• 89.

    מניפולציית בני סלע , אנשים שכחו כנראה את הילדות האומללות שהנתעב הז

    רונה, 11/12/06 16:07

    שינמק בכלא ויתעללו בו יום יום , רגע רגע

    • נכון!!

      יעל, 11/12/06 16:50

      סוף סוף יש כאן תגובה עם קצת שכל והגיון אני הייתי פשוט בהלם מכך הרבה כתבו פה שצריך לחמול ולסלוח לאנס הזה ....לאן הגענו .?

  • 88.

    אתם יודעים למה הוא בכה????

    נקה 7, 09/12/06 17:54

    כל אחד ש''ישב'' קצת בכלא יודע שאנסים הם ה''מיץ של החרא'' ולהם נותנים להרים את הסבון במקלחת והוא לא כלככך מתגעגע אל ה''חברים'' שלו בכלא.

  • 87.

    שלא יילל גם הוא פגע בבנות בלתי מוגנות - בכיין פחדן גיבור על חלשות

    יופיטר, 09/12/06 16:27

    אין בליבי רחמים עליו - נהפוך הוא!

  • 86.

    צריך לשחרר את בני סלע ולהכניס את כל המדינה לכלא בבידוד (ל''ת)

    אבי בן זכאי, 09/12/06 15:09

    • אותך צריך להכניס לתא עם בני סלע (ל''ת)

      נביא זעם, 09/12/06 15:36

      • לא...הוא צודק בהחלט.

        אריאל, 09/12/06 18:28

        לכל אלה ששמחים וצוהלים, אני מזכירה לכם שהחיים של בני סלע היו הרבה יותר גרועים מאלה שנאנסו.
        קיבינימט הוא ראה את אבא שלו מתאבד, הוא נאנס בגיל 8, והשוטרים מצטלמים איתו כאילו הוא כלב, בגאווה. שיתביישו!!!
        אני פשוט בכיתי כשראיתי שככה תפסו אותו והרימו אותו מול המצלמות! לאן הגענו?! הבנאדם לא אכל שבועיים ואני די בטוחה שהוא היה לחוץ ברמות מטורפות, אפילו אורי גלר דיבר על המסכן.
        הוא הולך להיות בכלא לשארית חייו, אני צודקת? אז תעזבו אותו לנפשו! שוטרים מטומטמים!

        • צודקת בהחלט

          מירה, 10/12/06 10:59

          אני לא מתעלמת מסבלן האינסופי של קורבנותיו , נהפוכו, אבל המשטרה מציגה את עצמה במקום מאוד נמוך עם כל הראוותנות והשימוש הגועלי שעשו בו, הוא בסה''כ יצור מעוות שנולד למציאות אכזרית ומהווה סכנה לציבור, המשטרה צריכה להתבייש על כל ההתנהלות שלה מתחילת הפרשה, רברבנותם עוד תתגלה ככישלון.

  • 85.

    63-הכי חכם -אהבתי כנסו שווה ביותר !!! (ל''ת)

    לילי, 09/12/06 12:33

    • לילי מ85 - נכון שאת גם 63? איך ידעתי?  (ל''ת)

      איזה, 09/12/06 15:10

  • 84.

    סלע לא האחרון

    הנביאבינעם, 09/12/06 11:59

    הנה באים ימים....וכל פושע יבין שניתן להתל במשטרה בקלות, להזמין שימוע בבית משפט, לדרוש דיון, להתלונן וחיש קל המשטרה מזמנת אותך לדיון בבית משפט וממנו בקלות ניתן לדלג לטיול של שבועיים ברחבי ישראל ומשטרת-חלם-ישראל תבקש את עזרת הציבור....ואח''כ כשאזרח ילכוד אותך וימסור אותך למשטרה, היא תחשוף במסיבת פארסה-עיתונאים מלאת חשיבות עצמית שהתפסת....חחחחחחחחחחחחחחח ואתה תוכל לטעון ''ברחתי כי לא היה לי נעים בבית סוהר''. הנה ימים באים....

  • 83.

    חמלה?

    עמית, 09/12/06 11:46

    כל הכבוד שתפסו אותו.. זה מוריד הרבה מתח מהמדינה וגם בשבילו אני מאמין שיותר טוב, כי מה שאדם כזה צריך זה עזרה פסיכיאטרית ואם הוא היה ממשיך להיות בחוץ חופשי הוא בסוף היה עוד פעם קורבן של עצמו ושלך החיים שהובילו אותו לאיפה שהוא.. והוא היה אונס ועושה מעשים נוראים שהוא בטוח באיזה מקום בתוכו לא רוצה לעשות.. עכשיו האדם הזה עשה מעשים שאי אפשר להתעלם מהם והוא בנוסף לעזרה שהוא צריך לקבל צריך גם לשלם על מה שהוא עשה לפי משבית המשפט החליט (לא לפי מה שאיזה קריינית או שוטר חמום מוח החליט).. לא משנה כמה מסכן הוא, עדיין היצר שבו גבר על ההבנה של מה שהוא עושה לקורבנות שלו.
    להכות (סילחו לי אם אני טועה ומאמין לו) או להחזיק אדם מסכן אם הידיים באוויר כדי שחבורה של צלמים יתחרו אחד על השני על השוט הטוב ביותר.. זה לא מוסיף הרבה כבוד לשוטרים ולא לתקשורת ובטוח שבריונות ואלימות זה לא מה שצריך לצאת מכל הסיפור הזה.. חמלה זה לא רק לאנשים שקל לך לתת להם חמלה זה בעיקר לאלה שקשה לך..

  • 82.

    כשאבוא לבקר אותך ,תספר לי על השבועיים ''תצא בחוץ'' שלך.

    נחום קלי, 09/12/06 11:41

    ''בראלא ,בראלא צא החוצה'' מתוך שיר ילדים עם לחן עממי.

  • 81.

    שום ''כל הכבוד''!

    ??, 09/12/06 11:21

    המשטרה הזאת !! שבועיים! שבועיים לתפיסה של בנאדם עם אף ארוך !
    עם ארץ ישראל הייתה ארצות הברית תוך שניות ספורות היו תופסים את בני סלע! בושה! בושה לארץ ישראל ולשוטרים העצלניים שמה שהם רוצים זה רק כסף ! בושה וחרפה!

    • גם בארה''ב כשהיה הצלף בזמנו-לקח זמן ורק דווח מקרי (ל''ת)

      של אזרח, 09/12/06 13:47

  • 80.

    נקודות מעניינות, כנסו!!!

    ביבי, 09/12/06 11:09

    1. תהיו בטוחים שפוצצו את האמא של בני סלע כשעצרו אותו.
    2. במהלך בריחתו הוא ביקר אצל קרובה משפחה בגעש - פשלה עצומה של המשטרה!
    3. קראדי לא דיבר על כך שאזרחים גילו את הרכב הבורח ונתן קרדיט רק לשוטרים.
    4. שוטרים ערבים תפסו את בני סלע - אחמד טיבי יזכיר לנו את זה כל יום, אל תדאגו.
    5. המשטרה הצילה את כבודה והראתה לנו כמה אנחנו צריכים אותה, אל פצינו אמר פעם בסרט שבו שיחק שוטר: '' לועגים לנו כל היום, אבל כשנעשה פשע וצריך אותנו, רצים אלינו לעזרה כמו ילדים מפוחדים.
    6. במהלך החיפושים ירדו מעשי הפשע לשפל חסר תקדים עקב הנוכחות המשטרתית וזה מראה שעם היה פה שלום אז היה תקציב ליותר שוטרים והיינו חיים פה כמו בשוויץ.
    7. לא יהיה שלום - צריך להתכונן למלחמה על הכל או לא כלום מקסימום 3-6 חודשים מעכשיו, כל הסימנים מראים על כך

  • 79.

    יופי של פרסום

    טעם טוב, 09/12/06 11:06

    הפרסומת המופיעה לפני הסרטון של המעצר, בהחלט מתאימה לאירוע.

  • 78.

    מאנס לנאנס

    מיבה ב., 09/12/06 10:51

    לדעתי לא צריכים לתת לו פרס ולשים אותו בתא הפרדה שישימו אותו עם כל העבריינים שיאנסו אותו שירגיש מה עברו כל הבנות המסכנות זה עונש!

  • 77.

    אל דאגה בני - עכשו הסורגים יגנו עליך (ל''ת)

    יש תשלום, 09/12/06 10:50

  • 76.

    משטרת ישראל! כך מתנהגים?

    מ, צפון, 09/12/06 10:47

    שיכורי ריטינג ומצלמות, לא זכיתם בגביע המדינה!, תפסתם אדם חולה שהחברה לא ידעה לתת מענה לסוטה שכמותו, 100 מכוניות דוהרות עם הצ'קלקות באדום כחול, היו מיותרות ומבישות, תפסתם, אז יופי והמשיכו להתמודד בפשע שלא עוזב אותנו, כנראה כדי לקבל ניידת במהירות שהגעתם מקצות הארץ לנהריה, על כל הישראלים להיות וחלילה..אנסים/בורחים.

  • 75.

    ------ 30ד' שיחה טל' ביום ?!?!

    216, 09/12/06 10:44

    כ''כ הרבה?
    מה הוא מנהל עסק?

  • 74.

    עם ישראל עלוב וצמא דם תפסיקו..

    איטי, 09/12/06 10:44

    להתעלל במסכן החולה הזה, אין טיפת רחמים בעם הזה תכניסו לו כדור בראש להרגיע את תאוות הנקם שלכם עלובי נפש

    • אנחנו עלובי נפש?!

      מיכל, 09/12/06 12:46

      הבן אדם הזה עלוב נפש!!!
      בגללו אני לא יצאתי מהבית שבועיים ימים.....
      ולדבר הזה את קוראת מסכן מה עם כל הבנות שהוא אנס את יודעת באיזה מצב הן חיו שוב אחרי כל הסבל שהן עברו ויעברו כל חייהן בגלל ''''''המסכן הזה ''''''?!?תחשבי טוב...צריך לשים אותו בקוביית זוכוכית בכיכר המדינה אפילו .....

      • ל 74 ......מיכל הטיפשה

        הרקולס, 09/12/06 20:09

        היתי רוצה לדעת עם איזה פושע הית מוכנה להיכנס לאותה קוביה.
        שודד זקנות
        פדופיל
        רוצחים...למה... בני סלע יותר פושע מאחרים.בעיניי כולם מנוולים וצריך לקבל את העונש שבתי המישפט קבעו גם אם זה ניראה עונש קל.ולא לתת לרגשות להשתלט עלינו.

  • 73.

    כולם רצים להצטלם

    גועל, 09/12/06 10:41

    ומה עם השוטרים שתפסו אותו?

  • 72.

    אשרף עביד - כל הכבוד

    שוטר לשעבר, 09/12/06 10:31

    הצלת את מה שנשאר מהכבוד של משטרת ישראל. השוטר הראשון בכל הסיפור שדבק במטרה, ולא בכסא.

    • שמתם לב? אשרף -בערבית = כבוד

      ע. מיכאלי, 09/12/06 13:03

      דוקא שוטר חדש ששמו אשרף -(כבוד), משקם במשהו את הכבוד האבוד של המשטרה

  • 71.

    חחח עוד הפעם בני סלע

    שירן, 09/12/06 10:20

    חחחח חבל שתפסו אותו יאלה אפשר לחשוב מי זה כולה אנס עשו מימנו מפורסם אם היו תופסים מחבל לא היו עושים רעש כזה כמו שעושים על בני סלעעעע יאלה

  • 70.

    לא המשטרה לכדה אותו אלא אזרחים !!! (ל''ת)

    אז תשמרו את, 09/12/06 10:19

  • 69.

