• 59.

    כמה פלצפנות בכל משפט (ל''ת)

    אסף לוץ, 24/01/07 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    סוף סוף חילוני שמאלני שאומר דברי טעם

    נעה, 24/01/07 10:44

    רק עם אנשים כמו טאוב באמת אפשר להתווכח.
    רק אם מישהו יכול להסביר לי, מה בדיוק נעשה מושחת בלי הפטריוטיות ואיך זה בכלל קשור?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בתודה - האנגלילם עזבו את א''י ועוד הרבה מקומות (ל''ת)

    יקיי, 24/12/06 05:51

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    איזה כבד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    ג'חנון, 24/12/06 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חובה להפנים - 53 (ודומיו) הוא מטורף (ל''ת)

    שימנע הסדר, 23/12/06 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לפי התגובות- כאן, במדור, אז-

    מישהו, 23/12/06 16:13

    לפי התגובות- כאן, במדור, אז- ישנן כמה אפשרויות-

    1) או- שרוב הקוראים הם עיוורים (לכלל הדעות בחברה הישראלית), ולכן לא יודעים כי ישנן גם דעות אחרות

    2) או- שרוב הקוראים פאשיסטים, אשר אינם מוכנים לקבל את זכותם של אחרים לדעות אחרות

    3) בהתחשב במעוראות חג החנוכה, לפי התגובות של רוב הקוראים, היו רבים אשר היו שמחים להיות מתיתיהו מודרני, ופשוט להרוג את המתיוון המודרני- כפי הבנתם.

    בכל מיקרה- קשה לי לדמיין איך הקוראים היו מגיבים, אם היו מתייחסים להם, לדעותיהם, ולאמונתם, כפי שהם מגיבים לטאוב- הם היו מקטרים על אנטישמיות, אבל להם מותר מה שלאחרים אסור...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חובה להפנים.מי שתמך בטרנספר קטיף הוא אנטישמי.לא משנה אם הוא סימפטי (ל''ת)

    רמי.יהודי, 21/12/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אדיוטי-תעלו את הרמה של המדור בבקשה

    שושו, 21/12/06 15:30

    ובכלל, מה הקשר של המיקרוב הזה לדת?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה בדיוק הקשר שלו ליהדות?

    למה?, 21/12/06 09:31

    אפשר להתווקח על צדוק/ החוכמת דיעותיו- אבל אין להם קשר לערכי היהדות!!
    אז בבקשה במדור אחר.....

    הגב לתגובה זו

    • הוא יהודי ומייצג יהדות יפה, לא פחות מהלל וייס או פייגלין

      דוד, 21/12/06 13:14

      שכאילו מתיימרים לייצג את היהדות

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    צ''ל כתוב בערותו טפילותו והשתמטותו אומנותו ואת

    מה זה תורתו, 21/12/06 06:29

    האומניות האלה החרדים הגזלנים מותחים כל הזמן לקצה בעזרת הבאבה עלי ליצמן ושאר הח''כים החרדים השודדים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה הקשר ליהדות ?! (ל''ת)

    ארז ב, 20/12/06 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חשבת אולי...

    לימור מלכה, 20/12/06 12:17

    לעשות שליפות עם אורי גלר? אפילו לא תצטרך לפגוש את הבחור, בכוח המחשבה הוא ישרד לך את התשובות.. אחת.. שתיים.. ששששלוש!!!

    הגב לתגובה זו

    • לימון, אתה גדולה!!! (ל''ת)

      המלך האמתי, 20/12/06 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    גדי-הפכת לאויבי אחרי שהפכת אותי ל''אויב העם'' בכתבתך אצל סבר פלוצקר

