• 68.

    צריך להעמיד אותו לדין - על פריצה לבית גניבה וגניבת הרכב + הבריחה (ל''ת)

    מאלקטרז, 10/12/06 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ''השב''ס שלל את זכויותיו של בני סלע''

    בן עם הגיבורים!, 10/12/06 13:57

    הגבורה! ההוד! העוצמה! החוכמה! הפיקחות! הראייה קדימה! האינטלגנציה! היכולת לקרוא בלי ניקוד!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תקראו את 27, 11, ו-8 (ל''ת)

    עוד אחד, 10/12/06 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מה זה חשוב איפה היה בשבועיים - חשוב יותר לתרגל נוהלים שלא יקרה שוב

    יופיטר, 10/12/06 11:42

    שאסיר מסוכן יברח.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בני סלע הוא גבר אמיתי-שאולמרט ילמד ממנו (ל''ת)

    ד''ר רועי לרנר, 10/12/06 11:28

    הגב לתגובה זו

    • שאתה לא תילמד ממנו ד''ר (ל''ת)

      יותר חשוב, 10/12/06 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ישיבתו בכלא

    פקק תנועה, 10/12/06 10:54

    ללא טיפול רפואי .לא תיפטור את בעיותיו למרות היתנגדות מומחים לדבר שזה לא יעזור בכלום.כן צריך לתת לבני. טיפול רפואי תומך.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חברה אחלה משטרה יש לנו...

    גל, 10/12/06 09:30

    איזה מפכ''ל יש לנו ...הבדיחה של השנה ....

    בהצלחה למפכ''ל ......תפסת את בני סלע ...נסעת לנהריה לראות אותו ....
    ומה אם הנשיקה של רמון?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לכל המתלוננים לגבי ''זכויותיו'' של סלע תחשבו לרגע

    שירי, 10/12/06 09:28

    איך אותו אנס שהיום כל כך סובל בכלא גרם לסבלם הבלתי נתפס של עשרות הנאנסות שלו, הקורבנות חסרי האונים שלו, כשהיה חופשי ומאושר... תעצמו את העיניים, תדמיינו את התמונות האלה, ותבינו שהפושע הסאדיסט בן העוולה הזה היה אחראי לרציחת נפשותיהם של עשרות קורבנותיו. מגיע לו כל מה שהוא מקבל ואף יותר מזה...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    במקום לצחוק על המשטרה - תתגייסו אליה ותעלו את הרמה (ל''ת)

    אם אתם כאלה, 10/12/06 08:39

    הגב לתגובה זו

    • אני מוכן בתנאי אחד:

      מוכן להתגייס, 10/12/06 13:45

      התנאי הוא שמרכיבים את המשטרה מאפס.
      אני אקדמאי, כבר 10 שנים בתעשיית ההי טק ומוכן לוותר על המשכורת שלי עבור המטרה הזאת, אבל רק אם עושים זאת כראוי!

      היו דברים מעולם והרי לכם דוגמה:
      לפני מספר שנים נבחר בגרוזיה נשיא שהבטיח לפטר לאלתר את משטרת התנועה שם על כל שוטריה. למה?
      משום ששיעור התאונות היה גבוה להחריד, ושוטרי התנועה התמקדו בלתת דוחות מהירות ביציאה מערים. הציבור פשוט מאס בהם.
      לא היתה שום הפתעה שלאחר שכל שוטרי התנועה שם פוטרו, שיעור התאונות לא עלה ולא ירד במאומה.
      לאחר חודש הוקמה משטרת תנועה חדשה. התנאי היה שאף אחד משוטרי התנועה הקודמים לא התקבל לעבודה שם.

      תבינו שהמשטרה כאן צוחקת על הציבור.
      במקום לארוב לסלע מול בתי משפחתו, שוטרים עדיין חילקו להולכי רגל קנסות ברמת גן.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני שוטר במשטרת ישרוטל (ל''ת)

    המפכ''ל הוא, 10/12/06 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אל תרחמו עליו - הוא לא ריחם על הבנות שהתאכזר אליהן ואנס (ל''ת)

    אותן, 10/12/06 07:58

    הגב לתגובה זו

    • צודק/ת יש לרחם על משטרת ה-''פדיחה לישראל'' (ל''ת)

      רפאל, 10/12/06 08:08

      הגב לתגובה זו

    • מי מרחם עליו אנס פושע אכזרי מגעיל (ל''ת)

      יופיטר, 10/12/06 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה ההבדל בין סלע למשטרה - אין הבדל שניהם סדיסטים

    משה, 10/12/06 07:18

    בושה וחרפה על התנהגות המשטרה אם אנחנו רוצים חברה נורמלית צריך להעיף את כל צמרת המשטרה. משטרה שמתעללת באסיר היא משטרה חולה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מדינה מתנהגת כמו בימי הבניים.......................................

    מדינה מפגרת...., 10/12/06 06:05

    כילאו אותו ! אבל טפלו בו גם טיפול רפואי,לא הבנתם ,פרימיטיביים שכמותכם שהאיש חולה...
    מדינה מפגרת ומשטרה אכזרית ומפגרת.......

    הגב לתגובה זו

    • היכן אנשי המקצוע

      הוגט, 10/12/06 09:51

      צודק צודק ועוד פעם צודק כנראה שאין זכויות לאסיר בושה וחרפה
      ניגעלת

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    קראדי תתבייש, אתה מתנקם באיש חולה וחלש , וכן יש לו זכויות. (ל''ת)

    בצלאל, 10/12/06 05:48

    הגב לתגובה זו

    • אין זכויות

      אין שם, 10/12/06 06:23

      כל מה שקורה לבני סלע מגיע לו
      הוא מפלצת והוא איבד את זכות הקיום שלו ואת כל הזכויות האנושיות ברגע שהוא שלל את זכויות הנאנסות.

