• 54.

    מה שבטוח התוכנית הזו לא יכולה לרדת יותר... כי נמוך מזה אין!

    זועמת!, 18/12/06 22:53

    הם עברו כל גבול, הירידות שלהם שיטחיות וטיפשיות
    וכבר אין פה סאטירה אלא סתם לשחוט אנשים סביב..
    צפיתי באתר בסירטון של אל על..
    ממש בושה
    ובושה לערוץ שמשדר אותם בכלל!!!

  • 53.

    מעניין שכשההסתה נגד ליברמן-כל העיתונאים שותקים (ל''ת)

    שרית, 18/12/06 10:51

    • את טועה,כולנו שותקים וצוחוקים פחד. (ל''ת)

      נחום קלי, 18/12/06 21:41

  • 52.

    תוכנית אפורה לא מצחיקהרדודה וחלשה . (ל''ת)

    עבר זמנכם, 18/12/06 08:43

  • 51.

    ''ארץ נהדרת'' בדרך להתרסקות

    שי, 18/12/06 08:28

    צפיתי העונה בתכנית אחת ופשוט נדהמתי עד כמה הם גרועים, לא מצחיקים ולא מסוגלים לסחוב תכנית שלמה ! למעט מערכון פה ושם שעוד מעלה חיוך, כמו הקטע על אורי גלר, רוב המערכונים דביליים ומשעממים - מה גם שהמערכונים המוצלחים ממוחזרים ברמות קשות עד שגם הם נהיים לא מצחיקים. תהיה עוד עונה של ארץ נהדרת? אני כבר לא בטוח.

  • 50.

    זה מאד מתאים לנו.

    כמובן, 18/12/06 08:20

    לקדש פרה ואז לשחוט אותה.
    ארץ נהדרת הגזימה בהחלט- אלב כל ההצהרות כאן גם מוגזות בשניה שרפתם ש3 שנים של תוכנית סאטירית מצחיקה ומושקעת עם צוות מקסים של יוצרים. לא מתאים לכם? סבבה גם בעלי לא יושב איתי לראות ארץ נהדרת...
    שמעתי גם שיש צופית גרנט בערוץ 10- אולי תראו אותה היא בטח לא חוצה קווים אדומים.
    הם באמת פחות מצחיקים בעונה הזו- אבל זאת ארץ קטנה ואנחנו אוהבית תחליפים.

  • 49.

    פשוט מבזה את זכרון השואה (ל''ת)

    טל, 18/12/06 08:00

    • אל תיסחף

      ויליאם ש., 18/12/06 09:24

      קריאת הברכה ''הייל'' היא קריאה רומית עתיקה. קרא את ''מקבת'' שכתבתי אתמול כדי להיווכח.
      אם אתה נפגע מכך שבטלוויזיה יהודית משמיעים את הקריאה המגונה הזאת, אתה צריך להפגע באותה מידה מאדם שמעשיו וקריאותיו הפומביות אינם שונים מהותית מאלו שהנאצים השמיעו

  • 48.

    that was great!!!

    ofir, 18/12/06 04:27

    we watch here in the state and that was funny.
    a bit of humor people

  • 47.

    הנורה האדומה צריכה להידלק מדעותיו הנתעבות של ליברמן!

    מיכה חשין, 18/12/06 03:19

    אין לו להלין אלא על עצמו, כאשר הוא מבטא דעות המזכירות את חוקי נירנברג!

    • you are not the sharpest tool in box! (ל''ת)

      o.t, 18/12/06 04:32

  • 46.

    ליברמן מושווה לנאצים אבל הח''כים הערבים שנפגשו עם אוייבים בזמן מלחמה

    דן, 18/12/06 02:43

    באמת יפה, שתשחירו יהודי שבסך הכל אכפת לו מעתיד המדינה וזכותכם לא להסכים איתו.

    במקום להתווכח בטענות, אתם בצורה הכי נמוכה, משתמשים בזכרון השואה והכל בשביל מה? רייטינג?

    אנשים אחרים במדינה הזאת, תמכו באוייבים בזמן מלחמה, אבל אותם לא תשחירו ולא תבקרו, למרות שהם מכהנים כנציגי הרשות המחוקקת של מדינת ישראל.

