• 154.

    המציאות מוכיחה שהחרדים טעו בגישה

    רן, 15/12/06 10:42

    שכל מאבקי הכח של החרדים הסתיימו בדיוק הפוך ממה שהם התכוונו-כשהם נלחמו נגד פתיחת מקומות בילוי בשבת התוצאה היתה יותר גרועה ממה שהיה לפני
    כך גם אם חוק החמץ- בשנים האחרונות אפשר למצוא יותר חמץ בפסח מאשר לפני 20 שנה נניח,
    הגישה שלהם כוחנית מגעילה וזה רק גורם יותר נזק לעניין הדתי
    את זה הם לא הפנימו עדיין

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    אל תקפחו גם את החברות האחרות (ל''ת)

    ישראיר / ארקיע, 15/12/06 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    טוס אל-על

    רינה ראובן, 14/12/06 08:23

    אורי
    כל מילה ''פצצה'' ממש ממש במקום!
    גם אנחנו נטוס אל-על בלבד...
    ולו רק בגלל סידורי הביטחון
    המעולים בעולם! ומנסיון קצר עם אל-על האוכל הוא לא כל כך גרוע...
    יש מקום לשיפור המקומות בטיסה
    מי שארוך רגליים ממש ממש סובל...
    המשך כך כל הכבוד!!! אנחנו נטוס אל-על...

    הגב לתגובה זו

    • טוסו בישראיר שיהיה תחרות ויורידו מחירים (ל''ת)

      לשם התחרות, 15/12/06 00:48

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    כל הכבוד על הנאמר

    משה, 13/12/06 20:57

    חשוב שהחרדים ידעו שיש להם מיתנגדים שיעבקו בהם בכל מחיר

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    איזה מטומטם?משעמם לו בחיים??שיכין במקומי שיעורים! (ל''ת)

    אנשים מה עובר?, 13/12/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    לכל ה''גברים''

    מאיר, 13/12/06 12:10

    לכל מי שחושב שהוא דופק את החרדים בזה שהוא מכריז שהוא נוסע רק בשבת - שלא תטעו ותחשבו שמזיז להם. לא אכפת שאף חרדי מהצהרה כזו או אחרת הרי בנינו אם כל ה85% רוח האחרים של אלעל יתנקזו ליום שבת א.הם יפסידו יותר בשאר השבוע וב. אף אחד פה לא ישלם עוד 100$ יותר לטיסה רק כדי להראות לחרדים מה זה כשמתעסקים איתנו החילוני החזק והגיבור.. אז הייתי מציע לכל מי שחושב להצהיר הצהרה כזו או אחרת לחשוב פעמיים האם הוא באמת מתכון לממש אותה או לא.. סתם חבל אחרת לאלעל על הכסף ועל הירידה במניות עקב הירידה החדה בהכנסות לשנה הקרובה

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    שבת שלום חרדים ,אני טס רק בשבת!!! (ל''ת)

    חביבי, 13/12/06 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    חילונים יקרים תפסיקו להתלהם

    איתן, 13/12/06 09:58

    זה בסך הכל מאבק צרכני. יש פה קבוצה מאורגנת שמנסה להתאים את המוצר שאל על מוכרת לצרכיה. זה בדיוק כמו שועד עובדים גדול מנסה להוריד מחירים (במקרה הזה המחיר מושפע באופן לא ישיר), ויש עוד דוגמאות. בורוביץ ושות ימשיכו לשים עליכם קצוץ ברגע שכל הסיפור יגמר. זה יגמר באיזשהי פשרה כי עבור אל על זה הכל ביזנס, לא יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    in this case el-al will win

    ilan, 13/12/06 09:55

    cos if not el al they dont have any ather choise

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    למה אנחנו צריכים לדאוג לעסקים של בורוביץ'

    גל, 13/12/06 09:53

    לכותב : בורוביץ' השאיר לאנחות את העובדים שלו בקלאבמרקט, כך שמצידי הוא יכול לפשוט את הרגל.
    זה שהחרדים יגרמו לכך, מה בכך? עבודתם של צדיקים נעשית בידי אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    לא לוותר לסחטנות המבישה של החרדים!!

    דני, 13/12/06 09:29

    שיטוסו בחברות אחרות

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    במלחמה הזו, אסור לנו להפסיד. כל חילוני שחרד לחייו במדינה ???  (ל''ת)

    , 13/12/06 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    הרצוג , במקום דוגמניות ערומות תפעל לשמיים פתוחים זה יביא תיירים (ל''ת)

    , 13/12/06 07:59

    הגב לתגובה זו

    • בואו לעשות סקס בארץ הקודש מקמפיין הנכבד של הרב הראשי הרצוג (ל''ת)

      עם הדוגמניות, 13/12/06 08:07

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    הפריטו את אל על לחברים בורוביץ והשאירו להם שמיים סגורים (ל''ת)

    ואתם משלמים, 13/12/06 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    מומרים להכעיס תמיד היו בעם ישראל עברנו גם אותם נעבור את (ל''ת)

    המומר הזה, 13/12/06 07:55

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    התגובות בתשלום של אל על הם הונאת הציבור ואני מחכה שהפרקליטות של (ל''ת)

    שנדר מתבוסה, 13/12/06 07:37

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אל על טיסות בשבת

    מייה שטיבל, 13/12/06 07:31

    ראוי אכן לשקול אם 15% של נוסעים חרדים (המרתיעית אותי מטיסה באל על) שקולים כנגד הרוב החילוני והלא יהודי, המבקש לטוס בחברה בטוחה גם בשבתות, לקבל ארוחות סבירות יותר (אולי לבחור בין ארוחה כשרה ללא כשרה) ולצפות בסרטים ללא חותמת הממסד החרדי.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    עם החרדים יטילו חרם על אל על

    טיס אפ 16, 13/12/06 07:23

    מוטב שיסגרו את החברה, כי אם לדבר אורגינל אני לא טס עם אל על בעשרים שנה האחורנות, כי בתור חברה והיחס לנוסעים גרוע, יותר טוב שתסגרו אותה תפטרו את כל העובדים, ועל תשכרו יותר מטוסים ישנים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אני מתפלא עליך כאיש שמייצג

    קובי, 13/12/06 05:52

    את עצמו נאור ובמרכאות שייך לקלוב שינקין שלא רחוק מביתי שדרות נורדאו בתל אביב ,אני השכלתי להבין לדעתי .ואני לא רוצה ליצור רושם של שחצן את גבולות ההגיון .אני חובב רוק מושבע ובן 49 .ואת זה למדתי בצפון תל אביב הישנה .אבל למדתי עוד משהו ולא מההשפעה של תל אביב .לחשוב בהגיון .הנושא של טיסות בשבת לא יכולים לבוא בחשבון דעות קדומות נגד חרדים או נקמה בנושא מצעד הגאווה .שזה נושא אחר. בעיר הקודש .הניתוח אם משתלם לטוס בשבת או לא צריך להיות עיסקי וריוחי .בשוק הגלובלי של היום התחרות היא קשה מאד .ואם זה יגרום לנזקים לחברת אל על ויוציא אותה מתחרות הוגנת עם שאר חברות התעופה ויעמיד בסכנה את קיומה .ויכול להביא לפשיטת רגל או סובסדיה על חשבון האזרח שיכביד יותר על כיסו .וכמובן לפיטורים ויצירת מובטלים ,זאת הנקודה שיש לנתח .וכמובן אל על בכדי לשרוד מבחינה עסקית ושמירת עתיד החברה חייבים לתמוך שתתטוס בשבת ואם לא יפגע בריוחי החברה עם סכנה למוטט אותה .אפשר להסכים שלא תטוס בשבת ואני בספק אם לא תטוס בשבת שזה לא יגרום לנזקים לחברת אל על .זאת הנקודה שיש לשפוט ולא חוקי הרחוב שהם נקמה על בסיס של שינאה ונקמה .אנחנו לא כנופיות מקסיקניות .

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    שינקן?אתה בטוח אשכנזי בושה לאידיש מאמא (ל''ת)

    משה, 13/12/06 05:49

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    לאורי: המשפט האחרון במאמרך (עם השינקן) מעורר בי בחילה (ל''ת)

    אפרים, 13/12/06 01:51

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    אל-על היא חרא של חברה

    מזרחן, 13/12/06 01:06

    והשרות שהיא נותנת לנודעיה הוא מתחת לכל תחת.

    מישהו גם צריך לספר לאחים בורוביץ ש-747 זה רק שם של אוירון, לא מספר הסרדינים שאפשר לדחוס בקופסא.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אור ותבונה לא חודרים דרך המדים השחורים

    חילוני חרד, 13/12/06 00:05

    מי שפעם ידע לקרב אל היהדות את העם בתבונה ואהבה, היום מוליך את כל העם הזה לאבדון. לובשי השחורים מנסים להטיל אימה וחושך על חיינו וככל שנכנע יותר, כן תעלנה הדרישות . הם היום לא מיצגים שום דבר מהיהדות אלא רק שנאה (ראו את חבריהם משתתפים בועידה האנטישמית באירן).
    אסור לוותר. אני אטוס רק באל על.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    טוסו לקריסמס בשבת

    זלזלו בעצמכם, 12/12/06 23:07

    ואל תשכחו לקנות עץ אשוח לדפוק בעץ ולנשק את התמונה של המדונה הבתולה

    הגב לתגובה זו

    • תודה על התזכורת!!!

      שלומי, 13/12/06 08:54

      כבר קניתי עץ אשוח ואני ואשתי הגוייה נחגוג את הקריסמס בשמחה ובששון לנו ולכל עם ישראל ואמרו אמן!!!