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא חולה הוא מחליא בלי קשר לקראדי

      יופיטר, 10/12/06 11:46

      המשטרה מדליפה ומפטפטת מעבר לתחום הסביר. היה רצוי שתפעל יותר ותדבר פחות.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הפדיחה של המשטרה שלא הצליחה לתפוס אדם אחד ואל תגידו שהוא חכם!

    בני סלע, 10/12/06 02:03

    איך המשטרה שהיא כל כך גדולה לא יכלה לתפוס בנדם אחד ולא נגיד שהוא התחבא. הוא היה גלוי ליד כולם והולך כאחד האדם אז איך המשטרה לא יכלה עליו יש שתי אפשרויות אחד שהמשטרה ממש לא יודעת לעשות כלום או שהמשטרה עזרה לו לברוח תחליטו אתם. ביי

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    המשטרה זבל ושלא ישחקו אותה על חשבון זכויות האסיר (ל''ת)

    נגעלת מהמשטרה, 10/12/06 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    השב''ס שלל? למה מה! למה שלא יברח?!

    שב''סניק במסיכה, 10/12/06 01:28

    בני סלע איש חולה שצריך להיות בבית חולים פסיכיאטרי. צריך להוציא אותו מהידיים של היצורים מהשב''ס, שנותנים לו לברוח ואז מענישים אותו שברח. מה יעשה? הם מתעללים בו בכלא לפני שהוא בורח, מתעללים בו כשהוא חוזר, וגם לוקחים לו את ה''זכויות'' שלו על זה שברח מההתעללויות הראשונות שלהם, תוך כדי שהם מתעללים בו שוב.
    סלע עדיף אלף פעם על פני אנס במסיכת שב''ס שנראה נורמלי. עם סלע לפחות אפשר לדעת למה לצפות.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בני פגעו בזכויותך !

    אורי, 10/12/06 01:25

    דע לך בני סלע , כי כבודך וזכותך לפרטיות , וזכותך לכבוד עצמי , המעוגן בחקיקה על חוקית , בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, נפגעו , בכך שהשוטרים הערסים הביריונים הציגו אותך לראווה כאילו היית מוצג אנתרופולוגי ( לא שהם יודעים מה זה).

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      אורי, 10/12/06 02:21

      הגב לתגובה זו

    • מוצג אנתרופולוגי הוא לא יכול להיות

      א, 10/12/06 02:44

      הוא לא מספיק אנושי..
      חוק כבוד האדם לא תקף לגבי אסירים.... למה? ככה קבע המחוקק..

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הייתי אומר שהמשטרה והשב''ס חבורת קופים אבל הם לא מגיעים לרמה של כלב.

    החבר'ה הטובים, 10/12/06 01:25

    מי יותר גרוע, בני סלע או המשטרה והשב''ס?
    בואו נבדוק.
    1. בסיפור ההימלטות - סלע טוב בהרבה. תפקידו של אסיר - להימלט. תפקידו של סוהר או שומר - לשמור עליו בפנים. סלע הצליח, הקופים נכשלו.
    2. בסיפור של ההישארות בחוץ - סלע שוב מנצח בענק. לקופים לא היה מושג ירוק מה לעשות. הם הוציאו הודעות לעיתונים, הקימו לעצמם ועדות חקירה של קופים בכירים, לא עשו שום דבר מתקבל על הדעת כדי לתפוש אותו, והתפללו שייפול וישבור רגל, או שאיזה אזרח יתפוש אותו בשבילם. אה, כן. והם רדפו אחרי נהגי טוסטוסים מסכנים. יופי.
    3. בסיפור התפיסה: כאן, הקופים מתגלים ככל כך מכוערים שפשוט בא לבכות כשמסתכלים עליהם. הם גורמים לסלע להיראות כמו צדיק תמים, ולא נשאר אלא להתפלל שישימו את עצמם מאחורי סורג ובריח ויעשו לעצמם את הטובות שברור לחלוטין שהם עושים לסלע על ימין ועל שמאל.
    רק סדיסטים מופקרים ואדיוטיים מתגייסים לשב''ס ולמשטרה, או שמדי פעם מופיע שם גם איזה פרצוף שלא מתחשק למעוך?
    אז כן, גם בסיפור התפיסה בני סלע יוצא מנצח, כי הוא יוצא יותר יפה מהגודזילות שאספו אותו מידי האזרחים הטובים, יותר יפה מהמשפחה המכוערת שלו, ויותר יפה משודדי המתים שהתנחלו בכל מקום בארץ כדי להרוויח את המאה אלף שקל המטונפים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כמה עוד נשתוק?למי שנשאר מצפון שידבר

    מיכל, 10/12/06 01:22

    אסור לנו לשתוק המחזה הזה הוא בלתי נתפס .. ומה לגביי זה שהאסיר התלונן על כך שהיכו אותו והטרידו אותו לכן ברח? אסור לנו לאפשר למדינה שלנו להמשיך להידרדר זו הזדמנות מצויינת להקים צעקה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לשלול את זכויות המפכ''ל והשוטרים ש''שמרו'' עליו

