיע לתימנים, שחור אבל לא ארסי, זה היה צפוי ראה מקרה ענבל עמרם היפה השם יקום דמה ואת דם תאיר ראדה שנרצחו ע''י בני עוולה

    IP: 84.229.139.123דווח על תגובה זו

    • נמר הופך חברבורותיו. רק לשם הדיוק... (ל''ת)

      יובל, 20/12/06 11:50


      IP: 132.64.39.126 דווח על תגובה זו

  • 6.

    צריך להפעיל בישראל

    פקק תנועה, 20/12/06 10:41

    סוג של עונש שיגרום להפסקה של מעשים אלו.

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • ואוו אתה פשוט גאון

      ככ, 20/12/06 11:20

      מימי התנך מחפשים נוסחא לגרום לאנשים להפסיק לפגוע אחד בשני.

      איזה גאון אתה ששאלת מה ששואלים 10,000 שנה.

      IP: 217.132.104.204 דווח על תגובה זו

    • לא חסרות מדינות עם עונש מוות -- זה ישנה את האלימות (ל''ת)

      קובי, 20/12/06 11:25


      IP: 89.138.23.135 דווח על תגובה זו

    • איך,,,איך,, לא חשבו על זה קודם?!, ביל גייטס קטן עליך!! (ל''ת)

      לא מאמין, 20/12/06 11:28


      IP: 87.69.88.95 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הסבר מפורט בבקשה על גופת הילד בן 8 שנמצאה הבוקר בקדימה! (ל''ת)

    אזרח למערכת, 20/12/06 10:38


    IP: 84.94.204.67דווח על תגובה זו

  • 4.

    העו''ד מאשים את הלקוח באי שיתוף?

    איפה היה העו''ד?, 20/12/06 10:37

    איפה היה העו''ד של הלקוח שלו. איך הוא איפשר למשטרה לפעול לבד בלי שום הגנה של הסניגור. כדי למנוע תפירת תיק חייב העו''ד לפקח על החקירה. ברב חוצפתו הוא מאשים את הלקוח. כדי להגיע לאמת ולאיזון חייב הסניגור לעקוב אחרי החקירה כל שניה.

    IP: 89.1.245.70דווח על תגובה זו

    • אילו רק היה אפשר

      סניגור, 20/12/06 12:51

      להשכלתך הכללית:
      בניגוד למה שקורה בארה''ב, במדינת ישראל אין לחשוד זכות להיות מיוצג במהלך החקירה במשטרה. בהרבה המקרים השוטרים גם לא ממש מאפשרים להתייעץ עם סניגור מחוץ לחדר החקירה עד שלא הסתיימה החקירה בתואנות שונות.

      IP: 192.116.211.181 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מעניין מה יגידו כעת כל המכחישים...

    שרית, 20/12/06 10:37

    הוא תקף בעבר בגלל סיגרייה, בגלל חנייה בגלל בחורה בגלל אלוהים יודע מה..
    יש סיכוי שגם אישתו לא ממש מכירה את ההיסטוריה של הגבר שלה היא לא תהיה הראשונה שמופתעת לגלות מה הוא מסתיר בקופת השרצים שלו
    אצלו אלימות קשה ואולי אפילו רצח בעבר
    אצל אחרים סתם סיפורים שלא נעים לדבר עליהם.
    וכולו וכולו
    לא היו אפילו ''מכובדים'' שהתגלו כפדופילים והאישה לא ידעה?
    זה קלאסי.
    ולכל האינטיליגנטים כאן שממהרים לנקות אותו מאשמה ממיליון סיבות גזעניות לכאן או לכאן .
    האמת ההגיונית והמטורפת בדרכה האיטית בחקירה יסודית תצא לאור.
    מי אמר לכם שהמשטרה מאמינה לגרסת הסיגרייה??
    המשטרה שיחררה לציבור את הסיפור כיסוי של הרוצח כלשונו.
    נוח לחלק מהציבור הישראלי לחשוב שהמשטרה מטומטמת לגמרי.
    חבל

    IP: 88.155.17.249דווח על תגובה זו

    • יש עוד אפשרות

      ככ, 20/12/06 11:21

      אם אתה מונע אוכל שתיה ושינה מבן אדם אתה תשכנע אותו שהוא תרנגול.

      ואני לא אומר את זה בציניות, באמת הוא יודה שהוא תרנגול.

      IP: 217.132.104.204 דווח על תגובה זו

      • למה העצורים הראשונים לא הודו שהם תרנגול?

        שרית, 20/12/06 11:30

        המחשבות כאן מוזרות יותר מהשכל הישר...

