• 43.

    מענין קראתי את רוב התגובות נראה לי שמשה הצליח לעורר את הקליפות

    גדעון, 17/12/06 00:50

    מתרדמתם והם כועסים נורא
    אבל מה לעשות עם -ישראל יתנער מקליפותו ומי שישאר יהיו היהודים שומרי האמונה לעם היהודי הנבחר
    זכרו תהילים א
    ''כי אם כמוץ אשר תידפנו רוח''

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פייגלין ותומכיו מדברים כביכול מטעם הליכוד, ובליכוד מתנערים ממנו (ל''ת)

    סיטואציה, 15/12/06 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ל 40

    Avi Ecuador, 15/12/06 04:13

    הוא בסך הכל רוצה מדינה יהודית ומכאן נקודת המוצא שלו ושל הימין, משהו כמו בהגדרת מגילת העצמאות שהקריא בן גוריון ב 48.
    עם השמאל היא לא תהיה יהודית אפילו לא בקו הירוק ובטח הערבים בישרפלסטין לא יסבלו אידיוטים כמוך ודומיך מהשמאל.
    אז מי שמסוכן ליהודים זה אתה ודומיך ואני באמת לא יודע אם אתה מגדיר את עצמך יהודי בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך חיים חוץ מהאינטרנט, הא?

      רובו טריק, 15/12/06 06:27

      אתה בנאדם מאד מאד בודד או תוכנת תגובה מונוטונית ואוטומטית

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    פייגלין מסוכן

    דוד הלל, 15/12/06 01:02

    מסוכן להמשך קיומה של המדינה בצורתה הנוכחית. מפני שאין שום חפיפה בין מה שהוא רוצה למה שהיא רוצה. ומפני שהוא צודק, ןהיא - טועה.
    מסקנה? להתרחק מפייגלין. הש.ב.כ. ידאג להעלים כל מה שיימצא בקרבתו.

    הגב לתגובה זו

    • צורתה הנוכחית של המדינה מסכנת המשך קיומה

      בנימין, 21/12/06 10:02

      והאדם הכי מסוכן פה הוא אתה התומך בהעלמת אנשים.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מדובר ביותר מבריחה מזהות לאומית

    אבי, 14/12/06 23:19

    בריחה מזהות לאומית היא מה שעושה הכנסת כאשר מניעת ''איחוד משפחות'' ומניעת תביעות נזיקין של מחבלים הם הוראות שעה משום שלא רוצים להכניס אותם לספר החוקים אלא להציגן כחריגות מנורמה רצויה בתוקף הנסיבות. מה שעושה בג''ץ זה יותר מבריחה מזהות לאומית זו בריחה מהכרה בשורשי הסכסוך הישראלי ערבי(לפי דברימ פרופ' אומן הכרה כזו היא הבסיס לפתרון כל סיכסוך).

    בג''ץ כגורם שמאלני קיצוני לא מעוניין בפתרון הסיכסוך אלא בשימוש בסיכסוך כאמתלה להשגת מטרות אחרות שעומדות למעשה בפני עצמן כמו למשל גירוש יהודים מבתיהם בארץ ישראל רק משום שהם יהודים. לשם כך צריך לקבוע שיש תבניות מסוימות שאליהן נכנס גם מה שלא נכנס אליהן כמו למשל הגרת מחבל כפושע פלילי רגיל כי זו התבנית היחידה שנוחה לשמאל. הכרה בכך שמחבל אינו פושע רגיל תחייב לקשר בין אופן פתרון הסיכסוך לתגובה על מעשי באיבה של המחבלים ואז הדבר יקשה על מכירת רעיון גירוש היהודים מבתיהם שכן פתאום יהיה ברור שחיסול המחלבלים יכול לפתור נאת הבעיה ובנוסף אם מחבל אינו פושע רגיל אלא פושע בשם עמו שעומד מאחוריו הרי שיקטן מספר המוכנים להעניק לאומת המחבלים שטחים ועוד יותר יקטן מספר המוכנים לגרש לשם כך יהודים מבתיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כרגיל מאמר מצוין שמוסיף כבוד לכולנו. (ל''ת)

    פייגלין לרה''מ, 14/12/06 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למען האמת אני לא מסכים עם פייגלין. אבל האיש הזה הוא ישר דרך וחכם.

    בנצי א, 14/12/06 21:00

    לדעתי משה פייגלין על אף חוכמתו הרבה אני מתנגד לדעותיו. אבל הוא אדם נבון ואיש בעל יכולת מנהיגות משיכמו ומעלה. אני מאוד מעריך את פועוליו ואת אמירותיו. אך לעולם לא אצביע עבורו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מאמר מצויין (ל''ת)

    דוד, 14/12/06 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הדת המוסלמית והיהודית לא מוכנות לקבל סמכות שיפוטית חילונית

    משה נאסראללה, 14/12/06 17:28

    ולכן מי שעוקב אחרי דברי חיזבאללה,החמאס ואחרים יבחין אל נכון שגם הם מתנגדים לבית משפט שבראשו לא יושבים איממים.בענין זה ועניינים נוספים רב המשותף בין משה לבין תפיסת האיסלם את כס השיפוט הראוי.

