• 102.

    :-\

    אברהם, 10/06/07 22:01

    עצוב ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    סימן שאלה

    אלמונית צעירה, 26/12/06 19:49

    אני לא מבינה,אם רומן זדורוב חוזר לעצמו ואומר שהוא לא רצח אך למה הוא הודה בכלל שרצח את תאיר?הא??אם באמת לא רצח הוא היה עומד על שלו ומתעקש ולא היה ''מודה'' שרצח.נכון??

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אמרנו פתרנו? א-הם... סליחה טעות,

    משטרת ישראל, 21/12/06 00:53

    התכוונו - תפרנו

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    רומן הוא הרוצח. וגם האמא צודקת.

    חוקר פרטי, 21/12/06 00:24

    לי אין ספק--רומן זדורוב הוא הרוצח.
    האמא צודקת בכך שהמניע לא היתה סיגריה.המניע היה אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    גם אני כמו המשפחה לא מאמינה לזיבול הזה.

    משפחה-היו חזקים, 20/12/06 20:14

    משהו פה מסריח, מאוד מסריח!
    למה לא נראה לי שזה מה שקרה?? אני חושבת כמו אילנה- היא ראתה אותו במצב מביך והוא סתם לה את הפה, ובשביל לא לספר מה היא בדיוק ראתה הוא המציא סיפור אחר לגמרי.
    הסיפור הזה מאוד לא אמין, מקווה שהאמת תצא לאור כי זה לא מרגיע אותי בכלל!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    זה עצוב מה שהולך כאן,באמת.

    לא משנה, 20/12/06 19:26

    עשו מכל הפרשה הזאת קרקס יחצ''נות. שייתנו למשפחה להתאבל בשקט על האובדן שלהם,ולא להתחיל עם הקרקס הזה.
    אני לא הייתי בחדר החקירות,לא ראיתי ולא שמעתי את ההודאה במילים מדויקות - אז אני לא יכולה לשפוט אם תפרו לו תיק בשביל לתקן כביכול את הפשלה של בני סלע, או שהוא סתם מנסה לצאת נקי מכל זה.
    אז אני חושבת שלאף אחד מכם אין את הזכות לקבוע בלי שראיתם את כל ההוכחות שהביאו למסירת ההודעה בפני הציבור והאשמה שלו.

    ובכל מקרה,זה עצוב שזה המצב בארץ שלנו.. שיש רצח בביה''ס, שהמשטרה מפשלת בצורה כזאת,ושהילדים שבקושי סיימו חטיבה מעשנים,והכל מתחת לאף של המבוגרים.
    אני מאחלת רק תנחומים למשפחה שמתאבלת,ואני מקווה שכל הפרשה הנוראית הזאת תיגמר,ושיימצא החשוד והכל יאומת כמו שצריך.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    שאלה חשובה

    מייק הזריז, 20/12/06 19:17

    האם החשוד טוען שהוא סירב לתת לה סיגריה,או שהוא אמר שאין לו?
    כי לפי כתבות פרופיל כאלה ואחרות,הוא כלל לא מעשן...

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אולי תמתינו שהאיש יורשע לפני שמכפישים אותו... (ל''ת)

    גד, 20/12/06 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אסור להכפיש ולחשוף שמו של אדם כאשר הוא רק חשוד ברצח ולא הוכח

    סמדר, 20/12/06 15:57

    בוודאות שהוא הרוצח,עושים עליהום על משפחתו וכעת רוצים לפגוע ולרצוח את בני משפחתו.בושה וחרפה למשטרה שכך מטפלת בפרשה כי היא רוצה להוכיח שהיא עושה עבודתה נאמנה וכך מכפישה אדם שלי נראה שתפרו לו תיק ומסכנת את בני משפחתו שיכולים להירצח עכשיו וזאת רק בגלל שתפסו חשוד ברצח ולא מוכח שהוא הרוצח האמיתי.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      999, 20/12/06 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    תפרו לו מזוודה

    הגיונית, 20/12/06 15:33

    לדעתי, למשטרה לא היה חשוד בנמצא וכל עם ישראל כולל הוריה של הנערה היו אוכלים אותם בלי מלח לכן, היה צורך בחשוד מיידי והם עשו כל שביכולתם להביאו למצב שיגיד: זה אני.
    בושה וחרפה למשטרת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ל - 87 דרייפוס ממש לא!

    שאול, 20/12/06 15:22

    אם כבר זעקת הקוזאק הגוזל והמשתלט, לא קשור לזה שהוא לא יהודי, יש לא פנים ומבט של רוצח בדוק שהוא הרוצח, הוא רצח מטעמים גזעניים

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ביררו אם יש לו תיק (ל''ת)

    בארץ מוצאו?, 20/12/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    התלמידים נהגו להתגרות בו? (ל''ת)

    מאיפה אתם, 20/12/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    המניע לא מתאים לאישיות...

    הוא לא אשם, 20/12/06 14:45

    מניע של כבוד פגוע מתאים למרוקאים
    לא לרוסים, מרוקאים רוצחים על כבוד
    וקללות רוסים רוצחים בחבורות ותוך כדי שתייה מרובה.
    נראה לי שהמרוקאים הידביקו לו מניע שמתאים להם...

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה צודק, זה אומר שלרוסים אין כבוד... (ל''ת)

      רק אינטרס., 21/12/06 00:09

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    אין לי מושג מי רצח ומי לא

    אני לא יודע, 20/12/06 14:12

    אבל לכל הראיונות עם המשפחה
    ועם ילדי בית הספר אין שום משמעות - זוהיא פיקנטריה בלבד (נוראה ככל שתהיה)

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    זו פרשת דרייפוס החדשה!הוא זכאי (ל''ת)

    יונה לוי, 20/12/06 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    החשוד המיידי

    ברנס, 20/12/06 13:12

    עוצרים כמה אנשים חלשים בסוף מישהו מודה

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בראיון עם החברה היא הביע פחד מהתלמידים

    אורי, 20/12/06 11:48

    בכתות הגבוהות- כששאל אותה הכתב מי היא חשבה שעשה זאת לפני חשיפת החשוד.
    חבל שביחסי האנוש בכלל- כלומר בחינוך- לא יטפלו כנראה, אחרי סגירת התיק.
    חבל גם שהכתב לא מיצה את הפתח, או הקריאה לעזרה בעצם.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תיק תפור!!!! יש פה משהו יותר ממסריח... (ל''ת)

    מוגי, 20/12/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    תופרים לו תיק

    ז'וז'ו, 20/12/06 11:14

    שמענו כבר על עברינים שרצחו כי לא קיבלו סיגריה אבל מאיפה השטות שמישהו רצח כי ביקשו ממנו?
    החשוד גרר את הילדה לשרותים אחרי ריב , קללות וצעקות ואף אחד לא ראה ולא שמע? הם באמצע המדבר או משהו? זה בית ספר , היו ילדים, חוג פעיל וכו' כולם חרשים ועיורים?
    אם לא מתעלמים מהסיפורים על סקס בשרותים וסמים בבית הספר ומהעובדה שחלק מהזיהוי נעשה בהתאמת די אנ אי נראה שהיה פה יותר מאשר ריב על סיגריה(דם? זרע?)
    הילדה נרצחה כי היתה מעורבת או עדה למשהו לא חוקי בשרותים
    אולי החשוד נתפס באמצע אקט מיני או עסקת סמים, נבהל, ורצח? אולי התפתה לסקס מהיר בשרותים וניסו לסחוט ממנו כסף וכעת מודה ברצח כי מה יש לו להסתבך עם אישומים נוספים? משהו מסריח כאן
    מאוד מסריח כאן והמערכת מחפה על זה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    זה נראה כמו פרשת עמוס ברנס 2 - חוקרים לחוצים, חשוד חלש נפשית

    משטרה בקרקס, 20/12/06 10:59

    גם עמוס ברנס הודה ושחזר, רק לאחר שנים רבות התברר איזה מכות הוא חטף לפניכן.

    ככה זה, היוקרה של המשטרה תלויה במציאת הרוצח. אין להם מושג איך לחקור ונדמה להם שאם יגידו בתקשורת שיש עצורים וחשודים זה יתרום לתדמית שלהם (בטלוויזיה הראו איך הם מיהרו לעצור חפים מפשע אבל כלל לא טרחו לבדוק את התיק האישי של הנרצחת שנותר בכיתה).

    זה גם מזכיר את הרצח של אסף שטיירמן ז''ל. נעצרו כמה שחורים מכפ''ס והמשטרה התלבשה עליהם למשך כמה שנים.

    המשטרה כמו כל החברה הרקובה הזו פועלת עפ''י סטיגמות, שום דבר לא ענייני, הכל סטיגמות.



    הגב לתגובה זו

    • אתה יכול להסביר לי

      רעד, 20/12/06 12:47

      יש לי שאלה מזה הסיפור של עמוס ברנס... איפה זה קרה ומה הסיפור

      הגב לתגובה זו

      • אני לא זוכרת בדיוק

        שולשו, 20/12/06 14:26

        אבל עמוס ברנס הודה ברצח של נערה, והיה בכלא כמעט 30 שנה (נדמה לי)

        ובסוף התברר כי הוציאו ממנו הודאה ברצח, ושיחזור, באמצעות ''לחץ פיזי מתון''.

        הוא השתחרר מהכלא לפני 4-5 שנים אחרי משפט ארוך שבו נקבע שאין מספיק ראיות הקושרות אותו לרצח.

        הגב לתגובה זו

    • תסביר לי בבקשה איך אדם שלכאורה לא ביצע את המעשה, מוביל את חוקריו

      רויטל, 20/12/06 13:14

      לסכין ששימשה אותו לביצוע הרצח? דבר שכמובן ניתן לאמת באמצעות טביעות אצבע ודגימות D.N.A
      בנוסף, חשוד שלא ביצע את המעשה לא יידע למסור פרטים מאוד קונקרטים שרק הוא כמבצע יודע, כל זאת בעת השחזור.

