• 48.

    ובל נשכח הפלסטינאים בישראל - הם אלו שלא הספיקו לעבור לידרן מדינתם ! (ל''ת)

    ירדן היא פלסטין, 23/12/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ארץ ישראל רק לעם ישראל

    מוחמד, 08/12/06 16:29

    אלוהים הערבי אללה אמר לי שכל ארץ ישראל שייכת רק לעם ישראל על שתי גדות הירדן. קוראן סורה 7 פסוק 137.
    ארץ ישראל לא שייכת לערבים או לפלישתים שאפילו לא מוזכרים בשמם ע''י אלוהים הערבי אללה בקוראן.

    על כל הערבים לחזור למולדתם ערב!

    הגב לתגובה זו

    • ארץ ישראל שייכת לארץ ישראל עם ישראל שייך למדינת ישראל

      ומה ההבדל בין, 09/12/06 02:28

      תחשוב על זה....

      הגב לתגובה זו

      • שעל הארץ יכולה להיות מדינה

        ההבדל, 09/12/06 04:30

        אבל מדינה לא יכולה להיות בלי ארץ-אדמה.
        הבנת?

        הגב לתגובה זו

        • וכמה אדמה צריכה ארץ על מנת להיות מדינה?

          את זה כנראה, 09/12/06 06:49

          אנחנו זקוקים לביטחון ולא רק לאדמה

          הגב לתגובה זו

    • המוסלמים עוברים על עשרת הדברות שהם קיבלו

      Avi Ecuador, 09/12/06 02:45

      לא תחמוד ומשם לא תרצח ומשם עוד מצוות בסיסיות.
      כל אלה שהציקו ליהודים ישר ז'הנם הם ומשפחתם, כן, ביחד עם השמאל.
      ידע ממקור בכיר...

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אין לי ארץ אחרת..... כנסו

    ערבי מלח הארץ, 08/12/06 14:12

    התגובות של רובכם הן קלאסיות לאנשים שלא מבינים מהי מולדת...

    היהודים, לעולם לא נאחזו בארץ-מולדת כלשהי ונעו וזזו לכל מקום אפשרי, באירופה, לישראל..

    חוסר הנאמנות שלכם למדינה היהודית נמשך גם כיום, כשמאות אלפי יהודים כבר היגרו לניו יורק, טורונטו, לוס אנג'ס, לונדון, פריס וסידני (800 אלף בס''הכ).

    מי שהלך מכאן, הולך מכאן וילך מכאן - זה לא אנחנו הפלסטינים.

    פלסטין היא שלנו.


    הגב לתגובה זו

    • גם ערביי ישראל ושטחים יורדים מהארץ.

      רן, 08/12/06 19:08

      ידידי הנכבד תופעת ההגירה היא כלל עולמית.
      היית מאוד מאושר ומשוחרר לדעת שהדתות למינהם גורמות למלחמות ופחות האנשים.
      אז חיה ותן לחיות גם לך יש משפחה...

      הגב לתגובה זו

      • תשובה עם עומק שיכלת להרחיב

        Avi Ecuador, 09/12/06 02:53

        הבעיה עם ההגירה של המוסלמים למדינות שהם מגיעים אליהם שהם גם משתלטים שם, היום ישראל אירופה וצרפת מתחילים להרגיש מחנק קל וגם אני יכולתי להרחיב אבל אני עייף.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    מי הם הגורמים???????????

    אמיר, 08/12/06 13:55

    הגורמים שדיברו עם הכתב שלכם הוא ח''כ ואסל טה שהיה בסוריה עד לפני שבוע

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני לא מבינה איך הפלסטינים נותנים למשעל לנהל להם את הענינים

    יופיטר, 08/12/06 10:24

    יושב לו בסוריה אוכל טוב ישן טוב והילדים מסודרים כסף כנראה לא חסר לו והם חיים בזבל ועושים מה שהוא אומר - נשגב מבינתי

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שהייתי מבין איך היהודים נותנים לאולמרט לנהל את העיניינים

      פלוטו, 08/12/06 10:53

      וכידוע, אולמרט לא אוכל פחות טוב, הילדים שלו לא פחות מסודרים וכסף לא חסר לו - בעוד שהמעצמה ישראל שבראשותה היא עומד, אינה מסוגלת להתמודד עם פלסטינים פרימיטיבים המשגרים אלינו קסאמים פרימיטיביים.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ערביי ישראל

    fhiku, 08/12/06 09:59

    הארץ הזאת היא שלנו איננו זקוקים לאישורו של איש. אם נמשיך להתנהג כמו יהודים גלותיים נאותת כל הזמן לערבי ישראל שאנחנו מתחננים להכרתם. מה צריך עוד לקרות כדי שנבין שהם לעולם לא יעשו זאת. מי שנאמן למדינה בה הוא חי שיהנה מזכויות אזרחיות מלאות מי שלא עושה זאת יענש או יגרש גם אם הוא חבר כנסת.

    הגב לתגובה זו

    • שקרן: אם אהיה נאמן - האם תיתן לי להקים משפחה בארץ עם אישה מירדן? (ל''ת)

      ערבי, 08/12/06 10:58

      הגב לתגובה זו

      • הרי חבר כנסת שלך אומר שהרחם

        יהודי, 09/12/06 02:22

        של האשה הערביה היא הפצצה שתנצח את היהודים. אם אתה רוצה להתחתן עם ירדנית, פאדל, תשאר איתה בירדן ותעשה כמה ילדים שתרצה.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    ערביי ישראל הם אובים ועל הממשלה להתיחס אלהם כך (ל''ת)

    יעקב אשדוד, 08/12/06 09:21

    הגב לתגובה זו

    • תלמד עברית קודם... כותבים אוייבינו, להתייחס.... אח''כ לך לה... (ל''ת)

      ערבי, 08/12/06 14:53

      הגב לתגובה זו

      • בין אוהבים לאויבים, מובן מאליו במה בחרת. וזו הבעייה! (ל''ת)

        מיXתפוזים, 08/12/06 19:06

        הגב לתגובה זו

        • אהבתי את המיX .... (ל''ת)

          ומה זה בא לי, 09/12/06 02:23

          הגב לתגובה זו

  • 41.