    הגב לתגובה זו

    • הדמיון לא רק בקשר למשפט. גם בצידוק הלאומני (ל''ת)

      בשם הדת, 14/12/06 17:47

      הגב לתגובה זו

    • המוסר עדיף תמיד על החוק היבש

      יואב, 14/12/06 18:49

      אנשים שלא שוקלים את השיקול המוסרי לפני שהם מצייתים הם אנשים ללא אנושיות. היהודים הנחילו לעולם את השיפוט המוסרי: את חוסר הציטות לחוק במקרה של חוק שאינו מוסרי.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    יהדות בשבילי היא לאום ועם, לא דת

    אורן, 14/12/06 16:59

    הדת היא לא מה שהופכת אותנו לעם יהודי. תקראו ותלמדו את הנושא.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה המשותף בין הסבא שלך ...

      ד''ר ארוין, 14/12/06 18:31

      לסבא התימני של בועז שרעבי
      ולסבא המרוקאי של דקלון

      איך זה שכולם, יהודים בכל רמח אבריהם, שומרי תורה ומצוות קלה כבחמורה, הגיעו דוקא הנה וחידשו את המדינה היהודית היחידה

      קדימה אורן, זאת לא שאלה קשה

      הגב לתגובה זו

      • ואיך הגיעו (וגם המציאו את הציונות) יהודים חילונים? (ל''ת)

        קדימה,ד''ר, 14/12/06 19:01

        הגב לתגובה זו

        • מאחורי כל ילד חילוני ...

          ד''ר ארוין, 14/12/06 19:30

          עומד סבא
          יהודי גאה
          שורשי
          מקיים מצוות
          לומד תורה יום יום
          מחובר להסטוריה היהודית ולחכמי ישראל לדורותיהם
          עיניו קדימה לציון שלימה ויהודית

          מה לעשות
          והבן או הנכד העדיפו חיים קלים
          או לחילופין הם לא הבינו את עומק היהדות
          והלכו לרעות בשדות זרים

          השאלה של הקמת הציונות היא שאלה מעניינת, להזדמנות אחרת

          ועוד לא דיברנו על הסבתא היהודיה

          הגב לתגובה זו

    • להפך, היהדות היא מכלול

      יהודי, 19/12/06 01:16

      ה''דת'' היהודית, כלומר חוקי היהדות, הם אלה המגדירים את הלאום היהודי. בלי חוקים אלו איננו יהודים אלה אוסף אקראי של אנשים שקוראים ללאום שלהם ''יהודי''. באותה מידה יכולנו לרוא לעצמנו ''פלסטינים'' או ''אמריקאים''. המילה ''יהודי'' היא רק שם, אבל השם הזה כבר תפוס על ידי היהדות, אז אם אתם רוצים לאום שאננו עונה להגדרת הלאום היהודי, תמצאו לעצמכם שם אחר. בעצם, זה מה שהאנטישמים החדשים מנסים לעשות. הם קוראים לנו ''האויב הציוני'' כדי לשלול הכרה בעובדה שאנו עם, ואם איננו עם, ממילא אין לנו זכות לארץ או מדינה. הם מנסים לכפות על הלאום היהודי להפוך לדת כדי שיוכלו לגרש אותנו מפה ואז לא תהיה לנו מדינה שתגן עלינו ונהיה נתונים לחסדי אומות העולם. כמובן שהטרגדיה תעורר סימפטיה במערב והרבה אנשים יחושו צער עבורנו, אך מצד שני אנו נאכזב עשרות מיליוני נוצרים פרוטסטנטים ונאבד את תמיכתם, הנוצרים בכלל יקבלו את ההוכחה שאלוקים שונא אותנו ודן אותנו לסבול תחת שלטון הנוצרים לנצח, ותוך זמן קצר האנטישמיות על כל גווניה תפרח ואנו נסבול.

      אם אתה רוצה להבין מהי אנטישמיות קרא את הספר:
      Why The Jews?
      מאת
      Dennis Prager and Joseph Telushkin
      הספר הזה נוקט עמדה ניטרלית בנוגע לאמיתות התורה וקיומו של אלוקים כך שגם מי שמאמין בתורה וגם מי שאינו מאמין יחושו די בנוח (לפעמים לא, אבל גם זה הולך בשני הכיוונים). הספר גם מסביר מהי יהדות, כי רק באמצעות הבנת היהדות אפשר לבין את האנטישמיות.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    בג''ץ מסכן את המדינה

    רועי, 14/12/06 16:59

    הפסיקה של בג''ץ בעניין הפיצויים היא פשוט שערורייתית - יושבים שופטי בג''ץ וכופים את תפיסת דעתם (הלא מייצגת) על מדינה שלמה, בניגוד לחוק שהתקבל בכנסת, המייצגת את הציבור (או כמו שכתב דרור בן-ימיני במעריב - כאשר 9 שופטים מדקלמים את המצע של מרץ בפסיקתם זה סימן שמשהו בגוף הזה פגום מיסודו). ועל מי הם באים להגן בפסיקתם? האם על אזרחי המדינה שכביכול נעשה להם עוול (ולכן זו אחת הסיבות לקיומיו של הבג''ץ - כדי להגן על האזרח הקטן) - לא! להיפך, הפסיקה באה להיטיב עם אויבנו - ומטבע הדברים להזיק למדינה ולאזרחיה. ברור כי זוהי פסיקה רעה, מזיקה, ומטופשת, וזה עוד לפני שבכלל נכנסים לשאלת הזהות היהודית, ומלחמת הקיום שלנו כאן, אשר רק מחריפים את המשמעויות הקשות והמסוכנות שיש לפסיקה זו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, חד משמעית יש לפזר את הבג''ץ ולחדש את הסנהדרין

      בנימין בר, 21/12/06 10:05

      רק סמכות שיפוטית שמחוברת לערכי הלאום היהודי תוכל לשרת את האתוס הלאומי של העם היהודי ולהבטיח את חוסנו של העם הנצחי.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כזכור עירק פיצתה את ישראל על נפגעי הסקאד

    אורן, 14/12/06 16:58

    פייגלין, יש חוק בינלאומי ולא רק בג''ץ. מדינות שגרמו להרס במדינות אחרות בזמן מלחמה, מחויבות לפיצועים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לפייגלין יש הגיון של ילד קטן

    גג, 14/12/06 16:28

    בגץ יכול להורות למדינה בה הוא מתקיים לשלם פיצויים.