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    אל על תתקפל כמו בובלה

    כבר יש מגעים, 12/12/06 23:05

    יש להם יועץ תקשורת לא חכם במיוחד, הוא זה שייעץ לשרי אריסון, המולטי מיליארדרית לצאת לטלוויזיה ולספר שהיא מפטרת עשרות עובדים כי מצב הבנק שלה קשה. ממש... זה היה נראה כל כך ציני שבכך הקימה עליה את כולם. עכשיו הוא ייעץ לאל-על להראות קשיחות, אז החרדים יראו להם מאיפה משתין הדג.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    כולנו נטוס בשבת

    יהודה, 12/12/06 23:01

    אני מזדהה עם כל מילה של אורי רפאל באום

    הגב לתגובה זו

    • לאנשי העסקים שעליהם מתבססות חברות התעופה, אין אינטרס לטוס בשבת!!!

      דינדוש, 13/12/06 12:37

      יום ראשון, הוא לא יום עסקים בחו''ל!!! אנשי העסקים שגם ככה עובדים קשה ונמצאים כל הזמן בטיסות, ינצלו את השבת להיות עם המשפחה שהם לא כ''כ רואים במשך השבוע...

      בשביל כולנו כמוך, לא כדאי להוציא טיסה בשבת...

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    לפי התגובות הפנטיות החילונית גרועה

    שפוי חילוני, 12/12/06 22:06

    מההקפדה של הדתיים על קדושת התורה. החילוניים עוסקים בלהתנגד ואילו הדתיים מבקשים לקיים את דבר הבורא. למה לכעוס עליהם הרי הם צודקים.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    חבל על המאמץ אתם תפסידו בדרמוגרפיה

    נ.פ., 12/12/06 21:49

    חילונים יקרים!
    מדינת ישראל חילונית תהיה בקרוב נחלת העבר. הגידול בציבור הדתי והחרדי עולה על שלכם במאות אחוזים. מגמת החזרה בתשובה חזקה באלפי אחוזים מחזרה בשאלה. בקרוב תהיה פה מדינה יהודית שחוקיה הם חוקי התורה ואתם תהיו מיעוט... או שיבוא המשיח ואז בוודאי גם אתם תשמחו לשמור תורה ומצוות! אמן!

    הגב לתגובה זו

    • קישקוש רדוד ... המדינה רק מתחלנת והולכת

      דן, 13/12/06 01:38

      תסתכל כמה עוד ועוד קניונים נפתחים בשבת, מלוא החופן חנויות חזיר ברחבי הערים, מה שקרוי סטטוס קוו כבר מזמן מת. האם רק לפני 10 שנים ניתן היה לדמיין את זה ?
      לפי התיאוריה ההזוייה שלך כבר היינו צריכים להיות כמו באירן.
      לא יעזור לכם כלום, החופש ינצח.

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    אני הכי נאור

    נאור, 12/12/06 21:36

    אני עובר להולנד שם גם לא מחייבים אותי עם מי ואיך להתחתן.

    הגב לתגובה זו

    • shite

      t, 13/12/06 01:23

      I'm there, and now I'll have to suffer you... t

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    ואם מחר בריטיש יהיו זולים יותר ב 10%?

    אלי, 12/12/06 21:18

    אתה באמת תשלם יותר רק כדי ''להראות'' לחרדים?

    אם כן אתה אדם פתטי.

    הגב לתגובה זו

    • ואם החרדים ישלמו יותר כדי

      אביב, 12/12/06 21:23

      לטוס בחברה זרה (שאינה אל על) - האם זה גם יהיה פתטי?

      הגב לתגובה זו

      • ואם אני אגיד שכל התגובות כאן נראות לי ''מטעם''

        מישל, 12/12/06 21:39

        ושרמת החנפנות כאן ל''אל על החילונית'' עוברת את גבול הטעם הטוב - זה יהיה פטתי?

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    צודק מאה אחוז !

    ברק, 12/12/06 21:12

    אל על כחברה פרטית צריכה לפעול משיקולים כלכליים טהורים. אם החברה החליטה עקרונית לא לטוס בשבת, זכותה, אבל אם מספר פעמים עקב שביתה או עיכובים לא הייתה ברירה היא צריכה לחשוב על כלל נוסעיה ולא רק על אלו החרדים. קדימה חרדים- תחרימו אותה ! מעניין מה תהייה האלטרנטיבה שלכם.. אייר ג'ורדן ?

    הגב לתגובה זו

    • כשתשב בדירקטוריון תייעץ להם מה כלכלי להם ומה לא (ל''ת)

      מיXתפוזים, 12/12/06 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    אל על לא שייכת לחרדים ולא לחילונים.

    רון הכחול, 12/12/06 20:46

    היא שייכת לבעלים שלה, ואלו יחליטו על בסיס עסקי לחלוטין.
    אם לרוב הנוסעים בפוטנציה חשוב שהאוכל יהיה כשר, אל על תגיש אוכל כשר, ולא משנה מה מצביעי מרצ חושבים.
    ואם הם יגיעו למסקנה שכדאי להם לטוס בשבת, הם יטוסו בשבת.

    הגב לתגובה זו

    • money talks

      dovi, 13/12/06 04:49

      i m ortodox
      monei talks so if he weel lose few milions he will anderstud he need 2look wats bether 4him
      the game is making money secend thei are write sabbath is impottent

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    מצטרף לקריאה ואסע רק עם אל-על (ל''ת)

    נתן שמואלי, 12/12/06 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    סכנה לטוס בחברה מחללת שבת (ל''ת)

    יורם בטיש, 12/12/06 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מצטרף לקריאה ואסע רק עם אל-על (ל''ת)

    נתן שמואלי, 12/12/06 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אני מקפיד לנסוע כל שנה ואסע מעתה רק באל על

    ארנון, 12/12/06 20:22

    כל אזרח חייב להבין שאת החרמות החרדיות חייבים לשבור.

    וחוץ מזה....זה תמיד יהיה נחמד לטוס בלעדיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    לא חרד לא דתי ולא טס אל על בגלל המחירים הגבוהים. (ל''ת)

    רפול, 12/12/06 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אם זה יקרה - אני טס רק אלעל (ל''ת)

    רביב, 12/12/06 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אתה יכול לדבר הרבה, אבל האמת תוכיח - גם הפעם אנחנו (החרדים) ננצח!!!

    יוסף, 12/12/06 20:11

    כי אנו מדינה יהודית לעם יהודי!!!

    ואין לנו מדינה אחרת. ומי שלם טוב לו יכול פשוט לקום וללכת.

    נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    חרם חרדי? גם אני טס רק אל-על

    למרות האוכל, 12/12/06 20:11

    והשלב הבא: סוף סוף אופציה לאוכל לא כשר, אבל נורמלי

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    מתנגד לחרם, מתנגד למלחמה

    דתי ללא חרמות, 12/12/06 20:11

    שלום,
    אני דתי לאומי, עובד בהייטק, טס לא מעט (ביזנס), חבר מועדון אל על.
    אני מגדיר עצמי דתי חזק, לא מאלה שמתחנחנים כלפי החילונים או השמאל בכל הזדמנות.

    היות וחברת אלעל הינה פרטית, לא אמנע משרותיה גם אם תטוס בשבת.
    כמו שאיני בודק האם האינסטלטור שלי נוסע בשבת ואיני מחרים את חברי לעבודה זוללי השרימפס.
    (אולם דואג לשמר את תחושת האי נעימות בשיחות איתי כשמזכירים עבירות...)

    כפיה דתית לטעמי גורמת לאנטי ומרחיקה את החילוניים מהדת. לא ראיתי מעולם שחילול שבת פחת עקב כפיה, אולי להיפך.

    אולם אם אלעל תיזום מלחמת דתיים-חילוניים בדמות אוכל לא כשר, חילול שבת דווקא (להכעיס), ולא רק במקרים בהם היא מרגישה שאין לה ברירה, אצטרף בשמחה לחרדים ולא אטוס אלעל.
    די לקרע, די למלחמות היהודים, יש לנו מספיק מלחמות עם אויבים.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    קורא לכל הסרוגים להצטרף לחרם (ל''ת)

    יהטדי כתום, 12/12/06 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אני חולק לגמרי!!!

    בנג'י, 12/12/06 20:08

    בהתייחסותי אני רוצה להתמקד בשני דברים שונים.
    א. הראשון הינו בנוגע למאמר וה''דווקא'' אותו מביא הכותב. אתם אינכם חייבים לטוס באל על, אתם גם לא חייבים לנסוע באגד, ואפילו לא ברכבת ישראל... אל תעשו דווקא, את דעותיכם תגבשו על סמך מה שאתם מאמינים בו ולא על ידי בחירת הצד ההפוך. אם אינכם אוהבים את אל על- תבחרו חברה אחרת! אם אתם אוהבים תטוסו בה. אך אל תבחירו חברה תעופה בשביל לדפוק את הדתיים וחרדים. מצב כזה יכול להיות בשני כיוונים והחרדים נאמנים הרבה יותר במקרה הצורך...
    ב. הבעיה של החרדים היא לא רק המקרה הספיצי הזה. המקרה הזה הוא עוד נדבך מבחינתם באיבוד מעט הזיהות שהייתה לנו. זוהי הפרה של הסטוטס קוו שאינה הוגנת אם תתבצע באופן קבוע. כאשר הוקמה המדינה יצרו הסכם לא פורמלי שלא תהיה תחבורה ציבורית בשבת, זה כולל את אגד, רכבת ישראל וגם את אל על. לא יתכן שכל פעם כשיהיה לא נוח אז ההסכם יופר. יש לשמור על רגשות שני הצדדים ולהגיע לפתרון שהוא טוב לכולם...