    חבל שהיצור הזה חי ! (ל''ת)

    שלומי, 09/12/06 10:16

  • 68.

    ואנחנו פחדנו לצאת מהבית - מפסיכופט שכמוך (ל''ת)

    אין רחמים, 09/12/06 09:52

  • 67.

    משטרת ישראל במלוא כיעורה נחשפה אתמול

    NIRN, 09/12/06 09:50

    ..במלוא חולשתה ...משקרת
    מתעללת ..לוקחת לעצמה קרדטים לא לה . .שחצנית ועילגת .

    כל ראיון עם שוטר בין עם זה המפכ''ל הלא ממש חכם כולל דיכטר הפוליטיקאי החלקלק כמו צלופח שמזגזג בדעותיו לפי המציאות באותו רגע (עלאק ראש ממשלה רוצה להיות) ודרך השוטרים שהזכירו לנו שוב מדוע צריך להשקיע בחינוך יותר ..פשוט מופע עילגות של דפריות משתוללת

    • הרגשתי בדיוק אותו דבר. האמת? אני

      תמי, 09/12/06 10:07

      מרגישה שזה מפחיד הרבה יותר כשאתה יודע שאלה האנשים שאמורים ''לשמור'' עלייך.

      • מיקי ותמי האם נאנסתם פעם?

        חן, 09/12/06 10:24

        האם אתן סבורות שגם הקורבנות חושבות כמוכן. נראה שלא נאנסתן אף פעם.
        באשר להתנהגות השוטרים, אם היו גורמים לכן מקצת מהנזק שנגרם לשוטרים ולכל מדינת ישראל הייתן מתנהגות האופן דומה.
        למפלצת בני אנסלע מגיע סירוס ושיתוק מספר תאים במח.

    • אין מה להוסיף. כל מילה אמת

      מיקי, 09/12/06 10:13

      כשמצאתי את עצמי מרחמת על בני סלע הבנתי שהמשטרה ''הצליחה'' להרוס גם את .

    • תגובה נכונה והולמת. משטרה עלובה.

      אחד העם, 09/12/06 10:16

      משטרה עלובה שהתגלתה אתמול במלוא אפסיותה.
      הידד , ציד האדם הסתיים. בעבור זה אפילו אחד בשם דיכטר נוסע לנהריה. המפקד הדגול ,קראדי, לא הפסיק ארוחת בקר במסעדת טורקיז כשסלע ברח, אולם אתמול - גם הוא נסע לנהריה [''הייתי באזור''...]. איזה אושר.
      מעניין אם האדונים דיכטר וקראדי נסעו לקצרין אחרי רצח הילדה המסכנה [או שמא זה לא מעניין כמו סלע?]
      לא ארחיב את המילים על השוטרים העילגים שרואיינו בערוץ 2 . כנראה שבוגרי מכון וייצמן לא היו שם.

      • מצטרף

        אזרח קטן, 09/12/06 10:32

        כמה נכון . המצב במדינה קשה לפני מלחמת לבנון לא האמנתי שאי פעם ננוצח ואכן זה קרה במלחמת לבנון השניה הפסדנו בגלל הקראדי הצבאי חלוץ גם בבית הפסדנו בקרב אין בטחון לאזרח הקטן מה נעשה ? מה יהיה גורל ילדינו בארץ הזו ?

      • בוגרי מכון וייצמן .....

        דנה, 09/12/06 12:49

        לא ייעבדו בשביל 3,500 ש''ח עם כל הכבוד זה מה שהשוטרים מקבלים וזאת התמורה שהם מוכנים לתת ....כל הכבוד להם ....!

    • משטרה

      ס, 09/12/06 10:53

      אם ראית טלוויזיה אתמול (יום שישי) היית שומע איזה שאלה שאל אברמוביץ את המפכ''ל באת לתפוס תמונה עם בני סלע זה אומר הכל מי שלא הבין פשות עיוור וחירש

    • 67 צודק ב100 אחוז (ל''ת)

      עכ, 09/12/06 15:33

  • 66.

    סירוס ושיתוק המפלצת

    ישראלי, 09/12/06 09:49

    הפתרון לנבל כזה, שהרס את חייהן של קורבנותיו, הוא סירוס ופגיעה במח-במילים פשוטות חיסול החשיבה המפלצתית וגם יכולת הביצוע.
    זה העונש ההומני ביותר לפושע שבנוסף לפעילות האכזרית שלו גרם נזק כספי של מיליונים שהיו יכולים להיות מופנים לנזקקים רבים. ויפות הנפש שמגלות רגשות של חמלה. נא השאירו לו את שמותכם וכתובתיכם וצרפו תמונה כדי שבפעם הבאה הוא יעניק לכן מ''חסדיו''.

  • 65.

    לשים בתא אחד את בני סלע ויגאל עמיר.. (ל''ת)

    לימור, 09/12/06 09:38

    • אולי טרימבובלר תאמץ גם את אנסלע

      שוחר צדק, 09/12/06 10:17

      טרימבובלר, חמלנית מפורסמת, אולי תאמץ אל חיקה את בני אנסלע

  • 64.

    אפילו אני בעד המשטרה

    נחמה סלע, 09/12/06 09:38

    הבן שלי עבריין צעיר.לעומת אני אמא שלו בת 83.לפני שנתיים שבעלי לא היה בבית,הוא העז לאנוס אותי,שהוא בא ''לבקר'' אותי. הוא אנס עוד הרבה אנשים מהמשפחה שלנו.אני לא יודעת מאיפה היגרלתי אותו.פושע,שיכנס לכלא כל חייו.הוא זבל שהמשטרה איבדה לפני שבועיים וכרגע מצא.לכל הבנות הנאנסות בעבר ממנו:אני מצטערת,ממש ממש מצטערת.

  • 63.

    התקשורת נכשלה בסיקור הלכידה..

    ע. מיכאלי, 09/12/06 09:36

    נראה ששלושת ערוצי הטלוויזיה נתפסו עם המכנסיים למטה ובאי מוכנות לארוע מיידי. לא יועילו כל התירוצים ,אם הערוצים הזרים מעבירים שידור חי ומהר מכל פינה בעולם זה פשוט לא מובן איך הדבר לא ניתן אצלנו. הכי מביך היה השידור של ערוץ 10 שהעבירו תדרוך כתבים באמצעות הדור השלישי,תאמינו לי שידור מהמאדים עולה עשרת מונים על החובבנות שלנו. הקטע הדוחה מבחינתי שייך דוקא לערוץ 1 בראיון שקיימה גאולה אבן עם קראדי.היא עשתה הכל ע''מ להחזיק את קראדי דקות ארוכות ושאלה שאלות טרחניות ולא רלוונטיות לנושא וכמעט החלה בשאלות שנוגעות לנופי הארץ בעיני המפכ''ל והכל הכל ע''מ שלא יתפנה חלילה להתראיין בערוץ מתחרה. אילו יכלה גאולה היתה כובלת את עצמה לקראדי בידיים וברגליים,כי מה עוד ניתן לעשות כדי לתקוע את המתחרים. בקיצור היה מגעיל. בעניין ערוץ 2 אז הציניות של אמנון אברמוביץ ובפרט כלפי המפכ''ל היתה נלעגת לא במקום ולא חכמה. דוקא יש לציין את השוטר החדש שלכד את סלע שתיאר בצורה פשוטה ומובנת את רגע הלכידה ,דוקא על חוסר הנסיון בהתנהלות מול הכתבים המתלהמים .סיכום הדברים ע''י השוטר היה הקטע שהחזיר במשהו את הכבוד למשטרה וכנראה שלא במקרה קוראים לו ''אשרף''--כבוד בערבית.

    • ברור לי שאתה טוקבקיסט מקצועי-יפה (ל''ת)

      אורן, 09/12/06 12:32

    • יותר משעתיים עד שלערוצים (ל''ת)

      היתה שם מצלמה, 09/12/06 13:06

  • 62.

    לנהוג בו באנושיות

    דוד רון, 09/12/06 09:31

    לאיש יש סיפור חיים עצוב וקשה אז לפחות שהמדינה תסייע לו להשתקם כך שביום מן הימים יהפוך לאדם נורמטיבי

    • פסיכופטים קשה לשפר - מקסימום יצא ממנו פסיכופט (ל''ת)

      משופר, 09/12/06 09:40

      • הוא התכוון שגם בני בנאדם!!!

        אריאל, 09/12/06 18:31

        לכל אלה ששמחים וצוהלים, אני מזכירה לכם שהחיים של בני סלע היו הרבה יותר גרועים מאלה שנאנסו.
        קיבינימט הוא ראה את אבא שלו מתאבד, הוא נאנס בגיל 8, והשוטרים מצטלמים איתו כאילו הוא כלב, בגאווה. שיתביישו!!!
        אני פשוט בכיתי כשראיתי שככה תפסו אותו והרימו אותו מול המצלמות! לאן הגענו?! הבנאדם לא אכל שבועיים ואני די בטוחה שהוא היה לחוץ ברמות מטורפות, אפילו אורי גלר דיבר על המסכן.
        הוא הולך להיות בכלא לשארית חייו, אני צודקת? אז תעזבו אותו לנפשו! שוטרים מטומטמים!

    • למה , כי יש נשים שעד היום סובלות ממנו (ל''ת)

      תפסיקו לרחם, 09/12/06 09:59

    • אתה יודע,גם יצולי שואה עברו דברים איומים

      העלמה מ, 09/12/06 10:29

      הרבה יותר קשים ממה שעבר המפלצת הנ''ל. התעללו בהם שנים, גם בילדים הקטנים ביותר, נפשית ופיזית. הם לא צמחו להיות אנסים סדיסטיים, נכון? את הרחמים תשאיר לנאנסות !

  • 61.

    פושע ואנס מקבלים רייטינג הכי גדול. (ל''ת)

    חיפאית, 09/12/06 09:24

  • 60.

    התבלבלתם לגמרי ...

    שוטר, 09/12/06 09:24

    לכל היפי נפש מס' דברים :
    1. בני סלע אלוף העתירות והתלונות למח''ש ומחלקת חקירת סוהרים אז קחו בערבון מוגבל את דבריו על המכות מהשוטרים.
    2.לשוטר יש סמכות חוקית (ראה חסד''פ - חיפוש בגוף חשוד) ליטול דגימות טביעות אצבע בכוח אם החשוד מסרב באישור קצין וכנראה בגלל זה הוא חטף כשניסו לרתק אותו ולקחת טביעות .
    3.חשוב לזכור שיש לו עכשיו עוד 2 סעיפים של בריחה ממשמורת חוקית וגניבת רכב וזה יכול להוסיף לו עוד כמה שנים אני מקווה שהשופטים ימצו איתו הדין בעבירות אלו ואז ניפטר ממנו לעוד 10 שנים ורק שלא יתנו לו עונש חופף אלא מצטבר !!!

    • כנראה שבבית ספר לשוטרים מפקידים את הלב בכספת לפני כל תחילת משמרת

      אתי, 09/12/06 09:49

      הבן אדם חולה וזקוק לעזרה. הדבר האחרון שהוא צריך זה מאסר

      • כנראה שאת הפקדת את השכל הישר שלך איפשהו...

        א, 09/12/06 10:00

        ממש מעורר אמפטיה.... תעשי טובה ושמרי את חמלתך לאנשים שראויים לה...

        • בני סלע זקוק לחמלה

          אתי, 09/12/06 10:16

          רואים שלא נזקקת לעזרת משטרת ישראל ואתה לא יודע מה קורה במשטרה.

          • לידיעתך, אני באה מתחום בריאות הנפש

            א, 09/12/06 10:22

            וגורסת שלא לכל פסיכי מגיעה חמלה. מה לעשות. לא כולם ברי שיקום !!!!!! תשקיעי אנרגיה פרודוקטיבית במקום אחר, מומלץ בחום.