    אין לבגץ יכולת לפסוק בשביל מדינה אחרת מה היא צריכה לעשות.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף היגיון של ילד קטן, על מוח מעוות של מבוגר.

      מני, 14/12/06 16:49

      ההיגיון של הילד הקטן הבין בפשטות שאוסלו זה מלחמה ולא שלום, שלמפת הדרכים אין סיכוי, שערפאת הוא רוצח ולא פרטנר ושההתנתקות תתפוצץ לנו בפרצוף.
      מה כל כך רע בהיגיון כזה?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    צריך להודות- האיש שוב צודק! (ל''ת)

    דידי, 14/12/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בג''ץ משתלט על המדינה

    אלי קופטר, 14/12/06 15:38

    לאט אבל בטוח הכנסת מאבדת את הרלוונטיות שלה, ובג''ץ, שיכור הכח, לוקח לעצמו עוד ועוד סמכויות השייכות רק למי שקיבל את אמון הציבור.
    לו לפחות היו שופטי בג''ץ פרו ישראלים...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    משה פייגלין הוא איש מסוכן. מאפייה שמנסה להשתלט על המדינה

    ערן, 14/12/06 15:29

    אני בטוח שהוא אפילו לא קרא את פסק הדין. דמגוג מסוכן שניסה להשתלט על אחת המפלגות הפוליטיות בישראל.
    בג''צ הוא זה ששומר עלינו מאנשים כמו פייגלין, מחיסול ממוקד של הדמוקרטיה שלנו.
    פסיקת בג''צ חשובה והיא מעידה שאנו נכונים לשלם על טעויות שלנו.
    מדוע פייגלין המושחת לא מזכיר את פסיקת בג''צ ''הימנית'' המתירה את החיסול הממוקד? הואמנסה להציג את בג''צ כבעל נטיות לאגף השמאלי אבל טועה ובעיקר מטעה.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך כל כך מופרכת ולא מתבססת על דבר. שום עובדה. כלום. (ל''ת)

      זה ממש מדכא, 14/12/06 15:36

      הגב לתגובה זו

    • הדיקטטור סטאלין היה נערץ עד שנחשף פרצופו.

      דודו, 14/12/06 16:47

      למי ששכח ההבדל בין דמוקרטיה לדיקטטורה אינו תלוי בשאלה מי הדיקטטור.

      בישראל אין דמוקרטיה, 11 אנשים בגלימות שחורות המזוהים עם קומץ קטן כופים את ערכיהם על הרוב.

      זו לא דמוקרטיה זו דיקטטורה.
      וזכויות אדם נשמרות רק כשהאדם הוא מחבל או ערבי, אך נגד יהודים עם כיפה הכל מותר.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתם דוחפים את סטלין כל הזמן (ל''ת)

        כאילו מישהו פה, 14/12/06 17:48

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    השאלה האמיתית היחידה היא האם אנו רוצים מדינה יהודית

    עופר, 14/12/06 15:01

    האם אנו רוצים מדינה יהודית או מדינת כל אזרחיה. זו השאלה וממנה נגזר הכל.
    אני רוצה מדינה יהודית (ואני חילוני לחלוטין), אני מאמין שמדינת ישראל לא תוכל להמשיך ולהתקיים אם לא תהיה יהודית. מדינה יהודית זו מדינה ששואפת לקיים את ערכי היהדות, זה לא שמירת מצוות ולא כפיה דתית. זו מדינה חילונית שמוקירה זוכרת ויודעת את עברה, עברו של העם היהודי.
    פייגלין מדבר בדיוק על כך.

    הגב לתגובה זו

    • בפעם המיליון-יש פרשנויות שונות ל ''יהודית'' עד ''כל אזרחיה''! זה לא (!)

      או פייגליניזם, 14/12/06 16:03

      כל קשת הדעות מיוצגת בכנסת.
      אתם מסרבים לקלוט שיש יהודי ויהדות שאינם לפי דעתכם ויש ציונות שאינה לפי דעתכם.

      הגב לתגובה זו

    • אז אל תבכה שחייבים להתחתן (ועוד יותר - להתגרש!!!) ברבנות,

      שפוי מלחמה, 14/12/06 17:05

      שמעבירים משחנים ביום חול וכו' וכו'

      ''מדינת כל אזרחיה'' תהיה מדינה בעלת אופי יהודי אם רוב אזרחיה יהיו יהודים. לא צריך בשביל זה את העיוות החוקתי של הכרזתה כמדינה יהודית. זה גם מידר את הלא יהודים אזרחי המדינה, וגם מביא עלינו את שיעבוד הממסד הדתי.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    זאת שירת הברבור של המתנחלים (ל''ת)

    נורית, 14/12/06 14:57

    הגב לתגובה זו

    • נורית זה שאת שונאת מתנחלים זה פשוט נורא. בזכותך הערבים מנצחים. (ל''ת)

      לא די נורית?, 14/12/06 15:37

      הגב לתגובה זו

      • את ממש מסכנה וזקוקה לטיפול נפשי דחוף (ל''ת)

        amir, 14/12/06 15:49

        הגב לתגובה זו

    • זה בסדר נורית,לך אפילו שירת ברבור

      אין ולא תהיה, 14/12/06 16:50

      אגב,הרעיון של שירת ברבור-הוא סתם מיתוס,כך שאנחנו יכולים לשיר עד מחר ולא יקרא לנו כלום.

