• 59.

    הדלקת נרות חנוכה למען שחרור החטופים

    שירה, 21/12/06 01:28

    המוקד העולמי של אזרחים למען החטופים:

    יוצא במבצע של ''שותפים להצלת חיים''

    אי אפשר להשאר אדישים מול הדמעות של ההורים!!!

    בידך לשלוח קרן אור של תקווה לחטופים ולמשפחותיהם.

    הכנסו עכשיו לאתר- סודות

    www.sodot.tv

    אנא מכם, הפיצו הודעה זו ברבים להצלת החטופים.


    הגב לתגובה זו

  • 58.

    דווקא רציתי לתת לכותבת מחמאה

    מנוע מלפרגן, 14/12/06 21:38

    אבל בגלל בקשתה המפורשת לא לתת מחמאות אני נמנע.

    לכל מזילי הקצף: אתם משחקים לידיה של שנואת נפשכם עם כל תגובה שאתם כותבים. הרי היא עצמה אומרת שמשלמים לה לפי מספר התגובות. עוד הוכחה לכך שפנטיות וטפשות בדרך כלל הולכות ביחד.

    הגב לתגובה זו

    • כן, משלמים לי לפי טוקבקים, הנה דמי חנוכה חי ק(לי)ק מכות בסתר

      בעילום שם- פחדן, 15/12/06 17:27

      בישראל נוהגים לתת דמי חנוכה לילדים


      כנסו !!! כנסו !!!

      1) ביקשתי לצנזר רק טוקבקים העלולים לפגוע בבעלי או בילדים. לצורך העניין לא נחשב דלהלן:

      2) אני נהנית ואוהבת במיוחד את הטוקבקים משל עצמי, תאמינו לי.

      3) גם אני יודעת לכתוב דוחה, ושטויות רדודות חסרות טעםי, כל כך שטניים עם שינאה אחת יוקדת יותר טוב מכם.

      4) הייתי מאד שמחה לגייס ולצטט פה כמה אמירות.

      5) הגיע הזמן שגם אני אתייחס בכמה הערות: זה פשוט חופש ביטוי

      6) תאמינו או לא, אני ובגדי מטונפים יותר משלכם, וזה לא ממש כבוד גדול

      7) אני מכוערת לגיטימית.

      8) כן, אני טפשי, מופרעת ומיותרת, היא הבעיה, אבל אני בטיפול פסיכולוגית.

      9) ברור שאני נידחת ותועבה.

      10) ואני בכלל לא יהודיה
      כי אני יודעת יותר טוב מכם.

      11) וכל הכבוד לטוקבקיסטים

      12) אני יושבת כל הלילה וקוראת כל מילה בשקיקה, עשרות תגובות מאת כל הטוקבקים, במיוחד את הארוכים, וגם אלה באנגלית.

      13) כמי שמנהלת יחסי גלי שנאה וקללה ונבלי פה סוערים עם הטוקבקיסטים יכה, יכה על חטא ,ועוד איך !
      זה ממש ביב הביבים.

      אנו נשמח לשמוע על השכלתך הכללית כמו גם התורנית, הרבה לפני שאת מתחילה לגדף.

      וכבונוס, תרופה למכה
      ומקללך אאור !!!


      '' שלום חבר !!! ''

      טרמינטר,

      ואם שמי המלא חשוב למישהו
      כמו שביקשת, הפעם אני מגיב בשמי המלא אנונימי
      טאטעלע רמבו,

      נחה דעתך? הא ?!!