    פוטוס, 10/12/06 00:46

    זה יותר חשוב מאשר לשלול את הזכויות של האנס. הוא ביצע את תפקידו - לברוח - והם לא ביצעו את תפקידם - לשמור עליו. מפכ''ל אפס, עסוק בועדת זיילר, שילך הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    באמריקה כאשר בורח אסיר ותוך כדי בריחה לא פגע באף-אחד

    אמנון בן-יהודה, 10/12/06 00:37

    וכאשר הוא נתפס הוא לא מקבל שום עונש על הבריחה ! האיש תיעתע בכל משטרת ישראל מהרגע שהוא ברח תוך שהוא פועל בקלאסה חבל על הזמן והציג את השוטרים במלוא טיפשותם קבל עם ועולם הצליח לכבוש את כל ערוצי החדשות וכל זאת מבלי לפגוע באף אחד !אוסיף שאומנם נגזרו עליו 35 שנה אך אם מורדים שליש והתנהגות טובה הוא עשוי לצאת בעוד תקופה לא ארוכה ! אך למה השוטרים הרימו עליו יד ? למה ?

    הגב לתגובה זו

    • כי השוטרים סדיסטים (ל''ת)

      יעל, 10/12/06 06:17

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    יפה.. אני רואה התחילו לעשות תאים של סלבים. יש עוד זוגות שלא שמענו

    מעריצה, 10/12/06 00:33

    עליהם?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל השורים סלעים, איני מאמין להם לשום

    לווין, 10/12/06 00:19

    לא מאמין לשום מילה של המשטרה ,
    הם כשלו בבריחה ובתפיסה והשוטרים צריכים לתת את הדין , דווקא לסלע מגיע פרס על כך שהצליח להוכיח את מחדלי המשטרה

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אחרי שהמשטרה שללה את זכותו לכבוד כאדם

    איש הפיל, 10/12/06 00:12

    מה זה משנה מה השב''ס יעשו?
    אחרי התמונות של אתמול יש לי רק דבר אחד להגיד על משטרה - בושה!
    מצו את הדין עם מי שקיבל את ההחלטה להציג לראווה את השלל.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    המשטרה שופכת את הזעם על האדם היחיד שבכוחה. . .

    אלכס, 10/12/06 00:12

    אז נכון הוא אנס, והוא גם נמלט ועוד הרבה טענות צודקות שכאלו.
    אבל ריח זר של התעללות לשמה עולה באפי. שבועיים הוא שם את הרשויות ללעג והשוטרים ישבו בחדריהים קוצצים ציפורניים בעוד לרשותם מערכת אדירה של משאבים ומולם אדם יחיד ללא שום עזרה נרדף על ידי כל העולם (האנשים הכי קרובים עיליו הם שהסגירוהו לבסוף ! . . . ) אז אנא תנו כבוד ליריב שלכם וכעת כאשר הוא לא מסוכן לציבור על תתנקמו בו ובתעוזתו על הפאשלות שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איזה באסה

    האיש והאגדה, 10/12/06 00:06

    איזה באסה שתפסו אותו זה ממש מעצבן רציתי שהוא יסתדר כמו בנמלטים שהם תותחים חובה לראות נמלטים

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    על מה מענישים אותו בדיוק??

    שפויה, 10/12/06 00:02

    אסיר לא צריך להיענש על בריחה, אלא השוטרים שאיפשרו אותה. ברור שאסיר שנידון ל-35 שנים ינסה לברוח, אין לו כמעט מה להפסיד. מרעים לו את התנאים רק בגלל יצר נקם של המשטרה שנכשלה.
    לא אתפלא אם נציגים בריונים של אותה משטרה גם הפליאו בו את מכותיהם, ולא הסתפקו בהשבתו לכלא.

    הגב לתגובה זו

    • כן גם הרביצו לו מכות של יס''מ אבל גם היו חברה שהצטלמו איתו

      קובי, 10/12/06 03:05

      המשטרה זבל

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    החשבון מחר אצל גבי גזית !!

    ע. מיכאלי, 09/12/06 23:55

    מחר ככל הנראה גבי גזית הולך להכות את המשטרה שוק על ירך בגין הקרקס התקשורתי הדוחה שנוהל ע''י הדוברות המשטרתית והמפכ''ל בערב שבת. תתחילו להתחפר !!

    הגב לתגובה זו

    • איפה? בכספת?? חח (ל''ת)

      שי, 10/12/06 03:03

      הגב לתגובה זו

      • ברשת ב' בין 10.00 ל 12.00. (ל''ת)

        אורית פוקס, 10/12/06 09:15

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    תשובה לגאידמק: לולא שר ביטחון - פרץ היה יכול להיות שוטר!!!

    בל לבייב, 09/12/06 23:41

    נ.ב. אני מודה שלא חתמתי בשמי האמיתי, כי אחרת הייתי צריך להזמין אותם לחומוס. אני מעדיף לקרוא לאשיה מאשר לדבר עם שוטר בור.

    הגב לתגובה זו

    • פרץ היה יכול להיות המתרגם של המשטרה! (ל''ת)

      אמחלה, 09/12/06 23:48

      הגב לתגובה זו

    • רוב השוטרים והסוהרים ניראים ומדברים כמו קרוביי מישפחה של

      אהרי אשכנזי, 10/12/06 02:41

      אמיר פרץ.........
      מפחיד אההה?

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בני סלע אנס לי את הטלוויזיה

    צופה חדשות מאוס, 09/12/06 23:40

    לא מספיק שאת מהדורת החדשות של יום שישי קטעו באמצע לדווח ( במשל שעה ) שתפסו אותו, אז גם במהדורה של יום שבת בערוץ 2 הקדישו איזה חצי שעה לסיקור הפרשה. בסדר יופי תפסו אותו, מה אין עוד חדשות? אין עוד צרות ובעיות בארץ שצריך לדווח עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • ולך אין חיים?...