      אמנם,בקרוב תפרוץ מלחמה-ואם כבר נמות אנחנו,בגלל הפשעים שביצעו חברייך כנגד הזהות היהודית במשך שנים-הטילים האיראניים לא יחמיצו גם אותך.ואם תהיי בחו''ל-אחרי שלא תהיה ישראל-תהיה אנטישמיות -והרבה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין ''עם פלסטינאי''- זו תעמולה. מעולם לא היה עם כזה.

    אין עם כזה, 14/12/06 14:56

    מה שכן היה: גל ענק של ערבים מעשרות מדינות ערב הגיעו לכאן, ונכנסו בניגוד לחוק המנדטורי, לתחום הבית הלאומי היהודי, לשיפור מצבם הכלכלי (מסודן, תימן, סעודיה, עירק, סוריה, מצריים, אלג'יר, מרוקו, תוניס, וגם הודו/פקיסטן והבלקן ועוד ועוד).

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    השופט ברק האיש השנוא במדינה,זה ברור

    ברור, 14/12/06 14:51

    למי שלא מאמין שיעשה משאל בנושא

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני לא אוהב את פייגלין אבל לצערי

    הפעם הוא צודק, 14/12/06 14:40

    חושב שהוא המחוקק והשופט והריבון כאחד ופועל על מנת לרצות גורמים בשמאל האירופי שהאינטרסהישראלי לא עומד לנגד עיניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דברי פייגלין

    משה, 14/12/06 13:53

    צודק ב-100%, והאמת, כידוע, כואבת.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המלחמה היא בין עם ישראל - לערב רב / העולם הערבי (ל''ת)

    די להתיפיפות, 14/12/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נתניהו מפעיל טוקבקסטים נגד פייגלין

    המפוקח, 14/12/06 13:47

    אין לנתניהו יכולת להתמודד מול האמיתות שפייגלין מייצג, ולכן הוא מפעיל טוקבקסטים שילכלו עליו סתם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    האם יש קשר בין סנייפלינג לזהות יהודית? והאם אתה ממליץ על סנייפלינג

    יריב לוי, 14/12/06 12:55

    לכל מי שאיב את זהותו היהודית? ואם כן, האם זה הולך טוב עם דיאטה ורכיבה על אופניים?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אדם חכם מאוד. אבל זורק את פנינו לחזירים הסמולנים יפי נפש (ל''ת)

    שמואל, 14/12/06 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חבל שבג''ץ לא אסר חיסולים כך האבסורד היה יותר ברור

    שמחה, 14/12/06 12:12

    חבל לי שהבג''ץ לא אסר חיסולים אז היה ניתן לראות את האבסורד שבפלישת בג''ץ לחיינו והיתה התקוממות הם הפכו להיות הדיקטטור של מדינת ישראל והם קובעים מה צה''ל יכול לעשות והין ישבו אוהדי קבוצה באצטדיון טדי בשביל מה צריך ממשלה ובחירות חבל על הכסף..

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שאלה לפייגלין: האם אי ירידת גשם קשורה בזהות היהודית? ואם תהיה ראש

    מחפש דעת, 14/12/06 12:06

    ממשלה האם יהיו גשמי ברכה בכל זמן כהונתך?

    הגב לתגובה זו

    • אני יודע שזה ישמע מטורף

      מאיר דרום, 14/12/06 14:44

      אבל גם לי נראה שמאז אוסלו יש
      בצורת , חשבתי שאני המשוגע היחידי
      אנשים צוחקים עלי כשאני אומר
      את זה .

      אולי גם עכשיו אנשים יגיבו בגיחוך
      אבל עובדה שעוד מישהו חושב כמוני .

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    האמת האחת נמצאת עם פייגלין הוא צודק.

    שי רגב, 14/12/06 11:16

    היגיע הזמן שנפנים זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לשמאל ולבג''ץ ערך עליון - סיום הכיבוש

    יאיר ל, 14/12/06 10:27

    ועל מזבח הערך העליון מותר להקריב את מדינת ישראל.

    במקום מילותיו של טרומפלדור :
    ''טוב למות בעד ארצנו'',
    קבעו השמאל והבג''ץ :
    ''טוב למות בעד סיום הכיבוש''.

    כמובן טרם נדונה השאלה האם כיבושי מלחמת השחרור גם הם בחזקת כיבוש ובעצם אולי צודקת טענת החיזבאללה שכל שטח ישראל כבוש.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    די פייגלין די, לך הביתה (ל''ת)

    שבי, 14/12/06 10:22

    הגב לתגובה זו

    • הסבר, נמק, והבא דוגמאות! (ל''ת)

      לקשפרץ, 14/12/06 12:02

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    פיתחנו הליכה לבג''צ כמו הליכה לרב (ל''ת)

    אולי זה בגלל, 14/12/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אינסטינקט בסיסי..... תארו לכם את שרון סטון (ל''ת)

    במקום ברק, 14/12/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פייגלין ו''חבריו'' רוצים מדינת הלכה ומתפקדים לליכוד?

