• 127.

    אני איתם בצער שלכם זה נגע לליבי מישתתפת בצערכם

    למישפחת רדה, 03/08/08 09:47

    אני גם חושבת שהמישטרה מעלימה ראיות ולפי ההדויות שהם נותנים אם מסתירים דברים ואומרים שהעיניין פתור.
    ולפי דעתי שאולי זה לא היה רק בן אדם אחד אלה שתיים הוא מישהו מהבית ספר לא הגיוני שזה מישהו מבחוץ זה חייב להיות קשור לבית ספר ולאנשים שהיו שם באותו רגע.
    ולמרות שהם מעשימים את זדורוב שעדין יחפשו עוד ראיות ויעשו בדיקות.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    האיש הזה פסיכי

    דניאל, 06/06/07 19:31

    אני לא מאמינה קארתי את כל הסיפור וזה הפחיד אותי אני היהיתי המומה בסך הכל סגריה

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ז''ל

    קרין, 21/12/06 17:24

    תאיר המסכנה . למשפחה תהיו חזקים ותזהרו גם בילדים בבקשה במדינה יש הרבה פיגועים פיצוצים תאונות דרכים צריך להיזהר



    קרין

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    גרסת המשטרה

    מייק הזריז, 20/12/06 19:31

    תאיר ז''ל יצאה משיעור תיאטרון.
    רומן היה עסוק בצביעה של המקלט(שימו לב,מקלט!!!).היא ביקשה ממנו סיגריה. הוא סירב לתת לה(והוא כלל לא מעשן...למה פשוט לא השיב שהוא לא מעשן?).הוא גרר אותה(לפני שרצח אותה!!) מממממממלמטהההה עדדדדדדדד לקומה השניייייייייייה(מבלי שאף אחד שומע את זעקותיה) ואז דקר אותה בשרותים.
    מי שמאמין,שירים יד.
    פחות אמין מתיאוריית כדור הקסם שלכאורה הרג את קנדי.
    פשוט בדיחה.

    הגב לתגובה זו

    • באמת, מי מאמין לגירסת המשטרה? (ל''ת)

      איזור הדומדומים, 20/12/06 23:54

      הגב לתגובה זו

    • המשטרה מושחתים..משטרע!!

      נקווה שאסיים את, 21/12/06 15:11

      התואר בע''ה...ושארצה להתקבל למשטרה אני

      הגב לתגובה זו

    • מקווה שאסיים את

      המשך, 21/12/06 15:12

      התואר בע''ה...וארצה להתקבל למשטרה המצב יהיה טוב!

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    משטרה במצוקה

    אזרח פרחח, 20/12/06 11:53

    קטונתי מלקבוע מי הרוצח, אבל אין ספק שהמשטרה בלחץ לאור הצלחותיה בפרשת בני סלע, פרשת פריניאן ועוד.
    רק בשל כך יש להטיל ספק בממצאי המשטרה
    בעצם מאז ההתנתקות, לא היה למשטרה מבצע מוצלח (ג''כ הצלחה).
    תופרט המשטרה

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    תראו! הכול בגלל סיגריה!

    ?, 20/12/06 11:05

    הכנסת צריכה לקבוע חוק חדש-מי שמעשן עוצרים אותו! אין הבדל בין סיגריה לסמים! { למרות שסמים זה קצת יותר גרוע } סיגריה-רעל עכברים
    סמים-תראו כמה בני נוער לוקחים סמים בגלל שטויות! עם תבוואו לשכונה שלי כל יום ב-2 בלילה אונסים מישהי! צרחות ילדים בוכים גנבים-מה לא יש במדינה הזאת שלא שמים לב?!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    ילדה נורמטיבית תת רמתית

    משה, 20/12/06 10:49

    תבינו לא קל להיות רוסי בארץ

    הגב לתגובה זו

    • ילדה נורמטיבית תת רמתית

      נורית, 20/12/06 11:46

      האם זו סיבה לרצוח, מחר בגלל שלא נדע איך להגיד בוקר טוב ברוסית אז גם ירצחו אותנו???????????????

      הגב לתגובה זו

    • משה חתיכת טינופת שכמוך

      אתה אפס, 20/12/06 19:16

      איך אתה מעז להכפיש את שמה של ילדה שנרצחה בהמה מגעילה שכמוך.

      הגב לתגובה זו

    • תמיד יש ברירה להגר, או לחזור לסביבה הדומה לך. (ל''ת)

      ., 20/12/06 23:56

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    הגירסה הטפשית ביותר ששמעתי אי-פעם ! לא יכול להיות שחמד של ילדה

    אמנון בן-יהודה, 20/12/06 10:07

    תבקש סיגריה וכתוצאה של אי הענות היא תקלל ! אני בהחלט לא קונה גירסה זו נקודה .כאשר בוחנים את המסגרת שהילדה גדלה כמו משפחה נפלאה ונאמץ את מילות הפרידה של אם הילדה מעל קיברה מילים מזעזעות שיצאו מלב דואב נלמד שהתדמית אשר מציגים את אופיה של הילדה החמודה הזו באור שלילי יסודה! משטרת ישראל אל תמהרו לקשור זרי דפנה לעצמכם כנסו לעובי הקורה נסו להגיע לשלם דרך חלקיו בדקו חלק חלק משהו כאן לא יכול להיות !

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    רגע, היאנרצחה בגלל שביקשה סיגרייה או בגלל שהוא התעצבן מהקללות? (ל''ת)

    יפרסמו?, 20/12/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    כנסו דחוף-משטרת ישראל

    עזית, 20/12/06 09:59

    אני בטוחה במאה אחוז שתאיר ז''ל
    ראתה אותו כנראה מסניף חשיש או מאונן והוא פחד שתספר ואז הוא יזרק מהעבודה, עם קצת ''לחץ'' משטרתי הוא יודה בדיוק במה שהאמא סיםרה ובצדק. רבותי, על ''בקשת'' סיגריה לא הורגים

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    שימו לב

    שימו לב, 20/12/06 09:32

    מרבית התמונות של הרוצחים בכוונה תחילה הם בעלי מצח גבוהה מאוד וגס
    וכן גם אנסים
    הבחנתי את זה בכל רחבי העולם
    כאילו יש משהו משותף
    זה לא מאה אחוז אבל מרביתם

    הגב לתגובה זו

    • קראת איזה ספר קרימונולגיה עתיק?

      סטודנט, 20/12/06 09:59

      התיאוריה הזאת הופרכה זמן. תתקדם עם האקדמיה

      הגב לתגובה זו

    • זה לא נכון!!!

      סטודנטית, 20/12/06 10:06

      התיאוריות האלו הופרכו מזמן!!!!
      אסור להיצמד אליהן ומספיק עם השטויות!!!
      תלמידת מחקר בקרימינולוגיה.

      הגב לתגובה זו

    • אפשר להבין למה כולם כו''כ אלימים כשיש גיזענים כמוך. (ל''ת)

      ., 21/12/06 00:22

      הגב לתגובה זו

    • אתה גזען אלים. (ל''ת)

      לומברוזו., 21/12/06 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    היה דיווח שילדי בית הספר הטרידו את הרוצח וקיללו אותו כל הזמן.

    עירית, 20/12/06 09:32

    אתמול בערב דווח בטלוויזיה שהילדים בבית הספר היו מציקים לשיפוצניק ממוצא רוסי באופן מתמשך , בקללות, הערות גזעניות והתעללות לסוגיה.
    בהתקף הזעם שקיבל הוא תקף את תאיר (וכלל לא ניסה לאנוס אותה) בזעם על כל מה שעשו לו הילדים.

    כמובן שאין בכך שום הצדקה לרצוח בחורה צעירה. אבל זה כבר יותר בהיר. זה נותן השלמה לטענה המזעזעת שהיא נרצחה רק כי בקשה סיגריה בדרך לאר מנומסת.

    הגב לתגובה זו

    • ככה אתה מסביר גם רצח נשים וילדים?

      אבוקאדו, 20/12/06 09:50

      בהתקף זעם אחרי ''הצקה'' במרכאות או לא לגיטימי להכנס להתקף זעם ולהוציא סכין?
      אז למה סימני אלימות קיצונים?
      ממשיכים לדקור לפני המוות או אחרי ?
      מהעצבים?
      נורא מרגיע ההסבר שלך...
      את כולנו.

      הגב לתגובה זו

      • הסבר להסבר - כנסו

        ירושלמי, 20/12/06 10:19

        בקשר להסבר שניתן כאן על העובדה שהילדים היו מציקים לעובד -
        זה דבר ידוע שאנשים מנסים למצוא סיבות לפשעים נוראיים שאין שום הצדקה להם וזאת כדי לנסות ולהוריד את מפלס הפחד שכן אם למישהו הייתה כביכול ''סיבה'' לעשות משהו נורא כ''כ אז זה מגן עלי כי אני לא כזה ולא יוצר רצון לאחרים לעשות דברים דומים. באופן כללי, הרבה יותר קל לאנשים לקבל שפשע מסוים התבצע ע''י מטורף (או אפילו אחד שהתעללו בו) מאשר להדבר בוצע ע''י אדם רגיל שיכול להיות כל אחד מסביבנו.

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    כנסו דחוף !!!!!

