• 64.

    כל הכבוד לעו''ד גדעון פישר

    רוחמה, 14/12/06 11:18

    כל הכבוד לקרן פישר ןלעומד בראשה עו''ד גדעון פישר, מטרות הקרן מבורכות

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    basof bli prass af ehad lo yazouz (ל''ת)

    tomer, 14/12/06 01:20

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הפרס בכלל מגיע לי אני גרמתי לאזרחים לדווח ולשוטרים לרוץ (ל''ת)

    אורי גלר, 13/12/06 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    המשפחה מנשר מצטיירת כהגונה וטובה

    ש.ח.ם., 13/12/06 23:31

    ולמעשה הם שהביאו לתפיסתו של האנס.
    אבל מי הטיפש שחושב להביא לשוטרים?
    השוטרים עושים עסק טוב:
    נותנים לברוח ומקבלים פרס על התפיסה מחדש.
    פעם בחודש והם מסודרים....
    נו, בין כה וכה הם לא עושים מאומה...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה עם עומרי שרון? (ל''ת)

    למה הוא לא בכלא, 13/12/06 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מצפצף על כולם !!!

    שוטר, 13/12/06 21:31

    אני מקבל משכורת שמנה ויפה,
    ואני מה זה ,,,מבסוט,,,,כי אני לא עושה מאומה כדי להצדיק את השכר,
    תנאים טובים,חופשות מחלות ,ימי כייף וממש קייטנה,אני מסייר ברחובות נתקל בהמון ארועים שמחייבים תגובה,אך לא יוצא מהמיזוג,אני חייב להודות ,,אני אוכל חינם ,וטוב לי עם זה,
    ותשאלו למה?
    כי אתם עם חרא שלא מגיע לו כלום !!
    שהפשע יציף את הרחובות וכל שוטרי ישראל יעצמו עייניים ויצחקו בדרך לבנק,
    פשוט מגיע לכם,
    ועכשיו תאכלו את הלב השחור שלכם,
    חחחחחחחח,,,,,

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה אתה צודק מהיום גם אני מצפצף על כולם! (ל''ת)

      שוטר צעיר, 13/12/06 23:43

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הלו...תסתמו כבר,כמה אתם בוכים,אם

    עלי בבה, 13/12/06 19:32

    התגובות שלכם מייצגות את כלל האוכלוסיה,אז המסקנה היא שעם ישראל בכיין,על כל דבר בוכים ומתלוננים ומה שלא יקרה תמיד יחפשו את הרע שבדבר,אתם משמיצים מגזר שלם אשר בחלקו נאמן לשרת את הציבור,טיפש אחד מתלהם וכולם אחריו,אינכם יודעים לקרוא?כתוב במפורש,למשטרת ישראל אסור לקבל כסף ,והשוטרים לא יקבלו.ואתם תמשיכו בשלכם,ותספרו למה אסור לתת למשטרה כספים,פשוט מפגרים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע לקרוא?

      40 השודדים, 14/12/06 08:21

      בידיעה כתוב במפורש: ''במשטרה הדגישו כי הם יודעים כי השוטרים שהצטלמו עם סלע לא יקבלו את הפרס, אלא רק השוטרים שעצרו אותו במחסום בכניסה לנהריה''.
      אז יקבלו או לא יקבלו?...

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    סלע ברח ל 2 שוטרים 2000 חיפשו אותו

    אזרחית, 13/12/06 18:58

    אזרחים שילמו 15000000 שקל לחיפושים , ושוטרים קיבלו פרס במקום קנס !! רק בישראל !!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה פתאום השוטרים צריכים לזכות בפרס

    ג, 13/12/06 16:47

    הפרס הוא לאזרחים שעזרו.

    העבודה של השוטרים היתה למצוא אותו. האזרחים לא מחוייבים לעזור ובכל זאת עזרו ולכן מגיע להם פרס.