    אלי, 20/12/06 11:42

    בראיון שהענקת לסבר פלוצקר בשבת האחרונה (במוסף ידיעות) בכותרת המשנה נאמר '' גדי טאוב מתאר את ההתרסקות שהפכה את המתנחלים לאויבי העם''
    אני תוהה אם ידעת על כותרת המשנה הזאת וגם אם לא ידעת היית צריך בדיעבד לצאת בהודעת גינוי. לכנות מאות אלפי תושבי השטחים ''אויבי העם'' הוא דבר שגובל בהסתה או אפילו עובר אותה. אני לא מבין איך עורך העיתון נתן לכותרת כזאת לצאת מתחת ידיו.
    שניים מחברי נהרגו במלחמת לבנון האחורנה כדי להגן עליך,אויב שלי .אם אני וחברי הם אויבך ואויבי העם שאליו אתה משייך את עצמך-הרי כנראה איננו שייכים לאותו עם.
    נראה שאתה מנסה להיבנות על חורבנינו-לך מצא לך נושאים אחרים לכתוב עליהם ועל תרקוד על דמינו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      דליה, 20/12/06 23:52

      ובהתאמה כאן בכתבה מתייחס לגוש קטיף רק בהיבט הפוליטי. אפילו לא זוכר שהיו שם בני אדם. אנשים ישרי דרך, שהגיעו בשליחות והיום נמקים בחוסר כל.
      כנראה טאוב באמת רואה עצמו כאויב של הציונות הדתית, למרות מילות השבח, לכאורה, שהוא מרעיף עלינו כאן.
      אנחנו רצוים, בתנאי שננהג על פי דבריו ורצונותיו. נהיה סוג ב' ובשקט בשקט. ואז יש לנו תפקיד! באמת תודה!

      הגב לתגובה זו

    • אמת (ל''ת)

      מתנחלת, 21/12/06 09:12

      הגב לתגובה זו

      • כושל בן כושל... (ל''ת)

        סלומוניקו ה-3, 23/12/06 16:16

        הגב לתגובה זו

    • נדמה לי

      עידן, 23/12/06 20:43

      שלא כל כך הבנת את כוונת הכותרת הזו.
      אין הכוונה להגדיר את המתנחלים כאויב,אלא לבדוק מה מקור השנאה שחלק מהציבור רוחש למתנחלים ושרואה בהם אויבי העם.כלומר מה הפך את המתנחלים בעיני קבוצה גדולה בעם לאויב.

      יש בשמאל אנשים שניתן לומר עליהם שהם רואים בכם אויבים.טאוב הוא בוודאי לא אחד מהם.

      הגב לתגובה זו

      • תודה על השיעור בהבנת הנקרא (ל''ת)

        אלי, 24/12/06 12:54

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    עוד מומחה בגרוש (ל''ת)

    שלומי, 20/12/06 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    גדי תעשה לי ילד! (ל''ת)

    דתי, עם עגילים., 20/12/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה חוכמה חייבת לבוא תמיד (אבל תמיד) עם יהירות ? (ל''ת)

    למה ?, 19/12/06 23:18

    הגב לתגובה זו

    • חוכמה עם יהירות-רק אצל בטלנים. לא אצל אנשי מעשה

      ב, 23/12/06 20:34

      רק אצל מדעי הדשא זה כך.
      במדעים מדויקים לרוב ככל שהם יותר חכמים הם יותר צנועים.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    באוניברסיטת ניו ג'רזי?

    יענקל שטופמאכר, 19/12/06 19:38

    תסלחו לי על הקטנוניות:
    אבל אין מוסד בשם '' אוניברסיטת ניו ג'רזי''.

    הגב לתגובה זו

    • PhD from Rutgers University (ל''ת)

      Eran, 19/12/06 23:32

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    נו,חילונים שלי,ירעם הרגיע אתכם קצת עם חילוני מחמד משלכם?

    מתנחל משמאל, 19/12/06 19:34

    מזל שהשבוע לא מתלוננים על המרואיין ושיוכו העדתי/צבעוני.