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    תגובה ליעל משאלי

    ערן, 12/12/06 13:24

    1. יש לך כשרון כתיבה אין ספק. למדתי הרבה מהראיה הביקורית שלך על המגזר, למרות שלא הסכמתי עם הרבה דברים.
    2. יש משהו ילדותי, אולי מעט אובססיבי בקשרים הבלתי מוגדרים (הייתי אומר במקום אהבה-אהבה תסבוך-תסבוך) עם הטוקבקיסטים, רק חבל שאת לא לוקחת אותם ברצינות אלא קוראת אותם מלמעלה בשביל השעשוע. לפחות כך נראה.
    3. נכשלת בגדול במאמר המדובר על החרדים (ואם זה היה בציניות ולא ציינת את זה בגוף המאמר או רמזת לזה חטאת בהונאה) וזה לא בושה להגיד ''טעיתי'', לבקש סליחה. אני לא חושב שאף אחד נופל מכבודו, כולנו לפעמים כותבים או מתבטאים מהבטן ופוגעים (ופגעת בכולנו, לא רק בחרדים). אם כבר בחרת להטיף לנו מוסר לגבי מכה רעהו בסתר וכו' - אולי כדאי שגם את תפשפשי במעשייך, אפילו אם זו היתה נפילה וכתיבה גסה היא באה מאיפשהו, ולדעתי זה ביב הביבים וגזענות לשמה (ואני לרוב לא מתלהם וטווח הגמישות שלי בדעות שאני חלוק עליהם גדול מאוד). זה אמנם קשה אבל אם כבר ''הלכה'', זה חובה.
    4. לא הייתי כותב דברי תוכחה אלו אילולא את הוכחת אותנו. כתוב ''הוכח תוכיח את עמיתך'' וזה כפול כי מי שמוכיח צריך גם לדעת לשמוע תוכחה. המדד לגדולה בעיני הוא לא צדיקות וחוסר חטא, אלא אחרי שחוטאים להגיד בלשון מפורשת וברורה ''טעיתי'' כמו שהכותרת הבטיחה, ולא איזו הערה חצי לא ברורה. הכל בעיני כמובן.
    5. אני לא חושב שצריך להחרים אותך כי כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה איפה שהוא רוצה, רק שאני לא אקרא את טוריך על אף ההפסד בכך עד שלא תודיעי שטעית ותבקשי סליחה מציבור שלם. אני בטוח שיש לי עוד הרבה מה ללמוד ממך אך אני אוותר על זה, מכיוון שאין לי כוונה להיכנס לדו שיח עם מישהי שחוטאת בגזענות ולא יודעת להודות בטעותיה. הפתיחות אצלי מתבטאת באנשים שיש לי עמהם שיח משותף, ואיתך (בינתיים?...) הוא נגמר. ולא הייתי קורא את הטור הנוכחי אלמלא העורכת הטעתה אותי בכותרת. וטוקבק (לפי השקפתי) הוא סוג של דו שיח, בניגוד להטפה.
    6. כמו שלא צריך להכליל על חרדים לא צריך להכליל על טוקבקיסטים, יש מהם כותבים ברצינות ומעלים טענות קשות, ויש נבזיים היורדים לרמות אישיות כמו מראה חיצוני פגיעה במשפחה וכו'. אז מה? צריך להתייחס להכל? את מכירה חברה שאין בה אנשים מגעילים? כי אני לא.
    8. מקווה שאת קוראת את זה למרות שזה ארוך. את שמי המלא את יכולה לקבל במייל שצירפתי מכיוון שלצערי טוקבקים זה דבר אנונימי ואין לי מטרה לעמוד למוקד בלי יכולת להגיב אישית (אולי יש כאלה שאוהבים את זה, אני לא).
    9. שיהיה לך בהצלחה ותמשיכי להיאבק למען הדברים שאת מאמינה בהם, ויש לך את הערכתי שאת ממשיכה למרות גלי השנאה (הנבזיים בחלקם).

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    זה פעם ראשונה שאני ''קוראת אותך''

    חנוש, 12/12/06 12:52

    ואכן, את נשמע (ונראת!!!) נועזת וטיפשה...

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    Close the israeli Rabanut. We don't need corruption in Israel

    jerry, 12/12/06 12:10

    Mishali makes a really good job.She points out the lacks and contradictions of the mizrahi way of thinking.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני שמח לדעת שאת קוראת תגובות. אז הנה אחת בשבילך

    אילן, 12/12/06 11:23

    אחד מחכמי ימי הביניים כתב, שכאשר אדם מנסה להוכיח טענה צודקת ברטוריקה שגויה - הוא גורם לה נזק, ומרחיק אותה עוד יותר מהתודעה של ההמונים.

    בכתבות שלך, גם אם יש בהן אמת מסויימת, נקודות למחשבה או ביקורת נכונה, הן כה ישירות ופוגעות בסגנון הבוטה שלהן, שהן מרחיקות כל אדם עם חוש בסיסי של הוגנות מלהטות להן אוזן.

    לדעתי את גורמת נזק לרעיונות שאת עצמך מנסה להציב, ו''על הדרך'' גם פוגעת בציבורים שלמים (כדי 'למכור'? כדי לספק סחורה עיתונאית? ציפיות של עורכים? כי זה הסגנון הטבעי שלך? זה לא באמת משנה).

    אז עם מה אנחנו נשארים בשורה התחתונה אחרי עוד כתבה חדה וישירה שלך? עם תחושת סלידה, עם ציבור פגוע, ובלי אותה אמת קטנה שבזכותך נקברה סופית.

    (ואם שמי המלא חשוב למישהו אז צירפתי כתובת מייל).

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת.ביקורת שאינה מדויקת משיגה תוצאה הפוכה.

      איילת, 12/12/06 13:17

      ידוע גם מעולם הפסיכולוגיה שכאשר אדם רוצה להעביר ביקורת על חברו,ושהיא אכן תשמע ותתקבל - עליו לומר אותה בצורה מדויקת כמה שיותר ולא מוגזמת ,או כזו שאינה מותירה מקום לשינוי.כמו כן רצוי לפרגן ולומר כמה מחמאות לפני אמירת הביקורת , כדי שהמבוקר ירגיש שיודעים גם להעריך את תכונותיו הטובות.הכוונה היא לא להיות צבועים אלא נאמנים לאמת - והאמת כידוע מורכבת.