    למה צריך לעודד אנשים לבצע את העבודה שלהם? בשביל זה משלמים להם משכורת ואם כבר נותנים לשוטרים- אז תחלקו את הפרס לכל השוטרים שעבדו קשה ולא דווקא לאלה שבמקרה בני סלע הסתובב בתחום שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    השוטרים לא צריכים לזכות בפרס- הם מחויבים לעבודתם (ל''ת)

    לחלק הפרס לשלוש, 13/12/06 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    איפה האירגונים למלחמה בשחיתות? (ל''ת)

    א, 13/12/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה השלב הבא טיפ לשוטר? מתנה לפקח?... (ל''ת)

    אבי, 13/12/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פרס לשוטר???

    בוטשה, 13/12/06 15:20

    כמה שוטרים במשטרה הדפוקה הזו קצת תפקדו והצליחו לרוץ אחרי בני סלע. ואחר כך פוצצו אותו ממכות והשפלות (כי זאת הרמה של השוטרים שלנו. אין מה לעשות) אז הם מקבלים פרס? בושה למדינה הזו שאלו השוטרים שלה. בושה. בושה. בושה.

    הגב לתגובה זו

    • הם מקבלים פרס על כך שהיו היחידים בכושר כדי לרוץ אחריו (ל''ת)

      מכל התחנה, 13/12/06 23:45

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הפרס מגיע לשוטרים!!!

    אבנר, 13/12/06 15:12

    המפכ''ל אמר ש''שוטרי משטרת נהריה ראויים לציון מיוחד לשבח, על שלא גילו אדישות לדיווחי האזרחים...''.
    ציון לשבח ניתן על פעולה יוצאת דופן. במקרה שלנו- שוטר שלא מגלה אדישות.
    מסקנה: ברירת המחדל של השוטרים היא אדישות...
    אם סוף סוף התגלה שוטר שאיננו אדיש- הפרס מגיע לו!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בושה וחרפה

    צפוני, 13/12/06 15:12

    בושה וחרפה שאחרי שהמשטרה עושה את עבודתה , עובדיה מקבלים פרסים על כך. אם לשוטרי תחנת נהריה יש טיפת הגינות הם צריכים לתרום את חלקם בפרס שלא מגיע להם ממילא.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תמלוגים - בעד.

    האזרח ש., 13/12/06 15:11

    אני מציע שחברות הביטוח יתנו פרס לכל שוטר שימנע גנבת רכב, פרס על תפיסת פורצים לבתים וכן הלאה אולי זה יתן מוטיבציה לשוטרים וכולם יצאו נשכרים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הפרטה של האחריות האזרחית-אסור לשלם כסף על דברים כאלו

    ליאור ק, 13/12/06 15:08

    אסיר נמלט הוא סכנה לציבור ,כחלק מקריסת ערכים החברתים-מוסרים משלמים כסף על התנדבות .
    צריך לשלם כסף לאזרח העושה דבר טוב למען סביבתו ?
    אם קשיש יפול ברחוב האם עלי לבקש כסף בלעזור לו לקום ?
    זו חובה בסיסית של אזרח לדווח על מטרד
    אסור לאזרחים לקבל כסף ובטח לא לשוטר שזאת עבודתו,לשמור על החוק .
    ואם כבר קבלו כסף מאיזה גיידאמק מפוקפק אז יש לתרום אותו .

    אולי צריך גם לתת פרס כספי לבני
    סלע שהתאפק ולא אנס בשבועיים שהיה בחוץ ?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה עם שקיות יום הולדת והפתעה לשוטרים (ל''ת)

    טליה, 13/12/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אפשר לשדרג את הרעיון

    אופיר, 13/12/06 14:47

    פרצו לך לבית, צלצלת 100 ואמרו לך שהניידת תגיע רק מחר?
    - תציע פרס של 100 שקלים לניידת הראשונה שמגיעה. תוך דקות תקבל שיירה של ניידות...

    השכן האלים שלך שוב מאיים עליך?
    - פרס של ארגז דונאטס ישכנע את שוטרינו שהקריאה מספיק חשובה.

    והדובדבן שבקצפת: שוטר שיעביר אסיר בלי שזה יצליח לברוח ממנו- יקבל סופשבוע בהרודס, תרומתו הנדיבה של ארקדי גידמאק.