        IP: 88.155.17.249 דווח על תגובה זו

        • היה להם אליבי, זה למה (ל''ת)

          המשטרה, 20/12/06 12:14


          IP: 82.170.14.119 דווח על תגובה זו

          • ''למשטרה'' ברור! כל אחד שאין לו אליבי, הוא אשם,! ולא משנה במה! (ל''ת)

            מכונת אמת, 20/12/06 12:29


            IP: 87.69.88.95 דווח על תגובה זו

        • מפני שהם הודו שהם ברווז (ל''ת)

          אווזי, 20/12/06 12:14


          IP: 74.107.81.161 דווח על תגובה זו

        • הם לא הודו כי שיחררו אותם אחרי יומיים (ל''ת)

          שרלוק, 20/12/06 14:08


          IP: 88.154.40.149 דווח על תגובה זו

  • 2.

    העלו למדינה אוקראינים עם אופיים הידוע... (ל''ת)

    אסון, 20/12/06 10:30


    IP: 88.154.234.91דווח על תגובה זו

    • מה הכוונה ''אופיים הידוע'' ? (ל''ת)

      ישראלי סקרן, 20/12/06 10:59


      IP: 195.212.29.67 דווח על תגובה זו

      • רוצחים שיכורים (ל''ת)

        ערן, 20/12/06 11:12


        IP: 85.65.94.45 דווח על תגובה זו

        • 100%? (ל''ת)

          מיכאל, 20/12/06 11:24


          IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

          • יש רוצחים מכל העדות וגם מטורפים (ל''ת)

            מישהו, 20/12/06 11:31


            IP: 88.152.192.96 דווח על תגובה זו

            • מה עם הצברים?? יותר טובים ?!

              דודי, 20/12/06 12:05

              תפכחו את העיניים ותראו שהכל מתחיל מראש הפרמידה. עד שהממשלה ויתר הח''כ - לא יהיו בני אדם - המדינה הזו תמשיך להתדרדר : ''בגלל'' האנשים הקטנים\הפשוטים...

              IP: 88.152.179.247 דווח על תגובה זו

            • יש גם אחד, אולמרט, שהוא אפילו ראש ממשלה. מאיזו עדה הוא? (ל''ת)

              רוני, 20/12/06 12:21


              IP: 10.234.13.189 דווח על תגובה זו

            • הוא מעדת הגאותנים והרמאים והמשתמטים ! (ל''ת)

              כהנא צדק, 20/12/06 13:10


              IP: 212.179.19.98 דווח על תגובה זו

    • העלו לארץ גם אחרים עם '' אופיים הידוע''

      המראה, 20/12/06 11:19

      '' רומנים גנבים''
      '' מרוקאים סכין''
      '' פרסים קמצנים''
      '' ייקים פוצים ''
      '' פולניות מרושעות''

      הכל נכון, ולא נכון באותה מידה, לגבי כולם כל הזמן,,,,
      ההכללות הם בבחינת הפוסל במומו פוסל!

      IP: 87.69.88.95 דווח על תגובה זו

      • פולניות מרושעות?

        תגובה, 20/12/06 12:25

        אמי הפולניה הייתה הטובה והרחמנייה בבנות חווה.

        IP: 217.132.220.198 דווח על תגובה זו

        • אמך אולי הייתה טובה ורחמניה, אבל הבנת הנקרא שלך לוקה בחסר, (ל''ת)

          המראה, 20/12/06 12:42


          IP: 87.69.88.95 דווח על תגובה זו

      • צודק 100% (ל''ת)

        מימיק, 20/12/06 13:04


        IP: 89.1.7.67 דווח על תגובה זו

    • דיי עם הגזענות!! דיי!!!

      ''אסון'' עלק., 20/12/06 12:36

      כולנו אנשים לא משנה איזה עדה תמיד יש את האלה שלא מתנהגים כמו ''כולם''.
      אז דיי להיות גזעני זה לא יעזור לך!

      IP: 88.155.194.120 דווח על תגובה זו

    • הצדק עמך. דרך אגב איפה אתה גר??

      צבי גור, 20/12/06 15:39

      אני רוצה להראות לך ישראלי צבר נחמד.MADE IN POLLAND

      IP: 82.81.164.43 דווח על תגובה זו

    • ה חם שלי מאוקראינה ושם אותך ושכמותך בכיס הקטן (ל''ת)

      מית נמש, 21/12/06 08:47


      IP: 71.227.177.237 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אם אכן יוכח שהרוצח מורשע,אז כל הכבוד למשטרה שמשיבה את כבודה.כולם (ל''ת)

    רוצים רק אמת., 20/12/06 10:30


    IP: 147.234.2.2דווח על תגובה זו