• 95.

    דו- קיום!! כן קיים מושג כזה... (ל''ת)

    אזרח, 14/12/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    זהירות

    גלעד, 14/12/06 15:47

    חברים,
    אנו חוטאים בחטא חמור ביותר! אין להשלים עם גזענות שכזו, אשר צרובה על ידיהם של סבינו וסבתותינו.
    לא רק לא להשלים אלא גם להלחם בניצנים ראשונים של גזענות שכזו מרגע הופעתם! זוהי חובתנו בראש וראשונה.
    מר אסדי היקר, אתה אזרח המדינה לכל דבר! הגן על כבודך! הלחם על זכויותיך! ואל תכנע לבריונות מגעילה שכזו!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    נדמה לי גם ערבים עושים חרם לישראלים!!!!

    מתי, 14/12/06 15:39

    האם ערבים מוכרים אדמות ליהודים???האם יהודי יכול להתישב בכפרים ערבים???
    כן!!! לימים בודדים בלבד ואחרכך הוא יבין שהוא לא רצוי ויעוף משם כמו טיל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אני מתבייש - אי אפשר להמשיך להחזיק את המקל משני הקצוות

    אפרים, 14/12/06 11:43

    לצערי, בדמוקרטיה אסור שתהיה דרך אמצע הגורסת שהערבים הם חלק מהאוייב ולכן עליהם להיות אזרחים מסוג ב'.
    אי אפשר להמשיך להחזיק את המקל משני הקצוות - צריך לתת לתת לערבים שיוויון מלא או להתנתק מהם באמצעות חלוקה של ארץ ישראל + חילופי אוכלוסין.


    הגב לתגובה זו

    • נו אז מה בדיוק אתה מעדיף,עדיין לא אמרתה (ל''ת)

      אני, 14/12/06 12:22

      הגב לתגובה זו

      • צריך לבחור בין שיוויון זכויות שמשמעותו חיסול מדינת ישראל,

        אפרים, 14/12/06 15:52

        לבין חלוקה מחודשת של ארץ ישראל על בסיס דמוגרפי + חילופי אוכלוסין, ואני כמובן מעדיף את האופציה השניה.

        הגב לתגובה זו

        • עכשיו אני מבין ביתר דיוק ואני גם דוגל באותו פיתרון

          אני, 14/12/06 17:22

          שהוא כמובן יהיה בילתי נמנע למדינת ישראל אם *ברצוננו הטוב* להמשיך ולהיתקיים בעתיד הקרוב!!!

          הגב לתגובה זו

  • 91.

    בושה וחרפה (ל''ת)

    מתבייש, 14/12/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    תיאורים קשים אבל מה לעשות

    A R I E L, 14/12/06 08:43

    אפשר להבין את התסכול ששורר בקרב אזרחי ישראל ובמיוחד בקרב תושבי הצפון! אנחנו אזרחים פשוטים ומותר לנו להגיד לאדם מה אנחנו חושבים עליו. זה לא אישי נגדו זה פשוט אנחנו שומעים חדשות לבקרים כמה המגזר הזה ובמיוחד מייצגיו בכנסת ''אוהב'' יהודים. אני חושב שבארץ אפשר לאמץ בנסיבות הקיימות את הסעיף הישן בחוקה האמריקאית שאומר ''שווים אך נפרדים'' שם זה לא התאים אבל כאן עד שהעניין עם הפלסטינים יסגר לא צריך להיות אחד בתחת של השני.

    הגב לתגובה זו

    • ואם העיניין עם הפלסטינים לא ייסגר - אז נמשיך להיות מדינה גזענית?

      אפרים, 14/12/06 11:56

      ואם העיניין איתם ייסגר, אז תיתן לערבים שיוויון זכויות? האם במסגרת ''שיוויון הזכויות'' תיתן לערבים להקים משפחות בישראל עם פלסטיניות מירדן ומהשטחים?
      כשהעיניין עם הפלסטינים ייסגר - האם תאפשר להם לחסל אותנו מבחינה דמוגרפית?

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    יש הוכחות שהסיפור שלו נכון?

    אילן, 14/12/06 08:39

    לא קראתי שיש עוד עדים לדבר. אז תרגיעו. לא הופכים עיר שלמה ל''גזענית'' על סמך סיפור של אדם אחד. בסוף עשוי להתברר שהוא אולי סתם הסתבך כלכלית או משהו, אבל מימצאים כאלה, הרי כבר לא יעשו כותרות...ובינתיים לכלכתם על עיר שלמה.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שיפתח בשכם למה באמצע צפת???

    ההמום, 14/12/06 08:31

    ואני רוצה לפתוח חנות במארון א ראס..
    שליחה בחאן יונס..
    סליחה בראמללה..

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מספיק חכם להבין שהוא ישראלי בדיוק כמוך.

      מיכל, 14/12/06 14:57

      דיר אל אסד הוא כפר ליד צפת...זה לא מעבר לקו הירוק...
      לכן אמנם כל הכבוד על כך שאתה מכיר שמות של מקומות מעבר לקו הירוק אבל אין פה הקבלה
      דרך אגב זוהי גזענות לשמה.
      נניח שהיו אומרים דבר כזה ליהודי צרפתי בפריז....מה היית אומר לו היו אומרים לו שיפתח חנות בישראל??

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    כל הזמן אומרים ''העם היהודי'' , איזה עם יהודי ?

    איש, 14/12/06 08:29

    כל אחד שונא את השני ורוצמה לפגוע ולהעליב .
    אשכנזי מרוקאי , ערבי , יהודי, כיפה סרוגה, חרדי , רוסי ...
    על איזה עם אתם מדברים ?

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו ב-ד-י-ו-ק מדברים על

      משה, 14/12/06 10:24

      על העם הי'הודי הנפלא, עם ישראל שאין כמוהו וגם לא י'הי'ה הבנת? וכשאנחנו מאוחדים?הקב''ה לוקח את כולנו, מרוקאים, אשכנזים, ספרדים, תימנים, אתיופים וכל הי'הודים ומנצח בשבילנו, כמו במלחמת ששת הימים שאפילו אנחנו לא יכולים להסבירה באופן טבעי.
      הבנת מי'הו העם הי'הודי כשאנחנו מאוחדים לפחות?
      שבת שלום לכל עם ישראל הנפלא.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    אים היה קורה

    פקק תנועה, 14/12/06 08:28

    מיקרה כזה במדינה פלשטנאית .אז היתה פורצת במדינת ישראל מהומת אלוהים.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא יקרה, גם בעיר ערבית אסור ליהודי לפתוח חנות ואף לא להסתובב שם. (ל''ת)

      א.ד., 14/12/06 11:24

      הגב לתגובה זו

      • עיוור

        ערבי, 14/12/06 15:15

        כנראה אתה לא רואה, מה קורה בשבת בדליית אלכרמל. כל מי שנמצא שם יהודי. בבקה אלגרביה מלא יהודים ,גם יהודים שמועסקים אצל ערבים ,סוכני מכירות ... אז את תבלבל בשכל.