    נחשף הפרצוף האמיתי

    מיקי, 08/12/06 07:54

    כל מילה נוספת מיותרת

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עכשיו ברור שצריך לשלול זכויות אזרחיות מערביי ישראל

    ש, 08/12/06 07:20

    אם החובה לא לתת להם זכויות יתר היתה מוטלת בספק מקודם, עכשיו ברור שמרי אזרחי = ביטול זכויות.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הם אויב היו אויב וישארו אויב

    ינשוף, 08/12/06 07:13

    את המרי האזרחי הם עושים כמה עשרות שנים כך שמשעל לא מחדש כלום

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עברו עינויים עשרות שנים? אז למה הם מעדיפים להיות אזרחי ישראל ? (ל''ת)

    ולא אזרחי פלשטי, 08/12/06 04:04

    הגב לתגובה זו

    • כי בתת ההכרה שלהם

      Avi Ecuador, 08/12/06 04:35

      הם מבינים שהאסון הכי גדול שיכול ליפול עליהם שמוסלמים ישלטו עליהם, שם מלא סובלים, רוצחים...

      הגב לתגובה זו

      • איך אומרים ידידי הערבים ישראל היא אמריקה שלנו (ל''ת)

        מעלה גרה, 08/12/06 14:33

        הגב לתגובה זו

    • העינוי שלהם הוא שהם חיים הרבה יותר טוב מהרבה ערבים במדינות ערב (ל''ת)

      יופיטר, 08/12/06 10:25

      הגב לתגובה זו

    • בניגוד למקובל אצל היהודים - נישאר נאמנים למולדתנו , גם כשקשה

      ערבי משכיל, 08/12/06 11:17

      השאלה שלך היא שאלה טיפוסית של בן עם שמעולם לא היה נאמן למולדתו.
      היהודים נטשו את מולדתם לאירופה ושם שנאו אותם, עשו בהם פוגרומים וגרשו אותם מהרבה מקומות - ולמרות זאת, הם באו לישראל רק כשלא היה להם לאן ללכת.
      חוסר הנאמנות שלכם למדינה היהודית נמשך גם כיום, כשמאות אלפי יהודים כבר היגרו לניו יורק, טורונטו, לוס אנג'ס, לונדון, פריס וסידני.
      מי שהלך מכאן, הולך מכאן וילך מכאן - זה אתם היהודים.
      פלסטין היא שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לפני פלסטינאי ישראל-ולפני החמאס-השמאל הישראלי הוא הסכנה הכי נוראה!

    בן גוריון, 08/12/06 03:47

    תחשבו עלזה-כשיש לכם בני עם-בעלי הרס עצמי-שתומכים ומעודדים טרור-ומחלישים אותנו מבפנים
    זו הסכנה הכי גדולה!

    כמו המגיב השמאלן הקטן והמעפן-שמגיב למטה!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    צריך להזהר ממשעל את נסראללה אבל להזהר יותר ביחס לערביי ישראל (ל''ת)

    הם לא אויבינו, 08/12/06 03:30

    הגב לתגובה זו

    • אויבנו וחצי-אוהב מחבלים שכמוך (ל''ת)

      ושמאלן קטן, 08/12/06 03:51

      הגב לתגובה זו

      • ערביי ישראל מחבלים? אתה הרי קונה חופשי חומוס ביפו ופיתה בעכו (ל''ת)

        מסוכן לא לדעת, 08/12/06 04:53

        הגב לתגובה זו

        • וגם רואה איך התנועה האיסלמית תומכת בחמאס (ל''ת)

          ואל קעידה, 09/12/06 06:20

          הגב לתגובה זו

          • נסחפת לגמרי ימני לא מתבטא כמוך חבר יקר אל קעידה הפילו את התאומים

            ציף ציף מעל, 09/12/06 09:04

            ועכשיו אותך...

            הגב לתגובה זו

            • טוב לדעת שאתה ההוועדה שקובעת איך ימנים צריכים להתבטא...ותראה מה זה

              מצביע מרצ, 09/12/06 13:00

              אל קעידה הפילו את התאומים-ופלח רחב מערביי ישראל תומכים בהם-ראה יומני סטודנט שחולקו באונ''חיפה עם תמונות בין לאדן ונסראללה
              הבנת שמאלניקו
              ונראה לי שנגמרו לך המילים והטיעונים
              כשלי זה קרה-עברתי לימין...

              הגב לתגובה זו

  • 35.

    שיטת הסלאמי-במלוא המרץ-תן להם לכרסם אותם לאט מבפנים-

    שמאל זה, 08/12/06 02:39

    וביום קריאה-הפעל אותם במלוא העוצמה-ובעזרת השמאל הישראלי
    אכלה תוכנית!
    עובדה אנחנו אוכלים אותה בלי מלח!
    והשמאל=השמאל עוזר במלוא הכח להגשים אותה.
    כאשר אבדנו -אבדנו...עצוב...