      לעיתים אדם עושה מעשה שגוי , מתוך כוונות טובות .צריך להבהיר לו שאנחנו מודעים לכוונותיו הטובות - אך מעשהו לא נכון.

      יעל, הרבה מהביקורת שלך כלפי החברה הדתית והחרדית מוצדקת וזכותך לומר אותה.אבל צורת הכתיבה שלך נוטה להפרזה ולחלוקה דיכוטומטית בין רע לטוב - ולכן הביקורת אינה מתקבלת.להפך , המבוקרים רק מסתגרים יותר בצדקתם.
      יש לך כישרון כתיבה - נצלי אותו בצורה חכמה ואמיתית יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    עד כה פורסמו 96 תגובות

    נו, 12/12/06 09:41

    כמה נמחקו??? למה לא כותבים???

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא הוגן, יעל. ציפיתי למשהו יותר חד. עכשיו צריך לחכות שבוע נוסף. (ל''ת)

    ישראלה, 12/12/06 03:46

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כמו בכל דבר בחיים:יש טוב ויש רע!

    מירי, 12/12/06 01:14

    אני ניהינית לקרוא את החומר שלך בעיקר בגלל שיש בו הכל טוב רע דברים נכונים וחלק מהדברים ממש לא מדויקים .חשוב שתמשיכי לכתוב למרות הביקורת!!!בהצלחה

    הגב לתגובה זו

    • מה שאין בתגובה שלך זה כמה פסיקים (ל''ת)

      טוב, רע..., 14/12/06 03:47

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    משעלי מעתיקה משפטים שלמים מכתבות ברשת !

    ברוריה, 12/12/06 00:09

    תפסיקי לעשות קופי פיסט מכתבות ברשת

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ma kore yael?

    amir, 11/12/06 23:22

    tell us what is happning dear yaeli .....

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נהדר!! (ל''ת)

    מרים, 11/12/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    {-:

    MY NAME IS TALI, 11/12/06 22:46

    RILAX ANY!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה את חושבת שאנחנו מתעניינים בשטויות שלך?? (ל''ת)

    דיסקוס, 11/12/06 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יפה! אבל למה שלא תהי גיבורה עד הסוף?

    טוקבקית מכורה, 11/12/06 20:39

    מה את דואגת למטרית הגנה לבעלך והילדים?
    אין ספק שהם חכמים מספיק להתעלם משטויות חסרות טעם
    ובעליך אלי דווקא ישמח לקבל אישור בכתב לכוח הסבל שלו (בעלי בטוח היה מאושר לגילויי אמפטיה על צרותיו

    אהבתי את הרעיון לפרסם גם כמה טוקבאקים נפסלים - אז אולי גם תוסיפו את הסיבה לפסילה?
    אף פעם אינני מבינה מדוע טוקבאק מסוים שלי נפסל למרות שכמובן איננו מכיל נבולי פה קללות או סתם עלבונות ירודים?
    אז אולי נימוקים הגיונים לפסילה ימנעו בזבוז זמן על טוקבאקים שעתידים להפסל וכן את עוגמת הנפש באי פרסום המסר שבעיני הגולש הרי הכי חשוב בעולם...

    לא בהרבה מקרים אני מסכימה עם ז'קי אבל לגבי הספר 'כרת' מחמאות באמת ובתמים מגיעות מהמקום הנכון! - הספר קריא זורם מרתק מתחילתו עד סופו ונותן ההצצה כנה לעולם המגזרי שלנו...
    ברור שלא אהבתי חלק מהתכנים ובוודאי שהייתי משנה בו מליון דברים... אבל, אם ג'קי לוי המליץ על הספר - אז, כל המחמאות ניתנו לספר בצדק - ועדין אני לא ממש סבלת את ג'קי בגלל הגישה שהוא מייצג (לאייט-דתי, מתוחכם מדי, הרוצה להחזיק את החבל לפחות מארבע צדדים)

    הגב לתגובה זו

    • משעלי, יא פאתטית, תפסיקי לכתוב לעצמך תגובות אוהדות!

      מכה בסתר, 12/12/06 01:20

      הספר שלך הוא תופעה פורנוגראפית משוקצת

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק היא שולחת תגובות לעצמה

        שרה, 12/12/06 10:25

        אתה צודק-היא שולחת תגובות לעצמה

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    שיחקת אותה!! (ל''ת)

    מרים, 11/12/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני מפחד לחתום בשמי, אבל הפעם לשם ''שינוי'' אני מסכים איתך. (ל''ת)

    משה, 11/12/06 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    את פשוט תופעה בלתי מוסברת

    אילנית, 11/12/06 17:21

    את מודה שאת כותבת מגעיל, אבל בלי שום צליל של חרטה או היסוס.....