    ניחא הייתם סתם יורדים עליו, אבל להשוות אדם שאכפת לו מגורל עם ישראל ומדינת ישראל - לנאצי?!

    אתם מגעילים אותי.

  • 45.

    PURE GARBAGE

    צופה לא נלהב, 18/12/06 01:42

    ארץ נהדרת היא תמצית הזבל הטלוויזיוני עם בדיחות ברמה של ילדים בכיתה. די נמאס מהשטויות המפגרות האלה, זו לא שעה קומית אלא זבל טלוויזיוני טהור מהסוג שרק ערוץ 2 יכול לשדר. היחידה שמתעלה על האחרים שם היא עלמה זק אבל האחרים גוררים אותה למטה.
    הנוסחה לקלוע לטעם הקהל והרייטינג נשארה אותו הדבר מאז ימי דודו טופז בשנות השמונים, זוזו חלסטרה בתשעים וארץ נהדרת ב 2000. חיקויים של ערסים, פוליטיקאים בהבלטה ועוד איזה ליצן קצת פסיכי (פרידמן). והקהל? אפילו לא מבין שהסאטירה היא על הטימטום שלו שהוא רואה את הזבל הזה.

  • 44.

    זה בסדר

    יעל, 18/12/06 01:10

    כל עוד לא צוחקים על רצח רבין, על הערבים, על תהליך השלום ובגדול - על כל מה שהשמאל מעריך,הכל בסדר. אני רוצה לראות מה ייקרה לתוכנית שתעיז לרדת בצורה כזאת מחפירה על כל הדברים שמניתי. הארץ תגעש, ופה לא יהיה מקום לטוקבקים - הם יפורסמו בעמודים נפרדים! אבל אם זה ביבי, ליברמן, איתן וכו' - זו חובה ''מוסרית'' (אירוני, הא?) של התקשורת בכלל ושל ''ארץ נהדרת'' (ופה המרכאות ממש מתאימות) בפרט, לכסח להם את הצורה. רק שאין שום צורה לכיסוח הזה. אני הייתי ה-מעריצה הכי גדולה שלהם. את אורנה בנאי אני מלווה מאז ''אקשן'', ואת קיציס מאז שהיה במאי פרסומות.את פרידמן מאז טל ומשה, ואת אסי כהן, מאז ''דומינו'' (אני בת 27). כואב הלב שנתנו יד (במועל...) לפארסה המטופשת והמבישה הזאת!!!! לכל מי שחושב ש''בשביל זה יש טלוויזיה'', או שזו אומנות, וש''זו סאטירה חדה ונקבת'' - שיילך ויינקב עם הסאטירה הזו את הטלוויזיה שיש לו. ולטוקבקיסטים החמודים שמשווים את זה לטלאי של המתנחלים - מישהו אמר שזה בסדר? כשצריך למחות - מוחים. מחיתי אז וגם עכשיו. אתם, משום מה, מחיתם ר-ק אז. טוקינג 'באוט דאבל סטאנדרטס...

    • בגוגרי צודק!!... (ל''ת)

      שמאלני, 18/12/06 04:09

    • את צודקת במאה אחוז (ל''ת)

      דפנה, 18/12/06 04:49

  • 43.

    ליברמן הוא מה שפר' לייבוביץ הגדיר כ-

    חופש, 18/12/06 01:03

    יהודו-נאצי.

  • 42.

    צודק ליברמן.אין למטומטמים שם שום

    גבול והם גם, 18/12/06 00:46

    בעליל. בדיחות קרש שמבוססות כולן על חיקויים. ההומר הכי נמון והכי צפוי, פשוט תת רמה, אז מה עושים? פרובוקציות. הכי קל, הכי מהיר, מעורר הכי הרבה תהודה. פאתטים!

  • 41.

    כן, זאת היתה הפעם הראשונה שצידדתי בליברמן

    לא יאומן, 18/12/06 00:46

    עם כל הבעיייתיות שלו, הוא מעולם לא עורר בי את הסלידה שהם עוררו בי. לא יאומן.

  • 40.

    ארץ מטומטמת,,כל ממזר מלך,תוכנית אפס בשם ''חופש היצירה'' של שטינקרים (ל''ת)

    בצלאל, 18/12/06 00:45

  • 39.