            • האאאאא.... עכשיו הכול ברור

              אתי, 09/12/06 10:40

              את אומרת שאת באה מתחום בריאות הנפש אז זה אומר שאת גם חולה והסביבה לא מקבלת אותך ואת מקנאה?
              אני מבינה אותך ומרחמת גם עלייך.
              רק אל תתפתי לעשות פשע כלשהו כי את יודעת מה קורה כשנופלים לידיים של משטרת ישראל........(עייני ערך בני סלע)

            • אכןן, עכשיו הכל ברור - את פשוט

              א, 09/12/06 11:00

              את פשוט אדם לא חכם... הנה, מצאתי מישהי שראויה לחמלה! את הלקוחה הכי טובה של עצמך!

              יכול להיות שיש לך בעיה אחרת עם המשטרה?

            • נכון אני לא ממש חכמה אבל יש לי לב זהב ואני יודעת על מי צריך לרחם

              אתי, 09/12/06 11:24

              שלא כמו אחרים פה. מה קרה בעלך שוטר? חחחחחחחח
              מיסכנה בטח מוציא את כל העצבים עלייך

            • אתי, נרקומנית קטנה, לכי להזריק מנה במקום ללכלך על המשטרה (ל''ת)

              רמי, 09/12/06 15:04

            • אני רק מביעה את דעתי........

              אתי, 09/12/06 15:39

              וזו זכותי המלאה, או שזה אסור השוטר רמי?

          • אתי זכותך לחמול עליו אך למשל בליבי אין שום חמלה אליו

            יופיטר, 09/12/06 16:39

            יש בליבי חמלה לנפגעות בלבד דבר ששכחת מרוב חמלה לפושע

    • בני סלע - הצד השני

      משפטנית, 09/12/06 10:05

      אמנם לשוטר יש סמכות לשימוש בכח סביר מול חשוד... אבל הרי מדובר בעובדה ידועה שהמשטרה מנצלת כח זה במקרים כמו עם בני סלע ומגזימה..
      בנוסף העמדתו בסף הדלת לשם הענקת תמונה לתקשורת היתה התנהגות בזויה, מה הבעיה היתה להוציא תמונה אחידה לתקשורת? יש במערכת הזו זלזול בוטה וחוסר התייחסות לכבוד האדם באשר הוא ...

      • כבוד האדם וחירותו - זילתת את העיקרון כרגע

        א, 09/12/06 10:20

        עקרון כבוד האדם וחרותו - חשיבותו ממש מוערכת באופן מופרז כאן... סליחה, אבל מדוע יש לאנס מסוכן את הזכות הבלתי מעורערת להשתמש בטלפון בכל יום במשך חצי שעה!!!!???
        מדוע מגיעים לו ביקורים בכלל??

        מישהו זוכר שלקורבנות גם יש זכויות???
        כלא זה לא קייטנה - מה לעשות, חוטפים שם גם מכות.... ליבי ממש נכמר על המסכן שסובל התעללות - NOT

      • צודקת 100 אחוז (ל''ת)

        אלדד, 09/12/06 11:15

      • לבני סלע לא מגיע כבוד אבל השוטרים צריכים לנהוג בצורה מכובדת ולא

        יופיטר, 09/12/06 16:37

        לדאוג לתקשורת- שתדאג לבטחון האזרחים כי זה תפקידה

    • כנראה שאתה שוטר עיוור

      דוד, 09/12/06 10:08

      בטלביזיה אתמול, ראה כל עם ישראל, כיצד השוטר הביריון מצד שמאל מרים לו את הראש בכוח, כדי שזווית הצילום תהיה יותר טובה.

      ואתה רוצה שנאמין לך שאתם לא היכיתם אותו.
      הצחקת אותי ואת כל עם ישראל.

      • תקרא מה כתבתי לפני שאתה מגיב

        שוטר מרכז, 09/12/06 10:14

        לא הייתה בדבריי התייחסות לחגיגה התקשורתית (למרות שנוכל להתפלסף על זכות הציבור לדעת) שגם נראית לי מוגזמת .
        אני הגבתי על דברים אחרים ..אז תקרא שוב

      • מה רצית שידברו אליו יפה? בבקשה מר סלע שים את האזיקים?

        יופיטר, 09/12/06 16:35

        אנא במטוטא ממך הואל נא להכנס לניידת וכן הלאה. אז אם הוא חטף איזה מכה לא נורא הגיע לו - הוא סכנה מהלכת

        • שוטרים טיפשים!

          אריאל, 09/12/06 18:35

          ראיתם?! ראיתם איך השוטר ''המהולל'' תפס את בני כמו כלב והראה את פניו לפני עם ישראל???
          הם כמעט עשו סימן של ''פיס'' בתצלומים עם בני!!! הוא אנושי ויש לו סיפור חיים עצוב, אנשים לא נולדים אנסים תתפלאו!

          • חחח...

            מיכל, 09/12/06 20:40

            אהבתי את הקטע שבו כתבת ..''הוא אנושי''....- זה מאוד אנושי לאנוס בנות בסאדיסטיות שכזו...אנשים אתם לא אנושיים קחו מבני סלע שיעוריים באנושיות החדשה שהא המציא ...

    • גם את התבלבלת

      שוטר מרכז, 09/12/06 10:09

      בתור בוגר תואר שני בקרימינולוגיה ואחד שקצת מבין ...תלמדי קצת על אחוזי השיקום של הבהמות האלו ששואפים לאפס .
      מדובר ברצידיביסטים חסרי תקנה שגם אם תסרסי אותו הוא עדיין יילך וידחוף מקלות במקום (מצטער על הבוטות - אבל זו המציאות).
      האופציה היחדיה - הרחקה מהחברה.
      אל תגידי לי שלא היית נועלת את הדלתות אם היית שומעת שהוא קרוב למגורייך או למקום שבו הילדות שלך לומדות ...
      שיקום וטיפול בתחת שלי!!!

      • שוטר איך אתה מדבר? (ל''ת)

        יופיטר, 09/12/06 16:32

    • למשפטנית ...

      שוטר מרכז, 09/12/06 10:17

      אני מקווה שאת ישנה טוב בלילה אחרי שאת מגנה על זבלים כל היום.
      שימוש בכוח יתר על המידה - מי אמר לך שזה מה שהיה ? בני סלע ?
      בוא נראה אותך לוקחת דגימות טביעות אצבע או ד.נ.א מבן אדם שמשתולל ומסרב לביצוע של בדיקה לגיטימית ובסיסית ..
      לכי תאכלי בורקס וביצה של יום שבת ותמשיכי לחיות בסרטים ...

  • 59.

    כשהתעללת שוב ושוב בקורבנות בכית?אתה מהיום בגהנום (ל''ת)

    מלאך דין הדברים, 09/12/06 09:23

  • 58.

    איך זה מרגיש שאלימים כשבאכזריות ורשע גזלת לנשים את תמימותם בחיים (ל''ת)

    צדק קוסמי, 09/12/06 09:21

  • 57.

    שהוא אנס באכזריות נשים הוא לא בכה- שיבכה כל ימי (ל''ת)

    חייו על, 09/12/06 09:11

  • 56.

    בכלל על אונס ראשון - צריך מאסר עולם (ל''ת)

    שהפקרות, 09/12/06 09:10

  • 55.

    שירקב בכלא כל חייו זה מה שמגיע לו (ל''ת)

    נשים זה לא, 09/12/06 09:08

  • 54.

    לא רק סלע זקוק לטיפול. כל המדינה המופרעת שלנו זקוקה לטיפול דחוף!!!! (ל''ת)

    תפסן, 09/12/06 09:08

  • 53.

    לאחר לכידת האנס וביזבוז מליונים לאזרח

    אזרח, 09/12/06 09:05

    אולי כדאי להשקיע סכומים אלה מראש במשטרה כדי שתישתפר ותגן סוף סןף על האזרחים !!! בציוד וכח אדם מתאים ולא בסופגניות

  • 52.

    לכידתו של בני סלע היא אחד ההישגים הגדלים של ממשלת אולמרט (ל''ת)

    יאיר, 09/12/06 08:57

    • גם בריחתו של בני סלע הייתה אחד ההישגים הגדולים של ממשלת אולמרט. (ל''ת)

      א.ד., 09/12/06 09:44

  • 51.

    לא לטעות במראה של הקרבן

    איש חכם, 09/12/06 08:55

    לא לטעות במראה של הקרבן שהוא משחק יופי למצלמות. הקרבנות האמיתיים הם הנשים שפגע בהם ללא רחמים כלל

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      מסכימה, 09/12/06 08:59

    • טוב שאמרת!! צודק ב100% (ל''ת)

      החתול, 09/12/06 09:14

  • 50.

    ערוץ 2 התגלה במלוא צהוביותו וכיעוורו

    אני, 09/12/06 08:35

    למה היה צריך להפסיק את רצף השידורים - כדי לראות שוב ושוב את ארלה שלא היה לו מה לחדש?כדי לראות את השוטרים האלו שמבזים את המדים שהם לובשים, אלמלא האזרחים לא הייתם מוצאים אותו גם עוד 50 שנה!

    יש לי חדשות בשבילך מר ארה'לה מערוץ 2
    אני גם הלילה לא שקטה!

    • שתקי! (ל''ת)

      ששש, 09/12/06 09:15

  • 49.

    דחוף למשטרה ולכל האנשים!!

    עדי, 09/12/06 08:34

    אם בני סלע היסתובב בנהריה ובצפת (בצפון) בכל השבועיים שחיפשו אותו אז אולי הוא הגיע גם לקצרין (רמת הגולן) והוא הרג את הילדה בשירותים של בית הספר שלה..

    • אין מצב

      ff, 09/12/06 08:58

      למה את חושבת שהוא יכל להכינס לביצפר בלי שהיו רואים אותו ?!

    • לו היית מתפרנסת מטיפשות, בטח היית מליונרית. (ל''ת)

      דניאל, 09/12/06 09:45

  • 48.

    מי משלם את עלות החיפושים - השוטרים ? (ל''ת)

    משלם מס אמת, 09/12/06 08:33

    • ועל הפשלות של הצבא -הגנרלים משלמים?

      בוקי, 09/12/06 09:19

      ועל הפשלות של ראש הממשלה , שר הביטחון, שרים אחרים הם משלמים?! מה נטפלת לשוטרים? הבנתי , כי זה פופולרי...

    • לא, משלם המיסים הקטן משלם עבור הטימטום של המשטרה. (ל''ת)

      דניאל, 09/12/06 09:45

  • 47.

    דפנה - הטוקבק הדגנרט התורן של המישטרע (ל''ת)

    אבו ג'ילדי, 09/12/06 08:30

  • 46.

    יש צדק אנס אלים חוטף מכות בכלא. ובוכה ומושפל בלכידתו אחרי שברח (ל''ת)

    סבבה, 09/12/06 08:30

  • 45.

    וידאו קונפרנס !!!

    רוני, 09/12/06 08:29

    שיחות ועידה בעברית. כדי שהחרא הזה וחארות אחרים לא יצאו מבית הסוהר עם כל טענותיהם הקטנוניות.
    שיימק בכלא עד יומו האחרון.

  • 44.

    האנושות מעוררת רחמים

    הרקולס, 09/12/06 08:28

    התמונות שרצו אתמול בטלויזיה לאחר תפיסתו היו התעללות לשמה.אין מילים.זו אחת הסיבות שפרשתי מהמישטרה.שוטרים קטנים ועלובים שניסו להחזיר את היוקרתיות שלהם על אופן פעולותיה הכושלות בכול התחומים.פתאום כולם שוכחים שכול אדם אחר במקום סלע היה נוהג בדיוק אותו הדבר כאשר יש לו הזדמנות לברוח.זאת אל מול ה 35 שנה שנפסקו לו.והצלמים יזכירו לי חיות שקופצות על הטרף ונוגסות בכול צד.פשוט עלובים.את הפשלה הגדולה של המישטרה ספג אדם חולה בשם סלע ללא שום הגיון אנושי מינימלי.