    מצד שני את צודקת בזה שמישהו היה כותב ש''תפסיקי להגיב לעצמך''....

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עכשיו ברצינות- בואו נפסיק להגיב לטור שלה-ובסוף פשוט יורידו אותה ! (ל''ת)

    עופר, 11/12/06 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    Close the israeli rabanut, enough with corrupted rabanim

    jerry, 11/12/06 15:22

    Mishali keep on your fight against outlaw people and ways of thinking.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא ראוי שתכתבי טורים. לא ברור לי למי ולמה הם מועילים.

    זיו יגל, 11/12/06 15:12

    כמו שביקשת, הפעם אני מגיב בשמי המלא.
    אני אדם הדוגל בפלורליזם, ליברליזם וגם כל מיני פרובוקציות למיניהם. אין למושגים אלה דבר עם הטורים שלך (אגב, אני לא משוכנע כי את מבינה מהו ליברליזם אמיתי). חלק מהטורים שלך הם פשוט כתבי שנאה וגזענות לשמה. אני מתפלא על המערכת שמתירה בכלל לפרסם אותם.
    אני מודה, אני הייתי מבין הקוראים והמצטרפים לחרם. הפעם קראתי את הטור רק בגלל שכתוב בכותרת שאת מכה על חטא, ואני אמרתי לעצמי ''מודה ועוזב ירוחם''. מעניין, כנראה שלא שמתי לב אבל לא ראיתי שום חרטה.
    יעל, בואי נודה על האמת: את שונאת חרדים, פשוטו כמשמעו וחבל שלאדם עם דעות כשלך (שבעייני הן שקולות לדעות של כל גזען אחר) נותנים במה.

    הגב לתגובה זו

    • לשנוא חרדים זה לא כ''כ קשה...

      מגי''בניק, 11/12/06 15:41

      הם מרויחים את זה ביושר רב.
      לא תעמוד על דם רעך.

      הגב לתגובה זו

    • לא ראוי שתכתוב תגובה,זיו.לא ברור לי למי ולמה היא מועילה. (ל''ת)

      דוד, 11/12/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • אני דווקא לא מתכוון להגיב אז אני לא אגיב

      ריכרד פון איכס, 11/12/06 18:02

      מופרעת

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    חבר'ה , מה הבעייה?

    חנן, 11/12/06 15:08

    אם כולנו כ''כ לא סובלים את יעל משאלי, אז פשוט- מהכתבה הבאה ואילך- אף טוקבק!!
    רואים כתבה של יעל- אל תגיבו! גם אם זה הכימרגיז ופרובוקטיבי בעולם. פשוט לנסות ולהתגבר על הדחף הבלתי נשלט ללחוץ עלהמקלדת ולהגיב (מי שרוצה יכול להגיב אך שלא ילחץ ''שלח'' )
    והתוצאה- כתבה מעצבנת אבל 0 תגובות. האם אנחנו מספיק חזקים לעשות זאת? מימרים את הכפפה??
    המבחן שלנו-בטור הבא של יעל
    בהצלחה לכולם...

    הגב לתגובה זו

    • אני אגיב ב300 שמות

      רמבו 9, 11/12/06 15:42

      כי אני מת על יעל ושונא מתחסדים. יש לי שמות מגוונים החל מרמבו 1 ועד רמבו 300.
      ראו הוזהרתם.

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה שכולם רק אומרים שהם מחרימים.בפועל הם קוראים ומגיבים

      דוד, 11/12/06 15:49

      הצביעות היא הבעיה.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בקיצור את חולה על עצמך....

    תתבגרי.., 11/12/06 15:01

    רק לאחר שהגבת לנו עכשיו אני מבין עד כמה את רגישה ודורשת צומת לב אינסופית,וכדי לשמור על המומנטום את נאלצת ליצר מעין הגיגים ''מרעישים וחדשניים''כדי שיתיחסו אליך,די מזכיר לי התנהגות של ילדים קטנים.

    מאחר ואת נהנית כ''כ אז חשוב מאד שנגיב הרי מה לא נעשה כדי לשמח ילדה קטנה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    התגובה הטובה ביותר - להתעלם ממנה ולא להגיב על ''מאמריה'' (ל''ת)

    שבח שטרן, 11/12/06 14:44

    הגב לתגובה זו

    • צודק! כל מי שלא מגיב, שישרשר כאן. (ל''ת)

      אני לא מגיב, 11/12/06 15:38

      הגב לתגובה זו

      • לא מגיב (ל''ת)

        תגובי, 11/12/06 20:49

        הגב לתגובה זו

        • כן מגיב (ל''ת)

          בהחלט כן, 12/12/06 00:26

          הגב לתגובה זו

          • לא מגיב (ל''ת)

            בשום אופן, 12/12/06 05:41

            הגב לתגובה זו

            • תפסיקו עם זה כבר! זה לא ראוי לתגובה! (ל''ת)

              תגובה לא צפויה, 12/12/06 11:11

              הגב לתגובה זו

        • לא מגיב (ל''ת)

          בהחלט לא, 12/12/06 00:26

          הגב לתגובה זו

      • תרשמו גם אותי (ל''ת)

        רננה, 11/12/06 22:59

        הגב לתגובה זו

      • מגיב באבוה (ל''ת)

        בובקט הבנאי, 12/12/06 08:13

        הגב לתגובה זו

    • ממש כפי שאתה עושה... (ל''ת)

      דוד, 11/12/06 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    איפה ההכאה על חטא?