    בקיצור, פרס כספי לשוטרים הוא השחיתות בהתגלמותה. לעובד ציבור אסור לקחת אגורה מעבר למשכורתו. (האמת היא שלא ראוי גם שהאזרחים יקחו את הכסף, אבל זה כבר עניין מצפוני שלהם. הם לא עובדי ציבור).

    הגב לתגובה זו

    • ענק!!! כדאי לקרוא. (ל''ת)

      אזרח, 13/12/06 15:13

      הגב לתגובה זו

    • לאופיר כל הכבוד על התגובה המצליפה והנכונה (ל''ת)

      אבי, 13/12/06 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אילו הייתי שוטר...

    אבישי, 13/12/06 14:45

    לפי ההגיון המעוות של הקרן, לשוטרים כדאי לתת לאסירים כבדים (למשל יגאל עמיר...) לברוח, הרי מי יתפוס אותם בסוף - שוטרים (ורק ע''פ מידע של אזרחים), ואז יבוא טיפש וישלם להם. וואללה - מתחיל להיות כדאי להיות שוטר!!!

    הגב לתגובה זו

    • אבישי היקר

      שוטר, 13/12/06 15:12

      לא , לא כדאי לך להיות שוטר!!! מניסיון
      אתה יכול לת את כל כולך, לוותר על כל כך הרבה , להפסיד הרבה, לחשוב שאתה לוחם למען צדק
      לא לראות את הילדים שלך בחגים ,שבתות וכו'
      ואז בא איזה עמית שלך, טיפש אמיתי שמצטלם עם ההזוי הזה.. בני סלע והנה ,כולם שונאים אותך!!!! את פועלך את כל מה שאתה מאמין בו
      אתה רואה איך מעריצים כאן אנסים, גנבים, שודדים ,רוצחים
      אבל אותך שונאים!!!
      אני אישית נתתי למדינה יותר טוב מכל הרוע שחילק כאן בני סלע או זאב רוזנשטיין אבל הם מכובדים ואני וחבריי שנואים
      בגלל זה אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים..
      אהה ואם רצית לדעת אז כן ,זה אני השוטר שיודע לכתוב....

      הגב לתגובה זו

      • מצויין...

        גם שוטרת, 13/12/06 15:52

        אני איתך עמית יקר
        (אני, עקב קיצוצים, יודעת לכתוב ולקרוא יחד)

        הגב לתגובה זו

        • אולי את יודעת קרוא וכתוב אבל להתנסח לא משהו... (ל''ת)

          בהההההההההה, 13/12/06 23:48

          הגב לתגובה זו

      • ל''שוטר'', אני מזדהה עם דבריך. אבל מתן הפרס לשוטרים הוא עדיין מגוכח. (ל''ת)

        אזרח בהתנדבות, 13/12/06 16:13

        הגב לתגובה זו

      • דמעות זולגות על לחיי מרוב התרגשות!

        בההההההההההה, 13/12/06 23:50

        מה אתה חושב שאתה מקבל משכורת כדי לשבת בניידת? תתחיל לבצע ת'משימות לא רק לעשות אותם!

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה לא צודק

    דלית, 13/12/06 14:45

    מגיע רק לחיילת הפרס ולא לשוטרים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מתן פרס לשוטרים- תעודת עניות לקרן פישר

    קומפורטי, 13/12/06 14:41

    עצם ההחלטה לתת פרס לשוטרים שממלאים את תפקידם מעידה על חוסר שיקול דעת ומעמידה בספק את תקפותה המוסרית של הקרן.
    והשוטרים- אם אכן יקבלו את הפרס, כדאי שיקבלו שעור באזרחות טובה מבני המשפחה של סלע, ויתרמו את חלקם לצדקה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אולי הגיע הזמן ששלטונות המס יחקרו את קרן פישר.