      א, 10/12/06 00:45

      צא לטייל.

      הגב לתגובה זו

    • שבת שלום

      בני סלע, 10/12/06 02:06

      איך ראית טלוזיה בשבת ? זה אסור

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    רק אל תאבדו אותו שוב

    נדב, 09/12/06 23:34

    עכשיו תתחיל סדרה של טיולים בעקבות כל העתירות הטפשיות שלו ומה יקרה אם שוב המשטרה תאבד אותו ??? זה בהחלט יכול לקרות

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חתיכת אפסים - זו ענישה נקמנית ותו לא (ל''ת)

    יעקב, 09/12/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פאדיחה

    אלוש, 09/12/06 23:16

    פאדיחה למשטרה ולכל אנשי ביטחון ! תתחילו לעבוד ברצינות

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אכזריות וטימטום

    חן, 09/12/06 22:56

    האדם חולה , למה לבודד אותו ןלהוסיף על סבלו? אני קוראת לעמותות לזכויות האדם לא לעמוד מנגד ולא לתת למשטרה וחברה שאיבדה את מצפונה לאבד צלם אנוש ולרמוס את כבוד האדם גם אם נשללה חירותו וגם אם הוא מרצה עונש על מעשים קשים. אחרת אנחנו נעשים גרועים יותר ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • בוא'נה, זה אמיתי או שזו פרודיה????? (ל''ת)

      מוטרד, 09/12/06 23:11

      הגב לתגובה זו

      • אני מניחה שאמיתי. ומסכימה עם כל מילה.

        אני, 10/12/06 00:04

        אם תהיה קצת פחות אטום, תוכל להבין.

        הגב לתגובה זו

      • אם היית נאנסת על ידו לא היית מדברת ככה... (ל''ת)

        טיפה הזדהות, 10/12/06 00:45

        הגב לתגובה זו

    • המפלצת הרוויחה ביושר את כל המיגבלות הקלות הללו (ל''ת)

      גיל אזולאי, 10/12/06 00:28

      הגב לתגובה זו

    • למה את לא חושבת לכמה נשים הוא הרס להם את החיים (ל''ת)

      אלמונית, 10/12/06 00:32

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מנוולים בכחול האיש הזה חולה אתם לא מבנים חולה!!!!! (ל''ת)

    רפי, 09/12/06 22:54

    הגב לתגובה זו

    • אז מה?? שיבריא על חשבונו, לא על חשבוני! (ל''ת)

      המרחם על אכזרים, 09/12/06 23:49

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בכלל לא הוכיחו שזהו בני סלע

    אורי, 09/12/06 22:34

    למה לא פרסמו את ממצאי בדיקת טביעת האצבעות? השוטרים הערסים חשו במצוקה על כשלונם, ולכן ייתכן, שהם טפלו עלילה על אדם תמים. את משפט דמניוק כולנו זוכרים. הבה הוכיחו בבית מפשט, שזהו בני סלע. עד אז מדובר באדם שלזקץ החפות חלה עליו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא צודק - למה המשטרה לא הציגה את טביעת האצבעות? (ל''ת)

      רחום, 09/12/06 23:33

      הגב לתגובה זו

    • תיכחת שמאלני, ואם זה לא בני סלע, אתה רוצה שהמדינה תתבזה? (ל''ת)

      ברוך, 09/12/06 23:34

      הגב לתגובה זו

      • אתה מזכיר לי את מה שטענו האנטי-דרייפוסינים

        אורי, 09/12/06 23:45

        אוסר לזכות את דרייפוס, כדי שהצבא לא יתבזה!

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    ממש גאון בני סלע

    צחי, 09/12/06 22:28

    בכותרת הכתב כתוב שהוא אמר למפקד הכלא כי ידע שכולם מחפשים אחריו ולכן נע ממקום למקום......פששששש, איזו תובנה, איזו מחשבה......

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פרדס חנה -על המפה.!

    חרדס פנה, 09/12/06 22:26

    סוף סוף מישהו בא לפ''ח

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם פרדסיה?

      דני, 09/12/06 23:00

      הוא עבר ממש קרוב אלינו! איזה פחד....

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    המשטרה נתנה לו לברוח, והאזרחים היו צריכים לתפוס! אפסורד לא? (ל''ת)

    אריאל, 09/12/06 22:21

    הגב לתגובה זו

    • אכן ''אפסורד''... (ל''ת)

      יואב הזועם, 09/12/06 22:36

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    איזה סיפור עשו? כמה מחבלים שרצחו מסתובבים והטמבל רוצה לשחרר עוד! (ל''ת)

    איזה סיפור עשו!, 09/12/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    למספר 11- שמע קטע

    ל, 09/12/06 22:18

    בכל יום כמעט אתה יכול למצוא שני שוטרים שמחנים את ניידת הסקודה החדשה שלהם ברחוב קריניצי, כופר היישוב ברמת גן מול חנות הלחם. ומה הם עושים שם? אורבים לאנשים תמימים שחוצים את הכביש שלא במעבר החציה. והרי ברור, שללא חינוך מחדש אים טעם לנסות להעמיד שוטר על כל אזרח הולך רגל. אבל מה לעשות, הכי קל לעשות את היומית כשעומדים מתחת לגג (בחורף) ובטח המיזוג (בקיץ).