        הגב לתגובה זו

        • דליית הכרמל ועוספייה זה דרוזים ולא ערבים (ל''ת)

          ניר, 14/12/06 20:34

          הגב לתגובה זו

  • 85.

    מעישים לא רצויים

    פקק תנועה, 14/12/06 08:26

    במדינת ישראל.יש לגנות בכול דרך ואפשרות. מעשים אלו במדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • וכיהודי רוצה לפתוח בדיר אל אסד ואוסרים עליו, גם את זה יש לגנות? (ל''ת)

      אתה דפוק לגמרי, 14/12/06 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    גרמניה ,שנת 34 .... (ל''ת)

    רז, 14/12/06 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    באיזו קלות אתם מאמינים לו,פתיים

    בסה''כ פרובוקטור, 14/12/06 08:11

    השמוש בדמוקרטיה , בליברליזם וברחמים כחלק מהלחימה הערבית נגד היהודים בא''י.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    חייבים לשמור על העם היהודי

    יוסי מאשקלון, 14/12/06 08:02

    בישראל מהתבוללות.
    הערבים בתוכנו הם הסכנה הגדולה ביותר להמשך קיומנו.
    חייבים טרנספר הדדי והפרדה מוחלטת.
    רק טרנספר יביא שלום לדורות.

    הגב לתגובה זו

    • ליוסי מאשקלון

      מוטי קליפורניה, 14/12/06 08:38

      מה אתה מקשקש יהודי שומר על יהדותו גם אם חי בקרבת מוסלמי ונוצרי ודרוזי ושמירת היהדות לא תלויה באחר.
      והקשת בשמים מורכבת מכל הצבעים
      כאשר כל צבע שומר על יחודו ויחדיו
      הם יופי צבעוני וחי.
      ויהדות קוראת לחיים בהרמוניה של כל הצבעים יחדיו בפני האלוהים.
      אז כאשר אלך בסמטאות צפת אוכל לשמוע קריאת התורה מבתי הכנסת ואשמע את המואזין קורא לתפילה במסגד וגם את פעמוני הכנסיה וכל הצבעים כולם נותנים את ההרמוניה בטבע ובארצנו הקדושה.
      ועד שלא תלמד להבין אמת פשוטה זו לא תתקרב למדרגת הבנת קדושתה.
      -אין עוד מלבדו

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    סוף סוף יש פה כמה שפויים ובני אדם

    שרון, 14/12/06 08:02

    ולא רק מגעילים וטפשיים שכותבים אבל גם הערבים רעים אז בואו נהייה גם אנחנו. ידעתי שקיימים גם אנשים טובים אבל כדאי שתכתבו יותר כדי להקהות את הגועל נפש הגזעני הרגיל שיש פה בד''כ.

    הגב לתגובה זו

    • באינתיפדה השניה ערביי ישראל ''הוכיחו'' כמה הם לא ''גזענים''. (ל''ת)

      ערבי = גועל נפש, 14/12/06 08:26

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    בשני העמים יש יותר הקצנה וגזענות. (ל''ת)

    המדינה מתדרדרת, 14/12/06 07:10

    הגב לתגובה זו

    • יש טמטום!

      מוטי קליפורניה, 14/12/06 07:53

      אני כבר לא קורה לזה גזענות.
      טמטום של אנשים שלא מבינים שאהבת חינם מקרבת ושנאת חינם מרחקת.

      הגב לתגובה זו

      • לו ישבתי גם אני בקליפורניה, היית כותבת כמוך. במציאות זה אחרת. (ל''ת)

        חכם מרחוק, 14/12/06 08:26

        הגב לתגובה זו

        • המציאות

          מוטי קליפורניה, 14/12/06 10:22

          המציאות היא פרי עיצוב האדם והאופן בו את מעצבת את חייך שלך ושל האחרים אתם את באה במגע מעצבים את האופן בו תחיי,ואין שאלה
          של מרחק כי בסביבתי הקרובה בזמן שחייתי בישראל ובהתאם לאמצעים שעמדו לרשותי,עשיתי לעיצוב סביבתי.
          ואני אסביר-ביום יום את באה במגע עם הרבה אנשים יהודים ערבים דרוזים ובני כל הדתות,לפעמים כשאת מראה התענינות בשם האדם
          או במספר ילדיו ומה שמם,כוס מים
          ועוגיה ביום חם יכולים להוליד 'מלאך שומר' ואם בני האדם יראו אכפתיות האחד לאחר ואפילו בדברים קטנים
          הרי הם קונים את עולמם בשעה אחת.
          על אף המרחק אני מודע למצב הקשה בו נתון עם ישראל אבל לי גם היה קשה כשלא ראיתי את בני שבחר לשרת בצה'ל ולא ראיתיו כשנה וחצי
          אז המציאות שלי כן כרוכה במציאות הישראלית.
          יחד עם זאת עלי לציין עובדה שאם כל בני האדם ולפחות אלו בישראל בוחרים לעבוד את האלוהים ולכבד
          כל אדם באמונתו ובדרכו ואף להנות מכך שהאחר עובד את האלוהים בדרכו,אז המציאות שלהם כולם תשתנה כהרף עין כמאמר הכתוב,
          ''ותשועת ה' כהרף עין' ואז ישראל תחזור למעמדה הראוי כארץ הבחירה וכעם הבחירה.
          -אין עוד מלבדו.

          הגב לתגובה זו

  • 79.

    יהודים אנטישמים (ל''ת)

    אריאל, 14/12/06 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ליל הבדולח

    אשר, 14/12/06 06:53

    הגלגל מסתובב כל יום במקום אחר לא לומדים

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עם הזר יש לסחור, לא להלחם (ל''ת)

    אליעזר, 14/12/06 06:39

    הגב לתגובה זו

    • לאליעזר-אמת אמת אמת (ל''ת)

      מוטי קליפורניה, 14/12/06 07:21

      הגב לתגובה זו

    • לאליעזר

      מוטי קליפורניה, 14/12/06 07:24

      דברי אלוהים חיים דבריך.

      הגב לתגובה זו

    • תושבי דיר אל אסד חשבו ככה גם באינתיפדה השניה? אתם חיים בעולם הזוי? (ל''ת)

      א.ד., 14/12/06 08:27

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    צר לי עליו. מקווה שתהיה לו פרנסה

    אחת, 14/12/06 06:34

    במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

    • לאחת

      מוטי קליפורניה, 14/12/06 06:59

      בשום פנים ואופן לא במקום אחר,ולך
      מר חליל חזור לחנות והחזר סחורתך
      ובטח סחורתך בחברת ביטוח יהודית,והעסק יהודי מצפת בחנותך
      ואלוהים ומשטרת ישראל יהיו בעזרך.
      ואל תרים ידים ואל תותר לעולם כי בחירתך לחיות עם העם היהודי היא הבחירה הנכונה.
      -אין עוד מלבדו

      הגב לתגובה זו

      • למוטי מקליפורניה: תודה לאל שאתה שם ולא כאן. רק זה חסר לנו, עוד (ל''ת)

        חכמולוג מרחוק., 14/12/06 11:27

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    טפו......עליכם כולכם.