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    יופי של כתבה

    תום, 12/12/06 20:06

    מסכים לכל מילה!
    די לצביעות של הדתיים, נמאס מהם, שיחיו ויתנו לחיות בשקט, מילא נושא הכשרות מובן לי, אבל מה אכפת להם אם אחרים יטוסו בשבת?

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    לא תצליחו בחיים

    נתי, 12/12/06 19:53

    הסיבה היחידה שלא תצליחו היא שבהכללה החילוניים חושבים רק על עצמם ולכן החברה שלכם נראת כמו שהיא נראת והחרדים כשיש להם משהוא חשוב הם נלחמים עליו גם לטובה וגם לרעה.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מתחייב בכל מחיר - אך ורק אל על נקיה מפינגווינים (ל''ת)

    שחל, 12/12/06 19:50

    הגב לתגובה זו

    • תחרים גם את הסרוגים/דת''ל (ל''ת)

      יהודי כתום, 12/12/06 20:14

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    אפשר לחיות גם בלי ''אל על''- (ל''ת)

    אהוד מיכליס, 12/12/06 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מסכימה לכל מילה + מביאה את חבריי (ל''ת)

    שירה, 12/12/06 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    שהחרדים יטוסו בחברה שהטיסה אותם לאירן להכחשת השואה! (ל''ת)

    sem, 12/12/06 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לכל הפרשנים והחכמים

    סימה, 12/12/06 19:40

    אתם ממש באובססיה נגד החרדים.

    לחרדים היה הסכם עם אל-על שהיא לא טסה בשבת.

    אל-על הפרה את ההסכם .
    מה קורה לכם החילונים על מה תלינו?

    כל אחד יכול לטוס באיזו חברה שהוא רוצה.
    האמינו שבורוביץ ידע איך להסתדר עם הדתיים.
    זו הבעיה של אל-על.


    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אם יש מעלית שבת למה ש

    אביבית, 12/12/06 19:37

    שלא תהיה טיסת שבת? יש גוי שבת בבי''ח אפשר להציב טייס כגוי שבת אין לי בעיה עם הדת או כל אדם ודרכו אבל די לכפות על כולנו את דעתכם. רוצים לשמור שבת בבקשה. אל תטוסו בשבת.

    הגב לתגובה זו

    • שוב בורות

      גידי, 12/12/06 20:36

      ההצעות המגוחכות שלך והדומים לך רק מראים על בורות ועל חוסר ידע בסיסי ביהדות ,כל התביעה למדינה ליהודים בארץ ישראל מבוססת על זכות הסטורית מהתנ''ך, ובכן :הזכות הזאת מותנית בתנ''ך עצמו בקיום תורה ומצוות,אתם לא מקיימים!

      חרדי ששרת בקרבי!

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    תגידו : חברות התעופה הזרות , הן טסות בימי ראשון ? (ל''ת)

    המצליף, 12/12/06 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    תורידו את המחיר בשבת וחרדים יטוסו אל על (ל''ת)

    רפי, 12/12/06 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    עם חרדים ובלי חרדים אני טסה אל על בגלל הביטחון. (ל''ת)

    ש, 12/12/06 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מר רומנו

    רונן, 12/12/06 19:24

    נשבר לכולם מהסחטנות שלהם הם רק מאיימים-שים לב שאם תטוסו בשבת רק תרוויחו וגם הדוסים בלית ברירה יחזרו אליכם-אני בכל אופן מתחייב לטוס רק אלעל-וגם כך אני משתדל להשקיע את כספי בחברה ישראלית
    שאו ברכה

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אני דתיה ואני טסה הרבה אל-על במסגרת עבודתי

    אפרת, 12/12/06 19:13

    אני לא חושבת שזו חברה משובחת בלשון המעטה אז אם יהיה חרם אצטרף . ולא בגלל שאני רוצה להעניש את אל-על אני מתנגדת לחרמים כעונש.
    אלא בפשטות, אם כבר אני טסה בחברת מחללת שבת אני מעדיפה שזו לא תהיה חברה ישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • ההיגיון שלך צרוף!

      מישהו שפוי, 12/12/06 19:28

      מה לומר לך, לספק תעסוקה ל''גוים'' (זאת מילה שלכם, אישית אני לא משתמש בה) זה ממש טוב! עדיף הרי לתת את הכסף שלך בשביל תעסוקה לכמה צרפתים, אנגלים, שוויצרים או הולנדים ''אנטישמיים''!

      הגב לתגובה זו

    • תגידי מותק את מנתקת חשמל בשבת?

      דני ב., 12/12/06 21:59

      ומי מייצר לך את החשמל על מנת שהמקרר שלך לא יקלקל את מוצרי הבשר?
      והאם את לא קונה בהום סנטר ואייס סטימצקי סופר פארם?
      מה הצביעות הזו לכם?
      היגיע הזמן שגם החרדים יתמודדו עם הקידמה והזמן ולהתאים אורחות חייהם ל-מאה העשרים ואחת.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר לקידמה?

        tjs, 13/12/06 09:26

        לחלל שבת זו קידמה? לעבוד שבת זו קידמה? לקח מאות רבות של שנים עד שהעולם אימץ את המנהג היהודי המוזר לנוח יום בשבוע והבין שזה תורם לכלכלה יותר משזה מזיק.

        הגב לתגובה זו

    • זה לא רק אל על

      מיקי, 13/12/06 00:18

      על פי אותו ההגיון, אל תקני מזון מחברות שהתנורים שלהם פועלים בשבת, או חברות בגדים שמוכרים את התוצרת שלהם בשבת, בקיצור כדי שתעברי לגור בחו''ל כי שם החברות שמספקות את השרותים ברובן הן לא חברות יהודיות.

      הגב לתגובה זו

    • רמב''ם היה מתביש מרמת הטיעון שלך (ל''ת)

      תער, 15/12/06 07:35

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    תגובה למאמר

    נתן, 12/12/06 19:13

    כל הכבוד לכותב המאמר
    אין להכנע לסחטנות וחרמות
    אלעל נהגדה כדין לנוסעים שנתקעו עקב שביתה שלא באשמת אלעל והנוסעים.
    אני קורא לכל הנוסעים החילוניים אל תתנו לאל על ליפול

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    חותמת על כל מילה!

    המעריצה, 12/12/06 19:11

    הגיע הזמן לשים קץ לדיכוי, לכפיה, להתקפלות אל מול החרדים. על החילונים להוכיח שהם מספיק חזקים להלחם בדיכוי. עכשיו באמת אפשר לטוס אל-על, אל עבר החופש מהכפיה הדתית!

    הגב לתגובה זו

    • אולי תסבירי איפה פה הדיכוי והכפיה?

      חילוני, 12/12/06 21:59

      אל על זו חברה עסקית והיא מקבלת החלטות לפי מה שיביא לה יותר רווחים, גם אם ההחלטות לא תואמות את מצע מרצ. אין כאן שום כפיה!
      מי שרוצה כפיה הם אנשים כמוך וכמו כותב המאמר, שחושבים שכל גוף במדינת ישראל, בין פרטי ובין ציבורי, חייב להתנהל אך ורק לפי תפיסת העולם שלהם.

      הגב לתגובה זו

    • מה דמגוגיה? איזה כפיה?

      גזענות פנימית, 12/12/06 23:11

      חרם צרכנים זה מאוד מקובל. אם צרכן לא מרוצה מנותן השירות הוא מחרים אותו. אז מה? אומרים חרדים ואת קופצת עם כמו אוטומט בלי לחשוב?

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    פרנציפ מול עקרון

    איל, 12/12/06 19:10

    קוראים לי איל הורוביץ
    אני מרשה לעצמי להקרא'' דתי לאומי ציוני''
    לצערי אורי אתה חייב להבין את ההבדל בין עקרון לבין פרנציפ
    ''שמירת שבת'' הינו עיקרון חשוב ביותר לעם היהודי לאורך כל השנים יהודים נמנעו מלחלל שבת גם אם דבר זה היה כרוך ב''חיסרון כיס'' .
    חברת אל-על פגעה בעיקרון זה ולכן זכותו של הצד השני לא להשתמש בשירותיה.חיים רומנו בתור מנכ''ל היה צריך לדעת מראש את ההשלכות שיהיו לצעד זה.
    כל יהודי מחוייב לשמירת שבת אחרת אין להשתמש בשירותיו בדומה לכל מסעדה או חנות שפתוחה בשבת.

    הגב לתגובה זו

    • כמו תמיד הגורם המפלג ומסכסך בעם זאת ההלכה (ל''ת)

      און, 12/12/06 20:08

      הגב לתגובה זו

      • למטבע שני צדדים

        גידי, 12/12/06 20:42

        חשבתם שפנאטיות היא רק דתית?
        מקריאת הרבה תגובות באתר זה תוכלו להווכח שקימת גם פנאטיות חילונית.

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    איזו עוד חברה תסכים שיסתמו לה את המעברים?

    חרדים נמאסתם, 12/12/06 19:06

    איזו חברה עוד תסכים שיסתמו לה את המעברים ויתפללו ליד בתי השימוש. לא צריך אותם באל על מספיק סבלנו מהם כל השנים. שיסעו עם הגויים וברוך שפטרנו - ונאמר אמן. איומים לא מפחידים אותנו. כנראה שהבטחון בטיסות לא מדאיג אותם.