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    פריצת הכספת

    בירנית, 09/12/06 21:17

    אולי מס ככנסה יבדוק למה הכסף להחלפת הרכב היה בכספת ולא בבנק..

    הגב לתגובה זו

    • כי הבנקים עצמם הם שודדים (ל''ת)

      ארז, 10/12/06 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם השוטרים ומתנדבי משמר אזרחי חובבנים!!! (ל''ת)

    כל הכבוד למשטרת, 09/12/06 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בני סלע לא דיבר בחקירה

    סובייקטיבית, 09/12/06 21:00

    אז מה אתם ממציאים כותרת שהוא אמר שהוא נע ונד? מאיפה לקחתם את זה? תתחילו להיות אמינים או שאני עוברת למתחרים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    :::::::: ''בני ילד רע'' - תואם את המציאות

    216, 09/12/06 20:53

    ''בני ילד רע '' - תואם את המציאות:
    --------------------
    יש לי חבר שקוראים לו בנימין
    אבל אני קוראת לו בני
    אני אהיה בת עשר בעוד כמה ימים
    ובני קצת יותר קטן ממני

    אנחנו נפגשים כל יום בצהריים
    בחצר ליד הקן של היונים
    בני מראה לי איך עומדים על הידיים
    ואני מראה לו את התחתונים

    בני, בני ילד רע
    אני אוהבת אותו כל כך נורא
    בני, בני ילד רע
    אני אוהבת את בני
    ילד רע.

    בני אין לו אמא הוא אומר שהיא נסעה
    להביא לו אווירון ואופנים
    לי יש אמא וגם אבא גם אחים שבעה
    מתי הם כבר יסעו ליום יומיים?

    כשבני רעב אז לוקחים אותו לשוק
    ואם השוק מלא אז זה מצליח
    בודקים שאין שומר והמוכר עסוק
    ובני מסלק לו אבטיח

    בני, בני ילד רע
    אני אוהבת אותו כל כך נורא
    בני, בני ילד רע
    אני אוהבת את בני
    ילד רע.

    לפעמים אני ובני משחקים באבא אמא
    הוא צועק עלי וגם נותן מכות
    אחר כך הוא אומר לי תשתקי כבר סימה
    אחרי מכות באות הנשיקות

    בני רוצה שנתנשק עם השיניים
    כמו בטלוויזיה בקפה
    בשביל שהוא יהיה מבסוט עד השמיים
    אני תמיד חולה והוא תמיד רופא

    בני, בני ילד רע
    אני אוהבת אותו כל כך נורא
    בני, בני ילד רע
    אני אוהבת את בני
    ילד רע.

    לבני יש עיניים שרואות הכל
    ותלתלים שחורים עד הכתפיים
    הוא שר שירים של אלוויס
    של אלוויס הגדול
    וכל גופו רועד במכנסיים...

    בני, בני ילד רע
    אני אוהבת אותו כל כך נורא
    בני, בני ילד רע
    אני אוהבת את בני
    ילד רע.

    הגב לתגובה זו

    • נכון ביותר (ל''ת)

      יפה, 09/12/06 23:53

      הגב לתגובה זו

      • אידיוטים, את המילים כתב אחד

        אידיוטים, 10/12/06 03:43

        שאנס בעצמו.

        ואנשים מטומטמים במדינה עוד ממשיכים לשיר את זה.
        ועוד חושבים שזה יפה.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    די למחזר את אותו מידע בעשר כתבות שונות (ל''ת)

    ן, 09/12/06 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מגיע לי 100,000 שידרתי לשוטרים היכן הוא (ל''ת)

    אני לא אורי גלר, 09/12/06 20:40

    הגב לתגובה זו

    • אז מה?

      צילי'י12, 09/12/06 23:29

      לא הבנתי מה הקשר

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יופי שצילמו את סלע! יופי שהשוטרים התגאו! אולי נבין שלרגשות חשיבות

    סובייקטיבית, 09/12/06 20:37

    יופי שצילמו את סלע! יופי שהשוטרים התגאו! אולי נבין שלרגשות חשיבות
    גם ברמה הלאומית!

    פעם פעם כשהיינו מדינה קטנה, חכמה וחזקה התגאנו! התגאנו כשניצחנו! התגאנו כשנקמנו באויבינו! התגאנו, שמחנו, השווצנו וחשנו שאנחנו מדינה קטנה בלב המזרח התיכון.

    משהו ברגשות שלנו התעוות... שכחנו להרגיש. שכחנו להתגאות. שכחנו לנקום באוייבים אכזריים. שכחננו לשמוח. שכחנו לבכות. שכחנו לחוש. ואז התחלנו להפסיד ולהתפורר...

    יופי שהשוטרים התגאו! בעיקר אלו שקפצו על האנס האכזרי! כל הכבוד להם!שיצלמו אותם לתמונה לאומית! מגיע להם!

    הגב לתגובה זו

    • תמונות דוחות, אכזריות ומשפילות. גם את המשטרה. (ל''ת)

      צלם אנוש, 10/12/06 00:08

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    התביישתי נורא מהתנהגות השוטרים - אור הזרקורים היה עליהם והם

    chava, 09/12/06 20:36

    נראו מה-זה smugged במילא הם לא יבינו את המילה הזאת. תחפשו במילון... והעיתונאים המחפשים דם, רייטינג. תתביישו לכם. חיכיתי ל''מועדון לילה'' ונאלצתי לוותר עליו הפעם בגלל העליהום הדוחה הזה. מדינה שטחית ומציצנית.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה בגלל שהמשטרה מזלזלת בעבירות רכוש

    ג'יימס בונד, 09/12/06 20:31

    אם חלילה יפרצו לכם הביתה מחר, יבוא שוטר וירשום לכם פתק בשביל הביטוח וכאן הטיפול יגמר.
    אם המשטרה הייתה רצינית הם היו לוקחים טביעות אצבע (אפשר היה לקלוט מי הפורץ ) ושואלים על מפתחות רזרביים וכו' ואז היו מציבים מארב ולוכדים אותו.
    פשוט עד כאב.
    אני מתערב איתכם שהוא פרץ בתקופה הזו לעוד דירות (אחרת איך היה מתקיים ושומר על עצמו נקי ומגולח)

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בושה למשטרה, מטומטמים נמאסתם!