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי כלום ממה שאמרת גם לא אוכל סלאמי אבל זה נשצע די נקניקי (ל''ת)

      עם מלח בלי שכל, 08/12/06 03:16

      הגב לתגובה זו

      • התגובות הדביליות שלך מוציאים שם יותר מגוחך לשמאל-עדיף שתיעלם! (ל''ת)

        שמאל זה, 08/12/06 03:37

        הגב לתגובה זו

      • לפי הדיבור שלך על נקניק-נראה לי שיש לך משיכה לנושא... (ל''ת)

        שמאלן קטן, 08/12/06 03:53

        הגב לתגובה זו

    • תגיד לי אתה חושב שערביי ישראל עכברים שמכרסמים גבינה? (ל''ת)

      תעשה לי סנדוויץ, 08/12/06 03:28

      הגב לתגובה זו

      • לך תלמד להגיב קודם-שמאלן פאתטי... (ל''ת)

        --, 08/12/06 03:39

        הגב לתגובה זו

        • למדתי להגיב וגם למדתי שקיצוניות בכל צד לא מלמדת על אהבת המדינה (ל''ת)

          אוהב מדינה, 09/12/06 02:41

          הגב לתגובה זו

          • והב מדינה?איך עיי העלמת עין מגיס חמישי שתומך בהשמדתך-ותמיכה בחמאס (ל''ת)

            ואל קעידה?, 09/12/06 06:23

            הגב לתגובה זו

            • עשית לנו כאן סלט שלם לא רואים מה מלפפון מה עגבניה

              ועם קפה הפוך, 09/12/06 08:09

              נו מילא
              שיהיה....

              הגב לתגובה זו

            • אתה שופך אותי מצחוק עם השנינות שלך-נראה לי בימין אין לנו מקום

              השמאל גוסס, 09/12/06 13:04

              למתוחכמים כמוך...
              עדיף שתשאר עם האינטיליגנציה של בשאררה ברכה צרצור וכל החברה...
              מחבל קטן נחמד-אולי תעבור לאחמדינגאד?...

              הגב לתגובה זו

          • אוהב מדינה?אולי שונאה-תומך באויביה (ל''ת)

            מלא בשנאה עצמית, 09/12/06 06:34

            הגב לתגובה זו

    • באמת אכלה תוכנית לאכול את עצמינו לדעת

      הימין שלך לא, 08/12/06 04:51

      ואל תדבר לי על שמאלנים כשאין לך מושג בין שמאל לימין
      השמאל הקיצוני מסוכן כמו הימין הקיצוני
      מי שמדבר בעד טרנספר של ערביי ישראל לא נחשב אצלי לאוהב מדינה אלא לגזען ומסוכן כמו החארות ממחסום ווטש ויש גבול ואין גבול ולך לישון אולי מחר האוטו שלך יתקלקל וערבי מטירה יתקן לך אותו אם תהיי נחמד

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא צריך לתת לו בימה מספיק נסראללה מזיין תשכל (ל''ת)

    כל מטאטא יורה, 08/12/06 02:08

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תנועת מלקחיים

    חיים, 08/12/06 01:57

    המטרה של הפלסטינים היא לזרוק אותנו מהארץ.

    הם כנראה שנו תכנית שנשענת על 3 רגליים.

    הפלסטינים בשטחים מאבק מזויין.
    מדינות ערב סיוע בכסף ובהחלטות של האו''ם.
    ערביי ישראל- גיס חמישי.

    לכן חייבים לחבר בין ערביי ישראל לפלסטינים.

    זאת תכנית ליברמן.
    בעבודה מתחסדים ומזדעזעים ואפילו מחזרים אחרי הקול הערבי.

    כי האמת היא שאין שום הבדל בין ערביי ישראל לפלסטינים, אותו העם , אותה הדת, אותם אמונות ושאיפות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%-רק חילופי שטחים ואוכלוסין-אולי יחלצו אותנו מהסיבוך! (ל''ת)

      מצביע מרצ, 08/12/06 02:42

      הגב לתגובה זו

    • רק בגלל דיבורים כאלו הימין איבד את הימין והשמאל הקיצוני עלה (ל''ת)

      זמן לחשוב מהראש, 08/12/06 03:08

      הגב לתגובה זו

      • דווקא לי נראה-שהשמאל הוא עולם הולך ונעלם-והימין חזק מאי פעם-השמאל (ל''ת)

        הוזה בכל תחום-, 08/12/06 03:50

        הגב לתגובה זו

        • אתה צודק תנועת כהנא חי במלוא התנופה ויש גבול שותקים ולא פוצים פה

          ולא דברנו עוד, 08/12/06 05:10

          מעניין למה דורון אלמוג אביב כוכבי יעלון עמוס ירון ועוד לא יכולים לצאת את הארץ
          במקום להלחם בשמאל הקיצוני אתה רואה כל יהודי רציונלי כמסכן

          הגב לתגובה זו

          • על ליברמן שמעת?-הוא סופר ימין ורק יילך ויתחזק ככל שאתה והחברים

            __, 09/12/06 06:32

            המחבלים שלך-ינסו להזיק לנו(הציונים-שלצערי אינך משתייך אליהם)
            אותם גיבורי ישראל שציינת-מאויימים להישפט בחו''ל בגלל-שמאלנים כמוך וארגוני זכויות לטרור-שמכפישים את המדינה בכל בימה אפשרית
            וגם בגלל אנטישמיות שעדיין לא נעלמה-ואנשים כמוך עוזרים לטפח אותה
            ואל תחמיא לעצמך-אינך יהודי רציונלי
            אתה יהודי מלא ברגשות שנאה עצמית
            והרס עצמי -וקבלת צדקת הטרוריסט
            אתה וחבריך הם האויב המסוכן ביותר של המדינה
            ןלא דיברנו על אהבה?הרי אתה מלא בשנאה-למולדתך ועצמך-עובדה אתה מעודד את החלשתו והריסתו עיי אויבנו
            אני בז ומתעב אותך-במלוא מובן הביטוי!!!