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך

      567, 13/12/06 11:17

      התפילות ושמירת השבת הן אלו שמביאות ביטחון לטיסות של אל על והן אלה ששומרות על כל עם ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    תגובות מטעם

    CDN, 12/12/06 19:02

    ברור שרוב התגובות לטובת אל על הן ''מטעם'' גורמים אינטרסנטים. לכל אלה שטוענים שהאוכל באל על טעים הם כנראה תתרנים או חסרי חוש טעם. טסתי השנה פעמיים טיסות טרס איתם (קנדה ישראל) והאוכל היה מזעזע (הזכיר לי את תקופת הסדיר בצבא) וגם המרווח לרגליים במחלקת התיירות הוא מתחת לכל ביקורת, בהשוואה לחברות אחרות בהן טסתי (כמו חברת התעופה של יפן ושל דרום קוריאה). מלבד זאת, אלעל צריכה לעשות שיקול אחד והוא השיקול הכלכלי. אם עדיף להם לטוס בשבת ולהפסיד חלק מהלקוחות ואולי להרוויח לקוחות אחרים ולהוזיל במעט את מחירי הטיסות שיבושם להם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה משלם על הקמפיין הזה חמודי (ל''ת)

      אין ארוחות חינם, 12/12/06 19:13

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    נכון

    1, 12/12/06 18:55

    לא צריך להיכנע למיעוט !
    וגם בדרך תורידו את הארוחות הכשרות -
    לפעמים בא גם בשר וגם חלב...

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    דווקא האוכל זה הדבר היחידי שטוב בחברה הזאת (ל''ת)

    נוסע הרבה, 12/12/06 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    Strengthening El-Al's hands

    Eran, 12/12/06 18:51

    Dear El-Al CEO,
    My family here in the US vows to use El-Al's services exclusively in the future if the company decides to fly on Shabat.
    I am sure that secular devotion to a 'free Israel' will offset any negative effect by the orthodox world.

    You have my backing!!!
    Eran

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מי רוצה לטוס ב50 דולר לארופה

    x, 12/12/06 18:46

    לא לטוס אל על, החברה תפסיק להתקיים והיו לנו שמיים פתוחים בטיסות של 50 100 דולר לארופה.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אני מצטרף ומתחייב להביא עוד 10 חברים

    פול, 12/12/06 18:44

    שכל אחד מהם ישמח לגייס עוד. רק שאל-על תמשיך כך ואין לה מה לדאוג לגבי העתיד.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתחייב למה

      1234, 12/12/06 19:17

      אם חברה אחרת תתן כרטיס ב600 ואל על ב700 אני רוצה לראות מישהו שנוסע אלעל

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    הוא צודק, אסור לתת לחרדים לקבוע לנו את החיים (ל''ת)

    מיכל, 12/12/06 18:41

    הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות

      567, 13/12/06 11:24

      זה לא החרדים שמכתיבים לכם את החיים. כמה שנראה מוזר, זה בורא העולם שמכתיב. כמה שלא נעים להודות, הוא גם זה שקובע אם תמשיכי לנשום בשניה הקרובה.... תמשיכי להתעלם מדרישתו לכבד ולשמור את השבת, ויחד אתך,כל החילונים ה'נאורים' ואח''כ תתפלאו על האסונות שיורדים עלינו ועל איך הארץ המיוחדת והקדושה הזו מקיאה אותנו מכאן, ותשאלו: איפה בורא עולם היה כשקרו לנו כל הצרות ...

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אינני חרד ואני מתחייב לא תטוס באל-על אם הם יטוסו בשבת.

    לא חרד, 12/12/06 18:37

    חצי מאוכלוסית מדינת ישראל ורוב יהודי העולם יעדיפו לא לטוס בחברה יהודית שמחללת שבת במוצהר ובפרהסיה. אני מציע לקברניטי אל-על לחשוב פעמיים לפני שהם ממוטטים את אל-על עלינו ועל עצמם.
    הרי את התרגיל הזה של טיסות בשבת ניסו כבר בשנות השמונים וזה הביא את אל-על לסף פשיטת רגל אשר בקושי נחלצה ממנו.

    ליבי על עשרות אלפי עובדי אל על וספקי השרותים והיועצים שלה שימצאו עצמם לפתע פתאום ללא פרנסה. אני רואה בעיני רוחי את כל אותם הרפאל-באומים ושאר הקוטרים וקלי הדעת שעכשיו דוחפים טיסות בשבת, יושבים ובוכים על אבדן מקור מחייתם וכמובו שיטענו שלא הם, אלא ''המדינה המזורגגת אשמה''.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אז שלא יטוסו

    עדי, 12/12/06 18:29

    יש הרבה דברים רעים לומר על אלעל, אבל טיסות בלי חרדים ותינוקות צורחים רק יועילו לנו...

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    Do do I

    Justice, 12/12/06 18:27

    I will join the Shabat flights too

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מה הבעיה???

    ארז, 12/12/06 18:25

    מדובר בחרם צרכני לכל דבר.
    ומשום מה, גורמים מאוד מסויימים הופכים את המהלך הצרכני הזה לאיזשהו איום על המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    האוכל באל על דווקא אחד הטובים (ל''ת)

    אסף, 12/12/06 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    די לחלל את השבת במדינה!!

    יהודיה, 12/12/06 18:16

    תנו כבוד לעם היהודי, למסורת, לערכים.
    כל הזלזול הזה יבוא בסוף לרעת כולנו.

    הגב לתגובה זו

    • די לחלל בני אדם במדינה!!

      ליאור, 12/12/06 18:35

      תני כבוד לבני אדם שרוצים לחיות שונה ממך! אפילו רבי עקיבא אמר שהתורה על רגל אחת היא: ואהבת לרעך כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אני מתנגדת לטיסות בשבת וחג!!! כמו כל סוציליסט הגון ואחראי. (ל''ת)

    סוציליסטית, 12/12/06 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    גם אני (ל''ת)

    אירית נשיא, 12/12/06 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גם אני. והאוכל באל על לא יותר גרוע מחברות אחרות. (ל''ת)

    חני, 12/12/06 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    נכון מאד. חרם חרדי יבטיח נסיעתי הקבועה באל-על. (ל''ת)

    שרון, 12/12/06 18:07

    הגב לתגובה זו

    • מחאה הפוכה

      גדי, 12/12/06 18:32

      מצטרף.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    שמיים פתוחים שמיים פתוחים שמיים פתוחים שמיים פתוחים (ל''ת)

    שמיים פתוחים, 12/12/06 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כמה שיותר מהר תפשוט רגל כך יהיו לנו שמיים פתוחים וטיסות ב 50 דולר (ל''ת)

    לאירופה ותיירות, 12/12/06 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אני מסכים. אשתדל לטוס באל על. (ל''ת)

    בני, 12/12/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אל תאמינו להם אל על האליטה של הגנבים טסה סוויסאיר ולא תטוס לעולם (ל''ת)

    באלעל אולי אם, 12/12/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    15% חרדים+65% מסורתיים זה 80% שלא יטוסו אל על (ל''ת)

    הלוואי ויישמעו, 12/12/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    איך סחטו את הירשזון על השמיים הפתוחים (ל''ת)

    וההון שלטון, 12/12/06 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שטויות ברגע שיהיה לכולכם דיל יותר כדאי כווווווולם יסעו עם חברה אחרת (ל''ת)

    מציאותי!!!!, 12/12/06 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    עם ישראל לא יטוס אל על (ל''ת)

    בדוק !!!!!!!!!!, 12/12/06 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אל על הולכים להאמין לקמפיין ולתגובות בצשלום שלהם (ל''ת)

    וזה גם סופם, 12/12/06 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רק שמיים פתוחים ואל על המסואבת לא תחזיר מעמד יום אחד (ל''ת)

    ואתם משלמים, 12/12/06 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא טס ען מי שאיים על הירשזון השפן (ל''ת)

    שמיים פתוחים, 12/12/06 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מחירי המונופול של אל על מונעים מתיירים להגיע לארץ (ל''ת)

    ואתם שותקים, 12/12/06 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שמיים פתוחים ואתם תטוסו לפריס ב 50 דולר (ל''ת)

    ותיירים יוכלו, 12/12/06 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא יעזור לכם אלעל תקציב התכובות בתשלום עם ישראל לא (ל''ת)

    יטוס אתכם ולא, 12/12/06 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מצטרף! ומודיע רשמית שאם אל-על נכנעת

    חילוני לוחם, 12/12/06 17:23

    היא יכולה לשכוח ממני גם בעוד 20 שנה.

    דרך אגב, אני מחרים את חברת טרה כבר כמעט 10 שנים מאז שנכנעה וביטלה את פסטיבל החלב, עקב איום החרדים על כך שהפסטיבל מתקיים בשבת. מוצר של טרה לא נכנס לביתי ולבית החברים שלי (יש לי כח שכנוע די טוב) מאז ועד היום.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה ההבדל...

      ארז, 12/12/06 18:26

      בין החרם של החברים שלך ובין החרם של החרדים?

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו נלחמים בחושך ולמען החופש.

        חילוני לוחם, 12/12/06 18:45

        החרדים נלחמים כדי להחזיר אותנו לימי הביניים.

        אדם ששכל בראשו לא יאמין לאגדות העם על אלוהים. כל אדם בר דעת, מבין בקלות יחסית מה עומד מאחורי האמונה הדתית ומה חשב מי שהמציא אותה. אין לי כל בעיה עם העובדה שיש שבוחרים לעצום את עיניהם ולהאמין בכוחות ובכשפים. שלא יכפו עליי את ההמתנה בחו''ל, כי זה מחלל את השבת. איש באמונתו יחיה - שהם יטוסו רק בימי חול.

        הגב לתגובה זו

        • אז תטוס בחברה זרה

          אחד, 12/12/06 22:01

          אל על לא שייכת לסבתא שלך.

          הגב לתגובה זו

        • אבל

          567, 13/12/06 11:30

          אבל שההסתדרות תכפה עליך להמתין בחול, זה בסדר. מראה על הרבה חכמה.