    שוחד לשוטרים, 13/12/06 14:30

    הרי הקרן הצהירה בהקמתה שהיא נועדה לרווחת הכלל ולכן היא הוכרה כקרן. פתאום היא מחלקת פרסים? מזה מפעל הפיס? ועוד היא משחדת שוטרים? סיבה טובה לא לתרום לקרן ההזויה הזאת. מזלי שפתחו לי את העיניים בזמן טרם שהפקרתי את כספי לקרן הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שילבשו מסכות על הראש שלא יחספו לציבור.............................. (ל''ת)

    ישראל.........., 13/12/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שוטרים מקבלים פרס על עבודה שהם חייבים לבצע? עד לאן תגיע השפלות (ל''ת)

    במדינה ההזויה?, 13/12/06 14:28

    הגב לתגובה זו

    • יאללה נשבר מכם

      שלומי, 13/12/06 14:37

      כולכם כל כך אתם שונאים את המשטרה
      לא משנה מה יגידו תהיה לכם מילה רעה

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    החיילת שדיווחה מאוד חמודה ודיברה ברהיטות בטלוויזיה

    רועי, 13/12/06 14:26

    זכור לי גם שבעלי הרכב שאליו פרץ בני סלע ניסו להשתחל לקבלת הפרס, וגם טענו שהוא שדד מהם כסף, תכשיטים, שעונים ויהלומים,
    ניסו לעשות קופה מכל הסיפור וטוב לשמוע שלא קיבלו בסוף כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרס לשוטרים? הרי בסך הכל הם עשו את עבודתם שעליה הם מקבלים שכר.

    בושה וחרפה, 13/12/06 14:26

    הפכנו להיות גועל נפש של מדינה. לתת פרס למשטרה על מחדליה? עם החרפה שהיא ממיתה עלינו? על הכשלונות שלה? על הפרסום המגעיל שהם עשו לעצמם בצילומים עם החיוכים הדיביליים שלהם?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מדוע השוטרים צריכים לקבל פרס?

    הגר, 13/12/06 14:22

    ההחלטה ממש מוטעית ולא צודקת. לפי דעתי רק האזרחים אמורים לקבל את הפרס.
    על מה הפרס לשוטרים ? על זה שפיסית תפסו אותו? - לפי עזרתם של האזרחים..? ממש מיותר !!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה פתאום שוטרים? זה לא תפקידם? עבור מה מקבלים שכר? (ל''ת)

    חי, 13/12/06 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    השוטרים התעללו בו ועוד יקבלו פרס כספי? (ל''ת)

    בני סלע, 13/12/06 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    גם לרינה לא מגיע...

    ארנון, 13/12/06 14:17

    אם לדקדק, אז רינה גרינברג גילתה אמנם אזרחות טובה, כשדיווחה לשוטרים במחסום על מכונית בורחת, אבל, רק במקרה, זה היה בני סלע...
    לה לא היה מושג שזה הוא!!!
    לכן, לדעתי, מגיע לה צל''ש, אך לא פרס כספי...

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? היא דיווחה על רכב חשוד שמנסה לברוח.

      אחד שלא מבין, 13/12/06 14:45

      מה זה משנה אם היא ידעה מי נמצא ברכב או לא?
      היא מסרה מידע אמיתי על רכב שמנסה לברוח ובזכות המידע הזה הוא נתפס מיידית.
      אם זה לא עונה בדיוק על ההגדרה של ''מידע שיוביל לתפיסתו של בני סלע'', אז מה כן?....

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לאזרחים שנבחרו מגיע! לשוטרים לא כי סה''כ ממלאים את תפקידם!

    דודי, 13/12/06 14:16

    ובוודאי לא אחרי הצטלמותם המבזה עם סלע!

    כן ניתן לנצל את הפרס ל''חינוך מחדש'' של השוטרים ושיפור תפקודם בשמירה על עצירים מחד ועל כבוד האדם מאידך!

    הגב לתגובה זו

    • אכן, מדובר בשוחד לעובד ציבור. (ל''ת)

      אזרח מודאג, 13/12/06 14:30

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מממממממש מפעל הפייס וואלה !!!!!!