    הגב לתגובה זו

    • הטענה העיקרית שמביאים נציגי דתיים (ל''ת)

      רק מכוון כתום, 20/12/06 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    שכויח

    אור יחזקאל הירש, 19/12/06 19:08

    שכויח גדי
    טוב לראות שיש עוד חילונים ערכיים (וכבר לא משנה אילו ערכים אפילו).
    ובכלל מעניין מאד לקרא את דבריך

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מעליב..?? (ל''ת)

      משה, 21/12/06 03:43

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    גדי טאוב עוד טמבל מערוץ הילדים,את מי הוא מעניין? (ל''ת)

    עודד מנשנש, 19/12/06 17:00

    הגב לתגובה זו

    • אפילו לערוץ הילדים לא קיבלו אותו.... (ל''ת)

      זהבה, 19/12/06 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מתוקות - ידע אישי: גדי כ-ן יוצא עם דתיות... (ל''ת)

    זהבה, 19/12/06 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הוא חריף, ראיתי אותו בכנס של צד''ר והוא היה תותח

    גדי, 19/12/06 16:37

    הוא הופיע מול רביצקי ואמונה אלון, מה שהוא עשה לאמונה אלון פשוט בושה לתאר

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גדי טאוב-בחור די אינטילגנטי אבל טרחן נוראי. שיתחיל לקצר בדבריו (ל''ת)

    יהודי קצר, 19/12/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סביר לאדם חילוני!!! רחוק מהאמת היהודית!!! (ל''ת)

    אסנת, 19/12/06 16:06

    הגב לתגובה זו

    • ואת זה את אומרת בתור אחראית על האמת?

      אני ואפסי, 20/12/06 00:47

      או אחראית על היהדות?
      או על היהירות....?

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 19/12/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הוא חריף, ראיתי אותו בכנס של צד''ר והוא היה תותח

    גדי, 19/12/06 14:52

    הוא הופיע מול רביצקי ואמונה אלון, מה שהוא עשה לאמונה אלון פשוט בושה לתאר

    הגב לתגובה זו

    • גדי תפסיק כבר לטקבק לעצמך טפיחות על הגב (ל''ת)

      גדי, 19/12/06 16:59

      הגב לתגובה זו

      • ואללה, זה לא אני, זו המערכת שהשתגעה (ל''ת)

        גדי, 19/12/06 19:12

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    שמחה שהמרצה שלי קפץ לבקר.. (ל''ת)

    עינת ב., 19/12/06 14:02

    הגב לתגובה זו

    • לא ייאמן שלאדם הרדוד הזה נתנו להיות מרצה.

      מושון, 19/12/06 14:11

      רק סמולני יכול להגיע רחוק בלי שום כישורים או השקעה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לאורן-13-אם הוא היה ימני קיצוני גם היית מוטרד מהפת הראש???

    ירושלמי, 19/12/06 13:21

    זאת אולי הבעיה עם חלק מהימין הדתי כאשרחילוני למהדרין הוא בעל דעות ימניות אזי נשכחים לו כל עוונותיו אפילו ניאוף ,שבת וכו''אבל עם הוא בעל דעות שמאליות ויחד עם זה הגון וישר מדקדקים איתו כחוט השערה-חומר למחשבה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מרשים. מענין. נואם בחסד.

    דני, 19/12/06 12:25

    שירבו כמותו בישראל

    הגב לתגובה זו

    • זאת הבעיה, שהוא בסה''כ נואם

      חיים, 19/12/06 22:20

      ומה עם ההגיון והתוכן?

      הגב לתגובה זו

      • ועוד בעיה שמאלנית ידועה - פתרון מעשי (ל''ת)

        !, 20/12/06 05:26

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    רשעים אפילו על פתחה של גהנום אין עושים תשובה.

    נשוב לכל ישוב, 19/12/06 12:04

    ''גוש קטיף
    טוב שיצאנו משם. במתקפות קסאמים נעמוד, גם אם הם ינחתו בתל אביב. ''

    רשעים אפילו על פתחה של גהנום אין עושים תשובה. מעניין אם דעתך הייתה משתנה אם עליך היה נופל קסאם ח''ו, או אם קרוביך היו נתונים למתקפה באמל''ח המוברח ממצרים.

    הגיע הזמן להכיר בכך שבגידה בלתי מוסרית בארץ ובחלוציה, חורבן הארץ וגירוש בניה, הם כישלון גמור שרק מחזק את המחבלים ימ''ש.
    ומודה ועוזב, ירוחם.

    הגב לתגובה זו

    • נו

      קובר הכתומים, 19/12/06 13:38

      חה חה חה - הרסו לך את הבית, ולי יש בית יפה!