            הגב לתגובה זו

            • אתה עושה 'שרות' רע מאוד לשמאל הישראלי ומוכן להתערב שאתה סופר-שמאלן (ל''ת)

              עכשיו הבנתי מי, 09/12/06 08:01

              הגב לתגובה זו

            • ???!#$^!???!- אני רואה זאת כניצחון טכני של הימין-ועל הכרזתו של (ל''ת)

              השמאל בישראל, 09/12/06 13:07

              הגב לתגובה זו

  • 32.

    ח'אלד משעל הרעיף שבחים ומחמאות על ערביישראל ... !!!

    פוסט שמאלני, 08/12/06 01:40

    אין מה להוסיף.

    הגב לתגובה זו

    • אכן חבל שהוספת (ל''ת)

      אין מה להוסיף, 08/12/06 03:09

      הגב לתגובה זו

      • גיחי גיחי-איזו שנינות-מעורר חמלה שכמוך!!! (ל''ת)

        --, 09/12/06 06:35

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה רק להם יש מנהיגים חכמים? גם אני רוצה!

    אלעד מחיפה, 07/12/06 23:07

    הוא עושה לנו הפרד ומשול, השיטה הרומית הבדוקה לכיבוש של חבל ארץ ע''י רתימת קבוצת אזרחים פחות מועדפת ובעלת זכויות שיכולה לזעזע את המערכת מבפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יפסיקו גם לגנוב קרקעות? ? ? ? (ל''ת)

    בב, 07/12/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לשחרר את ישראל מהכיבוש הערבי (ל''ת)

    טרומפלדור, 07/12/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    נו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    דרור !!!!!!, 07/12/06 22:49

    הם כובשים את אדמותינו לאט לאט.
    במסואה של אנשי שלום.
    בסתר הם משתפים פעולה עם החמאס והפלשטינים.

    זה התחזות שמטרתה לגרום לנו לנו לקבל אותם. ואז הם יוכלו לכבוש את ישראל בשקט.

    אבל שימו לב, חלאד משעל אומר את זה. זה לא המנהיגות של ערבי ישראל. ערבי ישראל מפעילים היום אלימות בתוך ישראל. בנגב במשולש בירושלים.
    משאל נחשב מתון ביחס עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • למה ללכלך על כל ערביי ישראל דבריך גובלים בגזענות (ל''ת)

      מילא טיפשות, 08/12/06 02:02

      הגב לתגובה זו

      • יש אחוזים בודדים של ערבים ישראלים שמקבלים את זכות היהודים על הארץ-

        שמאל זה, 08/12/06 02:45

        אך רובם הכמעט מוחלט-תומך באויבנו בסתר-ומייחל להשמדתנו-ואתה יודע את זה
        לכן המגיב צודק לגמרי בדבריוו
        ואני אומר זאת בתור איש שמאל שהתפכח
        אני מאחל זאת גם לך!

        הגב לתגובה זו

        • אם תכניס את ערביי ישראל לסכסוך אפשר לסגור הבסטה ו (ל''ת)

          ואינני שמאלן, 08/12/06 03:25

          הגב לתגובה זו

          • על חילופי שטחים ואוכלוסין שמעת?תתחיל להתאפס-שמאלן קטן! (ל''ת)

            --, 08/12/06 03:40

            הגב לתגובה זו

            • שמעתי על חילופי השטחים, אך לא כל כך הבנתי

              דרור!!!!!!, 08/12/06 11:32

              עם מי מחליפים את לב הגליל, נצרת, עכו, העיר התחתית של חיפה, פארדיס, ג'סר-א-זרקא, יפו, לוד, רמלה, רהט, צפון מזרח הנגב - שטחים המכילים כמיליון ערבים?
              אשמח אם תסביר לי.

              הגב לתגובה זו

            • אשמח להסביר-דרור-20%הוא מספר האחוזים שפלסטינאי(ערביי)ישראל מהווים

              שמאל זה, 09/12/06 06:43

              אזור המשולש הוא 10%מהם
              עיי החלפתם תמורת אריאל אלפי מנשה ועוד ערים גדולות בשטחים-אנו מקטינים את מס האחוזים שיישארו בתחומי ישראל ב10%
              על עשרת האחוזים הנותרים בשטח ישראל יש להחליט אם הם מכירים במדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי-לקחת חלק בשרות המדינה-ולהצהיר לה אמונים
              אלה שרואים עצמם כמחוייב ושייכים לעם הפלסטיני יוזמנו להצטרף לאחיהם ולעזור להם בבניית המדינה הפלסטינית המתהווה כפטריוטים פלסטינים נאמנים

              פשוט והגיוני

              ולכן אני מצביע ליברמן-למרות שפעם הצבעתי מרצ

              אני מאחל לך גם-להתעורר למציאות

              בהצלחה!

              הגב לתגובה זו

  • 27.