    מוטי קליפורניה, 14/12/06 06:28

    הגועל נפש הזה של גזענות הדדית
    ופשעי שנאה של האחד כלפי האחר מחליא את הנשמה.
    והכל בגלל כמה מחבלים מסריחים
    ומטונפים שממשיכים לירות על אף הפסקת האש.
    וכתוצאה ממעשיהם של המחבלים מחוץ למדינה הכנסתם את השנאה גם ליחסי ערבים יהודים בתוך המדינה?!
    הערבים בעכו פגעו בשמחת תורה
    בתהלוכת שמחת התורה!!!!.
    ועכשיו אני שומע שגם יהודים פוגעים בחנויות של ערבים שבחרו לחיות אתם.!!!
    לדעתי המשטרה צריכה לשים לזה סוף
    ולהכנס בשניהם יחד וכל אחד לחוד.
    על מנת שידעו את ההבדל בין סכסוך חיצוני למדינה לסכסוך פנימי.

    הגב לתגובה זו

    • טפו עליך, אתה יודע כמה מחבלים יצאו מכפרי הגליל? (ל''ת)

      מגעיל קליפורני, 14/12/06 14:55

      הגב לתגובה זו

      • גירסא דינקותא שלי היה אחד -העם

        תלמיד חכם, 16/12/06 22:00

        בנעוריי קראתי ולמדתי את מאמריו של אחד-העם (זה שעל שמו קרוא רחוב ב''עיר העברית הראשונה'', תל-אביב). באחד מהם הוא משתמש במונח 'ההסכמה הכללית', ובין היתר הוא מדגים (לא ציטוט, אלא מן הזכרון): יש יהודים שם סוחרים, וישנם סוחר שהם רמאים - מכאן שאין קל מלהחיל זאת על כל היהודים, ולטעון: מכיוון שכל היהודים הם סוחרים (אקסיומה שאין צורך להוכיחה ?!), וכל הסוחרים הם רמאים (כנ''ל); מכאן שכל היהודים רמאים ! (עובדה !?)זאת היתה דרכה של האנטישמיות ''להצדיק'' את השנאה ליהודים (מעבר להאשמה הדתית-מסורתית ש''היהודים גרמו לצליבת- ישו''), ואת רדיפתם והרצון לסלקם מעל פני שכניהם, ואפילו להכחידם. והנה - כל אלה גם 'בבית ספרנו': נכון שהיו ערבים מחבלים או מסייעים למחבלים. אחדים אכן באו מכפרי-הגליל. לכן (מסקנה ''הגיונית'') - כל ערביי הגליל הם מחבלים וצריך להפרע מכולם ! הסכמה כללית, כבר אמרנו ?! חישבו על זה שוב, רבותיי.
        לא כל היהודים סוחרים. לא כל הסוחרים רמאים. מכאן - שישנם כמסתבר גם יהודים שאינם לא סוחרים ולא רמאים (וישנם גם סוחרים לא-יהודים שאינם רמאים, וגם מחבלים אינם. אפילו שהם ערבים !). ומכאן, באותו ההגיון - ישנם ערבים בגליל (רובם כמדומני), שאינם לא מחבלים ולא מסייעים למחבלים... אז מדוע שלא נקנה מן הסוחרים ההגונים והנאמנים למדינתם שביניהם, גם בחנויות שיפתחו בערינו ובכפרינו ?! אני יהודי כי אמי נחשבה יהודיה (הוכחה ביולוגית-גנטית, כמסתבר). אל תגרמו לי להתבייש ביהדותי, בגלל מה שיהודים אחדים בינינו מעוללים. ת.ח.

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    בקאסבה של שכם יקדמו בברכה חנות של יהודים? (ל''ת)

    צבועים, 14/12/06 05:58

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שהם חיות,בקסבה של שכם,גם אנחנו צריכים להיות כאלו?

      Rנב, 14/12/06 07:46

      מאות שנים שהיהודים סבלו מגזענות,
      אז עכשיו אנחנו צריכים לנהוג כך כלפי
      האחר? אל לנו ,כיהודים ,לנהוג כך.

      הגב לתגובה זו

      • לחיפאי, גם היום אנחנו סובלים מגזענות של הערבים.

        חיפאית, 14/12/06 11:29

        שכחת כבר מה היה בחיפה באינתיפדה השניה? תנסה לפתוח חנות בואדי ונראה איך יתייחסו אליך.
        דווקא בגלל שאתה חיפאי, אתה אמור להכיר את הכפר דיר אל אסד ולדעת שמדובר בערבים עויינים. ניסית לטייל בדיר אל אסד? האם יהודי יכול לפתוח חנות אצלם בכפר? אז על איזו גזענות אתה בדיוק מדבר?

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    צפת2006=ברלין1939

    חיים, 14/12/06 05:20

    מצא את ההבדלים??!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא יכלת להציג יותר נכון

      בני, 14/12/06 05:55

      לצערי אתה צודק...ישראל היא מדינה גזענית
      ובפעם הבאה שישמעו על גזענות ואנטישמיות בחול כדאי שכולם יסתכלו קודם אצלם בבית

      דרך אגב שכחת להוסיף לכותרת טהרן 2006 ,אותו דבר לא?

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מתנצלת בפניך ח'ליל

    גלית, 14/12/06 05:12

    אין לי אלא לבקש את סליחתך על היחס הבלתי נסלח ואכזרי הזה.
    מתביישת אני שככה מתנהגים אנשים במדינה שלי. איבדו צלם אנוש.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    Sad & Bad

    Sad, 14/12/06 04:41

    Tsfat is the town that Salah Aldin brought Jews from there to live in Al-Quds after he found that all Jews of Al-Quds were killed by the crussaders.
    He could not imagine the Holy city without Jews - so, he asked and was told that there
    ...are Jews in Tsfat
    How time goes by?
    Islam - Time Life - Hebrew translation (as far as I recall)

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      אורי, 14/12/06 04:56

      חלק מתעמולה ערבית

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    צריך הפרדה מוחלטת בין ערבים ליהודים. אין לזה כל קשר לגזענות. אנחנו

    די להפקרות!, 14/12/06 03:27

    והם במלחמה כבר מאה שנה...
    הדו-קיום הכפוי מביא רק שינאה.