      שני כתומים כבר הציתו את עצמם, ועוד כמה התאבדו - תמשיכו כך, ואנחנו נשמח!

      הגב לתגובה זו

      • לבינתיים האחים שלך הורגים אחד את השני בעזה....

        חילוני ימני, 19/12/06 14:10

        כנראה שלכם הערבים רק דבר אחד חשוב, שישפך דם וכמה שיותר.....

        דרך אגב עדיף קראוליה בניצן מאשר בית בטייבה, לפחות בניצן לא יורים באנשים ברחוב סתם ככה.

        הגב לתגובה זו

      • בדיקת צנזורה בדיקת צנזורה בדיקת צנזורה בדיקת צנזורה בדיקת צנזורה בד (ל''ת)

        זורה בדיקת צנזו, 19/12/06 14:28

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    לקרוא ולמסגר

    ערן, 19/12/06 12:04

    למרות שאני בא מקווים בצבעים שונים במפה של יולי תמיר, טוב ומעורר לקרוא משהו אינטילגנטי ורהוט מעורר מחשבה. יש פה בהחלט משפטים לקרוא ולמסגר כמו המשפט על נינט. יישר כח ותחזור לחנך את הנוער, במקום כל הדוגמגישיות...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זוכר את גדי טאוב

    פעם הייתי ילד, 19/12/06 11:40

    פעם הוא הנחה תוכנית בערוץ ה-1 והקריא שיר שילד בכיתה ב שלח לו. השיר היה ''הילד הכי קטן בכיתה'' של עוזי חיטמן ז''ל והילד בן ה-7 הצליח לעבוד על ד''ר גדי טאוב כאילו הוא כתב את השיר. מאז כל ''דברי החוכמה'' של גדי טאוב נכנסים אצלי לפרופורציה.
    ולמי שלא מאמין שיבדוק בארכיונים של ערוץ 1

    הגב לתגובה זו

    • היית חייב לספר לנו על זה? (ל''ת)

      למה ללכלך?, 19/12/06 14:30

      הגב לתגובה זו

      • צודק, עדיף לחשוב שהוא חכם.

        מאיה, 21/12/06 03:49

        אולי זה יגרום שהוא יהיה כזה.

        הגב לתגובה זו

    • אינך חכם

      אתי, 19/12/06 16:19

      לא יתכן שהאיש המעמיק הזה לא הכיר את השיר. אולי לא הבנת את התכנית.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני זוכר

        משה, 20/12/06 17:31

        זה קרה מה לעשות כנראה שטאוב אינו כה משכיל כמו שהוא מתיימר להיות.

        הגב לתגובה זו

    • השיר הוא של יונתן גפן לא של חטמן (ל''ת)

      עדי, 19/12/06 17:07

      הגב לתגובה זו

      • מילים גפן, לחן חיטמן (ל''ת)

        סדר בדברים, 19/12/06 19:56

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה הבאתם אותו לכאן?

    פפפ, 19/12/06 11:35

    שיילך לבלוג של פלוצקר

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הוא חריף, ראיתי אותו בכנס של צד''ר והוא היה תותח

    גדי, 19/12/06 11:17

    הוא הופיע מול רביצקי ואמונה אלון, מה שהוא עשה לאמונה אלון פשוט בושה לתאר

    הגב לתגובה זו

    • צד''ר

      הרבי שיצא, 19/12/06 12:32

      אה,זה אתה שהולך לכנסים שלהם?
      ממש נחמד להכיר..

      הגב לתגובה זו

      • תשמיצו, אבל לא היה מקום פנוי באולם של 300 מקומות

        תמי, 19/12/06 14:55

        הכלבים נובחים והשיירה עוברת
        שכוייח לצד''רניקים

        הגב לתגובה זו

        • הוא חריף? אפילו לא פיקנטי

          אמונה, 19/12/06 16:57

          חוץ מכמה ססמאות ששאל מעמוס עוז ובן דרור ימיני לא אמר שם כלום משמעותי, אה כן, הוא שורר את הפזמון החוזר: 'פיתרון, פיתרון אין לכם פיתרון' (''ולנו יש...'').