      האמן לי שמשטרת ישראל לא תרשה לעצמה להתבזות בצורה שפלה שכזו, הכל הרי יעמוד בפני שופט.
      הרבה מים עברו בנהר מאז פרשת ברנס שארעה לפני שלושים שנה לערך, מה גם שאז כמדומני לא נתפס כלי הרצח, במקרה של זדורוב אין ראיה חזקה יותר לאחר שהצביע על הסכין.

      הגב לתגובה זו

      • מידע פנימי?

        דפי, 20/12/06 14:23

        אני לא מאמינה לפירסומים, רק למה שיוכח במשפט.

        בנתיים המשטרה הוכיחה לנו ברוב הודה שגם למה שהם מוציאים מהפה אין אמינות גדולה

        אני מקווה שאם הוא הרוצח העניין יוכח מעבר לכל ספק.
        בנתיים זה נשמע כמו סיפור עם טעם מאד רע.

        מנחמת את משפחת ראדה מעומק הלב, ומקווה שהאמת כולה תצא לאור ללא הכפשות וללא נסיונות המשטרה לצאת גיבורים על חשבון כבודה של תאיר ועל חשבון אחרים.

        הגב לתגובה זו

      • מצאו את הסכין?זה שהוא הוביל...

        לללל, 20/12/06 16:02

        אותם לסכין זה לא אומר שמצאו .

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    הרוצח הוא רוצח אבל התנהגות ואלימות הילדים ..אוי ואבויי (ל''ת)

    חינוך חרה, 20/12/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    רוסי משוגע

    מור, 20/12/06 10:51

    כול הרוסים משוגעים שותים כל היום וודקה

    הגב לתגובה זו

    • אחותי למה ההכללות הגזעניות

      תימני, 20/12/06 11:04

      לישראל עלו למעלה ממיליון עולים
      חדשים מרוסיה רובם אנשים ניפלאים
      וכמו שבכל עדה יש רוצחים גם לרוסים
      ישנם וגם לתימנים ומרוקאים ופולנים
      יש רוצחים שפלים

      הגב לתגובה זו

    • אני מכיר גם כמה ישראלים ששותים כל היום וודקה (ל''ת)

      אז הם רוצחים?, 20/12/06 11:17

      הגב לתגובה זו

      • אני מכיר כמה צברים שלא שותים וודקה (ל''ת)

        קובי, 20/12/06 15:05

        הגב לתגובה זו

    • ישראלית מטומטמת

      זועמת, 20/12/06 12:10

      כל הישראלים מטומטמים, ומור היא הדוגמא. אולי תתחילי לשתות קצת וודקה אז תתקרבי לרמה של הרוסים

      הגב לתגובה זו

    • פרחה מטומטמת רוב העולים הם הצלה למדינה

      יונית אבוטבול, 20/12/06 13:12

      בדיוק כמו לומר שכל המרוקאים פושעים וכל המרוקאיות פרחות וטיפשות רק כי מכירים אחת כזו או שתיים כאלה.
      אני המון פעמים נתקלת בבעיה הזו בגלל השם ומקום המגורים שלי מיד חושבים שפע מאורגן.
      אני לא אחליף את השם שלי. אני גאה בו.

      הגב לתגובה זו

      • איך, איך אנחנו רוצים לחיות בשלום..

        דפי, 20/12/06 14:32

        אם את גוערת בה ובאותה נשימה מנבלת את הפה בקללות?!

        הרוסים יוצאי דופן (לא הצילו אף אחד) הביאו איתם המון דברים טובים וגם דברים רעים

        כמו כל עליה: התימנים, הייקים, שארית הפליטה, המזרחיים, הצפון אפריקאים, והאתיופים וכוללללללללם

        אגב, בגלל זה הישראלים נחשבים עם יפה היום (עירוב של גנים מכלמני תרבויות) בניגוד לתדמית השמית המכוערת של היהודים לפני קיבוץ הגלויות.

        אז בואו ביחד נוכיח שאנחנו לא רק יפים מבחוץ, אלא גם יפים מבפנים!

        אלו היו 60 שניות על סובלנות

        הגב לתגובה זו

      • את מצטרפת לאלימים? (ל''ת)

        ?, 21/12/06 00:11

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    להרוג את הרוצח כמו שהוא רצח

    איתמר, 20/12/06 10:40

    הוא רצח את הילדה והוא משגע צריך להוציא אותו להורג

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    התייחסות של כלי תקשורת מקוממת

    ר, 20/12/06 10:38

    אותי מקוממת העובדה שעוד לא הוכח שהבחור באמת ביצע את הרצח אבל כבר בכל כלי תיקשורת קוראים לו רוצח. מבחינתם זהו עניין סגור והכל בשביל עוד ידיעה מרעישה שתמשוך תשומת לב הציבור. למרות שישנן הרבה סוגיות ב''פיענוח'' הזה שמעוררת תהייה ולא הוצגו שום ראיות, ויתכן מאד שההודאה על המעשה נמסרה תחת הפעלת לחץ רב (הרי זה ברור שכאשר כל המדינה עוקבת אחרי הפרשה מאד נחוץ למצוא אשם מהר), כולם כבר הרשיעו אותו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא בעצמו הודה וקרא לעצמו רוצח אף שיחזר את הרצח!!! (ל''ת)

      אתה ממש דפוק, 20/12/06 13:02

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    שאלה מאד מטרידה

    מיכאל, 20/12/06 10:34

    אחד ההורים מבית הספר סיפר בראיון,כי בבית הספר הילדים קיימו יחסי מין בשירותים,היו מעשי בריונות,ילדים עישנו בבית הספר.האם תאיר ז'ל היתה גם בתמונה והןריה לא ידעו על כך ?
    אם כן אזי המניע של החשוד יש לו רגליים והוא עמדת מפתח בחקירה.
    ולכל המתלהמים נגד המשטרה-במסיבת העיתונאים אמר מפקד המחוז במפורש כי המשטרה מקבלת את ההודאה בזהירות מירבית,אז שלא יספרו סיפורים על הלבשת תיקים.
    חוץ מזה במשטרה ממתינה לבדיקת ד.נ.א של החשוד,תוצאותיו יתנו מענה האם האיש קשור סופית בפרשה.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    דיבבו אותו והוא הודה

    יהודי רוסי, 20/12/06 10:20

    מה לא ברור?
    כנראה הוא ראה ילדה קטנה ושחרחרה, יפה כזו וטיפה חוצפנית, הדם עלה לו לראש מכל העארסים הקודמים, הוא לא רגיל לזה במנטליות הרוסית וכיסח לה את הצורה זהו, אם הוא היה יהודי הוא לא היה עושה את זה, רוב הגויים היהודים לא מבחינים בין יהודים לערבים, בגלל בורות לצערי
    אלכסיי

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    עצוב מאוד

    חי, 20/12/06 10:20

    ועוד יותר עצוב להורים שאין להם את מי להאשים מלבד הרוצח ובתם שלמרות הצער הרב לא חונכה להתנהגות ראויה כולם מבינים שהיא ביקשה סיגריה ורק ההורים בשוק מוחלט אם בשעות הללו היא הייתה בחוג לכינור כל האירוע היה נחסך. אין ספק שהאירוע מעציב מאוד אבל הלקח הוא דווקא להורים תשימו לב לילדים שלכם ולהתנהגות שלהם בתי הספר הפכו לקן של אלימות סמים ומין אי אפשר לסמוך רק על המדינה שתתן ערכים לילדים (אני לא מדבר על דת) להורים עם כל הצער אין את מי להאשים רק את עצמם ואת הסיטואציה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עונש מוות לרוצחים!!!!!! (ל''ת)

    יונתן פנחס, 20/12/06 10:18

    הגב לתגובה זו

    • אילו.....

      נ., 20/12/06 19:19

      אם הייה במדינתנו עונש ראוי לרוצחים ולכל הזבל האחר שייש אז מזמן היינו חיים באיחוד

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה אלמנטרי - מסייה ווטסון

    התם ומתמם, 20/12/06 10:12

    א. ככל הנראה לחשוד אין כל רקע פלילי ובודאי לא של עברות אלימות או מין.
    ב. האם החשוד נשא עמו סכין ? אם כן מדוע? האם נשאל, האם הסביר ?
    ג. איזו סכין זו ?
    ד. היכן הסכין ?
    ה. האם נמצאו טביעות אצבעות של החשוד על הסכין ?
    ו. במידה ולא האם ניתן להניח שהחשוד שרצח כתוצאה מזעם עצום זכר לנגב את טביעות האצבעות ?
    ח. במקום הרצח נמצא דם רב, אין להניח כי בגדי הרוצח לא הוכתמו בדם -היכן הבגדים ?
    ט. האם הרוצח התקלח לאחר הרצח ? היכן ?
    י. האם נמצאו סריטות, סמנים גופניים כולשהם על גופו של החשוד ?
    יא. היכן בוצעו עבודות הריצוף ? בהנחה שלא בוצעו בשירותים - מקום בו נמצאה הגופה האם החשוד הסתובב בשרותי הנשים לפני כן ? האם יש עדויות מתועדות ?
    יב. האם לא נמצא כי בעוד שבוע המשטרה תערוך מסיבה נוספת ובה תציג את החשוד האמיתי חרדי/ערבי/מתנחל/הומו

    הגב לתגובה זו

    • קלסטרון הרוצח הממוצע בישראל- כנסו

      דוסלי שונא, 20/12/06 10:31

      בינתיים עד כה הוכחו דווקא ה''צברים'' החילונים בנים ל''משפחות טובות'' כרוצחים אידיאליים ללא מניע!
      בעוד אתה זורק רפש לכל הכיוונים עדיף שתחשוב מה בעצם ימנע מהילד שלך לרצוח כשכל מה שאתה מראה לו כל היום זה סרטי אלימות וכוכבות סקסיסטיות...