          הגב לתגובה זו

  • 62.

    אל על שודדת אתכם בכל אירופה טסים בגרושים (ל''ת)

    ואתם מממנים את, 12/12/06 17:22

    הגב לתגובה זו

    • צודק! שמיים פתוחים! (ל''ת)

      x, 12/12/06 18:48

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      נתן, 12/12/06 19:19

      כן-הצג מחירים ונראה כמה זול אתה משלם.לא חוכמה להשמיץ

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מסכים

    גיורא, 12/12/06 17:21

    מסכים ב-100%. בלי שינקן.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אתה תטוס לבד גוי בזוי אינני דתי אבל אני לא אטוס באל על כהזדהות עם (ל''ת)

    היהודים החרדים, 12/12/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מצטרף לקריאה על כל מרכיביה (ל''ת)

    גיל אזולאי, 12/12/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אני מאוד מסכימה איתך

    נעמה, 12/12/06 17:12

    ומצטרפת להעדפה שלך לאלעל אם הם באמת יבחרו בבחירה השפויה וההגיונית

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אם אלעל תטוס בשבת לא אצטרך לטוס עם בריטיש או לופטהאנזה

    עודד, 12/12/06 17:09

    המון אנשים הנוסעים נסיעות עבודה ועסקים טסים עם חברות זרות כי הם יכולים כך לחזור לסוף שבוע בבית. גם אם אני נוחת ביום שישי בלילה יש עוד את שבת עם המשפחה. באלעל ניתקעים בחו''ל כל סוף השבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הצעה לאל על.

    רונן, 12/12/06 17:01

    למה לא להקציב מספר מסוים של מטוסים שלא טסים בשבת? ושהציבור החרדי יטוס רק במטוסים ה''כשרים''.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין!זו גחמה של החרדים!!!

      גם רונן, 12/12/06 17:34

      כל מה שהם רוצים זה לשלוט!!!
      רק תחשוב אם הם יטוסו בחברה זרה,אז החברה הזרה תפסיק לטוס בשבת?
      החרדים רוצים לשלוט במדינה!!!
      אחרי מצעד הגאווה בירושלים הם מרגישים חזקים!צריך להוריד אותם מהעץ!כל עוד אנחנו הרוב כאן(החילוניים)

      הגב לתגובה זו

      • מי שמכם לרוב?

        ארז, 12/12/06 18:28

        מתי בדקת בפעם האחרונה שאתה ה''רוב''?
        רוב אזרחי המדינה היהודים מגדירים את עצמם כדתיים או כמסורתיים, וחלק גדול מהחילוניים, ואני בתוכם, לא מתנגדים לזהותה הדתית של המדינה.
        אז איפה הרוב הזה בדיוק?

        הגב לתגובה זו

        • ואיפה בדקת שהדתיים הם הרוב?בבני ברק? (ל''ת)

          זוהר, 12/12/06 18:52

          הגב לתגובה זו

          • סתם התלהמות ללא כל בסיס

            יהודה, 12/12/06 22:12

            אף אחד לא מבין מה רוצים באמת וסתם מתלהם

            הגב לתגובה זו

  • 55.

    מעכשיו רק 'אל אל'!

    ישראל, 12/12/06 17:00

    די להיות רוב מדוכא. די להיות רוב נרמס על ידי פרימיטיבים מפגרים. אני לא חסיד של 'אל על', אבל אני עוד יותר נגד חסידים שוטים ופרימיטיביים. אם 'אל על' תתחיל לטוס בשבת, אני מעביר את כל טיסותי - הלא מעטות - אליה, ואשתדל לכוון שהן יהיו בטיסות שבת. אף פרימיטיב לא יכתיב לי בשחר המאה ה-21 מתי לטוס, מה לאכול, ואיך לחיות את חיי. אף פרימיטיב לא יכפה עלי באונס את אורחות חייו האויליים. הנהלת חברת 'אל על', אתם היום חברה פרטית. שִברו את האזיקים הפרימיטיביים. השתחררו וצאו לאויר העולם הגדול והחופשי. מה יקרה? הפרימיטיבים יטוסו עם חברות אחרות? שיטוסו! עם מי בדיוק? איזו חברה נורמלית תאות בכלל לשמוע את השטויות הדביליות שלהם, ואת הדרישות מלפני שלושת אלפים שנה? די. פרימיטיבים, נמאסתם. נמאסתם לגמרי. הגעתם לנו עד צואר. בבקשה מכם, לכו לטוס עם חברות תעופה אחרות. רק עם חברות תעופה אחרות. הניחו לנו לטוס בחברת התעופה הלאומית שלנו בשופי ובנחת, בלי נחת זרועכם הפרימיטיבית.




    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא להשמיץ כי אל-על זה שלנו

    אילן, 12/12/06 16:58

    אני טס כ6 פעמים בשנה לחו''ל לרוב במחלקת תיירים ואני חייב לציין שהשרות של אל-על הוא מצויין והאוכל גם הוא לפחות ברמה של החברות הזרות אני משתדל לטוס אל-על כי זה מאד נח ואשתדל יותר עכשיו

    מ ב ט י ח

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    להיות חילוני זה לא להיות חופשי ונאור. ע''ע תגובה 38.

    רפי, 12/12/06 16:52

    זאת בהרבה מקרים גזענות לשמה.

    לא נראה לכם? תחליפו ''חרדים'' ב-''ערבים'', ''אתיופים'', ''אשכנזים'', או כל ציבור אחר. ותבינו שגם אתם גזענים בעצמכם.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שירות ואוכל - מעל ומעבר.

    רובי, 12/12/06 16:52

    חברים, בשל אילוצי עבודה אני גם טס והמון!!!! מספר פעמים בחודש והאמת שלאל על יש אוכל שביחס לחברות אחרות הוא מעולה והם מחדשים תמיד עם שתופי פעולה כמו עם צנובה בארוחות הבוקר והוט בערוצי הטלוויזיה כל הכבוד לחברה באמת מאז שהופרטה עושה מעל ומעבר ומרגישה בהתאם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    די לצביעות

    חילוני לא צבוע, 12/12/06 16:51

    הרי ברור שתטוס עם אחרות

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    Smell Free Flights, Heeeeeee

    Shooki, 12/12/06 16:48

    I fly other airlines, because it cheaper, better service (NO BAD SMELL) and on time. I may switch it EL-AL will change for the better.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני מצטרף,ולגבי האוכל, טסתם פעם בSWISS ?

    אורי בורי, 12/12/06 16:48

    האוכל באלעל סביר. תאמינו לי.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה השינאה הזאת לחרדים בזכותם אנחנו פה קצת מסורת לא תזיק (ל''ת)

    חילוני יהודי, 12/12/06 16:47

    הגב לתגובה זו

    • בזכותם?

      תסלח לי..., 12/12/06 17:25

      בזכותם המוחות הכי טובים בורחים מישראל ועוברים לקנדה, אירופה וארה''ב.

      בזכותם אנחנו מדינה גזענית שיש בה לא רק שנאת זרים אלא שנאת נשים, הפרדה בין מוצאים וכו'.

      בזכותם הדמוקרטיה הישראלית לא נראתה רע יותר. בכל העולם הופיעו כותרות שהראו את החרדים שורפים פחי אשפה ומכלים את זעמם בגלל שמישהו רצה כאן חופש ביטוי.

      בזכותם יש ייצוג יהודי בכנס הכחשת השואה באיראן.

      הם אוייבי הדמוקרטיה הישראלית. תעשו לי טובה ואל תספרו לי על ''בזכותם''. כי הזכות היחידה שלי זה לשלם להם כסף ולממן את הבורות שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • כן, בזכותם !!!

        זקי אבן, 12/12/06 18:50

        בזכות זה שסבך או סב סבך היה חרדי ובזכות התשוקה שבערה בליבו לקיבוץ גלויות ולשוב השכינה לציון. אילולא זאת היית היום סתם שייגעץ מסומם רובץ בתוך קיאו, באיזה שהוא חור נידח בעולם.

        אל תתפרץ לדלת פתוחה, דווקא שירתתי בצה''ל ולא כג'ובניק בקריה. אולי זה יכאב לך לדעת שאחוז הדתיים בקרב המפקדים בצה''ל הוא מעל ומעבר למספרם היחסי בכלל האוכלוסיה.
        כן, בהחלט בזכותם.

        הגב לתגובה זו

        • החרדים לא עלו לארץ.

          רפי, 12/12/06 20:26

          הציונות שהיתה חילונית.....ועוד פעם חילונית..... היא שהטיפה לעלות לארץ ולהקים מדינה.
          ולא החרדים שמסוכסכים עם עצמם ואם כל מי שלא חושב ומיתנהג כמוהם

          הגב לתגובה זו

    • בזכותם??????הצחקת!!!!!!

      זוהר, 12/12/06 17:31

      קודם כל החילונים הם אלה שבנו את המדינה!
      החילוניים הם אלה שמשרתים בצבא!
      החילוניים הם אלה שמממנים את החרדים והשרצים שלהם!
      החרדים הם אלה שהחרימו את תנובה בגלל דגל ישראל לפני 3 שנים!
      החרדים הם אלה שעושקים את המדינה!
      את/ה רוצה עוד?

      הגב לתגובה זו

      • fackt

        sheigetz, 13/12/06 05:10

        rabin killed his brothers in altalena its fact

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    אלעל היא חברה ישראלית

    Esther, 12/12/06 16:47

    אלעל היא חברה ישראלית מרכזית שאמורה לייצג את היהדות
    ולכן זה צורם שאל-על כל כך מזלזלת בצביון היהודי של ישראל.
    אם אתם רוצים להיות ''חופשיים ונאורים'' למה אתם בכלל נשארים יהודים? מי מכריח אותך להישאר בדת היהודית שלך?