    ענבר, 20/12/06 09:30

    אני בטוחה שזה לא הוא ושתפרו לו תיק, המשטרה מנסה לחפות על הפדיחות שלה ורוצה להראות כמה היא יעילה ושביחסית מעט זמן פיענחה את הרצח ולכן גרמה לו להודות ברצח שלא הוא ביצע, אולי אפילו ע''י השפלות ועינויים. אתם תיראו שהצדק ייצא לאור ושזה לא הוא למרות שכמה שזה נשמע רע, רק בגלל שהוא רוסי זה מחזק את זה שזה כן הוא, הרוסים הביאו לכאן רק פשע, דברים כאלה לא קרו לפני שהם הגיעו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    על חלמאות וממשלה חלמאית

    אזרח מודאג, 20/12/06 08:27

    במגינה הזאת תמיד מחכים שמשהו יקרה ורק אחר כך מתחילים לחשוב.
    כשזה נוגע לילדים שלנו זה כבר יותר מדי.
    כל השרים היושבים בממשלה צריכים פחות לדבר ולהתחיל לעשות.
    כמו בכל מוסד גם בבתי הספר צריך שכל גורם חיצוני שבא לעבוד בתחומו, הממשלה והעיריה צריכה לחייב את הקבלן שמעסיק אותו לבצע לו תחקיר ביטחוני ושיעבור בדיקה פשוטה של רישום פלילי.
    בן אדם שידוע שהוא שיכור או בעל רישום פלילי לא צריך להיות מועסק בסביבתם של ילדינו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לרוצח הזה

    פקק תנועה, 20/12/06 08:21

    ללא ספק מגיע עונש על מעשיו .לא רוצחים אדם .ביגלל הקנטה או בקשה לעישון סיגריה.אבל ישנו אבל אחד גדול .בנוגע להיתנהגותם של בני הנוער.במיסגרת היתנדבותי במישמר האזרחי. אני רואה במו עניי את היתנהגותם האלימה של בני הנוער במדינה .הם מעשנים סיגרות נרגילות מקללים צועקים עושים מעשי ונדליזים וכולם בני נוער צעירים ממש ילדים פשוט לא יאומן .והבנות לבושות בלבוש משפיל ומזעזע .פעם היגעתי לפיזור הפגנה אלימה .כזו וזרקו עלי אבן.ההורים חייבים לקחת את החינוך לידיהם אחרת המצב ילך ויחמיר ויגיע למצב חסר תקנה.

    הגב לתגובה זו

    • פקק תנועה - אני מסכימה אתך-הורים חנכו ילדיכם (ל''ת)

      מית נמש, 20/12/06 19:35

      הגב לתגובה זו

    • הוא לו רוצח

      דנה, 23/12/06 15:01

      ולו מגיע לו שום אונש

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    לרוצח הזה

    פקק תנועה, 20/12/06 08:04

    מגיע את העונש המגיע לו .ללא ספק.לא רוצחים אדם עים קיללו אתו .או שעיצבנו אתו ..אבל ישנו סימן שאלה גדול בקשר להיתנהגותם של בני הנוער כיום .עים היתגברות המטירנות והחינוך החסר בבית ובחברה הישראלית כולה.היום לא מענין את החברה בישראל כיצד מיתנהגים בציבור.במיסגרת היתנדבותי במישמר האזרחי .אני רואה כיצד בני הנוער שניראים כילדים תמימים מבית טוב ..מיסתובבים ברחובות מקללים צועקים מבצעים מעשי ודליזים מעשנים סיגריות ונרגילות.בעיקר הבנות .שותים שתייה שונה לעניי כול .ואן אף אחד שיכול לעצור היתנהגות איומה זו .זה פשוט לא יאומן כי יסופר .גם זרקו עלי אבן כשהיגיעתי לפזר הפגנה מהן זו.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    יש תביעות אצבעות - יש בדיקת דיאן איי היום (ל''ת)

    הכל פתיר, 20/12/06 07:55

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    תמיד אמרתי שסיגריה הורגת (ל''ת)

    א.א.אף, 20/12/06 06:20

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הרוצח מסתובב חופשי!!! המשטרה הלבישה תיק!!! (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 20/12/06 02:15

    הגב לתגובה זו

    • מזלו של הרוסי,שהמישטרה יותר טיפשה ממנו,אחרת היו מתאמים

      דפנה בירינבויים, 20/12/06 06:11

      גירסאות....

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    אני לא הבנתי איפה חברות שלה

    בבקשה כנסו..., 20/12/06 02:10

    היו ולמה היא הלכה באמת לבד לשירותים אבל שהיא הלכה לשתות חברה באה איתה.
    ולמה חברות שלה לא חיפשו אותה שהן ראו שהיא לא שבה ושהתיק שלה עדיין בכיתה...
    מוזר מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

    הגב לתגובה זו

    • שרלוק, היית פעם נוער?

      נדב, 20/12/06 08:10

      בנות לא תמיד הולכות בקבוצות
      ודרך אגב באמת חבל שלא במקרה זה

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    עונש מוות לרוצח

    ba, 20/12/06 01:58

    אני מקווה שבמקרה חריג , איום ונורא כמו רצח ילדה חפה מכל פשע, יופעל עונש מוות כנגד הרוצח,
    אנא מכם הקוראים תגיבו בבקשה

    הגב לתגובה זו

    • למה לדעתך לא מגיע עונש מוות לרוצחים ערבים שרוצחים ילדים קטנים חפים

      איפוא ההיגיון ?, 20/12/06 06:51

      למה לרוצחים הארורים מגיע בית הבראה על חשבון משלם המיסים , כמוני וכמוך ?

      הגב לתגובה זו

    • איפה אתה יודעה שהוא רוצח!?

      דנה, 23/12/06 15:05

      א). הוא לו רצח אף אחד!!!!!
      ב). לו מגיע לו שום עונש מוות!!!
      ג). ואולי זה ביכלל מישהו מהתלמידים?

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    משטרה משקרת!רוצה לעלות את מעמדה! (ל''ת)

    תומר, 20/12/06 01:23

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    העישון הורג

    טל, 20/12/06 01:22

    לא לעשן

    הגב לתגובה זו

    • העישון הורג

      נורית, 20/12/06 11:51

      זוהי התגובה הכי קרה אטומה ומטומטמת שנתקלתי עד עכשיו
      נראה אותך מתמודדת עם כאב כזה

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    בשום אופן לא להחזיר אותו לעבודה. לפטר לאלתר! שיהיה מובטל מצידי! (ל''ת)

    רגב, 20/12/06 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    בטח קיללה אותו בקללות גזעניות ''כמקובלות באזורנו''

    יוסי, 20/12/06 01:10

    כמו ''רוסי מסריח'', ''תחזור לרוסיה'' וכיו''ב, ובנוסף גם כל מיני קללות ''נפוצות'' ברוסית, שמשמעותן חמורה אפילו יותר.

    ילדה חוצפנית ולא מחונכת. בוודאי שלא הגיע לה להירצח, והיא לא יכולה היתה לדעת שהיא מספקת את ''הקש ששבר את גב הגמל'' לעולה קשה יום מרוסיה, אבל אם היא היתה מחונכת, לא היינו צריכים בכלל לעסוק בזה.

    מגוחך איך רוב התגובות עוסקות בסיגריה. אכן חציר העם.

    הגב לתגובה זו

    • דבריך מעוררים מחשבה - אבל

      ליאור, 20/12/06 04:09

      רק מחזק אותנו כי - הבאנו עליה בעייתית לישראל .

      הגב לתגובה זו

      • עלייה מאוד בעייתית

        ג, 20/12/06 07:22

        אכן העלייה הרוסית מעוררת המון בעיות כ נגד שהם אשקרה משרתים בצבא בזמן שרוב העם משתמט, משלמים מיסים, הם היחידים שמוכנים לעבוד בעבודות כמו שומרים, ונהרגים על הגנת אותם כפויי טובה שכותבים פה את השטויות האלה. השאלה היא מתי הם יבינו שאין צרוך לתרום למדינה יותר, ואז נראה איך כול היפי נפש שכותבים פה יסתדרו בלי שמישהו יעשה בשבילם את העבודה.

        הגב לתגובה זו

    • מעניין....

      שרית, 20/12/06 10:05

      מעניין - היו שם שני אנשים בשירותי בנות
      הרוצח והנרצחת.
      אתה ועוד רבים כאן מאמינים משום מה לתסריט של הרוצח.
      חשבת שאולי אתה עושה עוול לילדה קטנה ולמשפחה שנשארה מאחור
      ????
      חשבת שאולי אחרי שכבר התברר לרוצח ששיחרר מידע למדובב בעצם הפיל את עצמו בפח האמת?
      וכעת הוא מספק סיפור מצוץ מהאצבע שיסביר למה רצח ילדה קטנה.
      כשברקע הקנטות מכוערות ילדותיות טיפשיות של ילדי בית ספר...
      למה אתם חושבים שכל העולים מרוסיה הם או אוליגראכים מיליונרים או עברינים פוטנציאלים או נערות ליווי או קשי יום.?
      שיפוצניקים ,הוא קבלן שיפוצים תזכרו, עושים הרבה מאוד כסף..
      אמא של תאיר סיפרה בעצמה על שיפוץ נרחב שנעשה על ידו בבית שהיא עבדה בו
      תפרידו בבקשה אתה ושכמותך בין היחס המכפיר לעלייה הרוסית האתיופית שבט מנשה שקוראים להם שבט המטאטא.
      לבין הרצח הזה.
      בין אוזלת היד של המשטרה בבריחה המבישה של בני סלע לבין העבודה המאומצת היומיומית שהמשטרה עושה למענינו לפעמים בהצלחה ולפעמים לא
      תפעילו את הראש....

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    חשוב לי לציין שאני המום מהטיפשות של הטוקבקיסטים פה.

    מזעזע, 20/12/06 01:09

    הודעות גזעניות, בורות, מתחכמות...

    לא נמאס לכם?!

    שבו בשקט וחכו לממצאים. מה אתם קופצים למסקנות? מי אמר שהוא לא יהודי? מי דיבר על אונס? למה אתם חושבים שעינו אותו או ''תפרו לו תיק''? מאיפה החוכמה והודאות הזאת?! וההשוואה המדהימה בטיפשותה לשואה... עדיף לא להכביר במילים.

    שבו בשקט ותחסכו מכולנו את הזבל שניגר לכם מהפה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מי שהיכה ילדים בעמונה,,,מסוגל למצא ''אשם'' ...אבל אם הוא לא הרוצח,,, (ל''ת)

    בצלאל, 20/12/06 01:08

    הגב לתגובה זו

    • מי שהביא ילדים להפגנות בעמונה...