    ארץ נהדרת

    עמוס, 18/12/06 00:31

    ארץ נהדרת? הצחקתנו.....
    ארץ מחורבנת!!
    קשה להאמין שבארצינו קיימים כותבי תוכניות כ''כ מוכשרים עם הרקע האינטלקטואלי, שיכולים להמחיש לקהל הצופים את הגועל הפשיסטי ואימרות הפה שמביכות כל יהודי בכל מקום שהוא. כמו אימרות פיו של ליברמן.
    ארץ נהדרת - כמה שתשתדלו לא תצליחו להחזיר לכמוני את הגאווה היהודית שהפרחח הפוליטי - ליברמן - לקח מאיתנו. אולי הוא מתאים לצילה בתקופת פינושה או לדרום אפריקה לפני 30 שנה, אך בטח לא לאנשים כמוני שכבר דור רביעי בישראל ועדיין חולמים על ארץ של שיויון. גם ליהודים וגם לערבים שחיים פה 500 שנה הרבה לפני שאבותיו של ליברמן התגיירו.

  • 38.

    מסכים עם הדוברת. זה היה מחפיר. (ל''ת)

    אלי, 18/12/06 00:22

  • 37.

    הייתי כל כך מרוצה מהתוכנית

    זיו, 18/12/06 00:19

    ארץ נהדרת תפסה אומץ, סוף סוף סאטירה! ולכל השמרנים - באיראן זה לא היה קורה, תנסו שם.

  • 36.

    הצבעתי לליברמן וזה היה מערכון אדיר-רק כך נצא מהבוץ השמאלני-פלשטיני! (ל''ת)

    היי ליברמן, 17/12/06 23:29

  • 35.

    ומה עם העיתונות הרוסית?

    פוטין, 17/12/06 23:21

    מלאה במאמרי הסתה כנגד השמאל. פשיסטים אמיתיים שמסתכלים על שאר מגזרי החברה בהתנשאות. ואנחנו תמימים לא מבינים את שפת הסתרים שלהם. אתם מתבכיינים?

    • אתה משווה התנשאות או חילוקי דעות עם השוואת יהודי לנאצי? (ל''ת)

      ירושלמית, 18/12/06 04:51

  • 34.

    גם אני לא אהבתי את ההשוואה

    אמירה, 17/12/06 23:11

    אבל כאוהדת ליברמן הייתי מרוצה שהזכירו אותו. הטלויזיה לא משפיעה יותר מידי כמו שהיא מחשבה את עצמה היא יותר מצחיקה.
    אני דווקא זכרתי מהתוכנית את רועעעעעעעעעעעעעי .

  • 33.

    בואו נדבר תכלס.... - כנסו

    שמאלני ממוצע, 17/12/06 22:52

    ש ישראל יכולה להגשים רק שתיים מתוך שלוש שאיפות: להיות מדינה יהודית, להיות מדינה דמוקרטית, ולהחזיק בארץ-ישראל השלמה. היא יכולה להחזיק בכל הארץ ולהיות דמוקרטית - אבל אז לא תהיה מדינה יהודית. היא יכולה להחזיק בכל הארץ ולהיות יהודית - אבל אז לא תהיה מדינה דמוקרטית. היא יכולה להיות יהודית ודמוקרטית, אבל אז היא לא יכולה להחזיק בכל הארץ.

    אם לא המשך המלחמה ולא פתרון 3 השאיפות – מה נותר לנו? בדיוק מה שהאו''ם קבע כבר ב1947 : חלוקת הארץ למדינה יהודית ומדינה פלסטינאית.

    אין פתרון אחר.