    קולות כפולים?, 14/12/06 09:50

    התרגיל של המתנחלים המטורפים:מתפקדים לליכוד כדי לבחור דתיים ימניים ו/או לסנדל מנהיגים אחרים בליכוד,אבל בבחירות מצביעים לאיחוד הלאומי/מפד''ל !!
    תבדקו כמה קולות קיבל הליכוד בהתנחלויות של הדתיים בשטחים לעומת המתפקדים/חברי מרכז ואז תראו את גניבת הקולות.
    לכן הליכוד צריך למנוע כל התפקדות ממתנחלים דתיים שמשמשים סוסים טרויאנים בדמוקרטיה הישראלית.לתת להם את המשקל האמיתי שלהם:שולי ,זניח וסהרורי.

    הגב לתגובה זו

    • זממו השתלטות עויינת (ל''ת)

      נכשלו, 14/12/06 10:16

      הגב לתגובה זו

    • אוי, כמה שאתנ נוטף שינאה וארס, תעוב ומשטמה. פשוט נורא! (ל''ת)

      ובשביל מה לשקר?, 14/12/06 12:12

      הגב לתגובה זו

      • בהתנחלויות של המתפקדים לא היו פתקי ליכוד בקלפיות (ל''ת)

        מה לעשות, 14/12/06 12:58

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    ועכשיו בג''צ אישר סיכול ממוקד, אז הוא בסדר? דיון אמיתי

    בג''צית, 14/12/06 09:40

    בתפקידה של מערכת המשפט בחברה דמוקרטית הוא ליכולותיו הזעומות של מר פייגלין.

    הגב לתגובה זו

    • בג''ץ לא אישר סיכול ממוקד! תקראי ההחלטה שוב

      תמיר, 15/12/06 01:16

      בג''ץ העביר את ההחלטה לבית דין הבינלאומי בהאג. כלאמר בג''ץ מוותר בשמנו על הריבונות שלנו בארצנו.
      דעי לך שהיום אסור לחייל לירות במחבל גם כשהוא מכוון אר.פי.ג'י. אליו. רק אם המחבל לוחץ על ההדק מותר לירות בו. חיילים מפחדים לירות ביחוד קצינים - שמא יעצרו בעתיד בחו''ל ויועמדו למשפט. זה יכול לקרות לבן זוגך או לבנך!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עם ''אינסטינקטים''לא מנהלים מדינה! ודאי לא אלו של פייגלין ישמור האל (ל''ת)

    אזרחית, 14/12/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שאלה: מהי מומחיותו ש פייגלין ומהו ניסיונו המקצועי באיזה תחום מדיני

    יהורם לם, 14/12/06 09:25

    או בטחוני או משפטי או כלשהו?

    הגב לתגובה זו

    • ושל עמיר פרץ? (ל''ת)

      זה בסדר, 14/12/06 11:59

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מחיר בג''ץ

    יוסף, 14/12/06 09:14

    מעניין מדוע מעולם לא שאלו את אותה שאלה כמה הבג''ץ עולה לנו, בדיוק באותו האופן שעולים לנו החרדים. מתברר שקומץ אנשים שיושבים בבנין היקר ההוא עולים למדינה מלירדים. הבנת פישר? זו לא רק המשכורת. אלה הם ההחלטות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בנצי ליברמן אמר שפייגלין שמצוי באזוטריות של החברה הישראלית, צודק (ל''ת)

    מזכיר יש''ע, 14/12/06 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הימניים האלה כל כך טריוייאליים איפה החידוש??????? (ל''ת)

    לופו, 14/12/06 09:10

    הגב לתגובה זו

    • פטריוטית אמיתי חלק א

      נביל, 14/12/06 16:58

      הנה תגובתה של יהודיה למוסלמית:

      ''אין במדינת ישראל או בשטחי א''י אף לא ערבי אחד שאין לו ארץ מולדת ערבית (על כן אתם ערבים).

      פלשתם/זלגתם/חדרתם - לארץ ישראל בחסות, עידוד וגבוי הכובש העותומני והכובש הבריטי, אך לא הפכתם עקב כך לבעלים ריבונים.

      פתחי את מפת העולם, ערביה מישראל תגלי ששטח המדינות הערביות (22) גדול משטחה של יבשת אירופה ושטחן של כל המדינות המוסלמיות (55) מכסה כשליש מכדור הארץ. שטח אדיר שאין לתארו, עשיר בנפט ובמשאבים ועושר לאין חקר.
      אז על פניו נראה שזה ממש בסדר שעם היהודי תהיה מדינה אחת קטנטונת משלו, מבלי שיהיה עליו להתחלק בה עם עוד ערבי מוסלמי, לא?

      הגב לתגובה זו

    • פטריוטית אמיתי חלק ב

      נביל, 14/12/06 17:06

      בואי ואומר לך כמה מילים על ה''עם'' הפלסטיני, אתם אינכם עם. אתפ פיקציה מוסלמית שמטרתה אחת ויחידה - לכבוש את ארץ ישראל.

      נתחיל עם השם שלכם - הרומים שכבשו את ארץ ישראל קראו לה כחלק מאקט הכיבוש - פרוביניקה פלשתינה - על שם הפלישתים שישבו בערי החוף הישראליות.