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    אדם מעניין, ניתוחים מסקרנים

    אייל, 19/12/06 11:14

    ואולי התחלה של הבנה הדדית בין שמאל חילוני ודתיים ימניים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כתבה נחמדה..

    ליאת, 19/12/06 11:09

    כדתיה אני לא מסכימה עם כל מה שגדי טאוב אמר, אבל נחמד לקרוא על אדם חילוני חושב שלא זורק קלישאות באוויר. טוב לקרוא לפעמים גם על מישהו, שמביע עמדות אחרות.

    הגב לתגובה זו

    • חחח הרגת אותי מצחוק! תודה!

      אוריה, 21/12/06 11:14

      ''נחמד לקרוא על אדם חילוני חושב''

      לא באמת, זה היה חזק.
      כי הדתיים כולם אנשים חושבים, שלא זורקים קלישאות.

      החילונים רובם לא חושבים.
      אלפי דוקטורים ופרופסורים ופילוסופים ש95% מהם חילונים הם כנראה מוטציות...

      תודה ליאת על ההבחנה הנדירה.

      חילוני טיפש

      הגב לתגובה זו

      • אל תיקח ללב אבל....

        יוחאי, 26/01/07 13:36

        מה לעשות שתמצית רעיון הזרימה החילונית מכיל בתוכו עצלנות מחשבתית...
        עולם המחשבה היהודית והשאיפה ''לדעת את ה''' מגדלים יהודים החושבים לעומק, ולא הפקולטה למדעי הרוח- שעם כל הכבוד,נקעה רגלה ולא מחדשת דבר בתפיסתה הליברלית פוסט מודרנית נאורה.
        רק לראיה,עולם בתי המדרש היהודי לאורך אלפי שנים הצמיח את גדולי הרוח של האנושות- שמהם ינקו הגויים ההוגים.(ולא כאן המקום לפרט).

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    קודם, צא מהבועה... (ל''ת)

    טוב שיצאנו משם?, 19/12/06 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין מה להגיד טאוב נותן תשובות אינטליגנטיות שדורשות מחשבה

    אלדד, 19/12/06 10:54

    למרות שאני לא מייחס את עצמי לזרם של ימין שמאל או אלכסון ובהגדרה ה''דתית'' אני יהודי חילוני שאוהב ומשתדל לשמור מסורת כמה שיותר, אני חושב שיש המון בדבריו של טאוב בשיח הבין יהודי שמתקיים בינינו, החשיבות הגדולה שיש לאחות את הקרע בין שכבות העם.
    ואני מאמין שזהו אחד המבחנים הגדולים שהקב''ה מזמן לעמנו.

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל שהוא וחבריו יחזרו בהם מגרוש יהודים מבתיהם

      חילוני ימני, 19/12/06 14:27

      אחרי זה אולי נסלח......ורק אז אולי יהיה אפשר להתחיל לאחות את הקרעים.

      יאיר לפיד כבר הודה שהמניע העיקרי להתנתקות היה ללמד את הימין והמתנחלים לקח....לא בטחון לא שלום ולא אמה.

      הגב לתגובה זו

      • וממתי יאיר לפיד הוא הדובר הרשמי

        נחום, 19/12/06 16:43

        של השמאל?
        יאיר לפיד אכן כתב את זה- אבל זו דעתו האישית..
        נוח לך אולי להתייחס לדעתו כי זה משרת את הטיעונים שלך. הטיעון של גדי טאוב- חשש מהפיכה למדינה רב לאומית דה פקטו ובלקניזציה של האיזור הוא טיעון שאפילו ליברמן מוכן להזדהות איתו, למרות שהוא מציע פתרונות שונים מפינוי התנחלויות.

        ולא נראה לי שהוא וחבריו יחזרו בהם מעניין פינוי גוש קטיף, כמו שהימין לא חזר בו מיישוב יהודה ושומרון. אם נתחיל לדרוש מכל אחד לחזור בו זה לא יקדם- זה רק ידרדר.