    נכון יהיו רבים שיסבלו מפתרון כזה. סבלם הכלכלי ראוי לפיצוי: בין אם אלו מאות אלפי המתנחלים שיאלצו לעקור מבתיהם ובין אם אלו אזרחי ישראל הערבים שישארו בביתם אבל ימצאו עצמם בצד הפלסטינאי של הגבול. הרי הם יודעים טוב מאיתנו שיש רבים מהם, למשל מוחמד בכרי, המגדירים עצמם כפלסטינאים ולא כישראלים.
    אם שתי המדינות תחינה בשלום, אזרחי פלסטין יוכלו לעבור מידי יום במעבר גבול מסודר ותוך דקות להגיע לעבודה בישראל (בדיוק כמו ממלזיה המוסלמית לסינגפור). בכל מקרה ישמרו לערביי ישראל(לשעבר) זכויות נצברות בביטוח הלאומי וכל רכושם ואדמתם ישארו עימם – אז על מה התלונה ? על כך שהם יוכלו לחיות כאזרחים שווי זכויות בארצם פלסטין ?

    הרי בהסכם ג'נבה של השמאל מופיע בדיוק אותו עיקרון לגבי כל הפלסטינאים תושבי ירושלים המחזיקים בתעודת הזהות הישראלית הכחולה: הפלסטינאים יאבדו את תעודת הזהות הישראלית כאשר שכונותיהם יהפכו חלק מפלסטין החופשית.

    אז על מה בדיוק הצעקה ?

    אם אמנם השמאל הישראלי רוצה שלום צודק על בסיס שיוויוני אז הנה זה מה שהצטרפות ליברמן לממשלה הביאה לשיח הציבורי: האפשרות לדון בעקרונות הפתרון - פתרון הממש את סיסמאת רק''ח משנות השבעים:

    שתי מדינות לשני עמים.

    בואו נדון בזה בלי להתלהם.

  • 32.

    אי אפשר לקבוע קווים אדומים להומור

    לירון, 17/12/06 22:45

    אף אחד, לא קשת, לא מועצת השידור ובטח ובטח שלא הקהל - יכול להחליט שבסדר לצחוק על דברים מסויימים ולא על אחרים. או שיש סאטירה אמיתי שצוחקת על הכל או שכותבי ההומור בארץ יתחילו לחיות כמו במשטרים אפלים משנות ה 40. אני לא אהבתי את הבדיחה אבל אני תומך בזכותם של ''ארץ נהדרת'' להגיד אותה. ואם זה לא מוצא חן בעיני אנשים - יש צופית גרנט בערוץ 10.

  • 31.

    זה לא אביגדור, זה רועיייי! (ל''ת)

    נועה, 17/12/06 22:26

  • 30.

    אני חובבת מושבעת של ארץ נהדרת

    נעמי, 17/12/06 22:00

    וממש לא מאוהבי ליברמן.

    הקטע על ליברמן היה נוראי ברמות קשות!!!
    בושה גדולה ליוצרים ולמבצעים.
    לא היה מצחיק, היה עצוב והעובדה שהם חזרו על הקטע שוב ושוב רק גרמה לכל המצב המביך הזה להמתח ולהיות קשה יותר.

    אני ממש מקווה שהם לא יחזרו על ה''בדיחה'' הזו שוב, חבל לי לוותר על התוכנית האהובה עלי.

    • גם אני אוהב את התוכנית - העונה הם חלשים מאוד אפילו משעממים (ל''ת)

      חבל, 18/12/06 00:09

  • 29.

    אני חובבת מושבעת של ארץ נהדרת

    נעמי, 17/12/06 22:00

    וממש לא מאוהבי ליברמן.

    הקטע על ליברמן היה נוראי ברמות קשות!!!
    בושה גדולה ליוצרים ולמבצעים.
    לא היה מצחיק, היה עצוב והעובדה שהם חזרו על הקטע שוב ושוב רק גרמה לכל המצב המביך הזה להמתח ולהיות קשה יותר.

    אני ממש מקווה שהם לא יחזרו על ה''בדיחה'' הזו שוב, חבל לי לוותר על התוכנית האהובה עלי.

  • 28.

    אני מחרים את התוכנית הזאת !

    אהרון, 17/12/06 21:55

    אני לא ראיתי את הקטע המדובר, אבל זה נשמע מזעזע !!
    אני הפסקתי לצפות בתוכנית האחרונה. אבל מסיבה אחרת.
    כאשר הם דיברו על זה שעל-אל צריכה להתחיל לנסוע רק בשבת. ועשו את כל הפרובוקציות האלו בתוך המטוס. זה היה דפוק !

    מזל שלא המשכתי להסתכל. סתם תוכנת מפגרת !