    לוציפר, 13/12/06 14:15

    מי שיקח את הכסף הזה לא יראה בו ברכה הוא חייב לעבור לעמותת נפגעות אונס .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המלך הוא עירום

    טלמי, 13/12/06 14:14

    אסור אסור ! באופן מוחלט לצרף את השוטרים לקבלת הפרס ליכדת האנס התבצעה בשעות העבודה של השוטרים הם לא באו למשמרת בהתנדבות יוצא שהם יקבלו פרס כפול על הלכידה של האנס 1 מהקרן ו - 2 משכורת על כל יש לשלול מהם הזכות לקבל ולא אפילו ש''ח 1 מתרומת הפרס ויש רק לחלק את הפרס בין האזרחים הנאמנים שעזרו בלכידת האנס, בושה איך הם לא מתביישים אפילו לחלק ביניהם את הפרס או אפילו לקבל אותו, מה גם שהוא ברח מהם,

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פרס לשוטרים?! על מה?! (ל''ת)

    סתם אחד, 13/12/06 14:04

    הגב לתגובה זו

    • סתם אחד ..תרגיע... (ל''ת)

      ש.ז, 13/12/06 14:13

      הגב לתגובה זו

      • ולענייננו?... (ל''ת)

        סתם אחד, 13/12/06 14:24

        הגב לתגובה זו

      • לש.ז. סתם אחד צודק, אתה בטח שוטר ולכן תשובתך מטומטמת כזאת. (ל''ת)

        סתם אחת, 13/12/06 14:27

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא מזכיר לכם את הסרט ''הנרדף'' עם ארנולד... (ל''ת)

    רועי, 13/12/06 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה פתאום השוטרים מקבלים?זו העבודה שלהם

    גלי, 13/12/06 13:59

    מה פתאום השוטרים מקבלים חלק מהפרס? הם הרי בסך הכול מילאו את תפקידם שבעבורו הם מקבלים משכורת חודשים בלאו הכי. אוי לנו אם מה שיתחיל להזיז שוטרים זה פרסים כספיים. הם גם ככה בקושי מזיזים את עצמם, חסר לנו שמה שיתחיל להזיז אותם יהיה שוחד כספי בכדי לעשות מאמצים ללכוד פושעים.

    הגב לתגובה זו

    • הכסף לשוטרים - יועבר כתרומה

      טליה, 13/12/06 14:23

      בהחלט מסכימה עם המגיבה גלי
      השוטרים מקבלים שכר עבור עבודתם את סכום זכייתם עליהם להעביר לתרומה לאחת מהאגודות המוכרות.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    איך ידעתי!! כמו בזמנו הגרלת מגן דוד...הכל נשאר במשפחה. (ל''ת)

    בטי, 13/12/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    האזרחים צריכים לקבל פרס על זה שהם מוכנים (ל''ת)

    לסבול את, 13/12/06 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בתחושת בטן, שום כח בעולם לא ישכנע אותי, שהעיניים של

    1234, 13/12/06 13:56

    השוטרים שהצטלמו עם סלע מראים שהם חוקרים שיש להם את זה, פשוט לא מסתדר לי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה קורה כאן ? הלו !! השוטרים הם אלה שאיבדו והתעללו בו , לא ??!! (ל''ת)

    אסור להם לקבל !, 13/12/06 13:50

    הגב לתגובה זו

    • שירה, 13/12/06 13:59

      די הם תפסו אותו ומגיע להם!!

      הגב לתגובה זו

      • שירה, הם מקבלים פרס כל חודש, קוראים לזה ''משכורת''! (ל''ת)

        ממש סתם אחד, 13/12/06 14:25

        הגב לתגובה זו

    • שירה, 13/12/06 13:59

      די הם תפסו אותו ומגיע להם פרס על זה!!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עכשיו , כשלא יסתובבו שוטרים ברחובות,

    נעמי, 13/12/06 13:48

    הפשיעה תלך, תגדל, תעצים !!! זה רק
    מורה : שהם לא עושים עבודתם נאמנה.
    מה קרה ??. הפרס הכספי הוא שקסם
    כאן ???