    • כל הכבוד על ההומניות

      דורית, 09/12/06 08:48

      אני שמחה שיש עוד אנשים שחמלה היא המניע שלהם.כל הכבוד הרקולס.

      • יפה דיברת דורית! כעת עשי מעשה...

        השוטרת אזולאי, 09/12/06 09:08

        וכתבי לבני סלע מכתב השתתפות בצער השפלתו תוך שאת מציינת את שמך המלא. בלי כתובת. חוששת? רגע, אבל הוא מאחרי סורג.. עדיין חוששת? לא מכתב הזדהות, רק בנושא של ההשפלה...רק שידע את שמך המלא וכי אכפת לך ממנו. מה יקרה? יש לו עוד 35 שנים... אבל לאן נעלמה החמלה דורית?
        צבועה!!!!!צבועה!!!צבועה!!!

        • מסכימה עם דורית - התעללות לשמה

          יעל, 09/12/06 09:50

          מתחילת הפרשה (הבריחה) לא הצלחתי לישון כרגיל, וקיננו בי חששות ופחדים. אני לרגע לא מצדיקה את מעשיו של הפסיכופת אך בו נודה כי מדובר באדם חולה, וככזה יש לנהוג בו בדרכים המקובלות.
          35 שנה בפנים הם דרך מצויינת להרחיק אותו מקורבנות פוטנציאליים אך יש לטפל בו בדרך שתאפשר שיקום, לא מחוץ לכלא אלא בתוכו.
          אין אסיר שלא היה מנסה לברוח, אין אדם שירצה להיות כלוא, לכן האשמה היא על המשטרה ולא על בני סלע.
          אם אני הגעתי למצב שרגשות חמלה כלפי בני סלע עברו בי כשראיתי את הסיקור הארוך מדי של ערוץ 2 בלילה, כנראה שיש פה בעיה עמוקה יותר מפחד מהאנס הסדרתי. משטרה רקובה ומדינה מבולבלת!! לטיפולכם...

          • חמלה על מה - על אונס

            די לצביעות, 09/12/06 10:01

            שיהיה לך חמלה על נשים מסכנות שסובלות עד היום ממנו.
            זה שיש לו פרצוף של מסכן לא עושה אותו מסכן.

      • דורית....אין בי חמלה לבני סלע

        הרקולס, 09/12/06 09:39

        אני רק מסתפק בפסק דין שנפסק לו ל 35 שנה ללא עבודת פרך וללא התעללות כזו או אחרת.התגובה שלי היא אך ורק לגבי התנהגותם של השוטרים והצלמים שהיו תוספת לפסק דין שניתן לסלע.

      • הלוואי ש...

        Stout Viking, 09/12/06 11:30

        ...הלוואי שהיה לכם חצי מהרחמים שיש לכם לסלע, לנאנסות. אם הייתי מן המדים הכחולים גם אני הייתי עושה ממנו שלולית בשיא הכיף שלי ובלי בושה, גם אם הייתי איתו באותו תא.

  • 43.

    שוטרים עובדים בשכר מינימום בשביל חולי רוח מכפישים שרובם עבריינים בע (ל''ת)

    רונאל .פ, 09/12/06 08:20

    • עבודה '' 0'' שכר ''0'' זה מה שמגיע לשוטרים הבטלנים והאלימים (ל''ת)

      רפי, 09/12/06 09:15

  • 42.

    בר רפאלי

    הגר, 09/12/06 08:13

    רק לי צרמה כ''כ הפרסומת של בר רפאלי חצי ערומה שנייה לפני הסרטון בכתבה שמראים בו את בני סלע ??

    • כן (ל''ת)

      נחשון אביגוב, 09/12/06 09:21

    • וואלה !

      ירדן, 09/12/06 10:07

      המחשבה עברה לי בראש.

  • 41.

    המשטרה מבקשת את אות האזרח הדפוק לעצמה (ל''ת)

    שומרי המשטרה, 09/12/06 08:10

  • 40.

    אנס בכלא, הדרגה הנמוכה ביותר

    חכם מימון, 09/12/06 07:48

    כל אנס ועוד אנס ילדות מקבל בכלא מהסוהרים ובמיוחד מהאסירים יחס הגרוע ביותר וטוב שכך,
    שלא יתבכיין ולא יילל, כך מגיע לו,

  • 39.

    סלע כותבים ב''ס''.

    רוני, 09/12/06 07:48

    והמשטרה ''תפיק לקחים'' מהבריחה: מעכשיו, ישמרו היטב על כל האסירים ששם משפחתם מתחיל באות ''ס''.

  • 38.

    ההצגה הגדולה

    אילתי1, 09/12/06 07:19

    כל התמונות,כל התגובות אמש,הראו על שיחרור לחץ עצום מצד המשטרה,העליהום על סלע היה מיותר ואפילו דוחה,נכון,נתפס עבריין שסיכונו מבחינה ציבורית נובע ממחלה,גם בריחתו מהמעצר אינה רק באשמתו,סלע ''עשה'' מעשה שיגרום למשטרה לנקות אורוותיה.

  • 37.

    לא יודעת אם לצחוק, או לבכות.

    pini, 09/12/06 06:58

    כי תמונת חייו של בני סלע, היא כה מזעזעת וכואבת, חסרת ילדות, חסרת אהבת אם ואב. ועוד הוא נשא על נשמתו הכואבת והדואבת, את האחריות והרחמים, על שני אחיו הקטנים ממנו. שכה רצה לגונן עליהם מפני האב האכזר, והאם האומללה. זה ילד ללא ילדות. ללא הורים אוהבים, תומכים, מלטפים מנשקים. גדל בלי לקבל דבר טוב אחד בחייו. החיים הקשים מאד שעבר מילדותו, המראות הקשים שהיה עד להם, בביתו, זיעזעוהו ועיצבו את נפשו להיות מה שהוא היום. לכן, יש לעשות הכל, כדי להציל את נשמתו הכואבת והמדממת. , כדי שלא ימשיך לפגוע באחרים או בעצמו, כנקמה על עברו. אולי, אחרי טיפול נכון ועקשני, יבין בני, את פשר מעשיו הנוראים. ויביע חרטה. עד כדי כך, שיבקש סליחה, מאלה שהתעלל ופגע בהם, ומהחברה כולה. הצלת נפש פגועה זו, יהיה שכר החברה כולה.

    • צודקת,לטרוריסט לא עושים כך (ל''ת)

      טל, 09/12/06 08:14

    • נחמץ הלב עליך ועל סלע, שניכם טרגדיה 1 גדולה (ל''ת)

      רועי, 09/12/06 08:25

    • חמלה

      דורית, 09/12/06 08:50

      רק חמלה תביא מזור לכולנו.

      • אך על הקורבנות לא תחמלי כמובן... (ל''ת)

        חמילה, 09/12/06 09:09

        • לאלה שחושבים, שאין בליבנו הרחמנים,,,,

          pini, 09/12/06 10:15

          חמלה על הנפגעות והנפגעים, מבני סלע ושכמותו. אתם טועים בגדול. ואיך לא נחמול עליהם? לרחמנים לב גדול, על כולםםםם. ועל כל סבל של האדם, או החיה. וגם על הצמח נחמול. אך, הבינו עונש הוא עונש, והוא, צריך להיענש בכל חומרת הדין. נכון. אך היכן משקל הצדק? האם אין צריך לטפל בנשמת הפוגע, כל זמן שהוא, לא רצח בכוונה תחילה.
          שיהיו הסיבות אשר יהיו.
          לרצח בכוונה תחילה, אין מחילה!!!צריך להרוג הרוצח!!!
          אך אדם כמו בני, שלא רצח,
          ועם כל הכאב על קורבנות האונס.
          ובעקבות סיפור ילדותו הנוראית והמזעזעת כל כך, שהיתפרסם, בידיעות אחרונות, של שבת ה - 2 - לחודש זה. יש לטפל בו בכל דרך אפשרית. כדי שלפחות יבין הוא, על מה הוא נענש, ואז יביע חרטה, ויבקש סליחה. אם לא יהיה כך, עדיף לאדם כזה למות.

      • דורית יקרה, כן ירבו כמותך בישראל. תודה. (ל''ת)

        pini, 09/12/06 09:20

      • לצביעותך אפילו חמלה לא תביא מזור... (ל''ת)

        פרויד, 09/12/06 09:38

    • אם את שואלת אותי אז לבכות

      איריס, 09/12/06 09:56

      אני כל כך מסכימה אם המכתב שלך.
      חבל שאנשים לא מבינים עד כמה הוא מיסכן וזקוק לעזרה

  • 36.

    מדינה ללא משטרה (ל''ת)

    סיר ללא תחתית, 09/12/06 06:37

  • 35.

    סוף עידן התמימות ?

    צחי מימון, 09/12/06 06:31

    וואלה, יש סיבה לכל דבר. לעזור לו לא עוזרים לו, אבל להוריד אותו יותר נמוך מאיפה שהוא נמצא זה בסדר... ??? לאיפה הגענו אנשים ? איפה החמלה שלנו אחד כלפי השני ? בתמונות בטלוויזיה היה ממש נראה שמתייחסים אליו כאל חיה ממש ככה...
    אני גם לא חושב שלהחזיק אותו 23 שעות בתא ורק שעה חופשית זה יפתור את הבעיה שלו... עצוב, סיפור עצוב פשוט.

    • שלח את אחותך לבקרו בכלא (ל''ת)

      יעקב, 09/12/06 09:07

    • צחי לב זהב לך. לכן רחם על המגיבים נגד הלך מחשבתך. (ל''ת)

      פנינית, 09/12/06 10:20

  • 34.

    יש להוציאו מידי המשטרה ולהעבירו לטיפולן של הנאנסות (ל''ת)

    יערה, 09/12/06 06:19

  • 33.

    לא ברור מדוע ממשיך סלע לבזבז חמצן ? (ל''ת)

    רפאל, 09/12/06 06:16

  • 32.

    זה לא בסדר שעצרו אותו בגלל ערביותו

    אבי ביידנר, 09/12/06 06:13

    הוא טען שהוא ערבי ואז החליטו לעצור אותו. כי אחרת למה עצרו אותו? הוא הרי לא עשה שום דבר באותו זמן

    • אבי צודק אבל גם טועה כי

      אסף העוגה, 09/12/06 06:52

      אם הוא היה עושה את עצמו רוסי בטח לא היו עוצרים אותו כי היו חושבים שהוא רופא או זונה שיכורהץ אז מה ניתן ללמוד מכך?
      אני בכלל שמעתי שכשתפסו אותו בהתחלה הוא שיחק אותה ערבי אבל לא עד הסוף, כלומר הוא לא התפוצץ או משהו אבל מספיק בשביל שהשוטרים יחשבו שהוא ממש ערבי.
      כאן בי טועה בניתוחו המלומד, שכן, ברגע שהשוטרים חשבו שהוא עוד ערבי הם פשוט שחררו אותו, כשראה מר סלע שהצליח באמתלתו, לא החזיקה לו יכולתו לעצור עצמו מלהתפקע מצחוק ובשעה שחשב כי הוא נמצא במרחק בטוח דיו, החל להקניט את השוטרים בקריאות רמות : נה נה נה נה נה, אני בני סלע.... וכו...
      כאן יצאו השוטרים מדעתם ועצרו אותו על אמת !!