    הגב לתגובה זו

    • ערביי ישראל שונאים יהודים יותר מאשר

      לירון, 14/12/06 04:49

      נסראללה שונא אותם

      הם רק רוצים כסף של יהודים

      חרם צרכנים עד שהם עוזבים את המדינה

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    מצד אחד אני תומך בהם מצד שני לא

    מיכה, 14/12/06 03:15

    ברור שאם יש יהודי שמוכר באותו מחיר של הערבי אני יקנה מהיהודי
    אבל לזרוק ככה בן אדם לא יפה

    הגב לתגובה זו

    • אתה אואב פודינג (ל''ת)

      אודי, 14/12/06 03:27

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    סתם הערה קטנה לבעל החנות הנכבד

    יהודי, 14/12/06 02:14

    אני לא תומך במעשים אם אכן נעשו, אבל לפנות למוחמד ברכה כדי שיעזור לך, זה כמו לפנות לבני סלע כדי שיעזור לנפגעות תקיפה מינית. גזען אנטישמי ואנטי ישראלי כמו ברכה הוא שמטפח את היצרים האפלים של שונאי הערבים שבתוכנו.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    באמת גועל נפש עיר גזענית דבר זה צריך טיפול דחוף (ל''ת)

    חמודי--סח'נין, 14/12/06 01:56

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מתבייש להיות צפתי!!! (ל''ת)

    רן, 14/12/06 01:37

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ''לא מן הנמנע שההטרדות היו דווקא על רקע אחר ולא על רקע גזעני''....

    אוףףף, 14/12/06 01:03

    לא מספיק שכתבו לו על החנות ''ערבי מלוכלך''.
    משטרע

    הגב לתגובה זו

    • אז מה כל בוקר אתה שר ''אני אפס....'' (ל''ת)

      מכאל, 14/12/06 05:56

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    איפה שיש חרדים - יש גזענות

    פוקי, 14/12/06 01:01

    זה ידוע! השנאה שלהם לכל מה ששונה מהם - אתיופים, חילונים, ערבים, חיות בית ומה לא - ידועה היטב.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה לא גזעני?... (ל''ת)

      פחח..., 14/12/06 03:29

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אני לא מבין

    מוסטפה, 14/12/06 00:46

    אני פתחתי חנות בצפת של בננות, ואף אחד לא מציק לי - אני כל היום מוכר בננות לקופיפים המרוקאים שבאים להתגרד על קברי צדיקים, והפרנסה מצויינת.

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה ערבי אני

      מש מוסטפה, 14/12/06 08:25

      עציץ מלאכותי שצומח לרוחב בעזרת פוטוסינטזה מקרני לייזר של לווין מלחמה אמריקאי בחלל.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    זה כותרת בגלל שזה אדם נשך כלב (ל''ת)

    לכו תפתחו חנות, 14/12/06 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הם שולטים בחצי עולם וגם על ישראל שמים רגל אחת ואחר כך כובשים את המ

    גדעון, 14/12/06 00:44

    לא לוותר לערבים
    שישארו בערים שלהם די מספיק נמאסו

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מכוערים נמאסתם

    לא קשור, 14/12/06 00:35

    האנשים שאחראיים למעשים האלה הם אנשים עלובים מהסוג הגרוע ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ולבקש מהמשטרה:

    creslov, 14/12/06 00:21

    אני תושב האזור. אילו ידעתי הייתי הולך אליו לבטא סולידריות. עכשיו רק נותר לי להתנצל בפניך ח'ליל, ולבקש מהמשטרה: אנא, הביאו את מי שאשם בכך לדין.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ARABS, GET THE FUCK OUT (ל''ת)

    VEN, 14/12/06 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מדוע זה מזכיר לי את 'ליל הבדולח'?

    זוכר ומתחלחל, 14/12/06 00:14

    כך בדיוק התחילה הזוועה של שואת יהודי אירופה. האם זהו סימן מסימני השואה של ערביי המזרח-התיכון ? '''אל תקנו. חנות של יהודי !'' או אילוצו של ערבי לסגור את חנותו ברובע של יהודים, תחת אותן כתובות ואותם איומים - סדנא דארעא חד הוא !
    מסתבר שגזענות ושנאת-הזר והשונה אינה נחלתם של 'גויים אריים' בלבד. היא מסימניו של כל כל עם 'לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב''. וה'בומרנג', או אם תרצו - גלגל ההסטוריה, עלול שוב להיסוב לאחרו ולפגוע בממשלחיו ! 'דיר באלקום !' יהודי מתבייש.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. כמה מלחיץ ועצוב שאנחנו ככה. (ל''ת)

      מאיה, 14/12/06 08:53

      הגב לתגובה זו

    • סליחה , תלמד קצת הסטוריה

      דוד, 14/12/06 13:26

      היהודים בגרמניה לא טענו שגרמניה שייכת להם , והיהודים מחוץ לגרמניה לא ירו טילים וביצעו פיגועים בערי
      גרמניה.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לטפל בגזענים, גם מבינינו. (ל''ת)

    אלי פרץ, 14/12/06 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    My birth town I am proud of you

    Shriki, 14/12/06 00:11

    I am seating here in NY reading this neas and I am all excited how cool the people in my City are kol akavod We have to treat them same way the treat us let him open a store in Tel Aviv where no one crares but in Sfat where till a few months agoo we had katusha rockets falling down every day and the Arabs were happy about it yet my mom had to leav the city and my Father had to stay and even had his house damaged by the rockets. The hell with all this left wing Israelis that's why Israel looks the way it does now and that's why we lost fighting the Hisbolla because the left won and got Ulmert and peretz to run the country My MY My how Israel look from here so my brave neighbors I will be coming soon to visit you go guys no Arabs in this town and no I am not religious

    הגב לתגובה זו

    • גם על דיר אל אסד נפלו קטיושיות

      צפתי, 14/12/06 08:27

      ואם אני לא טועה נהרגה שם אם וילדה נפגע, ולא רק פעם אחת נפל אלא כמה וכמה פעמים לאורך כל המלחמה

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    כמו שצריך (ל''ת)

    ., 14/12/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ישראל היא מדינה יהודית!!!!

    דנה, 14/12/06 00:02

    מדינת ישראל היא מדינה יהודית ולא מדינה ערבית.
    פתיחת חנות ע''י ערבי בעיר צפת מהווה פרובוקציה נגד העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • נו מה חזרנו ל1935????. (ל''ת)

      צוציק, 14/12/06 05:55

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ###### צבועים #######

    אמיל, 13/12/06 23:56

    אתם לא מפקפקים שיהודים ביצעו את זה. אתם מאמינים לכל מה שהמוסלמי הזה אומר.
    מעניין שהבוקר, כאשר נודע לכם על מכתב שהופץ באוניברסיטאת חיפה, בו המוסלמים קרוא לכבוש את ירושלים. אתם סייגתם את הדברים, לאורך כל הכתבה וכך גם בכותרת המשנית, כתבתם שכנראה מדובר בפרובוקטורים יהודים. למרות שלא היתה לכם סיבה לחשוב כך. המוסלמים באוניברסיטה חושבים כפי שבוטאו הדברים במכתב. אבל אתם סייגתם.
    ועכשיו כאשר מוסלמי מוסר לכם מידע, אתם לא מפקפקים באמינותו. מפרסמים עוד לפני שהיתה כל חקירה.

    שמאלני קיצונים ! צבועים !