    יוני, 11/12/06 14:44

    מחכים בקוצר רוח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הערות ליעל משאלי

    חיים, 11/12/06 14:39

    אני מרבה לרקא את NRG יהדות. בין הכתבות אני גם קורא את הכתבות שלך ואני יכול לומר בודאות שאני לא אוהב אותן. לא את הסגנון ולא את התוכן. ברם, אני כן מנסה לדלות מתוכן את אותה ביקורת שיכול והיא מופנית אלי / אל המגזר שלי / אל היהודים בפרט.
    זה שאני לא מסכים אם תוכן דברייך לא אומר שלא אכבד אותך. אבל, כאשר את לא מכבד אחרים, כיצד עלי לנהוג ? להשתלח בך ? להעליב ? איני יודע.
    למשל - יש לך טענות כלפי המגזר החרדי ? זה בסדר. אך למה לומר שבגדיהם מטונפים ? מה התועלת לביקורת ?

    יש רק סוג אחד של כותבים שמעיזים פנים כלפי הקוראים - אלו הם הסאטיריקנים - אבל אצלהם מבינים שזו בדיחה והגזמה שנועדה לבטא בחריפות את הביקורת.
    את אינך כזו. את לא מצחיקה.

    לא יקרה לך כלום אם תורידי את הטונים, מי יודע, אולי עוד נאזין לך יום אחד....

    הגב לתגובה זו

    • כמה מתאים לפדואל, ללהג ללהג ולא לומר כלום (ל''ת)

      אחד שיודע, 12/12/06 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    חנוך דאום שונא טוקבקים ואת עומדת מולם.

    שרה, 11/12/06 14:02

    מה שלא נגיד על יעל היא אישה סופר חזקה.זה לא פשוט לקבל טוקבקים. בקורת שלילית. העלבות השמצות. חנוך דאום אדם חלש עבר ממעריב לידיעות ובטור האישי כתב שהוא לא מסוגל לעמוד מולם. בטחון עצמי אפס. מיסכן. וזה לא שהוא כותב גרוע. אבל הוא כנראה בן פולני לאמא כזו שלא הכניסה לא לראש שהוא מוצלח. ולכן גם הכתבתות הגרועות שלו הן בגלל הבטחון עצמי שירד בגלל הטוקבקים. אז לפני הכל אישה שעומדת מול המבקרים שלה והכתיבה שלה לא מושפעת בוא נעמוד מול התופעת טבע הזו שכמובן לרעתינו. כי היא לא שמה עלינו. כי היא מחייכת צחוק גדול מול הטוקבקים המשפילים שלנו.
    נכול נוכל לה? לא אצל יעל משעלי.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    את הסיבה היחידה שאני נכנס למדור

    בני, 11/12/06 14:02

    יעל
    את הסיבה היחידה שאני נכנס למדור יהדות בעיתון.
    אני אוהב את הכתיבה הישירה שלך אבל גם את הטוקבקים המלווים את הכתבה.
    על כך שאת מוסיפה צבע לחיי בכתיבתך תודה וששוב תודה.
    אני דווקא מקנא בבעלך .
    בני כפר-סבא

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    את אמנם מכוערת אבל

    רועי, 11/12/06 14:00

    בזה אינך כלל אשמה. (אגב, גם אנחנו לא צריכים לסבול מהתסבוכי המראה שלך)
    בעלך מסכן, זה נכון, אבל בגלל האופי שלך. מצד שני אם הוא לא ראה את זה כשהתחתנתם אז את ראויה לו והוא ראוי לך.