    • אז להודיע ל''קשת'' שהלך עליהם?

      שירה, 17/12/06 23:26

      נו באמת..

  • 27.

    ליברמן הוא זה שאין לו קוים אדומים (ל''ת)

    מ, 17/12/06 21:47

    • מה אתה בכלל יודע על ליברמן, עם הארץ? (ל''ת)

      יוני, 18/12/06 01:00

  • 26.

    גועל נפש היה הקטע עם ליברמן. ממש לא מצחיק (ל''ת)

    דנית, 17/12/06 21:40

  • 25.

    הגזימו בגדול! (ל''ת)

    שמעון, 17/12/06 21:26

    • באמת הגזימו בגדול זה היה דוחה (ל''ת)

      נינה, 17/12/06 21:43

  • 24.

    נורת האזהרה האמיתית היא ליברמן, לא אסי כהן (ל''ת)

    רפיק, 17/12/06 21:19

    • ואני חושב שרפיק הוא הנורה האדומה!!!!! (ל''ת)

      איפה הנורה?, 17/12/06 23:58

  • 23.

    בושה

    קרן, 17/12/06 21:16

    לא משנה מה דעותיי הפוליטיות לצורך העניין. מה שראיתי בערב שבת בארץ נהדרת (ואני חושבת שהתכנית טובה) ממש החריד אותי. איך עושים השוואה עם היטלר בטלויזיה ישראלית ומשתפים גם את הקהל ב''הצגה'' האומללה הזו. אני חושבת שהכותבים קצת יותר מידי מחפשים רייטינג שעומד לרדת. בושה.

  • 22.

    ארץ נהדרת משעממת, אבל זה היה מצחיק ואמיתי (ל''ת)

    חבר שלו, 17/12/06 21:10

  • 21.

    מיסחור השואה לצרכי רייטינג, זה פשוט מבחיל

    חיפאית, 17/12/06 20:50

    מה לא יעשו בשביל כסף, בשביל לייצר כותרות כדי שעוד אנשים יצפו, איך אתם לא מתביישים.

    בשביל ניצולי השואה וכל היהודים שנרצחו, אני מתביישת שערוץ מסחרי ועוד במדינת ישראל אפשר הקרנה כזאת.

    מי שמקדש את הכסף והרייטינג גם במחיר של מיסחור השואה ועוד חושב שזה מצחיק, יכול רק להתבייש בהתדרדרות המוסרית שהגענו אליה כחברה.

    ולכותבים ולשחקנים של ארץ נהדרת- אם אתם לא מצחיקים ולא יודעים לבדר, אז תתנו לאחרים לעשות את העבודה. לא כל דבר הוא למכירה והפרובוקציה הזולה הזאת, מביישת ומכתימה כל אחד ממכם.

  • 20.

    דווקא בדיחה לא רעה

    ויני ג'ונס, 17/12/06 19:55

    לא ראיתי את התוכנית האחרונה, אבל אולי סוף סוף אחרי ארבע עונות באמת יש פה קצת סאטירה. בכל מקרה מדהים לקרוא כל פעם מחדש את השמאלנם שמתביישים. מה אתם מתביישים? אתם כתבתם את הטקסט? אתם גילמתם את ליברמן? מה יש להנצל פה כל הזמן?
    לרחם על בן אדם שמציע להפציץ אזרחים תמימים ללא אבחנה זה יותר טוב?

  • 19.

    לפי מירב התגובות לכולם יש כעס על ''ארץ נה באוזן'' שהפכה לברברת כמו

    נחום קלי, 17/12/06 19:48

    כל ערוץ 2 המשמים.לפחות משהו מדבר לליברמן מהתוכן,ליתר העם נאדה.

  • 18.

    כוחניות כשיטת עבודה = ליברמן

    איתן, 17/12/06 19:46

    ליברמן - במאה ה-21 בני אדם יותר מדברים אחד עם השני ויכולים להגיע להבנות וחיים משותפים.
    כל הגישה שלך מכילה פירוד וניתוק והשמדה כשיטת עבודה.
    תנסה להבין את המשפט הנ''ל ותבין שרק גישה מאחדת יכולה להניע נורמליזציה בלא התלהמות.