      הפלישתים - היו יורדי ים אדומי שיער שהגיעו לחופי ישראל מאירופה ונעלמו מאזורנו כ 1600 שנה לפני הולדת מוחמד.

      אין לערבים מקורם בחצי האי ערב כל קשר לפלישתים - לא גנטי, לא דתי, לא תרבותי, לא הסטורי ולא גיאוגרפי. אתם ערבים ולא פלישתים. באותה מידה יכלו הרומים לקרוא לישראל פרוביניקה שוויצריה, האם זה היה הופך אתכם לשוויצרנים?

      הגב לתגובה זו

    • פטריוטית אמיתי חלק ג

      נביל, 14/12/06 17:12

      ואשר לארץ ישראל
      תבחרי כל תיעוד הסטורי, כל מפה הסטורית, כל הסטוריון מקובל ע''י האקדמיה בבינלאומית - שיראה לנו איפה פלסטין, מתי היתה אי פעם בהיסטוריה האנושית מדינה או ארץ שנקראה פלסטין, מתי היה אי פעם בהסטוריה האנושית ''עם'' שקראו לו העם הפלסטיני, מי אתם, מאין באתם ומה הקשר שלכם לשטחי ארץ ישראל. לא מצליחה למצוא אף לא פרט אחד בשום מקום בעולם, כולל לא אצל חוקרים מוסלמים וערבים (כולל הקוראן שבו ארץ ישראל נקראת ארץ ישראל ארצו של עם ישראל) שיאשש את טיעונייך.

      הגב לתגובה זו

    • פטריוטית אמיתי חלק ד

      נביל, 14/12/06 17:25

      יש תיעוד בריטי מתקופת המנדט הבריטי, תיעוד תורכי מהתקופה העותמנית, תיעוד של כל הכיבושים שהיו לארץ ישראל - אין זכר לא לעם פלסטיני ולא למדינה פלסטינית.

      ובכן, בואי נסכם שאם תמצאי כל תיעוד שהוא ( שאינו חלק מהתעמולה הפלסטינית המשנה עובדות היסטוריות בדיעבד) - להיותכם וקיומכם בארץ ישראל - כבר יש לנו משהו להתחיל ממנו,

      אתם צביר מקרי של פלגים ופלנגות מרחבי העולם המוסלמי, השונאים זה את זה כמעט... כמו שאתם שונאים אותנו.

      זה למעשה הדבר היחיד המאחד אתכם - השינאה לציונים. זה בסיס עלוב ביותר לכונן על גבו עם!

      ב- 1948 היה מספר הערבים שישבו בארץ ישראל זהה למספר היהודים שישבו בארצות ערב.
      המאה העשרים הייתה מאה של הגירה וחילופי אוכלוסין על פני כדור הארץ כולו. כל היהודים מארצות ערב היגרו למולדתם ישראל. כל הערבים מישראל היו אמורים להגר חזרה לארצות מולדתם הערביות. לא רק שלא עשיתם כך - המשכתם להסתנן ולחדור לשטחי ישראל בכל צורה מתוחכמת שאפשר להעלות על הדעת ושמדיניותה הרופסת של מדינת ישראל איפשרה לכם.

      הגב לתגובה זו

    • פטריוטית אמיתי חלק ה

      נביל, 14/12/06 17:31

      למעשה יש לכם היום מדינה פלסטינית - היא ירדן. אבל, אתם רוצים לעצמכם שלוש פלסטין - ירדן, ''פלסטין החדשה'' שתקום ברצועת עזה והגדה. כמובן שערביי ישראל המזהים עצמם כפלסטינים ימשיכו להתגורר בישראל ויביאו אליהם עוד ועוד ''אחים'' פלסטינים מרחבי העולם. כך, שבעוד עשור או שניים יהיו היהודים מיעוט בארצם וגם ישראל תיהפך לפלסטין. לא מתאים לנו.

      לכן, זה מה שיקרה בסופו של דבר: גם אם השמאל שלנו מפזר אשליות הממלאות את ליבכם תיקווה גדולה, יהיה עליכם לחזור לארצות מולדתכם. זה יקרה בטוב או בחרב.

      הגב לתגובה זו

    • פטריוטית אמיתית חלק ו

      נביל, 14/12/06 17:46

      במשך השנים (עם ההתישבות הציונית) אימצתם לעצמכם את האתוס היהודי - כלומר - קדושת ירושלים וזכות השיבה לציון. אמנם בניתם מסגד במרכז קודש הקודשים היהודי (נהג מוסלמי נפוץ בימינו), אךעירכם הקדושה היא מכה ולא ירושלים וזכות שיבה יש לכם רק למולדתכם הערבית ולא לציון.

      לסיכום: אפנה אותך לספר חביב ומלא הומור, שמו ''מסע תענוגות בארץ הקודש'' הוא נכתב ע''י סופר בשם סמואל לונגהורן (הידוע בכנוייו מרק טווין) ב- 1867 הוא סייר בישראל לאורכה ולרוחבה. הוא לא ראה כאן לא פלסטינים, לא בוסתנים מוריקים, לא כפרים ערביים, לא ערים שוקקות, כלום.

      הוא ראה ומתאר עזובה, ביצות, כולרע, קדחת, חולו, ''ארץ הבכא'' כך הוא כינה את ארץ ישראל.

      כל מה שיש כאן, גן העדן הזה הנקרא ישראל - בנה הגניוס היהודי.
      אין פלא שאת ואחייך חומדחם אותו.