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    זה היה צפוי, חיכיתי לזה

    אהרון, 20/12/06 10:11

    זה פשע שנאה ותו לא, כנראה הילדים העבריינים הציקו לו, נו ומי תמיד הקרבן החלש והקטן, בדרך זה התימנים, זה שליוב של שחור אבל לא ארסי וצבעוני, חוטפים לו מנשלים אותו מהאדמה ועכשיו משהוא חדש, גם רוצחים אותו, לזכר ענבל עמרם ותאיר ראדה שתנוחו על משכבם בשלום, מפשעי השנאה שבוצעו על ידי גויים מתוסכלים

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    עולה חדש שלא מבין את השפה

    תחשבו, 20/12/06 10:09

    התרכז במוסיקה באזניות כשעבד... אתם חושבים שזו סיבה להפוך אותו לרוצח מוזר? החינוך של הילדים מוזר יותר.
    כל הגירסאות מתהפכות כעת כדי לחזק את החשדותנ נגדו

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מסכן יש להעמיד לדין את כל מי שהתעלל

    שאולי, 20/12/06 10:04

    בו להגיש נגדם והוריהם תביעות כספיות.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הרוצח מקצרין ,מנוול ,האם היה רוצח בתו

    תלם אהרון, 20/12/06 10:02

    האם היה רוצח את בתו או את אשתו שהיתה מבקשת ממנו ללכת למכולת להביא מצרכים ????????????

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פרשת עמוס ברנס - רחל הלר ז''ל, חוזרת!!! (ל''ת)

    המשטרה, 20/12/06 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    עשיתם מהפושע הנטעב צדיק

    שרון, 20/12/06 09:59

    כולם פה משחקים אותה שרלוק הולמס וכותבים כמה שזה ניראה להם לא הגיוני וכמה שהבחור הזה מיסכן ונקי כפיים!
    מה אתם יודעים בכלל!? ניראה שאתם שוכחים מי כאן הקורבן,
    הילדה והמשפחה שלה הם הקורבן ולא החשוד! נאמר שפרט להודעה יש להם הוכחות חותכות שקושרות אותו לרצח וכולם פה עסוקים בלעשות לו הפליה מתקנת רק בגלל שהוא רוסי ...
    סוו ואט עם הוא בו מיעוטים או עם הוא בחור שקט בדרך כלל לביינתים הוא זה שהודה והוא זה שהחזיק בכלי הרצח ...
    אז תפסיקו לזיין את השכל עם הטענות חסרות השחר שלכם שזה לא הגיוני וזה לא מיסתדר יש הוכחות וכנראה שאי אפשר לחזות מראש מי מסוגל למעשה ניתעב כזה ומי לא...

    הגב לתגובה זו

    • את ממש צודקת

      יסמין, 20/12/06 18:44

      כמה שאת צודקת...

      הגב לתגובה זו

    • כל השרולוקים הולמס למיניהם פנו...

      לידור, 20/12/06 18:46

      מקום במקלדת

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אריה ניצוד בסיביר..?

    מושון, 20/12/06 09:55

    רונלד ריגן המנוח ,אחרון הנשיאים בארה''ב שהבין את החשיבה הרוסית ,אהב לספר בדיחות על הקומוניסטים. הוא שאל :איך תופסים אריה בסיביר ? [למשכילים שביננו ,קר שם ויש רק דובים] וענה + תופסים דוב ומשכנעים אותו שהוא אריה . הק גי' בי ידע לשכנע אסירים ולגרום להם להודות בפשעים שלא היו. אז איך תופסים רוצח בגולן =מוצאים עולה חדש /ערבי / תמהוני אחר ומשכנעים אותו ,אולי אפילו מגלים לו לפני השחזור את הפרטים המוכמנים.האם הוא לא אשם? לא יודע .נראה את ה די אן איי קודם. אבל אם לא ,תזכרו שהצורך של המשטרה להצדיק את הרפיסות הרשלנית שלה לא פחות חזק מהצורך לתפוס את הרוצח. תנו להם זמן והוא יודה גם ברצח ארלוזרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הסיפור לא נראה לי! 3 נקודות

    עמית, 20/12/06 09:44

    1. או שזה לא הוא והכריחו אותו להודות, או שהיה משהו על רקע מיני, האם היא נאנסה? אולי הוא אונן והיא ראתה אותו...
    2. מי שהכיר אותה, האם סביר שתבקש סיגריה?
    3. ההטרדה שלו ע''י התלמידים זה משהו מגעיל, קטינים לא צריכים בכלל לפנות למבוגרים זרים, ולהפך.

    הגב לתגובה זו

    • ההודאה הוצאה ממנו במכות רצח!!!! (ל''ת)

      שוטר שיודע, 20/12/06 10:31

      הגב לתגובה זו

    • כמה נוח לתפוס מטומטם רוסי ולתפור לו תיק! (ל''ת)

      יפה השוטרת, 20/12/06 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה שעצוב שנדמה כי הנחו את הילדים לשקר

    עירית, 20/12/06 09:38

    ראיתי ראיון בטלוויזיה עם חברות שלא ענו על שאלות המראיין, עושה רושם בכדי להגן על שם בית הספר.

    אולי אם היו מודעים להתהגות של הילדים בבית הספר, זה היה עוזר למצוא את הרוצח.

    אבל נדמה שמנהלי והורי בית ספר קצרין מעוניינים בהגנה על שמם הטוב, יותר מאשר באמת.

    אפשר להבין את ההלם והכאב, הרצח נורא ואיום. אבל מישהו צריך לדאוג גם לחינוך הנערים האלה לאמת וכבוד לזולת.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה אתם חושבים שהסיפור הזה מעניין מישהו? (ל''ת)

    רועי, 20/12/06 09:36

    הגב לתגובה זו

    • לא מדובר על שוד זקנה, מדובר על רצח שיחזור לחזור על עצמו (ל''ת)

      הגר, 20/12/06 09:56

      הגב לתגובה זו

      • להגר שלדעתי חצופה לא פחות!

        אורטל, 20/12/06 12:07

        ושוד זקנה זה בסדר???????????

        הגב לתגובה זו

    • אתה חצוף ברמות...כפי הנראה אתה לא אבא ....

      ליבי עם המשפחה, 20/12/06 10:03

      ולכן זה לא מעניין אותך ...לא ברור לי למה נכנסת לקרוא את הכתבה ועוד להגיב תגובה מטופשת למרות ''שזה לא מעניין אותך'' חצוףףףףףףףףףףףףףףף!!!

      הגב לתגובה זו

    • כי מדובר בעמוס ברנס 2 (ל''ת)

      יעל כהן, 20/12/06 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    לא מאמינה שזה הוא

    אורית, 20/12/06 09:30

    ממש לא נראה לא אמין שבגלל סיגריה היה רצח .משהו לא נראה פה חשוב לבדוק טוב טוב האם לא תפרו לו תיק. התחושה שלי לא טובה והסיבה לא מספקת שהמשטרה נותנת לנו .
    תנו לי סיבה אחת יותר משכנעת של רצח סיגריה או ויכוח לא מספיק .
    ומסכנה האמא של תאיר שגם מכפישים את תאיר ז''ל שהיא עישנה או דיברה לא יפה צריך רגישות רבותיי

    הגב לתגובה זו

    • מידיעה אישית:תיק תפור!!!!!!

      יודע דבר, 20/12/06 10:33

      הוא זכאי

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כמה שאלות

    יעקב בן גיגי, 20/12/06 09:28


    1. כמה מקרים היו שהמשטרה גרמה לחשודים להודות במה שלא עשו?...
    2. בבית הספר יש בעיית סמים קשה ובעיית אלימות! מי אשם?
    4. נושא יחסי המין של ילדים בבית הספר המדובר! מי אשם?
    5. רצח הוא רצח! אבל ילדה בת 14 מבקשת סיגריה? זה לא אומר משהו?
    לאחר שתינתנה התשובות לשאלות המעיקות הללו נוכל להתחיל לחנך. מה שברור שמערכת החינוך פשטה את הרגל לאחר שהפכה להיות פושטת יד!

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך שהיא בקשה ממנו סיגריה. (ל''ת)

      הוא סתם שקרן, 20/12/06 09:33

      הגב לתגובה זו

    • אז מה?

      זה לא נורמלי, 20/12/06 10:07

      נגיד שהיא ביקשה סיגריה
      ונגיד שהוא סירב
      ונגיד שהיא קיללה אותו... למשל רוסי מסריח... נו??????
      אז ככה לשחוט אותה?

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    חינוך חילוני

    אאא, 20/12/06 09:26

    מניב גם סמים,אלימות,קוסמופוליטיות,מתירנות מינית ומחיקת זהות קולקטיבית.

    הגב לתגובה זו

    • וחינוך דתי מניב צרות מוחין

      זזז, 20/12/06 10:58

      אינדוקטרינציה משמעותה העדר חרות המחשבה. שמח באלוהיך, אאא

      הגב לתגובה זו

    • לא כל החילונים מחנכים את הילדים שלהםם אותו דברר כמו שהדתים לא

      פרדסכצית בנשמה, 20/12/06 13:31

      גם ההרבה דתים נעשנים סמים רבים מכותת וכלל זהה מה את מבלבלת את המוחח לא כלל החילונים אותו דברר הדתיים חושבים שאנחנו לא מאמינים בה' אני יודעת שתמידד מכפישים את הדתיים החילונים יפסיקו שגם בתיים יפסיקו
      ובקשרר לרצחח שונאתת רוסים אוכלי חזיר תחזרו לארץ שלכםם והרוסי הזה הרוצח עם לא הוא לא היה מודע כמו ה-2 הקודמיםם
      כואבב הלבב

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל אחד נהיה לי גשש בלש,יאללהה...

    רני, 20/12/06 09:23

    נראה לי,לא נראה לי,מי אתם שתחוו דעה בכלל,כמה שטויות בכתבה אחת בחיי.... ולמשפחת ראדה,בעיקר לאילנה, אני איתך באבלך הכבד, אכן קשה לקבל כי הילדה שלך נרצחה בגלל ויכוח,קשה להבין ולהשלים עם כך, אבל לכל המתלהמים וגם לאנשים מקצרין,די להתבריינות (אם במקרה הזה המשטרה תתן לו לברוח אנחנו נדאג לטפל בו),ממש אוכלוסיה מתורבתת.די.אנחנו לא ברשות הפלסטינית.