      זה מה שקרה.

    • מה הקשר? האדם היה דומה לסלע וגם לפי המידע זה סלע..והוא בכלל לא ערבי

      אני, 09/12/06 07:36

      עצרו אותו בגלל שהיו בטוחים שזה סלע..\מה הקשר לזה שעצרו אותו בגלל שהוא ערבי? הוא בכלל לא ערבי הו רק שיקר לשוטרים... ובסוף גילו שזה באמת סלע.. אתה באמת לא רצית שייתפסו אותו????!

    • הבנת הנקרא

      אני, 09/12/06 08:03

      הוא לא נתפס בגלל שהוא ערבי
      הוא נתפס מאחר והיה חשד כי הרכב גנוב
      הוא נתפס כי הוא ניסה להתחמק ממחסום משטרתי
      הוא נתפס כי היה חשד שהוא ברכב
      הוא השתמש במסווה של ערבי כדי להטעות את השוטרים
      הוא דיבר ערבית ואמר ששמו אוסמה כהסוואה

      ואלו היו 5 דקות של הבנת הנקרא

  • 31.

    מישהו פעם ניגש להגיש תלונה במשטרה?

    אורית פוקס, 09/12/06 06:08

    זו בהחלט לא ההרגשה הכי נעימה בעולם להגיש תלונה בפני שוטרים שמתייחסים אלייך כאל מטרד.
    את מישהו פעם עצר שוטר משועמם כשאתה מטייל עם החברה על חוף הים
    והתחיל לשאול שאלות מטומטמות ולנסות להריץ דאחקות על חשבונך?
    בהחלט לא נעים.
    משטרה זוועה-רוב השוטרים דפר''ים חבל''ז.
    הכרתי בצבא בחורה שחבר שלה לשעבר,שוטר במשטרת עיירה שכוחת אל בדרום הארץ,היה מכה אותה וכשהיא היתה מפתחת קשרים חדשים, הוא היה מחכה לה בתחנת האוטובוס כשהיא חוזרת מהצבא ,''מלווה'' אותה הביתה ומכה אותה מתחת לבניין.
    חוץ מהבכירים-החומר האנושי של השוטרים,ברוב המקרים על הפנים.

    • כולל הבכירים

      יעקב, 09/12/06 07:26

      החומר של האנושי של משטרת ישראל הוא על הפנים.
      רק מה ,הבכירים למדו להסתיר את זה יותר טוב משוטרים פשוטים .
      כשהם התחילו את הקריירה שלהם הם היו אותו זבל אנושי בדיוק וככה נשארו רק מלוטשים יותר.

      • מקווה בשבילך שתיקלע לאירוע פלילי ואז תתחנן לעזרה אז לך תפנה לר''שפ (ל''ת)

        דפנה, 09/12/06 08:12

    • אורית פוקס קחי את הכדורים שלך

      דפנה, 09/12/06 08:00

      הכרתי פעם חברה שלא ידעה להבדיל בין מעשה טוב למעשה רע והק''בן החליט שהיא משוגעת פעם דיברה על חוף ים ושוטרים , שכולם דפרים, ורואה תמיד שוטר ומדמיינת שהוא מרביץ לה אני חושבת שגם אצלך מתפרצת מחלת הנפש אזזזז קחי אורית ממי קחי את הכדורים הכחולים כן לא לטעות שלך באהבה דפנה.

      • דפנה מתוקה-שמעת פעם על המשפט :''הפוסל במומו פוסל''?

        אורית פוקס, 09/12/06 08:45

        אם טרחת להזכיר כדורים,אז כנראה שאת יודעת על מה את מדברת.
        גם בלי לקרוא את שתי התגובות הלא ממש מבריקות שלך,אפשר להבין שהסיפורים על הקב''ן הם כפי הנראה סיפורים ממקור ראשון.
        רפואה שלמה לך דפנה.


    • אורית דפנה באמת טועה

      צביקה, 09/12/06 08:58

      אורית דפנה באמת טועה, כדורים כנראה כבר לא יעזרו לך, תעברי לטיפול בזריקות.
      מה קרה אורית קיבלת לאחרונה דו''ח על שיחה בסלולארי בזמן נהיגה.
      איזה דו''ח קיבל לאחרונה שגרם לך לכתוב את השטויות האלה ?

      • יפה לך צביקה-אתה גם מבין בזריקות.

        אורית פוקס, 09/12/06 09:35

        ממש קן הקוקיה פה נהיה.
        בכל מקרה אתה מוכיח יפה את המשפט:''כשטיפש זורק אבן למים,גם אלף חכמים לא יצליחו להוציא אותה''.
        תראה ,אני לא מכיר אותך אישית,אבל משום מה יש לי הרגשה ששטויות דיברת גם לפני התגובה הנוכחית שלך.
        עלה והצלח.

        • זריקות גם לא יעזרו, מה שיעזור לך נעצר אמש

          צביקה, 09/12/06 10:53

          כנראה שיש בך צער עמוק שהחלאה הזו, לא הצליחה לבקר גם אצלך, מכאן הפנינים שלך על המשטרה.

          • אני לא מבין אנשים כמוך צביקה,

            אורית פוקס, 09/12/06 12:23

            שבכח מנסים להראות שחוץ מלתקוף על רקע אישי-הם לא ממש מסוגלים להרבה.
            בתגובה הבאה ,תנסה גם לשלב מחשבה ואולי זה אפילו יצליח לך.
            אנשים כמוך הם בדיוק הליצנים שרואים שם כמו אורית פוקס וישר מסיקים שמדובר בפראייר שיושב מאחורי המקלדת ומתחילים לתקוף.
            הפתיון הוא בדיוק לאנשים כמוך-כאלה שחכמים על ''חלשים''.
            לא ממש קשה להבין את זה.
            ומאחר ואני לא יכול בלי משפטים אז אני אסיים במשפט פולני ידוע ,שפונה בעיקר אלייך צביקה:''אם אין לך מה לעשות-עדיף שתעשה את זה במקום אחר''(הכוונה כמובן לכך שיש הרבה אנשים נוספים בטוקבק ואתה יכול גם לנסות להגיב אליהם).

    • אז אולי תתגייסי ותעלי את הרמה??

      השוטר אבנר, 09/12/06 09:31

      אינטילגנטית שכמותך...מי את בכלל? מסתתרת תחת מקלדת !
      תעבדי את בתת תנאים ותושפלי ע''י אזרחים אנונימיים חסרי פרגון.

      • אבנר השוטר,אתה נשמע מאד פגוע

        אורית פוקס, 09/12/06 09:46

        מתנאי העבודה המשפילים במשטרה,אבל אני חייב להזכיר לך שאני לא הכרחתי אותך לעבוד במשטרה ואם אתה מרגיש שזה יותר מדי בשבילך לעבוד בתנאים של ''אזרחים לא מפרגנים'' ועוד מוצא בכך צידוק להתנהגות אומללה ולא מקצועית של שוטרים,אז המקום שלך אולי לא במשטרה ואתה בהחלט מצדיק את הטענות שלי.
        אתה בשבילי הפרצוף של המשטרה(בהנחה שאתה באמת שוטר ולא כמוני ''מסתתר מאחורי המקלדת'')ואם היה לך קצת שכל היית נמנע מטיעונים מצחיקים של ''עבודה בתת תנאים''ונסיון לתקוף אישית שהוא יותר עלוב אפילו מהתגובה שלך.



  • 30.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 09/12/06 05:46

    אצלנו בכפר יכולים להבין על מה האנס מדבר...
    גם ערבי הנופל לידיים של משטרת ישראל חוטף מכות הגונות וזה בלי להיות אפילו אנס.

  • 29.

    חוקרי המשטרה המתוסכלים מכים את סלע מכות נמרצות

    ש.לוין, 09/12/06 05:05

    כן, את זה אמר האנס לשדרנית החוקרים מכים אותו בלי אבחנה מוציאים עליו את כל התיסכולים שלהם. עוד פשע של המשטרה הם הפכים אותו לשק חבטות שלהם, כל אחד בתורו בסוף כניראה הוא יתאבד.
    נכון שלא מגיע לו יחס של כבוד אבל אסור למשטרה לאבד צלם אנוש.

    • מר לוין אני לא רואה בצילומים שאחרי שהיכו אותו (ל''ת)

      דפנה, 09/12/06 08:01

    • האם חשבת על כך שיתכן שסלע משקר?

      קרימינולוגית, 09/12/06 09:21

      גם השוטרים האמינו לסלע שהוא ''רק שכח משהו'', ותראה איך זה נגמר...
      רק אומר לך שהסיכוי שאדם כבני סלע בעל הפרעת אישיות אנטי סוציאלית יתאבד - הוא קלוש ביותר.
      הוא מאד מתוחכם, מניפולטיבי ו אינו מסוגל לחוש רגשי חרטה אמיתיים.
      הוא עסוק בלשרוד כפי שהוא יודע ומנצל לשם כך את כל יכולותיו.
      אותם שוטרים שתפסו אותו - לא אבדו צלם אנוש. בני סלע לעומת זאת איבד אותו עוד בנעוריו.

  • 28.

    לוודא שהמשטרה לא תפרה תיק לסתם אדם כדי להתמודד עם כשלונה

    קונספירטור, 09/12/06 04:39

    על בית המשפט, על הציבור ועל התקשורת לוודא, כי המשטרה לא תפרה סתם תיק לסתם אדם כדי להתמודד עם כשלונה. נשמע מופרך? זוכרים את פרשת מע''ץ בדרכים. באותה שעה שסלע נמלט, סעד את ליבו קרדי עם החוקר, סנדו מזור, איש עלילת הדם מפרשת מע''צ. עכשיו כל מיני אנשים יגידו שהחשוד הוד. אחרי שהייתם חופטים מכות, הייתם מודים גם שאתם שרצחתם את אחותכם הקטנה, שבכלל אין לכם.

  • 27.

    עונש מות

    אני, 09/12/06 04:28

    לתלות אותו הפוך מהרגלים,ולעשות לו חורים באצבעות של הידיים ולתת לו לדמם למוות!!!!!
    מה אתם חושבים שהבנות שהוא אנס לא מתות?? כלום לא יחזיר להן את החיים לקדמותם!! הכי קל זה להציג אותו בתור פסיכופט שזקוק לעזרה ומי עזר לבנות הללו???
    אנחנו מדינה שכזאת!!! תמיד יש לנו בלב מקום לרחמים על מטומטמים!!

    • למה אתה לא מציע גם לעשות את זה

      אבי ביטר, 09/12/06 06:49

      לרוצחים,לעבריינים ולכל מי שהורג אנשים?
      אבל מהעבריינים הכבדים השוטרים מפחדים,אז הם תופסים שעיר לעזאזל,אדם שאין לו נפש חיה בעולם
      ומפליאים בו את מכותיהם והתעללויותיהם בתקווה להרוג אותו נפשית.לדעתי הרבה יותר קל ולא משרת שום מטרה .איזה מטרה בדיוק משיגים בהתעללות באסיר שלא יכול להגן על עצמו?!אם היית אומר שעושים את זה בשביל להרתיע פושעים אחרים מלבצע את הפשע הנתעב של אונס מתוך ידיעה שזה מה שמחכה להם אם יפשעו-ניחא.אבל הדבר נעשה בהיחבא והמשטרה מנערת חוצנה ממנו ברגע שהוא מובא לידיעת הציבור.
      זוהי התעללות לשמה,ידידי-סאדיזם טהור .

    • מסכימה איתך

      אני, 09/12/06 09:24

      לבנות שהוא אנס אין חיים ובמיוחד בשבועיים האחרונים,

  • 26.