      טליה, 20/12/06 08:08

      אל תערב שטויות שלא בנושא
      יש לך בבטן על המשטרה יפה מאוד וזכותך אבל אין מקום לעמונה בסיפור העצוב הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    לא נשמע הגיוני

    רועי, 20/12/06 01:04

    אני חושש שזאת הודאת שווא. זה לא נשמע לי הגיוני, אין כאן מניע - משהו לא מסתדר בזריזות של ההודאה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    עוד חרטע של קראדי

    ניסיון לכסת''ח, 20/12/06 01:04

    שימו לב לציטוט :'' לאחר חקירה 'מאומצת' דהיינו בטח החוקרים איימו עליו , כיון שהתקשורת לחצה עליהם כדי שלא יגידו משטרה פשלונרית.
    המניע נראה לי די מרוח : מדובר באדם נשוי עם אשה וילד והמשטרה טוענת כיון שהילדה רצתה סיגריה ,והוא לא נתן לה, אז היא התגרתה בו ואז גמלה בליבו ההחלטה לרצוח אותה, נראה לכם? מאיפה הקרצתם את החרטה הזאת??????

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ''הודה'' ''ושיחזר'' עאלק,משטרה ליגה ג' (ל''ת)

    תוכי יוסי, 20/12/06 01:02

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    משרד הבריאות קובע

    משרד הבריאות, 20/12/06 01:01

    משרד הבריאות קובע כי העישון מסוכן לבריאות

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    It is a shame-

    Cop, 20/12/06 00:54

    that Iseael doe not have the death penalty for killers. He could be a perfect candidte',if found guilty.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    נראה לי יותר מתמיד שמדובר בתלמידים או המורים אפילו

    ל, 20/12/06 00:40

    תראו למי נטפלה המשטרה- למבוגרים עניים שיהיו פחות אנשים שיהיה אכפת מהם (הומלס, עולה שעובד כשיפוצניק).

    בפעם המליון למה לא חקרו כמו שצריך את החברות שלה?

    יש המון ראיות פיזיות כמו דנא מתחת לציפורניים של הנרצחת, שיערות של התוקפים/תוקפות וכו'.

    למה אין שום דנא שקושר אותו למקום? כי הוא לא עשה את זה והיה צריך להמציא סיפור בשביל שיפסיקו ללחוץ עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    נדבר אחרי המשפט. מי אשם ומי הקורבן (ל''ת)

    הה, 20/12/06 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    המשטרה כבר הצטלמה איתו??? (ל''ת)

    יעל, 20/12/06 00:36

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    רומן זדורוב הוא הרוצח. נקודה!!

    חוקר פרטי, 20/12/06 00:34

    צאו מהסרטים של הלבשת תיק
    או מקרה ברנס.
    90% מהפרטים הקטנים והראיות
    שנאספו אתם לא יודעים.
    רק בן אדם אחד ידע וזה הרוצח.
    סוג הסכין. מספר הדקירות.
    מקום המחבוא של הסכין.
    ועוד ועוד ...לדוגמא--לאחר הדקירה
    הוא השתמש בנייר טואלט לנקות
    את הרצפה שהדם לא יצא מהתא.
    את זה רק הרוצח יודע והחוקרים
    שאספו ראיות. בשיחזור ובהודאה
    הוא מספר על כך ועל שאר הראיות
    וכך מפוענח הרצח. כל החקירות תחת הקלטה והסרטה. הוא-רומן זדורוב ימח שמו וזכרו--הרוצח!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מסכים איתך 100% (ל''ת)

    תגובה ל 79, 20/12/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    משפט עמוס ברנס,כנסו בבקשה

    ניסים ברבי, 20/12/06 00:19

    ב-23 באוקטובר 1974 נמצאה גופתה של רחל הלר, חיילת בת 19 מבת ים, בחולות קיסריה, כשעליה סימני התעללות קשים; בגדיה נמצאו לאחר ימים אחדים מתחת לגשר באזור זכרון יעקב. בתחילה לא הצליחו שני צוותי המשטרה שחקרו את האירוע להגיע לממצאים. ברנס בן ה-31, שהכיר את הלר באופן שטחי מבית רוטנברג בחיפה, הודיע למשטרה כי הוא מכיר את הנרצחת, על-מנת לסייע בחקירה. מאותו הרגע נחקר ברנס בחשד לרציחתה של הלר. ברנס נחקר תוך מניעת שינה וסטירות והודה ברצח. הוא אף אולץ לשחזר את הרצח שכביכול ביצע. לברנס לא עזרו עדויות חברו, ישראל קפקא, כי באותו יום ובאותה שעה הם נסעו יחדיו באוטובוס מס' 23 בחיפה. מקס בוחבוט, ידיד נוסף שלו ששימש לו אליבי, סירב להעיד לזכותו בבית המשפט וטען שאינו זוכר את נסיעתם יחדיו. לאחר הרשעתו של ברנס, הודה בוחבוט כי פקד יהודה אלבז איים עליו, כמה ימים לפני המשפט, כי יפוטר ממקום עבודתו בעמידר אם יעיד לטובת ברנס.


    [עריכה] שקרים בחקירה

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אם היא מתה בשרותים,,,אז הכוונה היתה מין,והיא התנגדה ומפחד הוא רצח, (ל''ת)

    שרלוק אולמס,,,,, 20/12/06 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לא אתפלא אם הפילו עליו תיק.

    עו''ד, 20/12/06 00:14

    זוכרים את רצח השופט אזר, ואיך פתאום איזה שווילי הואשם בזה?
    זוכרים איך עורך הדין של שווילי
    ''התאבד'' לנוחיות כולם?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא מאמין,,,,כי הוא יכול היה בלי סכין,,,אבל, היא התנגדה לו,,והוא פחד (ל''ת)

    בצלאל, 20/12/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    תודה לאל שזה לא תלמיד וכל הכבוד למשטרה.

    יריב כץ, 20/12/06 00:03

    אני מקווה שהמנוול ירקב בכלא עד סוף ימיו

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך שלהורים אכפת אם זה...

      טלית, 20/12/06 00:13

      תלמיד או מבוגר ??
      מה תודה לאל פה ???
      הילדה נרצחה, כבר לא חיה !!!

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הרוצח משקר

    גילה, 19/12/06 23:57

    הספור שלו נשמע שקר וכזב.
    זו לא ילדה שתבקש סיגריה מזר.כנראה שהוא ניסה לאנוס אותה
    וכשהיא התנגדה - רצח אותה .יתכן
    שגם היה מסומם. זבל רוסי!!!!

    עונש מות דרוש במדינה המפקירה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • גילה - מה זה ''התנגדה''??!!

      ליהי, 20/12/06 00:26

      למה את חושבת שגבר חסון בן 29 לא יכול להשתלט על ילדה בת 13, ולהשתיק אותה, כי זה גם נורא בטוח לאנוס בשירותים בשעה אחת וחצי בצהריים כשכל תלמידה/תלמידות אחרת/ות יכולות להיכנס בכל שנייה, או שזה היה אשכרה נסיון אונס מתוכנן והוא הביא את הסכין מהבית כי במזוודה שלו חסרים כלים חדים במטרה למה שזמם????!!!!! תחשבי קצת, אלוהים, תחשבי!!!! - תודה רבה לך.

      הגב לתגובה זו

    • כול הכבוד!!!

      יבגני, 20/12/06 00:46

      באמת חיכינו מעט מדי עד שמישיהו ישחרר פה הערה גזענית.
      ואתה צודק בהחלט!!! רק הרוסים אשמים בכול!! לכלוא אותם במכלאות!! לזרוק אותם לים!

      הגב לתגובה זו

    • מייד רואים שאת מבינה עניין, זבל הרי מבין בזבל (ל''ת)

      קוסיגין, 20/12/06 02:35

      הגב לתגובה זו

    • מה קשור

      דניאל, 20/12/06 06:36

      מה קשור אונס? יש הרבה מקרי רצח בגלל פליטות פה שלא במקום וזה לא הראשון .

      הגב לתגובה זו

    • גילה את פשוט גלילאו גלילה

      שלומי, 25/12/06 21:05

      ממציאת המאה בתקווה שיש קשר משפחתי!!!

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    פש... כמה גאונים יש כאן!!!

    נמאס, 19/12/06 23:54

    איך הסתדרו עד היום בלי כל ''הגאונים'' כאן? מתפוצצים מרוב שחצנות, מאשימים את המשטרה בטיפשות, לא מאמינים לתיקשורת, לא מאמינים לרוצח... ולא מפסיקים לקשקש שטויות ולחשוב שאתם כל כך חכמים!!! פשוט עצוב.
    כנראה נוצר גזע חדש ואני אקרא לו - ''הקשקשן הישראלי המצוי''.

    הגב לתגובה זו

    • לך ושתה את השתן שלך אם נמאס לך. (ל''ת)

      מוישה גרויס, 20/12/06 00:12

      הגב לתגובה זו

      • לצערי הוא די צודק... (ל''ת)

        יוסי, 20/12/06 01:21

        הגב לתגובה זו

        • צודק 100% - מגיבים תת רמה!!! (ל''ת)

          אלי, 20/12/06 04:20

          הגב לתגובה זו

    • זה לא אתה, ''רון'' מתגובה 38?!?!

      קארין, 20/12/06 00:20

      פחחחחחחחחחחחחחחח... קשקשן של בולשיט מס' 1 - זה אתה, אז תתחיל לשתוק קצת - לא יזיק לך ו-פחות יבייש אותך, תאמין לי.

      המשטרה=חבורת אפסים ורומן הוא לא הרוצח, נ-ק-ו-ד-ה.

      ... sweat dreams baby

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    האם הם עינו אותו להודות ? מה זאת אומרת נשבר לפנות בוקר ??

    יעקב ד., 19/12/06 23:44

    האם ישנה אפשרות שמנעו ממנו שינה במשך ימים עד שהיה מוכן להודות שהוא אשם גם ברצח ארלוזרוב ??

    אני סקפתי ולא מאמין למישטרה.

    נשבר לפנות בוקר ?

    היכן האגודה לזכויות האזרח ?

    היכן כל אבירי הצדק ?

    יכות להיות שהוא רצח ? ויכול שלא,

    אין לי ספק שהוציאו לו את המיץ.
    נסיון העבר מראה שיש לא מעט אנשים שהודו ברצח ארלוזרוב.

    אסור לקבל את הודאתו בתחלית האיסור !!!