    הגב לתגובה זו

    • תכלס... (ל''ת)

      שלי, 20/12/06 13:07

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הילדים הציקו לו

    קובי קינג, 20/12/06 09:21

    כמובן שזה לא תירוץ לרצח אבל אולי היה
    משהו שקדם לאירוע הזה שהעיר את החיה
    בתוך הבן אדם. אולי צחקו אליו קיללו אותו
    יש הרבה גזענות כלפי הרוסים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ''כיפה אדומה'' מבית היוצר של המשטרה (ל''ת)

    ארז, 20/12/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אנשים בקצרין אלימים מאוד...אז איך נדע שהרוצח לא בחוץ?

    Athenas, 20/12/06 09:20

    עושה רושם שיש שם אנשים שמוכנים לרצוח אפילו משפחה של חשוד. פתאום זזים כל מני עדויות על אופי שלו........מה עם כל העדויות על אופי אלים של צעירי הישוב? משהו מזריח במקום הזה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע כמה אתה צודק*

      טניה בולסלבסקי, 20/12/06 10:35

      בקצרין יש אלימות מהגרועות הארץ-הרצח הזה הוא הוכחה לכך

      הגב לתגובה זו

      • טוב שיש לכם את מי להאשים!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        ילדה מקצרין, 20/12/06 11:22

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    וגם אם היא ביקשה סיגריה..וקיללה. זה עדיין לא מצדיק רצח..

    גזוז, 20/12/06 09:17

    וגם אם היא ביקשה סיגריה..וקיללה. זה עדיין לא מצדיק רצח..רק מראה שהוא אדם חלש..הוא יכל להתלונן בהנהלת בית הספר עליה. במקום זה הוא רצח. לדעתי צריך לשבור לו את הידיים..שלא יהיה לו שימוש בהם

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ''מוזר כי הוא כל הזמן היה עם האוזניות ושמע מוסיקה'' ?!?!?

    216, 20/12/06 09:17

    מה הקשר ?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כנסווו דחוף

    ttt, 20/12/06 09:13

    תדעו לכם שהמשטרה רוצה לצאת הכי בסדר שאפשר ולכן היא מצאה מישהו רוסי והאשימה אותו אני אישית מכירה הרבה סיפורים שהמשטרה החליטה שמישהו אשם פיצצה אותו ממכות כדי שיודה איימה עליו (אולי הוא לא חוקי כאן) ולכן הם מודים ואחכ הם מתחילים לערער ולכן המשיכו בחיפושים, זה נשמע מופך .

    הגב לתגובה זו

    • ממתי רוסים אינם אלימים?

      המחתרת הסגולה, 20/12/06 09:28

      מי שותה ודקה כאילו זה מים מהברז?

      הגב לתגובה זו

      • גם בני סלע רוסי ששתה וודקה? (ל''ת)

        המחתרת הירוקה, 20/12/06 10:13

        הגב לתגובה זו

        • בני סלע לא רצח ילדה בת 13...ואני לא באה לגונן עליו...

          דנית, 20/12/06 10:41

          מפני שהוא גרם נזק להרבה נשים, אבל אין מקום להשוואה !!!

          הגב לתגובה זו

          • מה שהתגובה מעליך ניסתה להגיד

            המחתרת הכחולה, 20/12/06 12:26

            זה שאלימות יש אצל כולם ללא קשר למוצא. אם לא הבנת את זה יש לך בעיה קשה.

            הגב לתגובה זו

  • 52.

    אספסוף רצחני וטיפש

    אאא, 20/12/06 09:12

    בדיוק כמו אנשי הקו קלוס קלאן

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תפסו בן אדם מוגבל ואשימו אותו

    צפונית, 20/12/06 09:11

    כל הסיפור נראה לא אמין.
    אלווי שבאמת תפסו את הרוצח ולא בן אדם שעבד בחצר

    הגב לתגובה זו

    • אישתו אומרת שהוא אינטיליגנטי מי את שתגידי שהוא מוגבל? (ל''ת)

      אבוקאדו, 20/12/06 11:34

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    קראדי ואו בני סלע ואו וענונו - בלא הבדל ממשי (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 20/12/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    זדורוב יודה גם באחריותו לרעידת האדמה ביפן (ל''ת)

    משטרת ''פדיחה'', 20/12/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    א. הוא הודה ברצח ב. הוא גם טוען שהסיבה-התפרצות של רגע עקב הצקות

    כבשה מנתחת, 20/12/06 09:05

    ג. מרגע שהודה-אין לו סיבה לשקר. גם הנימוק שהילדה ביקשה סיגריה וקיללה אותו - לא יביא לו כל הקלה בעונש הצפוי.
    ד. לכן, או שכל הסיפור שלו נכון (ההודאה והנימוקים), או שכל הסיפור שלו (ההודאה והנימוקים) - מצוץ מן האצבע (של חוקריו). אי אפשר להאמין רק להודאה ולא להאמין לנימוקיו בדבר ההתעללות המילולית והסיגריה (לי זה נשמע מאוד סביר דווקא). זה חייב להיות עסקת חבילה.

    הגב לתגובה זו

    • לא יכולה להיות סיבה (ל''ת)

      אחרת להתפרצות??, 20/12/06 14:59

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אצל משטרת קראדי העלובה כל תפיסת חשוד היא סיבה לקרנבל. (ל''ת)

    @@@@@@, 20/12/06 09:04

    הגב לתגובה זו

    • נכון! קראדי לא יודע איך לצאת מהברוך של בני סלע (ל''ת)

      הגר, 20/12/06 09:58

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    רוב ההורים בחטיבה לא יודעים כי ילדיהם מעשנים. (ל''ת)

    AKNV ECKR, 20/12/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תגובה קיצונית של אנשי קצרין

    avia, 20/12/06 08:53

    אל תתחילו ב''עליהום''. האיש רק חשוד. תפסיקו להתנהג באלימות ולאיים. זה לא נכוןצ ולא צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    המשטרה לא הוכיחה עד היום את הריקבונותה ? (ל''ת)

    ציק, 20/12/06 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    התלמידים הרעים התעללו בו יותר מדי אך הרצח לא מוצדק

    מורה לתורה, 20/12/06 08:42

    התלמידים הרעים וחסרי החינוך הוציאו לרומן זדורוב את דעתו כי הם רגילים לחולשה ורפיון מצד המחנכים הישראלים אך הפעם הזאת הם נתקלו בעולה חדש שלא היה מוכן לשאת את התעללותם ושם לזה סוף.
    עם כל הצער על הרצח הלא כל אם לילדה חושבת שבתה היא מלאך אך המציאות היא ששחיתות הדור הרע הזה לא פוסח על הנערים בהעדר חינוך לתורה
    www.moreletora.com

    הגב לתגובה זו

    • רק תורה ודת מביאים מלחמות !!!!!! (ל''ת)

      רבקה, 20/12/06 08:56

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם האמונה...מה עם המוסר?

        גזוז, 20/12/06 09:20

        ומה עם האמונה...מה עם המוסר? איפה הערכים הטמונים בדת?

        הגב לתגובה זו

        • אם היית לומד תורה היית רואה שהיא הבסיס למוסר

          שיר, 20/12/06 10:20

          רוב המצוות בתורה מדברות על מצוות שבן אדם לחברו, גם הדברים הלא מובנים כל כך המטרה הסופית שלהם זה למנוע התנהגות לא נאותה כלפי הזולת.
          אם הייתם לומדים תורה הייתם רואים ששם מי שאומר לשון הרע, או פוגע באחרים מקבל עונש קשה של צרעת , הזמנים לא אותם זמנים אבל עדיין העברת המסרים והידע על העונשים גורמת לילדים להבין שזה אסור , תסתכלו על הילדים הדתיים ברובם הם יותר מחונכים , הרבה פחות אלימים ואוהבים לעזור.
          ילדה דתיה לא הייתה מעשנת ובטח שלא מדברת עם בחור זר. (שלא לדבר על קללות)
          אצלי בבית ספר נתנו כבוד לכל העובדים , אפילו הזמינו את השרתים למסיבות והכל...

          הגב לתגובה זו

          • במקרה שלכם זה מוסר כפול, ורב אינטרסנט שמגדיר לכם אותו

            דת=אסון וודאי, 20/12/06 11:13

            תכניסו לכם טוב טוב לראש, החינוך עפ''י התורה הביא לשנאה של היהודים בכל מקום שבו הם חיו, הפך את היהודים לעם שלא מסוגל לחיות יחד במדינה, אפילו התפילות נפרדות לאשכנזים וספרדים (הרי יש אלוהים שחור ואלוהים לבן).

            אתם הגזענים הכי גדולים, יהירים, הצניעות זרה לכם, אתם הכי חכמים והגוים והחילונים הם האשפה שלכם.

            אכן חינוך לתפארת מדינת אירן.

            הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך בכל מילה-בלי תורה אין כלום! (ל''ת)

      יודע תורה, 20/12/06 09:13

      הגב לתגובה זו

    • חינוך לערכים ולא לציונים - עם ישראל חי! (ל''ת)

      יהודי, 20/12/06 10:34

      הגב לתגובה זו

    • יגאל אמיר התחנך על ברכי התורה ''שלך'' (ל''ת)

      המבקר הציני, 20/12/06 11:00

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    משום מה הסיפור לא נשמע טוב. מקווה שהמשטרה אכן עושה צדק ולא עוול

    ומפלילה סתם אחד, 20/12/06 08:40

    משם מה נראה כי המשטרה מנסה לתפור כאן תיק: נושא הסיגריה וכד'.
    נראה יותר כי המשטרה מנסה לצבור לעצמה איזו נקודה אחת מסכנה לאחר כל הפשלות שלה. אני מקווה שלא נגרם עוול לאזרח תמים ע''ח שיפור תדמיתה של המשטרה. פשוט - לא נראה ולא נשמע הסיפור ההזוי הזה. אפילו משפחת ראדה מטילה ספק בכל הענין.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עם כל הצער, לדעתי התושבים מגזימים. צריך להביא לידיעתם שקצרין זה לא (ל''ת)

    טכסס ושירגעו., 20/12/06 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רצח מתועב מחליא בן עוולה

    ליאם, 20/12/06 08:35

    שום מעשה או בקשה כלשהי לא מצדיק רצח אכזרי כזה היצור הזה הוא לא אנושי יימח שמו לעד!