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    סוף סוף

    יודע דבר, 13/12/06 13:46

    סוף סוף גדעון פישר תפס כותרות. בדרך כלל זהו מתחרהו, רונאל פישר שזוכה בהן.

    הגב לתגובה זו

    • גדעון ורונאל הם שני אחים שאוהבים זה את זה ואין שום תחרות,רק אהבה אמ (ל''ת)

      רותי, 13/12/06 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    העיקר שתפסו אותו-שהקרן תעשה מה שהיא רוצה (ל''ת)

    לא כך?, 13/12/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שערוריה נוספת בחברה הישראלית

    פקק תנועה, 13/12/06 13:44

    לתת כסף לכוחות הביטחון שזו עבודתם .ולאזרחים שכתוצאה ממצב מסוים היתבקשו לעזור למישטרה .ביגלל מצב מסוים.מדוע לא מציעים פרס עבור פושעי ישראל ועבריני ישראל המצויים. שעדין מיסתובבים ברחובות ישראל..Zה מזכיר את סרטי המדע הדימויני שמתחזקים תאגידים שפועלים נגד הפשע עבור רדיפת בצע.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צריך לשקם את המשטרה (ל''ת)

    שוטר, 13/12/06 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    איפה נשמע דבר כזה ששוטרים שמילאו את תפקידם ומקבלים שכר,יקבלו גם פרס

    אסנת., 13/12/06 13:41

    השוטרים בכלל לא צריכים להיות כלולים בפרס.איזה מין דבר זה.הם סך הכול מילאו את תפקידם,אחרי הפאדיחה שהיתה עם סלע.לא מגיע להם רק האזרחים צריכים לקבל...

    הגב לתגובה זו

    • 18 צודקת בכל מילה (ל''ת)

      אלי, 13/12/06 14:08

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד!

      רויטל, 13/12/06 14:27

      וגם - מגיע להם פרס על התעללות באסיר אזוק?
      התמונות שהתפרסמו אתמול/שלשום מזעזעות אותי עד כדי אמפתיה לאנס!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הפרס האמיתי - התפטרות קראדי (ל''ת)

    תום, 13/12/06 13:40

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      ליאורה, 13/12/06 15:19

      מהרגע שהוא שמע שבני סלע ברח
      והמשיך לשבת עוד כשעה במסעדה- מאותו רגע הוא היה צריך להתפטר.
      וזה שערוריה שהוא לא התפטר.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    תגידו מה נסגר איתכם

    סתם אחד, 13/12/06 13:39

    נותנים לאנשים פרס על מילוי חובותם ?
    השוטרים לא קיבלו משכורת ביום שהם תפסו את בני סלע ?
    לגבי כל השאר, בני סלע היה עבריין נמלט וחובתו האזרחית של כל אזרח במדינת ישראל היא לדווח על מקום הימצאו.
    פרס ? על מה ?
    זה נדבך נוסף בזילות הערכים המוחלטת במדינת ישראל.
    חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אזהרה! לשוטרים אסור לקבל מתנות

    מפקד לשעבר, 13/12/06 13:36

    תשאלו במח''ש

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אז הם מקבלים במקום שוחד!! (ל''ת)

      מח''ש, 13/12/06 13:56

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה השוטרים צריכים פרס

    שלום, 13/12/06 13:35

    הם בסך הכל עשו את עבודתם וגם זה לא מי יודע מה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מגיע להם ! כל הכבוד ! (ל''ת)

    ר.ר, 13/12/06 13:32

    הגב לתגובה זו

    • אכן, מגיע להם, לקבל משכורת חודשית! (ל''ת)

      אחד שלא מבין, 13/12/06 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    פרס כספי לשוטרים?

    אורי, 13/12/06 13:30

    פשוט לא יאמן, הם מקבלים משכורת בשביל לעבוד !

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להחזיר את חפץ!!!

    שוטר, 13/12/06 13:29

    אתמול אסף חפץ הוכיח כי רק הוא מסוגל להשיב את כבודה האבוד של המשטרה.
    דיכטר צריך להחזיר את חפץ ל3 שנים שיסדר את המשטרה ויעביר אותה למפכ''ל חדש.
    קראדי הוכיח כי הוא לא מונה משיקולים מקצועיים, אלא משיקולים אחרים......