        הגב לתגובה זו

        • לא טוען שהוא הדובר הרשמי...אבל הוא אלוף בלתאר את הלך הרוח בשמאל

          חילוני ימני, 19/12/06 17:26

          וזאת לא דעה שלו זאת הודאה אישית שלו ושל הסובבים אותו.
          כמו כן, זה היה ברור כשמש למי שעיניו בראשו, אני מכיר מספיק שמאלנים שהרימו כוסית ביום שהתחיל הגירוש. זה שאתה אולי יוצא דופן בטוח לא הופך אותך לדובר הרשמי של השמאל.

          הטענה שלכם כאילו בניית ישובים והרס ישובים הן דבר שקול היא טענה מגוחכת.
          זה כמו לטעון שהורים שנתנו חיים לילד מותר להם גם לקחת את חייו כאילו הדבר שווה משקל.
          ת'אמת אין לי בכלל כח להכנס אתכם לויכוחים המיותרים הללו כי אין בהם תועלת. אם היתה לכם אפשרות היום, הייתם הורסים את הישובים הללו ומגלים את האנשים מביתם כל עוד זאת המציאות אנחנו לא עם אחד. לכן במלחמה הבאה גם אנחנו וגם אתם נקבל בראש. וכשיעופו טילים על גוש דן אני בטוח שפתאום לא יראה לכם כל כך נורא לגור איזה חודש חודשיים בהתנחלות.

          הגב לתגובה זו

      • תכניסו לעצמכם לראש שגבולות וריבונות מדינה (ל''ת)

        קובעים רק בכנסת, 20/12/06 12:12

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    כמי שגדל בתקופה שהגיש את תוכניות הילדים והנוער

    שח, 19/12/06 10:51

    בתמימות ובצניעות(ולא אשכח את התחרות שעשה ליצירת ''אמצעי קטילת יתושים'') שואל:
    האם ישנו היום מגיש ילדים אחד שיכול לעשות קריירה אקדמית או בעל אוריינטציה כזו?
    היום המודל לחיקוי של הנוער הוא נינט והחבר הנוכחי שלה והחבר לשעבר שלה ובטח גם החבר להבא שיהיה לה.
    אם זה המודל לחיקוי אז אל תתפלאו מהירידה ברמה של הנוער הן מבחינה לימודית והן מבחינה ערכית

    הגב לתגובה זו

    • אוי התחרות ההיא

      דובי, 19/12/06 12:10

      וואו. הזכרת לי נשכחות. שעות עבדתי על מכונה קוטלת יתושים אז.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    איזה מותק. (ל''ת)

    אתי, 19/12/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מסכים עם כל מילה. (ל''ת)

    דוד, 19/12/06 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גדי טאוב היה מגיש בתוכניות הילדים והנוער בחינוכית

    תמר, 19/12/06 10:20

    הרבה לםני שקראו להם זאפ לראשון. וחוץ מזה- יישר כח. איש חושב וחשוב.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מבא להבנה 1 את ה 2 ?!

    עוד סתם אזרח, 19/12/06 10:07

    ובכן אגיד טעות שלי:
    ============
    כפי שראיתם אתמול,
    היה צריך לתת יותר דגש
    לאתרים שהם דמוקרטיים באופיים.

    דווקא אלו שהם מייצגי דעה,
    עניות הדעה :

    הם הקשים והעיקשים ביותר,
    חושבים שהצדק בטוח אצלם ולאחר?
    טוב, אבל אם כולם כך חושבים ובטוחים:
    איך ניתן להסכים לקדם מבא להבנה 1 את ה 2 ?!

    טוב כמו שצריך לאזן,
    זה לא עניין של פופולריות,
    זה גם לא עניין של חנופה לידידים,
    זה התחייבות, וצריך לנסות להשתדל.

    והמון תודה והערכה על התמיכה והתגלה:
    למרות הכל, יש דמוקרטיה שורשית וטובה בישראל,
    בדיוק מה שחמור גרם כזה ואחר רוצה באמת לחשוב ולעודד,
    העיתונות הישראלית ברובה בכוון חיובי ביותר, ונכון ויש עוד לשפר.