    ללא שתהינה הוכחות בלתי תלויות וחד משמעיות
    אני אנני מאמין בהודאות של אלה שנשברו בחקירה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    חף מפשע?

    harry, 19/12/06 23:38

    נכון שאי אפשר להאמין למשטרה בשיט ונכון שתפרו לרוצח של חנית קיקוס תיק שלא היה ....

    .... אבל כאן מישהו צריך לרצוח אותה והמישהו היה בבי''ס כלומר אוכלוסיה סופית של כמה מאות אנשים. זה לא סביר שילד רצח אותה וגם לא מורה, אז זה מישהו כמו אותו שיפוצניק.

    תוסיפו את המבט המוזר והמבולבל, כנראה שהיא אכן מסוגלת לקלל ולעשן למרות שלא מתאים לתמונות של ילדה כזו מתוקה, ואם אכן הוביל לסכין, כנראה שיש פה אמת.

    כל הסיפור הזה לא רגיל אז אין מה לחפש יותר מדי הגיון למה בחר לרצוח דוקא בשירותים או למה לא גילו אותה קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מדינת ישראל הביאה רוצחים בכספנו.. (ל''ת)

    אלון, 19/12/06 23:36

    הגב לתגובה זו

    • פתרון לבעיה

      r, 20/12/06 00:54

      אולי באמת המדינה תממן כרטיס בכיוון אחד לכול הרוסים לאיזה קנדה או אוסטרליה..ככה נפטר מכול הזונות הגויים והמפיונרים והרוצחים..
      אבל מצד שני..כשילכו כול הרוסים מי יעבוד ,ישרת בצבא וישלם מיסים במקומנו העצלנים הישראלים?!

      הגב לתגובה זו

      • זוהר מה אתה קופץ? נעלבת? בכיין עם רגשי נחיתות

        פ, 20/12/06 19:43

        ישראלים לא משלמים מיסים משרתים בצבא ועובדים? התגובות פה מניפולטיביות בצורה העלובה והנמוכה ביותר. כנראה שיש לזה סיבה :''על ראש הגנב בוער הכובע''

        הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל הביאה את הצ'חצ'חים כמוך (ל''ת)

      זוהר, 20/12/06 01:22

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אי אפשר להוכיח שזה הפועל שרצח את הילדה

    רחמילביץ פפר, 19/12/06 23:34

    אבל המשטרה עאלק נותת רמזיםכדיי כנראה לסגור את התיק !

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מה לה ולסיגריות?

    שלומי, 19/12/06 23:34

    וגם אם לא נותנים אומרים בנימוס תודה והולכים ,מוות מיותר בגלל כבוד עצמי ויוהרה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק,למה היא ניכנסה איתו לדיבורים. (ל''ת)

      אבי, 20/12/06 00:23

      הגב לתגובה זו

      • אידיוטים! מי אמר שהגירסה שלו נכונה?

        א, 20/12/06 19:24

        הוא נראה שקרן בן שקרן , שימציא כל גירסא כדי לתרץ את מעשיו הנתעבים. למה להאמין לו? תאיר ז''ל לא בחיים כדי למסור את גרסתה נכון?אף אחד לא יכול לדעת מה היה שם.

        הגב לתגובה זו

    • לא ''כבוד עצמי ויוהרה'', אלא גזענות וחוסר כבוד לזולת, כולל למבוגרים.

      יוסי, 20/12/06 01:22

      עצוב, אבל זה המצב.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל הכבוד למשטרה (ל''ת)

    רון, 19/12/06 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    להוציא אותו להורג (ל''ת)

    אלקס, 19/12/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לרוב המגיבים, אויל מחריש לחכם יחשב. בפרט שאין לכם שום אינפורמציה . (ל''ת)

    :-(, 19/12/06 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    זה לא הוא ! הוא נראה אשכנזיפט מידי,,,,,, (ל''ת)

    איזנברג, 19/12/06 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מסכן לא יוכל לחגוג את הקריסמיס..

    אבי, 19/12/06 23:19

    נגמרה מדינת היהודים..

    הגב לתגובה זו

    • לך תחגוג את הרמדאן (ל''ת)

      ק, 20/12/06 08:07

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני מאמינה שהרוצח הוא אכן

    ג'ודי, 19/12/06 23:18

    רומן ז. רוצח שפל ויודופוב שרצח ילדה יהודיה .שימח שמו .

    הגב לתגובה זו

    • אני לא, שיימח שמך את (ל''ת)

      ליאור, 20/12/06 00:02

      הגב לתגובה זו

      • ג'ודי את מה זה סתומה?מה קשור יודופוביה? (ל''ת)

        דנה, 20/12/06 01:21

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    האמת כואבת עולה עם סל קליטה רצח נערה (ל''ת)

    אמיר, 19/12/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לכל שיפוצניק יש סכין בארגז הכלים

    דן, 19/12/06 23:15

    כמו שלכל אנס יש מפתח אזיקים כדי שיוכל לברוח
    מדינת שמטרה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מוזר שילדה בת 13 מבקשת סיגריה ומקללת שיפוצניק...משהו מוזר פה (ל''ת)

    בד, 19/12/06 23:15

    הגב לתגובה זו

    • הטיפשות המוזרה שלך

      גלעד, 20/12/06 00:00

      ילדה בת 13 או 14 בישראל מעשנת??? אין דבר כזה אה? טוב שיש חכמים כמוך שיסבירו לנו. שרלוק הולמס תפענח את הרצח בבקשה.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    תופרים תיק בגדול

    א.מ., 19/12/06 23:13

    מכול האנשים בבית ספר האנשים בבית ספר מאצו רוסי שלא מסוגל להגן על עצמו

    הגב לתגובה זו

    • למה רוסי לא יכול להגן על עצמו?

      גבי, 20/12/06 00:02

      איך בדיוק הוא הביא את הסכין בעזרתה נרצחה הילדה? (אפשר לקבוע בוודאות על ידי מעבדה אם זו הסכין בעזרתה נרצחה).
      למה רוסי לא יכול להגן על עצמו? אם הוא היה שיפוצניק בולגרי או מרוקאי אז זה היה בסדר?

      הגב לתגובה זו

      • כי לעולה חדש יש פחות כסף וקשרים ואנשים שיעזרו לו וידאגו לזכויות שלו

        ג, 20/12/06 00:21

        והוא גם לא כל כך מבין עברית מספיק טוב וקל להיטפל לעולה חדש.

        הגב לתגובה זו

        • שמעת על עורכי דין דוברי פולנית?

          שרית, 20/12/06 10:16

          אמהרית, ערבית,אנגלית,צרפתית,ואולי אפילו רוסית??
          על מנתחים רוסים שמעת?
          על מתורגמנים שמעת?
          או שכל הרוסים נבלות ואתה גזעני?
          כמו המון כאן
          איזה בושה הישראליות העלובה הזאת..
          איכס

          הגב לתגובה זו

  • 68.

    אם הוא שיחזר סיכויים גבוהים שזה הוא! (ל''ת)

    בועזי, 19/12/06 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    השואה חוזרת גוי רוצח ילדה יהודיה.. (ל''ת)

    אבי, 19/12/06 23:12

    הגב לתגובה זו

    • צא מהתסביך יא יהודון

      עידו, 20/12/06 01:01

      כי יהודים אף פעם לא רוצחים - נכון?

      הגב לתגובה זו

    • גוי מי שהוליד אותך

      ק, 20/12/06 08:08

      מי נתן לך זכות לשלול את יהדותו של בן אדם?

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אני לא מאמינה לסיפור

    מאיה, 19/12/06 23:06

    ילדה קטנה ומתוקה שהיתה חביבה ומנומסת ואהובה על כל מי שהכירה דורשת סיגריה מאדם זר וכשהוא אינו נותן לה את מבוקשה היא מתחצפת ומקללת אפילו ברוסית, לא שפת אמה, עד שהוא מאבד את השליטה וגורר אותה במסדרון עד לשרותים. מאין הוא ידע שאין איש בשרותים והוא יכול לחסל אותה בשקט? ובעצם איש גדול וחזק כמוהו לא היה צריך סכין כדי לרצוח ילדה קטנה ושברירית ובכלל מאיפה היתה לו הסכין באותו רגע, אולי רץ קודם למטבח להביא?

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    kind of hard to belive

    ornit, 19/12/06 23:06

    sorry but this is very wrong murdering and so but also the girls thoise days curse and acts alike slots and expect to be treated nicely she provoked him as well i do not garee with nurder he is gulty as hell he should reported her to school but she has some responsibilty here

    הגב לתגובה זו

    • sachten ala anglit

      i p freely, 20/12/06 00:58

      you should never, never, never write in english !

      הגב לתגובה זו

    • Ornit - so many mistakes in english

      Maya, 20/12/06 02:22

      next time it will be easier for you and for us to understand you, if you type in Hebrew

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני לא מאמין למשטרה

    ודייק, 19/12/06 23:02

    נקודה.

    הארגון העלוב הזה יעשה הכול כדי לספק את התקשורת, ולתפור תיק זה קל יותר מבאמת לערוך רפורמות במשטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    איפה הספק בכלל?

    זליג, 19/12/06 23:00

    כמו שמישהו כבר כתב: כל אחד הפך פה לגשש בלש. איך אפשר לפקפק בקלילות כזו בממצאי המשטרה?
    לדעתי, מדובר כאן בנסיון אונס

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כמה שאלות

    חוקר, 19/12/06 22:58

    אומרים שהוא גרר אותה לשירותים בקומה השניה איך אף אחד לא ראה אותו גורר אותה דבר שני איך לא שמעו אותה צועקת לעזרה כשהוא גרר אותה שתי קומותהאם לא היו תלמידים באזור או בכיתות יש אין ספור שאלות שצריך לשאול הדבר היחידי שיכול להיות זה שהוא ניסה לאנוס אותה וכשהיא התנגדה הוא הרג אותה זה ההסבר היחידי שיכול להיות אבל אין ספק שהוא רצח אותה כי יש דברים שרק הרוצח ידע מהם והוא סיפר זאת למשטרה זה מה שהם טוענים

    הגב לתגובה זו

    • תעשה לי טובה!משטרה אמרה לו מה להגיד! (ל''ת)

      זוהר, 20/12/06 01:19

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא מאמינים למשטרה! (ל''ת)

    אזרחים, 19/12/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    המשטרה תפרה תיק לרומן פשוט מאוד (ל''ת)

    XXXXWWWWWWWWW, 19/12/06 22:56

    הגב לתגובה זו

    • באמת היום רוצחים בשביל כסא נוח אז למה אתם נדהמים שמדובר על רצח בגלל

      ז, 19/12/06 23:16

      סיגריה?