    הגב לתגובה זו

    • יימח שמו לעד (ל''ת)

      ., 20/12/06 19:11

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    חנית קיקוס

    יוני, 20/12/06 08:31

    כבר קרה בעבר שהמשטרה סגרה תיק כזה להזכירכם המקרה של חנית קיקוס שהרוצח בדואי מהדרום הודה תחת לחץ והיום הוא חוזר בהודאתו ואפילו אביה של הנערה לא חושב שהוא ביצע את הרצח.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למה הציקו לו? למה לא נותנים לחיות? ממתי שיפוצניק צריך לתקשר עם נוער (ל''ת)

    מית נמש, 20/12/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ניראה לי שבאמת צודקת

    האמא צודקת, 20/12/06 08:13

    תנסו להבין את זה תנסו לחבר כמה דברים
    פשוט מאוד הבנ סונה היה מאונן
    תאיר ראתה את זה בטעות
    ומאפדיחה החרא הזה לא רצה שתספר ורצח אותה
    ויודעים מה האמא צודקת אני מאמין בזה גם
    אין מצב שהיא בקשה מימנו סיגריה אין מצב
    לפי כול מה שאומרים אליה אני לא מאמין שהיא איתה מעשנת

    בקיצור האמא צודקת במאה אחוז
    להכניס אותו לכלא עם העבריינים הכי גדולים בארץ שם הוא יקבל תמגיע לו שם יראו לו מזה להיות גיבור על ילדים

    ועכשיו משהו למשפחה של תאיר
    אתם האנשים הכי חזקים שראיתי עד היום אני מחבק אותכם ואני מקווה שהרוצח יקבל את המגיע לו
    יהיה זיכרה ברוךךךךךך

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מפחיד מה שקורה פה...

    עוקב אחר התגובו, 20/12/06 08:12

    אתם באמת חושבים שהמשטרה תעשה מעשה כה חסר צדק ותאשים מישהו רק כדיי לשמור על ''המוניטין'' שלה? ואם כן, לאן הגענו במדינה? מי ייתן את הדעת על המשטרה? מי ישמור עלינו באמת מפני פושעים?
    זה נותן תחושה של חוסר בטחון במדינה....
    חכו ונראה מה בסוף.... אמרו שהוא שיחזר את הרצח ולמה לא חוקרים מחדש את בני סלע האם היה בקצרין ביום הרצח? שהוא גם יישבר!

    הגב לתגובה זו

    • ידידי היקר והתמים...

      סטודנט למשפטים, 20/12/06 10:25

      גש לסניגוריה הציבורית, תקרא פסקי דין, תיזכר בתחקיר של מבט שני מלפני כמה חודשים, ואז תבין כמה מקרים של הרשעות שווא היו לנו במדינה

      הגב לתגובה זו

    • חברי התמים...

      אור4, 20/12/06 12:20

      אתה באמת לא מבין?! המשטרה חייבת אבל חייבת להציל את כבודה האבוד, להחזיר את אמון הציבור, אחרי בריחת בני סלע.
      וכמו שאומר הסטודנט שהגיב לפניי לא חסרות לנו הפללות שווא במדינה שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    קראדי(גל הירש)-'' הרוצח בידינו! ניצחנו!! פתרנו!!!'' (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 20/12/06 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    די עם הפסטיבל, למשפחה - תתאבלו והיתר - די (ל''ת)

    המבקרת1, 20/12/06 07:58

    הגב לתגובה זו

    • צודקת! והיום עוד הם אצל דודו טופז, אלוהים ישמור. (ל''ת)

      מביך, 20/12/06 08:30

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לרוצח הזה

    פקק תנועה, 20/12/06 07:54

    מגיע ללא ספק. את העונש המגיע לו .בהתאם למה שהוא ביצע .ולירצוח ביגלל הקנטה או סיגריה גם זו בעיה.אבל ישנו אבל אחד גדול בנוגע להיתנהגות בני הנוער .במיסגרת היתנדבותי במישמר האזרחי אני רואה במו עני את. היתנהגותם האלימה הקללות והונדליזים השתיה עישון הסיגריות והנרגילה .לעניי כול ..פעם אחת אפילו זרקו עלי אבן כשהיגעתי לפזר הפגנה מהן זו.לבוש הבנות שניראות כמו ילדות מביית טוב מזעזע ומשפיל. כול אחד שרואה זואת כולל היתנהגותן .זה פשוט לא יאומן. וכול זאת .בה מהחינוך המודרני והמטירני .עם ישראל חייב לקחת את עצמו ביידים.אחרת המצב ילך ויחמחיר ויהיה יותר גרוע.ההורים צרכים לקחת את המושכות מיד לידיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    משהו לא מסתדר,,,ומה יהיה אם הוא לא הרוצח,,,המשטרה גמורה,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 20/12/06 07:49

    הגב לתגובה זו

    • משום מה אני גם חושבת כמוך. מחכה לפדיחות. (ל''ת)

      דניאל, 20/12/06 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מהסיפור עולה ריח מוזר. ספק גדול אם נעשה כאן צדק (ל''ת)

    ישראלי, 20/12/06 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה מוזר בלישמוע מוזיקה באזניות???? (ל''ת)

    מוזרה, 20/12/06 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מסיבת עיתונאים ? אתם שלומיאלים במדים !!

    קנדי, 20/12/06 07:45

    האם כבר הוא הודה ברצח ארלוזרוב ? ובכלל תחזיקו אותו עוד יום בלי שינה והוא גם יודה ברצח קנדי, וברצח גדליהו גם כן.

    למה הם תמיד נשברים ומודים לפנות בוקר ?

    לא ידעתי שהמשטרה מקיימת נשפיות נוצצות לנחקריה עד לפנות בוקר וכך כשהעולם נראה מבדח הם מייד נשברים וחותמים על הודאות.

    אסור לקבל את הההודאת האלו.

    אם יש הוכחות בבקשה להציגם בפני בית המשפט,
    ההודאה לא תהיה אחת מהם !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מתי אתה מתעורר אם תשע בלילה זה לפנות בוקר בשבילך

      שרית, 20/12/06 08:26

      ????

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כולם להכנס

    כולם להכנס, 20/12/06 07:37

    טוב שנכנסתם
    גם לי לא נראה כול הסיפור הזה אמין!! למה שהיא תבקש ממנו סיגריה?!{רק בנים מעשנים בגיל הזה} ולמה שהיא תקלל אותו בגלל שלא הביא לה?!
    וגם למה שהוא יגיד למישטרה את האמת?, אולי הוא רצח אותה על משו יותר שטותי והוא לא רוצה לספר?!

    הגב לתגובה זו

    • הבחור עבר התעללות מילולית על ידי התלמידים

      גיל אזולאי, 20/12/06 08:07

      (כפי שהם עצמם מודים) ויתכן שזה היה הקש ששבר את גב הגמל

      הגב לתגובה זו

      • אכן, לרוב בני הנוער אין תרבות דיבור ולא יחס כבוד למבוגרים (ל''ת)

        קוצית סבוכה, 20/12/06 08:22

        הגב לתגובה זו

      • התעללות מילולית מילדים קטנים עילה לרצח ??

        שרית, 20/12/06 08:30

        איזה חרטא .
        הקש ששבר את גב הגמל..
        או שהבנאדם פסיכופט, או שאצלו העיוות חמור יותר ולבצע פעילות מינית עצמית בשירותי בנות כשאישתו סיימה הריון וסקס בדרך כלל אין שם , היה בשבילו הפיתרון .
        והילדה נכנסה לו באמצע נבהלה ומי יודע למה ..הוא בחר לגמור את זה בסכין.
        לחשוב שסיגרייה זאת האמת ..
        לא הייתי מאמינה בחיים אני גם לא מאמינה שהמשטרה באמת אוכלת את זה ,רוב הסיכויים שהם מחכים ליתר האמת שתצא לאור .
        סבלנות

        הגב לתגובה זו

    • כנס 28

      אביחי, 20/12/06 08:47

      מה אתה גנוב? רק בנים מעשנים היום בנות מעשנות בכיתה ד' אז אל תתפלא...
      ובהמשך אתה דווקא צודק שכנראה יש מס' פרטים שהוא לא הודה בהם, כנראה שצריך עוד זמן כדי לפענח את הרצח הזה

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ספק אם הוא באמת הרוצח

    בבבב, 20/12/06 07:37

    לא נראה לי, לאור הסיפור שהוא אכן הרוצח. ניתן רק לומר שזו לא הפעם הראשונה אשר בה מודה אדם בפשע שהוא לא ביצע כתוצאה מלחץ משטרתי

    הגב לתגובה זו

    • בטח גם אתה רוצח

      אבי, 20/12/06 08:01

       

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הדיוטות לא מבינם

    חוקר, 20/12/06 06:59

    למשטרה יש את כלי הרצח הסכין,רבותיי הוא הביא את הה ראיה ועוד כמה אלמנטים של המחלקה לזיהוי פלילי קושרים אותו בלבד לרצח. המשטרה הבינה שבידיה הרוצח לפני שבוע אבל הוטל צו איסור פירסום, אתמול הוא הודה ונסגר המעגל, הבעיה היא שהוא ישב 20שנה ויחזור לחיים שתאיר לעולם לא תוכל לחזור.
    אם בני סלע קיבל 35שנה על מה שעשה,הרוצח הזה צריך,70שנה לשבת בכלא

    הגב לתגובה זו

    • הנה גם לי יש סכין בבית ואם תרביץ לי מספיק אני אספר לך שבזה רצחתי

      עו''ד, 20/12/06 07:18

      מה לא ברור? הנה הסכין שלי ופה החבאתי אותה ואני הרוצחת. אם ירביצו גם לך- גם אתה תודה ותשחזר.