    אבי, 09/12/06 20:18

    בושה למשטרה, פתאום הם גיבורים, מתאדרים במסיבת עיתונאים טיפשית, פתאום קראדי מחייך, דיכטר צוחק וטוען כי התפיסה היא כמו סרט הוליוודי, טיפשים! אתם הבעיה לא בני סלע, די לטחון כמה אתם גיבורים, אני הולך לישון עם 7 מליון אזרחים בארץ ללא בטחון, עם פחד של גנבים, רוצחים, אנסים ו.. שוטרים שלא עושים כלום ולא מעניקים בטחון, ולא עושים את עבודתם נאמנה!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חובה לקרוא את מספר 11

    דר ווטסון, 09/12/06 20:14

    המשטרה עושה מהציבור צחוק!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אחלה שירות - עוד מס' שנים ישתחר

    לילית, 09/12/06 20:12

    יכתוב ספר ויתעשר אולי יקפוץ לבוליווד ויעשה גם סרט לא התבלבלתי בוליווד לא הוליווד

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נראה לי כמו ציד של חיה פצועה.

    אני מהצפון, 09/12/06 20:09

    האיש חולה. ההתנהגות שלו לאורך כל הדרך אינה נורמטיבית.
    הפסטיבל שהמשטרה ערכה אתמול היתה ביטוי לתסכול וחוסר מקצועיות.
    האיש חולה.
    כבר שהיה ילד הראה סימני מצוקה אדירים. ומה עשינו כל השנים בכלא? האם טופל?
    לסגור אדם חולה ולשכוח ממנו , האם זו מטרת הכליאה?

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדרבנות. (ל''ת)

      חושבת עצמאית, 10/12/06 00:10

      הגב לתגובה זו

    • הגדרה עצובה ונכונה. (ל''ת)

      נירה, 10/12/06 01:47

      הגב לתגובה זו

    • ציד של חיה. לא פצועה!

      כמו שצריך, 10/12/06 03:40

      הפצועים האמיתיים הם הקרבנות שלו.

      לא חולה! אכזר!

      היה במוסד שיקומי. לא מעוניין להשתקם.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    רק רגע: הוא ביקר את בני משפתו...

    לא שרלוק הולמס, 09/12/06 20:09

    והמשטרה המהוללת שלנו לא שמה מארב ליד הבתים שלהם למקרה שהוא יבוא לשם?

    רק שתבינו, ברחוב שטרית בתל אביב, בין גני התערוכה לרמת החייל ישנה ניידת של משטרת התנועה, עם שוטרים ואקדח לייזר שאורבים לפושעים מסוכנים שנוסעים שם לעבודה.
    הניידת היתה שם כל יום בשבועיים האחרונים.
    ועל כך נאמר: ''לא ינום ולא יישן שומר ישראל''

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני לא מבין דבר אחד

    אילן, 09/12/06 20:03

    סלע היה בקיבוץ עורר חשדה סיפרה לחברים ולקב'ץ
    ואחרי זה סלע חזר לדבר איתם והם לא מתנפלים עליו???
    100 אלף שקל, אהבלים הלוו?

    הגב לתגובה זו

    • צעדים למניעת תופעות כאלה

      יוסי, 09/12/06 20:12

      1 הפיכת הטיפול הפסיכולוגי לידידותי וזול לכל דורש
      2 מעקב אחרי חריגים החל מילדות ושליחתם לטיפול פסיכולוגי על פי חוק
      3 הוצאת שרלטנים מהמקצועות הפסיכולוגיים ושליחתם לכלא אם צריך כדי לנקות את המקצוע
      4 שינוי מדיניות הענישה ממדיניות נקמנית למדיניות טיפולית כולל זריקות כימיות וכו בין כותלי הכלא (לא במקום כלא)
      5 מעקב שיקומי אחרי עברייני מין
      על פי חוק הבנה כי עבריינות מין הינה בגדר מחלה ולא עבירה רגילה .
      6 הטלת מס אלימות ופורנוגרפיה שיממן את הטיפולים הנ''ל ויוטל על יצירות בעלי אופי אלים וקשה וימנע את הצינזור שלהן אך יגבה מהן מחיר חברתי.

      הגב לתגובה זו

      • המדינה התרשלה בטיפולה בסלע. ידוע סיפורו האישי ועבירת המין שנחשד

        המדינה התרשלה, 09/12/06 21:34

        בביצועה כבר בעת היותו קטין. אם הרשויות היו פועלות כבר אז ניתן היה אולי לשקמו ווללוותו לחיים אחרים. וכולנו היינו יוצאים נשכרים מכך. הקורבנות לא היו וכאבן הקשה מנשוא לא היה, אנחנו לא היינו נושאים בעשרות מיליוני ש''ח של שהותו בבתי הכלא וכו'.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    רק רגע: הוא ביקר את בני משפתו...