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    האם יהודי יכול לפתוח חנות באום אל פחם? (ל''ת)

    מה כל הרעש?, 13/12/06 23:56

    הגב לתגובה זו

    • כן תתפלא יש הרבה בעלים יהודים שם (ל''ת)

      מאיה, 14/12/06 08:24

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא יפה ולא מכובד (ל''ת)

    א, 13/12/06 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לכל שטופי הגזענות כאן

    הדת אופיום לעם, 13/12/06 23:48

    זה בדיוק מה שקרה בגרמנה הנאצית.
    כתובות נאצה על חנויות של יהודים וחרם טוטאלי , כולל על החברות חברתית או רומנטית.
    תראה איזה חלאות הנאצים.
    לא כמו היהודים השומרים על טוהר הגזע וטוהר המסחר.
    ARABS(ׂYUDEN) RAUSׁ

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני מתבייש - צריך להחליט: ערבים עם שיוויון מלא, או היפרדות

    אפרים, 13/12/06 23:43

    לצערי, בדמוקרטיה אסור שתהיה דרך אמצע הגורסת שהערבים הם חלק מהאוייב ולכן עליהם להיות אזרחים מסוג ב'.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מזכיר לי את הנאצים ב1933 עם החנויות של היהודים

    אביאל, 13/12/06 23:41

    לא מזכיר לכם?
    תכלס אין הבדל בין החרדים לנאצים

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הדרדרנו מוסרית בצורה שלא תיאמן (ל''ת)

    איתי, 13/12/06 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אנחנו אפילו לא מעלים בדעתנו לפתוח חנות במקומותיהם, אך הם חופשיים לח

    יות בינינו והם, 13/12/06 23:31

    לא פוחדים ואין להם שום מניעה לסחור אצלינו ולהתפתח.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אם יהודי יפתח חנות בטול כרם-יעשה בו לינץ'...

    זה ההבדל, 13/12/06 23:25

    יחי ההבדל הקטן...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    החרדים גזענים מגעילים. (ל''ת)

    כהן בעל, 13/12/06 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה לא גזענות

    הערבים נמנים, 13/12/06 23:18

    ברגע שהעולם הערבימוסלמי יהפוך עורו היחס אליהם יהיה שונה

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מאז פרעות אוקטובר 2000 אני לא קונה אצל ערבים (ל''ת)

    אלי, 13/12/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אתה מוזמן להרצליה. (ל''ת)

    ש, 13/12/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אם כולנו נעשה את זה בכל מקום...

    נ, 13/12/06 23:16

    לגיס החמישי לא יהיה עבודה והם ילכו לחפש עבודה מעבר לים (לפחות אחוז מסויים בעיקר מהצעירים שפחות מחוברים למסורת ויותר לחיים הפרטיים של עצמם)

    הגב לתגובה זו

    • ככה צריך לעשות בכול המדינה

      ביתר, 14/12/06 04:47

      יפו לוד חיפה רמלה גליל הנגב

      עם יעזבו את המדינה רק מתי שלא תהיה לא פרנסה

      הגב לתגובה זו

    • אבל עדיין....

      בני, 14/12/06 05:57

      אתה תשאר אז מה זה שווה
      אתה והביתר ירושלים שהגיב לך

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה אתם משווים את היחס של יהודים לערבים בישראל, ליחס

    ??????????????, 13/12/06 23:15

    של גויים ליהודים בחו''ל ????????????

    היהודים כיבדו את החברה שבה הם חייו. לא התקוממו. לא פתחו באינטיפאדות. לא ביצעו מאורעות. לא זורקים אבנים ובקבוקי תבערה.

    הערבושים לעומת זאת מבצעים טרור נגדנו. פוגעים בנו. רוצים לסלק אותנו מהארץ שלנו !!!

    כל מי שמשווה בין שני המקרים הוא ערבי מסריח. ההתחזות שלכם לא עובדת !
    רק ערבים לא יודעים להבדיל בין שני המקרים. בגלל שהאינטליגנציה שלכם נמוכה מאוד. וגם בגלל שאתם רוצים שנחשוב שאתם דומים לנו.

    הגב לתגובה זו

    • טמבל

      ערבי, 14/12/06 15:23

      נראה לי שסבלת בילדות שלך מההורים שלך אם אתה בכלל מישהו שיש הורים, ראה לי שנולדת במזבלה ואתה רוצה לפצות ע''י זה שאתה מקלל את הערבים חס וחלילה שערבים רוצים להיות כמו אנשים כמוך ,חמור מה לעשות חמור.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הכתב סילף את המציאות כנסו ותקראו!

    דוסלי, 13/12/06 23:12

    מדובר ביישוב קהילתי קטן בצפון הארץ (צפת כבר מזמן לא נחשבת לעיר...) בעלת עבר היסטורי מפואר (הטבח ביהודי צפת ב1929) שיש תנאי קבלה למקום על פי הצבעה של חברי הועד (לצורך הענין הועד העולמי לשמירה על העם והארץ) חברי הועד החליטו פה אחד שאינם מעוניינים לקבלו ליישוב הקהילתי ועל אף זאת הוא החליט שהוא שוכר את החנות. חברי הועד הטילו עליו כמה סנקציות כלכליות (כגון כתובות נאצה ואיסור להכנס לחנותו) והודיעו לו מפורשות שהוא לא רצוי (''תדע לך שאם אתה לא עוזב את צפת אנחנו נשרוף לך את החנות'') ורק אז הוא הבין שאין לו מה לחפש שם היות והחנות לא תהיה רווחית... זהו כל הסיפור!
    לא צריך לעשות מנמלה פיל!

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שאתה עשיתה מפיל נמלה

      אחמד, 14/12/06 08:30

      עשיתה מגזענות ומאנטי שמיות כאל דבר רגיל ומבוסס.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ערבים לא רצויים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יעל, 13/12/06 23:08

    מה הבעיה ?
    ערבים תומכים בטרור.
    ערבים מבצעים פשעים על רקע לאומני נגד יהודים.
    זה אך טבעי שיהודים לא ירצו את הערבים !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני רוצה לפתוח חנות לתפילין באומלפחם

    שמע, 13/12/06 23:07

    מה דעתכם, יתנו לי ?

    נכנסתי שם פעם לרגל חתונה של פועל ערבי שעבד אצלי והשבאב צעקו אחרי ''יאהוד'' , חששתי לחיי.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני אממן לו חנות בתל אביב

    מוטי, 13/12/06 23:06

    אם אני פותח חנות בשכם וחוזר ממנה חי אחרי שבוע

    אני מממן לו חנות חדשה במרכז תל אביב

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני יודעת שזה ממש ממש שונה

    אבל..., 13/12/06 23:05

    זה ישר עם קריאת הכותרת נזכרתי ביום החרם הכלכלי שהיה בגרמניה
    ב1 באפריל 1933

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מגעיל....