    חייבים להפריד סופית בין היהודים לערבים בשטח שהיה פעם המנדט הבריטי

    למען השלום!, 07/12/06 22:46

    יהודים לצד אחד של קו ההפרדה - ערבים לצידו השני. ברצון, או בכוח. זה יחסוך אלפי קורבנות, יהודים וערבים, חפים מפשע...השנאה גדולה מדי. דו-קיום כפוי, כמו שקיים היום, יביא רק לשנאה גדולה יותר, ולמלחמה מחרידה...למען העתיד, למען המתים המהלכים בינינו, למען השלום: הפרדה עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • חייבים לנסות להגיע להסכם ולהפריד רק בין אויב ואוהב (ל''ת)

      דו קיום זה דו, 08/12/06 02:06

      הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי-רק חילופי שטחים ואוכלוסין אולי יביאו לפיתרון! (ל''ת)

      שמאל זה, 08/12/06 02:47

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מסקנה-ככל שערבי ישראלי נאבק בצורה דמו' אזי הוא מתקרב למעמד שאהיד (ל''ת)

    י.נ טכניון, 07/12/06 22:45

    הגב לתגובה זו

    • שני ילדים נהרגו מקטיושה בנצרת - האבא אמר שהם שהידים

      יופיטר, 08/12/06 10:16

      מה יש עוד לומר אחרי זה?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאפי, המחפש שלום: רודפי שלום פנאטיים גרמו למלחמת העולם השניה...

    זיגי אמסלם, 07/12/06 22:42

    . בשבר הרוהר היה אפשר לעצרו ע''י כמה גדודים. במשבר אלזס-לותרינגיה זה כבר היה לוקח כמה חטיבות...אבל אירופה רצתה שלום. רק שלום...ובכל מחיר...נשמע מוכר, יוסי?
    ואירופה סלדה מכוחנות...כל משבר, יש לפתור בדיבורים. כי ''מדיבורים לא מתים''...
    התוצאה?
    קיבלו מלחמה נוראה, עם כחמישים מליון מתים...
    מי שרודף שלום מביא למלחמות נוראות.
    ראו, הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אחמדינגאד=חיזבאללה=פלסטינים מהחמאס=פלסטינים מישראל!!! (ל''ת)

    בן גוריון, 07/12/06 22:32

    הגב לתגובה זו

    • רק חילופי שטחים ואוכלוסין אולי ימנעו את השמדת היהודים עיי האיסלם (ל''ת)

      מצביע מרצ, 07/12/06 23:05

      הגב לתגובה זו

      • ''השמדת היהודים'' וואלה נשמע מפחיד אתה בטוח שהצבעת למרצ (ל''ת)

        נראה לי אתה, 08/12/06 02:11

        הגב לתגובה זו

        • דווקא אתה עם העמדות ההזויות שלך-נראה לי יותר מסטול! (ל''ת)

          -, 08/12/06 03:42

          הגב לתגובה זו

          • אולי מסטול ועייף אבל לפחות לא פרנואידי ברמות כאלה (ל''ת)

            החלפת שטחים זאת, 08/12/06 05:15

            הגב לתגובה זו

            • אם נרצה אין זו אגדה!השמאל-מזיק למדינת היהודים-חילופי אוכלוסין ושטחי (ל''ת)

              הרצל, 09/12/06 06:45

              הגב לתגובה זו

            • מתערב על מה שאתה רוצה שאתה לא רק שמאלן אלא מסוכןןןןןןןןןןןןןןן (ל''ת)

              לציבור ולעצמך, 09/12/06 08:16

              הגב לתגובה זו

  • 23.

    האזרחים הערבים צריכים להחליט פה או שם

    IB, 07/12/06 22:32

    אין ברירה אלא לשחרר אסירים בתמורה לגלעד שליט....
    אך אסור בשום פנים ואופן לשחרר ערבים ישראלים....
    הם אזרחים שפעלו נגד מדינתם...
    ואם רוצים לשחררם אז חובה לגרש אותם לעזה...
    שיחיו שם!!

    הגב לתגובה זו

    • וישראל צריכה להחליט אם היא חלק מהעולם התרבותי או ש

      צדק ושיוויון, 07/12/06 23:20

      ימשיכו להתייחס ערבים חאל ''לא בני אדם''.

      הגב לתגובה זו

      • מחבלים מתאבדים הם אינם בני אדם-הם מפלצות-אפילו את נשותיהם שלהם הם (ל''ת)

        רוצחים-הבנת?, 08/12/06 02:53

        הגב לתגובה זו

        • ומה הקשר לערביי ישראל? אתה מסתובב חופשי בטירה וביפו (ל''ת)

          חומוס אבו חסן, 08/12/06 03:48

          הגב לתגובה זו

          • זה מה שיש לך להגיד?אבו חסן?תסחכל סביבך-על תנועה איסלמית שמעת?ו (ל''ת)

            ובשאררה?וצרצור?, 08/12/06 04:43

            הגב לתגובה זו

            • האמת שיותר מדאיגים אותי אלה מיש גבול ובצלם מהתנועה האיסלמית שממנה

              אתה מפחד כמו, 08/12/06 05:22

              קצת פרופורציות

              הגב לתגובה זו

            • אחרי מה שהיה באום אל פחם צריך לחשוש מכולם כולל יש גבול

              יופיטר, 08/12/06 10:19

              מה שמדאיג אותי בנוסף שאת כהנא הוציאו מחוץ לחוק ויש גבול חוגגים

              הגב לתגובה זו

    • הם לא פעלו נגד מדינתם, אלא נגד מדינת העם היהודי (ל''ת)

      לא צבוע, 08/12/06 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שלום אפשר לעשות רק עם החמס

    אפי, 07/12/06 21:54

    ואים נאמין ונשתדל יהיה אפשר להגיע לשלום
    להפסיק עם פעולות מתגרות
    ללמוד להבליג
    ולהפוך אותם מחולרות לאנשים
    עלנו להתאמץ

    אין לנו ברירה

    הגב לתגובה זו

    • כן בטח-וגם חתול ישחה במים-ודג יעוף בשמיים-שמאלן הוזה ומסכן! (ל''ת)

      מצביע מרצ, 07/12/06 23:03

      הגב לתגובה זו

    • גם אני חשבתי כמוך עד שקלטתי שלא הכל תלוי בנו

      מרכז, 08/12/06 00:24

      עם כל הכבוד הם מפעילים טרור ולא אנחנו. אנחנו מגיבים. לפעמים לא בחוכמה אבל אנחנו אלה שמגיבים. וזה עושה את כל ההבדל.