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט תגובה בזויה (ל''ת)

      גלית, 11/12/06 16:40

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    בלה בלה בלה (ל''ת)

    ליאת, 11/12/06 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מעניין -ראת את סגל ''במקרה'' רק כשכתב עלי

    תמר, 11/12/06 12:19

    עוד יותר פאתטי מכל השאר- בתור מי שקורא בשבע קבוע (למען הגיוון זה לא ממש כוס התה שלי) אני יודע שהוא כתב עלייך אולי 3 פעמים בסך הכל (לא ממש ספרתי). ''במקרה'' בפעמים האלה קראת את העיתון שאת קוראת לעיתים כל כך נדירות?
    לא צריך להתבייש- אנשים כמוך חיים בשביל הפרסום והתגובות וזה בסדר גמור לקרוא בשבע.
    חוץ מזה ברצינות- מצער שלעינת אין אומץ להעיף אותך- דעות קונטרברסליות וקצת איתגור לגבולות זה אחלה אבל מאמר החרדים- ציני או לא היה אחד הדברים הדוחים שנרשמו אי פעם שכלי תקשורת עברי וזה לא ממש כבוד גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    Mischali is right, she describes the ugly mizrahi judaism of Amar

    jerry, 11/12/06 12:13

    It's to close the israeli rabanut.
    Mischali makes good job but Rabanut and their friends want to make quiet Mischali .However maariv has to cheer on her.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואיפה

    עוד1, 11/12/06 12:10

    זה שכותב ''היא צינית!!!!! אתם לא מבינים???''
    היא צינית?
    לא מבינים!

    הגב לתגובה זו

    • הנה אני ! עדיין חושב שטעיתם בהבנת הנקרא של ''המאמר ההוא''

      (אני לא משאלי), 11/12/06 15:49

      למה היא מסרבת להסביר

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עכשיו כולם יודעים

    שלמה, 11/12/06 12:09

    למה גירשנו אותה מאפרת!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • עוד מעט גם יפנו אותך מאפרת. (ל''ת)

      דוד, 11/12/06 15:51

      הגב לתגובה זו

    • Thank God, Efrat is Liberal enough to allow ALL opinions

      moshe, 11/12/06 23:50

      Thank God, Efrat is Liberal enough to allow ALL opinions
      We liked her in Efrat. and her family. She is welcome here whenever she wants.
      We don't let mad religeous fanatics run our lives here.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה מסכן בעלך שהוא צריך לסבול אותך (ל''ת)

    חח, 11/12/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כנסו,כנסו-חובה לקרוא!!!

    בלה, 11/12/06 12:02

    עכשיו כולם יודעים למה גירשנו אותה מאפרת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מת על משאלי

    רמבו 9, 11/12/06 11:57

    גורמת למגזר להציג את כל הפתאטיות והטמטום שלו ברבים.

    כמה שאני צוחק אחרי כל כתבה שלה...

    הגב לתגובה זו

    • גם אני כנ''ל (ל''ת)

      רוקי 8, 11/12/06 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כולכם פתטיים.אומרים שמחרימים,קוראים ומגיבים ועוד איך.

    דוד, 11/12/06 11:48

    היא מקבלת הכי הרבה תגובות.
    כל מי שכתב כאילו הוא מחרים-אל תאמינו לאף מילה שלו.הוא קרא,ועוד איך קרא,וגם הגיב.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    קריאה להחרים את משאלי האנטישמית

    המחרים, 11/12/06 11:43

    לא יעזרו לה לא הסחת הדעת מדברי הבלע שכתבה ולא הנסיון להיות קלילה ,(היכן ההכאה על חטא האנטישמיות?).את פשוט מוחרמת ומנודה!

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחח.............

      שפינוזה המוחרם, 11/12/06 15:22

      הצחקת את סבתא חיה שמתה.

      הגב לתגובה זו

    • ברור

      חחח, 11/12/06 15:58

      המחרים המגיב

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף לחרם (ל''ת)

      חיים, 11/12/06 17:31

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מצטרפת להחרמה! (ל''ת)

      איילה, 11/12/06 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הדבר הנכון היחיד כאן הוא הכותרת הקולעת בול!

    חשוך ימי בינימי, 11/12/06 11:42

    וכמובן, לא המדרש עיקר אלא המעשה.

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה כבר מצית את עצמך (ל''ת)

      ניתאי הארבלי, 11/12/06 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא משעלי אלא מש-אלי (ל''ת)

    קורא דקויות, 11/12/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נמאסת עלינו, היית צריכה להבין מזמן.

    לאה, 11/12/06 11:28

    איך לא הבנת (או שלא רצית)התוכן של הכתבות שלך משתלח לא מפרגן (ליהדות וליהודים תמימים,) מביך מעליב, לא אטי, בקיצור לא מעונינים לא בך ולא בכתבות שלך. וכדאי שתתחשבי לפחות בבעלך ובילדים שלך, תעזבי אותנו בשקט.
    נמאסת עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • אבל קראת בשקיקה כל מילה.הא.לאה? (ל''ת)

      דוד, 11/12/06 11:52

      הגב לתגובה זו

      • דוד/יעל משעלי תפסיק להגיב -נמאסת (ל''ת)

        שרה, 12/12/06 10:22

        הגב לתגובה זו

        • גם לי את רוצה לסתום פיות?לא יעזור לך.

          דוד, 12/12/06 11:39

          האם שמעת פעם על חופש הביטוי?
          דמוקרטיה?
          ולא,אני לא יעל משאלי.אפילו לא דומה.