    רועי, 13/12/06 23:00

    אנחנו ,העם היהודי , שסובל סוסבל והיסבול מבעיה הגזענות האנטישמית מפנים גזענו כלפי ערבים? מגעיל....
    חובה על כולנו להוקיע התהגות שכזו ולגנותה.(אפילו אם לא היינו קונים שם)
    אני מאוכזב , לא למדנו כלום .

    הגב לתגובה זו

    • פלשטיני ישראל !!

      יעל, 13/12/06 23:10

      אתם לא רצויים בישראל.

      לפני שאתה משווה יהודים לערבושים.
      תלמד את היחס של היהודים לחברה במדינות אירופה. איך היהודים התיחסו לחברה שבה הם חיו, לעומת איך הערבושים מתיחסים לחברה הישראלית בה הם חיים.

      הגב לתגובה זו

    • שנאת ערבים אינה גזענות

      ארז, 13/12/06 23:34

      אלא הגיון בריא.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מדינה ישראל מפגרת

    יהודיה, 13/12/06 22:59

    מדינה היא דפוקה כי גם מפחיד להתסובב בבני ברק,מאה השערים מפחידד

    הגב לתגובה זו

    • מצויין. אז תעופי לירדן. הירדן היא פלשטין !

      יעל, 13/12/06 23:12

      ההתחזות שלך ליהודיה לא אובדת על אף אחת.
      לא רוצים אותכם בישראל. נקודה

      הגב לתגובה זו

    • את סובלת מפאראנויה

      דוסלי, 14/12/06 00:08

      תכבדי את התושבים ואל תלבשי דווקא מחשוף עמוק ותסתובבי כאוות נפשך!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    עיר גזענית עם אנשים רעים

    מאיר, 13/12/06 22:59

    לא להאמין מה קרה לעיר השקטה והנקיה הזו - עד לפני 20 שנה.

    עצוב. הלב כואב כשאני מבקר בה מעת לעת.

    הגב לתגובה זו

    • לך לחיות בין האחים שלך, בעזה. (ל''ת)

      אילנית, 13/12/06 23:16

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    להזכירכם על אנשים רצו לפתוח חנות ברובע הערבי בירושלים הטילו צו (ל''ת)

    מניעה, בשם חופש, 13/12/06 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הגזמתם

    חני, 13/12/06 22:55

    לאנשים שהטרידו והציקו לבחור המסכן - צריכים להתבייש. במיוחד אם נכון הדבר שמדובר באנשים דתיים. הייתי מבינה אם הוא היה פותח חנות למכירת בשר לא כשר, שומו שמיים - חזיר.
    אבל, כל פשעו בפתיחת חנות למכירת מוצרי חשמל. למה ובאיזו רשות אותם אנשים הבריחו אותו?. חוצפה לשמה.
    בכלל, אני בטוחה שאם יהודי היה פותח חנות בכפר ערבי - הוא לא היה מקבל את אותו היחס להיפך.
    לפגוע בפרנסה של אדם - זה עוול.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      ארז, 13/12/06 23:35

      יהודי שהיה פותח חנות ביישוב ערבי לא היה מקבל את אותו היחס - היו שורפים לו את החנות אחרי פחות מ-24 שעות...

      הגב לתגובה זו

    • לא היה מקבל אותו יחס?

      רות, 14/12/06 00:06

      ציטוט: ''בכלל, אני בטוחה שאם יהודי היה פותח חנות בכפר ערבי - הוא לא היה מקבל את אותו היחס להיפך.''

      תגידי לי חני, השתגעת? למה מפחד כל ישראלי להיכנס לשטחי הרשות, עד שיש צו איסור כניסה??? בגלל האהבה שיש לנו שם? אכן לא מקבלים שם אותו יחס של צעקות וכו', אלא של רצח ולינץ'.

      כך יאה לעשות לערבים, שהם יפתחו חנויות בכפרים הערביים.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מעניין מה יקרה כשאפתח חנות בסחנין...

    יהודון, 13/12/06 22:54

    אני בטוח שאעשה שם מליונים

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מדהימה

      עידן, 13/12/06 23:42

      אז מעכשיו, מותר לעשות הכל כי ''גם אחרים עושים''??

      מותר לאיים על בנאדם שבסך-הכל מנסה לפרנס את עצמו, רק בגלל שהוא ערבי? והכל בגלל ש''בטח גם ערבים היו עושים את זה''??

      איזה מן מוסר מעוות זה? אז מותר לרצוח כי ''גם אחרים רוצחים''? מותר לשרוף ''כי גם אחרים רוצחים''?

      כל מי שכותב תגובה כזו צריך להתבייש מעומק הלב. לא להאמין שהגעתם לרמת התבהמות כזאת. חסרי מוסר שכמוכם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לבוא.. אם לא לסכנין אז אלינו ברהט!

      ''ערביון'', 13/12/06 23:45

      ואם אתה חושב שזה לא קורה בפועל אז אתה טועה וב-ג-ד-ו-ל!
      יש הרבה עסקים במגזר הערבי שמנוהלים ע''י יהודים והם עסקים מצליחים ונהנים מיחסי שכנות נפלאים!
      ואתה מוזמן לברר ואף לנסות..
      תאמין או לא.. אבל לא כל העולם גזעני כמוך וכמו הצפתים האלה?!!

      הגב לתגובה זו

    • ניסית? (ל''ת)

      ff, 14/12/06 00:09

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מענין מה יעשו לי אם אני יפתח חנות בג'לג'וליה

    ניר, 13/12/06 22:53

    תוך שעה מעפים אותי משם לא שבוע !!!




    הגב לתגובה זו

    • אז איך אין סיפור כזה? (ל''ת)

      rr, 14/12/06 00:09

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100%! כן! כן! כן! (ל''ת)

      מתלהם, 14/12/06 00:46

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה הייתם אומרים אם מישהו באירופה היה חוסם כך חנות של יהודי ? (ל''ת)

    מחליא אותי, 13/12/06 22:48

    הגב לתגובה זו

    • for your information

      JKR, 14/12/06 00:13

      in my town there are streets that are almost 90% with arabs and no jewish business man can open a store there. same happens in France, Belgium and other places

      הגב לתגובה זו

    • היינו אומרים לו ''תעלה לארץ ישראל'' (ל''ת)

      חיים, 14/12/06 00:55

      הגב לתגובה זו

    • למה אירופה? תנסה לפתוח באום אל פחם...