    הגב לתגובה זו

    • אני יהודי כי נולדתי יהודי.

      דני, 12/12/06 17:29

      אני לא יודע איך להיוולד מחדש,
      אני גם לא מחפש את זה.
      אני כנראה ''חופשי'' ו-''נאור'', ואני יהודי.
      גם אם הייתי מחליף את יהדותי באיזושהי דת אחרת - גם מבחינתי וגם מבחינתך הייתי נשאר יהודי.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אין בליבי ספק!!!

    דנה, 12/12/06 16:47

    בטוחה אני כי חלק נכבד המטוקבקים כאן הם בתשלומו הנדיב של היחצן מר רני רהב.
    פתאום כולם מה זה מתים על אל על,
    פתאום הכל כל כך טוב שם בהשוואה עולמית, זהו זה?

    הגב לתגובה זו

    • כמה שילם איזה רבי?

      yy, 12/12/06 18:01

      או שהוא הבטיח לך תשלום בעולם הבא

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לעולם לא תצעדי לבדך... אל על!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ענבל, 12/12/06 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אין על אל על. טסתי בהרבה אחרות. אין את התחושה הביתית העברית וכל

    בנזידר, 12/12/06 16:44

    שאר הפרמטרים של דיוק מבצעי, בטחון, אמון בטייסים, צוות ידידותי. נראה את כל החכמים בחברות גרמניות אוסטריות, או אמריקאיות. חוץ מלזרוק את הנוסעים מהדלת, הם עושים הכל להקשות עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ELAL is the safest of all (ל''ת)

    Osama Bin Laden, 12/12/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דיבוק חרדי. צא צא!!!!!!! (ל''ת)

    מגרש השדים, 12/12/06 16:41

    הגב לתגובה זו

    • הכי טוב לטוס בשישי ולחזור בשבת!

      אזרח, 12/12/06 17:18

      אני עצמאי יוצא לא פעם לנסיעות עבודה בחו''ל - הכי נוח לי להמריא ביום שישי ולנחות בארץ בחזרה ביום שבת.

      כך אני לא צריך חופש ביום חמישי שלפני הטיסה ויכול לחזור למשרד ביום א' אחרי הנחיתה - וגם להרוויח מקסימום ימים בחו''ל להיפגש עם לקוחות.

      עד עכשיו טסתי עם חברות זרות - ואם אל על יטוסו בשבת, אז הם הרוויחו לפחות עוד לקוח קבוע אחד - אותי!

      הגב לתגובה זו

      • הכי כלכלי ונכון לטוס ראשון בערב ולחזור שישי!!!

        דינדוש, 13/12/06 12:19

        שבת - ראשון, ממילא אי אפשר לעבוד בחו''ל. נסעת בשישי, ביזבזת יומיים עם המשפחה ולא עשית כלום בחו''ל...

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    האוכל באל על מצוין. אפשר לחשוב שכל אחד מהמגיבים

    עומר, 12/12/06 16:41

    כאן הוא איזה גרף פוטוצקי, שרגיל לאכול מדי יום, אכל גורמה. תפסיקו לבלבל. אכל מצוין. ערב לכל חיך והכל בסדר.לא לחפש תירוצי סרק. ואתם דוסים.... או טו טו אתם עוברים כבר מהעולם. האינטרנט יגמור אתכם. בדוק.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    טיסות ''אל על'' בשבתות

    דני ב., 12/12/06 16:41

    די, מספיק להתרפס לפני הסיעות הדתיות. היית לפני שבועיים במזרח. טסנו עם ''סאן דור'' (אל על לשקרנים),
    חזרנו בסאן דור, הכל בשבתות. הדתיים יודעים, ושותקים. עקב היותי מעורב בענף ספורט אשר מרכז פעילותו בחו''ל, אלפי חברינ המועדון ישמחו לטוס בשבת, הרבה יותר עיסקאות יסגרו עם חו''ל, והדתיים.... שיטוסו בשאר החברות שידועות בשמירת השבת שלהם....... החילוניים הם רוב בארץ, וכמו ''ארקיע'' ו''ישראייר'' שפשוט לא סופרות את הציבור הדתי ממטר, גם ''אל על'' יכולה. ותאמינו, יהיה רק רווח מזה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מצתרף לקריאה, החרדים מחרימים? אני מעודד

    דני, 12/12/06 16:40

    רעיון מעולה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חרדים החוצה. נמאסתם על כולנו!!!!!! (ל''ת)

    שבירו, 12/12/06 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    האוכל באל-על - נא להתעדכן

    קובי, 12/12/06 16:35

    ישראלים משום מה נהנים להשמיץ כל דבר שהוא ישראלי. נכון, פעם זה היה גרוע. בתור נוסע בתדירות גבוהה בחברות תעופה רבות (עפ''י אילוצי יעד וזמנים) אני יכול לאמר בוודאות שהשרות באל-על כולל האוכל הוא עדיף על פני הרבה מן החברות המפעילות טיסות. אז חבר'ה, גם העיתונאים, זה כבר שחוק ולא מעודכן.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כאילו מישהו מסתכל על איזה חברה הוא נוסע

    קובי, 12/12/06 16:33

    מזמינים דיל ומה שיוצא יוצא.

    אצל החרדים שנוסעים לישיבות ולביקורי משפחה הם בוחרים חברת תעופה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חילונים תלמדו לעשות חרם צרכנים יבכיינים. (ל''ת)

    שלומלו, 12/12/06 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    גם אני מתחייב..די לכפייה דתית... (ל''ת)

    רז, 12/12/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    האוכל באל-על -

    שוונצנברג, 12/12/06 16:24

    מפתיע ברמתו הגבוהה!
    כולנו טסים עם אל-על המוחרמת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מצטרף לכותב המאמר! (ל''ת)

    שמואל, 12/12/06 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ואלעל זאת אחת החברות

    טסתי מספיק, 12/12/06 16:05

    האיכותיות ביותר... החל משרות טרום טיסה ממשיך ב LEG ROOM מרווח ממשיך לאוכל איכותי ושירות מפנק לאורך כל הטיסה.

    לכל המקטרים אתם כנראה רק טסים אלעל ולכן אין לכם עם מי להשוות....

    אלעל היא יופי של חברת תעופה ולא נופלת ממתחרות אסיתיות למיניהן (שהן בעצם המתחרים הכי איכותיים).

    ושהחרדים יטוסו עם איזו חברה שמתאים להם, אלעל היום זהו גוף כלכלי נטו, ובעולם של היום אין מקום לשיקולים של דת בהנהלת החשבונות...

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד

      ארז, 12/12/06 18:31

      החרדים יטוסו עם איזו חברה שנוח להם, ואם אלעל לא נוחה להם, מכל סיבה שהיא, זכותם המלאה, כצרכנים להחרים אותה ולעבור למתחרים (ולא חסרים).
      אלעל, כחברה פרטית, המונעת משיקולים כלכליים, תעשה את החישוב שלה, אם כדאי לה להמשיך לטוס בשבת או ''להיכנע'' ללחץ החרדי.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אלעל ומעבר ----

    חילוני גאה, 12/12/06 16:04

    חברה גרועה ויקרה מטוסים עגלות
    תנסו לטס בסוויס תראו איזה מטוס תקבלו, אוכל תמיד יש בדיוק תרצה עוד מנה --אין
    ועכשיו יטוסו גם בשבת - אני לא יטוס איתם בשבת

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בעלות על הנאורות

    אפרים יעקב, 12/12/06 16:03

    מר באום, מי שם את החילונים, או את הדתיים, כבעלים על הנאורות?

    הגב לתגובה זו

    • התשובה-החרדים (ל''ת)

      kk, 12/12/06 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני איתך !

    גבי, 12/12/06 16:02

    מחסור הטיסות בשבת וכמות החרדים במטוס זה מה שבד''כ מונע ממני לטוס על-אל...
    אם החרדים לא יהיו שם אני מחר מזמין כרטיס נוסע מתמיד ומעכשיו טס על-אל בכל אפשרות שתהיה לי!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא לטוס אם אל על חייבים לכבד את השבת (ל''ת)

    צביקה, 12/12/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רק בשבת... הכי טוב בשבת....

    טיסן, 12/12/06 15:57

    אני אטוס איתכם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה כיף אם חרדים לא יטוסו באלעל...

    יואל, 12/12/06 15:56

    הטיסות תהיינה הרבה יותר כיפיות.
    ובעניין השירות:
    התפלאתי למצוא בטיסותי לאחרונה כמה אלעל משתדלת מאוד להנעים את הטיסה לנוסעים.
    התלונות על האוכל ממש מטומטמות. זה האוכל הטוב ביותר שאכלתי במטוסים, כמובן יחסית ממש שיש לצפות מאוכל במטוס.
    רק תיקון הרווח בין המושבים.. זה על מה שצריך.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם אני מוכן לתנאי הזה!!!! (ל''ת)

    אילן, 12/12/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נמאס מהדתיים

    קרעפלך, 12/12/06 15:55

    שיפסיקו להכתיב לנו מה לעשות,אפשר לחשוב איזה אלטרנטיבות יש להם,שיטוסו עם הגויים בשבת,שיאכלו שרימפסים וחזיר בטיסה,שיראו סרטים לא מצונזרים (במסך שלהם או שכניהם) ושיתפללו רק בשירותיים .אנשים תתעשתו אלעל חברה מצויינת והיא הוכיחה את זה ע''י כך שהחזירה נוסעים תקועים בחול בזמן השביתה-דבר שלולא היה קורה היה עולה לנוסעים הון (ואל על לא היתה מפצה אותם כי היא לא היתה צד בשביתה) לכן הדתיים ימשיכו לטוס אלעל וכל המאומה היא כי מדי פעם הם צריכים להזכיר לכולנו שהם כאן והם רוכבים על גל ההצלחה של מצעד הגאווה ולכן לא להתרגש מהאיומיים שלהם (האינטרס של אל על הוא שהדתיים יטוסו איתם והאינטרס של הדתיים לטוס אלעל -בגלל הסיבות שצויינו בהתחלה) ושוב תאמינו לי(מאחד שמבין) שאין להם אלטרנטיבות,ישראייר??? עם 3 מטוסי הבואינג שלהם שרק אחד מהם מסוגל להגיע ישירות לנייורק ממש לא אלטרנטיבה כנ''ל ארקיע (שגם ככה משפחת בורוביץאוחזת מאחורי הקלעים גם בארקיע)

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רק שאחרי הרב הולכים כולם

    יחי, 12/12/06 15:55

    ואחריך - 15 טוקבקים, חצי בעדך.. ואין לך את המילה של הרבנים.. לא חושב שיש לך מילה פה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נמאס מהצביעות של הדוסים

    מירי, 12/12/06 15:55

    טסים בכל החברות הזרות כל הזמן שמעסיקות גם יהודים וגם ישראלים בשבת.