      ואם את יושבת בביתך המחובר לחשמל ומקלידה תשובה במחשב, זה כי הציונים סידרו כאן מדינה המאפשרת לך לחיות ברמה שונה לחלוטין משל 99% מאחיותיך במדינות ערב.''

      חתומה: אזרחית יהודיה ישראלית
      בעלת המקום.

      זהו, עד כאן טרחתי לכתוב את ה דואר האלקטרוני שמסתובב באינטרנט לטובת אלה שלא זכו לקראו במקור ולטובת אלה יפי הנפש שהולכו שולל ע''י אורי אבנרי וחבריו.

      כל הכבוד לסבלנותה של המחברת במקור ''בעלת הבית''

      הגב לתגובה זו

      • נביל כל הכבוד!!!

        Avi Ecuador, 15/12/06 04:22

        העתקתי את התגובות שלך ואשתמש אולי בם פעם ברשותך עם ציון הלינק לכתבה זו.

        הגב לתגובה זו

      • מעולה את צריכה להיות שרת ההסברה שלנו

        גם לטובת הערבים, 15/12/06 23:10

        לטובתנו ולטובתם!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אהרון ברק מציל את שמה של ישראל בעולם (ל''ת)

    יריב, 14/12/06 08:55

    הגב לתגובה זו

    • הגזמנו קצת...

      ליאת, 14/12/06 11:07

      מר אהרן ברק עשה הכל כדי שנצא ''נאורים'' בעיני העולם, אבל מה לעשות שזה עומד בסתירה לציונות ולערכי היהדות? אה, שכחתי, צינות זו כבר מילה גסה. חלק מהמגיבים פה חושבים שאולי הם היו צריכים לכתוב את הטור, כי פייגלין ממחזר את עצמו, הוא שולי בחברה, לא מומחה ועוד אמירות בסגנון. אז לידיעתכם, לא צריך להיות פרופסור גדול או מומחה כדי לראות שהמדינה הולכת לאבדון לאט אבל בטוח, עם אולמרט וחבריו, בסיוע האדיב של בג''ץ (שמשום מה נטיותיו הן ברוב המקרים לצד מאד מסוים...). תרסנו את עצמכם חברים, ותפסיקו למלמל כאן מנטרות על פייגלין והימין. יש הרבה אנשים שחושבים כמוהו, גם מנסיון, שמערכת הצדק שלנו היא אולי מערכת, אבל צדק כבר לא..

      הגב לתגובה זו

      • מנסים להגיד לכם שלא אתם קובעים פה מה ציוני ומה יהודי (ל''ת)

        אבל אתם תקועים, 14/12/06 12:50

        הגב לתגובה זו

        • עזאמי בשארה הוא שיקבע מה יהודי או ציוני לא?

          כתום, 14/12/06 15:02

          מי שתקוע בגלות זה אתם בסמול שלא מכירים בזכות קיומנו וכל השקפת עולמכם נגזרת מכך.

          אתה האחרון להטיף מה ציוני ומה יהודי. לך לכנס באירן זה מקומך אדיוט

          הגב לתגובה זו

          • הדעות השונות נמצאות בכנסת ! זה או פייגלין או בשארה?? (ל''ת)

            איפה אדוני חי?, 14/12/06 16:08

            הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמה הערות למר משה פייגלין ולחבריו:

    נחום כהאנמן, 14/12/06 08:54

    1. המאבק בין ערכי בג''צ לערכי האומה הוא מאבק קלאסי בין מערכות ערכים.
    2. יהדות זה גם ש''ס, גם מימ''ד, גם אורלב, גם רפורמים ומה לא? כך שלומר יהודי או יהדות זה כמעט לא לומר כלום.
    3. פרופ' רביצקי והרב יובל שרלו מייצגים את היהדות הרבה יותר טוב ממך ורוב העם ''היהודי'' מזדהה איתם.
    4. ההתנהלות הפוליטית שלך בליכוד מבישה, ואינה מעוררת כבוד כלפיכם. או שתרוץ לכנסת לבד או שתעזוב את הפוליטיקה, רק לא גניבת דעת.
    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

    • סתירה בדבריך

      משה פייגלין, 14/12/06 11:13

      שלום נחום
      עם הסעיף הראשון אני מסכים בהחלט.
      הסעיף השלישי סותר את השני. הסעיף הרביעי הוא השמצה שאף אינה מנסה לבסס עצמה על עובדות כל שהן.

      אני יכול להתמודד עם טענות ענייניות. אם תטען כאלה - אשמח להשיב או להודות בטעות בהתאם לעניין.

      בברכה

      משה

      הגב לתגובה זו

      • הערה למשה פייגלין

        יאיר, 14/12/06 12:07

        גם מי שייזדה עם רב עמדותיך, לא יוכל להימלט מההרגשה של צינייות וחוסר כינות, במהלך של ההתפקדות לליכוד, ואדם נבון כמוך יכול להבין זאת בקלות.
        גם מבחינה רוחנית ''גאולתית'' יש פה קיצור דרך לא טבעי.
        דרך צמיחתם של מנהיגים בעם ישראל, מופיעה בתנ''ך באופן שונה לחלוטין. אולם קצרה היריעה מלפרט זאת.