      הגב לתגובה זו

      • ואולי זה אתה? אם לא צריך מניע ולא צריך הוכחות,

        יופי באמת, 20/12/06 00:44

        בואו באמת נעצור סתם אנשים וננסה להפיל עליהם את הרצח.

        אם לא צריך מניע כי היום רוצחים ''בשביל כסא'', אז חבל להחזיק משטרה ובית משפט ופרקליטות. אפשר סתם לירות במישהו ולהגיד- בימינו רוצחים בשביל כיסא.

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    זה לא הוא!!! הוא שעיר לעזאזל (ל''ת)

    רמי, 19/12/06 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    העיקר שכולם הוציאו שם רע לתלמידים ולנוער...

    למה? למה?, 19/12/06 22:52

    ישר עשו ספקולציות שתלמידים עשו זאת. יש הרבה שממש היה להם ברור שהנוער הדרדר עד כדי כך ...
    השאלה אם גם אנס אותה או לא?

    הגב לתגובה זו

    • אפשר בקלות לדעת אם אנס

      שוקו, 19/12/06 23:00

      בבדיקה לאחר מוות אונס קל מאוד לגלות. כנראה שלא היה מאחר ולא ציינו.

      הגב לתגובה זו

      • מעשה מגונה לא רואים גם ניסיון לאונס לא (ל''ת)

        אבוללה, 20/12/06 10:19

        הגב לתגובה זו

    • ויש תלמידים שזרמו עם זה...

      דורון, 19/12/06 23:11

      והודיעו בפורומים שהם עשו את הרצח או כל מיני דברים כאלו. לא מעשה מביש?

      לא מראה את הזילות והרמה העלובה של הנוער שלנו?

      יש צדק בטענות שהנוער שלנו דפוק. ילדה בת 13 מעשנת? זה מה שהרוצח כביכול טוען וזה מה שהמשטרה קנתה. ילדה בת 13 מעשנת...איפה החינוך??

      הגב לתגובה זו

    • זה לא קשור לנוער באופן כללי אלא לכמה רוצחים או רוצחות

      ד, 20/12/06 00:45

      המניע וההזדמנות היו של התלמידים או המורים.

      היו צריכים לחקור אותם כמו שצריך במקום להגיד- לא יכול להיות.

      כבר היו מקרים שילדים רצחו וזה לא הנוער- זה מישהו/י ספיצפי וצריך להגן על הנוער ממי שרצח.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    מוזר ביותר, והיא לא צעקה? בשביל מה לגרור אותה? (ל''ת)

    רינה, 19/12/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה זה ''חומר ראיות סודי''? יש פה ענין של בטחון המדינה? (ל''ת)

    אגף האיקסים, 19/12/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    המשטרה תפרה לו תיק

    חן, 19/12/06 22:36

    כל הסיפור נשמע הזוי, לא סביר וזלזול באינטליגנציה בסיסית.
    חבל שהמשטרה מפלילה אדם חף מפשע רק כדי שתוכל לצאת בהכרזה שהרוצח נמצא. אין גבולות במדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שיש לך הרבה אינטליגציה

      דני, 19/12/06 23:37

      אין גבול לטיפשות לחוצפה ולשחצנות במדינה הזו.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה אומר?

        חן, 20/12/06 23:30

        יש לך מושג בכלל במי אתה מטיל ספק?

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני חושש שיש לנו כאן סיפור עמוס ברנס מס' 2

    אזרח, 19/12/06 22:31

    נישמע הזוי ובדוי - אבל מי ידע נפש רוצח או להבדיל נפש שוטר במצוקת יחסי ציבור?!?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני גם לא קונה את הסיפור הזה... (ל''ת)

    מרינה, 19/12/06 22:27

    הגב לתגובה זו

    • למה מרינה לא מאמינה?בגלל הוא רוסי?

      עמי, 19/12/06 23:35

      יאללה מרינה לכי לשתות וודקה..

      הגב לתגובה זו

      • עמי,אתה דביל!אולי כי ישראל מדינת עולם השלישי? (ל''ת)

        זוהר, 20/12/06 01:18

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    לפני ששופטים. תקשורת +משטרה=(כנסו)

    היגיון, 19/12/06 22:25

    תקשורת+משטרה=חקירה גרוע ו''אשמים'' חפים מפשע.
    יש סיכוי רב שהאדם הזה חף מפשע זה יכל לקרות לכל אחד מאיתנו שמשטרת ישראל בעקבות הלחץ של התקשורת תמציא לעצמה אשם ותשכנע אותו שהוא עשה את זה והוא יודה.
    זה קרה כל כך הרבה פעמים בעבר.
    יש סיכוי שהוא עשה את זה אבל יש סיכוי גדול מאוד מאוד שאנחנו קורבן
    של עידן המידע. שימו לב כמה אנשים נשפטים עוד לפני שהמשטרה חקרה אותם.שימו עצמכם בנעלי ''רוצח'' חף מפשע.
    תקשורת=סודה,,,,,,,מתסיסה כל מה שסביבה.

    הגב לתגובה זו

    • ילדה בת-14 מעשנת.....אני לא מאמין למשטרה עד שתביא הוכחות.

      הדסה, 19/12/06 22:53

      לא קונה את הסיפור.
      כנראה שבבית הספר כן היתה אלימות וגם שתיה אלכוהול.

      הגב לתגובה זו

      • כמה שאת מטומטמת!

        גלעד, 19/12/06 23:39

        הוא שיחזר והוביל אותם למקום שבו החביא את הסכין... ובטח יש עוד ראיות... הדסה מתוקה, תחפשי פסיכאטר טוב שיבין מה מתסכל אותך.

        הגב לתגובה זו

      • ילדה בת 14 מעשנת זה מה שמפתיע אותך?

        גל, 19/12/06 23:43

        כמה שאת סתומה!!!! לא מפתיע אותך שאדם רוצח ילדה כי היא קיללה אותו... מפתיע אותך שילדה בת 14 מעשנת? תתעוררי, ילדות בנות 14 מעשנות, מקיימות יחסי מין, מקללות ועושות עוד הרבה דברים ''מפתיעים''.

        הגב לתגובה זו

        • ידוע שבנות פרחות והנוער של

          @@, 20/12/06 00:33

          היום זבל בעיקר הבנות חסרות השכל שמעריצות כול אחד ויעשו הכול למען המפורסם שלהם ,מופקרות ,חצופות חסרות ערך בושה שזה דור העתיד שלנו.

          הגב לתגובה זו

      • מה את מתפלאת שילדה בת 14 מעשנת???

        אביחי קפח, 20/12/06 08:41

        יש ילדים שמעשנים בגיל עשר לידיעתך אז אל תתפלאי רק תאמיני

        הגב לתגובה זו

    • אתה גם שופט כאן לא?

      דני דין, 19/12/06 23:42

      אתה קורבן לתיקשורת המציגה את המשטרה כחסרת אונים. אני לא אתפלא אם גם הרוצח הוא קורבן התיקשורת... הרוצח בטח חשב שהוא יכול לרצוח ולצאת נקי מהעניין כי הרי המשטרה ''לא יודעת לעשות כלום''... הרי כל אלפי האסירים הרוצחים/שודדים/אנסים/סוחרי סמים בכלא נכנסו לשם בהתנדבות (או שאולי הם חפים מפשע ותפרו להם תיק).

      הגב לתגובה זו

      • קראת בכלל מה כתבתי

        היגיון, 20/12/06 02:18

        אני לא זוכר שאמרתי שהמשטרה חסרת אונים. אמרתי שמשטרה שחוקרת בלחץ והתערבות של התקשורת שמפריע ומתסיסה ומצלמת כל חשוד ושופטת גם את החשודים וגם את המשטרה גרמה ולא פעם או פעמיים למשטרה להמציא אשמים.ובנוסף אמרתי שיתכן והוא באמת אשם.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה שברור שבבית הספר הייתה אוירת הפקרות ואלימות. בושה וחרפה (ל''ת)

    תל אביבי, 19/12/06 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איפה היתה חברה שלה בזמן שהיא הלכה ''לבד'' לשרותים

    ד, 19/12/06 22:09

    וזה מאוד מוזר שהיא פשוט הלכה הביתה בלעדיה כשהיא ראתה שהיא לא חוזרת.

    מאוד מאוד מוזר ששתי ילדות הולכות ביחד לשתות ואז כשאחת מהן לא חוזרת מהשרותים, היא פשוט הולכת הביתה.

    גם מאוד מוזר שהחברות האחרות שלה לא שמו לב שהתיק שלה עדין בכיתה והיא לא חזרה מההפסקה.

    אני כבר לא מדברת על רשלנות המורים כשתיק של ילד נמצא והילד איננו ושצוות בית הספר הולך הבית בלי לעבור ולראות שאיזה ילד לא ננעל באיזו כיתה או בשרותים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם רוצים לתפור תיק - כך שכולם יצאו נקיים - השיפוצניק מציאה!!

    ותחשבו על זה, 19/12/06 22:08

    לא ידוע אם באמת הוא רצח ילדה שעלתה לו על העצבים - לאחר שהושפל ע''י חבריה במשך שבועות

    או שפשוט תפרו תיק על המישהו שהכי נוח להעמיס עליו האשמה....

    ככה מערכת החינוך יצאו טוב, המשטרה, המועצה, וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי (ל''ת)

      דרור, 04/07/08 20:41

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לפי המתואר עוד מעט יאשימו את הילדה.. (ל''ת)

    צחי, 19/12/06 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פשוט לא

    גולנצ'יקית, 19/12/06 21:58

    לא הגיוני בשיט.