    לא שרלוק הולמס, 09/12/06 20:03

    והמשטרה המהוללת שלנו לא שמה מארב ליד הבתים שלהם למקרה שהוא יבוא לשם?

    רק שתבינו, ברחוב שטרית בתל אביב, בין גני התערוכה לרמת החייל ישנה ניידת של משטרת התנועה, עם שוטרים ואקדח לייזר שאורבים לפושעים מסוכנים שנוסעים שם לעבודה.
    הניידת היתה שם כל יום בשבועיים האחרונים.
    ועל כך נאמר: ''לא ינום ולא יישן שומר ישראל''

    הגב לתגובה זו

    • אבל אי אפשר לתפוס שמש על יד הבית שלו

      עלמה, 09/12/06 22:35

      ולכן השוטרים העדיפו לההשתזף ים.

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך היא שמה מארב אך לא פעלה

      א, 09/12/06 22:40

      מסיבה פשוטה ,המתינה לדעת אם המשפחה סייעה לו ,או שתסגיר אותו.

      הגב לתגובה זו

      • זו מנטליות של לייצר מכסת דוחות

        ב, 10/12/06 06:01

        מסתובב חופשי פושע מסוכן שהשאיר קורבנות רבים. אם המשטרה נתנה לו להמשיך להסתובב רק בשביל שתוכל אולי לתקוע עוד כמה כתבי אישום (ואולי להאשים עוד אנשים בביזיון שלה) אז זו רשלנות והפקרות חיי אדם והוכחה ניצחת שהדבר האחרון שמאפיין את משטרת ישראל זה שמירה על בטחון הציבור.

        אוי לנו אם מה שאתה טוען זה נכון!

        הגב לתגובה זו

      • אשרי המאמין...

        אורית פוקס, 10/12/06 09:12

        מסתובב אנס מסוכן,שכל המשטרה בעקבותיו וכל מה שמעניין את המשטרה לדבריך, זה לבדוק אם המשפחה האומנת תשתף או לא תשתף איתו פעולה .
        יש לך את זה!

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    דיי לדבר על זה כבר!!

    השחור הלבן, 09/12/06 19:59

    תפסו אותו,זהו,הוא לא היה צריך לברוח,כאן נגמר הסיפור,אל תהפכו את המקרה האידיוטי עד כאב הזה ליותר גדול ממה שהוא.

    מספיק לעסתם את הנושא,לא רוצים לשמוע יותר על החלאה הזה,אתם רק עושים לו שירות.

    הגב לתגובה זו

    • אך.. אין כמו לטמון את הראש בחול

      יען, 09/12/06 20:22

      כשהראש עמוק בחול
      לא שומעים על בעיות
      לא רואים בעיות
      רק צריך להיזהר לא לטמון את הראש איפה שהקרנף בילה קודם עם עיתון וסיגריה

      הגב לתגובה זו

      • חחח קרעתם אותי מצחוק

        תגובה מאחת, 10/12/06 00:09

         

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    תודה לאלוקים

    בתי, 09/12/06 19:51

    אם לא היו מוצאים אותו...מי יודע מה היה קורה....?פחדתי ללכת ברחובות עד עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • את צריכה להמשיך לפחד, השוטרים לא מזיזים לנו! (ל''ת)

      עבריין מצוי, 09/12/06 20:21

      הגב לתגובה זו

      • אפשר להוריד את הפחד, אסור להוריד ערנות

        תמיד להיות ערני, 10/12/06 03:37

        לצערי הוא לא החלאה היחידה שיש במדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    רק רגע: הוא ביקר את בני משפתו...

    לא שרלוק הולמס, 09/12/06 19:42

    והמשטרה המהוללת שלנו לא שמה מארב ליד הבתים שלהם למקרה שהוא יבוא לשם?

    רק שתבינו, ברחוב שטרית בתל אביב, בין גני התערוכה לרמת החייל ישנה ניידת של משטרת התנועה, עם שוטרים ואקדח לייזר שאורבים לפושעים מסוכנים שנוסעים שם לעבודה.
    הניידת היתה שם כל יום בשבועיים האחרונים.
    ועל כך נאמר: ''לא ינום ולא יישן שומר ישראל''

    הגב לתגובה זו

    • קצת אמונה

      לילילילי, 09/12/06 20:04

      על זה אומרים-זה תלוי באלוקים!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • על זה אומרים שה' שומר על מי ששומר על עצמו

        יהודי מאמין, 09/12/06 20:10

        ואוי ואבוי למי שיסמוך על המשטרה המטומטמת שלנו שתמשור עלינו!

        הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      בר, 09/12/06 21:15

      המשט רע טובה רק בלרשום דוחות

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא יכול לצות משוטר מה שאתה מצפה מבעל תעודת בגרות

      חנן, 09/12/06 23:38

      זה לא סוד: השוטרים בישראל מאוד טיפשים. לרובם אין תעודת בגרות, ולכן אתה לא יכול להלין על כך שהם לא הציבו מארב. אתה סתם משמיץ אותם. זה כמו לשאול ילד בן 5, למה הוא לא יכול לפתור משוואה ריבועית!

      הגב לתגובה זו

    • ואיך הם לא בדקו טביעות אצבעות בבית הפרוץ?

      ג'קי, 10/12/06 01:45

      אם היו לוקחים ברצינות את תלונת המשפחה שפרצו לה לבית היו מוצאים טביעות אצבעות של האנס ומחפשים אותו לפי מספר הרכב שגנב. איך על זה הם לא חשבו???