        הגב לתגובה זו

        • הסיבה ש''מנהיגות יהודית'' נמצאת בליכוד

          יואב, 14/12/06 17:29

          הסיבה ש''מנהיגות יהודית'' נמצאת בליכוד היא אידיאולוגית. פשוט: האידיאולוגיה האמונית קרובה לליכוד ולמצביעי הליכוד. מצביעי הליכוד הם מסורתיים, התומכים במדינה יהודית ומתנגדים לכפייה דתית. הם לא מגדירים את עצמם כ''דתיים'' (גם פייגלין אינו מגדיר את עצמו כך).

          יש מפלגות ימין קטנות, ויש מפלגות דתיות הדואגות לדתיים. מנהיגות יהודית רואה את עצמה כמועמדת להנהגת העם כולו: ''דתיים'', ''חילונים'', ''מסורתיים'', ''חרדים'' וכו' וכו'. או בפשטות: הציבור האמוני!

          ומדוע המפלגות הדתיות הקטנות אינן מתאימות להנהגה? כי הן רואות את עצמן כדואגות למגזר אחד בלבד ולא לכל העם.

          רוצה דוגמא? בבקשה! ח''כ יהלום וח''כ טומי לפיד עשו ''דיל'': ארבל תתמנה לעליון תמורת מינוי שופט דתי. קיבלנו שופטת בינונית (לפי עדות אנשי בית המשפט העליון ששמעץי בעצמי) עם אג'נדה ברורה ואנטי יהודית. דרך אגב, אפילו תמורה לדיל יהלום לא קיבל. חיטבת מנהיגות יהודית בליכוד, וחברי ליכוד נוספים כמו רובי ריבלין, לא היו נותנים לכך יד.

          לכן, מי שרוצה לשנות את המדינה, ולהחזיר אותה לעם צריך להתפקד לליכוד, להיות חבר ב''מנהיגות יהודית'', ולהצביע מח''ל.

          נתראה בכנס!

          הגב לתגובה זו

          • הליכוד הוא מפלגת שלטון כל זמן שהוא מסוגל להתמרכז...

            אם הליכוד יהיה, 14/12/06 17:58

            הוא כבר לא יהיה באופציית מפלגת שלטון...

            הגב לתגובה זו

            • נכון מאד. לא ברור לי מה לא ברור פה (ל''ת)

              יאיר, 17/12/06 13:51

              הגב לתגובה זו

        • הערה למעיר

          אלי, 14/12/06 17:44

          בתור מי שנכח בכינוסים עם משה , אני יכול להעיד באופן חד משמעי שמשה קורא להצביע ליכוד ואם תגיע פעם לכינוס כזה תיווכח גם שמדובר באינטרס בסיסי שלנו, כאנשי מנהיגות יהודית.
          אבל נניח לצורך הדיון(בלבד), שאיננו מצביעים ליכוד , אני מבין שעם חברי עבודה / ליכוד שמצביעים בבחירות האמיתיות מרץ או כל דבר אחר אין לך בעייה? זה שאריק שרון נבחר בזכות התפקדות של משפחות פשע, ערבים וקיבוצניקים שפקד עמרי שרון זה בסדר? מה עדיף ? שיתפקדו לליכוד מי שמזדהים אחד לאחד עם סעיפי המצע שלו [אני ממליץ לך אגב, לקרוא את מצע הליכוד פעם. צפויות לך הפתעות מרעישות] או כאלה שבמקרה הטוב אדישים למצע שלו ובמקרה הגרוע שוללים אותו?

          הגב לתגובה זו

          • לאלי מעפרה

            יאיר, 14/12/06 23:28

            לא הובנתי כהלכה:
            הכוונה בחוסר הכינות היא לא ביחס בין עמדות פייגלין לבין מצע הליכוד (שכנראה 90% מקוראיו בשנים האחרונות הם ''חטיבה יהודית'') וגם לא לנושא הצבעת/אי הצבעת מתפקדי פייגלין לליכוד.
            אני אומר דבר אחר: יש פה נסיון להשתמש ב''מותג'' ליכוד למכור אופציה מנהיגותית, רצינית ככל שתהיה, שהיא אינה הליכוד במשמעותו הפשוטה, שהיא משמעותית במובן זה יותר מכל מצע ותקנון.
            הדרך לעניות דעתי, צריכה להיות ''הצעה לסדר'' לשיח הציבורי, של אלטרנטיבה שילטונית (לא אדם ספציפי, בנושא זה לענ''ד, טועה פייגלין)
            ההצעה הזו, יכולה לבוא בסיגנון המכון לדמוקרטיה וכד', שיוציא ניירות עמדה רציניים, איכותיים, ולגמרי לא בכיינים בסגנון אופוזיציונרים ניצחיים.
            האינדקציה להצלחה תהיה אך ורק ההצלחה עצמה, שתעיד על בשלות של החברה הישראלית לעבור לשלב חדש, בדברי ימיה.

            הגב לתגובה זו

    • רפורמים זה לא יהדות. רפורמים זה דיסנילנד דתי. (ל''ת)

      נא לדייק. תודה., 14/12/06 12:14

      הגב לתגובה זו

    • גם ישו היה יהודי אז הוא מיצג את היהודים , (ל''ת)

      פסיכיאטר מחוזי, 14/12/06 15:49

      הגב לתגובה זו

      • נו, תחליטו שרק אתם יהודים/ציונים (ל''ת)

        אז מה ?אין לזה, 14/12/06 16:15

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    95% מהציבור נגד בג''צ, גם אולמרט וליבני, מה הקשר ליהודי או לא יהודי (ל''ת)

    מירי, 14/12/06 08:33

    הגב לתגובה זו