    נטלי ירושלים 10

    Avi Ecuador, 09/12/06 04:20

    ''מה מסכן''?
    אולי מסכן שנולד בכלל ואולי מסכן שעברו עליו תראומות מסוימות בילדותו כמו לראות את אביו מתאבד שנכתיו כאן באחת הכתבות ואולי מסכן שלא היה לו בזמן הנכון מישהו שיכל אולי להביא אותו לדרך הנכונה...
    יש הרבה אנשים בעולם שכוונו נכון או היה להם מזל מסוים וידעו איך לשלוט בעצמם, כולנו נולדים עם רע וטוב בנו ולפעמים הרע גודל ללא מעצורים כשמכוונים לא נכון או כשיש למישהו קצת יותר רע התחלתי מלמישהו אחר וצריך בו קצת יותר טיפול התחלתי וטיפול מתמשך, קצת כיוון בזמן הנכון בכדי שהחיה שבו תשאר בפנים וישאר בו הבן האדם.
    ראי הדרך של הפלסטינים איך הופכים עדר של בני אדם לחיות רעות.

  • 25.

    בני סלע הוא אדם חולה

    לירון, 09/12/06 04:17

    והוא לא מודע לאכזריות מעשיו. כמו שבן - אדם צריך שיאהבו אותו - בני ביצע את מעשיו. אין כאן כל הצדקה, אבל כמו שפעם חשבו שהומוסקסואלים, חולי דיכאון הם חולי נפש, כך לא מודעים לבעיה שלו. משהו פשוט משתלט עליו והוא לא יכול לרסן אותו - עד כמה מופרך שזה נשמע. המדינה שלנו צריכה לתת לו טיפול פסיכיאטרי ולשמור אותו בהסגר. הוא לא אשם שהוא כזה, מעשי האונס הבלתי יתוארים האלו בוצעו כפי שחולה בפיצול אישיות היה הורג מישהו ולא היה מודע לזה, זה נשמע חסר רחמים ותמים, אבל ממיטב לימודיי וידע חיי - זה מה שאירע לו ואני בטוחה שאקבל כאן תגובות זועמות. לי כאב הלב לראות אותו בוכה היום בטלויזיה, הוא בכה, קורבנות האונס נרגעו וחייהם לא שבו להיות כמו שהיו ביום שהוא תקף אותן, אבל אני חושבת שהתפקוד של מדינה שלנו גרוע בצורה ל ייאמנת מכל הבחינות. אולי אם הייתי מקורבת לקורבן אונס לא הייתי מדברת כך, אבל אני באמת חושבת שה''בעיה'' שלו היא חסרת כל שליטה ומצריכה טיפול בהסגר, לא התעללות באדם חולה וחסר ישע. כאב לי, לא להאמין אבל באמת שכאב

    • אין למדינה תקציב לטיפול של אנשי מקצוע

      אבי ביטר, 09/12/06 07:07

      באנשים כמו בני סלע,אבל יש להם מליוני שקלים לשנה לחשבונות הוצאות מנופחים של חברי כנסת.
      עוד כמה חודשים האיראנים יגיעו לפצצת אטום ואצלנו,מדינה שנמצאת בסכנה קיומית כבר כמה עשורים,לא טרחו לתכנן מקלטים אטומים לאוכלוסייה(והשבוע אפילו פורסם בעתונות של-2 מליון אנשים אין אפילו מקלט).
      שום דבר לא נעשה כאן ע''פ תכנית-הכל בשלוף.

    • יש משהו בדברייך...

      משה, 09/12/06 08:27

      למרות שלמען שלום הציבור מקומו בכלא עד סוף ימי חייו אבל למה אלימות משטרתית?

    • גם אם נפגע לפני שפגע...

      גיא, 09/12/06 09:04

      זה לא עושה אותו ''לא אשם'' כמו שכתבת כי זהו מותר האדם מן הבהמה,שאינו אוטומט אלא יצור חושב וחש ומרגיש.
      ולגבי טיפול במקום בית סוהר,כלל ראשון בשיקום הוא קבלת אחריות אמיתית ולא מניפולטיבת כמו של סלע.דבר ראשון שיודה בכל המקרים,שהרי הורשע רק באילו שהיו ראיות פיזיות והמשיך להכחיש...
      שיסכים ל''סירוס כימי''
      שיוכיח שהוא ''עובד '' על נפשו הוא ,ויפסיק להציק למערכת המשפט ולשב''ס בעתירות סרק,ואחרי 10 שנים כאלו אפשר לדון בשיקום.
      וראי את ההבדל בין 2 רוצחיו של דרק רוט כדוגמא:1 נשאר מתמודד לומד ומתחתן ה-2 מנצל חופשה לברוח לחו''ל ובסוף עוד ירוויח מכך קיצור מאסרו.אבסורד

  • 24.

    הוא מגולח ונקי מענין מי עזר לא צריך להיענש בחומר (ל''ת)

    Mali, 09/12/06 04:09

  • 23.

    את מי זה מעניין התלונות שלו.....

    שיחקרו, 09/12/06 03:28

    אותו ויבררו אם מישהו עזר לו , ומי היה איתו במכונית.....
    ואם באמת יש קשר בינו ובין הרצח המזעזע של הילדה בקצרין.....
    ואיפה הוא היה ואיך הוא הגיע לאן שהגיע......
    ולשמור עליו באלף עיניים.....
    ולא לרחם עליו........
    ולא לתת לו לתזז ולשגע את המערכת, ולגרום לאזרח לשלם הרבה כסף על הטירטורים שלו.....
    שהוא יתחיל לשלם על כל ההוצאות שהוא מוציא מהמדינה.....
    ולסגור אותו מאחורי דלתות גבוהות.....ולא לשחרר.......
    ואם אפשר, לטפל בו......וללמוד מהמקרה שלו איך עוזרים לאנשים חולים כמוהו.......
    שבת שלום לכולנו.....

  • 22.

    אלוהים ישמור, איזה מכוער הוא, נראה חולה ושפל (ל''ת)

    א, 09/12/06 03:09

  • 21.

    KOULAM MITBOLELIM KEILOU TAFSOU ET NASRALLA EYZE SCOOP (ל''ת)

    tomer, 09/12/06 02:45

  • 20.

    מילה על התקשורת -כדאי לקרוא

    נ, 09/12/06 02:15

    צפיתי היום בחדשות ערוץ 2 ונדהמתי לגלות עד כמה הדיווח של משה נוסבאום וארלה ברנע לא היו מיקצועים וזאת בלשון המעטה. ברנע כל העת ניסה לשאוב מהאנשים עמם דיבר דברי לעג על המשטרה והוא היה צריך להבין שיש מצבים למרות שכל כך נעים לרדת על המשטרה שלא תמיד הדבר נשמע ונראה נכון וכך יצא שכאלו בכל שאלה שלו הוא מנסה ללעוג דבר שנראה מאוד לא מיקצועי. נוסבאום בכלל היה ''חללית'' מכתב שמסקר את המשטרה ניתן לצפות שיכול להבין שבידי המשטרה אמצעים לזיהוי גם אם סלע לא מזדהה מרצונו. והשאלות המטופשות של אילו שהיו מול סלע:'' תגיד לי למה ברחת מבית הסוהר?'' תגידו אתם בדיחה או מה זה בית סוהר וכמובן שהאנשים רוצים לברוח. כך היה שהתקשורת היום נראתה בעליבותה. כתבים לא רציניים , דיווחים עלובים , הייתי ממש נבוך עבור חברת החדשות הייתי מצפה למשהו יותר מיקצועי. התקשורת מרוב שרוצה לצאת מגידרה לעלוב באחרים יוצאת מאוד לא חכמה ולא מיקצועית. פשוט ביזיון ומעניין מי יבקר את המבקרים? יש בכלל מישהו כזה . נדמה שהתקשורת הפכה לבעלת כוח יותר מבג''צ והשאלה הנשאלת מי יושב שם אנשים שבכלל יודעים להיות אחראיים ואוביקטיבים- לא נראה לי...תפרגנו שצריך . הפעילות המשטרתית היום הייתה ענקית - כל הכבוד מגיע להם, יופי של עבודה!!!

    • מה יש לפרגן בדיוק?!

      אבי ביטר, 09/12/06 07:27

      בלי העירנות של האזרחים, המשטרה היתה ממשיכה לחפש אותו עוד הרבה זמן.
      אנשים כאן לא עוורים ומבינים שאם הוא לא היה מוציא את האף מהמחבוא,גם עוד חודשיים לא היו מוצאים אותו.
      כל הכבוד לאזרחים-המשטרה עוד צריכה להשתפר (במיוחד במודיעין העלוב שלה),שלא סיפק לה אפילו קצה חוט לגבי איפה שיכול להמצא אסיר שברח עם אזיקים לידיו, כל השבועיים האלה(שמעתי שהשוטרים נתנו לו לצאת לבית המשפט ביום הבריחה עם תיק אישי ושבפנים היה לו טריינינג-מה הוא יוצא לטיול?).
      גם האזיקים של שוטרי הליווי,לפי מסקנות ועדת הבדיקה,היו בתא שלא היה להם את המפתח אליו(לפחות של השוטר טירים) ושל בוטראשווילי
      בכלל היו בתיק שנלקח ממנו בכניסה לכלא ניצן-כך שהרשלנות שגרמה לבריחתו היא הפרצוף האמיתי של המשטרה-כך שהפרגון שאתה דורש,על תפיסת אסיר שלא היה צריך לברוח מלכתחילה,הוא קצת לא במקום(אלא אם אתה דובר של המשטרה-ואז הדבר יכול להתפס בהחלט כלגיטימי).

  • 19.

    מסכן... כואב הלב על עוד קורבן של המציאות... (ל''ת)

    שי, 09/12/06 02:13

    • ולנשים שהוא התעלל בהן לא כאב?

      עלמה, 09/12/06 04:45

      הוא חכם מאוד מנסה ליצור סימפטיה אליו על ידי התקשורת...אז בכלל לא כואב הלב!!!

      • עלמה, את ורבות אחרות לא מבינות

        סער קטלן, 09/12/06 08:42

        אדם לא נהיה אנס כי בא לו. יש הוכחות לכך שיותר מ95% מהאנסים רוצחים ואחרים עושים זאת כי סבלו בשלב כלשהו בחייהם.
        הכוונה סבל מעיק ונשאר לכל החיים. אני לא אומר שזה תירוץ טוב לאנוס או לרצוח, אני רק אומר שסלע לא אנס יום אחד כי בא לו.

        • אין מה להבין ולרחם ...הוא לא מסכן (ל''ת)

          הוא זבל, 09/12/06 10:03

    • מה אתה טמבל?!

      שרון, 09/12/06 07:29

      עד שזה לא יקרה למשהי קרובה אליך לא תבין?!
      מה עם כל הקורבנות שלו?
      הוא הביא את זה על עצמו.

    • צודק בני סלע אדם אומנם חולה בנפשו אבל אל לישכוח שהוא קורבן הנסיבות

      אילת, 09/12/06 08:03

      חיים אכזריים צריך לאשפז אותו בבית חולים פסיכיאטר ולהסביר לו שהוא אנס ולעזור לא כי עונש בכלא הרי לא עוזר לחולים בנפש

  • 18.

    על ''רוקדים עם אנסים''-ושוטרים מחייכים

    עידו, 09/12/06 02:06

    לראות את השוטרים מחייכים וחושפים עבריין שהצליח להמלט מידיהם בעורמה, כאילו הם ברגע תהילתם אחרי זכיה ב''רוקדים עם אנסים''
    פרצופה העלוב והחולהשל המדינה שלנו...

    העיתונאים יותר גרועים מהשוטרים ביחסם לעציר..

    עציר פושע אנס מנוול שחושף את המצב המזעזע של המשטרה ושל התקשורת

    • צודק. אז שנשחרר את יגאל עמיר?