      מי שרוצח בצורה כל כך אלימה, אמורות להיות ראיות פיזיות רבות שקושרות אותו, אמור להיות לו מניע או עבר עשיר של התקפי זעם אלימים וכו'.

      איך היא בכלל הגיעה לשרותים שהיו רחוקים ולמה דווקא לשם? איפה בדיוק היו ה''חברות'' שלה?

      לדעתי זה בכלל כמה אנשים ולכן כמות הדקירות הרבות וכמה כלי נשק או שהחזיקו אותה בזמן שאחרים דקרו.

      אין שום בעיה לגבר להשתלט על בת 13 בלי סכין ובלי נעליים. נערות- זה כבר סיפור אחר.

      הגב לתגובה זו

      • עבר עשיר של התקפי זעם אלימים ? (ל''ת)

        שמעת פעם על, 20/12/06 07:25

        הגב לתגובה זו

        • זה יותר מדי מוזר שבגיל 30 בלי שום מניע הוא תוקף ילדה

          הסתברות מקרים, 20/12/06 07:37

          זה גם מאוד מוזר שלמרות שהוא עבד במקלט, הוא הגיע משום מה לשרותי הבנות בקומה השניה.

          זה גם מאוד מוזר שהיא הלכה מיוזמתה לבד ובלי חברות שלה לשרותים רחוקים.

          זה מאוד מוזר שחברות שלה לא חיפשו אותה.

          זה מאוד מוזר שהוא העצור השלישי בפרשה כלומר שהיו כבר שניים שחשבו שהם עשו את זה.

          והכי מוזר, שאין שום ראיות פיזיות על הילדה כמו בכל מקרה רצח שקושר אותו לרצח.

          זה גם מאוד מאוד מוזר שהוא הודה. למה לו להודות? גם אם עשה את זה- אין לו שום סיבה להודות.

          אבל תמיד יש פעם ראשונה.

          הגב לתגובה זו

          • זה לא כל כך מוזר, תלמידי בית הספר התעללו בו מילולית (ל''ת)

            גיל, 20/12/06 08:08

            הגב לתגובה זו

            • זה בהחלט יכול להיות מניע

              אבל רק לאישיות, 20/12/06 15:05

              או מישהו שחי בעולם אלים כשיגרה,עולם תחתון וכו'

              הגב לתגובה זו

      • להשתלט בלי סכין לא בעייה , לחתוך כן

        אבוקאדו, 20/12/06 08:34

        על סכין ששימשה לרצח
        יש ראיות
        אגב

        הגב לתגובה זו

    • לא נראה שתפסו את הרוצח (ל''ת)

      אבי, 20/12/06 08:33

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    רק שהצדק יצא לאור

    רן, 20/12/06 06:57

    אני מאוד מקווה שיתבצע משפט הוגן.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    סגריה? מניע תמוה! אם באמת לא נתפר תיק, שתוצג הוכחה ב-די אן אי (ל''ת)

    רון, 20/12/06 06:19

    הגב לתגובה זו

    • חרע

      אבי, 20/12/06 08:05

       בטח גם אתה אותו דבר

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ואיך עצרו שניים סתם והרסו להם את החיים .

    שיעור באזרחות, 20/12/06 06:12

    אין בישראל זכויות אזרח בכלל . שני אנשים שלא עשו כלום צולמו לטלויזיה והוצגו כביכול כפושעים , אזוקים. ואחר כך שוחררו .
    זה קורה במצרים , איראן , סוריה אולי . עכשיו הצטרפנו רשמית למדינות החשוכות , המפגרות , מדינות עולם שלישי. בבהן יכולים אנשים סתם כך להעצר ולהיות מצולמים לטויזיה כחשודים וחייהם נהרסים.
    תארו לכם שזה היה קורה לכם. (לא מדבר על החשוד הנוכחי שלגביו יש מידע מוצק).

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק !!! מה קרה לנו במדינה?! (ל''ת)

      צפונית, 20/12/06 07:47

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    להזכירכם!!! שני החשודים הקודמים נעצרו על בסיס חומר חסוי!!!

    הנרי, 20/12/06 05:55

    חחחחחחחחחחחחחח... אם זה לא היה עצוב....

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הרוצח האמיתי מסתובב חופשי. (ל''ת)

    דודי, 20/12/06 05:53

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    smoking kills (ל''ת)

    devory, 20/12/06 05:53

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הוא לא הרוצח! בדוק.

    דנה, 20/12/06 05:49

    המשטרה חיפשה שעיר לעזאזל. מה עם שני החשודים שנעצרו קודם על בסיס ''חומר חסוי'' ושוחררו לאחר ימים.??!! לאחר שתי הפאדיחות האלה החליטו במשטרה שהם לא יכולים להרשות לעצמם עוד אחת, ופשוט תפרו תיק לרוסי מסכן שעמל לפרנס את משפחתו. לא מאמינים??!!
    עיינו ערך ''עמוס ברנס'' ''פרשיית מעץ'' ועוד....

    הגב לתגובה זו

    • מי יתן יירבו כמוך דנה (ל''ת)

      קורא ועדיין, 20/12/06 07:37

      הגב לתגובה זו

    • ''פשוט תפרו תיק'' כדי להציל את כבודם אמירה חסרת אחריות ופראנואידית

      אם כי יתכן, 20/12/06 15:20

      ותלוי אם מדובר בראיות
      או נסיבות מאוד מחשידות

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    המשטרה התאמצה ליצור כאן אפקט דרמאטי

    אמת מארץ תצמח, 20/12/06 05:21

    לא הבנתי מה היה כאן דרמאטי, עד כדי כך שגרמו לציבור לעצור ממש את נשימתו בציפיה לשמוע את ה''התפתחות הדרמטית''. המשטרע זקוקה לאיזה הישג ויצרה אותו בקצרין. לא אתפלא אם יתברר שהאיש איננו הרוצח. המשטרע שלנו כבר הושיבה כמה ''רוצחים'' בכלא, על לא עוול בכפם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שנאת החינם מחסלת את ישראל היפה

    דן, 20/12/06 05:06

    הילדים נטפלו לרוסי הלא נכון
    כנראה שהוא שם את האוזניות כדי להתעלם מהקללות והעלבונות מהילדים כפי סיפרו אתמול תלמידות כיתה י', ויקי סילגוף ויאנה ספולנס, ''החשוד עשה שיפוצים במקלטים כמה ימים לפני הרצח. הוא לא החליף איתנו מילה ולמרות שהיו ילדים שהציקו לו הוא המשיך לשמוע מוסיקה.

    מדוע החשוד ברצח רומן זדורוב לא
    פנה והתלונן על ההצקה בפני המנהל
    מדוע המנהל לא מסתובב בבית הספר ובודק מה קורה בהפסקות
    או בזמן השיעור מי בחוץ לא לומד
    איזה אנשים זרים מסתובבים באזור בית הספר וכו
    בכל מקרה את הנעשה לא ניתן להשיב
    והחשוד ברצח רומן זדורוב עשה מעשה מתואב ועליו ייענש בכל חומרת הדין
    גם עונש מוות מגיע למי שלקח חיים
    בכוונה תחילה ועוד של ילדה בת 13

    כל הדברים הללו שקורים מראים על איבוד של מוסר וגם ערכים
    הורים שרוצים לבצע לינץ יקחו את החוק לידיים ואף יפגעו בבני משפחת החשוד
    ילדים בני 13 מעשנים

    סריי החינוך כמו כל סר הבטחון וכל שאר חמורי הכנסת וראשי הממשלה שהביאו את מדינת ישראל עד הלום והאחרונים שבהם שעשו רווחים אישיים וחשבו רק על רווחים אישיים ושכרון הכח סיאב אותם ושכמותם
    הם אותו דג אשר מסריח מהראש
    וסרחונו הדביק את כל הארץ

    מדינה שרובו המכריע של תקציבה הולך על ביטחון ואין ביטחון
    פשוט מקומם

    ישראל צריכה להוקיע מתוכה את כל הלא יוצלחים הללו שרק יודעים לקשקש ולא לעשות כלום
    שמרקיבים את המדינה
    וממאיסים אותה עלינו
    בעזות מיצחם ושיכרון הכח המעוור
    הם אונסים משחדים גונבים משקרים ממציאים ועוד

    במדינת רווחה זה לא קורה .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    משטרת ישראל מנסה להפוך את העם היהודי למדינת משטרה (ל''ת)

    כרמי, 20/12/06 05:02

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רחוק מלהיות פתור

    בני ו, 20/12/06 05:02

    לי העניין נראה עדיין מוזר.
    מכל סדרות CSI למדתי שחייב היה להיות למשטרה עדויות מסייעות מזירת הפשע. ואילו אצלינו סומכים רק על הודאה מפוקפקת של הנאשם. ייתכן שהוא אמנם הרוצח, ובמקום כזה קטן אין יותר מדי חשודים, אבל הפיענוח הזה מלווה אצלי בהרבה מאוד ספקות. רק להזיכרכם במחוז הצפוני היו המון פעינוחי רצח שאחרי שנים התגלו כמפוברקים.