      אלי, 14/12/06 06:00

      ישרפו לך את הבית.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    באר שזרקה עליך אבן, אל תשתה מתוכה (ל''ת)

    כמעט חז''ל, 13/12/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    באר שזרקה עליך אבל אל תשתה מתוכה (ל''ת)

    כמעט חז''ל, 13/12/06 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בושה וחרפה איך העם היהודי לא לומד מהטעויות שלו

    מגיב, 13/12/06 22:39

    גזענות או לא גזענות, זה ביטוי שנאה כלפי העם הערבי בצורה ברברית וסתומה

    הגב לתגובה זו

    • שנאת ערבים אינה גזענות (ל''ת)

      ארז, 13/12/06 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    7, ב-NRG ושאר התשקורת החליטו שזה לא מעניין. (ל''ת)

    רובי, 13/12/06 22:32

    הגב לתגובה זו

    • לא לקנות מהערבים בעכו

      עומר, 14/12/06 04:53

      רוצים טרנספר זה הדרך

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ממש התנהגות מגעילה ! מה ששאנו עליך אל תעשה לחברך

    חיים, 13/12/06 22:32

    מה כל כך הפריע לדתיים שהוא פתח אני לא מבין הרי גם רשום לא תירצח ולכבד את הגר הם ממש צריכים ללמוד תורה!
    יהודי חילוני ליכודניק ובעד אחווה בין העמים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כמה חנויות של יהודים יש באום אל פאחם? (ל''ת)

    דרור, 13/12/06 22:27

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי! (ל''ת)

      דניאל, 13/12/06 22:44

      הגב לתגובה זו

    • אל תעשה לחברך מה ששנוא עלייך

      אור, 13/12/06 23:30

      מזכיר קצת את הגן, אבל זאת הרמה...

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מדינה מגעילה

    רועי, 13/12/06 22:26

    בכל מדינה מתוקנת אחרת בעולם האנשים היו נגעלים ורק פה אחוז גדול מהמגיבים תומכים במעשים של הפאשיסטים ...
    המדינה הזאת האנשים פה איבדו צלם אנוש יהיו הסיבות אשר יהיו אסור לנו לאבד צלם אנוש ... אולי זה השמש והמלחמות אבל כולם נהיו פה מטורפים די עם זה ! אנחנו רוצים לחיות כמו בני אדם ולא כמו צבא אחד גדול ...

    ותפסיקו להאשים את הערבים אנחנו אשמים במצב לא פחות מהם ...

    הגב לתגובה זו

    • בשם הדו קיום...

      ארז, 13/12/06 23:36

      לך תפתח חנות בסכנין או באום אל פחם. נראה כמה זמן העסק שלך יחזיק מעמד.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    תמיד חיו יהודים בצפת, מאות בשנים, וגם ערבים

    משה חיים, 13/12/06 22:25

    והם הסתדרו לא רע בכלל,
    אבל מאז שקמה המדינה הזאת עברה בין העמים רוח רעה,
    ואני לא שמאלני או ימני -
    גם יהודים וגם ערבים רדופים בשדים שהתעוררו לא מזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מישהו יכול להסביר לי

    שרית, 13/12/06 22:24

    איפה הבעיה ?

    הגב לתגובה זו

    • אפשר להסביר...

      מרטין לותר קינג, 14/12/06 00:48

      אבל את לא תביני

      הגב לתגובה זו

    • רק חרם צרכנים חסר תקדים

      ביתר, 14/12/06 04:45

      על הערבים יעיף אתם מהמדינה

      הם יעזבו את המדינה רק מתי שלא תהיה להם פרנסה

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא מדובר בגזענות אלא בהחרמה מוצדקת של פלשתינאי השייך למיעוט חתרני

    דרור, 13/12/06 22:24

    שאיננו נאמן למדינה.
    לא צריך לקלל ולאיים, די אם אף אחד לא ייכנס לחנות שלו.

    הגב לתגובה זו

    • Israel 2006 = Germany 1935 (ל''ת)

      Eric, 14/12/06 00:30

      הגב לתגובה זו

      • אריק אתה מטיף לנו מניו יורק?לך לכל הרוחות (ל''ת)

        א, 14/12/06 03:39

        הגב לתגובה זו

    • כן מדובר בגזענות, כי

      קורא, 14/12/06 00:50

      לא מדובר בחרם צרכנים נורמלי.
      איימו עליו והטרידו את הקונים שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    גועל נפש!!!!!! (ל''ת)

    יהודי, 13/12/06 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה סכסוך פנימי. בין ערבים .

    כתבה מיותרת, 13/12/06 22:17

    למה כל הזמן אתם מסכסכים בין יהודים לערבים ??
    רוב המקרים של אלימות בבתי עסק ערבים, מתבצעים על ידי ערבים אחרים. יש בצפון עוד הרבה בתי עסק של ערבים. והם מסוכסכים ביניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מדוע לא פתח בסביון או כפר שמריהו?

    אורית, 13/12/06 22:16

    שולה היתה עושה אצלו קניות

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הערבים רוצים לכבוש את ישראל מהים לנהר, השמאל מנהל איתם משא

    קמילה, 13/12/06 22:10

    ומתן.
    נפגשים עם ראש אש''ף=ארגון שחרור פלשטין.
    נפגשים עם המחבל קונטאר, ימח שמו.

    אבל לקרוא לערבים ''מלוכלך'' זה כבר מוגזם ..
    חחחחחחח. הצביעות שלכם עוברת כל גבול !

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא מעניין (ל''ת)

    כלנית, 13/12/06 22:04

    הגב לתגובה זו

    • אשכרה לא מעניין , למה אני פותח חניות במגד אל כרום? (ל''ת)

      just me, 13/12/06 22:12

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי הגזענים?

    adam west, 13/12/06 21:59

    החרדים ה''אמיצים'' של צפת, חכמים גדולים על רוכל ערבי שלא עשה נזק אף אחד
    אבל מסרבים בכל תוקף להגן על המדינה מאויבים אמיתיים

    הגב לתגובה זו

    • רוכל ערבי...?

      אבשלום קור, 13/12/06 23:22

      לנקד לך את הכתבה??

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    למרבה האירוניה. קניה מחנות של ערבים זה לרוב קניה בטוח ואמינה.

    ישראלי כתום., 13/12/06 21:53

    אומר את האמת אכלתי מרורים מקבלן שיפוצים יהודי שעשק אותי. לעומתו קבלן שיפוצים ערבי עשה לי את עבודתו בנאמנות ובזול. כך זה שאני קונה מחנויות של ערבים אם זה מוצרי חשמל או חומרי בניין ואף ריהוט לבית. מהם תמיד יצאתי מרוצה ולא מאוכזה לעומת קניה מיהודים אצלהם תמיד יצאתי פראייר.ולרוב אכלתי אותה בגדול.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אולי צבוע... בכתום!

      דוסלי, 13/12/06 23:14

      כי כתום אמיתי לוקח רק עבודה יהודית בעקרון!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ומה עם יהודי עכו העתיקה שסובלים באותו תופעה בדיוק רק הפוך?

    מ, 13/12/06 21:52

    אם כבר מדברים על גזענות.. דבר מכוער לפה ולשם.

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא הבנת?

      ארז, 13/12/06 23:38

      את התקשורת לא מעניינת שנאת יהודים ואלימות נגד יהודים. זה מותר.
      שנאת ערבים - זה אסור.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מי פותח חנות בצפת?

    העיר האבודה, 13/12/06 21:48

    יש כל כך הרבה מקומות יותר מוצלחים לפתוח בהם, שרק על ההחלטה המטופשת הייתי מעביר אותו את מסכת העינויים.