    אז אלו שמגיע להם צל''ש ענק על דמוקרטיה:
    =========================
    ערוץ 7, NRG, בטוח חברת קשת ולכל אורך הדרך.
    יש עוד רבות ורבים, כן ירבו וירבו וירבו.

    ומה זה מוכיח:
    יחד עם כל הקושי,
    לכל 1 ו 1 בהחלט זכות לדעה.

    הדבר הפשוט ביותר
    ===========
    להדגיש ולהישאר רק עם הידידים,
    אבל עם כל הערכה, זה ממש לא חכמה,
    גם שנראה בברור איך במצב שכזה, העיטים חגים מתקרבים,
    בושה וחרפה, וברררר... עוד סתם אזרח חש וחושש...
    וצריך לנסות לשפר ולהשתדל והכל הכל מאמונה והבנה: לטובה.

    והעיקר: המון תודה והערכה וחג חנוכה שמח לכולם/ן.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה?

    מישהוא, 19/12/06 10:07

    באמצע חג החנוכה חג הניצחון של הרוח על הגשם תמהני האם זה היה נכון להביא מישהוא ששליפותיו הן הפכיות ממשמעות החג לדוגמא תרבות המערב (תרבות יוון) - חלק מהם. אני לא מרגישים כך ......

    הגב לתגובה זו

    • ''אני גם לא מרגישים כך....''

      ערן, 19/12/06 12:00

      יש לך פיצול אישיות? ''אני לא מרגישים כך'' - גם פיצול אישיות להזכירך זו המצאה של ''המערב''. עד שיש פה בן אדם אינטילגנט חושב שאולי חושב קצת אחרת, ואתה מקטלג אותו כ''מתיוון''? עברנו את הגיל של שבט נבטים בבני עקיבא...

      הגב לתגובה זו

      • טוב לדעת שפיצול אישיות זאת המצאה של תרבות המערב

        חילוני ימני, 19/12/06 14:24

        כי ההמצאה הזאת עוד לא הגיעה אלינו התימנים בשעריים. זה די מסביר את הצביעות שלכם השמאלנים...חחחח

        קבל טיפ, תפתח אבן שושן בערך 'תגלית' אתה יכול לנסות גם את הערך 'הגדרה'.

        אולי גם המשפט הזה מלפני 3000 שנה יוכל לעזור לך:
        ''עד מתי אתם פוסחים על שתי הסעיפים''

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    על זה נאמר:

    עוד פעם, 19/12/06 09:59

    מה הקשר ליהדות???

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חבל שיש רק גדי טאוב אחד. (ל''ת)

    ענת, 19/12/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ירעם, טעית בכתובת

    אורן, 19/12/06 09:49

    כנראה התכוונת להכניס אותו לNRG ברנז'ה.

    נ.ב. ביהדות קיים איסור להקיף את פאת הראש

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גדול , עמוק , תמציתי וחכם (ל''ת)

    יאנוש, 19/12/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טיפוס חלקלק

    קובה, 19/12/06 09:46

    כותב על הכל , בטלן שלא עבד עבודה הגונה מימיו .
    הוא כביכול מבין בכל , פוליטרוק ציוני בורגני , לפעמים המסכה שהוא מצייר נראת כאילו הוא אחרי ארוחה של פיגולים מהסוג הגרוע ביותר, והסבל ניכר על פניו , העגילים רק מחמירים את ההבעה הוולגרית והרושם הדוחה שהוא מותיר.

    הגב לתגובה זו

    • איזו מרירות.. (ל''ת)

      מר, 19/12/06 11:15

      הגב לתגובה זו

    • חסר לו רק זקן וכיפה שחורה כדי להיות ''עובד עבודה הגונה'' (ל''ת)

      איך?, 19/12/06 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    משעמם. (ל''ת)

    ב, 19/12/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    משעמם כמו תחת של גמל. (ל''ת)

    עוד סלב אלק, 19/12/06 09:42

    הגב לתגובה זו

    • המממ... אתה יודע על תחת של גמל

      חיים, 19/12/06 11:24

      משהו שאנחנו לא יודעים?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הבעיה עם טאוב היא שהוא באמת מאמין שהוא מכיר את המתנחלים.