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    טוב שיגאל עמיר לא ברח,פאדיחה למשטרה עם פרשת סלע! (ל''ת)

    חוקריקו קו קו, 09/12/06 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    התנהגות המשטרה והתקשורת בושה!

    חיים בר, 09/12/06 19:41

    זה היה מגעיל לראות איך מנערים
    אותו כדי שהצלמים המסריחים יתפסו תמונות טובות. והשוטרים נראו כמו שני מפגרים מתפוצצים מאושר כמוציידי אדם מבחילים. והתקשורת שחגגה על כל הסיפור בפריים טיים כשכל המדינה שלנו עומדת על קיומה כחוט השערה מול אירן מול עזה מול העולם הכל נהרס והם מתעסקים בפרשה שולית מעבר לכל פרופורציה.
    וטוב שתפשו את הנבל אבל ... בדרך כול מי שעסק בזה נראה לא יותר טוב מימנו.

    הגב לתגובה זו

    • אם הייתה אישה, לא היית חושב שזו פרשה שולית

      חני, 09/12/06 19:55

      תתבייש לך. אם היית אישה, או הייתה לך בת, והיית מרגיש את תחושת הפחד שליוותה אותנו מאז בריחתו, לא היית מכנה זאת פרשה שולית.

      הגב לתגובה זו

      • צודקת (ל''ת)

        נמאס מאטומים, 10/12/06 03:38

        הגב לתגובה זו

    • אם אתה היית תופס אותו היית.....

      אורן, 09/12/06 20:36

      אם אתה היית תופס אותו בטח היית מצטלם עם כל עיתון אפשרי והיית הולך לכל תוכנית אפשרית וגם לוקח כסף על זה אז מה אם הוא ברח לשוטרים בת''א אז השוטרים שתפסו אותו לא יכולים לצחוק ולהצתלם אהההההה

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה לחלוטין! גועל נפש.

      מזועזעת, 10/12/06 00:16

      מציגים את בני סלע, תשוש וחולה, בטח גם מוכה, כדי שכולנו נתפוס זווית טובה של החיה. כמעט הקאתי. שוטרים קטנים ומפגרים.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד לבני משפחתו,שידעו מיהוא עומד לפניהם... (ל''ת)

    מיקי פרץ, 09/12/06 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה לא מטהר את מחדלי המשטרה!!!יש לערוך שם שינויים גדולים!!! (ל''ת)

    צחי, 09/12/06 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תודה לכל השוטרים שעבדו יום ולילה ...

    אור, 09/12/06 19:33

    עד ללכידתו של האסיר הנמלט.אני מציע לכולנו לחזק את ידי המשטרה ושוטריה במלחמתה בפשע.אני מקווה שמשטרת ישראל תתחזק ותגדל לטובת הציבור כולו, חזק ואמץ.

    הגב לתגובה זו

    • איפה הם ואיפה הכבוד...

      מישהי, 10/12/06 00:19

      על מה כל הכבוד? על שהציגו אדם חולה תשוש וחבול כמו בבון בגן חיות?
      בושה גדולה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    איך לא חיכו לו במקומות צפויים?

    משטרה חנטרישית, 09/12/06 19:23

    שיפסיקו לחגוג, אין להם כל סיבה לכך

    הגב לתגובה זו

    • משטרה עלובה

      אזרח רגיל, 09/12/06 20:00

      המשטרה הזו גיבורה גדולה על אזרחים תמימים ושומרי חוק .תראו כמה הם משקיעים בלתפוס נהגים שנסעו כמה מטרים ללא חגורת בטיחות

      הגב לתגובה זו

      • טוב מאד שמקפידים

        בנצי האדום, 10/12/06 03:58

        אסור בשום פנים לסוע בלי חגורה, ביחוד לא עם ילדים מתרוצצים מאחור.

        מדובר בגורם התמותה מס' 1 בקרב ילדים. תאונות דרכים כשלא חגורים. בחיי.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    די להדלפות האין סופיות מחקירות המשטרה

    מריו פילו, 09/12/06 19:19

    או שהחוקרים סיפרו לעיתונות על התנהגותו בחקירה, או שהעיתונאים המציאו הכל.
    האפשרות הראשונה נראית סבירה יותר.
    כך מדליפים גם מחקירות של חפים מפשע.
    צריך לחקור גם את החוקרים המדליפים.

    הגב לתגובה זו

    • סתם מתעללים בו. אילו היה כלב, יפי

      נביל, 10/12/06 03:49

      הנפש היו מקימים קול זעקה רמה.

      האיש אנס ואולי רוצח בפוטנציאל. החברה בעזרת מערכת השיפוט שלה החליטה שיש להרחיקו מקירבה בכדי להגן על חבריה. זהו עונש קשה מאוד לבן אדם.

      מה צריך לעשות? א- להוציאו להורג, או
      ב- האיש מונע בכוח שהוא אינו שולט בו. באם יעקרו אותו, הוא ינותק מהמנוע שדוחף אותו לאנוס.

      מה החברה תרויח? את עלויות החזקתו בבית הסוהר בשלושים השנים הבאות. באם יברח שוב מי מבטיח שהוא לא ירצח את קורבנו ובמקביל האיש יכנס למעגל העובדים במדינה ויתרום את חלקו לפיתוח המדינה.

      מי שחושב שעיקור באילוץ אינו אנושי פשוט טועה. חרות עדיפה על בית כלא....

      אני מאמין לו שהוא הוכה קשות ע''י השוטרים שכילו בו את חמתם על שחשף את ערוותם. יש להעניש את השוטרים המכים.

      הגב לתגובה זו