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפרס לשוטרים זה על זה שהם תפסו אותו או על זה שהוא ברח להם? (ל''ת)

    טימטום, 13/12/06 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    דופקים את בני סלע כי הוא מזרחי! (ל''ת)

    אבי, 13/12/06 13:27

    הגב לתגובה זו

    • דופקים......

      מזרחית, 13/12/06 14:07

      טמטום, גם במקרה זה אתה גזעני?

      בושה לנו המזרחים שיש פושעים כאלה! האם במקרי האונס שלו הוא הבדיל בין מזרחים לאשכנזים?

      תפסיקו להדגיש את רגשי הנחיתות
      של המזרחים. קצת תרבות לא תזיק לנו.

      הגב לתגובה זו

    • בטח.... וגם בגלל פרט שולי וזניח, שהוא אנס סידרתי אלים! (ל''ת)

      אחד שלא מבין, 13/12/06 15:24

      הגב לתגובה זו

    • כן,וגם בגלל שהוא אנס כמה נשים בדרך.... (ל''ת)

      צבר, 13/12/06 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פשוט מזעזע

    פקק תנועה, 13/12/06 13:23

    אולי ניתפוס כך את כול פושעי ישראל .שמטיילים חופשי בישראל ואת העברינים המצויים שמיסתובבים בחברה הישראלית.ועדין לא נימצאים תחת סורג ובריח.דבר 1 השוטרים מקבלים מסכורת עבור עבודתם וזו עבודתם.והאזרחים פשוט חיבים את וחובתם לחברה אים הם מיתבקשים לעזור.בסופו של דבר נגיע למצב כזה כמו בסרטי מדע דימיוניים שבהם מראים איגודים מיקצועים שמטפלים בפושעים תחתת המושג רדיפת בצע.זו פשיטת רגל מוחלטת של החברה הישראלית

    הגב לתגובה זו

    • יש לך פקק במוח, תלמד עברית-''מסכורת'' עאלק (ל''ת)

      פרויד, 13/12/06 14:19

      הגב לתגובה זו

      • מדוע אתה לא מודע למצב החברתי בישראל? (ל''ת)

        פק'ק תנועה, 13/12/06 14:53

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    השוטרים לא ראויים לפרס

    שרון, 13/12/06 13:20

    אם כבר, יש שוטרים שצריכים לשלם קנס על ההוצאה הכבדה שגרמו למדינה בחיפושים.

    מעבר לכך, השוטרים שתפסו את סלע, רק עשו את עבודתם עליה הם מקבלים שכר!
    וגם כאן, המשטרה לא זו שאיתרה את סלע.
    רק האזרחים צריכים להתחלק בפרס

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חשבתי שהשוטרים מקבלים על זה משכורת

    מיכל תל אביב, 13/12/06 13:19

    או שהפרס זה על צילומי הדוגמנות שלהם עם השבוי, בנוסח החזיבאללה?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אבל למה מפרסמים את השמות??? (ל''ת)

    ליאת, 13/12/06 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שוטרים?? סליחה זה לא העבודה שלהם? (ל''ת)

    אייל25, 13/12/06 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעניין שכשיש צ'ופרים וחאפלות

    צחי, 13/12/06 13:09

    השוטרים דווקא מופיעים, ובגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה שבטוח שלשוטרים לא מגיע כלום !!!!!!!

    צ______________, 13/12/06 13:08

    הרי הם גם כך לא עושים כלום.
    והכל היה בזכות האזרחים.
    יתרה מזאת, עם התנהגות כמו של שוטרי משטרת נהריה. היה כדי לפטר את השוטרים הללו לכל הרוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שערורייה!! לשוטר אסור לקבל פרס כספי עקב מילוי תפקידו!! על הרועץ

    דרור, 13/12/06 13:07

    המשפטי לאסור על מתן וקבלת הפרס.

    הגב לתגובה זו