      נשיר ונמחא כפיים כמה שנרצה. הם צריכים להפסיק את הטרור.

      הגב לתגובה זו

    • חמאס, רוצה לחיות כמו בעיראק לרצוח בלי הפסק, היהודי מפרע להם בזה (ל''ת)

      משה, 08/12/06 05:50

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    פצצה באריזת מתנה

    אושרי, 07/12/06 21:47

    נחמד... אם לא יורים בך עם נשק, אז שמים לך רעל באוכל.
    אם אי אפשר להשמיד את מדינת ישראל בטרור, אז נשמיד אותה מתוכה בחוקים שלה...
    למה אני כל כך בטוח שהשמאלנים יהיו לצידם...?

    יאללה! מה אכפת לי, תאכלו את עצמכם תהרסו לעצמכם את החיים!
    רציתם פינויים והסכמי שלום מדומים?! תאכלו את החרא שלכם!
    רוצים להחזיר את הגולן?! תחזירו! אני לא אלחם עליו כשירו טילים ישירות לישובי הצפון...
    רוצים להמשיך לישון ולתת גב לערבים מישראל בגלל שהם עושים מרד בצורה ''חוקית'' תנו להם...
    לי נמאס מהחרא במדינה הזו...
    יאללה, שהשמאלנים יאכלו את מה שהם מכינים, למה הימנים המפוקחים צריכים להלחם ולתקן את הטעויות של השמאלנים?!?!?!?!?!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רק אל תשכח להודות לפואד, שהקים את החמאס

    מיעוטניק, 07/12/06 21:46

    ... אמנם בטעות, אבל אנשי חמאס שוב מוכיחים שהם לא מסוגלים להחזיר טובה !

    עכשיו אתה עובד בשביל איראן, מגניב !! נתנו לך אוטו מהעבודה ?! מה לא היה בסדר עם ישראל אני לא מבין :( אהה נכון, ביבי ניסה לחסל אותך.

    חאלד חמוד, תתעסק בדברים שלך ואל תערב אותנו ולא את המאבק הצודק שלנו לזכויות אזרחיות לאג'נדה שלך, אתה לא סמכות ואתה בטח לא עושה לנו יח''צ טובים במיוחד :P

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אז מה חדש ??? הערבים ברובם מגוייסים בדרך זו או אחרת למען אחיהם !!!!

    נועם, 07/12/06 21:43

    מה שכל אחד יודע הוא שהערבים לו יכלו היו מסייעים יותר לאוייבנו.
    והראייה : הנציגים שלהם.
    לו היו מתונים , כי אז נציגהם היו מתונים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לתומכי נסראללה ולחאלד מטרה זהה

    אלישע, 07/12/06 21:42

    בסיבוב הבא נקווה שנסיים את הטרגדיה של תומכי נאסראללה ע''י העברתם קרוב יותר למנהיגם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    על מה אתה מדבר משעל

    אחמד, 07/12/06 21:39

    איזה עינויים אני כערבי עובר בישראל? אני אזרח שעובד, מתפרנס בכבוד. מקבל ביטוח לאומי, יש לי זכויות פנסיה ואבטלה. ילדי לומדים ומסודרים ולא חסר לי דבר. על איזה עינויים אתה מדבר שאני עובר. מי הסמיך אותך להסית אותי נגד המדינה בא אני חי.
    אתה בסך הכל טרוריסט שמחפש סיבה למלחמה. ועוד מעט גם תגיד שאני יהודי שמתחזה לערבי.
    תחיו בשלום ותראה שגם לכם יהיה טוב

    הגב לתגובה זו

    • ברור שאתה יהודי ושמאלן-שמתחזה לערבי -פאתטי... (ל''ת)

      --, 07/12/06 23:01

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה לא מתחזה - כפיים!!! (ל''ת)

      יופיטר, 08/12/06 10:21

      הגב לתגובה זו

    • אתה כמו סוס שלא יודע שהוא עובד כמו חמור ועוד מקבל מכות מבעליו (ל''ת)

      איברהים סוס, 08/12/06 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    תפקיד ערביי ישראל

    יהודי מישראל, 07/12/06 21:35

    ערביי ישראל הקצינו את עמדותיהם יחד עם הכניעה של העם בישראל.
    ככל שהנסיגות גברו (אוסלו, לבנון, גוש קטיף) הם הזדהו יותר עם תכנית אחיהם הפלשתינים או החיזבאללה להשמידנו.
    תאום התפקידים במערכה זו לא מפליא את אלה שהצביעו עליו כל הזמן. רק חזרה לתכנית המדינית הנכונה ''ישוב א''י ימנע הסחף.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת

      Avi Ecuador, 07/12/06 21:49

      השמאל ומנהיגנו הסבירו ומסבירים לעם-הארץ שמדינת ישראל היא זמנית, הם כבר לא מאמינים בקיומה של ישראל, צריך להיות לא שפוי בכדי להאמין בקיומה של ישראל עם שמאל ומנהיגים כאלה אם חס וחלילה ימשיכו בשלטון ולהטעות את העם.
      אז מה הבעיה הטבעית והנכונה שלהם שכל בן אדם רציונלי או חיה מבין?
      הם מבינים שמי שיראה שהיה נאמן ליהודים יענש בעתיד על ידי אחיהם שההומניות מהם מרחק צפון מדרום.
      אז הם בעצם עושים את הדבר הטבעי שהיו צריכים לעשות.
      הבנת?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה מדבר רק בשם שלך משעל