    הגב לתגובה זו

    • למדת מסדרת טלויזיה? אתה חתיכת מקצוען. (ל''ת)

      אני, 20/12/06 09:33

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    המשטרה לא מצליחה לתפוס את הרוצח ועושה משפט דרייפוס לחף מפשע (ל''ת)

    א, 20/12/06 04:39

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך לחלוטין

      תיקי, 20/12/06 07:04

      כל הפרשה הזו הזוייה משהו - זה קצת מזכיר את הרצח של אסף - כשלא מוצאים את האשם האמיתי מוצאים שעיר לעזזאל כדי לסגור פינות - במקום לכנס מסיבת עיתונים ו''לצאת'' גדולים למה לא תחפשו את האשם האמיתי - לאחרונה המשטרה יוצאת קצת דפוקה - עם כל הקטע של בני סלע ועכשיו בגלל שהם רוצים להראות שהם עדין עושים את עבודתם - מישהו עלול לשאת בתוצאות.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה לא סיגריה הוא בתוח עשה משהו שהוא ניבהל. אולי היו עוד בנות קורבנו

    sima, 20/12/06 03:50

    שאנחנו לא יודעים. אולי היה עושה את זה כל הזמן ויש בנות שלא מדברות. אם הוא שם שנה אז הוא עשה מעשים עם כמה מהבנות בבית הספר שהוא הפחיד אותם. הורים בבקשה תימצאו אתם את האמת. תצילו ילדים אחרים. האח שלה צודק בגדול יש הרבה דברים מסרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תושבי קצרין הזהרו בדברכם

    שמעון, 20/12/06 02:56

    מתחילה להסתמן תמונה שונה באשר ל''טהורות'' ילדי קצרין. אחרי סיבורי האלימות והמין והעישון מסתבר שהיו התגרויות והעלבות של עולה חדש, ועכשיו האיום של התושבים ב''לסגור איתו חשבון'' מעלים תהיות קשות באשר לרמת החינוך והערכים של תושבי העיר קצתרין וילדיהם. לא שופטים את ההורים בצערם. \וןרצח הוא רצח הוא רצח אין הקלות אבל מסתבר שלא מדובר במלאכים זכים וטהורים כל כך.

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר? ילדה בת 13 יכולה לדבר שטויות

      משה חיים, 20/12/06 04:01

      כמה שהיא רוצה, ולאף אחד אסור לגעת בה.
      אלה רקילדים, יה מפגר, איך אתה מעיז לבקר אותם? העלבות והתגרויות של ''עולה חדש'' בן 29 הם סיבה לרצח של ילדה בת 13?
      מה, נפלת על הראש או שגם אתה ''עולה חדש''?

      הגב לתגובה זו

      • שום דבר לא מצדיק רצח, אך ילדי ישראל אינם טהורים וזכים כפי שמנסים

        המטיף, 20/12/06 06:32

        לציירם, ראו הפרשה של ההתנכלות למורה בקצרין, שתלמידים הציתו את מכוניתה והרסו את חדרה בבית הספר.

        הגב לתגובה זו

        • תלמידים הציתו מכונית של מורה? ואיך לא בדקו אם זאת לא המורה שרצחה

          ג, 20/12/06 07:21

          זה פשוט לא יאומן. גם הילדים שעשו את זה הם אלימים ומופרעים וצריך לחקור אותם וגם המורה.

          הגב לתגובה זו

          • המורה רצחה? אתה זקוק לאשפוז בכפיה

            נו באמת, 20/12/06 09:32

            עם חדר מרופד בורוד, אני מניח שאתה אחד מהנערים המציתים.

            הגב לתגובה זו

      • הסיגנון שלך סיגנון של פאשיסט אדון משה חיים.........................

        ישראל.........., 20/12/06 06:39

        יכולת לבקר את שמעון עוד יותר חזק אבל לבוא ולומר ''או שגם אתה עולה חדש'' מסמן אותך כפאשיסט..............

        הגב לתגובה זו

        • משה חיים כל הכבוד לך כל מלה בסלע! (ל''ת)

          מאיה, 20/12/06 08:23

          הגב לתגובה זו

    • צודק, אני איתך.

      לורה, 20/12/06 05:54

      ילדים יכולים להיות גם שטנים, יותר גרועים ממבוגרים.

      הגב לתגובה זו

      • צודק 100% (ל''ת)

        איתי, 20/12/06 10:57

        הגב לתגובה זו

    • מתנחלי הגולן גרועים מתושבי בת עין!

      מירה לרנר, 20/12/06 11:26

      הם נוער מושחת וחצוף שמעשנים בגיל 13 ומעליבים פועל המשתכר בקושי למחייתו

      הגב לתגובה זו

    • מה שתושבי קצרין אומרים

      שרגא, 20/12/06 11:27

      זה סתם זיבולי שכל כדי להיראות טוב הם במילא לא יעשו כלום

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    משהוא פה מסריח מאוד בסיפור של המישטרה

    PILIGRIM, 20/12/06 02:45

    איך יתכן שהשוטרים לא מצאו מספיק ראיות בזירת הפשע?מה זאת אומרת שיש אימות עם צעקות קללות וסקינים באמצע בית הספר ואף אחד לא ראה ולא שמעה?נודף מכאן ריח חריף של שינעה כלפי כל מי שמאיז לדבר רוסית במדינה המקוללת הזאת!!ראיתי בעצמי לא פעם שהנערים ונערות צועקים ''רוסי מסריח'' למישהוא שמסוגל להיות האבא שלהם!!כאן בניו יורק לעולם לא שמעתי דבר כזה!!!אז למה שהסגל המישטרתי(שרובם כידוע מרוקקים)לא ילביש תיק על איזה רוסי???

    הגב לתגובה זו

    • I hope you can write better in Ebglish

      David, 20/12/06 03:40

      Please stay in your hole in NYC. I am sure the Russians there know how to behave, because the police in NY is a real police, not like the Israeli police

      הגב לתגובה זו

    • ולמה שאתה.....

      דני, 20/12/06 09:34

      לא תחזור לכיתה ג' ותלמד קצת עברית על-מנת שתהיה מסוגל לסיים לפחות משפט אחד ללא שגיאות כתיב?

      הגב לתגובה זו

    • הוא הופלל ע''י הלסבופמיניסטיות

      נחמן לוי, 20/12/06 11:28

      בפרקליטות ובמשטרה

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ל - 4 גם אצלנו זה לא משהו..

    רן, 20/12/06 02:40

    זה שרבים מהפוליטיקאים שלנו אטומים אנו יודעים עוד כשהם מבטיחים הבטחות..
    אלא שגם בבתי המשפט שלנו יש לא מעט אטימות ולעיתים רשעות של ממש כלפי חלשים, המביא את הציבור לחוסר אמון במערכות הצדק.
    ונראה שזו הסיבה למעורבות הציבור ודאגתו ,
    ודי לראות את דעת הציבור המגיב ברשת, כדי להבין מה מדאיג אותו,
    ויהא זכרה של הנערה ראדה - ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אצלנו בכפר

    הנרי ה-8, 20/12/06 02:38

    אצלנו בכפר יודעים שהמשטרה יכולה להוציא הודאה ברצח גם ממיקסר. כל מה שיש לנו להגיד זה שמזל שהוא לא ערבי...

    הגב לתגובה זו

    • עשו פעם תחרות בין משטרת ישראל הק.ג.ב. וה c.i.a.

      תות הנח המון, 20/12/06 03:59

      לקחו חתול שחור ושיחררו אותו ביער בדרום צרפת ואמרו להם למצוא את החתול כל אחד בתורו.
      לק.ג.ב. לקח 4 שעות.ל-c.i.a. לקח 6 שעות למצוא את החתול.
      למשטרת ישראל לקח שעה להביא פיל.אז אמרו להם המארגנים של התחרות:ביקשנו שתמצאו חתול שחור,לא פיל!אז נציג המשטרה אמר
      שזה בסדר ושזה החתול ושהוא כרגע הודה.

      הגב לתגובה זו

      • קרעת אותי ואת בעלי מצחוק עכשיו!

        ג, 20/12/06 07:06

        תודה!

        גם בדיוק הרהרנו לעצמנו איך שיעור ההודאות בישראל כל כך גבוה. איזה יופי שבמקרה בישראל הפושעים נוטים להודות בפשעים שלהם.

        הגב לתגובה זו

      • ג ד ו ל ! מה אתה עושה ער בשעות האלו (03:59) (ל''ת)

        ...., 20/12/06 08:04

        הגב לתגובה זו

    • ווי נמט מין א ביסלע מאזעל (ל''ת)

      דז'יגאן, 20/12/06 04:17

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תפסו עולה חדש והלבישו עליו תיק (ל''ת)

    ככה זה משטרה, 20/12/06 02:15

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שקרים ועוד שקרים

    אילום שם, 20/12/06 02:08

    יש לי הרגשה שהוא בכלל לא הרוצח
    ופשוט המשטרה מנסה לשקם את המוניטין שלה במהרה אחרי פרשת הבריחה של בני סלע,אין לי שום אמון במשטרת ישראל ולשקרים שהיא מפיצה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    השלום משחית (ל''ת)

    שלום שלום, 20/12/06 01:58

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שאלה פשוטה!

    דרור, 20/12/06 01:57

    האם השוטרים חוקרים את החשוד ברוסית או שהם פשוט ''משכנעים'' אותו שיודה כדי לסגור התיק?
    כי למדנו כבר בעבר שעצם העובדה שחשוד מודה זה לא אומר שהוא הרוצח בייחוד אם החשוד הינו עולה חדש אותו חוקרים בעברית!

    הגב לתגובה זו

    • הוא שיחזר את הרצח, אבויה! (ל''ת)

      קומפורטי, 20/12/06 04:15

      הגב לתגובה זו

      • גם אני יכול לשחזר את הרצח...

        יחזקאל, 20/12/06 08:02

        אף אחד לא היה שם כדי לדעת האם השחזור נכון! מדוייק! אמיתי.
        גם אני יכול לבדות סיפור... ואני יכול לאכיל אותך ותגיד שזה שיחזור.

        הגב לתגובה זו

        • ידידי, שמעת על פרטים מוכמנים???