    הגב לתגובה זו

    • אבל

      esther, 12/12/06 16:45

      אבל אלעל היא חברה ישראלית שאמורה לייצג את היהדות
      ולכן זה צורם שאל-על כל כך מזלזלת בצביון היהודי של ישראל

      הגב לתגובה זו

    • צביעות של חילונים

      ארז, 12/12/06 18:36

      כשיש קריאה לחרם צרכני (על החכרות הסלולאריות, או על שופרסל - שלא סיפקה כיסאות לקופאיות), זה טוב ובסדר ומובן.
      אבל כשקבוצה אחרת, שלא מסתדרת עם ה''נאורות'' של השמאל קוראת לחרם צרכני, זה כבר איום על אושיות המדינה.
      מה ההבדל?
      החרדים הם ציבור צרכני כמו כל ציבור אחר, וגם להם יש כוח כלכלי.

      ובקשר לצביעות - נכון, הם טסים בחברות אחרות, רק שאלה אינן חברות ישראליות, לא מעסיקות יהודים, וכך עליהן אין כל איסור לפעול בכל יום מימות השנה.
      אלעל, כחברה לאומית (כן, גם אחרי ההפרטה), חייבת לנהוג לפי כללים אחרים.

      הגב לתגובה זו

      • חברות אחרות כן מעסיקות יהודים וישראלים!! (ל''ת)

        חיים, 12/12/06 23:07

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    שחברות זרות יהנו מהם קצת לא נורא (ל''ת)

    לא להכנע, 12/12/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם אני אטוס רק באלעל-וכל החילוניים גלו בגרות וטוסו באל על (ל''ת)

    די לסחטנות, 12/12/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תתחילו לטוס בשבת!! שהחרדים יטוסו עם חברות

    גיל, 12/12/06 15:46

    אחרות.שם כידוע לנו אין אוכל כשר ואוכלים בשר חזיר חופשי . שיהנו.הם יחזרו על ארבע מהר יותר ממה שחושבים.

    הגב לתגובה זו

    • כמה אתה לא מבין

      אריה, 12/12/06 18:30

      בחברות אחרות מציעים את אותם דברים שמציעים באל-על אוכל כשר ואיכותי

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אל-על מטיסה גרוטאות מעופפות!!!

    G, 12/12/06 15:45

    ברוביץ ביטל הזמנה ל9 דרים ליינרים
    נמאס לטוס בגרוטאות של אל על!

    הגב לתגובה זו

    • גרוטאות

      משה, 12/12/06 19:32

      אלפי מטוסי 787 טסים בעולם-בחלום
      כדאי להתעדכן לפני שמשמיצים
      מטוסי אל-על 747-400 777-200 737-800 הם מטוסים חדישים
      נכון שישנם גם מטוסים ישנים יותר 767-200 ו300 757-200
      אבל מה לעשות אל-על זה לא חברה סינגפורית שיכולה לקנות 200 מטוסים עתידיים במכה אחת

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כמה שנאת חינם נשפכת פה?

    שירה, 12/12/06 15:44

    בכוח אתם רוצים מלחמת אחים??? לחרחר ריב עם החרדים... מה גם שיש פה ציבור בשטח האפור - שהוא גם מעין דתי- חילוני (שמגדיר עצמו מסורתי), שנסע עם אלעל הרבה פעמים מאותם מניעים של החרדים - וכנראה אלעל יפסידו אף את הסקטור הזה. לא נראה לי שהבעלים של אלעל יקחו סיכון כזה- ימים יראו...

    הגב לתגובה זו

    • את ממש לא צודקת...

      מישל, 12/12/06 17:16

      קודם, את תראי שאל על לא יפסידו את המגזר האפור, כמו שקראת לו, כי זה בדיוק מה שעושה אותו אפור - היכולת להיות מסורתיים בבית מבלי לשגע את כל העולם בחוץ, אז בקטע הזה אני ממש לא מודאג. האמת היא שיש לך עסק עם קבוצה מאוד קיצונית, בדומה לאיזו משטרת דת בסעודיה שמנסים לכפות את האמונה שלהם ודרך חיים מאוד פרמיטיבית על מגזר הרבה יותר גדול שממש לא רוצה לוותר על החירות שלו ולא מעונין שיכתיבו לו איך לחיות את חייו - ואני אחד מהם.
      חוץ מזה, את האמת, אני ממש אשמח לטוס באל על מעכשיו ולראות שאין שם חרדים - יצא לך לשבת 12 שעות ע'י חרדי פעם? בא לך להקיא, ממש ככה.
      ימי הביניים תמו למי שלא שם לב ואין מקום במאה הזו לשום צורה של כפייה דתית.
      אם זה חשוב להם כל כך - שיקימו חברה משלהם ואז יוכלו לקבוע את מועדי הטיסות שלהם כמה שהם רוצים - מצידי אז שלא יטוסו גם בתענית אסתר, למי יהיה אכפת בכלל?

      הגב לתגובה זו

    • why the big deal?

      uri, 12/12/06 17:29

      i dont get it! if people do not want o fly on shabat, FINE...dont. there are other flights flying NOT on the shabat.
      if they fly with someone else...will that company stop their shabat services around the globe?
      NO!!!
      stop making an issue out of every little thing
      just pray and make babies. LIVE and let Live

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    דווקא לא מצטרף

    אהוד, 12/12/06 15:44

    אני רוצה לטוס בחברה רווחית שיכולה לאפשר ''צ'ופרים'' לנוסעיה
    חברה רווחית זו חברה שלא מאבדת לקוחות!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא חרדי, לא דתי!, לא טס אל על!

    שפוי, 12/12/06 15:44

    להבדיל מאלו ששופכים כאן שינאה וארס, מוכנים לטוס אל על עם האוכל הנורא,! עם השירות הגרוע,! עם המחירים הגבוהים,! העיקר שיטוסו בשבת, והעיקר שלא יהיו דתיים על הטיסה,! ובכן אני לא יטוס אל על , אלא אם יורידו מחירים ישפרו שירות,!

    הגב לתגובה זו

    • יש להם אוכל טוב יותר מכל האחרים. השירות ברמה גבוה פלוס. מה הבעיה של

      טס מעל עשר, 12/12/06 16:16

      אני פשוט לא מבין את כל התגובות הרדודות האלה על האוכל והשירות!!!
      בלופטהנזה מגישים סטייקים לצהריים??? (אגב הם לא מגישים חזיר...)
      הדיילות החמוצות של בריטיש יותר טובות מהחברה הנחמדים של אלעל??
      לאליטליה (חברה מזעזעת) יש מטוסים חדשים יותר? אוכל טוב יותר?

      התשובה היא לא!
      למזלנו יש לנו חברת תעופה מצוינת. חבל רק שיש את כל הבלאגן הזה עכשיו...

      הגב לתגובה זו

      • צודק לגמרי (ל''ת)

        איתי, 12/12/06 16:54

        הגב לתגובה זו

      • למגיב מטעם, לא יעזור כלום,! יש לשפר שירות,אוכל, ולרדת במחירים! ואז (ל''ת)

        לופט גאשפטן, 12/12/06 16:58

        הגב לתגובה זו

        • עאלק מגיב מטעם.. באמת אל על צריכה אותי??!! (ל''ת)

          האוכל שלהם פשוט, 12/12/06 17:37

          הגב לתגובה זו

      • חברה יקרנית ונצלנית

        טס לא פחות ממך, 12/12/06 17:49

        אלעל עשתה כמה דילים עם חברות לאומיות והם העלו את המחירים לשמיים.
        מה שנכון ,החברה הגרועה ביותר שאני מכיר זו אלאיטליה

        הגב לתגובה זו

    • צודק ראה תגובה מס 6 (ל''ת)

      אני, 12/12/06 19:11

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    צודק מאה אחוז בשבת נפגשים באל על (ל''ת)

    גיא, 12/12/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא רק חרידים

    יצחק, 12/12/06 15:39

    כיהודי דתי לאומי שנוסע לפחות פעם בחודש לחו''ל לצורכי עבוד - החלטתי להפסיק לטוס עם אל על. מדינת ישראל היא מדינה מיוחדת שהצדקת קיומה נובע מיהדות.
    כחברה פרטית יש לא על את הזכות לטוס מתי היא רוצהץ כאזרח פרטי יש לי את הזכות לקנות שרותים ממי שלא פוגע בי.