      קלריסה, 09/12/06 05:39

      הוא סבל מספיק ועכשיו כשהוא הולך להיות אב מאושר, לא חארם על הילד?

      • מה קשור לשחרר?? (ל''ת)

        יואב ירושלים, 09/12/06 11:04

  • 17.

    כולם עטים על החיה האכזרית והפצועה

    יואב, 09/12/06 02:01

    ממש דוחה לראות איך השוטרים העלובים מציגים את הקרימינל מול המצלמות כמו חיה . השוטרים מחייכים בסדיזם והצלמים כמו עורבים עטים על פגר..ממש מגעיל ...

    זה שהוא אנס פושע חולה נפש שראוי לעונש זה עניין אחד אבל התביישתי לראות את דחף המציצנות והגאווה המזוייפת -
    אחרי כשלון חוצה מערכות . עכשיו המשטרה מרוצה , יש סוף טוב. אף אחד לא יזוז מילימטר ממקומו.והכל ישאר כרגיל -
    קומבינה, רייטינג ומציצנות..

    • מצטרף לדעתך

      המצליף, 09/12/06 02:25

      זה כל כך מגעיל
      אני כל כך מתבייש להיות אזרח מדינה שזו המשטרה שלה , חבורה של גורילות דפ''ר-יות ותקשורת צהובה להחריד
      וזו לא הפעם הראשונה והמשטרה לא היחידה שנגועה בנגע הראוותנות , גם במלחמה האחרונה הציגו חיילי צה''ל גופות של מחבלים
      לאן הגענו אלוהים אדירים , איזו תת רמה , פעם לא היינו כאלה , איזו התבהמות , כמו בתת התרבות של הקוליסאומים בימי רומי

      • מסכים לכל מילה

        sam, 09/12/06 04:26

        הבנאדם בוודאות פושע נתעב, אבל גם לו יש זכות אלמנטרית כל כך מגעיל לראות את השוטרים מזילים ריר על הטרף שאפילו לא שלהם, מצאו אותו בזכות האזרחים והם אונסים אותו בשידור חי ומחזיקים אותו כמו פסלון על אוסקר הכי מזעזע שיש הייתי מעדיף לראות את השוטרים שנצפו בטלוויזיה מאחורי סורג ובריח הרבה לפני שהבנאדם הזה, שעבר כל כך הרבה התעללויות בחיים, יהיה שם כל המשטרה והדרג הבכיר דוחה את הנשמה ומזעם את המדינה, אני מקווה מאוד שיעמידו לדין את השוטרים ההם, אמן!!!

    • מזכיר את המערכון של הגשש על דוד וגוליאת

      Avi Ecuador, 09/12/06 02:36

      דוד עם הראש של גוליאת ביד: לא לגעת בראש, לגרש את הזבובים...

    • כן הוא חיה!מה הוא עושה לילדה בת 12? הוא חיה! (ל''ת)

      אסף, 09/12/06 02:41

    • אני שמח שעוד אנשים ראו את זה (ל''ת)

      מילה בסלע, 09/12/06 02:50

    • טוב אחיי

      דניאל, 09/12/06 03:05

      שתווווק

    • צודק. כולנו חיות רעות (ל''ת)

      א, 09/12/06 04:55

    • גם אני הרגשתי ככה. צודק ב 1000%

      יאיר, 09/12/06 08:18

      אכן פושע מתועב שראוי לעונש.
      אבל כשראתי את ההצגה המגעילה הזאת אתמול בערב התביישתי.
      השוטרים נפוחים מגאווה כמו ציידים שמציגים חיה פצועה.
      מה זה צריך להיות?
      גם לפושע נתעב יש זכויות. להציג אותו בצורה כל כך משפילה לא מוסיף ליוקרה של המשטרה שלנו.
      שוטרי ישראל:
      בימים כאלה, במקום לעשות הצגות מול מצלמות, צאו לסיורים ברחוב. יש עוד כמה חולרות שצריך לתפוס במקום לעשות פוזות בעיתון. אין לכם יותר מדי סיבות לגאווה. זה לא אתם הבאתם לתפיסתו של החולרע.

    • צודק. ובכלל למה מרחו ערב שלם על כך

      יעל, 09/12/06 08:28

      תפסו, תודיעו, וזהו.

      איזה סרט עשו מזה.

      יום שישי בערב וזה מה שהראו בכל הערוצים.

      זו שטות איומה לעשות כאלה ניתוחים , לחזור על אותן שאלות, להראות אותן תמונות מליון פעם, לראיין אנשים מהעבר שלו... נו באמת.

      כל אחד רצה להיות מקורי וכווווולם יצאו דפוקים.
      לשם שינוי ערוץ 1 ששמר על השפיות.

    • ואני לא ריחמתי עליו אז מה...

      מגיע לו, 09/12/06 10:05

      תחוש חמלה על אלה שבאמת סבלו ממנו.

    • פשוט מבחיל התצוגה הבזויה של אתמול (ל''ת)

      מוקי, 09/12/06 10:19

    • יואב מירושלים, גם לי נראתה התמונה הכוללת, נוראית.

      pini, 09/12/06 13:24

      אפשר היה אחרת. ללא כל הסימפוניה הבלתי נגמרת של התקשורת, והמשטרה. אכן זה לא נראה טוב, גם על חיות רחוב. קצת צניעות, קצת חמלה, קצת הבנה. אחרי הכל,
      הבן אדם הוא שבר כלי. יאמרו אחרים מה, חמלה, על איש שאנס? לא! נכון שגם הנאנסות, נפגעו עד עומק נשמתם, ופצעם לא יגליד לעולם. אפשר לרכך קצת את הכאב, ברגעי אושר שישנם מדי זמן בחיים ובנסיבות שונות. אך הוא מקרה אבוד לגמרי. ויהיה מסכן הלאה עד יום מותו, אם לא יטופל בכל דרך אפשרית, כי נפשו מלאה בשינאה, כעס, מרירות, כאב, קינאה ופחד מימי
      ילדותו, בבית הוריו. הסיפור אכן נוראי. והוא המתכון להפיכתו של בני, לאדם כל כך אלים,
      עד אונס ברוטאלי.

  • 16.

    New law?....

    Common sense, 09/12/06 01:48

    so like, why doesnt Israel start capital punishment? in my opinion, suicide bombers and rapist should get the chair

    • no no no

      hily, 09/12/06 04:49

      not in the all u/s you get the chair....and its not human at all dont u think?
      u can hurt a person a lot without murdering him....and it is murder those r not the values we bwant our sociaty b based on....

  • 15.

    מייקל סקופילד- אם אתה קורא את זה, כנס..

    שרה ט., 09/12/06 01:45

    מייקל...
    כמה אני צריכה אותך..
    אני מחפשת אותך מאז פרק 11, אני לא יודעת מה לעשות מייקל, אני פשוט לא יודעת!

    צור איתי קשר בדחיפות בסלולרי
    שרה

    נ.ב
    יש לי איזה מפתח זהב שנפל מהכיס של אבא שלי, לא יודעת מה זה..

    • שרה יקירתי...

      מייקל סקופילד, 09/12/06 03:10

      לא נעים לי להגיד לך אבל כל הקטע של הכאילו התאהבות היה כדי שתשאירי את הדלת למרפאה פתוחה.
      אולי כדאי שתמשיכי עם החיים שלך, אני יותר בקטע של רקדניות לטיניות שצריכות גרינקארד.
      ובנוגע למפתח...זה של המכסחת דשא, תפסיקי לעשות דרמה מכל דבר!

    • שמעי כפרה

      שלי, 09/12/06 03:18

      המפתח שנפל לאבא שלך מהכיס?
      זה המפתח של הבית של המאהבת שלו :]
      תבררי תעניין ואז תגידי לי של מה המפתח היה טוב?
      ומה את מחפשת פה אנשים מה זה נראה לך פה מדור חיפוש קרובים?!
      יאללה סלאמת

    • תגובה לשרה

      מיכאלה, 09/12/06 03:30

      אל תהייה כל כך נואשת בפרק הבא ניפגשים אבל...

    • פרקלס

      סוייר, 09/12/06 04:07

      האיש שלך חתך באמצע אה? הללויה. לזה אני קורא גוד טיימינג לבאד טיימינג.

      אם את רוצה את מוזמנת להשאר איתי פרקלס, נרד על ביסקוויטים של דובים לתוך הלילה ונעשה האווו לירח לזכר מייקל.
      שלך,
      סוייר

  • 14.

    הרמה של השוטרים

    מתבייש, 09/12/06 01:44

    הופגנה היטב בהחלטה המטופשת להשפיל את סלע ולהעניק תמונות של ה''שלל'' על רקע החיוכים של השוטרים הדפ''רים מסביב. בושה למדינה שלנו. מזכיר משטרים חשוכים.

    • התכוונת לתת רמה,לא?!

      קוקוס, 09/12/06 06:58

      קראדי הוא מינוי של צחי הנגבי ,אדם שהיושר הציבורי שלו הוא לעילא ולעילא בלשון סגי נהור,כך שכשהראש דפוק הגוף סובל(למי שלא הבין הראש זה קראדי והגוף הוא המשטרה עצמה).
      למי שלא יודע,המשטרה עשתה מעקב וישבה על הטלפונים של כל מי שהיה בקשר עם בני סלע בשש השנים מאז מעצרו ודווקא הקרובים בנשר אותם הוא ביקר אתמול,לא היו ברשימת המעקב המשטרתית והם אלה שהתקשרו למשטרה ויידעו אותם שבני סלע היה אצלם אתמול אחה''צ.
      ז''א שככל שזה תלוי במשטרה-בני סלע בן 6 ולא היו לו לא חיים קודמים לפני שנעצר ולא קרובי משפחה.
      משטרה של גאונים.

  • 13.

    בושה !! (ל''ת)

    השבלול, 09/12/06 01:37

  • 12.

    חגיגות סלע...

    יעקב, 09/12/06 01:17

    היה יפה לראות את כל הקריינים והפרשנים בטלויזיה מחייכים כאילו גילו במדינה מרבצי זהב ונפט או את התרופה לסרטן...בנהריה כל התושבים המשועממים יצאו לרחוב...
    שמעתי ששקלו לפתוח במות בדור...
    איפה היו המצלמות והצוותים בחדשות ובמסיבת העיתונאים שהיו צריכים מצלמות -טלפון?...העיקר שבאולפן ישבו מבודחים...אני במקום כל הקצונה הייתי בורח מהתקשורת מרב בושה...דוקא השוטרים שתפשו אותו דברו יפה לענין ובלי פרשנויות....
    מה עם שני הטפשים שהוא ברח מהם?
    אולי כדאי לחשוב על צל''ש?...בגלל זה דחו את התכנית של ארז טל?...
    ולך סלע יא-זבל ,הייתי קושר לך את הידיים מאחורי הגב,והייתי מוציא ממך טביעות אצבע עם ידיים שבורות....
    ובמקום השוטרים הייתי מושך לך מהשערות ומיישר את הפרצוף הנאלח שלך מול המצלמות!אח''כ תוכל לבכות
    כמה שתרצה,חכם על חלשות...

    • ברור

      שיראל, 09/12/06 03:16

      טוב אחי אל תשאל הוא גם יראה מה שאתה כותב לו!!

    • אוהבת את התגובה שלך

      אני, 09/12/06 07:56

      כשהוא ברח המשטרה היתה אשמה בעיני כולם כשהוא נמצא גם המשטרה אשמה.
      והאמת אני ממש לא מרחמת על בני סלע אני מרחמת על כל הקרבנות שלו ומקווה שבתקופה בה הוא היה מחוץ לכתלי הכלא לא התווספו עוד שמות לרשימה הארוכה שלו.
      מי שמפוצץ פרצוף של ילדה בת 12 תוך כדי אונס (מתוך כתב האישום שלו, ללא כל קשר למה שקרה בקצרין) לא מגיע לו יחס של כבוד

  • 11.