          הגב לתגובה זו

    • איך היא יכולה להבין את זה

      יא, 11/12/06 12:05

      אם את נכנסת וכותבת תגובה זה מוכיח את ההיפך

      הגב לתגובה זו

    • אני דוקא מבסוט ממנה, דברי בשם עצמך. (ל''ת)

      יהושע הפרוע, 11/12/06 13:26

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מסכים עם כל מילה, כל הכבוד (ל''ת)

    דוקא לא משעלי, 11/12/06 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אמת צריכה להיאמר

    :~, 11/12/06 11:23

    שמאז הכתבה הידועה בענין החרדים נמנעתי מלקרוא את טורייך.
    אכן ניסיתי וקיוותי למצוא כאן הכאה על חטא ואלי אפי' התנצלות אך זו נסתרה מעיני...

    הגב לתגובה זו

    • ראית פעם חרדי מכה על חטא?

      כהן מדין, 11/12/06 15:18

      אתם תמיד בסדר וחסינים בפני כל ביקורת, מה בדיוק אתה דורש ממנה?

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה בטוח שאני חרדי? (ל''ת)

        דתי לייט, 12/12/06 11:57

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    ילדותית

    Z, 11/12/06 11:15

    את כותבת דברים כאלה רק כי זאת הדרך שלך לקבל את הצומי.
    אז הנה, קיבלת.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חדש!! כמו תכנת אנטי וירוס, תכנת ''אנטי יעל משעלי'' במבצע!!! (ל''ת)

    שובר חרסינה, 11/12/06 11:07

    הגב לתגובה זו

    • שובר חרסינה,מה עם ''בל תשחית''? (ל''ת)

      דוד, 11/12/06 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמה אפשר?

    נעמה, 11/12/06 10:58

    מזמן איבדת רלוונטיות.
    המאמצים שלך להשיג תגובות, רצוי כמה שיותר מתלהמות ורדודות הפכו אותך למה שאת.
    פרובוקציה מהלכת ותו לא.
    סדין אדום ריקני וצעקני בעיני קבוצה קבועה שהולכת ופוחתת (כי כמה כבר אפשר לבלוע את אותו השטיק?)
    אין תוכן ואין אתגר בטקסטים שלך.
    כדאי שתפסיקי להתנצח ראש בראש עם קוראיך המתמעטים כי את יורדת עוד יותר נמוך מהם...

    הגב לתגובה זו

    • אבל קראת בשקיקה כל מילה.הא,נעמה? (ל''ת)

      דוד, 11/12/06 11:54

      הגב לתגובה זו

      • אתה בטוח שאתה לא אורי גלר??

        נעמה, 11/12/06 15:36

        כי אתה ממש קורא מחשבות...
        בשקיקה-לא
        בתיעוב-כן.
        ויש דברים שחובה להגיב עליהם, בניגוד לתגובתך הסתמית.

        הגב לתגובה זו

    • צודקת.

      נועה, 11/12/06 12:55

      צודקת. יעל משאלי ריקה, כל כך ריקה בעיניי כי כל מה שהיא מצליחה ליצור במילים ובטקסטים כל כך שטניים זו שינאה אחת יוקדת. אני מרחמת עליה ופשוט עצובה. הלוואי שהטוקבקים הרציניים יוכלו לגעת מעט מעט בליבה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה לא לעזור ליהודי ?

    טולק בק, 11/12/06 10:53

    הנה תרויחי שת ה-10 אגורות שלך על חשבוני

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ''מכה רעהו בסתר''?! בבקשה תהיי רצינית ורציונלית

    יריב, 11/12/06 10:48

    כאחת שהצהירה כי די לא ''אוהבת'' יהודים דתיים אורתודוכסים חרדים (במילים שלך - היית מעדיפה שבנך יהיה גוי, אבל לא יהודי חרדי) את איבדת את הזכות להיקרא ''רעהו'' וזכית בתואר אחר שאינני רוצה לכתוב אותו שמא יחשבו שאני מסית ומדיח כנגדך... אני אומנם מכבד אותך כאדם אבל רואה בך סכנה ליהדות, זאת מפני שאינך בוחלת במילים ולא חסה על רגשותיהם של אחרים כשאת משתמשת בנשק רב עוצמה - במקלדת - להפיץ את תורתך שלך, ועל כן אני לא אקרא את דברייך יותר.
    די לעורר פרובוקציות ולזכות בכותרות.
    פשוט כך. יותר בריא לי, לך ולעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • פפפפיייייייייייייייי איזה נודניק. (ל''ת)

      רמבו 9, 11/12/06 11:59

      הגב לתגובה זו

    • אתה יריב מתל אביב

      יא, 11/12/06 12:06

      כמו שאני אפרים מירושלים

      הגב לתגובה זו

      • לאפרים מירושלים בוא וניפגש, אבל בתל אביב...