    • תודה רבה לך אח שלו אההההה (ל''ת)

      אחמדינג'אד, 17/12/06 20:56

  • 17.

    אמיץ. מצחיק. בשביל זה יש טלוויזיה. (ל''ת)

    777, 17/12/06 19:43

    • זה לא אמיץ כשכל התקשורת תומכת בך, אמיץ זה כשאתה לבד. (ל''ת)

      יוני, 18/12/06 00:59

  • 16.

    לגברת אירנה , (מצטער רק עברית כאן)...

    שיעור באזרחות, 17/12/06 19:42

    תתרגלי תתרגלי , עדיין לא קומוניזם כאן , בינתיים דמוקרטיה , תתרגלי שכאן סטירה היא בפרוש חציית קווים אדומים , כדי להעלות סוגיות מדאיגות בחברה , כדי שאנשים לא ירדמו .
    אז אולי כדאי לחשוב על המצע הגזעני של המפלגה שלכם ובוא נראה ביחד אם הסטירה , לא היה לה מקום .

    • מעניין מי צריך לקחת כאן שיעור

      קובי הקאובוי, 17/12/06 23:45

      השוואה לא צודקת עובדתית, לא
      צודקת עניינית ורחוקה ת''ק פרסות על
      ת''ק פרסות מהדמות האמיתית של
      היטלר היא דבר לא לגאלי, לא לגיטימי
      וחורג לא מגבול הטעם הטוב
      אלא מגבול הטעם הרע !!!

      אני בעד סאטירה, בעד סאטירה נוקבת
      ומה שעשו לליברמן עד לבחירות,
      עם ה-''דא ליברמן'' וכו' או מה שעשו
      לו החרצופים (שכינו אותו ולדימיר)
      היה חורג מגבול הטעם הטוב אך
      היה לגאלי וגם לגיטימי.
      מה שעשו פה עם ההשוואה להיטלר
      היא בפירוש לא לגיטימית.
      באבו אבוה לא לגיטימית !!!

      מי שצריך לקחת שיעורים הן ביושר,
      הן בהגינות, הן באזרחות והן בציונות
      הוא את/ה, חתיכת דפקט !

  • 15.

    אני שמאלני מבוייש ומזועזע

    מימון, 17/12/06 19:33

    אני לא מבין עד לאן יקח אותנו חופש הדיבור, לדעתי לאבדון. אני כאמור איש שמאל שגדל בקיבוץ של השומר הצעיר, אני עדיין חושב שמאלה ומרכז, אבל הדברים העלובים ומעוררי הצמרמורת שחבורת ליצנים בגרוש עושה ובעיקר עשתה השבוע, זו בושה, צריך לסגוא את הדבר המגעיל הזה שנקרא ''ארץ נהדרת'' שאם לא כן אנחנו נהיה ''ארץ נעדרת'' מהעולם הזה. אני רק מהרהר איך כל המנהיגים היו קמים לו זה היה מופיע בטלויזיה זרה. בושה וכלימה.

    • מה הקשר לעובדה שאתה איש שמאל?

      יוגב, 17/12/06 20:46

      אתה מציין את זה כאילו זה משנה ונוגע לדבר? הרי ברור שאין קשר בין הנושא שנידון כאן לבין דעות פוליטיות

  • 14.

    היי ליברמן! (ל''ת)

    /|||||, 17/12/06 19:31

  • 13.

    וכשתושבי גוש קטיף השתמשו בטלאי הצהוב, אתה אמרת על זה משהו, ליברמן?

    יאיר,מרכז, 17/12/06 19:28

    שני המעשים פסולים.
    לא צחקתי בכלל בקטע של הייל ליברמן, והייתי מזועזע.
    השאלה , חברי הכנסת של ישראל ביתנו, מה אתם עשיתם כשאנשי גוש קטיף השתמשו בטלאי הצהוב לצרכים פוליטיים? (ובעצם השוו את צה''ל לצבא הנאצי ואת ממשלת ישראל לממשלת גרמניה הנאצית)

  • 12.

    כשמדובר בפוליטיקאי מהימין, כל האמצעים כשרים.