          יוסי, 20/12/06 10:47

          ברוב במקרים, המשטרה מטילה צו איסור פירסום על פרטי הפשע, מהסיבה שחשוד שהודה ושיחזר לא יוכל לטעון כי הודה רק בשל לחץ.
          למשל, רוצח או אנס המודים כי הקורבן ענדה טבעת עם אבן כחולה, והפרט הזה היה מוכמן, קרי, לא פורסם בתקשורת, הרי רק הפושע יכול היה לדעת עליו, ולא יוכל לטעון כי שמע על פרט זה בתקשורת.
          כך הפעם- אם בדיבוב, בהודאה ובשיחזור הוא מסר פרטים שרק הרוצח יכול היה לדעת עליהם ולא פורסמו בתקשורת, הרי שאין מנוס מלקבוע כי הוא הוא הרוצח הנתעב.
          השאלה היא האם זה אכן כך.

          הגב לתגובה זו

    • נשמה,אתה יודע מה זה מדובב??

      אולג, 20/12/06 09:28

      אז הכניסו לו מדובב רוסי לתא.כדאי ללמוד את הפרטים לפני שכותבים דברי הבל.תודה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בשעות אלה של הלילה, מתעוררת בי שאלה עקרונית....

    נסתרות הן דרכי, 20/12/06 01:41

    קשה לי להתעלם מהפער שאנו מפגנים בין הערך הרב שאנו נותנים לחיי אדם בעולם המערבי, מול חיי אדם במדינות עולם שלישי. אנו מבכים כולנו את מותה של ילדה אחת בישראל, להבדיל - זונה בבריטניה או כל רצח אחר בעולם המערבי. במקביל, אנחנו כמעט ואדישים לחלוטין למוות שמתרחש ברגעים אלה במדינות רבות שאינן מערביות.

    באותו העניין, אנו אדישים לחלוטין לקטל בכמויות בלתי נתפסות כלפי בעלי חיים. אנו קוטלים מינים שלמים (מיליונים ביום), מדכאים בעלי חיים ונוהגים בהם כבחפצים דוממים.

    מהיכן מגיעה הצביעות הזאת שלנו?
    למה לבני אדם כל כך קל להיות אדישים לכאב של יצור אחד, אבל רגישים מאוד לכאב של יצור אחר?

    הגב לתגובה זו

    • עניי עירך קודם

      Stout Viking, 20/12/06 02:16

      ברור שיהיה לנו אכפת יותר מילדה תמימה שנקטפה בפתח גיל ההתבגרות יותר מאשר 5 פרוצות בבריטניה (אגב להיות זונה זה לא מקצוע נטול סיכונים. מחלות ומכות זה דבר שבשגרה).

      התעללות בבע''ח וחסרי ישע היא דבר מזעזע. הכחדת מינים? באמת? אז קדימה, תרד/י מהסושי טונה אדומה ותעבר/י לאכול טופו. לא טעים לך? אז דיי עם הצבעיות שלך.

      הגב לתגובה זו

      • זהלא שלנו לאאכפת מ''חיי אדם בעולם השלישי'' - זה שלהם לא אכפת (ל''ת)

        משה חיים, 20/12/06 04:05

        הגב לתגובה זו

    • אתה ממש מיקרוב

      ארנסט, 20/12/06 07:23

      איך אתה מערבב מות חיות מסיבות רבות ככל שיהיו עם ההזדהות והכאב של רצח תאיר ראדה עם הרג חיות או רצח הזונות באנגליה? אם אחת הזונות שנרצחו באנגליה הייתה חלילה אחותך,אני מבטיח לך שגם אז כל המדינה הייתה מגלה סימפטייה דומה לטרגדיה שלך כי אתה קודם כל בנאדם וגם ישראלי משלנו והיינו מגיבים כמו עם.
      מה אתה כל כך מזדעזע מכך שאנחנו לא יכולים ולא צריכים לכאוב את כל העולם? תגיד אתה, כאבת את מותם של 35000 כן שלושים וחמש אלף!!! איש אישה וילד במפולת בוץ ושיטפון במחוז וארגרס,כ5 קילומטרים משדה התעופה המרכזי סימון בוליבר (קאראקס)? ומיספר לא ידוע של חיות רחמנא ליצלן....זה קרה ב-99.
      סביר להניח שבכלל לא שמעת על זה. איך איך אתה יכול ככה להיות כזה אכזר? ולא לכאוב את הכאב של הוונצואלנים, ובמיוחד את מספר בעלי החיים שמתו...? אתה:
      1 מיקרוב
      2 ג'אחש
      3 חסר רגש

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''משהו כאן לא פתור''. ..הכול כאן לא פטור...

    מיכאל, 20/12/06 01:39

    אחרי שראיתי חשוד הקודם עם אף מדמם הכול לא ברור...
    אני לומד דבארים חדשים על עיר קצרין...משהו עלוב הולך בעיר ''השקטה'' הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • לא סתם חשדו שנערים עשו זאת. היתה שם אלימות נוער. (ל''ת)

      מישהוא, 20/12/06 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם לי הסיפור הזה לא נראה. סתם המשטרה דובבה אותו בעינויים. (ל''ת)

    שדגכ, 20/12/06 01:33

    הגב לתגובה זו

    • אולי הרוצח הוא בני סלע

      נביל, 20/12/06 03:59

      והמשטרה מאשימה מישהו אחר? זה כבר קרה בעבר.
      שימו לב: ''לפנות בוקר הוא נשבר והודה במעשה'' וזאת לאחר שבוע של הכחשות.

      רצח זה מתאים לפסיכופט עבריין מין קשה. בעתונות נכתב שמתוך כמעט 40 מקרים בהם סלע אנס, רק במספר קטן מהמקרים נתגלה דנא שלו. הוא הכריח את קורבנותיו להתרחץ בכדי להעלים ראיות.

      אני מטיל ספק רב בתוצאות חקירת המשטרה במקרה זה. הקורבן עברה התעללות קשה ונידקרה בסכין, סצינה שאינה מתאימה לפרץ של כעס פתאומי בוויכוח על סיגריה...

      לאור רמת האמון מהציבור שמשטרת ישראל הגיעה אליו, בהחלט ייתכן והם מלבישים תיק על חף מפשע, במקרה זה, קורבן ''קל'' עולה חדש מחבר העמים שאין לו צבא של משפחה שיגן עליו מכוחות עוינים ורומסנים.

      הגב לתגובה זו

      • בני סלע היה בקצרין באותו יום

        אילן, 20/12/06 07:13

        אני מאמין באמונה שלמה שבא נגיד שסלע רצח
        המשטרה תעשה הכל כדי לטייח את זה ומדובר
        באנשים מקארדי ומטה קצינים בכירים שראשם יעוף
        והקרירה שלהם תזרק לזבל אם יפרסמו שסלע אחראי.
        יום אחרי הבריחה אמרו שאם סלע יאנוס יעופו ראשים,
        אז על אחת כמה וכמה אונס ורצח, המנכל וסביבו יעופו.
        תהיה רעידת אדמה של ממש במשטרה.
        תפרו לו תיק מסכן אף אחד לא מאמין
        למשטרה שזה הרוצח ועכשיו כשלמשפחת ראדה
        יש ספקות, זה כבר אומר דרשני.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אתם מבינים למה מאמינים שזה הוא?

    הגיוני, 20/12/06 01:25

    מורה אחת אמרה:
    ''הוא נראה לנו מוזר כי הוא כל הזמן היה עם האוזניות ושמע מוסיקה'',
    שתי תלמידות אמרו:
    ''הוא לא החליף איתנו מילה ולמרות שהיו ילדים שהציקו לו הוא המשיך לשמוע מוסיקה''
    הבנתם? הבן אדם נמצא בסביבה
    בה מציקים לו ומקנטרים אותו, אז
    הוא מתעלם ועושה את עבודתו,
    ובגלל זה הוא נחשב רוצח....

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מתפלאה. הציקו לו ו''ירדו'' עליו כמהאפשר לסבול? (ל''ת)

      שושנית היהלום, 20/12/06 08:24

      הגב לתגובה זו

      • די ''לבלבל את השכל'' תעוררו ילדה בת 13 נרצחהההההההההה....

        דיייייייייייייי, 20/12/06 10:21

        מה אתם ''מקשקשים '' !!!

        הגב לתגובה זו

        • המומה

          המומה, 20/12/06 22:03

          תודה.חיכיתי לתגובה הגיונית סוף סוף.
          שהמשפחה תצליח למצא תנחומים..

          הגב לתגובה זו

          • Zaricj lezayen oto betachat Hazak!!

            Mahmud, 21/12/06 03:13

            Ot zarich lesayen betachat mamash zarich betacaht!!

            הגב לתגובה זו

    • מניע הסיגרייה,הוא טענת הנאשם,לא של המשטרה.מי שמסוגל לרצוח,אין לו (ל''ת)

      בעייה גם לשקר., 20/12/06 10:16

      הגב לתגובה זו

      • שקר וכזב

        שרית, 20/12/06 20:47

        נו זה ברור כשמש שזה לא בגלל סיגריה. מעניין מה המסכנה ראתה. הוא פשוט דאג להשטיק אותה.

        הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה לבית ספר

      בן, 20/12/06 10:54

      1. אין שום דבר מוזר בלהיות עם אוזניות כל הזמן ולשמוע מוזיקה.
      2. המורים היו חייבים לשים לב לזה שילדים מרוקקים קטנים מציקים לו ולעצור אותם תכף ומיד. למה הם חיכו? שהוא לבד יעצור אותם?
      זה בכל מקרה לא היה נגמר טוב.

      הגב לתגובה זו

    • לא מסכימה איתךך ב-י-כ-ל-ל

      פרדסס כץץ לנצח, 20/12/06 13:52

      עם זה לא היה הוא אז הוא לא היה מודעע בזההה אז אל תבלבל ת'מוחח הוא היה מקבל מכות עוד כמה ימים עדיף מאשר לכבל מכות בכלאא כמו הראשונים שחקרו הסיבות שלהם לא היו מצדקות והילדים הציקו לוו עד שיום אחד הוא החליט להרוג את מי שיציק לוו גם עם היא לא קיללה אותו ורק ביקשה סיגריה היה לו משעמם והוא גרר אותה לשירותים אנס אותה ורצחח אותהה!!

      הגב לתגובה זו