    הגב לתגובה זו

    • לגולנצ'יקים אף פעם לא היה הרבה שכל

      אדום, 19/12/06 23:45

      ומה זה בכלל גולנצ'יקית?

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אם הוא ''שיפוצניק'' מה הוא צריך סכין,,,יש לו המון כלים אחרים,,זה בלוף (ל''ת)

    בצלאל, 19/12/06 21:58

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, הוא ממש לא צריך לשלוף סכין כשיש לו כלים הרבה יותר רציניים (ל''ת)

      צודק, 19/12/06 22:24

      הגב לתגובה זו

    • פש.... כמה שאתה גאון!!!

      יפית, 19/12/06 23:44

      איך לא חשבו על זה קודם? אתה פשוט מאלדר מהאקס פיילס. עוד מעט האף בי איי מגייסים אותך.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    רצח הילדה בקצרין

    ג'וזי נתב, 19/12/06 21:51

    כל הכבוד למשטרה על המאמצים שהשקיעה בפיענוח הרצח הנפשע אך עדיין רובצת כל האחריות על סגל הבכיר של הבית הספר ועליהם לתת את הדין בכך שיש לשלחם לביתם . כי אין להם מקום בין כותלי בית הספר .איך יתכן כי שעות רבות איש אינו נכנס לשרותים לראות מה קורה שם או אם אפילו צריך לנכות התאים או לשים נייר טואלט שלא לדבר אם מתבצעת שם עבירה כלשהי כגון עישון או ... .
    לכו הביתה רבותיי נכשלתם לשמור על ילדינו ובגללכם שמם נכפש.

    הגב לתגובה זו

    • Agree with evey word (ל''ת)

      Naomi, 19/12/06 22:35

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    העישון הורג (ל''ת)

    אריק, 19/12/06 21:51

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה דפוק. אז עישנה.בגלל זה רוצחים?

      אשר, 20/12/06 04:15

      איזה מטומטם אתה. בחיי. בושה.גועל נפש.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל מי שלכלך על המשטרה שיאכל את הכובע (ל''ת)

    נ, 19/12/06 21:44

    הגב לתגובה זו

    • למס' 43

      פגי''ה, 19/12/06 21:51

      המקסימום שהמשטרה עושה היום זה לשחק פולו על הסוסים שלהם!!!!

      הגב לתגובה זו

    • צוחק מי שצוחק אחרון... (ל''ת)

      KOBI, 19/12/06 22:20

      הגב לתגובה זו

      • עצוב שאתם מעדיפים רוצח חופשי

        משקיף מהצד, 19/12/06 23:47

        רק כדי שתוכלו להמשיך בשחצנות המפגרת שלכם ולהעליב ולהשמיץ...

        הגב לתגובה זו

    • קראדי?? זה אתה?? (ל''ת)

      Nושון, 19/12/06 22:40

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שיתנצלו כל אלה שהאשימו את בני הנוער וטענו שזה ילד

    תתחילו, 19/12/06 21:40

    שילדים לא רוצחים בצורה כזאת אכזרית.

    הגב לתגובה זו

    • נערים ונערות וגם ילדים רצחו בעבר וירצחו לצערי בעתיד

      תתחיל להפנים, 19/12/06 21:55

      וממש לא השתכנעתי מהסיפור המוזר של העצור השלישי בפרשה.

      אם תסביר לי למה שגבר מבוגר יגרור נערה לשרותי הבנות (נניח שהוא באמת רצה לרצוח אותה) ולא רוצח אותה במקום אחר או ישר במקום ובורח.

      אגב, איפה היו בדיוק חברות שלה כהיא רבה איתו והוא כביכול גרר אותה.

      הגב לתגובה זו

      • זה היה בשעה שהרוב הלכו כבר הביתה - או בחוג (ל''ת)

        ולא היה, 20/12/06 07:54

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    תן לי סיגריה ,,, (ל''ת)

    מזועזע, 19/12/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני ל א מ א מ י ן לו, ולא למשטרה שתפסה פראייר ''להצלחתם'',,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 19/12/06 21:36

    הגב לתגובה זו

    • למי אתה כן מאמין? (ל''ת)

      ג, 19/12/06 23:47

      הגב לתגובה זו

    • מי חשבתה שרצח אותה? רוזנשטיין?

      אפי, 19/12/06 23:48

      או אולי אלפרון? מי רוצח ילדה אם לא אידיוט מצוי שמקבל התקף עצבים?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני לא כל כך אוכל את מה שהמשטרה מבשלת

    עמי, 19/12/06 21:31

    לי נראה שהלבישו עליו תיק מהלחץ שאין להם כלום ביד.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לכל הרחמנים שממהרים לזכות אותו!!

    רון, 19/12/06 21:29

    לפני שאתם נכנסים במשטרה (נהיה ספורט לאומי בזמן האחרון)
    תקראו טוב את הכתבה ותפעילו תשכל שלכם קצת...
    אם הוא הוביל את המשטרה למקום בו הוא שם את הסכין (כלי הרצח)...
    אז... או שהוא הרוצח.... או שהוא קשור לרוצח (שיתף איתו פעולה וכו..)
    בכל מקרה מקומו בכלא....
    אבל הרבה יותר כיף סתם להוציא קיטור בלי להפעיל את הראש אהה...?

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא רחמנים, אנחנו פשוט לא מאמינים

      גילי, 19/12/06 21:41

      ו-תפנים את זה אתה, מותק

      הגב לתגובה זו

      • אז מבחינתך הוא בעצם איזה אורי גלר?

        שרית ת, 19/12/06 22:09

        תפנים אתה...

        הגב לתגובה זו

      • חבל על הזמון זה הרוצח..

        אייל, 19/12/06 23:18

        זה בדלל הוודקה..

        הגב לתגובה זו

    • איך אף אחד לא ראה את הגרירה שלו? איפה היו חברות שלה בדיוק?

      הילה, 19/12/06 21:45

      ולמה שבן אדם יגרור אותה לשרותי הבנות ששם הוא יהיה בולט ואולי איזה בת תראה אותו. אם כבר היה רוצח אותה במקום או גורר אותה למחסן ולא מתחיל לגרור אותה לשרותי הבנות.

      זה שיש ביקורת על המשטרה לאחרונה (תפירת תיק רמון, בריחת האנס סלע), זה לא סיבה להפיל תיק על מישהו שאין ראיות שקושרות אותו.

      הגב לתגובה זו

    • Weird

      A mother, 19/12/06 22:36

      that the police didnt find the knife before

      הגב לתגובה זו

      • ואם הוא החביא את הסכין קילומטר משם?

        די להתבכיין, 19/12/06 23:49

        אז גם משונה שלא מצאו את הסכין לפני? אולי הוא החביא את הסכין בבית של סבתא שלו? גם משונה שלא מצאו?

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      אבי, 19/12/06 22:58

       

      הגב לתגובה זו

    • ולא נראה לך קצת

      לולי, 19/12/06 23:26

      מוזר שעשו מזה דבר כלכך גדול אז ??? הוא לא החביא כלום ...לפי דעתי המשטרה קלטה שהעניין עם בני סלע הוציא אותה רע ואוי אוי אוי אם גם הדבר הזה יוצא אותה רע ולכן היא קצת ..ישבה לו על הראש!
      חוץ מזה משפט אחד תמוה אמרו בחדשות '' לבסוף הוא הסכים להודות'' ממתי אנשים מסכימים להודות???
      משהו מאוד לא נקי ...יש לי הרגשה שזה רק לבנתיים!!!

      הגב לתגובה זו

    • עלי שמעת?? זו אותה משטרה, אבל הרבה פחות אמינה.... (ל''ת)

      עמוס ברנס, 19/12/06 23:49

      הגב לתגובה זו

      • כן. מכיר. ואתה רצחת את רחל הלר הי''ד

        מוטי, 20/12/06 04:17

        לא האמנתי לך אז. לא מאמין היום. אתה,עמוס ברנס אכן רצחת את רחל הלר.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    אחרי תמונות השוטרים עם בני סלע אני לא מאמין למשטרה בכלל.

    קובי, 19/12/06 21:28

    החליטו לסגור תיק ומהר.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    MAD WORLD (ל''ת)

    !, 19/12/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    משטרה-מאיפה בדיוק היה לו סכין ?!

    אפרים, 19/12/06 21:26

    תנו הוכחות !!!

    הגב לתגובה זו

    • ראית פעם שיפוצניק?

      אבוקאדו, 19/12/06 21:48

      על סכין יפני שמעת?

      הגב לתגובה זו

    • כבר רצים אליך עם הוכחות

      אלעד, 19/12/06 23:51

      אפריים לך לישון חמוד. אין מקום בבתי הכלא שמפוצצים בגנגסטרים קטנים וגדולים, גנבים, רמאים, שודדים, אנסים, סוחרי סמים... את כולם הכניסו בלעדיך, עשרות אלפים, נראה לי שגם הפעם יסתדרו בלי אפרים החכם.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא נראה לי (ל''ת)

    ציפי, 19/12/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נשמע מצוץ מהאצבע

    עופר, 19/12/06 21:26

    מצאו שעיר לעזעזל

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רעדה ארץ כי איבדו יושביה את דרכה (ל''ת)

    יאיר, 19/12/06 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה נשמע כמו המצאה של אדם שחטף מכות ונלחץ והיה צריך להמציא משהו מהר

    הילית, 19/12/06 21:21

    אולי באמת נתפוס עוד כמה אנשים ונראה מי יודה ולמי אין אליבי או כסף לעו''ד.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אוי נו.

    משתוממת, 19/12/06 21:21

    ידוע שילדים בגילאים כאלה מעשנים.
    זה לא סוד שבכל בית ספר אפילו יסודי-ילדים פותחים מחששות.
    אז אל תתממו ותגידו שהיא לא מלאך,בין כה וכה זו לא סיבה לרצח.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא צריך להאמין לכל מילה לא של הרוצח לא של העיתונאים ולא של המשטרה

    יופיטר, 19/12/06 21:19

    תמיד יש משהו בלתי נהיר ובלתי ברור כי שומעים רק צד אחד - הצד הנרצח ישתוק לנצח

    הגב לתגובה זו

    • למי אתה כן מאמין? כנראה רק לעצמך (ל''ת)

      אתה שחצן מצוי, 19/12/06 23:52

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה זה גרר אותה לשרותים אף אחד לא ראה - היא לא צעקה (ל''ת)

    משהו של, 19/12/06 21:18

    הגב לתגובה זו

    • גרר לשירותים 2 קומות?