    ערבי, 07/12/06 21:33

    אנו אכן חלק מהאוכלוסיה הפלסטינית אבל אנחנו עם בתוך מדינה אחרת ויש לנו חיים טובים והרוב לא יסכימו להשתייך למדינה שאתה חולם בה כי פשוט התרגלנו למדינה שלנו ישראל ולאנשים שיש בה וגורלנו קשור לגורל המדינה ובני דודינו היהודים וטוב לנו עם זה.
    נכון לא קיבלנו את כל הזכויות שלנו אבל בבוא הימים נקבל את כל מה שמגיע לנו כמו השחורים באמריקה...
    כשאתה שולח אנשים להתאבד ונסראללה שולח טילים לחיפה וערים ערביות ורוצחים יהודים וערבים ביחד אתה לא בוחר מי לרצוח אלא פשוט רוצח בני אדם.
    אז תעשה לי טובה ותסתום את הפה כי אתה לא מייצג אף אחד מהערבים הישראלים .

    הגב לתגובה זו

    • עוד שמאל קיצוני-שגם אם יורקים לו בפרצוף-מתעקש להגיד שזה גשם-

      --, 07/12/06 22:57

      ברור שאתה לא ערבי
      מה שכן ברור שאתה שמאלן אוהב מחבלי- ושונא ישראל שיעשה הכל כדי לבלבל את בני עמו
      אדם קטן-עם שכל קטן...

      הגב לתגובה זו

    • מבחינתי זה אותנטי לגמרי.ערבי שפוי ונורמלי כמוני (ל''ת)

      חגי, 08/12/06 00:27

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ליברמן דא (ל''ת)

    אחד 1, 07/12/06 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש לאפשר לערביי ישראל לבחור את הנציגים שלהם בפלסטין

    דש, 07/12/06 21:24

    מדינת ישראל חייבת לאפשר לערביי ישראל בבחירות הבאות בראשות הפלסטינית לבחור למוסדות את נציגייהם
    עם כבר דמוקרטיה אז על על הקופה נראה עם הפלסטינאים ימנאו מבעדם ללכת לבחירות ברמלה או בשכם
    ממילאה הנציגים הערביים בישראל מקבלים הוראות מדמשק ומטהרן

    הגב לתגובה זו

    • רעיון ענק לתת לערבי ישראל להחליט על העתיד של הראשות הפלסטינית (ל''ת)

      יעקב, 08/12/06 00:31

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אמממממ... מאבק לאיזו מטרה? הם אזרחים ישראלים, לא? (ל''ת)

    רוני, 07/12/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    משעל - הפעם לכלכת. אנחנו יודעים טוב ממך מה תפקידנו (ל''ת)

    ח''כ קסאם קסאם, 07/12/06 21:21

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מאבק אזרחי או צבאי , זה היינו הך.

    חיים, 07/12/06 21:20

    מאבק נגד מדינה גם אם הוא אזרחי , הוא בלתי לגיטימי. מאבק הוא לגיטימי רק כאשר הוא בין מפלגות הרוצות להגיע לשלטון. אם ינהלו ערביי ישראל מאבק נגד המדינה רשאית המדינה לנקוט גם בצעד של גרוש הערבים אל עבר המדינה או הרשות לטובתה הם פועלים. בינתיים המדינה שלנו היא מוכרזת כמדינה יהודית , עם שוויון זכויות לכל אזרחיה , אבל בתנאי שאותם כל אזרחיה נאמנים באופן מוחלט למדינה . ומי שתנאים אלו לא מתאימים להם יכבדו וילכו למקום שכן מתאים להם.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה שלא יעשה הצדק, יעשה הנשק הישראלי

    די לכיבוש הערבי, 07/12/06 21:18

    רק סיום הכיבוש הערבי על כל ארץ ישראל יביא לשקט בכל האזור.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תפקיד של כולם הוא אחד בלבד!!! למחוק את מדינת ישראל!!!

    מתי, 07/12/06 21:09

    אחד מנצל את הדמוקרטיה ומגייס את השמאל לטובתו ועוסק בהפגנות ורשימות של פושעי מלחמה!!!השני מבקש שלום ומקבל אדמות!!! והשלישי מספק סמים!!! וכולם עוזרים לכולם בטרור ורצח!!!
    ומה אנחנו היהודים העם בסגול מה אנחנו עושים???
    שום כלום!!!!
    אולי לכלב שלי יש יותר חוכמה ודעת???
    כי הוא יודע מי הוא אויב ומי ידיד!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      טובה, 07/12/06 21:26

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''חחח''

    Avi Ecuador, 07/12/06 21:04

    יש להם בקו הירוק את השמאל ו''מנהיגנו''-
    ''מסכנים'', התבלבלו, במקום לעזור לשמאל שלא דורש אפילו בתולות מפריעים לו להקים להם מדינה ולעשות ניקוי אתני ליהודים בעזרת צבא שמתמחה ממלחמה ביהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אז יש חלוקת עבודה: האוייב שמבפנים והאוייב שמבחוץ

    מדהים, 07/12/06 20:57

    זה שמבפנים, עובד בדרך סמויה יותר ותוך העמדת פנים לכרסם בגוף המדינה מבפנים תוך ניצול המשאבים והחלשת החוסן המדיני מפנים.