        יריב, 11/12/06 17:11

        מצחיק שרק עם שמי וכתובתי היתה לך בעיה, אבל בכל זאת...
        אני גר בתל אביב כבר 4 שנים, ליברלי ומקדם בברכה כל שיח בין הזרמים החברתיים, וכן - אני דתי.

        yariv_telaviv@walla.com

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    משעלי או משאלי?

    לא קוראים לי, 11/12/06 10:35

    תחליטו כבר!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    במקרה שלה חזותה החיצונית תואמת את פנימיותה. (ל''ת)

    איכס, 11/12/06 10:28

    הגב לתגובה זו

    • תגובה שמעידה על בעליה.זה כל מה שיש לך להגיד?עלוב מאד. (ל''ת)

      דוד, 11/12/06 11:50

      הגב לתגובה זו

    • נמוך, תלמד להגיב (ל''ת)

      לקס, 11/12/06 13:53

      הגב לתגובה זו

      • יעל משאלי תפסיקי להגיב לתגובות עלייך (ל''ת)

        ש, 12/12/06 10:20

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    משעלי, את פאתטית. אם את רוצה רחמים, פשוט תבקשי. (ל''ת)

    נחום ב, 11/12/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האמת?!יש משהוא דוחה בכתיבה שלה.. (ל''ת)

    מגעילה, 11/12/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תגידו, עד מתי הגברת תמשיך להופיע במדור זה? (ל''ת)

    לא קראתי, 11/12/06 10:19

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא קראתי, במיוחד

      י, 11/12/06 10:48

      שלא ציטטת את הטוקבק הקבוע שלי. ''מה את בכלל עושה פה ביהדות תלכי לערוץ נצרות או איסלאם, עוכרת ישראל!!!!!''

      הגב לתגובה זו

      • איך אתה היודע שהיא לא ציתת, אם לא קראת (ל''ת)

        י2, 11/12/06 11:35

        הגב לתגובה זו

        • דההה. אתה מהבדיחה על הכורדי. נכון? (ל''ת)

          אלי, 12/12/06 16:13

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    יעל, את גדולה...

    עדי 19, 11/12/06 10:10

    בחיי שאין עלייך בכל העולם!אני מתה על העסיסיות שאת מכניסה למקום הזה...:)

    הגב לתגובה זו

    • יעל, האמת, אף אחד בשוהם לא חושב שאת גדולה (ל''ת)

      עמי, 11/12/06 13:49

      הגב לתגובה זו

      • עמי, אתה בקושי מייצג את עצמך בשוהם... (ל''ת)

        דוד, 11/12/06 18:06

        הגב לתגובה זו

        • איפה זה שוהם? זה בארץ? (ל''ת)

          אלי, 12/12/06 16:12

          הגב לתגובה זו

      • מה אתה מבלבל שהם אוהבת את משפחת משעלי (ל''ת)

        ליזי פריד, 12/12/06 19:49

        הגב לתגובה זו

      • אל תלכלך היא באמת די גדולה..

        עוד אחד משוהם, 01/01/07 00:16

        היא הרוויחה את זה ביושר ואני עד שהיא כן גדולה
        בלי קשר היא היא גם די מוצאת חן בעיני ועל אף הגסויות הפרובוקטיביות יש כמה וכמה אמיתויות בדבריה

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    משעלי שולתת!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    1, 11/12/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    משעלי יא מכוערת

    יוסף פריצקי, 11/12/06 09:39

    תועבה לא יהודיה.
    שיחקת אותה.
    העיקר לא לפחד כלל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    :) איפה ההכאה על חטא? (ל''ת)

    חך, 11/12/06 09:24

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר הכאה? אני??? (ל''ת)

      אבינר, 12/12/06 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ואיפה התגובה העניינית?

    רעות צ., 11/12/06 09:21

    נכון,יש טוקבקים טיפשיים דוחים ומסיתיםשלא ברור לי כלל למה מעליםאותם ולמה הם חשובים.
    אבל.... יש המון תגובות ענייניות, שאלות נוקבות, ביקורת אמיתית שזועקת.
    לאלו כמובן לא תתיחסי. זה הרבה יותר קשה.
    אני חושבת שאני ושאר הגולשים נשמח לשמוע על השכלתך הכללית כמו גם התורניתהרבה לפני שאת מתחילה לגדף.

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שצריך להיות ענייני?

      רמבו9, 11/12/06 11:58

      סתם כיף להשתעשע במתחסדות כמוך.

      הגב לתגובה זו

    • יש לה 5 תארים בפילוסופיה של המגדר והדת באוניברסיטת הונולולו

      אילנית, 11/12/06 17:02

      נחה דעתך?

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר, מפגרת?

        חיים, 11/12/06 22:06

        היא אמרה משהו על ההשכלה שלה? היא אמרה שהמאמר שלה לא ענייני. והתגובה שלך עוד פחות.

        הגב לתגובה זו