      שרית, 19/12/06 21:50

      הוא כבר היה בשירותים ותחשוב מה עושה גבר בשירותי בנות...

      הגב לתגובה זו

      • אז היא ראתה גבר בשרותים ובמקום ללכת משם היא ביקשה סיגריה?

        הילית, 19/12/06 22:00

        מה שאת אומרת זה שהיא ראתה שיש גבר בשרותים ואז היא ביקשה סיגריה?

        למה שיהיה גבר בשרותי הבנות בכלל?

        איפה היו חברות שלה בזמן הזה בדיוק? אני עוד לא הכרתי בחורה (כולל אני) שהולכת לבד לשרותים.

        הגב לתגובה זו

        • אולי בגלל שהוא מתחזק את השירותים, אהבל? (ל''ת)

          למה לא, 20/12/06 01:48

          הגב לתגובה זו

        • תגידו השתגעתם? ילדה נרצחה. מטורפים (ל''ת)

          דנה, 20/12/06 04:19

          הגב לתגובה זו

      • למה היא עלתה 2 קומות בשביל ללכת לשרותים ולא הלכה לשרותים יותר קרובי

        ד, 19/12/06 22:48

        כל הסיפור הזה נשמע מוזר.

        הייתי חוזרת לחקור את החברות שלה ושיסבירו טוב טוב איפה הן היו בזמן שהיא עלתה 2 קומות לשרותים רחוקים ולמה הן לא באו איתה.

        הגב לתגובה זו

        • ראיתם פעם שירותי בית ספר אחרי יום לימודים?

          שרית, 20/12/06 12:23

          למשל לא היה נייר טואלט למטה ?
          איזה שאלות טיפשיות שואלים כאן...

          הגב לתגובה זו

      • המממ, צובע ומרצף?

        יוסי, 20/12/06 01:06

        אנשים כל כך טיפשים מגיבים...

        הגב לתגובה זו

        • אם אני כל כך טיפשה למה הוא אמר שצבע את המקלט שתי קומות למטה?

          שרית, 20/12/06 10:24

          מעניין מי טיפש יוסי...

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש הרגשה שהמשטרה הלבישו עליו תיק

    אזרח שפוי, 19/12/06 21:17

    אני לא קונה את הסיפור המוזר הזה

    הגב לתגובה זו

    • אל תשכו מה עשו ל''רוצח'' של חנית קיקוס

      מסכימה, 19/12/06 21:22

      לא נראה לי גם הסיפור הזה,אני חושבת שתפרו עליו תיק.

      אף אחד לא שמע אותה צועקת?
      היא נעלמת וחברה שלה לא הולכת לחפש אותה?
      משהו מסריח פה....

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא מאמינה שתאיר ביקשה סיגרייה

    שרית, 19/12/06 21:14

    מה גבר עושה בשירותי בנות ...

    גם אם היו ילדים מקללים בנאדם על המוצא שלו חודשיים .
    הוא לא היה רוצח ילדה יפה כזאת בגלל קללות -בולשיט
    ואני בטוחה שעוד נשמע על זה.
    ילדה יפה לא כל ילדה, יפה באופן מיוחד...תחשבו על הסיטואצייה,תגיעו לאותה מסקנה .
    האם הוא יודה בזה??
    רק אם יש ממצאים על הגופה.
    ואז נשמע על קצוות סגורים הרמטית.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה משנה יפה ?!!!

      אפרים, 19/12/06 21:21

      רבאק ! גם בנות יפות מעשנות !

      הגב לתגובה זו

      • היא מתכוונת שאולי ניסה לבצע בה אונס - ורצח אותה (ל''ת)

        שהסתתר, 19/12/06 21:33

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ליופי לא הבנתי...לא רוצחים אנשים יפים? (ל''ת)

      פז, 19/12/06 21:22

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני מאמינה שהוא הרוצח והמשטרה לא טועה - בעיניים רואים (ל''ת)

    טירוף לא קטן, 19/12/06 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מדובר בבעיה קונטיגנטית (ל''ת)

    שי, 19/12/06 21:13

    הגב לתגובה זו

    • סליחה, תיקון טעות.

      שי, 19/12/06 21:22

      מדובר בבעיה קונטינגנטית (נפלה לי נון)

      הגב לתגובה זו

      • איזה בעסה שנפלה הנ'. סוף סוף מצאת מקום להשחיל את המילה המפוצצת שלך. (ל''ת)

        עו''ד פ.לצן, 19/12/06 21:36

        הגב לתגובה זו

        • לא מכובד הצחוק שאתה עושה פה (ל''ת)

          שי, 19/12/06 21:47

          הגב לתגובה זו

          • הבעיה היחידה

            דותן, 19/12/06 23:34

            היא יותר מדיי זמן פנוי. כמו שרואים אצלך בשילוב עם מילון זה נעשה בעיה קטלנית.

            הגב לתגובה זו

          • שי, גם הפלצנות שלך לא מכובדת - עלק קונטינגננגנטינת..... (ל''ת)

            שי הפלצן, 19/12/06 23:46

            הגב לתגובה זו

      • אהההההה!!!! עכשיו הבנתי! (ל''ת)

        דני, 19/12/06 22:28

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    בת 13 מעשנת- חינוך לקוי (ל''ת)

    אזרח מודאג, 19/12/06 21:12

    הגב לתגובה זו

    • מדהים כמה עיסוק בטפל יש כאן

      לי, 19/12/06 21:19

      הילדה נרצחה בגלל מילים, ילדה בת 13!- ואתכם מעניין הסיגריה.
      תיכף תגידו שקורבנות האונס של בני סלע אשמות כי הן לבשו חשוף.

      הגב לתגובה זו

      • יש בזה משהו אחרי הכל, לא? (ל''ת)

        אלעד, 19/12/06 23:24

        הגב לתגובה זו

    • מעשנת בת 13 בעיה חינוכית ורוצח בן 29 זה בסדר?

      דנה, 20/12/06 04:21

      אוי מטומטמים.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם הוא היה באמת הרוצח- למה שיודה?

    קרן, 19/12/06 21:10

    הרי אין שום ראיות נגדו ובכלל חשדו באחרים.

    הסיבה היחידה שלו להודות זה מכות וניצול העובדה שהוא דובר רוסית ולא כל כך מבין ולא מקושר כמו אדם שהוא לא עולה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    האמת, נשמע קצת מוזר

    אני, 19/12/06 21:10

    זה נשמע לי מוזר מאוד, איך הוא גרר אותה ..כשחברה שלה יצאה יחד איתה מהשיעור...נראה לי שאיימו עליו ועל המשפחה שלו והוא נלחץ...מקווה שהם לא הורסים לעוד משפחה את החיים!! - ואיך זה שחברות שלה לא שמעו, לא שמו לב...לא בלשית אך נשמע מוזר ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ניראה חף מפשע...

    xxxx, 19/12/06 21:05

    ואם היה אשם -- אני מאמין לו שילדים קיללו אותו והקניטו אותו -- הילדים צריכים לשבת גם בכלא

    הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה שפוי? קללה זה סיבה לרצח? יש בכלל סיבה לרצח? (ל''ת)

      יופיטר, 19/12/06 21:26

      הגב לתגובה זו

    • i agree with you (ל''ת)

      ornit, 19/12/06 23:07

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      איתי, 20/12/06 00:40

      גם אני מסכים

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מדינה שמפקירה את ילדיה

    אלעד, 19/12/06 21:02

    מדינה שמפקירה את הילדים, מפקירה את ההחיילים...והסיבה ''אין כסף'' איך ישנה הזבל הזאת ,שרת החינוך עלק.....מה שמעניין אותה זה ,זכויות המחבלים''
    יהיה זכרה ברוך ,של הילדה האומללה הזאת שאפילו בבית הספר היא לא הייתה מוגנת. ושישרף באש הגהנום אותו אדם אכזר שעשה מעשה בלתי נתפס.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מדוע לא נזהרו בכבודם של 2 חשודים אחרים? (ל''ת)

    ., 19/12/06 21:02

    הגב לתגובה זו

    • מעניין כמה מכות הוא חטף בשביל להודות (ל''ת)

      ע, 19/12/06 21:09

      הגב לתגובה זו

    • ובכבודו נזהרו?

      י, 19/12/06 21:23

      כל הסיפור הזה נשמע כמו הפלה של תיק על הרוסי התורן.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    פתאום היא לא מתגלה כמלאך...סיגריה בגיל 13? קללות?? (ל''ת)

    אייל, 19/12/06 21:00

    הגב לתגובה זו

    • תגיד- זה נראה לך לעניין?

      דקלה, 19/12/06 21:11

      ואם היא לא מלאך- אז דמה מותר?
      הילדה היתה בת 13, למען השם...
      אז היא התגרתה- זאת סיבה לרצוח אותה?
      תגובה ממש טפשית

      הגב לתגובה זו

      • גם מלאכים מעשנים (ל''ת)

        אבוקאדו, 19/12/06 22:03

        הגב לתגובה זו

    • איל היא ילדה ולא מלאך מלכתחילה - סיגריה וקללות סיבה לרצח?

      יופיטר, 19/12/06 21:15

      אם אכן זה מה שקרה שם , כי ממנה לא נשמע לצערי שום גירסה.

      הגב לתגובה זו

    • אייל, אתה מסכן. מדובר בילדה (ל''ת)

      יוסי, 19/12/06 21:48

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מישהו קונה את הסיפור הזה? לא ברור לכולם שתפסו שעיר לעזעזל ?

    מצפון, 19/12/06 20:58

    איך אין ראיות פיזיות בזירת הפשע כנגדו?

    למה עצרו קודם שניים אחרים? זה הכל סתם רולטה לנסות לתפוס משהו שמספיק חלש להודות.