    רון הכחול, 17/12/06 19:26

    מועצת חכמי חופש הביטוי יודעת לרוץ ליועץ המשפטי לממשלה ולהגיש תלונה על הסתה, בכל פעם כשמעבירים על פוליטיקאי מהמרכז או מהשמאל ביקורת קצת חריפה מהרגיל.
    אבל כאן מדובר במנהיג ימין שהפופולריות שלו עולה בהתמדה, ונגדו - הכל מותר. כן, גם להשוות אותו להיטלר, ובטח כשמדובר במנהיג ''רוסי'' של מפלגה ''רוסית''. הם הרי לא משלנו, והבאנו אותם לפה כדי לאכלס את הפריפריה הגוועת, לאזן את הדמוגרפיה של החרדים, ולשמש בשר תותחים ביחידות הקרביות. מי הם בכלל.

  • 11.

    בנוסף להשוואה המזוויעה המתוארת בכתבה...

    ליאור, 17/12/06 19:24

    שהיא מקוממת מכ''כ הרבה סיבות, החל מזילות השואה ועד לסוג של הכחשת שואה, החזרה על השקר כאילו ליברמן קורא לטרנספר מתחילה לעייף.

    ליברמן אינו תומך בטרנספר - אף אחד לא יעזוב את ביתו ואת אדמותיו - אלא בתיקוני גבול, מה שנעשה במקומות רבים בעולם וגם הביא שקט ושלווה לאחר שנים עקובות מדם.

    • אני לא תומך ליברמן, אבל אתה צודק. אבל יש חורים רציניים בתוכנית שלו

      יאיר, 17/12/06 20:27

      כלומר, בתוכנית של ליברמן:
      א. רוב הציבור הערבי יושב בערים מעורבות. מה יעשו איתם?
      ב. אפשר לתת את מזרח ירושלים וככה להפטר מ200 אלף פלשתינאים אזרחי ישראל. האם ליברמן מוכן להחזיר את מזרח ירושלים? אם כן, מדוע לא מודה בכך? הוא מפחד שפתאום הוא יאבד קולות מהימין? ואם לא - האם זה לא פוגע בתוכנית ההפרדה שלו?

  • 10.

    צודקת! ראיתי תתוכנית, וזה היה דוחה! (ל''ת)

    קובי,לונדון, 17/12/06 19:13

  • 9.

    רציתי לומר משהו על ''מועדון לילה'' של אתמול

    גיל, 17/12/06 19:11

    קצת פחות רייטינג אבל חוש הומור מבחיל לא פחות. צחקו שם על הנכות של הפיזיקאי סטיבן הוקינג, הרעיון היה לעשות תחרות על המצאת סטיקר שיודבק על כיסא הגלגלים שלו, דוגמת ''180 איי קיו לא הולכים ברגל'' ועוד כיו''ב בדיחות על עובדת היותו נכה שלשמחתי הספקתי לשכוח.
    כמובן החזקים והיפים היושבים באולפן צוחקים ומרוצים מעצמם- לשמחתם אין להם נכות בולטת ואי אפשר לצחוק עליהם. אלא אם כן קוראים לחוסר רגישות נכות.

    • סטיבן הוקינג בעצמו צוחק על נכותו

      קובי הקאובוי, 17/12/06 23:38

      והוא אף הסכים לקטע שצוחק עליו
      בתכנית עם קצת יותר רייטינג.
      משפחת סימפסון...

      אז אל תשחק אותה מתחסד או
      מוסרני או צדקני.

  • 8.

    הרמה כל כך ירדה....

    ביקורת בלי ריח, 17/12/06 18:57

    הרמה כל כך ירדה....שרק שערוריות יכולות לשמור את ארץ נהדרת בשיחת היום או על גלי השידור.
    ניראה לעין שגם השחקנים וגם הכותבים מיצו את עצמם וטוב יעשו שיעזבו בכבוד ולא יתנדפו כמו נוד בערפל.

  • 7.

    איפה מנכ''ל ''יד ושם'', זה שידע להשתולל כשהמתנחלים עשו שימוש בשואה?

    אופיר, 17/12/06 18:55

    מסתבר שלדעת ''יד ושם'' עבור רייטינג מותר לעשות דברים, שהם בבחינת ''זילות השואה'' כאשר מדובר בבני אדם הנאבקים על בתיהם.