    היו לו אזיקים בידיים? (ל''ת)

    רו, 09/12/06 01:16

    • לא (ל''ת)

      7, 09/12/06 01:40

    • מתי?

      שני, 09/12/06 03:15

      אתה שואל אם היו לו אזיקים כשתפסו אותו או כשהוא ברח?
      כשתפסו אותו שמו לו אזיקים בידיים.
      כשהוא ברח גם היו לו אזיקים בידיים.
      ברור שהיו לו אזיקים בידיים!!

  • 10.

    נכון שהוא אנס, אבל גם מסכן. (ל''ת)

    יאיר, 09/12/06 00:59

    • איך אתה אומר בכלל מסכן ?

      דודי, 09/12/06 01:27

      אני לא יודע אים אתה נשוי או שיש לך ילדים אבל אים הנבלה היה פוגע באנשים הקרובים אליך האים גם אז היתה אומר אותו דבר? טיפש אחד

      • דודי, גם אתה די טיפש.. איפה למדת לכתוב?! (ל''ת)

        עדי, 09/12/06 01:41

    • פושע מסכן שחושף את פני המדינה (ל''ת)

      עידו, 09/12/06 02:08

    • כנסו

      נטלי, 09/12/06 03:04

      מה מסכן בו מה?
      אפשר לדעת מה בדיוק מסכן בבן אדם הזה?
      מה מסכן באנס שברח מהכלא ותפסו אותו? אהה?
      אתה טיפש פשוט טיפש
      אתה אדם חסר לב
      אויש איזה אנשים יש בעולם.
      פשוט ט י פ ש ו ת

      לילה טוב

    • מסכן?

      אני, 09/12/06 08:00

      לא הוא לא מסכן.
      הוא עבריין מסוכן
      הוא פגע בנפשן וגופן של נשים רבות
      הוא פגע בנפשן וגופן של ילדות
      הוא ברח ממשמורת חוקית
      היתה סכנה שהוא יפעל שוב מחוץ לכתלי הכלא.
      מסכן הוא לא.
      אנחנו מסכנים שהיינו צריכים שבועיים ללכת לישון עם החשש להתעורר ולמצוא את סלע אצלנו בבית
      הוא לא מסכן.

  • 9.

    מסכן. מתעללים בו. תגיד תודה שאתה

    מיקי, 09/12/06 00:59

    בכלל חי, על חשבון המדינה.

  • 8.

    המישטרה אוהבת לעשות דברים שמצטלמים טוב...

    מצטלם טוב?!, 09/12/06 00:59

    המישטרה אוהבת לעשות דברים שמצטלמים טוב, כמו בני סלע,
    ולעצור גברים חפים מפשע, עקב תלונות שווא של נשים.

  • 7.

    קשר לרצח בקצרין

    ליאור, 09/12/06 00:53

    עוד יתברר לנו שהוא זה שרצח את הילדה בקצרין

  • 6.

    גם אחרי תפיסת ה'אופנובנק'

    שאול, 09/12/06 00:47

    שביצע אין ספור מעשה שוד, חגגה המשטרה את ניצחונה.

  • 5.

    עצרו אותו כי הוא ערבי !!! כנסו!

    אבי ביידנר, 09/12/06 00:45

    עובדה !! הם הודו שהוא דיבר ערבית !!

    מדינה גיזענית !!!

    ןתגידו לי שאני טועה ?!

    • שאלה לי אליך

      אורי, 09/12/06 01:29

      לקחת את הכדור או ששוב שכחת?

    • חחח אתה פשוט טיפש ברמות!! (ל''ת)

      תמיר, 09/12/06 01:43

    • אתה זקוק לאישפוז דחוף וארוך (ל''ת)

      רופא, 09/12/06 02:08

    • כנננססססו

      נטלי, 09/12/06 03:02

      מה הקשר תגיד לי מה אתה רציני?
      באמתא תה חושב שעצרו אותו כי חשבו שהוא ערבי?
      אז ממששש לאאאא
      עצרו אותו כי הוא היה ברח מהאוטו כאילללו
      פעם הבאה שאין לך משו חכם להגיד,
      פשוט אל תגיד כלום.
      שמעת פעם על המשפט:
      ''שתיקה שווה זהב?''
      או
      ''שתיקה מראה חוכמה?''
      אז זה מה שאתה צריך לעשות חמוד..
      לילה טוב :)

      • כולכם מתעלמים מהעובדות

        אבי ביידנר, 09/12/06 06:10

        הוא טען שהוא ערבי ואז החליטו לעצור אותו. כי אחרת למה עצרו אותו? הוא הרי לא עשה שום דבר באותו זמן

      • נטלי מותק

        מותק, 09/12/06 13:30

        אומרים:-סייג לחוכמה שתיקה
        לילה טוב

  • 4.

    הנשיא בוש

    שאול, 09/12/06 00:44

    התקשר לנשיא, וברך אותו על תפיסת האנס.

    • חחח, מסדר זיהוי (ל''ת)

      Avi Ecuador, 09/12/06 02:39

  • 3.

    פשוט בושה איך שהציגו אותו בטלוויזיה

    ר.ק, 09/12/06 00:36

    החזיקו אותו כמו שמציגים חיה פצועה, והחיוכים של הגורילות מסביב בכלל היו מזעזעים, בעוד הם מחזיקים אותו מהידיים ונותנים לצלמים לצלם אותו במשך דקות ארוכות. אמנם הוא עבריין שנמלט, אבל צריך לשמור על זכויות אדם בסיסיות לכל אזרח, ולא להתנהג כמו בהמות.

    • לא, כי כשהוא אנס הוא שמר על זכויות האדם.

      אני., 09/12/06 01:13

      האדם הרחום והמסכן לעולם לא הרים יד, עבר על החוק או חס וחלילה התייחס אל מישהו כבהמה או פגע בו וזילזל בזכויותיו.

    • שיתעללו בו כמה שצריך

      מילי, 09/12/06 01:24

      אתם חיים בסרט - למקרה ששחכתם הוא אנס באכזריות 14 בחורות!!!
      שיגיד תודה שהוא חי בכלל

      • 14? אז מצבנו עוד היה טוב...

        יא, 09/12/06 01:32

        בני סלע הורשע ב-14 מעשי אונס. בפועל הוא ביצע מעל 40 מעשים שכאלו רק שהיה קשה מאד לקשר אותו לדבר מאחר והוא ערמומי מאד ולא השאיר אחריו עקבות.

      • את חיה בסרט! בזה שאת נותנת לגיטימציה להתעללות בשם החוק!

        מילי שמילי, 09/12/06 01:44

        אם את שומרת חוק אז תדעי לך שאחד מחוקי היסוד הוא שמירת כבוד האדם וחרותו! וכשהחוק וחוכמולוגים כמוך רומסים את כבוד האדם גם אם הוא אנס מסוכן זוהי סופה של מדינת החוק... הבנת את זה אהבלה?

        • mili shmili

          Naama, 09/12/06 05:13

          מדינת החוק? This country wouldn’t know the law if it bit it in the ass.
          I hope this guy gets put away in a cell with guys that would gang rap hip all day and all night then he can see what it feels like.
          Putting him in quarantine is too good for him.

        • את

          אני, 09/12/06 09:16



          ''כל מי שמרחם על האכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים''

    • צודק ב-100% נראה אותם גיבורים על רוזנשטיין. בושה למדינה שאלו שוטריה (ל''ת)

      אזרח מודאג, 09/12/06 01:26

      • תיכנסו

        אזרח/ית, 09/12/06 10:27

        תגיד לי למה מי אתה חושב שאתה עלק צודק שיכניסו אותו לצינוק....

    • מסכים איתך באופן מלא !

      חמלה, 09/12/06 01:36

      איבדנו את החמלה והאנושיות. בני סלע הוא אדם חולה ומסכן שצריך טיפול. השוטרים נראו כמו החזירים בחוות החיות של ג'ורג' אורוול. מזעזע...

    • למען ייראו ויראו, או- עין תחת עין

      ארנון צדיק, 09/12/06 01:40

      הוא השפיל את המשטרה והשבס, ולא משנה שזו לא הייתה הכוונה שלו,
      הם ישפילו אותו עכשיו עד עפר ויקצצו לו את הזכויות לבסיסיות ביותר.

    • מה אתה אומר?

      שנאל, 09/12/06 03:10

      תאמין לי שמגיע לו מה שעשו לו ויותר מזה מגיע לו!
      הוא פשוט חלאת אדם, שלא יודע להתנהג.
      כל מי שמגן עליו, פשוט גועל נפש!
      כל עוד לא חוויתם את זה על הבשר שלכם, אין לכם זכות דיבור.
      אם הוא היה אונס, חס ושלום, קרובה שלכם, גם הייתם מדברים ככה?
      לא נראה לי.
      פעם הבאה מי שירצה לרשום משהו לטובת בני סלע, שיחשוב פעמיים, עצה שלי.
      אני שמחה שתפסו אותו ושזה העונש שהוא מקבל.
      העונש הזה לא מספיק לו לפי דעתי!!
      צריכים להרוג אותו!

    • עין תחת עין !!! (ל''ת)

      טלית, 09/12/06 05:35

    • בושה איך שהמשטרה הציגה את עצמה

      אזרחית, 09/12/06 10:14

      בטלוויזיה!!!! השוטר לא ידע שהרכב גנוב (הרכב נראה לו חשוד כי ידעו על רכב גנוב) השוטרים ''לא הצליחו לראות את פניו עד התחנה'' - כל המדינה הילכת לישון וקמה עם הפנים של בני סלע והשוטרים ?...כמו בבריחה,חיים בבועה משלהם
      בושה!!

  • 2.

    מתי קארדי הולך הביתה.

    אאאאאא, 09/12/06 00:29

    מפכ''ל כושל . תקלה חמורה. דיי עייפנו ממנו.

  • 1.

    רגע אחד..אז מה אם הרביצו לו??

    חבל שלא, 09/12/06 00:27

    באמריקה היה מקבל מזמן את הכסא החשמלי !!
    ממש מסכן.

    • זאת אומרת, שאם היה לך אח כמו בני סלע, היית רוצה שיחסלו אותו?! (ל''ת)

      איפה ההגיון?!, 09/12/06 01:02

      • YES

        eev, 09/12/06 02:28

        YES, even if it was my brother

      • כנסו דחוף

        נועה, 09/12/06 03:12

        תגיד לי, אתה מטומטם?
        סליחה על ההתבטאות אבל אתה ממש טיפש.
        כן אם היה לי אח כמו בני סלע חס וחלילה הייתי רוצה שיחסלו אותו.
        הוא גועל נפש של אדם
        אתה לא יודע מה אתה אומר!
        אנשים ממש נפלו על השכל!!

      • ההגיון

        מישהו, 09/12/06 03:17

        כן אם היה לי אח כמו בני סלע הייתי רוצה שיחסלו אותו.

      • בני סלע נתפססס

        מה, 09/12/06 10:21

        מה קשור

    • איזה שטויות. בארצות הברית כיסא חשמלי זה רק עבור רצח

      אורון, 09/12/06 01:33

      וגו זה רק בחלק ממדינות ארצות הברית

    • צודק.. ממזמן צריך לרצוח אנשים כאלה,

      מישו, 09/12/06 07:38

      ובמיוחד אחרי שהרס ל14 נשים את החיים. חבל שהמדינה שלנו מרחמת על האנשים כאלה והפשע ממשיך לחגוג על חשבוננו