    אין אתם ישנים בלילה בלי מצפון שכלאתם חף מפשע בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מהתחלה טענתי שיש לבדוק ולחקור עם עובדים מבחוץ עבדו בבית הספר

    ולצערי צדקתי, 19/12/06 20:57

    לצערי על הילדה שנרצחה בטירוף של אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חייבים עונש מוות במדינה!!! (ל''ת)

    אודי, 19/12/06 20:56

    הגב לתגובה זו

    • גם הוא חשב כך

      jjj, 19/12/06 21:33

      , ועשה

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא מאמין למשטרה...

    שמעון 101, 19/12/06 20:55

    הם תחת לחץ, לחצו על רומן החשוד עד שהודה... אתם תראו..

    הגב לתגובה זו

    • you r write!!!

      MALKI, 19/12/06 22:02

      i think this is NOT the murderer!!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בת 13 מבקשת סיגריה ??????? (ל''ת)

    תוהה, 19/12/06 20:49

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שאתה לא מכיר הרבה ילדים ונוער

      ד, 19/12/06 21:12

      היום יש ילדים שמתחילים לעשן בגיל 12 (גם פעם היו אבל פחות), מקיימים יחסי מין בגיל 15 (אם לא לפני)- ואני לא מתכוון למשחקים מקדימים...עושה רע לחשוב על זה, אבל זו המציאות של היום.
      אז כן- ילדה בת 13 מבקשת סיגריה. מטופש אך הגיוני.

      הגב לתגובה זו

      • וזה ממש לא רלוונטי מה היא בקשה!!! (ל''ת)

        אני, 19/12/06 21:15

        הגב לתגובה זו

        • זה כן רלוונטי! (ל''ת)

          א., 19/12/06 21:29

          הגב לתגובה זו

          • איך זה רלבנטי?

            שרית, 19/12/06 22:05

            אם היא בקשה סיגרייה איך זה רלבנטי?

            הגב לתגובה זו

            • אני אספר לך אחר כך

              ע, 19/12/06 23:33

              אני בדיוק באמצע משהו, מנקה את הבית ומכין חריימה. ממש עסוק....

              הגב לתגובה זו

          • מה הקשר לסיגריות?

            פלפלת, 19/12/06 23:18

            זה הופך אותה לאדם רע? על מה אתם מדברים בכלל? מה הקשר לחינוך לקוי? יש ילדים סקרנים יותר ויש פחות, יש כאלה שרוצים להרגיש ''גדולים'' גם כשהם עדיין ילדים, זה לא הופך אותם לרעים. גם לפניח 22 שנים כשהייתי בת 13 היו ילדים בכיתה שלי שעישנו, ובכל זאת, ''למרבה הפלא'', הם מלח הארץ

            הגב לתגובה זו

  • 11.

    רוצח מטורף ולא בני נוער רוצחים (ל''ת)

    אריה, 19/12/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    סיגריה?

    רן, 19/12/06 20:46

    לאן הגענו...

    הגב לתגובה זו

    • השאלה הנכונה היא:

      מזועזעת מכם, 19/12/06 21:21

      רצח של ילדהבת 13? לאן הגענו

      הגב לתגובה זו

      • הוא התכוון ''בגלל סיגריה''

        רון, 19/12/06 22:06

        אגב.. למישהו יש?

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולי זה בני סלע? (ל''ת)

    אולי, 19/12/06 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא אתפלא....בני סלע

    guy, 19/12/06 20:42

    לא אתפלא אם המשטרה תפרסם
    שזה בני סלע
    הכל נראה כל כך ברור

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כך קורה שמהר שוכחים

    אלעד, 19/12/06 20:40

    כמה מהר שוכחים שלא מזן נרצחה ונאנסה ילדה קטנה בבאר שבע, לא מזמן נאנסה ונרצחה נערה על ידי נער ברחובות,לא מזמן נמצאה גופה של צעירה באשדוד,לא מזמן נאנס תינוק בן שלוש ...והכל כאילו כלום...מגיע לנו המבוגרים ..אבל למה לעזזל הילדים שלנו צריכים להיות קורבנות...אנחנו לא יכולים לשמור עלהם, גם בבית הספר הם לא מוגנים,משטרה אימפוטנית ומפלצות מסתובבות חופשי ברחוב.
    יהיה זכרה ברוך של הילדה האומללה הזאת .הייתי מאד רוצה לראות את האכזר שעשה את זה נשרף באש הגהנום.

    הגב לתגובה זו

    • אולי זה הרוסי הזה רצח את כולן (או רוסי אחר) (ל''ת)

      שרלוק, 19/12/06 23:39

      הגב לתגובה זו

    • כל המקרים שציינתה פוענחו

      אבי, 19/12/06 23:58

      לא נורא, אתה לא אשם, אתה פשוט בכיין טיפוסי, הרי כולם טיפשים, אימפוטנטים ואפסים (חוץ ממך כמובן).

      הגב לתגובה זו

      • גם אני בוכה

        מרק, 20/12/06 03:09

        מה הקשר אם פוענחו או לא,הרי אלעד מציין את הדברים הנוראים שמתרחשים כל הזמן וזכרוננו קצר.וגם אני בוכה על המקרים הנוראים האלה ואם למפגר כמוך היו ילדים אז בטח לא היית כותב את מה שכתבת.

        הגב לתגובה זו

      • בטח הציון של אבי היה אפס

        מלי, 20/12/06 03:15

        בהבנת הנקרא ועד היום נשאר אפס.
        הרי אלעד לא רק מאשים את כולם, אלא גם את עצמו ובכלל הוא מציין עובודת וזה לא קשור לפענוח המקרים המזעזעים שקורים במדינה הקטנה שלנו(כנראה שבנתיים ,גם פענחו את הרצח של תאיר ז''ל כך קראתי לפני כמה דקות) אנחנו באמת ממהרים לשכוח והיום גם קשה לבטוח בזה שלא יקרה כלום לילדנו בתוך בית הספר.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    הבעייה היא חוסר הפיקוח של בתי הספר התיכוניים אחר התלמידים.

    אמא, 19/12/06 20:36

    התלמידים יוצאים מבית הספר לקיוסקים, תלמידה נרצחת בשירותים, התלמידים משוחררים לביתם- ואין מעקב אחר התלמידה שלא חזרה לכיתה. נורא. חייבים לשנות את הנהלים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בטח קרוב משפחה ... (ל''ת)

    צחי, 19/12/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הלואי והמשטרה עלתה על הרוצח - שרק לא תהיה טעות חס וחלילה (ל''ת)

    יופיטר, 19/12/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נו תפרסמו - אני חייבת לדעת מה עלה בגורלה

    אחת, 19/12/06 20:30

    כשמדובר בשם של חף מפשע שעצרו- המשטרה מיד מפרסמת, אבל כשיש כבר איזו התפתחות- הם לא אומרים כלום.

    מה שכן, לפחות עדכנו את ההורים.

    הגב לתגובה זו

    • היא נרצחה לידיעתך (ל''ת)

      מה עלה, 19/12/06 21:25

      הגב לתגובה זו

      • (-: (ל''ת)

        א.א., 19/12/06 21:37

        הגב לתגובה זו

    • את סובלת מבעיות נפשיות?

      דני, 19/12/06 23:57

      תקראי את הכתבה, מה עוד את רוצה לדעת? צילומים של הגופה אולי?

      הגב לתגובה זו

    • תגידי, את לוקחת משהו?

      טלית, 20/12/06 00:15

      את בטח שתויה או מסוממת.
      תקראי את הכותרת.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    צריך לציין הפעם את התשקורת לטובה, שלא עברו על צו איסור הפרסום

    דוד, 19/12/06 20:24

    כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מקווה שזה לא מה שאני חושב...

    חסוי, 19/12/06 20:23

    שילד רצח אותה.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני חשבתי כך. אני חשבתי שזו בת (זה היה בשירותי בנות) (ל''ת)

      אליהו, 19/12/06 20:38

      הגב לתגובה זו

      • יש כאן פרשה חוזרת ראה ערך ''עמוס ברנס'' (ל''ת)

        משטרה מושחטת, 19/12/06 22:44

        הגב לתגובה זו

        • נניח שסלע רצח אותה? באם המשטרה

          נביל, 19/12/06 23:08

          תודה בכך, המשמעות היא שעקב מחדלי המשטרה אנס סידרתי מסוכן הצליח לברוח ולבצע פשע חמור ביותר. במקרה זה יהיה לחץ על דיכטר וקראדי להתפטר.

          הפתרון הפשוט הוא להאשים מישהו אחר. שימו לב: ''לפנות בוקר הוא נשבר והודה במעשה'' וזאת לאחר שבוע של הכחשות. המגיב למעלה צודק בסכמו ''ברנס''.

          רצח זה מתאים לפסיכופט עבריין מין קשה. בעתונות נכתב שמתוך כמעט 40 מקרים בהם סלע אנס, רק במספר קטן מהמקרים נתגלה דנא שלו. הוא הכריח את קורבנותיו להתרחץ בכדי להעלים ראיות.

          אני מטיל ספק רב בתוצאות חקירת המשטרה במקרה זה. הקורבן עברה התעללות קשה ונידקרה בסכין, סצינה שאינה מתאימה לפרץ של כעס פתאומי בוויכוח על סיגריה...

          לאור רמת האמון מהציבור שמשטרת ישראל הגיעה אליו, בהחלט ייתכן והם מלבישים תיק על חף מפשע, במקרה זה, קורבן ''קל'' עולה חדש מחבר העמים שאין לו צבא של משפחה שיגן עליו מכוחות עוינים ורומסנים.

          הגב לתגובה זו

        • עמוס ברנס

          שמוליק, 19/12/06 23:32

          http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%A1_%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%A1

          הגב לתגובה זו

        • מטומטם תלמד לכתוב

          גיא, 19/12/06 23:56

          לא אומרים מושחטת.
          חוץ מעמוס ברנס אתה לא מכיר כלום? יש מאות רוצחים בכלא. (אה שכחתי, כולם חפים מפשע).

          הגב לתגובה זו