    וזה שמבחוץ שמנסה לרצוח ולאיים פיזית כמה שיותר.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת !!! (ל''ת)

      אבי געזונט, 07/12/06 21:20

      הגב לתגובה זו

    • האויב האמיתי הוא היהודים שמצביעים לשמאל (ל''ת)

      ברבור, 07/12/06 21:28

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד-הכל טקטיקה של החמאס!!! (ל''ת)

      --, 07/12/06 22:53

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    משעל מנהיג גדול

    עלי, 07/12/06 20:55

    כולנו אוהבים אותו

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו יודעים שאתם אוהבים אותו ובגלל זה

      יהודי, 07/12/06 21:32

      אנחנו מתעבים אתכם.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הוכחה נוספת שהמוסד לא שווה פרוטה! (ל''ת)

    דרור, 07/12/06 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תודה לך חאלד

    אחמד, 07/12/06 20:50

    בפעם הבאה כשאתה מדבר בשמי, שים לב שאתה מדבר לכל היותר (על פי הצהרתך) בשמה של לא יותר משישית ערביי ישראל.
    שים לב שחלק רציני מערביי ישראל, שאתה מדבר בשמם, קשרו את גורלם בגורל המדינה ומשרתים בצה''ל ביחידות קרביות. הם הורגים ערבים פלסטינאים כמוך בלי למצמץ פעמיים.
    שים לב שכשאתה מדבר בשמם של ערביי ישראל, עד כמה הם מתנגדים להעביר ישובים שלהם לרשות הפלסטינאית, או למדינה הפלסטינאית, לכשתקום. כנראה שהם מעדיפים להיות ב ''מסכת קשה של עינויים במשך עשרות שנים'' בתוך ישראל היהודית, מאשר לנפנף בגאווה בדגלון הפלסטינאי שם.
    כן כן חאלד, אני מדבר גם בשמו של אחמד טיבי (מכיר?) שמאד לא אהב את הרעיון הזה הזה שאתה מפריח. היהודים הצליחו לעשות לו שינוי שלא תאהב. הוא למד לשקר פחות מערבי ממוצע מעבר לגבול. היהודים אולי לא 'מתים' עליו, אבל הוא זוכה להערכה מסוימת גם בגלל השינוי הקטן הזה שבעיניך לא נחשב.

    הגב לתגובה זו

    • תודה לך אחמד. (ל''ת)

      משה, 07/12/06 21:13

      הגב לתגובה זו

      • תודה לך משה (ל''ת)

        יוסטון, 07/12/06 21:27

        הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי שאתה ערבי

      הונאת, 07/12/06 21:24

      לא קונה.

      הגב לתגובה זו

      • איני חושב שהמגיב אינו ערבי

        נביל, 08/12/06 00:35

        אכן הוא מציג עובדות: לא יותר מעשרים אחוזים מהערבים אזרחי ישראל ישתתפו בטרור נגד היהודים באם ייקראו ע''י מנהיגי הטרור לבצע טרור.

        מצד שני לא לעולם חוסן, בעזרתן האדיבה של ממשלות ישראל קמו להן מפלגות קיצוניות כמו: ש''ס, חמס וחיזבאללה. מביני ענין יודעים מדוע ואיך מפלגות אלו צמחו...

        על כן, יש לתקן את שגיאות העבר ולטפל בעניי העמים. אין שום סיבה שבמדינה היהודית יהיו עניים. באם יש צורך יש להלאים נכסים ולהוציא להורג מושחתים, רק כך יהיה צדק בחברה וכשנאסראללה או משעל יקראו לערבים לבגוד בישראל רק מעטים יענו לאתגר. אגב איני יכול לנקוב במספר היהודים שהיו משתפים פעולה עם האויב תמורת כסף, קרוב לודאי רבים ממנהיגי השמאל וגם אחרים...

        הגב לתגובה זו

    • בוא נעשה סדר

      ש-13, 08/12/06 00:45

      ערבים מוסלמים שמשרתים בצה''ל יש ספורים, רוב הערבים שמשרתים הם נוצרים שאיתם אין שום בעיה, כי הם לא פנאטיים והם רואים את עצמם כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל, ועל זה הערכתי הרבה אליהם.
      לגבי אחמד טיבי, הוא אחד המסיתים הגדולים ביותר במדינה. הוא לא ראוי לכהן כח''כ משום שאינו רואה עצמו כנאמן למדינה אותה אמור לשרת.

      הפתרון היחיד, שיבוא במוקדם או במאוחר, הוא הפרדה מוחלטת בין שני העמים, השנאה והקרע בין יהודים לערבים גדול מדי מכדי שנוכל לאחותו אי פעם.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לשלול אזרחות לכל ערבי החשוד בטרור!!! (ל''ת)

    דרור, 07/12/06 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה קרה לטרוריסט הזה.

    צ______________, 07/12/06 20:39

    אני הייתי בטוח שהוא מחפש לגייס טרוריסטים עד בלי סוף.

    החכי''ם הערבים בטוח כועסים עליו מאוד בגלל אימרה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה הסיפור שלהם?

      יאיר, 07/12/06 21:07

      תמיד הערבים הישראלים התפארו - שצריך להודות להם - שמתוך בחירה אינם מפעילים אלימות במאבק נגד המדינה . עכשיו אנחנו מבינים שזאת לא המציאות. המנעותם מפעילות אלימה נובעת בעיקרה מהחלטה אסטרטגית של מפעיליהם הפלסטינאים. לכן נראה שאירועי אוקטובר 2000 בכל זאת נבעו מהערכה מוטעת שהיתה לערפאת, שהגיע הזמן להפעיל את ערביי ישראל כגיס חמישי. זעקות החמס שלהם על מות 13 המפגינים, נועדו בעצם לערפל ולהסתיר את האמת המרה, שבעצם תפסנו אותם על חם.

      הגב לתגובה זו