    דרור, 19/12/06 09:35

    נכון, הוא היה בכמה מפגשי ידידות והיכרות. אפילו ''זכיתי'' להשתתף בחלקם. הבעיה שהוא חושב שהוא מכיר אותנו יותר טוב מעצמנו ואז הוא מתחיל לזייף, לסלף ולקשקש. וזה כבר ממש מרתיח במיוחד כאשר הוא שם את כובע הדר' על הראש. דוגמא טובה אחרונה ראינו בראיון הפלצני שהוא נתן ללונדון וקירשנבאום. עם כל החיובי שבבחור הזה אותי הוא בעיקר מעצבן וחבל שלא מסיבות טובות ומאתגרות.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך!!! (ל''ת)

      רמי, 19/12/06 19:27

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מת על הבחור כל מילה שלו גורמת לי לחשוב מחדש!

    משה, 19/12/06 09:31

    אני יודע שאני נשמע כמו מישהו מזהבי עצבני אבל רוץ לכנסת. בבקשה...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גדי, אין כמוך

    מעריץ, 19/12/06 09:31

    גדי, רואים שאתה עומד איתן על שתי רגליים וכל מילה בסלע. יישר כח ותמשיך לראות בהיר ורחוק

    הגב לתגובה זו

    • בהיר ורחוק? ממטר הוא לא רואה... (ל''ת)

      לא מעריץ, 19/12/06 19:26

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אוהבת את כתיבתו עוד מהימים

    יעל, 19/12/06 09:31

    בהם פרסם סיפרים קצרים לילדים בעיתון.
    יופי של טור.

    הגב לתגובה זו

    • האם הוא גילה לך את

      הילד, 19/12/06 11:18

      הדברים שהוא לא מגלה ליעל??

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה?????אני מזועזע!!!!!

    הסרוג, 19/12/06 09:29

    איזה עיוות של האמת!!
    יש דברים שאני מסכים איתו אבל ככלל? לא!!
    טוב שגירשו את גוש קטיף? מה טוב בזה? שלום הרווחנו או שהרווחנו עוד מלחמות ועוד פיגועים וקאסמים?
    תל אביב: ''מה ההינו עושים בלעדיה''- מה ההינו עושים בלעדיה? פחות פריצות פחות חושפנות ותרבות מערבית קלוקלת אשר נלחמת באמונת ישראל והרשימה עוד ארוכה!
    תרבות המערב- מדבריך עולה שזה דבר חיובי?אם כן אז:
    תרבות המערב טוענת שפריצות זה דרך חיים(פריצות:''לבוש'' לא לבוש וזנות ודברים גרועים דומים)אתה מסכים עם זה?
    אושר וכאב הם הפכים? כמה סבל עוברת אמא בהריון האם היא מאושרת אחרי שנולד לה בן? ועוד הדברים ארוכים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שאתה סרוג ולא שחור? (ל''ת)

      יהודי-חילוני, 19/12/06 14:13

      הגב לתגובה זו

      • אם ההית יודע את ההבדל לא ההית מדבר חוץ מזה שיש דברים משותפים ביניהם (ל''ת)

        הסרוג, 19/12/06 16:57

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אחד האנשים הכי הוגנים בתקשורת.

    אסי, 19/12/06 09:14

    גם אם אני לא מסכים איתו בהכל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    השמאל והימין הקיצוני: ''מזינים זה את זה.''

    ראב''ע, 19/12/06 09:10

    ונשמטה הי' .

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחח גדול! (ל''ת)

      פרשנ-דתא, 19/12/06 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הוא חריף, ראיתי אותו בכנס של צד''ר והוא היה תותח

    גדי, 19/12/06 09:09

    הוא הופיע מול רביצקי ואמונה אלון, מה שהוא עשה לאמונה אלון פשוט בושה לתאר

    הגב לתגובה זו

    • גם אני הייתי שם והיא זו שהשפיטה אותו

      אמונה, 19/12/06 16:50

      כמה הופתע הנ''ל לגלות שגם לאמונה יש רגשות הומניים כלפי הציבור הערבי ולא רק לשמאל ''הממורכז''.

      הגב לתגובה זו