  • 6.

    למה לא עושים להם

    ח, 17/12/06 18:44

    את מה שעשו לכתומים שהשתמשו בסומבוחיות של השואה?
    אהה - זה בגלל שהכתומים עשו שומוש בצורה מאופקת ומכובדת על מנת לבטא דיכוי וכאב. וגם זו סאטירה במיטה, הלא כן ?

  • 5.

    מועל יד

    אבנר סלע, 17/12/06 18:30

    היהודים הם עם מוזר, מכיוון שאם היינו רואים את המועל יד הזה בתוכנית סאטירה במדינה זרה ישר היינו זועקים שהם אנטישמים, ודרדרו את זכרון השואה מתחת לכל רמה, ונחצה כאן קו אדום. התוכנית 'ארץ נהדרת' קיבלה כרטיס אדום על השימוש הציני במועל יד המזכיר משטרים אפלים. יש לזכור שמר ליברמן נבחר בבחירות דמוקרטיות, והמרחק בינו לבין אותם דיקטטורים הוא רב.
    תקעתם לעצמכם גול עצמי כי סוג של הומור כזה ממש גורם לי צער ועוגמת נפש, במיוחד ששכנתי ניצולת השואה נתקפה חרדות ובהלה כשצפתה בתוכנית.

    • לידיעתך, גם היטלר נבחר באופן דמוקרטי

      מורה, 17/12/06 19:34

      כך שההסבר לא משכנע.

      הבדיחה נועדה לזעזע וליצור גלים. המשימה הושלמה.

      • כאיש שמאל מתון, אני בז לך

        מימון, 17/12/06 19:54

        שים לב גם לנוסח שלך ''המשימה הושלמה'', איך אפשר לעשות אנלוגיה כזו גזענית ונבזית?

        • מה אתה מתפלא?

          אביחי, 17/12/06 22:01

          כבר זנים ארוכות שהשמאל מנסה לנכס לעצמו את השואה.
          אם זה בהפגנות או בתוכניות סאטירה.

          כמובן שמנגד, לימין אסור להשתמש בשואה (התנתקות) והימנים בכלל לא מורשים להתקרב לפריים טיים כך שעל סאטירה וקומדיה אין בכלל על מה לדבר.

      • גם אתה מזעזע. פרא אדם. (ל''ת)

        רות, 18/12/06 00:41

    • לא מרחק רב כלל , לא מרחק רב בכלל !!!! (ל''ת)

      איש, 17/12/06 19:44

  • 4.

    ערוץ 2 השמאלני ,ממסחר את השואה כמובן

    אחד, 17/12/06 18:26

    שום דבר לא קדוש להם

  • 3.

    אחח...

    יותם, 17/12/06 18:21

    למרות שאני לא מצודד את ליברמן בדעותיו, אכן יש צדק מאחורי הטענה נגד ארץ נהדרת.

    בלי שום קשר, לדעתי ארץ נהדרת ירדה ברמה, הם כבר לא מצחיקים והיו צריכים לפרוש בשיא.

    • כל המוסיף

      ענת, 18/12/06 05:57

      יותם, אומר רק דבר אחד: כל הכבוד,כל מילה מיותרת לכן לא אוסיף דבר, כי כל המוסיף גורע. יום טוב ושקט לכולם. ענת

  • 2.

    לא מאמין.זה נראה ידיעה של יחסי ציבור קשת.מה קרה?לא ראו מספיק אתמול? (ל''ת)

    שקוף שזה יחסי צ, 17/12/06 18:03

  • 1.

    לא נעים להסתכל בראי, ליברמן (ל''ת)

    אני, 17/12/06 18:03

    • ואתה, ראוי שתלך להבדק

      קובי הקאובוי, 17/12/06 23:36

      אצל פסיכיאטר. לא פסיכולוג כי אם
      פסיכיאטר. שהוא מוסמך גם לתת
      לך תרופות.
      בושה וחרפה התגובה שלך,
      ביזוי שואה או הכחשתה. פשוט בושה.

    • אתה

      אחד, 18/12/06 00:23

      צריך להתבייש בעצמך בדיוק כמו אלה שהמציאו את ה-''בדיחה'' הזאת.