    הגב לתגובה זו

    • תטוס עם קונטיננטל /איירפרנס/סוויס שהן חברות ששמירת שבת היא נר

      גיל, 12/12/06 18:24

      לרגליהן.
      אתה בטח גם לא מתדלק בתחנות שאינן שומרות שבת ובטח לא נוסע באגד......

      הגב לתגובה זו

    • אל תטוס עם אל-על

      מישהו שפוי, 12/12/06 19:25

      זה רק נותן יותר להתחשב בדיעה שלך פחות, ובינינו, טוב שכך!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חסר התחשבות

    יאיר, 12/12/06 15:38

    אמנם אל על היא חברה פרטית אך עדיין טסה עם דגל ישראל. מה לעשות שזוהי המדינה היחידה שקשורה איכשהוא לעם היהודי? בשנים האחרונות אתם מנסים לטשטש כל דבר יהודי במדינה ולכפות נוחות חילונית על ציבור רחב שמאמנים בערכי קדושה ושבת. טוסו בשבת בעזרת גויים ולא נוכל להגיד לכם כלום, אך חברה עברית ראוי שתשמור על קצת ערכים יהודיים

    הגב לתגובה זו

    • התחשבות

      אילן, 12/12/06 15:55

      אני מבין ומכבד את נושא הדגל והעם היהודי והיחודיות וכו''. אבל למה הכיבוד וההבנה הינם חד צדדיים ? למה זה עומד לפני העובדה שתקעו אותי בחו''ל ללא התחשבות בי ולמה לשיטתך הייתי אמור להמשיך ולהתקע בחו''ל (על חשבוני)רק בגלל קדושת השבת? האם רמיסת זכותי אינה נחשבת ?

      הגב לתגובה זו

      • הזכות שלך לא נרמסת

        איתי, 12/12/06 16:56

        לדיילים ולטייסים מגיע לנוח ביום המנוחה שלהם, שנקבע משיקולים דתיים-לאומיים עתיקים כיום השבת. ואי אפשר להזיז אותו כי רק לך זה נוח.

        ואגב, אתה היית רוצה לבוא למשרד בשבת ולקבל חופש ביום שני (בלי המשפחה!) רק כי לבוס שלך זה מביא יותר מזומנים?

        הגב לתגובה זו

        • תשובה קצרה יפה וקולעת (ל''ת)

          ע.ב, 12/12/06 17:44

          הגב לתגובה זו

        • טייס או דייל שרוצה לנוח - שיחליף עבודה

          דודו, 12/12/06 18:15

          חברות תעופה בכל העולם טסות 365 יום בשנה.

          הגב לתגובה זו

          • בכל העולם טסים 365 ימים בשנה

            unknown, 12/12/06 18:55

            ויש גם הרבה מקומות בעולם שהורגים על רקע כבוד המשפחה. אם הרבה עושים, זה מייד דבר טוב?

            הגב לתגובה זו

            • בגלל זה אנחנו לא כמו כל העולם! (ל''ת)

              לחיות יהודי!, 13/12/06 16:00

              הגב לתגובה זו

        • תשובה מצויינת

          דוד, 12/12/06 19:20

          רק אוסיף כי חברת תעופה הטסה בשבת למעשה ''אינה מקבלת יהודים שומרי שבת'' לשרותיה
          גם היום יש מעט מאוד טייסים וצוותי אוויר דתיים באל על - כי זה מסבך את הצבת הצוותים

          הגב לתגובה זו

    • התחשבות???

      tribe, 12/12/06 17:43

      מה עם אוטובוסים בשבת? קניונים בשבת? למה הדתיים לא מתחשבים בי?

      הגב לתגובה זו

      • יש חוקים במדינה

        ארז, 12/12/06 18:38

        ואם ה''רוב'' החילוני לא מסוגל לשנות אותם, אז הבעיה אינה בדתיים.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    מצטרף-רק אלעל

    צחי, 12/12/06 15:37

    הלאה חרדים עזבו אותנו בשקט!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אוכל ? זה מה שקובע ? תבקשו צמחוני זה הכי טעים (ל''ת)

    רק צמחוני, 12/12/06 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זו המלחמה של כל החילונים- לא להכנע לדתיים - טוסו בשבת! (ל''ת)

    קרן, 12/12/06 15:34

    הגב לתגובה זו

    • זו 'מלחמה' של 5% הקיצוניים

      דני, 12/12/06 17:30

      שמנהלים את מערכת המשפט הכי מושחתת ,הכי לא מתנהלת בשקיפות,הכי אקטיבית והכי לא דמוקרטית בכל העולם כולו.

      זו 'מלחמה' של 5% הקיצוניים הכי תל אביבים.

      זו 'מלחמה' של 5% ששולטים בתקשורת הכי לא דמוקרטית בעולם המערבי -שלא לדבר על כך שכדי להקים ערוץ תקשורת שלא שייך לקליקה המאוד קטנה בישראל צריך להשתמש באיומי נשק גרעיני.

      זו 'מלחמה' של 5% שקילפו את ישראל מכל ערך,שהביאו את האורגיות הנה הבית-שאפופים ברגשי נחיתות מול הגוי ומדמים עצמם כמותו-שהציפו את ישראל בגלי הגירה עכורה של גויים מחבר העמים-ושהביאו את המדינה לשפל חסר תקדים ולסכנת השמדה.

      זו 'מלחמה' של אנשים שאין להם על מה להלחם זולת תאוותיהם.

      זאת 'מלחמה' של חלשים ושפלים הגיבורים על אחיהם (ע''ע גוש קטיף) שלא ירימו עליהם יד בתגובה-גם אם ידם חזקה לאין שיעור ואמונתם גדולה לאין שיעור.

      זאת 'מלחמה' של הומואים ולסביות מול ערכי משפחה,מוסר ,דת ולאום.

      זאת 'מלחמה' של אלו שכופים על אנשים לעבוד בשבת,רק בישראל זה קיים, מול אנשים שוחרי צדק ואמת.

      זאת 'מלחמה' של בני חושך.

      זאת 'מלחמה' שלא תנצחו בה בסופו הקרב של הדבר.

      נ.ב

      אם הציבור הדתי וחלק מהמסורתי (סה''כ 73% מהעם)יצטרף לחרם-אל על תפסיד לפחות 30% מלקוחותיה=פשיטת רגל.

      הגב לתגובה זו

      • צודק!!! (ל''ת)

        יוסי, 12/12/06 23:16

        הגב לתגובה זו

    • זו לא המלחמה שלי

      ארז, 12/12/06 18:39

      וזו גם לא המלחמה של לפחות 80% מהחילונים, שמלחמת הדת הפיקטיבית הזו ממש לא מעניינת אותם.
      תפנימו, אתם מיעוט מבוטל, ואתם, ה''נאורים'', לא יכולים לכפות את הערכים שלכם (או, יותר נכון, את חוסר הערכים שלכם) על כלל הציבור.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    El-Al

    Michaela Kantor, 12/12/06 15:34

    We fly with different airlines,
    we are always impressed by the whole ambiance of the flight with El-Al.It's great, and the food is much better then many of the other airlines.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפסקתי לטוס איתם מזמן

    אני, 12/12/06 15:31

    שרות ברמת אשפה, אוכל זוועה, 4 שעות של בזבוז זמן לפני המראה, העדפת חרדים, חוסר התחשבות מוחלט בילדים לא חרדים וגרוע מכל חוסר מחשבה על תינוקות. זאת אלעל
    ואני מאחל להם לפשוט רגל כמה שיותר מהר. אחרי כמה טיסות אצלם החלטתי שאני מעדיף את אייר זימבבוא.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      אליהו הנביא, 12/12/06 16:28

      פורטים לישראלים על הרגש הלאומי אבל צריך לנשום עמוק ולשכוח את אל על

      הגב לתגובה זו

    • מתי טסת לאחרונה באיר זימבבואה?

      דיוגנס, 12/12/06 17:44

      אתה בכלל יודע משהו?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני עובר לאל על

    אייל, 12/12/06 15:29

    אם אל על תטוס בשבת אני מתחייב לטוס בה, עד היום טסתי בלופטאנזה למרות שהיא הייתה יותר יקרה, אבל פה מדובר בעתיד המדינה והגיע הזמן להתחיל לעשות, ולא להיכנע למוצצי הדם

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לאל על יש אוכל טוב יותר מכל חברה אחרת. מספיק כבר לחרטט ולקשקש (ל''ת)

    טס המון, 12/12/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כ''כ מסכים איתך!!!!! (ל''ת)

    זוהר, 12/12/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נהדר!! לא יותר צפיפות ליד

    המתמיד, 12/12/06 15:23

    השרותים בבוקר. הטיסות יהיו יותר נעימות. אני מצטרף לטסים באל על. עד עכשיו לא טסתי אתם בגלל הקהל הלא נעים...

    הגב לתגובה זו

    • השנאה מעבירה אתכם על דעתכם (ל''ת)

      ארז, 12/12/06 18:39

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מצטרף לקריאה. מעתה ואילך רק אל-על! (ל''ת)

    ירון, 12/12/06 15:16

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מעתה ואלך רק באל - על

      עו''ד אחת, 12/12/06 18:42

      החרדים נצחו בנקודות במצעד הגאווה, הגיע הזמן להלחם חזרה על מה ששפוי וחופשי.

      מחזקת את ידיהם של קברניטי אל - על על ההחלטה לטוס בשבת.

      הגב לתגובה זו

      • יאללה, תסבלו לכם באל-על... :)

        חילונים, 12/12/06 22:15

        החרדים בינתיים יחגגו בזול בחברות זרות שגם יודעות לספק מנה כשרה כשמבקשים....

        יצאתם אהבלים.

        הגב לתגובה זו