    אולי תפתח חנות במקום יותר מת...? באמצע המדבר למשל.

    הגב לתגובה זו

    • חחחח תותח אתה!באמת צודק (ל''ת)

      צפתית, 13/12/06 22:35

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לסיים את הכיבוש !!

    פאטימה, 13/12/06 21:46

    לשחרר את ירושלים, הנגב, יהודה ושומרון, חיפה, תל-אביב, המשולש מהכיבוש הערבי.

    לסיים את הכיבוש הערבי על ארץ ישראל, עכשיו !

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד, וזה מאוד עצוב שמצד אחד החיילים שלנו שומרים שלא יחדרו מהש

      טחים פלס', 13/12/06 23:33

      אך מצד שני מאפשר לבדוואים להתחתן עם פלס'. והן יולדות עוד ועוד פלס' וכך הן גורמות לכיבוש המדינה בשקט ואין מפריע. יש לאסור נישואין עם הפלס' או שהבדוואים בוחרים לעבור לשטחים ולא להכנס עוד אף פעם. העיר ב''ש נכבשת ע''י הבדוואים באין מפריע.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    רב-פקד שילוני - אתה רציני?

    פרדי, 13/12/06 21:42

    רב-פקד שילוני: ''... לא מן הנמנע שההטרדות היו דווקא על רקע אחר ...''.
    יש לו קריירה מובטחת בתור ליצן!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ואם יהודי יפתח חנות בדיר-אל-אסד? די לגלגול העינים!הכל מן השפה ולחוץ (ל''ת)

    ככה זה, 13/12/06 21:37

    הגב לתגובה זו

    • עזוב, אל תתאמץ. השמאלנים הקיצונים האלו הם כמו רובוטים

      שיר, 13/12/06 22:00

      הם לא מושפעים מהסביבה.
      הם יודעים הכול.
      אל תבלבל אותם עם עובדות

      הגב לתגובה זו

      • הם בערך כמוך אני מבינה... (ל''ת)

        אור, 13/12/06 23:32

        הגב לתגובה זו

    • דווקא יש סוחרים יהודים בדיר אל אסד

      ז'וז'ו, 13/12/06 23:34

      תבדוק ותראה - לא נעשה להם פרסומת - אבל יש

      הגב לתגובה זו

    • אז אתה רוצה להגיד אין הבדל ביננו?

      אבירם, 13/12/06 23:39

      חשבתי שהיהודים הם יותר בני אנוש ואני רואה שאנחנו לא פחות טובים מגרמנים הנאצים

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עיר גזענית ומשטרה אנמית

    אבי, 13/12/06 21:37

    אני מתבייש בתושבי עירי לשעבר. עיר קטנה ויפה שהפכה למקום מכוער ומלוכלך ב''זכות'' תושביה.

    הגב לתגובה זו

    • בור ששתית ממנו מים אל תזרוק בו

      צפתית, 13/12/06 22:04

      אבן!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אכן כך, צפת עיר מתה, משעממת, נבולה, תודה לאל שעזבתי (ל''ת)

        רמי, 13/12/06 22:32

        הגב לתגובה זו

      • אם המים מזוהמים, רצוי לא לאפשר לאחרים לשתות מהם (ל''ת)

        איכס, 13/12/06 23:23

        הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לעבור לת''א עיר יפיפיה ו''צבעונית'' בזכות תושביה

      או שתגור ביפו, 13/12/06 23:18

      אנחנו נסתדר בלעדיך, תאמין לי

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    סליחה ומחילה

    יהודי דתי, 13/12/06 21:31

    סבי ז''ל היה בעל חנות נחושת וזהב
    במרוקו
    מעולם הוא משפחתו וקהילתו סבלו מאנטי- יהודיות
    כבחור יהודי ודתי אני מבקש את סליחתך
    וזאת למרות שאני תושב אשקלון
    ורחוק ממקומכם אי שם בצפון
    שא ברכת א-ל
    ושלום על ישראל

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתבדוק טוב טוב מה היה במרוקו לפני שאתה מגיב (ל''ת)

      ד''ר א''י כהן, 13/12/06 21:57

      הגב לתגובה זו

      • מה שהיה במרוקו...

        אני, 13/12/06 23:14

        יהודים חיו בשכנות טובה עם הערבים, כולם יודעים לספר שאחרי פסח הערבים היו מביאים קמח ועוד מוצרים שלא מחזיקים בבית בפסח, בשביל המימונה

        הגב לתגובה זו

      • דוקטור למה בדיוק אתה, א''י?

        ישראל, 13/12/06 23:47

        איזה מוסד נתן לאחד כמוך תעודת תואר ראשון בכלל?

        הגב לתגובה זו

      • ahem

        Jones, 14/12/06 00:58

        מה בדיוק ההגדרה של גיס חמישי? האם כל ערבי שמוכר ליהודים הוא גיס חמישי? אמירות שכאלו הביאו למעשים איומים בהיסטוריה.

        הגב לתגובה זו

    • ל-1, תפסיק להתלקק

      דן, 13/12/06 22:00

      במרוקו היהודים לא היו אוייב לערבים, הם לא הפעילו טרור נגד המדינה, וגם לא תמכו בטרור (כמו הערבים, במלחמת לבנון). הערבי הנכבד משלם את מחיר ההתנהגות של בני עמו.
      אנחנו לא גזענים, אבל בשום אופן לא נקבל גייס חמישי.

      הגב לתגובה זו

      • אמי סיפרה שבתוניס העיר, התחילו להרגיש את העויינות של הערבים ומיד הם

        מכרו את בתיהם, 13/12/06 23:35

        בגרושים והסתלקו לישראל.

        הגב לתגובה זו

      • דתיים לא שונים מנאצים! (ל''ת)

        דנה, 13/12/06 23:38

        הגב לתגובה זו

        • ואת לא גזענית?... (ל''ת)

          פחח..., 14/12/06 03:33

          הגב לתגובה זו

        • ואיך הגעת למסקנה הזאת? (ל''ת)

          ?, 14/12/06 08:53

          הגב לתגובה זו

    • עד שלא יפתחו חנויות יהודיות בערים ערביות

      כלב החוק, 13/12/06 23:19

      לא יפתחו חנויות ערביות בערים יהודיות!

      הגב לתגובה זו

    • אני מזמין אותך לפתוח חנות בדיר אל אסד.

      תעשה מליונים, 13/12/06 23:20

      תעשה מליונים בתביעות נזיקין

      הגב לתגובה זו

    • וגם אני מתבייש ומבקש סליחה מאחינו הערבים

      גם יהודי דתי, 14/12/06 00:35

      אבי נולד אגב בתוניס, וגם שם היחסים היו מאוד מאוד טובים עם הערבים.
      אסור שדברים כאלה יקרו
      והמשטרה צריכה לטפל ביד קשה.
      אני איש דתי מאוד וילדי כולם למדו בישיבות, עמל לפרנסתי ולפרנסת ביתי.
      והדברים האלה הם חילול השם.

      הגב לתגובה זו